Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Weet er iemand een online bron om te checken wat de daily races zijn? En misschien ook wat de dagelijkse tijden en/of beste tijden zijn per track/race?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
momania schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:05:
Weet er iemand een online bron om te checken wat de daily races zijn? En misschien ook wat de dagelijkse tijden en/of beste tijden zijn per track/race?
Zover ik weet zijn tijden nergens online te vinden, maar er is wel een site die de dailies vermeld (duurt wel alijd even voordat het geupdate wordt.

https://gtsportraces.com/nl/

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Vandaag weer een Gr.3 oval daily race! Vind de oval races echt super, close racing, heerlijk.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
Gr 4 Yamigawa+miyablabla, ook wel lekker crossen op die baan.

Even nog alle sectors aan elkaar knopen en zou dan ook een 2.26.7 moeten kunnen rijden.

Oval is een beetje Meh, leuk voor een kwalificatie, maar de race is een groot beuk en crash festijn meestal.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
rgarretsen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:45:

Oval is een beetje Meh, leuk voor een kwalificatie, maar de race is een groot beuk en crash festijn meestal.
Maar oh zo leuk, als je er nog nét tussendoor kunt sturen als er weer eens een hoop op elkaar knallen. _/-\o_

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rgarretsen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:45:
Gr 4 Yamigawa+miyablabla, ook wel lekker crossen op die baan.

Even nog alle sectors aan elkaar knopen en zou dan ook een 2.26.7 moeten kunnen rijden.

Zeker leuke baan die kyoto combi.
Rij nu een 2:26.7, optimal was een 2:25.9...
Maar lukt me niet met de viper dit aan mekaar te knopen.

Verder mileage store update;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Xm6dEq5GYEJ293eOgc7hWQrb/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/awMlHD27MY1vgyJ1YaPFMSy8/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/40IRlMkpIkb8O4j3yaiqLHK8/medium.jpg

Die gr3 road car rcz is echt zeer sexy!!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:15:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Pak de m4 eens, die heeft wat liefde gehad na de patch, rijd erg stabiel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Ik kom niet echt lager dan een lage 2:28 met de M4.
Gaat wel steeds beter zonder TC. Begin het beter onder controle te krijgen. :)

Heb net wel even een replay bekeken van de nr.2. Nu snap ik ook wel waar nog tijd te winnen is, die klappen de versnelling van bijv. 5 naar 2 wat schijnbaar extra afremt, en dus kunnen ze later remmen. Beetje onrealistisch, want als je dit in een echte auto doet, schieten de tandwielen van de bak door je cabine heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rgarretsen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:28:
[...]

Pak de m4 eens, die heeft wat liefde gehad na de patch, rijd erg stabiel nu.
Ja die ook eens gepakt... Een 2:26.267 haha. Wat een beest.
En had een 2:25 erin zitten die lap maar verneukte het weer eens haha.
momania schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:48:

Heb net wel even een replay bekeken van de nr.2. Nu snap ik ook wel waar nog tijd te winnen is, die klappen de versnelling van bijv. 5 naar 2 wat schijnbaar extra afremt, en dus kunnen ze later remmen. Beetje onrealistisch, want als je dit in een echte auto doet, schieten de tandwielen van de bak door je cabine heen.
Wat me weer opvalt is dat de nr1 weer geen replay heeft en weer 4 tiende sneller is dan de nr2...
Beetje verdacht aan het worden. Was gisteren met de r32 skyline ook al, en geloof zelfde gast ook weer.
En de nr2 rijd met overstuur correctie aan... Tja zo kan het ook.. rijd met alleen abs. Van mij mogen ze de assists blokken op alleen tcs en abs.

[ Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 26-12-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
momania schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:48:

Maakt inderdaad een groot verschil, zelf doe ik het bijna nooit, soms alleen bij scherpe bochten na een recht stuk. het is inderdaad onrealistisch, Hopelijk gaan ze ooit motorschade implementeren, dan zijn die geintjes snel afgelopen.

Vloeiende lijne rijden, curbjes goed meepaken bij entry en exits, daar zit de grote tijdwinst meestal. En vooral niet sliden.

Heb overstuur assist ook nooit aan staan, maar in veel gevallen ben je sneller als je het aan het staan (veel toprijders gebruiken het). Ik ben van mening dat elke assist die je gebruikt, je langzamer zou moeten zijn dan zonder assists.

Uitzondering van ABS aangezien dat erg lastig blijft voor een hoop mensen met een controller.

[ Voor 15% gewijzigd door rgarretsen op 26-12-2017 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

v8power67 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:51:
En de nr2 rijd met overstuur correctie aan...
Aah, dat was me niet eens opgevallen. Vond het al zo verdacht dat hij op sommige plekken vol gas kon geven, waar ik anders zou spinnen als ik dat zou doen.
Zo kan ik het ook idd. 8)7

Heb nu ABS op de laagste stand en verder helemaal niks. Dan is het de leukste uitdaging. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
Mooi dingetje! Toch GT maar weer eens opstarten :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Wauw jongens hoe doen jullie dat? Ik kom echt niet verder dan een 2.29... zal eens replays gaan kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
Banaan86 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:02:
Wauw jongens hoe doen jullie dat? Ik kom echt niet verder dan een 2.29... zal eens replays gaan kijken
Veel rijden, circuits leren kennen, nette lijnen rijden, af en toe over de limiet rijden zodat je weet wat wel en niet kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Rijden jullie alleen de dagelijkse races, of ook via de lobby? ik heb al meerdere malen gezocht via de lobby, maar slaag er niet om daar een race te vinden waar ook echt wordt geracet. Tips iemand? of gewoon bij de dagelijkse races blijven?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Banaan86
Yessss met 2.29 een 2e tijd genoteerd en daarna een toffe race gereden met af en toe een touché maar niks ergs.

YouTube: GT Sport group 4 BMW M4 VICTORY AT KYOTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Hangt er allemaal een beetje vanaf, op het moment is het natuurlijk rustig, maar er zijn regelmatig een hoop mensen uit mijn friendslist online, dan hebben we nog wel eens een online friends lobby. Dat is dan gewoon relax netjes proberen te racen.

Verder doe ik inderdaad af en toe de daily online races als het leuke banen / auto combinaties zijn.

Meestal ben ik gewoon lekker de qualificaties aan het rijden van de daily races, met een hoop friends heb je dan toch een soort van leaderboard en wat meer uitdaging om zo hard mogelijk te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Die Chevy Nova rijd me toch een partij lekker zeg, woow je voelt zelfs aan je controller de ontzettende power maar ook dat typische *zwevend' rijden van die oudere Amerikanen, dam wat jammer dat ik ff moet stoppen, oh ja en de herhalingen van die bak, wat lekker man :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Banaan86 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:32:
Yessss met 2.29 een 2e tijd genoteerd en daarna een toffe race gereden met af en toe een touché maar niks ergs.

Kijken dat is nog eens leuk, sportieve kopgroep en mooie win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
Banaan86 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:32:

haha! Zit ik eerst tot 2x toe mijn eigen replay volledig te kijken, zit ik nu ook nog eens jouw race te checken :+

Ik herken je beleving overigens volledig. Daarnet twee races gereden op dat Kyoto-dinges. Beide keren super close en spannend, echt heel gaaf. Dat het daarbij om positie 12 gaat interesseert mij op dat moment geen bal, als het racen maar spannend en fair is. En dat gaat verassend goed. Enerzijds doordat je ook met de controller prima close kunt racen en anderzijds waarschijnlijk doordat het 'sportmanship' systeem prima werkt. Ik word steevast omringd door coureurs die ook graag fair willen strijden en daarbij behoorlijk constant rijden. Overigens wel jammer dat mijn trouwe Corvette net iets teveel peut lust, waardoor je de Kyoto race van vandaag niet op één tank redt. Althans, niet als je constant vol zit te planken :+

Hoe meer ik deze game speel, hoe meer ik onder de indruk ben. Het ademt racen, op die typisch beschaafde Japanse manier. Het rijdt en klinkt allemaal top, het ziet er prachtig uit en het online systeem werkt echt goed. Hier ben ik nog wel even zoet mee 8)

Ik zal ergens deze week eens uitvogelen hoe ik mijn replay kan uploaden. Zaten vandaag echt mooie momenten tussen.
buddow schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:31:
Rijden jullie alleen de dagelijkse races, of ook via de lobby? ik heb al meerdere malen gezocht via de lobby, maar slaag er niet om daar een race te vinden waar ook echt wordt geracet. Tips iemand? of gewoon bij de dagelijkse races blijven?
Ik tot nu toe enkel de daily races en dat 'officiële' GT kampioenschap. Is voor mij meer dan zat en zit tot nu toe erg goed in elkaar.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Aiii, dat is balen dat de Vette dat niet lukt op 1 tank. De eerste race die ik reed vandaag begon ik ook heel voorzichtig maar dat bleek nergens voor nodig. Met fuelmapping 1 kan ik gewoon vol planken en met benzine over de eindstreep halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:04
Rossi46 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:02:
[...]

Overigens wel jammer dat mijn trouwe Corvette net iets teveel peut lust, waardoor je de Kyoto race van vandaag niet op één tank redt. Althans, niet als je constant vol zit te planken

[...]

Ik tot nu toe enkel de daily races en dat 'officiële' GT kampioenschap. Is voor mij meer dan zat en zit tot nu toe erg goed in elkaar.
Ik zit een beetje uit te proberen met die tank benzine die je mee krijgt op Kyoto. In de M4 kan je het niet halen op 1 tank. 5 rondes op stand 2 en 1 laatste ronde knallen op stand 1 gaat goed. Ik moet nog testen of 4 rondes op 2 en 2 rondes op 1 ook genoeg is.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 26-12-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Dennisdn schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:51:
[...]

Ik zit een beetje uit te proberen met die tank benzine die je mee krijgt op Kyoto. In de M4 kan je het niet halen op 1 tank. 5 rondes op stand 2 en 1 laatste ronde knallen op stand 1 gaat goed. Ik moet nog testen of 4 rondes op 2 en 2 rondes op 1 ook genoeg is.
Ik heb alle rondes op 1 gereden met de M4 en de race met gemak uit gereden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Banaan86 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 20:56:
[...]

Ik heb alle rondes op 1 gereden met de M4 en de race met gemak uit gereden....
De Kyoto Gr4 race van vandaag? Ik ben 2x een bocht of 4 voor einde met een lege tank komen te staan. Ben dan wel benieuwd waar dat verschil in zou kunnen zitten. Vast niet omdat ik de bochten wat breder heb genomen.

Veel andere modellen redden het ook net niet, want ik zie in de laatste ronde bijna elke keer wel lui de pits in rijden.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 26-12-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Vroeg schakelen helpt ook in het benzine verbruik, als je constant vol in de toeren jaagt is de tank ook sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Dennisdn schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:03:
[...]

De Kyoto Gr4 race van vandaag? Ik ben 2x een bocht of 4 voor einde met een lege tank komen te staan. Ben dan wel benieuwd waar dat verschil in zou kunnen zitten. Vast niet omdat ik de bochten wat breder heb genomen.

Veel andere modellen redden het ook net niet, want ik zie in de laatste ronde bijna elke keer wel lui de pits in rijden.
Ja de gr 4 race met de M4. Vaag inderdaad, ik reed in de top 3 en werd uiteindelijk eerste, zie de replay hierboven. Wij hebben alle 3 niet hoeven te pitten. We reden met een TT, een Jag en een M4. Vraag me ook af waar dat aan ligt dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Met de Mclaren 650S moet je ook bijtanken. Met de SLS hetzelfde, maar bij die bak kun je de fuel-mapping aanpassen. Met vier rondjes in '1' en twee rondjes in '2' redde ik met een klein restje benzine over in de tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Met de M4 hoefde ik niet bij te tanken, maar alle ronden op stand 1 ging niet lukken. Dan kon ik het net niet halen.
Wel erg leuk dat er steeds meer van die strategie in komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nieuwe safety car _/-\o_ _/-\o_

:X

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Heujjj, gisteren ook dit spel gekregen dus vanmiddag maar eens even kijken wat ik ervan bak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Banaan86 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:45:
[...]

Ja de gr 4 race met de M4. Vaag inderdaad, ik reed in de top 3 en werd uiteindelijk eerste, zie de replay hierboven. Wij hebben alle 3 niet hoeven te pitten. We reden met een TT, een Jag en een M4. Vraag me ook af waar dat aan ligt dan.
Snap ik ook niet, hier kon ik het ook echt niet halen met fuel mapping op 1 in de M4. Maar het is idd super dat er meer strategie komt in de daily races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Education schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:38:
[...]

Snap ik ook niet, hier kon ik het ook echt niet halen met fuel mapping op 1 in de M4. Maar het is idd super dat er meer strategie komt in de daily races.
Wellicht dat de fuel map bij @Banaan86 standaard op een andere setting staat? De game onthoudt bijvoorbeeld ook je favoriete TC setting bij je eigen auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Die sportmanshiprating blijft een ellende zeg, zowat elke tik ik van en achteren of van op opzij krijg, krijg ik de strafpunten voor. :(

Lol is er wel vanaf zo. In vier races van S naar B gedegradeerd, zonder zelf een fout te hebben gemaakt. Binnenkort maar weer eens een uur achteraan grinden om weer op S te komen om leuk te kunnen racen. :( :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door 123RR op 27-12-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

De Gr.4 is lekker vandaag. Kom nu op 1:30.428, maar denk dat ik 'm wel onder de 1:30 kan krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Heeft het met de huidige dagelijkse races al zin om met instellingen zoals downforce enzo te gaan spelen? Met vorige GT spellen kon je met een beetje googlen wel de ideale instellingen vinden van een auto. Maar over deze versie kan ik vrijwel nog niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Dennisdn schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:05:
Heeft het met de huidige dagelijkse races al zin om met instellingen zoals downforce enzo te gaan spelen? Met vorige GT spellen kon je met een beetje googlen wel de ideale instellingen vinden van een auto. Maar over deze versie kan ik vrijwel nog niets vinden.
Bij de meeste races zijn de instellingen gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-E
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 05-08 15:02
Twijfel hevig om de game te kopen, als je niet zoveel speelt, is het online dan nog wel leuk om mee te spelen? En kun je settings per auto saven? "Vroeger" in gt5 was ik echt bezig met het optimale uit 1 auto te halen, bijvoorbeeld een mr auto met Max 300 pk en dan de suspension/gears en motor zo tunen dat je met die 300pk zoveel mogelijk races kon winnen.

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Rossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:42:
[...]

Wellicht dat de fuel map bij @Banaan86 standaard op een andere setting staat? De game onthoudt bijvoorbeeld ook je favoriete TC setting bij je eigen auto's.
Nee ik reed op stand 1. De eerste race die ik reed begon ik heel voorzichtig op 4 ofzo maar dat bleek nergens voor nodig. Misschien heeft het met mijn schakelgedrag te maken ofzo.
Kwam op de GT Facebook ook al een post tegen waarin iemand zich ook af vroeg waarom hij wel moest pitten en anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Banaan86 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:51:
[...]

Nee ik reed op stand 1. De eerste race die ik reed begon ik heel voorzichtig op 4 ofzo maar dat bleek nergens voor nodig. Misschien heeft het met mijn schakelgedrag te maken ofzo.
Kwam op de GT Facebook ook al een post tegen waarin iemand zich ook af vroeg waarom hij wel moest pitten en anderen niet.
Kan natuurlijk rijstijl afhankelijk zijn. Lift and coast :)

De 'daily' Gr.3 race van vandaag is wel gaaf trouwens. Op 'Lago Maggiore' 10 rondjes knallen. Inclusief één stop, want zonder gaat niet de snelste strategie zijn. Daarnet van plek 14 naar plek 2 gereden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Rossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:57:
[...]

Kan natuurlijk rijstijl afhankelijk zijn. Lift and coast :)

De 'daily' Gr.3 race van vandaag is wel gaaf trouwens. Op 'Lago Maggiore' 10 rondjes knallen. Inclusief één stop, want zonder gaat niet de snelste strategie zijn. Daarnet van plek 14 naar plek 2 gereden 8)
Wow Nice! Vandaag nog geen tijd gehad om te rijden helaas. Wat is nu de beste gr 3 auto? Nog steeds de Porsche na de update? Ik vind zelf de SLS en de Z4 wel nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Banaan86 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:58:
[...]

Wow Nice! Vandaag nog geen tijd gehad om te rijden helaas. Wat is nu de beste gr 3 auto? Nog steeds de Porsche na de update? Ik vind zelf de SLS en de Z4 wel nice
Geen idee eigenlijk. Ik rijd liever wat ik leuk vind. Dit keer in de M6. Wat een geweldig slagschip is dat toch! :)

De 911 won wel daarnet, met overmacht. Ik had 21 seconden achterstand :/ Maar genoeg andere 911'jes welke ik achter mij liet, dus het zegt eigenlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Rossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:41:
[...]

Geen idee eigenlijk. Ik rijd liever wat ik leuk vind. Dit keer in de M6. Wat een geweldig slagschip is dat toch! :)

De 911 won wel daarnet, met overmacht. Ik had 21 seconden achterstand :/ Maar genoeg andere 911'jes welke ik achter mij liet, dus het zegt eigenlijk niets.
Zeker waar. Ik rij liever ook wat anders. Daarom rij ik met een M4 tegen de invasie aan Meganes en Sciroccos alhoewel het na de update wel beter verdeeld is. De M6 heb ik nog niet echt een kans gegeven. Maar ik rij ook liever groep 4 dan groep 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:49
Zit met Endurance waar ik 30 rondes op
Lago magiore moet. Heb als ik zuinig rij te langzame tijden en anders moet ik te vaak tanken. Krijg hem niet op goud. Tips?!🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Trouwens, ik ben eigenlijk wel benieuwd of degenen die met een stuur rijden remmen met links of rechts?! Ik rem met rechts maar met links zou in theorie sneller moeten zijn alleen vind ik dat op een of andere manier niet prettig. Ik las er net een artikel over en Barrichello was ooit van mening dat met rechts remmen brandstof bespaard.
Misschien is dat ook wel het antwoord op de pitstop strategie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:59
Banaan86 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:24:
Trouwens, ik ben eigenlijk wel benieuwd of degenen die met een stuur rijden remmen met links of rechts?! Ik rem met rechts maar met links zou in theorie sneller moeten zijn alleen vind ik dat op een of andere manier niet prettig. Ik las er net een artikel over en Barrichello was ooit van mening dat met rechts remmen brandstof bespaard.
Remmen doe ik hier links. Zelf nooit over nagedacht om mer rechts te gaan remmen eigenlijk, gewoon zo gedaan vanaf het begin.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Rem hier ook met links, net als in een kart. ;) De stang van mijn playseat maakt het trouwens ook lastig om met rechts te remmen (ook nooit geprobeerd)

[ Voor 8% gewijzigd door Education op 27-12-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik rem ook met links. Met mijn Thrustmaster setup, op de Xbox... Zo jammer dat die niet op de PS4 werkt. Dat terwijl de TX en de T300 technisch identiek zijn.

Verwijderd

Ik rem met links. Middelste pedaal dan wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:30

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Rossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:53:
Ik rem ook met links. Met mijn Thrustmaster setup, op de Xbox... Zo jammer dat die niet op de PS4 werkt. Dat terwijl de TX en de T300 technisch identiek zijn.
Tadaaaaaa:
YouTube: DriveHub: essentieel voor racefanaten - De Hardwarehoek

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10
Ik rem, net zoals in real life, met rechts.
In real life in een automaat (dus met twee pedalen) gebruik je toch ook niet je linker been (en rem je dus met rechts)?
Aan de andere kant rem je in een kart inderdaad wel met links.

[ Voor 16% gewijzigd door breminem op 28-12-2017 09:11 ]

PSN: breminem

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
nickdew schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:15:
Zit met Endurance waar ik 30 rondes op
Lago magiore moet. Heb als ik zuinig rij te langzame tijden en anders moet ik te vaak tanken. Krijg hem niet op goud. Tips?!🤓
Gisteren op goud gezet. De hele race op fuel mapping 2 rijden en op tijd schakelen, dus niet te hoog in de toeren jagen. Dan kun je het met twee stops redden, waar de rest van het veld 3 keer naar binnen gaat. Dat doen ze vaak nog in de laatste 3 ronden van de race, dus het is zaak rustig te blijven. Banden altijd hard kiezen, die zijn aan het einde van 10 rondjes ook op, dus opletten dat je niet een bocht uitglijdt. Je eerste stop de auto helemaal volgooien, en dan moet je het tot en met rond 20 redden....

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
breminem schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:10:
In real life in een automaat (dus met twee pedalen) gebruik je toch ook niet je linker been (en rem je dus met rechts)?
Vroeger hadden wij een paar karts waarmee we in het weekend naar de circuits reden. En een automaat om daarna weer naar huis te rijden. Geloof maar dat we bijna wekelijks wel met het gezicht op het dashboard zaten bij het afrijden van de parkeerplaats :)

En na het spelen van GT moet je ook niet te snel in een echte auto stappen is mij opgevallen _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 28-12-2017 09:36 ]

Verwijderd

breminem schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:10:
Ik rij ook al jaren automaat maar ik rem met links. Doe ik al jaren zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar kan niet lekker remmen met links, dus ik hou het gewoon bij rechts. Tijdens GT doet de linkervoet helemaal niks.

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
In theori kan dat zeer zeker zo zijn, als je beide met rechts doet zit er altijd extra tijd tussen gas loslaten en remmen en dat bespaart benzine....... iedere voet 1 actie sluit strak op elkaar aan en overlapt soms zelfs licht.
Kost dus meer benzine maar zou ook sneller moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Grootste nadeel van dat ding is echter de levertijd. Heb de mijne 23 november besteld en is pas net aangekomen op vliegveld Frankfurt. Dus moet nog even wachten...

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• fast_ray
Daily brands hatch is vet, mooi baantje voor de skyline..... 54.311 tot nu toe 😎

• Rossi46
fast_ray schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:53:
Daily brands hatch is vet, mooi baantje voor de skyline..... 54.311 tot nu toe 😎
Het is op zich een mooie baan, maar wel erg krap om lekker te kunnen strijden. Wat dat betreft vind ik die Kyoto track geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast_ray
Rossi46 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:09:
[...]

Het is op zich een mooie baan, maar wel erg krap om lekker te kunnen strijden. Wat dat betreft vind ik die Kyoto track geweldig!
Klopt het is hier vooral leven en laten leven.
Hou wel van die krappe baantjes.
Al 3 keer gehad dat er 1 in bocht 1 loopt te duwen waar het niet kan, nou dan krijgen ze mooi een uitremmertje in de volgende scherpe bocht om hun oren

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Een race met beukers bij de daily met de RCZ en mijn S rating kwijt. Bij Brand hatch ook niet ideaal om dat te verbeteren...

Rij al weken met S. Rustig rondjes rijden en kijken hoe snel die weer S is.

PSN: Shiver23

• Banaan86
dvdkiwi schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:26:
Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar kan niet lekker remmen met links, dus ik hou het gewoon bij rechts. Tijdens GT doet de linkervoet helemaal niks.
Same here. Begon al bijna te denken dat ik de enige was haha

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:01
Weet iemand of er een glitch/bug is in de Gr.3 race op de Nürburgring GP van vandaag? Want ik heb drie races gereden waarvan één gewonnen maar bij de andere twee races zak ik vlak voor het vallen van de vlag spontaan twee plekken terug :?. Ik heb de replay opgeslagen en teruggekeken maar ik kan geen enkele aanleiding vinden waarom ik ineens twee plekken kwijt raak. Het lijkt er een beetje op of de pitstops de timekeeping in de war gooien of zo want anders kan ik het niet verklaren.

• Banaan86
Wow wat rijdt die RCZ gr 3 lekker man!

• Education

Education

Jorick schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:09:
Weet iemand of er een glitch/bug is in de Gr.3 race op de Nürburgring GP van vandaag? Want ik heb drie races gereden waarvan één gewonnen maar bij de andere twee races zak ik vlak voor het vallen van de vlag spontaan twee plekken terug :?. Ik heb de replay opgeslagen en teruggekeken maar ik kan geen enkele aanleiding vinden waarom ik ineens twee plekken kwijt raak. Het lijkt er een beetje op of de pitstops de timekeeping in de war gooien of zo want anders kan ik het niet verklaren.
Hier klopte de timekeeping ook niet meer na de pitstop. Volgens de lijst lag de eerste achterligger bij mij op 15 seconden, terwijl er toch echt iemand 4 seconden achter me zat. Timing klopte wel bij de uitslag. Lijkt dus op een dikke glitch/bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Education schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:13:
[...]

Hier klopte de timekeeping ook niet meer na de pitstop. Volgens de lijst lag de eerste achterligger bij mij op 15 seconden, terwijl er toch echt iemand 4 seconden achter me zat. Timing klopte wel bij de uitslag. Lijkt dus op een dikke glitch/bug.
Nu je het zo zegt, ik had hetzelfde. Na de pitstop iemand op 5 seconde achter mij terwijl het gat een stuk kleiner leek.

Overigens ook duidelijk dat de 911 in die klasse behoorlijk dominant is. Ik reed in de M6 en werd omringd door 911's. Nog wel netjes 2e geworden, maar daarna toch snel even zelf een 911 aangeschaft waarmee ik in de quali direct een dikke seconde sneller was. Dat ding stuurt erg goed en heeft veel tractie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Jorick schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:09:
Er gebeurde hele gekke dingen gister. Ik reed derde en dook gelijk achter 1 en 2 de pits in. Wij kwamen ook weer als 1,2 en 3 de baan op. En een halve ronde verder zei hij ineens dat ik 12e reed. En uiteindelijk zijn we als 10,11 en 12 gefinished. Het tijdsoverzicht was ook helemaal leeg.

En een andere keer gister (heb er 4 gereden op Nurenberg GP) leken we met een stuk of 18 te gaan starten, gaf mij startpositie 8. Tot de warming-up voorbij was, toen waren we nog maar met zijn 3en. Eentje haakte af en hebben we hem maar met zijn 2en uitgereden. Ik was bang dat het spel annuleren effect zou hebben op mijn S-rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Dennisdn schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:45:
[...]

Er gebeurde hele gekke dingen gister. Ik reed derde en dook gelijk achter 1 en 2 de pits in. Wij kwamen ook weer als 1,2 en 3 de baan op. En een halve ronde verder zei hij ineens dat ik 12e reed. En uiteindelijk zijn we als 10,11 en 12 gefinished. Het tijdsoverzicht was ook helemaal leeg.

En een andere keer gister (heb er 4 gereden op Nurenberg GP) leken we met een stuk of 18 te gaan starten, gaf mij startpositie 8. Tot de warming-up voorbij was, toen waren we nog maar met zijn 3en. Eentje haakte af en hebben we hem maar met zijn 2en uitgereden. Ik was bang dat het spel annuleren effect zou hebben op mijn S-rating.
Echt vreemd ja. Hoop ook dat ze dit snel kunnen fixen.

Ben trouwens wel benieuwd wat voor invloed het heeft op de SR wanneer je een race annuleert. Durf het ook nooit, ben ook erg gehecht aan mijn S-Rating. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Education schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:27:
[...]

Ben trouwens wel benieuwd wat voor invloed het heeft op de SR wanneer je een race annuleert. Durf het ook nooit :P
Ik doe het wel hoor als ik weer eens van de baan getikt wordt en achteraan moet rijden. Dan denk ik krijg lekker de puntje puntje en annuleer ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Banaan86 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:29:
[...]

Ik doe het wel hoor als ik weer eens van de baan getikt wordt en achteraan moet rijden. Dan denk ik krijg lekker de puntje puntje en annuleer ik
Hahahhaa, maar wat voor invloed heeft dat op je SR? Wat is jou rating?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
Education schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:31:
[...]

Hahahhaa, maar wat voor invloed heeft dat op je SR? Wat is jou rating?
Het was C/S. Denk nu nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
[...]

Ben trouwens wel benieuwd wat voor invloed het heeft op de SR wanneer je een race annuleert. Durf het ook nooit, ben ook erg gehecht aan mijn S-Rating. :P
Ja, dat heeft effect. Toen ik nét in S kwam en de eerste race annuleerde werd ik teruggezet in A.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
Zojuist ook weer een gekke race op Interlagos. Starten op 3. Eerste bocht eraf getikt en strijden om de 15e plek. Waanzinnig dat zelfs dat nu even spannend is als plek 1.
Maar na een poosje reed ik in m’n eentje met een vrije baan mijn eigen rondjes en kreeg ik wel 4x straf terwijl er niemand in de buurt was en binnen de lijntjes bleef. Ook een paar keer gele vlag terwijl er in de verste verte niemand voor me was. Leek wel alsof hij mij aan een ander had gekoppeld en ik zijn straffen kreeg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

'Regen op meer Gran Turismo Sport-tracks mogelijk via updates'

In de toekomst zouden er wel eens updates voor Gran Turismo Sport uit kunnen komen die regen op diverse tracks toevoegen.

Op dit moment heeft alleen de track Northen Isle Speedway regen. Volgens Gran Turismo-ontwikkelaar Kazunori Yamauchi kunnen andere tracks ook regen verwachten via updates. "Alle wagens in de game zijn al zo gebouwd dat ze met regen om kunnen gaan."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik zit vooral te wachten op 'nieuwe' banen. Dit setje heb ik inmiddels wel een beetje gezien. Spa, Le Sarthe, een paar oude GT banen zou een leuke toevoeging zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ben trouwens wel benieuwd wat voor invloed het heeft op de SR wanneer je een race annuleert.
Een race annuleren heeft invloed op zowel je DR als je SR; op die laatste meer dan op de eerste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo even tijden gezet op suzuka short met de r34. Een 57.8, en op interlagos met de atenza een 1:37.9 of 8 weet ik niet meer.
Maar ging wel lekker :)

Afgelopen dagen ook lekker bezig geweest met de gt league. Erg vermakelijk en verdiend er flink mee.
Zeker als je lagere klasse autos pakt dan maximale toegelaten klasse en clean races raced dan verdien je zo 110% extra op het standaard prijzengeld.

[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 29-12-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:17

Maximus

There is no substitute

Vind de endurance races in de GT League wel tegenvallen. Slechts een uur voor de GT1 auto’s en 30 ronden Suzuka voor de Porsche 991 GT3 RS. Had verwacht dat dit wel meer zou zijn.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje moet je een bepaalde level zijn voor de endurance race's? want bij mij staat daar een slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:13:
Ff een vraagje moet je een bepaalde level zijn voor de endurance race's? want bij mij staat daar een slotje op
Level 30 volgens mij

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-E
Toch gekocht, nu de eerste rijschool medailles binnen, 17 goud en 1 zilver :(, heeft het aan en uitzetten van hulpmiddelen veel invloed op de tijd bij de 3e test? Naar mijn idee rijd ik nagenoeg gelijk aan het filmpje.

Kreeg als daily mileage bonus een Enzo, wel een extreme bonus, had een swift oid verwacht. Mis nog wel een beetje het gevoel van de oudere versies, het kopen van parts e.d.... maar ben tot dusver wel happy om weer eens een racegame te spelen :)

Kunnen jullie heel precies sturen met dat knuppeltje? Het is bij mij nog een beetje alles of niks :F

Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maximus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:57:
Vind de endurance races in de GT League wel tegenvallen. Slechts een uur voor de GT1 auto’s en 30 ronden Suzuka voor de Porsche 991 GT3 RS. Had verwacht dat dit wel meer zou zijn.
Dan maak je je eigen endurance race via custom races.
Is letterlijk hetzelfde alleen heeft de race geen fancy naam etc.
Hier kan je ook nog eens je eigen settings zoals banden slijtage en fuel consumption.
Plus je kan hier de slipstream op real zetten ipv op weak. Wat het wat realistischer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Interlagos is ook wel een lekker baan, je moet daar zo precies rijden wil je snel zijn. die Atenza lijkt ontzettend langzaam, maar als je er netjes en vloeiend mee rijd is deze best snel.

Kan alleen nog niet bij Hjallo in de buurt komen, 1.38.8 nu, met 1.38.4 als ik alle sectors goed aan elkaar kan rijden, vanavond nog maar eens een poging wagen. De overige vind ik niet zo boeiend vandaag.

Heb een hekel aan de reversed tracks (zo goedkoop om extra layouts te maken, en vaak is de hele flow van het circuit weg). Skyline is ook een boot dus die skip ik ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Kan het zijn dat het nog steeds niet lukt om verbinding te maken met de servers? Ik ben offline en op Reconnect rammen heeft al dagen lang geen effect.

Heb de ps4 steeds op rest mode gehad om te voorkomen dat mijn voortgang weg is, maar na zoveel dagen sinds de storing begin ik me af te vragen of het niet aan mij ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Een groot botsauto festijn in de skyline races. Heb een 59 seconde tijd neergezet, sneller lukt me echt niet. Toch een race van plek 8 naar 3 gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

v8power67 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:21:
[...]

Dan maak je je eigen endurance race via custom races.
Is letterlijk hetzelfde alleen heeft de race geen fancy naam etc.
Hier kan je ook nog eens je eigen settings zoals banden slijtage en fuel consumption.
Plus je kan hier de slipstream op real zetten ipv op weak. Wat het wat realistischer maakt.
Snap ik maar had gedacht dat PD wel iets meer aan invulling zou doen. Zo lastig is het niet om meerdere races te plannen in een competitie.

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
MeanGreen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:07:
Kan het zijn dat het nog steeds niet lukt om verbinding te maken met de servers? Ik ben offline en op Reconnect rammen heeft al dagen lang geen effect.

Heb de ps4 steeds op rest mode gehad om te voorkomen dat mijn voortgang weg is, maar na zoveel dagen sinds de storing begin ik me af te vragen of het niet aan mij ligt...
Werkt niet. Game opstarten is de enige methode. Ben je dus wel al je voortgang kwijt. Is niet anders, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

MeanGreen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:07:

Je moet een herstart doen. Anders wil het niet. Heb zelf daarmee 1,5 dage verloren maar anders k9m je niet online. Helaas.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hmmm, bij de komende BOP update zal vast de 911 Gr3. wat tandjes terug worden geschroefd. Inmiddels rijdt het halve veld met die wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:19
Rossi46 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:35:
Hmmm, bij de komende BOP update zal vast de 911 Gr3. wat tandjes terug worden geschroefd. Inmiddels rijdt het halve veld met die wagen.
Klopt, ik reed met de Citroën Gr 3 wagen en had daarmee uiteindelijk wel nog een wedstrijd gewonnen in de Porsche Cup. Al kwam dat omdat die gast die aan de leiding reed tegen de muur aanknalde in die blinde chicane. Dat gebeurde mij in het begin ook heel vaak op dragon trial.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Geloof er niks van de de boost mode ook echt uit staat in de nieuwe singleplayer races, ook al zegt het spel van wel. Ik haal ze vrij snel in met een mindere auto en in de laatste ronde vliegt er vaak eentje me voorbij alsof ik stil sta, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:59
Opgemerkt dat de qualy km’s niet meetellen voor de daily km’s. Jammer. Net 20min qualy gedaan en race van 10 ronden en alleen de race km die meetellen.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Maximus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:18:
[...]

Snap ik maar had gedacht dat PD wel iets meer aan invulling zou doen. Zo lastig is het niet om meerdere races te plannen in een competitie.
Eens, ik vind de offline cups in de nieuwe uitbreiding van GT Sport een beetje tegenvallen... Weinig roem/credits mee te verdienen, geen vergelijking in een vriendenklassement... geen bonus als je een kampioenschap wint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
extreme8eight schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:33:
Opgemerkt dat de qualy km’s niet meetellen voor de daily km’s. Jammer. Net 20min qualy gedaan en race van 10 ronden en alleen de race km die meetellen.
Zolang je niet op retry klikt na aantal laps tellen deze zeker mee voor je daily kms.
Als je retry klikt verlies je je kms mileage punten en het geld wat je krijgt voor de quali laps.

Edit; lees je bericht nu iets beter. Deed jij een quali dmv de race joinen en de wacht tijd als quali doorbrengen ? Want dan zodra je naar de race gaat verlies je idd je gegevens. Alleen je tijd word bewaard.

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 30-12-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
v8power67 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:37:
[...]

Zolang je niet op retry klikt na aantal laps tellen deze zeker mee voor je daily kms.
Als je retry klikt verlies je je kms mileage punten en het geld wat je krijgt voor de quali laps.

Edit; lees je bericht nu iets beter. Deed jij een quali dmv de race joinen en de wacht tijd als quali doorbrengen ? Want dan zodra je naar de race gaat verlies je idd je gegevens. Alleen je tijd word bewaard.
Dat is eigenlijk wel irritant, want als je een losse quali doet dan telt (blijkbaar) je mileage wel, maar je quali-tijd niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-E
Heb net mijn eerste online race gereden, de gr.3 race met een Alfa die ik net had gekregen, tevens mijn enige gr3 auto :p . Qualify op 13, 11e in de race. Heb niet gepit trouwens :F, kreeg een melding in de 8e ronde, toen reed ik 9e, moest terug in fuel map en lekker rustig verder gereden. Had een paar fouten, heeft me wel 20 sec ofzo gekost. Beste Lap zat op 2.20 ofzo, respect voor de mensen onder de 2.05! Zover ben ik nog lang niet :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:47:
[...]

Dat is eigenlijk wel irritant, want als je een losse quali doet dan telt (blijkbaar) je mileage wel, maar je quali-tijd niet.
Bij een losse quali zoals ik eigenlijk altijd doe, telt alles. Dus je kms, je mileage points en je geld. En je krijgt er exp voor. Plus je tijd word gewoon opgeslagen. Maar dan moet je tijdens je sessie niet op retry klikken. Dan word alleen je tijd opgeslagen.
Beetje verwarrend, maar zo doe ik het altijd. Verdien gewoon best wat geld enz voor time attacken.
Zelfde btw als je gewoon via arcade modus time trial doet. Eigenlijk alle sessies waar je wat doet verdien je geld. Behalve als je een race joined ennde wachttijd gebruikt om je quali tijd aan te scherpen of überhaupt een tijd neer te zetten. Dan is je tijd het enigste wat je behoud zodra de tijd om is en je een race joined.

damn hele lap tekst

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Yes!!!! Eindelijk mijn 3e overwinning! Lekkere zweethanden en een verhoogde hartslag... Als 2e gestart en met 5 seconden voorsprong eerste geworden op Suzuka met de 10 ronden Gr.3 daily! Kon steady 2:03 rijden maar de laatste ronden toch iets rustiger aan gedaan omdat de voorsprong dat wel toeliet.

[ Voor 23% gewijzigd door Unbreukable op 30-12-2017 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast_ray
Pffffff die fitipaldi is een lekkere bak zeg in de daily, man man dat ding rijdt strak.
1.27.811 tot nu toe maar kan nog wel wat snijafval af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
Unbreukable schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:04:
Yes!!!! Eindelijk mijn 3e overwinning! Lekkere zweethanden en een verhoogde hartslag... Als 2e gestart en met 5 seconden voorsprong eerste geworden op Suzuka met de 10 ronden Gr.3 daily! Kon steady 2:03 rijden maar de laatste ronden toch iets rustiger aan gedaan omdat de voorsprong dat wel toeliet.
Lekkerrrrr! Fijn is dat he als je een paar seconde voorsprong hebt en rustig zonder risico naar de finish kan rijden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Ik dacht ik doe meteen maar eens mee aan zo'n Nations Cup: Pole en VICTORY!!!
Pagina: 1 ... 38 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing