Helemaal mee eens en dit is echt het allerlaatste wat ik erover zal zeggen, in NFS Payback kun je een paar oudere modellen verzamelen met specifieke eigenschappen, zo ook een oude VW Kever zeg maar oorlogsmodel, en toen door de liveries bladerede zag ik dus een Wolfenstein liverie waar dus ook een hakenkruis op stond, Die heb ik dus gebruikt en 1 screenshot gemaakt met een tekst eronder, schones auto nicht( ......)naam van een Duitse PSN freund, dat was het meer niet, gewoon beetje jennen met elkaar, heb er zelfs niet mee gereden.
Maargoed achteraf domme en kinderlijke actie en gisteren kon ik dus niet meer inloggen en online spelen, reden week geschorst.
Ik baal wel dat ik nu geen Netflix kan kijken en dus autos ga missen in de Mile store van GTSport, wat voor mij min of meer inclompleetheid betekent van het spel, en ik vind de schorsimg ook onterecht want die liverie stond er al dik 2maand in en Wolfenstein is toch ook gewoon een spel wat Sony in de store heeft staan, maargoed ik wacht gewoon een week en heb mijn lesje geleerd en dan ist klaar.
Hopelijk begrijpen de mensen nu dat het gewoon een domme kinderlijke actie was en dat ik geen kaalkop met een klein zwart snorretje ben oid,
Sorry voor het verknallen van deze topic, was niet de bedoeling