Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51
Mocht er nog iemand zin hebben om mee te doen met een NL/BE GT3 kampioenschap. We beginnen op 2 mei weer met een nieuw seizoen van 7 races. (https://gtsportvlaanderen.be/gt3-season-4/). PM me voor meer informatie en hoe ons verder te vinden voor oefenraces en andere 'fun cups' etc. Zullen naar verwachting zo'n 45 deelnemers zijn in totaal, onderverdeeld in AM, AM/PRO en PRO klasse.

Laatste race van seizoen dat net is afgelopen:

[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 16-03-2020 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
Goed bezig @sverzijl

Video heb ik misschien 20 seconden bekeken en dat kwam door de background muziek die op de voorgrond treedt. Ik wil juist de motoren horen. Nu lijkt het wel een muziek video met auto's op de background. :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Als ik GTS speel heb ik motorgeluid veel harder dan muziek. Bij bekijken replay geen idee waar je dat in kan stellen ?

Overigens willen we vanaf komend seizoen gaan werken met 2 commentatoren die live verslag doen van de races. Maakt het nog leuker.

[ Voor 36% gewijzigd door sverzijl op 16-03-2020 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
j-a-k-e-88 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:58:
Wtf. Die daily C. Gister ff in de lobby geoefend. Vind het een mooi circuit. Maar de penalty’s? Binnen 1 ronde door fors gebeuk 10 sec aan de broek!! Lag meteen laatste bij de eerste strafhoek. Uiteindelijk toch 5e geëindigd maar van blauwe S naar rode B!! Das lang geleden zeg. S6 maar weer!

Edit 1 race later: rode B naar blauwe A. 3e geëindigd en van C naar B DR. Nu de B vast zien te houden!
Dacht dat het aan mij lag. Precies hetzelfde. Ik word gebeukt en krijg een paar keer 4 seconden aan mijn broek. 2e ronde ik word zelfs van de baan gebeukt in het grind. Ik krijg 5 seconden en hij krijgt niks.

Echt absurd. Van s99 naar c35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
sverzijl schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:23:
Als ik GTS speel heb ik motorgeluid veel harder dan muziek. Bij bekijken replay geen idee waar je dat in kan stellen ?

Overigens willen we vanaf komend seizoen gaan werken met 2 commentatoren die live verslag doen van de races. Maakt het nog leuker.
https://www.gran-turismo....anual/#!/option/content01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:45
Ik dacht ik verbeter vandaag vast wel even m'n Daily C qualifying time, maar dat lukte dus mooi niet :+

Hierbij vast mijn Time to beat van maandag :P

2:13:121

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2020/04b2c/3/16/7914476170719960282/30330c80-67a8-11ea-9b3b-024578d80d6a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Unbreukable schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:56:
Heeft iemand de Thrustmaster T-LCM pedalen al besteld? Misschien dat het daarmee wel mogelijk is om de laatste assist (abs) ook uit te schakelen.

David Perel heeft ze al: YouTube: Thrustmaster T-LCM Review
Zojuist een setje besteld. Wellicht komen ze deze week nog binnen. Las in een ander topic al dat iemand hem ook al had ontvangen (ondanks dat de release date pas volgende week is).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
Unbreukable schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:56:
Heeft iemand de Thrustmaster T-LCM pedalen al besteld? Misschien dat het daarmee wel mogelijk is om de laatste assist (abs) ook uit te schakelen.

David Perel heeft ze al: YouTube: Thrustmaster T-LCM Review
Ik dacht dat je de ABS sowieso volledig uit kon zetten?

Zojuist trouwens m'n eerste race in tijden gewonnen na een lang gevecht met een Italiaan waarmee ik het aan de stok kreeg:

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2020/04b2c/3/17/7914476170719960282/88b62b40-686f-11ea-a2c3-0609d188dc84.jpg

Ook m'n quali tijd nog verbeterd naar een 2:12:924 :)

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2020/04b2c/3/17/7914476170719960282/90b4fba0-686f-11ea-b58c-0ad899c8d0ea.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Waar blijven de karters in de FIA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
j-a-k-e-88 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:43:
Waar blijven de karters in de FIA?
Laatste 2 races gereden:

1e race, 10e gestart, op gewerkt naar plek 3. Helaas 2x onterechte penalty. 2 seconde en 1 seconde. 9e......
2e race plek 7e gestart. 2e gefinished.

Zal morgen filmpje van laatste 2 ronden online gooien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-m6slIvAGTfTjKugs8B34KfMK4=/f/image/9LBeSSPLP0il6br3eyA4C9Ln.jpg

Filmpje:

Lag 1 ronde eerste maar de uiteindelijke nummer 1 bezorgde mij een penalty en daardoor terug naar 6e plek. Hij gaf ook aan dat het dirty racing was.
Filmpje is 7 ronden voor het einde vanaf plek 5.
Heel voorzichtig rijden, ruimte geven, want een goede tik en het is klaar. Gehannes met die karts.
Duidelijk geen max verstappen :+

[YouTube: Gran Turismo™SPORT_20200317225143]

[ Voor 51% gewijzigd door Capo op 18-03-2020 10:31 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Capo schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 00:34:
[...]

Laatste 2 races gereden:

1e race, 10e gestart, op gewerkt naar plek 3. Helaas 2x onterechte penalty. 2 seconde en 1 seconde. 9e......
2e race plek 7e gestart. 2e gefinished.

Zal morgen filmpje van laatste 2 ronden online gooien.

[Afbeelding]

Filmpje:

Lag 1 ronde eerste maar de uiteindelijke nummer 1 bezorgde mij een penalty en daardoor terug naar 6e plek. Hij gaf ook aan dat het dirty racing was.
Filmpje is 7 ronden voor het einde vanaf plek 5.
Heel voorzichtig rijden, ruimte geven, want een goede tik en het is klaar. Gehannes met die karts.
Duidelijk geen max verstappen :+

[YouTube: Gran Turismo™SPORT_20200317225143]
Mooi close racing. Bijzondere straf die jouw voorganger in de laatste bocht naar links krijgt 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Die 2 waren in gevecht met elkaar in de 3 na laatste bocht. Doet iemand wijd duwen.

Lekker close racen is fijn als iedereen radar gebruikt en ruimte geeft :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Haha ja precies. Nu nog net tijd voor 1 maal lago. Startnummer 20 , dat biedt perspectief. Was steeds 1 2 of 3 dus met veel pijn en moeite naar B dr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik ben laatste FIA race eruit gegaan. Eindelijk een top 3, krijg ik een 7 seconde penalty omdat iemand anders zijn auto controle kwijt raakt en ik niet kan ontwijken.

Begin er beetje klaar mee te zijn met deze penalties en daardoor het spel. FIA is net zo tof...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
Capo schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:53:
Ik ben laatste FIA race eruit gegaan. Eindelijk een top 3, krijg ik een 7 seconde penalty omdat iemand anders zijn auto controle kwijt raakt en ik niet kan ontwijken.

Begin er beetje klaar mee te zijn met deze penalties en daardoor het spel. FIA is net zo tof...
Misschien moeten we dan wat vaker als Tweakers racen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Capo schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:53:

Ik startte als 8e dus dat was netjes. Opgewerkt tot 3e. Pitstop en toen 1 keer te snel op gas, auto kwijt en 16e weer op de baan. Uiteindelijk nog 10e geworden. Reed zacht-zacht. Denk dat hard-zacht uiteindelijk beter is.

Morgen weer een dag. Wel weer A SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Tweakers race is misschien wel te doen nu de meeste savonds niet weg kunnen ;)

Jale, ook van S naar A gegaan. Zucht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:58
Hopelijk gaan ze met dat onderhoud het penaltysysteem veranderen. Het is dat ik na de race een sorry kreeg van een bestuurder, maar anders had ik een nieuwe dualshock kunnen kopen. Heerlijke race, allebei een andere racelijn, waardoor we na elke bocht voor of achter elkaar komen. En dan een miniscuul tikje aan de zijkant zonder dat een van ons crasht ofzo, en dan heb ik weer 3 seconden aan mn broek. Contact hoort erbij, zolang het minimaal is en de ander niet van de weg brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
sverzijl schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:15:
Mocht er nog iemand zin hebben om mee te doen met een NL/BE GT3 kampioenschap. We beginnen op 2 mei weer met een nieuw seizoen van 7 races. (https://gtsportvlaanderen.be/gt3-season-4/). PM me voor meer informatie en hoe ons verder te vinden voor oefenraces en andere 'fun cups' etc. Zullen naar verwachting zo'n 45 deelnemers zijn in totaal, onderverdeeld in AM, AM/PRO en PRO klasse.

Laatste race van seizoen dat net is afgelopen:

[YouTube: GTSV Endurance race 10 -Spa - highlights]
Ziet er leuk uit, volgens mij heb ik een paar van jullie in mijn vriendenlijst staan.

Hebben jullie voor 2 mei ook nog losstaande races? Zo ja, kan ik er een keer bij aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Wulfric92 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:22:
[...]

Ziet er leuk uit, volgens mij heb ik een paar van jullie in mijn vriendenlijst staan.

Hebben jullie voor 2 mei ook nog losstaande races? Zo ja, kan ik er een keer bij aansluiten.
Ja volgens mij ik jou ook.

Nu midden in Porsche cup team races, maar die zit helemaal vol.
Iedere avond wel oefenlobbies open, feel free to join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

ik doe ook graag mee met tweakers races!
Zit ik eindelijk weer in B DR, start ik in de daily C op pole position, ben prima weg. 1e bocht ik zie al in de spiegel dat iemand keihard rechtdoor komt, niet te ontwijken. Ik knal echt meters het grind in, krijg 5 seconden straf en kom uiteindelijk als 14e de baan weer op, Quit…… en meteen 5k punten weg?! hoe dan??

nog een keer gedaan, zelfde verhaal!! wel uitgereden, 10e , en SR op B, ik geef het op

edit, nou vooruit nog 1 keer. Aan t end zelfde verhaal, dus zelf ook maar gaan botsen. Laatste ronde, rijd ik met 2 seconden straf en voor me rijden er 3 met respectievelijk 7, 10 en 11 seconden straf, lachwekkend

[ Voor 19% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 19-03-2020 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
j-a-k-e-88 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 20:54:
ik doe ook graag mee met tweakers races!
Zit ik eindelijk weer in B DR, start ik in de daily C op pole position, ben prima weg. 1e bocht ik zie al in de spiegel dat iemand keihard rechtdoor komt, niet te ontwijken. Ik knal echt meters het grind in, krijg 5 seconden straf en kom uiteindelijk als 14e de baan weer op, Quit…… en meteen 5k punten weg?! hoe dan??

nog een keer gedaan, zelfde verhaal!! wel uitgereden, 10e , en SR op B, ik geef het op

edit, nou vooruit nog 1 keer. Aan t end zelfde verhaal, dus zelf ook maar gaan botsen. Laatste ronde, rijd ik met 2 seconden straf en voor me rijden er 3 met respectievelijk 7, 10 en 11 seconden straf, lachwekkend
Mijn tactiek voor fatsoenlijke races was eerst m'n SR omhoog krikken tot S zodat er enigszins normaal gereden wordt, en dan werken aan m'n DR. Dat betekent accepteren dat je een paar races niet voor de winst kan gaan omdat je het zekere voor het onzekere moet nemen en idioten moet zien te ontwijken. Heel veel ruimte geven dus.

Net nog weer even geoefend met Daily C:

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2020/04b2c/3/19/7914476170719960282/d18529f0-6a29-11ea-93b6-0227414a18a0.jpg

2:12:879 is m'n nieuwe beste tijd, maar m'n optimum is 4 tiende! lager. Kreeg het alleen niet aan elkaar geregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

MailMan schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:42:
[...]

Mijn tactiek voor fatsoenlijke races was eerst m'n SR omhoog krikken tot S zodat er enigszins normaal gereden wordt, en dan werken aan m'n DR. Dat betekent accepteren dat je een paar races niet voor de winst kan gaan omdat je het zekere voor het onzekere moet nemen en idioten moet zien te ontwijken. Heel veel ruimte geven dus.

Net nog weer even geoefend met Daily C:

[Afbeelding]

2:12:879 is m'n nieuwe beste tijd, maar m'n optimum is 4 tiende! lager. Kreeg het alleen niet aan elkaar geregen
thanx
ik zat echter al lang op S max. Echter door wat van die flauwekul straffen ineens weer down. Zal me rustig weer opwerken. Nu ff in de tesla aan t crossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
j-a-k-e-88 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 23:03:
[...]

thanx
ik zat echter al lang op S max. Echter door wat van die flauwekul straffen ineens weer down. Zal me rustig weer opwerken. Nu ff in de tesla aan t crossen.
SuperGT's laatste video gaf de indruk dat de Tesla race nou niet per se veiliger is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
On 20 March, adjustments have been made to the system issuing penalties in the 'Sport' mode and Lobbies of Gran Turismo Sport. The details are as follows:

[PENALTIES]
 - The penalty judgement algorithm in regards to light contacts and collisions between cars during online races has been adjusted.

https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/news/00_4535649.html

Wie durft? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

MailMan schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:54:
On 20 March, adjustments have been made to the system issuing penalties in the 'Sport' mode and Lobbies of Gran Turismo Sport. The details are as follows:

[PENALTIES]
 - The penalty judgement algorithm in regards to light contacts and collisions between cars during online races has been adjusted.

https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/news/00_4535649.html

Wie durft? :P
Tesla gedaan net en die is zeker veranderd. Lijkt verbeterd, veel minder straffen. Nu de daily C nog even doen.

Ragp en shadowman mogen de tijdrit nog even aanscherpen op mount Panorama 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Tijd om in te loggen dan :+

Edit:

35 punten kwijt en terug naar B status
1500 driver points kwijt.

Goede update.....

Edit2:

Mensen van achter raken en van de baan duwen is geen penalty.
Penalties zonder reden.

Nee nog niet geweldig.

Benieuwd tijdens de Nations vanavond.

Edit3:
Nations
Netwerk problemen gt sport.

😂

Wat een klaag post is dit. Misschien eens iRacing gaan proberen.

[ Voor 121% gewijzigd door Capo op 21-03-2020 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Capo schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:34:
Tijd om in te loggen dan :+

Edit:

35 punten kwijt en terug naar B status
1500 driver points kwijt.

Goede update.....

Edit2:

Mensen van achter raken en van de baan duwen is geen penalty.
Penalties zonder reden.

Nee nog niet geweldig.

Benieuwd tijdens de Nations vanavond.

Edit3:
Nations
Netwerk problemen gt sport.

😂

Wat een klaag post is dit. Misschien eens iRacing gaan proberen.
Net ingelogd, Geen Problemen nog. Ga ook nations ff doen. S6!

Edit: quali er meteen afgetikt, lekker 14e starten terwijl de pole 1.41 is!

Edit 2: toch nette 3e geworden. Heb een vervelende Belg een professioneel tikje van achteren gegeven nadat hij me tot 3 keer toe bij inhaalactie van de baan wilde drukken. Zo moet het dan maar.

[ Voor 18% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 21-03-2020 21:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MailMan
Nou, het penalty systeem na de update dames en heren. Ik ben de oranje auto voor de duidelijkheid:

Die laatste scene is net tekort, maar daar krijg ik +2 aan m'n broek. In de vorige rondes dus een keer +1 en +4 :F

Vervolgens DR van 99 naar 74 :/

Race daarna met 15 seconden voorsprong gewonnen, dus dat scheelt.

De Daily Races voor volgende week zijn overigens niet echt spannend.

Suzuka Gr. 3 en Interlago Gr. 4.

Ga m'n best doen om morgen in de middag/avond een Lobby te hosten voor de Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
j-a-k-e-88 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:03:
[...]

Net ingelogd, Geen Problemen nog. Ga ook nations ff doen. S6!

Edit: quali er meteen afgetikt, lekker 14e starten terwijl de pole 1.41 is!

Edit 2: toch nette 3e geworden. Heb een vervelende Belg een professioneel tikje van achteren gegeven nadat hij me tot 3 keer toe bij inhaalactie van de baan wilde drukken. Zo moet het dan maar.
Eerste 2 deden het niet door issues

Volgens mij zijn de races gecancelled tot 25 april.

https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/news/00_8152754.html
The Online Series that is currently being held will conclude at the end of Stage 1 with Rd.10 on 18-19 April. Stage 1 will be considered as an Exhibition Stage.

The FIA GT Championships 2020 Series will now officially start on 25 April. We will provide further updates on the structure and schedule of the FIA GT Championships 2020 Series as soon as possible.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Leuk! Ik wil zeker ook eens meedoen met een lobby, ben zeker niet zo snel als de meesten. Maar ik denk dat ik er alleen maar van kan leren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Leoon. schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:20:
Leuk! Ik wil zeker ook eens meedoen met een lobby, ben zeker niet zo snel als de meesten. Maar ik denk dat ik er alleen maar van kan leren.
Ben vandaag eerst nog aan het klussen aan huis, maar hoop in de (na)middag de Lobby online te gooien.

Al is iedereen vrij om er eerder mee te beginnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

MailMan schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:42:
[...]

Ben vandaag eerst nog aan het klussen aan huis, maar hoop in de (na)middag de Lobby online te gooien.

Al is iedereen vrij om er eerder mee te beginnen :)
Speciale baan die ik wellicht kan oefenen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
Ik ga corona nog dankbaar zijn dat ik niet de tijd had (te druk op het werk) om aan Daily Races te doen.

Ik snap niet waarom ze niet gewoon alles van tafel vegen en opnieuw starten wat het penaltysysteem betreft. Het is duidelijk dat ze de weg kwijt zijn en niet weten hoe het recht te trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
Leoon. schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:52:
[...]

Speciale baan die ik wellicht kan oefenen?
Idee van de Lobby is in principe dat we de Dailies voor volgende week gaan oefenen (Suzuka en Interlagos), al kan alles natuurlijk :)

M.b.t. de penalties hoor ik van anderen dat er wel verbeteringen zijn. Dus misschien had ik gewoon even dikke pech deze race.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 17:02
Heey allemaal,
Na jaren lang GT-sport gespeeld te hebben met een controller DR C en SR S besloten om toch de overstap te maken naar een G29 stuur met pedalen.

Wat een verschil qua beleving, ben nog niet zo snel als met de controller maar t schiet aardig op mis ong 1 sec per lap.

Het is wel erg wennen zeker qua consistentie maar er zit vooruitgang in.

Lijkt me leuk binnenkort ook bij jullie aan te gaan sluiten met lobby's etc ;)

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

pr0mo schreef op zondag 22 maart 2020 @ 09:12:
Heey allemaal,
Na jaren lang GT-sport gespeeld te hebben met een controller DR C en SR S besloten om toch de overstap te maken naar een G29 stuur met pedalen.

Wat een verschil qua beleving, ben nog niet zo snel als met de controller maar t schiet aardig op mis ong 1 sec per lap.

Het is wel erg wennen zeker qua consistentie maar er zit vooruitgang in.

Lijkt me leuk binnenkort ook bij jullie aan te gaan sluiten met lobby's etc ;)
Tot straks dan! Wellicht kunnen wij in 't achterveld gewaagd aan elkaar zijn met tijden :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 11:11

Taakbalk

weergeven

Leoon. schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:20:
Ik ben ook niet zo snel als de meesten. Dat geeft niks, ik hou van racen.

If need be, wil ik over een half uurtje wel even op lobby met Interlagos aanslingeren.

Edit. Gr. 4 lobby op Interlagos draait. Veel plezier allemaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Taakbalk op 22-03-2020 11:01 ]

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Taakbalk schreef op zondag 22 maart 2020 @ 10:24:
[...]

If need be, wil ik over een half uurtje wel even op lobby met Interlagos aanslingeren.

Even een onwetende vraag. Hoe join ik die?
Mijn PSN naam is leoon16 ga vanmiddag ergens online komen. Eerst nog even sporten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 11:11

Taakbalk

weergeven

Leoon. schreef op zondag 22 maart 2020 @ 11:30:
[...]

Even een onwetende vraag. Hoe join ik die?
Mijn PSN naam is leoon16 ga vanmiddag ergens online komen. Eerst nog even sporten
Even mijn vriendschapsverzoek accepteren, GT opstarten en dan bovein je menubalk op het blauwe icoontje klikken. Join je zo de lobby waar je vrienden inzitten.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:56
Taakbalk schreef op zondag 22 maart 2020 @ 10:24:
[...]

Kom er zo aan!

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Lekker bezig mensen, ik laat nog even op me wachten maar kom over 1-2 uur online voor de Lobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik kom er nu aan! Ben benieuwd :)

Edit: wilde de lobby openen en toen sloot gt sport af en kreeg ik een foutmelding. Nu gt sport weer opnieuw opgestart....

Edit 2: weer een foutmelding nu: connection to the session has timed out. NE-210B40B4

Edit 3: why always me? Blijf de melding krijgen. Kan er niet in :(

[ Voor 98% gewijzigd door Oekol op 22-03-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Leoon. schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:13:
Ik kom er nu aan! Ben benieuwd :)

Edit: wilde de lobby openen en toen sloot gt sport af en kreeg ik een foutmelding. Nu gt sport weer opnieuw opgestart....

Edit 2: weer een foutmelding nu: connection to the session has timed out. NE-210B40B4

Edit 3: why always me? Blijf de melding krijgen. Kan er niet in :(
FIA , laatste bocht kwali: verbinding verbroken...... kun je weer 1,5 uur wachten. Heerlijk!

Edit again: ook de 1820 lukt niet. Nu helemaal geen verbinding. Denk dat iedereen lekker thuiszit en de ps4 aanzet

[ Voor 10% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 22-03-2020 18:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
10e gestart. Laatste bocht te wijd en 3e plek verloren. Als 4e over de streep

En nu geen netwerk meer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik ben er ook weer uitgeknikkerd: ne21097097

Kreeg wel een gr4 auto als daily gift een lexis rc f, kan ik die straks op interlagos mooi even testen d:)b

[ Voor 56% gewijzigd door Oekol op 22-03-2020 18:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VCDfan
Vanmiddag een race gereden met wat Tweakers en een aantal buitenlanders op Interlagos met de Gr4 auto's.
Flink wat rondjes geoefend en uiteindelijk met de Mustang een 1:39.3xx. Dat was met het deelnemersveld op dat moment de snelste tijd.
Tijdens de kwali rondjes wordt de tyre wear uitgeschakeld omdat dat ook tijdens de kwali rondjes bij de daily's zo is. Voor de race werd deze ingeschakeld maar dat betekend dat alle tijden ook weg zijn. Dus ik mocht niet starten van pole maar als laatste van 6 coureurs. (Moment van aangeven dat we gaan starten en daadwerkelijk starten was iets te snel waardoor @mithrandirrr niet kon mee racen. Als de race gaat starten moet je op de baan zijn. Is dat nog zo?)

Misschien moeten we dit toch gaan aanpassen en dan maar tyre wear tijdens kwali voor lief nemen in de lobby.(?)

Hoewel ik dus best kon meekomen begin je niet lekker met minder snelle rijders. Voordat je daar eens voorbij bent op een nette manier is de kop al een stuk verder. In de lobby zat een Zuid Afrikaan met de naam WTFnogwat en dan weet je het ook wel. Hij was best vlot maar hij had ook de noodzaak om in elk gaatje te duiken (die er eigenlijk niet was) waardoor de afstand tot de andere groep alleen maar opliep. Werk samen, dacht ik nog, om weer in de slipstream te komen.Met als hoogtepunt een duikactie in de laatste bocht, laatste ronde. Terwijl het gat dicht was...lekker duwen en er voorbij.

Ook al gaat het nergens over en is de lobby voor trainen en natuurlijk veel fun was dit toch even irri. In de kwali rondjes heb ik meerdere rondjes met @Capo gereden en we waren aan elkaar gewaagd.(Nog bedankt voor de slipstream) Misschien volgend week weer een kans om samen wat rondjes te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Begrijp ik uit hierboven dat er juist overdag wordt geracet in het weekend en niet in de avond. Ergo: ik wacht dan nu voor niks? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
Leoon. schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:22:
Begrijp ik uit hierboven dat er juist overdag wordt geracet in het weekend en niet in de avond. Ergo: ik wacht dan nu voor niks? :D
Dat klopt. De Tweakers lobby is 's middags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

VCDfan schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:24:
[...]

Dat klopt. De lobby's zijn 's middags.
Beginners foutje. Dan ruimen we de boel weer op en wellicht andere keer dan :w

Edit: hele server ligt er uit. Kan werkelijk niks meer. Helaas. Gaan we weer CoD doen. Tot een volgende keer.

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 22-03-2020 18:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik wil geen room owner meer zijn :+ Tijdens de race gestopt om een Spanjaard tot 2x toe uit de room te gooien.

@VCDfan Ik denk dat we korte kwalificatie moeten doen. Ik starten steeds 2e. Kan niet natuurlijk.

Was leuk om tijdens de race de Spanjaard te blokkeren zodat Nederland Makkelijker dichterbij kon komen.

Heb 2 spannende races die ik heb opgeslagen. Zal ik op youtube gooien als prive, enkel met link zichtbaar. Zal filmpjes hier plaatsen. Zodra netwerk er is :+

Heren bedankt. Was spannend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
Leoon. schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:22:
Uit een eerdere poll kwam dat veel mensen op zondag beschikbaar zijn. Toen zijn we zondag in de middag begonnen met de Lobby en meestal waren dan inderdaad de meeste Tweakers online. Maar in principe is er geen afgesproken tijdstip. Als er mensen zin hebben om 's avonds samen te racen/oefenen, dan zou ik dat lekker doen :)

Vanmiddag wel echte leuke race gehad met o.a. @mithrandirrr veel close racing en inhaalacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Capo schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:08:
10e gestart. Laatste bocht te wijd en 3e plek verloren. Als 4e over de streep

En nu geen netwerk meer :+
Nadat ook de 2100 niet lukte omdat er onderhoud gepleegd zou worden, zit ik nu in de kwalificatie voor de 22.20.......

Jij nog actief?

8e gestart. 3e gefinished. 1 keer kleine spin anders 2e. Zaten uiteraard weer wat luitjes tussen met 20 sec straf, .........

[ Voor 15% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 22-03-2020 23:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
Shit helemaal de tweakers lobbie vergeten!

Hoezo zijn Suzuka Gr. 3 en Interlago Gr. 4. niet spannend?

Interlago is altijd leuk?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Sporedd schreef op maandag 23 maart 2020 @ 09:12:
Shit helemaal de tweakers lobbie vergeten!

Hoezo zijn Suzuka Gr. 3 en Interlago Gr. 4. niet spannend?

Interlago is altijd leuk?
Voor m'n gevoel komen ze zo vaak voorbij. Wel mooie circuits, maar toch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Blijkbaar is de shift animatie verbeterd ! Ziet er stuk normaler uit zo !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik zag dat filmpje gisteren ook voorbij komen, wist ook niet dat dat erin zat.

Even op GT PLanet gekeken, in de undocumented changes topic van 1.56, daar staat ie inderdaad ook tussen:
Undocumented Changes​

- An issue with decals around the cockpit of the Dallara SF19 has been fixed
 - Driver shift animations in Paddle Shift cars has been adjusted to faster shifts
 - Collision detection of the bollards at Spa have been adjusted
 - Lighting of the car thumbnails have been changed

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Ziet er echt een stuk beter uit! ik had me hier ook al een keer aan zitten ergeren ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mithrandirrr
MailMan schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:40:
[...]

Uit een eerdere poll kwam dat veel mensen op zondag beschikbaar zijn. Toen zijn we zondag in de middag begonnen met de Lobby en meestal waren dan inderdaad de meeste Tweakers online. Maar in principe is er geen afgesproken tijdstip. Als er mensen zin hebben om 's avonds samen te racen/oefenen, dan zou ik dat lekker doen :)

Vanmiddag wel echte leuke race gehad met o.a. @mithrandirrr veel close racing en inhaalacties :)
Ik heb ook echt genoten van die race. We zaten met vieren (?) echt heel dicht op elkaar tot het einde van de race. Volgens mij niemand een penalty gehad ook. Zo zie je maar dat een penalty system niet nodig hoeft te zijn. Echter verwacht ik dat het in daily race C iets anders zal zijn.

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
mithrandirrr schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:55:
[...]

Ik heb ook echt genoten van die race. We zaten met vieren (?) echt heel dicht op elkaar tot het einde van de race. Volgens mij niemand een penalty gehad ook. Zo zie je maar dat een penalty system niet nodig hoeft te zijn. Echter verwacht ik dat het in daily race C iets anders zal zijn.
Heb de replay nog met plezier zitten bekijken idd :) Drie man ging binnen 1 sec over de finish.

De eerste race C die ik deed (met de Ferrari) had inderdaad een aantal keren contact waarbij ik de baan af werd geduwd. De anderen kregen daarvoor geen penalties, maar that's life.

De Renault lijkt helaas wel de snelste auto voor de race. Vind dat ding niet zo leuk om te rijden en een irritant geluid maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Heb je de replay ook opgeslagen? Zou je hem misschien kunnen uploaden? Zelf ben ik hem vergeten op te slaan :(.

Met m'n andere account gister halsoverkop een race in gesprongen. Ik had 1.40 min om een tijd neer te zetten, en doordat je altijd een uitloop hebt nadat de timer afloopt had ik net op tijd de ronde gefinished.

Wat een chaos :(. Met een aantal best leuk kunnen racen maar er werd verder gigantisch chaotisch gereden 🙁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
mithrandirrr schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:03:
Heb je de replay ook opgeslagen? Zou je hem misschien kunnen uploaden? Zelf ben ik hem vergeten op te slaan :(.

Met m'n andere account gister halsoverkop een race in gesprongen. Ik had 1.40 min om een tijd neer te zetten, en doordat je altijd een uitloop hebt nadat de timer afloopt had ik net op tijd de ronde gefinished.

Wat een chaos :(. Met een aantal best leuk kunnen racen maar er werd verder gigantisch chaotisch gereden 🙁
Ik heb hem geupload op m'n GTS profile, maar geen idee hoe ik dat verder met iemand deel :P

Lobby Tweakers, is de titel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MailMan schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:13:
[...]
Ik heb hem geupload op m'n GTS profile, maar geen idee hoe ik dat verder met iemand deel :P
Replay in GT Sport bekijken, video opslaan via de share knop (zorg wel dat je ingesteld hebt dat je een half uur of een uur opslaat ipv 5 minuten), opgeslagen video in de gallery op de ps4 even trimmen tot de juiste lengte en die video via de share knop uploaden naar Youtube.
Kind kan de was doen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
@mithrandirrr

1 van de 2 races van afgelopen zondag. Heb het begin stuk eruit gelaten en alleen de actie opgenomen.

[YouTube: Tweakers gtsport lobby march 22nd]

[ Voor 17% gewijzigd door Capo op 24-03-2020 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:37:
[...]

Replay in GT Sport bekijken, video opslaan via de share knop (zorg wel dat je ingesteld hebt dat je een half uur of een uur opslaat ipv 5 minuten), opgeslagen video in de gallery op de ps4 even trimmen tot de juiste lengte en die video via de share knop uploaden naar Youtube.
Kind kan de was doen ;)
Ik bedoel het delen van het Replay bestand zelf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Gaaf! Was ook een mooie race deze!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
MailMan schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:45:
[...]

Ik bedoel het delen van het Replay bestand zelf :)
Dat kan dus niet :-(

Die Porsche loopt wel door trouwens!

[ Voor 9% gewijzigd door Sporedd op 24-03-2020 10:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
Toch nog even een snelle video van de actie. Ik had gehoopt ook tussentijds te kunnen knippen, maar daar heb je denk ik Sharefactory voor nodig? Dus mensen moeten maar even handmatig skippen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussendoor knippen heb je inderdaad Sharefactory voor nodig ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Race 2 van afgelopen zondag

[YouTube: Tweakers gtsport lobby march 22nd race 2]

Edit: Dubbel post :+

[ Voor 9% gewijzigd door Capo op 24-03-2020 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:58
begin gt sport steeds minder leuk te vinden. Offline heb ik het meeste wel gespeeld, vooral voor online races start ik hem op. Maar dat penalty systeem verpest het elke keer weer. Dan weer te streng, dan weer te mild. Nu ook weer, gister 3 keer de gr3 race gedaan. Start telkens 1e of 2e, maar geen enkele race heb ik kunnen uitrijden omdat ik van achter wordt geraakt en van de baan vlieg. En zonder dat de veroorzaker dan een tijdstraf krijgt. Op deze manier is het telkens een brok frustratie ipv plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

drusloos schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:19:
begin gt sport steeds minder leuk te vinden. Offline heb ik het meeste wel gespeeld, vooral voor online races start ik hem op. Maar dat penalty systeem verpest het elke keer weer. Dan weer te streng, dan weer te mild. Nu ook weer, gister 3 keer de gr3 race gedaan. Start telkens 1e of 2e, maar geen enkele race heb ik kunnen uitrijden omdat ik van achter wordt geraakt en van de baan vlieg. En zonder dat de veroorzaker dan een tijdstraf krijgt. Op deze manier is het telkens een brok frustratie ipv plezier
Wellicht een andere strategie, maar probeer eens de kwali minder goed te doen, of niet te doen. Start je achteraan, kun je meer van achteren kijken hoe het gaat. Ik kom vaak toch nog wel tot goede resultaten.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of wijk gewoon van de ideale lijn af als er iemand voor een bocht vlak achter je zit.
Mochten zij te laat remmen dan hebben ze daar alleen zichzelf mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Je moet echt idioot-proof rijden helaas. Ik rij continue met radar aan om netjes te racen of mensen te laten doorschieten of ruimte te geven.

Maar de honger naar iRacing begint wel steeds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Bij A/S races is het 50/50 hoe het gaat. Kan ook net zo zijn dat je tegen iemand rijdt die mis/gebruik maakt van het penalty systeem.

iRacing lijkt me ook nog wel eens interessant om te doen, maar dan eerst nieuwe pc :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien dat we straks op de PS5 wat meer 'pc sims' krijgen?
Ik heb zelf wel oren naar Assetto Corsa Competizione, die vind ik er van alle drie (rFactor en iRacing meegeteld) ook er wel serieus het beste uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:20:
Misschien dat we straks op de PS5 wat meer 'pc sims' krijgen?
Ik heb zelf wel oren naar Assetto Corsa Competizione, die vind ik er van alle drie (rFactor en iRacing meegeteld) ook er wel serieus het beste uitzien.
Juni of Juli wordt dat geloof ik? Ben wel benieuwd of het 60fps is op de standaard PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:50
Ik hoop, als casual gamer, dat het allemaal een beetje te spelen is met een controller.

Ik zou heel graag eens een playseat o.i.d. proberen, maar voor de uurtjes dat ik game heb ik die centen er echt niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Je kunt iets minder doen en een wheelstand aanschaffem, ik was voor ~450 euro klaar incl met een Thrustmaster T300 RS GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:55:
Ik hoop, als casual gamer, dat het allemaal een beetje te spelen is met een controller.
Als we het over rFarctor, iRacing en ACC hebben: ga er maar niet vanuit.
GT is wel een redelijk unieke racer wat dat betreft, die zich zowel met controller als met stuur prima laat besturen.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2020 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:57:
[...]

Als we het over rFarctor, iRacing en ACC hebben: ga er maar niet vanuit.
GT is wel een redelijk unieke racer wat dat betreft, die zich zowel met controller als met stuur prima laat besturen.
Dat is ook waarom ik die games, hoe mooi en hoe tof ook links laat liggen.
Sporedd schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:57:
Je kunt iets minder doen en een wheelstand aanschaffem, ik was voor ~450 euro klaar incl met een Thrustmaster T300 RS GT
Tja, ook dat vind ik nog best geld voor dat +/- uurtje per week. Waarbij ik ook nog wel eens wissel tussen games.
Daarnaast heb ik plek genoeg voor een playseat/wheelstand, maar geen zin om zo'n ding permanent in de woonkamer te zetten of telkens op te ruimen.
Dus moet deze in de studeerkamer en komen de kosten van een extra TV er ook nog bij.

Nee, ik heb er vaak genoeg over nagedacht maar dat geld besteed ik dan liever anders. Keer een circuitdag op de motor of wat rondjes Nordschleife :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Doet het GTSport Netwerk bij jullie ook weer moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, hier doet ie ook moeilijk met connecten. Wilde net een 16uurs grind aanzetten maar gezien er offline niets opgeslagen wordt zie ik daar maar van af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
16 uur grind? tell me more ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Custom endurance race, Tokyo Express reverse, Honda Beat, één Gr1 AI wagen, niveau Prof, stiekje om de controller > 4 á 5 miljoen cash en 30.000-35.000 xp :P
YouTube: EARN MONEY FOR BEGINNERS / HOW TO GET MILLIONS in Gran Turismo Sport...
Handig als je nog wat geld of xp nodig hebt.

[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2020 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:53:
Custom endurance race, Tokyo Express reverse, Honda Beat, één Gr1 AI wagen, niveau Prof, stiekje om de controller > 4 á 5 miljoen cash en 30.000-35.000 xp :P
YouTube: EARN MONEY FOR BEGINNERS / HOW TO GET MILLIONS in Gran Turismo Sport...
Handig als je nog wat geld of xp nodig hebt.
Haha bizar!
Wel een idee om toch uiteindelijk alle dure auto's te kunnen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik het om tot level 50 te raken, want ik zie mezelf niet meer dan 6000 daily races rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Levels geef ik niet zoveel om, ik heb echter nog wel wat auto's op mijn verlanglijstje staan.

Ik ga eens even opzoek naar een elastiek en ga tijdens de lunch de PS4 even aanslingeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook niet, maar wel om die platinum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Ik zit nu op 75% in level 49 (geen grinding). Als ik level 50 gehaald heb, heb ik het spel dan uitgespeeld ? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door sverzijl op 25-03-2020 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jay-v schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:11:
[...]

Zojuist een setje besteld. Wellicht komen ze deze week nog binnen. Las in een ander topic al dat iemand hem ook al had ontvangen (ondanks dat de release date pas volgende week is).
T-LCM niet binnen gekregen en staat nu vrijwel overal op niet leverbaar ;( . Jammer, had hem in deze tijd wel kunnen gebruiken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sverzijl schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:59:
Ik zit nu op 75% in level 49 (geen grinding). Als ik level 50 gehaald heb, heb ik het spel dan uitgespeeld ? ;)
Nee :P
Ik vind het bizar dat je zoveel xp hebt gehaald zonder te grinden.
Al is het volgens mij wel dat je in de hogere ratings meer xp per race krijgt dan in de lagere ratings.
Gemiddeld krijg ik tussen de 200-300xp per race, dat schiet echt niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:08:
[...]

Nee :P
Ik vind het bizar dat je zoveel xp hebt gehaald zonder te grinden.
Al is het volgens mij wel dat je in de hogere ratings meer xp per race krijgt dan in de lagere ratings.
Gemiddeld krijg ik tussen de 200-300xp per race, dat schiet echt niet op.
Ik ben gewoon verslaafd vrees ik ;) Ik speel overigens nooit (ok zo goed als nooit, was alleen even paar dagen om A/S rating te krijgen) Dailies, alleen custom online lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sverzijl schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:17:
[...]

Ik ben gewoon verslaafd vrees ik ;) .
Dat blijkt :P
Ik zit wel eens de stream van Turismo-Lester te kijken, die heeft ruim 2600 Sport Mode wins en is ook 'pas' level 49.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaJe.
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-01-2024
Nog meer mensen met problemen met de server?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
HaJe. schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 17:13:
Nog meer mensen met problemen met de server?
Ja. Zat net nog online maar nu is ie down voor de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaJe.
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-01-2024
Jammer, dan maar verdiepen welke monitor ik ga gebruiken voor op me rig,:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Ok, gaan we nog een keer voor LH44.
Ik kijk naar super GT s handleiding online, Monza. Hij remt bij 150 meter bord. Als ik dat probeer, hoe hard ik ook rem, ook met balans volledig aan de voorkant, haal ik nooit de eerste bocht. Welke instelling moet ik hier veranderen om dergelijk remgedrag te kunnen krijgen, is dat toch iets met de ABS nog? Waar remmen de mensen hier van het forum aan t end van t eerste rechte stuk?

edit: voor uw aller beeld, ik moet echt bij de witte streep voor de 150m markering remmen om in te kunnen sturen.

[ Voor 12% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 28-03-2020 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
@j-a-k-e-88 probeer niet te snel terug te schakelen. In het begin vol remmen en als je de apex nadert wat losser op de rem zodat je optimaal je rem benut zonder te blokkeren.

Pagina: 1 ... 79 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing