Menace_1981 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:29:
Nieuwe racer hier die t300 rs gt en ps challenge heeft gekocht 😊
Zijn jullie steeds de “officiele” online races (op die gezette tijden) aan het doen if ook veel custom online matches?
Ben nu alleen de offline races aan het doen. Gaat steeds beter, maar begint een beetje eentonig te worden.
Ik rijd de laatste paar maanden veel bij GTSV (
https://gtsportvlaanderen.be/ ,
https://www.facebook.com/groups/gtsvlaanderen/ ).
Een leuke kleinschalige GTSport community die veel events organiseert (GR3 Endurance kampioenschap, Team vs Team races, funcups, kartraces, zelfs een 4 uur endurance die je met z'n 2-en (om en om) moet rijden).
Het grote voordeel tov de Sport mode races en open lobbies is dat iedereen heel netjes/fair rijdt (gebeuk is echt uit den boze). We rijden dan ook altijd met max damage instelling, dus je moet ook wel wat voorzichtig zijn. Maakt een race op Mount Panorama overigens wel extra spannend.
Het clubje heet dan wel 'GT Sport Vlaanderen', maar Nederlanders zoals ik zijn ook gewoon welkom (geloof dat er nu iets van 10 Nederlanders bij zitten).
We oefenen veel samen in (meestal besloten) lobbies en helpen elkaar met onszelf te verbeteren (tuning, banden/fuel strategie, al dan niet shortshiften, rijstijl etc). Er zijn 3 groepen: AM , AM/PRO en PRO's. Als nieuwe member begin je standaard bij AM, als blijkt dat je (te) snel bent door naar AM/PRO of PRO groep.
We zijn nu bezig om ons voor te bereiden op een 9-lapper Nurburgring 24u by night. Deze dan maar een keer wel met lichte schade ipv zwaar.
Oh ja, en wat ook wel leuk is is dat er een paar man zijn die het leuk vinden om commentaar te geven tijdens de race en/of een samenvatting van een race te editen :
[
YouTube: Live PS4-uitzending van GTSV-Bakker]
Toevallig net 2 races die ik won. Maar win ze echt niet allemaal

Zeer sterke tegenstanders.
Tot zover de reclame.. Feel free om eens vrijblijvend te komen kijken (kijk op de facebook pagina en/of voeg mijn PSN toe: s11mon72).
Het varieert, tot nu toe wel het meeste 's avonds in het weekend, maar ik hoor ook geluiden dat sommigen doordeweeks ook iets willen organiseren (iedere woensdagavond bijv).
Maar sowieso rijden we doordeweeks 's avonds oefenraces voor komende kampioenschapsrace bijvoorbeeld.
[
Voor 21% gewijzigd door
sverzijl op 28-08-2019 15:49
]