• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
Joel D. schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:49:
[...]

Je hebt wel ruimte voor wat fouten. Ik zit iets onder de gouden tijd, maar heb best wat foutjes gemaakt.
Met zo'n advies gaat het best lukken.

Volgas en remmen wanneer nodig zou ik zeggen. Jouw naam komt me in combi met die Alfa wel erg bekend voor. Autoweek forum, Teutonia? >:)

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wat een kutzooi, heb ik de race inschrijving van 19:00 gemist omdat eerst gran turismo sport niet normaal wilt opstarten en ik de playstation aan en uit moet drukken en daarna ben ik te laat omdat de game zich te langzaam in laadt.

• Joel D.
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-04 16:42
VCDfan schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:20:
[...]

Met zo'n advies gaat het best lukken.

Volgas en remmen wanneer nodig zou ik zeggen. Jouw naam komt me in combi met die Alfa wel erg bekend voor. Autoweek forum, Teutonia? >:)
Ja, daar kom ik wel eens. ;)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Rn82 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:46:
Gisteravond (op de rally circuits na) bijna alle circuit experiences op goud gehaald. Vanavond alleen laatste de 3 van de Nordschleife. Dus ook de gehele track. Daar zie ik toch wel een beetje tegenop. De eerste 8(?) sectoren heb ik nu op goud. Het is wel allemaal makkelijker geworden na 1.06 update, maar de Nordschleife is toch wel erg lang. Heel veel ruimte om fouten te maken is er denk ik niet. Iemand recente ervaringen met deze circuit experience? Hoe moeilijk is die en eventueel nog tips?
Ik kom niet onder de 7 minuten. En voor mijn gevoel een paar redelijk foutloze ronden gereden. Allemaal net iets boven de 7. Naar mij idee de enige echt lastige gouden medaille. Die ik nog steeds niet heb.
Van 8 missions moet ik er ook nog een paar. Maar als die net zo zijn aks de rest zijn die niet lastig.

PSN: Shiver23

• Joel D.
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-04 16:42
Ik ga morgen de laatste 5 missie's op goud proberen te halen. De rest is al gelukt. Die rally missies vind ik het vervelendst inderdaad. Je moet goed, beheerst door de bochten. Als je drift schuif je snel naar de buitenkant en verlies je veel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:32
Zo en de Nordschleife zit in de pocket. 6:55 is de eindtijd. Heeft wel een avondje gekost. Eerste poging was 7.10. Toen toch maar ff losse sectoren geoefend en dat hielp. Tweede poging miste ik de gouden medaille op 0.016...! Dat was wel frusterend. Daarna kwam de klad er een beetje en pas anderhalf uur later was die eindelijk binnen. Nu weer de missies binnen harken, maar dat gaat wel goed komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Shiver23 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:44:
[...]

Ik kom niet onder de 7 minuten. En voor mijn gevoel een paar redelijk foutloze ronden gereden. Allemaal net iets boven de 7. Naar mij idee de enige echt lastige gouden medaille. Die ik nog steeds niet heb.
Van 8 missions moet ik er ook nog een paar. Maar als die net zo zijn aks de rest zijn die niet lastig.
De Nordschleife experience was na de closed beta praktisch het eerste wat ik in GTS op goud haalde. De beta had ervoor gezorgd dat ik het circuit echt heb leren kennen en ik wist dat ik het niet moest laten vervagen.

Ik kon mijn tijd behoorlijk verbeteren nadat ik een online race had gedaan met de Beetle. Plotseling had ik een auto die me zoveel meer liet doen in bochten waarin ik eerder te conservatief was. Eenmaal terug in de BMW kwam ik er achter dat deze auto niet onder deed voor de Beetle. Ik kon zo 9 seconden afsnoepen van mijn vorige tijd.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Rn82
Ik zag er aardig tegenop! Ben blij dat ik hem gehaald heb. Maar snap nu wel een beetje waarom voor veel mensen hun favoriete circuit is. Is echt een rush. Een endurance race op dit circuit lijkt me wel heel heftig. Bijna niet te doen... Voor mij dan, vooralsnog...

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Zo hoe vet is dat brandstof verbruik, daar kan je nog leuke races mee organiseren :)

Ben bijna klaar met mijn driving school en al paar missies van deel 1 gedaan.
Moet nog veel oefenen, rem altijd te hard, dus verlies ik veel tijd in de bocht. Rij met L2 en R2 voor remmen en gassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rn82
Shiver23 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:44:
[...]

Stichting open deur maar... Als je redelijk foutloos rijdt, dan ga je waarschijnlijk op een aantal stukken 'niet vol gas genoeg'. Misschien de losse sectoren nog een keer oefenen. Er zijn een aantal bochten waarvan je niet verwacht dat je die vol gas kan nemen. Vaak gevolg door een lang stuk. Dat scheelt wel een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Laatst online: 19-09 14:44
TheBrut3 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:08:
Waarom starten de dagelijkse races eigenlijk wanneer ze starten en niet volgens een schema als:
A om .00, .15, .30 en .45
B om .05, .20, .35 en .50
C om .10, .25, .40 en .55
Lijkt mij een betere indeling waarbij je niet lang hoeft te wachten en waar vooral race C vaker start.

[...]

Is het niet zo dat je niet kan klimmen omdat je sportiviteit te laag is? Wild guess...
Gisteravond nog weer even bezig geweest en je wilde gok lijkt de waarheid te zijn.

Ik werd gisteren SB A en meteen ook CB A, het balkje was toen gelijk ook voor een kleine CM gevuld.
Weten we dat ook weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DeTjuk schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:50:
Gisteren wacky woensdag races gehad. Was weer gezellig en veel nieuwe mensen. Tof!
Begonnen met de karts. In begin dacht ik ook, dit is niet te doen, maar je moet minimale stuurbewegingen maken en dan wordt het nog leuk ook. Interlagos met de GT3 zonder ABS (foutje van mij om dat weer aan te zetten) was geen succes, alhoewel dat na aantal rondes steeds beter ging, maar vind het niet ideaal.
Laatste race voor mij was de Brands Hatch race. Dacht eerst dat de track te lang was voor de autoklasse, maar dit bleek reuze mee te vallen en resulteerde in een lange sliert van auto's die dicht bij elkaar bleven. De wacky woensdag instellingen (catch up en max slipstream) hielpen daar goed aan mee. Dit is op de zondag niet het geval.

Iedereen bedankt voor het meedoen. Op de woensdag is het allemaal iets vrijer dan op de zondag.

Voor de mensen die mee willen doen met een volgende race, stuur me DM dan licht ik je in over het hoe, wat en wanneer.
ik moet er nog steeds van afzien, heb te veel last van mn rug, offline kan ik het spel af en toe op pauze zetten en me ff verzetten, maar online trek ik het gewoon niet om lang aan 1 stuk door te gaan, baal er ook als een stekker van, speel het spel nu ook stukken minder mede daardoor en kloot maar wat aan met andere spellen wat niet zo serieus is en geschikt voor mensen met verlepte ruggen :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

Sinds gisteren ben ik begonnen met het MT-schakelen ipv AT, man...wat is dat weer even wennen zeg :/ Nou had ik niet zo heel veel ervaring in deze game maar het is wel weer even wennen maar het goede nieuws is wel dat ik 'opeens' wel mijn snelste tijden verbeter in de time trials :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:18
Weet iemand ook of je kan instellen dat je met automatische versnellingsbak ook handmatig een versnelling naar beneden (of omhoog) kan schakelen? Dit kon bijvoorbeeld in de Formule 1 spellen wel en was super handig alleen lijkt dit in Gran Turismo niet te werken bij mij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:52:
Weet iemand ook of je kan instellen dat je met automatische versnellingsbak ook handmatig een versnelling naar beneden (of omhoog) kan schakelen? Dit kon bijvoorbeeld in de Formule 1 spellen wel en was super handig alleen lijkt dit in Gran Turismo niet te werken bij mij.
Ik geloof niet dat het kan. Ik zou gewoon mt selecteren en doorzetten. Het vergt een stukje extra hersencapaciteit, maar na een tijdje wordt het vanzelfsprekend.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:45
Rn82 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:46:
Gisteravond (op de rally circuits na) bijna alle circuit experiences op goud gehaald. Vanavond alleen laatste de 3 van de Nordschleife. Dus ook de gehele track. Daar zie ik toch wel een beetje tegenop. De eerste 8(?) sectoren heb ik nu op goud. Het is wel allemaal makkelijker geworden na 1.06 update, maar de Nordschleife is toch wel erg lang. Heel veel ruimte om fouten te maken is er denk ik niet. Iemand recente ervaringen met deze circuit experience? Hoe moeilijk is die en eventueel nog tips?
Zet in in ieder geval je tcs op 1 (of 2) en inderdaad er zijn genoeg bochten waar je denkt dat je hard door heen gaat maar veel harder kan :). Ik heb hem in de eerste poging geloof ik rond de 6:45 oid, het is wel een van mijn favoriete circuits overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit de nr 1 van de one make race in de top 10 op dragons trail rijd volgens mij met dpad voor sturen en knopjes voor gas rem. Moet je maar eens de replay bekijken vanuit cockpit.
Verder rijd hij echt een mega strakke tijd. Kom er niet eens binnen een 1.5 sec van helaas...
Ondanks dat ik dragon trail goed ken, rij ik toxh hele andere lijnen dan de top. Toch even wat meer analyseren dan maar.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
v8power67 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:15:
Holy shit de nr 1 van de one make race in de top 10 op dragons trail rijd volgens mij met dpad voor sturen en knopjes voor gas rem. Moet je maar eens de replay bekijken vanuit cockpit.
Verder rijd hij echt een mega strakke tijd. Kom er niet eens binnen een 1.5 sec van helaas...
Ondanks dat ik dragon trail goed ken, rij ik toxh hele andere lijnen dan de top. Toch even wat meer analyseren dan maar.
Wow dat lijkt me echt totaal niet fijn :O

In het begin had iedereen het er ook over dat motion controls zo fijn was om te sturen, maar daar lees ik nu niks meer over :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:52:
Dat lijkt per auto of setting te verschillen. Is geen instelling voor, je moet het zelf maar proberen tijdens rijden of het kan. Rondje is terugschakelen geloof ik maar zoals ik zei; dit werkt bij de ene auto wel en de andere weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maichel schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:28:
[...]

Wow dat lijkt me echt totaal niet fijn :O

In het begin had iedereen het er ook over dat motion controls zo fijn was om te sturen, maar daar lees ik nu niks meer over :)
Denk omdat het nogal vermoeiend met je armen zo in de lucht hangend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Waarom worden er penalties uitgedeeld voor het frontaal tegen de vangrail knallen? Alsof het feit dat dat gebeurd al niet erg genoeg is...

De afgelopen dagen wordt er opeens veel meer gebeukt. Ben van een steady S naar A gezakt. Zonder dat ik zelf beuk.

De beloofd wat als al die kneusjes straks de door hun moeder met black friday gekochte GT voor kerst krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is the Nissan GT-R Nismo About to Star in a GT Sport Special Edition?

https://www.gtplanet.net/...gt-sport-special-edition/

Hoop niet dat dit zo gaat. En als het zo is dat de auto gewoon ala losse dlc komt. Want anders zijn dit van die forza motorsport 3 praktijken. Waar ze meerdere autos locken aan een speciale editie die na half jaar van de release kwam( en nooit als losse dlc kwamen voor fm3, dus je moest de game/editie opnieuw kopen om deze autos te krijgen :r ) Kansloos is dat en hoop echt dat Sony/PD dit niet gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banaan86
  • Laatst online: 19-02-2024
Goedemorgen

Sinds een week of 2 heb ik ook GTS. Vroeger op de PSX en PS2 GT helemaal grijs gespeeld. Kan dus ook niet wachten op GT League.

Laatst mijn eerste race gewonnen namelijk de daily 125cc kart.

Voeg me maar toe als je wil. Naam is Kwark86. Lijkt me leuk om samen te racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:33:
Is the Nissan GT-R Nismo About to Star in a GT Sport Special Edition?

https://www.gtplanet.net/...gt-sport-special-edition/

Hoop niet dat dit zo gaat. En als het zo is dat de auto gewoon ala losse dlc komt. Want anders zijn dit van die forza motorsport 3 praktijken. Waar ze meerdere autos locken aan een speciale editie die na half jaar van de release kwam( en nooit als losse dlc kwamen voor fm3, dus je moest de game/editie opnieuw kopen om deze autos te krijgen :r ) Kansloos is dat en hoop echt dat Sony/PD dit niet gaan doen.
Totaal wat anders maar wat staat er een mooi en leerzaam filmpje in jouw link over al de klasses van de auto`s in GTSport, voor mij als leek wordt er nu meer 1 en al duidelijker van de klasses en autos d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Vandaag eindelijk de Nordschleife lap afgerond met 1 sec onder de tijd voor goud. Alles op goud in de circuit experience.

Toen door naar mission challenge 6-8 (30 laps endurance) waar ik tegenop zag. Uiteindelijk alles gereden op harde banden en fuel op 2. Met ruim 1 minuut voorsprong gewonnen, easy peasy :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:03
Constant op soft rijden en fuel op 1 werkt ook gewoon maar moet je wel constante tijden rijden.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Heeft iemand de Fiesta daily gedaan? Ik kom niet verder dan 2.31 terwijl ik gasten 2.29 of zelfs 2.27 zie rijden. Wauw....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Banaan86 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:57:
Heeft iemand de Fiesta daily gedaan? Ik kom niet verder dan 2.31 terwijl ik gasten 2.29 of zelfs 2.27 zie rijden. Wauw....
Ja, TCS moet op uit staan en ASM ook op uit. Voor de rest wat helpt bij het insturen is fractie van een seconde gas loslaten, insturen en insturend remmen. Je kan ook vrij vroeg op het gas de bocht uit aangezien het voorwielaangedreven is.

Hiermee heb ik een stuk of 3 maal kunnen winnen. Maar voorlopig voor mij geen races meer op Nürburgring Grand Prix Circuit. In bocht 1 knalt echt bijna elke ronde wel iemand tegen je aan omdat ze hun aanrempunt en instuurmoment verkeerd inschatten.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Arrrg gisteren een zekere 2e plaats op Suzuka vergooid in de landenrace! Reed 6 seconden voor de nummer 3 maar bij het aanremmen van de hairpin tikt mijn achterwiel net het gras aan waardoor ik ga spinnen. Natuurlijk eindig ik in het grind precies met de achterkant richting de baan :+ Dag podium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:03
Gisteren eindelijk weer eens een race gewonnen in de DR B klasse. Op Interlagos met de Volkswagen. Wat een lekker circuit is dat toch hè. Startte tweede met 0.001 verschil ik quali. Na 3 bochten was de druk te hoog bij hem. Uiteindelijk fier aan kop gewonnen.

Goed kwalificeren is een must, maar je weet nooit wanneer het goed genoeg is voor top 3. Laatst zat ik ook bij S-S in de server. Reden gewoon even 3 seconden sneller over 1 ronde.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:45
Lasmibalsingh schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:45:
[...]

Maar voorlopig voor mij geen races meer op Nürburgring Grand Prix Circuit. In bocht 1 knalt echt bijna elke ronde wel iemand tegen je aan omdat ze hun aanrempunt en instuurmoment verkeerd inschatten.
Dit is inderdaad hinderlijk, ik pak meestal een andere lijn (iets meer naar binnen) en laat ze dan links wel ondersturend er langs glijden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rn82
Voor de mensen die via hun browser willen weten wat de daily races zijn:
http://gtsportraces.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Kuhr89 schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:46:

Goed kwalificeren is een must, maar je weet nooit wanneer het goed genoeg is voor top 3. Laatst zat ik ook bij S-S in de server. Reden gewoon even 3 seconden sneller over 1 ronde.
Kwalificatie in de daily races is idd maar hopen dat je het goed hebt gedaan. Vind persoonlijk de merken/landen race style kwalificatie leuker. Weet je direct waar je staat.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
Education schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:06:
[...]

Kwalificatie in de daily races is idd maar hopen dat je het goed hebt gedaan. Vind persoonlijk de merken/landen race style kwalificatie leuker. Weet je direct waar je staat.
Is trouwens ook bizar hoeveel verschil er in zit. Soms heb je pole en de race erop sta je middenmoot. Echt geen pijl aan op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Sorry als deze vraag al gesteld is, maar is er al een datum bekend wanneer de Sunday Cup en dergelijke word toegevoegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Hoolz14 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:22:
Sorry als deze vraag al gesteld is, maar is er al een datum bekend wanneer de Sunday Cup en dergelijke word toegevoegd?
Hij stond voor eind december 2017 gepland.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Wat is jullie record met een Gr. 3 auto op Lago Maggiore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 14:54
TheBrut3 schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:17:
Arrrg gisteren een zekere 2e plaats op Suzuka vergooid in de landenrace! Reed 6 seconden voor de nummer 3 maar bij het aanremmen van de hairpin tikt mijn achterwiel net het gras aan waardoor ik ga spinnen. Natuurlijk eindig ik in het grind precies met de achterkant richting de baan :+ Dag podium.
Herkenbaar :) Had het laatst toen ik in de laatste ronde op kop reed met 8 (!) seconden voorsprong. In plaats van netjes uit te rijden toch nog proberen om de snelste lap neer te zetten. Sindsdien een wijze les geleerd. De snelste lap kan mij gestolen worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ekfad schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:38:
[...]

Herkenbaar :) Had het laatst toen ik in de laatste ronde op kop reed met 8 (!) seconden voorsprong. In plaats van netjes uit te rijden toch nog proberen om de snelste lap neer te zetten. Sindsdien een wijze les geleerd. De snelste lap kan mij gestolen worden. :D
Te rustig uitrijden is anders net zo gevaarlijk. Concentratie weg, andere rem- en instuurpunten etc. Beter gewoon doorknallen maar niet voor de snelste tijd gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Rn82 schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:25:
Voor de mensen die via hun browser willen weten wat de daily races zijn:
http://gtsportraces.com/nl/
Goede tip! In ieder geval een andere auto in de one make (Audi TTS Coupe) vandaag, de afgelopen 3 dagen werden gesponsord door Ford Focus ST ;)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Banaan86 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:49:
1:57:576 (voorlopig) Porsche 911

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Nice Patrick! Super tijd. Ik 2.01 met een SLS. Ik weet waar ik nog steken laat vallen. Nu nog er aan werken. Valt me wel op dat bijna niemand met een SLS rijdt... is de Porsche zoveel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
De Porsche is het beste, net als de Mégane bij de Gr4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Je moet de bmw z3 ook eens proberen, niet zo nerveus als de porsche, 1:56.5 nu.

Niet zoveel tijd vanavond dus denk niet dat ik er nog veel vanaf rij, maar zit nog een beetje in het vat :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Banaan86 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:49:
Net een 1:55.152 neergezet met de gr3 viper.
Optimal was een 1:54.808... maja lukte me niet om alles aanmekaar te knopen qua snelste sectoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Vanavond even de 30 ronden missie gedaan 6-8.
Ik dacht slim te zijn door maar 2X te willen pitten..
Helaas maak ik na 10 ronden de fout door te snel 2X op X te drukken..
Dus ik moest de volgende ronde meteen weer naar binnen.
1 ronde gereden met 0.4 over op stand 6.
Uiteindelijk dus 3X gepit en tweede geworden..
Dus dat is niet de winnende strategie dus..
Volgen de keer gewoon 6 rondes op zacht knallen denk ik maar..
Daarna alle missies van 7 gehaald die zijn belachelijk makkelijk.. Erg jammer gewoon niet GT waardig.
Daarna 2 pogingen gedaan met missie 8-1.
Die vulcan slaat ook helemaal nergens op.. Geen grip en totaal geen remmen.
Wat een bagger auto.
Nu 100 87 100.

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:25:
De Porsche is het beste, net als de Mégane bij de Gr4.
Nieuw aanbeland in dit topic...

Ik vind het best wel jammer dat zelfs in BoP-races, het halve veld toch steeds met de Porsche of de Mégane rijdt. Als je niet om de oren gereden wil worden door twintigduizend Porsches, moet je gewoon zelf in eentje zitten. (Of de Beetle / BMW, die komen in de buurt, maar met de Mclaren bv. kom je echt nergens)

Erg jammer dat de keuze binnen het best mooie wagenpark, toch beslist wordt op welke auto je vooraan laat racen. Ik heb inmiddels een 40-tal auto's, en toch race ik gewoon weer in dezelfde 3 beste auto's online.

Zeg over F1 2017 wat je wilt, de BoP is daar wel veel beter gelijkgetrokken, je kan perfect een andere auto kiezen en vooraan meestrijden.

EDIT: Uiteraard staat of valt heel mijn pleidooi met het feit of je vindt dat elke auto in een online race gelijkwaardig moet zijn. Ik vind persoonlijk dat dat de stuurmanskunsten wel het best tot z'n recht laat komen, het is dat extraatje wat je virtueel perfect kan realiseren wat IRL niet mogelijk is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
v8power67 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:18:
[...]

Net een 1:55.152 neergezet met de gr3 viper.
Optimal was een 1:54.808... maja lukte me niet om alles aanmekaar te knopen qua snelste sectoren.
Wow... dan doe ik echt wat fout. Ik kom niet onder de 2.01.... nog maar even oefenen

Rijden jullie trouwens met stuur?

[ Voor 4% gewijzigd door Banaan86 op 18-12-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Banaan86 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:03:
[...]

Wow... dan doe ik echt wat fout. Ik kom niet onder de 2.01.... nog maar even oefenen

Ik rij met controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Banaan86 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:03:
[...]

Hier met stuur, 1:57.nogwat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Education schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:29:
[...]

Hier met stuur, 1:57.nogwat ;)
2 seconden van mijn beste tijd af weten te snoepen :) nu 1.59.8 met een Z4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Banaan86 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:30:
[...]

2 seconden van mijn beste tijd af weten te snoepen :) nu 1.59.8 met een Z4
Rij jij met een stuur of controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Education schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:33:
[...]

Rij jij met een stuur of controller?
Controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:53:
[...]

EDIT: Uiteraard staat of valt heel mijn pleidooi met het feit of je vindt dat elke auto in een online race gelijkwaardig moet zijn. Ik vind persoonlijk dat dat de stuurmanskunsten wel het best tot z'n recht laat komen, het is dat extraatje wat je virtueel perfect kan realiseren wat IRL niet mogelijk is.
Net de gr.4 interlagos race gereden, natuurlijk in de Megane. Klopt, je ziet eigenlijk alleen maar Meganes voorin, en zo af en toe een volkswagen scirocco.

Qua race plezier maakt het mij niet zoveel uit waar ik in aan het racen ben, maar ja, dit is meer cupracing...

Gran Turismo Renault Megane Cup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03

momania

iPhone 30! Bam!

Ik doe nu een lage 1:58 op Lago Maggiore, met de Beetle :X :D
Kan nog wel sneller, had niet echt geoefend, maar gok dat ik het wel onder de 1:56 kan krijgen.

Merk wel dat het een circuit is waar er veel rond rijden die eens een lucky-round kwalificatie hebben en er tijdens de race weinig van bakken.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
momania schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:12:
Kan nog wel sneller, had niet echt geoefend, maar gok dat ik het wel onder de 1:56 kan krijgen.

Merk wel dat het een circuit is waar er veel rond rijden die eens een lucky-round kwalificatie hebben en er tijdens de race weinig van bakken.
Knap hoor. Ik blijf voorlopig hangen op 1.59.
Ik word tijdens de races helemaal gek van gasten die je in je kont beuken of vol op je insturen terwijl je een bocht neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Banaan86 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:20:
[...]

Ik word tijdens de races helemaal gek van gasten die je in je kont beuken of vol op je insturen terwijl je een bocht neemt.
Het is idd een circuit waar veel gebeukt kan worden vanwege de vele hairpin bochten.
Ik had 1 race vandaag die ik afgebroken had. Ik ging netjes iemand zij aan zij aan de binnenkant voorbij en de volgende bocht kwam hij vol in m'n zijkant en stond ik achterstevoren in de grondbak. Toen had ik het wel weer gezien en ben ik gaan kwalificeren voor de volgende race.
Die 2e race vandaag was dan wel weer goed. 4e gestart en 3e gefinisht, en mooie race geweest met goede sportieve acties. :)

Zal toch eens gaan proberen met de favo auto's voor dat circuit en zien of dat echt zoveel sneller is. De Beetle rijdt heel makkelijk maar heeft een hele ruime versnellingsbak afstelling, dus je komt op de meeste circuits nooit in de 7e versnelling en dus verspil je vermogen en tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Mijn ervaring met de dagelijkse races is dat ik veel meer kans heb op winst in de merkenraces ivm gr3 of gr4 races. Al zijn die races juist meestal wel leuker om te spelen omdat de snelheid wat hoger ligt en je meer grip hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
Gisteren nog wat gestoeid met de mission challenges. Was aanbeland bij stage 4-6 (rally nachtrace). Goeiemorgen wat een pain in the ass was dat! Pas na een poging of 20(!) goud kunnen pakken...

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:59:
Mijn ervaring met de dagelijkse races is dat ik veel meer kans heb op winst in de merkenraces ivm gr3 of gr4 races. Al zijn die races juist meestal wel leuker om te spelen omdat de snelheid wat hoger ligt en je meer grip hebt.
Hoe bedoel je die?
Ik heb bij de merkenrace juist minder kans om te winnen :+ Want bij de merkenrace ben ik gebonden aan Subaru en die is nou eenmaal minder snel dan de Gr.4 Renault/VW en de Gr.3 Porsche/VW/BMW.
Bij de landenrace gaat het vaak wel lekker eigenlijk, alleen die 10 minuten kwalificatie staat mij wat tegen. Ik wacht altijd al zo'n 30-60 seconden voordat ik naar buiten ga zodat ik een vrije baan heb. Maar daardoor kan ik ook vaak net een rondje minder rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:25
Gisteren aangekomen bij 6-8: Endurance Race (30 Lap)

Toch maar niet gestart omdat 30 rondjes wel serieus een uur rijden is. Maar vandaag staat hij wel op de planning. Vind het echt een prachtig spel en de campaign is echt wel best uitgebreid! En als ik het goed begrepen heb, komt er nog veel meer aan? :)

Zit nu op 2 miljoen coins. Heb pas 1 auto gekocht van 40k. Wat is is nou een auto die je echt zou moeten kopen en die je niet zomaar krijgt van een daily of behaalde missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
breminem schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:58:
Gisteren nog wat gestoeid met de mission challenges. Was aanbeland bij stage 4-6 (rally nachtrace). Goeiemorgen wat een pain in the ass was dat! Pas na een poging of 20(!) goud kunnen pakken...
Voor mij was dat persoonlijk de 'moeilijkste' missie die er tussen zat, dus wie weet geldt dat ook voor jou en heb je het lastigste achter de rug nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:44
breminem schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:58:
En er komt er nog eentje aan... 6-7: Race (2 Lap) Gr.B Garage Car @ Sardegna (Night)

Ik zit nu aan Stage 8, maar de rally/night missions vond ik echt het vervelendst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Verdomme, deed net de daily Gr.3 (Kyoto Driving Park), start met status C/B eindig met C/C :/

Van die gasten die je gewoon van de baan af beuken als je ze op het rechte stuk voorbij komt, jij spint, klapt in de vangrail, SR naar beneden en 10s straftijd... Lekker system soms :r

2e race ging al iets beter, maar je kan zien aan de tussentijd van je achterligger dat ze veel later remmen en je gewoon aan de binnenkant van een bocht voorbij proberen te beuken. Hufters.

Reed verder wel een aardige tijd geloof ik ~1:35.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

TheBrut3 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:14:
[...]... ben ik gebonden aan Subaru en die is nou eenmaal minder snel dan de Gr.4 Renault/VW en de Gr.3 Porsche/VW/BMW.
Denken jullie dat ze in een toekomstige update de BoP tussen verschillende auto's nog iets optimaliseren om het verschil kleiner te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
momania schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:12:

Is denk ik een beetje kort door de bocht (of beter: ik vind de term "lucky-round" niet juist). Een "lucky-round" kwali rijd je echt niet zomaar.

Als ik naar mezelf kijk: ik kan best goede kwali's rijden. Daar heb ik soms wel een paar rondjes voor nodig, om net dat ene rondje eruit te krijgen dat alle sectoren achter elkaar precies op hun plek vallen. Daarbij rijd ik veel meer op het randje dan dat ik in een race zou doen. Is het daarmee lucky? Ik vind van niet, dat is juist de charme van kwalificaties.

In races ben ik vaak dan ook wat langzamer per rondje dan in de kwali. Niet omdat ik er niks van bak, maar vooral omdat ik dan niet zo extreem op het randje wil rijden. In races worden fouten namelijk hard gestraft met verlies van posities.
Canis Lupus schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:37:
[...]
Denken jullie dat ze in een toekomstige update de BoP tussen verschillende auto's nog iets optimaliseren om het verschil kleiner te maken?
Reken daar maar wel op. Dat hebben ze tenslotte al een paar keer eerder gedaan. Ik verwacht dat ze een zo gelijkwaardig mogelijk veld willen hebben en blijven fine-tunen totdat de BoP goed is.

[ Voor 16% gewijzigd door ralph075 op 19-12-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Canis Lupus schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:37:
Ja dit blijven ze vast tweaken. Hier een % van gewicht/vermogen er af, daar een % erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
SonnyBBQ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:18:
[...]

En er komt er nog eentje aan... 6-7: Race (2 Lap) Gr.B Garage Car @ Sardegna (Night)

Ik zit nu aan Stage 8, maar de rally/night missions vond ik echt het vervelendst.
Nooooooo! :'( Na ja, als je doorzet en je kent het parcour op een gegeven moment uit je kop dan haal je uiteindelijk wel goud gelukkig.
Met een stuurtje is rally overigens wel pittiger dan met controller heb ik het idee.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

ralph075 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:50:
[...]

Als ik naar mezelf kijk: ik kan best goede kwali's rijden. Daar heb ik soms wel een paar rondjes voor nodig, om net dat ene rondje eruit te krijgen dat alle sectoren achter elkaar precies op hun plek vallen. Daarbij rijd ik veel meer op het randje dan dat ik in een race zou doen. Is het daarmee lucky? Ik vind van niet, dat is juist de charme van kwalificaties.
Ja maar dan is dat ene goede rondje waarschijnlijk een paar tienden sneller dan je gemiddelde, en mag ik hopen dat de rest van de kwalificatie rondjes allemaal redelijk dicht bij elkaar zitten qua tijd (binnen een seconde) ?

Het val mij gewoon op dat sommige bv een kwalificatie hebben van 1:55, maar in de race niet eens onder de 2:00 kunnen komen. Dan praat je over dik 5 seconden. Als je zo inconsistent rijdt, dan denk ik idd dat die kwalificaties soms een lucky-shot kunnen zijn.

Ik kom ook in de race toch altijd wel binnen 5 tienden van m'n kwalificatie tijd. En met dat constant rijden win je imho races, niet met alleen een super snelle kwalificatietijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
momania schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:11:
[...]
Ja maar dan is dat ene goede rondje waarschijnlijk een paar tienden sneller dan je gemiddelde, en mag ik hopen dat de rest van de kwalificatie rondjes allemaal redelijk dicht bij elkaar zitten qua tijd (binnen een seconde) ?
Klopt
Het val mij gewoon op dat sommige bv een kwalificatie hebben van 1:55, maar in de race niet eens onder de 2:00 kunnen komen. Dan praat je over dik 5 seconden. Als je zo inconsistent rijdt, dan denk ik idd dat die kwalificaties soms een lucky-shot kunnen zijn.
Serieus? Dat zijn inderdaad wel forse verschillen. Snap het ook niet, als je eenmaal een snel rondje op de klok hebt, dan weet je toch ook wel de lijnen die daarbij horen. Je zou dus mogen verwachten dat er idd geen 5 seconden zitten tussen kwali- en race-rondjes.
Ik kom ook in de race toch altijd wel binnen 5 tienden van m'n kwalificatie tijd. En met dat constant rijden win je imho races, niet met alleen een super snelle kwalificatietijd.
Zeker, in races is het belangrijker om constant te zijn dan de snelste ronde te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Banaan86 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:08:
Nice Patrick! Super tijd. Ik 2.01 met een SLS. Ik weet waar ik nog steken laat vallen. Nu nog er aan werken. Valt me wel op dat bijna niemand met een SLS rijdt... is de Porsche zoveel beter?
Ben uiteindelijk gekomen tot 1:56:6 in de race.

Heerlijk baan, maar wel echt knokken met de Porsche _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
ralph075 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:19:
[...]

Klopt

[...]

Serieus? Dat zijn inderdaad wel forse verschillen. Snap het ook niet, als je eenmaal een snel rondje op de klok hebt, dan weet je toch ook wel de lijnen die daarbij horen. Je zou dus mogen verwachten dat er idd geen 5 seconden zitten tussen kwali- en race-rondjes.
Dan moet je in de race die lijnen wel kunnen rijden, en hopen dat er niet 1 of ander iemand elke ronde wat van je lijnen verknald.

Ik zelf ben ik kwali meestal veel sneller dan in de race, omdat je in kwali gewoon vrijbaan hebt en in de race eigenlijk nooit.

Gisteren wel eindelijk weer eens een race gewonnen, op Lago Maggiore, gestart als 3e, nr 1 en 2 rijden elkaar eraf in bocht in en daarna kon ik mijn eigen race en lijnen rijden en won daardoor met 8 sec voorsprong. Helaas lukt dit niet zo vaak en heb ik heel veel moeite om achter iemand aan te rijden of kort rond andere mensen te rijden. Maak toch regelmatig licht contact wat of een straf of tijdverlies op levert.

Ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik dat nou kan verbeteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:25
Krijg gewoon een daily gift auto van een miljoen. Weet niet of dat random is, maar nu nog angstiger om geld uit te geven :p

Kreeg een Mclaren Ultimate vision Gran Turismo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Als je je online netjes gedraagt krijg je een duurdere wagen.

:+

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Dat “geld” heb je ook eigenlijk helemaal niet nodig. Ze hadden echt beter een auto kunnen geven bij het omhoog levelen in plaats van elke dag waarop je een klein stukje rijdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mileage store update;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UqsJ5fNO7RarpdBfPbpnOo4J/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mAT2OwmIDtKmKKBsIavg03Ik/medium.jpg
Geen nieuwe autos.
[...]

Dat verschil kan liggen aan dat de autos in kwalificatie trim rijden zonder banden slijtage en zonder brandstof. En in de race met gr3 is het vaak weer met slijtage en brandstof verbruik. Zeker de viper heeft hier ontzettend last van. De neus heeft al teveel onderstuur. Maar met dan het gewicht van de brandstof er ineens bij is het niet meer te doen bijna. Had op kyoto dat ik een top 10 tijd had met de viper. Maar in een race niet eens binnen 3 sec ervan kwam..
Dus ja het is soms gewoon een erg groot verschil tussen qualificatie en race.

[ Voor 67% gewijzigd door v8power67 op 19-12-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Ik had al een Hellcat gekregen en nu kreeg ik weer een. En gekregen autos leveren bij verkoop niks op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Banaan86 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:49:
Ik had al een Hellcat gekregen en nu kreeg ik weer een. En gekregen autos leveren bij verkoop niks op :(
Herkenbaar, zelf heb ik nu al een stuk of 4 Hyundai N 2025 VISION GT's in mijn garage. Daarvan is er 1 gelukkig nog wel in een andere kleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:21:
Gisteren aangekomen bij 6-8: Endurance Race (30 Lap)

Toch maar niet gestart omdat 30 rondjes wel serieus een uur rijden is. Maar vandaag staat hij wel op de planning. Vind het echt een prachtig spel en de campaign is echt wel best uitgebreid! En als ik het goed begrepen heb, komt er nog veel meer aan? :)
Heerlijke race is dat :) Kon hem winnen met een paar seconden voorsprong. En ik denk een twee of drie stopper. Met de laatste pitstop kwam ik nét achter nummer twee terug de baan op met de zachtste band eronder dus kon mooi in de aanval en racen. Won dus redelijk makkelijk :)

Ik vind die endurance altijd erg leuk om te rijden en als ik het goed zag is er morgen onderhoud aan de servers... Zal de update dan ook komen?! :9~
Zag dat er al over geklaagd werd dat het er nog niet was terwijl we al half december gepasseerd zijn. Ja, we hebben nog een aantal dagen.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

😆😀😂🤣

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JBxaJUw78Uju1QllYjyZYfda/medium.png

_o- _o- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Buiten dat je tijdens de kwali een compleet lege baan en nul afleiding hebt wisselen mensen ook wel eens van auto ;)
Als ik bv een snelle kwalificatietijd neerzet met een Mégane en enkele races later zin heb om met bv een Jaguar F-type te gaan racen dan sta ik ook enkele seconden te ver naar voren. No way dat ik dan tijdens de race nog enigszins in de buurt van de kwalificatietijd kom.
Als ik in dezelfde auto als in de kwalificatie race scheelt het vaak 0 tot max anderhalve seconde tov mijn kwalificatietijd denk ik.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Huh, is de kwalificatietijd dan niet gekoppelt aan de auto waarmee je die rijdt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je snelste kwalificatietijd van die dag blijft staan, ongeacht de auto waarin je rijdt ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Ergens is het wel jammer dat je kwali tijd elke dag gereset wordt

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Kyoto en gr3 liggen mij gewoon heerlijk !!
Sta op een voorlopige 9e plek in top 10 stars :D
Zal niet voor lang zijn maar toch ben er wel blij mee :P
In mn vip3r btw niet porsches of volkswagens nee dodge viper :D

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 19-12-2017 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:44
breminem schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:10:
[...]

Nooooooo! :'( Na ja, als je doorzet en je kent het parcour op een gegeven moment uit je kop dan haal je uiteindelijk wel goud gelukkig.
Met een stuurtje is rally overigens wel pittiger dan met controller heb ik het idee.
Lukt wel hoor. Even doorbijten ;) Op zich vind ik rally rijden met een stuurtje wel leuk, maar dan meer al driftend. En zo zet je niet (altijd) de snelste tijden neer.

Proberen jullie eigenlijk bij de missie's ook het vriendenklassement te kloppen? Ik zit op dit moment in een fase waarin ik gewoon doorga na goud. Can't be bothered. Een aantal van die wagen/race-combinaties vind ik gewoon niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Zo, alles goud in de SP. Voor de update moest ik sommige challenges of circuit uitdagingen wel eens vaker achter elkaar doen (met als hoogtepunt de Mercedes op een sector Nordschleife...).

Maar de laatste 1,5 week ga ik er fluitend doorheen, is wel erg makkelijk gemaakt zo. Er zijn ook geen penalties meer voor contact met de muur of andere autos dus die baan in Tokyo Kun je langs de vangrail rijden bijvoorbeeld.

Laat maar komen die nieuwe content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Vannacht na het onderhoud de nieuwe content?

[ Voor 16% gewijzigd door Unbreukable op 19-12-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:37:
Vannacht na het onderhoud de nieuwe content?
Your guess is as good as mine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Laat komen die offline content. Ben ff klaar met online. Iedere keer dat f*cking geram. Zelfs op de rechte stukken tikken ze tegen je kont aan waardoor je weer 26x in de rondte gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Laatst online: 19-09 14:44
Banaan86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:14:
Laat komen die offline content. Ben ff klaar met online. Iedere keer dat f*cking geram. Zelfs op de rechte stukken tikken ze tegen je kont aan waardoor je weer 26x in de rondte gaat.
Vraag mij dan eigenlijk wel serieus in met welke ratings je rijdt.
Komt bij namelijk zo goed als nooit voor dat er opzettelijk gebeukt wordt en al helemaal niet op een recht stuk.

Bij m`n A-S rating laten ze elkaar over het algemeen wel leven als je zij aan zij racet.

Gisteren kwam ik op Kyoto Gr. 3 niet verder als een 1;34,4. Misschien toch maar tractiecontrol een tikje lager zetten en ASM uit zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Banaan86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:14:
Ik heb zelf ook wel het idee dat het vanaf de SR-B rating wel goed lukt (al kan je soms nog wel net in een slecht pack zitten). Bij A komt het erg zelden voor en S al helemaal niet.

Uiteraard valt het beter mee als je vooraan racet. Ik moet zeggen dat het wel een toevoeging is die goed werkt, de SR-rating. Zelden zoveel sportief gedrag gezien in een racegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
angerblub schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:08:
[...]

Vraag mij dan eigenlijk wel serieus in met welke ratings je rijdt.
Komt bij namelijk zo goed als nooit voor dat er opzettelijk gebeukt wordt en al helemaal niet op een recht stuk.

Bij m`n A-S rating laten ze elkaar over het algemeen wel leven als je zij aan zij racet.

Gisteren kwam ik op Kyoto Gr. 3 niet verder als een 1;34,4. Misschien toch maar tractiecontrol een tikje lager zetten en ASM uit zetten.
Ook in B-B komt het voor hoor: op een recht stuk houdt iemand straks links aan na van de baan te zijn geraakt, wil je er rechts langs wordt je keihard eraf gebeukt. Maar over het algemeen Kun je zeggen dat je in de top 5 moet rijden, niet in de subgroep want dat is erg veel do or die.

Maar A/S rating en dan met ASM rijden...? Dat is toch voor noobs, man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:27
Poeh, wat is GT Sport een heerlijke game. Ben nu vooral bezig met Missions (Driving school net alles op goud afgerond) en ben daarmee halverwege. De ene missie haal je lachend in 1 of 2 keer goud, bij de andere ben je 10 of 20 pogingen verder :+.
Maar dit was bij Driving School eigenlijk ook wel.

Het enige waar ik nog wat moeite mee heb zijn de online races. Misschien is het een kwestie van de banen en de auto's leren kennen, want bij de kwalificatie eindig ik steevast ergens bij de laatste 5, en hoewel ik in de race soms best goed mee kan komen en soms zelfs wat plekken pak, maak ik altijd wel 1 of meerdere foutjes waardoor ik weer terug geworpen word.

Is dit herkenbaar, en gaat het vanzelf wat beter? Ik wil uiteindelijk wel mee doen voor de podiumplaatsen, uiteraard :P. Daarbij moet ik wel toegeven dat het jaaaaaren geleden is dat ik veel racegames speelde.
Ik stuur overigens met motion control, helaas (nog) geen stuurtje in huis.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Heel herkenbaar :D
Ik vind de online races ook echt top, vooral ook door SR rating waardoor je wat 'realistischer' rijdt.

Ik speel de game nu een kleine twee weken, en moet de banen nog echt leren kennen, waardoor je veel zekerder aan een race kan deelnemen. Merk nu dat ik eigenlijk alleen Interlagos, Dragon Trail, Alsace Village en Kyoto Driving Park ècht goed ken.
Daar valt dus nog wel wat te winnen :)
Zelf rijd ik met een stuurtje, wat vooral de lijnen die je kunt rijden een stuk soepeler maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
Schimanski81 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:52:
[...]

Ook in B-B komt het voor hoor: op een recht stuk houdt iemand straks links aan na van de baan te zijn geraakt, wil je er rechts langs wordt je keihard eraf gebeukt. Maar over het algemeen Kun je zeggen dat je in de top 5 moet rijden, niet in de subgroep want dat is erg veel do or die.

Maar A/S rating en dan met ASM rijden...? Dat is toch voor noobs, man.
Oh jee.... ik rij (vooralsnog) met sommige auto's (voornamelijk gr.3 auto's) in de race ook met ASM aan. In de kwalificatie niet, want zonder is inderdaad sneller. Maar in een race is het net ff wat te hectisch, je moet nog wel eens uitwijken, een andere race lijn pakken, krijgt nog wel eens een tikje, etc. Merk inderdaad dat andere sneller zijn, maar ik rij meestal constanter en profiteer van andere hun fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Ik zit nog in C/D of C/E. Kom haast niet verder door al dat gebeuk. Soms rijdt er iemand vlak voor me en als ik er dan voorbij wil steken gaat ie mega vroeg op de rem en klap ik op de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Banaan86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:18:
Ik zit nog in C/D of C/E. Kom haast niet verder door al dat gebeuk. Soms rijdt er iemand vlak voor me en als ik er dan voorbij wil steken gaat ie mega vroeg op de rem en klap ik op de achterkant
Wat voor mij gewerkt heeft in het begin was trage races rijden. In de daily races met voorwielaangedreven auto's op lange banen sprijdt het veld vaak heel snel uit, je kunt dan vaak een paar rondjes rijden zonder binnen een paar seconden van iemand te komen. Eenmaal in SR C vond ik het steeds beter gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 14-09 20:33
De opzet voor het tweede GT Sport seizoen is klaar! Wat gaan we doen?

Een WEC kampioenschap met maar liefst vier kampioenschappen!

De vier kampioenschappen zijn:
  • Gr.1 Kampioenschap
  • Gr.3 Kampioenschap
  • Gr.4 Kampioenschap
  • TEAM Kampioenschap
De overige details via de site hieronder.

Vanavond gaan we kijken hoe het allemaal gaat uitpakken met verschillende auto's ed. Het is immers weer woensdag. Wel zal er vanavond met striktere settings worden gereden. Denk aan o.a.: Damage full, Ghosting uit, impact penalties aan. Streven van ons is dat iedereen zo netjes mogelijk rijdt om de online lobby frustratie hier niet te hebben.

Maar het is natuurlijk wel wacky woensdag dus dat betekent dat we af zullen sluiten met een destruction derby!

Aanmelden voor vanavond via de site. Mocht je die stap te groot vinden voor een eerste keer, stuur me dan via hier een DM en dan regelen we dat ook wel weer :)

Denk ook niet dat je niet goed genoeg bent om mee te doen. Iedereen mag mee doen, zolang je maar netjes blijft rijden en geen mensen gaat beuken of bewust in de weg gaat rijden.

En ik adviseer iedereen om ook de party chat te joinen! Helaas maar 8 plekken vrij dus wees er op tijd bij.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Pagina: 1 ... 35 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing