Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
dvdkiwi schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

[...]

Bedankt d:)b
Ik heb de balans beide kanten op geprobeerd en heb het idee dat met -2 de Mégane stabieler door de afdaling komt.

@v8power67 Zodra ik mijn snelste rondje heb gereden ga ik altijd even naar session results en maak een screenshotje van mijn sectortijden. Zo weet ik tijdens een volgende sessie gelijk of ik op schema zit ;)

Mijn voorlopige sectortijden en het verschil met jouw snelste ronde.
Het is wel duidelijk waar ik de meeste moeite mee heb...
Sector 1 : 21.159 (+0.255)
Sector 2 : 47.143 (+0.189)
Sector 3 : 35.032 (+1.424)
Sector 4 : 31.878 (+0.810)
2:15.212 (+2.678)
Heb nieuwe tijden want heb mn tijd ietsje verbeterd:
Sector 1 : 20.851
Sector 2 : 46.886
Sector 3 : 33.660
Sector 4 : 31.074
2:12.471
Hier mn lap ;

@dvdkiwi ja sector 3 is echt lastigste. Dat is snel smal en moet je bijna perfect aanremmen icm snel sturen en niet muur raken enz. Daar verlies ik ook meestal een snelle ronde door daar de fout in te gaan.

Edit 3 geloof ik alweer:

Nieuwe snelste tijd 2:12.218
En video ervan.
YouTube: Gran Turismo sport gr4 megane 2:12.218

v8power67 wijzigde deze reactie 04-10-2019 18:16 (20%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Ik blijf maar kloten in die afdaling, de middelste sector gaat nog steeds een seconde te langzaam. Snelste rondje nu een 2:14.159.
Zal straks eens een video posten, misschien zie jij wat ik daar precies fout doe.

*edit, hier is ie:

Lol, zie nu dat ik als enige met de Mégane Trophy '11 rij ipv met de Mégane Gr4 8)7
En dat is een MR ipv een FF.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 04-10-2019 22:12 (84%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Nu online
Ik begin steeds meer gefrustreerd te raken van gran turismo. Net 4 keer achter elkaar die gr4 race gedaan. Elke race word ik er bij die bocht voor de finish eraf geduwd. Ik rem al echt op het uiterste puntje, en vervolgens ga je er met een flinke tik vanaf. Dan lig je ineens weer 6 plekken lager, dus is de race al tot nu toe elke keer verpest omdat ik sowieso altijd achteraan wil starten, en vaak dan in de top 3 nog wel kom. En dan krijgt degene die je eraf rijdt 2-4 seconden tijdstraf. Vaak is het dan bij die zone waar die moet afremmen niet eens zo dat ik die persoon die mij er af ramt inhaal, dus die tijdstraf is dan veels te licht. M’n hele sb gaat naar de klote door mensen die voor je neus remmen in bochten waar het niet moet, die afsnijden, en die in elk gaatje duiken waardoor ik never nooit kan uitwijken. Het lijkt wel alsof steeds meer mensen dit spelen die helemaal niet bezig zijn met het realistisch en schappelijk houden van races. Ik kan wel kiezen voor vooraan rijden, maar dan voel ik me elke race een soort Lewis Hamilton die tegen zichzelf rijdt.

• Jordy8
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
drusloos schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 21:29:
Ik begin steeds meer gefrustreerd te raken van gran turismo. Net 4 keer achter elkaar die gr4 race gedaan. Elke race word ik er bij die bocht voor de finish eraf geduwd. Ik rem al echt op het uiterste puntje, en vervolgens ga je er met een flinke tik vanaf. Dan lig je ineens weer 6 plekken lager, dus is de race al tot nu toe elke keer verpest omdat ik sowieso altijd achteraan wil starten, en vaak dan in de top 3 nog wel kom. En dan krijgt degene die je eraf rijdt 2-4 seconden tijdstraf. Vaak is het dan bij die zone waar die moet afremmen niet eens zo dat ik die persoon die mij er af ramt inhaal, dus die tijdstraf is dan veels te licht. M’n hele sb gaat naar de klote door mensen die voor je neus remmen in bochten waar het niet moet, die afsnijden, en die in elk gaatje duiken waardoor ik never nooit kan uitwijken. Het lijkt wel alsof steeds meer mensen dit spelen die helemaal niet bezig zijn met het realistisch en schappelijk houden van races. Ik kan wel kiezen voor vooraan rijden, maar dan voel ik me elke race een soort Lewis Hamilton die tegen zichzelf rijdt.
In wat voor lobbies kom je terecht dan qua safety en driver rating? In de AS en BS lobbies waar ik meestal rij (meestal begin in middenin of achteraan) valt het allemaal wel mee. Als er iets gebeurt ben ik er zelf meestal ook deels schuldig aan.

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• E.R.Y.
  • Laatst online: 21:38
Ha voor het eerst sneller met zelf schakelen op mount panorama 2.19.992. 5 tiende. Genoeg ruimte om te verbeteren nog. Was zonder schakelen al steeds iets sneller maar 1 rondje met ging best lekker.
dvdkiwi schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:38:
Ik blijf maar kloten in die afdaling, de middelste sector gaat nog steeds een seconde te langzaam. Snelste rondje nu een 2:14.159.
Zal straks eens een video posten, misschien zie jij wat ik daar precies fout doe.

*edit, hier is ie:
[YouTube: Gran Turismo™SPORT | Daily race qualification lap @ Mount Panorama | Mégane Trophy '11 | 2:14.159]

Lol, zie nu dat ik als enige met de Mégane Trophy '11 rij ipv met de Mégane Gr4 8)7
En dat is een MR ipv een FF.
Lolzzz ja dan mis je een hoop power op rechte stukken. En hij is gevoeliger met heuvels. Dus ja logisch dat je zo aan het vechten was.

Morgen weer eens die jaguar proberen staat nu veel in de top 10. Kreeg er zelf geen snelle lap mee maar doe blijkbaar wat fout :P

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

v8power67 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 01:17:
[...]
Lolzzz ja dan mis je een hoop power op rechte stukken. En hij is gevoeliger met heuvels. Dus ja logisch dat je zo aan het vechten was.
Ik snapte er al niks van dat ie af en toe overstuurde _O-
Vanmiddag een poging met de Mégane Gr4, benieuwd of de afdaling daar beter mee gaat.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Nevela
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 21:46
dvdkiwi schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 08:59:
[...]
Vanmiddag een poging met de Mégane Gr4, benieuwd of de afdaling daar beter mee gaat.
Ik heb snel een printscreen gemaakt dat ik tweede in hetvriendenklassement sta met een tijd van 2:13,331. Ik ga er vanuit dat je daar vanmiddag verandering in hebt gebracht :).
Dan moet ik er eerst nog 0.8 sec af rijden he. Makkelijker gezegd dan gedaan ;)

• mithrandirrr
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:14
Gaat je wel lukken met de Megane gr4!
Ik zal vanmiddag ook eens een poging wagen, met tegenzin.
Tegenzin want de Gr.4 auto's liggen me stuk voor stuk niet, bij online races rijd ik daarmee altijd stijf achteraan en daarnaast is Bathurst bepaald niet mijn favoriet en rijd ik hem ook echt amper.

Zo, dat zijn excuses genoeg :p
Stuk of 10 rondjes gedaan en zit nu op een 2:16,047. Kan nog makkelijk een seconde harder, misschien dat ik morgen nog een poging waag.
Met de FWD Megane is het in de derde, afdalende sector, belangrijk om de auto te laten rollen maar ook zoveel mogelijk snelheid mee te nemen en rakelings langs de muur te gaan. Dat valt niet mee
Wat een ondersturend hok die Mégane Gr4, Bah bah :/
Na enkele rondjes wel een 2:13.437 neergezet, 0.7 sec verbetering tov de Mégane Trophy.

Hoe krijgen we het weer voor elkaar @mithrandirrr; we schelen slechts 0.025 sec :D (wederom in jouw voordeel)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 05-10-2019 17:28 (83%)
Reden: Mithrandirrr een veertje in de poepert steken

• mithrandirrr
Haha we zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd maar denk dat jij iets meer doorzettingsvermogen hebt ☺️
Niet met deze bak denk ik ;)

• VCDfan
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:57
Ik heb alleen Maandag een paar rondjes en auto's geprobeerd op Bathurst en ik kwam met de GTR op een 2:13.7. (drukke werkweek) Morgenmiddag heb ik weer tijd en ga ik de ondersturende bak genaamd Mégane Gr.4 proberen. Morgen de laatste dag van de huidige daily's maar ik heb er een goed gevoel bij dat ik wel onder mijn eigen tijd duik. Ik zag bij de video van hjallo dat hij in 3 blijft bij de downhill sectie. Mijn gewoonte was en is om altijd te eindigen in de 2e versnelling. Dat is dan waarschijnlijk verkeerd maar misschien ook auto gerelateerd.

PSN: RNJ-FBR

Raad die f-type jaguar gr4 ook wel aan. Rembalans op 1. En reed er net een 2:12.386 mee dus nog iets meer dan .150 van mijn megane tijd. Maar ding rijd wel stabiel. Kan er sneller mee dan mijn huidige tijd maar met de megane had ik een optimal van ergens bijna midden 2:11.

• E.R.Y.
De gene rond de 2.12 a 2.13 rijden jullie met een stuurtje of de controller?

• mithrandirrr

G29 met wheelstand pro

mithrandirrr wijzigde deze reactie 05-10-2019 23:34 (20%)

• Nevela
E.R.Y. schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:55:
De gene rond de 2.12 a 2.13 rijden jullie met een stuurtje of de controller?
Stuurtje (T300RS).

• E.R.Y.
@Nevela @mithrandirrr dat verklaart het verschil. Nice setup btw @mithrandirrr

• mithrandirrr
Dank je :)

Stuur is nog niet per definitie sneller, kijk maar naar de tijden van v8power67! Rijd met controller. Onze Nederlandse calster25 :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hahah ja ik rijd controller idd :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Nevela
v8power67 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:20:
Raad die f-type jaguar gr4 ook wel aan.
Dat is zeker een aanrader! Zoveel fijner dan de voorwielaandrijvers. Het was een nuttige middag. Ik heb mijn tijd aangescherpt naar 2:13,084 en de Barrichello trofee (322 races)!

Acties:
  • +3Henk 'm!
Een 12 rondjes met de Jaguar gereden en kom niet onder de 14.6 (optimaal een 13.6). Ding heeft ook totaal weer andere rempunten en rijgedrag dan de Méganes, niet handig om 3 verschillende auto's in zo'n kort tijdsbestek te pakken.
Mégane Trophy '11 reed van alle 3 toch wel met stip het beste.

• 1980Wouter
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:16
Gaaf. Nieuwe daily race 20 rondes met een Gr.1.

• mithrandirrr
Ik heb ook zin in de daily races deze week. Ik vind de croix b super om te rijden met de gr. 3. Vanavond als ik thuis ben maar eens voor gaan zitten!

• DerOllie
  • Laatst online: 20:00
1980Wouter schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:18:
Gaaf. Nieuwe daily race 20 rondes met een Gr.1.
Uhh, 14 ronden maar. Het zijn 20 deelnemers.
https://www.gtplanet.net/...t-croix-and-fast-at-fuji/

www.youtube.com/DerOllie

Nice!

Fuji is wel geschikt voor Gr. 1 auto's (ze rijden er real-life ook natuurlijk). Ruime baan waardoor een foutje minder hard wordt afgestraft en je kunt uitwijken voor andere deelnemers, vind ik altijd wel fijn met het oog op de penalties.
Eerste bocht zal wel een botsfestijn worden (gezien de lange run naar die bocht en de relatief lage snelheid in die eerste bocht), dus eerst maar eens een paar rondes de kat uit de boom kijken en achteraan starten.

De Gr. 3 race staat me ook wel aan.

Hopelijk deze week nog een avondje vrij om wat rondjes te doen :)
Gisteravond laat nog een tweetal screenshotjes gemaakt. Er was zoals verwacht veel animo voor daily race B van afgelopen week en overal op het scorebord zitten een aantal lui heel dicht bij elkaar, chapeau! d:)b

St.Croix heb ik enkel nog maar de circuit experience op gedaan, dat gaat een aardige opgave worden om daar een goede tijd neer te zetten.
Veel plezier en succes iedereen deze week! 8)

• 1980Wouter
Lol, dat bedoelde ik inderdaad 8)7
Lijkt me alsnog een hele leuke race :D

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19:04
dvdkiwi schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:16:
Gisteravond laat nog een tweetal screenshotjes gemaakt. Er was zoals verwacht veel animo voor daily race B van afgelopen week en overal op het scorebord zitten een aantal lui heel dicht bij elkaar, chapeau! d:)b

[Afbeelding]
[Afbeelding]

St.Croix heb ik enkel nog maar de circuit experience op gedaan, dat gaat een aardige opgave worden om daar een goede tijd neer te zetten.
Veel plezier en succes iedereen deze week! 8)
Kijk mij eens stoer doen op de 18e plaats :p

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:15

Bloodclot

Jawier!

Strategieën deze week voor Race C?

No-stopper ver weg het beste? Of is het bijna 50/50 met een nostopper/one-stopper?
Lekkerboeie86 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:35:
[...]
Kijk mij eens stoer doen op de 18e plaats :p
Positief bekijken: je had ook 19e kunnen staan.

;)

• Nevela
Bloodclot schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:36:
Strategieën deze week voor Race C?

No-stopper ver weg het beste? Of is het bijna 50/50 met een nostopper/one-stopper?
Nog niet geprobeerd, maar ik zag deze gisteren voorbij komen. Wellicht helpt dat.
YouTube: Gt sport daily race C strategy guide....Group 1 Fuji .....Its all ab...

• twit
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10-11 18:26

twit

Gentoo :9

Ik ben ook weer aan het racen geslagen, of om precies te zijn hotlappen geslagen. Ik zie dat veel van jullie de GoT groep als vrienden hebben toegevoegd, althans zo lijkt het. Ik zie zo’n lijst niet in de TS, is deze wel beschikbaar of zijn dit jullie gewoon echt jullie zelf opgebouwde PS4 friends?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:18

majoh

PSN id: majoh_nl

VCDfan schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:26:
Tweakers ID PSN ID Controller
v8power67 hjallo Dualshock
dvdkiwi zuperkiwi
Jordy8 Plank_268 Dualshock / Fan. CSL
B-Real RichardtB871
low_n_slow vriesch Dualshock
mithrandirrr mithrandirrr
mailman ragp86
lowman83 LowmanTD
Canard djcanard76
Darretje92 Darretje92
Rivanov RivanovNL
Schimanski81 Schimanski81
Canis Lupus eric-010 T300 + Open Wheel Add-on + loadcellmod
merino-peperino merino-peperino Dualshock
Dobey Dobey_88
Xamsix Xamsix
rottentomato rotten-me
DerOllie DerOllie
E.R.Y. eryniden81 Dualshock
majoh majoh_nl Dualshock
Bl0cKeR brsmit
Jimster JimsterNL T300 GTE
Jumpman Oo_Morris_oO DualShock
VCDfan RNJ-FBR Logitech G29
ralph075 r-a-t-0-7-5 T300
Leoon. leoon16 dualshock, soms T300RS
Wyhi Voikug Dualshock
Eyyka Eyyka Dualshock
schumi2004 whocarez- Dualshock
breminem breminem CSL Elite
j.f.otten jfotten T300
SlaapjeSlaapjeDualshock
Nevela Alev-Pro Thrustmaster T300RS
Niet in de TS helaas, maar wel te vinden :)

Battlenet: majoh#2774

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:36
Waarom is race B maar 3 rondes? Tijd genoeg om 4 te doen zou je denken...?
Misschien dat iemand de lijst even kan vastpinnen en/of op kan nemen in de beginpost? :)

• MailMan
O m g

Dat je door jetlag ipv Close Application, Delete klikt en hersendood gewoon op OK drukt...

Tot morgen :p

MailMan wijzigde deze reactie 07-10-2019 20:47 (3%)

• 1980Wouter
majoh schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:13:
[...]

Niet in de TS helaas, maar wel te vinden :)
Kun je mij ook toevoegen aan het lijstje? PSN is Wouterv1980 en ik speel met de G29.

• Nevela
MailMan schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:46:
O m g

Dat je door jetlag ipv Close Application, Delete klikt en hersendood gewoon op OK drukt...

Tot morgen :p
Oeps! En ik zag je zo lekker bezig vanavond :)
Voor de duidelijkheid: ik stapte zonder kwalificatie een lobby in en zag @MailMan de race winnen.

Nevela wijzigde deze reactie 07-10-2019 21:35 (15%)

• MailMan
Nevela schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:32:
[...]

Oeps! En ik zag je zo lekker bezig vanavond :)
Voor de duidelijkheid: ik stapte zonder kwalificatie een lobby in en zag @MailMan de race winnen.
Inderdaad... stoppen op je piek zullen we maar zeggen :p Al heb ik de baan nog zeker niet onder de knie, want constant snel rijden lukt nog niet.

Potje daarvoor knalde ik als tweede in de laatste ronde tegen de vangrail vlak voor het opkomen van de brug. Niet handig.

MailMan wijzigde deze reactie 07-10-2019 22:04 (8%)

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:18

majoh

PSN id: majoh_nl

1980Wouter schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:47:
[...]

Kun je mij ook toevoegen aan het lijstje? PSN is Wouterv1980 en ik speel met de G29.
Makkelijkste denk ik even hele lijst quoten en jezelf toevoegen.

Battlenet: majoh#2774

• mithrandirrr
Zalige races gereden waaronder een maal eerste. 2x tweede en 1x derde ook wel wat mindere resultaten.

Voordeel was dat ik eigenlijk alle races top 3 startte en toen ik won had ik 2 snelle rijders achter me waarvan 1 uitbrak in een bocht en de ander meenam. Resultaat was dat ik 4 seconden los was en dan is het een kwestie van race rustig uit rijden.

Leuke vind ik dat ik met best wat auto's comfortabel rijd op deze baan en met allen een 2.09.9x kan rijden wat voor B/S klasse prima is 😃

Ik heb het overigens over daily race B

• cfeijt
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:07
VCDfan schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:26:
Tweakers ID PSN ID Controller
v8power67 hjallo Dualshock
dvdkiwi zuperkiwi
Jordy8 Plank_268 Dualshock / Fan. CSL
B-Real RichardtB871
low_n_slow vriesch Dualshock
mithrandirrr mithrandirrr
mailman ragp86
lowman83 LowmanTD
Canard djcanard76
Darretje92 Darretje92
Rivanov RivanovNL
Schimanski81 Schimanski81
Canis Lupus eric-010 T300 + Open Wheel Add-on + loadcellmod
merino-peperino merino-peperino Dualshock
Dobey Dobey_88
Xamsix Xamsix
rottentomato rotten-me
DerOllie DerOllie
E.R.Y. eryniden81 Dualshock
majoh majoh_nl Dualshock
Bl0cKeR brsmit
Jimster JimsterNL T300 GTE
Jumpman Oo_Morris_oO DualShock
VCDfan RNJ-FBR Logitech G29
ralph075 r-a-t-0-7-5 T300
Leoon. leoon16 dualshock, soms T300RS
Wyhi Voikug Dualshock
Eyyka Eyyka Dualshock
schumi2004 whocarez- Dualshock
breminem breminem CSL Elite
j.f.otten jfotten T300
SlaapjeSlaapjeDualshock
Nevela Alev-Pro Thrustmaster T300RS
1980Wouter Wouterv1980 G29
cfeijt zoma8 CSL Elite
Gisteren na lange tijd gtsport maar weer eens opgepakt, kwam het topic hier op tweakers tegen dus denk voeg mezelf maar meteen even toe :)

@1980Wouter Heb je ook toegevoegd aan het lijstje.

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:41
Weet iemand de IP adressen van de GTS servers in Europa ? Een van onze teamleden heeft continu last van lag als ie met ons rijdt (dwz. wij zien hem laggen). Dan kan hij die servers eens pingen/tracerouten om te zien of daar iets uit te herleiden valt.
(Ik las dat in de GTS beta versie deze ping gewoon getoond werd. Nu jammergenoeg niet meer in online lobbies tenminste).

• extreme8eight
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:39
cfeijt schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:06:
[...]

Gisteren na lange tijd gtsport maar weer eens opgepakt, kwam het topic hier op tweakers tegen dus denk voeg mezelf maar meteen even toe :)

Ik rijd ook regelmatig. Extreme8eight is m’n psn

PSN: extreme8eight

• 1980Wouter
[...]

Top, thanks! Hoe rijden jullie normaal? Ik denk dat ik te netjes wil rijden en geen ongelukken wil maken. Daarom win ik volgens mij nooit een race.
Vaak wanneer de race voorbij is dat het merendeel van het veld een rood bolletje achter zijn naam heeft staan.

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:15

Bloodclot

Jawier!

1980Wouter schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:43:
[...]

Top, thanks! Hoe rijden jullie normaal? Ik denk dat ik te netjes wil rijden en geen ongelukken wil maken. Daarom win ik volgens mij nooit een race.
Vaak wanneer de race voorbij is dat het merendeel van het veld een rood bolletje achter zijn naam heeft staan.
Wat is jouw SR rating?

Ik schommel soms tussen DR-Rating D en C, maar qua SR rating zit ik al weken (maanden?) aan de max(99). Krijg af en toe wel 's een penal, maar wordt weer goed gemaakt met clean rijden. Ik zit dus een beetje met het zelfde, iets brutaler mag het van mijn kant wel eens.

• 1980Wouter
Bloodclot schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:41:
[...]

Wat is jouw SR rating?

Ik schommel soms tussen DR-Rating D en C, maar qua SR rating zit ik al weken (maanden?) aan de max(99). Krijg af en toe wel 's een penal, maar wordt weer goed gemaakt met clean rijden. Ik zit dus een beetje met het zelfde, iets brutaler mag het van mijn kant wel eens.
Ik zit ook steeds op 99 in S, mijn DR rating zit ik eigenlijk vooral in C. Op dit moment 7243/9999 in C.

• cfeijt
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:07
1980Wouter schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:43:
[...]

Ik probeer zo ver mogelijk vooraan de starten, spendeer vaak wel een uur aan de quali tijd voor ik meedoe aan een race. Wat ook handig is om een aantal laps van de top 10 te bekijken om te zien waar je (veel) tijd kan winnen. Heb wel het geluk dat ik qua driver rating nu eigenlijk te laag zit B 20k. Ben vaak sneller dan de spelers met A rating.

• DerOllie
Nieuwsbericht:
https://www.gtplanet.net/...o-sport-survey-supra-gt4/

Enquete pagina:
https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/form/supra2019/

even invullen, dan krijg je op vanaf 16 december de GT Supra Gr.4 Nurburgring 2019 auto erbij. Nieuwe wagen, hebben we nu nog niet.

DerOllie wijzigde deze reactie 09-10-2019 15:03 (19%)

www.youtube.com/DerOllie

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:26
Wie heeft een verklaring voor het volgende?
Maatje van me rijd met 2 accounts onder exact dezelfde omstandigheden en settings maar toch is er een significant verschil tussen beide.

Omstandigheden:
- 1 launch PS4
- 1 originele controller
- GT Sport on disc
- 2 accounts
- equal settings

Maatje van me rijd heel de middag al de daily B race met account A, zijn tijd 2.10.0xx (let op, de hele middag dus!)
Hij switched naar account B, rijd 2 a 3 rondjes en bam, 3 tienden sneller 2.9.7xx en dan raakt ie nog een muur ook.

Dit gebeurt hem eigenlijk altijd tussen deze twee accounts, account B is altijd sneller.
Ook trilt de controller sterker onder account B terwijl de settings toch echt 1 op 1 gelijk zijn.
Hij en ik hebben alles al keer op keer nagekeken om zeker te zijn dat we niet iets over het hoofd zien qua settings maar ze zijn echt 100% gelijk aan elkaar en toch zit er verschil in qua tril response maar belangrijker nog qua ronde tijden.

Iemand een idee?

/edit
Enige verschil is dat account A een lagere ranking heeft dan account B.
Zou ranking verschil maken in deze?

schumi2004 wijzigde deze reactie 09-10-2019 20:58 (5%)

schumi2004 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:39:
Wie heeft een verklaring voor het volgende?
Maatje van me rijd met 2 accounts onder exact dezelfde omstandigheden en settings maar toch is er een significant verschil tussen beide.

Omstandigheden:
- 1 launch PS4
- 1 originele controller
- GT Sport on disc
- 2 accounts
- equal settings

Maatje van me rijd heel de middag al de daily B race met account A, zijn tijd 2.10.0xx (let op, de hele middag dus!)
Hij switched naar account B, rijd 2 a 3 rondjes en bam, 3 tienden sneller 2.9.7xx en dan raakt ie nog een muur ook.

Dit gebeurt hem eigenlijk altijd tussen deze twee accounts, account B is altijd sneller.
Ook trilt de controller sterker onder account B terwijl de settings toch echt 1 op 1 gelijk zijn.
Hij en ik hebben alles al keer op keer nagekeken om zeker te zijn dat we niet iets over het hoofd zien qua settings maar ze zijn echt 100% gelijk aan elkaar en toch zit er verschil in qua tril response maar belangrijker nog qua ronde tijden.

Iemand een idee?

/edit
Enige verschil is dat account A een lagere ranking heeft dan account B.
Zou ranking verschil maken in deze?
Hmmm klinkt als de glitch die er bij begin van de game was. Waren mensen die later konden remmen dan andere ivm meer grip terwijl situatie zelfde was voor iedereen. Was toen gepatched.
Wat hii kan doen is testen of hij bv meer grip heeft met een account door bv van 100 naar 0 te meten tussen beide account. Of juist 0 naar 100 enz. Mocht er iets vreemds op komen gelijk melden bij PD !

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19:04
St. Croix is lekkere baan. Maar qua tijden is er nog wel veel werk aan de winkel. Hang nu ronde 2.15 daar moet nog wel een paar seconden vanaf kunnen. Toch maar weer mijn Porsche 911 RSR erbij gepakt. Maar misschien toch is een andere wagen proberen.

• Madhouse1979
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online

Madhouse1979

SimRaceBlogNL

Rijdt er hier iemand met Fanatec?

Ik heb problemen met de ClubSport Steering Wheel Formula V2 in GT, ik krijg hem niet werkend. Ik heb voorheen altijd met Thrustmaster T300 gespeeld en sinds ik Fanatec heb aangeschaft heb ik GT Sport nog niet gespeeld. Ik lees op de website van Playstation dat deze niet bij de supported wheels staat.

Of krijg je de ClubSport v2 gewoon niet werkend en moet ik nu de CSL Elite Steering Wheel P1 aan gaan schaffen? Ik heb een CSL wheelbase en CSL pedalen.

Madhouse1979 wijzigde deze reactie 10-10-2019 12:14 (4%)

Owner www.simrace-blog.nl l | “Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman”

Gisteren een paar pogingen gedaan met de Gr. 1 race op Fuji. Zoals verwacht zijn de auto en het circuit erg geschikt voor elkaar.
Met de Toyota TS050 kun je de race uitrijden zonder te tanken als je een beetje rustig aan doet. Ik zet hiervoor de brandstofbesparing op standje 3 in het langzame gedeelte gedurende een ronde of 3 á 4, merk je qua rondetijd weinig van.
Soft banden eronder en halverwege de race wisselen voor een vers setje, wellicht dat uitrijden op medium wel kan maar ik vind het wel lekker om halverwege de race weer een hagelnieuw setje te hebben om mee te knallen :)

Dit weekend de Gr. 3 eens proberen.

• sverzijl
Madhouse1979 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:34:
Rijdt er hier iemand met Fanatec?

Ik heb problemen met de ClubSport Steering Wheel Formula V2 in GT, ik krijg hem niet werkend. Ik heb voorheen altijd met Thrustmaster T300 gespeeld en sinds ik Fanatec heb aangeschaft heb ik GT Sport nog niet gespeeld. Ik lees op de website van Playstation dat deze niet bij de supported wheels staat.

Of krijg je de ClubSport v2 gewoon niet werkend en moet ik nu de CSL Elite Steering Wheel P1 aan gaan schaffen? Ik heb een CSL wheelbase en CSL pedalen.
Ik heb de Fanatec CSL Elite met Club Sport v3 pedalen. Die werkt in ieder geval heel goed met GTS.

• Madhouse1979
  • Nu online

Madhouse1979

SimRaceBlogNL

sverzijl schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:48:
[...]

Ik heb de Fanatec CSL Elite met Club Sport v3 pedalen. Die werkt in ieder geval heel goed met GTS.
Het Elite stuurtje staat ook bij de ondersteunde stuurwielen. Welke heb je? De P1 of de F1?

Madhouse1979 wijzigde deze reactie 10-10-2019 16:40 (4%)

Owner www.simrace-blog.nl l | “Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman”

• sverzijl
Madhouse1979 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:56:
[...]

Het Elite stuurtje staat ook bij de ondersteunde stuurwielen. Welke heb je? De P1 of de F1?
P1 of F1? Geen idee, het is deze: https://www.fanatec.com/e...ite-racing-wheel-ps4.html

• Madhouse1979
  • Nu online

Madhouse1979

SimRaceBlogNL

[...]

Pffff kan maar niet aan jouw tijd komen op st croix!
Zit nu op 2:08.024 en heb een optimal van 2:07.4xx maar verpest het altijd of gelijk bocht 1 of laatste bocht... Heb geloof 1200km gereden laatste 2 dagen met die gtr om jouw tijd te verslaan maar lukt me nog steeds niet haha.
Dit is echt een lastig circuit met controller want tis veel heel snel en accuraat switchen en dat lukt me niet constant. Wel leuk zo deze uitdaging al heb ik al veel gevloekt door een klein foutje terwijl ik echt flink onder mn tijd zat....

• Madhouse1979
  • Nu online

Madhouse1979

SimRaceBlogNL

Ik heb er even een filmpje van gemaakt. Zodra ik GTS met controller speel dan is er niets aan de hand. Zodra ik mijn wheelbase (CSL Elite) aanzet dan gaat de cursor na opzij klikken gelijk automatisch terug naar rechtsboven, zie filmpje. Ik heb dat echter niet in het hoofdmenu, dan kan ik de cursor gewoon heen en weer klikken.

Edit: Dit probleem had ik dus met de Thrustmaster T300 ook niet.

Mijn config: Fanatec CSL Elite Wheelbase voor PS4 (laatste versie), ClubSport Wheel F1 v2, CSL pedals met loadcell.

Madhouse1979 wijzigde deze reactie 11-10-2019 05:53 (14%)

Madhouse1979 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:37:
Ik heb er even een filmpje van gemaakt. Zodra ik GTS met controller speel dan is er niets aan de hand. Zodra ik mijn wheelbase (CSL Elite) aanzet dan gaat de cursor na opzij klikken gelijk automatisch terug naar rechtsboven, zie filmpje. Ik heb dat echter niet in het hoofdmenu, dan kan ik de cursor gewoon heen en weer klikken.

Mijn config: Fanatec CSL Elite Wheelbase voor PS4 (laatste versie), ClubSport Wheel F1 v2, CSL pedals met loadcell.

[YouTube: Gran Turismo Fout?]
Hmm heel vaag. Maar denk dat je meer geluk hebt op gtplanet forum. Daar zitten echt veel stuurtjes gebruikers. Of effe goed googlen. Heb dit niet eerder gezien of gehoord.

• Jordy8
  • Nu online

Ik heb ook een CSL elite, maar heb het probleem niet. Is dit alleen in Gran Turismo?

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• schumi2004

Firmware update?

Dat is waar ik aan zou denken.

• Madhouse1979
  • Nu online

Madhouse1979

SimRaceBlogNL

v8power67 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:54:
[...]

Hmm heel vaag. Maar denk dat je meer geluk hebt op gtplanet forum. Daar zitten echt veel stuurtjes gebruikers. Of effe goed googlen. Heb dit niet eerder gezien of gehoord.
Zal het ff op GTplanet posten, misschien idd beter. Google kwam ik ook niet echt verder mee helaas.
Jordy8 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:57:
[...]

Ik heb ook een CSL elite, maar heb het probleem niet. Is dit alleen in Gran Turismo?
Ja in F1 en Assetto Corsa werkt alles gewoon prima.
schumi2004 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:20:
[...]

Firmware update?

Dat is waar ik aan zou denken.
Heb ik al gedaan.

• drusloos
  • Nu online
Denk probeer het weer eens na al die frustratie. Op 1 middag was mn sb van B naar D gegaan door naar mijn idee fouten van anderen. Dus nu weer mn sb naar C gereden, leuke race die gr3. Denk ik ga nog even door tot ik weer B heb. Tijdens start haal gaat de gene voor me op de finishlijn al vol op de rem waardoor ik tegen hem bots, de gene achter mij botst natuurlijk tegen mij, sb weer omlaag, daarna alsof het mijn fout was continu van achter en zijkant aangetikt worden dat de race is verpest. Ik ben vrij kritisch naar mezelf, maar dit heeft niks meer te maken met of je op de limiet rijdt of niet. Zelf rij ik altijd op de limiet, maar het kan. Maar met dit soort acties is de lol van die online races er wel af. Maak liever een systeem dat bij zulke acties er 100.000 van je geld afgaat, dan leren mensen het hopelijk.

Maar gelukkig gaat het spel nog niet in de kast, want stuurtje is onderweg, kijken of we daar wat meer lol aan beleven
Herkenbare momenten, maar blijf volhouden. Even een weekje niet kwalificeren, achteraan starten en/of achteraan blijven rijden of heel voorzichtig wat plekken goed maken als het kan maar je niet laten uitlokken tot deur aan deur gevechten en niet in gaten duiken die eigenlijk net te krap zijn.
Als je SB uiteindelijk op A zit zul je zien dat mensen echt beter opletten en uitwijken. Liever een plek (of meerdere) verliezen dan je rating omlaag is de instelling daar. Mocht je onverhoopt toch eraf gebeukt worden krijg je vaak na de race nog een excuus ook.

Mij SB daalde afgelopen zondag ook van (A) 99 naar 83 vanwege 5 seconde penalty. Ik wist niet dat er op Fuji een klein knikje bij de ingang van de pitstraat zat en knalde dus met 250+ op de muur :')

• Madhouse1979
  • Nu online

Madhouse1979

SimRaceBlogNL

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden, het middelste knopje op mijn stuur stond in stand D, hiermee kun je zelf knoppen toewijzen en dit wordt door F1 2019 ondersteund maar door GTS niet. Knopje op stand A zetten en rijden maar in GTS. Hoe simpel kan het zijn.

Edit: rijden lukt nog niet, ik kan gas geven, toeren lopen op maar de auto komt niet vooruit. Komt hopelijk ook goed.

Edit 2: rijden lukt nu ook. Alles weer zoals het hoort en nu lekker verder met GTS.

Madhouse1979 wijzigde deze reactie 12-10-2019 19:22 (9%)

• KW25
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
2:10.5 nu als tijd op de Gr3. Met Porsche, blijf dat echt een heerlijke wagen vinden. Wel SR naar B omdat de baan toch redelijk krap is als je goede lijnen wilt rijden en daarnaast ook veel verschil in rijlijnen. Wel coole baan verder.

 MBPr 13" 2015 256GB  iPhone 8 64GB

• drusloos
  • Nu online
Ik maar denken dat ik voor geen meter om kan gaan met vermogen. Die gr2 race 3 keer gereden en dan net aan de 9de tijd rijden. In de race ook belabberd uit de bochten komen, het tempo niet kunnen bijhouden, omdat ik telkens slip. Tcs op 3 gezet. Blijkt dat die computer mn banden automatisch op regenband heeft gezet. Zit ik de hele tijd op regenbanden te rijden... Harde band eronder, tcs op 0 en gelijk in de top 3 gekomen

• j.f.otten
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17:11
drusloos schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 17:12:
Harde band eronder, tcs op 0 en gelijk in de top 3 gekomen
Tcs op 0 dat redt ik nog niet, dan sta ik altijd achterstevoren na een bocht. Ik ben blij als ik hem op 2 en bij sommige auto's op 1 kan zetten.

• drusloos
  • Nu online
j.f.otten schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:43:
[...]

Tcs op 0 dat redt ik nog niet, dan sta ik altijd achterstevoren na een bocht. Ik ben blij als ik hem op 2 en bij sommige auto's op 1 kan zetten.
Het gaat langzaam wennen en steeds kan je een minder. Met 2 merk ik vooral dat die inhoud op momenten dat het niet nodig is, en met 1 is het eigenlijk prima te doen. Maar op een gegeven moment heb je door hoe een auto reageert bij een bepaalde hoeveelheid gas, en dat voel ik aan en corrigeer daar op met het stuur. Met tcs op 1 heb ik dan vaak dat ik denk oke nu tegensturen want lichte wielspin en dan corrigeert de tcs en dan stuur ik vol naast de baan. Lekker oefenen en het komt vanzelf! Maar met tcs rijden is niks om je voor te schamen!

• DerOllie
drusloos schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 17:12:
Ik maar denken dat ik voor geen meter om kan gaan met vermogen. Die gr2 race 3 keer gereden en dan net aan de 9de tijd rijden. In de race ook belabberd uit de bochten komen, het tempo niet kunnen bijhouden, omdat ik telkens slip. Tcs op 3 gezet. Blijkt dat die computer mn banden automatisch op regenband heeft gezet. Zit ik de hele tijd op regenbanden te rijden... Harde band eronder, tcs op 0 en gelijk in de top 3 gekomen
Ik denk dat ik al weet hoe dat komt: Heb je vorige week woensdag meegereden met de wacky wednesday race? Toen hebben we met Gr.2 op nat Tokyo gereden. Toen heeft mijn Gr.2 auto ook regenbanden er onder gekregen, en die had ie nog steeds sindsdien, en bij deze race zijn harde race banden toegestaan, maar ook regen banden, heeft de game volgens mij de banden er onder laten zitten. Ik liep namelijk tegen hetzelfde aan...

www.youtube.com/DerOllie

Afgelopen week geen tijd gehad om St Croix te rijden, iemand toevallig een screenshot van de leaderboards gemaakt?
Komende week zal ik weer eens wat meer tijd maken.

• Ekfad
  • Laatst online: 14:53

Laat jij je controller aanstaan als je het wiel aanzet?
Ik heb thuis hetzelfde stuur (eerste versie wel) en had daar vroeger ook last van. Na wat zoekwerk bleek er een probleem/bug te zijn als je beiden samen gebruikt.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16:52
Na lang afwachten eindelijk Gran Turismo Sport gehaald, Zag dat er een Spec 2 editie was. Deze dan ook maar gehaald. Zitten 10 auto's bij voor de GR3 welke ik toch al van plan was om te gaan rijden, en je kreeg er 2.5 miljoen credits bij. Was dan ook maar een 10tje duurder dan de normale editie.

Zijn er nog tips en tricks voor de beginnende bestuurder?

• Madhouse1979
  • Nu online

Madhouse1979

SimRaceBlogNL

Ekfad schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:29:
[...]

Laat jij je controller aanstaan als je het wiel aanzet?
Ik heb thuis hetzelfde stuur (eerste versie wel) en had daar vroeger ook last van. Na wat zoekwerk bleek er een probleem/bug te zijn als je beiden samen gebruikt.
Ik zet mijn controller nooit aan, doe alles met het stuurtje. Het was bij mij echt de middelste switch die niet in stand D mag staan.

Eén tip om het voor jezelf én voor anderen leuk te houden: kijk de racing etiquette filmpjes en hou je daaraan ;)

Verder natuurlijk zo min mogelijk assists aan, die remmen je vaak alleen maar af.

• Canard
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 19:33
rwbk schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:41:
Na lang afwachten eindelijk Gran Turismo Sport gehaald, Zag dat er een Spec 2 editie was. Deze dan ook maar gehaald. Zitten 10 auto's bij voor de GR3 welke ik toch al van plan was om te gaan rijden, en je kreeg er 2.5 miljoen credits bij. Was dan ook maar een 10tje duurder dan de normale editie.

Veel plezier met GTS!
Ik heb het hier al eens eerder genoemd. Ik vond de Driving School video's van Tidgney erg leerzaam!

YouTube: Tidgneys GT Sport Driving School

• DerOllie
rwbk schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:41:

Wil nu niet je bubble bursten, GTS is echt tof, maar die 10 euro was te besparen geweest. Die GR.3 wagens kon je vanzelf een keer kopen of krijgen met dagelijke prijzen, en die 2.5 miljoen rijd je vanzelf bijelkaar. Wel heb je nu tijd bespaard, je zit sneller in de game met meer wagens en credits. Alle content van spec II kreeg je ook bij normale editie ook.

Ik had echt gehoopt/gewild dat spec II meer uniek was... O-) :/

www.youtube.com/DerOllie

DerOllie schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:50:
[...]
Zodat iedereen die de game al 1 of 2 jaar speelt alsnog Spec II 'moet' kopen?
Ik ben blij dat dat niet zo is ;)

• DerOllie
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:58:
[...]

Zodat iedereen die de game al 1 of 2 jaar speelt alsnog Spec II 'moet' kopen?
Ik ben blij dat dat niet zo is ;)
Misschien moet ik het anders verwoorden. Ik had er gewoon meer van verwacht. Wellicht ook meteen met de introductie van de Taycan en Spa + nog een bijzondere track of wagen. Maar goed, die komen nu deze maand wellicht (Taycan sowieso, Spa wellicht)

Maar inderdaad, ik kom ook tot jou conclusie. Beter dat het zo nu is.

DerOllie wijzigde deze reactie 15-10-2019 14:01 (7%)

www.youtube.com/DerOllie

• Nevela
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:35:
Afgelopen week geen tijd gehad om St Croix te rijden, iemand toevallig een screenshot van de leaderboards gemaakt?
Komende week zal ik weer eens wat meer tijd maken.
Nee, geen screenshot gemaakt. Volgens mij had hjallo een 2,08 en dan een paar met 2,09 (ragp86, mithrandirr en nog iemand). Ik kwam niet verder dan 2,10. Helaas te weinig gereden vorige week.

Gr.2 deze week heb ik wel zin in. Gaan jullie ook de TT met F1 op Suzuka doen? De auto ken ik niet goed, het circuit wel. Lijkt me een mooie uitdaging.
F1 op Suzuka :D
Die ga ik weer eens vanuit de cockpit doen denk ik. Wel voor spek en bonen want tunen is niet aan mij besteed.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 15-10-2019 14:53 (30%)

dvdkiwi schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:41:
F1 op Suzuka :D
Die ga ik weer eens vanuit de cockpit doen denk ik. Wel voor spek en bonen want tunen is niet aan mij besteed.
Downforce max voor en achter. En differentieel op laagst mogelijke settings zetten. Heb ik de 1:31 mee gehaald.
Maar met controller is dit echt een hels karwei... Kreeg mega gt5 vettel challenge flashbacks...
Met die x2010 redbull ding ofzo op suzuka enz.
Uiteindelijk met stuurtje die gehaald want was met controller haast niet te doen.
Nu merk ik weer echt limiet van controller. Het snelle omgooien is vertraagd. Waar je met stuurtje natuurlijk 1:1 hebt met wat jij doet en spel doet. Snel omgooien lukt dan makkelijker. Maar na mega veel schelden enz is die 1:31.733 gelukt dan met bovenstaande settings.
Nevela schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Nee, geen screenshot gemaakt. Volgens mij had hjallo een 2,08 en dan een paar met 2,09 (ragp86, mithrandirr en nog iemand). Ik kwam niet verder dan 2,10. Helaas te weinig gereden vorige week.

Gr.2 deze week heb ik wel zin in. Gaan jullie ook de TT met F1 op Suzuka doen? De auto ken ik niet goed, het circuit wel. Lijkt me een mooie uitdaging.
Iemand was sneller dan mij. Ik had 2:08.026 en iemand zat op een 2:07.9xx weet alleen effe niet meer wie... Was van forum hiero.

v8power67 wijzigde deze reactie 15-10-2019 15:34 (26%)

Paar rondjes op Tsukuba gedaan en voor nu even de snelste op ons leaderboard :P
Er moeten nog een hoop lui de baan op maar voorlopig ben ik blij met mijn 1:11.628 (is gelijk mijn optimale tijd).
Slechts 0.6 sec achter de nummer 10 in de top 10 viel me ook niet tegen.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 15-10-2019 17:58 (6%)

• VCDfan
  • Laatst online: 20:57
Nevela schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Ik heb begin vorige week een 2:09.2 gereden. Later die week kwam ik er niet meer onder. Die 2:08.0 of sneller is wel een beetje "alien". :/ :) Erg goed!

VCDfan wijzigde deze reactie 15-10-2019 19:28 (4%)

PSN: RNJ-FBR

• KW25
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Vind die dailies van deze week eigenlijk niet veel. Die endurance is een soort van optocht aangezien je er moeilijk voorbij komt. Heb geen credits voor een gr.2 wagen atm dus kan die helaas niet proberen

 MBPr 13" 2015 256GB  iPhone 8 64GB

• MailMan
KW25 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:03:
Vind die dailies van deze week eigenlijk niet veel. Die endurance is een soort van optocht aangezien je er moeilijk voorbij komt. Heb geen credits voor een gr.2 wagen atm dus kan die helaas niet proberen
Same same, en bij de endurance ben ik nu twee races achter elkaar gespind omdat iemand mij in de hairpin voor het lange stuk bij m'n achterwiel aantikte. Dan sta je +10s laatste en dat haal je dus nooit meer bij omdat de rest slipstream heeft.

De Gr.4 race ook geprobeerd, maar ook daar is het beuken in de bochten met SR99 'collegas'. En klein tikje is dan funnest omdat je dan in de barrier belandt en +5 penalty krijgt...

Ik ga wel lobbies doen deze week :P
Race zelf weinig online maar vond de quali van de gr2 race wel echt vet. Gr2 op deze baan is heerlijke combo! Moet eigenlijk nog even echt voor gaan zitten en proberen onder de 1:28 te komen.

• schumi2004
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:49:
Paar rondjes op Tsukuba gedaan en voor nu even de snelste op ons leaderboard :P
Er moeten nog een hoop lui de baan op maar voorlopig ben ik blij met mijn 1:11.628 (is gelijk mijn optimale tijd).
Slechts 0.6 sec achter de nummer 10 in de top 10 viel me ook niet tegen.

[YouTube: Gran Turismo™SPORT online time trial | Roadster S (ND) '15 at Tsukuba | 1:11.628]
Netjes.

Waar kan ik dit leaderboard overigens vinden?
Ik heb de lijst wel voorbij zien komen met users maar nog niet een daadwerkelijk linkje naar dit leaderboard.
Voor zover ik weet kun je de verschillende leaderboards enkel ingame zien ;)

• sverzijl
schumi2004 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:03:
[...]

Netjes.

Waar kan ik dit leaderboard overigens vinden?
Ik heb de lijst wel voorbij zien komen met users maar nog niet een daadwerkelijk linkje naar dit leaderboard.
https://www.kudosprime.co...s.php?sec=daily&eid=20527

sverzijl wijzigde deze reactie 17-10-2019 13:22 (70%)

• schumi2004
Thanks, ik dacht dat we het over het Tweakers leaderboard hadden :P
v8power67 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 22:55:
Race zelf weinig online maar vond de quali van de gr2 race wel echt vet. Gr2 op deze baan is heerlijke combo!
Deze ga ik ook even proberen. Fantastische baan blijft het, samen met Lago Maggiore één van de leukste in de game imo.
Wel even normaal doen met je 1:27/1:28 hoor... 8)7

Wel lastig om één race uit te kiezen en daar vol op te focussen; zowel de dailies als de tt met de F1 zijn zeer leuk deze week!

Zag dat je onder mijn tijd op Tsukuba bent gegaan, damn you! :P

dvdkiwi wijzigde deze reactie 17-10-2019 17:21 (35%)

• schumi2004
DerOllie schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

Wil nu niet je bubble bursten, GTS is echt tof, maar die 10 euro was te besparen geweest. Die GR.3 wagens kon je vanzelf een keer kopen of krijgen met dagelijke prijzen, en die 2.5 miljoen rijd je vanzelf bijelkaar. Wel heb je nu tijd bespaard, je zit sneller in de game met meer wagens en credits. Alle content van spec II kreeg je ook bij normale editie ook.

Alleen al voor het niet meer hoeven binnen te halen van de huidige updates zou voor mij al dat 10tje extra waard zijn maar dat is mijn mening.

• Canard
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 19:33
dvdkiwi schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:32:
Voor zover ik weet kun je de verschillende leaderboards enkel ingame zien ;)
Kan wel online kwam ik laatst achter.

https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/sportmode/schedule

Daar zie je race A B en C, ff doorklikken en daarna kun je Friend Rankings kiezen (als je ingelogd bent)
Pagina: 1 ... 67 ... 70 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True