Rossi46 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:38:
[...]
Ik hoop wel dat er uiteindelijk ook nog wat Gr.3 en Gr.4 auto's bij gaan komen. Al is dat voor hen natuurlijk wel veel meer gedoe dan enkel losse straatauto's, door het hele Balance of Performance verhaal.
Dat hoop ik ook eigenlijk. Beetje het WTCC gebeuren? Chevrolet, Seat, Honda. Maar misschien moeten ze dan nog bij simbin aankloppen voor de rechten. Of ze zijn snel en kopen de rechten voor het nieuwe kampioenschap. Want WTCC bestaat niet meer in de oude vorm.
Maar zulke auto’s. Gr3 mag de alfa 155 DTM erbij krijgen, en misschien de nieuwe Ford GT LMS.
Maar nieuwe circuits zijn ook zeer welkom, le mans, high speed ring, grand speed valley, Spa, Paul Ricard, daytona, Indynapolis, Silverstone, Hockenheim, Monza, dijon prenois. etc.
Track limits, ja het is altijd zoeken naar waar die limieten liggen. Dat doen ze in het echt ook, in de F1 het WEC en zeker ook in de toerwagens als het WTCC/DTM, Porsche supercup. Dat is nu eenmaal de snelste weg zoeken zonder afgefloten te worden. En daar trekken ze lang niet altijd een lijn bij de raceklasse. Dat dit niet anders is in GTSport verbaasd me niks. En ja je kunt het lullig,stom etc vinden maar zo zitten we nu eenmaal in elkaar. Ik zoek die grenzen ook op. En ja vervelend als je dan in een race ineens 5 seconden heb die je in nog 2 ronden moet wegwerken.
Ik weet niet meer waar het was maar ik had een race en kreeg door iemand 8 seconden penalty omdat hij mij eruit beukte. Ik reed gewoon door finishte als 4 e maar won wel met nog 7 seconden penalty. De rest had veel meer
[
Voor 32% gewijzigd door
Daniel_Elessar op 21-01-2018 07:09
]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar