Waar is @v8power67 trouwens? Al tijd niets meer van gehoord of gezien in de GT Sport rankings?
De Gr.1 race laat ik maar voor wat het is. Ik vind La Sarthe niet zoveel aan, brandstofsparen e.d. heb ik ook geen zin in en ik ben er gisteren in twee races vijf keer afgetikt mét penalty voor mij.
Is het echt zo moeilijk om, als ik zwaar aan het brandstofsparen ben in de laatste ronde en je met 50 km/u verschil op mijn inloopt op een van de rechte stukken mij er toch nog af te duwen in de chicane? Hij had even 5 tellen kunnen wachten en mij op het volgende rechte stuk voorbij kunnen rijden
De Gr. 3 race op Dragon Tail is wel lekker. Fijn baantje. Ik rijd met de nieuwe Aston Martin V12 die zit er tof uit in Gulf kleuren, klinkt ook heerlijk en de handling past ook goed bij mij. Waarschijnlijk niet de snelste auto om te kiezen, maar dat geeft niet.
Gisteren in de laatste race samen met een Duitser gestreden om de laatste plek. We gingen gelijk op, gaven elkaar ruimte, maakten allebei wel eens een foutje maar gewoon een toffe strijd achterin het veld. Het bedankje achteraf naar elkaar maakte de frustratie van de Gr.1 races weer helemaal goed
Ohja en ik werd geen laatste, maar één na laatste
Is het echt zo moeilijk om, als ik zwaar aan het brandstofsparen ben in de laatste ronde en je met 50 km/u verschil op mijn inloopt op een van de rechte stukken mij er toch nog af te duwen in de chicane? Hij had even 5 tellen kunnen wachten en mij op het volgende rechte stuk voorbij kunnen rijden
De Gr. 3 race op Dragon Tail is wel lekker. Fijn baantje. Ik rijd met de nieuwe Aston Martin V12 die zit er tof uit in Gulf kleuren, klinkt ook heerlijk en de handling past ook goed bij mij. Waarschijnlijk niet de snelste auto om te kiezen, maar dat geeft niet.
Gisteren in de laatste race samen met een Duitser gestreden om de laatste plek. We gingen gelijk op, gaven elkaar ruimte, maakten allebei wel eens een foutje maar gewoon een toffe strijd achterin het veld. Het bedankje achteraf naar elkaar maakte de frustratie van de Gr.1 races weer helemaal goed
Ohja en ik werd geen laatste, maar één na laatste
Psst... gebruik de Toyota TS050, kun je 5 ronden gewoon vol gas gaan zonder banden wissel of brandstof.B-Real schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:41:
De Gr.1 race laat ik maar voor wat het is. Ik vind La Sarthe niet zoveel aan, brandstofsparen e.d. heb ik ook geen zin in en ik ben er gisteren in twee races vijf keer afgetikt mét penalty voor mij.
www.youtube.com/DerOllie
Klopt, dat weet ik nog van de vorige keer dat deze race in de daily's zat.
Maar ik had vorige week net de Porsche gekocht, dus wilde die proberen. De Audi R18 heb ik ook even geprobeerd. Eigenlijk wil ik de Sauber C9 ook nog even uitlaten.
Op zich lukt het met andere auto's ook wel als je in de langzamere gedeeltes de fuel consumption op 3 of 4 zet, je verliest dan relatief weinig tijd omdat je minder vermogen nodig bent en de auto is ook wat minder tricky door het gebrek aan vermogen.
Het is gewoon geen leuke race aangezien je gedwongen wordt naar één type auto plus dat ik de baan ook niet zoveel aan vind. Nee, ik ga wel lekker de Gr.3 race doen
Maar ik had vorige week net de Porsche gekocht, dus wilde die proberen. De Audi R18 heb ik ook even geprobeerd. Eigenlijk wil ik de Sauber C9 ook nog even uitlaten.
Op zich lukt het met andere auto's ook wel als je in de langzamere gedeeltes de fuel consumption op 3 of 4 zet, je verliest dan relatief weinig tijd omdat je minder vermogen nodig bent en de auto is ook wat minder tricky door het gebrek aan vermogen.
Het is gewoon geen leuke race aangezien je gedwongen wordt naar één type auto plus dat ik de baan ook niet zoveel aan vind. Nee, ik ga wel lekker de Gr.3 race doen
Afgelopen zaterdag heb ik nog contact gehad via PM. Ik denk dat er niets aan de hand is.MailMan schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:10:
Waar is @v8power67 trouwens? Al tijd niets meer van gehoord of gezien in de GT Sport rankings?
Er zijn er ook die harder moeten werken in deze tijden. Zou dus evengoed kunnen dat hij gewoon iets minder tijd heeft om te racenMailMan schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:10:
Hahah ben er nog gewoonMailMan schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:10:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Andere Focus? Ga je van Opel overstappen naar Ford?v8power67 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:47:
[...]
Hahah ben er nog gewoonalleen speel momenteel veel assasins creed en ben heel veel bezig met mijn hobby auto( zie link in sig) en ben ook met een gezondere levensstijl bezig dus veel beweging enz. Dus vandaar momenteel stuk minder bezig met gt sport. Ga binnenkort weer serieuzer met gt sport beginnen, maar nu effe andere focus.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
alesandro_46 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:50:
[...]
Andere Focus? Ga je van Opel overstappen naar Ford?

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 07-04-2020 11:53 ]
Goed om te horen dat alles OK is 
Even overzichtje van de Dragon Trail tijden omdat ik het niet kan laten, aangezien ik net een halve tiende voor @mithrandirrr sta ondanks dat hij zondag sneller was
Even overzichtje van de Dragon Trail tijden omdat ik het niet kan laten, aangezien ik net een halve tiende voor @mithrandirrr sta ondanks dat hij zondag sneller was
/f/image/KAxNiZKnDOSIkTPftaj875cn.png?f=fotoalbum_large)
Oeh, o.b.v. mijn tijden van gisteren moet de 6e tijd haalbaar zijn. Onder de 1.39 is een mooi doel 
Even kijken of ik vanmiddag zin heb om alleen wat kwalificatie pogingen te doen i.p.v. een paar races voor het eten (en dan staan de nieuwe PS Plus games ook nog te wachten).
Even kijken of ik vanmiddag zin heb om alleen wat kwalificatie pogingen te doen i.p.v. een paar races voor het eten (en dan staan de nieuwe PS Plus games ook nog te wachten).
ik zal nu ook ff wat kwali s draaien, mag natuurlijk niet in de top 10 ontbreken! :-)B-Real schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:19:
Oeh, o.b.v. mijn tijden van gisteren moet de 6e tijd haalbaar zijn. Onder de 1.39 is een mooi doel
Dirt 2.0 geloof ik he? die zal ik ook even binnenhalen. Misschien leuk om daar ook met de tweakersgroep meen aan de slag te gaan (voor diegenen die het niet al spelen)
Respect voor de snelle heren met de VGT of de R8.
VGT kan ik zonder TC niet rond krijgen en de R8 ben ik niet sneller mee.
Rij met de AMG wel contstant 1:39 tijden in de wedstrijd nu maar 1:38,1 zie ik nog even niet gebeuren. Ben nog zoekende waar ik tijd laat liggen.
Dirt rally 2.0 is gaaf!!
Heb de handrem gemapped op het koppelings pedaal.
Mis alleen een schakelstokje ipv de flippers, flink sturen dan kan ik niet bij de flippers om terug te schakelen en de auto op vermogen ergens door te trekken.
VGT kan ik zonder TC niet rond krijgen en de R8 ben ik niet sneller mee.
Rij met de AMG wel contstant 1:39 tijden in de wedstrijd nu maar 1:38,1 zie ik nog even niet gebeuren. Ben nog zoekende waar ik tijd laat liggen.
Dirt rally 2.0 is gaaf!!
Heb de handrem gemapped op het koppelings pedaal.
Mis alleen een schakelstokje ipv de flippers, flink sturen dan kan ik niet bij de flippers om terug te schakelen en de auto op vermogen ergens door te trekken.
[ Voor 30% gewijzigd door Capo op 07-04-2020 12:41 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Ha @sporred we zijn tegelijk met dezelfde auto bezig dezelfde tijden te rijden!
Had zelf van t weekend overigens met de VGT al een 140.6, dus die ga ik na de race ook nog ff in kwali gebruiken
s6
ps de Supra is soms wel erg gevoelig bij uitkomen bochten en gasrespons
edit, zie dat je alweer een seconde eraf hebt :-)
Had zelf van t weekend overigens met de VGT al een 140.6, dus die ga ik na de race ook nog ff in kwali gebruiken
s6
[ Voor 23% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 07-04-2020 13:05 ]
Heb ook maar even een tijd neergezet op dragon trailMailMan schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:11:
[Afbeelding]
Een 1:37.761 met nog ruimte voor klein beetje sneller.
v8power67 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:18:
[...]
Heb ook maar even een tijd neergezet op dragon trail![]()
haha Koning!v8power67 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:18:
[...]
Heb ook maar even een tijd neergezet op dragon trail![]()
MailMan zal nu wel spijt hebben dat ie vroeg waar v8power was
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
dvdkiwi schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:05:
MailMan zal nu wel spijt hebben dat ie vroeg waar v8power was
Gaat me er vooral om dat er veel participatie is, echt
Dragon trail is een van de banen die ik echt veel heb gereden, zeker net na release was dit een van mijn favo banen. Dus ja ik ga er best lekker. Maar als ik de top 10 bekijk heb ik nog een lange weg te gaan. En die peugeot is btw echt wel aparte bak, was effe wennen om hem op de baan te houden zeg. Soms ineens kont eruit en andere keer mega onderstuur
Ik ervaar die Peugeot hetzelfde, met name dan dat oversturen in tweede en zelfs derde versnelling. Op hogere snelheid stuurt hij dan juist weer een beetje onder. Hij voelt wel snel, maar lijkt iets teveel koppel te hebben waardoor je lang moet wachten voordat je echt vol op het gas kan. Misschien door de Turbocharger die erop zit?v8power67 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:54:
Dragon trail is een van de banen die ik echt veel heb gereden, zeker net na release was dit een van mijn favo banen. Dus ja ik ga er best lekker. Maar als ik de top 10 bekijk heb ik nog een lange weg te gaan. En die peugeot is btw echt wel aparte bak, was effe wennen om hem op de baan te houden zeg. Soms ineens kont eruit en andere keer mega onderstuur
Ja klopt veel koppel is vaak met turbo motoren. Maja nadeel is ook soms kan je dan short shiften maar verschil tussen 2e en 3e versnelling in de laatste bocht bijvoorbeeld is gewoon te groot en 2e versnelling mits je goed timed is sneller.. ding is echt een mixed bag qua alles maar als eenmaal lukt blijkbaar heel snel.MailMan schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:01:
[...]
Ik ervaar die Peugeot hetzelfde, met name dan dat oversturen in tweede en zelfs derde versnelling. Op hogere snelheid stuurt hij dan juist weer een beetje onder. Hij voelt wel snel, maar lijkt iets teveel koppel te hebben waardoor je lang moet wachten voordat je echt vol op het gas kan. Misschien door de Turbocharger die erop zit?
alle ik zal de eer van de belgen dan maar verdedigen zekerMailMan schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:11:
[Afbeelding]
Wel cool om zo te zien eigenlijk.
trouwens iedereen mag me toevoegen "kamperske"
[ Voor 4% gewijzigd door kampers op 07-04-2020 15:42 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
zeker maar als het lukt is het zo'n fijne auto, ik weiger trouwens om met de peugeot te gaan rijden.j-a-k-e-88 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:51:
Ha @sporred we zijn tegelijk met dezelfde auto bezig dezelfde tijden te rijden!
s6
Dan is denk ik de supra wel een van de snelste autos!
Don't trust an atom, they make up everything.
De Supra is eigenlijk altijd snel en zeker op rechte stukken.
Ik vertik het ook om de VGT auto's te rijden, vind het maar neppe dingen
Ik vind de Gr.3 auto's veruit het gaafst om mee te rijden, maar dan moeten ze wel op echte race auto's gebaseerd zijn.
AMG, M6, Aston Martin, 911, R8 etc zijn mijn favorieten wat dat betreft
Ik vertik het ook om de VGT auto's te rijden, vind het maar neppe dingen
Ik vind de Gr.3 auto's veruit het gaafst om mee te rijden, maar dan moeten ze wel op echte race auto's gebaseerd zijn.
AMG, M6, Aston Martin, 911, R8 etc zijn mijn favorieten wat dat betreft
Precies dat! en dan helemaal een Peugeot!
Ik heb vanaf morgen een Playseat Challenge en G29 in huis, dus ik kan ook eindelijk met een stuur gaan racen. Race nu een maandje GTSport en een aantal maanden F1.
Hebben jullie tips, of dingen waar ik op moet focussen?
Hebben jullie tips, of dingen waar ik op moet focussen?
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Ook ik heb eindelijk een PS4 stuurtje aangeschaft.
Had al een g920, dus zat te denken een g29 te doen, maar eigenlijk heeft Logitech sinds de g25 niks nieuws laten zien. Bovendien is het omwisselen geen sinecure met al die stekkers onder de base
Uiteindelijk voor de T300 met GTE stuur gegaan met basis pedalen, waarmee de g920 waarschijnlijk binnenkort weggaat, en er puur en TX base bij komt voor de Xbox, waar ik dan alles op klik.
Pedalen e.d. voor de TM is gewoon even wachten op goede aanbiedingen. Hopelijk kan ik dan ook eindelijk weer eens goed meedoen zoals in de GT5 tijden, destijds met G25.. komt morgen binnen
//Edit, helaas order komt niet, niet meer op voorraad
Had al een g920, dus zat te denken een g29 te doen, maar eigenlijk heeft Logitech sinds de g25 niks nieuws laten zien. Bovendien is het omwisselen geen sinecure met al die stekkers onder de base
Uiteindelijk voor de T300 met GTE stuur gegaan met basis pedalen, waarmee de g920 waarschijnlijk binnenkort weggaat, en er puur en TX base bij komt voor de Xbox, waar ik dan alles op klik.
Pedalen e.d. voor de TM is gewoon even wachten op goede aanbiedingen. Hopelijk kan ik dan ook eindelijk weer eens goed meedoen zoals in de GT5 tijden, destijds met G25.. komt morgen binnen
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 07-04-2020 18:47 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hardware gaat hard over de toonbank. Goede sim rigs worden ook erg schaars.GAIAjohan schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 18:07:
Pfew, net even iedereen uit de lijst die ik nog niet als vriend had een verzoekje gestuurd. Ben je wel even mee bezig.
FIA Laguna Seca. Van Pole vertrokken, met 14 sec verschil gewonnen. Geen ongelukken, allemaal sterren 😉
Toch begrijp ik niet hoe men hier nog 5 seconden sneller over de baan kan. Wellicht iets rommelen in gewicht/power? Als dat kan tenminste. Heb nu van de Mazda roadster een N100 gemaakt door alleen power naar beneden te draaien. Iemand?
Toch begrijp ik niet hoe men hier nog 5 seconden sneller over de baan kan. Wellicht iets rommelen in gewicht/power? Als dat kan tenminste. Heb nu van de Mazda roadster een N100 gemaakt door alleen power naar beneden te draaien. Iemand?
Flink aan het schaven geweest aan mijn tijd. Nog met de Porsche geprobeerd, maar de Supra is toch meer mijn auto.
Uiteindelijk tot een 1.39.712 gekomen. Zit nog een lage 1.39 in, alleen kreeg het niet aan elkaar geregen.
Morgen nog maar eens proberen. Voor de liefhebbers de video:
YouTube: Dragon trail - Supra gr 3 - 1.39.712
Uiteindelijk tot een 1.39.712 gekomen. Zit nog een lage 1.39 in, alleen kreeg het niet aan elkaar geregen.
Morgen nog maar eens proberen. Voor de liefhebbers de video:
YouTube: Dragon trail - Supra gr 3 - 1.39.712
Zoveel (Ford) focus op Race B. Waar is het tijdenlijstje van Race C?
Morgen zet ik wel een tijd neer op Dragon Trail. Chicane of Death blijf ik erg lastig vinden.
Morgen zet ik wel een tijd neer op Dragon Trail. Chicane of Death blijf ik erg lastig vinden.
Voorlopig 1:39.763 in de groep 3 dragon trail met de McLaren f1 gtr.
Hopelijk komt er morgen toch nog een stuurtje binnen van een andere shop
Hopelijk komt er morgen toch nog een stuurtje binnen van een andere shop
1:38,6 nu op dragon. Even met VGT en Supra gereden, ging vandaag wel lekker, en daarmee tijd gevonden met de AMG. Blijft voor mij de auto om de meest consistente ronde tijden te rijden
Races veelal 2e of 3e.
Leuke races, naderhand iedereen elkaar bedanken.
Behalve op een enkeling na, blijven onze zuidelijke vrienden met het mes tussen de tanden rijden en lijkt wraak ook nogal een ding.
Races veelal 2e of 3e.
Leuke races, naderhand iedereen elkaar bedanken.
Behalve op een enkeling na, blijven onze zuidelijke vrienden met het mes tussen de tanden rijden en lijkt wraak ook nogal een ding.
[ Voor 26% gewijzigd door Capo op 08-04-2020 08:32 ]
Ik krijg Le Mans maar niet aangeleerd. Vind het een prachtig circuit maar moeilijker dan NurburgringVCDfan schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 23:04:
Zoveel (Ford) focus op Race B. Waar is het tijdenlijstje van Race C?![]()
Nog even Race B dan maar:

M'n optimum was een 1:37:7xx
Bizar dat de snelsten er nog bijna 1,5e seconde vanaf halen

Ik vond mij tijd al vrij snel 1.38.744 in een rondje of 15 kwalificatie rijden, maarja er zijn er alijd die sneller zijn
Stond zelfs even op pos.1 van de tweakers (voor het eerst), duurde helaas niet langer dan 3 uur.
Stond zelfs even op pos.1 van de tweakers (voor het eerst), duurde helaas niet langer dan 3 uur.
Per toeval vandaag in het dorp een G29 kunnen oppikken. Morgen komt nog wel een gisteren bestelde T300 RS GT binnen, maar die gaat denk ik toch terug.
Met de dubbele set pedalen en pook die ik voor de g29/g920 heb kan ik daar ook mooi mee gaan modden, naast dat het me gewoon een flink bedrag scheelt om ook nog een pook e.d. voor de Thrustmaster te halen.
Of is een t300 nu echt zó episch beter voor €140 méér? En dan heb ik nog slechts de standaard 3 pedalen lay-out... Waarvan ik niet weet of die beter zijn dan de Logitech pedalen.. en een pook kost ook weer €150 of zo
Met de dubbele set pedalen en pook die ik voor de g29/g920 heb kan ik daar ook mooi mee gaan modden, naast dat het me gewoon een flink bedrag scheelt om ook nog een pook e.d. voor de Thrustmaster te halen.
Of is een t300 nu echt zó episch beter voor €140 méér? En dan heb ik nog slechts de standaard 3 pedalen lay-out... Waarvan ik niet weet of die beter zijn dan de Logitech pedalen.. en een pook kost ook weer €150 of zo
Bij de GT uitvoering zit wel de “betere” pedaalset zoals van de t500.GAIAjohan schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:06:
Per toeval vandaag in het dorp een G29 kunnen oppikken. Morgen komt nog wel een gisteren bestelde T300 RS GT binnen, maar die gaat denk ik toch terug.
Of is een t300 nu echt zó episch beter voor €140
méér? En dan heb ik nog slechts de standaard 3 pedalen lay-out... Waarvan ik niet weet of die beter zijn dan de Logitech pedalen.. en een pook kost ook weer €150 of zo
Weet niet of dat voor jou goed genoeg is maar wel beter dan bij de reguliere T300RS
Als je de gt eye veren set koopt dan is de g29 wel al een stuk beter.
Mijn handen jeuken om DD te gaan proberen.
Wat is DD?Capo schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:23:
Ik geloof dat er de normale T3PA pedalen bij zitten. Die zaten ook bij m'n TGT maar die heb ik snel omgewisseld voor de T3PA Pro pedalen. Deze zijn wél bij de t500 geleverd meen ik (de pro set)j-a-k-e-88 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:30:
[...]
Bij de GT uitvoering zit wel de “betere” pedaalset zoals van de t500.
Weet niet of dat voor jou goed genoeg is maar wel beter dan bij de reguliere T300RS
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…
DD = Direct Drive (stuur direct aangesloten op motor, ipv via tandwielen/riem) = Drommels Duur
Wat 'beter' inhoudt zal verschillen voor veel mensen. Meestal gaat het dan over sneller vs. realistischer. Wat ik zie is dat genoeg mensen echt heel snel zijn met een basic stuurtje zoals de G29. Een DD met dure pedalen zal wellicht iets meer controle geven (zo zegt Super GT dat hij makkelijker fouten kan corrigeren met zijn DD stuur). De pedalen van de G29 vind ik prima voor een spel als GT Sport, dat ook weer niet super realistisch is.
Sommige top spelers stellen volgens mij juist de Force Feedback bewust laag in van hun stuur omdat ze daardoor accurater zijn en dus sneller. Wat heb je dan aan je DD stuur van 1500 euries?
Wat 'beter' inhoudt zal verschillen voor veel mensen. Meestal gaat het dan over sneller vs. realistischer. Wat ik zie is dat genoeg mensen echt heel snel zijn met een basic stuurtje zoals de G29. Een DD met dure pedalen zal wellicht iets meer controle geven (zo zegt Super GT dat hij makkelijker fouten kan corrigeren met zijn DD stuur). De pedalen van de G29 vind ik prima voor een spel als GT Sport, dat ook weer niet super realistisch is.
Sommige top spelers stellen volgens mij juist de Force Feedback bewust laag in van hun stuur omdat ze daardoor accurater zijn en dus sneller. Wat heb je dan aan je DD stuur van 1500 euries?
[quote]mithrandirrr schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:43:
[...]
Ik geloof dat er de normale T3PA pedalen bij zitten. Die zaten ook bij m'n TGT maar die heb ik snel omgewisseld voor de T3PA Pro pedalen. Deze zijn wél bij de t500 geleverd meen ik (de pro set)
/quote]
Ff gekeken nog. Bij de reguliere T300 zitten alleen gas en rem pedaal. Bij de GT versie ook een koppeling en een iets betere kwaliteit. Dat zijn idd niet de PRO pedalen.
Wat is het grootste voordeel van die PRO pedalen?. Iemand die daar mee rijdt en ook met de "gewonere" pedalen heeft gereden? Is het met name de input-verdeling?
[...]
Ik geloof dat er de normale T3PA pedalen bij zitten. Die zaten ook bij m'n TGT maar die heb ik snel omgewisseld voor de T3PA Pro pedalen. Deze zijn wél bij de t500 geleverd meen ik (de pro set)
/quote]
Ff gekeken nog. Bij de reguliere T300 zitten alleen gas en rem pedaal. Bij de GT versie ook een koppeling en een iets betere kwaliteit. Dat zijn idd niet de PRO pedalen.
Wat is het grootste voordeel van die PRO pedalen?. Iemand die daar mee rijdt en ook met de "gewonere" pedalen heeft gereden? Is het met name de input-verdeling?
Bij mij hadden de T3PA pedalen al na een week een irritante click in het rempedaal en na een tijdje gaf hij ook niet meer de maximale input. Doordat ik al een tijdje problemen had met de rem van m'n g29 heb ik naar aanleiding van goede reviews snel de T3PA PRO pedalen besteld. De 'oude' set probeer ik wel een keer te repareren en dan houd ik die als backup.
Voordeel van de pro set is dat je die ook omgekeerd kan gebruiken maar dit heb ik nog niet geprobeerd.
Heb een filmpje toegevoegd.
Voordeel van de pro set is dat je die ook omgekeerd kan gebruiken maar dit heb ik nog niet geprobeerd.
[ Voor 10% gewijzigd door mithrandirrr op 08-04-2020 17:58 ]
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…
Wat is jullie favo DIY rig? Ben eens aan het kijken om zelf iets te maken.
Ik wil wel dat er zo goed als 0 flex is. Weet wel niet of dat mogelijk is met een T150.
Ik denk iets in deze stijl. Alleen ergens een “goedkope stoel” fixen.
YouTube: Epic DIY Race Sim - Woodwork ASMR
Ik wil wel dat er zo goed als 0 flex is. Weet wel niet of dat mogelijk is met een T150.
Ik denk iets in deze stijl. Alleen ergens een “goedkope stoel” fixen.
YouTube: Epic DIY Race Sim - Woodwork ASMR
@kampers deze rig zag ik in het 'show je rig' topic en vind ik super fraai. Kudos voor de user. Ik weet overigens niet of ik deze zo hier mag quoten.
Giordino schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:19:
Mag een beetje 'patsen' met een Work in Progress ook?
Afgelopen week bezig geweest met een 'Open Sim Rigs Super Sport Evolution Wood' in elkaar te zetten. Plans gekocht. Sjabloon geprint (2m30 x 91.4 cm). Op plaat PowerPlex van de Gamma geplakt en zagen maar. Inmiddels dus een week verder en blij dat het meeste werk gedaan is.
[Afbeelding]
plaatje klikbaar voor grotere versie, met dank aan tweakers photoalbum thumbmakert
Nu kwestie van instellen, er zijn aantal mogelijkheden:al met al voor de rig zo'n 100 eu kwijt, 50 eu voor plaat en nog 10tje ofwat voor balkjes. maar vaak opnieuw naar de bouwmarkt gewest voor boutjes moertjes in alle maten en lengtes, steeds toch weer 10tje
- standaard slede's onder stoel
- stoel kan hoger/lager, 5 standen
- pedalen kunnen beperkt meer of minder getilt, nu in hoogste stand
- stuurkolom kan naar voren en achteren (nu nog met lijmklemmen dus)
- tilt van base kan nog naar beneden gericht worden, in 5 standen, waarvan de onderste redelijk retarded zijn
(Door mij gekozen) default instelling was stoel mid-hoog, redelijk rechtop, stuur wat verder naar achteren, maar merkte dat ik dan at met knie'en tegen de toch wat brede stuur kolom aankom. en ook is mijn hoofd VER boven stuur. Er komt eerst een 24 inch met 19"es on the side op. ik vermoed dat ik er dan OVERHEEN zou kunnen kijken als ik ze strak op de base zou zetten.
Als reactie daarop nu, zoals op de foto in extremen gezet. Stoel zo laag hij kan, stuurkolom zover mogelijk naar stoel toe getrokken. stoel met slede ver naar voren zodat je meer 'onder' het stuur ligt. Nog steeds niet echt over bij knie'en maar is al beter. Ook komt m'n hoofd zo redelijk op lijn met mn stuur/base. Zie nog steeds weinig nut in stuur verder naar beneden.
Pedalen doe ik wel een tandje terug denk ik, staan nu max hoog, maar zit af en toe met mn tenen tegen die stuurkolom dragers.
Stuurkolom wou ik eerst permanent vastzetten, maar denk nu dat ik er gaten in boor en dan dus met bouten in verschillende standen. Tot die tijd vast met lijmklemmen en zwaartekracht.
Als iemand tips heeft of open deuren die ik niet gezien heb, dan graag.
[s]Ook een vraag:
Hoe dafuq krijg je de achterste bouten van die stoelrails gemonteerd?[/s] Ok. Met imbusbouten en vooral niet telang want imbussleutel naja.. Frack it. Stoel blijft op 2 voorste bouten strak aangedraaid ook wel staan.
...
plan voor volgende week: monitor mount maken voor 5 monitoren (heb 4 stuks 19" 1280x1024 gratis op de plank liggen, met dan dus in het midden een 1080p) monitoren op bureau is zo veel te hoog
Ik heb precies deze issue vanaf het begin met deze pedalen, meegeleverd met mijn T-GT. Ik had de veer een klein beetje gedraaid en dan gaat het weer weg maar na een tijdje komt het terug. Eigenlijk is er niet goed meer mee te remmen zo. Heb T-LCM pedal staan maar die zijn niet te gebruiken zonder ze ergens op vast te schroeven.mithrandirrr schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:46:
Bij mij hadden de T3PA pedalen al na een week een irritante click in het rempedaal en na een tijdje gaf hij ook niet meer de maximale input. Doordat ik al een tijdje problemen had met de rem van m'n g29 heb ik naar aanleiding van goede reviews snel de T3PA PRO pedalen besteld. De 'oude' set probeer ik wel een keer te repareren en dan houd ik die als backup.
[YouTube: T3PA pedal brake sound]
na heel veel oefenrondjes en races eindelijk mn kwali B weten te verbeteren. 1.40.0 . Als het goed is dus een paar plekkies in de ranking opgeschoven. Met de RCZ, vind ik altijd een fijn sturende auto hoor, maar komt denk ik qua snelheid rechte stuk iets te kort (?)
edit: en na al die rondjes toch de Porsche nog even gepakt en zie daar, het oefenen werpt zn vruchten af, na 3 rondjes eindelijk onder de 1.40. Een 1.29.8 met opt 1.39.7 op dit moment.
@Sporedd zit nog een tiende achter je ;-)
edit: en na al die rondjes toch de Porsche nog even gepakt en zie daar, het oefenen werpt zn vruchten af, na 3 rondjes eindelijk onder de 1.40. Een 1.29.8 met opt 1.39.7 op dit moment.
@Sporedd zit nog een tiende achter je ;-)
[ Voor 30% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 08-04-2020 23:49 ]
Dat dus, de t3pa lijkt me echt een heel stuk minder dan de pro-versie.
Denk dat ik de Thrustmaster gewoon terug stuur omdat ik nu toch zowel een g29 als g920 heb..
Heb vandaag wel de g920 pedalen die ik al had proberen aan te passen ivm dat rubber wat ik niks vind.
Qua tijden vandaag nog niet echt in de buurt kunnen komen. Vind vooral het stuur in gt sport te ongevoelig, ik moet teveel draaien m.i. voor een raceauto, maar dat went wel. Volgens mij zat ik op 1:40,5 voor nu op die ene baan.
Denk dat ik de Thrustmaster gewoon terug stuur omdat ik nu toch zowel een g29 als g920 heb..
Heb vandaag wel de g920 pedalen die ik al had proberen aan te passen ivm dat rubber wat ik niks vind.
Qua tijden vandaag nog niet echt in de buurt kunnen komen. Vind vooral het stuur in gt sport te ongevoelig, ik moet teveel draaien m.i. voor een raceauto, maar dat went wel. Volgens mij zat ik op 1:40,5 voor nu op die ene baan.
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2020 12:49 ]
Zo te horen moet ik weer gaan oefenen dan ;-)
Ik zal er eens even goed voor gaan zitten, kan je nog wat meer oefenenj-a-k-e-88 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 23:41:
na heel veel oefenrondjes en races eindelijk mn kwali B weten te verbeteren.
Dat mag zeker, dat was dus mijn rig. Kudo's dan voor het bouwen want het idee / plans zijn dus van Open Sim Rigs en heb ik gewoon aangekocht.mithrandirrr schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:18:
@kampers deze rig zag ik in het 'show je rig' topic en vind ik super fraai. Kudos voor de user. Ik weet overigens niet of ik deze zo hier mag quoten.
[...]
Het is overigens niet de makkelijkste rig om te DIY'en. Er zitten wel wat foutjes/onvolkomenheden in het plan waar je omheen moet werken met de ervaring die je elders opgedaan hebt.
Van de Super Sport Evolotuion Wood staan gewoon 'smaller guy' componenten op de printable sjabloon van de 'bigger guy' versie. Waardoor mede mijn stuurkolom nu iets lager is en het probleem dus iets groter zoals beschreven in mijn eerste post
M.i. niet geschikt als eerste DIY project ooit. En tenzij je hem laat cnc'en ergens heb je het een en ander aan tools nodig die niet iedereen standaard heeft. Ik heb gebruikt en ook echt nodig gehad:
+Merk Invalzaag/Tracksaw (cirkelzaag die je op diepte kan zetten, en met liniaal voor RECHT zagen)
el cheapo Kolomboor
el cheapo decoupeerzaag waarmee ik ontevreden ben qua zaagsnedekwaliteit
Lijmklemmen
Zelf gebouwd werktafel met offerplaat --> ICM invalzaag geen uitbreek aan onderkant
Ben inmiddels met de "Tripple Monitor Stand" bezig en daar is ook wel wat op aan te merken:
- een 4 stuks horizontale staanders MISSEN compleet in de plaat-layout die ik uitgeprint (en uitgezaagd heb) --> genoeg hout van een plaat om ze alsnog te maken
- Na kopen blijkt dat je een router/frees nodig hebt om 9mm diep groeven te frezen. Die heb ik niet. Maar heb ik op kunnen lossen met de invalzaag die op 9mm kan, en dan gewoon 'veel zaagsnedes naastelkaar'.
Alternatief zou zijn dat alles 18mm hoger/breder wordt maar dan kloppen andere afstanden in de tekening niet en zul je ook daar af moeten wijken van je plan.
- ontwerp leid bij handwerk niet persee tot 100% haaks en recht. H vorm met hout is niet makelijk haaks te krijgen. Heb nu 1 balk af en is iets getordeerd (hobbelt tussen overliggende hoekjes op een tafel). dat is met een vierkante constructie wat makkelijker.
Point being.. DIY? doen omdat je het leuk vind en het je tijd waard is, als voldoening uit zelf maken haalt, je toch al DIY minded bent, en denkt eventueel aanschaaf van benodigde tools voor het volgende project ook te kunnen gebruiken.
Hoewel de uiteindelijke prijs voor de rig meevalt (~100 eu), heb ik zeker voor 1000 eu aan tools moeten gebruiken (niet VERbruiken) als je dat nog aan zou moeten schaffen is een simlabs dus goedkoper..
Goeiendag allen,
Ik zag vandaag een ps4 vr headset voorbij komen. Ik was benieuwd of er hier mensen gebruik van maken i.c.m Gran Turismo.
Zou graag jullie ervaringen hiermee willen horen
Mvg
Ik zag vandaag een ps4 vr headset voorbij komen. Ik was benieuwd of er hier mensen gebruik van maken i.c.m Gran Turismo.
Mvg
Dit werkt alleen in single player mode - niet onlinehexadecibram schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:38:
Goeiendag allen,
Mvg
Ik heb er overigens geen ervaring mee
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Oowh, dat was ik nog niet eens ergens tegen gekomen. Ik speel eigenlijk bijna geen single player (alleen als ik wat gedronken heb, rijden wordt dan zelfs virtueel lastigerBiLo schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:48:
[...]
Dit werkt alleen in single player mode - niet online
Ik heb er overigens geen ervaring mee

Zonde had me wel gaaf geleken.
Ik heb alleen ervaring met vr driveclub en dat is wel leuk. Maar in de zomer periode Ni echt aan te raden want het is best wel warm. En idd bij GTS is het enkel single player.hexadecibram schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:38:
Goeiendag allen,
Mvg
Dan DIY ik in mijn geval liever een rig.
Om het even verder te nuanceren:
VR werkt alleen in een modus waarbij jij het opneemt tegen één AI wagen.
Denk dus niet dat je de career mode in VR kunt gaan doen
VR werkt alleen in een modus waarbij jij het opneemt tegen één AI wagen.
Denk dus niet dat je de career mode in VR kunt gaan doen
Damn, nu mijn tijd op tweakers staat moet ik wel aan de bak.MailMan schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:52:
[...]
Ik krijg Le Mans maar niet aangeleerd. Vind het een prachtig circuit maar moeilijker dan Nurburgring
Nog even Race B dan maar:
[Afbeelding]
M'n optimum was een 1:37:7xx
Bizar dat de snelsten er nog bijna 1,5e seconde vanaf halen
Heb gelukkig vanaf morgen verlof. Kan ik er mij even achter zetten. Niet mijn favoriete circuit maar er valt zo te zien toch nog een hoop te halen.
Het moeilijkste deel bij Le Mans is net voor het stadium gedeelte. In die bochten kan je enorm veel tijd verliezen.
Werkt fantastisch maar helaas slechts beperkt tot time trial of tegen een hele slome computer tegenstander.hexadecibram schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:38:
Goeiendag allen,
Mvg
Je kunt hem dragen tijdens gewone spellen en zo spelen op een bioscoop scherm. Leuk voor een keer maar is het niet.
Wachten op PS5 en de nieuwe GT sport. Dan zal die wel bruikbaarder worden, daarvoor heb ik hem ook deels gekocht.
Is idd niet de moeite voor GT sport. Drive VR is wel leuk maar ik vond zelf na een uurtje wel genoeg. Werd dan toch wat “duizelig”.Capo schreef op donderdag 9 april 2020 @ 14:19:
[...]
Werkt fantastisch maar helaas slechts beperkt tot time trial of tegen een hele slome computer tegenstander.
Je kunt hem dragen tijdens gewone spellen en zo spelen op een bioscoop scherm. Leuk voor een keer maar is het niet.
Wachten op PS5 en de nieuwe GT sport. Dan zal die wel bruikbaarder worden, daarvoor heb ik hem ook deels gekocht.
Heb de boel na ace combat 7 verkocht omdat ik verwacht en hoop dat er bij de ps5 een betere VR set gaat komen. Tegen die tijd waarschijnlijk de huidige aan de straatstenen niet meer te slijten (relatief dan hè)
Er is aangegeven dat de kwaliteit van de huidige beter word zodra er meer kracht is (ps4 pro is al beter met vr)j-a-k-e-88 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:03:
[...]
Is idd niet de moeite voor GT sport. Drive VR is wel leuk maar ik vond zelf na een uurtje wel genoeg. Werd dan toch wat “duizelig”.
Heb de boel na ace combat 7 verkocht omdat ik verwacht en hoop dat er bij de ps5 een betere VR set gaat komen. Tegen die tijd waarschijnlijk de huidige aan de straatstenen niet meer te slijten (relatief dan hè)
En dat er voorlopig nog geen nieuwe psvr komt maar dat de huidige sowieso compatible is
Is een gokje wat ik heb genomen
Niet rechtstreeks opslaan als SGV bestand,maar gewoon oplsaan als JPEG en dan even googlen voor een programma die JPEG omzet naar SGV.kampers schreef op donderdag 9 april 2020 @ 14:57:
Iemand die weet hoe je via photoshop SVG bestanden maakt voor sticker te uploaden. Ik krijg altijd melding dat het svg 1.0 of 1.1 moet zijn.
Ben de mijne helaas kwijt, want mijn laptop kreeg grote opruiming, zal even kijken of ik hem in mijn geschiedenis ergens heb staan, maar met google kom je ook al ver.
Krijgt dan gelijk ook de grootte van het bestand te zien, meestal veel te groot, dus dat houd je wel even zoet,
deze bijvoorbeeld: https://vectr.com/RTF1970 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:29:
[...]
Niet rechtstreeks opslaan als SGV bestand,maar gewoon oplsaan als JPEG en dan even googlen voor een programma die JPEG omzet naar SGV.
Ben de mijne helaas kwijt, want mijn laptop kreeg grote opruiming, zal even kijken of ik hem in mijn geschiedenis ergens heb stan, maar met google kom je ook al ver.
Krijgt dan gelijk ook de grootte van het bestand te zien, meestal veel te groot, dus dat houd je wel even zoet,
http://www.teamshmo.com/g...to-gt-sport/#.Xo8jnf0zZhF
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
@j-a-k-e-88
Ik ben nog wel even zoet voor tijdje, heb de T-LCD nu aangesloten, ben de boel aan het fijn tunen.
Vooral het gas geven is echt een must, paar oefen rondjes gereden in de Peugot VGT, na 3 rondjes al 2 tienden eraf, kwam met die wagen er niet eens in de buurt, haha.
Remmen is echt een wereld van verschil, maar met alles, word het gewoon echt wennen en alles goed instellen.
Ik ben nog wel even zoet voor tijdje, heb de T-LCD nu aangesloten, ben de boel aan het fijn tunen.
Vooral het gas geven is echt een must, paar oefen rondjes gereden in de Peugot VGT, na 3 rondjes al 2 tienden eraf, kwam met die wagen er niet eens in de buurt, haha.
Remmen is echt een wereld van verschil, maar met alles, word het gewoon echt wennen en alles goed instellen.
ik heb nu een 1.40.116 staan, was met mijn oude pedalen een 140,4 zoiets.
Maar moet echt wennen aan het gaspedaal, even teveel gas en ik ben de achterkant gelijk kwijt
Nu te geforceerd bezig, dus morgen maar weer eens proberen, er zit met gemak een 1.39 in, maar ja,dat rechtervoetje he, moet nog echt wennen.
Maar moet echt wennen aan het gaspedaal, even teveel gas en ik ben de achterkant gelijk kwijt

Nu te geforceerd bezig, dus morgen maar weer eens proberen, er zit met gemak een 1.39 in, maar ja,dat rechtervoetje he, moet nog echt wennen.
Mooi gevecht. Dacht dat je op het eind hem nog inhaalde bij het doorstekenkampers schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 02:50:
eindelijk nog eens een fatsoenlijke race gereden.
[YouTube: Faire en Spannende Race! - GT Sport]
Gisteren nog wat tijd kunnen vinden om m'n snelste ronde in B te verbeteren!
1:37:702, met een optimum van 1:37:5xx, dus kan sneller
Laat in bijna alle bochten nog wel een klein beetje liggen in deze ronde, maar hoe hier eigenlijk nog 1,2 seconden vanaf kan...

ja bizar he dat ze er dan nog meer af weten te rijden. Enige wat ik zou kunnen vinden in deze ronde is uitkomen eerste chicane? Maar ik zit nogal 2 seconden boven jouw tijd hoor, dus wie ben ik ;-)MailMan schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:44:
[...]
Mooi gevecht. Dacht dat je op het eind hem nog inhaalde bij het doorstekenclose
[YouTube: Gran Turismo™SPORT_20200409195656]
Laat in bijna alle bochten nog wel een klein beetje liggen in deze ronde, maar hoe hier eigenlijk nog 1,2 seconden vanaf kan...
mooie idd! Het al dan niet raken van de boarding bij uitkomen chicane of death is een bepalende factor in deze race.kampers schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 02:50:
eindelijk nog eens een fatsoenlijke race gereden.
[YouTube: Faire en Spannende Race! - GT Sport]
@j-a-k-e-88
Ik had de zoekfunctie gebruikt op forum, om te zien of het al ergens op het forum stond, maar hoe heb jij de settings staan wat betreft de instellingen op de PS4 van forcefeedbck en zo ?
Misschien al eerder behandeld, maar kon het niet zo vlug vinden.
Ik had de zoekfunctie gebruikt op forum, om te zien of het al ergens op het forum stond, maar hoe heb jij de settings staan wat betreft de instellingen op de PS4 van forcefeedbck en zo ?
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld op het net idd. Ik heb nu 5 6 staan. Bevalt op zich wel. Ook poos met iets van 8 8 en 8 10 gereden. Is persoonlijk natuurlijk hè. Maar wel aardige vraag voor de andere forumleden.RTF1970 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 09:51:
@j-a-k-e-88
Bij deze: welke instellingen gebruikt een ieder met stuurtje? FFB en sensitiviteit.
Vandaar ook mijn vraag, ben er zelf ook mee aan het spelen, maar andere settings van andere spelers eens uitproberen kan uiteraard ook geen kwaad.
Ik zelf heb het idee dat er ook verschil zit in rondetijden met andere settings per auto.
Ik zelf heb het idee dat er ook verschil zit in rondetijden met andere settings per auto.
Ik had 'm op 7 en 10 staan.j-a-k-e-88 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 10:38:
[...]
Bij deze: welke instellingen gebruikt een ieder met stuurtje? FFB en sensitiviteit.
Toen ergens een gelezen of gehoord dat lagere settings beter zijn en sindsdien staat ie op 4 en 5 volgens mij.
Qua force feedback sterkte merk ik trouwens geen enkel verschil, dat vind ik op zich wel jammer.
Sterker nog, voor mijn gevoel maakt laag of hoog helemaal niet zo veel uit, kan de verschillen niet echt ontdekken.
@j-a-k-e-88
Dragon Tails Garden.
Bizar dit,volgens GT-sport heb jij een tijd neergezet van 1.39.811.op 08-04-2020.
Ik sta met met 1 duizendste boven je.
Maar op de site van Kudosprime heb jij daar een tijd staan van 1.39.717.
En ik een tijd van 1.39.880
Duh, maar staat wel lekker, net met 1 duizendste boven je op GT
Dragon Tails Garden.
Bizar dit,volgens GT-sport heb jij een tijd neergezet van 1.39.811.op 08-04-2020.
Duh, maar staat wel lekker, net met 1 duizendste boven je op GT
Heb je tcs opstaan? Break balance aangepast? Manueel schakelen?MailMan schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:44:
[...]
[quote]RTF1970 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:21:
@j-a-k-e-88
Dragon Tails Garden.
Haha zie het ja!
Heb nog 3 dagen om het weer eraf te halen.
Die 717 is misschien van eerdere races of zo, dat je dat onthoudt of zo.
Die VGT krijg ik nog niet rond. Althans met TCS 0 of 1.
Edit: VGT stond op intermediates! Lol. Niet gek dat ik niet beter dan een 1.44 reed daarmee.
Met de goeie banden 1.40.0
Daarna de supra gepakt. Settings 7 3
Kreeg steeds 1e en 2e stuk niet aan elkaar gereden. Uiteindelijk toch gelukt 1.39.7. Optimaal nog een halve seconde laten liggen.
Jij mag weer. Ik heb er 710 km opzitten vandaag ;-).
@Sporedd ik kom eraan !
Edit 2: @RTF1970 die tijd ,717 is van vorige week op Dragon- Gardens.
@j-a-k-e-88
Dragon Tails Garden.
Haha zie het ja!
Heb nog 3 dagen om het weer eraf te halen.
Die 717 is misschien van eerdere races of zo, dat je dat onthoudt of zo.
Die VGT krijg ik nog niet rond. Althans met TCS 0 of 1.
Edit: VGT stond op intermediates! Lol. Niet gek dat ik niet beter dan een 1.44 reed daarmee.
Met de goeie banden 1.40.0
Daarna de supra gepakt. Settings 7 3
Kreeg steeds 1e en 2e stuk niet aan elkaar gereden. Uiteindelijk toch gelukt 1.39.7. Optimaal nog een halve seconde laten liggen.
Jij mag weer. Ik heb er 710 km opzitten vandaag ;-).
@Sporedd ik kom eraan !
Edit 2: @RTF1970 die tijd ,717 is van vorige week op Dragon- Gardens.
[ Voor 27% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 10-04-2020 16:49 ]
Ondertussen heb ik me een beetje geamuseerd met een paar races, eentje die wel geinig was was deze.
Je leert omgaan met rammers dus dan beetje defensief rijden de eerste ronde, maar goed, je hoeft niet altijd de persoon voor je te volgen
Geduld is een schone zaak, met uiteraard de nonsens penalty en in de laatste ronde een fantastische glitch.
OW, en ik had mijn mic open staan, ook humor.
Je leert omgaan met rammers dus dan beetje defensief rijden de eerste ronde, maar goed, je hoeft niet altijd de persoon voor je te volgen

Geduld is een schone zaak, met uiteraard de nonsens penalty en in de laatste ronde een fantastische glitch.
[ Voor 8% gewijzigd door RTF1970 op 10-04-2020 20:21 ]
Lekker avondje Dragon Trail. Circuit zelden gereden en voor eerst sinds een jaar ofzo. Quali ging in loop van avond van 1.44 naar 1.42 naar 1.40.6 met optimal van 1.40.2
Drie races.
1. Van 16 naar 10
2. Van 15 naar 4, zonder gast die zich letterlijk naar derde plek stootte was podium geweest
3. Van 14 naar 5.
Edit:
Race 4 en 5 er af getikt. Daarna quali runs en tot 1.40.186 gekomen. Optimal van 1.39.497
Edit 2: 1.39.472 gereden met optimum van 1.39.458! Met Porsche 911 RSR.
Drie races.
1. Van 16 naar 10
2. Van 15 naar 4, zonder gast die zich letterlijk naar derde plek stootte was podium geweest
3. Van 14 naar 5.
Edit:
Race 4 en 5 er af getikt. Daarna quali runs en tot 1.40.186 gekomen. Optimal van 1.39.497
Edit 2: 1.39.472 gereden met optimum van 1.39.458! Met Porsche 911 RSR.
[ Voor 21% gewijzigd door Hertog_Martin op 11-04-2020 01:23 ]
Oh damn daar ging m'n trotsheid haha. Respect.MailMan schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:44:
[...]
Zo, net even 1,5h in de timetrial gestoken en gestrand op een 1:38,050 met een optimum van 1:37,643. Er kan dus nog wat af maar ik wil eigenlijk asap starten met de FFVII remake die hier ligt te blinken.
Misschien morgen er nog even wat tijd insteken. Ik zie dat ik niet zo ver af zit van ragp86.
Of ik steek morgen wat tijd in Le Mans. Nog even over nadenken.
Misschien morgen er nog even wat tijd insteken. Ik zie dat ik niet zo ver af zit van ragp86.
Of ik steek morgen wat tijd in Le Mans. Nog even over nadenken.
Gewoon een vraag, hebben jullie ook veel last van die Mario Cart racers ???
( vooral in de daily )
Echt, van de 5 races mag ik blij zijn als ik 1 normale race heb.
( vooral in de daily )
Frustrerend idd. Gister was ik het zo zat dat ik er eentje nadien uit ging schelden. Spanjaard. Kreeg ik vrij snel daarna van Sony een mail dat mijn taalgebruik niet gepast was en dat bij herhaling mogelijk het account geschorst zou worden. Netjes schelden dus voortaan!RTF1970 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 16:06:
Gewoon een vraag, hebben jullie ook veel last van die Mario Cart racers ???
( vooral in de daily )
Zit 8 min lang geboeid te kijken, je ligt nog 3e. Ik denk nou er gaat zo iets gebeuren.. Komt vrouw naar buiten en zet drinken op de armleuning van de tuinset. Ging uiteraard er over en alles er onder. Dus ik kijk weer terug naar het scherm lig je 1e.RTF1970 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:21:
Ondertussen heb ik me een beetje geamuseerd met een paar races, eentje die wel geinig was was deze.
Je leert omgaan met rammers dus dan beetje defensief rijden de eerste ronde, maar goed, je hoeft niet altijd de persoon voor je te volgen![]()
[YouTube: Dragon Trail Daily Race B]

Even teruggespoeld dus, congrats met de overwinning!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Komt mijn lieftallig dinnetje thuis, glunderend, schat, ik heb een leuke salontafel meegenomen van Jisk.
Ik reageer gelijk argwanend, wanneer ze die komen leveren.
Mijn lieverd kijkt me lachend aan en zegt, ik heb hem al bij me, je moet hem alleen nog even in elkaar zetten.
Ok, 2,5 uur later en veel respect voor de alleenstaande vrouwen die zo`n kreng in elkaar weten te krijgen, met een verwijtende blik naar mijn dinnetje toe, koop nondepu gewoon iets wat in elkaar zit.
Maar ik geef toe, tafeltje mag er zijn en dus van deze kant:
Iedereen, ondanks het virus, een vrolijk pasen gewenst van deze kant,
Ik reageer gelijk argwanend, wanneer ze die komen leveren.
Mijn lieverd kijkt me lachend aan en zegt, ik heb hem al bij me, je moet hem alleen nog even in elkaar zetten.
Ok, 2,5 uur later en veel respect voor de alleenstaande vrouwen die zo`n kreng in elkaar weten te krijgen, met een verwijtende blik naar mijn dinnetje toe, koop nondepu gewoon iets wat in elkaar zit.
Maar ik geef toe, tafeltje mag er zijn en dus van deze kant:
Iedereen, ondanks het virus, een vrolijk pasen gewenst van deze kant,
1:39:013. kan nog wel iets sneller als ik eens geen foutje maak.kampers schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 17:51:
mensen zin om de manufac race wat te oefenen in een lobby? met race settings?
addme maar "kamperske"
Je hoeft niet per se online te komen om onder m'n tijd te duiken. Moet je niet aan je Corsa klussen ofzo?v8power67 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 17:08:
Zo eindelijk @MailMan verslagen
Zit nu op een 1:37.405 ;
[YouTube: Gran Turismo SPORT 1:37,405 gr3 dragon trial controller]
Ga morgen nog een poging wagen, maar eigenlijk is het morgen ook weer Tweakers lobby tijd
Animo hier op het forum voor morgen?
Yep!
Toen straks voor het eerst meegedaan met fia nations race. Halsoverkop met 15 min oefenen. De combi gr2 op spa vind ik wel gaaf!
Als 13e gekwalificeerd. Toen de start. Grid start. Complete black-out. Traction control snel op 1 en toen ik weg was alle knoppen vergeten. Opeens was m'n view aangepast en de drukte voor turn 1. Veel te vroeg remmen, chaos, maar toch redelijk het lange rechte stuk op.
Tijdens de race toffe gevechten gehad, tijdens 1 battle had de ander overstuur en tikte me zo van de baan. Niks aan te doen.. Ik lag toen p8 ofzo in lap 3. Toen lap 6 pitstop. Lag weer p8. Rijd de pits uit en denk CRAP! Weer medium en hard was required. 2 ronden gereden op de mediums en toen de pits weer in voor hard. In de ronde naar de pits was er een Italiaan voor me die serieus mensen aan het uitschakelen was. Waaronder mij 2x willen uitschakelen als ik hem voorbij wilde. Het stuk voor de bus stop chicane had ik me al voorgenomen hem misschien een heeeel subtiel tikje te geven in de remzone. Perfect uitgevoerd. Hij schiet rechtdoor en krijgt ook nog 3 seconden penalty 😂. Ik duik de pits in voor m'n harde banden.
Daarna de race gefinished op p10. Niet slecht met die tegenvallers
Toen straks voor het eerst meegedaan met fia nations race. Halsoverkop met 15 min oefenen. De combi gr2 op spa vind ik wel gaaf!
Als 13e gekwalificeerd. Toen de start. Grid start. Complete black-out. Traction control snel op 1 en toen ik weg was alle knoppen vergeten. Opeens was m'n view aangepast en de drukte voor turn 1. Veel te vroeg remmen, chaos, maar toch redelijk het lange rechte stuk op.
Tijdens de race toffe gevechten gehad, tijdens 1 battle had de ander overstuur en tikte me zo van de baan. Niks aan te doen.. Ik lag toen p8 ofzo in lap 3. Toen lap 6 pitstop. Lag weer p8. Rijd de pits uit en denk CRAP! Weer medium en hard was required. 2 ronden gereden op de mediums en toen de pits weer in voor hard. In de ronde naar de pits was er een Italiaan voor me die serieus mensen aan het uitschakelen was. Waaronder mij 2x willen uitschakelen als ik hem voorbij wilde. Het stuk voor de bus stop chicane had ik me al voorgenomen hem misschien een heeeel subtiel tikje te geven in de remzone. Perfect uitgevoerd. Hij schiet rechtdoor en krijgt ook nog 3 seconden penalty 😂. Ik duik de pits in voor m'n harde banden.
Daarna de race gefinished op p10. Niet slecht met die tegenvallers
Normaal ben ik er bij maar morgen moet er gewerkt worden. Ik hoop dat het drukker voor je wordt dan bij ons vorige week zondag. Te veel zon buiten waarschijnlijk. Morgen is het Pasen. Dan gaan we brunchen, lunchen, teatime met gebak en 's avonds BBQ of gourmet. Mooi moment om de klerezooi in de wereld even te vergeten.
Alvast veel plezier in de lobby gewenst.
Ik ben er weer bij! Zal in de ochtend alvast het spul neerzetten in de woonkamer en dan vanaf 10/11u online zijn. Welke races zijn 't eigenlijk morgen om te oefenen?
En genoeg tijd, denk zelfs dat maandag er ook veel tijd aan de ps4 besteed gaat worden. Tenzij 't echt mooi weer gaat worden, maar dat valt volgens mij tegen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
FIA ook weer ff gedaan, was t enige tot nu toe vandaag. Start 9e. Veel tijden erg dicht bij elkaar. Eerste bocht is drama natuurlijk. Ik tik iemand heel zacht aan en krijg een seconde straf, akkoord. Meteen inleveren na eau rouge. Daarna keurig naar een 2e plek gereden en die tot het einde toe vast kunnen houden. 1 keer pitten, gestart op normaal, daarna hard.
Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing