Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet van bandensoort gewisseld tijdens de pitstops?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:51
Juist wel. Van hard naar normal. Per ongeluk overigens daar baalde ik nog van, want ik had al moeite om de harde een halve race goed te houden.
En volgens mij echt op hard gestart, dat ging automatisch dacht ik. Overigens staat ook nergens dat wisselen verplicht is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantoHuit
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
B-Real schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:05:
Weer iets bijzonders in de wondere wereld van Gran Turismo...
In de Gr.2 race op Fuji als derde gestart. De nr 2 spinde al snel en ik bleef tot aan de pitstop op 2 á 3 sec van de nr. 1 rijden. De nr. 1 maakte een vroege pitstop en ik ging twee ronden later naar binnen, per ongeluk voor normal ipv hard banden gekozen dus maar zien hoe het zou gaan.

Best goed naar zo bleek, want ik kwam als 4e buiten. Twee spinden in de eerste bocht en de nieuwe nr 1 ging de volgende ronde naar binnen. Toen was ik weer eerst met 8 sec voorsprong!

De voorsprong liep met een seconde per ronde terug en in de een na laatste ronde had ik de nr 2 op m’n bumper, maar die spinde bij het opkomen van het rechte stuk! Ik had wederom 8 seconden voorsprong met nog maar een ronde te gaan en dus woon ik met versleten banden.

Niemand geraakt, geen bocht afgesneden en dus ook nog een nette race bonus..... maar wel 20 seconden penalty bij m’n eindtijd opgeteld waardoor ik 2e werd. WTF!? Hoezo? Wat kan ik fout hebben gedaan?
Overigens kregen nog drie anderen hem ook volgens de uitslag lijst
Waarschijnlijk moet je twee compounds qua banden gebruiken. Dus vandaar de penalty. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Pff nieuwe t300 vandaag binnen gekomen en ff aangesloten, maar ik mag weer helemaal overnieuw beginnen geloof ik.

Ik verrem me weer bij iedere bocht en sta iedere 3 bochten achterstevoren. Gaat echt lekker. :+

Ga me nog maar even niet aan races wagen, ga ik geen vrienden mee maken. 3 weken niet rijden -->> noob. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 16:00
B-Real schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:23:
Juist wel. Van hard naar normal. Per ongeluk overigens daar baalde ik nog van, want ik had al moeite om de harde een halve race goed te houden.
En volgens mij echt op hard gestart, dat ging automatisch dacht ik. Overigens staat ook nergens dat wisselen verplicht is volgens mij.
Denk dat je dan toch op de normale band bent begonnen. In het warm up venster voor de race (rechts onderin) en in de race instellingen staat dat de harde band verplicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Jordy8 schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:09:
[...]

Denk dat je dan toch op de normale band bent begonnen. In het warm up venster voor de race (rechts onderin) en in de race instellingen staat dat de harde band verplicht is.
Dat zal het dan zijn. Dat is het enige dat ik namelijk niet 100% zeker weet.
Zonde, maar alsnog tweede en een strakke race :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

B-Real schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:32:
[...]

Dat zal het dan zijn. Dat is het enige dat ik namelijk niet 100% zeker weet.
Zonde, maar alsnog tweede en een strakke race :)
je mag normale wel gebruiken maar bent verplicht minimaal ook met harde bande te rijden. waarschijnlijk heb je je quali op normale banden gedaan, wat vrij logisch is. dan start je ook op normaal, ff wisselen als de warming up is dus! ik heb nog niet gezien wat er gebeurt als je achter hard en voor zacht doet of andersom.

in deze racescgewoon rustig blijven, er zijn altijd mensen die 20 sec aan de broek krijgen haha.

succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
j-a-k-e-88 schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:46:
[...]

Ik heb nog niet gezien wat er gebeurt als je achter hard en voor zacht doet of andersom.
Hybrid (verschillende compounds banden voor / achter) geeft ook een 20 sec. penalty.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Lewis Hamilton challenge zojuist de laatste baan (Nurburgring) goud binnen gesleept. Jeuj! Komt u maar met die centjes :)

En... weer een stukje dichter bij Diamond op Willow...

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2019/04b2c/12/30/7914476170719960282/453c5710-2b28-11ea-9b3b-024578d80d6a.jpg

158ms :'(

One of these days!!

[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 30-12-2019 21:22 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

MailMan schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:22:
Lewis Hamilton challenge zojuist de laatste baan (Nurburgring) goud binnen gesleept. Jeuj! Komt u maar met die centjes :)

En... weer een stukje dichter bij Diamond op Willow...

[Afbeelding]

158ms :'(

One of these days!!
Het is toch de bedoeling dat je onder die 1.11.308 komt?

Waarom heb je dan niet ietsjes harder gereden? Dan had je diamond gehad.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MailMan
Flagg schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:57:
[...]

Het is toch de bedoeling dat je onder die 1.11.308 komt?

Waarom heb je dan niet ietsjes harder gereden? Dan had je diamond gehad.
Nee, je moet precies 1.11.308 rijden :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Even tussen al het vuurwerk geweld door, vandaag (en de rest van de week) is de "Renault Megane R.S. Throphy Safety Car" te koop in de Miles store:

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/engrzsowwaemcje-jpg.877578/
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/engr2d5wwacvq9n-jpg.877579/

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de gr2 race op fuji kan je medium banden eronder zetten btw ! Denk dat hoop mensen dit niet gedaan hebben tijdens quali!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DerOllie schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 12:16:
Even tussen al het vuurwerk geweld door, vandaag (en de rest van de week) is de "Renault Megane R.S. Throphy Safety Car" te koop in de Miles store:
Top! 8)

Het zou trouwens handig zijn als ze bij die mileage exchange auto's ook eens een blauw vinkje zouden laten zien als je ze al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18

Canis Lupus

Vosbot

dvdkiwi schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 20:14:
[...]
Het zou trouwens handig zijn als ze bij die mileage exchange auto's ook eens een blauw vinkje zouden laten zien als je ze al hebt.
Helemaal eens, ik heb ook nooit begrepen waarom dat bij velgen, kleuren, helmen en de als wel kan, en bij auto's niet...

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Dat is PD logica... zoveel van dit soort rare dingetjes in GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week een beginnetje gemaakt aan de grind naar level 50 (zit op 44 nu).
Mijn grindrace wordt Gr1 op Monza in de Pro League; 4200xp bij winst, 6100xp met de clean race bonus. Het verdient ca 50xp minder per minuut dan met de Xbow op Blue Moon maar hij is stukken leuker om te rijden en met een SRT Tomahawk ook nog eens erg eenvoudig te winnen.
Het lastigste is de clean race bonus, denk dat me dat nu in ongeveer 40-50% van de gevallen lukt. Slingerende en remmende AI is daar debet aan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dvdkiwi schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 17:47:
Van de week een beginnetje gemaakt aan de grind naar level 50 (zit op 44 nu).
Mijn grindrace wordt Gr1 op Monza in de Pro League; 4200xp bij winst, 6100xp met de clean race bonus. Het verdient ca 50xp minder per minuut dan met de Xbow op Blue Moon maar hij is stukken leuker om te rijden en met een SRT Tomahawk ook nog eens erg eenvoudig te winnen.
Het lastigste is de clean race bonus, denk dat me dat nu in ongeveer 40-50% van de gevallen lukt. Slingerende en remmende AI is daar debet aan ;)
Gr. 1 monza: Haal alleen racers in op rechte stukken. In de bochten niet inhalen. Je hebt 7 rondes, dat is voldoende tijd om alles in te halen. En vergeet niet, niet afsteken bij de start, daar loopt de rechterlijn ver naar binnen, waardoor je geneigd bent dit af te steken, maar dan belang je feitelijk buiten de baan.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58

BiLo

PSN: toiletcleaner

dvdkiwi schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:57:
@Rossi46 @Civic09 ik zal jullie morgen even toevoegen aan de lijst ;)
Vandaag helaas verplichtingen staan...
Wil je mij ook toevoegen?

Ik rij (als ie terug van rma is) met een Podium DD1 F1

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij uitzondering heb ik Rossi en Civic toegevoegd, normaliter doet men dat zelf.
Hierbij dan ook het verzoek om jezelf toe te voegen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 14-09 06:44
Tweakers ID PSN ID Controller
v8power67 hjallo Dualshock
dvdkiwi zuperkiwi T500 RS
Jordy8 Plank_268 Dualshock / Fan. CSL
B-Real RichardtB871
low_n_slow vriesch Dualshock
mithrandirrr mithrandirrr T-GT
mailman ragp86 Logitech G29
lowman83 LowmanTD
Canard djcanard76
Darretje92 Darretje92
Rivanov RivanovNL
Schimanski81 Schimanski81
Canis Lupus CanisLupusNL T300 + Open Wheel Add-on + loadcellmod
merino-peperino merino-peperino Dualshock
Dobey Dobey_88
Xamsix Xamsix
rottentomato rotten-me
DerOllie DerOllie
E.R.Y. eryniden81 Dualshock
majoh majoh_nl Dualshock
Bl0cKeR brsmit
Jimster JimsterNL T300 GTE
Jumpman Oo_Morris_oO DualShock
VCDfan RNJ-FBR Logitech G29
ralph075 r-a-t-0-7-5 T300
Leoon. leoon16 dualshock, soms T300RS
Wyhi Voikug Dualshock
Eyyka Eyyka Dualshock
schumi2004 whocarez- Dualshock
breminem breminem CSL Elite
j.f.otten jfotten T300
SlaapjeSlaapjeDualshock
Nevela Alev-Pro Thrustmaster T300RS
1980Wouter Wouterv1980 G29
cfeijt zoma8 CSL Elite
Shadowman Shadowman_the Dualshock / T300RS GT
neeszz Neeszz1 Dualshock
drusloosSchermutsel..
ColtpowerColtpower_1987 Logitech G29
Haje.H_J_A G29Dualshock
extreme8eight extreme8eight
PantoHuit StukOnkruid T300RS
j-a-k-e-88 J-A-K-E-88 T300RS
Fiesta1958 Iznogood_NL T150
MB23 Call_Of_Marty T-GT
Rossi46 Rossifum1 Thrustmaster TX
Civic09 KristianD80 Logitech G29
BiLo toiletcleaner Podium DD1 F1

Toegevoegd. Hoge uitzondering! :) >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
Vandaag voor het eerst met stuurtje in GT Sport gereden. Ik had het kunnen weten want ik stuur alweer wat jaartjes in Project Cars op de Xbox, maar potverdomme wat is dat in GT Sport ook gaaf zeg. Zoveel 'makkelijker' rijden dan met controller. Overstuur valt veel beter op te vangen, je instuur moment valt beter te bepalen en ook het remmen gaat beter. En ook de 'vermoeidheid' speelt veel minder op. Met de controller vond ik een race van 25 minuten behoorlijk intensief, voordat doordat ik altijd onbedoeld behoorlijk in de controller zit te knijpen. Met het stuurtje allemaal geen last van :)

En voor de geïnteresseerden, een Xbox stuurtje werkt middels de DriveHub uitstekend op de PS4. Heel relax :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik begin weer een beetje te wennen, woensdag mijn eerste race alweer gewonnen nadat ik op pole was begonnen.

Tot deze week nog niet gereden op interlagos dus was wel een learning curve ineens. Maar als je enkele weken niet rijdt wordt je wel teruggezet in ratings zag ik, dus ik werd ook gematched met mindere rijders. Ook qua botsauto neigingen heb ik gemerkt. :P

Ging de eerste ronde bij bijna iedere bocht diep omdat er altijd wel eentje dacht me te kunnen uitremmen. En dus de bocht vervolgens volledig miste en ik weer binnendoor insteken en doorkachelen. :+

Vind ik eigenlijk wel grappig, ik doe de eerste ronde altijd rustig aan en wacht tot de boel gesetteld is maar in die lagere rating races is iedere bocht ineens een inhaal moment. En dan ben je de eerste ronde dus vooral bezig om om die mafkezen heen te rijden, voelt wel lekker als dat ook lukt trouwens.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:02
Ik vind het vooral heel erg lastig om in een treintje door die langzame bochten te gaan zoals bijvoorbeeld op interlagos. Sommige voor je gaan er te langzaam doorheen, degenen achter je denken dat je sneller kunt, met als gevolg dat het chaos wordt.

In de lobbies ervaar ik dat een stuk minder. er wordt daar naar mijn mening vaak netter gereden doordat er niks te "winnen" is. Men wil gewoon een toffe race rijden.

De thrustmaster TGT heb ik nu een weekje in gebruik en kan niet anders zeggen dan dat hij me super bevalt. En dat terwijl mijn eerste indruk helemaal niet zo positief was. Vanwege een aangeboren afwijking zijn mijn armen anders dan normaal, heb ik links 3 vingers, rechts 2 vingers en uiteraard zijn de stuurtjes niet op mijn handjes ontworpen, dan moet ik dus zelf wat aanpassen. Op mijn G29 gebruikte ik de R3 knop voor upshifts en de linker flipper normaal voor de downshifts. Op de TGT zat geen fijne knop voor de upshifts, maar na een hoop proberen is de L2 knop voor de upshifts geworden.Dus al het schakelen gebeurt met mijn linker hand.

Het stuur is echt veel smoother dan de G29. En een stuk krachtiger. In GT sport heb ik de force feedback torque op 2 gezet en de sensitivity op 10. De pedalen vond ik in eerste instantie verschrikkelijk. Je leest dit vaker over de thrustmaster pedalen. Maargoed, eerlijk is eerlijk, ik heb 7 jaar gebruik gemaakt van de logitech G25 en zo'n 5 jaar van de G29. Deze hebben beide dezelfde pedalen, dus ik was ook niks anders gewend... Aan de TGT pedalen ben ik nu ook gewend en het enige dat me eraan irriteert is een click als ik m'n rempedaal los laat.

Al met al ben ik super tevreden met de set!

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantoHuit
Het nieuwe penalty system is niet echt een verbetering zacht gezegd. Jullie ook slechte ervaringen? Ik word net van de baan geschoven en krijg 7 seconden aan m'n broek. Huh?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
PantoHuit schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:33:
Het nieuwe penalty system is niet echt een verbetering zacht gezegd. Jullie ook slechte ervaringen? Ik word net van de baan geschoven en krijg 7 seconden aan m'n broek. Huh?! 8)7
Ja het is erg verslechterd sinds laatste update.
Zelfs wat verf uitwisselen is al 6 sec penalty nu. Heel irritant. Ieder contact, hoe minimaal ook, lijkt nu verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantoHuit
sverzijl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:47:
[...]

Zelfs wat verf uitwisselen is al 6 sec penalty nu. Heel irritant. Ieder contact, hoe minimaal ook, lijkt nu verboden.

[YouTube: Gran Turismo Sport: These Penalties are an Absolute Joke]
Ik had dat filmpje al gezien. Dacht dat het mee zou vallen maar het klopt als een bus :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MailMan
Ik deed vanavond m’n eerste Interlagos weekly race en verloor meteen 19 SR punten met twee penalties waarbij ik me achter de oren zat te krabben... Race daarna wel gewonnen :)

Maar, toen maar weer eens verder zitten bijten op de Lewis Hamilton challenge, met twee nieuwe Diamonds als gevolg!

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2020/04b2c/1/3/7914476170719960282/a779b630-2e7e-11ea-be38-0aa3854ebdfa.jpg

Interlagos en...

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2020/04b2c/1/3/7914476170719960282/87080c30-2e7e-11ea-9fcb-0676b3257eda.jpg

Nordschleife! :)

3/10 gedaan. Al schijnen het de makkelijkste te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Respect _/-\o_
Hou jij ook bij hoeveel tijd je aan elke track kwijt bent om diamond (of goud) te halen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 09:27:
Respect _/-\o_
Hou jij ook bij hoeveel tijd je aan elke track kwijt bent om diamond (of goud) te halen?
Liever niet :P

Heeft er ook mee te maken dat ik sommige tracks nog bijna nooit gereden heb en dus nog moest leren. Maar ruwe schatting om een idee te geven:

• Dragon Trail - Seaside (Goud) - 1 uur
• Autodromo Lago Maggiore - GP (Goud) - 1 uur
• Brands Hatch Grand Prix Circuit (Goud) - 2 uur
• Willow Springs International Raceway: Big Willow (Goud) - 5 uur met zeker het dubbele al om Diamond te proberen)
• Suzuka Circuit (Goud) - 1,5 uur
• Autodromo Nazionale Monza (Diamond) - 2 uur
• Mount Panorama Motor Racing Circuit (Goud) - 2 uur
• Autódromo de Interlagos (Diamond) - 4 uur
• Nürburgring GP (Goud) - 2,5 uur
• Nürburgring Nordschleife (Diamond) - 6 uur

Merk wel dat ik beter leer rijden door al dit precieze geoefen :)

[ Voor 3% gewijzigd door MailMan op 04-01-2020 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
PantoHuit schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:33:
Het sloeg al nergens op, maar nu helemaal niet meer. Soms moet je je echt beheersen om je controller niet door je tv heen te smijten. Mensen die doorzichtig zijn worden ineens flak voor mn neus als ik met 250 aankom weer normaal, dus daar heb je je 6 seconden gelijk. Vervolgens bots iedereen voor je, spint alles, en dan ben ik natuurlijk degene die de straf verdient. En nog mooier is dat je zelf elke bocht van de baan word gereden en degene die dat doet krijgt geen straf. En dan moet je ook nog je waardeloze race uitrijden want verlaten van de race geeft ook sb aftrek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

@j-a-k-e-88

Zag ik jou net rijden in de dailys met de Toyota? :)

Ik was diegene die op pole startte en als laatste zo'n beetje eindigde. Vond er eentje het nodig om gewoon door me heen te rijden. :)

Ach ja de race daarna wel gewonnen dus dat was het doel.

Was mijn eerste sessie op dat Tokyo circuit en had als doel gesteld net zolang te racen tot ik een race zou winnen. Dat duurde wat langer dan gehoopt. :P

Op zich wel een leuk circuit had verwacht dat het irritanter zou zijn.
sverzijl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:47:
[...]

[YouTube: Gran Turismo Sport: These Penalties are an Absolute Joke]
Super GT filmpje idd ook gezien. Maar is het alleen veranderd bij de FIA races ofzo? Want ik merk er in de daily's weinig van eerlijk gezegd.

Moet ik ook zeggen dat ik vrijwel nooit iemand echt raak, ik crash nog liever een muur in dan dat ik iemand anders meeneem als ik me verrem. :)

Wil nog wel eens iemand een little lovetap geven als ze je echt vol een muur in proberen te drukken terwijl je al voor ze rijdt. Maar nog geen penalty voor gehad so far. Maar dat zijn ook kleine tikjes om even "en bedankt" te zeggen. :P

[ Voor 48% gewijzigd door Flagg op 04-01-2020 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Flagg schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 17:42:
@j-a-k-e-88

Zag ik jou net rijden in de dailys met de Toyota? :)

Ik was diegene die op pole startte en als laatste zo'n beetje eindigde. Vond er eentje het nodig om gewoon door me heen te rijden. :)

Ach ja de race daarna wel gewonnen dus dat was het doel.

Was mijn eerste sessie op dat Tokyo circuit en had als doel gesteld net zolang te racen tot ik een race zou winnen. Dat duurde wat langer dan gehoopt. :P

Op zich wel een leuk circuit had verwacht dat het irritanter zou zijn.

[...]

Super GT filmpje idd ook gezien. Maar is het alleen veranderd bij de FIA races ofzo? Want ik merk er in de daily's weinig van eerlijk gezegd.

Moet ik ook zeggen dat ik vrijwel nooit iemand echt raak, ik crash nog liever een muur in dan dat ik iemand anders meeneem als ik me verrem. :)

Wil nog wel eens iemand een little lovetap geven als ze je echt vol een muur in proberen te drukken terwijl je al voor ze rijdt. Maar nog geen penalty voor gehad so far. Maar dat zijn ook kleine tikjes om even "en bedankt" te zeggen. :P
Haha, klopt idd!

Vind het een leuke race maar de penalties doen me de das om. Ben in 3 races van S naar B gegaan nu (!)
Als ik zelf (licht) de muur raak en 5 seconden krijg, vind ik dat nog "ok-achtig" maar de hierboven ook omschreven penalties die je krijgt bij contact terwijl je dat zelf probeert te mijden wekt frustratie en soms zelfs wraakgevoelens op :-)

Feli met je winst!
Rij weer ff met ds4 omdat mn t300 RS toch omgeruild wordt, hoop dat ik dinsdag de nieuwe weer heb.

Jij bent welke PSN? zaten net wat meer NL in de race

[ Voor 5% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 04-01-2020 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Het komt zeker ook bij de dailies voor. Check even de race vanaf 1.05.30. Goed amusement :D gestoorde finish. Ook de analyse erna is de moeite waard :P

[ Voor 33% gewijzigd door mithrandirrr op 04-01-2020 18:00 ]

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Flagg schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:01:
Pff nieuwe t300 vandaag binnen gekomen en ff aangesloten, maar ik mag weer helemaal overnieuw beginnen geloof ik.

Ik verrem me weer bij iedere bocht en sta iedere 3 bochten achterstevoren. Gaat echt lekker. :+

Ga me nog maar even niet aan races wagen, ga ik geen vrienden mee maken. 3 weken niet rijden -->> noob. :)
wat is je PSN?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MailMan
Dragon Trail Diamond ook binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2020/04b2c/1/4/7914476170719960282/30ab9220-2f24-11ea-9e99-06185eb08d42.jpg

Redelijk wat punten waar je tijd kan winnen op Lewis, dus te doen.

Op naar Lago Maggiore. Die ken ik ook nog niet echt dus dat wordt weer filmpjes kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Flagg0276
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 20:14:
[...]

Top! 8)

Ja ik had nog 60k mileage point liggen, dus vrolijk alles wat mogelijk was maar gekocht, niet dat ik er wat mee doe maar okay. :)

Maar je kan dus idd 2x die auto's kopen en er gaan 2x punten vanaf. Niet gekeken of ik er nu ook 2 heb overigens. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Flagg op 04-01-2020 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
Flagg schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 17:42:

Ik heb toevallig paar dagen geleden een nieuw account gemaakt om te zien hoe snel ik weer op A/S kon komen in de dailies(gewoon voor fun nu onze community races even stil liggen) en ik heb het al zeker een keer of 3-4 gehad. Waarbij m’n tegenstander na de race ook zei “why did you get a penalty?!”, het waren juist mooie eerlijke gevechten. Ook wel van “geprofiteerd“ in andere races waarbij m’n tegenstander dan juist (m.i) onterecht een penalty kreeg.
Een tik van achter waarbij je met moeite nog net op de baan kan blijven levert geen penalty op, maar oh wee als je een klein beetje langs elkaar heen schaaft. Heel jammer.

(Inmiddels na zo’n 30 races weer A/S trouwens, slechts 5 races eraf gebeukt door dirty drivers, viel me alles mee, 16 races gewonnen.
Dat winnen is nu wel weer even voorbij waarschijnlijk, nu ik niet hoger dan 7e plek begin)

[edit] Pff zelfs nu ik ruim in A/S zit, zitten er nog steeds tussen die ongelooflijk unfair rijden. Net nog een race op Interlagos, 5 ronden zit ik op de staart van nr 1, hij maakt een klein foutje in de allerlaatste bocht waardoor ik een betere exit speed heb. Ik zou hem net voor de finish inhalen. En wat doet “mr Klootzak“, hij duwt me in de muur en komt daar ook nog eens mee weg. Op 0.060sec 2e ipv 1e.

Ik geloof dat ik er wel weer klaar mee ben.

[ Voor 13% gewijzigd door sverzijl op 05-01-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Flagg schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 23:06:
[...]

Flagg0276

[...]
Kan je niet toevoegen , je doet daar niet aan?

Ja ik had nog 60k mileage point liggen, dus vrolijk alles wat mogelijk was maar gekocht, niet dat ik er wat mee doe maar okay. :)

Maar je kan dus idd 2x die auto's kopen en er gaan 2x punten vanaf. Niet gekeken of ik er nu ook 2 heb overigens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oh wacht heb ik alles weer dicht gezet. :P

Zak het de volgende keer wel weer ff openzetten.

Doe vrijwel geen multiplayer en al die requests van volledig onbekende mensen werd irritant. :)

@sverzijl haha ja die heb ik ook gehad, ben vandaag van D naar B gegaan, maar toch nog een paar keer die Tokyo express gedaan op het laatst, maar wat een malloten daar vandaag zeg. Bij de eerste haarspeld is het zover mogelijk aan de kant en diep gaan en hopen dat alle suiciders achter je rechts voorbij klappen. :+
Werkt wonderbaarlijk goed, meestal nemen ze nog iemand voor je mee dus kan vaak nog een plek opschuiven ook.

En soms rammen ze vol op je en omdat je zo in de weg reed krijg je 5 seconden penalty. :+

Ben blij dat ik er nogal /care inzit maar anders zou je af en toe gillend gek worden denk ik.

Edit

Ben benieuwd wat de daylies morgen worden. Ik hoop stiekem op Spa blijf dat een mooi circuit vinden.

[ Voor 54% gewijzigd door Flagg op 05-01-2020 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Flagg schreef op zondag 5 januari 2020 @ 16:59:
[...]

@sverzijl haha ja die heb ik ook gehad, ben vandaag van D naar B gegaan, maar toch nog een paar keer die Tokyo express gedaan op het laatst, maar wat een malloten daar vandaag zeg. Bij de eerste haarspeld is het zover mogelijk aan de kant en diep gaan en hopen dat alle suiciders achter je rechts voorbij klappen. :+
Werkt wonderbaarlijk goed, meestal nemen ze nog iemand voor je mee dus kan vaak nog een plek opschuiven ook.

En soms rammen ze vol op je en omdat je zo in de weg reed krijg je 5 seconden penalty. :+

Ben blij dat ik er nogal /care inzit maar anders zou je af en toe gillend gek worden denk ik.
Ik ben het laatste jaar eigenlijk alleen maar eerlijke races gewend, dan valt sport mode toch wel tegen als je daar weer aan begint. In de E/D/C/( B ) klasse kon ik nog wel terug komen na van de baan geramd te zijn, maar in A/S is dat niet meer te doen, dan is het race over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

sverzijl schreef op maandag 6 januari 2020 @ 06:38:
[...]

Ik ben het laatste jaar eigenlijk alleen maar eerlijke races gewend, dan valt sport mode toch wel tegen als je daar weer aan begint. In de E/D/C/( B ) klasse kon ik nog wel terug komen na van de baan geramd te zijn, maar in A/S is dat niet meer te doen, dan is het race over.
Ja klopt zeker als je maar 5 rondjes doet. Maar ik vind het dan ook wel weer grappig om te kijken hoeveel plaatsen ik kan goedmaken nog. En dan wordt het toch weer een grappige race.

Ik hoef niet altijd in de top 3 te eindigen, als ik een goed en clean gevecht heb gehad voor de 10de plek vind ik de race alsnog geslaagd.

Vind op pole beginnen dan ook meestal niet leuk, liever ergens midden in het veld beginnen en naar voren werken. Vooral druk opbouwen en de ander een foutje zien maken en van profiteren vind ik het mooiste. Ik heb dan ook een hekel aan die vroege remmers, liever eentje die achter af en toe aantikt dan een mafkees die 5m te vroeg in de ankers gaat voor je hebben.

Heb al heel wat races gewonnen van mensen die 2 sec sneller kwalificeerden maar in de race geen 3 rondes konden rijden zonder fouten te maken. :)

[Edit]pff Lago is wel een pita van een baan hoor. :) Wel leuk maar zeker niet makkelijk, met veel pijn en moeite een 1.57.985 eruit kunnen persen, en regelmatig in een sectie alsnog 2 of 3 tienden sneller zijn en dan in alle secties ongeveer. Alleen nooit in dezelfde ronde.. }:|

Races zijn een regelrecht drama die eerste chicanes is een soort free for all, aan alle kanten proberen ze half door het gras door je heen te rijden. 8)7

Als ik op pole of 2de plek vertrek ga in het midden rijden naar de eerste bocht zodat ze hopelijk geen mogelijkheid zien om raar te gaan doen en dat helpt wel moet ik zeggen.

Oh en ik kan alleen in de Porsche rijden... Ik heb me er maar bij neergelegd, AMG, Supra, Toyota, corvette, heb ze allemaal geprobeerd en allemaal minimaal een ruime seconde langzamer. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Flagg op 08-01-2020 21:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
GT SPort Update 1.54 Patch Notes
Sports Mode & Lobby

Fixed an issue wherein by equipping different tyres on the front and rear axles it was possible to circumvent the ‘Tyre Requirement’ restrictions.
Fixed an issue where even very slight contact or collisions were incurring a penalty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Mooi dat het penalty systeem wat aangepast wordt, hopelijk is het daarmee weer zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantoHuit
dvdkiwi schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:11:
GT SPort Update 1.54 Patch Notes
Sports Mode & Lobby

Fixed an issue wherein by equipping different tyres on the front and rear axles it was possible to circumvent the ‘Tyre Requirement’ restrictions.
Fixed an issue where even very slight contact or collisions were incurring a penalty.
Goed nieuws. Hopelijk pakt het in de praktijk goed uit. Ik was er eigenlijk wel gewend aan geraakt. Van S naar B en weer naar S :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat gaat het grinden traaaaaag -O-
Om even een idee te geven van de belachelijke hoevelheid xp die je nodig hebt om level 50 te worden:
Op de endurance races na heb ik alle single player races gedaan en gewonnen, alle single player content (missies/rijbewijzen/experiences etc) staat op goud, op de foto's en liveries na alle accolades op level 3, 400 Sport Mode races gedaan waarvan ongeveer 120 gewonnen, 42 keer de Gr1 race op Monza (Pro League) gewonnen en tik net level 45 aan.
FYI: bij level 46 ben je pas op de helft van het totaal aantal benodigde xp.

Het enige voordeel aan het grinden van de Gr1 Monza race is dat ik na elke 40 wins een 20 miljoen auto kan kopen, dus tegen de tijd dat ik level 50 ben heb ik ze allemaal, and then some.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 10-01-2020 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dvdkiwi schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:26:
Wat gaat het grinden traaaaaag -O-
Om even een idee te geven van de belachelijke hoevelheid xp die je nodig hebt om level 50 te worden:
Op de endurance races na heb ik alle single player races gedaan en gewonnen, alle single player content (missies/rijbewijzen/experiences etc) staat op goud, 400 Sport Mode races gedaan waarvan ongeveer 120 gewonnen, 42 keer de Gr1 race op Monza (Pro League) gewonnen en tik net level 45 aan.
FYI: bij level 46 ben je pas op de helft van het totaal aantal benodigde xp.

Het enige voordeel aan het grinden van de Gr1 Monza race is dat ik na elke 40 wins een 20 miljoen auto kan kopen, dus tegen de tijd dat ik level 50 ben heb ik ze allemaal, and then some.
Maar waarom??!!?! :P

Maar Kudos voor je vastberadenheid. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Omdat het kan.
Ik weet dat jij niks om trophies geeft dus daar wil ik het bij laten ;)

Het is de enige die ik nog moet voor de platinum.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 09-01-2020 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dvdkiwi schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:46:
[...]

Omdat het kan.
Ik weet dat jij niks om trophies geeft dus daar wil ik het bij laten ;)
Hahahaha okay er zit een trophy aan vast.

Ik vind trophies hartstikke leuk heb er ook een hele hoop. :P O-)

Ik zit nu op level 32 meen ik, maar heb nog geen enkel voordeel kunnen ontdekken van een hoger level hebben, dus vroeg me een beetje af wat überhaupt de bedoeling was van die levels. :) Bij level 30 (?) Werd ik ook ineens "emerald" oid, ook geen idee wat ik daar mee moest/kon. * Flagg kan al die nieuwerwetse spelletjes niet volgen. #grampa :P

[ Voor 35% gewijzigd door Flagg op 09-01-2020 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:10
@dvdkiwi er is wel een methode met een elastiekje die je 51000 xp geeft >:)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
51000 :D
Zal er binnenkort eens naar kijken, klinkt wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Zie onderstaande video. Heb het een keer geopereerd (15 minuten) en het werkt. Meer om het geld dan om XP. Helaas gaat de XP mij te hard, ik heb nog genoeg dingen te doen om XP te halen en zou het zonde vinden om deze 24u truc nu al te gebruiken.

Zelf doe ik nu af en toe de Blue moon race, 15 ronden tegen supercars. Kost nog wat moeite/aandacht om te halen, dus wel leuk. Na ongeveer 12 en halve minuut ontvang je een goede 300.000 credits, XP weet ik zo niet (afhankelijk van handicap en clean race bonus).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
51.000xp na 24(!)uur real time? Dat is het niet waard imo :D
Op Monza haal ik die hoeveelheid xp in anderhalf uur.
alesandro_46 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:40:
Zelf doe ik nu af en toe de Blue moon race, 15 ronden tegen supercars. Kost nog wat moeite/aandacht om te halen, dus wel leuk. Na ongeveer 12 en halve minuut ontvang je een goede 300.000 credits, XP weet ik zo niet (afhankelijk van handicap en clean race bonus).
De Gr1 race op Monza levert ongeveer evenveel op: 330.000cr en 6.200xp in ca 10 minuten.
De Blue Moon race heb ik ook een keer geprobeerd maar die vind ik te saai.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 09-01-2020 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
24u inderdaad :O maar je hoeft er niet bij te blijven ;)

Die gr1 Monza zit die ook in de Sports lounge categorie?
Heb die vanavond een aantal keer gedaan, van N600 uiteindelijk naar N400. Is inderdaad leuker dan Blue Moon.
345.000 credits en volgens mij meer dan 6200 XP. Denk niet dat dat dezelfde is, want het zijn 10 ronden waarmee ik ongeveer 19 minuten bezig ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
alesandro_46 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:44:
Die gr1 Monza zit die ook in de Sports lounge categorie?
Nee die zit in het Gr1 kampioenschap, helemaal linksonderin bij de Professional League ;)
7 Ronden totaal, met de stock SRT Tomahawk op race soft banden lig je aan het eind van ronde 2 of ergens in ronde 3 eerste. Vrij simpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
dvdkiwi schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 23:15:
[...]

Nee die zit in het Gr1 kampioenschap, helemaal linksonderin bij de Professional League ;)
7 Ronden totaal, met de stock SRT Tomahawk op race soft banden lig je aan het eind van ronde 2 of ergens in ronde 3 eerste. Vrij simpel.
Bedankt voor de tip, ik zal morgen eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58

BiLo

Flagg schreef op zondag 5 januari 2020 @ 16:59:
[...]

Oh wacht heb ik alles weer dicht gezet. :P

Zak het de volgende keer wel weer ff openzetten.

Doe vrijwel geen multiplayer en al die requests van volledig onbekende mensen werd irritant. :)

Edit

Ben benieuwd wat de daylies morgen worden. Ik hoop stiekem op Spa blijf dat een mooi circuit vinden.
Ik ben 1 van de onbekende die jou heeft toegevoegd! Ik heb een aantal mensen uit de lijst hier random toegevoegd...

PSN: ToiletCleaner

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

BiLo schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 23:20:
[...]

Ik ben 1 van de onbekende die jou heeft toegevoegd! Ik heb een aantal mensen uit de lijst hier random toegevoegd...

PSN: ToiletCleaner
Oh nee dat was jij niet dat was al jaren/maanden geleden voor ik uberhaupt GTS speelde. Al die fake 18 jarige super gezellige meiden die bij bosjes mijn PSN profiel bestookten. :')

En aangezien ik toch geen mp games speelde alles volledig dichtgetimmerd, maar is nu niet echt handig met GTS. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het voordeel van grinden is dat je zulke pareltjes aan je collectie kunt toevoegen:

330 P4 woohah!

Wat zou ik deze graag in VR over de Nordschleife jagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Lekker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
@dvdkiwi, niveau 50 gehaald?

[ Voor 11% gewijzigd door alesandro_46 op 10-01-2020 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
@dvdkiwi, gas erop dan. ;) Maar random gewonnen dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekocht ;)
Als het goed is kun je sinds een paar patches geleden geen écht dure auto's meer winnen in de daily workout carrousel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dvdkiwi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:58:
Als het goed is kun je sinds een paar patches geleden geen écht dure auto's meer winnen in de daily workout carrousel.
Wait, wut... :|

Waar heb je die info vandaan? Ik hoop elke dag nog op een echt dure wagen, want die moet ik nog (11 te gaan > 5.000.000). Waarom hebben ze dat gedaan dan? Zodat je sneller ze koopt met echt geld?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:58:
Gekocht ;)
Dat zou zomaar kunnen inderdaad, want het is weinig soeps wat er tegenwoordig voorbij komt. Dat vind ik overigens nog niet het ergste, maar vooral het aantal dubbele auto's wat ik inmiddels heb zie ik het nut niet echt van in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Je hebt me op een idee gebracht haha. Had die Groep 1 GT League nog niet gedaan. Heeft me naar 43 geholpen inmiddels. Zal ook ff wat meer van die pro races doen nog !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
Daar ben je niet zomaar. Zit nu op bijna een kwart van level 49 (49 | 19% (79331 pts)) , zal voor mij ook nog wel lange tijd duren voordat ik op 50 zit. Ik ben er niet voor aan het 'grinden', ik race gewoon heel veel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door sverzijl op 10-01-2020 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
Vraag me echt af waarom dat penalty systeem zo lastig blijkt om goed te krijgen voor PD. Het is nu 1 groot ram feest zonder echte gevolgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Unbreukable schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:26:
Vraag me echt af waarom dat penalty systeem zo lastig blijkt om goed te krijgen voor PD. Het is nu 1 groot ram feest zonder echte gevolgen.
Ja de update heeft wel wat gevolgen meegebracht, ik heb nu 4 races achter elkaar clean race gereden, das een evenaring van mijn eerdere record, maar ik heb toch echt wel mensen geraakt, en daar kreeg ik eerder wel straffen voor. Ook anderen zag ik acties doen waar je eerder echt wel straf voor kreeg, maar nu niet meer blijkbaar...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Je kan nu iemand van de baan duwen zonder gevolgen lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Heb nog geen races gedaan na update van gisteren, maar nu slaat het weer door naar andere kant? (als je van de baan kan duwen zonder gevolgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DerOllie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:13:
[...]
Waar heb je die info vandaan?
Van GTPlanet. Of die info 100% klopt weet ik uiteraard niet dus als iemand nog eens een 20 miljoen credits auto wint en daarmee het tegendeel kan bewijzen, laat het weten ;)
[...]Waarom hebben ze dat gedaan dan? Zodat je sneller ze koopt met echt geld?
Ook dat gaat niet; auto's boven de 2 miljoen credits kun niet kopen met echt geld.
Hier de link naar de Playstation Store, gesorteerd op prijs van hoog naar laag:
https://store.playstation...onship=add-ons&sort=price
sverzijl schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:37:
[...]
Zit nu op bijna een kwart van level 49 (49 | 19% (79331 pts)
(...)
Ik ben er niet voor aan het 'grinden', ik race gewoon heel veel ;)
Dan heb je echt behoorlijk wat races gedaan :D
Zelfs kie25 en Super GT zijn volgens mij nog niet zo ver en die racen echt een hoop.
B-Real schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:16:
[...]
maar vooral het aantal dubbele auto's wat ik inmiddels heb zie ik het nut niet echt van in.
Al zou je die kunnen verkopen tegen de helft van de oorspronkelijke waarde dan zou ik al blij zijn.
Ik zit nu ook met een flink aantal wagens die ik 5 of 6 keer heb.

[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 10-01-2020 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
[...]

Wait, wut... :|

Waar heb je die info vandaan? Ik hoop elke dag nog op een echt dure wagen, want die moet ik nog (11 te gaan > 5.000.000). Waarom hebben ze dat gedaan dan? Zodat je sneller ze koopt met echt geld?
Misschien wel ja, er zullen er best zijn die ze dan gaan kopen als ze het niet zien zitten op 20M bij elkaar te sparen. Kost toch zo weer een 10-15 euro (denk ik?).

Zelf moet ik nog 3 dure wagens (15-20M), dan heb ik alle wagens (en vele 2-3-4-5 keer:)
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:23:
Dan heb je echt behoorlijk wat races gedaan :D
Zelfs kie25 en Super GT zijn volgens mij nog niet zo ver en die racen echt een hoop.
Ja, sinds ik mn stuurtje heb (eerst T300 zo'n 2 jaar geleden, inmidels paar maanden Fanatec CSL Elite+Club sport pedals) ben ik redelijk verslaafd ;)

Kie en SuperGT rijden ook met meerdere accounts en ook met andere games, ik doe alleen GT Sport.

[ Voor 29% gewijzigd door sverzijl op 10-01-2020 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sverzijl schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:51:
[...]
Ja, sinds ik mn stuurtje heb (eerst T300 zo'n 2 jaar geleden, inmidels paar maanden Fanatec CSL Elite+Club sport pedals) ben ik redelijk verslaafd ;)
Doe je goed d:)b
Om aan level 50 te geraken heb je 2.3 miljoen xp totaal nodig, met gemiddeld zo'n 200-400xp per race (in mijn geval) zouden dat ruim 5500 online races zijn :o

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 10-01-2020 17:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mithrandirrr
Voor degenen die nog een thrustmaster tgt overwegen, hij is nu erg mooi geprijsd bij Amazon. 429,=

pricewatch: Thrustmaster T-GT Racing Wheel Zwart

Acties:
  • +2 Henk 'm!
alesandro_46 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:40:
Zie onderstaande video. Heb het een keer geopereerd (15 minuten) en het werkt. Meer om het geld dan om XP.
Heb 'm even laten draaien (moest toch tot laat werken) en het levert inderdaad wel lekker geld op.
Was alleen vergeten de rubble van de DS4 uit te zetten waardoor ie van het kastje stuiterde _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gadver ik word gek van mijzelf dat ik niet met een andere auto dan de Porsche in grp3 overweg kan.

Mijn racepace in de Lago daily met de Porsche is (zonder verkeer wat in de weg rijdt :) ) een hoge 1.57.??? of lage 1.58.??? en mijn kwalificatietijd met de Supra of AMG zijn vrijwel altijd net boven/onder de 2 minuten. Gewoon dik 2 seconden trager en over consistentie hebben we het maar helemaal niet. :X

Nog meer mensen met deze handicap en zijn er praatgroepen voor? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Zo, vandaag eindelijk mn vervangende stuurtje teruggehad. DHL had weer eens problemen met sorteren en gaf uiteindelijk aan het pakket geweigerd zou zijn en het pakket ging weer retour afzender. Ditmaal met PostNL verstuurd en dat ging prima. Net geïnstalleerd en nu maar weer kijken of het wat wordt 😌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nevela
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 24-08 21:49
Unbreukable schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:26:
Het is echt niet normaal wat nu is toegestaan. Heb vandaag voor het eerst deze week gereden en sta versteld van het duw- en trekwerk zonder gevolgen. Heb ik daar voordeel van gehad? Jazeker :D. Heb ik er nadeel van gehad? Nog veel vaker :( ! Een tussenweg zou mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nevela schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:52:
[...]

Het is echt niet normaal wat nu is toegestaan. Heb vandaag voor het eerst deze week geren en sta versteld van het duw- en trekwerk zonder gevolgen. Heb ik daar voordeel van gehad? Jazeker :D. Heb ik er nadeel van gehad? Nog veel vaker :( ! Een tussenweg zou mooi zijn.
Dit moet een bug zijn, het is bij vlagen niet normaal. En alle rammers en drammers krijgen op deze manier allemaal SR S, waardoor je dus de hele tijd erbij hebt...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DerOllie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:57:
[...]

Dit moet een bug zijn, het is bij vlagen niet normaal. En alle rammers en drammers krijgen op deze manier allemaal SR S, waardoor je dus de hele tijd erbij hebt...
Ja het is nu idd echt niet grappig meer, ik ben vandaag zo vaak van de weg gereden zonder dat er ook maar 1 penalty gegeven werd, en niet per ongeluk overigens.

Ik ben op een gegeven moment express vreemde lijnen gaan rijden zodat ze me niet konden raken. En gek genoeg allemaal (lees: opvallend veel) Spanjaarden met die geintjes, maar niet dezelfde, al kan het ook toeval geweest zijn natuurlijk, maar begon echt op te vallen.

Na al die klachten over te strenge penalties voor de laatste update kan ik maar 1 ding zeggen: be careful what you wish for.

Want ik had voor die update eigenlijk geen enkel probleem aangezien ik andere auto's vrijwel niet raak en als ik ze raak en er voordeel
(of de ander nadeel) van heb geef ik de positie weer terug.

Maar het is wel weer duidelijk dat er zonder handhaving ook meteen geen fatsoen meer is, en da's niet alleen bij GTS helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
Klinkt alsof ik deze week niet veel gemist heb in de Daily races :p

Dan maar door met de Lewis TT challenge op Lago Maggiore:

Afbeeldingslocatie: https://satchel-cdn.api.playstation.com/generic/permanent/ACTIVITY/2020/04b2c/1/11/7914476170719960282/073477c0-34b7-11ea-93b6-0227414a18a0.jpg

5/10 nu gedaan en zat vnv heel dicht bij Diamond op Willow...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
Volgende week een race C Gr.3 op Suzuka! Nice! Lekker combinatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Aha, er is weer eens een update, 1.54. Nog geen 200mb dacht ik gezien te hebben.

Downloaden was in een poep een scheet gefixt. Maar met het installeren is 'ie nu al een half uur bezig en hij is pas net op 75%.

Gek word ik van dit soort dingen. Waarom is dat updaten toch altijd zo'n drama? Op de Xbox is het ongeveer hetzelfde liedje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Rossi46 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:53:
Aha, er is weer eens een update, 1.54. Nog geen 200mb dacht ik gezien te hebben.

Downloaden was in een poep een scheet gefixt. Maar met het installeren is 'ie nu al een half uur bezig en hij is pas net op 75%.

Gek word ik van dit soort dingen. Waarom is dat updaten toch altijd zo'n drama? Op de Xbox is het ongeveer hetzelfde liedje.
haha ja update was 150MB ofzo, maar is 20-25 min bezig geweest met 'kopieren'.
Normaal gesproken wordt de update al automatisch geinstalleerd vanuit ruststand, maar deze keer was mijn HD vol, dus moest ik de 20-25 min gaan wachten. Heel irritant als je even snel wilt spelen. Daar heb ik nu juist een console voor gekocht: voor het aanzetten en meteen spelen.

't is is bijna alsof er bij iedere update een volledige backup van het spel gemaakt wordt ipv alleen die 150MB verwerken (en vandaar dat ik ruimte te kort kwam, met nog zo'n 60-70GB vrij)

[ Voor 10% gewijzigd door sverzijl op 12-01-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

sverzijl schreef op zondag 12 januari 2020 @ 12:12:
[...]

haha ja update was 150MB ofzo, maar is 20-25 min bezig geweest met 'kopieren'.
Normaal gesproken wordt de update al automatisch geinstalleerd vanuit ruststand, maar deze keer was mijn HD vol, dus moest ik de 20-25 min gaan wachten. Heel irritant als je even snel wilt spelen. Daar heb ik nu juist een console voor gekocht: voor het aanzetten en meteen spelen.

't is is bijna alsof er bij iedere update een volledige backup van het spel gemaakt wordt ipv alleen die 150MB verwerken (en vandaar dat ik ruimte te kort kwam, met nog zo'n 60-70GB vrij)
Ff nieuw extern schijfje erbij plaatsen; is in een minuut geregeld en dan wordt alles vanaf dat moment daar op opgeslagen. Ik had mn tB ook al vol, helaas kan er veel minder dan dat opgeslagen worden. Je moet idd meer dan 50gB vrij hebben, beetje raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Er was weer gelukkig genoeg te wissen aan spellen die ik niet meer speel, ik trek het nog wel een klein jaartje tot PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idem. Boel een beetje opgeschoond en nog ruim 500Gb vrij nu.
Als je ziet dat games als BF en GT sport al over de 100Gb gaan mag de PS5 wel minstens 2Tb hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
dvdkiwi schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:05:
Idem. Boel een beetje opgeschoond en nog ruim 500Gb vrij nu.
Als je ziet dat games als BF en GT sport al over de 100Gb gaan mag de PS5 wel minstens 2Tb hebben.
Ik hoop nog wel wat meer, nog hogere resolitie (al zal dat niet een factor 2 zijn, want betere compressie mogelijk). Maar had ook niet verwacht dat die PS4 games _zo_ groot zouden zijn. En dat je ook nog 100GB vrij moet hebben voor upgrades ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Vraagje aan de stuurtjes-gebruikers: passen jullie de draaicirkel aan? Zo ja welke stand, of nog wisselend per auto? Ik wil daar eens mee aan de slag gaan en kijken of ik bij de hele scherpe bochten wat kan winnen. Met name het terug laten komen van het stuur vind ik soms hinderlijk, in combinatie met het weer op het gas gaan. Zeker wanneer TCS laag of uit staat.

In PC2 vind ik dat terugkomen van het stuur naar neutraal natuurlijker gaan.

Andere ervaringen of tips uiteraard welkom!

thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik laat gts maar even links liggen.

Het is nu echt een freefight geworden lijkt het. Mijn driver rating nam toch even een flinke duik.
Ik word volgas van de weg gebeukt, klap tegen de border en krijg 5 sec penalty omdat ik de boarder raak en de veroorzaker niks...

Laat het maar even zitten het is te irritant als je bij iedere scherpe bocht een malloot kan verwachten die zijn remmen niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:39
Haha ja deze week is het erg. Snap niet dat het niet lukt om een normale balans te vinden.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
j-a-k-e-88 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:21:
Vraagje aan de stuurtjes-gebruikers: passen jullie de draaicirkel aan? Zo ja welke stand, of nog wisselend per auto? Ik wil daar eens mee aan de slag gaan en kijken of ik bij de hele scherpe bochten wat kan winnen. Met name het terug laten komen van het stuur vind ik soms hinderlijk, in combinatie met het weer op het gas gaan. Zeker wanneer TCS laag of uit staat.

In PC2 vind ik dat terugkomen van het stuur naar neutraal natuurlijker gaan.

Andere ervaringen of tips uiteraard welkom!

thanks!
Draaicirkel (of sensitivity zoals het bij Fanatec heet) bij mij eigenlijk altijd zodat het gelijk is aan de stuuruitslag on cockpit view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 05:19
mithrandirrr schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:45:
Voor degenen die nog een thrustmaster tgt overwegen, hij is nu erg mooi geprijsd bij Amazon. 429,=

pricewatch: Thrustmaster T-GT Racing Wheel Zwart
is deze beter dan de 300RS? Want ik begrijp dat dit een echt GTS stuur is en ik speel ook nog andere race game's op de ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
j.f.otten schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:20:
[...]

is deze beter dan de 300RS? Want ik begrijp dat dit een echt GTS stuur is en ik speel ook nog andere race game's op de ps4
Ik denk dat deze reviews je wel antwoord kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
j.f.otten schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:20:
[...]

Ik vermoed van wel. Zelf heb ik geen ervaringen met andere thrustmaster sturen :)

Zelf speel ik ook nog andere race spellen op zowel ps4 als pc en bij elk spel vind ik de tgt erg prettig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PantoHuit
Nou poe poe, eindelijk voor de eerste keer Lewis verslagen. Op Dragon Trail. Kostte me zeker 2.5 uur en talloze retry's, maar wel 3 tienden sneller. Nou de rest nog 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Toch maar weer tegen beter weten in. Alleen Dragon tail gedaan steevast in de top 5 op de grid
(1:47.033) steevast bij de laatste 3 eindigen en steevast wel de snelste laptimes.

Alles duwt en beukt en dat weiger ik dus maak geen schijn van kans.

Enige keer dat het goed ging was op pole beginnen de eerste ronde een flink gat slaan en doorstampen. Had toen de snelste ronde van 1.46.8?? 8)7

En als er dan weer een massamoord voor je gepleegd wordt en er 5 auto's kriskras over de weg schieten en je raakt er 1... 4 (of 7 :o ) sec penalty omdat je iemand van de baan hebt geduwd. Dat ie dwars over de weg gleed met de achterwielen richting finish vergeten we dan maar even. 8)7

Heel snel de laatste update terugdraaien liever bij ieder tikje 4 sec dan dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo eindelijk ook interlagos op diamond met hamilton challenge. Was nu denk binnen 30min gedaan. Nog 4 geloof ik te gaan.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Pagina: 1 ... 73 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing