Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
Unbreukable schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:04:
Yes!!!! Eindelijk mijn 3e overwinning! Lekkere zweethanden en een verhoogde hartslag... Als 2e gestart en met 5 seconden voorsprong eerste geworden op Suzuka met de 10 ronden Gr.3 daily! Kon steady 2:03 rijden maar de laatste ronden toch iets rustiger aan gedaan omdat de voorsprong dat wel toeliet.
Welke auto reed je? :)

Ik had minder succes..haha :+ Gekwalificeerd als 14e in de Corvette. De 1e ronde was rommelig, met zelfs een spin! Resulteerde in plek 20 na het einde van de 1e ronde :/ Maar door steady rijden en fouten van anderen alsnog als 9e geëindigd. Een resultaat van niks natuurlijk, maar het zo constant mogelijk rijden, commitment bij het uitremmen en het plannen van de pitstop was zeer intensief. En daar gaat het om d:)b

Wat een top game is dit toch <3

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:19
fast_ray schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:11:
Pffffff die fitipaldi is een lekkere bak zeg in de daily, man man dat ding rijdt strak.
1.27.811 tot nu toe maar kan nog wel wat snijafval af.
Gare bak is dat. Gevalletje 'Easy to learn, hard to master'. Voor het eerst na lange tijd dat klooien met de assists loonde bij mij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Rossi46 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:09:
[...]

Welke auto reed je? :)

Ik had minder succes..haha :+ Gekwalificeerd als 14e in de Corvette. De 1e ronde was rommelig, met zelfs een spin! Resulteerde in plek 20 na het einde van de 1e ronde :/ Maar door steady rijden en fouten van anderen alsnog als 9e geëindigd. Een resultaat van niks natuurlijk, maar het zo constant mogelijk rijden, commitment bij het uitremmen en het plannen van de pitstop was zeer intensief. En daar gaat het om d:)b

Wat een top game is dit toch <3
Foutloos en constant is soms beter dan 100% pushen.

Ik reed met die Porsche RSR (zoals een groot deel van het veld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Ik neig steeds weer terug te keren naar de Nordschleife Experience. Toch wil ik steeds weer van die tijd afsnoepen. Jammer dat de leaderboards zijn gewist want het was leuk tijden te vergelijken met mensen in de vriendenlijst.

Ik zit iig nu op 6:43:nogwat. Ik snap niet hoe de toppers onder de 6:30 kunnen komen.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Unbreukable schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:04:
Yes!!!! Eindelijk mijn 3e overwinning! Lekkere zweethanden en een verhoogde hartslag... Als 2e gestart en met 5 seconden voorsprong eerste geworden op Suzuka met de 10 ronden Gr.3 daily! Kon steady 2:03 rijden maar de laatste ronden toch iets rustiger aan gedaan omdat de voorsprong dat wel toeliet.
Goed gedaan!

Hier vandaag ook mijn 3de win :)

Suzuka blijft een gave track. Timekeeping deed weer gek na de pitstops, maar goed.
In ronde 4 kwam ik een maffe achterligger tegen die zijn laatste plek met hand en tand bleef verdedigen, zinloos en koste veel tijd...

De race in de pits kunnen winnen (ondanks een behoorlijke spin voor het ingaan van de pits). Blijkbaar was mijn 911 zuiniger met de benzine dan de 911 achter mij.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:18:
[...]

Gare bak is dat. Gevalletje 'Easy to learn, hard to master'. Voor het eerst na lange tijd dat klooien met de assists loonde bij mij.
True, TC mag max op 2 staan anders grijpt die constant in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:18:
[...]

Heeft me.even wat gekost maar heb je toch verslagen met mn quali tijd haha, heb een 1:26.554 gehaald.
Optimal was 1:26.129.
Pfff wazige bak, verlies constant de voorkant door teveel grip op de kont.
Zou wel wat downforce op de neus kunnen gebruiken.
Of minder downforce op de kont.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Klopt, TCS had ik volgens mij ook op 2 staan want anders is hij te instabiel in die chicane in het middelste gedeelte van de baan. Daar moet je wel even met twee wielen op het gras voor een goede exit richting de laatste sector. Om dat te kunnen doen moet je over de curbs maar daar houd die Fittipaldi dus niet echt van, dat moet je elders zoveel als mogelijk vermijden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
v8power67 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:48:
[...]

Heeft me.even wat gekost maar heb je toch verslagen met mn quali tijd haha, heb een 1:26.554 gehaald.
Optimal was 1:26.129.
Pfff wazige bak, verlies constant de voorkant door teveel grip op de kont.
Zou wel wat downforce op de neus kunnen gebruiken.
Of minder downforce op de kont.
Damnnnnn dat is rap, daarmee heb je bijna een top 10 vermelding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
Education schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:04:
[...]

In ronde 4 kwam ik een maffe achterligger tegen die zijn laatste plek met hand en tand bleef verdedigen, zinloos en koste veel tijd...

[video]
Misschien kwam dat omdat jij in eerste instantie dwars door hem heen probeert te rijden? Na de botsing gaat ie je een beetje dwars zitten, maar volgens mij had je met een beetje gas los en daarna vol gas kans gehad om hem te passeren. Hij had je inderdaad voor kunnen/moeten laten gaan, maar jij had hem ook als raceleider kunnen behandelen. Die had je er ook niet afgebeukt. Mijn reactie is trouwens niet bedoeld om je op de kast te jagen hoor, maar vroeg het me gewoon af.

Ik zag ook dat je veel bochtindicatoren aan had staan. Had iedereen dat in deze race?

[ Voor 14% gewijzigd door kesj op 31-12-2017 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fast_ray schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:04:
[...]

Damnnnnn dat is rap, daarmee heb je bijna een top 10 vermelding _/-\o_
Ja zat zelfs op een 1:26.319 na wat meer pogingen.
Optimal in de 1:25 hoog.
Ben dan ook erg groot fan van kyoto haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

kesj schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:33:
[...]

Misschien kwam dat omdat jij in eerste instantie dwars door hem heen probeert te rijden? Na de botsing gaat ie je een beetje dwars zitten, maar volgens mij had je met een beetje gas los en daarna vol gas kans gehad om hem te passeren. Hij had je inderdaad voor kunnen/moeten laten gaan, maar jij had hem ook als raceleider kunnen behandelen. Die had je er ook niet afgebeukt. Mijn reactie is trouwens niet bedoeld om je op de kast te jagen hoor, maar vroeg het me gewoon af.
Hahaha, ja inderdaad. Dacht dat hij naar rechts zou gaan of mij wel voorbij zou laten. Inschattingsfout, waarom zou je dat ook doen hè. 😜
kesj schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:33:
[...]
Ik zag ook dat je veel bochtindicatoren aan had staan. Had iedereen dat in deze race?
Weer niet of iedereen dat in die race had. Ik race met deze instellingen vanaf het begin. Vind de pionnen wel handig eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Suske is een prachtig circuit maar ergens ligt het mij niet. Heb een paar races gereden met zowel de Corvette als de McLaren. Telkens zonder tijd dus achteraan beginnen. Voordeel is dat je dan na de slomere voorbij gegaan bent in een niemandsland rijdt. Heerlijk groene sectoren scoren! Ben toch nog eens vierde geworden omdat een groepje voor mij zichzelf uitschakelde _/-\o_ heerlijk als dat gebeurd. Vind het in de daily’s vaak beter rijden dan in lobby’s ook. Daar zitten er vaak bij die maar beuken etc, dat is naar mijn ervaring in sport modus minder.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Racen op Mount Panorama is een drama. Inhalen is amper te doen en ongewild contact (met een negatieve SR) ligt overal op de loer. Drama. Liever een circuit met meer dan ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Mooie baan inderdaad, maar te smal voor non prof racers (Donington is er ook zo 1).

Heb niet eens een poging gedaan vandaaag :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:23:
Racen op Mount Panorama is een drama. Inhalen is amper te doen en ongewild contact (met een negatieve SR) ligt overal op de loer. Drama. Liever een circuit met meer dan ruimte.
Eigenlijk niet te doen idd. Gezakt van SR B naar D.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Rossi46 schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:23:
Klopt, heb toch wel een paar toffe races gehad, maar zeker het stuk dat erg smal is gewoon bijblijven en pas inhalen op de rechte stukken.
Heb er een keer kunnen winnen vanaf plaats zes, achter ons was het inderdaad chaos maar de groep waarmee we al snel 10seconden voorsprong hadden reden allemaal wel netjes. Kon sommige in de fout dwingen als in heel dicht erop rijden zonder aan te tikken. Toen tikte nummer 4 nummer 3 aan en namen ze nummer 2 ook mee _/-\o_ ik kon er netjes tussendoor en in de achtervolging naar de leider, die kon ik dan in de laatste bocht pakken door net eerder te remmen en zo binnendoor sneller uit te accelereren. Achteraf had hij nog een tijdstraf van 3seconden :D

Andere races waren niet zo goed. Toch is het een heerlijke baan.
Wat me opvalt, in de sport modus heb ik nog nooit gehad dat ik bleef staan met de start, in lobby’s 1 op 3 zo’n beetje. Dat je of blijft staan op de gros en niks kan doen. Bij een rollende start heb ik ook al eens gehad dat ik niks kon doen en de auto automatisch reed, heb hem toen maar laten gaan. Werd een-na-laatste _O- die andere bakte er écht niks van. Kon rustig mijn thee op drinken op die manier.

Edit:
Ow wow! gr3 Suzuka en gr4 Dragon trail _/-\o_ waarom heb ik vandaag weer zoveel familie verplichtingen?! Vooral Dragon Trail is geweldig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel_Elessar op 01-01-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:59
v8power67 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:37:
[...]

Zolang je niet op retry klikt na aantal laps tellen deze zeker mee voor je daily kms.
Als je retry klikt verlies je je kms mileage punten en het geld wat je krijgt voor de quali laps.

Edit; lees je bericht nu iets beter. Deed jij een quali dmv de race joinen en de wacht tijd als quali doorbrengen ? Want dan zodra je naar de race gaat verlies je idd je gegevens. Alleen je tijd word bewaard.
Ik was alleen aan het rondrijden ineen zelfgemaakte lobby. Nadien kwamen er wel andere plagers bij dus mss telt het niet mee als je alleen gaat rondrijden. Alsook als je kicked wordt uit een lobby verlies je ze ook allemaal denk ik. En als je je ronde niet volledig hebt gereden (dus over de finish) telt het ook niet mee heb ik al gehad. Vind het wel leuk om zo een grafiekje te zien van hoeveel je effectief gereden hebt dag per dag daarmee.

Haat het als men je express eraf gaat duwen. Op de Brands Hatch gisteren kwam dat nogal veel voor.

Indien er mensen zijn die me willen toevoegen mag dat op ‘extreme8eight’. Speel praktisch elke dag...
Zou graag eens tijdens vergelijken op Nürburgring, maar hoe kan je dit nu het gemakkelijkst doen? Zo een lijst zien van al je vrienden en met welke auto en dergelijke? Of kan dit niet.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!
extreme8eight schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Ik was alleen aan het rondrijden ineen zelfgemaakte lobby. Nadien kwamen er wel andere plagers bij dus mss telt het niet mee als je alleen gaat rondrijden. Alsook als je kicked wordt uit een lobby verlies je ze ook allemaal denk ik. En als je je ronde niet volledig hebt gereden (dus over de finish) telt het ook niet mee heb ik al gehad. Vind het wel leuk om zo een grafiekje te zien van hoeveel je effectief gereden hebt dag per dag daarmee.

Haat het als men je express eraf gaat duwen. Op de Brands Hatch gisteren kwam dat nogal veel voor.

Indien er mensen zijn die me willen toevoegen mag dat op ‘extreme8eight’. Speel praktisch elke dag...
Zou graag eens tijdens vergelijken op Nürburgring, maar hoe kan je dit nu het gemakkelijkst doen? Zo een lijst zien van al je vrienden en met welke auto en dergelijke? Of kan dit niet.
Een online lobby en dan vrijrijden krijg je wel kms voor, en tellen wel mee voor je daily kms. Maar stel je begint de dag op 0 kms en doet dan bv 60km in een online lobby vrijrijden, dan unlock je met die kms niet je daily workout auto.
Heel raar maar waar.. Maar stel je doet dan 1 losse lap op korste baan die er is. En dan stop je krijg je kms voor die ene lap(wel de lap hellemaal afmaken). Als je dan weer terug naar begin menu gaat unlock je na die ene lap wel je daily workout auto..
Heel vaag en krom maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Vandaag reed ik na een paar weken weer op Suzuka met de Gr 3 daily. Ik reed met de Porsche en moest de baan opnieuw aanleren. Ik had het gevoel dat de baan erg smal was, vooral vergeleken hoe deze baan in het spel F1 2016 aanvoelde. Het was ook de eerste keer dat ik de 911 rsr Gr 3 reed na de balansmodificatie, hij voelt wat zwaarder aan.

In de eerste 30 minuten van mijn kwalificatie had ik maar 1 a 2 relatief foutloze ronden kunnen rijden. De races werden ook geen echt succes mede door het inconsistente. Achteraf gezien had wat langer moeten oefenen in de kwalificatiemodus maar had last van een kater 😅 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@Lasmibalsingh Suzuka voelt inderdaad smal. Hè circuit ligt mij ook niet geheel al kan ik de s bochten prima nemen. Ik verkijk me echter altijd op de hairpin en de chicane voor start/finish. Haal de bochten nog wel nét aan maar laat daar veel snelheid liggen. In online races kun je ook lang niet altijd je lijnen rijden omdat je moet uitwijken voor minder snelle spelers, die zeker in de s bochten je ronde tijd maken en breken. Ik ben wel echt fan van de langere races! Veld dunt wat uit en soms kun je dan prima in een niemandsland rijden en goede punten scoren.

Gisteren nog iets gezakt in mijn rating door iemand ‘terug te pakken’ die reed continu tegen mij aan dus op een gegeven moment een tactisch tikje gegeven en hij vloog alle kanten op :) stomme Brit. Kreeg er wel 6seconden penalty voor :/ en een negatieve rating. Nou ja, soms kun je je niet meer inhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:30:
@Lasmibalsingh Suzuka voelt inderdaad smal. Hè circuit ligt mij ook niet geheel al kan ik de s bochten prima nemen. Ik verkijk me echter altijd op de hairpin en de chicane voor start/finish. Haal de bochten nog wel nét aan maar laat daar veel snelheid liggen. In online races kun je ook lang niet altijd je lijnen rijden omdat je moet uitwijken voor minder snelle spelers, die zeker in de s bochten je ronde tijd maken en breken. Ik ben wel echt fan van de langere races! Veld dunt wat uit en soms kun je dan prima in een niemandsland rijden en goede punten scoren.

Gisteren nog iets gezakt in mijn rating door iemand ‘terug te pakken’ die reed continu tegen mij aan dus op een gegeven moment een tactisch tikje gegeven en hij vloog alle kanten op :) stomme Brit. Kreeg er wel 6seconden penalty voor :/ en een negatieve rating. Nou ja, soms kun je je niet meer inhouden.
Haha! Ik had gisteren precies hetzelfde, met een Duitser dan. Nergens ruimte laten terwijl ik er dik naast zat, super irritant. Uiteindelijk eraf getikt omdat ik het spuugzat was. Mooiste was nog dat die lafaard daarna de race staakte. Ik ben netjes doorgereden en werd uiteindelijk nog 'prima' 9e bij een vol veld. Met nog wat mooie gevechten met gasten die wel fair aan het sturen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het met de Gr.3 Races erg lastig een schone race te rijden. Als je in het middenveld zit is het echt niet gezellig. Hoop gebeuk en geen ruimte laten als je er naast zit.

Ik hoop dat ze nog een indicator toevoegen dat er iemand naast je zit, dat zou denk ik wel wat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:01:
Ik hoop dat ze nog een indicator toevoegen dat er iemand naast je zit, dat zou denk ik wel wat schelen.
Dat hoop ik ook.
Of je moet met HUD rijden, dan kun je natuurlijk gewoon de radar aanzetten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik rijd met de Radar aan, maar ook dan mist ik wel eens iemand. Zeker als je iemand in het zicht aanvalt maar in je rug verast wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Ik rijd ook met radar aan, soms mis je inderdaad wel eens iemand of je hebt over/onder stuur. Maar geef de plaats dan wel terug aan die persoon.
Vanochtend een heerlijk gevecht gehad in de Gr4 daily. Met de eerste 4binnen 2 seconden en eigenlijk heel fair met af en toe een tikje. Begon als eerste maar werd uiteindelijk 2e door een eigen fout en kwam er maar niet langs. Reed met de TT Cup en de M4/scirocco acceleren echt beter uit. Maar de TT vind ik in de bochten net iets stabieler. Maar goed, als je een leuke race hebt maakt het niet uit. Ook in een lobby 10 ronden op Mount panama, zeer fair en het veld bleef dicht bij elkaar. Zo moet het zijn en dan is GT Sport echt een pracht spel, verschillende auto's die toch aan elkaar gewaagd zijn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Die indicator zit er toch al in, dat zijn die rode bollen (in elk geval in bumper-cam). Daarnaast werkt de radar uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd met de Camera op de moterkap, hier heb je geen indicators, alleen de Radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Gisteren 3x Dragon's Trail Gr. 4 gereden, heerlijke baan. 2x met mijn Atenza, 1x snel een TT Cup gekocht om te zien hoe die rijdt.

Allemaal hele sportieve wedstrijden met close gevechten, tussendoor ging ik van D/B naar D/A. Moet wel zeggen dat als ik me echt verrem (zat bij 3e start op koppeling in plaats van rempedaal 8)7) ik wel van de baan af ga of in individuele gevallen dan even gas inhoud om 'de plek terug te geven'.

Tof ook dat deze races fuel + bandenslijtage hebben, je merkt echt dat de auto na 5 ronden anders gaat rijden.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Als je snel van beoordeling wil zakken dan moet je de Blue moon speedway daily Gr 3 racen. Ben van a/s naar B/c gezakt in een paar uur.

[ Voor 8% gewijzigd door Lasmibalsingh op 02-01-2018 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Daar moet je zo ver mogelijk vandaan blijven als je een redelijke rating wil houden :)

Vandaag alleen even bezig geweest met de Gr 4 op Kyoto, Man wat kunnen sommige hard rijden daar, kom meer als een seconde tekort nog.... vanavond nog maar een paar keer proberen....

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
momania schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:14:
Vrijdag een tijdje kunnen rijden met m'n nieuwe Fanatec stuurtje. Van Fanatec hebben ze een firmware uitgebracht die voorlopig het stuurtje als G29 laat voordoen. Nu nog even wachten op de GT Sport update met volwaardige support voor het stuurtje.
Voorlopig wel weer enorm blij. Het is zo'n fijn stuur. :)

Ben al redelijk op weg met m'n drivers license (halverwege intermediate), heb wat missions gedaan, en een aantal van die track practice dingen. Voorlopig erg tevreden en het is een redelijk betere game geworden dan de vorige wat dat betreft. De variatie is wat leuker met die missions en track practice.

Ook nog even een eerste online race gedaan. Ik zit nog in de laagste klasse qua 'ervaring' nu, dus was met een standaard Sirocco Gr.4 makkelijk te winnen eigenlijk. Ding heeft vermogen, is FF dus redelijk makkelijk te temmen, en weegt geen drol, dus trekt op als een malle (vergeleken met de rest in de Gr.4 klasse)

Heel misschien morgen nog maar weer even verder met wat online races, anders Maandag avond maar weer. Alhoewel ik ook altijd graag al die trophies voor license etc eerst binnenhaal :P
In mijn zoektocht naar een ander stuurtje kwam ik je post tegen. Ik lees dat er toch veel problemen zijn na de 1.05 patch en de compatibiliteits optie van de CSL Elite. Ik lees ook dat er nog steeds niets is uitgekomen van de belofte dat de Elite 'native' zou gaan worden ondersteund in GTS. Ben je zelf nog steeds tevreden of raadt je af dit stuur te kopen voor GTS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grappig dat ik met mn viper gewoon sneller ben dan met de bmw m4 op kyoto.
Heb echt geprobeerd maar kom met de vmw op een 1:40.065 en met mn viper op een 1:39.864.
Viper is echt zo mega stabiel!! Heerlijke bak.
Bmw vind ik nog te licht op de kont. Snel overstuur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Net een heerlijke daily op Kiyoto gereden. Spannend omdat ik in ronde 7 iets te enthousiast afsneed en een behoorlijke penalty aan de kont kreeg. Uiteindelijk wel kunnen volhouden en derde geworden.

Dit weekend had ik wat ruzie met het rating systeem maar vandaag weer helemaal blij met GT.
Deel 1

Deel 2 (minder boeiend)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Shiver23 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:43:
Net een heerlijke daily op Kiyoto gereden. Spannend omdat ik in ronde 7 iets te enthousiast afsneed en een behoorlijke penalty aan de kont kreeg. Uiteindelijk wel kunnen volhouden en derde geworden.

Dit weekend had ik wat ruzie met het rating systeem maar vandaag weer helemaal blij met GT.
Deel 1
[video]
Deel 2 (minder boeiend)
[video]
Even een noob vraagje maar hoe kun je de replay van een wedstrijd bekijken? Ik kan dat nergens vinden...

PSN: PcDCch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mozart schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Even een noob vraagje maar hoe kun je de replay van een wedstrijd bekijken? Ik kan dat nergens vinden...
Na afloop staat links bovenin een tekst met Replay. Die kan je opslaan/delen. In het scherm met de chat en uitslag.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
Rijden jullie trouwens zonder TCS? Ondertussen ervaren dat hoe lager die staat hoe sneller je gaat.

Vandaag meer dan 1250km gereden... oeps... 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
extreme8eight schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 00:53:
Rijden jullie trouwens zonder TCS? Ondertussen ervaren dat hoe lager die staat hoe sneller je gaat.

Ik zet hem meestal op 1.

PSN: PcDCch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:02:
Als je snel van beoordeling wil zakken dan moet je de Blue moon speedway daily Gr 3 racen. Ben van a/s naar B/c gezakt in een paar uur.
1 uurtje van B/B naar D/E |:( |:(

maar goed, misschien was het ook wel een beetje mijn schuld. Had 3x een Oostenrijker ingehaald, en die tikte me er 3x naast zodat hij zijn plek weer terug kreeg.

Toen heb ik even een rondje op hem gewacht :+ :+
Kost me we mijn rating, maar die komt wel weer terug

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Iemand een idee wat de rode stip achter je naam in de online uitslagen betekent? Zit er pas sinds kort (laatste update?) in.
Heeft iets met Penalty / negatieve SR rating te maken?

[ Voor 13% gewijzigd door Canis Lupus op 03-01-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
extreme8eight schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 00:53:

Hangt van de auto af maar zeker bij gr4 auto’s staat hij op 1. Bij gr3 staat hij op 2 of soms op 3.
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:47:
[...]

1 uurtje van B/B naar D/E |:( |:(

maar goed, misschien was het ook wel een beetje mijn schuld. Had 3x een Oostenrijker ingehaald, en die tikte me er 3x naast zodat hij zijn plek weer terug kreeg.

Toen heb ik even een rondje op hem gewacht :+ :+
Kost me we mijn rating, maar die komt wel weer terug
Dat is zuur ja. Vraag me echt af wat die gasten denken om zo te rijden. Of die expres heel vroeg remmen zodat je erin rijdt. 8)7

Had gisteren een mooie eerste twee ronden op Kyoto, startte als derde en kwam goed mee. Toen in de tweede ronde met nummer vier naaste me de s bochten in en er was ruimte maar hij kwam toch op het gras, spinde en nam mij mee |:( hij verontschuldigde zich wel dus dat was netjes. Maar je ligt dan 15e. Nadien hadden we een cleane race om terug te komen. Uiteindelijk toch 6e boven die andere gast. Heerlijk gevecht d:)b heb er ook nog 1kunnen winnen. Starte op p2 en kon redelijk wegrijden.

Bb heb ik maar 1x geprobeerd en had het toen gezien. Geen leuke baan hiervoor.
Ik probeer ook altijd wel een andere auto te pakken dan de “gevestigde orde” dus inderdaad eens de viper/Corvette/aston etc.
Canis Lupus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:17:
Iemand een idee wat de rode stip achter je naam in de online uitslagen betekent? Zit er pas sinds kort (laatste update?) in.
Ik denk dat dat inderdaad is als je een penalty hebt gekregen voor iets.

[ Voor 10% gewijzigd door Daniel_Elessar op 03-01-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Canis Lupus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:17:
Volgens mij geeft dat aan dat je gedurende de race een penalty gekregen hebt en die ook hebt voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:28
Rossi46 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Volgens mij geeft dat aan dat je gedurende de race een penalty gekregen hebt en die ook hebt voldaan.
Ook als je de straf laat staan en niet inlost blijft de rode stip staan. Gisteren gemerkt.

Is er in de game een optie om de rondetijden per circuit te bekijken? Ik kan het niet vinden behalve het standaard overzicht van de deelnemers na de finish.

Ook zou het wel leuk zijn als je een ghost kan laden van iemand die een paar seconde sneller is om jezelf hiermee te verbeteren. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ibin op 03-01-2018 10:07 . Reden: aanvulling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Rossi46 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:54:
[...]
Ik had eerst even moeten zoeken :P
  • Upon finishing a GT League race, there are percentage bonuses given for using a car that's below regulation.
  • Keiyo road and the other underground scapes that were removed in a previous update have been added back in.
  • Depending on the GT League race, various AI cars have custom liveries.
  • Select car menu now shows additional detail about each car which includes Drivetrain, Power, Weight and Aspiration.
  • Clean race bonus for online and single player races have been decreased from 150% to 50%.
  • Braking markers/boards have been added to the approach to the Yokohama-S at the Nurburgring 24 Hour (Possibly on all variations using that section)
  • Sport Mode Results screen shows a red dot against the total time if player incurred a penalty
  • Decals in Livery editor now have red icons above their names, indicating which ones can't be colored or reversed.
  • In lobby settings, you now have the option to disallow tuning.
GTPlanet.net (Undocumented changes v1.10)

Hij blijft dus ook staan als je hem hebt voldaan (dan zie je geen extra tijdstraf (bv. +10.00) bij de resultaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
Goh die daily op de Nurburg met de Lexus. M’n ding niet. Ik hou van rijden met de BMW enzo maar deze Lexus spint meteen vanaf je wat gas gaat geven. Tijd gezet mer TCS op drie maar op een lukt het dus niet om eronder te gaan hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Ibin schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:05:
[...]
Ook zou het wel leuk zijn als je een ghost kan laden van iemand die een paar seconde sneller is om jezelf hiermee te verbeteren. :)
Dit mis ik ook in de Arcade\Time Trial mode, je kunt volgens mij niet eens je eigen Ghosts saven / laden. Kon in GT5 wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Zijn de trophies soms een beetje buggy? Ik heb nu al 5 foto's met mijn Audi R12 op LeMans gemaakt, maar geen beker? Of zou ik iets verkeerd doen?

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
VinnieV schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:12:
Zijn de trophies soms een beetje buggy? Ik heb nu al 5 foto's met mijn Audi R12 op LeMans gemaakt, maar geen beker? Of zou ik iets verkeerd doen?
Je moet de 2011 versie selecteren niet de 2016 versie die later werd toegevoegd in een patch. Kost 1,000,000 Credits volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
extreme8eight schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:32:
Goh die daily op de Nurburg met de Lexus. M’n ding niet. Ik hou van rijden met de BMW enzo maar deze Lexus spint meteen vanaf je wat gas gaat geven. Tijd gezet mer TCS op drie maar op een lukt het dus niet om eronder te gaan hè.
Misschien dan gaan voor Brands Hatch :9 lekker crossen met die VW bus. Al is de Gr3 op Interlagos ook best interessant. Al ligt dat circuit mij niet helemaal. Moet er eens tijd in gaan steken om alle exacte lijnen te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo interlagos gaat me steeds meer bevallen.
Nu met de daily met gr3 viper een 1:31.668.
Sta net buiten de top 10.
Kan nog sneller maar lukte niet om alles op macimale concentratie aan mekaar te knopen.
Reed wel constant stabiel in de 1:31 hoog.
Lekkere bak die viper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Laatst online: 15:58
Ik amuseer me ook wel met de sambabus. Beetje veel onderstuur, maar toch nog leuk om te rijden. Wel tijdens één race twee maal volledig van de baan gedrukt. En zelfs geen penalty voor diegene die dit deed :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@v8power67 Ik ben al blij als ik een lage 1:35 of hoge 1:34 rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daniel_Elessar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:01:
Mja ik speel momenteel alleen maar gt sport. Al sinds de release eigenlijk.
Dus ja heb al wat uurtjes erin zitten O-)

Oeh net even de lexus op nurburgring gedaan. Rij nu een 1:49.320 met een optimal van 1:48.948.
Rij zonder tcs en hou hem heel vaak in zn 4e versnelling tenzij de bocht echt te langzaam is dan in zijn 3.
Zie dat de nr 1 van top 10 in de 1:47.2 zit...
Dus heb nog wel flinke weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@v8power67 Ik speel ook weinig anders maar op sommige circuits kom ik gewoon te kort :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen jullie eigenlijk bij de Gr.3 race op Interlagos, full power en pitstop of fuel&banden sparen om de race uit te rijden? En voor de pitters: wisselen jullie ook banden, of enkel refuel?

Heb nu al twee races op Interlagos gereden waarbij ik erg mooie vorderingen maak op de baan, maar om een of andere reden verlies ik tegen ronde 8-9, als iedereen die wou pitten dat gedaan heeft, toch een viertal plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10
v8power67 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:09:
[...]

Mja ik speel momenteel alleen maar gt sport. Al sinds de release eigenlijk.
Dus ja heb al wat uurtjes erin zitten O-)
Hoeveel uurtjes dan? O-)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit op 315 uur play time en 183 rij uren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

v8power67 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Zit op 315 uur play time en 183 rij uren. :)
Ah, dan begrijp ik waarom je op sommige tracks 4-5 seconden sneller bent ;) (Ik schat dat ik zelf zo rond 15 rijuren zit)

[ Voor 8% gewijzigd door Canis Lupus op 03-01-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Is er ergens een PSN list van actieve spelers? Zo kan ik wat beter mijn tijden en prestaties vergelijken :)

Mijn PSN is in ieder geval: Eyemazing
Voel je vrij om mij toe te voegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:01:
Wat doen jullie eigenlijk bij de Gr.3 race op Interlagos, full power en pitstop of fuel&banden sparen om de race uit te rijden? En voor de pitters: wisselen jullie ook banden, of enkel refuel?

Heb nu al twee races op Interlagos gereden waarbij ik erg mooie vorderingen maak op de baan, maar om een of andere reden verlies ik tegen ronde 8-9, als iedereen die wou pitten dat gedaan heeft, toch een viertal plaatsen.
Ik rijd op vol vermogen met de 911 en pit in ronde 5 of 6, banden en benzine net tot het einde.
Banden zou ik niet overslaan als je toch moet pitten, kost een paar seconden maar die maak je op de baan wel goed met verse bandjes denk ik zo.
Daniel_Elessar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:01:
Ik heb hem vanmorgen 2 keer gereden en ben tot een 1:33:30 gekomen. Zie nog wel wat bochten waar iets te winnen valt, maar veel meer ook niet :)
rijd wel met TCS op 2 en auto schakelen.
In de race rijd ik hoge 34 of 35's als ik redelijk schone rondes kan rijden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2018 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

sirkeith schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:08:
Is er ergens een PSN list van actieve spelers? Zo kan ik wat beter mijn tijden en prestaties vergelijken :)

Mijn PSN is in ieder geval: Eyemazing
Voel je vrij om mij toe te voegen!
Ik zou zeggen, blader even de afgelopen 3-4 pagina's door, in de meeste signatures staat wel een PSN-naam, dan heb je zo 10-15 actieve spelers :) (heb je net een verzoek gestuurd)

[ Voor 3% gewijzigd door Canis Lupus op 03-01-2018 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:12:
[...]

Ik rijd op vol vermogen met de 911 en pit in ronde 5 of 6, banden en benzine net tot het einde.
Banden zou ik niet overslaan als je toch moet pitten, kost een paar seconden maar die maak je op de baan wel goed met verse bandjes denk ik zo.

[...]
Dit hangt heel erg af of je in verkeer terecht komt ja of nee.

De tankraces die ik tot nu gedaan heb probeer ik op vol vermogen te rijden, maar als ik in een bochtenstuk achter iemand zit en er toch niet voorbij kom dan schakel ik vermogen af, waardoor ik iets bespaar. Helaas red ik het eigenlijk nooit tot het eind, maar hoe later je pit, des te korter je stopt.

Heb echter ook al paar keer heel vroeg gestopt, omdat ik in een knokploegje reed, het gevoel als je ze voorbij rijdt terwijl ze de pits uitkomen is echt heerlijk _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Dit hangt heel erg af of je in verkeer terecht komt ja of nee.

De tankraces die ik tot nu gedaan heb probeer ik op vol vermogen te rijden, maar als ik in een bochtenstuk achter iemand zit en er toch niet voorbij kom dan schakel ik vermogen af, waardoor ik iets bespaar. Helaas red ik het eigenlijk nooit tot het eind, maar hoe later je pit, des te korter je stopt.

Heb echter ook al paar keer heel vroeg gestopt, omdat ik in een knokploegje reed, het gevoel als je ze voorbij rijdt terwijl ze de pits uitkomen is echt heerlijk _/-\o_ _/-\o_
Dat is inderdaad ook erg leuk :) Vroeg pitten en dan hopen dat je het red tot het einde zonder echt last te krijgen van je banden :D Of net nog proberen een snelle ronde of twee te rijden en dan een korte stop te maken. Allemaal tactieken die je kunt gebruiken en die je best wat plaatsen kunnen opleveren of kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu weer... Ik start 10e en werk mijn weg op naar 6e. Door de eerste pitstops kom ik op de 2e plek, vlak achter de leider. Als ik in ronde 6 of 7 ga pitten kom ik als 14e weer de baan op... (en enkel maar 2 personen die nog later dan mij hebben gepit)

Beetje frustrerend, of ik nu erg snel pit, op 50% of erg laat, ik verlies altijd een shitload aan plaatsen :/

EDIT: Volgende race. Ik pit na lap 3 als eerste vanaf plek 10 (Zat toch vast achter wat botsauto's), ik kom logischerwijs als 20e weer de baan op. In lap 4 pit nummer 16, die alweer ver voor mij de baan opkomt! Ik weet dat ik nu als een huilbaby klink, maar dit is toch niet normaal meer :/

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2018 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ow... Interlagos, vanavond maar even voor gaan zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:24:
En nu weer... Ik start 10e en werk mijn weg op naar 6e. Door de eerste pitstops kom ik op de 2e plek, vlak achter de leider. Als ik in ronde 6 of 7 ga pitten kom ik als 14e weer de baan op... (en enkel maar 2 personen die nog later dan mij hebben gepit)

Beetje frustrerend, of ik nu erg snel pit, op 50% of erg laat, ik verlies altijd een shitload aan plaatsen :/

EDIT: Volgende race. Ik pit na lap 3 als eerste vanaf plek 10 (Zat toch vast achter wat botsauto's), ik kom logischerwijs als 20e weer de baan op. In lap 4 pit nummer 16, die alweer ver voor mij de baan opkomt! Ik weet dat ik nu als een huilbaby klink, maar dit is toch niet normaal meer :/
Sta je te lang in de pits? doe je benzine helemaal aftanken misschien? Meestal pit ik rond rondje 6, dan hoef ik meestal maar een heel klein beetje bij te tanken zodat ik op 4.4 ronden resterend uitkom (neem altijd klein beetje extra zodat ik gewoon full power kan blijven rijden).

Aan je rondetijden kun je goed zien wanneer je het beste kunt pitten (als je rondentijden te langzaam worden terwijl je foutloos rijd, is het tijd om de pits op te zoeken).

Als ik achter iemand vast zit (zon klote fransoos of spanjool die je blocked of achterin rijd als je netjes voorbij gaat), dan wil ik nog wel eens vroeg pitten zodat ik vrij baan heb.

[ Voor 7% gewijzigd door rgarretsen op 03-01-2018 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

PjotrStroganov schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:53:
[...]

In mijn zoektocht naar een ander stuurtje kwam ik je post tegen. Ik lees dat er toch veel problemen zijn na de 1.05 patch en de compatibiliteits optie van de CSL Elite. Ik lees ook dat er nog steeds niets is uitgekomen van de belofte dat de Elite 'native' zou gaan worden ondersteund in GTS. Ben je zelf nog steeds tevreden of raadt je af dit stuur te kopen voor GTS?
Ik heb geen problemen eigenlijk. Je moet idd nog steeds in compatibility mode draaien (en de laatste firmware hebben), maar vind dat niet zo'n probleem. Het is verder een fijn stuurtje, erg sterke feedback, shift lights werken netjes, en werkt prima met m'n oude pedalen.
Het is een goede deal, want eigenlijk is de base die je krijgt een 2.5 base, en die is als losse unit duurder :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik doe de pitstops aan het einde van ronde 5, precies op de helft dus. Is meestal ook wel de sweet spot.

Kom op Interlagos niet verder dan een lage 33er en heb 4 verschillende auto’s geprobeerd (tijd gezet nu met de 911).

Ben weer teruggezakt naar B/C en het enige voordeel daar is dat er minder hard gereden wordt als in B/B. Scheelt zomaar 8 plekken bij de start.

@Verwijderd geeft het pitten van anderen geen vertekend beeld? M.a.w. eindig je niet gewoon op de plek waar je thuis hoort in die rating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski81 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:15:

@Verwijderd geeft het pitten van anderen geen vertekend beeld? M.a.w. eindig je niet gewoon op de plek waar je thuis hoort in die rating?
Meestal eindig in de B/S rating op positie 3-7, en ik heb wel het gevoel dat dat mijn thuisplek is. Gisteren 2x een race gewonnen. Ik tank ook maar net dat beetje extra om safe te zitten. Achja, morgen nog maar eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
momania schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Ik heb geen problemen eigenlijk. Je moet idd nog steeds in compatibility mode draaien (en de laatste firmware hebben), maar vind dat niet zo'n probleem. Het is verder een fijn stuurtje, erg sterke feedback, shift lights werken netjes, en werkt prima met m'n oude pedalen.
Het is een goede deal, want eigenlijk is de base die je krijgt een 2.5 base, en die is als losse unit duurder :)
Dank voor je reactie. Ik zal nog even verder twijfelen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Eerste race van de dag en ik win gelijk de interlagos Gr 3 race in mijn BMW-Williams Z4, zonder pitstops ook nog! Wat rijd dat ding lekker op interlagos. Ik ga er vandaag niet meer mee verder qua verbeteren van rondetijd maar ik denk dat die z4 op deze baan sneller kan zijn dan ze Porsche.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@Lasmibalsingh Die Z4 is inderdaad ook erg leuk om mee te rijden. Ben er ook snel mee op circuits die me liggen. Interlagos is daar niet bij :p Maar in die Gr3 klasse rij ik graag met de Z4, AM Vantage, Viper, MB AMG GT, en de R8 LMS. Wissel veel tussen die auto's. Nooit zo veel auto's gehad die me liggen en waarmee ik rij bij een GT titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Daniel_Elessar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:41:
@Lasmibalsingh Die Z4 is inderdaad ook erg leuk om mee te rijden. Ben er ook snel mee op circuits die me liggen. Interlagos is daar niet bij :p Maar in die Gr3 klasse rij ik graag met de Z4, AM Vantage, Viper, MB AMG GT, en de R8 LMS. Wissel veel tussen die auto's. Nooit zo veel auto's gehad die me liggen en waarmee ik rij bij een GT titel :)
Sinds de balansupdate zie ik dat er veel mensen zijn die de AM Vantage rijden in gr3. Ik denk dat ik die wagen ook ga aanschaffen en testen. Voor de balansupdate was dat een net-niet wagen. Vandaag had ik de Viper gr3 gekocht omdat ik daarover in deze draad goede verhal3n hoor, ik had hem even op interlagos getest maar ik vond dat hij te veel onderstuurde. Misschien op andere banen kan dat wel een goeie zijn door zijn snelheid op rechtestukken zoals op Kyoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:05:
[...]

Sinds de balansupdate zie ik dat er veel mensen zijn die de AM Vantage rijden in gr3. Ik denk dat ik die wagen ook ga aanschaffen en testen. Voor de balansupdate was dat een net-niet wagen. Vandaag had ik de Viper gr3 gekocht omdat ik daarover in deze draad goede verhal3n hoor, ik had hem even op interlagos getest maar ik vond dat hij te veel onderstuurde. Misschien op andere banen kan dat wel een goeie zijn door zijn snelheid op rechtestukken zoals op Kyoto.
Beetje onderstuur is wel leuk, lekker berekenbaar. Ik was op Interlagos vandaag sneller in de Viper dan in de 911.

Klopt wel dat de Viper op andere circuits nog meer zijn ding kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Wat een rot baan dat Interlagos. Ligt me totaal niet.

Wel een 1.01 gereden met de Sambabus. Pakte vaak de 2e positie bij de start met die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Eindelijk alle mission races op goud. Ik moest alleen 8-8 nog en deze relatief eenvoudig weten halen met de BMW M6 en tijdens enige pitstop niet te tanken. Wagen voorzien van medium banden en fase 2 gewichtbesparing. Rijd je wel de volledig laatste ronde met een rode brandstofmelding voor je horizon (waarom kan je die niet wegklikken?) maar dit was voor mij de beste strategie. Natuurlijk ook meteen de Nurburgring beter leren rijden, dat helpt weer op weg naar goud in alle circuit experiences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Krijg je daar nog een mooie beloning voor? Ik zit op 70% goud, ga alleen verder in volgende missies als ik goud heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10
Same here. En soms nog een stapje verder; na behalen goud een nog betere tijd proberen neer te zetten om zo toch wat hoger in de friend ranking te komen :)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

Winkiller

De Mopperpot

Banaan86 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:18:
Wat een rot baan dat Interlagos. Ligt me totaal niet.
Ik dacht ook altijd dat dat baantje geen probleem was als ik F1 keek, valt in GTS vies tegen inderdaad.
Maar als je blijft oefenen gaat het snel beter, ik was verbaasd over mijn progressie na een uurtje proberen.
Had ik maar meer geduld. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
De drivehub is eindelijk binnen. Vanavond GT maar is gaan uittesten met een stuurtje

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Winkiller schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Ik dacht ook altijd dat dat baantje geen probleem was als ik F1 keek, valt in GTS vies tegen inderdaad.
Maar als je blijft oefenen gaat het snel beter, ik was verbaasd over mijn progressie na een uurtje proberen.
Had ik maar meer geduld. ;)
Vergelijken met F1 is ook echt onmogelijk.
Ik had voor de gein ff een onboard van Shumacher gezocht op Suzuka:

YouTube: F1 Suzuka 2004 - Michael Schumacher Pole Lap Onboard

Hij tikt hem af op zo'n 1.33. En een jaar later heeft Raikonen daar nog eens bijna 3 seconden vanaf gereden. Dat baanrecord staat nu zo'n 13 jaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 04-01-2018 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Dennisdn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:36:
[...]

Vergelijken met F1 is ook echt onmogelijk.
Ik had voor de gein ff een onboard van Shumacher gezocht op Suzuka:

YouTube: F1 Suzuka 2004 - Michael Schumacher Pole Lap Onboard

Hij tikt hem af op zo'n 1.35.
Je snapt mijn intentie niet, ik dacht altijd dat het een makkelijk baantje was om te racen dat is het NIET.
Vergelijken met tijden uit de F1 ga ik absoluut niet doen, dan word ik instant depressief. :P
Als ik de tijden zie van sommige mannen hier wordt ik al nerveus om tegen ze te racen in GTS.
job115 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:34:
De drivehub is eindelijk binnen. Vanavond GT maar is gaan uittesten met een stuurtje
Hey Job, ook op de PS4 ? was je Forza zat ? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Winkiller op 04-01-2018 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Winkiller schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:40:
[...]

Je snapt mijn intentie niet, ik dacht altijd dat het een makkelijk baantje was om te racen dat is het NIET.
Vergelijken met tijden uit de F1 ga ik absoluut niet doen, dan word ik instant depressief. :P
Als ik de tijden zie van sommige mannen hier wordt ik al nerveus om tegen ze te racen in GTS.

[...]

Ah ok. Nou dat vergelijken probeerde ik toen zelf wel te doen door te kijken hoe Shumi alle lijnen pakte. Maar dat had dus weinig zin.

Voor de rest doe ik alleen nog maar mee in de achterhoede. Meestal start ik rond 17e en eindig dan rond de 8e plek. Maar ze hebben het voor elkaar gekregen dat 10 ronden vechten om plek 12 net zo spannend is als plek 1. Ik blijf dat waanzinnig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lago maggiore met de viper gr3 *;
Wat een heerlijke combinatie. Heb nu een 1:55.660 gereden. En sta heel eventjes in de top 10 op plek 10 :P
Maar echt deze baan is zo vet. En als je dan alle sectoren aanmekaar knoopt geeft een heerlijk gevoel.
Denk dat als ik er langer voor ga zitten het nog wel sneller kan. Maar moet zo weg dus ja. Vind wel even best zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Education

Education

v8power67 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:33:
Lago maggiore met de viper gr3 *;
Wat een heerlijke combinatie. Heb nu een 1:55.660 gereden. En sta heel eventjes in de top 10 op plek 10 :P
Maar echt deze baan is zo vet. En als je dan alle sectoren aanmekaar knoopt geeft een heerlijk gevoel.
Denk dat als ik er langer voor ga zitten het nog wel sneller kan. Maar moet zo weg dus ja. Vind wel even best zo.
1:55 in de Viper, echt respect.

Lago Maggiore is idd een super baan. Die laatste bocht voor de finish (opkomen rechte stuk) blijf ik echt lastig vinden. Straks eens even kijken in de replay hoe jij die pakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Education op 04-01-2018 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Winkiller schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:40:
[...]

[...]

Klein beetje. Doe eigenlijk alleen nog de Tweakers cup mee. Voor de rest raak ik het niet meer aan.

Eigenlijk het enige wat Forza nog beter doet dan GT is de feedback via de controller. Maar dat hoop ik nu dus opgelost te hebben met een stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:47:
[...]

Klein beetje. Doe eigenlijk alleen nog de Tweakers cup mee. Voor de rest raak ik het niet meer aan.

Eigenlijk het enige wat Forza nog beter doet dan GT is de feedback via de controller. Maar dat hoop ik nu dus opgelost te hebben met een stuurtje.
Ik zal je toevoegen aan mijn vriendenlijst op PS4, kan ik je weer volgen maar niet tegen je racen. ;)
Ben wel nieuwsgierig naar dat kastje of het werkelijk doet wat het beloofd, zelf heb ik geen stuurtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Education schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:38:
[...]

Lago Maggiore is idd een super baan. Die laatste bocht voor de finish (opkomen rechte stuk) blijf ik echt lastig vinden. Straks eens even kijken in de replay hoe jij die pakt.
Ik stuur daar vroeg in en dan net met linker wiel bij de curb komen en dan volgas gaan. Als je dit goed doet ben je echt heel snel. Je kan hem ook nog agressiever nemen en flink op/over de curb maar dan riskeer je penalty. Plus de viper houd niet zo van curbs dan wil die nogal wild worden. Heb mn replay gedeelt plus staat zolang ik in de top 10 sta daar te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Winkiller schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Ik zal je toevoegen aan mijn vriendenlijst op PS4, kan ik je weer volgen maar niet tegen je racen. ;)
Ben wel nieuwsgierig naar dat kastje of het werkelijk doet wat het beloofd, zelf heb ik geen stuurtje.
Reviews die ik ervan kon vinden waren allemaal erg positief. Een persoon had (meen ik) de t300 voor de PS getest met en zonder het kastje ertussen en zei dat die geen duidelijke verschil merkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
v8power67 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:56:
[...]

Ik stuur daar vroeg in en dan net met linker wiel bij de curb komen en dan volgas gaan. Als je dit goed doet ben je echt heel snel. Je kan hem ook nog agressiever nemen en flink op/over de curb maar dan riskeer je penalty. Plus de viper houd niet zo van curbs dan wil die nogal wild worden. Heb mn replay gedeelt plus staat zolang ik in de top 10 sta daar te zien.
Dat risico kun je in je kwalificatie of TT wel nemen toch? In de race zou ik dat niet zo gauw doen.

Aan de andere kant, als de penalty niet te hoog is, dan kun je die vrij makkelijk in bocht 2 inlossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:22:
[...]

Dat risico kun je in je kwalificatie of TT wel nemen toch? In de race zou ik dat niet zo gauw doen.

Aan de andere kant, als de penalty niet te hoog is, dan kun je die vrij makkelijk in bocht 2 inlossen
Hadden het over dr laatste bocht. Stel je hebt net een goedr quali ronde gereden en je doet hier iets tever over lijntje dan ben je je ronde kwijt. Plus ronde erns is ook ongeldig. In een race kan je het riskeren en idd mocht je tijdpenal krijgen in de bochten weg werken. Maar zou eerder dan in quali de risicos nemen dan in een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Dennisdn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Voor de rest doe ik alleen nog maar mee in de achterhoede. Meestal start ik rond 17e en eindig dan rond de 8e plek. Maar ze hebben het voor elkaar gekregen dat 10 ronden vechten om plek 12 net zo spannend is als plek 1. Ik blijf dat waanzinnig vinden.
Troost je, ik kom ook ruim 10 seconden (of meer) te kort met sommige hier.
job115 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:08:
[...]

Reviews die ik ervan kon vinden waren allemaal erg positief. Een persoon had (meen ik) de t300 voor de PS getest met en zonder het kastje ertussen en zei dat die geen duidelijke verschil merkte.
We horen het wel hier...keep us informed...vriendschap verzoek is verstuurd o.v.v. Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Als je maar schik hebt, dat is belangrijkste :)

Onderaan of bovenaan, er is altijd wel iemand sneller dan je (wat voor mij juist de uitdaging is, en ik niet na een paar rondjes stop en mijn tijd wel voldoende vind).

Zodra ik weer werk heb gevonden ook maar eens z'n drivehub aanschaffen, stuur is toch wel een stuk fijner dan een controller (heb nog een Fanatec CSR elite op zolder staan met playseat).

GR daily vanavond maar eens proberen, die baan is gaaf, ellende is alle sectors aan elkaar knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
buddow schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:40:
Krijg je daar nog een mooie beloning voor? Ik zit op 70% goud, ga alleen verder in volgende missies als ik goud heb.
De gewoonlijke auto "caroussel" waar willekeurig eentje uitgepikt wordt. Garage inmiddels vol met auto's waar ik soms wel 2 of 3 van heb. Vergeleken bij GT5/6 is het auto sparen gedeelte maar mager.

Enige om alles op goud te zetten is een fraaie zilveren Playstation Trophy 🏆 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even die evo 10 gr3 wagen gepakt. En verrek dat ding is vlug en stabiel. Nog geen snellere tijd dan viper maar haalde wel een 1:55.8 nog iets.
Rond de 1.5 tiende langzamer nog dan met de viper.
De Porsche probeer ik al niet meer, vind het hellemaal niks. Voel te weinig met controller wat hij doet en dan ineens weg. Terwijl met een frint engine rear drive wagen je veel meer voelt met controller.
Dus hou het voorlopig lekker bij mijn vipert :)

Moet wel zeggen dat je sinds laatste bop balans patch wel meer andere autos ziet in de top 10 lijst.
Nu staat de ft1 gr3 boven aan. Nog niet eerder gezien volgens mij zo hoog in te top 10.

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 04-01-2018 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:30:
Net even die evo 10 gr3 wagen gepakt. En verrek dat ding is vlug en stabiel. Nog geen snellere tijd dan viper maar haalde wel een 1:55.8 nog iets.
Rond de 1.5 tiende langzamer nog dan met de viper.
De Porsche probeer ik al niet meer, vind het hellemaal niks. Voel te weinig met controller wat hij doet en dan ineens weg. Terwijl met een frint engine rear drive wagen je veel meer voelt met controller.
Dus hou het voorlopig lekker bij mijn vipert :)

Moet wel zeggen dat je sinds laatste bop balans patch wel meer andere autos ziet in de top 10 lijst.
Nu staat de ft1 gr3 boven aan. Nog niet eerder gezien volgens mij zo hoog in te top 10.
Ik had vanochtend een mooie 1:57 neergezet, na je replay met de viper van 1:55:6 te hebben gezien ben ik nog eens goed gaan knallen. Heb uiteindelijk een 1:56:6 neergezet, maae waar ik jouw extra seconde nog moet gaan zoeken is mij een raadsel ^^

Viper TCS staat nu op 2 bij mij, aan je replay te zien denk ik dat jij hem nog lager hebt staan, maar dat red ik nog niet een ronde lang :P. Straks mss eens met de Evo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:57:
[...]

Ik had vanochtend een mooie 1:57 neergezet, na je replay met de viper van 1:55:6 te hebben gezien ben ik nog eens goed gaan knallen. Heb uiteindelijk een 1:56:6 neergezet, maae waar ik jouw extra seconde nog moet gaan zoeken is mij een raadsel ^^

Viper TCS staat nu op 2 bij mij, aan je replay te zien denk ik dat jij hem nog lager hebt staan, maar dat red ik nog niet een ronde lang :P. Straks mss eens met de Evo proberen.
Ik rij op dit circuit zonder tcs. Kan best makkelijk. Alleen eerste stuk is effe vechten met die trage bochten.

En ja heb echt veel kms met de viper gemaakt dus ik kan die wagen dromen. Zit al op 5500 kms geloof ik alleen met de viper. En ja vind deze baan echt een genot. Een van de betere fantasy banen die er is momenteel.

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 04-01-2018 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
rgarretsen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:45:
Als je maar schik hebt, dat is belangrijkste :)

Onderaan of bovenaan, er is altijd wel iemand sneller dan je (wat voor mij juist de uitdaging is, en ik niet na een paar rondjes stop en mijn tijd wel voldoende vind).

Zodra ik weer werk heb gevonden ook maar eens z'n drivehub aanschaffen, stuur is toch wel een stuk fijner dan een controller (heb nog een Fanatec CSR elite op zolder staan met playseat).

GR daily vanavond maar eens proberen, die baan is gaaf, ellende is alle sectors aan elkaar knopen.
|:( |:( |:( Mijn favoriete circuits vandaag allebei in de daily races en dan heb ik een etentje vanavond (niet zo'n straf, maar toch 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Laatst online: 17:28
Education schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:38:
[...]

Dit vraag ik mij al een hele tijd af en ook anderen heb ik de vraag zien stellen die niet wordt beantwoord. Hoe kijk je een replay van iemand anders terug of waar kun je de rondetijden per circuit bekijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
een Friend moet hem delen, of iemand moet top tien hebben gereden, dan zie je een rood play knopje in de friends leaderboard en kun je hem bekijken (alleen in leaderboard voordat je quali gaat doen, als je al op de baan bent zie je de replay niet).

Ff paar rondjes in the porsche gedaan, 1:56.8 (kan met controller niet fijn mee overweg).
Toen de Beetle maar ff gepakt, 1:56.5 nu met nog 3 tienden die ik kan pakken als ik alles goed aan elkaar rijd.

Zal ff Hjallo zijn replay bekijken, misschien rijd ik wel een slechte lijn ergens.

Voor mij is de beetle de auto waar ik makkelijk me sturen kan, hoor wel eens mensen klagen over de tractie, maar ik rijd probleemloos zonder tcs.

Pagina: 1 ... 39 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing