Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Gisteren avond nog twee leuke races in een lobby gehad totdat er ene Italiaan bij kwam die deed enkel maar proberen iedereen eraf te rijden die hem wilde inhalen. Helaas deed de lobby eigenaar hem niet kicken nadat er meerdere er iets van zeiden. Ik was de enige die het het direct en onomwonden vroeg aan de eigenaar om die persoon eruit te kicken. Deed hij niet en de Italiaan deed zijn uiterste best om mij het racen onmogelijk te maken. Stond door de omgekeerde start verder naar voren en had het écht op mij gemunt. Paar keer kunnen ontwijken maar je kunt dan niet echt je lijnen rijden. Toen ik hem eenmaal een goede tik terug verkocht had reed ik makkelijk bij hem weg. Maar erg irritant is dat zeg!
Ronaldo van hier kwam later diezelfde room binnen en toen ging het best want die vervelende was eruit gestapt.

Vlaggen zouden ze er ook in moeten stoppen, oh wacht die hebben. Maar mensen die totaal niet kijken als ze de pits uitkomen en direct jouw snelle ronde al verknallen. Snap niet dat je niet even wacht tot je een schoon stuk baan hebt of aan de zijkant blijft. Nu kan je altijd een misverstand hebben maar toch.
Zijn er eigenlijk blauwe vlaggen in het spel?

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Canis Lupus schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Die van mij van bijna 5 vond een rondje in een MX5 met een stuurtje maar al te leuk :P
Toen maar snel gezegd dat dit echt voor grote mensen is ;)
Mijn zoons van 5 en 7 spelen al graag tegenelkaar in de vs mode. Alle assists aan en gaan met die wagens.

Gaat ze allebei nog best goed af ook O+

Laat ze alleen niet online rijden, daar hebben ze nog niets te zoeken, maar beetje tegen elkaar gaat prima

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:26

momania

iPhone 30! Bam!

Net even tien rondjes de daily Gr.3 gedaan.
Wat is die Alsace een toffe baan! Nog (te) weinig op gereden.

Zit nu op een 1:56.6 geloof ik met een optimal van 1:54.9, maar dat moet nog wel sneller kunnen. Vanmiddag nog maar weer een paar rondjes proberen :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
v8power67 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Balance of performance. Hiermee worden alle gr3 autos zo beetje qua vermogen en gewicht bij mekaar getrokken.
Als je naar car settings menu gaat. Zie je links een knop met bop staan. Als je deze aanzet locked hij de power en gewicht sliders op een vaste waarde.
Dit is het beste om de een eerlijke vergelijking te maken.

Edit:

[afbeelding]
Hellemaal links zie je staan balance of perfomance. Die knop op gebruiken om bop aan te zetten.
Dank voor de uitleg!

Dit staat standaard uit? Want ik heb het in ieder geval niet aangezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kesj schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:03:
[...]

Dank voor de uitleg!

Dit staat standaard uit? Want ik heb het in ieder geval niet aangezet.
Ja dit staat standaard uit idd. Zodra je lobbys joined of sport races doet waar dit een vereiste is zet hij het automagisch aan. Maar in bv arcade mode timetrial etc moet je dit handmatig doen.
Weet ook niet of hij de instelling onthoud of dat het erna weer uitgaat.
Maar B.O.P is wel goed gedaan. Zonder bop zou je bv je wagen kunnen tunen naar geloof 700 of 800pk. Nu wordt dit gelocked en kun je daar dus niet mee "cheaten" om het even zo te noemen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:31:
Gisteren avond nog twee leuke races in een lobby gehad totdat er ene Italiaan bij kwam die deed enkel maar proberen iedereen eraf te rijden die hem wilde inhalen. Helaas deed de lobby eigenaar hem niet kicken nadat er meerdere er iets van zeiden. Ik was de enige die het het direct en onomwonden vroeg aan de eigenaar om die persoon eruit te kicken. Deed hij niet en de Italiaan deed zijn uiterste best om mij het racen onmogelijk te maken. Stond door de omgekeerde start verder naar voren en had het écht op mij gemunt. Paar keer kunnen ontwijken maar je kunt dan niet echt je lijnen rijden. Toen ik hem eenmaal een goede tik terug verkocht had reed ik makkelijk bij hem weg. Maar erg irritant is dat zeg!
Ronaldo van hier kwam later diezelfde room binnen en toen ging het best want die vervelende was eruit gestapt.

Vlaggen zouden ze er ook in moeten stoppen, oh wacht die hebben. Maar mensen die totaal niet kijken als ze de pits uitkomen en direct jouw snelle ronde al verknallen. Snap niet dat je niet even wacht tot je een schoon stuk baan hebt of aan de zijkant blijft. Nu kan je altijd een misverstand hebben maar toch.
Zijn er eigenlijk blauwe vlaggen in het spel?
Ja hou je toch wel een beetje denk ik, hoe jammer ook. Gister had ik een P3 tijdens de kwalificatie, maar werd ik er in bocht 3 vanaf gereden door iemand die van achter kwam en "vergat" te remmen. Van P3 naar P12, en kansloos voor het podium. Uiteindelijk nog wel terug geknokt naar P6, maar blijft jammer natuurlijk.

Ik heb nog niet enorm veel online races gedaan, maar de "straf" die je krijgt, kan je er met name als je die in het begin van de race maakt, vrij makkelijk vanaf krijgen heb ik het idee? Een stuurfoutje, en het gaat van je "straf" af heb ik het idee. Nu had dat foutje sowieso tijd gekost natuurlijk.
Ik ga de tip van hier maar eens opvolgen en een paar races achterin rijden om m'n SR rating omhoog te krijgen, hopelijk dan ook wat minder beukers :P

Maar buiten dat om blijft het echt een top game hoor. De spanning tijdens het online racen is echt heel gaaf. En met de livery editor mijn wagen gepimpt en er mooie racefoto's mee gemaakt 8) (ook erg tof gedaan trouwens, die photo mode).
En... deze week mijn eerste P1 kwalificatie gereden in GR.3 :D
Met de FT-1. Was even wennen in het begin, maar heb 'm nu aardig onder de knie en stuurt best lekker :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
In loby races hebben je rating geen effect. Tenzij dat erbij staat. Je kunt dus ook lobby maken waar je een bepaalde rating eist en dat werkt prima :)

Gelukkig werken ze niet anders was ik gisteren ook behoorlijk gekelderd xD
In de sport modus is het best leuk en als je eenmaal in C/A zit heerlijk racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
nette tijd in de wrx Hjallo

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx. Was effe vechten. Maar lukte wel. Optimal is een 1:54.3 of 4.
Maar als je dan de nr1 van de top 10 ziet...
Wtf...

Welke setting voor remmen en 4wd had jij ? Ik geloof 35/65 4wd en remmen stock.

Jammer dst mn echte auto op moment even geld kost door apk en hier dus hoop aan moet versleutelen( en dan heb ik ook nog een soort van circuit ombouw corsa staan die nog niet af is)...
Anders zou ik zon drivehub bestellen en mn fabatec pwts gaan gebruiken. Vrees dat ik dan ineens mega traag ben maja. Hoop wel evenveel of als dit kan nog meer plezier dan ik nu al heb :P

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 12-01-2018 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Zo ie zo meer plezier @v8power67, althans dat had ik toch altijd als ik et stuur aan het spelen was. of dit nu GT of een van de mooie SImbin titels waren maakte niet uit. Ik had meer plezier als met en controller.

Hier ook geen budget voor een stuur helaas. Wil toch wel minstens rond de 300 euro kunnen spenderen anders doe ik het liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:06:
Zo ie zo meer plezier @v8power67, althans dat had ik toch altijd als ik et stuur aan het spelen was. of dit nu GT of een van de mooie SImbin titels waren maakte niet uit. Ik had meer plezier als met en controller.

Hier ook geen budget voor een stuur helaas. Wil toch wel minstens rond de 300 euro kunnen spenderen anders doe ik het liever niet.
Naja weet nog van vroeger met stuurtje op ps2/3 en pc dat ik altijd snel vermoeid was. Heb al een gigantisch concentratie probleem. Maar dan ook nog eens stuurtje erbij was vaak na uurtje of 2 wel echt max. En nu met controller kan ik soms wel uren zitten zonder echt vermoeid te raken.

Maar heb een mooie fanatec pwts staan maar deze doet het niet op ps4(thnx sony.. :( ) dus ja hopen dat een drivehub dit oplost. Maja eerst even reallife zaken regelen...

Plus zit nu chill in woonkamer. 5.1surround en redelijke tv. Als ik dan stuurtje wil gebruiken moet de ps4 pro(ingebouwd met kabels weggewerkt) naar boven naar bureau en moet ik ook een nieuwe minitor(huidige samsung 1200p uit jaren 0 kan niet meer).
Dus ja word eerst effe sparen. Maar lijkt me wel weer lachen.

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 12-01-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Gadverdamme, gister in de gr 4 race stak ik in een bocht binnendoor bij een andere racer. Moet zeggen dat mijn actie iets te fanatiek was waardoor hij een duwtje in de flank kreeg. Verder niet veel aan de hand maar blijkbaar dacht hij daar anders over.
Volgende bocht terug van 6 naar 2 en ineens torpedeert ie me vol in de achterkant waardoor ik rechtdoor schiet en in de vangrail beland.
Toch nog 8e geworden terwijl ik 8e gestart was dus kon slechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Banaan86 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:38:
Gadverdamme, gister in de gr 4 race stak ik in een bocht binnendoor bij een andere racer. Moet zeggen dat mijn actie iets te fanatiek was waardoor hij een duwtje in de flank kreeg. Verder niet veel aan de hand maar blijkbaar dacht hij daar anders over.
Volgende bocht terug van 6 naar 2 en ineens torpedeert ie me vol in de achterkant waardoor ik rechtdoor schiet en in de vangrail beland.
Toch nog 8e geworden terwijl ik 8e gestart was dus kon slechter.
Beste wat je kan doen is als je al voorgevoel hebt van deze actie was niet hellemaal netjes. Geef de plek terug. Vaak ia dan de woede van de andere speler ook weg en dan opnieuw aanvallen.
Zo doe ik het meestal. Als er contact is door mijn doen en hij heeft er nadeel van, geef ik de plek terug.
Is soms heel lastig want zitten in een adreline momentje en willen allemaal winnen om zo te zeggen.
Maar zo toon je wel dat je bewust was ervan en dat je het gewoon clean wilt houden.
Niet dat dit de actie van hem goedpraat he natuurlijk.
Maar zo kan je soms dit soort dingen vermijden.
En anders een message met een simpele "pussy" of "u suck" kan ook helpen erna om van je frustratie af tekomen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Ik doe vaak mijn knipperlichten ook even aan als teken van excuus en probeer waar mogelijk een plek terug te geven. Mocht ik echter het idee hebben dat me dit nog meer plekken dan die ene plek kost, dan heeft de ander pech.

Goed spiegelen wil ook wel helpen, soms zie je ze echt aankomen en kun je ze gewoon ontwijken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@v8power67 Ja, het is zeker vermoeiender. En FF laag zetten hielp zeker wel iets. Maar weet inderdaad nog dat toen ik GT legends speelde met races van een half uur dat inderdaad zeer uitputtend was. Heerlijk :)
Hebben hier soms wel eens kartwedstrijden van een uur met als je wilt 2 rijders. Heerlijk is dat, gewoon op je limiet proberen te rijden. Fysiek is dan echt wel een must.

@Banaan86 Zo kreeg ik dus inderdaad "ruzie" met die italiaans gisteren. Hij liet een behoorlijk gat en ik dook erin. Dat hij dan nog eens extra instuurt is niet aan mij. Ja contact. Maar omdat ik op de radar zag dat hij extra instuurde terwijl ik daar al naast zat gaf ik de plaats niet terug. En zo begin je dan aan het irriteren naar elkaar. AL deed hij het naar zo wat iedereen die hem wilde inhalen. Ik heb die radar altijd aan staan online zo kan ik zien wie zich waar bevind. Als het dan even rustig is en het is et tanken kan je nog eens wisselen tussendoor om daarop te letten/dingen te veranderen. Maar als ik dan weer spelers om mij heen heb gaat hij weer naar radar.

Niet iedereen doet dat blijkbaar. Sommige remmen ook veel eerder als je dicht achter hen zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Thnx. Was effe vechten. Maar lukte wel. Optimal is een 1:54.3 of 4.
Maar als je dan de nr1 van de top 10 ziet...
Wtf...

Welke setting voor remmen en 4wd had jij ? Ik geloof 35/65 4wd en remmen stock.

Jammer dst mn echte auto op moment even geld kost door apk en hier dus hoop aan moet versleutelen( en dan heb ik ook nog een soort van circuit ombouw corsa staan die nog niet af is)...
Anders zou ik zon drivehub bestellen en mn fabatec pwts gaan gebruiken. Vrees dat ik dan ineens mega traag ben maja. Hoop wel evenveel of als dit kan nog meer plezier dan ik nu al heb :P
35/65 en 2 op achter remmen. (doe start eigenlijk standaard altijd met +2 op de remmen), meeste auto's werkt dat lekker met hoe ik rijd.

Als ik straks wat tijd heb eens kijken wat 50/50 uitmaakt, maar bij mij ligt het meestal meer aan constant rijden :)

Drivehub komt er hier ook nog wel een keer, maar dan moet ik ook eerst ruimte maken om playseat etc allemaal neer te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door rgarretsen op 12-01-2018 16:33 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Lasmibalsingh respect met je tijd op alsace !!
Kom er niet aan met mn viper.

Edit: na flink ploeteren met de m6 toch net ervoorbij maar damn koste me veel moeite!!

[ Voor 36% gewijzigd door v8power67 op 12-01-2018 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:00:
@v8power67 Ja, het is zeker vermoeiender. En FF laag zetten hielp zeker wel iets. Maar weet inderdaad nog dat toen ik GT legends speelde met races van een half uur dat inderdaad zeer uitputtend was. Heerlijk :)
Hebben hier soms wel eens kartwedstrijden van een uur met als je wilt 2 rijders. Heerlijk is dat, gewoon op je limiet proberen te rijden. Fysiek is dan echt wel een must.

@Banaan86 Zo kreeg ik dus inderdaad "ruzie" met die italiaans gisteren. Hij liet een behoorlijk gat en ik dook erin. Dat hij dan nog eens extra instuurt is niet aan mij. Ja contact. Maar omdat ik op de radar zag dat hij extra instuurde terwijl ik daar al naast zat gaf ik de plaats niet terug. En zo begin je dan aan het irriteren naar elkaar. AL deed hij het naar zo wat iedereen die hem wilde inhalen. Ik heb die radar altijd aan staan online zo kan ik zien wie zich waar bevind. Als het dan even rustig is en het is et tanken kan je nog eens wisselen tussendoor om daarop te letten/dingen te veranderen. Maar als ik dan weer spelers om mij heen heb gaat hij weer naar radar.

Niet iedereen doet dat blijkbaar. Sommige remmen ook veel eerder als je dicht achter hen zit.
Hmm ja ik rijd ook altijd met radar aan maar zijn actie slaat nergens op want mijn tikje kostte hem niet eens een plaats. Maar goed, van die idioten die super vroeg remmen voor een bocht terwijl je er een meter achter zit zijn ook bloed irritant ja.

Maar plekje terug geven is misschien wel netjes inderdaad. Alhoewel er in het WTC ook vaak zat tikken worden uitgedeeld. Hoort er ook een beetje bij maar wel met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:11
Afgelopen week ook beginnen met GTS met een T300 (T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition) en playseat. Had ik veel eerder moeten doen!:)

Waar ik nu echter achterkom bij de endurance challenge (die van 30 ronden) is dat ik het gaspedaal na een 15-20 min ineens niet meer op 100% krijg (hoe hard ik ook druk, +/-75% is de maximale uitslag die ik er dan nog uitkrijg. Totdat ik de stroom even van de T300 afhaal).
Komt dit iemand bekend voor? Ik zie dit niet bij Project Cars of F1 2016, dus het lijkt een software (calibratie?) issue.
Lees wel verhalen over het niet kunnen calibreren van het rempedaal in GTS, maar dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Banaan86 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:59:
[...]

Hmm ja ik rijd ook altijd met radar aan maar zijn actie slaat nergens op want mijn tikje kostte hem niet eens een plaats. Maar goed, van die idioten die super vroeg remmen voor een bocht terwijl je er een meter achter zit zijn ook bloed irritant ja.

Maar plekje terug geven is misschien wel netjes inderdaad. Alhoewel er in het WTC ook vaak zat tikken worden uitgedeeld. Hoort er ook een beetje bij maar wel met mate
Ja, wat er met toerwagen racen gebeurd en wat zo oogluikend toegestaan word kunnen we boeken over volschrijven _/-\o_

Ik geef ook vaak een plek terug als ik iemand raak tenzij ze zélf geen ruimte laten terwijl je er echt al naast zit. Als je zelf buitenom gaat en je de binnenste naar buiten glijd en je ramt. Ja jammer kan gebeuren.

In de sport modus ben ik vrij hoffelijk. Ook omdat ik nu net in A zit met sportiviteit. Nu nog de coureurs ranking omhoog krijgen van C. Wat is daar de beste tactiek voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Pfff, net even een race geprobeerd op Alsace, nou weer goed genezen, ik hou het wel bij quali en time trials. Wat een hufters, en dan nog steeds gaat je SR naar beneden als je gebeukt wordt van de zijkant of van achter... :r Wat een kut systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:57
Het ratingsysteem is met momenten twijfelachtig ja. Zo had ik gisteren opeens 5 strafseconden en de oranje SR melding... waarschijnlijk ben ik achterop iemand gereden terwijl er lag was, heb helemaal geen auto gezien namelijk.

Toen ik net begonnen was met Sport mode had ik vaker contact met anderen waarbij SR omlaag ging, al dan niet terecht. Nu ga ik gewoon bepaalde situaties uit de weg door simpelweg eerder te remmen. Sindsdien veel minder incidenten gehad en zit nu op een S-rating.

Mijn DR-rating gaat niet snel omhoog, zit nu op D. Ik rij dus niet hard genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Mijn DR rating blijft ook hangen heb ik het idee. Ik kwalificeer steeds redelijk goed, maar als je er in de eerste ronde steeds uitgebeukt wordt, komt dat ook niet echt ten goede van je DR, aangezien je het hele veld weer kan gaan inhalen (waarbij de grootste beukers vaak achterin zitten, dus maakt het weer extra lastig om dat zonder negatieve SR te overleven...).
Ik vraag me ook af of je bij mensen met dezelfde settings komt te rijden. Kan me voorstellen dat de mensen die zonder hulp rijden het allemaal wat serieuzer nemen. Eigenlijk zouden de kwalificatie tijden enzo daar ook op gebaseerd moeten zijn vind ik. M'n tijden vergelijken met die pipo's die oversteer correctie enzo aanhebben heeft weinig zin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:09
v8power67 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:53:
@Lasmibalsingh respect met je tijd op alsace !!
Kom er niet aan met mn viper.

Edit: na flink ploeteren met de m6 toch net ervoorbij maar damn koste me veel moeite!!
Alsace vind ik wel een toffe baan. De meeste bochten hebben een banking en er is veel hoogteverschil. Ik heb op deze baan opgemerkt dat je eigenlijk met teveel snelheid bepaalde bochten moet nemen om daarna bij aanvang en in het midden van de bocht met je remmmen corrigeren. Je zult zien dat je hierdoor bijna geen onderstuur hebt als je de bocht uitkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 12-01-2018 20:08 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Soms is het toch zo lastig om alles aan elkaar te knopen voor goede ronden. Kun je makkelijke het ronde record verbreken maar doe je in elke ronde ergens wel iets fout, soms kun je dat weer goed maken maar verpruts je het nog eens.. Het lange Kyoto circuit is nu toch wel een van mijn favoriete in het spel. Zit van alles in :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo alle 3 de dailys nu een tijd staan. Die met de alfa koste even wat tijd om te wennen aan bet glijderige rijgedrag.
Maar toch een 2:03.260 eruit geperst. Met een optimal van 2:02.9xx.
Al met al leuke qualificaties gehad vandaag.
Weer eens wat andere autos gereden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Banaan86
Zooo, vanavond 3 wedstrijden met de WRX gereden. Toffe auto en toffe baan. 3x clean race, 1 overwinning en 2 2e plaatsen en gestegen naar B/S ranking:D allemaal clean spelers vanavond
Ik ben tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:13:
Afgelopen week ook beginnen met GTS met een T300 (T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition) en playseat. Had ik veel eerder moeten doen!:)

Waar ik nu echter achterkom bij de endurance challenge (die van 30 ronden) is dat ik het gaspedaal na een 15-20 min ineens niet meer op 100% krijg (hoe hard ik ook druk, +/-75% is de maximale uitslag die ik er dan nog uitkrijg. Totdat ik de stroom even van de T300 afhaal).
Komt dit iemand bekend voor? Ik zie dit niet bij Project Cars of F1 2016, dus het lijkt een software (calibratie?) issue.
Lees wel verhalen over het niet kunnen calibreren van het rempedaal in GTS, maar dit probleem niet.
Geen last van wel de t500 ipv de t300.. ook niet na 1.45 uur f1 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Hier met de T150 ook geen issues. Wel had ik in het verleden issues, toen opgelost door een firmware upgrade van het stuur te doen op de PC, daarna waren de problemen bij mij verholpen.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Education schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:24:
[...]
Hier met de T150 ook geen issues. Wel had ik in het verleden issues, toen opgelost door een firmware upgrade van het stuur te doen op de PC, daarna waren de problemen bij mij verholpen.
Gisteren ook nog firmware upgrade gedaan, helaas niet geholpen. Ook nog een uur of 2 F1 2016 gespeeld, daar geen issues. Als de 3TPA wél werkt in GTS valt het me wel op dat echt het allerlaatste stukje indrukken van het gaspedaal zorgt voor een stijging van de throttle van 70 naar 100%. Helaas nergens calibratie-opties aanwezig in GTS.
Misschien toch een hardware issue dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
T150 hier met de Pro pedalen en ook geen problemen.
Misschien inderdaad een hardware issue dan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:56:
Nu nog de coureurs ranking omhoog krijgen van C. Wat is daar de beste tactiek voor?
Gas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Hierbij moet ik toch aan Raikonenn denken :+
Maar oké, gewoon goed rijden en winnen dus :) easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:58:
[...]

Hierbij moet ik toch aan Raikonenn denken :+
Maar oké, gewoon goed rijden en winnen dus :) easy.
En naar je racenummer kijken om te zien op of boven welke plek je moet eindigen om je DR te boosten. Tenminste, iemand hier had het idee dat het een aanwijzing was en ik moet zeggen; hang al tijden in B en meestal moet ik top 3 rijden (volgens het racenummer dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Schimanski81 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:17:
[...]

En naar je racenummer kijken om te zien op of boven welke plek je moet eindigen om je DR te boosten. Tenminste, iemand hier had het idee dat het een aanwijzing was en ik moet zeggen; hang al tijden in B en meestal moet ik top 3 rijden (volgens het racenummer dan).
Ah dat is dan nieuwe info voor mij. Dus eigenlijk hoger eindigen dan je start zonder contact te maken met anderen want dat is ook niet goed. Ach, ben nu C en S bij sportmanship.

Dan zou je al kunnen denken om expres een slechtere qualify te doen zodat je niet vooraan start. Nadeel is dat je dan niet weet waar je tussen terecht komt. Maar je zou sneller moeten zijn dan de anderen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Daniel_Elessar schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:33:
[...]

Ah dat is dan nieuwe info voor mij. Dus eigenlijk hoger eindigen dan je start zonder contact te maken met anderen want dat is ook niet goed. Ach, ben nu C en S bij sportmanship.

Dan zou je al kunnen denken om expres een slechtere qualify te doen zodat je niet vooraan start. Nadeel is dat je dan niet weet waar je tussen terecht komt. Maar je zou sneller moeten zijn dan de anderen...
Racenummer heeft er volgens mij weinig mee te maken. Je krijgt extra punten op je beoordeling als je coureurs verslaat die meer punten dan jou hebben en je krijgt aftrek van punten als je achter coureurs eindigt die minder punten hebben dan jij. GT laat in het spel niet zien hoeveel punten jij en je tegenstanders hebben. Maar als je coureurs van een hogere beoordelingsklasse verslaat dan krijg je flink wat meer punten.

Op kudosprime kan je zien hoeveel punten je bezit en geeft ook de geschiedenis van je punten en beoordeling weer, hier is die van jouw profiel.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 13-01-2018 18:58 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@Lasmibalsingh Dankje voor de uitleg en de link :)

Edit: ik heb me er eigenlijk nog nooit in verdiept hoe het allemaal zit met die dingen en vooral hoe dat berekent wordt.

[ Voor 54% gewijzigd door Daniel_Elessar op 13-01-2018 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Daniel_Elessar schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:33:
[...]
Eigenlijk weet je alleen dat als je niet kwalificeerd je bijna of achteraan staat. Als je wel een tijd neerzet is er helemaal geen pijl op te trekken. Gister op Suzuka. De ene keer start ik op 8, de volgende ronde op pole, en de race erna weer op 12. En dat allemaal met 1 kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Dennisdn schreef op zondag 14 januari 2018 @ 08:05:
[...]

Eigenlijk weet je alleen dat als je niet kwalificeerd je bijna of achteraan staat. Als je wel een tijd neerzet is er helemaal geen pijl op te trekken. Gister op Suzuka. De ene keer start ik op 8, de volgende ronde op pole, en de race erna weer op 12. En dat allemaal met 1 kwalificatie.
Dat had ik ook al gemerkt ja. Dan denk je een slechte ronde te hebben en toch start je als tweede.
Maakt het op zich best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ja het geeft variatie. Bahbah die Gr3 vandaag in het donker is echt een slagveld. Rij met alleen maar S-rijders maar vandaag is alles overboord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 3e geworden op GR3 Mt. Panorama. 7e gestart, het is inderdaad even goed uitkijken in het begin en geen fouten maken, de rest maakt er wel :P

Ik had zelfs een clean race gereden, ware het niet van mijn SR- toen ik de pits uitkwam :( (Over de witte lijn gereden vermoed ik?). Echt jammer... Wel fijn die nachtrace, erg vermoeiend qua concentratie. Ik ga hem alleszins nog enkele keren rijden vandaag, het bevalt me wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2018 11:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb Gran Turismo Sport ook gekocht, eindelijk. Een vriend had het al langer en zat al tijden te zeuren, maar met controller vind ik racegames weinig aan. Er moest dus ook een stuur komen. Een flinke uitgave maar had dus vorige week een PlaySeat Challenge (want ook makkelijk weer in te klappen en op te bergen) + T300 Ferrari Alcantara + Gran Turismo Sport besteld. Wow, stoel voor m'n 55 inch 4K tv gezet: erg vet! Inmiddels level 20 en alles in de driving school op gold. Nu met de circuits bezig, zit op +/- 70% (alles gold). Binnenkort starten met de Nordschleife :9
* Tom vermaakt zich er goed mee :)
En dat m'n eigen auto er ook in zit is gaaf! Uiteraard als eerste gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik ga de Panoramabaan zeker ook nog wel een paar keer rijden. Vind hem altijd al superleuk, en dan met name het kronkelstukje door de bergen.
Ik roep op de wegen van Ibiza altijd dat ik er wel eens een keer flink zou willen knallen, en dat stuk komt daar een heel eind bij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Gisteren reed ik voor het eerst na de rijschool en missies weer op brands hatch Indy configuratie gereden in de merkenrace. Lastig gedeelte op het einde zeg, ik had echt moeite om de wrx de bochten in te krijgen. Superveel onderstuur heeft dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Lasmibalsingh schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:31:
Gisteren reed ik voor het eerst na de rijschool en missies weer op brands hatch Indy configuratie gereden in de merkenrace. Lastig gedeelte op het einde zeg, ik had echt moeite om de wrx de bochten in te krijgen. Superveel onderstuur heeft dat ding.
Klopt ja, is echt een bitch in de bochten. De truc is rustig met het gas in de bochten tot de wagen weer recht staat. Ik kwam niet verder dan 53 seconden. Leverde 2x een pole op en een paar keer de 4e tijd.
Vond het wel leuke races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Geen vrienden geworden op brand hatch met de WRX, terwijl het op kyoto zo goed ging :-)

Moet weer wat meer online daily races gaan doen, moet naar A S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowman83
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-08 08:32
Vandaag maar weer eens een rondje wezen hardlopen in het nieuwe jaar. Paar bochten nog wat te ruim genomen. Met een beetje oefening kunnen er nog wel wat kilotjes van m'n tijd af. SR van H naar G :S :X

PSN ID = LowmanTD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl

Issue vandaag opgelost door het tandwieltje van de potmeter op het gaspedaal in de 3TPA iets te verdraaien. Was wel even werk om hem helemaal goed 'af te stellen', maar werkt nu weer prima (nu een paar mm travel over op het gaspedaal nadat ik op 100% throttle zit). Die endurance challenge was nu tenminste wel makkelijk om te winnen met 100% gas ;)
Wel jammer dat er geen calibratie-mogelijkheid in GTS zelf zit, had me dit gedoe waarschijnlijk bespaard.

[ Voor 4% gewijzigd door sverzijl op 14-01-2018 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ik speel nu al iets meer dan een maand de sport mode maar ben nog nooit een daily race voor de Gr 1 klasse tegengekomen. Waren deze wel beschikbaar in de periode om en bij de release van Gt sport?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij heb ik in het begin wel eens Gr1 op de oval tracks voorbij zien komen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18
Geloof het wel, heb tijdens de beta sowieso meerdere keren een Gr.X race gereden op de Tokyo Expressway maar dat was bij tijd en wijle een puinhoop en een ramfestijn, met name bij de bochten na de lange rechte stukken. Sommige Gr.4 en Gr.3 races zijn al een puinhoop laat staan als je dat met nóg snellere auto's gaat racen. Zal misschien wel de rede zijn waarom we die races nu (voorlopig) niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Kom er net achter dat je max miles op 99.999 blijven hangen. Verplicht lelijke velgen kopen dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:34:
Ik speel nu al iets meer dan een maand de sport mode maar ben nog nooit een daily race voor de Gr 1 klasse tegengekomen. Waren deze wel beschikbaar in de periode om en bij de release van Gt sport?
Denk omdat gr1 ontzettend uit balans is. De Bugatti is zoveel snellet dan de rest, ondanks BOP.
Dus moeten ze dit eerst balanceren.
Zelfde met de N klasse races. Dit is puur gebaseerd op vermogen. Maar gewicht word niet meeberekend in de klasse. Dus moet voor ze dit willen gebruiken hoop gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik had persoonlijk wel wat minder popup /cutoff ( vooral in de achteruit spiegel valt het op) in deze versie verwacht. Ook het detail op auto's komt echt erbij op een bepaald punt. Iemand dit ook al meer opgevallen (pro op 4k met hdr)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordloeder schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:59:
Ik had persoonlijk wel wat minder popup /cutoff ( vooral in de achteruit spiegel valt het op) in deze versie verwacht. Ook het detail op auto's komt echt erbij op een bepaald punt. Iemand dit ook al meer opgevallen (pro op 4k met hdr)?
Nou vind het anders mega knap hoeveel ze uit de ps4 /pro halen met 1800cp en 60fps.
Mooiste belichting van alle race games plus mogelijk de mooiste gedetailleerde autos.
Het probleem is en blijft dat het een console is.
En zeker de cpu en geheugen bandbreedte is de kwalijke hierin.
Dus nee ik ben ondanks slechts een 1080p tv met een ps4 pro absoluut niet teleurgesteld.
Digital foundry heeft gt sport als een van de beste hdr implementaties geroemd. En ja ik heb een redelijke pc met de nieuwste forza en pcars 1 en assetto corsa erop. Maar gt sport verslaat ze een voor een.
Het is echt een grote prestatie wat ze hebben gedaan met slechts een ps4/ps4 pro.
En dat met nagenoeg rock solid 60fps. I love it ;)

Dat er dan opofferingen komen zoals de dingen die jij noemt tja dat is helaas het console leven.
Ik zelf stoor me hier absoluut niet aan. Tuurlijk zie ik het soms ook wel eens. Maar liever dit dan dat ze anti aliasing verminderen of de belichting of andere effecten terug schroeven.
Ze moeten nou eenmaal bepaalde dingen terugschroeven. Zeker als je die 60fps heilig houd. En dat vind ik toch even wat belangrijker in een racer.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 14-01-2018 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordloeder
v8power67 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:47:
[...]

Nou vind het anders mega knap hoeveel ze uit de ps4 /pro halen met 1800cp en 60fps.
Mooiste belichting van alle race games plus mogelijk de mooiste gedetailleerde autos.
Het probleem is en blijft dat het een console is.
En zeker de cpu en geheugen bandbreedte is de kwalijke hierin.
Dus nee ik ben ondanks slechts een 1080p tv met een ps4 pro absoluut niet teleurgesteld.
Digital foundry heeft gt sport als een van de beste hdr implementaties geroemd. En ja ik heb een redelijke pc met de nieuwste forza en pcars 1 en assetto corsa erop. Maar gt sport verslaat ze een voor een.
Het is echt een grote prestatie wat ze hebben gedaan met slechts een ps4/ps4 pro.
En dat met nagenoeg rock solid 60fps. I love it ;)

Dat er dan opofferingen komen zoals de dingen die jij noemt tja dat is helaas het console leven.
Ik zelf stoor me hier absoluut niet aan. Tuurlijk zie ik het soms ook wel eens. Maar liever dit dan dat ze anti aliasing verminderen of de belichting of andere effecten terug schroeven.
Ze moeten nou eenmaal bepaalde dingen terugschroeven. Zeker als je die 60fps heilig houd. En dat vind ik toch even wat belangrijker in een racer.
De 60 FPS is echt wel fijn. Dat klopt zeker. Misschien zit ik gewoon iets te dicht bij. Gisteren wel fun die nachtrace.

mensen met een xe9005 die hdr en beeld instellingen voor GTS willen delen? Aub via een privé bericht. Thx!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Het valt mij op dat op 1 punt op 1 baan ik enorme framedrop heb. Het gaat om de chicane op Kyoto Driving Park - Miyabi vlakbij start/finish. Echt een fractie van een second in de chicane dropt fps enorm, alleen tijdens de race en lijkt wel na de 1.10 update te zijn gekomen waarbij extra layout is gerealiseerd door te verbinden met Yamagiwa.

Edit ps4 trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door wheeler op 15-01-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ps4 of ps4 pro? merk namelijk niets op 1080p met ps4pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
wheeler schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:28:
Het valt mij op dat op 1 punt op 1 baan ik enorme framedrop heb. Het gaat om de chicane op Kyoto Driving Park - Miyabi vlakbij start/finish. Echt een fractie van een second in de chicane dropt fps enorm, alleen tijdens de race en lijkt wel na de 1.10 update te zijn gekomen waarbij extra layout is gerealiseerd door te verbinden met Yamagiwa.

Edit ps4 trouwens.
Dit viel mij gisteren ook op inderdaad!

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
wheeler schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:28:

Edit ps4 trouwens.
Ja dit heb ik ook opgemerkt, ook ps4 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het op de pro vroeger ook wel eens gehad. Maar al tijdje niet meer gehad.
Zal wel een bug zijn hopelijk.
Jammer dat er nog steeds mensen last van hebben, ging ervan uit dat gefixed was...

Is het alleen met een volle groep autos of ook als je time trial doet ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Ook professionele coureurs (Jarno Opmeer, Formule Renault) geven de voorkeur aan GT Sports. (Boven Forza 7 of Project Cars 2) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Canis Lupus op 15-01-2018 14:23 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:10
Tom schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:36:
* Tom vermaakt zich er goed mee :)
Een Bugatti Veyron? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Canis Lupus schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:23:
Ook professionele coureurs (Jarno Opmeer, Formule Renault) geven de voorkeur aan GT Sports. (Boven Forza 7 of Project Cars 2) :)
Altijd leuke items daar bij laadscherm, deze over Forza vs GTS echt super leuk gedaan. De podcasts, ingesproken door Arjan Lindeboom (allemaal dus), genieten mijn voorkeur.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:48
http://www.mediamarkt.nl/...rce-feedback-1487525.html

Dit stuurtje gehaald. Wel weer een heel nieuwe ervaring. Moet de instellingen nog een beetje uitvogelen. Jammer genoeg is die standaard nog best aan de prijs. Even kijken wat een goedkopere oplossing is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rgarretsen
Wat is interlagos toch een heerlijke baan met Gr 4 auto's :)

Hjallo, nette tijd weer net geen top 10 :)

Kom zelf tot 1.38.2.... 38.0 optimaal, vanavond nog maar eens een poging wagen in de Atenza, dat ding rijd zo stabiel op dit circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:01
Ik vermaak me nog steeds prima met GTS. Terwijl ik het afgelopen jaar vooral Dirt Rally, PC 1 en 2 en AC gespeeld heb. Sinds 18 Oktober heb ik die spellen niet meer gestart. (PS4 Pro) Dat zegt wel iets. Grafisch, vormgeving en verzorging van het spel is dik in orde. Met een playseat voor een LG OLED is echt genieten voor een autoliefhebber. Voor Rally moet je naar Dirt Rally en voor physics naar AC maar GTS is meer een alles in 1 pakket. Vooral het verschil in replay kwaliteit tov PC2 is enorm. En ja, dat vind ik ook belangrijk.

Vanmiddag een daily race gereden op Interlagos met de Audi Gr4. Na testen bleek de Audi 0,5 sec sneller dan de M4. Met een 1.38.5 de race op Pole gestart en gewonnen.(B/S) GTS geeft je dat heerlijke gevoel na een overwinning. Uiteraard daarna genieten met de replay. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rgarretsen schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:27:

Kom zelf tot 1.38.2.... 38.0 optimaal, vanavond nog maar eens een poging wagen in de Atenza, dat ding rijd zo stabiel op dit circuit.
Heb even mn tijd wat bij geschaafd. Een 1:37.352 nu :P sta nu 5e in top 10 :D
Die atenza is echt ziekelijk stabiel!! Optimal was een 1:37.265.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Tom schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:36:

Is helemaal niet realistisch joh... GT heeft helemaal geen schademodel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sosua schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:55:
http://www.mediamarkt.nl/...rce-feedback-1487525.html

Dit stuurtje gehaald. Wel weer een heel nieuwe ervaring. Moet de instellingen nog een beetje uitvogelen. Jammer genoeg is die standaard nog best aan de prijs. Even kijken wat een goedkopere oplossing is.
Wheelstand pro bedoel je ? Iets meer dan 100 euro mwa klein geld :) Voor maanfen/jaren speel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
Ik kom niet meer online (ps plus etc werkte allemaal). Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:53:
[...]

Heb even mn tijd wat bij geschaafd. Een 1:37.352 nu :P sta nu 5e in top 10 :D
Die atenza is echt ziekelijk stabiel!! Optimal was een 1:37.265.
38.0 nu, wel een beetje de max voor mij :), max curbs pakken zonder penalty zou nog heel iets lager kunnen, maar niet veel.

Wel tevreden met de tijd, meeste viel te halen in eerste en laatste bocht van het circuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Vreselijke races vanavond. In een handvol dailies A en B gezakt van B/B naar B/E! in 1 race interlagos van C naar E gezakt, echt bizar wat een klapmongolen er rond “rijden”. Echt vanaf C en lager is het eigenlijk zoveel mogelijk proberen te ontwijken maar vol in de rug ga je er gewoon aan.

Vreselijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
rgarretsen schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:27:

Het is inderdaad een mooi circuit voor deze groep en ik begin het circuit en dan met name het langzame deel, onder de knie te krijgen.
Echter ben ik gisteren wel gezakt door een race te rijden van sb S naar A doordat gasten zo vroeg remmen en andere die dan gewoon jou beuken of zich zo positioneren dat je geen kant op kunt. Fijn. Hopelijk kan ik hem vandaag weer omhoog krijgen.

Edit: die framedrop heb ik ook gehad op Kyoto. Maar sinds de update met de kleine wijziging daar geen last meer mee gehad. Eerst dacht ik dat het aan mij lag tot ik vroeg aan mijn vriendin of ze daar even wilde opletten om te zien of ik niet gek werd. Haar reactie was natuurlijk dat ik gek werd en dat zij niks zag.. van je familie moet je het hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Daniel_Elessar op 16-01-2018 07:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:41:
[...]

Hopelijk kan ik hem vandaag weer omhoog krijgen.
Ach anders hebben ze daar hulp voor hoor. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
v8power67 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:15:
[...]

Ach anders hebben ze daar hulp voor hoor. :+
Ik kan dat weten ;) werk in die branch in een groothandel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die gt speelt met t300 of t500 inc met de th8a schakel set ?
Twijfel of dit wat toevoegt?

Kan je meer dan 2 USB apparaten op de ps4 hebben

Stuur shifter en handbreak zou ik graag willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10
Denk dat met th8a schakelen vertraging oplevert t.o.v. schakelen met flippers?

Handbrake heeft denk ik alleen toegevoegde waarde als je veel rally rijdt.

Met geen van beide ervaring overigens (speel met T150 RS Pro)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breminem schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:19:
Denk dat met th8a schakelen vertraging oplevert t.o.v. schakelen met flippers?

Handbrake heeft denk ik alleen toegevoegde waarde als je veel rally rijdt.

Met geen van beide ervaring overigens (speel met T150 RS Pro)
Dat vraag me af of je langzamer bent ik zeg van niet . Denk dat er geen verschil is kwestie van wennen .
Bij f1 zal je wel trager zijn maar een spel als gt schakel je minder dan f1

Handbreak juist voor driften en zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Holy crap!!! Sta eerste op nurburgring gr4 gp track top 10 met ruim een tiende op de nr2 :/
Begin hem te spacen want vrees nu voor de grip glitch....
Een 2:02.793.
Wel maximaal gesneden etc waar kon. Maar damn had dit nooit verwacht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:25:
Holy crap!!! Sta eerste op nurburgring gr4 gp track top 10 met ruim een tiende op de nr2 :/
wtf hjallo!

ff reply gekeken, idd max afsnijden, maar netjes hoor :)

Moet deze baan nog flink oefenen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
rgarretsen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:28:
[...]

wtf hjallo!

ff reply gekeken, idd max afsnijden, maar netjes hoor :)

Moet deze baan nog flink oefenen
Ja was echt overal op limiet. Maar paar rondjes later had ik nog 3 tiende eraf kunnen rijden.

Even het bewijs voor hoe lang het geld haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ix61aHiFKyvV5FDWgc0DGaoJ/medium.jpg

Maar denk ook dat er steeds minder mensen meedoen aan deze dailys.
Of ik heb de glitch kan ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10
Onderschat jezelf niet hjallo! You're just pretty good! *O*

PSN: breminem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
v8power67 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Ja was echt overal op limiet. Maar paar rondjes later had ik nog 3 tiende eraf kunnen rijden.

Even het bewijs voor hoe lang het geld haha.

[afbeelding]

Maar denk ook dat er steeds minder mensen meedoen aan deze dailys.
Of ik heb de glitch kan ook...
Klinkt als iets besmettelijk :+
Mooie tijd hoor :) Bleef vanmorgen maar fouten maken en ben toen maar gaan werken O-) Misschien straks nog eens een ietwat deftige tijd neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:25:
Super maat, ik heb je replay 5 a 10 x bekeken en het wierp zn vruchten af, ik zit je op de hielen in het klassement :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:57
Ik zag op een livestream de results van de daily race.... daar zie ik 2 kolommen met "points". Die zie ik bij mij niet. Hebben jullie die wel?

edit: blijkbaar is dat bij de FIA races...

gtsport results with points

[ Voor 30% gewijzigd door Canard op 16-01-2018 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:14:
Iemand die gt speelt met t300 of t500 inc met de th8a schakel set ?
Twijfel of dit wat toevoegt?

Kan je meer dan 2 USB apparaten op de ps4 hebben

Stuur shifter en handbreak zou ik graag willen
TH8A sluit je met een connector op de base van het stuur aan. De base van het stuur blijft het enige apparaat dat je vervolgens met USB aan de PS4 hangt.

Voegt wel wat toe, maar eerlijk gezegd gebruik ik het alleen als ik in wat oudere modellen aan het touren ben (over de ring bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:58:
[...]

TH8A sluit je met een connector op de base van het stuur aan. De base van het stuur blijft het enige apparaat dat je vervolgens met USB aan de PS4 hangt.

Voegt wel wat toe, maar eerlijk gezegd gebruik ik het alleen als ik in wat oudere modellen aan het touren ben (over de ring bv).
Ik zie toch echt maar 1 aansluiting waar de pedalen ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Pfff races met bandenslijtage zijn echt chaos, start van pole, glijd iets tever naar buiten in daily gr4, shit happens, 2e plek.

Hele race close van 1 tm 5, aan het eind laatste chicane, nr 5 remt niet en beukt heel 2 tm 4 eraf. ik eindig als 7e.... en me rating omlaag.....

Soms heb je gewoon pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Ik heb net ook de Gr4 race gereden op de Nurburgring... Ik begon 10e en lag steady 9e en de tijd naar nr 1 ging elke ronde met 0.2 omlaag...

Ineens gaat iedereen pitten na rondje 4 (8 ronden), maar voor de brandstof was het niet nodig.
Dus lag ik ineens 1e... Besloten niet te pitten en in rondje 7 word ik door nr 2 en 3 ingehaald (nieuwe banden waren wel iets vlugger), maar ik kon net voorblijven anderhalf rondje lang...

Vervolgens komt achter mij de volgende dichterbij, echter zie ik dat deze speler 17e ligt (stond 17 boven zijn auto...). Dus ik denk; laat hem maar gaan, de volgende ligt nog 5 seconden daarachter en dan kost hij me ook geen tijd... Wordt ik vervolgens gewoon 4e! Bleek hij helemaal geen 17e te zijn, maar gewoon 4e (op het moment dat hij nog achter me zat...).

Had het van de week ook al een keer, maar toen was ik er niet zeker van. Nu zeker gezien dat het niet altijd klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Wellicht had ie een tijdpenalty die later is verlaagd met gas los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn die porsche is wel echt een moeilijke wagen. Ding gooit constant zn kont eruit als je alleen maar naar gaspedaal kijkt.
Maar was een goede uitdaging. Heb uiteindelijk een 1:48.5 neergezet.
Was echt vechten maar wel bruut.
Kom alleen niet eens beetje in de buurt van de top10... Ziek hoe die gasten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
De porches zijn OP, maar je moet er wel mee overweg kunnen.

Ik kan er ook niet echt mee uit de voeten, misschien constant blijven rijden dat het dan beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 09:59
Is er nog iemand die met Logitech G29 stuur aan het rijden is en die moeite heeft om de gas te 'voelen'? Vind het induwen van de gas iets te 'kort' als je begrijpt wat ik bedoel. Weet niet hoe ik het moet uitleggen.
In die zin dat ik probeer te rijden zonder TCS maar ga altijd te laat op de gas (te bang denk ik) of te vroeg of net niet genoeg induwen . TCS op 1 of 2 zet ik snellere tijden neer, alhoewel dat ik wel zie dat ik in bochten gewoon sneller ga zonder TCS dan met.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
fredkroket schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:44:
Ik heb net ook de Gr4 race gereden op de Nurburgring... Ik begon 10e en lag steady 9e en de tijd naar nr 1 ging elke ronde met 0.2 omlaag...

Ineens gaat iedereen pitten na rondje 4 (8 ronden), maar voor de brandstof was het niet nodig.
Dus lag ik ineens 1e... Besloten niet te pitten en in rondje 7 word ik door nr 2 en 3 ingehaald (nieuwe banden waren wel iets vlugger), maar ik kon net voorblijven anderhalf rondje lang...

Vervolgens komt achter mij de volgende dichterbij, echter zie ik dat deze speler 17e ligt (stond 17 boven zijn auto...). Dus ik denk; laat hem maar gaan, de volgende ligt nog 5 seconden daarachter en dan kost hij me ook geen tijd... Wordt ik vervolgens gewoon 4e! Bleek hij helemaal geen 17e te zijn, maar gewoon 4e (op het moment dat hij nog achter me zat...).

Had het van de week ook al een keer, maar toen was ik er niet zeker van. Nu zeker gezien dat het niet altijd klopt.
Het gebeurd vaker dat hij de volgordes na het pitten door elkaar gooit maar in de loop van de race weer herteld. Waarschijnlijk was je daar slachtoffer van.

Wat mij ook wel eens gebeurd en nog veel irritanter: dat iemand die op een rondje is gezet, keihard zijn "plek" loopt te verdedigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Die vlaggen zouden ze zeker ook in het spel mogen zetten met waarschuwing. “Snellere deelnemer, ga aan de kant”. Ik snap niet dat mensen gaan verdedigen als je ze op een ronde komt zetten. Wat denken ze?!
Ook als ze de pits uit rijden, ik probeer het altijd zo,te doen dat ik in een gat val en niemand hinder. Waarom hebben ze dat niet in de race etiquette behandeld?

Die gr3 Porsche kan ik best mee overweg je TCS staat op 2 en rij met controller. Maar dan is hij goed te doen.
Heb wel veel moeite met de Audi R8 die kont blijft ook uitbreken in s bochten. Zowel op dragen trail als ook op Kyoto. Curbs vind hij ook niet zo leuk. Maar hij is wel snel en leuk om mee te vechten.
Misschien moet ik eens wat instellingen veranderen dat het daarmee beter gaat. Of heeft iemand al tips :)

@extreme8eight hoe bevalt dat stuur verder? Beetje degelijk voor de prijs?

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel_Elessar op 17-01-2018 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 09:59
Daniel_Elessar schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:44:
@extreme8eight hoe bevalt dat stuur verder? Beetje degelijk voor de prijs?
Het is mijn eerste stuur en ben best wel tevreden. Ik lees dat de Thrustmaster T300 of een Fanatec stuur iets beter is maar ik wou, door mijn eerste stuur zijnde, de meerprijs daarvoor niet betalen. Ik heb er ook nog een playseat bijgekocht dus ik kwam al snel boven de €500 uit. Moest de G29 niet compatibel zijn met een eventuele PS5 dan zou ik misschien overschakelen maar dat zien we dan wel weer. Op dit moment ben ik echt wel tevreden van m'n koop, een beetje een gok van ga ik dat blijven gebruiken maar in die twee maand dat ik het heb nog maar 1 dag niet gespeeld (was niet thuis). Echt wel een andere dimensie dan met een controller, ben bijna zeker dat moest ik de game spelen met controller ik het niet lang zou spelen.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@extreme8eight Goed om te horen. Ik had zelf het eerste DF-GT stuurtje en die was ook voor de prijs erg goed. Veel mee gespeeld maar niet meer in mijn bezit. Nu heb ik ook naar de t300 en t500 zitten kijken maar dat is inderdaad erg veel geld, zeker voor nu. Dan lijkt me de prijs/kwaliteit van de g29 niet gek. De g27 was ook een goed stuurtje, veel bij een vriend op gespeeld en als deze daarop lijkt en een verbetering is, prima voor mij. Ik zou aan mijn bureau kunnen spelen of de kleine playseat erbij aanschaffen. Al speelde ik toentertijd op een goedkoop Ikea tafeltje en een gewone stoel ervoor. Nu nog even budget vrijmaken ervoor wat lastig is. Ga deze zomer trouwen en dat kost geld genoeg :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ik zag dat er een Mileage Exchange update is. Geen nieuwe wagens maar wel nieuwe lakkleuren, velgen en stickers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Daniel_Elessar schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:20:
@extreme8eight Goed om te horen. Ik had zelf het eerste DF-GT stuurtje en die was ook voor de prijs erg goed. Veel mee gespeeld maar niet meer in mijn bezit. Nu heb ik ook naar de t300 en t500 zitten kijken maar dat is inderdaad erg veel geld, zeker voor nu. Dan lijkt me de prijs/kwaliteit van de g29 niet gek. De g27 was ook een goed stuurtje, veel bij een vriend op gespeeld en als deze daarop lijkt en een verbetering is, prima voor mij. Ik zou aan mijn bureau kunnen spelen of de kleine playseat erbij aanschaffen. Al speelde ik toentertijd op een goedkoop Ikea tafeltje en een gewone stoel ervoor. Nu nog even budget vrijmaken ervoor wat lastig is. Ga deze zomer trouwen en dat kost geld genoeg :|
Ik zeg mooi huwelijks cadeau ;)

Pagina: 1 ... 42 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing