Klopt, heb toch wel een paar toffe races gehad, maar zeker het stuk dat erg smal is gewoon bijblijven en pas inhalen op de rechte stukken.
Heb er een keer kunnen winnen vanaf plaats zes, achter ons was het inderdaad chaos maar de groep waarmee we al snel 10seconden voorsprong hadden reden allemaal wel netjes. Kon sommige in de fout dwingen als in heel dicht erop rijden zonder aan te tikken. Toen tikte nummer 4 nummer 3 aan en namen ze nummer 2 ook mee

ik kon er netjes tussendoor en in de achtervolging naar de leider, die kon ik dan in de laatste bocht pakken door net eerder te remmen en zo binnendoor sneller uit te accelereren. Achteraf had hij nog een tijdstraf van 3seconden
Andere races waren niet zo goed. Toch is het een heerlijke baan.
Wat me opvalt, in de sport modus heb ik nog nooit gehad dat ik bleef staan met de start, in lobby’s 1 op 3 zo’n beetje. Dat je of blijft staan op de gros en niks kan doen. Bij een rollende start heb ik ook al eens gehad dat ik niks kon doen en de auto automatisch reed, heb hem toen maar laten gaan. Werd een-na-laatste

die andere bakte er écht niks van. Kon rustig mijn thee op drinken op die manier.
Edit:
Ow wow! gr3 Suzuka en gr4 Dragon trail

waarom heb ik vandaag weer zoveel familie verplichtingen?! Vooral Dragon Trail is geweldig
[
Voor 4% gewijzigd door
Daniel_Elessar op 01-01-2018 10:49
]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar