Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Dat was toch al bevestigd door Kazunori zelf, dat die update er bij zou zitten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Update is beschikbaar, maar geen regen inderdaad..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Gisteren twee leuke races gehad op Interlagos! De eerste race starte ik als zesde en heb ik weten te eindigen als vierde. De tweede race starte ik vanaf pole position en na het volledig verklooien van de eerste bocht had ik een 1 sec. penalty aan m'n broek hangen waarna ik terugviel naar de vijfde positie. Het terugvechten naar een finish op de tweede plek is een race die ikzelf érg leuk vond en ook érg blij mee ben! Ben dankzij deze twee races ook van een D/S rating naar een C/S rating gegaan.

Race 1: https://www.twitch.tv/videos/444836103
Race 2: https://www.twitch.tv/videos/444836104

En nog een clip van een gave overtake in race 2: https://www.twitch.tv/nlr...geEnthusiasticMilkDxAbomb

Mochten jullie het leuk vinden, ik stream meestal wanneer ik GT Sport speel, dus volg me vooral op Twitch! https://www.twitch.tv/nlrevell

[ Voor 8% gewijzigd door RevellNL op 27-06-2019 10:57 . Reden: Twitch link toegevoegd ]

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
Iemand die onderstaand kent cq kan bevestigen?

Ik heb het vermoeden dat als je op een circuit even naast de baan komt, hetzij een uitloopstrook dan wel gras/grind dat je de eerste 2 á 3 bochten ook daadwerkelijk last hebt van "vuile" banden.
Voor mijn gevoel heb ik dan altijd net iets minder grip en veelal wat onderstuur.

Gr. 3 race op Suzuka is lekker hoor, ik hou van dat baantje.
Heb gisteren gekozen voor de AMG GT.3 '16 die stuurt lekker én klinkt goed. Traction control op standje 1 en voor de langzame bochten even op standje 2.

Rating ook weer wat opgekrikt van C/C naar bijna C/A, alleen natuurlijk in de laatste race van gisterenavond achterop iemand geknald in de hairpin. Het was de eerste ronde, ik deed voorzichtig maar alsnog ging iedereen ontzettend vroeg op de rem voor de hairpin. Ontwijken was niet mogelijk en dus 3 sec. penalty, ondanks dat mijn voorligger en weinig last van had. Resultaat was weer een rating van C/B. Shit happens....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
B-Real schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:26:
Iemand die onderstaand kent cq kan bevestigen?

Ik heb het vermoeden dat als je op een circuit even naast de baan komt, hetzij een uitloopstrook dan wel gras/grind dat je de eerste 2 á 3 bochten ook daadwerkelijk last hebt van "vuile" banden.
Voor mijn gevoel heb ik dan altijd net iets minder grip en veelal wat onderstuur.

<knio>
Yups, heel herkenbaar.
De eerste paar 100 meter heb je inderdaad last van vuile banden en verminderde grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

schumi2004 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:58:
[...]

Yups, heel herkenbaar.
De eerste paar 100 meter heb je inderdaad last van vuile banden en verminderde grip.
ohja zeer zeker. Wel zo realistisch. Daarom zie je andere rijders vaak na een uitje buiten de baan moeite hebben met grip in de eerste bochten daarna. Altijd even goed oplett... euuhh, van profiteren op dat moment en inhalen!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Duidelijk :)
Ik had mijzelf al meerdere keren afgevraagd of ik nou gek was of dat het nou echt aan het spel lag. Blijkbaar gaat het realisme zo ver, tof :)

Ben dan wel benieuwd, als straks de update met regen komt, of er dan ook verschil in grip te merken is tussen op of net buiten de ideale (regen)lijn en of deze lijnen dan ook weer afwijken van de droogweer lijnen.

Blijft toch een lekker spel hoor :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 14-09 06:44
Staar je niet blind op de top 10 tijden van Race A (Clio - Goodwood) deze week. Er is een manier om de laatste chicane op het rechte stuk aan de rechterkant voorbij te rijden zonder penalty. Zolang je rechts op het gras rijdt en snel oversteekt naar de linkerkant en via het gras de finishlijn doorkruist krijg je van het spel geen penalty en kan je dus een 1.26 rijden. Waarom je dat zou doen en zelfs bedenken? Geen idee.
Natuurlijk een fout in de game maar om daar gebruik van te maken zou ik niet eens willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VCDfan schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 20:06:
Staar je niet blind op de top 10 tijden van Race A (Clio - Goodwood) deze week. Er is een manier om de laatste chicane op het rechte stuk aan de rechterkant voorbij te rijden zonder penalty. Zolang je rechts op het gras rijdt en snel oversteekt naar de linkerkant en via het gras de finishlijn doorkruist krijg je van het spel geen penalty en kan je dus een 1.26 rijden. Waarom je dat zou doen en zelfs bedenken? Geen idee.
Natuurlijk een fout in de game maar om daar gebruik van te maken zou ik niet eens willen.
Ah dat verklaart een hoop...
Heb echt de ballen uit mn broek gereden en reed een 1:29.4xx. en stond zover achter op de top dat ik dacht laat maar..

Ander nieuws ;

https://www.gtplanet.net/...-past-present-and-future/

Ze zijn al lang bezig met de nieuwe gran turismo. Dus als ze slim zijn rond de launch van ps5 !!
“I think in terms of races themselves and physics GT Sport has really reached the best place that we’ve ever reached – we’re at a very good place,” says Yamauchi. “On the other hand, obviously we’re working on the next Gran Turismo already, and the world of sport we’ve achieved through GT Sport is something I’ve always imagined to be the future of Gran Turismo. We were able to establish that now.”

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/elvow5wr0dNy0aocRFZL1LN0/medium.jpg

Zag dat de tijden van de goodwood race met de clio gereset waren. Dus dacht ik ga weer eens ervoor zitten. Een 1;28.310 is resultaat.
Mn replay staat ook online als je mij als friend hebt op psn kan je hem bekijken via de friend rankings pagina bij de rankings tab.
Meer dan seconde sneller dan gisteren. Zeer blij mee :)
Owh en sta nog eventjes in top 10 zie screenie!

En zie nu dat ik een dubbelpost heb excuses.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 03-07-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik zou zweren dat ik jouw PSN naam dit weekend of afgelopen maandagavond ben tegengenkomen bij een Gr.3 race, maar gezien je ranking zouden wij elkaar niet kunnen "ontmoeten".

Goed dat ze de tijden hebben gereset, ze hebben neem ik aan ook gelijk de shortcut dichtgetimmerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:09:
Ik zou zweren dat ik jouw PSN naam dit weekend of afgelopen maandagavond ben tegengenkomen bij een Gr.3 race, maar gezien je ranking zouden wij elkaar niet kunnen "ontmoeten".

Goed dat ze de tijden hebben gereset, ze hebben neem ik aan ook gelijk de shortcut dichtgetimmerd?
Nee ik race amper online en ben niet online geweest afgelopen maandag.
Maare qua shortcut weet ik niet precies welke maar ik denk het wel had replay van nr1 gekeken en die reed kveral netjes op de baan alleen bij laatste chicane klein beetje met 2 wielen op gras. Maar dat mag volgena mij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Dat vind ik sowieso lastig, om te bepalen waar je nu echt de tracklimits zitten.
Vooral bij chicanes waar je het liefst vol overheen wil rossen is het soms maar met samengeknepen billen hopen dat je geen penalty krijgt.
Net als dat het soms knap frustrerend is als je bij het uitkomen van een bocht iets te wijt gaat, maar voor je gevoel net binnen de lijntjes zit en toch een penalty krijgt.

Is uiteraard een kwestie van trial&error door veel rondjes te rijden, maar die tijd heb ik niet echt.

Voorbeelden:
- de eerste bochtencombinatie op Interlagos, hoe ver kun je daar de tweede knik naar rechts "afsteken"?
- de langzame sectie op Interlagos, daar wil je ook zoveel mogelijk over de curbs aan de binnenkant bij o.a. de eerste bocht maar kan ook tricky zijn.
- Suzuka, de snelle knik naar rechts vóór de knik waarna je onder de brug door gaat. Die kun je behoorlijk hard nemen en voor mijn gevoel meer afsteken dan dat je soms op andere circuits/bochten kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:21:
Dat vind ik sowieso lastig, om te bepalen waar je nu echt de tracklimits zitten.
Vooral bij chicanes waar je het liefst vol overheen wil rossen is het soms maar met samengeknepen billen hopen dat je geen penalty krijgt.
Net als dat het soms knap frustrerend is als je bij het uitkomen van een bocht iets te wijt gaat, maar voor je gevoel net binnen de lijntjes zit en toch een penalty krijgt.

Is uiteraard een kwestie van trial&error door veel rondjes te rijden, maar die tijd heb ik niet echt.

Voorbeelden:
- de eerste bochtencombinatie op Interlagos, hoe ver kun je daar de tweede knik naar rechts "afsteken"?
- de langzame sectie op Interlagos, daar wil je ook zoveel mogelijk over de curbs aan de binnenkant bij o.a. de eerste bocht maar kan ook tricky zijn.
- Suzuka, de snelle knik naar rechts vóór de knik waarna je onder de brug door gaat. Die kun je behoorlijk hard nemen en voor mijn gevoel meer afsteken dan dat je soms op andere circuits/bochten kunt.
1. Met 2 wielen op asfalt/curb blijven zit je goed
2. Geld zelfde altijd wielen op asfalt of curb houden.
3. Tja die geld ook weer 2 wielen op asfalt houden maar dat is daar lastiger ivm de knik. Dus ja ik test altijd eerst bij nieuwe circuits de limieten en dan ja proberen te onthouden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ja, als je op het asfalt blijft zit je altijd goed hè :P haha
Dat is nou juist het punt want dat is niet altijd de snelste manier. Je wilt op sommige plekken vol over de curbs rossen en het liefst met twee wielen door het gras, maar dat wordt nog wel eens afgestraft.

Kwalificaties doe ik heel vaak niet, maar misschien moet ik inderdaad de kwalificaties eens gaan gebruiken om bewust die limieten op te zoeken (en proberen te onthouden ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe alleen maar kwalificatie. En zo leer je ontzettend veel.
En ja ik snap wat je bedoeld met grenzen zoeken maar die zijn meestal maximaal 2 wielen van de baan af. Dus of het dan gras enz is maakt niet uit. 2 wielen op de baan is meestal okee. Soms heb je stukken waar je hellemaal eraf kan en sneller bent en soms is krap 2 wielen net toegestaan. Is lastig uit te leggen. Beste is gewoon oefenen en anders de snelste Laps van andere analyseren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 14-09 06:44
Inmiddels zijn inderdaad de tijden van Race A gereset in GTSport na constatering van de fout op het circuit. Er staan nu extra blokken aan de rechterkant van de chicane. Die stonden er gisteren niet en kon je dus gebruik van maken, als je daar behoefte aan had, om te cheaten. Want dat is het natuurlijk.

Zie deze video in de oude situatie: YouTube: Cheat at Goodwood Motor Circuit

Ik zag je nieuwe tijd staan (hjallo) en daar kwam ik niet in de buurt. Wel een 0,2 sneller dan gisteren maar dan praat je over een 1.29.6. Soms zitten we dichter bij elkaar. Ligt vaak aan de auto - circuit combi.

Ik doe ook vaak alleen maar kwali en vind het leuk om tijden te vergelijken. Met 22 vrienden in mijn PSN lijstje is alleen hjallo die daar ook mee bezig is. Mocht je het leuk vinden om tijden te vergelijken en daarmee ook een motivatie te geven om iemand in je friendlist te "verslaan"? PSN : RNJ-FBR :)

Vandaag weer een melding van een server update. Alleen een server update of nog iets anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VCDfan schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:38:
Inmiddels zijn inderdaad de tijden van Race A gereset in GTSport na constatering van de fout op het circuit. Er staan nu extra blokken aan de rechterkant van de chicane. Die stonden er gisteren niet en kon je dus gebruik van maken, als je daar behoefte aan had, om te cheaten. Want dat is het natuurlijk.

Zie deze video in de oude situatie: YouTube: Cheat at Goodwood Motor Circuit

Ik zag je nieuwe tijd staan (hjallo) en daar kwam ik niet in de buurt. Wel een 0,2 sneller dan gisteren maar dan praat je over een 1.29.6. Soms zitten we dichter bij elkaar. Ligt vaak aan de auto - circuit combi.

Ik doe ook vaak alleen maar kwali en vind het leuk om tijden te vergelijken. Met 22 vrienden in mijn PSN lijstje is alleen hjallo die daar ook mee bezig is. Mocht je het leuk vinden om tijden te vergelijken en daarmee ook een motivatie te geven om iemand in je friendlist te "verslaan"? PSN : RNJ-FBR :)

Vandaag weer een melding van een server update. Alleen een server update of nog iets anders?
Ah kijk nu weet ik wie je bent haha. Zie vaak je tijden en idd zitten vaak heel dicht bij mekaar. Moet altijd flink voor gaan zitten om je tijd te verslaan. Heb ook maar paar mensen in mn lijst die kwalificatie doen. Alrijd wel lachen !

Owh en idd zoeken mensen iemand voor kwalificatie tijden : hjallo is mn psn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Wat ik ook bijzonder vind is dat ze het circuit dus een update kunnen geven zonder dat we een update moeten downloaden. Circuit in de cloud? Hoe zit dit? Iemand die dit weet?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DerOllie schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:03:
Wat ik ook bijzonder vind is dat ze het circuit dus een update kunnen geven zonder dat we een update moeten downloaden. Circuit in de cloud? Hoe zit dit? Iemand die dit weet?
Uhm ja denk dat er bepaalde dingen in de server bepaald worden. Spel doet dan gewoon weergeven wat de server zegt. Vandaar de altijd online verplichtingen. Zo kunnen ze on the fly iets aanpassen. Handig ondanks dat always online best kut is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Als je alleen kwalificatie rijdt, mis je dan de directe competitie niet?
Ik snap echt wel dat het een uitdaging is om die laatste tiende te vinden, dat je weet wat er beter kan maar dat het net niet lukt in de ene bocht. Of dat die ene lastige bocht toch lukt, maar dat je dan weer ergens anders iets laat liggen.

Ik heb mij gisteren weer goed vermaakt met de Gr. 3 race op Suzuka. Telkens achteraan begonnen, terwijl ik mij qua tijden kan meten met de top 5.
Is soms lastig, omdat het achterveld wel erg langzaam rijdt. Door fouten van anderen en cleane inhaalacties toch een paar keer 5e en een keer 4e geworden. :)

De AMG GT3 omgeruild voor de Corvette C7 GT3. Deze klinkt nog beter, is alleen iets minder stabiel bij het insturen en vergt dus wat gewenning. Ik hou er van :)

Aangezien ik bijna op de 20 mln credits zat ook maar even de Ferrari F50 gekocht en de Mercedes F1 W08, in die laatste maar voorzichtig begonnen met wat rondjes Monza.
Had verwacht dat het ding bloedsnel zou zijn en lastig te rijden zou zijn, maar dat valt reuze mee!
Snel is ie natuurlijk, je remt steevast veel te vroeg en sturen gaat heel direct maar al met al rijdt het wel verbazend makkelijk. Zelfs zonder TC! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B-Real schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:45:
Als je alleen kwalificatie rijdt, mis je dan de directe competitie niet?
Het ligt er aan wat je leuk vindt.
@v8power67 vindt het leuk om zich te meten met de top 10, anderen vinden het leuk om zich te meten met tegenstanders op de baan. Het heeft allebei zijn charmes ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt kwalificatie is echt mijn ding. Lege baan en knallen met die bak. Maar soms doe ik wel eens een race alleen merk dat met controller meekomen in de top echt lastig is ivm banden slijtage. Is gewoon meer dan met stuur.
Denk dat ik maar eerst weer ga beginnen met wat open lobbys. Beetje wennen weer aan racen met andere. Doe dat toch wel echt te weinig. Plus lobby met leuke settings is altijd wel lachen. Of een trackday lobby op de ring. Gewoon alleen maar time attacken meer niet. Dat is echt mijn ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.gtplanet.net/...nce-bop-changes-detailed/

Gr.1 Class
Peugeot 908 HDi FAP – Team Peugeot Total ’10 [Power Ratio : 90% > 91%]
Gr.2 Class
Honda EPSON NSX ’08 [Power Ratio : 121% >122%]
Lexus PETRONAS TOM’S SC430 ’08 [Power Ratio : 130% >132%]
Nissan XANAVI NISMO GT-R ’08 [Power Ratio : 126% >128%]
Gr.3 Class
Alfa Romeo 4C Gr.3 [Power Ratio : 105% > 104%] [Weight Reduction Ratio : 105% > 104%]
Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT) ’15 [Power Ratio : 93% > 90%] [Weight Reduction Ratio : 108% > 106%]
BMW M6 GT3 M Power Livery ’16 [Weight Reduction Ratio : 102% > 103%]
BMW M6 GT3 (Walkenhorst Motorsport) ’16 [Weight Reduction Ratio : 102% > 103%]
Dodge Viper SRT GT3-R ’15 [Power Ratio : 81% > 82%]
Ferrari 458 Italia GT3 ’13 [Power Ratio : 99% > 97%] [Weight Reduction Ratio : 109% > 107%]
Honda NSX Gr.3 [Power Ratio : 99% > 97%] [Weight Reduction Ratio : 102% > 100%]
Lamborghini Huracán GT3 ’15 [Power Ratio : 96% > 94%] [Weight Reduction Ratio : 108% > 106%]
Lexus RC F GT3 (Emil Frey Racing) ’17 [Weight Reduction Ratio : 102% > 103%]
Lexus RC F GT3 prototype (Emil Frey Racing) ’16 [Weight Reduction Ratio : 102% > 103%]
McLaren 650S GT3 ’15 [Power Ratio : 110% > 109%] [Weight Reduction Ratio : 107% > 106%]
Peugeot RCZ Gr.3 [Power Ratio : 107% > 106%] [Weight Reduction Ratio : 110% > 109%]
Toyota FT-1 Vision Gran Turismo (Gr.3) [Power Ratio : 100% > 101%] [Weight Reduction Ratio : 102% > 103%]
Gr.4 Class
Alfa Romeo 4C Gr.4 [Weight Reduction Ratio : 109% > 108%]
BMW M4 Gr.4 [Power Ratio : 99% > 98%]
Honda NSX Gr.4 [Weight Reduction Ratio : 108% > 107%]
Lexus RC F Gr.4 [Weight Reduction Ratio : 103% > 104%]
Renault Sport Mégane Trophy ’11 [Power Ratio : 87% > 88%]
Subaru WRX Gr.4 [Weight Reduction Ratio : 102% > 101%]

Blijft jammer wat ze met de gr3 viper doen. Ding is snel op rechte stuk maar bochten en remmen is wazig. Ook jammer dat ze niet heel soms eens een sport event doen waar je je auto kan afstellen. Had toen een gr4 viper tune die meekon met de absolute top! Nu is de gr4 net als gr3 viper kansloos...

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 04-07-2019 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
@v8power67
Ik mis ook wel een beetje events waar je zelf de hand heb in tuning. (Heb je het zo realistisch mogelijk gemaakt met allerlei tuning opties en dan mag je ze niet gebruiken :? )
Nu is het veelal vaak van het zelfde imo.
Waar de een perfect rijd op circuit X rijd ie de volgende keer als een dweil op zelfde circuit.
Ook circuit keuze vind ik matig, er zijn zoveel meer leuke circuits voor daily events maar het lijkt alsof het gewoon een aantal circuits zijn die in een loop zitten..

Iets anders wat los staat van Online is de Campaigne mode, ik zal niet de enige zijn denk die het opvalt dat 9,5 van de 10 x er Ferrari op kop rijd toch? Realisme is in veel gevallen ver te zoeken daar wat kop posities betreft etc.

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 05-07-2019 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
Hoe krijg ik in Time Trial een Ghost van een andere auto geladen? Ik zie geen ghost van de andere save/auto, hoe vaak ik ook op R3 druk.

Stappen die ik neem:

- Ga naar TT en rijd een rondje
- Sla snelste rondje op
- Kies Auto B uit garage
- Laad replay/ghost van Auto A
- Rij twee rondjes maar zie geen ghost van Auto A (maar wel van B)

Mijn beide Ghost Settings (Loaded Ghost en Personal Best Ghost staan op "ON").

Wat doe ik fout? Ik lees op Internet dat dit een bug kan zijn: https://www.gtplanet.net/...287/page-69#post-12669197

[EDIT] Ok de eerste replay zal wel bugged zijn, want de tweede keer lukt het ineens wel :)

[EDIT2] Huh, en nu weer bij twee andere auto's niet...? 8)7

[EDIT3] Ik heb nu een lijst van 10 Ghosts met 5 verschillende auto's en sommige laden wel en andere niet. Het soort auto maakt niet uit. Lijkt er meer mee te maken te hebben hoe laat ik na een rondje stop om te saven of hoe lang ik wacht voordat ik doorga na een volgend menu...

[ Voor 37% gewijzigd door MailMan op 16-07-2019 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Misschien als de auto in de tussentijd een BOP aanpassing gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Unbreukable schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:30:
Misschien als de auto in de tussentijd een BOP aanpassing gehad heeft?
Ik heb GTS pas sinds eergisteren en de replays zijn meteen gesaved na een ronde en meteen geladen na een auto swap uit de garage.

Is er trouwens nog een mogelijkheid om een Ghost replay te verwijderen? Het bestand zelf dus, niet het disablen van de ghost.

[ Voor 16% gewijzigd door MailMan op 16-07-2019 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-07 14:48
Na weer is in een kart gezetten te hebben toch maar weer is GTS na 1 jaar uit de kast gepakt.

Gebruiken jullie allemaal een racestuur of gewoon de controller?
Ik ben namelijk op zoek naar een reden om eventueel(voor niet te veel geld) een stuur aan te schaffen om is te kijken of dat een stuk beter werkt of niet. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 14:57
merino-peperino schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:28:
Gebruiken jullie allemaal een racestuur of gewoon de controller?
Ik gebruik de motion steering met de controller. Hierdoor kun je heel precies sturen zonder geld uit te geven aan een stuurtje. Het lijkt me nog wel een keer tof om een stuurtje aan te schaffen voor de extra ervaring maar met de controller is het ook prima te doen. Ook in VR is motion steering prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@merino-peperino Ik zou het topic eens doorlezen, de vraag stuur of controller is al vaker voorbij gekomen. Ik denk dat je (dmv de zoekfunctie wellicht) wel voldoende antwoorden vindt, uit zowel de controller- als de stuurhoek.
MailMan schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:42:
[...]

Is er trouwens nog een mogelijkheid om een Ghost replay te verwijderen? Het bestand zelf dus, niet het disablen van de ghost.
Als ik het goed heb moet je dan de snelste ronde replay verwijderen uit je library.

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 17-07-2019 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 13:46:
@merino-peperino Ik zou het topic eens doorlezen, de vraag stuur of controller is al vaker voorbij gekomen. Ik denk dat je (dmv de zoekfunctie wellicht) wel voldoende antwoorden vindt, uit zowel de controller- als de stuurhoek.

[...]

Als ik het goed heb moet je dan de snelste ronde replay verwijderen uit je library.
Volgens mij staat in mijn library geen enkele replay :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mmm, dan zou ik eens moeten kijken.

*even gekeken
Geen idee :/
Er staan bij mij wel een hoop snelste tijden tussen mijn replays in de library maar weet niet of dat ál mijn ghosts zijn. Anders zou ik zo snel ook niet weten waar je ze zou kunnen vinden en verwijderen.

[ Voor 81% gewijzigd door Superkiwi op 17-07-2019 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:12:
Mmm, dan zou ik eens moeten kijken.

*even gekeken
Geen idee :/
Er staan bij mij wel een hoop snelste tijden tussen mijn replays in de library maar weet niet of dat ál mijn ghosts zijn. Anders zou ik zo snel ook niet weten waar je ze zou kunnen vinden en verwijderen.
Je hebt gelijk! Het staat er wel bij. Ik keek niet in mijn Library maar bij mijn Profile Gallery :)

Heb de PS4 nog maar een paar dagen, en GTS dus ook :P

Ik heb trouwens nog wel steeds de Ghost replay die vaak niet goed wil laden (of saven). Ben ik echt de enige?

[ Voor 14% gewijzigd door MailMan op 17-07-2019 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 13:37

Bloodclot

Jawier!

volgende week race C nurnbergring met N100 auto's? 2 rondjes. klopt dit?
Race A is GR4 auto's en Race B gr3. misschien verwisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou kunnen kloppen. Race C zijn niet zozeer de snelste auto's, het zijn de races die het langst duren. En 2 ronden Nordschleife met N200 wagens duurt nogal eventjes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 13:37

Bloodclot

Jawier!

dvdkiwi schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 22:55:
Dat zou kunnen kloppen. Race C zijn niet zozeer de snelste auto's, het zijn de races die het langst duren. En 2 ronden Nordschleife met N200 wagens duurt nogal eventjes :P
20 Volkswagen busjes en gaan! Bandjes helemaal op na 1 ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Na een weekje een PS4 met GTS te hebben toch maar eens gedurfd om online te gaan en dat was een stuk leuker dan gedacht :)

Moet nog wel even uitzoeken hoe alles online werkt, maar het viel me heel erg mee met de chaos op de baan.

Wel apart dat bij sommige races mensen heel erg verschilden in niveau, waarbij de eerst 1-4 echt 10+ sec sneller waren dan de rest. Kan dat komen omdat het voornamelijk de beginnen categorie is (E) waarvan er minder spelers zijn en de matchmaking dan te weinig keus heeft?

Ik was ook wel beetje verbaasd dat je TCS gewoon aan/uit kan zetten tijdens de online race, maar OK.

[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 21-07-2019 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MailMan schreef op zondag 21 juli 2019 @ 22:51:
Wel apart dat bij sommige races mensen heel erg verschilden in niveau, waarbij de eerst 1-4 echt 10+ sec sneller waren dan de rest. Kan dat komen omdat het voornamelijk de beginnen categorie is (E) waarvan er minder spelers zijn en de matchmaking dan te weinig keus heeft?
Dat kan, opvulling met spelers van met een andere DR (meestal één rating verschil) komt regelmatig voor. Het kan ook zijn dat mensen bijvoorbeeld een nieuw account zijn begonnen, of door een aantal (hele) slechte resultaten zijn teruggezakt in de rankings.
MailMan schreef op zondag 21 juli 2019 @ 22:51:
Ik was ook wel beetje verbaasd dat je TCS gewoon aan/uit kan zetten tijdens de online race, maar OK.
Dat je die zelf kunt regelen snap ik op zich wel; zeker met high-powered achterwielaangedreven auto's is het met een controller best lastig om zonder TCS te rijden, met pedalen wil je vaak juist zonder TCS.

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 21-07-2019 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op zondag 21 juli 2019 @ 23:03:
[...]

Dat kan, opvulling met spelers van met een andere DR (meestal één rating verschil) komt regelmatig voor. Het kan ook zijn dat mensen bijvoorbeeld een nieuw account zijn begonnen, of door een aantal (hele) slechte resultaten zijn teruggezakt in de rankings.

[...]

Dat je die zelf kunt regelen snap ik op zich wel; zeker met high-powered achterwielaangedreven auto's is het met een controller best lastig om zonder TCS te rijden, met pedalen wil je vaak juist zonder TCS.
Ja dat ben ik met je eens. Ben na een paar dagen met de controller toch overstag gegaan en sinds vandaag een G29 met playseat. Ik dacht eerst dat races wellicht ingedeeld zouden worden op basis van controller of je eigen driving assist settings, maar alles rijdt door elkaar. En toch gaat dat best OK gelukkig :)

Heb je naast de Daily race (en twee andere championships) nog andere online voorgebakken races? Of is het dan gewoon custom races in een lobby zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 3 daily races met daarnaast af en toe de Manufacturers & National Cup is het inderdaad qua vooropgezette races ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Canard schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:27:
WTF?! Ik heb gisteren niets eens online gespeeld, behalve een kwalificatierit van de Gr.4 daily race.
Ik heb wel verschillende stickers geüpload... (logo's van computer gerelateerde merken).

[...]

edit: ik zie nu dat het LG logo verwijderd is... :?
Vanochtend vanuit het niets een zelfde bericht en mail ontvangen terwijl er totaal niets gebeurd is. Zou iemand je gerapporteerd hebben ofzo omdat ie niet winnen kon ofzo? Als dat zo is is dat mooi ruk want je krijgt van Sony niets te horen hoe of wat en een ander kan je dus zo rapporten dan en 2x dan ben je de klos.

Of is het toch iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Vraagje voor de G29 en Force Feedback stuurtjes in het algemeen: Ik vind het detail in Force Feedback van de track zelf een beetje tegenvallen. Alleen als ik langzaam rijd (< 80km/h) voel ik de rumble strips/curbs echt goed trillen, maar daarboven is het nauwelijks te merken.

Tijdens het echte racen voel ik wel veel (tegen)kracht in het wiel, maar dus vrij weinig details. Overstuur op zich wel, maar dat is het een beetje.

Ik kwam van een Logitech Driving Force GT op de PS2, en ik had het idee dat daar meer detail/gevoel in zat qua feedback. Ervaren jullie dit ook zo?

Misschien moet ik nog wat meer met de FB settings in GTS klooien, maar de beschrijving ervan vind ik niet heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-07 20:02
Man man man, ik wordt helemaal gek van al die figuren die expres remmen waardoor je er net tegen aan tikt. Hop weer 3 seconden penalty en dat alleen maar zodat ze 1 plekje boven je eindigen.. Het penalty systeem rammelt nog steeds.

Eerder remmen is ook geen optie want je weet niet wanneer en of ze ineens zon actie uithalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Yep, herkenbaar. Daarom altijd afstand houden, vol op de bumper zitten levert je gewoon erg makkelijk een penalty op.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels wel klaar ben met de (vaak Russische) kamikaze piloten, als ik er weer eens af gebeukt wordt rapporteer ik ze gewoon.

De daily races zijn nu wel erg lekker trouwens! Gisteren 1x de Gr.4 race gedaan, maar die auto's liggen mij totaal niet dus ik bleef een beetje achteraan bungelen. De Gr. 3 race van vorige week ging mij veel beter af.

De race op de Nordschleife met de Swiftjes is wel heel tof. Heerlijk gooi en smijt bakkie. Gang is alles, remmen is angst :P Lekker slipstreamen en hopen dat je voorganger een foutje maakt, want inhalen zonder een ander te raken is wel lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
B-Real schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:29:
Yep, herkenbaar. Daarom altijd afstand houden, vol op de bumper zitten levert je gewoon erg makkelijk een penalty op.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels wel klaar ben met de (vaak Russische) kamikaze piloten, als ik er weer eens af gebeukt wordt rapporteer ik ze gewoon.

De daily races zijn nu wel erg lekker trouwens! Gisteren 1x de Gr.4 race gedaan, maar die auto's liggen mij totaal niet dus ik bleef een beetje achteraan bungelen. De Gr. 3 race van vorige week ging mij veel beter af.

De race op de Nordschleife met de Swiftjes is wel heel tof. Heerlijk gooi en smijt bakkie. Gang is alles, remmen is angst :P Lekker slipstreamen en hopen dat je voorganger een foutje maakt, want inhalen zonder een ander te raken is wel lastig
Het zijn niet alleen die Russen, Polen of Spanjaarden vaak ook.. Zat in SR: B, nu uiteindelijk (ook door eigen fouten) terug gezakt naar SR: D.. Gister gestart op P1, nog voor de bocht werd ik er al afgedrukt.. Dan eindig je uiteindelijk op P9 en degene die je er afbeukt krijgt hooguit 3 seconden penalty... Waar is dat eerlijk..?

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SG57WZItlb4AcyY1XLF1ZrXN/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/51sZFA2fZ6nGFFXoOJrs8Ldj/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dd8ZFy1HqAcZv5D8y1aM3T4G/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qP7SfaQNjsIvxkYhU8EmG6WJ/full.jpg

Nieuwe carpack via psn store geleaked. Gave set !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Dobey schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:33:
[...]

Het zijn niet alleen die Russen, Polen of Spanjaarden vaak ook.. Zat in SR: B, nu uiteindelijk (ook door eigen fouten) terug gezakt naar SR: D.. Gister gestart op P1, nog voor de bocht werd ik er al afgedrukt.. Dan eindig je uiteindelijk op P9 en degene die je er afbeukt krijgt hooguit 3 seconden penalty... Waar is dat eerlijk..?
Tja, niet maar je veranderd er weinig aan dus zul je zelf je manier van spelen moeten veranderen.

Ik kwalificeer mij soms bewust niet omdat een goede startplek een risico kan zijn. Zeker op circuits waarbij je eerst een lang recht stuk hebt en vervolgens een langzame bocht (bijv. op Monza), de kans is groot dat iemand in het achterveld dan een potje gaat bowlen.
Je kunt het soms voorkomen door zoveel mogelijk aan de binnenkant van de bocht te gaan zitten en hopen dat je niet geraakt wordt of je start gewoon achteraan en profiteert van de chaos in de eerste bocht. Dat laatste werkt in veel gevallen beter voor je rating.

Overigens moet je ook goed op je spiegels letten. Bijvoorbeeld bij de Gr. 3 race van vorige week, in dat circuit (ben de naam even kwijt) zat een hairpin die je best hard kan nemen en waarbij je toch ook wel wat andere lijnen kunt rijden om in te halen.
Echter moet je daar ook hard aanremmen en mensen doen daar nog wel eens een do or die actie. Als je dat ziet aankomen kun je ze ontwijken door te laat in te sturen en de inhaler in het grind te zien eindigen.

Wat ik vooral jammer vind is dat deur aan deur racen gewoon ontzettend lastig is met het oog op penalties. Je hebt soms ontzettend toffe gevechten, gaat deur aan deur door een bocht maar als je elkaar net schampt (zonder dat één van beide er echt nadeel van heeft) is het vaak gewoon een loterij wie een penalty krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
B-Real schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:47:
[...]

Tja, niet maar je veranderd er weinig aan dus zul je zelf je manier van spelen moeten veranderen.

Ik kwalificeer mij soms bewust niet omdat een goede startplek een risico kan zijn. Zeker op circuits waarbij je eerst een lang recht stuk hebt en vervolgens een langzame bocht (bijv. op Monza), de kans is groot dat iemand in het achterveld dan een potje gaat bowlen.
Je kunt het soms voorkomen door zoveel mogelijk aan de binnenkant van de bocht te gaan zitten en hopen dat je niet geraakt wordt of je start gewoon achteraan en profiteert van de chaos in de eerste bocht. Dat laatste werkt in veel gevallen beter voor je rating.

Overigens moet je ook goed op je spiegels letten. Bijvoorbeeld bij de Gr. 3 race van vorige week, in dat circuit (ben de naam even kwijt) zat een hairpin die je best hard kan nemen en waarbij je toch ook wel wat andere lijnen kunt rijden om in te halen.
Echter moet je daar ook hard aanremmen en mensen doen daar nog wel eens een do or die actie. Als je dat ziet aankomen kun je ze ontwijken door te laat in te sturen en de inhaler in het grind te zien eindigen.

Wat ik vooral jammer vind is dat deur aan deur racen gewoon ontzettend lastig is met het oog op penalties. Je hebt soms ontzettend toffe gevechten, gaat deur aan deur door een bocht maar als je elkaar net schampt (zonder dat één van beide er echt nadeel van heeft) is het vaak gewoon een loterij wie een penalty krijgt.
Snap wat je bedoelt, maar het is toch ook wel de fun om P1 te staan :).. Waar ik vaak last van heb is dat ze je dan in de bocht toch even in de achterkant tikken waardoor je zelf in de grindbak staat..

En ja het deur aan deur racen is wel het mooiste.. Vind dat ze daar wat minder op moeten letten, zodra niemand er last van heeft.. Geen penalty noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:53
Vaak wordt bij een lichte aanraking ook geen penalty toegekend. Hooguit een SR-. Wanneer één van de twee echter van de baan raakt wordt er wel een penalty uitgedeeld. (Waar sommigen helaas gebruik van maken om de ander een penalty aan de broek te naaien).

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Kan je ook je exacte RT rating zien? Dus hoe dicht je bij een volgend niveau bent? Ik zie dat wel voor de DR.

En nog iets heel anders: Replays lijken soms wat te stotteren of sloom te lopen wanneer er motion blur gebruikt wordt. Dat is eigenlijk altijd op het moment dat een auto snel vlak voor de camera langsrijdt. Ervaren jullie dit ook? Of misschien is het een soort ghosting op m'n wat oudere TV (Philips PFL). Zit op een PS4 slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
mithrandirrr schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:21:
Vaak wordt bij een lichte aanraking ook geen penalty toegekend. Hooguit een SR-. Wanneer één van de twee echter van de baan raakt wordt er wel een penalty uitgedeeld. (Waar sommigen helaas gebruik van maken om de ander een penalty aan de broek te naaien).
Het valt me op dat als iemand je in de bocht raakt, of jij hem (afhankelijk van de bocht) je toch een penalty binnen harkt. Wat je ook al zei sommige maken daar gebruik van en het lijkt ook wel of dat steeds vaker gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Penalties zul je, hoe vervelend soms ook, mee moeten leren leven.
Het beste is om goed te anticiperen op tegenstanders en in het geval van twijfel gewoon zelf even van je lijn af te gaan. Beter een tiende verliezen dan een penalty krijgen of in de grindbak belanden.
Je moet ook niet vergeten dat niet iedereen exact weet waar elk rempunt zich bevindt. Een fractie eerder of later remmen dan iemand die vlak voor of achter je zit resulteert vaak in een (onbedoeld) tikje tegen de bips en levert vaak te veel (onnodige) boosheid op, terwijl die persoon het waarschijnlijk echt niet expres doet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Poeh wat is die sardegna road track c van gr3 race verslavend. Net weer flink wat laps gezet en weer mn tijd verbeterd. Nu een 52.496 met de mclaren f1 gtr. Nog maar 5 tiende van de top 10 vandaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

v8power67 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:04:
Poeh wat is die sardegna road track c van gr3 race verslavend. Net weer flink wat laps gezet en weer mn tijd verbeterd. Nu een 52.496 met de mclaren f1 gtr. Nog maar 5 tiende van de top 10 vandaan :D
jij bent echt een tijd rijder he. Ik krijg die laatste bocht niet echt lekker, moet elke keer vroeg op de rem om eigenlijk de juiste lijn te rijden. Tis wel een leuke race om te doen trouwens, men maakt snel een foutje, ik ook, en dan is het soms close racen.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heeft iemand al eens een waarschuwing gehad van Sony gerelateerd aan GT Sport ?
Ik heb dus zoals eerder te lezen is geweest er wel 1 gehad en nu probeer ik n.a.v. dit niets zeggend mailtje informatie op te vragen bij Sony wat hun heeft doen besluiten mij een waarschuwing te geven maar denk je dat je die krijgt? Nope, ipv daarvan wordt ik nu naar de Data Protection Officer verwezen in de UK met een kant tekening dat daar de informatie ook niet is en dat ik het maar bij de developer moet proberen.

Kan aan mij liggen maar als je iemand beschuldigd dan mag ik aannemen dat je daar bewijzen voor heb maar die zijn er niet of niet meer. Vervolgens wordt er verwezen naar de developer en dat daar de informatie vandaan komt en dus niet bij Sony maar is dat niet een heel klein beetje vreemd? Sony zegt dus info van Polyphony ontvangen te hebben en daar hun waarschuwing op gebaseerd te hebben maar de indruk wekt niet verantwoordelijk te zijn voor de verwerking van deze data. Mijn inziens moeten hun deze informatie aan mij aanleveren die te herleiden is naar mij als persoon ook al is deze aangeleverd door derden, hun verwerken het tenslotte en op basis van de GDPR/AVG of iets in die trant heb ik het recht op inzage hierin of mss toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:22
Vergeefse moeite. Al meer gelezen dat je niet wordt geholpen daarmee.
Ik heb paar maanden terug ook een ”waarschuwing” gekregen,ook geen idee waarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sverzijl schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:57:
Vergeefse moeite. Al meer gelezen dat je niet wordt geholpen daarmee.
Ik heb paar maanden terug ook een ”waarschuwing” gekregen,ook geen idee waarvoor.
Ik vind dat toch een slechte zaak. Klinkt allemaal een beetje als: U heeft zich niet aan de verkeersregels gehouden, hier heeft U een boete."

Misschien moet ik hier een apart topic voor openen want de consequenties kunnen zwaar zijn als in een disconnect van het PSN netwerk zonder enige mogelijkheid in verweer te gaan.

Ik heb nu wel een ander adres waar ik terecht kan maar misschien moet hier een "juridisch" bericht heen om iig de daadwerkelijke reden te krijgen?

Als het terecht is dan is dat zo maar geef dan op zijn minst een gedetailleerd rapport van wat er dan gebeurt is, zoveel is dat niet gevraagd toch?

Wie weet heeft die moderator een slechte dag en krijg je zo een ban aan je broek.

Ik heb deze waarschuwing laten escaleren maar weer krijg je een te algemeen antwoord waar je echt helemaal niets mee kunt:

Probleem is nu juist dat ik 100% zeker ben van het feit dat er niets gestuurd is!

/Edit
Mocht je willen beledigen in-game dan kan dat niet eens want je schijnt voor elke scheld woord of wat dan ook niet eens te kunnen want dat geeft alleen maar sterretjes.
Ik heb zelf al lopen graven wat het nu geweest kan zijn en het enige wat ik bedenken kan is dat een Franse speler, die ontzettend liep te klote, naar mijn profiel gegaan is en iets gerapporteerd heeft. Ik weet de naam ook maar meer dan dat kan ik er niet van maken. Nog met andere spelers over gehad welke hem (KMK_RACING_ALGER) ook gerapporteerd hebben.

/Edit2
Het is ook niet dat een waarschuwing verjaard, het is lifetime volgens hun zeggen.
Beste xxxxxx

Bedankt voor je contact met PlayStation Support.

Je geeft aan dat je een waarschuwing hebt gekregen vanwege berichten die zijn gestuurd via het PlayStation Netwerk (PSN).

De reden van de waarschuwing is dat er een bericht is verstuurd dat ongepaste of ongewenste taal bevatte. Hieronder valt o.a. het beledigen of discrimineren van onze gebruikers op basis van hun ras, geloof, geslacht, nationaliteit, handicap of seksuele geaardheid, in rechtstreeks contact of op een openbaar platform.

Wanneer een bericht wordt gerapporteerd zal alleen dit bericht doorgestuurd worden naar onze onafhankelijke Moderators. Zij beoordelen of dit bericht tegen onze service voorwaarden ingaat en zullen de straf daarop baseren.

We raden je aan om niet in te gaan op een vervelend bericht van een andere speler en het bericht gelijk te rapporteren en de gebruiker te blokkeren. Op deze manier houden we het PSN een leuke plek voor iedereen.

Om te weten te komen hoe je een andere speler te rapporteren wegens ongewenst gedrag volg je onderstaande link:
https://www.playstation.c...playstation-network-user/

Hier vind je hoe je een gebruiker kunt blokkeren:
https://www.playstation.c...n-contact-you-over-plays/

Ditmaal gaat het om een waarschuwing, bij een volgende rapport kan dit leiden tot een tijdelijke schorsing. De lengte van de schorsing wordt bepaald naar de aard van de schending en of dit al meerdere keren is gebeurd. Dit kan uiteindelijk resulteren in een permanente ban.

Je kan via de onderstaande link verschillende redenen bekijken waarvoor je een schorsing kan krijgen:
https://www.playstation.c...ed-consoles-and-accounts/

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we het graag. Noem daarbij je referentienummer: 190724-002662

Met vriendelijke groet,

xxxxx
Player Support Expert
PlayStation Support

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 25-07-2019 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon geen boze pb'tjes naar andere gamers versturen, zeker in deze tijd van overmatige gevoeligheid wordt dat allemaal veel te zwaar opgepakt en voor je het weet heb je een ban aan de broek. Dat zou natuurlijk zonde zijn.
Net als op de baan: probeer de grotere man te zijn en laten varen. Als iemand joú een boze pb stuurt, gewoon negeren (of hém rapporten hehe).

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 25-07-2019 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dvdkiwi schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:56:
Gewoon geen boze pb'tjes naar andere gamers versturen, zeker in deze tijd van overmatige gevoeligheid wordt dat allemaal veel te zwaar opgepakt en voor je het weet heb je een ban aan de broek. Dat zou natuurlijk zonde zijn.
Net als op de baan: probeer de grotere man te zijn en laten varen. Als iemand joú een boze pb stuurt, gewoon negeren (of hém rapporten hehe).
Dat is het hem nu juist, er is geen PB gestuurd of iets gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan vind ik het, net als jij, een hele rare actie van Sony ;)
Beetje uitleg zou dan wel handig zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Nog weer even een vraagje over de Force Feedback.

Bij FF auto's merk ik eigenlijk geen verschil tussen wel/niet op het randje van grip rijden. Geen vibraties of zwaarder/lichter sturen als je met volle wheelspin een bocht door probeert te komen. Ik zou zoiets juist in het stuur terug verwachten te voelen.

Is dat een gebrek van GTS, of van mijn G29?

[ Voor 9% gewijzigd door MailMan op 26-07-2019 19:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voornamelijk GTS.
Start voor de grap eens Project Cars op en je weet gelijk hoe het wél hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik snap overigens nog steeds niet wat de FFB instellingen precies betekenen. De uitleg in GTS vind ik vrij vaag en tegenstrijdig.

Op internet staan wel allemaal suggesties, maar blijkbaar zijn er in patches ook veranderingen gemaakt aan de FFB.

Iemand hier die weet wat nou precies het effect is van de Torque en Sensitivity settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens de officiële manual is het als volgt:

・Force Feedback Max. Torque
Adjust the maximum torque. This is an example of force feedback, which communicates information about the road surface to the driver through the tires. The greater this value, the duller the response from the tires when cornering hard. The lower this value, the more responsive the car becomes. Increasing or decreasing these values allows you to adjust the controls to suit your driving style.

・Force Feedback Sensitivity
Adjust the resistance of the steering wheel when you start to turn it. This resistance is an example of force feedback, which communicates information about the road surface to the driver through their tires. The greater this value, the more responsive to changes the steering wheel will become. When this value is lower, steering becomes gentler when driving in a straight line. Increasing or decreasing these values allows you to adjust the controls to suit your driving style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
dvdkiwi schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:33:
Volgens de officiële manual is het als volgt:

・Force Feedback Max. Torque
Adjust the maximum torque. This is an example of force feedback, which communicates information about the road surface to the driver through the tires. The greater this value, the duller the response from the tires when cornering hard. The lower this value, the more responsive the car becomes. Increasing or decreasing these values allows you to adjust the controls to suit your driving style.

・Force Feedback Sensitivity
Adjust the resistance of the steering wheel when you start to turn it. This resistance is an example of force feedback, which communicates information about the road surface to the driver through their tires. The greater this value, the more responsive to changes the steering wheel will become. When this value is lower, steering becomes gentler when driving in a straight line. Increasing or decreasing these values allows you to adjust the controls to suit your driving style.
Dat had ik gespot en dat is ook de tekst die voorbij komt in-game, maar een deel van die uitleg vind ik maar onduidelijk/tegenstrijdig. Zoals:

Torque: The greater this value, the duller the response from the tires when cornering hard. The lower this value, the more responsive the car becomes.

Waarom zou meer FFB torque voor een doffere reactie zorgen van de banden bij hard sturen, en een lagere setting voor meer gevoel/directheid...? Dat laatste zou je juist bij een hogere Sensitivity verwachten

Sensitivity: The greater this value, the more responsive to changes the steering wheel will become. When this value is lower, steering becomes gentler when driving in a straight line.

Hogere FFB sensitivity is meer responsiveness ineens. Klinkt gek, want wat heeft dat te maken met Force Feedback? Eerder met Controller sensitivity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat je dat vooral dat laatste niet letterlijk als effect op de force feedback moet lezen maar meer als gevoeligheid tijdens het gebruik van een stuur.
Zo heb je in dat lijstje zowel controller als force feedback sensitivity staan, wat volgens mij enkel te maken heeft met of je met controller of stuur rijdt. Wat ik uit de beschrijving haal gaat dat vooral om de gevoeligheid in de buurt van de deadzone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Toch nog een 5e wagen bij de update van morgen: Jaguar D-Type ('54)!
Hopelijk kost ie geen 20.000.000 credits... :| :/

Geen regen, geen nieuwe tracks, paar nieuwe offline races erbij...

https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_5452863.html
GT Sport Update 1.41 will be available for download tomorrow and brings the return of four GT classics in addition to the franchise debut of the Porsche 911 Turbo and more. Fire up your PS4 and get ready to drive! #GTSport

New Cars:
• Honda Civic Type R (EK) ‘98 (N200)
• Honda S800 ‘66 (N100)
• Jaguar D-type ‘54 (Gr.X)
• Mazda Roadster Touring Car (N200)
• Porsche 911 Turbo (930) ‘81 (N300)

New GT League Rounds:
• Two rounds added to the World Hatchback Championship (Amateur League)
• Two rounds added to Nostalgic 1979 (Professional League)
• One round added to the X2019 Competition Endurance Series (Endurance League)

Scapes:
• “Open Spaces” has been added as a special featured section

New Circuit Experience:
• Sardegna - Road Track - A

Click here for more details on Update 1.41: https://www.gran-turismo.com/world/news/00_5452863.html

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 30-07-2019 18:34 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik keek door de release notes wat verder, en zag wat andere interessante dingen:

- A "penalty reason" message will now be displayed when receiving penalties.
Je krijgt dus nu te zien waarom je een penalty kreeg. Interessant!

4. Sport Mode
 - "Time Trial" has been added to "Sport" mode. Look for various events to be featured in Time Trial.
Dit zal @v8power67 leuk vinden, er komen Sport events met alleen time trail rijden...

Update: Zo ziet het eruit. Coole feature, als je eens geen race wilt doen: https://www.gtplanet.net/...8973/page-3#post-12816757

[ Voor 20% gewijzigd door DerOllie op 31-07-2019 09:28 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ben wel benieuwd naar die oude 911 Turbo!
Oude auto met een speels karakter, teveel vermogen op de achterwielen en een lekker groot turbo gat. Zou best eens vermakelijk kunnen rijden :)
DerOllie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:11:
Ik keek door de release notes wat verder, en zag wat andere interessante dingen:

4. Sport Mode
 - "Time Trial" has been added to "Sport" mode. Look for various events to be featured in Time Trial.
Dit zal @v8power67 leuk vinden, er komen Sport events met alleen time trail rijden...
Beide ook interessant! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Time Trial mode is wel heel tof! :D
Eigenlijk is het niet veel anders dan de kwalificatierondjes natuurlijk maar leuk dat het zijn eigen afdeling krijgt. Hopelijk levert het in tegenstelling tot arcade mode ook nog een beetje fatsoenlijke xp op.

Als iedereen elkaar hier even toevoegt zien we alle Tweakers op het friends leaderboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DerOllie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:11:

4. Sport Mode

Update: Zo ziet het eruit. Coole feature, als je eens geen race wilt doen: https://www.gtplanet.net/...8973/page-3#post-12816757
_/-\o_ _/-\o_
Super vet!! Vergeet hellemaal dat er patch was vandaag gelijk effe aanzetten.

En zoals kiwi al zegt voeg mekaar toe voor leuke lijst met vrienden!! Mijn psn is hjallo :)

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 31-07-2019 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@v8power67 hjallo
@dvdkiwi zuperkiwi

@iedereen: als je het leuk vindt, voeg jezelf toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Ik had dus hjallo en nog iemand toegevoegd. Maar ik haal bij lange na niet hun tijden. En nee ik ben echt niet slecht.. alleen ben ik dus wrs een vd weinigen in dit topic die nog met een controller rijd :')
Man wat een verschil!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:58
low_n_slow schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:05:
Ik had dus hjallo en nog iemand toegevoegd. Maar ik haal bij lange na niet hun tijden. En nee ik ben echt niet slecht.. alleen ben ik dus wrs een vd weinigen in dit topic die nog met een controller rijd :')
Man wat een verschil!
Met een controller kan je aardig snel zijn. Daar heb je niet perse een stuurtje voor nodig.

@v8power67 hjallo
@dvdkiwi zuperkiwi
@Jordy8 Plank268

[ Voor 19% gewijzigd door Jordy8 op 31-07-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Jordy8 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:08:
[...]

Met een controller kan je aardig snel zijn. Daar heb je niet perse een stuurtje voor nodig.

@v8power67 hjallo
@dvdkiwi zuperkiwi
@Jordy8 Plank268
Dat is dan ook niet wat ik zeg. Ik bedoel dat ik moeite heb om met mn controller bovenstaande mede tweakers bij te houden ;)

Voor mensen die een controller n00b tijd willen zien -> psn: vriesch

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Maar ik haal bij lange na niet hun tijden.
Wees gerust, niémand haalt hjallo's tijden :+

Ter info: hjallo is zelf ook een controllerrijder ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2019 11:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dvdkiwi schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Zijn naam is exact mijn reactie elke keer als ik zn tijden zie; "Ja, hallo! 8)7 :| "

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_O-

@Jordy8 ik kan jouw psn niet vinden, is het toevallig ThePlank268?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• low_n_slow
dvdkiwi schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Oke wtf.... heb mn eigen tekst maar gelijk aangepast dan

Van serieus denken dat je niet sneller kan met controller, naar realisatie dat je toch echt een n00b bent binnen een paar posts :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
low_n_slow schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:31:
[...]

Oke wtf.... heb mn eigen tekst maar gelijk aangepast dan

Van serieus denken dat je niet sneller kan met controller, naar realisatie dat je toch echt een n00b bent binnen een paar posts :')
Die club kan ik joinen, vaak denk ik: Oei best nette tijd, tot je online gaat en beseft dat je bijna helemaal achteraan staat 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Dobey schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:38:
[...]

Die club kan ik joinen, vaak denk ik: Oei best nette tijd, tot je online gaat en beseft dat je bijna helemaal achteraan staat 8)7 :X
Haha ja herkenbaar!
Toen ik net begon met de online races stond ik standaard op pole en won de races met 2 controllers in mn neus :+
Maar nu standaard achteraan en ,als t mayhem is in de eerst bocht, ergens halverwege het veld eindig met een clean race, waardoor mn rating omhoog gaat... en dus NOG verder achteraan rij }:| d:)b ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Dat er altijd snellere rijders zijn snap ik wel. Waar ik mij soms meer over verbaas is dat ik denk dat ik echt een snel rondje heb gereden, die echt nog wel wat beter kan maar dat er dan iemand fluitend vier seconden per rondje sneller gaat. Op een rondje van 2 min o.i.d. 8)7

Ik snap dat het echt wel sneller kan dan dat ik doe, maar de verschillen zijn soms echt gigantisch :P
Zou daar dan graag eens een replay van zien, maar nog nooit naar gezocht of dat überhaupt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man wat een verschil!
Rij ook met controller :)

Net een 1:30.986 neergezet met de civic. Wel veel glibberen ivm comfort banden maar wel super leuk!.
Sta nu 4e in de overall tijden lijst. Maar niet voor.lang haha de topper moeten nog wakker worden denk :P
Mijn optimal tijd was een 1:30.600 flat. Dus dat was een 1ste plek geweest :P En geloof dat dit een wereldwijde lijst is dus sta nu 4e van de wereld heel eventjes .

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 31-07-2019 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B-Real schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:43:
Ik snap dat het echt wel sneller kan dan dat ik doe, maar de verschillen zijn soms echt gigantisch :P
Zou daar dan graag eens een replay van zien, maar nog nooit naar gezocht of dat überhaupt kan.
je kunt de replays van de top 10 bekijken.
Het is verbazingwekkend om te zien hoe snel die gasten rijden. Soms snijden ze een chicane te ver af maar vaak hebben ze dat niet eens nodig omdat ze simpelweg gewoon écht zo goed zijn.

@v8power67 heb jij de Civic getuned?
Ik denk dat ik het om die reden bij de Porsche hou; ben een ramp als het op tunen aankomt (lees: ik heb geen idee wat ik moet doen) :P Heb time trials altijd (ook in GT5) met stock wagens en dito banden gereden.

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2019 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
dvdkiwi schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:46:
[...]

Het is verbazingwekkend om te zien hoe snel die gasten rijden. Soms snijden ze een chicane te ver af maar vaak hebben ze dat niet eens nodig omdat ze simpelweg gewoon écht zo goed zijn.
Dat wist ik niet, zal dat vanavond eens proberen. De meeste banen rij ik zo vaak en de tijd wordt vaak niet beter. Het is wel met controller, maar hoe dan ook dat kan het limiet niet zijn.

Het tunen vind ik ook maar lastig, doe je daar bijvoorbeeld ook nog wat met de camber en de caster?

[ Voor 8% gewijzigd door Dobey op 31-07-2019 11:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:46:
[...]

@v8power67 heb jij de Civic getuned?
Ik denk dat ik het om die reden bij de Porsche hou; ben een ramp als het op tunen aankomt (lees: ik heb geen idee wat ik moet doen) :P Heb time trials altijd (ook in GT5) met stock wagens en dito banden gereden.
Ja klopt is getuned. Maar je kan maar paar pk erbij en paar kg eraf. Wel de race versnellingsbak en diff erin. En de auto max verlaagd en wat cambet erop meer niet gedaan eraan.
Net mn tijd met 3 tiende verbeterd na de camber aanpassing. Nu een 1:30.663 en sta nu 2e in wereld :D
Wil best mn setup delen als er intresse is is simpel maar werkt tot nu toe goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
v8power67 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:00:
[...]

Ja klopt is getuned. Maar je kan maar paar pk erbij en paar kg eraf. Wel de race versnellingsbak en diff erin. En de auto max verlaagd en wat cambet erop meer niet gedaan eraan.
Net mn tijd met 3 tiende verbeterd na de camber aanpassing. Nu een 1:30.663 en sta nu 2e in wereld :D
Wil best mn setup delen als er intresse is is simpel maar werkt tot nu toe goed :)
2e in de wereld is wel massive. Zal vanavond toch eens een verwoede poging wagen om te knoeien met de verlaging en camber.. Wijzig je nog veel aan de diff en versnellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
[...]

Er is _altijd_ interesse in een goede setup!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
[...]

Dat zou het voor ons "amateurs" al wel wat makkelijker maken om snel te gaan :D
Ik zal de tabel ook aanvullen. Ik ben de ene week wat actiever dan de andere week.

@v8power67 hjallo
@dvdkiwi zuperkiwi
@Jordy8 Plank268
@B-Real RichardtB871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
low_n_slow schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:41:
[...]

Haha ja herkenbaar!
Toen ik net begon met de online races stond ik standaard op pole en won de races met 2 controllers in mn neus :+
Maar nu standaard achteraan en ,als t mayhem is in de eerst bocht, ergens halverwege het veld eindig met een clean race, waardoor mn rating omhoog gaat... en dus NOG verder achteraan rij }:| d:)b ;w
Je hebt inderdaad hoop mayhem en als je even niet oplet is het gedaan met je rating.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
dvdkiwi schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:28:
_O-

@Jordy8 ik kan jouw psn niet vinden, is het toevallig ThePlank268?
Nee, gewoon plank268. Al wel eventjes niet ingelogd geweest. Maar volgens mij moet ik te vinden zijn.

Oh wacht. Ik zie het al :')

Plank_268.

[ Voor 7% gewijzigd door Jordy8 op 31-07-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
B-Real schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:05:
[...]

Ik ben de ene week wat actiever dan de andere week.
same!

@v8power67 hjallo
@dvdkiwi zuperkiwi
@Jordy8 Plank_268
@B-Real RichardtB871
@low_n_slow vriesch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
low_n_slow schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:08:
[...]

same!

@v8power67 hjallo
@dvdkiwi zuperkiwi
@Jordy8 Plank_268
@B-Real RichardtB871
@low_n_slow vriesch
Die van mij even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
low_n_slow schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:08:
[...]

same!

@v8power67 hjallo
@dvdkiwi zuperkiwi
@Jordy8 Plank268
@B-Real RichardtB871
@low_n_slow vriesch
Je tijd op "Sardegna - Road Track - C" verschilt maar 300 honderste van een seconde met die van mij. In je voordeel, natuurlijk.

Je rating is wel hoger, maar ik merk dat ik mensen niet altijd genoeg ruimte geef, wat nogal in mijn nadeel werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Dobey op 31-07-2019 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
Waar vergelijken jullie die tijden met elkaar?

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
mithrandirrr schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:28:
Ik gebruik deze site: https://www.kudosprime.com/gts/stats.php?profile=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ugh, zie dat de tt met de Civic op Willow Springs is. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat circuit wel ;)
Ik hou het wel bij de Porsche deze week :)
mithrandirrr schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:28:
Friends leaderboards ingame is het meest handig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dobey
dvdkiwi schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:05:
Ugh, zie dat de tt met de Civic op Willow Springs is. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat circuit wel ;)

[...]

Ja Willow Spings is nou niet eens van de meeste fijne banen om op te rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
Ik zet mijn psn er ook even bij :)

@v8power67 hjallo
@dvdkiwi zuperkiwi
@Jordy8 Plank_268
@B-Real RichardtB871
@low_n_slow vriesch
@mithrandirrr mithrandirrr
dvdkiwi schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:05:

[...]

Maar dit geld alleen voor de huidige daily races of niet?

[ Voor 32% gewijzigd door mithrandirrr op 31-07-2019 13:40 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing