Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
@v8power67 @rgarretsen jullie rijden met controller zonder TCS. Maar rijden jullie ook de race zo want na 3 rondjes gaat de grip toch al aardig achteruit.

Ik rij daarom, ook in de Q, maar met TCS op 2. Maar minder kan wat tienden schelen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
@Schimanski81 Ik behoor zeker niet tot de snelste hier, bij lange niet. Maar ik rij Gr4 auto's ook in de race zonder tcs/asm. Abs op zwak. In races kan dat inderdaad wel eens vervelend uitpakken maar is niet on overkomelijk met die klasse auto's. In gr3 heb ik tcs wel aan staan op 2 of zelfs 3. Anders kan ik dat echt niet met een controller :)

Drie races gereden met de VW bus vandaag en 2 gewonnen :D
Andere lobby races ook een paar van gewonnen en de laatste maakte ik écht fouten. Pitten, druk ik tanken weg :/ Right. Dan maar nog 2 ronden kunnen doorrijden, en weer de pits in. Dan tank ik nét te weinig en moet ik in de laatste ronde van de 10 wéér naar binnen voor een "Splash&Dash". Was nog een aardige race tot het einde en werd uiteindelijk tweede terwijl ik prima had kunnen winnen. Heel erg stom van mezelf xD Maar maakte het wel weer interessant.

Gr3 race twee keer gedaan vandaag en beide keren was het vechten in de achterste groep, erg spannend maar eigenlijk ging het nergens om :p

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
@Schimanski81 Ik rijd altijd zonder TCS, slijtage is gewoon wat voorzichtiger met gas om gaan, heb meestal meer problemen dat ik de bocht te ver naar buiten glij door minder grip dan wheelspin.

Maar ik zou waarschijnlijk wel wat constanter kunnen zijn met TCS aan dan, nadeel van TCS voor mij is dat ik de bocht niet kan aanvallen zoals ik wil. Auto houd in, ik gebruik gas namelijk ook om met een mini slide de bocht in te sturen of te corrigeren.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Ik heb mijn PSN ook maar eens toegevoegd: DanielElessar. Iedereen die wilt mag me toevoegen. Zal morgen ook eens wat mensen toevoegen anders. Moet nu eens afsluiten en bordspellen gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Pff al 2 weken geen tijd gehad om te racen, van het weekend de PS4 maar weer eens aanslingeren.
Benieuwd naar de veranderingen.

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:50:
@Schimanski81 Ik behoor zeker niet tot de snelste hier, bij lange niet. Maar ik rij Gr4 auto's ook in de race zonder tcs/asm. Abs op zwak. In races kan dat inderdaad wel eens vervelend uitpakken maar is niet on overkomelijk met die klasse auto's. In gr3 heb ik tcs wel aan staan op 2 of zelfs 3. Anders kan ik dat echt niet met een controller :)

Drie races gereden met de VW bus vandaag en 2 gewonnen :D
Andere lobby races ook een paar van gewonnen en de laatste maakte ik écht fouten. Pitten, druk ik tanken weg :/ Right. Dan maar nog 2 ronden kunnen doorrijden, en weer de pits in. Dan tank ik nét te weinig en moet ik in de laatste ronde van de 10 wéér naar binnen voor een "Splash&Dash". Was nog een aardige race tot het einde en werd uiteindelijk tweede terwijl ik prima had kunnen winnen. Heel erg stom van mezelf xD Maar maakte het wel weer interessant.

Gr3 race twee keer gedaan vandaag en beide keren was het vechten in de achterste groep, erg spannend maar eigenlijk ging het nergens om :p
Heb het wel over gr3 auto’s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schimanski81 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:13:
@v8power67 @rgarretsen jullie rijden met controller zonder TCS. Maar rijden jullie ook de race zo want na 3 rondjes gaat de grip toch al aardig achteruit.

Ik rij daarom, ook in de Q, maar met TCS op 2. Maar minder kan wat tienden schelen inderdaad.
Ligt aan welk circuit. Interlagos met de viper is echt teveel vechten alleen al in qualificatie. Dus dan rijd ik met tcs. Maar race de laatste tijd niet echt meer. Doe meer qualificatie, is een van mijn favoriete bezigheden.
Maar moet wel weer eens gaan racen idd...
Maar het is wel verschillend per auto en welke baan.
Lago Maggiore en kyoto en nurburgring gp en nordschleife, dat soort circuits rij ik altijd zonder tcs. Welke auto dan ook.
Andere zoals suzuka en interlagos dan rij ik vaak wel met tcs. Zeker met de viper met zn monsterlijke trekkracht onderin. Dan zijn super trage bochten gewoon teveel een gevecht.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
v8power67 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:32:
[...]

Ligt aan welk circuit. Interlagos met de viper is echt teveel vechten alleen al in qualificatie. Dus dan rijd ik met tcs. Maar race de laatste tijd niet echt meer. Doe meer qualificatie, is een van mijn favoriete bezigheden.
Lago Maggiore en kyoto en nurburgring gp en nordschleife, dat soort circuits rij ik altijd zonder tcs. Welke auto dan ook.
Andere zoals suzuka en interlagos dan rij ik vaak wel met tcs. Zeker met de viper met zn monsterlijke trekkracht onderin. Dan zijn super trage bochten gewoon teveel een gevecht.
Ga eens een stuurtje kopen ofzo. :+

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PjotrStroganov schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:13:
[...]

Ga eens een stuurtje kopen ofzo. :+
Heb een hele mooie g25 en fanatec porsche wheel s staan. Maja beide niet compatibel met ps4.. moet eens gaan kijken naar zon drive hub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Dat is klote ja. Vooral die Fanatec zou zonde zijn om niet meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammere is alleen ik kan geen stuurtje in woonkamer zetten. En heb de ps4 redelijk weggewerkt beneden qua bekabeling.. en vind wel zo leuk om nu effe snel in de game te springen.
Plus ik denk dat ik met stuurtje niet sneller maar eerder stuk trager ga worden.
Ga eens nadenken over de opties, zou wel graag willen proberen. Maja ben ook wel een echte lui op de bank onderuit console gamert :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
1:26.4 nu, kan nog beter, zat fout in.

Replay op ps4 gedeeld, misschien kan iemand nog iets van mijn lijnen leren.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgarretsen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:29:
1:26.4 nu, kan nog beter, zat fout in.

Replay op ps4 gedeeld, misschien kan iemand nog iets van mijn lijnen leren.
1:26 ?? Welke daily doe je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:31:
[...]

1:26 ?? Welke daily doe je ?
cheaten :)

1.56 natuurlijk, gr 3 daily

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgarretsen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:34:
[...]

cheaten :)

1.56 natuurlijk, gr 3 daily
Hahahah ik dacht al damnnn :P
Maare nette tijd. Zag dat je ook met de viper reed toch? Blijf het een dikke bak vinden.

Owh enne zag dit net :
https://www.gtplanet.net/...k.com&utm_campaign=buffer
Had het zelf ook al gezien met die ktm op een oval. Banden werden steeds lichter door het vuil denk ik.
Leuke kleine details!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
nee beetle, viper gaat beter maar nog net iets langzamer :)

kleur band was me ook al opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgarretsen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:39:
nee beetle, viper gaat beter maar nog net iets langzamer :)

kleur band was me ook al opgevallen :)
Die Beetle rijdt dan ook echt magnifiek. Alleen de camera-angle lijkt wat anders te zijn dan bij de 911 bv, ik hou meer van de 911-positie.

Net van rating B/S naar A/S gesprongen. Ipv de 5e startpositie heb ik met dezelfde tijd plots 16e positie, meh :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi racers. Heb ff een dagje flink gt3 races gedaan en wat auto’s getest. Na veel rondjes en diverse auto’s is me opgevallen dat er veel auto’s dicht bij elkaar zitten, erg knap van de makers. Voor deze daily was toch de BMW z3 het beste. Mijn tijd was 1.56 Ik rij met controller Tc op 2 of 3 ASM aan in races en tijdens q uit. Remballans iets naar achter maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:10
Zie iedereen hier altijd positief reageren op Gt sports. Heb sp met plezier helemaal klaar maar online vind ik echt te slecht voor woorden. Iedereen knalt. Spelers met lag waardoor auros alle kanten op knallen. Je ziet na de race niet eens je tijden!? Zelfde als je fifa online speelt en je doelpunten niet boeien. Ligt dit aan mij of heeft iedereen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:19
Daniel_Elessar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:50:
Ik race ook met controller.

Zonder ABS kan ik echt niet geconcentreerd racen zelfs niet als abs op zwak staat met racewagens. ABS staat altijd aan bij mij en volgens mij de meeste spelers die top 10 tijden rijden ook.

ASM moet standaard uitstaan want dat grijpt gewoon ongewenst in door op de rem te trappen terwijl je beter kan corrigeren met het stuur en gaspedaal.

TCS heb ik tot Gr 4 wel uit staan in kwalificatie en race. In Gr 3 probeer ik de kwalificatie zonder te rijden maar tijdens de race zet ik hem meestal op 2 of als ik zelfverzekerd ben op 1.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nickdew schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:30:
Zie iedereen hier altijd positief reageren op Gt sports. Heb sp met plezier helemaal klaar maar online vind ik echt te slecht voor woorden. Iedereen knalt. Spelers met lag waardoor auros alle kanten op knallen. Je ziet na de race niet eens je tijden!? Zelfde als je fifa online speelt en je doelpunten niet boeien. Ligt dit aan mij of heeft iedereen dit?
Sommige onderdelen zijn (voorlopig nog) eerder karig uitgewerkt: je kan bv geen vriendentijd als ghost zetten,...

Maar de essentiële elementen die nodig zijn om een mooie race-ervaring te krijgen zijn wel erg mooi uitgedacht en werken behoorlijk. Dat rating systeem is voor mij echt de beste uitvinding ooit in online racegames, als je jezelf even opwerkt (je start uiteraard laag) zit je zo in een peloton erg hoffelijke harde racers.
Zoals hierboven net gezegd weet GTS ook van de strijd om plek 10 een heel spektakel te maken, wat niet veel andere racegames lukt.

Het is eigenlijk voor het eerst dat ik liever online race dan offline, het is net een v.d. eerste games waarin je echt in een pool gelijkgestemde racers terecht komt, die dus echt niet knallen. (moet je natuurlijk wel van je SR-C / D rating afgeraken :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
We hebben een winnaar!! Wow hoe, de sambabus race gewonnen :-) :-)

Nu maar eens LM rijden

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Ik heb vast iets helemaal over het hoofd gezien, maar waarom krijg ik bij GT League niet al mijn auto’s te zien die voldoen aan de voorwaarde?
Bv. Als er geen voorwaarde aan een race zijn zie ik maar 5 Vd 28 auto. En bij een FF race zie ik de Scirocco niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:20
Zit er online eigenlijk nog verschil in de weglegging van auto's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:26

momania

iPhone 30! Bam!

v8power67 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:32:
[...]

Ik kwam niet echt lager dan 1:59 vandaag. Kan wel sneller, maar moet nog wennen aan rijden zonder TCS. Met Gr.4 wagens gaat dat al goed, maar met Gr.3 is het nog even lastig.
Had een paar rondjes met de GT-R gedaan, maar dat is niet te doen, dat ding is in 3e versnelling nog zenuwachtig en spint zo de bocht uit. Ook weinig stabiel over de curbs. Uiteindelijk dus maar met de Porsche een tijd neergezet, die rijd vooralsnog het beste/makkelijkste zonder TCS.

Ik ga binnenkort eens even de weerstand op het gaspedaal veranderen zodat hij wat zwaarder gaat. Denk dat hij nu te makkelijk ingedrukt kan worden, waardoor je minder makkelijk voelt hoe ver je zit. Wat meer weerstand zal daar hopelijk bij helpen. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:29:
Zit er online eigenlijk nog verschil in de weglegging van auto's?
Ja, hetzelfde als offline. De wegligging van auto's verandert niet als je online gaat spelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:18:
[...]

Ja, hetzelfde als offline. De wegligging van auto's verandert niet als je online gaat spelen.
Bij de meeste dagelijkse races passen ze balansupdates toe op de wagens in de vorm van meer/minder gewicht of vermogen. Dit kan de wegligging zeker beïnvloeden. Maar de percentage van balansmodificatie staat er altijd bijvermeld zodat je dit ook offline kan invoeren als je offline wil oefenen met de balanswaard3n van een dagelijkse race bijvoorbeeld

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is waar.
Maar ik vind de vraag ook een beetje vaag; ik weet niet of @NotSoSteady nu bedoelt of er verschil zit in wegligging online tov offline of dat er verschil zit in wegligging tussen de verschillende auto's tijdens online races.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Gisteren even mijn eerste online race geprobeerd, was erg leuk! Het was die Daily race van Lago Maggiore en ik reed in m'n Beetle. De hele tijd samen met 2 Duitsers en een Fransman rondom plek 6-9 gereden. In de 8e ronde reed ik bij ze weg en stond ik redelijk safe 6e. Wilde ik mijn fuelmapping aanpassen maar in de haast was het dus blijkbaar mijn TC. Daar lag ik dan achterste voren in die eerste bocht. En in de 2e, en de 3e.... Duurde nogal lang voordat ik het doorhad. :S

Maar van de 18 ben ik dus 9e geworden, was erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:02:
[...]

Bij de meeste dagelijkse races passen ze balansupdates toe op de wagens in de vorm van meer/minder gewicht of vermogen. Dit kan de wegligging zeker beïnvloeden. Maar de percentage van balansmodificatie staat er altijd bijvermeld zodat je dit ook offline kan invoeren als je offline wil oefenen met de balanswaard3n van een dagelijkse race bijvoorbeeld
Je kan bij elke auto bij settings de bop waardes met 1 klik activeren. Als je in settings menu zit van de auto zie je links een knop staan met bop.
Zo kan je bv bij time trial makkelijk de daily instellingen na bootsen zonder dat je hoeft te pielen met de sliders van gewicht en power :)
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:44:
Dat is waar.
Maar ik vind de vraag ook een beetje vaag; ik weet niet of @NotSoSteady nu bedoelt of er verschil zit in wegligging online tov online of dat er verschil zit in wegligging tussen de verschillende auto's tijdens online races.
Misschien vraagt ie dit zich af ivm gt5 en gt6 dit wel hadden. Online reed anders dan singleplayer. Waren verschillende physics.
Als hij dit bedoeld snap ik zn vraag. Anders heb ik ook geen idee :P

Edit:
Zo net de daily met de f150 op dragon trail gedaan. Sta op 5e plek in top 10 nu nog met een 2:06.433.
Mensen die nu nog durven te zeggen dat de r32 als een boot rijd spacen hem hard :P dit is pas een boot :P
Maar wel controleerbaar. En is eigenlijk wel heel leuk rijden dit.

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 05-01-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Net een cheater (s-ciro063) tegengekomen op brands hatch, ik had het eerst niet door maar waarschijnlijk maakt hij gebruik van dezelfde glitch als de money farming glitch. Ik heb het al aan Yamauchi gemeld via twitter. Jammer dat er geen email-adres voor dit soort dingen bestaat:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DSxutS8XUAEW6AZ.jpg:large

edit: Ik heb ook al een video gevonden van het gebeuren, iemand anders heeft het gebeuren geupload:

[ Voor 19% gewijzigd door Lasmibalsingh op 05-01-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Ik was benieuwd, volgens mij is dit een voorbeeld hiervan:

Dus voor de pit gaan staan, wachten totdat je melding krijgt "Pitstop niet mogelijk" en dan over de finish rijden -> lap 2. :(

Lekker bannen die gasten O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Canis Lupus op 05-01-2018 13:49 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmb
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik lees hier al een tijdje mee en heb onlangs een PS4 + GT sport gekocht. Vroeger wel eens bij vrienden op de PS2 GT4 gespeeld. Maar het valt me vies tegen om goede rondes te rijden. Aan het online racen waag ik me vooralsnog even niet. :P

Ik blijf het hier volgen. Is er wellicht een Tweakers lobby waar veel in geracet wordt?

Account in GT-Sport: Vouwgiraffe

[ Voor 5% gewijzigd door Timmb op 05-01-2018 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:18:
[...]

Hey ik zie jou niet langs komen in mijn lijsten, hoe kan dat ?
Heb je mij uit je vriendenlijst geknald sinds DriveClub ?
Nieuwe aanvraag gedaan. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Winkiller op 05-01-2018 16:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Timmb schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:39:
Ok, nu zie ik je voor me als een gast van 2m18 die zichzelf altijd moet opvouwen om in een auto te komen..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Timmb schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:39:
Ik lees hier al een tijdje mee en heb onlangs een PS4 + GT sport gekocht. Vroeger wel eens bij vrienden op de PS2 GT4 gespeeld. Maar het valt me vies tegen om goede rondes te rijden. Aan het online racen waag ik me vooralsnog even niet. :P

Ik blijf het hier volgen. Is er wellicht een Tweakers lobby waar veel in geracet wordt?

Ik heb me prima vermaakt met de offline dingen. Het is zeker aan te raden om de circuit expierence te doen. Daarmee leer je de circuits echt goed kennen. Daarna, lekker online spelen. Zoals iemand al zei, er is altijd iemand die sneller is. Ik heb al hele toffe gevechten gehad om de laatste plaats. En andere keren rijdt je 3-4 seconden sneller per ronde dan de rest. Je moet het echt treffen.

@de bugs/cheaters. Ergens is het wel leuk dat er gasten zijn die dingen proberen. Maar dit moet natuurlijk snel verholpen worden want dit maakt het racen kapot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doe even checken of ik 'm geaccepteerd heb, lege friend requests verwijder ik altijd, weet niet of die van jou daarbij zat ;)
Anders even nieuwe met berichtje erbij sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enchantress
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Ik heb dit spel zelf niet maar heb alle GT,s gespeeld.
Ik race zelf altijd met alle hulpmiddelen uit is het in GTSport dan zo dat je in een online groep komt die ook alles uit hebt staan? Want heb begrepen dat je ingedeeld wordt aan de hand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Nee in principe kun je met alle hulpmiddelen aan mee online racen in de Dailies.

Je zult natuurlijk wel een stuk langzamer zijn, maar je rating zou je dan met ongeveer zelfde snelheid moeten matchen.

Mensen zullen voornamelijk TCS en ABS gebruiken (ik gebruik zelf alleen ABS op default, aangezien het met controller echt niet te doen is). Denk dat er maar heel weinig zijn die zelfs geen ABS competatief gebruiken.

Betreft de daily races vandaag, mwa niets voor mij, heb het ook snel opgegeven naar 2 rondjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Mount Panama ligt me eigenlijk meer dan ik dacht. Gisteren nog maar eens een paar keer gedaan. Zat wel in een eigen race voor iets van 7seconden en liep niet in. Achter zag ik het steeds groter worden. Heerlijk om groene sectoren te scoren.

ABS staat hier ook op default, gisteren eens geprobeerd om hem op zwak te zetten maar dat werkte niet, speel ook met controller. En old school met beide thumbsticks. Ja dat zal langzamer zijn dan met de r en l2 buttons maar evengoed rijdt ik een lage 1:44 met gr4 op dragen trail. Weet dat ik sneller kan zijn als ik zelf zou schakelen en de andere twee buttons gebruik voor gas en remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf rijd ook met controller en in gr3 races zet ik toch de ASM aan. Zoveel langzamer is dat nou ook weer niet, het rijd wat veiliger zeker als je een tikkie krijgt. Uiteraard rijd ik met mijn controller ook met gr3 races met Tc op 2 of 3 en zeker ABS aan. gr4 zou zonder Tc kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Gr4 races heb ik TCS meestal uit staan. Bij de start op twee in de daaropvolgende hectiek laat ik hem ook aan staan maar zodra je iets lucht heb zet ik hel uit. Rij vooral met de TTcup en die is heerlijk stabiel te rijden vind ik dan, niet altijd even snel in uitaccelerern. Ook de atenza is leuk maar daar ben ik toch iets langzamer mee dan met de TT. De Clubman rijdt ook leuk maar daar laat ik TCS wel altijd aanstaan op 1 of zelfs 2 :) ASM heb ik ook uit staan eigenlijk.

Gisteren in een lobby met allemaal En Duitser en verder allemaal Japanners. Heerlijk race ermee gehad, waren allemaal snel fair al werd er soms een beetje ellebogen gebruikt, wat best kan in die races. Maar zeer spannend met een groep van 9 binnen de 6 seconden op dragon trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Nuburgring GP blijft een uitdaging met Gr 3 auto's. Die eerste bocht..... :)

Deze baan moet ik echt meer gaan rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Eerste bocht vind ik altijd een ramp op Nurburgring GP. In iedere racegame.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Rivanov schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:06:
Had er wat filmpjes bij gezocht laatst. En hij is op zich vrij simpel. Als de pionnetjes aanstaan, bij de laatste pion vol naar rechts gooien is het kunstje waarmee ik hem goed heb kunnen aanleren.

Maargoed, dat heeft alleen zin als je in je eentje op de bocht af komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Canis Lupus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:48:
Ik was benieuwd, volgens mij is dit een voorbeeld hiervan:
[video]

Dus voor de pit gaan staan, wachten totdat je melding krijgt "Pitstop niet mogelijk" en dan over de finish rijden -> lap 2. :(

Lekker bannen die gasten O-)
Lekker fixen die bug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:55
Wat zijn die top 24 superstars races in de nations/manufacturer cup vandaag?

[ Voor 7% gewijzigd door Unbreukable op 06-01-2018 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:55
Rivanov schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:06:
Vroeger was dat een mooie rechts-links combi en had het circuit echt een lekkere flow. 1 van de vele circuits die 'beschadigd' zijn. Zelfde verhaal met Silverstone. Of die dubbele chicane die Monza in dezelfde periode dat de Nurburgring die betere eerste bocht had, zonde dat dat aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:58
Heb nu al verschillende keren voor gehad dat ik plaatsen achteruit gezet wordt, zonder dat ik een penalty heb. Eerst een race waarbij ik als 3de over de finish ga, eindig 6de. Daarna als 5de over de finish, eindig op plaats 9.

Iemand een idee hoe dit zou komen? Ook cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 21:18
@SonnyBBQ was dat in een race met pitstops? Want dat gebeurde mij pas geleden ook een aantal keer maar nadat ik de herhaling wat beter bekeken heb bleek de uiteindslag wel te kloppen.

Om een of andere reden gaat er tijdens de pitstops iets mis waardoor de mensen die op de eerste plaatsen rondreden na de pitstop ineens op plaatsen 19 en 20 rijden volgens het spel. Zodra die spelers over de finish kwamen corrigeerde het spel dit weer door ze naar de juiste plek in de uitslag te schuiven waardoor het leek dat iedereen daarachter spontaan plekken verloren. Mocht je een herhaling hebben bewaard dan zou ik vooral even letten op de persoon die vooraan rijdt dan zie je wel wat er aan de hand is.

Een andere mogelijkheid is dat er iemand een glitch gebruikt zoals in de video's hierboven maar die ben ik zelf nog niet tegengekomen, denk dat het waarschijnlijker is dat je te maken hebt met een bug in de timekeeping dat veroorzaakt wordt door pitstops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het tijdens pitstop. Dan lig ik eerste en tank minimaal maar toch verlies ik bijna 10 sec op de rest. Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Races van vandaag (gisteren) liggen mij niet echt. Had toch nog een race op Kyoto gewonnen maar dat was echt afzien. Normaal gesproken is Kyoto wel een baan waarmee ik makkelijk kan scoren maar die Toyota onderstuurt telkens zo verradelijk in de laatste sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Kwali tijden van je vandaag waren anders aardig rap :)

Nuburg gp wou niet echt lukken vandaag... 1.57 hoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste race die ik vandaag reed gewonnen =)
GR.4 op Suzuka, het is vrij eenvoudig om de 8 ronden uit te rijden zonder te pitten. Je hoeft je fuel niet eens zo erg hard te managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Jorick schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:21:
@SonnyBBQ was dat in een race met pitstops? Want dat gebeurde mij pas geleden ook een aantal keer maar nadat ik de herhaling wat beter bekeken heb bleek de uiteindslag wel te kloppen.

Om een of andere reden gaat er tijdens de pitstops iets mis waardoor de mensen die op de eerste plaatsen rondreden na de pitstop ineens op plaatsen 19 en 20 rijden volgens het spel. Zodra die spelers over de finish kwamen corrigeerde het spel dit weer door ze naar de juiste plek in de uitslag te schuiven waardoor het leek dat iedereen daarachter spontaan plekken verloren. Mocht je een herhaling hebben bewaard dan zou ik vooral even letten op de persoon die vooraan rijdt dan zie je wel wat er aan de hand is.

Een andere mogelijkheid is dat er iemand een glitch gebruikt zoals in de video's hierboven maar die ben ik zelf nog niet tegengekomen, denk dat het waarschijnlijker is dat je te maken hebt met een bug in de timekeeping dat veroorzaakt wordt door pitstops.
Dat moet ik eens bekijken. Ik heb eens de laatste ronde van de herhaling bekeken en dan zie ik iemand van plaats 16 naar 2 springen. Het vreemde is dat je in de timekeeping voor die persoon dan ook de rondeteller op 9/10 ziet staan, maar het geeft toch aan dat het de laatste ronde is.

Zal eens een volledige herhaling bekijken ;)

De fair play in races is bij mij toch nog veel hit or miss hoor. Ik word zeker om de race wel door iemand van de baan gedrukt/geduwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
SonnyBBQ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:41:
[...]

De fair play in races is bij mij toch nog veel hit or miss hoor. Ik word zeker om de race wel door iemand van de baan gedrukt/geduwt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van maak. Als ik zo’n dolle om mij heen heb die maar blijft botsen of gaten pakken die er niet zijn, een heel subtiel tikje van achter in de juiste bocht....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo heb mn snelste ronde ooit neergezet net met de viper op interlagos. Een 1:31.241.
Voelde echt heel goed. Jammere is dat ik 3 tiende in die lap verloor. Dus had mogelijk een 1:30.9 kunnen rijden. Maar ben hier al heel blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:18:
Zo heb mn snelste ronde ooit neergezet net met de viper op interlagos. Een 1:31.241.
Voelde echt heel goed. Jammere is dat ik 3 tiende in die lap verloor. Dus had mogelijk een 1:30.9 kunnen rijden. Maar ben hier al heel blij mee.
Paar rondjes gedaan, maar wou niet echt lukken nog... eerst kater nog maar ff wegwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:36
Unbreukable schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:39:
Wat zijn die top 24 superstars races in de nations/manufacturer cup vandaag?
Hoe doe je daar eigenlijk aan mee?
Beste tijden uit de quali's of beste tijden algemeen per land ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Volgens mij combi van meeste punten in de FIA & Manufactures races (maar volgens mij tellen de quali tijden ook mee), gisteren in de stream van z28 zag ik in de superstar 24, 2 personen zonder punten maar deden wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zit de replay te kijken can de snelste op moment met de porsche op interlagos. Hoe dafuq kan hij remmen op 50 meter bij eerste bocht. En dan daarna weer iets voor de 50 meter. Ik haal de bocht dan never nooit niet. Ook gespeeld met de rembalans. Maar nee.... Bizar. Sowieso die porsche rijd me partij bagger... Kan er niet mee overweg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rgarretsen
Enige wat zou kunnen is dat je met een stuur veel rapper en scherper kan insturen, waardoor je ook later zou kunnen remmen.

Maar ik heb altijd hetzelfde als ik replays bekijk van de snelste, meestal of heel veel geluk om alles in een ronde goed te doen, of het lijkt gewoon bijna onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:26

momania

iPhone 30! Bam!

v8power67 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:03:
Zit de replay te kijken can de snelste op moment met de porsche op interlagos. Hoe dafuq kan hij remmen op 50 meter bij eerste bocht. En dan daarna weer iets voor de 50 meter. Ik haal de bocht dan never nooit niet. Ook gespeeld met de rembalans. Maar nee.... Bizar. Sowieso die porsche rijd me partij bagger... Kan er niet mee overweg.
Niet toevallig agressief terugschakelen? Zo van 5 in eens naar 2? Dat viel me laatst ook al op, dat je daardoor schijnbaar enorm veen extra afremt, hoewel dat natuurlijk verre van realiteit is, aangezien de tandwielen dan uit je bak schieten of je een volledige vastloper krijgt.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nu heb ik die replay niet gezien, maar in echte races liggen de rempunten van een 911 vaak ook iets later. Dit vanwege de layout van de auto (motor en dus meer gewicht achterin). Tegelijkertijd is het ook moeilijker in de bocht omdat je neus licht kan worden tijdens accelereren. Rechtuit heb je daar geen last van, in bochten uiteraard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:57:
Nu heb ik die replay niet gezien, maar in echte races liggen de rempunten van een 911 vaak ook iets later. Dit vanwege de layout van de auto (motor en dus meer gewicht achterin). Tegelijkertijd is het ook moeilijker in de bocht omdat je neus licht kan worden tijdens accelereren. Rechtuit heb je daar geen last van, in bochten uiteraard wel.
Maar wat ik bedoel is dat ik met de 911 niet dezfde rempunten kan aanhouden als deze man/vrouw.
momania schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:44:
[...]

Niet toevallig agressief terugschakelen? Zo van 5 in eens naar 2? Dat viel me laatst ook al op, dat je daardoor schijnbaar enorm veen extra afremt, hoewel dat natuurlijk verre van realiteit is, aangezien de tandwielen dan uit je bak schieten of je een volledige vastloper krijgt.
Heb ik niet echt op gelet. Maar volgens mij deed ie gewoon terug schakelen.
Maar wat jij zegt klopt wel maar werkt ook niet altijd.
Athans zo heb ik het ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ik zat ook eerst op interlagos te klooien met de MR-wagens zoals de Z4 en 911. Het is lastig door het hoogteverschil van de baan, bij elke bocht ligt het rempunt anders dan je denkt.

Dit had ik veel minder toen ik overschakelde naar de muscle cars zoals Mustang en Viper. In de races moet je in het bochtige gedeelte je wagen wel even slim positioneren zodat de 911's daar geen move maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Net even de daily gereden met de Raptor. Startte als 2e en won uiteindelijk de race. Toffe bak op een leuke baan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag toch even behoorlijk gefrustreerd geraakt met GT Sport...

Eerst online meedoen aan de landen race. Dus ik wilde deelnemen aan de cup van 21:00, maar op de een of andere manier werd de verbinding verbroken. Gevolg 0-punten en geen mogelijkheid meer om met de race van 22:00 mee te doen.

Vervolgens in een aantal online races terecht gekomen, waarbij onsportiviteit de kroon spande. Mensen die echt bewust door het veld ploegen, beuken, niet remmen bij de hairpin op Suzuka, je gewoon op het rechte stuk van de baan rijden... Ik was echt mijn frustraties behoorlijk aan het managen in ieder geval... Er is dus gewoon geen mogelijkheid om van die knopen te rapporteren. Niet vanuit GT Sport en niet vanuit de PS4 zelf (dan wordt je weer verwezen naar het spel zelf of je kunt ze blokkeren).

Sowieso als er Spanjaarden of Italianen meedoen is het vaak al feest. De ping / lag is vaak enorm, waardoor je soms met goed fatsoen gewoon niet kunt inhalen. Vaak daalt je SB alleen maar als je meedoet met een dergelijke race (ze rijden tegen je aan, of door de ping verspringen ze zo erg dat je ze zelf alsnog raakt).

Bah... Kansloze ervaring vanavond met GT Sport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 22:00
fredkroket schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:33:

Eerst online meedoen aan de landen race. Dus ik wilde deelnemen aan de cup van 21:00, maar op de een of andere manier werd de verbinding verbroken. Gevolg 0-punten en geen mogelijkheid meer om met de race van 22:00 mee te doen.

Vervolgens in een aantal online races terecht gekomen, waarbij onsportiviteit de kroon spande. Mensen die echt bewust door het veld ploegen, beuken, niet remmen bij de hairpin op Suzuka, je gewoon op het rechte stuk van de baan rijden... Ik was echt mijn frustraties behoorlijk aan het managen in ieder geval... Er is dus gewoon geen mogelijkheid om van die knopen te rapporteren. Niet vanuit GT Sport en niet vanuit de PS4 zelf (dan wordt je weer verwezen naar het spel zelf of je kunt ze blokkeren).

Sowieso als er Spanjaarden of Italianen meedoen is het vaak al feest. De ping / lag is vaak enorm, waardoor je soms met goed fatsoen gewoon niet kunt inhalen. Vaak daalt je SB alleen maar als je meedoet met een dergelijke race (ze rijden tegen je aan, of door de ping verspringen ze zo erg dat je ze zelf alsnog raakt).

Ik heb wat dat betreft ook een haat-liefde verhouding met GT Sport. Het is echt een heerlijke racegame, en er zijn momenteel maar weinig games die me zo’n kick of adrenalinerush kunnen geven. Een lekkere inhaalactie en m’n hart gaat sneller kloppen.

Maar tegelijkertijd is het online racen af en toe zo frustrerend door de beukers. Vanavond in de Gr. 3 race miste ik op een haar na pole position op Interlagos. Even balen, maar vol goede moed de race in. Om vervolgens de eerste bocht goed aan te snijden, en gewoon vol, maar dan ook echt vol van achteren de boarding in gebeukt te worden. Van P2 naar P14 en nagenoeg kansloos voor een overwinning.

In plaats van een gevecht om P1 een gevecht vanuit de achterhoede :(
Uiteindelijk nog wel teruggeknokt naar P4 en daarmee was het nog wel een leuke race, maar wel 1 met een zure nasmaak.

Ah well, hoort er bij. Volgende keer beter :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
In lobby racing kun je inderdaad alles treffen. Heb hele toffe races gehad met zowel Spanjaarden als ook Italianen. Maar ook de desastreuze beuk festeinen. Dan stop ik snel. Maar je kunt daar ook op ranking zoeken en dan valt het weer erg mee. Je moet hier een beetje mazzel hebben.
Bij het sport gedeelte heb ik al een tijdje geen bewuste beurs meer gehad beetje ellebogen werk maar daar hield het ook op. Momenten dat ik wel van de baan gebeukt ben en je in de herhaling ziet dat iemand zijn remonte totaal mist en er twee van de baan neemt. Zijn excuses aanbied. Ja shit happens. Maar dat heb ik niet meer vaak.
Wel dat ik bij 1/4 lobby races kan stopppen omdat de game crashed: niet kunnen wegrijden bij de start of hij blijft op automatisch rijden steken. Gebeurt net iets te vaak vind ik, daar moeten ze nog zeker iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 22:00
Daniel_Elessar schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:30:
In lobby racing kun je inderdaad alles treffen. Heb hele toffe races gehad met zowel Spanjaarden als ook Italianen. Maar ook de desastreuze beuk festeinen. Dan stop ik snel. Maar je kunt daar ook op ranking zoeken en dan valt het weer erg mee. Je moet hier een beetje mazzel hebben.
Bij het sport gedeelte heb ik al een tijdje geen bewuste beurs meer gehad beetje ellebogen werk maar daar hield het ook op. Momenten dat ik wel van de baan gebeukt ben en je in de herhaling ziet dat iemand zijn remonte totaal mist en er twee van de baan neemt. Zijn excuses aanbied. Ja shit happens. Maar dat heb ik niet meer vaak.
Wel dat ik bij 1/4 lobby races kan stopppen omdat de game crashed: niet kunnen wegrijden bij de start of hij blijft op automatisch rijden steken. Gebeurt net iets te vaak vind ik, daar moeten ze nog zeker iets aan doen.
Maar voortijdig uit een race stappen heeft ook consequenties voor je SR toch? Of is dat te verwaarlozen?

Die crashes heb ik zelf ook al een aantal keer gehad. Kwalificeren gaat dan nog wel goed, maar zodra de race dan begint een crash naar het homescreen. Ik report ze maar netjes in de hoop dat er op korte termijn iets aan gedaan kan worden :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Denman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:34:
[...]

Maar voortijdig uit een race stappen heeft ook consequenties voor je SR toch? Of is dat te verwaarlozen?

Die crashes heb ik zelf ook al een aantal keer gehad. Kwalificeren gaat dan nog wel goed, maar zodra de race dan begint een crash naar het homescreen. Ik report ze maar netjes in de hoop dat er op korte termijn iets aan gedaan kan worden :)
SB rating etc heeft enkel in het sport gedeelte invloed. In de normale lobby /oefen races maakt het niks uit want daar verdien je dat niet. Staat er ook ergens bij dacht ik. Dus daar kun je iedereen beuken zoveel je wilt. Tenzij ze schade aanzetten alle hulp uit en en de RH band. Daar vind je dan geen eikels tussen heb ik gemerkt. Die kunnne niet meekomen dan. Hoewel ik dan ook moeite heb bij gr3 auto’s. Bij gr4 is dat goed te doen.

Heb ook al eens in een lobby met Japanners geracet en dat was hard maar fair. 10rondes op je uiterste rijden _/-\o_ heerlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Daniel_Elessar op 08-01-2018 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Denman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:34:
[...]

Race stoppen heeft effect op je SR, maar ook weer niet heel veel. De aller eerste race dat ik in de S terecht was gekomen moest ik hem stoppen omdat ik in mijn eentje aan de start verscheen. Toen werd ik weer teruggezet in A. Maar toen ik eenmaal wat verder in S zat kon ik een race gewoon stoppen zonder teruggezet te worden.

Toch gebeuren er nog steeds gekke dingen.

Gister bij de start op Interlagos werd ik in het deel automatisch rijden tegen de tegenstanders gegooid en kreeg er ook nog eens strafpunten voor.

Bij de tweede keer viel iedereen bij het automatisch rijden stil en moesten we vanuit stilstand starten, vlak voor de bocht, dus dat werd een zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Word het in de toekomst ook mogelijk om onderdelen te vervangen?
Zoals in GT2? Dat mis ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekfad schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Hoe doe je daar eigenlijk aan mee?
Beste tijden uit de quali's of beste tijden algemeen per land ofzo?
Hetzelfde als bij online races, gewoon naar de race entry gaan.
Manufacturers Cups en Nations Cups zijn voor iedereen toegankelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Tom schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:57:
Behalve bij de 911 RSR, want die is gewoon mid-engined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
fredkroket schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:33:

Gister van B/B naar C/D gedegradeerd door 90% fouten (en opzet) van anderen. Ik vind dat SR unfair: je krijgt gewoon een min als je van de baan wordt gebeukt. Ook onduidelijk of een mini tikje dezelfde minpunten oplevert als opzettelijk iemand eraf raggen... En dan gaat het van kwaad tot erger, man in die SR D races is het echt het laagste van het laagste. De krochten van de hel.

Maar ben weer opgekrabbeld naar B/B en dan kun je je weer met racen bezig houden ipv ontwijken.

Maar als je niet van die idioten op de baan hebt is het by far de beste online race ervaring. Zag gister dat ik er al 100 uur in heb zitten :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

SonnyBBQ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:05:
[...]

Behalve bij de 911 RSR, want die is gewoon mid-engined.
Klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Schimanski81 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:07:
[...]

Gister van B/B naar C/D gedegradeerd door 90% fouten (en opzet) van anderen. Ik vind dat SR unfair: je krijgt gewoon een min als je van de baan wordt gebeukt. Ook onduidelijk of een mini tikje dezelfde minpunten oplevert als opzettelijk iemand eraf raggen... En dan gaat het van kwaad tot erger, man in die SR D races is het echt het laagste van het laagste. De krochten van de hel.

Maar ben weer opgekrabbeld naar B/B en dan kun je je weer met racen bezig houden ipv ontwijken.

Maar als je niet van die idioten op de baan hebt is het by far de beste online race ervaring. Zag gister dat ik er al 100 uur in heb zitten :0
Het rare was; het gebeurde juist in B/B. Gevolg was weer dat ik uiteindelijk B/C was geworden.

edit: daarbij waar kan je eigenlijk goed zien welke status je nou precies bent? Soms ben je na een race waarbij je 1x ben aangetikt weer ineens B/C.

1 vd replays heb ik opgeslagen, zal nog eens terugkijken. En natuurlijk, zelf deel ik ook wel eens een tikje uit, maar dat is dan meer dat het een raceongeval is (bijv. ik zit al in de binnenbocht, je remt beide op het scherpst, etc). Daarbij laat ik dan vaak ook degene dit dan net even buiten de baan schoot gewoon weer voor (als ik het ook echt mijn schuld vind).

Laatst ook echt een super spannende race gereden, met her en der een klein duwtje. Ik heb hem een keer voorgelaten, later liet hij mij weer voor toen hij net iets over het randje ging. Gewoon prima. Komt helaas niet vaak genoeg voor.

[ Voor 4% gewijzigd door fredkroket op 08-01-2018 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 21:18
dvdkiwi schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:16:
[...]

Hetzelfde als bij online races, gewoon naar de race entry gaan.
Manufacturers Cups en Nations Cups zijn voor iedereen toegankelijk ;)
Die 24 superstar races hadden als extra criteria dat je minimaal coureursbeoordeling A had en sportiviteitsbeoordeling S. Zou afgelopen zaterdag ook aan zo'n race meedoen maar met een B/S rating ging dat niet door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:57
fredkroket schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:27:
[...]

edit: daarbij waar kan je eigenlijk goed zien welke status je nou precies bent? Soms ben je na een race waarbij je 1x ben aangetikt weer ineens B/C.
Je SR rating kun je zien met een onofficieel script. Check
https://www.kudosprime.com/gts/stats.php?extend=y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canard schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:04:
[...]

Je SR rating kun je zien met een onofficieel script. Check
https://www.kudosprime.com/gts/stats.php?extend=y
Wow, nice!

In de GR.3 op Interlagos is de key to succes vandaag duidelijk weer om niet te pitten. Door de lange pitstraat verlies je zo veel tijd...
Zelfs als je 5 seconden per ronde goedmaakt op niet-pitters (Wat je in rondes 6-8 niet eens haalt, omdat hun banden dan nog vrij OK zijn), kom je ronden te kort om de niet-pitters in te halen.

Hoewel ik me nog steeds vermaak, is dat onevenwicht soms wel een dooddoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dam 1 week lang geen GTSport voor mij, omdat mn PSNaccount is geschorst dankzij een hakenkruis liverie die ik voor de grap op mijn drift Beetle had gezet in Need for Speed, dom dom dom weer van mij
Trouwens al wel dik 6weken geleden, maar het klopt wel , ik kan het nog wel herrineren, dus chapeau voor de PSN moderator nerd grrrrrrrrrrrrrrr :( }:O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:47:
Dam 1 week lang geen GTSport voor mij, omdat mn PSNaccount is geschorst dankzij een hakenkruis liverie die ik voor de grap op mijn drift Beetle had gezet in Need for Speed, dom dom dom weer van mij
Trouwens al wel dik 6weken geleden, maar het klopt wel , ik kan het nog wel herrineren, dus chapeau voor de PSN moderator nerd grrrrrrrrrrrrrrr :( }:O
en terecht !! dat soort dingen maak je niet voor grap wees blij dat het maar 1 week is . je verdient in mijn ogen een ban voor altijd . als je zo iets maakt voor de grap moet je na laten kijken ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
De laatste dagen bevriest mijn notificatiesherm of activiteitenfeed zo'n 15 seconden wanneer ik op de optionknop druk. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:50:
[...]

en terecht !! dat soort dingen maak je niet voor grap wees blij dat het maar 1 week is . je verdient in mijn ogen een ban voor altijd . als je zo iets maakt voor de grap moet je na laten kijken ... 8)7
Niet gemaakt gecopieerd, van de community libary van NFS, gewoon een Wolfenstein design, maargoed ik tilde daar niet zo zwaar aan, en nog steeds niet als ik eerlijk ben en ik ben totaal niet fascistisch oid, gewoon een Wolfenstein volkswagen, :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:29:
[...]

In de GR.3 op Interlagos is de key to succes vandaag duidelijk weer om niet te pitten. Door de lange pitstraat verlies je zo veel tijd...
Zelfs als je 5 seconden per ronde goedmaakt op niet-pitters (Wat je in rondes 6-8 niet eens haalt, omdat hun banden dan nog vrij OK zijn), kom je ronden te kort om de niet-pitters in te halen.
Met welke fuel mapping race je?

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Education schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:29:
[...]

Ik heb tot nu toe enkel twee races gereden waarbij ik gepit heb en enkele niet-pitters voor me uit kwamen die ik niet meer kon inhalen. Eerste race was ik leider en reden er na mijn stop enkel niet-pitters voor mij. Tweede race finishte ik als 7e, met 2 pitters en 4 niet-pitters voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:07:
[...]

Niet gemaakt gecopieerd, van de community libary van NFS, gewoon een Wolfenstein design, maargoed ik tilde daar niet zo zwaar aan, en nog steeds niet als ik eerlijk ben en ik ben totaal niet fascistisch oid, gewoon een Wolfenstein volkswagen, :O
gecopieerd of niet je bent een kneus en niet goed wijs als je dit doet .... denk ff na man .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 13:24
misschien toch nog halen deze game nu hij in de aanbieding is, maar is het een beetje te spelen zonder stuur? of wordt je online helemaal zoekgereden als je met controller speelt

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:47:
[...]

gecopieerd of niet je bent een kneus en niet goed wijs als je dit doet .... denk ff na man .
Helemaal los gaan en een ander voor kneus uitmaken. Geef dan ook het goede voorbeeld man.

Moraalridder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Stylze schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:20:
misschien toch nog halen deze game nu hij in de aanbieding is, maar is het een beetje te spelen zonder stuur? of wordt je online helemaal zoekgereden als je met controller speelt
Voor zover ik weet is de balans best op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Figuur84 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:55:
[...]

Voor zover ik weet is de balans best op orde.
Met stuur ben je normaal gezien sneller

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49
Sinds een week weer bezig met GT Sport. Had hem al langer maar kom er nu pas achter hoe lekker het rijd! Hele dikke gevechten (om welke plaats maakt me niet uit, gevechten zijn het leukst), eerlijk racen, en het ziet er ook nog eens mooi uit. Wel even bezig geweest om mn SR omhoog te krijgen, maar zit nu op A dus het gaat de goede kant op. Geweldig om te zien hoe mensen ruimte laten of proberen uit te remmen. Kom nog maar zelden iemand tegen die niet fair racet.

Kan vaak echt een tijd bezig zijn een circuit te leren kennen. Waar ik vanmiddag op Interlagos alleen maar in de 1:36 kon rijden en geen idee had hoe ik sneller moest zit ik nu op de 1:33.6 en er zit nog meer in. Het lastigste is een echt foutloos rondje.

Binnenkort maar eens een stuur kopen, weet zeker dat ik er daarmee nog veel meer uit kan halen.

Hierbij gelijk een foto van m'n auto, het is nog wel een work-in-progress.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/j7yjldong46uf.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door bojaaper op 08-01-2018 22:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:06:
[...]

In theorie heb je met de controller wel een aantal voordelen. Volgens mij kun je nooit te ver doorsturen als de voorbanden voorbij hun maximale grip zitten. En een stick geeft je een snellere reactietijd door de kortere beweging van links naar rechts. Je levert in op precisie, maar de game lijkt vergevend genoeg om dat aspect eruit te filteren.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ondanks dat ik vandaag nieteens in de buurt kwam van de top 10 tijden bij de Brands Hatchs Daily heb ik er 11 maal weten te winnen vandaag. Ik denk dat de meeste spelers Brands Hatch in het begin te lastig vinden en er na 1 of 2 races al mee kappen. Maar als je eenmaal doorhebt wat de meest vloeiende racelijn is ga je al heel snel je rondetijden fors verbeteren. Daarom bleef ik maar voor een langere periode online om de 91 online overwinningen trofee te behalen en dat is me uiteindelijk ook nog gelukt!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AM9I2Pmh.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Education schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:29:
[...]

[quote]Education schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:29:
[...]

Ik heb 4 races achter elkaar gewonnen door niet te pitten. Eerste halve ronde fuel map 1 daarna bij bochten 6 en rechte stukken 3 dan haal je het.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Wat is Brands Hatch een fucking vette baan! Ik heb hem nu eindelijk helemaal door. Nu een paar keer pole gepakt in group 4, rustig gereden zonder fouten te maken en dan is het wachten tot de nummer 2 achter je in de fout gaat en dan met een paar seconden voorsprong naar de finish rijden. Nu 2 overwinningen en clean races achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Banaan86 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 00:15:
Wat is Brands Hatch een fucking vette baan! Ik heb hem nu eindelijk helemaal door.
Lasmibalsingh schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:33:
Ondanks dat ik vandaag nieteens in de buurt kwam van de top 10 tijden bij de Brands Hatchs Daily heb ik er 11 maal weten te winnen vandaag. Ik denk dat de meeste spelers Brands Hatch in het begin te lastig vinden en er na 1 of 2 races al mee kappen. Maar als je eenmaal doorhebt wat de meest vloeiende racelijn is ga je al heel snel je rondetijden fors verbeteren.
Ik behoor denk ik tot de mensen die het nog een lastig circuit vinden. Zeker het snelle stuk achterop pak ik vaak net een stukje gras mee wat me veel snelheid en controle kost.

Ik geloof echter wel dat als je de lijnen goed te pakken hebt dat het dan heerlijk rijden is, want het kan een fijn snel circuit zijn volgens mij

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:06:
[...]
In GT Sport vraag ik me dat serieus af.
Het lijkt alsof er met de controller wat onzichtbare hulpmiddeltjes geactiveerd worden die het racen juist makkelijker maken.

Pagina: 1 ... 40 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing