Gisteren avond nog twee leuke races in een lobby gehad totdat er ene Italiaan bij kwam die deed enkel maar proberen iedereen eraf te rijden die hem wilde inhalen. Helaas deed de lobby eigenaar hem niet kicken nadat er meerdere er iets van zeiden. Ik was de enige die het het direct en onomwonden vroeg aan de eigenaar om die persoon eruit te kicken. Deed hij niet en de Italiaan deed zijn uiterste best om mij het racen onmogelijk te maken. Stond door de omgekeerde start verder naar voren en had het écht op mij gemunt. Paar keer kunnen ontwijken maar je kunt dan niet echt je lijnen rijden. Toen ik hem eenmaal een goede tik terug verkocht had reed ik makkelijk bij hem weg. Maar erg irritant is dat zeg!
Ronaldo van hier kwam later diezelfde room binnen en toen ging het best want die vervelende was eruit gestapt.
Vlaggen zouden ze er ook in moeten stoppen, oh wacht die hebben. Maar mensen die totaal niet kijken als ze de pits uitkomen en direct jouw snelle ronde al verknallen. Snap niet dat je niet even wacht tot je een schoon stuk baan hebt of aan de zijkant blijft. Nu kan je altijd een misverstand hebben maar toch.
Zijn er eigenlijk blauwe vlaggen in het spel?
Ronaldo van hier kwam later diezelfde room binnen en toen ging het best want die vervelende was eruit gestapt.
Vlaggen zouden ze er ook in moeten stoppen, oh wacht die hebben. Maar mensen die totaal niet kijken als ze de pits uitkomen en direct jouw snelle ronde al verknallen. Snap niet dat je niet even wacht tot je een schoon stuk baan hebt of aan de zijkant blijft. Nu kan je altijd een misverstand hebben maar toch.
Zijn er eigenlijk blauwe vlaggen in het spel?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar