Hoop dat ze snel met de optie komen om de remmen van straat autos te upgraden. Want alleen pk erbij en gewicht eraf maar stock remmen tja dat rijd beetje vaag.
Net een nissan r34 gtr tune lopen fixen. Stage 1 is 451 pk 1513 kg met custom veren setup. Op sport soft banden. Reed ik een 7: 47 ergens op de nurburgring.
Daarna stage 2 erop gezet dus 566pk en 1466kg. Deze doet een 7:30 op de ring ook op sport soft zelfde veren setup als stage 1.
Zou echt vele malen sneller kunnen als ik de remmen zou kunnen upgraden. Moet soms zo vroeg op de rem ivm de snelheid die je nu haalt met 566 pk ipv 320pk stock.
En een optie om hud info te wijzigen. Als je nu de gearindicator niet wil moet je bijna de complete hud uitzetten..
Owh en wat gave opties die wel in gt6 zatten zoals je dashboard aanpassen met wat tellers wat er gelijk weer meer racy uitziet. Of dat als je de auto tuned de stock uotlaat vervangen word. Zie ik ook graag terug.
Maar wat ik nog liefste terug zie is alle racing modified wagens. De challanger 1970 rm en civic rm noem maar op. De gtr r32 r33 en r34 rm. (Kwijl).
Maak ze gelijk gr4/gr3 en klaar.
Blijkbaar waren de gtr's geen racing modified wagens. Was iets met een dlc pack ofzo.
Edit : gevonden werden touring cars genoemd:
Ik wil ze een voor een terug graag. Wat een dikke bakken!
Owh en ik zou heeeeel graag de nismo wagens en vooral de mine's r34 terug willen !!
[
Voor 8% gewijzigd door
v8power67 op 19-03-2018 15:33
]