De RUF CTR3 op St Croix even een paar rondjes gedaan maar daar blijft het ook bij...
Dat ding is niet de bocht om te krijgen, wat een verschrikkelijk hok :/
Dan maar weer een poging op Maggiore in de dlc :p

*dammit! Nog 0.173 voor Diamond. Die laatste bochten zijn zo verrekte lastig, zeker die dubbele Spoon-achtige bocht'. In een goede ronde lig ik na de hairpin onderaan de heuvel zo'n 2 tienden voor Lewis.
Ben er nu in totaal zo'n 6 tot 8 uur mee bezig geweest, als niet langer. Mooi geweest nu ;)
Op naar Dragon Trail!

*edit
Ook Dragon Trail met 20 minuutjes op goud :)
Paar pogingen gedaan nog daarna en een 1:37.561 neergezet. Kan nog wel iets beter denk ik dus we gaan er maar weer eens voor zitten ;)

[YouTube: Gran Turismo SPORT Lewis Hamilton DLC | Dragon Trail GOLD | 1:37.561]

[ Voor 67% gewijzigd door Superkiwi op 29-02-2020 17:36 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 21:36
Zal morgen denk ik wel weer een Lobby maken voor de Daily races van volgende week. Hoe laat precies laat ik nog weten - eerst wat schilderwerk afmaken :P
Als de voetbal van morgen qua tijd niet in de weg zit schuif ik voor spek en bonen aan ;)

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20-10 22:16

j-a-k-e-88

BMW 328i

Goed dat er een stuurtje is. Ds4 was echt door de kamer gegaan nu. Wat een schijt penalty systeem zeg. Moet dat nu toch ook een keertje uiten,,,,,, zit je in een lange fia race. Allemaal S rijders, nou ja laat ook maar.

• MailMan
Ik gooi over 60min een Lobby open voor de Tweakers!

Zal ook even een party starten als mensen willen lullen over F1/gear/GTS :p

[edit]

15 min nog :)

[ Voor 10% gewijzigd door MailMan op 01-03-2020 12:03 ]

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

MailMan schreef op zondag 1 maart 2020 @ 11:08:

[edit]

Zie em niet actief?

• MailMan
Sorry ben wat sloom - was inmiddels alweer lunchtijd :P ben de Lobby aan het opzetten en stuur zo even berichtje als hij online staat!

Edit - Hij is online met eerst Daily B! Daily C is weer Brands Hatch, maar wil ik ook nog wel even oefenen.

Mensen kunnen joinen, ben er zelf over paar min.

[ Voor 22% gewijzigd door MailMan op 01-03-2020 12:31 ]

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

MailMan schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:26:
[...]

Sorry ben wat sloom - was inmiddels alweer lunchtijd :P ben de Lobby aan het opzetten en stuur zo even berichtje als hij online staat!

Edit - Hij is online met eerst Daily B! Daily C is weer Brands Hatch, maar wil ik ook nog wel even oefenen.

Ik sluit over een uurtje ff aan, hoe vind ik de lobby?

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:38
Ik kom ook even. Weet nog niet hoe lang want tis weer koers vandaag :D

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-10 06:11

Taakbalk

weergeven

MailMan schreef op zondag 1 maart 2020 @ 11:08:

[edit]

Ik kom ook even ruiken. Kan niet zo lang, maar elk rondje is meegenomen.

Computing bit by bit

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:01

BiLo

PSN: toiletcleaner

MailMan schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:26:
[...]

wat is de room id, kan hem namelijk niet vinden

edit: nvm! gevonden

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• MailMan
Oeps, Lobby gaat niet door als je auto koopt blijkbaar... ik start hem opnieuw

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-11 17:24
dvdkiwi schreef op zondag 1 maart 2020 @ 13:49:
@Wulfric92 hoe ben jij zo snel met die 458 :D
Netjes hoor!
Chicanes op het randje afsnijden :9

En vooral letten op de exit en momentum vasthouden in de bochten. Exit is belangrijker dan de entry met deze auto's. Vaak iets eerder remmen d:)b

• MailMan
Vanmiddag met veel Tweakers samen gereden, was top! Weet niet meer precies wie er allemaal waren maar ik denk dat ik toch zeker zo'n 8 man/vrouw gezien heb. Sorry voor het 2x per ongeluk starten van de race :+ En ik wist niet dat de Lobby verdwijnt als ik een auto ga kopen :P

Heel wat rondjes Monza gedaan en zelfs daarnet nog even PB verbeterd met de Mustang. Volgens mij een 1:56:5xx met een Optimum van 1:56:3xx

De Ferrari en Lambo zijn overigens ook fijne auto's om mee te rijden :)

Succes met Dailies volgende week!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

pfffff. FIA race, eerst half uurtje oefenen, dan de kwali, lig ik 1e en net voor de race begint: verbinding verbroken. Kun je weer wachten tot 21.00 uur...….. en dat met boer zoekt vrouw voor de boeg!

Edit: ik doe de 2220 nog maar even. Doet niemand deze races hier? Zie geen tweakers in de ranglijsten .....

Edit: haha dommmm!! Pole kwali. Eerste pitstop werd ik gepasseerd door iemand die korter stilstond. Die moest nogmaals naar binnen dus weer voor. Ga ik bij de laatste hairpin overdwars!!!! Boe!!!! Toch nog derde maar wel ziek.....

[ Voor 48% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 01-03-2020 23:07 ]

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
j-a-k-e-88 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 19:50:
pfffff. FIA race, eerst half uurtje oefenen, dan de kwali, lig ik 1e en net voor de race begint: verbinding verbroken. Kun je weer wachten tot 21.00 uur...….. en dat met boer zoekt vrouw voor de boeg!

Edit: ik doe de 2220 nog maar even. Doet niemand deze races hier? Zie geen tweakers in de ranglijsten .....

Edit: haha dommmm!! Pole kwali. Eerste pitstop werd ik gepasseerd door iemand die korter stilstond. Die moest nogmaals naar binnen dus weer voor. Ga ik bij de laatste hairpin overdwars!!!! Boe!!!! Toch nog derde maar wel ziek.....
Heb er gisteren 3 gereden :)
1e onterechte 7 seconde penalty. 2e race 2e gestart en gefinished, 3e race 2e gestart en 1e.

Zat rond de 1:32,6 kwali tijden.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

dvdkiwi schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 20:18:
De RUF CTR3 op St Croix even een paar rondjes gedaan maar daar blijft het ook bij...
Dat ding is niet de bocht om te krijgen, wat een verschrikkelijk hok :/
Dan maar weer een poging op Maggiore in de dlc :p

*dammit! Nog 0.173 voor Diamond. Die laatste bochten zijn zo verrekte lastig, zeker die dubbele Spoon-achtige bocht'. In een goede ronde lig ik na de hairpin onderaan de heuvel zo'n 2 tienden voor Lewis.
Ben er nu in totaal zo'n 6 tot 8 uur mee bezig geweest, als niet langer. Mooi geweest nu ;)
Op naar Dragon Trail!

*edit
Ook Dragon Trail met 20 minuutjes op goud :)
Paar pogingen gedaan nog daarna en een 1:37.561 neergezet. Kan nog wel iets beter denk ik dus we gaan er maar weer eens voor zitten ;)

[YouTube: Gran Turismo SPORT Lewis Hamilton DLC | Dragon Trail GOLD | 1:37.561]
die RUF!! haha wat een drama.
Wel net de kart even ook gedaan das wel lachten, zeker als je de stuurinstellingen laat staan. Bij de minste beweging gaat je kart overdwars. Wel een aardige tijd gezet volgens mij.

Wie volgt met de Kart?!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:45
MailMan schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:51:

Heel wat rondjes Monza gedaan en zelfs daarnet nog even PB verbeterd met de Mustang. Volgens mij een 1:56:5xx met een Optimum van 1:56:3xx

De Ferrari en Lambo zijn overigens ook fijne auto's om mee te rijden :)

Succes met Dailies volgende week!
Was zeker weer gezellig en leerzaam gistermiddag. _/-\o_

Op Monza (race B ) blijkt dus de Veyron de snelste auto te zijn. Ik heb vandaag een tijd gezet van 1.56.7xx met de Mustang en met de Veyron kwam ik daar net niet onder. Allebei dus aanraders. Mustang met zijn achterwielaandrijving heeft wel mijn voorkeur.

Vanmiddag ook een tijd gezet op Brands Hatch (race C) van 1.22.4xx met de 911. In mijn vriendenlijst staat ook Kie25 met een 1.21.1 met dezelfde auto. Verschil vond ik klein genoeg om tevreden te zijn. Vergeet niet om bij kwali rondjes de banden te veranderen naar Soft. 8)

• MailMan
VCDfan schreef op maandag 2 maart 2020 @ 19:38:
[...]

Was zeker weer gezellig en leerzaam gistermiddag. _/-\o_

Op Monza (race B ) blijkt dus de Veyron de snelste auto te zijn. Ik heb vandaag een tijd gezet van 1.56.7xx met de Mustang en met de Veyron kwam ik daar net niet onder. Allebei dus aanraders. Mustang met zijn achterwielaandrijving heeft wel mijn voorkeur.

Vanmiddag ook een tijd gezet op Brands Hatch (race C) van 1.22.4xx met de 911. In mijn vriendenlijst staat ook Kie25 met een 1.21.1 met dezelfde auto. Verschil vond ik klein genoeg om tevreden te zijn. Vergeet niet om bij kwali rondjes de banden te veranderen naar Soft. 8)
De Veyron lijkt wel echt de snellere te zijn, voor mij in ieder geval. Hij rijdt wat gek met z'n 4WD maar is echt snel op het rechte stuk.

1.56.240 1.56.210 als snelste tijd nu, maar misschien dat een hoge 1.55 er ook nog wel in zit :)

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-11 15:03
Deze avond ff de FF demo gespeeld en quali gereden op daily c. 1.21.6xx met een opti van 1.21.1xx en mijn lap was allesbehalve optimaal dus ik denk dat ik er nog wel iets kan afschaven. Morgen eens kijken wat ik op Monza kan klokken. Daarna opnieuw verder werken aan mijn DR.

Stuur begint stilaan te wennen, al heb ik nog steeds het gevoel dat ik een stuk zekerder/betrouwbaarder was met de controller. Maar goed, ook dat zal wel komen hoop ik.

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-11 14:45
Ekfad schreef op maandag 2 maart 2020 @ 23:12:
Stuur begint stilaan te wennen, al heb ik nog steeds het gevoel dat ik een stuk zekerder/betrouwbaarder was met de controller. Maar goed, ook dat zal wel komen hoop ik.
Waar ik nog moeite mee heb is het "helemaal" sturen. dan blijf ik bijvoorbeeld mijn stuur op 45 graden houden ipv 90 terwijl dit wel minder onderstuur opleverd.

Don't trust an atom, they make up everything.

• Ekfad
Sporedd schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:57:
[...]

Waar ik nog moeite mee heb is het "helemaal" sturen. dan blijf ik bijvoorbeeld mijn stuur op 45 graden houden ipv 90 terwijl dit wel minder onderstuur opleverd.
Daar moet ik ook erg op letten. Vaak als ik moe word betrap ik mij er op dat ik inderdaad niet altijd doordraai/doorstuur (hoe noem je dat). Ik heb wel gemerkt dat de stand van het stuur een grote invloed heeft hier op. Sinds ik mijn stuur iets lager heb gezet (niet veel was slechts 1,5 cm) merk ik dat ik veel constanter ben op dit vlak.

Is ook een mooi voorbeeld van wat ik bedoel met het "betrouwbaarder" rijden. Bij de controller moest ik veel minder nadenken. Alles liep vanuit een zeker onderbewustzijn.
Met het stuur moet ik nog erg veel nadenken. Voet op sommige momenten volledig van het pedaal (rem en gas), doordraaien bij het sturen, enz... dat soort zaken.

• Sporedd
Ja vind ik sowieso interessant. Gisteren drive to survive seizoen 2 zitten kijken. Daar hadden ze het ook over op instinct rijden.

Wanneer ik zonder na te denken rijd maak ik veel minder fouten, maar ben ik per rondje wel langzamer.
Ook heb ik nog niet door hoe je "expres" in de "zone" komt. dat zou voor races wel fijn zijn ;-)

[zweverig mode]
Hoe rijden jullie met het hart of met het hoofd?
[/zweverig mode]

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hart of hoofd, mooie vergelijking wel.

Ik had gisterenmiddag een uurtje vrij totdat vriendinlief thuis kwam en heb GT dus even aangeslingerd. Ik ben wat kwalificatie rondjes gaan doen op Brands Hatch met de R8 Gr.3.

Ik was bang dat het lastig zou zijn op harde banden en met TC uit (zonder TC ben je echt veel sneller op die baan), maar dat viel reuze mee.
Echter, volgens mij tijdje terug ook al gezegd als je op Brands Hatch een goede tijd wil rijden moet je op het randje rijden. Dat ging mij vrij goed af, terwijl ik dus met het hart reed.

Toen ik eenmaal door had waar ik het liet liggen ging ik met mijn hoofd rijden en was er telkens wel een plek waar ik het liet liggen. Toen ik bij het opkomen van het rechte stuk, met een verbetering van tijd van 1,5 sec, net met een achterwiel op het gras kwam en spinde ben ik maar gestopt :P

Hart/hoofd, zo zwart/wit is het ook niet. Soms is er net één bocht waar je het laat liggen en eigenlijk hoef je dan alleen die "met het hoofd" te rijden.

• MailMan
Volgens mij kan je pas in de zone komen en op instinct hard rijden als je zo bizar veel geoefend hebt dat je gewoon letterlijk niet meer na hoeft te denken over je handelingen en rempunten. Je hebt je alle motorische handelingen (en baan) dan zo eigen gemaakt dat het rijden net zo automatisch gaat als het schakelen in een auto. Dan heb je zoveel mentale ruimte over dat je je met andere dingen bezig kan houden.

Daar ben ik nog lang niet :P al lukt het me steeds beter.

Meestal ben ik veel te gespannen aan het rijden tijdens quali of een spannende race en ga ik daardoor fouten maken. Dan focus ik teveel op een rempunt precies goed hebben dat ik niet meer goed de bocht doorkijken en op de toekomst anticipeer, maar alleen op het rembordje en dan zijn m'n hersenen te sloom om te corrigeren voor goed insturen b.v.

Oefenen oefenen oefenen :P
Potverdomme :(
Op Dragon Trail kom ik tot een 1:37.153 terwijl Lewis een 1:37.094 doet.
0.057 tekort voor diamond 8)7
Tot aan de chicane gaat alles goed en lig ik zo'n 3 tienden voor, maar hij komt zo ontzettend hard die chicane uit én hij pakt 2 tot 3 tienden op de laatste bocht...

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2020 20:29 ]

Na een sessie van VIER EN EEN HALF UUR(!) (het avondeten moest maar even wachten :P)
en ruim 700km volgens de daily workout teller eindelijk Diamond gehaald :D
En dan te bedenken dat ik in mijn beste pogingen zo'n 3 a 4 tienden voor lag op Lewis tot voor de zwembad-chicane. Er kan dus nog een 3 tienden af maar het is echt mooi geweest zo. Bij de zwembad-chicane scheelde het overigens maar een haartje :o

Nu enkel de Nordschleife nog.
Om die 'extra leuk' te maken wil ik die in cockpit view zonder HUD gaan doen. Doel daar is goud, geen diamond ;)

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

ik hou een zwarte lijst bij...…… ik weet het, niet zoals het hoort, maar word echt gek van de "S" rijders die er maar wat op los botsen , of je als je ze inhaalt, even een tikje geven zodat je er weer uitligt. DR schiet niet op zo...….(en dat met steeds een startcijfer tussen 1 en 5...)

edit:

YESSSS!!! ff de FIA toch nog gedaan en wederom 1e plek! maakt toch wel wat frustratie goed hoor :-)

[ Voor 25% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 03-03-2020 23:11 ]

• Capo
  • Niet online
Dit dus.

En dan eens met een vriend de daily baan doen met dezelfde voorwaarden en slipstream en boost op sterk

Inhalen oefenen helpt echt veel en geeft vertrouwen, met de tijd ;) falen om te leren :)

Ook om terug in ritme te komen na een gevecht en nieuwe lijnen te leren. En hartslag laten zakken :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Ekfad
Sporedd schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:25:
Ja vind ik sowieso interessant. Gisteren drive to survive seizoen 2 zitten kijken. Daar hadden ze het ook over op instinct rijden.

Wanneer ik zonder na te denken rijd maak ik veel minder fouten, maar ben ik per rondje wel langzamer.
Ook heb ik nog niet door hoe je "expres" in de "zone" komt. dat zou voor races wel fijn zijn ;-)

[zweverig mode]
Hoe rijden jullie met het hart of met het hoofd?
[/zweverig mode]
In the ‘zone’ rijden snap ik wel. Eens je een zekere flow te pakken hebt lijkt een rondje soms op een dans. Hoef je helemaal niet meer te denken, gewoon anticiperen op wat er komt en je tegenstanders doen. Lol.

Maar zover ben ik nog niet. Er zijn nog momenten waarop ik zelfs nog op zoek ben naar de juiste pedaal en ik dan even in paniek schiet :)
Oefenen, oefenen en oefenen. En voor mij helpt het soms enorm om ook even in een race te duiken, te veel nadenken is niet zo goed voor mijn rondetijden.

Gisteren een 20 minuten op Monza en zit nu op een lage 1.57.1xx, opti van 1.56.3xx dus ook daar nog wat te rapen.
Vanaf ik voldoende vertrouwen heb in mijn stuurkunsten ook eens kijken om de Lewis uitdagingen op diamond te halen (nu alles op goud).

• Sporedd
Gisteren een goede dag op monza. Een heerlijke race:

Veel plaatsen goed gemaakt omdat ik nog geen tijd gezet had:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4kUygGdhoYFUAA8W4SstjyfERcg=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/AgZQ46iby6Lu4XOWtn6kL5lm.jpg?f=fotoalbum_medium

Door deze race kreeg ik driver rating C, dus met weinig verwachting de volgende race in:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rR-JV1zgSAEefN4IUh3w7rPZnc=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/ru62zmH32xTJBXsfFEhe4l4x.jpg?f=fotoalbum_medium

Kortom gisteren een goede dag op monza!

[ Voor 34% gewijzigd door Sporedd op 04-03-2020 08:34 ]

• MailMan
Sporedd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:33:
Gisteren een goede dag op monza. Een heerlijke race:

[YouTube: Making up places, GT Sport, Monza Gr. 4 daily]
Veel plaatsen goed gemaakt omdat ik nog geen tijd gezet had:
[Afbeelding]

Door deze race kreeg ik driver rating C, dus met weinig verwachting de volgende race in:
[Afbeelding]

Kortom gisteren een goede dag op monza!
Onze oefensessies op zondag lijken dus hun vruchten af te werpen >:)

• Sporedd
Ja zeker! ik heb het ook nog met de Veyron geprobeerd, dat rijd alleen zo anders!

Dus blijf lekker oefenen met de Ferrari.

vanavond maar eens Race C proberen.

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Sporedd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:58:
Ja zeker! ik heb het ook nog met de Veyron geprobeerd, dat rijd alleen zo anders!

Dus blijf lekker oefenen met de Ferrari.

vanavond maar eens Race C proberen.
De Veyron ook maar even gepakt. .5 sec kwali was er vlot af tov Ferrari. Ik zie overigens de RCZ soms ook wel erg hard gaan! Straks ook eens een kans geven.

Edit: de RCZ gepakt en die is mij nog wat beter gestemd. Eindelijk een 1.57.3. Nog eens een dikke seconde van m’n tijd en bijna zuperkiwi te pakken :-))

[ Voor 15% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 04-03-2020 20:33 ]

Met de Veyron net even een kwali gedaan, kwam tot een 1:56.998. Stukje sneller dan in de lobby afgelopen zondag :)

Ook even één oefenrondje gedaan met de Sauber C9 '89 op de Nordschleife, zonder HUD en in cockpit view. Wat een beest! :D
Kwam tot een 6:58.351, incl de nodige spins. Er is geen auto reset in de dlc dus dat kost een hoop tijd. Ook zie je niet in welke versnelling je zit.
Voor goud staat een 5:46.000, met een beetje oefenen moet dat wel haalbaar zijn denk ik.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:53
Op Spa kan je ook heerlijk close racen. Ontsnappen uit slipstream is bijna onmogelijk. A.s. zaterdag daar onze laatste endurance race (1 uur), dat gaat leuk worden. We zitten met zeker 5-6 man op dezelfde rondetijden.

Deze korte oefenrace met z'n 3-en binnen 1 sec over de finish.

[ Voor 6% gewijzigd door sverzijl op 04-03-2020 13:10 ]

Zo net eindelijk een tijd voor dailys b en c neergezet.
Monza : 1:55.985
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDlPkR-jxm6NcHFBb2HgYM_POvo=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/FMTsTtC9Eapcx5PBJsUlnFHB.jpg?f=fotoalbum_medium

Brands hatch : 1:21.551

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SBBeaN20ZqURJ72sUvkQGtRfgU=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/91MMziefouU3mCgu1hpFKyoc.jpg?f=fotoalbum_medium

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

FIA vandaag, maggiore centrum II. Dat kan niet goed gaan! Vanaf bocht 1 voorspel ik chaos en mega veel straf. Iemand em al gedaan?

Edit: t was treintje rijden met wat botsen. Lag keurig 5e na 1 ronde en werd toen vol van achter geramd,,,,,,, dan inhalen we niet meer bij. Te saai om nog een keer te doen. Afrader....

[ Voor 42% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 04-03-2020 20:20 ]

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:34
1:31.661 met de kart. Maar vind het eigenlijk maar niks.. hier heb je echt een stuur voor nodig om smooth door de bochten te gaan

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

GAIAjohan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:33:
1:31.661 met de kart. Maar vind het eigenlijk maar niks.. hier heb je echt een stuur voor nodig om smooth door de bochten te gaan
Klopt met controller is echt niet te doen bijna daarom begin ik er niet eens aan.

• GAIAjohan
Voorlopig Monza op 1:59.034 met de Viper.
Auto is simpelweg niet snel genoeg.. zal de Veyron zo maar even checken

• sverzijl
sverzijl schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:10:
Op Spa kan je ook heerlijk close racen. Ontsnappen uit slipstream is bijna onmogelijk. A.s. zaterdag daar onze laatste endurance race (1 uur), dat gaat leuk worden. We zitten met zeker 5-6 man op dezelfde rondetijden.

Deze korte oefenrace met z'n 3-en binnen 1 sec over de finish.

[YouTube: Spa practice top 3 within 1 sec]
Het kon dus nog closer.. 0.032sec na 10 laps met verschillende pit strategie
Laatste halve lap :

• Capo
  • Niet online
j-a-k-e-88 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:39:
FIA vandaag, maggiore centrum II. Dat kan niet goed gaan! Vanaf bocht 1 voorspel ik chaos en mega veel straf. Iemand em al gedaan?

Edit: t was treintje rijden met wat botsen. Lag keurig 5e na 1 ronde en werd toen vol van achter geramd,,,,,,, dan inhalen we niet meer bij. Te saai om nog een keer te doen. Afrader....
Geen tijd gehad maar had die graag gereden alsnog.

• MailMan
Hmm volgende week is Daily Race C met Gr.X, maar er staat niet welke auto uit Gr.X. Dat is wat lastig oefenen...

• Sporedd
Oke dan de b race maar oefenen

NVM dat is een oval..

[ Voor 30% gewijzigd door Sporedd op 07-03-2020 12:48 ]

• MailMan
Moguh - Ik gooi denk ik toch nog wel een Lobby omhoog vandaag. Race C is op Spa en dat is gewoon een leuk circuit.

Misschien dat ik Race B ook nog wel voorbij laat komen maar dan moeten mensen daar echt om vragen :P

• MailMan
Gooi over 30min lobby online

Vermoeden is dat het een Red Bull Gr.X. is, maar pin me er niet op vast :+

Oeps, wist niet dat m'n PS4 op standby zou gaan tijdens hosten als ik te lang afk ben.

[ Voor 87% gewijzigd door MailMan op 08-03-2020 16:12 ]

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

FIA weer vandaag. Sardegna, leuk.

• VCDfan
  • Laatst online: 06:45
j-a-k-e-88 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:24:
Ik rijd geen FIA maar heb wel een paar rondjes gedaan gisteren. 1:22.0xx was mijn beste tijd. Track layout gewoon en reverse zijn beide erg vermakelijk. Succes met de race. :)

• Sporedd
Race C is met de SF Toyota?

[ Voor 3% gewijzigd door Sporedd op 09-03-2020 12:48 ]

• Capo
  • Niet online
j-a-k-e-88 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:24:
Ik ben wel een beetje klaar met die flut penalties. Verpest alles. Zijdelings contact dankzij een ander en hoppa, 2 seconde.

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Capo schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:15:
[...]

Ik ben wel een beetje klaar met die flut penalties. Verpest alles. Zijdelings contact dankzij een ander en hoppa, 2 seconde.
moet je de daily B ff proberen :-)

edit: ineens weer een A voor SR!! toppie! (not), die ovals zouden verboden moeten worden haha

[ Voor 15% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 09-03-2020 21:41 ]

• Capo
  • Niet online
j-a-k-e-88 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:01:
[...]

moet je de daily B ff proberen :-)

edit: ineens weer een A voor SR!! toppie! (not), die ovals zouden verboden moeten worden haha
Daily B, iemand duwt mij wijd dat die te hard aankomt. Ik 7 seconde. Op een oval..

Daily C, iedereen penalties behalve ik. Overal tussen door kunnen sturen. Snelste lap en winst. Gestart vanaf P3.

2e race gestopt. 4 keer geramd. Penalties, van de baan geduwd... echt.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Capo schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:15:
[...]

Daily B, iemand duwt mij wijd dat die te hard aankomt. Ik 7 seconde. Op een oval..

Daily C, iedereen penalties behalve ik. Overal tussen door kunnen sturen. Snelste lap en winst. Gestart vanaf P3.

2e race gestopt. 4 keer geramd. Penalties, van de baan geduwd... echt.
Ik kreeg vorige week ook een 4 seconden penalty omdat iemand mij van de baan af beukte, insta-rage-quit

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 13:34
Als je de replays kijkt van de top 10 race b overal (kwali) dan denk je toch ook van wtf? Al moet ik wel toegeven dat ik dat niet voor elkaar krijg 😆

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:13
Heerlijke daily op Spa gehad in de Dallara.
15e gestart ondanks serieuze kwali. Ging als speer van m'n plek en als 9e eau rouge in. Even later zelfs vierde.

Helaas weer bout penalty systeem: ik word na uitkomen La Source op m'n achterwiel getikt en ik krijg de penalty :') als enige zelf. Kostte me twee plekken. Daarna heerlijke strijd met p5 vlak voor me en p6 in m'n nek. Elke aanval afgehouden en allerlaatste bocht zelfs er naast en er voorbij in busstop, maar helaas beukte hij zich terug en dan natuurlijk geen penal. Bood wel z'n excuses aan en al met al lekkere faire race op 't randje.
Ondanks dat ik alleen quali doe is de combo spa met die super formula bak wel echt heerlijk.
Zit nu op een 1:55.400 :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDfchfoE1SCkFP47rHfLEiNvxlY=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/4Q6smIcrFHig4tpRBtcIIEWb.jpg?f=fotoalbum_medium

Paar pogingen gedaan weer op de Nordschleife met de Sauber C9 '89.
Beste tijd is nu 5:50.200, nog maar een ruime 4 seconden boven goud :)
Twijfelde even om toch maar bumpercam te gaan rijden maar blij dat ik bij cockpit zonder HUD gebleven ben; wat een beleving! Het is zowaar een beetje eng om met dit beest over de Ring te knallen :D

• MailMan
v8power67 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:34:
Ondanks dat ik alleen quali doe is de combo spa met die super formula bak wel echt heerlijk.
[Afbeelding]

[YouTube: Gran Turismo™SPORT spa daily c super formula 1:55.400]
Wat een tijd zeg! Dicht tegen de Top 10 aan :)
De Nordschleife staat op goud :*)
Heel verleidelijk om Diamond te proberen omdat mijn rondje verre van perfect was maar 5 seconden is toch nog behoorlijk.
Ook is het, zeker in cockpit view, lastig om de rand van de baan op te zoeken omdat een kennismaking met het gras vaak een spin betekent.

Hele vermakelijke DLC was dit!
Goud was op zich prima te doen, al heb ik in het begin wel aan de auto moeten wennen, mede daardoor duurde het zo lang dat die eerste tracks op goud stonden. Diamond is een klasse apart en imo alleen weggelegd voor de hele goede rijders.
Ter referentie, mijn benodigde tijd tot goud per circuit:

Willow Springs 3 uur
Mount Panorama 1,5 uur
Brands Hatch 30 min
Monza 10 min
Interlagos 25 min
Nurburgring GP 30 min
Suzuka 30 min
Lago Maggiore 10 min
Dragon Trail 20 min
Nordschleife 7 ronden

• Capo
  • Niet online
@v8power67 1:55 op spa. Super!!

In general:
Penalties.... echt...

Volgende voorseizoen van de nations Cup en manufacturer series maar eens er voor gaan zitten. Je moet dus alle races rijden op die avond. Ik doe er nu 1 of 2, soms 3 per avond maar geen 5.
Simpelweg geen tijd. Sowieso al 2 race dagen geskipped.

Als je manufacturer series race wint zie je dit trouwens:

[YouTube: Gran Turismo™SPORT_20200311190617]

[ Voor 35% gewijzigd door Capo op 12-03-2020 09:02 ]

• Ekfad
v8power67 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:34:
[Afbeelding]

[YouTube: Gran Turismo™SPORT spa daily c super formula 1:55.400]
Mooie referentietijd. Ik wil er dit weekend ook even voor gaan zitten. Heb maandag een rondje of 5 gereden op spa maar niet verder gekomen dan 1:57:XXX. Ik was wel iedere ronde sneller dus er zal vast nog progressie op zitten.
@v8power67 laat het er ook altijd zo simpel uitzien.
Dan denk je: "oh, dat lijntje zo en dit lijntje zo, beetje gas daar en dan komen we wel in de buurt".
Uhuh, niet dus _O-
Dat vind ik ook zo bizar knap als ik bv Super GT, Kie of Lightning zit te kijken, die rijden met een bepaalde rust en zijn zo subtiel met hun stuurbewegingen terwijl ik zelf al snel wat agressiever met mijn stuur om ga als ik sneller probeer te rijden.

• sverzijl
Dat is wel de kunst ja, rustig is het nieuwe snel.
En zeker als er ook tire wear bij betrokken is, krijg je dat in de latere laps terug in minder slijtage/betere laptimes. Vooral in battles vind ik het heel lastig om dit 'rustige' te blijven doen en piepen de banden meer (dus hogere slijtage) dan wanneer ik solo rijd.

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:38
dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:03:
@v8power67 laat het er ook altijd zo simpel uitzien.
Dan denk je: "oh, dat lijntje zo en dit lijntje zo, beetje gas daar en dan komen we wel in de buurt".
Uhuh, niet dus _O-
Dat vind ik ook zo bizar knap als ik bv Super GT, Kie of Lightning zit te kijken, die rijden met een bepaalde rust en zijn zo subtiel met hun stuurbewegingen terwijl ik zelf al snel wat agressiever met mijn stuur om ga als ik sneller probeer te rijden.
En dan ook nog op het tweede scherm kijken naar de berichten op de chat, al merk je dat wanneer Kie in "the zone" zit, hij puur gefocust is op de race, terwijl super gt kan blijven buurten zonder concentratie in te leveren.

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

• BiLo

BiLo

mithrandirrr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:43:
[...]

En dan ook nog op het tweede scherm kijken naar de berichten op de chat, al merk je dat wanneer Kie in "the zone" zit, hij puur gefocust is op de race, terwijl super gt kan blijven buurten zonder concentratie in te leveren.
Bovendien heeft Super GT pas sinds een jaar een stuurtje! Daarvoor controller boy.. (even los van zijn kart ervaring gezien)

• GAIAjohan
Zit nu pas online in gt sport, maar wat is dat penalty systeem ruk.
1x zou ik iemand van de baan hebben gedwongen.. nee ik reed een verdedigende lijn, en diegene had achter mij langs buitenom kunnen gaan. Nu beukte diegene me eraf.

Tweede keer kreeg ik een beuk in flank, maar was ik schuldig.. wtf

Voorlopig even alleen de Fiat 500 races.:+

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 12-03-2020 21:57 ]

• B-Real
  • Nu online
Kun je bij Race C deze week nou echt alleen maar de Dallara Toyota gebruiken?
Ik heb de Honda gekocht, die exact gelijk is, maar daarmee kun je dus niet deelnemen |:(

• MailMan
Hahahah waar ik vandaag toch achter ben gekomen! B)

Ik rij met een Logitech G29 en ik wist dat het rempedaal ervan een rubber heeft op het einde om de druk van een echt rempedaal te simuleren. Nou heb ik een afwijking aan mijn linkerkuit en voet waardoor ik relatief weinig spierkracht uit kan oefenen en wat minder gevoel heb. Nou dacht ik al die tijd dat ik makkelijk door dat rubber aan het drukken was om maximale remkracht te geven.

Nou niet dus :P

Blijkt dat ik al die tijd maar ~50% van het meetbereik gebruikte. 7(8)7

Omdat GTS automatisch kalibreert valt dat niet erg op. Als ik maar tot halverwege het pedaalbereik rem kalibreert GTS het zodat 50% van het bereik gelijk is aan maximaal remmen. Maar, soms rem ik natuurlijk wat harder dan dat, en dan kalibreert GTS opnieuw zonder dat ik dat door heb. GTS blijft de range dus aanpassen tijdens het rijden in de gevallen dat ik wel wat harder rem dan normaal (doordat GTS ontdekt dat het pedaal nog verder kan). Dat heb ik zelf dan niet door waardoor ik bij een volgend remmoment niet maximaal kan remmen.
Daarnaast was GTS altijd super gevoelig wanneer ik meer dan 50% remde. Dat is ook verdwenen als ik het rempedaal echt kneiterhard indruk :P

Ik denk dat ik dat rubbertje maar eens moet gaan aanpassen om minder zwaar te zijn. B.v. wat gaatjes erin boren :P

Zou een stuk consistenter moeten remmen daarna!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

MailMan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:50:
Hahahah waar ik vandaag toch achter ben gekomen! B)

Ik rij met een Logitech G29 en ik wist dat het rempedaal ervan een rubber heeft op het einde om de druk van een echt rempedaal te simuleren. Nou heb ik een afwijking aan mijn linkerkuit en voet waardoor ik relatief weinig spierkracht uit kan oefenen en wat minder gevoel heb. Nou dacht ik al die tijd dat ik makkelijk door dat rubber aan het drukken was om maximale remkracht te geven.

Nou niet dus :P

Blijkt dat ik al die tijd maar ~50% van het meetbereik gebruikte. 7(8)7

Omdat GTS automatisch kalibreert valt dat niet erg op. Als ik maar tot halverwege het pedaalbereik rem kalibreert GTS het zodat 50% van het bereik gelijk is aan maximaal remmen. Maar, soms rem ik natuurlijk wat harder dan dat, en dan kalibreert GTS opnieuw zonder dat ik dat door heb. GTS blijft de range dus aanpassen tijdens het rijden in de gevallen dat ik wel wat harder rem dan normaal (doordat GTS ontdekt dat het pedaal nog verder kan). Dat heb ik zelf dan niet door waardoor ik bij een volgend remmoment niet maximaal kan remmen.
Daarnaast was GTS altijd super gevoelig wanneer ik meer dan 50% remde. Dat is ook verdwenen als ik het rempedaal echt kneiterhard indruk :P

Ik denk dat ik dat rubbertje maar eens moet gaan aanpassen om minder zwaar te zijn. B.v. wat gaatjes erin boren :P

Zou een stuk consistenter moeten remmen daarna!
Klopt!! ik heb om die reden die cone-braking er recent afgehaald. Het is ook zeker niet optimaal maar ik rij er inmiddels wel beter mee op de meeste circuits. Ik miste vooral op de circuits waar je veel hairpins etc had erg veel doordat ik simpelweg niet hard genoeg duwde op het pedaal. Denk dat het jou ook veel voordeel gaat brengen. Ik had de cone al op de stand die nog de meeste remweg-afstand in het pedaal gaf.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:19

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DerOllie
  • Laatst online: 06-11 13:16

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

niets bijzonder, Jimmy Broadbent die nieuwe wekelijkse live stream series aankondigd.

www.youtube.com/DerOllie

• Kadett
  • Laatst online: 07:09
Wie weet er een leuke offline challenge (endurance met banden/brandstof verbruik )die ook nog wel de behappen is voor een iets boven gemiddelde speler. Bijv de Mazda MX5 Touring Car tegen Grb/4 auto's. Beetje een David vs Goliath idee.

Deed dat met GT4 toendertijd met een Lotus Elise om 200 pt challenge te halen.

• MailMan
Brake mod (rubber uit rem weggehaald) en binnen paar rondes 0,4 van m’n Spa tijd af :o

Gevoel dat ik veel gecontroleerder af kan remmen. Morgen kijken of het niet alleen placebo effect is maar het voelt echt beter :)

Morgen weer lobby voor de Tweakers om te oefenen voor de Daily races!

[ Voor 14% gewijzigd door MailMan op 14-03-2020 23:26 ]

• MailMan
Lobby gaat online in ~30 minuten (13:00)!

"Tweakers" is online met Daily race B:

Autodrome Lago Maggiore - GP II
4 Laps 16 Players Car(s): GR3 | Car from Garage

en ook

AUTOPOLIS INTERNATIONAL RACING COURSE
8 Laps 20 Players Car(s): N200 / ONE MAKE | Car from Garage

Als het lang rustig blijft kan het zijn dat ik even zelf een race ga doen, maar stuur dan een berichtje en dan zet ik hem weer online :)

[ Voor 82% gewijzigd door MailMan op 15-03-2020 13:06 ]

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

MailMan schreef op zondag 15 maart 2020 @ 12:32:
Lobby gaat online in ~30 minuten (13:00)!

"Tweakers" is online met Daily race B:

Autodrome Lago Maggiore - GP II
4 Laps 16 Players Car(s): GR3 | Car from Garage

en ook

AUTOPOLIS INTERNATIONAL RACING COURSE
8 Laps 20 Players Car(s): N200 / ONE MAKE | Car from Garage

Als het lang rustig blijft kan het zijn dat ik even zelf een race ga doen, maar stuur dan een berichtje en dan zet ik hem weer online :)
mag actief hoor, kan er nu niet inkomen

edit: net gesloten zeker :-)

• MailMan
j-a-k-e-88 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:56:
[...]

mag actief hoor, kan er nu niet inkomen

edit: net gesloten zeker :-)
ik sloot hem echt net af 8)7

1 min!

Krijg errors, even relaunch van GTS

[ Voor 10% gewijzigd door MailMan op 15-03-2020 14:01 ]

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

MailMan schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:57:
[...]

ik sloot hem echt net af 8)7

1 min!

Krijg errors, even relaunch van GTS
doe is SPa nog ff een keertje ;-)

• MailMan
j-a-k-e-88 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:01:
[...]

doe is SPa nog ff een keertje ;-)
Lobby is online - zal zo wel even switchen naar Spa ;)

Of je bedoelt waarschijnlijk dat je zelf nog een rondje Spa doet :P

Zit ook in Party btw

[ Voor 18% gewijzigd door MailMan op 15-03-2020 14:13 ]

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-11 15:01

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Ik zag het ja, erg tof! :D

Was eigenlijk van plan om de lobby van Mailman te joinen maar ik blijf toch even kijken ;)

• MailMan
dvdkiwi schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:59:
Ik zag het ja, erg tof! :D

Was eigenlijk van plan om de lobby van Mailman te joinen maar ik blijf toch even kijken ;)
Boehh! :P

Waarom kijken als je zelf kan racen :+
Oké oké, ik kom eraan :+

*update
Omdat ik vandaag zo langzaam was in de lobby kreeg ik een BMW i3 als daily workout auto :P

De Clio V6 24V hield de Roadster Touring car best aardig bij. Beter dan de Dino 246 GT '71 in elk geval haha.

[ Voor 80% gewijzigd door Superkiwi op 15-03-2020 17:46 ]

• Capo
  • Niet online
Flut spel, flut penalties en eruit gekicked worden vanwege netwerk issues. Lekker deelnemen aan dat FIA geneuzel. Dikke middelvinger smiley hier :+

Ben het even beu :+

• Sporedd
Vandaag er weer 380km op zitten.

Helaas geen 1 clean race gehad .
Maar toch top 10 op spa en p8 in de FIA race.

Leukste was natuurlijk de Tweakers lobby
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLL1EKI6WFeyXbRo5x2jjvAua1Y=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/ysuaNt3Vx11PyX6tzoyuFFmU.jpg?f=fotoalbum_medium

• BiLo

BiLo

dvdkiwi schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:11:
Oké oké, ik kom eraan :+

*update
Omdat ik vandaag zo langzaam was in de lobby kreeg ik een BMW i3 als daily workout auto :P

De Clio V6 24V hield de Roadster Touring car best aardig bij. Beter dan de Dino 246 GT '71 in elk geval haha.
1 van mijn weinige clean laps gisteren was een 2:13.3, dat lijkt nog best een aardige tijd te zijn.

Daarentegen is het nog vroeg, het zelf me niet verbazen als men straks al mid 2:11 gaat rijden. Toptijd momenteel is 2:12.319

https://www.gran-turismo....Race/2020-03-16/3210906/0

• MailMan
BiLo schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:39:
[...]

1 van mijn weinige clean laps gisteren was een 2:13.3, dat lijkt nog best een aardige tijd te zijn.

Daarentegen is het nog vroeg, het zelf me niet verbazen als men straks al mid 2:11 gaat rijden. Toptijd momenteel is 2:12.319

https://www.gran-turismo....Race/2020-03-16/3210906/0
Ik verbaasde me eigenlijk ook over de toptijden. Reed gisteren zonder teveel moeite 2:12:9xx, maar misschien dat er toch een paar dingen anders zijn in de Daily Race dan in de Lobby van gisteren. Ik ga het wel zien.

Ow, of is er geen vrije keuze in N200 maar een specific car? Lees nu op GTPlanet dat het de Toyota 86 GT Limited is...

[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 16-03-2020 12:04 ]

• BiLo

BiLo

Inmiddels al 2:12.124. Welke auto kan ik niet zien vanaf de PC

• MailMan
BiLo schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:15:
Inmiddels al 2:12.124. Welke auto kan ik niet zien vanaf de PC
Stream van mensen allen met de Toyota 86 GT Limited... jammer
MailMan schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:01:
[...]
Reed gisteren zonder teveel moeite 2:12:9xx
Zonder teveel moeite? Je werd door 3, 4 man op de huid gezeten :P

• MailMan
dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:40:
[...]

Zonder teveel moeite? Je werd door 3, 4 man op de huid gezeten :P
Dat was eerder op de ochtend toen ik de hete adem nog niet voelde :+

Overigens wel echt jammer dat het niet vrije keuze uit de N200 klasse is maar weer 1 auto. Ik vind juist het uitproberen en verschil in eigenschappen van auto's boeiend. Nu is het weer eenheidsworst.

[ Voor 28% gewijzigd door MailMan op 16-03-2020 12:46 ]

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Wtf. Die daily C. Gister ff in de lobby geoefend. Vind het een mooi circuit. Maar de penalty’s? Binnen 1 ronde door fors gebeuk 10 sec aan de broek!! Lag meteen laatste bij de eerste strafhoek. Uiteindelijk toch 5e geëindigd maar van blauwe S naar rode B!! Das lang geleden zeg. S6 maar weer!

Edit 1 race later: rode B naar blauwe A. 3e geëindigd en van C naar B DR. Nu de B vast zien te houden!

[ Voor 15% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 16-03-2020 16:29 ]

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:13
Ik heb dit spel afgelopen weekend gekocht, maar ik schrok wel ff toen bleek dat je de auto's niet meer kon verbeteren (nieuwe remmen, gewichtsreductie etc.). Nu moet ik echt gaan werken om races te winnen in plaats van de beste auto met de beste spullen te kopen :D

• B-Real
  • Nu online
Geloof me, als je even oefent dan zul je erachter komen dat de offline races echt niet zo lastig zijn en dat een goede auto kopen eigenlijk altijd genoeg is om de race te winnen ;)

Sterker nog, ik maak er inmiddels bij de offline race een sport van om een zo slecht mogelijke auto te kopen zodat ik er echt voor moet werken om een race te winnen. Meer dan eens betekend dat, dat ik een race opnieuw mag doen. (je krijgt hier overigens ook leuke bonussen voor, evenals voor races zonder schade/beuken).

• DerOllie
  • Laatst online: 06-11 13:16

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

rikislief schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:19:
Ik heb dit spel afgelopen weekend gekocht, maar ik schrok wel ff toen bleek dat je de auto's niet meer kon verbeteren (nieuwe remmen, gewichtsreductie etc.). Nu moet ik echt gaan werken om races te winnen in plaats van de beste auto met de beste spullen te kopen :D
Gewicht reductie nog wel voor veel (niet alle) wagens, met "Miles" die je bij elkaar rijdt. In de settings van een auto kun je gewicht en vermogen verhogen of verlagen juist.
Ook kan je daar de auto lager afstellen, of harder zetten, dus tuning is nog wel mogelijk soms, maar behoeft niet meer met aparte ingekochte materialen.

Ook kan je je auto niet meer wassen en geen schone olie geven! :o :o

[ Voor 3% gewijzigd door DerOllie op 16-03-2020 17:12 ]

www.youtube.com/DerOllie

• B-Real
  • Nu online
Doet me wel weer even denken aan Gran Turismo 2.

Ik had een RX-7 of Supra van het eerste type gekocht. Flink opgevoerd met de paar centen die ik verdiend had. Remmen natuurlijk niet (onbewust het motto "remmen is angst" denk ik) en de handling was ook belabberd, snel was ie wel. Op het circuit van Seattle was het eigenlijk geen doen. Toen ik het de chicane naar het rechte stuk probeerde te pakken schoot ik zo de pitstraat in.

Ach ja, good old times :)
Heb dat spel als klein ventje toch wel echt grijs gespeeld toentertijd :P

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:13
ik ook samen met mijn broertje. Nachten in zijn bed samen endurance races rijden op de oude playstation en daarna de ps2... op zo'n oval met je fiat 500 proberen een sportwagen klem te rijden tegen de pitmuur, zodat je een plekje opschuift in de einduitslag en zo meer dan een ton binnenharkt. Dat lukte ons eens bij een lotus elise, vandaar de term "iemand elisen" wanneer je hem uit de race beukt.
Pagina: 1 ... 78 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing