Zonet mission challenge 8-6 opnieuw gedaan.
Moest ik vóór de patch de WRX nog 5 ronden lang blokken omdat ie sneller was, nu ná de patch win ik met 9 seconden voorsprong

En dan heb ik ook nog enkele seconden langer in de pits gestaan dan nodig omdat ik teveel benzine erbij liet gooien.
8-4 (Fishermans Ranch timed rally), de challenge die me vóór de patch vierkant de pan uit frustreerde, ook opnieuw gedaan en de eerste poging gehaald met 14.8 seconden op de klok.
Positieve noot 1: Je hebt nu iéts meer gevoel in je dirt banden; het ijsglijden is wat minder.
Positieve noot 2: De time penalties zijn eraf.
Kleine negatieve noot: álle penalties zijn eraf.
Na de race even opnieuw gestart en met maximale snelheid tegen de tegenstander en de muur gebotst maar er ging geen tijd af.
8-7 (30 min Interlagos met Gr.1) was ook vrij lastig vóór de patch. Nu ben ik ergens halverwege gewoon gaan tanken, nieuwe harde bandjes eronder en met 14 seconden voorsprong eerste geworden. Wagen lijkt ook een stuk makkelijker te besturen.
Driving school graduation test precies hetzelfde...
Had ik eerst met goed stampen een 1:48.7 of zoiets eruit kunnen persen, nu rij ik in mijn eerste koude poging een 1:46.404, bijna 4 seconden onder goud
Kleine aanpassingen waren wat mij betreft zeer welkom, maar dit is wel heel rigoureus.
[
Voor 70% gewijzigd door
Superkiwi op 29-11-2017 08:54
]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"