Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:58
Eindelijk een rondje onder de 1:30 gereden voor daily race B deze week. Heb alle geen munnies genoeg voor de xanavi gtr die de leaderboards domineert helaas. Die races zijn wel pittig en een stuk minder saai dan daily race c...
Als je geld tekort komt gewoon even een lucratieve career race zoeken, dan heb je dat geld zo bij elkaar ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:58
Moet sowieso weer aan de bak. DR is gezakt van 26000 naar 18000...

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:36
En dan zit je ineens in de stream van F4H_SuperGT, die precies achter je start in de Tsukuba daily race (Race C)...

Duurde niet heel lang voordat hij er voorbij was, maar toch leuk om eens mee te maken :)
MailMan schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:14:
En dan zit je ineens in de stream van F4H_SuperGT, die precies achter je start in de Suzuka daily race (Race C)...

Duurde niet heel lang voordat hij er voorbij was, maar toch leuk om eens mee te maken :)
Zat toevallig net zn stream te kijken en zag een psn naam die me heel erg bekend voorkwam haha. Denk btw dar je tsukuba bedoeld haha.
Weet niet of je met stuurtje rijd maar hij rijd met behoorlijk dure setup plus speelt ontzettend veel dus ja maar je reed zeer netjes wat ik zag dus kudos!

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• mithrandirrr
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:14
Haha ik zat ook naar de stream te kijken en je viel me op :))

Super gt heeft een erg mooie setup idd 👍🏻

Ik kijk graag naar zijn streams. Kijk ook geregeld naar Kie maar damn wat kan die man zeuren. Groots gescheld als iemand hem even aanraakt en het is zelden zijn schuld. Wat een verschil met andere gt sport streamers.

mithrandirrr wijzigde deze reactie 17-10-2019 22:25 (49%)

• MailMan
v8power67 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:17:
[...]

Zat toevallig net zn stream te kijken en zag een psn naam die me heel erg bekend voorkwam haha. Denk btw dar je tsukuba bedoeld haha.
Weet niet of je met stuurtje rijd maar hij rijd met behoorlijk dure setup plus speelt ontzettend veel dus ja maar je reed zeer netjes wat ik zag dus kudos!
Wat een toeval :) En inderdaad "Tsukuba", zat nog bij de F1 denk ik.

Ik kijk bijna dagelijks naar SuperGT's videos, dus had ook geen illusie dat ik hem (lang) voor zou blijven met m'n G29 en 3 maanden GTSport ervaring :P

Was m'n tweede avondje Tsukuba dus was al verbaasd dat ik uberhaubt gematcht werd met hem, maar m'n Quali tijd is best OK (1:11:3xx, met 1:11:1xx als Opt).

Nog wel van SuperGT's stream terugkijken geleerd dat het weinig nut heeft om aan het begin te vechten om plekken. Slimmer om netjes te rijden en hopen dat de mensen voor je steeds dichter naar elkaar rijden :)

MailMan wijzigde deze reactie 17-10-2019 23:53 (9%)

Tijdje terug hadden we ook een Tsukuba race met ook een MX-5 (de oude dacht ik?). Die lag mij bijzonder goed.
Dus afgelopen week ook een poging gewacht in Race C. Gekwalificeerd omdat ik een kwartier moest wachten tot race start. Ik reed redelijk snel een lage 1.12, genoeg ruimte voor verbetering maar vond het eerst wel prima.

Vol goede moed gestart met de race en toen een kleine WTF, ik moest als laatste starten :P
Had echt niet gedacht vooraan te starten, maar het middenveld had ik stiekem wel op gemikt.
De rest reed lage 1.11's, dus voor mij geen beginnen aan. Een hoge 1.11 zal er vast nog wel in zitten, maar heel veel meer niet (zonder idioot veel te oefenen).

Uiteraard wel gestart en ik kon de hele race twee mensen achter mij houden en degene voor mij volgen op +/- 2 sec. Bandenslijtage is wel een dingetje dus in de allerlaatste ronde verloor ik toch nog twee plekken en bleef ik dus laatste.

Misschien toch mijn DR maar iets laten zakken (of meer oefenen natuurlijk :P)
Het ding met Tsukuba is dat je een relatief langzame auto rijdt en één of twee autolengtes zomaar 0.4 sec kan schelen, dat maakt dat de verschillen in kwalificatietijd ook redelijk groot zijn. De juiste lijn vinden om zoveel mogelijk snelheid te behouden en mee te nemen is key.

Dus gewoon even die kwali mode in, je tijd verbeteren zodat je in het middenveld start en racen maar.
De meeste lui halen in de race hun kwalificatietijd toch niet en tijdens zo'n lange race houdt het merendeel ook niet echt een consistent tempo vast. Doe jij dat wel is het kat in het bakkie natuurlijk :P

dvdkiwi wijzigde deze reactie 18-10-2019 09:43 (35%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Klopt, een paar tienden maakt een wereld van verschil maar ik kwam in deze race dus een seconde te kort op de rest en dat fiets ik er niet zomaar bij.
Overigens heb ik nog maar één race gedaan, dus misschien werkt de matching bij een volgende race wel beter.

V.w.b. consistentie ben ik het helemaal met je eens. Dat ging bij mij dus vrij aardig, tot drie rondjes voor het einde a.g.v. versleten banden (met name linksvoor :P)
Dat gezegd hebbende, er mogen wel weer eens meer filmpjes van spannende races of time trials gepost worden ;)

Net weer 25 laps op Tsukuba gereden en een 1:11.569 neergezet. Denk niet dat ik hier nog meer uit kan halen.
Optimaal is 1:11.470 met de volgende sectortijden:
17.037
20.833
33.600

dvdkiwi wijzigde deze reactie 18-10-2019 11:55 (72%)

• MailMan
dvdkiwi schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:28:
Dat gezegd hebbende, er mogen wel weer eens meer filmpjes van spannende races of time trials gepost worden ;)

Net weer 25 laps op Tsukuba gereden en een 1:11.569 neergezet. Denk niet dat ik hier nog meer uit kan halen.
Optimaal is 1:11.470 met de volgende sectortijden:
17.037
20.833
33.600

[YouTube: Gran Turismo SPORT | Daily race qualification at Tsukuba | Mazda Roadster S (ND) '15 | 1:11.569]
Mooie tijd en netjes gereden!

Ideeen om nog sneller te gaan zijn misschien je Break balance aanpassen (ik rijd met +4/5 Rear om iets meer rotatie te krijgen) en ik denk dat je in de chicane voor het laatste stuk nog iets eerder op het gas had gekund.

MailMan wijzigde deze reactie 18-10-2019 14:05 (3%)

Zo eindelijk @MailMan verslagen.... Koste me net 40 rondjes maar heb je met een hele 0.029 verslagen _O-
Sector tijden :
S1 : 16.972
S2 : 20.820
S3 : 33.520

Optimal 1:11.161

S1 16.902
S2 20.744
S3 33.515
Het rondje :

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• MailMan
v8power67 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:32:
Zo eindelijk @MailMan verslagen.... Koste me net 40 rondjes maar heb je met een hele 0.029 verslagen _O-
Sector tijden :
S1 : 16.972
S2 : 20.820
S3 : 33.520

Optimal 1:11.161

S1 16.902
S2 20.744
S3 33.515
Het rondje :
[YouTube: Gt Sport tsukuba daily 1:11.312]
Sorry...

1.11.094 :P - 109e van de wereld atm :o

S1 16.937
S2 20.727
S3 33.430

[Opt: 1.11.017]

Gingen nog wel 20-30 rondjes aan vooraf! En zoals je ziet rijd ik nog met Cone markers :')

Winst zit hem vooral in sectoren 2 en 3. Ik stop nu iets eerder met remmen dan eerst, waardoor het gewicht meer naar achteren verschuift wanneer ik de bocht instuur en wat meer overstuur heb. Dat zorgt en dan weer voor dat ik iets meer kan insturen dan eerst. Ik dacht dat dat vooral bij de chicane voor het lange rechte stuk tijd zou schelen, maar ook het hele stuk voordat je bij de chicane aankomt heeft er baat bij als je de 180 graden bocht (bocht 2) sneller uitkomt.

Is er nog iets aan de kwaliteit van de video te doen? Dit ging via de PS4 share video optie.
Ik ben nog niet zo bekend met de PS4.

MailMan wijzigde deze reactie 19-10-2019 11:49 (33%)

MailMan schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:28:
[...]

Sorry...

[YouTube: Gran Turismo™SPORT_20191019111816]

1.11.094 :P - 109e van de wereld atm :o

S1 16.937
S2 20.727
S3 33.430

[Opt: 1.11.017]

Gingen nog wel 20-30 rondjes aan vooraf! En zoals je ziet rijd ik nog met Cone markers :')

Winst zit hem vooral in sectoren 2 en 3. Ik stop nu iets eerder met remmen dan eerst, waardoor het gewicht meer naar achteren verschuift wanneer ik de bocht instuur en wat meer overstuur heb. Dat zorgt en dan weer voor dat ik iets meer kan insturen dan eerst. Ik dacht dat dat vooral bij de chicane voor het lange rechte stuk tijd zou schelen, maar ook het hele stuk voordat je bij de chicane aankomt heeft er baat bij als je de 180 graden bocht (bocht 2) sneller uitkomt.

Is er nog iets aan de kwaliteit van de video te doen? Dit ging via de PS4 share video optie.
Ik ben nog niet zo bekend met de PS4.
Damn wat een ronde mad respect ! Ik gooi handdoek in de ring kom niet meer in de buurt en mn handen doen nu echt pijn van de controller.

Enne wat video kwaliteit betreft die is helaas heel slecht. Op gewone ps4 kan je 720p op een pro 1080p maar er zit mega compressie op en icm youtube compressie word het er niet mooier op..
Je kan beter streamen dan doet hij 1080p/60.

Omdat ik niet precies weet wanneer en hoe laat de daily races ververst worden (ik dacht morgenvroeg),
hier alvast de leaderboards zoals ze er nu bij staan.
De tijden liggen daar weer erg dicht bij elkaar! Behalve op Dragon Trail, daar ligt hjallo een straatlengte voor op de rest, respect _/-\o_

Tsukuba - Mazda Roadster '15

Dragon Trail - Gr2

Tokyo Expressway - Gr4

De time trial met de F1 op Suzuka loopt over 3 dagen af, die zal ik dinsdagavond of woensdag posten.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 20-10-2019 21:34 (6%)

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:41
Afgelopen weekend weer de eerste 1 hour endurance race gedaan van 'season 3' bij GTSV in de Pro klasse (https://gtsportvlaanderen.be/gtsv-enduro-s3/) : Fuji Speedway.

Als je van fair racen houdt ben je daar bij het juiste adres. We rijden met full damage on (en alle assists off, behalve ABS dan:) en iedereen houdt zich goed aan de regels. Met z'n 2-en of 3-en door een krappe bocht is dan ook geen enkel probleem.

Was een spannende race van begin tot eind, we zitten kwa tijden dan ook erg dicht bij elkaar. Helaas net 2e geworden op 0,1s van de winnaar die een net iets betere pit strategie bleek te hebben.

Interesse ? rijdt eens een oefensessie mee. (voeg mij maar toe: s11mon72, ik heb doordeweeks 's avonds vaak een GTSV oefenlobby open. Behalve deze week dan want dan ben ik weg)
Over 2 weken staat Blue Moon Bay Infield A op het programma. Eentje die ik eigenlijk nooit rijd, dus nog genoeg te oefenen. Eerste pogingen 1:05.6 met de GTSV fuel/tire wear settings, met vele bijna-dood ervaringen op centimeters langs de muurtjes :)

sverzijl wijzigde deze reactie 21-10-2019 09:14 (4%)

• Jordy8
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
sverzijl schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:14:
Eerste pogingen 1:05.6 met de GTSV fuel/tire wear settings, met vele bijna-dood ervaringen op centimeters langs de muurtjes :)

[YouTube: Live PS4-uitzending van gwenmatgreg]
Ik heb gisteren bijna 80 rondjes gereden en kom echt niet in de 1:05 terecht.. 1:06,011 was m'n beste tijd.
Ben nog niet met de afstelling bezig geweest, is ook niet m'n beste kant :P

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• sverzijl
Jordy8 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:21:
[...]
Ik heb gisteren bijna 80 rondjes gereden en kom echt niet in de 1:05 terecht.. 1:06,011 was m'n beste tijd.
Ben nog niet met de afstelling bezig geweest, is ook niet m'n beste kant :P
1:05 lukt niet vaak, meestal toch 1:06.
Ik moet ook nog aan de tuning werken, nu grotendeels default op gewijzigde downforce na (400/700). Kan vast nog wel paar tienden vanaf met wat oefening, maar je moet wel aardig wat risico durven nemen voor een snelle lap. 1 keer een muurtje/schade en je bent gezien. En zeker als je in de slipstream zit in de eerste sector kan je iets verhoogde snelheid verradelijk zijn als je alleen maar lift in die eerste knik (al paar keer in het gras gelegen daardoor :)
Zo net een 1:37.962 op interlagos gereden. Wrx gr4 is een beest. Brake balance +1 abs default op controller.
Sectoren
s1: 25.006
S2: 47.589
S3: 25.367
1:37.962

Optimal was een 1:37.860.

v8power67 wijzigde deze reactie 22-10-2019 17:26 (11%)

Dan gaan we daar ook maar eens voor zitten! Suzuka met de Gr3 ga ik sowieso ook proberen, dat blijft voor mij toch één van de leukste real-life tracks in een game.

• mithrandirrr
Ik wil ook maar heb momenteel last van een schouder die ik niet wil forceren 😖
Ai da's minder...
Beterschap dude! :(:)

mithrandirrr schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:01:
Ik wil ook maar heb momenteel last van een schouder die ik niet wil forceren 😖
Nee beter niet forceren idd! Beterschap!

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:18
Jullie hebben het hier vaak over de score van jullie SR/DR rating. Hoe kan je dit checken?

PSN: breminem

breminem schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:11:
Jullie hebben het hier vaak over de score van jullie SR/DR rating. Hoe kan je dit checken?
Hier: https://www.kudosprime.com/gts/stats.php?profile=search

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:18
Nice! Thanks :)

PSN: breminem

• HaJe.
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 14:31
Dag allen, eerst GT sport gespeeld met controller en nu met stuur en zelf gemaakte rig van 40x40 aluminium.

PSN naam H_J_A_
Nu 1.39,8 op interlagos.

PS hoe plaats je foto's?
Welkom en have fun! 8)
Meeredere opties mogelijk:
-Via een site als bv photobucket, dan kun je de [img] links 1 op 1 overnemen.
-Via bv Instagram of Facebook (adres van abeelding opslaan, plakken in "afbeelding toevoegen")
-Of via je eigen fotoalbum hier op GoT, deze moet je dan wel even unlocken met 200 karmapunten.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 24-10-2019 11:19 (3%)

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:14
Sorry mannen! Heb al een hele tijd geen GT meer gespeeld want... ik ben zwaar verslaafd aan Horizon Zero Dawn... wat.een.game. _/-\o_

Maar nu ik t topic weer lees heb ik weer ONWIJS de behoefte om (slechte) tijden neer te zetten... :9~
Dus wellicht dat ik morgen weer in de rankings opduik!

#firstworldproblems
Heel herkenbaar. En helemaal gelijk wat betreft HZD d:)b
Dat is dan wel weer het voordeel van een game als GT Sport of bv Battlefield, die kun je tussen de single player games door gewoon weer oppakken. Het pitje staat af en toe wat laag maar zal nooit uit gaan ;)

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:00
https://www.gtplanet.net/...ings-at-least-4-new-cars/

4 nieuwe wagens na het weekend. Taycan Turbo S erbij uiteraard. Mazda Demio, Aventador SV en Mercedes SEL 63 AMG Rote Sau (die race uitvoering van die mastodont, zal wel moeilijk de bochten om te gooien zijn).

Hopelijk ook nog een nieuwe track...

www.youtube.com/DerOllie

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
Ik ben nog steeds aan het wachten op circuit Spa.

Overigens Nürburgring op goud heb ik als enige ook nog niet, het is gewoon niet mijn circuit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Even 20 rondjes op Interlagos gedaan met de WRX Gr4, heb voor nu een 1:39.317 eruit gekregen met een 1:38.958 als optimaal.
Vrij technisch circuit met redelijk strakke tracklimits waar je in sommige bochten je tijd kunt maken of breken.
v8power67 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:26:
Sectoren
25.006
47.589
25.367
1:37.962
Mijn beste sectoren:
25.040
48.430
25.448
1:38.958

Bijna een volle seconde te traag in de middensector, de rest gaat wel goed.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 24-10-2019 12:16 (39%)

• 1980Wouter
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:16
Jumpman schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:34:
Ik ben nog steeds aan het wachten op circuit Spa.

Overigens Nürburgring op goud heb ik als enige ook nog niet, het is gewoon niet mijn circuit.
Die is pittig hè? Nurburgring heb ik ook niet op goud, rest ook allemaal. Krijg het niet voor elkaar :D
Kans is aanwezig op spa in deze update.
Aangezien de amg die in deze update zit (waarschijnlijk) de red dig race wagen is. En die haalde de overwinning in 24hrs spa :

The first AMG race car and 1971 Spa 24hrs winner.

https://uk.motor1.com/news/173879/amg-red-pig/

v8power67 wijzigde deze reactie 24-10-2019 22:03 (16%)

• MailMan
Wat moet ik hier nou mee:

Ben de grijze Jaguar voor de duidelijkheid :)

Wil hij nou gewoon knijpen en raakt hij zelf in onbalans omdat we kort raken, of beukt hij me bewust van de weg?

Ging net zo lekker in die race van 9 naar 4 (bijna dan...)
MailMan schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:50:
Wat moet ik hier nou mee:

[YouTube: Gran Turismo™SPORT_20191024224216]

Ben de grijze Jaguar voor de duidelijkheid :)

Wil hij nou gewoon knijpen en raakt hij zelf in onbalans omdat we kort raken, of beukt hij me bewust van de weg?

Ging net zo lekker in die race van 9 naar 4 (bijna dan...)
Dit oogt als een bewussie. Gewoon je van baan tikken uit frustratie.. als dit per ongeluk gaat dan is het wel een grote beunhaas.

Tja, door schade en schande wijs geworden maar als ik zo'n vlag boven een auto zie hangen dan ben ik extra voorzichtig.
Ik weet niet wat het is met Russen, maar die kunnen er slecht tegen als ze ingehaald worden en beuken je ongezien van de baan op elk SR/DR niveau

• Nevela
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 21:46
Ik denk ook dat het bewust is. Beelden vertekenen soms, maar je ziet duidelijk dat hij twee (kleine) stuurbewegingen maakt. Aangezien hij niet hoeft uit te wijken voor anderen ga ik er vanuit dat het bewust is :'(

• Jordy8
  • Nu online
Daarom doe ik ook bijna geen daily races meer. Zelfs op A/S is het soms een drama, en vaak gooien de penalty's ook roet in het eten. Ben blij dat ik een league heb gevonden.

Gisteren trouwens een ssd in de ps4 slim gestopt, had er nog 1 in een pc die ik niet meer gebruikte. Het maakt de GT Sport laad tijden in ieder geval beter. Maakt meer verschil dan ik in eerste instantie had verwacht. Vooral met opstarten en de brand central om auto's te kopen merk je veel verschil.

Nevela schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:35:
[...]

Ik denk ook dat het bewust is. Beelden vertekenen soms, maar je ziet duidelijk dat hij twee (kleine) stuurbewegingen maakt. Aangezien hij niet hoeft uit te wijken voor anderen ga ik er vanuit dat het bewust is :'(
Ik kan het mis hebben, maar ik heb door dat soort acties wel eens zelf een penalty opgelopen terwijl ik niet de persoon was die op deze manier verdedigde.
Het spel ziet de "beuk"-actie van auto A niet als een overtreding, maar registreert wel na het contact het abrupt uitwijken van auto A wat doorgaans wijst op een duw van auto B en dus penalty voor auto B.

Gebeurt niet vaak, maar is mij wel eens overkomen.

• MailMan
Mja het penalty systeem is niet perfect, al ben ik blij dat het erin zit. Misschien dat hij wel een penalty had gekregen als hij zelf vervolgens niet buiten de baan was gegaan.

Race was wel verloren met extra versleten bandjes en megaspin. Ach ja, het is maar een spel :)
Heeft iemand de nieuwe time trial op La Sarthe al gedaan en zo nee, waarom niet?
De leaderboard is nog leeg :D

Zonet een 1:39.010 neergezet op Interlagos, een hoge 38'er zit eraan te komen!
De middensector blijft het grote struikelpunt. De bochtencombinatie vanaf 40 sec (racetijd) is waar ik teveel tijd laat liggen.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 25-10-2019 12:57 (60%)

• MailMan
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:56:
Heeft iemand de nieuwe time trial op La Sarthe al gedaan en zo nee, waarom niet?
De leaderboard is nog leeg :D

Zonet een 1:39.010 neergezet op Interlagos, een hoge 38'er zit eraan te komen!
De middensector blijft het grote struikelpunt. De bochtencombinatie vanaf 40 sec (racetijd) is waar ik teveel tijd laat liggen.

[YouTube: Gran Turismo™SPORT daily race qualification at Interlagos | WRX Gr.4 | 1:39.010]
Ik ben verre van ervaren op Interlagos maar m'n gevoel zegt dat je eerder op het gas kan in die lange linke doordraaier rond 1:00. Bij het uitrijden heb je nog een flink stuk curb over aan de rechterkant. Met meer snelheid win je daar denk ik zo 2-tiende.

• j.f.otten
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17:11
Jumpman schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:34:
Dat heb ik ook met Nürburgring, ik maak daar altijd wel foutjes.

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:00
https://www.gtplanet.net/...ng-to-gt-sport-next-week/

Spa volgende week in de update! (update: waarschijnlijk)

Disclaimer: toen ik dit postte leek het aan de hand van het artikel en titel dat het een zekerheidje was, maar ondertussen staat er al weer Probably in de titel. Dus ik houd slag om de arm hierbij:
Circuit de Spa-Francorchamps is Finally Coming to GT Sport Next Week (Probably)

DerOllie wijzigde deze reactie 25-10-2019 14:10 (54%)

www.youtube.com/DerOllie

• Canard
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 19:33
j.f.otten schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:16:
[...]

Dat heb ik ook met Nürburgring, ik maak daar altijd wel foutjes.
Inderdaad, lastige track, en omdat ie zo lang is duurt het ook langer voordat je alle bochten goed door hebt.
Ik vind wel dat als je 'm een beetje leert kennen, dat het een erg gave en unieke track is!
Nurburgring is heerlijk!
Zowel met langzame als snelle auto's. Voor mij persoonlijk t/m Gr. 3 auto's overigens en dan het liefste niet op harde banden.
Het duurt gewoon lang voordat je de bochten en bochtencombinaties kent. Ik heb sinds Gran Turismo 4 daar duizenden virtuele rondjes gereden en ook in real-life daar al wat kilometers er op zitten, dat maakt het al iets makkelijker.

Een foutloos rondje en daarmee je optimale tijd rijden is echter altijd bijzonder lastig!
Oef nurburgring nordschleife!
Voor mij persoonlijk gaafste circuit op de wereld.
Ben er als kind met mijn vader paar keer op geweest. Later ook meegereden ( had nog geen rijbewijs toen) met de corsa b die we nu aan het ombouwen zijn naar circuit auto.
Maar begon allemaal met gt4. Speciaal een stuurtje gekocht toen ervoor. En ja was verslaafd. Met bv de ruf yellowbird heerlijk vechten!
Heb ook echt duizenden kms virtueel gereden op de ring. Maar volgend jaar gaan de echte eerste kms met de corsa komen als het goed is :D
Als ik denk aan de nordschleife denk ik altijd gran turismo.
Vandaar ook de gran turismo banner op de corsa voorruit.

• MailMan
Same :) GT4 met stuurtje op de Nurburgring en dan auto's testen :P

Heel wat Merc's de vangrail ingejaagd.

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:26
v8power67 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:51:
Oef nurburgring nordschleife!
Voor mij persoonlijk gaafste circuit op de wereld.
Ben er als kind met mijn vader paar keer op geweest. Later ook meegereden ( had nog geen rijbewijs toen) met de corsa b die we nu aan het ombouwen zijn naar circuit auto.
Maar begon allemaal met gt4. Speciaal een stuurtje gekocht toen ervoor. En ja was verslaafd. Met bv de ruf yellowbird heerlijk vechten!
Heb ook echt duizenden kms virtueel gereden op de ring. Maar volgend jaar gaan de echte eerste kms met de corsa komen als het goed is :D
Als ik denk aan de nordschleife denk ik altijd gran turismo.
Vandaar ook de gran turismo banner op de corsa voorruit.
Hoop je dan alleen niet terug te zien in 1 van die crash compilaties van Auto Addiction ;)

schumi2004 wijzigde deze reactie 25-10-2019 20:01 (0%)
Reden: Typo

schumi2004 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:48:
[...]

Heb je dan alleen niet terug te zien in 1 van die crash compilaties van Auto Addiction ;)
Hahahha hoop ik ook :P

• mithrandirrr
Daar hoef je niet zo bang meer voor te zijn. Ze hebben aardig wat gezeur met de nurburgring. Denk dat hun nieuwe kanaal ring addiction ook niet lang toegestaan wordt :(

Zelf ga ik al een aantal jaar met 20 man van het volvo40forum het weekend met Pinksteren naar de nurburgring. In 2020 wordt het met Pasen. Zalige weekenden. Ik rijd er echter niet op met m'n auto simpelweg omdat ik hem niet vertrouw. Al 6 jaar lang vermogen verlies en geen monteur of tuner kan het vinden. Echter ben ik te gehecht aan de wagen, dus wegdoen is geen optie. Ooit komt er nog een c70 t5 coupe bij :)
Naja dit was mn broertje destijds Alweer 5 jaar geleden :

Bleek later dat de auto nogal wat mankementen had. Kwam maand erna verre van door apk zeg maar haha.
Achterrembalans Was kapot dus gaf teveel kracht op achterremmen. Icm naar beneden en lichte kont.
Hadden gekocht voor 700 euro en was puur bedoeld de ring ermee op en wegdoen.. naja nu 5 jaar later hebben we hem nog steeds en word hij hellemaal aangepakt.

v8power67 wijzigde deze reactie 25-10-2019 21:14 (10%)

Potverdomme @mithrandirrr :(
Ik dacht dat jij geblesseerd was? Waarom poep je dan toch zo'n snelle tijd eruit?

• mithrandirrr
Haha ik ben weer hersteld :). Volgens mij de eerste keer dat ik met een gr4 onder de 1.39.xx ben gedoken!

@v8power67 Sow! Dat moet een aardig schrik moment zijn geweest. Zette hij hem aan de kant om even bij te komen of was er schade?

mithrandirrr wijzigde deze reactie 25-10-2019 21:53 (39%)

mithrandirrr schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:44:
Haha ik ben weer hersteld :). Volgens mij de eerste keer dat ik met een gr4 onder de 1.39.xx ben gedoken!

@v8power67 Sow! Dat moet een aardig schrik moment zijn geweest. Zette hij hem aan de kant om even bij te komen of was er schade?
Ja effe bijkomen en idd dacht dat er iets kapot was maar een marshall zei hop rijden niks aan handje haha. Deed nog leuke ronde maar had de camera uitgezet.
Was ook nadat de baan ruim 3uur dicht was en hij daar in de wachtrij stond. Was niet erg warm.meer dus bandjes waren ijskoud. Icm de staat van auto was gewoon wonder dat het hierbij gebleven is haha.
Erna gewoon weer mee naar huis gereden dus was niks qua schade te merken gelukkig.

v8power67 wijzigde deze reactie 25-10-2019 21:57 (21%)

Suzuka Gr.3 <3
Fantastisch lekkere combi! Rij hem nu met de 458, ding is MR dus de achterkant wil nog wel eens zijn eigen weg gaan.
2:01.138 nu na 28 rondjes, optimaal 2:00.534.
Doel is sub 2:01, daarna de Bugatti op La Sarthe eens aan de tand voelen.
Rembalans op -3 en +3 geprobeerd, heb het idee dat +3 lekkerder gaat. Is dat logisch?

Omdat de replay mode er zo tof uitziet:

dvdkiwi wijzigde deze reactie 25-10-2019 23:09 (17%)

• mithrandirrr
Ik heb nog de nodige rondjes op interlagos gereden met de Ferrari gr4. Zalige wagen op die baan! Snelste tijd was 1.38.875 met een optimaal van 1.38.5xx. Er zit dus nog wat ruimte
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:34:
Suzuka Gr.3 <3
Fantastisch lekkere combi! Rij hem nu met de 458, ding is MR dus de achterkant wil nog wel eens zijn eigen weg gaan.
2:01.138 nu na 28 rondjes, optimaal 2:00.534.
Doel is sub 2:01, daarna de Bugatti op La Sarthe eens aan de tand voelen.
Rembalans op -3 en +3 geprobeerd, heb het idee dat +3 lekkerder gaat. Is dat logisch?

Omdat de replay mode er zo tof uitziet:
[YouTube: Gran Turismo™SPORT replay | Ferrari 458 Gr.3 at Suzuka]
Heb ook de ferrari gepakt en idd rijd super dat ding. Zit nu op 2:00.407 optimal ergens 2:00.2xx. Deed wel rembalans op -3.

• mithrandirrr
Ben de supra cup finale van de world tour in Tokyo aan het terug kijken en ik zie dat ze met fanatec rijden ipv de thrustmaster tgt. Interessant 🧐

Volgens mij om 11.00 uur de manufacturers series maar ik kan er naast zitten met de tijd.

Ah,.. Er is iets mis met de tgt waardoor ze voor dit event een keer de csl elite gebruiken :

https://www.gtplanet.net/...gizes-world-tour-absence/

mithrandirrr wijzigde deze reactie 26-10-2019 09:11 (25%)

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20:21
Ik lees vaak dat mensen dan een snelle tijd halen na 20-30 rondjes. Maar waar oefenen jullie dat? Bij een kwalificatietijd online heb ik vaak maar 5-10 minuutjes om een tijd neer te zetten. Als ik 30 rondes achter elkaar zou rijden zou ik m’n tijd ook wel aanzienlijk verbeteren. Je kan toch niet offline een tijd neerzetten en die meenemen naar online?

• MailMan
drusloos schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:47:
Ik lees vaak dat mensen dan een snelle tijd halen na 20-30 rondjes. Maar waar oefenen jullie dat? Bij een kwalificatietijd online heb ik vaak maar 5-10 minuutjes om een tijd neer te zetten. Als ik 30 rondes achter elkaar zou rijden zou ik m’n tijd ook wel aanzienlijk verbeteren. Je kan toch niet offline een tijd neerzetten en die meenemen naar online?
Je kan bij het kiezen van een Daily race aangeven of je de Race wil joinen of alleen wil Kwalificeren.

Ik vermoed dat je zelf eerst op Join Race (of iets dergelijks) drukt. Daarmee geef je aan dat je mee gaat doen aan de eerstvolgende daily race. Daarna kan je rustig afwachten tot de timer afloopt (scherm met de Tag Heuer op de achtergrond) of nog proberen een aantal rondes te kwalificeren.

Vóórdat je op Join Race klikt kan je ook nog kiezen om te kwalificeren zonder dat je automatisch de volgende daily race joined. Knopje ernaast: Qualifying Time Trial (als het op Engels staat).

Je kan dan oneindig race :)

Zie (oude) manual: https://www.gran-turismo....al/#!/sportmode/content03

MailMan wijzigde deze reactie 26-10-2019 09:05 (4%)

Moet trouwens wel even zeggen dat ik 'spijt' heb dat ik naar bumpercam ben gegaan.
Als je op Interlagos met de WRX Gr.4 rijdt en in de cockpit gaat zitten.... wauw :D
Het eerste wat opvalt is dat het geluid van de WRX vanuit cockpit zó veel toffer klinkt, dat mis ik wel bij de bumpercam. Idem bij de Ferrari op Suzuka en, nou ja eigenlijk bij elke auto hahaha :P

• mithrandirrr
Met momenten vind ik cockpit view ook echt geweldig. Ik mis bij veel auto's alleen echt een goede rear view. Waarom implementeren ze niet gewoon bij alle view een virtual mirror.

Wat me bij de live events trouwens opvalt is dat er toch enkele rijders met chase cam rijden. Apart met een stuur toch?!
Super GT reed ook altijd met de chase camera, eigenlijk pas sinds kort dat ie is over gegaan naar bumper/roofcam.
Bij pure arcade games als NFS snap ik het wel maar bij sim of simcade niet.

• mithrandirrr
Dat klopt ja, maar dat was in zijn controller periode.

Ik rijd net overigens mijn snelste tijd op Suzuka eveneens met chase cam. Wtf? Krijg hem met de andere cams niet verbeterd

Manufacturers serie vanuit Tokyo nu live

mithrandirrr wijzigde deze reactie 26-10-2019 11:01 (29%)

• drusloos
Ik blijf het jammer vinden dat er zo vaak rollende starts zijn bij races. Dit maakt een race zo vaak oneerlijk. Zoals nu op suzuka zijn de laatste mensen nog in de bochten bezig terwijl de eersten al vol gas vooruit scheuren. Zou veel leuker zijn als je een hele groep bij elkaar hebt, en ook een beetje aan het racen bent met wat duwen en proppen en spanning. Nu rij je eerder in een lijntje achter elkaar aan.

Overigens ook jammer dat de snelste tijd tijdens de race niet telt als snelste kwalificatie tijd. Stond op pole met 2.228 maar wist er een 2.031 uit te halen in de laatste race ronde. Maar tijdens de kwalificatie kreeg ik het er niet meer uit...
Dat is natuurlijk logisch, in een race heb je voordeel van slipstream en bij race C ook van lager brandstofgewicht en/of nieuwere banden.

Ik ben trouwens wel voorstander van rollende start. Wil je niet in de bochten beginnen, zet je kwalificatietijd dan wat strakker ;)

• sverzijl
mithrandirrr schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:04:
Met momenten vind ik cockpit view ook echt geweldig. Ik mis bij veel auto's alleen echt een goede rear view. Waarom implementeren ze niet gewoon bij alle view een virtual mirror.

Wat me bij de live events trouwens opvalt is dat er toch enkele rijders met chase cam rijden. Apart met een stuur toch?!
Ik heb hem per ongeluk wel eens even op chase cam staan, maar dat stuurt echt voor geen meter met stuur. Daar zal ik geen enkele race mee winnen.

• mithrandirrr
Bij de nation series in Tokyo hebben ze al regen op spa :D

Zijn ze tijdens die finales verplicht om cockpit te rijden?
Wel weer toffe races om te kijken!
Grappig dat er ook redelijk wat bekende namen voorbij komen die je herkent uit de streams van oa Super GT en kie25.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 27-10-2019 10:04 (38%)

• mithrandirrr
Nee volledig up to the drivers. Jammer dat Lightning niet door is :(. Ik was alsnog Een uur te laat ingeschakeld dus dacht dat ik naar semi final B zat te kijken, maar het was al de repecheance 😔

Grand final starting soon! Ik hoop dat cody wint deze keer
Die laatste 2 ronden op La Sarthe :D
Wat was die Braziliaan denkende bij die laatste chicane? Die kerel had wel een paar penalties mogen hebben deze race.

• mithrandirrr
Gelukkig ging het "goed"! Was een behoorlijk spektakel idd!
Grrr, drukke week gehad dus pas gisteren de PS4 een half uurtje aan kunnen zetten. Vlug even de Gr.3 race doen voordat ik naar een verjaardag moest.
Na 1,5 rondje een slechte verbinding, auto’s die over de baan vlogen en ik werd eruit getrapt. Rating natuurlijk weer gekelderd als een malle.

Deze ochtend nog een poging, net te laat met inschrijven dus moest 20 minuten wachten op de volgende race. Ik mocht op P4 starten, dus dat was lekker. Maar ipv alleen maar groene balkjes, twee gele verbindingsbalkjes....
Gevolg? De rollende start begint, ik rij weg en de rest blijft staan..... en de verbinding wordt verbroken.

Lekker dan. Ivm een verbouwing hebben we de woonkamer in de studeerkamer en hier is de verbinding dus niet altijd top, nog even een weekje afzien....

Geinige easter egg.

• HaJe.
Was een behoorlijke diving bomb van die Braziliaan idd.

Sr nu op S, wat een verschil met rijden😀
Nu nog wat sneller worden😅
Zie dat de veyron le sarthe time trial mega populair is onder de tweakers haha :+
Dus heb net mijn eerste tijd neergezet. 3:22.7 met rembalans -5 werkte voor mij beste.

Omdat er deze week animo was voor 2 van de 3 daily races, slechts 2 leaderboards deze keer:

Suzuka met de Gr3:

Sorry voikug, je paste er nét niet op... :(:)

Interlagos met de Gr4:

Leuk om te zien dat er vooral op Suzuka verschillende wagens gebruikt worden ;)

• MailMan
dvdkiwi schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:23:
Omdat er deze week animo was voor 2 van de 3 daily races, slechts 2 leaderboards deze keer:

Suzuka met de Gr3:
[Afbeelding]
Sorry voikug, je paste er nét niet op... :(:)

Interlagos met de Gr4:
[Afbeelding]

Leuk om te zien dat er vooral op Suzuka verschillende wagens gebruikt worden ;)
Leuk die overzichten! :)

Hoop deze week wat meer tijd vrij te kunnen maken voor GTS, maar betwijfel het. En Nur 24h als circuit, die leer ik niet zomaar :P Dus wordt waarschijnlijk de focus op Willow Springs.

Iets anders: Ik heb een Logitech G29 stuurtje maar merk dat het stuur steeds meer speling krijgt op de as van het stuur. Ik kan de zijkanten van het stuur dus naar mezelf toetrekken of juist wegduwen. Ik heb hem al eerder los gehad om de schroeven vaster te draaien, maar blijkbaar komt dat langzaam weer los. Meer mensen die hier last van hebben?

Dit, maar nog niet zo erg.

MailMan wijzigde deze reactie 28-10-2019 10:52 (23%)

• sverzijl
MailMan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Hoop deze week wat meer tijd vrij te kunnen maken voor GTS, maar betwijfel het. En Nur 24h als circuit, die leer ik niet zomaar :P Dus wordt waarschijnlijk de focus op Willow Springs.
Ik heb er heel lang tegenaan gehikt, Nur 24h, maar tijdje geleden was het de afsluiter van ons endurance kampioenschap. 9 laps 24h by night. Oef, dat was een partij zweten zeg, maar ken nu wel iedere bocht.
Vooral het 2e gedeelte duurde lang om dat goed onder de knie te krijgen.

• schumi2004
MailMan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Leuk die overzichten! :)

Iets anders: Ik heb een Logitech G29 stuurtje maar merk dat het stuur steeds meer speling krijgt op de as van het stuur. Ik kan de zijkanten van het stuur dus naar mezelf toetrekken of juist wegduwen. Ik heb hem al eerder los gehad om de schroeven vaster te draaien, maar blijkbaar komt dat langzaam weer los. Meer mensen die hier last van hebben?

[YouTube: ✅Logitech G29 Steering Wheel Issues]

Dit, maar nog niet zo erg.
Heb het filmpje niet bekeken maar als je zegt dat je het zelf kunt aandraaien dan zou ik een beetje Loctite erop doen.
Zo net mn tijd neergezet op 24h nurburgring.
8:17.047.
Kan sneller maar vond het rondje wel zeer netjes en snel. Sector tijden ga ik niet doen dat is een a4tje opzich haha.

Matige races deze keer imho.
One Make op Sukuka East sla ik over, Gr4 op Willow Springs idem, ik kan die woestijntrack (in alle varianten) gewoon echt niet leuk vinden.
Gr3 op 24h Nurb is dan wel weer heel tof, maar zal me eerst eens gaan toeleggen op de time trial op Le Mans.

• drusloos
best leuk die Nurburgering race, maar man man man wat een drama als je DR D en SR B hebt.
Het circuit is krap, maar iedereen rijdt alsof het de 5 baans snelweg van Utrecht is.
Ik probeer al weken om mn dr en sr flink te verbeteren, maar het lijkt soms gewoon niet te mogen. Onnodig remmen voor je neus, totaal onnodig denk je beetje te kunnen slipstream remt degene voor je voor niks. Gaat je sr weer omlaag. Schiet er een van de baan en weer de baan op daar waar ik mn lijn netjes volg, en bam sr weer omlaag. En dan nog het mooiste, misschien kan iemand me dit uitleggen:
Omdat ik brandstof sparend rij ben ik iets trager dan de rest, maar ga netjes aan de kant in hoeverre dat kan op de nurburgering als iemand me wilt inhalen. Dan maak ik plaats voor iemand zodat die de binnenbocht kan nemen, en dan word ik vol van achter geraakt, schiet van de baan, zie mn SR naar beneden gaan en krijg ook nog tijdstraf. En dat dan 4 keer net in een race. Iedereen rijdt gewoon volgas en boeit het niet of ze er af vliegen of niet, maar op deze manier kan ik nooit foutloos een race rijden. Ja vorige week toen ik vooraan starte op Suzuka ging het prima, maar zelfs dan word je van achter aangetikt.

zoveel frustratie, maar stiekem ook veel lol

• 1980Wouter
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:16
drusloos schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:25:
best leuk die Nurburgering race, maar man man man wat een drama als je DR D en SR B hebt.
Het circuit is krap, maar iedereen rijdt alsof het de 5 baans snelweg van Utrecht is.
Ik probeer al weken om mn dr en sr flink te verbeteren, maar het lijkt soms gewoon niet te mogen. Onnodig remmen voor je neus, totaal onnodig denk je beetje te kunnen slipstream remt degene voor je voor niks. Gaat je sr weer omlaag. Schiet er een van de baan en weer de baan op daar waar ik mn lijn netjes volg, en bam sr weer omlaag. En dan nog het mooiste, misschien kan iemand me dit uitleggen:
Omdat ik brandstof sparend rij ben ik iets trager dan de rest, maar ga netjes aan de kant in hoeverre dat kan op de nurburgering als iemand me wilt inhalen. Dan maak ik plaats voor iemand zodat die de binnenbocht kan nemen, en dan word ik vol van achter geraakt, schiet van de baan, zie mn SR naar beneden gaan en krijg ook nog tijdstraf. En dat dan 4 keer net in een race. Iedereen rijdt gewoon volgas en boeit het niet of ze er af vliegen of niet, maar op deze manier kan ik nooit foutloos een race rijden. Ja vorige week toen ik vooraan starte op Suzuka ging het prima, maar zelfs dan word je van achter aangetikt.

zoveel frustratie, maar stiekem ook veel lol
Frustratie inderdaad op die nurburgring. Was de vorige keer (bij mij) ook al zo toen hij in de daily races zat. Iedereen probeert op die smalle stukjes in te halen. Ik rijd mijn lijn, eentje probeert lomp in te halen en we raken elkaar waardoor hij het grind ingaat. Ik krijg vervolgens een penalty van 3 seconden die ik op het lange rechte stuk in moet lossen en dan ben je dus al gezien. Terwijl de rest van de race vrij netjes was.

Dus ik deel je frustratie ;)

edit: Na die race ben ik maar verder gegaan met circuitervaringen. Ik heb ze nu eindelijk allemaal goud. 8)
Vooral die Nurburgring, dat was de laatste die ik moest d:)b

1980Wouter wijzigde deze reactie 29-10-2019 07:55 (4%)

• Shadowman
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Tweakers ID PSN ID Controller
v8power67 hjallo Dualshock
dvdkiwi zuperkiwi
Jordy8 Plank_268 Dualshock / Fan. CSL
B-Real RichardtB871
low_n_slow vriesch Dualshock
mithrandirrr mithrandirrr
mailman ragp86
lowman83 LowmanTD
Canard djcanard76
Darretje92 Darretje92
Rivanov RivanovNL
Schimanski81 Schimanski81
Canis Lupus eric-010 T300 + Open Wheel Add-on + loadcellmod
merino-peperino merino-peperino Dualshock
Dobey Dobey_88
Xamsix Xamsix
rottentomato rotten-me
DerOllie DerOllie
E.R.Y. eryniden81 Dualshock
majoh majoh_nl Dualshock
Bl0cKeR brsmit
Jimster JimsterNL T300 GTE
Jumpman Oo_Morris_oO DualShock
VCDfan RNJ-FBR Logitech G29
ralph075 r-a-t-0-7-5 T300
Leoon. leoon16 dualshock, soms T300RS
Wyhi Voikug Dualshock
Eyyka Eyyka Dualshock
schumi2004 whocarez- Dualshock
breminem breminem CSL Elite
j.f.otten jfotten T300
SlaapjeSlaapjeDualshock
Nevela Alev-Pro Thrustmaster T300RS
1980Wouter Wouterv1980 G29
cfeijt zoma8 CSL Elite
Shadowman Shadowman_the Dualshock / T300RS GT

mezelf ook maar eens aan de lijst toegevoegd, zit nu mijn tjiden wel eens te vergelijken met screenshots die hier toegevoegd worden, maar is ingame is toch wel makkelijker :)

• neeszz
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 10:22
dvdkiwi zuperkiwi
B-Real RichardtB871
mailman ragp86
lowman83 LowmanTD
Canard djcanard76
Darretje92 Darretje92
Rivanov RivanovNL
Dobey Dobey_88
Xamsix Xamsix
rottentomato rotten-me
DerOllie DerOllie
majoh majoh_nl Dualshock
Bl0cKeR brsmit
Wyhi Voikug Dualshock
Eyyka Eyyka Dualshock
j.f.otten jfotten T300
SlaapjeSlaapjeDualshock
cfeijt zoma8 CSL Elite
neeszz Neeszz1 Dualshock

Hierbij mijn gegevens!

• schumi2004
Wat is overigens de bedoeling van dit lijstje? Voegen jullie iedereen toe om zo een ranking lokaal te kunnen hebben of komt hier nog een leaderboard uit?
Ik voeg iedereen uit de lijst toe zodat de 'friends leaderboard' goed gevuld is.
Leuk om elke week onderlinge tijden met andere Tweakers te vergelijken :)
Daarnaast probeer ik elke zondagavond, voordat de nieuwe daily races online komen, de leaderboards van de verschillende races hier te posten.

• drusloos
edit: toevoegen lukt niet

drusloos wijzigde deze reactie 30-10-2019 14:18 (99%)

• schumi2004
Aan de lijst?

Gewoon laatste post met lijst quoten en jezelf erbij voegen. ;)

• HaJe.
neeszz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:20:
dvdkiwi zuperkiwi
B-Real RichardtB871
mailman ragp86
lowman83 LowmanTD
Canard djcanard76
Darretje92 Darretje92
Rivanov RivanovNL
Dobey Dobey_88
Xamsix Xamsix
rottentomato rotten-me
DerOllie DerOllie
majoh majoh_nl Dualshock
Bl0cKeR brsmit
Wyhi Voikug Dualshock
Eyyka Eyyka Dualshock
j.f.otten jfotten T300
SlaapjeSlaapjeDualshock
cfeijt zoma8 CSL Elite
neeszz Neeszz1 Dualshock
HaJe. H_J_A_ G29

Hierbij mijn gegevens!

• drusloos
schumi2004 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Aan de lijst?

Gewoon laatste post met lijst quoten en jezelf erbij voegen. ;)
Dat had ik gedaan, alles toegevoegd, zie ik erna ineens niet m’n naam in de lijst staan. Doe ik het nog een keer, staat het er weer niet in. Begrijp er niks van. Kan aan m’n telefoon liggen

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:22
https://blog.eu.playstati...1-47-update-out-tomorrow/

Eindelijk Spa-Francorchamps. Tijd om GT Sport weer vanonder het stof te halen :P.

Twixie wijzigde deze reactie 30-10-2019 17:08 (7%)

En ook dus regen erbij nice. Maar vind die merc erin veel leuker dan spa maar ben geen fan van spa :P

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:22
Hoe toepasselijk dat ze dit releasen samen met Spa-Francorchamps :D.

• Jordy8
  • Nu online
Oeeee, een Mazda Demio :9~ :+

Pagina: 1 ... 68 69 70 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True