Thanks! Inderdaad nu aangeschaft voor 2500 miles.Schimanski81 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:57:
[...]
Kun je alleen kopen in de mileage store.
Heb je het over rempunten tijdens het hotlappen of rempunten tijdens de race? Als je vlak achter iemand anders rijd moet je wel wat vroeger remmen omdat je minder luchtweerstand tegen je aan krijgt dan degene voor je.extreme8eight schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:53:
I.v.m. die rembug heb ik het idee dat ik gewoon altijd veel vroeger moet remmen dan de rest... en harder doorduwen op m'n rempedaal lukt helaas niet meer.
Blijf gewoon altijd 3-4 seconden boven een toptijd en ik rij nochtans foutloos.
Mt. Panorama... m'n favoriet geworden ondertussen, vanavond dan maar wat racen
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ah oké.rgarretsen schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:57:
Als het de Gr3 road car is, deze was alleen te koop op de exchange paar weken geleden.
Op de exchange is een select aantal auto's te koop voor 2 weken.
Vervelend dat je niet direct doorgeleid wordt naar waar je de auto kan kopen.
Nu niet meer gelukt vnv mee te doen..
Beetje kindertijden ook dat om 10 uur al de laatste race is
Knappe tijd!Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:47:
[...]
Wat ik zo leuk vind aan Mt. Panorama is dat het misschien wel dé baan is waar de verscheidenheid aan wagens het grootst is. Zelfs in de top 10 staan een zestal verschillende auto's. Meer zelfs, de Porsche komt hier nauwelijks aan de bak in vergelijking met de rest =)
Ik vind de Vantage het leukst op deze baan, daarstraks een 2:05:077 neergezet met die wagen. Mooi stabiel, snel genoeg op de rechte stukken en gewoon gorgeous om naar de kijken.
Erg lastige baan om te leren, zeker uitdagend! Heb er even 5 rondjes op kunnen rijden, kwam niet verder dan 2:10:nogwat in de Mercedes... Misschien moet ik maar eens oefenen bij de circuit uitdagingen
Met welke cockpit view rijden jullie trouwens? Ik altijd met volledig baan view (weet niet precies hoe ik het moet noemen of hoe het officieel heet, maar ik zie niks van de auto
Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)
Ik rij met de view waar je net de neus van de auto ziet.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Hmmm dit wist ik zelfs niet. Ik heb het eigenlijk bij beide maar merk het meer op tijdens de race (en met uw uitleg kan dat natuurlijk kloppen).Lasmibalsingh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:44:
[...]
Heb je het over rempunten tijdens het hotlappen of rempunten tijdens de race? Als je vlak achter iemand anders rijd moet je wel wat vroeger remmen omdat je minder luchtweerstand tegen je aan krijgt dan degene voor je.
PSN: extreme8eight
Zo net effe snel voor ik wegging een tijd op interlagos gr4 gezet. Een 1:37.697.
Stond toen even 1ste maar dat zal denk max een uurtje volhouden.
Maar optimal was een 1:37.196, dus kan dalijk nog wel effe aan de slag.
Had alleen zo kort de tijd dat ik nog niet eens aan mn dagelijks kms voor daily gift car kwam
Kreeg ook een ingame bericht morgen onderhoud van 5 tot 7 smorgens dus erna de patch live(of tijdens al).
Gister nog even gebruik gemaakt van de money glitch om genoeg geld te hebben voor de nieuwe autos.
Is ook enigste reden dat ik hem nu een keer gebruik. Want had paar dagen geleden mn 11 miljoen zuurverdiende credits erdoorheen gejaagd om autos te kopen die ik nog niet had.
En ineens bericht nieuwe autos dus ik dacht k.u.t..
Naja handig dat de glitch er is. Vind wel dat ik genoeg actief ben in de game om dit te mogen misbruiken
Ik gebruik zelf hood/roofcam. Licht aan de auto soms zit de camera echt op de motorkap soms bijna op het dak.
Stond toen even 1ste maar dat zal denk max een uurtje volhouden.
Maar optimal was een 1:37.196, dus kan dalijk nog wel effe aan de slag.
Had alleen zo kort de tijd dat ik nog niet eens aan mn dagelijks kms voor daily gift car kwam
Kreeg ook een ingame bericht morgen onderhoud van 5 tot 7 smorgens dus erna de patch live(of tijdens al).
Gister nog even gebruik gemaakt van de money glitch om genoeg geld te hebben voor de nieuwe autos.
Is ook enigste reden dat ik hem nu een keer gebruik. Want had paar dagen geleden mn 11 miljoen zuurverdiende credits erdoorheen gejaagd om autos te kopen die ik nog niet had.
Naja handig dat de glitch er is. Vind wel dat ik genoeg actief ben in de game om dit te mogen misbruiken
Dit noemen ze volgens mij bumper cam.Education schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:49:
[...]
Knappe tijd!
Erg lastige baan om te leren, zeker uitdagend! Heb er even 5 rondjes op kunnen rijden, kwam niet verder dan 2:10:nogwat in de Mercedes... Misschien moet ik maar eens oefenen bij de circuit uitdagingen
Met welke cockpit view rijden jullie trouwens? Ik altijd met volledig baan view (weet niet precies hoe ik het moet noemen of hoe het officieel heet, maar ik zie niks van de auto)
Ik gebruik zelf hood/roofcam. Licht aan de auto soms zit de camera echt op de motorkap soms bijna op het dak.
[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 23-01-2018 09:56 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
#metoo al ben ik de laatste weken weinig online geweest.v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:54:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 23-01-2018 11:59 ]
PSN: jannvsdvinvs
Welke glitch?
PSN: Shiver23
Shiver23 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:12:
Welke glitch?
Alleen het kan nog snellet dan dit:
Je tuned je miata tot max in de n100 klasse.
146pk 900kg. Race super soft eronder. Race versnellingsbak en differentieel.
Dan wat je doet ipv omdraaien zet je hem stil tussen die 2 witte strepen die je ziet staan bij pit ingang.
En dan wachten tot hij auto drive eruit rijd. Wel zo neerzetten dat hij bij auto drive niet de pit in rijd maar juist de circuit kant opgaat.
Ik kon hem vanaf tijd begon tot finish in 47.8 seconde doen zo.
En dan in totaal met race restart etc ben je anderhalve minuut ofzo krijt en krijg je 140000 credits en 1400exp.
Wtf, beter fixen ze dit en bannen ze iedereen die dit gedaan heeft. Moet wel te achterhalen zijn aan de ronde tijden.v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:19:
[...]
[video]
Dan wat je doet ipv omdraaien zet je hem stil tussen die 2 witte strepen die je ziet staan bij pit ingang.
En dan wachten tot hij auto drive eruit rijd. Wel zo neerzetten dat hij bij auto drive niet de pit in rijd maar juist de circuit kant opgaat.
En dan in totaal met race restart etc ben je anderhalve minuut ofzo krijt en krijg je 140000 credits en 1400exp.
Bannen ?? Dit is gewoon een custom race, dus offline.Sleeon schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:15:
[...]
Wtf, beter fixen ze dit en bannen ze iedereen die dit gedaan heeft. Moet wel te achterhalen zijn aan de ronde tijden.
Hoe ze online glitchen geen idee. Maar dat doe ik ook niet. Ik doe het offline, heb kleine 383 uur erin zitten dus vind wel dat ik beetje mg cheaten voor wat geld.
Doe er absoluut niemand kwaad mee toch.
Bannen vind ik ook wat overdreven hiervoor - dan moet Polyphony misschien maar eens eerst de gift cars aanpakken. Met mijn eerste Shelby Cobra was ik best blij... met de zesde al wal minder. En dan heb ik het nog niet over de GT86s.
Zelf heb ik de glitch nog niet gebruikt. Misschien straks nog maar snel wat credits verzamelen.
Zelf heb ik de glitch nog niet gebruikt. Misschien straks nog maar snel wat credits verzamelen.
Excuus, dacht dat het over de sport modus ging.v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:24:
[...]
Bannen ?? Dit is gewoon een custom race, dus offline.
Hoe ze online glitchen geen idee. Maar dat doe ik ook niet. Ik doe het offline, heb kleine 383 uur erin zitten dus vind wel dat ik beetje mg cheaten voor wat geld.
Ik heb de eerste glitch gebruikt om een paar miljoen te sparen en zo een start-garage samen te stellen. Ik voelde mij daar toen al niet slecht over.v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:24:
[...]
Bannen ?? Dit is gewoon een custom race, dus offline.
En nu achteraf al helemaal niet meer. Het is fijn om een bak geld te hebben, maar als je eenmaal online speelt is dat toch geen issue meer want stroomt het geld harder binnen als je kan uitgeven. Over het algemeen speelt men toch met een paar favoriete auto’s en deze “cheat” heeft verder geen invloed op de prestaties. In de eerste glitch kon je wel lekker snel levelen om de groene hel vrij te spelen, maar dat was dan ook al het voordeel. Je krijgt er ook geen Miles mee dus ook daar geen voordeel.
Geraak nog niet onder de 1.38.0 op interlagos vandaag
1.38.200 nu met optimal 1.37.8, krijg het alleen niet voor elkaar.
Paar online races gedaan, maar moet echt iets sneller worden nog zodat ik middenveld kan vermijden en divebombs en van de baan drukken zoveel mogelijk kan voorkomen, wil graag naar DR A.
Ben ook te voorzichtig omdat ik ook graag mijn SR S wil behouden.
Paar online races gedaan, maar moet echt iets sneller worden nog zodat ik middenveld kan vermijden en divebombs en van de baan drukken zoveel mogelijk kan voorkomen, wil graag naar DR A.
[ Voor 9% gewijzigd door rgarretsen op 23-01-2018 17:21 ]
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ik heb die glitch nog niet gebruikt omdat ik ook genoeg credits binnen hark. Vroeger deden we dit ok niet maar ging je met je Supra races doen die je met overmatige dominantie won en dat herhaalde je gewoon 10x.
Nu kun je prima races maken die je 100K opleveren, sure je bent langer bezig dan met deze glitch maar het is ook leuk. Ergens vind ik het jammer dat ik niet mijn gr3/gr4 auto's kan selecteren in de Sunday cup etc
Dat is GT voor mij
Nu kun je prima races maken die je 100K opleveren, sure je bent langer bezig dan met deze glitch maar het is ook leuk. Ergens vind ik het jammer dat ik niet mijn gr3/gr4 auto's kan selecteren in de Sunday cup etc

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Dankje, ga ik straks ff doen om de goeie lmp1 te kunnen kopen.v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:19:
[...]
[video]
Bah jammerlijk zulke glitches. Hopelijk fixen ze het.
Inderdaad. Als je ze nou kon verkopen zodat je van het geld zelf wat leuks (wat je nog niet hebt) kunt halen. En anders kunnen ze op z'n minst die code zo optimaliseren dat je geen dubbele auto's krijgt. Ik heb nu drie F40's... ik heb er helemaal niks aan.SonnyBBQ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:35:
Bannen vind ik ook wat overdreven hiervoor - dan moet Polyphony misschien maar eens eerst de gift cars aanpakken. Met mijn eerste Shelby Cobra was ik best blij... met de zesde al wal minder. En dan heb ik het nog niet over de GT86s.
Arcade time trial of online? En in welke wagen?rgarretsen schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:20:
Geraak nog niet onder de 1.38.0 op interlagos vandaag1.38.200 nu met optimal 1.37.8, krijg het alleen niet voor elkaar.
Dubbele wagens gooi ik gelijk weg. Ik houd mijn garage graag een beetje overzichtelijk. Tot dusver zit ik aan 119 unieke modellen.Tom schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:36:
[...]
dat je geen dubbele auto's krijgt. Ik heb nu drie F40's... ik heb er helemaal niks aan.
Iemand anders toevallig ook problemen om online te komen? Ik blijf maar foutcodes krijgen en offline....
Edit: ah, gevonden, storing: https://status.playstation.com/nl-nl/ (met dank aan @Verwijderd edit:& @Verwijderd).
[ Voor 17% gewijzigd door ralph075 op 23-01-2018 23:47 ]
Verwijderd
nieuws: PlayStation-gebruikers kunnen niet online gamen door storing bij PSNralph075 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:37:
[...]
Dubbele wagens gooi ik gelijk weg. Ik houd mijn garage graag een beetje overzichtelijk. Tot dusver zit ik aan 117 unieke modellen.
Iemand anders toevallig ook problemen om online te komen? Ik blijf maar foutcodes krijgen en offline....
Pfoei wat een spel. Net als 3e gekwalificeerd op Interlagos met een 1:38,541. Daarna de eerste paar ronden nr 4 van me af schudden en achter 1 en 2 aan. Steeds een beetje dezelfde afstand totdat ze met elkaar gingen stoeien en tijd verloren. Hierdoor vlak achter ze waarna ze alle2 dezelfde remfout maakten en ik er voor bij kon.
Ondertussen was dit m'n eerste race waarbij ik aan brandstof management deed. Op de finish sprong ie op 0,0, en gewonnen.
Dus dacht ik ga gelijk nog een keer racen. Weer als 3e gestart, zit continu achter een of andere mini hitler in een Megane die me continu ramt. Me van de weg drukt terwijl ik er duidelijk naast zit, en me vol van achter beukt zodra ik er eindelijk voorbij ben. Zucht. Als 17e weer verder, als 8e geeindigd. Maar wat kun je je boos maken om zoiets zeg.
Wel heel leuk om tijdens het racen je brandstof en banden te managen. Iemand ervaring met een G29 en de rode verstel knop? Bij mij reageert ie slecht steeds tijdens het rijden. Niet elke "klik" van de knop is een tandje zuiniger in het spel zeg maar.
Ondertussen was dit m'n eerste race waarbij ik aan brandstof management deed. Op de finish sprong ie op 0,0, en gewonnen.
Dus dacht ik ga gelijk nog een keer racen. Weer als 3e gestart, zit continu achter een of andere mini hitler in een Megane die me continu ramt. Me van de weg drukt terwijl ik er duidelijk naast zit, en me vol van achter beukt zodra ik er eindelijk voorbij ben. Zucht. Als 17e weer verder, als 8e geeindigd. Maar wat kun je je boos maken om zoiets zeg.
Wel heel leuk om tijdens het racen je brandstof en banden te managen. Iemand ervaring met een G29 en de rode verstel knop? Bij mij reageert ie slecht steeds tijdens het rijden. Niet elke "klik" van de knop is een tandje zuiniger in het spel zeg maar.
[ Voor 13% gewijzigd door bojaaper op 23-01-2018 21:08 ]
@bojaaper Ja, dat is een beetje het ding met andere speler. Ze kunnen het enorm goed maken en dan kun je echt je hart voelen kloppen, zweet handen etc Heel erg tof. Maar als je een paar van die idioten ertussen hebt vergallen ze je pret.
Eerder deze avond wel gewoon kunnen spelen in een lobby en daar waren de eerste 4 redelijk netjes maar daarachter was het een beukfestijn
Race van 10 ronden op Kyoto, lange versie. Dus erg veel plezier gehad. Maar toch een in de kop groep die het ineens nodig vond om irritant te worden en beukte me een paar keer, toen hij in de laatste ronde achter me zat maakte voor ons nummer 1 een fout en kwam in het gras: gele vlag. Nu gingen we die S bochten combi in en hij had hem naast me gezet, ik laat het gas los want met twee erin duiken is vragen om problemen. Hij een tijdstraf aan zijn broek
Kon hem makkelijk blijven volgen maar hij reed zeer agressief dus ik liet hem maar doen. Close genoeg volgen en dan winnen door zijn tijdstraf
Nu ik dacht er pas later aan en hij schold me uit voor van alles en nog wat omdat ik hem die tijdstraf "gaf" tja hij had zelf ook van het gas kunnen gaan. Maar goed, overal was het een toffe race.
Eerder deze avond wel gewoon kunnen spelen in een lobby en daar waren de eerste 4 redelijk netjes maar daarachter was het een beukfestijn

Nu ik dacht er pas later aan en hij schold me uit voor van alles en nog wat omdat ik hem die tijdstraf "gaf" tja hij had zelf ook van het gas kunnen gaan. Maar goed, overal was het een toffe race.
@bojaaper & @Daniel_Elessar jullie kunnen wel gewoon online?
Ik iig nietralph075 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:23:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Meh mooie vierde plaats in nations cup werd een zevende dankzij een do or die idioten actie van iemand bij de laatste chicane (Suzuka).
De 911 rijdt wel lekker daar
De 911 rijdt wel lekker daar
Zeker ervaring mee en die lijkt hetzelfde als bij jou. Het werkt niet naar behoren. Helaas. Ik vind het sowieso erg onlogisch om het daar te verstellen. Ik zou het eigenlijk andersom willen rode draaiknop wisselen van functie en de +/- knop voor de waarde te verstellen. Maar dat jan je helaas niet instellen:(bojaaper schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:03:
Iemand ervaring met een G29 en de rode verstel knop? Bij mij reageert ie slecht steeds tijdens het rijden. Niet elke "klik" van de knop is een tandje zuiniger in het spel zeg maar.
In progress: VW kever
Nope, sinds ongeveer 8 uur niet meer. Daarvoor geen problemen gehad. Vond het wel "rustig" kwa hoeveelheid lobby'sralph075 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:23:
Inderdaad precies dat. Ben ik in ieder geval niet de enige die de spanning voelt tijdens het racen zo te horenDaniel_Elessar schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:20:
@bojaaper Ja, dat is een beetje het ding met andere speler. Ze kunnen het enorm goed maken en dan kun je echt je hart voelen kloppen, zweet handen etc Heel erg tof. Maar als je een paar van die idioten ertussen hebt vergallen ze je pret.
Ik had precies dezelfde gedachte. Erg jammer dat dat niet kan want hierdoor moet ik vaak te lang klooien om het elke keer in de juiste stand te krijgen.wickedm3n schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:45:
[...]
Zeker ervaring mee en die lijkt hetzelfde als bij jou. Het werkt niet naar behoren. Helaas. Ik vind het sowieso erg onlogisch om het daar te verstellen. Ik zou het eigenlijk andersom willen rode draaiknop wisselen van functie en de +/- knop voor de waarde te verstellen. Maar dat jan je helaas niet instellen:(
Tot 9 uur wel, toen ben ik gestopt.ralph075 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:23:
[ Voor 22% gewijzigd door bojaaper op 23-01-2018 22:05 ]
De daily, de atenzaHertog_Martin schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:58:
[...]
Arcade time trial of online? En in welke wagen?
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Verwijderd
Tijd voor een beter stuur 🤘wickedm3n schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:45:
[...]
Zeker ervaring mee en die lijkt hetzelfde als bij jou. Het werkt niet naar behoren. Helaas. Ik vind het sowieso erg onlogisch om het daar te verstellen. Ik zou het eigenlijk andersom willen rode draaiknop wisselen van functie en de +/- knop voor de waarde te verstellen. Maar dat jan je helaas niet instellen:(
Hier is psn ook down 😭😭😭ralph075 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:23:
IK heb het zelfde probleem met de G29. Ik weet niet of het de G29 is of dat het aan GT Sport ligt.bojaaper schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:03:
Pfoei wat een spel. Net als 3e gekwalificeerd op Interlagos met een 1:38,541. Daarna de eerste paar ronden nr 4 van me af schudden en achter 1 en 2 aan. Steeds een beetje dezelfde afstand totdat ze met elkaar gingen stoeien en tijd verloren. Hierdoor vlak achter ze waarna ze alle2 dezelfde remfout maakten en ik er voor bij kon.
Voor het geld lijkt me de g29 een prima stuur, zit er zelf ook overna te denken hem aan te schaffen. Vervelend is het dan wel als je niet alles kunt aanpassen. Maar goed, verder rijd het dus wel prima neem ik aan? De t500 is direct ook een stuk duurder. Ja je moet ergens een compromis sluiten voor je budget. Als je er maar plezier mee hebt!
Zoals gezegd ik hád ooit de eerste driving force GT en dat was een prima stuurtje, zeker voor de 130 euro die ik,ervoor betaald had. Toen was de g27 hét stuur om te hebben. En daarboven de veel duurdere.
Het is zoals met alles, leg je budget vast en kijk wat je dan als beste kunt kopen.
Zoals gezegd ik hád ooit de eerste driving force GT en dat was een prima stuurtje, zeker voor de 130 euro die ik,ervoor betaald had. Toen was de g27 hét stuur om te hebben. En daarboven de veel duurdere.
Het is zoals met alles, leg je budget vast en kijk wat je dan als beste kunt kopen.
[ Voor 30% gewijzigd door Daniel_Elessar op 24-01-2018 07:31 ]
Je zou de T300 nog kunnen overwegen?
PSN: breminem
Meh geen patch. Jammer dat ze altijd een beetjr vaag doen rond release datums van hun dlc.
Naja hopen zsm met de supra te kunnen rijden.
Dat klopt, de goedkoopste is 280 in de pricewatch. Op Amazon is de G29 260 afgerond zonder verzendkosten. Dat maakt dan inderdaad niet zo veel meer uit. Eens denkenbreminem schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:35:
Je zou de T300 nog kunnen overwegen?
Jammer dat de patch /DLC niet uit is nog. Ach, kunnen we nog even doorsparen
Patch is alleen toch maar een paar street cars? niet echt boeiend.
Auto's doen me niet zoveel meer, zie liever een leuke track, je bent toch redelijk beperkt tot specifieke auto;s per track.
Auto's doen me niet zoveel meer, zie liever een leuke track, je bent toch redelijk beperkt tot specifieke auto;s per track.
True, wat nieuwe toffe tracks zouden me meer plezier doen. Maar ook nog wat Gr3 en 4 auto's zoals chevorlet cruze, Seat Leon etc etc.
Maar meer tracks, ja, graag. Oude GT tracks en échte als Monza, spa etc.. Ach, die zullen vast wel komen
Maar meer tracks, ja, graag. Oude GT tracks en échte als Monza, spa etc.. Ach, die zullen vast wel komen
Hier ook. Echt frustrerend als je snel even de settings wil aanpassen. Bij voorgaande versies van Gran Turismo ging dit nochtans goed met mijn Driving Force GT.Orpheo1975 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:27:
[...]
IK heb het zelfde probleem met de G29. Ik weet niet of het de G29 is of dat het aan GT Sport ligt.
Een aantal extra tracks zou wel leuk zijn. Die reversed versies vind ik maar niks. Heb altijd het gevoel alsof de flow eruit gehaald wordt. Om de één of andere reden rijdt het niet fijn.
Ik heb dit ook en had er in het begin geen last van. Misschien een bug?Orpheo1975 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:27:
[...]
IK heb het zelfde probleem met de G29. Ik weet niet of het de G29 is of dat het aan GT Sport ligt.
PSN: Sluuz
Zou mijn niet verbazen als Le Mans bij de update komt, de drie bovenste auto's in dit plaatje dat Yamauchi op Twitter heeft gezet zaten in GT 5 al in het spel onder de noemer van 1967 Le Mans "hero" trio (zie https://www.gran-turismo.com/us/news/02_0005293.html). Een nieuw circuit (of meerdere) kan mij meer bekoren dan een paar auto's waar ik waarschijnlijk toch niet in ga rijden of te duur zijn om te kopen. Le Mans zou ook ideaal zijn voor daily Gr.1 races. Fingers crossedrgarretsen schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:13:
Patch is alleen toch maar een paar street cars? niet echt boeiend.
Verwijderd
Laat me raden, die idioot had zekers ook een Wolfenstein liverybojaaper schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:03:
.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 15:59 ]
Verwijderd
Jammer dat GTS geen achievements heeft voor Hat-tricks (pole - winst - snelste raceronde). Net weer eentje gescoord op Suzuka.
Erg leuke nek-aan-nek race ook. Een Italiaan en ik zijn nooit verder dan 600 ms uit elkaar geweest, meestal bumperklevend, een paar keer van positie gewisseld, en beiden 12 sec voor de rest van de groep gefinished.
Als je dan alle twee nog eens een clean race rijdt weet je weer waarom je er zoveel tijd insteekt. Dit zijn de races waarvoor je het doet, heerlijk gewoon
EDIT: Had ik voor net voor de start van de race, echte Murphy

Erg leuke nek-aan-nek race ook. Een Italiaan en ik zijn nooit verder dan 600 ms uit elkaar geweest, meestal bumperklevend, een paar keer van positie gewisseld, en beiden 12 sec voor de rest van de groep gefinished.
Als je dan alle twee nog eens een clean race rijdt weet je weer waarom je er zoveel tijd insteekt. Dit zijn de races waarvoor je het doet, heerlijk gewoon
EDIT: Had ik voor net voor de start van de race, echte Murphy
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 16:57 ]
Ik heb je suggestie voor de Viper eens in gebruik genomen en die rijdt dan inderdaad érg lekkerv8power67 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:58:
Meh geen patch. Jammer dat ze altijd een beetjr vaag doen rond release datums van hun dlc.
Edit:
Reed in een lobby met mijn Sciroco en ineens wilden ze dat niet meer dus terwijl staande start FF.. Niet echt goed
[ Voor 18% gewijzigd door Daniel_Elessar op 24-01-2018 16:53 ]
Ja die setup op de gr4 viper doet echt wonderen met die auto. Jammer dat niet meer te gebruiken is in sport modus.Daniel_Elessar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:49:
[...]
Ik heb je suggestie voor de Viper eens in gebruik genomen en die rijdt dan inderdaad érg lekkerMoet voor mijn eigen rijstijl misschien nog iets tweaken maar dit is een bijzonder goed begin punt
Edit:
Reed in een lobby met mijn Sciroco en ineens wilden ze dat niet meer dus terwijl staande start FF.. Niet echt goedMaar oké, ik neem de Viper en finish met 12seconden voorsprong op 6 ronden.
Was toen echt heel snel ermee en kon mee met de snelste... Helaas..
Maar met deze setup op dragon trail met race hard en bop aan een 1:44.5 geloof ik gereden. Kan nog sneller.
@v8power67 Ik reed zonder echt te hard te pushen 1:41:100- 1:41:899 dus behoorlijk constant. De andere reden veel langzamer. Met de sciroco hadden we nog een leuk gevecht, oké ik won. Maar om dan ineens FF te bannen
Vind dat altijd een beetje vreemd voorkomen eigenlijk. Ieder type heeft zijn voor en nadeel ten opzichte van de anderen.

Denk dat dit zonder bop of met race soft is haha.Daniel_Elessar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:32:
@v8power67 Ik reed zonder echt te hard te pushen 1:41:100- 1:41:899 dus behoorlijk constant. De andere reden veel langzamer. Met de sciroco hadden we nog een leuk gevecht, oké ik won. Maar om dan ineens FF te bannenVind dat altijd een beetje vreemd voorkomen eigenlijk. Ieder type heeft zijn voor en nadeel ten opzichte van de anderen.
Maar is wel raar idd een bepaalde type te bannen. Scirocco is tegenwoordig niet meer de snelste op meeste circuits. Gaan ze dan ook de m4 bannen...
Is niet echt nieuw. De roulatie is weer bij begin gekomen. Dit was de eerste destijds in oktober.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:48:
Er is trouwens ook weer een nieuwe roadcar (Chevy) at the mileage store
Verwijderd
fuck weer een dubbele gekocht dusv8power67 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:49:
[...]
Is niet echt nieuw. De roulatie is weer bij begin gekomen. Dit was de eerste destijds in oktober.

Naja beter teveel dan te weinig
Thanks deze had ik nog niet. Heb het spel pas sinds eind november. Ik las ook dat er daarvoor een straatversie van de Subaru WRX Gr. B wagen in te wisselen was. Die mis ik dus ook nog.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:48:
Er is trouwens ook weer een nieuwe roadcar (Chevy) at the mileage store
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
ze rouleren dus blijkbaar, dus goed opletten kerelLasmibalsingh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:52:
[...]
Thanks deze had ik nog niet. Heb het spel pas sinds eind november. Ik las ook dat er daarvoor een straatversie van de Subaru WRX Gr. B wagen in te wisselen was. Die mis ik dus ook nog.
Nee deze avond geen probleem ondervonden.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:06:
Nog iemand die problemen heeft met de servers?
Wel een paar potjes met overtuiging gewonnen in zowel de TT als in de viper
Wéér een 2e plek behaald. Grrrr
Wel een fijne race overigens. In de eerste bocht buitenom van P4 naar P2 om vervolgens die plek niet meer af te staan. Geen enkel direct duel, maar wel constant angstvallig mijn achterstand en voorsprong in de gaten moeten houden. Ook dat kan ontzettend spannend zijn
Wel een fijne race overigens. In de eerste bocht buitenom van P4 naar P2 om vervolgens die plek niet meer af te staan. Geen enkel direct duel, maar wel constant angstvallig mijn achterstand en voorsprong in de gaten moeten houden. Ook dat kan ontzettend spannend zijn
Holy f*ck dat is intens
Gr3 daily op de kleine oval... Mercedes AMG is blijkbaar de beste keuze hier, ik reed met de Z4 en kwam niet verder dan p7. Erg leuke race en in mijn groep was het niet echt een beukfestijn wat ik dacht dat het ging worden. Maar wow dat zijn 15 zware ronden zeg. Wel tof 
gr4 Daily op Tokyo Oostelijke buitenring, ook een leuke
Maar iemand beukte me in de eerste bocht en verloor daar heel veel tijd + een strafseconde of 20 omdat je dan weer anderen raakt...
Miyabi heeft de Dhaihatsu, 5 ronden. Volgens mij zijn ze daar fan van bij de makers
Nu maar eens aan het werk
Heerlijk dat "thuiswerken"
gr4 Daily op Tokyo Oostelijke buitenring, ook een leuke

Miyabi heeft de Dhaihatsu, 5 ronden. Volgens mij zijn ze daar fan van bij de makers
Nu maar eens aan het werk

[ Voor 5% gewijzigd door Daniel_Elessar op 25-01-2018 09:14 ]
Aaah super, eindelijk weer een oval in de daily races. Close racing, love it! Vanavond maar eens goed voor gaan zitten.Daniel_Elessar schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:14:
Holy f*ck dat is intensGr3 daily op de kleine oval... Mercedes AMG is blijkbaar de beste keuze hier, ik reed met de Z4 en kwam niet verder dan p7. Erg leuke race en in mijn groep was het niet echt een beukfestijn wat ik dacht dat het ging worden. Maar wow dat zijn 15 zware ronden zeg. Wel tof
gr4 Daily op Tokyo Oostelijke buitenring, ook een leukeMaar iemand beukte me in de eerste bocht en verloor daar heel veel tijd + een strafseconde of 20 omdat je dan weer anderen raakt...
![]()
Nu maar eens aan het werkHeerlijk dat "thuiswerken"
Morgen onderhoud !! Dus patch is incoming !!
Supra here i come !!
Hopen dat ie net als de r34 richting de 1000pk kan, zou leuk zijn. Mooie velgen en goede setup erop en blazen.
Supra here i come !!
Hopen dat ie net als de r34 richting de 1000pk kan, zou leuk zijn. Mooie velgen en goede setup erop en blazen.
Daily vandaag.... niet eens zin om game te starten.
Oval.... Als ze iets uit de game kunnen halen zijn het wel de ovals (niets anders als crash fests).
Tokyo, meest slechte fantasy track.
One make is met de dag slechter aan het worden (en die standaard auto's boeien me ook niet zoveel).
Oval.... Als ze iets uit de game kunnen halen zijn het wel de ovals (niets anders als crash fests).
One make is met de dag slechter aan het worden (en die standaard auto's boeien me ook niet zoveel).
Ach, zo is er voor iedereen wel wat. Persoonlijk beleef ik altijd veel plezier aan de oval's. One makes sla ik bijna altijd over. Als de daily's niet interessant zijn switch ik meestal naar een leuke lobby.rgarretsen schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:46:
Daily vandaag.... niet eens zin om game te starten.
Verwijderd
Had vanmorgen wat vreemds in de Sunday cup, een auto voor mij stond gewoon ineens helemaal stil op een rechtstuk, net alsof hij tegen een betonnen muur reed, ik schrok me echt kapot lol en kon het net ontwijken maar een paar ai rijders klapten er vol op , wazig

OMG, kom er nu pas achter dat je die standaard radar kan vervangen met TCS controle, en brake balance, etc... 
Fanatec stuur heeft niet zoveel knopjes, dus heb nu de knipperlichten opgeofferd
(who needs those anyway
)
Zit daar dan ook de mogelijkheid tot aanpassing van de fuel mapping tijdens races?
De Gr.3 van vandaag kan me niet zo boeien. Heb een hekel aan ovals.
Gr.4 is een leuke baan, alleen dat lange stuk is wat frustrerend, en de penalty's zijn irritant. Je hoeft soms de muur maar te aaien en dan staat er weer 5 seconden penalty klaar.
Net even de replay van @v8power67 zitten kijken en zie dat ik het op de hairpin denk ik verlies, daar moet ik totaal anders rijden. De rest van de sectoren doe ik het wel redelijk denk ik. (m'n replay staat als het goed is online voor wie het boeit)
Heb nu een tijd van 2:10.035 met de M4. Begin soms overnieuw (muur
), dus m'n optimal weet ik niet echt, aangezien dat alleen maar over de sessie berekend wordt.
Weet iemand trouwens hoe je een replay op youtube krijgt? Sony is goed met games enzo, maar voor de usability hebben ze een 3 jarige gevraagd denk ik.
Heb m'n account al gekoppeld, en verder snap ik er geen bal van.
Ik krijg bij m'n laatste replay ook de driver-view helemaal niet meer terug.
[edit]
Mmm, ok moet denk ik dit proberen om te sharen: http://manuals.playstatio.../ps4/share/videoclip.html
En dus zelf de video helemaal bekijken... beetje dom systeem als je het mij vraagt. Laat me gewoon een camera positie kiezen en share de replay as-is...

Fanatec stuur heeft niet zoveel knopjes, dus heb nu de knipperlichten opgeofferd
(who needs those anyway
Zit daar dan ook de mogelijkheid tot aanpassing van de fuel mapping tijdens races?
De Gr.3 van vandaag kan me niet zo boeien. Heb een hekel aan ovals.
Gr.4 is een leuke baan, alleen dat lange stuk is wat frustrerend, en de penalty's zijn irritant. Je hoeft soms de muur maar te aaien en dan staat er weer 5 seconden penalty klaar.
Net even de replay van @v8power67 zitten kijken en zie dat ik het op de hairpin denk ik verlies, daar moet ik totaal anders rijden. De rest van de sectoren doe ik het wel redelijk denk ik. (m'n replay staat als het goed is online voor wie het boeit)
Heb nu een tijd van 2:10.035 met de M4. Begin soms overnieuw (muur
Weet iemand trouwens hoe je een replay op youtube krijgt? Sony is goed met games enzo, maar voor de usability hebben ze een 3 jarige gevraagd denk ik.
Heb m'n account al gekoppeld, en verder snap ik er geen bal van.
Ik krijg bij m'n laatste replay ook de driver-view helemaal niet meer terug.
[edit]
Mmm, ok moet denk ik dit proberen om te sharen: http://manuals.playstatio.../ps4/share/videoclip.html
En dus zelf de video helemaal bekijken... beetje dom systeem als je het mij vraagt. Laat me gewoon een camera positie kiezen en share de replay as-is...
[ Voor 22% gewijzigd door momania op 25-01-2018 16:52 ]
Een best wel essentieel onderdeel om ontdekt te hebbenmomania schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:52:
OMG, kom er nu pas achter dat je die standaard radar kan vervangen met TCS controle, en brake balance, etc...
(who needs those anyway)
Op een normale joystick ga je met pijltjes links en rechts door dat menu heen, en met pijltjes boven en onder pas je de settings aan. Hoe dat op jouw specifieke stuur zit durf ik niet te zeggen, maar het moet dus wel kunnen. (Sterker nog, je hebt het echt nodig).
[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 25-01-2018 16:52 ]
Fanatec simuleert een G29 stuur, waard de pijltjes toetsen standaard gebruikt worden om naar links/rechts/achter te kijken. Zal het een en ander moeten opofferen en gewoon eens wat settings proberen.Dennisdn schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:52:
[...]
Een best wel essentieel onderdeel om ontdekt te hebben
Op een normale joystick ga je met pijltjes links en rechts door dat menu heen, en met pijltjes boven en onder pas je de settings aan. Hoe dat op jouw specifieke stuur zit durf ik niet te zeggen, maar het moet dus wel kunnen. (Sterker nog, je hebt het echt nodig).
Links/rechts kijken werkt in de view waarmee ik rij toch niet, dus misschien dat ik idd het achteruit kijken aan R3 kan toekennen (die is standaard niet gebruikt) en dan de pijltjes toetsen voor MFD kan gebruiken (en dan dus ook gewoon de richtingaanwijzers kan blijven gebruiken)
Om nou te zeggen trouwens dat je het echt nodig hebt... misschien nu ja met de fuel mappings, maar TCS en brake-balance hoeft van mij niet te worden aangepast tijdens de race. Brake balance misschien, maar daar ben ik nog te onervaren voor, en TCS moet gewoon uit
Ja met de fuelmapping sowieso. Brakebalance doe ik niet heel veel mee tijdens het rijden, die heb ik standaard op -2 of +2 staan, afhankelijk van de auto. Maar TCS speel ik wel veel mee tijdens de rondjes.momania schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:01:
[...]
Fanatec simuleert een G29 stuur, waard de pijltjes toetsen standaard gebruikt worden om naar links/rechts/achter te kijken. Zal het een en ander moeten opofferen en gewoon eens wat settings proberen.
Links/rechts kijken werkt in de view waarmee ik rij toch niet, dus misschien dat ik idd het achteruit kijken aan R3 kan toekennen (die is standaard niet gebruikt) en dan de pijltjes toetsen voor MFD kan gebruiken (en dan dus ook gewoon de richtingaanwijzers kan blijven gebruiken)
Om nou te zeggen trouwens dat je het echt nodig hebt... misschien nu ja met de fuel mappings, maar TCS en brake-balance hoeft van mij niet te worden aangepast tijdens de race. Brake balance misschien, maar daar ben ik nog te onervaren voor, en TCS moet gewoon uit
Verwijderd
Mark my words: Monza eerste chicane wordt het nieuwe beukfestijn van GTS

Wel een leuke track, ik hoop dat er nog meer van dit soort tracks komen. (Laguna Seca, Spa,...)
Aantal fijne auto's ook!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 17:08 ]
https://www.gran-turismo.com/nl/gtsport/news/00_3909538
Alle info over de nieuwe update met een nieuwe track (Monza) en 10 nieuwe auto's.
Alle info over de nieuwe update met een nieuwe track (Monza) en 10 nieuwe auto's.
Tja, ze hebben Spa toch al uit GT5? Moet niet zo moeilijk zijn zou je denken....Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:06:
[...]
Mark my words: Monza eerste chicane wordt het nieuwe beukfestijn van GTS![]()
Wel een leuke track, ik hoop ook nog op Spa komende updates.
Ik denk niet dat Spa uit GT5 al zo levensecht is vastgelegd als ze nu doen. Daarbij moeten ze ook toestemming hebben (= betalen) van de eigenaren van het circuit.Dennisdn schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:08:
[...]
Tja, ze hebben Spa toch al uit GT5? Moet niet zo moeilijk zijn zou je denken....
Al met al vind ik het toch een leuke update. Liever had ik een paar extra Gr.4 en Gr.3 auto's gezien, maar die komen hopelijk later nog wel.
Verder eens met de angst voor beukfestijn bij Monza. Al helpt het wel dat GTS werkt met een rollende start waarbij de tussenliggende gaten relatief groot zijn.
We gaan het zien!
Tja, ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar kan me voorstellen dat ze met een soort van Google-streetview 5.0 over het circuit gaan om alles pixel voor pixel vast te leggen. En dat ze die beelden weer kunnen gebruiken en de rest kunnen laten randeren. Dat ze nu dus de brondata van toen wel kunnen gebruiken.Rossi46 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:11:
[...]
Ik denk niet dat Spa uit GT5 al zo levensecht is vastgelegd als ze nu doen. Daarbij moeten ze ook toestemming hebben (= betalen) van de eigenaren van het circuit.
Al met al vind ik het toch een leuke update. Liever had ik een paar extra Gr.4 en Gr.3 auto's gezien, maar die komen hopelijk later nog wel.
Verder eens met de angst voor beukfestijn bij Monza. Al helpt het wel dat GTS werkt met een rollende start waarbij de tussenliggende gaten relatief groot zijn.
We gaan het zien!
Maar inderdaad, het zal ook wel een rechtenkwestie zijn.
Holy shot die video was vet. Goed gedaan, dikke wagens (supra
) en diablo en viper ook erg vet.
En nieuwe baan!!
En gratis !!
Maar hoop vanaf nu wel meer gr3 en gr4 wagens.
Gr3/4 rx7, supra,skyline. Een f40 evo gr3 versie !! Dit soort shizzle zou ik zelfs voor betalen!! Make it happen PD

En nieuwe baan!!
En gratis !!
Maar hoop vanaf nu wel meer gr3 en gr4 wagens.
Gr3/4 rx7, supra,skyline. Een f40 evo gr3 versie !! Dit soort shizzle zou ik zelfs voor betalen!! Make it happen PD
[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 25-01-2018 17:20 ]
Oeh, Monza. Leuk. Eerste chicane online -SR guaranteed maar toch... Zeer nice!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Mooi die oude Ferraries, doet me denken aan de game Test drive Ferrarie legends jaren geleden op de PC / steam, zin in
Verwijderd
Vandaar die oval + expressway in de daily race vandaag, begint iedereen morgen toch al een aantal SR-rankings lagerVoxalizer schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:12:
Oeh, Monza. Leuk. Eerste chicane online -SR guaranteed maar toch... Zeer nice!
Uhu, (eerste bocht van de Nurburgring)²Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:06:
[...]
Mark my words: Monza eerste chicane wordt het nieuwe beukfestijn van GTS
Jaaaaa, Monza! Vorig jaar naar de F1 geweest daar. Wat een feest! Kan niet wachten om over de baan te blazen in GTS
Er zijn verschillende technieken. Zoals laser-scaned en drone-scaned. Of een combi van beide. Het vergt heden ten dage hoe dan ook een hoop tijd en geld om een circuit echt waarheidsgetrouw in een game te krijgen. De basis van GT5 is iig niet bruikbaar.Dennisdn schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:14:
[...]
Tja, ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar kan me voorstellen dat ze met een soort van Google-streetview 5.0 over het circuit gaan om alles pixel voor pixel vast te leggen. En dat ze die beelden weer kunnen gebruiken en de rest kunnen laten randeren. Dat ze nu dus de brondata van toen wel kunnen gebruiken.
Maar inderdaad, het zal ook wel een rechtenkwestie zijn.
Zeker in de eerste ronde laat ik TCS nog op staan ook in Gr4. Dan, als je eenmaal een beetje rijdt en de grote chaos voorbij is zet ik hem uit en geven we écht gasDennisdn schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:05:
[...]
Ja met de fuelmapping sowieso. Brakebalance doe ik niet heel veel mee tijdens het rijden, die heb ik standaard op -2 of +2 staan, afhankelijk van de auto. Maar TCS speel ik wel veel mee tijdens de rondjes.
Ik vind de update best tof, mooie nieuwe auto's al zijn de kostelijk 20miljoen?! Monza
Jaguar XJ13 '66 : Cr. 20,000,000 ,-
Ferrari 330 P4 '67: Cr. 20,000,000 ,-
Prestatiebalansupdate, (Porsche 991 en de BMW M4 zijn wat gekneveld):
01/26/2018
The BoP (Balance of Performance) of the following cars has been adjusted:
Gr.3 Class
・Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT)'15 [Power Ratio : 92% > 91%]
・Chevrolet Corvette C7 Gr.3 [Power Ratio : 102% > 103%]
・GT by Citroen Race Car (Gr.3) [Power Ratio : 88% > 87%]
・McLaren 650S GT3 [Power Ratio : 110% > 111%]
・Lexus RC F GT3 prototype (Emil Frey Racing) [Power Ratio : 107% > 108%]
・Porsche 911 RSR (991) '17 [Power Ratio : 105% > 104%]
Gr.4 Class
・Audi TT cup'16 [Power Ratio : 104% > 103%]
・BMW M4 Gr.4 [Power Ratio : 100% > 99%]
・Jaguar F-type Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 107% > 106%]
・Lexus RC F Gr.4 [Power Ratio : 100% > 98%]
・McLaren 650S Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 112% > 111%]
・Renault Sport Mégane Gr.4 [Power Ratio : 100% > 99%]
・Volkswagen Scirocco Gr.4 [Power Ratio : 92% > 91%]
IMPORTANT
The fuel tank capacities of Gr.1/Gr.3/Gr.4 cars have been unified. In addition, Fuel Consumption rates have also been adjusted.
[ Voor 91% gewijzigd door Lasmibalsingh op 26-01-2018 09:20 ]
Pffffffff... Ik was aardig op weg om de autoverzameling te complementeren (inmiddels 159 178 stuks in de garage), maar met deze 2 gaat het nog wel even duren. Weer twee keer het credits-account helemaal vullen tot de max om per keer een (1) auto te kunnen kopen....Lasmibalsingh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:14:
![]()
![]()
Netjes hoor, dat ze dit periodiek finetunenLasmibalsingh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:14:
![]()
![]()
Prestatiebalansupdate, (Porsche 991 en de BMW M4 zijn wat gekneveld):
01/26/2018
The BoP (Balance of Performance) of the following cars has been adjusted:
Gr.3 Class
・Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT)'15 [Power Ratio : 92% > 91%]
・Chevrolet Corvette C7 Gr.3 [Power Ratio : 102% > 103%]
・GT by Citroen Race Car (Gr.3) [Power Ratio : 88% > 87%]
・McLaren 650S GT3 [Power Ratio : 110% > 111%]
・Lexus RC F GT3 prototype (Emil Frey Racing) [Power Ratio : 107% > 108%]
・Porsche 911 RSR (991) '17 [Power Ratio : 105% > 104%]
Gr.4 Class
・Audi TT cup'16 [Power Ratio : 104% > 103%]
・BMW M4 Gr.4 [Power Ratio : 100% > 99%]
・Jaguar F-type Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 107% > 106%]
・Lexus RC F Gr.4 [Power Ratio : 100% > 98%]
・McLaren 650S Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 112% > 111%]
・Renault Sport Mégane Gr.4 [Power Ratio : 100% > 99%]
・Volkswagen Scirocco Gr.4 [Power Ratio : 92% > 91%]
IMPORTANT
The fuel tank capacities of Gr.1/Gr.3/Gr.4 cars have been unified. In addition, Fuel Consumption rates have also been adjusted.
Geen verrassende prijzen, zo duur waren ze in GT5 ook.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:14:
![]()
![]()
Gokken dat je ze wint tijdens de daily marathon roulette
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
M
O
N
Z
A
Nieuwe circuits altijd goed!!
en die dure auto krijg je vanzelf ergens, alhoewel ik de Shelby nog niet gekregen heb
O
N
Z
A
Nieuwe circuits altijd goed!!
en die dure auto krijg je vanzelf ergens, alhoewel ik de Shelby nog niet gekregen heb
PSN: Patrick_D
Verwijderd
Gokken dat ze überhaupt meedoen in die roulette en je ze ook effectief kan winnen.dvdkiwi schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:53:
[...]
Geen verrassende prijzen, zo duur waren ze in GT5 ook.
Gokken dat je ze wint tijdens de daily marathon roulette
Als je drie vette bakken ziet draaien heb je op het einde toch altijd die VW Scirocco vast
Ik heb dat dus met de Ford Focus, dat is mijn roulette-nemisis

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mooie toevoeging, hoop wel dat de 20M auto's meedraaien in de caroussel. Rijd nu zoveel mogelijk iedere dag even om in ieder geval die grabbelton mee te pakken. Wat ik nog mis uit GT5 is de daily login bonus; zeker nu de Nurburgring pit glitch is gepatched.
Monza is best leuk baantje
ff paar rondjes gedaan, 1.8 seconden van de top tijd af (niet zo slecht dacht ik zo).
Had de nerfs / boosts van de auto;s nog niet gezien, ziet er degelijk uit (goed dat ze ook de lexus in Gr 3 hebben aangepakt, want met de huidige nerfs was dat waarschijnlijk 1 van de nieuwe op cars geweest).
Mustang rijd straks op monza, eerste chicane is dikke tijdwinst als je hem goed pakt.
Had de nerfs / boosts van de auto;s nog niet gezien, ziet er degelijk uit (goed dat ze ook de lexus in Gr 3 hebben aangepakt, want met de huidige nerfs was dat waarschijnlijk 1 van de nieuwe op cars geweest).
Mustang rijd straks op monza, eerste chicane is dikke tijdwinst als je hem goed pakt.
Ik vond persoonlijk zo'n Daily Login bonus erg wazig. Ik betrapte mijzelf er bij GT5 wel eens op om tijdesn bijvoorbeeld het tandenpoetsen maar gewoon de game op te starten, in te loggen en het weer uit te zetten. Want ik had eigenlijk geen tijd om te gamen, maar ik wilde ook niet mijn bonus verliezen.wheeler schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:12:
Mooie toevoeging, hoop wel dat de 20M auto's meedraaien in de caroussel. Rijd nu zoveel mogelijk iedere dag even om in ieder geval die grabbelton mee te pakken. Wat ik nog mis uit GT5 is de daily login bonus; zeker nu de Nurburgring pit glitch is gepatched.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik heb nu alle wagens inclusief de twee van 20 miljoen credits.Ik had toen de pit lane bug nog werkte met het prijzengeld veel dure wagens gekocht die ik vandaag dus heb verkocht voor meer dan 40 miljoen credits. Zal ze vanavond allemaal testen. Hier alvast een scape foto gemaakt op de banking van Monza:
Damn had die glitch vaker moeten doen...
Dacht die wagens worden 1 mil de stuk...
Naja moet zeggen mis er niks aan vind ze niet zo bijzonder. Maja zijn nu de enigste 2 autos die ik nog niet heb...
Verder, supra is awesome. 900pk erin race soft en stugge veren en dan maar proberen te controleren.
De nieuwe bop in gr4 zorgt er denk ik voor dat de atenza nog aantrekkelijker word. Deze was soms al mega snel maar nu de m4 iets generfed is is hij nog aantrekkelijker.
Alleen denk ik dat voor zowel de porsche gr3 en bmw gr4 1% power verschil eigenlijk niet echt veel oplevert. Raar dat ze de andere autos ook nerven want m4 en 911 domineren als enige en de andere waren soms competief. Naja zal wel denk dat amper verschil maakt..
Dacht die wagens worden 1 mil de stuk...
Naja moet zeggen mis er niks aan vind ze niet zo bijzonder. Maja zijn nu de enigste 2 autos die ik nog niet heb...
Verder, supra is awesome. 900pk erin race soft en stugge veren en dan maar proberen te controleren.
De nieuwe bop in gr4 zorgt er denk ik voor dat de atenza nog aantrekkelijker word. Deze was soms al mega snel maar nu de m4 iets generfed is is hij nog aantrekkelijker.
Alleen denk ik dat voor zowel de porsche gr3 en bmw gr4 1% power verschil eigenlijk niet echt veel oplevert. Raar dat ze de andere autos ook nerven want m4 en 911 domineren als enige en de andere waren soms competief. Naja zal wel denk dat amper verschil maakt..
Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing