Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Madhouse1979
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13:10

Madhouse1979

SimRaceBlogNL

Wat is jullie ervaring met Gran Turismo Sport en Playstation VR? Werkt dat een beetje?

Owner www.simrace-blog.nl l | “Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman”

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08:04

Bloodclot

Jawier!

Madhouse1979 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 07:50:
Wat is jullie ervaring met Gran Turismo Sport en Playstation VR? Werkt dat een beetje?
Niet alle banen (dacht ik?), maar wel de mooiste.
Geen multiplayer of racen tegen meerdere computer tegenstanders.
Alleen timetrial of een 1vs1 tegen zwakke AI.

Voor de rest qua rijden ziet het er leuk uit, je hebt wel het idee dat je in een cockpit zit.

• peeth
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:00
Bloodclot schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 07:56:
[...]

Niet alle banen (dacht ik?), maar wel de mooiste.
Geen multiplayer of racen tegen meerdere computer tegenstanders.
Alleen timetrial of een 1vs1 tegen zwakke AI.

Voor de rest qua rijden ziet het er leuk uit, je hebt wel het idee dat je in een cockpit zit.
Alle banen hebben VR, je moet ze alleen "unlocken" door te levelen.

Vincere Per Belli

Even een paar rondjes gedaan in de online time trial.
Je voelt echt aan alles dat je een beest onder je kont hebt, wat een brute bak :D
Tijd kan nog wat beter door eerder op het gas te gaan, eerder te remmen om zo meer snelheid de bocht mee uit te nemen en vloeiendere lijnen aan te houden in vooral het laatste stuk maar voor nu vind ik dit een prima uitgangspunt.
Vergt ook behoorlijk wat concentratie.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Nou net even wat rondjes spa gedaan. In droog en regen omstandigheden. Maar snap echt de hype eromheen niet. Leuke baan maar vergeleken met bv laguna seca veel minder.. plus classic gt banen ownen spa hellemaal. Maja nu kan het gezeur erom eindelijk stoppen, en ik ga verder dromen van de classic banen van gran turismo.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• VCDfan
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-01 20:06
dvdkiwi schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:44:
Even een paar rondjes gedaan in de online time trial.
Nette ronde! Wat mij opviel is dat je de 1e versnelling gebruikt. Ikzelf gebruik die niet en na het terugzien van de snelste tijd wordt die ook niet door hem gebruikt. (genoeg koppel onderin) Ik heb vanmiddag mijn tijd aangescherpt tot een 3:23.8 met Brake Balance -3. Hjallo heeft -5 gebruikt maar die vond ik iets te heftig. :)

PSN: RNJ-FBR

Thanks voor je feedback, wordt gewaardeerd :)
Ik zal morgen eens en poging wagen zónder die eerste versnelling. Ook zal ik de rembalans aanpassen, nu had ik die gewoon op nul staan (evenals TC).

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• E.R.Y.
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07:33
Vond Willow spring echt een *** baan. Maar moet zeggen als je hem eenmaal begint te begrijpen dan is hij toch wel erg vermakelijk. 1.18 rond is mijn doel. Dat moet nog wel lukken. Spa btw ook een prima toevoeging!

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-01 20:32
E.R.Y. schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:39:
Vond Willow spring echt een *** baan. Maar moet zeggen als je hem eenmaal begint te begrijpen dan is hij toch wel erg vermakelijk. 1.18 rond is mijn doel. Dat moet nog wel lukken. Spa btw ook een prima toevoeging!
Het is een high risk, high reward baan. Als je ook maar een beetje over de grens gaat raak je de auto kwijt. Maar er zijn eigenlijk maar 3 bochten waar je goed uit moet komen om een snelle tijd neer te zetten.

1. De eerste bocht (linker): Remmen stukje voor de 50 en halverwege bocht meteen gas erop en maximale breedte van de baan benutten
2. De dalende slinger (rechts/links) voordat het lange stuk begint: Die is echt tricky om goed te krijgen, maar alle snelheid die je daar meepakt neem je mee op het rechte stuk. Belangrijk dat je bij de eerste flauwe bocht naar rechts half over het zand gaat zodat je de slinger naar links kan pakken met zo min mogelijk insturen en vervolgens vroeg op het gas gaan.
3. De laatste bocht (rechts). Wijd ingaan en licht remmen tussen de 100-150m en dan voorzichtig op het gas en de apex pakken zonder dat je uit onbalans raakt op de kerb.

Ik begin hem onder de knie te krijgen maar kan nog niet allemaal snelle sectoren aan elkaar haken. Een 1:16:7xx als optimum al eerder gezien, maar ik denk dat zelfs 1:16:5xx voor me haalbaar is. Alleen geen tijd deze week :P
Heb net mijn willow springs tijd aangescherpt :
1:16.697

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• MailMan
Netjes! En gefeliciteerd met de eerste plek deze week, ik ben t/m zondag weg van huis dus geen kans meer om te verbeteren :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 11:55
Welke auto rij je hier? Niet dat ik in de buurt van dit resultaat ga komen, maar zaterdagavond wel paar rondjes proberen :)
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:05:
[...]

Welke auto rij je hier? Niet dat ik in de buurt van dit resultaat ga komen, maar zaterdagavond wel paar rondjes proberen :)
Dit is de renault megane trophy uit geloof 2011.

• Nevela
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 20-01 21:46
drusloos schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:25:
best leuk die Nurburgering race...
zoveel frustratie, maar stiekem ook veel lol
Ik heb er vanmiddag ook erg veel plezier aan beleefd! Mijn tijd verbeterd van 8:27 naar 8:20, 1x de snelste ronde en 2x gewonnen! (Mijn 6e en 7e overwinning.) En als bonus ook nog 1 clean race :*) . Dat was mij op de ring nog niet eerder gelukt en kwam dan ook omdat ik derde stond en ze elkaar voor mij van de baan afketsten :P .

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:49
Twixie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:07:
https://blog.eu.playstati...1-47-update-out-tomorrow/

Eindelijk Spa-Francorchamps. Tijd om GT Sport weer vanonder het stof te halen :P.
Ah, dat was dus de update die ik van de week binnenkreeg. Dit weekend Gran Turismo maar weer eens opstarten dus.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 07:20
Nevela schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:14:
[...]

Ik heb er vanmiddag ook erg veel plezier aan beleefd! Mijn tijd verbeterd van 8:27 naar 8:20, 1x de snelste ronde en 2x gewonnen! (Mijn 6e en 7e overwinning.) En als bonus ook nog 1 clean race :*) . Dat was mij op de ring nog niet eerder gelukt en kwam dan ook omdat ik derde stond en ze elkaar voor mij van de baan afketsten :P .
Dat is echt een nette tijd! Ik ben niet verder dan 8:43 gekomen. Overal wel dat ik ergens in de slip kom en wat tijd verlies. Met een dualshock is het ook soms niet te doen. Smal stukje, auto stuitert als een gek, en je moet snelheid houden.

Net was ik vanaf p8 gestart, probeer de ruimte te geven aan iedereen. En continu word ik er af getikt. Het frustrerende is dat bij de eerste keer dat je er word afgetikt is de race al voor mij niet leuk meer. Ik verlies al gauw 3-8 seconden, en de tijdstraf voor diegene is 2-4 seconden. En dan probeer ik een inhaalrace te maken, en dan is er weer een flapdrol die remt bij een bocht die je met 180 kan nemen en dan pakken zij hem met 90, nou dan zit ik er op en dan heb ik weer 4 seconden tijdstraf.
Dit is hoe het in het echt nooit zal zijn. De 24h van de nurburgering bijv rijd je gewoon op 1 meter van elkaar maar iedereen remt ongeveer op dezelfde plekken, en pakt de bochten met dezelfde snelheid. Maar hier doen de meesten maar wat, hebben de baan nog niet verkend, en dan gaat het mis.

Maar verder leuk circuit haha

• 1980Wouter
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23-01 14:22
Ik heb "denk ik" een probleempje met mijn trophies. Ik heb gisteren alle missies op goud gezet, circuitervaringen al eerder. Nu blijft er alleen nog 1 trophie gelocked terwijl ik die volgens mij wel moet krijgen.

"Goud verdiend voor alle speciale rally's in Missie"

Alles staat op goud maar ik heb hem niet. Iemand die dit ook heeft? of weet hoe het opgelost moet worden?
Ik zou voor de zekerheid álle misies eens stuk voor stuk nakijken.
Misschien eentje over het hoofd gezien?
FYI, dit zijn degenen die je goud moet halen:
4-3
5-1
5-4
6-1
6-5
Mocht je ze allemaal hebben zou ik ze gewoon nog een keerje doen, zoveel zijn het er gelukkig niet ;)

---------------------------------------------------

Gisteren wat laat thuis dus helaas geen screenshot van de leaderboards kunnen maken, excuus.
Deze week wederom leuke races:
Gr.4 op de Red Bull Ring.
Gr.3 op Spa.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 04-11-2019 11:30 (28%)

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:59
Die verrekte 'Drive 500 miles on ovals' trophy is nooit bij mij opgepopt. Denk een glitch.

PSN: breminem

500 mijl is behoorlijk wat, bij mij duurde het ook een flinke tijd dat die oppopte.
Je kunt altijd nog een time trial starten, een Vision auto nemen en de controller met een stiekje vastzetten.
Wallriding ftw :P

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:59
Hahaha. Thanks for the tip! ;)

PSN: breminem

Fijn de race c op spa is verp3st 3r is een manier om te cheaten. Laatste bochten stuk kun je afsnijden en de straf komt te laat dan staat de tijd al. Vond zo raar want de nr1 ghost was niet sneller dan mij tot aan die laatste bochten stuk. Dus ja dit is verpest helaas... Betekend weer een leaderboard delete en een patch aan serverside.

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:23
breminem schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:16:
Die verrekte 'Drive 500 miles on ovals' trophy is nooit bij mij opgepopt. Denk een glitch.
Dan maar geen trophy hoor. Ga een beetje rondjes rijden in een cirkel. Ben het na 3 rondjes al zat :)

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 09:50

schumi2004

PSN = whocarez-

• MailMan
Eerste snelle tijd neergezet op Spa voor de daily races, uiteraard met de Audi R8.

Nog wel vlak achter @v8power67 O-)

2:18:171

S1: 00:39:494
S2: 01:02:507
S3: 00:36:170

Nog wel een aantal bochtjes waar tijd te winnen is, dus een 2:17 moet lukken met wat meer oefenen.

MailMan wijzigde deze reactie 05-11-2019 10:57 (6%)

MailMan schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:14:
Eerste snelle tijd neergezet op Spa voor de daily races, uiteraard met de Audio R8.

Nog wel vlak achter @v8power67 O-)

[YouTube: Gran Turismo™SPORT_20191104215555]

2:18:171

S1: 00:36:170
S2: 01:02:507
S3: 00:39:494

Nog wel een aantal bochtjes waar tijd te winnen is, dus een 2:17 moet lukken met wat meer oefenen.
Heb net weer even uurtje of 2 erachter gezeten en zit nu op een 2:17.974 :9
Sectoren :

Zit nu op 490km vandaag allemaal op geloof 11km na op spa gereden... Elke keer weer foutjes. Ik ben ook zeer onstabiel heb dan nu wel een aardige tijd maar lukt me amper 2 ronde op zo een pace te rijden zonder fouten.
Vind maar een lastige baan..
Rondje staat op YouTube;

• 1980Wouter
v8power67 schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:54:
[...]

Heb net weer even uurtje of 2 erachter gezeten en zit nu op een 2:17.974 :9
Sectoren :
[Afbeelding]
Zit nu op 490km vandaag allemaal op geloof 11km na op spa gereden... Elke keer weer foutjes. Ik ben ook zeer onstabiel heb dan nu wel een aardige tijd maar lukt me amper 2 ronde op zo een pace te rijden zonder fouten.
Vind maar een lastige baan..
Rondje staat op YouTube;
[YouTube: Gran Turismo sport gr3 spa 2:17.974]
Nette ronde alsnog hoor. Ik kom niet eens in de buurt. Ik heb een paar filmpjes van je gezien en het valt me op dat je wel vaak de curbs meepakt. Als ik dat doe dan ben ik hem meteen kwijt dus ik vind het knap d:)b

• KW25
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10:29
Gisteren ook een paar races gedaan op Spa, valt me op dat wanneer je niet op tijd pit met die Audi, je overal begint te schuiven.

Daarna met de 911 gereden en dat ging wel lekker.

 MBPr 13" 2015 256GB  iPhone 8 64GB

• 1980Wouter
dvdkiwi schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:25:
Ik zou voor de zekerheid álle misies eens stuk voor stuk nakijken.
Misschien eentje over het hoofd gezien?
FYI, dit zijn degenen die je goud moet halen:
4-3
5-1
5-4
6-1
6-5
Mocht je ze allemaal hebben zou ik ze gewoon nog een keerje doen, zoveel zijn het er gelukkig niet ;)

---------------------------------------------------

Gisteren wat laat thuis dus helaas geen screenshot van de leaderboards kunnen maken, excuus.
Deze week wederom leuke races:
Gr.4 op de Red Bull Ring.
Gr.3 op Spa.
Helaas. allemaal opnieuw gedaan van het lijstje hierboven. Geen trophy :?

• 1980Wouter
Hebbes. Alleen deze trophy was nog niet gesynchroniseerd. :$

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

1980Wouter schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:32:
[...]

Hebbes. Alleen deze trophy was nog niet gesynchroniseerd. :$
En welke "deze" hebben we het over ?

• 1980Wouter
schumi2004 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:25:
[...]

En welke "deze" hebben we het over ?
Alle speciale rallymissies op goud was dat. Normaal hoef ik nooit mijn trophies te syncen (dat doet hij misschien snachts ofzo?). Alleen deze trophy heeft hij niet gesynct, dat heb ik handmatig gedaan.

Nu 53% voortgang naar de platinum trophy :D

• mithrandirrr
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11:02
Niveau 50 gaat een zware kluif worden! Ik vraag me af hoeveel tijd er dan in moet gaan zitten. Ik zit op niveau 45 en heb zo'n 650 uur in gt sport zitten. Weet echter niet wanneer ik voor het laatst naar een nieuw niveau ben gegaan

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

mithrandirrr schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:48:
Niveau 50 gaat een zware kluif worden! Ik vraag me af hoeveel tijd er dan in moet gaan zitten. Ik zit op niveau 45 en heb zo'n 650 uur in gt sport zitten. Weet echter niet wanneer ik voor het laatst naar een nieuw niveau ben gegaan
Volgens mij moest je rekening houden met diezelfde tijd die je nodig had voor level 43.
Het duurt ook een heel stuk langer als je alleen online races doet, kun je beter races in GT League over gaan doen.
Niveau 50 gaat een zware kluif worden! Ik vraag me af hoeveel tijd er dan in moet gaan zitten. Ik zit op niveau 45 en heb zo'n 650 uur in gt sport zitten.
Niet om je gelijk te demotiveren maar met level 46 zit je pas op de helft van het aantal xp wat je nodig hebt.
Level 50 worden met enkel Sport Mode races lijkt ook niet haalbaar, er zal toch wat grindwerk aan te pas moeten komen wil je dat halen.
Het zou al schelen als ze de xp rewards eens wat omhoog gooien; 200-300xp per race is natuurlijk niks.

Van GT Planet:

From 0 to 20 – 18’372 XP
From 20 to 25 – 18’442 XP
From 25 to 30 – 38’944 XP
From 30 to 35 – 85’139 XP
From 35 to 40 – 219’848 XP
From 40 to 45 – 549’962 XP
From 45 to 50 – 1’413’000 XP

From 0 to 50 – 2’343’707

From 46 to 50 you need (1’226’000) more than from 0 to 46 (1’117’707)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 06-11-2019 11:33 (41%)

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

dvdkiwi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:28:
[...]

<knip>
Het zou al schelen als ze de xp rewards eens wat omhoog gooien; 200-300xp per race is natuurlijk niks.

<knip>
Die XP rewards gaat idd helemaal nergens over en staat mijn inziens ook helemaal niet in verhouding.

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-01 19:46
Ik zit op level 48, en heb nog geen 650 uur in de game zitten... :?
ik dacht een 200 speeluur ofzo (sinds februari 2018). Hangt ook beetje vanaf welke race je doet. De groep 1 race op Monza duurt 10 minuten (of minder) en krijg je bij een clean race 6300 xp voor. Dan gaat het hard...

www.youtube.com/DerOllie

Maar wat heb je aan die levels als de trophys je niet zoveel interesseren?
Ik ben level 40 geloof ik en het zal met echt worst zijn verder :P

• drusloos
Weer hetzelfde liedje als altijd; op de red bull ring neem je de eerste bocht gewoon van buiten naar binnen. Als iedereen gewoon die lijn volgt is er niks aan de hand. Maar een paar idioten komen dan als jij instuurt in de bocht even lekker helemaal aan de binnen zijde in je zijkant geramd. En dan gaat m’n sb omlaag omdat ik dan afsnij???? En als zo’n mafklapper dan ook nog buiten de baan vliegt krijg ik 3seconden aan m’n broek. Ik kom gewoon nooit uit die poules met mensen die niet kunnen rijden omdat wat ik ook probeer ik altijd wel een gek hebt die denkt dat die op superzacht rijdt en er wel even tussen kan proppen...

• Capo
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
drusloos schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:05:
Weer hetzelfde liedje als altijd; op de red bull ring neem je de eerste bocht gewoon van buiten naar binnen. Als iedereen gewoon die lijn volgt is er niks aan de hand. Maar een paar idioten komen dan als jij instuurt in de bocht even lekker helemaal aan de binnen zijde in je zijkant geramd. En dan gaat m’n sb omlaag omdat ik dan afsnij???? En als zo’n mafklapper dan ook nog buiten de baan vliegt krijg ik 3seconden aan m’n broek. Ik kom gewoon nooit uit die poules met mensen die niet kunnen rijden omdat wat ik ook probeer ik altijd wel een gek hebt die denkt dat die op superzacht rijdt en er wel even tussen kan proppen...
Paar jaar onder een rots gezeten en nu pas sinds paar weken met GT Sport begonnen met G29.
Heb GT series gespeeld vanaf begin, later ook online. Rij zelf circuit en kart in "echte" leven.
Ben niet de snelste maar ook niet langzaam, redelijk consistent.

Het valt mij wat tegen hoeveel idioten er rond rijden. Voor mij is achteraan beginnen en proberen iedereen in te halen (of wachten tot ze van de baan gaan) en ruimte maken als er iemand aan komt de enigste veilige online manier tot nu toe. Enigste manier om genoeg "punten" te verzamelen om naar andere klasse te kunnen.

Ben al zo vaak aan de kant gebeukt zonder dat mensen bestraft worden. Menig voetbal club zou een dergelijke scheidsrechter willen :+

Ben van frustratie maar met een vriend een F1 2019 league gestart.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• drusloos
Capo schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:17:
[...]

Paar jaar onder een rots gezeten en nu pas sinds paar weken met GT Sport begonnen met G29.
Heb GT series gespeeld vanaf begin, later ook online. Rij zelf circuit en kart in "echte" leven.
Ben niet de snelste maar ook niet langzaam, redelijk consistent.

Het valt mij wat tegen hoeveel idioten er rond rijden. Voor mij is achteraan beginnen en proberen iedereen in te halen (of wachten tot ze van de baan gaan) en ruimte maken als er iemand aan komt de enigste veilige online manier tot nu toe. Enigste manier om genoeg "punten" te verzamelen om naar andere klasse te kunnen.

Ben al zo vaak aan de kant gebeukt zonder dat mensen bestraft worden. Menig voetbal club zou een dergelijke scheidsrechter willen :+

Ben van frustratie maar met een vriend een F1 2019 league gestart.
Dit dus. Elke race die je bekijkt in het echt, houden mensen een race lijn aan. Hier gaan mensen kris kras door elkaar. Het vette is als mensen juist in slipstream kunnen inhalen. Maar hier beukt men maar wat. Komt omdat ik in SB C zit. Toen ik in A zat was het een stuk minder. Probeer nu al weken weer in een fatsoenlijke SB te komen, maar het mag niet baten. Erg jammer want het echte race gevoel is hiermee weg van het spel
Twee mogelijkheden, of consequent achteraan blijven rijden en contact/strijd vermijden koste wat kost of hopen dat je met veel geluk uit de ellende blijft.

Eenmaal weer op A of S is het echt een stuk beter.

Ik ben zelf ook weer aan het aanmodderen om weer van B naar S te komen, je keldert snel maar opkrabbelen duurt lang.

Inmiddels al twee weken geen tijd gehad om de PS4 aan te zetten, wordt weer hoogtijd voor een paar rondjes!

• drusloos
Ik zal ook een voorbeeld geven. Dit was net in de race. Ik kijk achter me hoeveel afstand er tussen mij en mn achterligger zit. Ik hou een race lijn aan. Rem op tijd, zie ik ineens een blauw pijltje van rechts komen aanvliegen, beukt mij, en m’n sb gaat omlaag. En hij krijgt niks. Doe ik hier nou wat fout? Mag je gerust zeggen want dan heb ik er nog wat aan.

Ps. Sorry voor het filmen van m’n beeldscherm

[YouTube: 6 november 2019]

• 1980Wouter
drusloos schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:45:
Ik zal ook een voorbeeld geven. Dit was net in de race. Ik kijk achter me hoeveel afstand er tussen mij en mn achterligger zit. Ik hou een race lijn aan. Rem op tijd, zie ik ineens een blauw pijltje van rechts komen aanvliegen, beukt mij, en m’n sb gaat omlaag. En hij krijgt niks. Doe ik hier nou wat fout? Mag je gerust zeggen want dan heb ik er nog wat aan.

Herkenbaar. Ik had gisteren een race op Spa waarbij mijn voorligger over de curbs reed en spinde. Ik kon hem niet ontwijken (normaal worden ze doorzichtig op zulke momenten). Ik krijg straf en hij niet en end of the race ben ik mijn plek kwijt doordat die penalty zone op een snel stuk is wat je niet meer bijgetrokken krijgt.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ben vandaag ook maar eens begonnen mijn eerste GT Sport ooit.

Nou dat valt tegen, time trail geprobeerd en na een uur ongeveer proberen nog steeds 5 sec langzamer dan de snelste. :+

Vraag me echt af waar ze die 5 sec (zelfde auto) in hemelsnaam vandaan halen. _/-\o_

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• mithrandirrr
drusloos schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:45:

SR- krijg je bij ieder ieder contact meen ik. Volgens mij schaad dit je SR score niet heel erg. Het penalty systeem is wel echt flink verbeterd de afgelopen tijd. Er waren situaties in het verleden dat bij ieder contact ook tijd penalties werden uitgedeeld. Dit was niet te doen!
Flagg schreef op woensdag 6 november 2019 @ 17:54:
FYI: dit ís dan ook de allereerste GT Sport ooit ;)

Staar je echte niet blind op de top10 tijden, die gasten zijn bizar snel.
Mocht je willen weten hoe ze het doen of waar je tijd kunt winnen dan kun je van elke top10 deelnemer zijn of haar replay (ook in 1st person) bekijken. Dit helpt vaak wel om rempunten, lijnen en dergelijke beter te leren.

• 1980Wouter

Nou dat valt tegen, time trail geprobeerd en na een uur ongeveer proberen nog steeds 5 sec langzamer dan de snelste. :+

Vraag me echt af waar ze die 5 sec (zelfde auto) in hemelsnaam vandaan halen. _/-\o_
Lukt mij ook niet. Zit net de replay te kijken van de nummer 1 op Spa, die snijd de boel flink af. Zo kan ik ook in de top 10 komen.

Maar gewoon blijven proberen, op de Red Bull ring gaat het me nu wat beter af. Gewoon af en toe een replay kijken inderdaad.

• E.R.Y.

Hahaha herkenbaar. Blijven rijden! Je zal steeds iets meer in de buurt komen. Bij mij zijn het hele kleine stapjes vooruit. Maar ook die tellen!

E.R.Y. wijzigde deze reactie 06-11-2019 22:56 (0%)
Reden: Typo

• drusloos
Nou blijf ik mooi zeiken ook. Weer hetzelfde punt. Ik sta op plek 1, ik zie die rcz al aankomen in de binnenbocht wat in het echt nooit kan want ik moet hem dan de ruimte geven maar dan ga ik zo van mijn lijn dat ik ziek veel snelheid verlies. Kortom als je dit in het echt diet wordt je neergeknuppeld na de race. En vervolgens maakt die audi duidelijk een insturende beweging om mij van de baan te duwen, en dan gaat mijn sb omlaag. Nou echt dat straf systeem slaat helemaal nergens op

YouTube: 7 november 2019

Edit: het word nog mooier. De renault beukt in mijn zijkant, en dan het ergste, de audi tt remt te laat en botst tegen mijn achterkant, vliegt van de baan en ik krijg 2 seconden. Nou ik heb het spel eruit gehaald en ga dit volgend jaar wel weer eens spelen want dit frustreert te erg. En uploaden via ps4 doet die niet vandaar het filmen van beeldscherm

drusloos wijzigde deze reactie 07-11-2019 14:50 (27%)

• MailMan
drusloos schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:13:
Nou blijf ik mooi zeiken ook. Weer hetzelfde punt. Ik sta op plek 1, ik zie die rcz al aankomen in de binnenbocht wat in het echt nooit kan want ik moet hem dan de ruimte geven maar dan ga ik zo van mijn lijn dat ik ziek veel snelheid verlies. Kortom als je dit in het echt diet wordt je neergeknuppeld na de race. En vervolgens maakt die audi duidelijk een insturende beweging om mij van de baan te duwen, en dan gaat mijn sb omlaag. Nou echt dat straf systeem slaat helemaal nergens op

Edit: het word nog mooier. De renault beukt in mijn zijkant, en dan het ergste, de audi tt remt te laat en botst tegen mijn achterkant, vliegt van de baan en ik krijg 2 seconden. Nou ik heb het spel eruit gehaald en ga dit volgend jaar wel weer eens spelen want dit frustreert te erg. En uploaden via ps4 doet die niet vandaar het filmen van beeldscherm

Je eerste filmpje is de RCZ duidelijk verkeerd bezig. In het andere filmpje zou het kunnen dat de bestuurders gewoon niet zo bewust zijn van auto's om hun heen, zeker als jij een stuk meer snelheid hebt kan dat voor problemen zorgen.

Mijn advies: Niet stoppen, maar 1 dagje alleen maar werken aan je SR en zorgen dat je SR rating 95+ wordt (check kudosprime). Zo weet je zeker dat je bij de meest sportieve rijders zit.
Het beste kan je dan super veilig rijden, niet willen inhalen als het ook maar enigziens risicovol lijkt te zijn, of gewoon een paar races achter elkaar laatste worden. Dan ben je binnen no-time S. En dat is een hele verademing :)

• sverzijl
pfff, als ik nog steeds in dit soort races zou zitten was ik spontaan gestopt met GTS. Wat een ellende.
Gewoon een sport van maken om al die malloten te ontwijken.

• 1980Wouter
Dat is een snelle update. Geen regen meer op tracks anders dan waar het hoort en die mogelijkheid om af te snijden is gefixt op Spa.

Downloaden was zo klaar, het kopiëren daarentegen -O-

1980Wouter wijzigde deze reactie 07-11-2019 20:03 (18%)

• mithrandirrr
Dat kopiëren is echt super irritant inderdaad. Kom net thuis, wilde nog een half uurtje rijden maar na 15 min is dat kopiëren nog pas op 60% :(
Ah, mooi dat jullie het vermelden. Dan zet ik de PS4 morgen bij thuiskomst gelijk aan, zodat de update geïnstalleerd is als ik dit weekend wil spelen :P

• Canard
  • Laatst online: 12:43
Ik heb gisteren de eerste, en enige :), tijd neergezet voor de Time Trial op Interlagos: 1:22.265
Zo hebben jullie een doel :)
Leuk circuit/auto combo!

Jammer dat je de friend ranking niet online kunt zien, wat bij de daily races wel kan

Canard wijzigde deze reactie 08-11-2019 08:57 (24%)

• Canis Lupus
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:25
[b]Canard in "[PS4] Gran Turismo Sport"
Jammer dat je de friend ranking niet online kunt zien, wat bij de daily races wel kan
Volgens mij kan dat wel hoor, staan op het tweede tabje.

PSN: CanisLupusNL (GT Sport, Wreckfest) - About.me

• Canard

• Canis Lupus
Ben nu niet thuis, maar volgens mij gewoon in de game zelf. Op het startscherm van de Time Trial kun je Global en Friends ranking zien dacht ik. Weet zeker dat ik vorige week in-game mijn tijden op Nurnburgring 24h (Gr. 3) heb vergeleken.

Canis Lupus wijzigde deze reactie 08-11-2019 12:32 (11%)

Hij bedoelt online als in op de website van GT, niet in de game zelf ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 08-11-2019 12:39 (34%)

• Canis Lupus
dvdkiwi schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:38:
Hij bedoelt online als in op de website van GT, niet in de game zelf ;)
Ah ja, dat klopt :) Zo zie je maar, vraagstelling kan niet duidelijk genoeg zijn ;)

Zo net mijn tijd neergezet voor interlagos time trial gr1. Een 1:19.903. sta 8e op moment van de wereld ( heel kort maar neem.ik aan haha)

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

v8power67 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:18:
Zo net mijn tijd neergezet voor interlagos time trial gr1. Een 1:19.903. sta 8e op moment van de wereld ( heel kort maar neem.ik aan haha)
[YouTube: Gran Turismo sport interlagos Time trial gr1 1:19.903 controller]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je het zo ziet en die momenten dat je je ghost naar voren haalt heb je het verschil in de laatste paar bochten gemaakt en best behoorlijk ook, kun je nagaan als je het eerste 4/5 deel gelijkwaardig aan de ghost gereden had ;)
schumi2004 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:36:
[...]

Als je het zo ziet en die momenten dat je je ghost naar voren haalt heb je het verschil in de laatste paar bochten gemaakt en best behoorlijk ook, kun je nagaan als je het eerste 4/5 deel gelijkwaardig aan de ghost gereden had ;)
Ja klopt geloof dat optimal tiende sneller is. Maar damn dit koste me al zoveel tijd en concentratie. Vind effe best zo haha.

• HaJe.
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 09-12-2019
Me rating vandaag opgekrikt naar B S, en 1:37.289 op de red bull ring. Word steeds leuker om met stuur te spelen. Kan je de ratio van het stuur ook aanpassen?
Net mijn eerste uurtje op Spa gespendeerd, met de R8 LMS (een auto die me eigenlijk niet zo lekker ligt).
Gekomen tot een 2:19.394 met een 2:19.107 als optimaal, waarmee ik (voorlopig) even bovenaan ons leaderboard sta. Als jullie dat nou gewoon even zo laten ben ik blij :P

Nog een hoop foutjes dus een hoge 2:18 moet ook wel mogelijk zijn denk ik.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 08-11-2019 23:06 (30%)

Wel balen dat mn tijd nu weg is van spa... Haal ik niet meer denk... Naja wel goed dat ze de cheaters hebben gedelete en de glitch verhlopen hebben.

• E.R.Y.
dvdkiwi schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:53:

Gekomen tot een 2:19.394 met een 2:19.107 als optimaal, waarmee ik (voorlopig) even bovenaan ons leaderboard sta. Als jullie dat nou gewoon even zo laten ben ik blij :P
Dat moet wel lukken.. die tijd niet halen dan hè :p

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

Kan iemand zich nog herinneren dat ik het een poos terug had over verschil in rij gedrag met 1 account op verschillende consoles?
Nu zijn we vanavond wat aan het testen/kutten met settings en nu verdenken we de DS4.
Maatje van me heb nog een V1 ik een V2.
Zou het kunnen zijn dat verschillende controllers anders reageren?
Nu constateren we dat de V2 trager instuurt dan de V1 ook het trillen van de controller is heviger bij de V2 dan de V1 welke je niet eens kunt aanpassen anders dan uit zetten op systeem niveau.
Het instellen van tril intensiteit ingame heb 0 invloed op controller.

Volgende keer neemt hij zijn V1 mee om grondiger te testen maar heb iemand 2 controllers en merkt ook dat ie met de ene beter rijd dan met de ander?

/Edit
Hebben we het niet eens over het verschil met 2 accounts op 1 console

/Edit
Zijn beide V2 controllers komen we net achter maar dan nog steeds verschil in gedrag. We sturen en geven gas overigens met de sticks

schumi2004 wijzigde deze reactie 09-11-2019 00:43 (12%)

Eigenlijk geen tijd, maar toch even de eerste twee rondjes op Spa gereden. 2.21,946 zit ik nu op. Dat kan nog een heel stuk sneller gelukkig.
Toch een lekkere baan zo met de GT3 auto’s en uitdagender dan ik dacht :)
Vrij leuk baantje inderdaad :)
Paar technische stukjes waar je flink wat tijd kunt winnen of verliezen. Ook is Eau Rouge wel een maker of breker; hij kan vol gas maar zodra je lijn ook maar iets verkeerd is hang je erbuiten en heb je een penalty aan de broek.

schumi2004 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 00:32:
Kan iemand zich nog herinneren dat ik het een poos terug had over verschil in rij gedrag met 1 account op verschillende consoles?
Nu zijn we vanavond wat aan het testen/kutten met settings en nu verdenken we de DS4.
Nu constateren we dat de V2 trager instuurt dan de V1 ook het trillen van de controller is heviger bij de V2 dan de V1 welke je niet eens kunt aanpassen anders dan uit zetten op systeem niveau.

Volgende keer neemt hij zijn V1 mee om grondiger te testen maar heb iemand 2 controllers en merkt ook dat ie met de ene beter rijd dan met de ander?

/Edit

/Edit
Zijn beide V2 controllers komen we net achter maar dan nog steeds verschil in gedrag. We sturen en geven gas overigens met de sticks
Dan denk ik dat 1 ervan een lichte afwijking ofzo heeft. Merk ook heb 3 controllers, en moet altijd even wennen als er 1 leeg is en ik switch. Heb er 1 met xbox elite sticks erin. 1 met gewone xbox one sticks en een nieuwe met nog stock sticks.
Merk dat ik vaak snelste ben met de nieuwe controller. Misschien minder inputlag ?

• MailMan
dvdkiwi schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:53:
Net mijn eerste uurtje op Spa gespendeerd, met de R8 LMS (een auto die me eigenlijk niet zo lekker ligt).

[YouTube: Gran Turismo™SPORT daily race qualification at Spa-Francorchamps | Audi R8 LMS '15 | 2:19.394]

Nog een hoop foutjes dus een hoge 2:18 moet ook wel mogelijk zijn denk ik.
Sorry :+
schumi2004 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 00:32:

/Edit

/Edit
Geen ervaring tussen controllers, maar wel dat mijn G29 de ene keer zwaarder stuurt dan de andere keer. Herstarten van GTS lost het dan op. Misschien ook eens kijken of rebooten uitmaakt?
Jou haal ik waarschijnlijk niet eens meer bij dus dat neem ik maar voor lief ;)

Toch mn vorige spa tijd kunnen verslaan!
Nu een 2:17.896.

v8power67 wijzigde deze reactie 09-11-2019 16:23 (19%)

• MailMan
Scherpe tijd hoor! Vind Spa lastig om geen fouten te maken... de race zelf is wel erg tof, al is het veel fuel saven.

• EricdePeerik
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:13
Yeah. Net de Nurburgring binnen 6.57 gehaald na pak hem beet 2 jaar zwoegen. pfffffff. nu nog level 45 naar 50.

• sverzijl

...geen curb untouched :) wat een snelheid

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Vandaag maar wat campaign beginner races gedaan om wat track kennis op te doen of op te frissen.

Grappig dat ik al jaren geen racegames gedaan heb (behalve dirt rally vr) maar dat na 2 rondjes een heleboel tracks direct weer als vanouds aanvoelen. Vooral de klassiekers zoals Brands Hatch en Spa.

Suzuka nog niet tegengekomen maar dat wordt ws ook één groot feest van herkenning. Wel grappig hoe snel je de juiste lijnen weer weet te vinden.

Beginner campaign races zijn trouwens werkelijk geen zak aan. Dit spel moet je duidelijk niet spelen vanwege de race ai. Maar ja ik ga niet online mensen in de weg rijden als ik amper weet of de volgende bocht naar links gaat of rechts. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• HaJe.
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 09-12-2019
Flagg schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:44:
Vandaag maar wat campaign beginner races gedaan om wat track kennis op te doen of op te frissen.

Grappig dat ik al jaren geen racegames gedaan heb (behalve dirt rally vr) maar dat na 2 rondjes een heleboel tracks direct weer als vanouds aanvoelen. Vooral de klassiekers zoals Brands Hatch en Spa.

Suzuka nog niet tegengekomen maar dat wordt ws ook één groot feest van herkenning. Wel grappig hoe snel je de juiste lijnen weer weet te vinden.

Beginner campaign races zijn trouwens werkelijk geen zak aan. Dit spel moet je duidelijk niet spelen vanwege de race ai. Maar ja ik ga niet online mensen in de weg rijden als ik amper weet of de volgende bocht naar links gaat of rechts. :)
Zou lekker gaan qualificeren op de dag races en replays kijken.

Damn wat is spa moeilijk 7(8)7

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HaJe. schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:04:
[...]

Zou lekker gaan qualificeren op de dag races en replays kijken.

Damn wat is spa moeilijk 7(8)7
Spa is easy to learn and hard to master.

En ik heb idd wat yt filmpjes van ene super GT (oid) gekeken, redelijk rustige gast wel en kan wat tracks bekijken dan. :)

Mijn eerste oline race was spa overigens. Als 10de gequalificeerd en als 8ste geëindigd. Vond ik al een hele prestatie. :+ Matchmaking is best goed gedaan.

Flagg wijzigde deze reactie 09-11-2019 23:12 (17%)

@Flagg
Super GT is inderdaad een hele fijne kerel om naar te luisteren.
Mocht je nog goede track guides zoeken dan is het kanaal van kie25 ook wel aan te bevelen, die heeft voor zowat elke track vrij uitgebreide guides online staan, incl rempunten, instuurmomenten, racelijnen en de apexen.
YouTube: GRAN TURISMO SPORT TRACK GUIDES

dvdkiwi wijzigde deze reactie 10-11-2019 00:14 (17%)

• sverzijl
Zijn track guides zijn erg handig ja. Had volgens mij ook net Spa gedaan.

sverzijl wijzigde deze reactie 10-11-2019 01:43 (35%)

• Canard
MailMan schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:15:
[...]

Geen ervaring tussen controllers, maar wel dat mijn G29 de ene keer zwaarder stuurt dan de andere keer. Herstarten van GTS lost het dan op. Misschien ook eens kijken of rebooten uitmaakt?
Mijn G29 stuurt lichter nadat ik de PS4 uit stand-by haal. De stekker van de G29 eruit en erin helpt bij mij.

• drusloos
Ik weet niet wat het is, maar Spa gaat me heel slecht af. Kom niet verder dan een 2:25.xx. Weet ook niet waar ik die 10 seconden moet zoeken met de snelste tijd. De het lijkt wel alsof iedereen op zacht rijdt en ik op de harde band. Continu onderstuur, totaal niet meekomen met de rest. In een bocht word ik gewoon ingehaald daar waar ik naar mijn idee heel zacht rij en ik gewoon rechtdoor schiet bijna met insturen. En ja dit is met nieuwe banden!! Red bull ring juist een van de snellere tijden, maar spa en dan de r8, of porsche wilt echt voor geen meter. Voel me nu een opa op de snelweg die 75 rijdt op de rechter baan

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hele dag spa gereden zo'n beetje. :+

Qualificatie tijd had ik een 1.22.5 maar dat was meer een fluke dan ben ik daarna nog maar 1x bij in de buurt geweest.

Dus ik wordt iedere keer bij de eerste 4 op de grid gezet.... Oh oh. :+

Maar ja mijn racepace (zonder fuelmapping) is zo rond de 2.27. en dan moet ik een keer de pits in of priusmode hanteren. :)

Dus ik laat me iedere keer een paar plaatsen zakken tot ik een rijder voor me heb die ik goed bij kan houden op lean settings en blijf dan daar een ronde of 3 a 4 achter slipstreamen tot ik voldoende brandstof heb om de hele race full power af te maken.

Tot nu toe 2 podium plaatsen opgeleverd. Dat tactische is wel leuk iig, maakt een race toch interessanter.

En moet zeggen dat het allemaal redelijk fair gaat. Heel af en toe krijg(of geef) je een tikje bij het remmen voor een haarspeld maar nog geen moedwillige acties gezien.

De leaderboards van afgelopen week passen weer niet op één screenshot :P

Red Bull Ring

Spa-Francorchamps

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Top 10. Prima 😊

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08:04

Bloodclot

Jawier!

Is deze al langsgekomen?

Asseto Corsa Championne VS Gran Turismo Sport (op SPA)
YouTube: Assetto Corsa Competizione vs Gran Turismo Sport - Lamborghini Hurac...

Beide games verschillen natuurlijk erg veel van elkaar qua sim-racing, qua graphics wel redelijk bij elkaar in de buurt, maar waar ik het grootste verschil zie(hoor!) is het geluid. Wat een gaaf geluid bij ACC, je hoort veel meer details.

Zal natuurlijk misschien komen dat ACC minder auto's heeft om te importeren.

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

Zie wel meer details die bij ACC beter zijn.
Wat me vooral opvalt is hoe nonchalant de driver het stuurtje vast heeft in GTS t.o.v. ACC.
Achter de auto klinkt het echt voor geen meter in assetto. Geen idee wat het moet voorstellen maar klinkt alsof er iets misgaat met geluid...
Maar idd assetto heeft betere geluiden in cockpit.
Maar vind de looks van gts veel beter. Plus gts heeft veel meer autos. En assetto is slecht speelbaar met controller vergeleken met gts heb ik veel gelezen. Heb assetto alleen op pc gespeeld met stuurtje en was effe leuk maar geef mij gts maar !

• Nevela
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 20-01 21:46
dvdkiwi schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:20:
Thanks! Altijd leuk om op maandag even terug te kijken waar ik sta. Twee keer zevende. Komt wel overeen met m’n gevoel dat ik niet in mijn ritme kwam. Te weinig tijd en toch allebei de races willen rijden. Spa omdat ie nieuw is en RBR omdat je met 15 minuten klaar bent. Ik had mij beter op 1 race kunnen richten, net als @dvdkiwi neem ik aan.

@MailMan, jij gaat ook lekker met een A rating in korte tijd. Respect!
@Nevela ik heb deze week slechts één uurtje GT Sport gespeeld, die ik alleen op Spa heb gespendeerd. Dat was ook gelijk mijn eerste keer op Spa (in GT dan).
Had ik meer tijd gehad dan had ik die andere race ook wel gedaan.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 12-11-2019 09:52 (10%)

• j.f.otten
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13:05
Ik dacht je al te hebben toegevoegd als vriend, maar niet dus. Jammer want nu sta ik er niet tussen. Al was ik waarschijnlijk laatste of zo geworden |:( :P
Snel doen dan! Sta je er volgende week wél op ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik waag me nog maar niet aan lijstjes. :P

Lago Maggiore is ook lekker, bij mijn weten baan nog nooit op gereden volgens mij, rijd ik een 1.22.3 krijg ik meteen de pole tijdens de race.

Nee alsof de druk nog niet hoog genoeg is tijdens races!!!! :D

En uiteraard als 4de geëindigd. :+

Jawel joh, lekker meedoen. Gaat nergens om, of nouja tijdelijk roem dan misschien, de snelste tijden in het lijstje zijn voor de meesten van ons niet haalbaar. Gewoon plezier hebben en jezelf meten en proberen te verbeteren met Tweakers die qua tijden in de buurt zitten.

Ik vind het daarom wel mooi dat een aantal van hun de ervaringen incl filmpjes delen :)

• drusloos

Red Bull Ring

[Afbeelding: Red Bull 1][Afbeelding: Red Bull 2]

Spa-Francorchamps

[Afbeelding: Spa 1][Afbeelding: Spa 2]
Ik wilde mij dus toevoegen aan dat lijstje, en op een of andere manier als ik mijn naam erbij zet staat hij er nu bij zodra ik op “reageer” heb gedrukt. Ik snap er niks van. Voel me digibeet. Kan ik mijn naam voor deze keer hier neer zetten om aan de lijst te worden toegevoegd?

Ps id: Schermutsel
Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True