Acties:
  • 0 Henk 'm!
Banaan86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:14:
Laat komen die offline content. Ben ff klaar met online. Iedere keer dat f*cking geram. Zelfs op de rechte stukken tikken ze tegen je kont aan waardoor je weer 26x in de rondte gaat.
Maak je geen illusies dat de AI van GT wél weet wat netjes racen is, die rijden gewoon op rails en beuken jou er ook af als je op hun lijntjes komt hoor :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Banaan86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:14:
Laat komen die offline content. Ben ff klaar met online. Iedere keer dat f*cking geram. Zelfs op de rechte stukken tikken ze tegen je kont aan waardoor je weer 26x in de rondte gaat.
Zit ik ook op te wachten ja...hopelijk komt dat snel (al is "ergens in december" bijna voorbij :) )

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze hebben geen jaartal genoemd toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 14:44
Rn82 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:03:
[...]

Oh jee.... ik rij (vooralsnog) met sommige auto's (voornamelijk gr.3 auto's) in de race ook met ASM aan. In de kwalificatie niet, want zonder is inderdaad sneller. Maar in een race is het net ff wat te hectisch, je moet nog wel eens uitwijken, een andere race lijn pakken, krijgt nog wel eens een tikje, etc. Merk inderdaad dat andere sneller zijn, maar ik rij meestal constanter en profiteer van andere hun fouten.
Ik ga dan maar eens proberen om dan zonder de ubernoob ASM aan te rijden, misschien word ik dan wel een ss`er O-)
Banaan86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:18:
Ik zit nog in C/D of C/E. Kom haast niet verder door al dat gebeuk. Soms rijdt er iemand vlak voor me en als ik er dan voorbij wil steken gaat ie mega vroeg op de rem en klap ik op de achterkant
Misschien een idee om lekker achter aan te rijden een aantal racen, dan zak je qua CB misschien wel af naar D of E maar dan kun je daarna als je je SR op A of S hebt staan jezelf weer opwerken en dan doorstromen naar een hogere CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03

momania

iPhone 30! Bam!

Mm, Brands Hatch vandaag voor Gr.3 Niet echt m'n favo track, vrij small dus lastig inhalen en de curbs + gras zijn onvergeeflijk.
Race net ging op zich wel lekker, maar maakte 2 keer zelf een foutje en spinde van de baan. 8e gestart en 9e over de finish, zonder duwen en stoten, dus m'n SR is weer terug op B gelukkig. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
angerblub schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:39:
[...]

Ik ga dan maar eens proberen om dan zonder de ubernoob ASM aan te rijden, misschien word ik dan wel een ss`er O-)

[...]

Misschien een idee om lekker achter aan te rijden een aantal racen, dan zak je qua CB misschien wel af naar D of E maar dan kun je daarna als je je SR op A of S hebt staan jezelf weer opwerken en dan doorstromen naar een hogere CB
Als je de nations of merken races rijdt telt in de kwalificatie je SR ook mee. Zijn ook langere races dus als je je daar een beetje afzijdig houdt en defensief rijdt, Kun je wat sneller je SR opkrikken.

Je DR zakt niet zo snel naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Schimanski81 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:39:
[...]

Als je de nations of merken races rijdt telt in de kwalificatie je SR ook mee. Zijn ook langere races dus als je je daar een beetje afzijdig houdt en defensief rijdt, Kun je wat sneller je SR opkrikken.

Je DR zakt niet zo snel naar mijn idee.
Klopt inderdaad, ik zelf zit al een tijdje de juiste balans te vinden tussen toch presteren maar ook de m`n SR te houden op S. Dat gaat niet altijd even goed, val soms even terug naar A.

Jammer van de Brands Hatch op GR. 3, hopen op een leuke merken of landenrace.
Anders misschien even in verdiepen om vanavond in de tweaker lobby te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 01:34
Ik krijg de nürburgring nordschleife maar niet goud, alle sectors heb ik makkelijk goud kunnen halen maar de hele rit...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:17
dm-dutchman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:52:
Ik krijg de nürburgring nordschleife maar niet goud, alle sectors heb ik makkelijk goud kunnen halen maar de hele rit...
maar echt 1 advies; oefenen...

Eerst zul je de baan leuk vinden.
Daarna zul je hem haten.
Uiteindelijk zul je er van gaan houden...

Je zit nog bij stapje 2 denk ik zo ;-)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
SonnyBBQ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:06:
[...]

Lukt wel hoor. Even doorbijten ;) Op zich vind ik rally rijden met een stuurtje wel leuk, maar dan meer al driftend. En zo zet je niet (altijd) de snelste tijden neer.

Proberen jullie eigenlijk bij de missie's ook het vriendenklassement te kloppen? Ik zit op dit moment in een fase waarin ik gewoon doorga na goud. Can't be bothered. Een aantal van die wagen/race-combinaties vind ik gewoon niet leuk.
Haha, heel herkenbaar. Op het moment dat ik goud haal maar geen mooie tijd heb neergezet, dan ga ik gewoon nog een keer om wat hoger in de ranking (friendlist) te komen. 8)

PSN: breminem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rn82
  • Laatst online: 17-09 13:32
Ik weet niet hoe betrouwbaar de informatie is, maar hier wordt gesuggereerd dat de 'grote' update aanstaande vrijdag komt, inclusief een aantal foto's (van onder andere de Samba bus)....
https://www.gtplanet.net/...-gt-league.369508/page-54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
Het is de laatste tijd 50/50 bij mij met het aantal beukers.

Gisteren nog een spannend gevecht gehad voor plek 1 met een Spanjaard. Helaas maakte ik een klein foutje waardoor hij langszij kon komen. Het enige jammere was dat hij nog een licht tikje gaf waardoor ik in de bocht, vlak voor het rechte stuk, snelheid tekort kwam om weer een inhaalpoging te wagen.

De dagen ervoor flink wat online races gedaan op Interlagos. Tijdens de 1ste race had ik geen kwalificatie tijd neergezet, en om door het middenveld heen te komen toch flink wat SR- meldingen gezien. Daarna toch maar even een rondje gekwalificeerd. Dan merk je echt dat het vooraan rijden een stuk vreedzamer is (over het algemeen dan). Ik rijd nog rond in S/B.

Vanavond maar is beginnen aan Nordschleife, nog niet op gereden in GT Sport. :X

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desley1992
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 12:45
Def87 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:01:
Het is de laatste tijd 50/50 bij mij met het aantal beukers.
Hier precies hetzelfde. De ene race heb je er geen last van (ook al start je in het middenveld), maar de andere race wordt je aan alle kanten van de baan afgetikt (terwijl je zelf clean rijdt).

Merk zelf vaak dat in bochten na rechte stukken dat mensen echt geen behoefte hebben om af te remmen en mij dan maar gebruiken als rem, door keihard tegen mij aan te beuken. Erg vervelend. Vervolgens ben je de rest van de race bezig om deze vervelende gastjes weer in te halen, omdat mijn race pace drie keer zo hoog ligt... :'(

Weet iemand hier de beste manier eigenlijk is om zo snel mogelijk in rating te stijgen? Merk dat ik niet echt verder kom, vaak door zulke acties.

Apple|Games|PSN: desjuhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
desley1992 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:09:
[...]

Hier precies hetzelfde. De ene race heb je er geen last van (ook al start je in het middenveld), maar de andere race wordt je aan alle kanten van de baan afgetikt (terwijl je zelf clean rijdt).

Merk zelf vaak dat in bochten na rechte stukken dat mensen echt geen behoefte hebben om af te remmen en mij dan maar gebruiken als rem, door keihard tegen mij aan te beuken. Erg vervelend. Vervolgens ben je de rest van de race bezig om deze vervelende gastjes weer in te halen, omdat mijn race pace drie keer zo hoog ligt... :'(

Weet iemand hier de beste manier eigenlijk is om zo snel mogelijk in rating te stijgen? Merk dat ik niet echt verder kom, vaak door zulke acties.
Precies hetzelfde hier. Kreeg de tip van iemand hier om achteraan te hobbelen en zo in SR rating te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desley1992
Banaan86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:11:
[...]
Precies hetzelfde hier. Kreeg de tip van iemand hier om achteraan te hobbelen en zo in SR rating te stijgen.
Hmm, dat worden een aantal lange races dan, haha. Zal het eens gaan proberen; bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:28
Kwalificeren is erg belangrijk. Neem daar ook de tijd voor. Kijk naar de beste tijden en welke auto's daarvoor gebruikt zijn. Pak wel een auto waarin je constante tijden kan rijden. In Gr4 zijn het nu de voorwielaandrijvers die sneller gaan dan de rest, maar ik persoonlijk vind dat geen rijden. Dan pak ik wel een auto die mij wel bevalt.
Je hoeft natuurlijk niet elke dag een daily te doen. Als het circuit of de autogroep je niet bevalt kijk je gewoon weer de volgende dag. Ik zit nu in B/S en kruip langzaam richting de A/S.

Weten jullie trouwens wanneer (hoe laat) de daily's refreshed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desley1992
VCDfan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:18:
Kwalificeren is erg belangrijk. Neem daar ook de tijd voor. Kijk naar de beste tijden en welke auto's daarvoor gebruikt zijn. Pak wel een auto waarin je constante tijden kan rijden. In Gr4 zijn het nu de voorwielaandrijvers die sneller gaan dan de rest, maar ik persoonlijk vind dat geen rijden. Dan pak ik wel een auto die mij wel bevalt.
Thanks voor de tip! Qua kwali-tijden rijd ik altijd wel vooraan mee. Het zijn vaak de eerste bochten waar iedereen al gelijk op elkaar beukt in die lage ratings, waar ik dan altijd (toevallig) de sjaak ben :O.

Voor de GR.4 klasse gebruik ik vaak de Scirocco, ook toevallig voorwiel-aangedreven, maar dan meer vanwege de fijne wegligging.
Het was altijd elke dinsdag op het begin, is het nu niet elke 24 uur? (na één van de updates)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:25
Net de Nurburgring Final op gold gehaald. Man wat was de vet!! Ging allemaal maar net goed. Toch nog 38 seconden langzamer dan @Voxalizer over 4 rondjes, maar toch wel blij! Nu nog 1 race van zilver naar gold racen. Dat is die race van een uur. Moddervette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 19-09 13:17
We zijn via psnracing.nl nog op zoek naar eventuele deelnemers aan her WEC seizoen dat medio / eind januari gaat beginnen. We hebben inmiddels 15 aanmeldingen na een halve dag. Dus waarschijnlijk kunnen we met 2 avonden starten!
Interesse? Let me know

PSN RobinNova

Acties:
  • +1 Henk 'm!
desley1992 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:09:
[...]
Wat ook helpt is het rijden van lange races van bv 8 of 10 rondes.
Het veld wordt vaak al redelijk snel uit elkaar getrokken waardoor je meerdere rondes vrij baan hebt en de groene +SR ratings aan elkaar kunt rijgen.
Ik dacht rond 1 of 2 uur 's nachts Nederlandse tijd.

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 20-12-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Ik rijd de laatste tijd toch weer wat meer online races. Nu vind ik het ook leuk om gewoon alleen de qualify te rijden vd daily races.
En dit is natuurlijk leuker als je meer vrienden hebt waarmee je jouw tijden kunt vergelijken :)

Dus voeg mij gerust toe.
Pelter29 is mijn psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Net ook weer een online race gereden, gr4 op Suzuka. Wat een drama...

Als 3e gekwalificeerd, 1e bocht er af gedrukt, terug op de baan als 10e... 2de ronde er weer afgedrukt en als laatste over de finish.. Man man man, wat een frustraties.

Mijn rankings zijn C/S.

Maar goed, maar morgen weer een nieuwe ronde. :)

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

• Banaan86
Hoe spelen jullie trouwens met een controller? Ik speel nog oldschool met de D-pad :D wel R2 en L2 voor gas en remmen maar misschien ga ik weer terug naar X en Vierkant hehe.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:18
Ah man die merkenrace van vandaag was te moeilijk in S op sportiviteitsbeoordeling. Ik heb de hele avond geprobeerd om voor een overwinning te gaan maar het is me voor het eerst niet gelukt sinds ik het spel heb. Ik kreeg het idee dat ze daar wel met stuurtje rijden want mijn beste tijd zat niet echt ver van de top 10 tijden, toch was zelfs het podium halen bijna niet te doen. Misschien dan toch maar mijn sportiviteitsbeoordeling naar beneden corrigeren zodat ik wat betere matchmaking krijg. Op den duur is het namelijk niet zo leuk meer namelijk.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• dm-dutchman
Kronos1979 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:54:
[...]

Daarna zul je hem haten.

Het is wel echt m'n favoriete baan, en kan ook nog steeds genieten van racen over die baan. Gisteren was ik 4 seconden te langzaam. Misschien klok ik vanavond wel goud, en anders vrijdag of nog later ;)

EDIT: klein detail, ik speel GT al sinds GT1 op de PS1.

[ Voor 5% gewijzigd door dm-dutchman op 21-12-2017 12:15 ]

• Education

Education

Lasmibalsingh schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:59:
Ah man die merkenrace van vandaag was te moeilijk in S op sportiviteitsbeoordeling. Ik heb de hele avond geprobeerd om voor een overwinning te gaan maar het is me voor het eerst niet gelukt sinds ik het spel heb. Ik kreeg het idee dat ze daar wel met stuurtje rijden want mijn beste tijd zat niet echt ver van de top 10 tijden, toch was zelfs het podium halen bijna niet te doen. Misschien dan toch maar mijn sportiviteitsbeoordeling naar beneden corrigeren zodat ik wat betere matchmaking krijg. Op den duur is het namelijk niet zo leuk meer namelijk.
Persoonlijk vind ik het nog steeds best leuk om in het middenveld te vechten voor een positie, als het maar eerlijk gaat. Dat botsen begint mij echt de keel uit te hangen.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
desley1992 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:15:
Hmm, dat worden een aantal lange races dan, haha. Zal het eens gaan proberen; bedankt! :*)
Zo lang worden de races niet. Als je geen kwalificatietijd neerzet start je al (bijna) achteraan. Als je dan jezelf voor de eerste bocht terug laat zakken naar de laatste plaats, daarna kan je gewoon regulier je race rijden.Daarin zal je vanzelf ook nog wat plaatsen goedmaken.

Verwijderd

TheBrut3 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:53:
[...]

Zo lang worden de races niet. Als je geen kwalificatietijd neerzet start je al (bijna) achteraan. Als je dan jezelf voor de eerste bocht terug laat zakken naar de laatste plaats, daarna kan je gewoon regulier je race rijden.Daarin zal je vanzelf ook nog wat plaatsen goedmaken.
Of gewoon een degelijke kwalificatie knallen :P Vanaf positie 7 en hoger valt het echt goed mee hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:46
Ik heb een paar races expres erg rustig gereden en heb nu SB S. Wat een verschil! Racen gaat vooralsnog gewoon fair en de keren dat ik gebeukt werd, kwam het door een matige internetverbinding. Top!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Morgen nieuwe onderhoud voor gt sport.
Dus hoogstwaarschijnlijk komt de grotenupdate dan. Zoals al gerumourd was.
Zou zeer welkom zijn :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:53:
Jaja....ik duim met je mee, offline lijkt me leuker omdat ik dan misschien kan meekomen of winnen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan ga ik de playseat weer eens op de plek zetten waar ie hoort: voor de tv 8)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:39:
[...]

Dan ga ik de playseat weer eens op de plek zetten waar ie hoort: voor de tv 8)
Sjit dan valt er van jou ook niet te winnen, Zathan no:2. ;)
Dat valt best mee hoor, ik zit gewoon halverwege DR B dus zo supersnel ben ik ook weer niet ;)
Wel slim dat je jezelf zo in de underdog positie manoeuvreert :P

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:49:
Dat valt best mee hoor, ik zit gewoon halverwege DR B dus zo supersnel ben ik ook weer niet ;)
Wel slim dat je jezelf zo in de underdog positie manoeuvreert :P
Nou ik ben gezien de tijden van anderen echt de underdog, maar het is geen probleem hoor.
Ik doe Wolfenstein II ook niet op de moeilijkste stand, gemiddeld is meer dan prima. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als er nog mensen me willen toevoegen :
hjallo is mn psn naam.
Speel veel gt sport, maar doe vooral qualificatie.
Doe sons wel online racen maar meeste gaat in het time attacken zitten bij mij :)
Door mijn korte aandachtsspan is vaak racen te vermoeiend, en bij time attacken kan ik mij mijn fouten maken zonder consequenties.
Vind het ook wel leuk om tenzien waar ik ong sta vergeleken met anderen.
Kan soms top 10 tijden halen maar meestal haal ik rond 1a 1.5 sec achter de nr1 van top 10(athans ik probeer dit zvm als doel te stellen).

[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 21-12-2017 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:25
v8power67 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:21:
hjallo is mn psn naam.
Doe sons wel online racen maar meeste gaat in het time attacken zitten bij mij :)
Als je dan ook alle missies opnieuw wilt rijden :p met de vorige update hebben ze alles gereset volgens mij. Best zonde dat die tijden niet meer zichtbaar zijn.

• angerblub
Enig idee hoe laat en hoelang de onderhoud is? ik weet dat ingame dat bericht voorbij is gekomen maar niet precies nagekeken. Maar ik wou morgenvroeg even knallen voordat ik t/m kerst niet meer kan rijden.
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:25:
[...]

Als je dan ook alle missies opnieuw wilt rijden :p met de vorige update hebben ze alles gereset volgens mij. Best zonde dat die tijden niet meer zichtbaar zijn.
Nou ga er eens over nadenken haha. Opzich wel leuk om weer te doen ja.
angerblub schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:25:
[...]

Enig idee hoe laat en hoelang de onderhoud is? ik weet dat ingame dat bericht voorbij is gekomen maar niet precies nagekeken. Maar ik wou morgenvroeg even knallen voordat ik t/m kerst niet meer kan rijden.
Onderhoud is op 22/12/2017 van 5:00 tot 7:00.
Neem aan dat dit al nl tijden zijn gezien er niks staat van gmt ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

hjallo is mn psn naam.
Man je staat er al een paar jaar in mijn vriendenlijst, en ik ken je niet eens. _O- :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Videotje van een 'league' die gestreamed wordt op twitch waaraan ik en een paar andere Nederlanders meedoen tussen de Amerikanen.. Misschien willen aantal van jullie ook meedoen met een volgend seizoen. Kans is dan ook groter dat er een seizoen komt dat meer geschikt is voor EU-tijden.

Dit is een holiday-cup tussen de seizoen door, dus niet zo serieus en niet alle rijders zijn er
[Video: https://www.twitch.tv/videos/211121386]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

hjallo is mn psn naam.
Door mijn korte aandachtsspan is vaak racen te vermoeiend, en bij time attacken kan ik mij mijn fouten maken zonder consequenties.
Vind het ook wel leuk om tenzien waar ik ong sta vergeleken met anderen.
Kan soms top 10 tijden halen maar meestal haal ik rond 1a 1.5 sec achter de nr1 van top 10(athans ik probeer dit zvm als doel te stellen).
Ha, je staat bij mij al een week of twee in de vriendenlijst. En je bent een ideale referentie :D
Als ik met kwalificatie binnen een seconde (of twee, of drie) achter jou sta, heb ik het goed gedaan :+
Vaak levert het die dag dan wel een paar pole positions op (B/B tot C/D rating hier)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• rgarretsen
  • Laatst online: 17-09 11:36
Same here, als ik het binnen een seconde op hjallo hou, dan heb ik het gewoon goed gedaan en sta ik vooraan in races.

Hier ook problemen met langer concentreren, dus ik race ook niet al te veel. Hang rond in B S, langzaam kruip ik richting A S.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik heb een tijd neergezet in Duitsland, ruim 15 seconden langzamer dan hjallo.
Genoeg gezien ik ga niet meer online ik schaam me kapot. 8)7 ;)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Geen Gr.3 vandaag, jammer, maar de Gr.4 was ook wel even leuk.
Nog weinig op de nieuwe Nürburgring gereden en ging er voor met de Scirocco. Weinig grip en vooral veel torque steering, dus moet redelijk wennen en aanpassen :X

Uiteindelijk tot een rondje ~2:07.5 gekomen, met een meer realistisch gemiddelde een seconde langzamer. De langzame bochten is echt make or break op dat circuit en het is nog even zoeken tot hoever je sommige bochten af kan snijden (zonder penalty) en zo wat tijd winnen. Je kan soms best ver over de curbs ben ik al wel achter.

Tijdens de race als 3e gestart, tijdje 2e gereden, omdat de nr. 2 een foutje maakte. Daarna door zelf een foutje te maken weer terug naar 3 gegaan. Toen op de hairpin kwam nr. 4 aan de binnenkant vol erin, en dus uiteindelijk 5e geworden :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Is nu een officieel bericht in de game, de maintenance is 3cht voor de nieuwe update !!!
Me happy!!
Afbeeldingslocatie: http://media1.giphy.com/media/6fScAIQR0P0xW/giphy.gif

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

yay! *O*

• Education

Education

momania schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:24:
Geen Gr.3 vandaag, jammer, maar de Gr.4 was ook wel even leuk.
Nog weinig op de nieuwe Nürburgring gereden en ging er voor met de Scirocco. Weinig grip en vooral veel torque steering, dus moet redelijk wennen en aanpassen :X

Uiteindelijk tot een rondje ~2:07.5 gekomen, met een meer realistisch gemiddelde een seconde langzamer. De langzame bochten is echt make or break op dat circuit en het is nog even zoeken tot hoever je sommige bochten af kan snijden (zonder penalty) en zo wat tijd winnen. Je kan soms best ver over de curbs ben ik al wel achter.

Tijdens de race als 3e gestart, tijdje 2e gereden, omdat de nr. 2 een foutje maakte. Daarna door zelf een foutje te maken weer terug naar 3 gegaan. Toen op de hairpin kwam nr. 4 aan de binnenkant vol erin, en dus uiteindelijk 5e geworden :/
Blijft een mooi baanjte. Vermaakt me daar ook prima.

Dit was mijn race:

YouTube: Gran Turismo™SPORT gr4 on nurburgring

Kwali 3de, uiteindelijk 2de.

Oh ja, wat is hjallo snel :)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Netjes. Welke auto is dat waarmee je rijdt?
Het is idd een leuke baan, lekker uitdagend zeker.

Besef me nu dat ik TC eens moet gaan uitzetten. Klein beetje ABS blijft er dan nog over bij de hulp.
Aangezien de kerstdagen eraan komen, mooi tijd om wat te experimenteren.

Ook zie ik dat bv in Gr.3 de Porsche redelijk populair is, en heb er wel wat in gereden en het rijdt best fijn, maar het is ook een zware auto om in te rijden heb ik het idee. Het stuur gaat enorm zwaar in die auto en na een uur rijden ben ik echt stuk met de Porsche. De Beetje is wat dat betreft misschien een ouwe lullen bak, maar veel makkelijker (en soms evengoed ook best snel genoeg). Moet toch eens wat andere auto's gaan proberen. Ben ook zeker geïntrigeerd door de Viper. De open VW GTI is ook cool, die heeft voor korte banen een lekkere korte afstelling op de bak, maar heeft wat minder grip her en der.

• Education

Education

momania schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:28:
Netjes. Welke auto is dat waarmee je rijdt?
Het is idd een leuke baan, lekker uitdagend zeker.
De Megane :)
Besef me nu dat ik TC eens moet gaan uitzetten. Klein beetje ABS blijft er dan nog over bij de hulp.
Aangezien de kerstdagen eraan komen, mooi tijd om wat te experimenteren.
Ja idd, ABS staat bij mij ook aan als enige hulp. Zonder gaat bij mij echt gruwelijk fout.
Ook zie ik dat bv in Gr.3 de Porsche redelijk populair is, en heb er wel wat in gereden en het rijdt best fijn, maar het is ook een zware auto om in te rijden heb ik het idee. Het stuur gaat enorm zwaar in die auto en na een uur rijden ben ik echt stuk met de Porsche. De Beetje is wat dat betreft misschien een ouwe lullen bak, maar veel makkelijker (en soms evengoed ook best snel genoeg). Moet toch eens wat andere auto's gaan proberen. Ben ook zeker geïntrigeerd door de Viper. De open VW GTI is ook cool, die heeft voor korte banen een lekkere korte afstelling op de bak, maar heeft wat minder grip her en der.
Gr.3 race ik beter met de VW Beetle. VW GTI gebruik ik meestal op de ovals.

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Had het gevoel vandaag dat in de race de Megane net wat meer power heeft, en bij gelijke exit van een bocht hij dus net iets weg rijdt. Daar komt de Scirocco echt te kort nu. Aan jouw video te zien zijn de versnellingsafstellingen redelijk gelijk, aangezien je de bochten in dezelfde versnelling pakt als ik met de Scirocco. Mechanische grip kan ook nog een ding zijn. De Scirocco op Nürburgring vandaag spint alleen maar met z'n voorwielen zo de bocht uit als je gas geeft :X
Gr.3 race ik beter met de VW Beetle. VW GTI gebruik ik meestal op de ovals.
Beetje is zover ook m'n favo. Heeft onwijs lekker balans voor m'n gevoel. Maar heb wel het idee dat ik met de Porsche op veel banen sneller kan zijn, maar het is gewoon wat meer werk en de foutjes die je dan ook maakt zijn minder vergevelijk.

Weet er iemand trouwens een goed online overzicht van de huidige snelste tijden per circuit?

[ Voor 26% gewijzigd door momania op 21-12-2017 21:44 ]

• Education

Education

Grip van de Megane bij uitkomen van de bochten is geweldig. Ook kun je met die auto super laat remmen zonder de controle te verliezen. Overpowered, maar heerlijk om in te racen. ;)

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:42
Weet er iemand wat er allemaal in de update zal zitten morgenochtend?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!
extreme8eight schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:01:
Weet er iemand wat er allemaal in de update zal zitten morgenochtend?
12 autos en singleplayer content.
Verder is het gissen of ze meer updaten of niet.
https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_8407068.html

• Banaan86
Vandaag een playseat gekocht met T150 Pro. Super tof. En morgen nog meer content ohyeah! Vandaag bijna mijn 2e win te pakken in de TT race.

• Banaan86
Op welke TCS setting rijden jullie eigenlijk met de Mégane? Ik weet dat het de snelste auto is heel populair maar ik vind het geen fijne auto om mee te rijden. Ik rij veel liever met RWD of AWD.

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:42
Banaan86 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:48:
Op welke TCS setting rijden jullie eigenlijk met de Mégane? Ik weet dat het de snelste auto is heel populair maar ik vind het geen fijne auto om mee te rijden. Ik rij veel liever met RWD of AWD.
Ik rij het liefst met de Gr3 series. De Dodge Viper maar vooral de Beetle liggen mij enorm

Ik hoop vooral dat er in de update meer tracks komen. Zit daarop eigenlijk te wachten

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Banaan86 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:48:
Ik rij met de Mégane zonder tcs.
Sowieso gr4 alles zonder tcs.
Net even de viper gepakt en reed een 2:04.6. 4 tiende langzamer dan de megane.
Maar zag dat er iemand in de top 10 staat met een viper en die rijd een 2:02... Damn en die replay daarvan was echt ziek.
Naja ben al blij met mn 2.04.2, maar ben ruim 2 sec langzamer dan de snelste van europa :|

Vind die megane trouwens echt geen hol aan...
Ging naar mn viper en ondanks dat ie trager is rijd het 100x leuker. Veel meer plezier ipv onderstuur en onderstuur en nog meer onderstuur....

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 22-12-2017 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 1.10 is live nu en 2.7Gb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Vanochtend al even 2 racejes gedaan in 1 van de cupjes. Je kan de auto's kiezen die je in je garage hebt en volledig upgraden qua power en gewicht en dan vervolgens het hele veld inhalen in de eerste ronde en daarna 10 seconden per ronde met twee vingers in de neus wegrijden.
Dat is wel ontzettend jammer, waarom hier dan geen BoP toepassen?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Nieuwe Single Player onderdelen zijn nu actief?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
In Gr 4 vind ik de TT cup ook heerlijk rijden. Niet de snelste heb ik het idee maar ik kan daar wel heel degelijk ongeveer dezelfde tijden mee rijden met op dragontrail alles binnen max 0.6 uit elkaar. In races lukt dat minder als je eens moet uitwijken. Maar met vrije baan lukt dat ook redelijk en kun je daarmee ook winnen. Leuke races met meganes die dan net wat sneller uit accelereren. Ook de Atenza is heerlijk in beide groepen :) . Ik ben zo ie zo wel fan van gr4. Geeft net dat cup rijden idee, lekker gooien met die auto op en je kunt je nog een foutje permitteren. In gr3 rijdt ik ook graag met de sls en de McLaren, kan ik goed mee uit de voeten. De Corvette is ook leuk maar wat werken ook. De Porsche rij ik ook graag mee maar is zoals hierboven gezegd wordt inderdaad behoorlijk wat werken.

Kan mij overigens nog wel herinneren dat ik bek af was met de Indy 500 met stuurwiel etc ook al is het telkens maar naar links.

[ Voor 3% gewijzigd door Daniel_Elessar op 22-12-2017 08:22 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
Had gisteren wel, voor mijn doen, een heerlijke inhaalactie.

YouTube: Gran Turismo™SPORT_20171222074602

Wel jammer, en dat vind ik erg vaak gebeuren, is dat ze toch nog gewoon normaal in proberen te sturen terwijl ik aan de binnenkant zit. Misschien dat het ook aan mijn iets agressievere rijstijl ligt hoor, dat kan ook :P
Ik krijg namelijk wel vaker berichten na de race van dat ik niet netjes rijd, terwijl de rijders in kwestie gewoon de deur open laten, en insturen terwijl ik er dan rij. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Def87 op 22-12-2017 09:28 ]

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

OzzieMann schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:41:
Vanochtend al even 2 racejes gedaan in 1 van de cupjes. Je kan de auto's kiezen die je in je garage hebt en volledig upgraden qua power en gewicht en dan vervolgens het hele veld inhalen in de eerste ronde en daarna 10 seconden per ronde met twee vingers in de neus wegrijden.
Dat is wel ontzettend jammer, waarom hier dan geen BoP toepassen?
Ja, dat herinner ik me ook nog uit GT5. Ik denk dat het leukst is om gewoon met Stock auto's te rijden, dan heb je denk ik meeste uitdaging.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Lekker hoor de nieuwe content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowman83
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-08 08:32
Bij 'league' verwacht ik een serie races met kwalificatie, puntenklassement en leuke statistieken. Dit is gewoon een nieuwe verzameling single race challenges, of mis ik iets?

PSN ID = LowmanTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hier de info: https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_3777798.html
- GT League
- Nieuwe auto's
- Nieuwe lay-out van Kyoto

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
lowman83 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:57:
Bij 'league' verwacht ik een serie races met kwalificatie, puntenklassement en leuke statistieken. Dit is gewoon een nieuwe verzameling single race challenges, of mis ik iets?
JUp, anders mis ik het ook :/ Beetje jammer maar op zich wel leuk. Vind het kwa endurance ook iets tegen vallen. Enkel LMP1 om het zo te zeggen en porsche. Ze hadden op iedere track wel een 30 ronden race kunnen doen in kampioenschap verband. Dat mis ik hier inderdaad wel. Maar wie weet komt dat nog.

Extra lay-out van Kyoto staat me zeker wel aan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel_Elessar op 22-12-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Aardige update van 2789 MB. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:35:
[...]

JUp, anders mis ik het ook :/ Beetje jammer maar op zich wel leuk. Vind het kwa endurance ook iets tegen vallen. Enkel LMP1 om het zo te zeggen en porsche. Ze hadden op iedere track wel een 30 ronden race kunnen doen in kampioenschap verband. Dat mis ik hier inderdaad wel. Maar wie weet komt dat nog.

Extra lay-out van Kyoto staat me zeker wel aan :)
30 rondes is wel mooi, maar op sommige circuits ook wel lang hoor.

Gisteravond de challenge gedaan in de Porsche op Lago Maggiore, 30 rondjes in 1:01:30, maar merkte toch wel paar stevige concentratiedipjes tussendoor

Wel een heerlijke auto op topcircuit overigens _/-\o_

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@Patrick_D_GTS
Op sommige circuits is het misschien wat lang inderdaad. Maar heerlijk om zo te kunnen rijden, zeker als je wat tegenstand hebt. Dan merk ik dat ik geen concentratie verlies heb. Als ik al een voorsprong heb van 20 seconden of meer en je telkens mooi een pitstop kunt maken met behoud van leiding, dan verlies ik inderdaad ook concentratie. Die combinatie van Lago en de Porsche is inderdaad heerlijk. Al heb ik die met de SLS gedaan. Die vind ik wat rustiger rijden op een manier. Maar heb die al een keer of 3 gedaan :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RCqpc0o53pmF9kWHMUZgPFOl/medium.jpg

Even een soort kerst kaart gemaakt :)

Maare even over de patch. Ik ben echt hellemaal in mn nopjes. Wat een geweldige patch de autos zijn echt super.
Maar nog veel leuker is de nieuwe variatie van kyoto. Echt heerlijk circuit en ben al.flink aan het time attacken erop.
Heb nu een 2:16.568 staan in de daily.
Maar heb een 2:15.998 optimal. Dus kan harder.

Ook heel gaaf de nieuwe scapes en de nieuwe offline races.
Maar vooral de skylines !! Owh ik ben echt een sucker voor een skyline. R32 en r34 wat een beesten!

En de nieuwe kerst muziek in menus. Allemaal.echt top. I feel like a child at Christmas !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:03:
@Patrick_D_GTS
Op sommige circuits is het misschien wat lang inderdaad. Maar heerlijk om zo te kunnen rijden, zeker als je wat tegenstand hebt. Dan merk ik dat ik geen concentratie verlies heb. Als ik al een voorsprong heb van 20 seconden of meer en je telkens mooi een pitstop kunt maken met behoud van leiding, dan verlies ik inderdaad ook concentratie. Die combinatie van Lago en de Porsche is inderdaad heerlijk. Al heb ik die met de SLS gedaan. Die vind ik wat rustiger rijden op een manier. Maar heb die al een keer of 3 gedaan :D
Tegenstand is dan wel belangrijk ja, in die challenge was die niet echt, eindigde met ruim 1 minuut voorsprong, inclusief een dikke spin onderweg die ruim 15 sec kostte

Ik merkte overigens wel dat ik echt in een flow kwam (als de concentratie goed zat), dan is echt heerlijk, maakt dat je bijna automatisch rijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:06
Een hele fijne niet genoemde verbetering: je wordt niet meer gestraft voor fouten en kamikaze-acties van een ander :)

*edit: ik twijfel nu een beetje. Kreeg net wel straf voor iemand die hem erin reed. Maar ik gooide hem dicht op een manier waar straf misschien wel gepast was.
Maar het is in ieder geval beter geworden. Ben in 4 races van D D waarin ik al weken zat, naar D S gegaan. En jee wat een verschil in rijders gelijk. Je ziet het gelijk al aan de livories dat dit een fanatiekere groep is :)

[ Voor 62% gewijzigd door Dennisdn op 22-12-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Oh jongens ik kan niet wachten tot ik kan spelen vanavond. Oude tijden herleven. Terug naar 1997 toen ik voor het eerst GT speelde :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Hoe is de beloning in de offline races? Ik kan niet wachten op de nieuwe patches te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Is er ook een balance update geweest? De FW drive auto's in Gr. 4 verpesten die klasse nogal..

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Jawel:

Gr.3 Class
・BMW M6 GT3 '16 [Power Ratio : 97% > 98%] [Weight Reduction Ratio: 101% > 102%]
・BMW Z4 GT3 '11 [Power Ratio : 106% > 105%] [Weight Reduction Ratio: 103% > 108%]
・GT by Citroen Race Car (Gr.3) [Power Ratio : 89% > 88%] [Weight Reduction Ratio: 106% > 110%]
・Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT)'15 [Power Ratio : 90% > 92%] [Weight Reduction Ratio: 103% > 108%]
・Aston Martin V12 VANTAGE GT3 '12 [Power Ratio : 112% > 111%] [Weight Reduction Ratio: 105% > 104%]
・Alfa Romeo 4C Gr.3 [Power Ratio : 105% > 106%] [Weight Reduction Ratio: 100% > 105%]
・Toyota FT-1 Vision Gran Turismo (Gr.3) [Power Ratio : 100% > 101%] [Weight Reduction Ratio: 102% > 103%]
・Chevrolet Corvette C7 Gr.3 [Power Ratio : 106% > 102%] [Weight Reduction Ratio: 100% > 101%]
・Jaguar F-Type Gr.3 [Power Ratio : 102% > 101%] [Weight Reduction Ratio: 102% > 106%]
・Subaru WRX Gr.3 [Weight Reduction Ratio: 100% > 103%]
・Dodge Viper SRT GT3-R [Power Ratio : 86% > 84%] [Weight Reduction Ratio: 102% > 103%]
・Hyundai Genesis Gr.3 [Power Ratio : 111% > 113%] [Weight Reduction Ratio: 100% > 105%]
・Ferrari 458 Italia GT3 [Power Ratio : 100% > 101%] [Weight Reduction Ratio: 107% > 109%]
・Volkswagen GTI Vision Gran Turismo (Gr.3) [Power Ratio : 104% > 100%] [Weight Reduction Ratio: 100% > 104%]
・Volkswagen Beetle Gr.3 [Power Ratio : 90% > 91%] [Weight Reduction Ratio: 106% > 110%]
・Ford Mustang Gr.3 [Power Ratio : 112% > 109%]
・Peugeot RCZ Gr.3 [Power Ratio : 104% > 105%] [Weight Reduction Ratio: 102% > 110%]
・Peugeot Vision Gran Turismo (Gr.3) [Power Ratio : 96% > 100%] [Weight Reduction Ratio: 100% > 106%]
・Honda NSX Gr.3 [Power Ratio : 100% > 96%] [Weight Reduction Ratio: 100% > 102%]
・Porsche 911 RSR (991) '17 [Weight Reduction Ratio: 103% > 106%]
・McLaren 650S GT3 [Power Ratio : 108% > 110%] [Weight Reduction Ratio: 102% > 107%]
・Mazda Atenza Gr.3 [Power Ratio : 105% > 104%] [Weight Reduction Ratio: 102% > 103%]
・Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT3 (AMG-Team HTP-Motorsport) [Power Ratio : 95% > 93%]
・Mercedes-Benz SLS AMG GT3 [Power Ratio : 105% > 103%]
・Lamborghini Huracán GT3 '15 [Power Ratio : 95% > 94%] [Weight Reduction Ratio: 106% > 108%]
・Renault Sport R.S.01 GT3 '16 [Power Ratio : 101% > 100%] [Weight Reduction Ratio: 106% > 109%]
・Lexus RC F GT3 prototype (Emil Frey Racing) [Power Ratio : 101% > 102%] [Weight Reduction Ratio: 106% > 107%]

Gr.4 Class
・BMW M4 Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 107% > 104%]
・GT by Citroën Gr.4 [Power Ratio : 90% > 94%]
・Audi TT cup'16 [Power Ratio : 106% > 104%]
・Aston Martin Vantage Gr.4 [Power Ratio : 99% > 100%]
・Alfa Romeo 4C Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 104% > 111%]
・Chevrolet Corvette C7 Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 108% > 111%]
・Jaguar F-type Gr.4 [Power Ratio : 96% > 100%] [Weight Reduction Ratio: 103% > 107%]
・Dodge Viper Gr.4 [Power Ratio : 92% > 93%]
・Toyota TOYOTA 86 Gr.4 [Power Ratio : 99% > 100%]
・Ferrari 458 Italia Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 108% > 107%]
・Volkswagen Scirocco Gr.4 [Power Ratio : 97% > 92%]
・Bugatti Veyron Gr.4 [Power Ratio : 99% > 102%]
・Peugeot RCZ Gr.4 [Power Ratio : 110% > 108%]
・Honda NSX Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 109% > 107%]
・Porsche Cayman GT4 Clubsport [Power Ratio : 91% > 93%] [Weight Reduction Ratio: 108% > 111%]
・McLaren 650S Gr.4 [Power Ratio : 92% > 94%] [Weight Reduction Ratio: 110% > 112%]
・Mercedes-Benz SLS AMG Gr.4 [Power Ratio : 96% > 97%] [Weight Reduction Ratio: 110% > 105%]
・Lamborghini Huracán Gr.4 [Power Ratio : 98% > 99%] [Weight Reduction Ratio: 108% > 103%]
・Renault Sport Mégane Gr.4 [Power Ratio : 105% > 100%]
・Lexus RC F Gr.4 [Power Ratio : 100% > 98%] [Weight Reduction Ratio: 105% > 102%]
・Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.4 [Power Ratio : 98% > 99%] [Weight Reduction Ratio: 102% > 101%]
・Nissan GT-R Gr.4 [Weight Reduction Ratio: 110% > 105%]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes eindelijk is die megane generfed !!! Hoppa :D
Alleen jammer dat de viper gr4 maar 1 % erbij krijgt.
En de gr3 viper weer generfed is :( rare beslissing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
De scirocco moet ook een flink jasje uit doen zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naja mooi want dan kunnen de rwd en 4wd autos mogelijk weer eens een poging wagen in gr4.. dit was echt een megane cup geworden..

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 22-12-2017 15:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Is er door de wijzigingen aan de wagen weer een reset geweest van de leaderbords?

Hebben die GT League races ook leaderbords om met vrienden te vergelijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Nieuwe Kyoto circuit is tof!

Kom alleen niet beneden de 2:20.5. 't Is niet m'n dag. :(

Snap nu wel waarom de Porsche meer favoriet is dan dan Beetle. Ben nu begonnen zonder TC te rijden en dat is met de Beetle bijna niet te doen. Zeker niet op Kyoto met al die hair pin bochten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
Kronos1979 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:54:
[...]

Daarna zul je hem haten.

Yes, goud is gehaald op alle banen. Nu alleen de missies nog en dan door naar de nieuwe content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Hoera, heb de PS vandaag nog niet aangehad, maar ben nu al blij door alle bovenstaande berichten.
Zeer benieuwd of de Citroen GT in Gr4 nu beter meekomt met de rest, want vond dat op sommige circuits (Suzuka!) toch wel een stuk fijner rijden dan de Renault Understeer Megane. Je werd alleen zoek gereden...
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:14:
[...]
Ik merkte overigens wel dat ik echt in een flow kwam (als de concentratie goed zat), dan is echt heerlijk, maakt dat je bijna automatisch rijdt.
Ja,heerlijk is dat he. Had het v.d. week met de Volkswagen GTI VGT op Kyoto. Met de TC veilig en relaxed op 2 (lol) won ik race na race zonder teveel moeite. Was echt een trophy-hunt-dag (6 poles, 7 overwinningen) :D

[ Voor 43% gewijzigd door Maestro op 22-12-2017 16:37 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:14:
[...]
Als dat lukt, die flow, is het inderdaad voluit genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:03:
Naja mooi want dan kunnen de rwd en 4wd autos mogelijk weer eens een poging wagen in gr4.. dit was echt een megane cup geworden..
Nog steeds niets verbeterd. Al na minder dan 24u is de megane cup de 4C cup geworden...

EDIT: Misschien iets te voorbarig geweest. In de top 10-stars zijn de eerste 9 tijden door een 4C gereden, in de race zelf valt het voorlopig nog wel mee qua aantal Alfa's

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:45:
[...]

Nog steeds niets verbeterd. Al na minder dan 24u is de megane cup de 4C cup geworden...
Crap :( zouden ze het express doen om elke keer een auto als topper te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Aaargh, de update is bij mij niet vanzelf binnen gekomen. Nu maar wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:07:
[afbeelding]

Even een soort kerst kaart gemaakt :)

Maare even over de patch. Ik ben echt hellemaal in mn nopjes. Wat een geweldige patch de autos zijn echt super.
Maar nog veel leuker is de nieuwe variatie van kyoto. Echt heerlijk circuit en ben al.flink aan het time attacken erop.
Heb nu een 2:16.568 staan in de daily.
Maar heb een 2:15.998 optimal. Dus kan harder.

Ook heel gaaf de nieuwe scapes en de nieuwe offline races.
Maar vooral de skylines !! Owh ik ben echt een sucker voor een skyline. R32 en r34 wat een beesten!

En de nieuwe kerst muziek in menus. Allemaal.echt top. I feel like a child at Christmas !!
Vriendjes met je geworden om jr replay te zien in de nieuwe Kyoto daily maar je staat er niet bij, gek genoeg. Ik sta nu op 2.17.3 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vrees dat ik pas 2e kerstdag laat de nieuwe Kyoto track kan gaan rijden. Of zelfs 3e kerstdag pas. Maar goed, wat in het vat zit... Ben er wel benieuwd naar, track lay-out ziet er erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
ralph075 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:56:
[...]

Als dat lukt, die flow, is het inderdaad voluit genieten!
Toch lukt me dat met een controller minder dan met een stuur. Die moet ik nodig eens aanschaffen :) kon daar heel erg van genieten. Kan best strak rondes rijden die dicht bij elkaar liggen maar dat kost best wat tijd om in te komen,
Ook “lang geleden” met gtr legends en gtr evolution en natuurlijk met Gran turismo, heerlijke games. Had toen het GT stuur geloof eerste keer dat ze dat deden, mooi stuurtje voor de prijs. Nu wil ik minstens de g29 maar die is best aan de prijs. En dan zijn er betere/duurdere opties.

Vind het jammer dat het geen “echte kampioenschappen” zijn in de nieuwe content. Maar ach het is iets extra’s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schimanski81 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:53:
[...]

Vriendjes met je geworden om jr replay te zien in de nieuwe Kyoto daily maar je staat er niet bij, gek genoeg. Ik sta nu op 2.17.3 geloof ik
Ja klopt je hebt alleen een replay als je in de top 10 gestaan hebt. Of volgens mij ook als.je in de laatste 10 hebt gestaan. Zie soms wel eens mensen met een wat lagere tijd, die dan wel een replay hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

ralph075 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:01:
Vrees dat ik pas 2e kerstdag laat de nieuwe Kyoto track kan gaan rijden. Of zelfs 3e kerstdag pas. Maar goed, wat in het vat zit... Ben er wel benieuwd naar, track lay-out ziet er erg goed uit!
Oei, nog even wachten dan. Maar geloof mij, het is het wachten waard!

De nieuwe “Yamagiwa + Miyabi” layout is geweldig. Vooral de stukken waar de twee "aan elkaar zijn geknoopt" zijn in de Gr.3 een uitdaging om zonder wheelspin weg te komen
Je ziet tijdens de races een hoop auto' s achterstevoren gaan daar. ;)

Erg leuke update.

[ Voor 6% gewijzigd door Education op 23-12-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 15:38
Wel raar dat er met de laatste content update geen trophies zijn meegekomen.Je zou toch denken dat als je alles goud haalt daar dan een trophie aan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

jori040 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:53:
Wel raar dat er met de laatste content update geen trophies zijn meegekomen.Je zou toch denken dat als je alles goud haalt daar dan een trophie aan vast zit.
Geen nieuwe DLC trophies of zo?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VtfhhIa.jpg

Nog steeds porsche 911 supercup :/

Wel gaaf dat je nu moet tanken tijdens de daily race.

Hebben jullie ook de banden gewisseld? En wat is de beste strategie?

[ Voor 13% gewijzigd door Education op 23-12-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Education schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:29:
[...]

Geen nieuwe DLC trophies of zo?

[afbeelding]

Nog steeds porsche 911 supercup :/

Wel gaaf dat je nu moet tanken tijdens de daily race.

Hebben jullie ook de banden gewisseld? En wat is de beste strategie?
Meh ... Naja heb ergens idee dat ze het een beetje sturen die kant op. Porsche is nieuw in de serie enz.
Hoop dat er een dag komt dat de viper in zowel gr3 als gr4 echt mee kan komen... Net als andere front engined rear drive autos. Maar denk dat dit wishfull thinking is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:18
Die Subaru vgt in de merkenrace heeft een wat vreemd gedrag op Yamagiwa. Constant heb ik het gevoel alsof dat ding de neiging heeft tot overstuur maar in werkelijkheid kan je gewoon volgas de bochten uitaccelereren en heb je daardoor eerder last van onderstuur 😅 .

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:03
Ja gare bak is dat. Normaal zit ik ~2 sec van de top 10 af. Nu dikke 4 seconden. Heb nergens het gevoel dat ik het laat liggen. Niks voor mij deze bak Haha.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Pagina: 1 ... 36 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing