PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ga maar eens online rijden, dan merk je snel genoeg dat dat een behoorlijke prestatie is geweest.jaydenjarno schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:25:
Zo. De volledige rijschool op goud gehaald. Al is dat volgens mij niet echt een prestatie haha
Mid-Field RacewayLasmibalsingh schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:40:
Wat ik tot nu toe wel mis is een klassieke baan zoals Trial Mountain, dat is toch wel mijn favoriete baan in de serie.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die banen mis ik ook zeker. Trial mountain zit/zat zo goed in elkaar
Heerlijk dat thuis werken

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Trial Mountain ja!Lasmibalsingh schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:40:
Wat ik tot nu toe wel mis is een klassieke baan zoals Trial Mountain, dat is toch wel mijn favoriete baan in de serie.
Ben benieuwd of Polyphony ook daar naar gaat luisteren, ze hebben ook al geluisterd wat betreft de Sunday Cups etc.
Vreemd, voel echt niets van bijv. curbstones, gripverlies etc. Ga er wanneer ik meer tijd heb nog maar eens induiken. Bedankt in ieder geval!Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:18:
[...]
Ik speel met een t500rs en in alle games doet die wat hij moet doen.
Verwijderd
loop je instelling na . ik voel dus wereklijk alles.MikeOoh schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:34:
[...]
Vreemd, voel echt niets van bijv. curbstones, gripverlies etc. Ga er wanneer ik meer tijd heb nog maar eens induiken. Bedankt in ieder geval!
Was vorige week net begonnen alles te verbeteren maar dat was blijkbaar voor niks.
Ben nu wel echt uitgeken op GT. Moet nog mission 6-8, 8-7 en de full lap op de nordschleiffe op goud krijg. Ik mis ook echt online Time Trial leaderbords.
SB heb ik nu op B, heerlijk close racing met sportieve tegenstanders
CB heb ik ook op B. Alleen het nu van scherp kwalificeren zie ik nog niet. Zojuist een seconde eraf gereden met de op hoop op een betere startpositie, maar nee hoor, tegenstanders zijn ook sneller.
Op het einde van een race staat er in het klein groen een positie waar je naartoe bent gegaan, wat is dit?
Tevens mag de interval kleiner, Race C is nu elk uur, dit kan best 2x per uur.
of als je het slechter doet -2
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
kan ik bevestigen met aantal van driving school , was even gek om wel te zien dat ik goud qua tijd had gehaald maar omdat ik niet sneller was als mijn 'oude' zilveren tijd. Uiteindelijk vandaag wel goud op alle drivingschools gehaald en heel eind met missions op goud.Rn82 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:12:
[...]
Ik heb dat wel gehad met diverse driving school missies. Mijn oude tijd (die voor de update met zilver was beoordeeld) was na de update goed genoeg voor goud. Ik kreeg echter niet automatisch goud. Ik kreeg zelfs geen goud als ik onder de nieuwe limiet voor goud was gedoken, maar moest daarbij ook sneller gaan dan mijn oude tijd. Volgens mij is dit net zoiets...
En welk stuurtje is een betere deal, T150 Pro voor 195euro of een G29 voor 229euro?
Deze zou op een Playseat Challenge moeten komen.
Als ik geen zin heb om het stuur erbij te pakken speel ik ook wel met de motion controller, dit werkt voor mij verrassend goed.123RR schreef op woensdag 29 november 2017 @ 23:59:
Sturen met een controller gaat eigenlijk best redelijk, maar een stuurtje lijkt me ook zeker leuk. Ondanks dat de toptijden nauwelijks verschillen, gaat het rijden met een stuurtje makkelijker/vloeiender en daarmee beter?
En welk stuurtje is een betere deal, T150 Pro voor 195euro of een G29 voor 229euro?
Deze zou op een Playseat Challenge moeten komen.
Ik heb geen al te beste ervaring met thrustmaster (t300 rs calibratie probleem) en heb nu de g29. Heb jaren een Logitech driving force gt en die was niet kapot te krijgen. Dus mijn advies zou de Logitech zijn, maar dat is wel een wat gekleurd advies.
Die mis ik ook, volgens mij voor het laatst gezien in gt5 prologue. Kon je ook ghosts van anderen downloaden, ideaal.Unbreukable schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:58:
Ik mis ook echt online Time Trial leaderbords.
Het lijkt me wel. Die circuits zijn zo geliefd in de fan bas dat die er zeker gaan komen. Maar ze moesten wel opnieuw opgebouwd worden in de huidige engine en geen half werk. We moeten er inderdaad gewoon op wachten. Maar ze bleven de game uitbreiden met auto's en circuits dus ik heb erg goede hoopRBH schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:01:
[...]
Trial Mountain ja!![]()
Ben benieuwd of Polyphony ook daar naar gaat luisteren, ze hebben ook al geluisterd wat betreft de Sunday Cups etc.
De G29 is intern toch een G27 maar in een 'nieuw' jasje qua firmware etc?Jimijames75 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:06:
[...]
Als ik geen zin heb om het stuur erbij te pakken speel ik ook wel met de motion controller, dit werkt voor mij verrassend goed.
Ik heb geen al te beste ervaring met thrustmaster (t300 rs calibratie probleem) en heb nu de g29. Heb jaren een Logitech driving force gt en die was niet kapot te krijgen. Dus mijn advies zou de Logitech zijn, maar dat is wel een wat gekleurd advies.
Tsukuba is een echt circuit en geen fictieve zoals de anderen die worden genoemd, dus mogelijk zijn er kosten verbonden aan het gebruik ervan. Wel jammer dat deze er niet in zit, is een erg leuk baantje.
Heb het spel ook 2 dagen geleden aangeschaft. In 1 avond al die drivingschool dingen gedaan, maar dat was echt geen uitdaging. Beetje jammer.
Voor mijn gevoel zitten er trouwens erg weinig circuits in het spel. Of heb ik een verborgen hoop nog niet ontdekt?
Ergens vind ik het ook wel fijn, zo'n game waar nog niet alles in zit. Niet zo overweldigend meteen. Zo kun je als ontwikkelaar natuurlijk de perfecte game voor je fan base creëren. Basis spel = goed, DLC uitbrengen op basis van de kritiek/wensen van de fan base = perfect.Daniel_Elessar schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:21:
[...]
Het lijkt me wel. Die circuits zijn zo geliefd in de fan bas dat die er zeker gaan komen. Maar ze moesten wel opnieuw opgebouwd worden in de huidige engine en geen half werk. We moeten er inderdaad gewoon op wachten. Maar ze bleven de game uitbreiden met auto's en circuits dus ik heb erg goede hoop
Ja leuk. Dat heet early acces en werkt ook lekker mee in de reviews als je het als volledige game verkoopt. Dat de game al voor €20 te koop was met Black Friday zegt genoeg.RBH schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:28:
[...]
Ergens vind ik het ook wel fijn, zo'n game waar nog niet alles in zit. Niet zo overweldigend meteen. Zo kun je als ontwikkelaar natuurlijk de perfecte game voor je fan base creëren. Basis spel = goed, DLC uitbrengen op basis van de kritiek/wensen van de fan base = perfect.
Dat jij het als fijn ervaart is goed, maar denk dat de uitgever minder enthousiast is.
Ja volgens mij wel, en mocht je toen ook al moeite hebben met dat specifieke Logitech tandwielen/ratelen gevoel, dat zit er nog steeds in. De Thrustmaster die met een band werkt volgens mij, voelt wat beter. Maar die is dus kapot gegaan.vhal schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:25:
[...]
De G29 is intern toch een G27 maar in een 'nieuw' jasje qua firmware etc?
Ik heb de g29 vrijdag bij Amazon gekocht voor 150, die kon ik niet laten liggen voor deze prijs.
Polyphony is een firstparty ontwikkelaar van Sony, dus ik denk dat dat wel goed zit.Beakzz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:40:
[...]
Ja leuk. Dat heet early acces en werkt ook lekker mee in de reviews als je het als volledige game verkoopt. Dat de game al voor €20 te koop was met Black Friday zegt genoeg.
Dat jij het als fijn ervaart is goed, maar denk dat de uitgever minder enthousiast is.
PSN: Sluuz
Het zit nooit goed als de verkopen tegenvallen. Als dat zo is natuurlijk en dat neem ik voor het gemak even aan gezien de stuntprijzen.Sluuz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:44:
[...]
Polyphony is een firstparty ontwikkelaar van Sony, dus ik denk dat dat wel goed zit.
Gisteren de daily met de Mazda Atenza Sedan gedaan en dat ding plakte aan de weg als kauwgom (TC 0), waar roadcars normaliter als een badkuip over de weg zwalkten agv de gewichtsverplaatsing icm het ontbreken van sportveren.
Daarna even de 458 Italia Gr.4 geprobeerd, waar ik de TC altijd op 2 had staan. Nu TC op 1 gezet en zelfs in de tweede versnelling kon ik bij het uitkomen van een bocht het gas vol intrappen zonder dat de auto maar enigszins grip verloor.
Hoe dat ik het nu ervaar is dat de patch de game geen goed heeft gedaan

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik was zelfs in de veronderstelling dat het logisch was dat alle circuits uit GT5 direct beschikbaar zouden zijn. Hopelijk komt er nog een DLC zoals toen met Spa.TheBrut3 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:08:
[...]
Tsukuba is een echt circuit en geen fictieve zoals de anderen die worden genoemd, dus mogelijk zijn er kosten verbonden aan het gebruik ervan. Wel jammer dat deze er niet in zit, is een erg leuk baantje.
Heb het spel ook 2 dagen geleden aangeschaft. In 1 avond al die drivingschool dingen gedaan, maar dat was echt geen uitdaging. Beetje jammer.
Voor mijn gevoel zitten er trouwens erg weinig circuits in het spel. Of heb ik een verborgen hoop nog niet ontdekt?
Klopt ook, een mening is niet voor niets persoonlijk. Ik vind het ook vreemd dat de game al €20 euro kost tijdens Black Friday (en nu nog steeds). Ik ben dan ook erg benieuwd of Polyphony nog betaalde DLC gaat uitbrengen om zo de opbrengsten weer te verhogen. Zal eens zoeken naar verkoopresultaten van GTS tot nu toe, of iemand moet die al hebben?Beakzz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:40:
[...]
Ja leuk. Dat heet early acces en werkt ook lekker mee in de reviews als je het als volledige game verkoopt. Dat de game al voor €20 te koop was met Black Friday zegt genoeg.
Edit: volgens de charts is GTS behoorlijk populair.
[ Voor 11% gewijzigd door RBH op 30-11-2017 10:51 ]
Volgens dit nieuwsbericht komen er zeker wel nieuwe circuits:homernt schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:47:
Lijkt mij toch licence iets te zijn als je FIA-certified bent om dan zo weinig bestaande circuits te hebben anders vind ik het een rare keuze. Volgens mij hebben ze ook nog niks gezegd dat er nog wat aan zit te komen ook een teken aan de wand wat mij betreft.
Ook in 2018 blijven we updates brengen. Tot maart 2018 worden er ongeveer vijftig auto's toegevoegd. Daarnaast willen we de komende maanden nieuwe circuits uitbrengen.
Dat had ik niet gekregen maar ik heb het ook weinig gespeeld de afgelopen maand. Maar welke banen wordt niet genoemd hopen maar op Le Mans, Spa, laguna seca, Monza en Silverstone om mee te beginnen.RBH schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:49:
[...]
Volgens dit nieuwsbericht komen er zeker wel nieuwe circuits:
[...]
Kan me toch niet voorstellen dat ze die gaan rijden op fictieve tracks.
PSN: jannvsdvinvs
De Viper Gr.4 is in ieder geval niet meer vooruit te branden. Denk dat het een algemene verandering is die ze hebben gedaan, welke alle auto's heeft beïnvloed en daarbuiten hebben ze per auto nog enkele fixes gedaan. Je ziet nu ook enkel de Megane en Scirocco in de top 10.dvdkiwi schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:58:
Ervaren jullie ook een significant verschil in tractie en grip sinds de patch?
Gisteren de daily met de Mazda Atenza Sedan gedaan en dat ding plakte aan de weg als kauwgom (TC 0), waar roadcars normaliter als een badkuip over de weg zwalkten agv de gewichtsverplaatsing icm het ontbreken van sportveren.
Daarna even de 458 Italia Gr.4 geprobeerd, waar ik de TC altijd op 2 had staan. Nu TC op 1 gezet en zelfs in de tweede versnelling kon ik bij het uitkomen van een bocht het gas vol intrappen zonder dat de auto maar enigszins grip verloor.
Hoe dat ik het nu ervaar is dat de patch de game geen goed heeft gedaan

PSN ID: Beest41
Ja dat viel me gisteren ook al op. Toen ik dat zag heb ik maar meteen mijn eerste auto gekocht. Normaal vind ik de Scirocco een lelijke auto. Maar om wat strakke tijden mee te rijden ga ik het toch maar eens proberen met dit ding.SCARfaceE schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:11:
[...]
De Viper Gr.4 is in ieder geval niet meer vooruit te branden. Denk dat het een algemene verandering is die ze hebben gedaan, welke alle auto's heeft beïnvloed en daarbuiten hebben ze per auto nog enkele fixes gedaan. Je ziet nu ook enkel de Megane en Scirocco in de top 10.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
De replay van de nummer 1 bekeken om te zien waar ik tijd liet liggen en dat hielp. Nu heb ik een 2:07.8xx staan met nog enige ruimte (0.5 sec denk ik) voor verbetering.
De enige bocht die ik maar niet doorkrijg is onderstaande, aan het eind van het rechte stuk, maar omdat het de reverse variant is kom je van de andere kant natuurijk

Verder best een leuke daily
PSN: Shiver23
Die atenza rijd inderdaad heerlijk. Ben offline alle races aan het volbrengen op makkelijk tot gevorderd in de gr4 atenza. In gr3 is het ook een fijne auto alleen ga ik daar sneller voor de Z4/911 of Mercedes AMG GT.dvdkiwi schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:58:
Ervaren jullie ook een significant verschil in tractie en grip sinds de patch?
De atenza gr3 kun je ook rijden zonder traction controle met controller en je raakt hem ook niet kwijt.
De laatste sector kan nog een stuk sneller; dat is gelijk het stuk waar ik het vaakst de auto verloor, vooral op/na de heuvel aan het eind van het rechte stuk, vlak voor de scherpe bocht naar links...
[YouTube: https://youtu.be/AIVfQsT_MN4]
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2017 20:58 ]
Lijkt me.alsof er een hoop veranderd is met de patches.
Dacht voorheen dat ik in een open lobby op dragon tail met gr3 wel snel.was met mijn 1:35.9...
Maar kwam er ineens een groepje die gewoon 1:34.8 rijden..
Echt wtf en nog wel met een viper ipv beetle en porsche..
Damn toen was ik weer even terug naar realiteit gezet.. ben dus niet snel haha.
Race gedaan met een van die gasten en de replay bekeken van deze persoon. En ja die rijden echt ziekelijk snel en kan nog een hoop van leren..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
vind met controller wel wat minder rijden lijkt het, maar kan ook aan mij liggen dat ik laatste dagen niet echt gefocused aan het rijden ben
Hopelijk morgen een citcuit dat me ligt.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Dat is een strak rondje.dvdkiwi schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:54:
Net had ik eindelijk een beetje de juiste lijnen te pakken en rij ik pardoes een seconde van mijn tijd af
De laatste sector kan nog een stuk sneller; dat is gelijk het stuk waar ik het vaakst de auto verloor, vooral op/na de heuvel aan het eind van het rechte stuk, vlak voor de scherpe bocht naar links...
[video]
Ja.v8power67 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 00:05:
Licht het aan mij of rijden de gr4 autos nu sneller
Laad maar eens wat van je oude ghosts tijdens een daily qualificatie (als je ze hebt opgeslagen), je rijdt die tijden nu met enkele seconden aan gort. Ze gaan allemaal een stuk makkelijker de bocht door nu.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2017 09:20 ]
Geen idee of in het echt gt4 en gt3 autos ook zo veel schelen of dat het minder is..
Ga effe zoeken.
dvdkiwi schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:54:
Net had ik eindelijk een beetje de juiste lijnen te pakken en rij ik pardoes een seconde van mijn tijd af
[video]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Misschien is dat het verschil tussen controller & stuur.vhal schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:32:
[...]
kom ik aan met mijn 2:11 met diezelfde Porsche, die laatste sector is vrij gaar te rijden met die langzame bochten. Daarnaast heb ik het idee dat mijn auto een stuk nerveuzer rijdt, bij jou lijkt het zoveel rustiger.
Ik speel met controller. Als ik een goeie tijd heb gereden en ik kijk de replay terug dan schrik ik telkens weer hoe zenuwachtig ik stuur.
Over twee weken komt m'n stuurtje binnen, ik verwacht dat ik dan geleidelijker kan sturen.
PSN: breminem
Je kunt met controller prima soepel sturen. Maar niet met tikjes tegen LS uiteraard. In een online race zit er soms ook wel eens zo’n tikker voor me maar heb het idee dat het vergeven wordt door de game, verliest er niet veel snelheid mee.breminem schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:55:
[...]
Misschien is dat het verschil tussen controller & stuur.
Ik speel met controller. Als ik een goeie tijd heb gereden en ik kijk de replay terug dan schrik ik telkens weer hoe zenuwachtig ik stuur.
Over twee weken komt m'n stuurtje binnen, ik verwacht dat ik dan geleidelijker kan sturen.
Kijk eens naar filmpjes van bv Baas, Beest of V8power67, die rijden met controller en doen dat allemaal bijzonder soepel. Dus ja, je kunt geleidelijk en soepel insturen met een stuur maar je kunt net zo geleidelijk en soepel insturen met een controllerbreminem schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:55:
[...]
Misschien is dat het verschil tussen controller & stuur.
Al denk ik wel dat het met controller iets meer precisie vergt.
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 01-12-2017 10:56 ]
We hebben het hier over GT Sport toch?Jasphur schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:51:
Ik heb een tijdje van die rubbertjes op mijn knuppeltjes gehad. Dat maakte het erg makkelijk om soepel in te sturen.

[ Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2017 10:59 ]
De range van het pookje met een controller vind ik beperkt, het blijft millimeterwerk om secuur in te sturen. Vraag mij af hoe opzetrubbers kunnen helpen met dit...dvdkiwi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:50:
[...]
Kijk eens naar filmpjes van bv Baas, Beest of V8power67, die rijden met controller en doen dat allemaal bijzonder soepel. Dus ja, je kunt geleidelijk en soepel insturen met een stuur maar je kunt net zo geleidelijk en soepel insturen met een controller![]()
Al denk ik wel dat het met controller iets meer precisie vergt.
Wat wellicht ook zou kunnen helpen om soepeler/nauwkeuriger te sturen is om je linkerknuppeltje helemaal naar boven te duwen en vanuit daar met kwart cirkelbewegingen te sturen, in plaats van gewoon link-rechts vanuit het midden.
[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2017 11:17 ]
Let wel, ik had ervaring met de opzetrubbertjes en GT6. Ik heb GTsport (nog steeds) niet. Dus wie weet is het anders.
Voor GT5 was toen veel meer informatie te vinden, scheelt zomaar 5 seconden per ronde.
Via Scapes en dan Open My Library zie ik ook niets.
Via My Menu bij het tabje Gallery zie ik ze wel maar daar zijn ze niet bewerkbaar.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hiervoor gereden met de Scirocco maar de Mégane is gewoon een stukje sneller. Het enige waardoor ik 'm niet zo lekker vind rijden is omdat ie soms even blijft "hangen" in de 3e versnelling.
Opvallend is dat zowel bij de Scirocco als de Mégane de wheelspin volledig verdwenen lijkt te zijn.
De laatste sector gaat echter nog niet helemaal hoe dat ie zou moeten gaan, daar is nog minimaal 0.2 sec te winnen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pRdHMstPUt0]
@v8power67 Hoe gaat ie bij jou? Ik zag dat jij net een paar honderdsten sneller was, maar jij zal nu zeker wel verder uitgelopen zijn?
Sta op moment in de top 10 met een 1:45.96.dvdkiwi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:11:
Op het moment van afklokken 0.2 Sec verwijderd van een plaats in de top10. Had ik deze tijd een half uur eerder neergezet dan was het voldoende geweest
Hiervoor gereden met de Scirocco maar de Mégane is gewoon een stukje sneller. Het enige waardoor ik 'm niet zo lekker vind rijden is omdat ie soms even blijft "hangen" in de 3e versnelling.
Opvallend is dat zowel bij de Scirocco als de Mégane de wheelspin volledig verdwenen lijkt te zijn.
De laatste sector gaat echter nog niet helemaal hoe dat ie zou moeten gaan, daar is nog minimaal 0.2 sec te winnen.
[video]
@v8power67 Hoe gaat ie bij jou? Ik zag dat jij net een paar honderdsten sneller was, maar jij zal nu zeker wel verder uitgelopen zijn?
Heb even een replay bekeken van de nr 1. En heel veel van geleerd. Echt aanrader want er zijn blijkbaar nogal veel snellere lijnen dan ik reed
Ze sneden de bocht precies zo aan dat je even moest liften op de apex, waardoor ik elke keer buitenom er langs kon, maar dat wilden ze echt niet. Op het moment dat je er naast reed volgenden ze de bocht niet meer (de lange doordraaier naar links), maar bleven dan rechtdoor rijden waardoor ik elke keer op het gras terecht kwam. Dit zelfde gebeurde ook in de laatste bocht voor het rechte stuk. Uiteindelijk in de laatste paar rondes mijzelf toch nog naar voren kunnen rijden om voor ze te finishen op plek 3.
De 2de race had ik weer een geweldig gevecht rondes achter elkaar met een Fransman. Echt op het puntje van mijn stoel gezeten. Helaas verloor hij de auto in die snelle bocht naar rechts, onder het viaduct. Ook weer 3de geëindigd.
Er zitten veel frustrerende momenten in het spel, maar daarnaast ook hele mooie momenten die ik weinig meemaak in andere racegames die ik heb gespeeld.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Hebben jullie het hier serieus over de top 10 van de WERELD?v8power67 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:30:
[...]
Sta op moment in de top 10 met een 1:45.96.
Heb even een replay bekeken van de nr 1. En heel veel van geleerd. Echt aanrader want er zijn blijkbaar nogal veel snellere lijnen dan ik reed
Naja denk het wel, weet niet of het alleen europa is..breminem schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:08:
[...]
Hebben jullie het hier serieus over de top 10 van de WERELD?
Of heb jij wel eens Japanners of Amerikanen in de top 10 zien staan?
Nu ik het zeg begin echter te twijfelen...

Mja echt geen idee...dvdkiwi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:13:
Volgens mij is het regio gebonden: Azië / Europa / USA
Of heb jij wel eens Japanners of Amerikanen in de top 10 zien staan?
Nu ik het zeg begin echter te twijfelen...
In de leaderboarda van de missions etc was vaak wel wereldwijd. Maar denk idd europa/azie/amerika's
Dank voor de tip, ik wist niet eens dat dat kon...v8power67 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:30:
[...]
Sta op moment in de top 10 met een 1:45.96.

Is sinds de laatste patch mogelijk. Alleen wel van de top 10 niet van je vrienden lijst(tenzij er mensen in top 10 staan).vhal schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:26:
[...]
Dank voor de tip, ik wist niet eens dat dat kon...Vanavond maar eens even checken hoe dat precies zit
En kan alleen als je nog niet de baan geladen hebt zeg maar. Dus als je een sport event selecteert dan ranglijst en dan top 10 dan kan het wel. Maar als je op de baan zit en dan ranglijst doet kan je de replay niet downloaden/bekijken.
Is een hele handige feature want het opent de ogen voor meer mogelijkheden qua racelijnen etc.
HahahaJasphur schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:25:
Blijft het nog steeds een goede prestatie. Mja, had het sowieso wel verwacht van @dvdkiwi als ik zag hoe hoog hij stond in de ranglijsten van Trackmania stond met zijn platinum trofee
Al zijn de games natuurlijk op geen enkel vlak met elkaar te vergelijken, buiten het feit dat de autootjes in Trackmania toevallig ook 4 wielen hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2017 14:35 ]
Heb nog niet 1 platinum haha. Kijk oom echt nooit naar de trophy's en de vereiste ervan..dvdkiwi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:34:
[...]
Hahaha(nog steeds maar 379 platinum achievers
)
Al zijn de games natuurlijk op geen enkel vlak met elkaar te vergelijken, buiten het feit dat de autootjes in Trackmania toevallig ook 4 wielen hebben.
Alleen was het uitspelen van de game dan weer niet zo simpel...
Ik vind trophies vaak wel grappig, je gaat aspecten van games aanspreken die je normaliter misschien links zou laten liggen.
Nu bij GT Sport is ie ook redelijk simpel, zonder dat je hele rare dingen voor hoeft te doen.
GT5 was een ander verhaal...
Het is inderdaad regio gebonden. Ik zou het daarom ook toejuichen dat er een extra tabblad zou komen met een leaderboard van alle regio's. Mannen zoals Z28, ORMA_snow en gtr3123 (tips op youtube) zijn aardig snel en daarmee zou je deze ook kunnen volgen. In Azië heb ik geen idee maar daar zullen ongetwijfeld ook een aantal aliens zitten.v8power67 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:17:
[...]
Mja echt geen idee...
In de leaderboarda van de missions etc was vaak wel wereldwijd. Maar denk idd europa/azie/amerika's
PSN: DirkvT
Enige platinum die ik heb is van Driveclubv8power67 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:36:
[...]
Heb nog niet 1 platinum haha. Kijk oom echt nooit naar de trophy's en de vereiste ervan..
Voor GT Sport is ie wel haalbaar volgens mij, maar je moet gewoon heel veel spelen...
PSN ID = Zathan772
2e race was echt een ramp met Beukers en van de weg af duwers.
Tot overmaat van ramp kreeg ik 20sec penalty omdat ik iemand inhaalde tijdens geel. Mooie was. De persoon die tegen de vangrails stond en de gele vlag veroorzaakte reed vlak voor mijn neus 😒
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Jij was wel supergoed in Driveclub. Ik kan me nog herinneren dat je in de meeste leaderboards bovenaan stond. Vooral bij individuele time trials.Snoei01 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:31:
[...]
Enige platinum die ik heb is van DriveclubDie was ook niet heel lastig te halen, ik ben iig niet op zoek gegaan naar die trophies.
Voor GT Sport is ie wel haalbaar volgens mij, maar je moet gewoon heel veel spelen...
Normaal gesproken is mijn doelstelling om voor de platina te gaan voor een game wat ik ga spelen maar voor Gran Turismo is dit voor mij geen prioriteit. Het gaat meer om de algehele ervaring en een beetje nostalgie. Van gran turismo tot gran turismo 4 heb ik helemaal platgespeeld. Daarna heb ik de serie niet meer gespeeld omdat ik toen een xbox360 kocht ipv PS3.
Nu met GT:S voelt het wel weer vertrouwd aan. Geen moment het idee dat ik mijn tijd aan het vergooien ben, echt de old school video game ervaringr. Daar kunnen 90% van de games die vandaag de dag uitkomen wel wat van leren.
Alleen de Ultimate Driver Trophy is haast niet te doen, dan moet je level 50 worden.dvdkiwi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:39:
In Trackmania Turbo was het redelijk simpel: speel de game uit en je hebt platinum.
Alleen was het uitspelen van de game dan weer niet zo simpel...
Ik vind trophies vaak wel grappig, je gaat aspecten van games aanspreken die je normaliter misschien links zou laten liggen.
Nu bij GT Sport is ie ook redelijk simpel, zonder dat je hele rare dingen voor hoeft te doen.
GT5 was een ander verhaal...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En toch is ook die heel erg simpel, je moet alleen ontzéttend veel spelen.Jumpman schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:54:
[...]
Alleen de Ultimate Driver Trophy is haast niet te doen, dan moet je level 50 worden.
Dit is een game die de komende jaren nog ondersteund gaat worden, dus als je gewoon blijft spelen word je vanzelf wel een keer level 50.
En wie weet hoeveel xp er te verdienen valt in de nieuwe campaign mode straks.
Inderdaad simpel, maar zonder de glitch zo'n 1000 uur proactief in de game rijden om experience points te verdienen.dvdkiwi schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 01:13:
[...]
En toch is ook die heel erg simpel, je moet alleen ontzéttend veel spelen.
Dit is een game die de komende jaren nog ondersteund gaat worden, dus als je gewoon blijft spelen word je vanzelf wel een keer level 50.
En wie weet hoeveel xp er te verdienen valt in de nieuwe campaign mode straks.
Je zou maar tig uur besteed hebben voor top 10. Bij iracing komen de updates in seizoenen en kan je rankings per seizoen bekijken, zou beter zijn als gt sport dat ook zou bieden.dvdkiwi schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:05:
- In lijn met de gewijzigde simulatie van het autogedrag hebben we het niveau van de Rijschool en de Missies in het speltype Campagne aangepast;
Benieuwd hoe ze dit aangepast hebben.
- Vanwege de aanpassingen aan de hierboven genoemde niveaus zijn de klassementen van de Rijschool, Missies en Circuitervaring gereset. (Dit heeft geen invloed op je spelvoortgang en het behaalde goud/zilver/brons voor het resetten van de klassementen.)
Potver
Huh?Unbreukable schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 08:59:
Volgens mij tellen alle trophies op dit moment ook niet op naar 100%... tel maar eens hoeveel je er hebt en hoeveel je nog kan verdienen. Dat percentage klopt niet. Dus ik denk dat er al rekening is gehouden met de single player en de trophies die daar nog bij horen.
Je weet dat verschillende trophies (platinum, goud, zilver, brons) voor verschillende percentages tellen?
patrickkoning schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:44:
Zo de uitdaging is er nu wel een beetje uit na de update. Waar ik bij de circuit ervaring al een aantal uurtjes aan het ploeteren ben om goud te halen, gaat alles fluitend in een keer naar goud. Is dit een bewuste actie geweest van Sony/Polyphony Sutdios? De uitdaging is echt compleet verdwenen.
Ik vond het voor de patch al veels te makkelijk om brons te halen met gelukkig wel wat uitdaging om goud te halen. Maar wat is het punt van driving school als iedereen het zonder veel oefenen kan halen?
oh that makes sense. Vond het al raar gezien ik 32 van de 41 trofeeën had, maar de meest zijn inderdaad brons en zilver.dvdkiwi schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:02:
[...]
Huh?
Je weet dat verschillende trophies (platinum, goud, zilver, brons) voor verschillende percentages tellen?
En wat is daar dan eigenlijk mis mee? Is het teveel EXP voor max level? Is de game niet leuk genoeg om er 1000 uur in te steken? Is de trophy te moeilijk te behalen? Ik snap het probleem niet.Jumpman schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 07:45:
[...]
Inderdaad simpel, maar zonder de glitch zo'n 1000 uur proactief in de game rijden om experience points te verdienen.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Het maakt mij niet uit. Alleen maak ik zelden 1000 uur in een game, te veel andere games, gezin, werk, sociaal leven etc. Dus door dit soort trophies is het gaan voor Platinum voor veel mensen niet haalbaar.Voxalizer schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:07:
[...]
En wat is daar dan eigenlijk mis mee? Is het teveel EXP voor max level? Is de game niet leuk genoeg om er 1000 uur in te steken? Is de trophy te moeilijk te behalen? Ik snap het probleem niet.
Damn moest wel de grenzen zoeken van penals zoals de top 10 rijders maar ben de enigste in de top 10 met een front engined rear wheel drive auto
Video komt dr aan
Here it is :
Edit: reed een 1:32.366 btw
Edit lama had verkeerd gelezenrgarretsen schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:36:
Kyoto gr3.... lekker baan, alleen weer jammer dat er weer twee manufactures dailies zijn

[ Voor 49% gewijzigd door v8power67 op 02-12-2017 15:30 ]
Zie dat je de TCS ook hebt uitgezet. Snap niet dat ze daaraan moesten zitten met de update. Het is nu echt een waardeloos systeem zo, grijp veel te hard in en meestal ook te laat.. Rijden met controller is echt een stuk lastiger geworden zo.v8power67 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:06:
Muhahahahah sta 4e op top 10 leaderboard kyoto gr3 met mn viper muhahahha.
Damn moest wel de grenzen zoeken van penals zoals de top 10 rijders maar ben de enigste in de top 10 met een front engined rear wheel drive auto
Video komt dr aan
Here it is :
[video]
[...]
Edit lama had verkeerd gelezen![]()
![]()
Ja klopt dus heb me maar aangeleerd zonder want ging stuk beter gelijk.Baas41 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:30:
[...]
Zie dat je de TCS ook hebt uitgezet. Snap niet dat ze daaraan moesten zitten met de update. Het is nu echt een waardeloos systeem zo, grijp veel te hard in en meestal ook te laat.. Rijden met controller is echt een stuk lastiger geworden zo.
Haha, strakke tijd hoor! zit zelf op 33.4 nu, valt nog wel iets te halen maar dan is het ook inderdaad de grens voor penalties opzoeken.v8power67 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:06:
Video komt dr aan
Here it is :
[video]
[...]
![]()
Je moet de z4 eens een keer proberen, rijd best stabiel. Viper wil me echt niet lukken....
zo dat is netjes!v8power67 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:06:
Video komt dr aan
Here it is :
[video]
[...]
![]()
Zelf ben ik nog niet online bezig...
Vandaag wel alle circuit ervaringen gehaald!
alles op goud behalve nordschleife hele ronde. Pas 2 rondjes voltooid en beide met een spin.. Dacht ik..

Vanavond maar wat filmpjes kijken en dan een poging wagen
In progress: VW kever
Word aan alle kanten zoek gereden. De viper rijd gewoon compleet anders tijdens een race dan tijdens quali..
Denk omdat tijdens de quali de brandstof niet meegerekend word, maar tijdens de race wel. En dat merk je zo erg, voorkant glijd constant weg. Kan die slingers bij begin niet meer volgas nemen waar tijdens quali dit makkelijk ging.
Haal tijdens een race maximaal een 1:33.4..
Maja word qel.tegen de top 10 gezet en die rijden even makkelijk 1:33.0...
Echt balen dit want ben behoorlijk rap met de viper maar op deze manier lukt het niet.
En wat me nog meer irriteert is dat mensen echt in elk mogelijk hoekje duiken denkende dat er ruimte was maar dat niet zo was..
En dan krijg ik constant -sr ivm insturen erop maja tegen een divebomb kan je niks doen..
En als ik dan eens een wat agressieve actie krijg ik gelijk penals etc.
Denk dat dit niveau racen niet voor mij is. Leuk een snelle quali maar tijdens een race kom ik niet eena in de buurt daarvan.
Ga denk mn sr/dr maar wat afzakken want op deze manier is er geen zak aan tegen die porsches/beetles..
veroorzaakt.Dat je vol in de remmen gaat tot ie weer op de baan is?
Vanmiddag tot twee keer toe op Kyoto een grapjas die in ronde 10, eennalaatste bocht, voor mij achterstevoren gaat met 5 sec. penalty en SR- tot gevolg...
Vlaggensysteem sucks
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing