Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aight! schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:30:
En hoop dat ze snel de single player weer uitbreiden
Alsjeblieft niet ;)
De single player in GT Sport is echt ontzettend slecht :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:17:
[...]

Alsjeblieft niet ;)
Best wel, raak het niet eens aan :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 15:10
Bedoel je dan dat de GT League slecht is? Want de driving school, mission challenges en circuit experience vindt ik echt wel tof.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies wat je zegt inderdaad :)
Al hebben ze bij patch 1.06 de uitdaging ook wel volledig uit de challenges en circuit experiences gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:30

Aight!

'A toy robot...'

[...]

Alsjeblieft niet ;)
Ik heb pas 2x online gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is best weinig, voor een online racegame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
[...]

Alsjeblieft niet ;)
Klopt, alhoewel ik het wel volledig heb uitgespeeld. Ben bang dat we nog wat kleine uitbreidingen krijgen maar de lol is er offline wel grotendeels af. Ik rij nog 2x per week online en daarna nog even een livery maken, daarna is het weer klaar. GT Sport was de versie met de kortste houdbaarheidsdatum voor mij :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwachtte je dan eigenlijk niet gewoon een nieuwe Gran Turismo in plaats van een GT Sport?
Het online gedeelte en de intense races die daarbij komen kijken zijn wat deze game voor mij juist een langere houdbaarheidsdatum geeft.
Ik zou echt niet meer terug willen naar het oude format van achteraan starten en in 3 rondjes 11 gescripte AI auto's voorbij moeten rijden ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2018 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Heb de game sinds gisteren maar kan me vooralsnog prima met arcade vermaken. Heb ook geen PS Plus meer. Ik zal eerst beter moeten leren rijden voor ik online ga. Ik stel gewoon 20 rondjes in op een circuit en gaan met die banaan.

Valt me wel op dat ik, buiten het gebrek aan circuits, nu veel meer over GT Sport te spreken ben dan tijdens de beta. Toen vond ik zowel het rijden als het grafische gedeelte mèh, nu ben ik er wel tevreden over. Alleen snap ik nog steeds niet waarom die overdreven gierende banden telkens weer hun opwachting in GT maken.
Hopelijk volgen er snel nog wat tracks als Le Mans, Spa en Silverstone.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:07:
(...) overdreven gierende banden (...)
Dat bandengeluid kun je flink omlaag schroeven nu ;)

Teaser vwb de nieuwe auto's met 1.13
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oUsA22lfQto]
Tip: speel de video op dubbele snelheid af, dan duurt ie niet zo lang :P

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Waar schroef ik dat bandengeluid van de tegenstanders terug of kan dat niet? Mijn eigen banden hoor ik niet meer maar het is nog steeds bij elke bocht of er achter me 200 auto’s tegelijk vol op de rem gaan staan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:09
Die Lotus Evora van de bèta zit blijkbaar weer niet in de update, dus toch een rechtenkwestie. Wel leuk is dat de wagen rechtsonder de Lotus 97T (of 98T?) van Senna lijkt te zijn (maar hier ben ik niet zeker van).

[ Voor 8% gewijzigd door Lasmibalsingh op 25-02-2018 14:02 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt 'm inderdaad te zijn!
Tof om toch weer een Formula auto in GT te hebben :)
Vond de Ferrari's F1 in GT5 ook heel leuk om te rijden, net als de zwarte Formula GT auto in deel 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 13:59
Lasmibalsingh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:38:
Die Lotus Evora van de bèta zit blijkbaar weer niet in de update, dus toch een rechtenkwestie. Wel leuk is dat de wagen rechtsonder de Lotus 97T (of 98T?) van Senna lijkt te zijn (maar hier ben ik niet zeker van).
Het maakt mij niet zoveel uit welke het is, ik ben allang super blij dat ik straks met een F1 op de psvr kan rijden. (Tenzij hij 20 miljoen kost. Want dan moet ik eerst nog behoorlijk sparen)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik vermaak me kostelijk met de multiplayer van GT. Heb de single player een paar keer gespeeld maar vind er niet veel aan. Vind wel dat er meer dailys moeten komen met "normale" auto's zoals de N groepen, N200, N300 etcetera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke rank zijn jullie bij gt sport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banaan86 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:00:
Ik vermaak me kostelijk met de multiplayer van GT. Heb de single player een paar keer gespeeld maar vind er niet veel aan. Vind wel dat er meer dailys moeten komen met "normale" auto's zoals de N groepen, N200, N300 etcetera
Ik vind juist dat de normale auto’s (onder n800) heel naar rijden. Ik ben meer een persoon voor de gr3 en gr4 auto’s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
Same here raak buiten gr 3 en 4, bijna geen andere auto's aan :)

Die F1 wil ik wel natuurlijk, maar die zal idd wel rond de 20mil zitten, dus hopelijk win ik die in de daily giveaway car :D

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik ben ook meer voor de gr4 en gr3 auto’s. Racen is hier toch de boodschap? Ze zouden van mij nog alle TCR auto’s mogen toevoegen van de laatste jaren WTCC zitten nog leuke tussen ook.

Had laatst nog in een lobby iemand die de gehele tijd aan het zeuren was waarom BOP aanstond, dat was enkel voor “noobs” en posers.. hij reed ergens achteraan, crashde anderen eruit etc.. gelukkig werd hij eruit gegooid.

De beste rijders zijn juist met stock auto’s, BOP én RH banden. Dit was echt een loser.. :’)

En hopelijk komen er ook nog zen paar circuits erbij met deze update.. Donington park mag ook op dat lijstje gezet worden.
Het is wel al heel vet dat die Lotus erin zou komen! Erg mooie auto. Misschien dan nog meer uit die tijd?

[ Voor 17% gewijzigd door Daniel_Elessar op 26-02-2018 07:41 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:30

Aight!

'A toy robot...'

dvdkiwi schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Dat bandengeluid kun je flink omlaag schroeven nu ;)

Teaser vwb de nieuwe auto's met 1.13
[video]
Tip: speel de video op dubbele snelheid af, dan duurt ie niet zo lang :P
Hopelijk gooien ze er eens een Tesla S P100D in :)

En ik wil nog steeds racen in mijn oude Volvo's, jammer dat die er niet in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@Aight! Dat zou inderdaad een mooie aanvulling zijn :)

Of deze _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://media.autoweek.nl/m/m1ny2drbldsc.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daniel_Elessar schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:39:
Had laatst nog in een lobby iemand die de gehele tijd aan het zeuren was waarom BOP aanstond, dat was enkel voor “noobs” en posers.. hij reed ergens achteraan, crashde anderen eruit etc.. gelukkig werd hij eruit gegooid.
Zo ken ik ook lui die de game alleen leuk vinden zolang ze alles (ook de N-klasse) op Racing Super Softs kunnen rijden. Moeten ze op Sport of Racing Hard rijden dan vinden ze het opeens een kutgame omdat blijkt dat ze toch niet zo goed kunnen rijden _O-
Daniel_Elessar schreef op maandag 26 februari 2018 @ 07:39:
Ik ben ook meer voor de gr4 en gr3 auto’s. Racen is hier toch de boodschap? Ze zouden van mij nog alle TCR auto’s mogen toevoegen van de laatste jaren WTCC zitten nog leuke tussen ook.
Jaaaa, meer raceauto's! d:)b
Mercedes 190 Evolution II, Alfa 155 DTM...

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2018 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Na een maandje of twee geen GT Sport te hebben aangeraakt, was ik wel nieuwsgierig hoe het er zowel qua content als online racen voor stond. En moet eerlijk bekennen dat ik aangenaam verrast was hoe de online races nu verlopen. Af en toe wat gebeuk maar voor 85% van de tijd toffe en spannende races! :D
dvdkiwi schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:22:
Zo ken ik ook lui die de game alleen leuk vinden zolang ze alles (ook de N-klasse) op Racing Super Softs kunnen rijden. Moeten ze op Sport of Racing Hard rijden dan vinden ze het opeens een kutgame omdat blijkt dat ze toch niet zo goed kunnen rijden _O-
Alleen jammer dat zulke figuren bij de eerste bocht het halve veld al aan het crashen krijgt ;)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@dvdkiwi En omgekeerde ook al gezien. Die gasten die altijd in de top kwa tijden zitten met stock auto's op RH hebben dan weer "problemen" op RSZ omdat ze gewend zijn eerder te remmen etc. Dat kost dan ook even een paar rondjes om je daarop aan te passen.

De daily op brands hatch is wel weer tof! Vanochtend even kunnen rijden en werd tweede :) Mooie race ook wel met nummer drie tot hij in ronde 10 een fout maakte en eraf spinde. Toen had ik voor me een gat van 5 seconden en achter me een gat van 7 seconden. Dan maar gewoon proberen dat voorste gat te dichten wat ietsje lukte maar ik denk dat die ook wat rustiger ging rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Daniel_Elessar schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:06:

De daily op brands hatch is wel weer tof! Vanochtend even kunnen rijden en werd tweede :) Mooie race ook wel met nummer drie tot hij in ronde 10 een fout maakte en eraf spinde. Toen had ik voor me een gat van 5 seconden en achter me een gat van 7 seconden. Dan maar gewoon proberen dat voorste gat te dichten wat ietsje lukte maar ik denk dat die ook wat rustiger ging rijden.
Brands hatch is idd echt tof. Maar foutje is zo gemaakt. Grappig om te lezen dat je profiteert van de gene die voor je rijd die een fout maakt.. Bij mij is het meestal andersom, ik ben vaak die persoon die een foutje maakt, waar mij achterligger dan weer van profiteert. |:( ;w

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@Education Geen foutjes maken, dan kun jij er ook van profiteren :+
Maar op adnere circuits zoals Suzuka etc heb je plaatsen waar je iets kunt uitwijken. Op BH heb je dat nergens, direct op het gras of grind en ;w
Wel een heerlijk circuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:57
Om snellere tijden neer te zetten, moet je gewoon vaker racen... Hierdoor wordt je scherper en maak je minder vaak fouten, maarja makkelijker gezegd dan gedaan (zeker op BH). Mij lukt het nog niet om races te winnen (zit nu in D/S).

Overigens afgelopen week wat gespeeld met de Brake Balance... ik had die voor de Gr.4 M6 op +2 gezet en kwam daarmee voor mijn gevoel de bochten veel makkelijker door. Of ik daarmee ook snellere laptimes haal heb ik nog niet gecontroleerd.
Ook de stap naar handmatig schakelen durf ik nog niet te maken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 15:10
Canard schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:55:
Ook de stap naar handmatig schakelen durf ik nog niet te maken :)
Gewoon doen! Heb ik ook gedaan een maandje of twee geleden. Had ik veeeel eerder moeten doen. :)

PSN: breminem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Education

Education

Daniel_Elessar schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:56:
@Education Geen foutjes maken, dan kun jij er ook van profiteren :+
Maar op adnere circuits zoals Suzuka etc heb je plaatsen waar je iets kunt uitwijken. Op BH heb je dat nergens, direct op het gras of grind en ;w
Wel een heerlijk circuit :)
Hahaha, ja geen foutjes maken, dat is key. :P Maar zoals je al aangeeft een foutje wordt op BH direct afgestraft.

Vandaag Suzuka en Inerlagos, die zijn gelukkig meer vergevingsgezind. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwins1984
Education schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:22:
[...]

Hahaha, ja geen foutjes maken, dat is key. :P Maar zoals je al aangeeft een foutje wordt op BH direct afgestraft.

Vandaag Suzuka en Inerlagos, die zijn gelukkig meer vergevingsgezind. :+
Haha Suzuka kan ook goed frustrerend zijn hoor. Vandaag in de laatste ronde door een licht geïrriteerder tegenstander van de baan gebeukt bij de bocht na start / finish. Sta je van podium plek opeens op de 12de plek.. Heel vergevingsgezind vond ik het niet :P

Die daily van vandaag met oude Nissan Skyline uit 1994 zijn wel goed spannend door die zenuwachtige besturing van die auto.. Sommige mensen zie je ook alle kanten op vliegen bij het uitkomen van de bochten oOo

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
(via gtplanet) 1.13 wagens inclusief prijzen:

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064146-png.717933/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064151-png.717934/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064208-png.717935/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064231-png.717936/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064249-png.717937/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064310-png.717938/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064325-png.717939/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064346-png.717940/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064352-png.717941/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064414-png.717942/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064421-png.717943/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gran-turismo%E2%84%A2sport_20180228064441-png.717944/

Er is ook een nieuwe layout van Blue moon bay beschikbaar:

[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 28-02-2018 08:48 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om bij de missies de difficulty hoger te zetten want gister had ik bijvoorbeeld missie 6-8 (dat is die race van 1 uur in de rsr) gedaan maar ik finishte meer dan een minuut voor de beste AI. Nu is het dus eigenlijk helemaal geen uitdaging meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:03:
Is er een mogelijkheid om bij de missies de difficulty hoger te zetten want gister had ik bijvoorbeeld missie 6-8 (dat is die race van 1 uur in de rsr) gedaan maar ik finishte meer dan een minuut voor de beste AI. Nu is het dus eigenlijk helemaal geen uitdaging meer
Nope. De missies waren geloof ik eerder wel veel moeilijker, maar is met een update later makkelijker gemaakt. ik haalde nu ook zo'n soort resultaat.
Kon gemakkelijk in brandstof stand 2 blijven rijden, en 2 pitstops maken, en dan had ik nog voldoende voorsprong idd. Wat ik lees van guides voor die missies is dat men eerder minimaal 3 stops moest maken, dus blijkbaar is daar wel iets aangepast.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:03:
Is er een mogelijkheid om bij de missies de difficulty hoger te zetten (...)
Dat is helaas niet mogelijk. Vóór patch 1.06 waren de missies nog vrij uitdagend (en soms ook wat oneerlijk) maar met die patch is het allemaal te simpel geworden. Hetzelfde geldt voor de circuit experiences.

Toffe wagens erbij weer!
Hopelijk gaan ze binnenkort ook eens online races met verschillende N-klasse auto's door elkaar invoeren ipv steeds die One Make races; met BoP zou dat mogelijk moeten zijn toch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Patch 1.13 brengt niet alleen die auto maar ook nog:

https://www.gtplanet.net/...-13-update-now-available/

- Blue moon circuit in 2 nieuwe in-field variant, in-field A en in-field B.
- 3 nieuwe GT-league evenementen + uitbreiding van 4 bestaande evenementen
- Circuit experience nu ook voor Monza beschikbaar.
- Voor de GT sport is er nu een "griefing report system"(?) meld systeem voor andere spelers?
- Wanneer je een auto op een ronde zet, wordt deze auto ge-ghost, waardoor deze je niet kan ophouden.
- andere details, zie link...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Heb de update binnengehaald en had op iets meer gehoopt kwa circuits. Die F1500T-A is wel heel gaaf hoor :) de Infield lay-out van Blue Moon bay is ook erg leuk. Kan goed gebruikt gaan worden voor verschillende klassen.

Verder "mwa" , had ondanks alles toch iets meer verwacht kwa race auto's. Dat vond ik vroeger al een probleem. Ja, er zaten immens veel auto's in de games maar heel veel waren niet bruikbaar' voor mij dan. Ik had liever de race auto's. Ik begin hier ook weer een beetje dat gevoel te krijgen eigenlijk. Als "sport" FIA titel zou ik meer echte race auto's verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 09:59
DerOllie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:32:
Patch 1.13 brengt niet alleen die auto maar ook nog:
- Wanneer je een auto op een ronde zet, wordt deze auto ge-ghost, waardoor deze je niet kan ophouden.
Damn... Update... love it _/-\o_

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Daniel_Elessar schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:02:
Heb de update binnengehaald en had op iets meer gehoopt kwa circuits. Die F1500T-A is wel heel gaaf hoor :) de Infield lay-out van Blue Moon bay is ook erg leuk. Kan goed gebruikt gaan worden voor verschillende klassen.

Verder "mwa" , had ondanks alles toch iets meer verwacht kwa race auto's. Dat vond ik vroeger al een probleem. Ja, er zaten immens veel auto's in de games maar heel veel waren niet bruikbaar' voor mij dan. Ik had liever de race auto's. Ik begin hier ook weer een beetje dat gevoel te krijgen eigenlijk. Als "sport" FIA titel zou ik meer echte race auto's verwachten.
Ben het er mee eens, zowel wat auto's als circuits betreft. Maar wellicht is dit een kange termijn project en gaat de game naadloos mee over naar de PS5 gezien de 8K mogelijkheid en willen ze het daarom stap voor stap doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@Lekker Ventje Dat zal waarschijnlijk wel het geval zijn. Maar toch, ik wil meer échte race auto's en classic GT circuits+ een hoop echte circuits :p

Daarnet de daily race kunnen doen op die nieuwe lay-out van Blue Moon. Eerste keer met een 1min 10 gestart op de 5e plaats. Bij de hairpin eraf getikt door iemand die persé nog de binnenbocht wilde hebben en zo mijn achterkant raakte.. Terug kunnen komen tot p4, had het idee dat ik hem zonder problemen had kunnen winnen.

2e race samen met nog 2 C/S tussen allemaal B/S coureurs :') Met een 1min 8 nog iets als tijd. Startte als 8ste. In de eerste bocht 4 plaatsen kunnen pakken *O* Tweede bocht eraf geduwd -O- Terug 12e. Dan wel weer kunnen klimmen naar p4.
Maar waarom die indeling? niet genoeg C/S coureurs of is het op tijd? Op zich wel een mooie race hoor. maar wat werden er veel fouten gemaakt zeg! Natuurlijk is het een nieuw circuit, ikzelf maakte bij de langzame bochten ook nog wel wat foutjes. Zeker bij de tweede, toch net ietsje te hard. Ook de snelle rechter knik in aanloop naar de eerste hairpin levert veel problemen op als ik dat zo kon zien. Eerste bocht ook trouwen. Daar remmen sommige echt veel te vroeg. Maar dat is inderdaad even leren wat het beste punt is daar.

Al met al wel een leuke update weer!
Zag ook dat het menu van Arcade aangepast is als je een circuit wilt kiezen. Ze hebben het iets compacter gemaakt. Kies het circuit en daarna welke lay-out je wilt. Dat is een beter zicht dan al die circuits apart listen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
10. Sport Mode
 - The Sportsmanship Rating (SR) and penalty judgement algorithms have been improved;
 - In a collision between two cars, a penalty will now be added to the Driver Rating (DR) as well as incurring a Time Penalty depending on the situation;
 - If a driver continues to drive without complying with a certain amount of Time Penalty, additional time penalties will be added. (The additional penalty depends on the DR);
 - A driver may now be disqualified from a race if the number of collisions and shortcuts they accumulate becomes too great;
 - Cars over a lap behind will now be ghosted and will not be subject to collisions. (Only enabled in Sport mode);
 - It is now possible to submit grief reports for misconduct of other users.
Ik ben zo benieuwd hoe dit gaat uitpakken!

edit: oef, volgens mij is er nog wat tweaking noodzakelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door wheeler op 28-02-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
Vanavond die update even binnen hengelen, ziet er goed uit! :D

Iemand met een fanatec stuurtje die weet of de support van officiele PS4 stuurtjes bij deze update is verbeterd? Het rijden in 'compatible' mode gaat een beetje vervelen als je sommige functies niet kunt gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Karige update zeg. Kom nou eens met extra tracks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Schimanski81 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:35:
Karige update zeg. Kom nou eens met extra tracks!
Nieuwe layout van Blue moon bay komt er aan, lijkt me super :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou 2x een car gift en 2x een bagger auto... Ik win gewoon nooit eens leuke wagens ermee..
Een swift en een gewone golf.. wooptie fucking do..

Naja verder ia de update en dlc gewoon solide. Dikke wagens( drift bak met 7.0 liter turbo v8 1000pk). F1 met 1.5 turbo v6 met bijna 1000pk.
Gewoon dik. Nieuwe layout bay moon Dinges ziet er ook leuk uit. Net gelijk de circuit experience van monza gedaan. Easy money. Nagenoeg allemaal in 1x gedaan. Geloof dat er 2 waren die ik in een paar keer deed.

En gelukkig geen belachelijk dure wagens in deze patch. Zoals die in de vorige die ik dus nooit zal krijgen ivm duur te lang met sparen en mijn geluk met die car gifts gewoon 0,0 is.. jammer want wil wel alle autos hebben. Had voor deze patch alles op die 2 van 20mil na..

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 28-02-2018 14:50 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:55
Pfff die Monza circuit experience is niet eens uitdagend. Ik rij als een dweil maar toch alles meteen op goud. Waar zijn die tijden dat je voor goud nagenoeg perfect moest rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
Lekkere daily vandaag!
Heerlijk 12 rondes scheuren op Willow Springs met banden en benzine verbruik x8 _/-\o_

Nieuwe layout bay moon ben ik nog niet helemaal over uit, iets teveel punten waar iedereen nog tegen elkaar op loopt te beuken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke ranks zijn jullie? Ik ben nu b/a (wel bijna a/a), maar ik heb het gevoel dat het nog best laag is voor iemand die gewoon een goed stuur heeft en het echt leuk vind om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:36:
Welke ranks zijn jullie? Ik ben nu b/a (wel bijna a/a), maar ik heb het gevoel dat het nog best laag is voor iemand die gewoon een goed stuur heeft en het echt leuk vind om te racen.
Vorige week de sport modes weer eens opgepakt, zat redelijk snel op C / S rank.
Merk wel dat ik even de 'feeling' weer moet krijgen met de auto's en tracks, eenmaal gewend eraan dan rijden we meestal wel in de top 5 mee.

Schakel je automatisch of handgeschakeld?
Kan soms ook net een seconde of twee schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:10
Lijkt er op dat de F1500 met de normale racebanden veel meer grip heeft dan de superzachte. Zal wel een bug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
B/Shier. De paar races van gisteren met voornamelijk b/s terwijl ikzelf c/s was heeft zeker goed gedaan. Ook al wordt je dan 4e als je een zooi “betere” achter je hebt doet dat goed voor je rating.

Inmiddels heb ik het zelf schakelen ook maar aan gezet. Merk dat het bij stilstaande starts ook echt veel voordeel geeft. Het is even wennen maar best te doen :)

Wat ik wel minder vind is dat toch best wat gasten uit de top10 counter Steering assist hebben aanstaan :/ oké het kan maar zet dat toch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ze zijn al lekker los gegaan met de F1500, heb al diverse bestickering van iconische F1 wagens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Education

Education

Daniel_Elessar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 07:48:

Wat ik wel minder vind is dat toch best wat gasten uit de top10 counter Steering assist hebben aanstaan :/ oké het kan maar zet dat toch uit.
Ja dat. Zou al een verbetering zijn wanneer je in de tijdenlijst met icoontjes zou kunnen zien welke assists tijdens die ronde zijn gebruikt. Zie je ook in andere race games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Edwins1984 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 23:25:
[...]

Schakel je automatisch of handgeschakeld?
Kan soms ook net een seconde of twee schelen :)
Nee ik schakel wel zelf, maar ik zet soms nog wel Tc op 1 en bij een hele instabiele auto op 2 om net niet te spinnen bij kleine foutjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gr.4 op Lagio Maggiore East II is best leuk :)
Ik probeer me met een Lexus RC F staande te houden tussen al het BMW geweld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Lekker Ventje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:18:
Ze zijn al lekker los gegaan met de F1500, heb al diverse bestickering van iconische F1 wagens.
Vooral eind jaren 80 auto's. Williams, Ferrari, Alfa ook al gezien. Brabham, Arrows O+ Nu weet ik niet welke te kiezen als ik ermee ga rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 07:48:
Ik vond dat zo'n irritante feature. :X Wil je zelf tegensturen en dan ga je vol de andere kant op omdat het al automatisch gebeurt. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Best nette kwalificatietijd met de Lexus neer kunnen zetten denk ik, ondanks een vrij slordige middensector:
[YouTube: https://youtu.be/tnSS4mCyO1o]
Het levert me meestal een startplek ergens tussen 1 en 5 op, dus lekker vooraan.
Net zelfs mijn eerste overwinning kunnen pakken, komende van plek 3 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:18:
Best nette kwalificatietijd met de Lexus neer kunnen zetten denk ik:
[video]
Het levert me meestal een startplek ergens tussen 1 en 5 op, dus lekker vooraan.
Net zelfs mijn eerste overwinning kunnen pakken, komende van plek 3 :)
Dat ziet er echt gigantisch langzaam uit voor 200+ km/h. :X :P Merk het ook vaak op bepaalde circuits. Het lijkt alsof het snelheidsgevoel in GT6 beter klopte dan in GTS.

Gisteren eindelijk level 20 gehaald (speel niet zo veel) en direct de Ring gereden, en daar vliegt de wereld voorbij als je 200 doet. :D Eerst met een AMG GT S, wel erg speels maar ook leuk. Daarna met een GT3 RS, ging als een kanon door Fuchsröhre. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Daniel_Elessar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:47:
[...]

Vooral eind jaren 80 auto's. Williams, Ferrari, Alfa ook al gezien. Brabham, Arrows O+ Nu weet ik niet welke te kiezen als ik ermee ga rijden :D
Ik ga voor de Nigel Mansell Tribute, de Williams Honda. En dan kan ik later nog een keer wisselen, om de week een andere livery of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Lekker Ventje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:06:
[...]

Ik ga voor de Nigel Mansell Tribute, de Williams Honda. En dan kan ik later nog een keer wisselen, om de week een andere livery of zo.
Misschien hele domme vraag, maar kun je een livery kiezen? Blijkbaar heb ik daar al die maanden overheen gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S_Chief schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:21:
[...]

Dat ziet er echt gigantisch langzaam uit voor 200+ km/h. :X :P Merk het ook vaak op bepaalde circuits. Het lijkt alsof het snelheidsgevoel in GT6 beter klopte dan in GTS.

Gisteren eindelijk level 20 gehaald (speel niet zo veel) en direct de Ring gereden, en daar vliegt de wereld voorbij als je 200 doet. :D Eerst met een AMG GT S, wel erg speels maar ook leuk. Daarna met een GT3 RS, ging als een kanon door Fuchsröhre. :9
Zet hem op framerate modus ala je een pro hebt, dan krijg je motion blur erbij. En dat zorgt voor wat meer snelheid sensatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Education schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:10:
[...]

Misschien hele domme vraag, maar kun je een livery kiezen? Blijkbaar heb ik daar al die maanden overheen gekeken...
Ja dat kan :Y
Als je in het hoofdmenu bent ga je naar werkplaats. Dan heb je daaronder een menu met setup aanpassen, auto laten zien en daar staat ook ergens een knopje voor het aanpassen van je livery. Die kun je ook vinden in "ontdekken" en dan op "auto bestickering" klikken. Er is al heel veel te vinden.
Lekker Ventje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:06:
[...]

Kwam ook al de Gerhard Berger en Jean Alesi livery's tegen O+ Man wat zijn sommige snel in het maken van die dingen. Maar erg tof om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:47:
[...]

Zet hem op framerate modus ala je een pro hebt, dan krijg je motion blur erbij. En dat zorgt voor wat meer snelheid sensatie.
Helaas, ik heb de eerste PS4. Maar het valt wel op dat Nürburgring veel beter lijkt te kloppen (of het komt doordat de RIng veel smaller is dan het gemiddelde circuit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S_Chief schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:41:
[...]

Helaas, ik heb de eerste PS4. Maar het valt wel op dat Nürburgring veel beter lijkt te kloppen (of het komt doordat de RIng veel smaller is dan het gemiddelde circuit).
Ja gran turismo heeft altijd een van de meest accurate nordschleife versies van de sims.
Komt ook omdat kaz zelf er behoorlijk wat rondjes op gemaakt heeft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zou willen dat ie wat vaker op Spa had gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Education

Education

Lekker Ventje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:04:
Ik zou willen dat ie wat vaker op Spa had gereden.
:D Of Silverstone of Catalunya, of... Jep er mogen wel meer banen komen, maar voor nu vermaakt ik me nog steeds prima. Blijf het tof vinden dat alle DLC tot nu toe onbetaald is. Kunnen andere studio' s een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
dvdkiwi schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:16:
Gr.4 op Lagio Maggiore East II is best leuk :)
Ik probeer me met een Lexus RC F staande te houden tussen al het BMW geweld haha.
Had die track nog nooit gezien haha.
Vond hem in het begin nog niet zo toen ik starte bij de daily vandaag, mede omdat ik de track niet kende maar na de nodige rondjes is dat inderdaad een hele vette track! :D Veel inhaalpunten, strakke bochten en lekker ramwerk op de meer rechtere stukken. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Edwins1984 op 01-03-2018 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
S_Chief schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:21:
[...]

Dat is meer FoV. Als je de camera op bonnet/roof zet lijkt het opeens veel sneller.

Leuk die Vision Gran Turismo Trophy singleplayer races die ze er bij gestopt hebben. Wel jammer dat mijn 2 VGT auto's blijkbaar niet mee mogen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Education schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:31:
[...]

:D Of Silverstone of Catalunya, of... Jep er mogen wel meer banen komen, maar voor nu vermaakt ik me nog steeds prima. Blijf het tof vinden dat alle DLC tot nu toe onbetaald is. Kunnen andere studio' s een voorbeeld aan nemen.
Ik weet dat niet zo goed of we wat we tot nu toe hebben gekregen moeten zien als DLC of hebben ze het spel te vroeg over de schutting gegooid en waren ze nog niet klaar? Ik heb nog niet echt het idee dat we echt iets "extra's" hebben gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Gister avond weer eens het beste gezien van GT sport en online race games in het algemeen!
Heerlijke lobby met 10 zeer competitieve spelers. Veel B/S en een paar S/S spelers. Eerste ronde op Dragon trail kunnen winnen met 0.3 seconden voorsprong, bedankt Aston voor de snelheid tegenover de Beetle _/-\o_
Heerlijk close gevecht voor 5 ronden Nummer 3 zat op 0.5 Daarachter een klein gat van 1,4 seconden.
Hierna eigenlijk niet meer voor de winst kunnen gaan maar ach, met zulke gevechten maakt dat mij niet uit. Brands Hatch p3. Daarna nog Suzuka, Magiore, Monza, Kyoto (lange versie) en Nurburgring GP. Daarna nog een aflevering van een serie gaan kijken om even bij te komen :) Ik ben verre van goed op de meeste circuits maar goede tegenstanders halen ook het beste in jezelf naar boven.
Ervoor nog Dragon trail gedaan die als beste tijd op RSS een 1.48 reden Dan doe je ook je best niet meer, of ja ik toch niet. Want als je dan consequent 1.45 rijdt is dat meer als zat over 7 ronden. Natuurlijk is dat ook een tactiek en doorrekenen maar het is leuker als iemand je het vuur aan de schenen legt. Al ben ik ook kansloos tegen A/S - S/S spelers tenzij ze fouten maken. En dan nog.

Het is dan tof dat GT sport heerlijk rijdt maar of je zulke races nu hebt in dit spel of in PC2 of Iracing of voor mijn part nog GTR2. Dan weet je weer waarom je het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:49:
[...]

Ik weet dat niet zo goed of we wat we tot nu toe hebben gekregen moeten zien als DLC of hebben ze het spel te vroeg over de schutting gegooid en waren ze nog niet klaar? Ik heb nog niet echt het idee dat we echt iets "extra's" hebben gekregen.
De game had bij launch 19 tracks en 157 auto's; alles wat daar sinds launch bijgekomen is, is extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Xfade schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 03:31:
[...]

Dat is meer FoV. Als je de camera op bonnet/roof zet lijkt het opeens veel sneller.

Leuk die Vision Gran Turismo Trophy singleplayer races die ze er bij gestopt hebben. Wel jammer dat mijn 2 VGT auto's blijkbaar niet mee mogen doen?
Ik rij standaard met de roof cam dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daily race B:
WRX Gr.B Road Car op Alsace Village.
Wat een heerlijke combi! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

[...]

Het te vroeg over de schutting gooien is tegenwoordig een beetje de trend, jammer genoeg. Kijk maar eens naar EA games als Battlefield en Battlefront of de DLC van Zelda BOTW (20 euro!) wat amper DLC waardig is.
Elke extra map is betaalde DLC of heb je een season pass voor nodig. Alleen om die reden al vind ik het gaaf dat de uitbreidingen bij GTS, tot nu toe, allemaal bij de prijs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Ik denk dat het gewoon zo is dat ze de game nog steeds aan het afmaken zijn. Was bij GT5 en 6 toch ook zo? Als ze alvast maar opschieten met bestaande tracks. Als Turn 10 er 60 in kan stoppen moet PD er toch makkelijk 30 kunnen halen? Huur desnoods extra mensen in, een goede GT verkoopt toch wel en met het aantal verkochte PS4’s verdien je dat terug. Het aantal potentiële kopers is immers erg groot.

Dat je elke dag een auto krijgt als je minstens 42 km rijdt is goed bedacht. Of ik tijd heb of niet, ik log sowieso in om die auto te pakken. Even 15 rondjes op Blue Moon Bay en ik heb een auto, 200k credits en 4600 XP met de 911 te pakken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Heb effe een leuke time trial voor mezelf gedaan.
Isle of man Subaru impreza, compleet stock setup alleen tcs uit. Met nog flinke fouten erin want damn die wagen heeft een eigen wil!!
6:47.242 op de nordschleife.
Echt al tijdje geleden dat ik de ring aangevallen heb en dacht dit is de ultieme auto ervoor. Ding gaat ontiegelijk hard. Alleen de remmen zijn soms wat wazig.
Wat weer voor extra uitdaging zorgt.
Optimal was een 6:44.8. en dan kan het nog steeds veel sneller.

Voor de liefhebbers de beelden :

Maak wel echt nog erg veel fouten helaas.. effe keertje bijschaven. Moet nog veel sneller kunnen.

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 02-03-2018 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pole position, eraf getikt door een Fransman die mij keurig mijn plekje wilde teruggeven, knalt er een spanjaard met mach10 achterop.
Ook die wacht netjes om mij weer voorbij te laten, knalt er een andere Fransman met mach10 achterin...
Van plek 1 naar 10 in een paar bochten :/
Soms wil je gewoon dat élke auto gehost is.

De laatste 3 races gingen er gelukkig wel gewoon netjes aan toe :)
Beste rondje zover (1.5 sec van de top10 af):
[YouTube: https://youtu.be/blCQJXsZ49M]
Vanmiddag eens op jacht naar een sub 2 minuten!

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:57
Ik heb dit spel voor mijn zoon gekocht. Vanwege zijn leeftijd heeft hij nog geen online server connectie waardoor ik de melding krijg dat voortgang niet opgeslagen wordt. Is er een manier waarop het spel toch kan gespeeld kan worden en nieuwe circuits ontgrendeld kunnen worden?
Ik las dat campaigne mode offline kan, maar dat internet connectie ook hier nodig is om voortgang op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Gewoon op het internet aansluiten? Als er geen PS+ is aangeschaft kan hij niet online racen, maar volgens mij wel gewoon de rest doen en updates krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
lolapa schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:53:
Ik heb dit spel voor mijn zoon gekocht. Vanwege zijn leeftijd heeft hij nog geen online server connectie waardoor ik de melding krijg dat voortgang niet opgeslagen wordt. Is er een manier waarop het spel toch kan gespeeld kan worden en nieuwe circuits ontgrendeld kunnen worden?
Ik las dat campaigne mode offline kan, maar dat internet connectie ook hier nodig is om voortgang op te slaan.
Je zal zijn leeftijd fictief omhoog moeten zetten in de user instellingen van zijn account. Daardoor kan hij in ieder geval verbinding maken met de servers en het spel opslaan.

Een andere optie is er niet ben ik bang, althans, ik heb die voor mijn zoon nog niet gevonden :+

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:57
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:14:
[...]

Je zal zijn leeftijd fictief omhoog moeten zetten in de user instellingen van zijn account. Daardoor kan hij in ieder geval verbinding maken met de servers en het spel opslaan.

Een andere optie is er niet ben ik bang, althans, ik heb die voor mijn zoon nog niet gevonden :+
Dat is jammer, wil verder eigenlijk nog niet dat hij allerlei online features kan gebruiken, maar dit spel is zo totaal niet leuk speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GT Professional League, Midship challenge op Alsace met de mp4-12C...
Na 6 ronden de koppositie overgenomen, waarna de nr2 opeens harder begon te rijden maar ik kon 'm net voor blijven.
In het laatste rondje krijgt de nr4 (heel toevallig wéér een 458 Italia, net als op Willow Springs) opeens een superboost en komt de complete top 3 voorbij vliegen alsof we stilstaan :/
Waarom probeer ik het ook nog :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:48:
GT Professional League, Midship challenge op Alsace met de mp4-12C...
Na 6 ronden de koppositie overgenomen, waarna de nr2 opeens harder begon te rijden maar ik kon 'm net voor blijven.
In het laatste rondje krijgt de nr4 (heel toevallig wéér een 458 Italia, net als op Willow Springs) opeens een superboost en komt de complete top 3 voorbij vliegen alsof we stilstaan :/
Waarom probeer ik het ook nog :F
Omdat het een spelletje is en spelletjes zijn vermaak, ja toch ? althans dat zou het moeten zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is ook leuk, maar het moet wel eerlijk blijven ;)
Opvallend dat het ook enkel bij de Midship Challenge is, bij de andere races heb ik zo'n AI boost nog niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfade
dvdkiwi schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:37:
Het is ook leuk, maar het moet wel eerlijk blijven ;)
Opvallend dat het ook enkel bij de Midship Challenge is, bij de andere races heb ik zo'n AI boost nog niet gezien.
Dat viel me specifiek bij die races ook op. Wel gehaald verder, met LaFarrari en Lamborghini Venemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor Premium Sports Lounge race 1 op Blue Moon Bay pakte ik een (ongetunede) LaFerrari en won met 40 seconden voorsprong op een andere LaFerrari.
Premium Sports Lounge race 2 op Lagio Maggiore pakte ik een (ongetunede) 458 Italia en won ook met relatief gemak, onder andere van een Veneno en een LaFerrari.
Daar dus weer géén rare AI boosts.
Levert wel dik credits en xp op trouwens :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 15:58
Ik heb het toch al vaker gezien hoor - meen ook bij die Mazda roadster cup, waar positie 3 ineens naar voor vliegt in de laatste ronde...

Maar hé, dat maakt het tenminste wat spannender dan de arcade races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ai, nét geen sub 2 minuten. Snelste sectoren bekijkend had er nog één honderste af gekund dus het zat er wél in.
[YouTube: https://youtu.be/pBrK1GcFmIk]
Ook nog even een replay uit de top10 bekeken; ik blijf het bizar knap vinden dat die lui gewoon nog een 1.6 tot 2 seconden sneller zijn :D
Ik zie het ze doen maar zou echt niet weten waar ik nog zó veel tijd vandaan moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:36:
Ai, nét geen sub 2 minuten. Snelste sectoren bekijkend had er nog één honderste af gekund dus het zat er wél in.
[video]
Ook nog even een replay uit de top10 bekeken; ik blijf het bizar knap vinden dat die lui gewoon nog een 1.6 tot 2 seconden sneller zijn :D
Ik zie het ze doen maar zou echt niet weten waar ik nog zó veel tijd vandaan moet halen.
Kleine tip zet rembalans eens iets meer op achterkant. Weet niet of je dit al hebt gedaan maar vaak helpt dit. Want met zon 4wd bak kan je beetje glijdend sneller bochten uitkomen. Als je dan tijdens het aanremmen wat meer op de kont hebt dan wil deze bij het insturen wat sneller omgegooid worden. Zeker bij trage bochten werkt dit super.
Verder gewoon heel netjes en clean, maar denk iets te netjes en clean als je snapt wat ik bedoel. Soms moet je wat meer gooien en smijten en dan ineens ben je sneller. Beetje rare uitleg maar ja kan niet anders ervan maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Vooral op Alsace omdat vrijwel alle bochten een banking hebben. Hierdoor is het sneller als je de bochten met meer snelheid ingaat dan op het eerste gezicht wenselijk lijkt en dan tijdens de bocht corrigeert met de rem (trail braking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, ik zal er eens naar kijken!
Heb de rembalans nog nooit aangeraakt omdat ik simpelweg gewoon niet weet wat de beste setting is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:07:
Thanks, ik zal er eens naar kijken!
Heb de rembalans nog nooit aangeraakt omdat ik simpelweg gewoon niet weet wat de beste setting is.
Per auto afhankelijk. Bv de Bugatti gr1 doe ik alles op voorwielen ivm als je remt in een bocht hij meteen omdraaid.
Maar andere 4wd auto zoals de gr4 atenza staat bij mij maximaal op achterwielen ivm mega veel grip en 4wd.
Andere autos meestal rond 1 a 2 op achterwielen.
Tenzij de auto al zn kont erin wil gooien bij aanremmen. Dan weer wat meer op de voorwielen.
Gewoon experimenteren ermee kan geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rij nu de daily op Kyoto, voor het eerst in de Toyota MR2...
Wat een moeilijke auto; achterkant wil echt alle kanten op :D

Overstuur (+) = negatieve (-) rembalans en
Onderstuur (-) = positieve (+) rembalans?
Ik zal 'm eens negatief zetten, kijken wat het doet.

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2018 14:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:03:
Rij nu de daily op Kyoto, voor het eerst in de Toyota MR2...
Wat een moeilijke auto; achterkant wil echt alle kanten op :D

Overstuur (+) = negatieve (-) rembalans en
Onderstuur (-) = positieve (+) rembalans?
Ik zal 'm eens negatief zetten, kijken wat het doet.
Bekende lift off oversteer is erg present idd. Altijd zorgen dat je lichtelijk het gas erop hebt. Tractie op de wielen houden.
Meer op de voorwielen zetten dus in de - zetten is onderstuur bij aanremmen. En meer op achterwielen dus in positieve idd. Dus meer overstuur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:09:
[...]
Bekende lift off oversteer is erg present idd. Altijd zorgen dat je lichtelijk het gas erop hebt. Tractie op de wielen houden.
Goede tip, dat hielp!
Einde rondje 1 de koppositie gepakt en daarna constant een gat van zo'n 3 seconden kunnen behouden :)
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/28424621_1501826923287997_6947483481395425395_o.jpg?oh=0a6c7874941a7b4c9e141dc8c4e79d5e&oe=5B1272B3
47.4xx was mijn beste rondje in de race (met rembalans op -5); vanavond eens even goed voor gaan zitten en kijken of we ergens in de 46 seconden kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb eigenlijk 2 vragen. De eerste is: hoe leren jullie je rempunten want ik speel nu met conemarkers maar die werken eigenlijk alleen goed met gr3 en gr4 (kan ook zo zijn omdat ik nog niet heel lang race (minder dan een jaartje) en dat ik nog heel ff inzicht moet krijgen en dat het dan wel beter gaat). En de tweede is: hoe beslissen jullie je rembalance want ik heb gehoord dat het soms toch wel 1/2 seconde kan schelen dus toch wel de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:45:
[...]

[afbeelding]
47.4xx was mijn beste rondje in de race (met rembalans op -5); vanavond eens even goed voor gaan zitten en kijken of we ergens in de 46 seconden kunnen komen.
Wow ik heb nog maar 8 wins :o . Soms vraag ik me echt af hoe sommige mensen zoveel wins kunnen halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb 85 wins (voor de trophy) behaald door het kunstmatig laag houden van mijn rating. Met een driver rating van C, D of E was pole halen en winnen helemaal niet moeilijk ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:55: hoe leren jullie je rempunten want ik speel nu met conemarkers maar die werken eigenlijk alleen goed met gr3 en gr4
Conemarkers werken met alle klasses ;)
Rem eerst precies ter hoogte van de conemarker, als je vervolgens te hard de bocht in gaat weet je dat je iets eerder moet remmen. Andersom kan het ook voorkomen dat je iets later moet remmen.
Kijk waar de conemarkers staan en zoek een herkenningspunt (een bordje, hekje of bv curb) langs de baan
op de plek waar je remt. Na verloop van tijd weet je waar deze punten liggen en kun je het zonder conemarkers proberen (omdat deze tijdens online races toch al vrij snel op mysterieuze wijze verdwijnen).
Per klasse verschilt je rempunt uiteraard maar qua indicatie gebruik je vaak hetzelfde visuele punt.
Tijdens een time trial of kwalificatie sessie oefen je vaak enkele rondjes achter elkaar en zou je de rempunten wel redelijk moeten kunnen inschatten.

[ Voor 78% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2018 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwins1984
Meer mensen die de laatste paar dagen veel last hebben van lag hebbende tegenstanders?
Niet te doen, auto's hakkellen van van links na rechts over de baan zodat je niks goed kunt inschatten..
Daardoor veel crashes en twee keer vol uit een bocht getikt... Irritatie punt wel bereikt dus 8)7

Tijd om sociaal te doen :)F
dvdkiwi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:45:
[...]

Goede tip, dat hielp!
Einde rondje 1 de koppositie gepakt en daarna constant een gat van zo'n 3 seconden kunnen behouden :)
[afbeelding]
Keurig!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Penalty system is nu echt helemaal naar de klote, als je alleen maar kijkt naar een auto heb je al een penalty.

Rijd aan de buitenkant van de bocht, komt eentje binnendoor en geeft een deur kusje (moet kunnen vind ik), krijg ik 2 seconden aan de broek.. inhalen is nu echt voorbij met deze patch, 1 groot penalty festijn :)

Pagina: 1 ... 49 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing