Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wacht maar, er staan je nog veel leukere challenges te wachten :P

De leukste experience voor het laatst bewaard :)
Er zitten nog wel de nodige foutjes in maar hij was meer dan snel genoeg voor goud, en dat in de eerste poging :P

[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2017 17:38 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:20:
[...]
Wat je verder kunt doen is Youtube filmpjes bekijken, bijvoorbeeld van Z28gaming.
Die heeft voor verschillende tracks video's met een stap voor stap uitleg over rempunten, aansnijden en uitkomen van bochten etc.
Hier de lijst met video's die nu beschikbaar zijn, er komen nog meer video's aan voor de resterende tracks.
Zeker een tip. Ik kijk nu ongeveer een maand naar Z28 en het is vermakelijk en leerzaam tegelijk. Wat het vooral ook aangenaam kijken maakt is dat hij erg amicaal en vriendelijk is. Hij heeft nu 4K subs maar dat slaat eigenlijk nergens op. Dat worden er nog veel meer. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 19:57
Met veel moeite de rally op goud gekregen. Nu alleen de laatste nog, maar daar moet nog 4sec af ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 12:38
De laatste heb ik momenteel ook op slechts zilver. Moet nog steeds 1,5 seconde af. Ik ga niet verder met andere zaken in de game totdat ik ook de laatste op goud heb. :)
Rally vond ik (gek genoeg) de makkelijkste van allemaal. 32 (SLS AMG op Nürburgring) was veruit de lastigste voor mij.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:03
Damn net een Spaanse lagger gehad. Zwalkte over heel de weg heen. Beukte iedereen. Heel de server ging van SR B naar C. Echt idioot hoe slecht het systeem dan werkt. 10 spelers hadden een tijdstraf terwijl wij daar niks aan konden doen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Kuhr89 schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:29:
Damn net een Spaanse lagger gehad. Zwalkte over heel de weg heen. Beukte iedereen. Heel de server ging van SR B naar C. Echt idioot hoe slecht het systeem dan werkt. 10 spelers hadden een tijdstraf terwijl wij daar niks aan konden doen.
Gisteren het zelfde mee gemaakt, toevallig ook een spanjaard... |:(

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- In lijn met de gewijzigde simulatie van het autogedrag hebben we het niveau van de Rijschool en de Missies in het speltype Campagne aangepast;
Benieuwd hoe ze dit aangepast hebben.

- Vanwege de aanpassingen aan de hierboven genoemde niveaus zijn de klassementen van de Rijschool, Missies en Circuitervaring gereset. (Dit heeft geen invloed op je spelvoortgang en het behaalde goud/zilver/brons voor het resetten van de klassementen.)
Potver ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Dat is wel jammer ja, ben deze week bezig geweest om op een aantal van die challenges/driving school mijn tijden te verbeteren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
New sound options:

- Player Engine Sounds
- Transmission Noise
- Tyre Squeals
- Opponent Engine Sounds

Each can be adjusted individually.

Niceee

De nieuwe shelby cobra is 2 mil.
Heb gelukkig genoeg gespaard :D

It is now possible to download and playback the replays of top ranking drivers in the Daily Race Qualifying Time Attack Rankings.

Muhahahha gaan een hoop gasten niet leuk vinden dat te zien is waar ze kunnen afsnijden zonder penals etc.

[ Voor 53% gewijzigd door v8power67 op 27-11-2017 08:32 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 miljoen voor een Cobra? Ik wacht wel tot ik 'm keer als daily workout auto krijg :P
Dan geef ik mijn credits liever uit aan de wagens die in december komen.

Prima update, ze zijn goed bezig daar bij Polyphony :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
De Credits en XP glitch is ook gepatched: YouTube: GT Sport XP / Money glitch is Patched. 1.06.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:48:
Een tikkie terug geven... zoiets heb ik gisteren ook gedaan _O-
Zie de race in onderstaande video. Op zich was het best een leuke race, waar de Spanjaard 'm er af en toe wat (te?) agressief tussen propte maar goed, dat heb je met die langzame klasses. Uiteindelijk kon ik de tweede plaats pakken en dat leek het maximaal haalbare, totdat de nummer één bij de dubbele chicane tegen de muur kwam en vanuit bijna stilstand weer op moest trekken. Terwijl ik met volle vaart aankwam en er voorbij wilde probeerde hij me het gras in te duwen (hij maakt opeens een ruk naar rechts, had hij gewoon zijn lijn blijven rijden dan had ik er zo omheen gereden). Toen maar besloten dat hij een potje karma verdiende en hem "subtiel" als rempunt gebruikt voor de laatste bocht >:)

[video]
Karma _/-\o_

Vind het dan overigens wel bijzonder dat je geen tijdstraf hebt gekregen. Dacht eigenlijk dat zo'n aanrijding je standard 10sec zou kosten... Ik begrijp die regels voor het bepalen van de tijdstraf blijkbaar toch niet helemaal

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/739XECTv4HXE3KzRKHif3ki0/medium.jpg

Nieuwe bop aanpassingen vind ik erg merkwaardig.. waarom de gr3 r8 power nerven ding stond nooit in welke top dan ook..

Wtfff zet een tijd neer op lago Maggiore, wil ik stoppen krijg ik error screen...
Gelukkig was mn tijd opgeslagen maar kreeg mnngeld en mileage punten niet :(

[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 27-11-2017 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 18-09 21:43
Je moet blijkbaar nu ook je oude records gaan breken om terug op de leaderbords te komen.

Het is nu ook makkelijker om goud te halen. Sommige van die Nürburgring Meister challenges mag je nu 3 seconden langzamer zijn voor goud en er volgt geen DQ meer na contact met andere wagens. Wel lame dat ze de moeilijkheid hebben verlaagd.

[ Voor 57% gewijzigd door Unbreukable op 27-11-2017 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
v8power67 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:15:
[afbeelding]

Nieuwe bop aanpassingen vind ik erg merkwaardig.. waarom de gr3 r8 power nerven ding stond nooit in welke top dan ook..

Wtfff zet een tijd neer op lago Maggiore, wil ik stoppen krijg ik error screen...
Gelukkig was mn tijd opgeslagen maar kreeg mnngeld en mileage punten niet :(
Afgelopen weekend stond er wel een R8 op 1 voor de Bathurst Gr.3 race. Maar om daarom nou meteen de de BoP aan te passen...

Overigens wel fijn dat je replay kan bekijken. Nu nog de mogelijkheid om een ghost van iemand anders toe te voegen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Unbreukable schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:52:
Je moet blijkbaar nu ook je oude records gaan breken om terug op de leaderbords te komen.
Leuk voor die mensen die de glitch gebruikte met de reset door pitstraat heen. Die komen nooit meer op leaderboard dan hahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
breminem schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:03:
Rally vond ik (gek genoeg) de makkelijkste van allemaal. 32 (SLS AMG op Nürburgring) was veruit de lastigste voor mij.
grappig, had ik ook met rally. In GT6 was rally een drama maar met wat uren in Dirt Rally heb ik wat ervaring opgedaan en de rally proeven gaan mij goed af. Ben benieuwd of drivingschool/missions makkelijker/moeilijker zijn geworden in 1.06, ik sta met een aantal op zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik ben blijkbaar de enigste die de campaign zot moeilijk vind.

Ik heb op 60% goud maar rest is zilber en veel brons. Soms heb ik brons maar wel 2min achter de eerste bij missies dus lijkt onmogelijk voor goud te halen bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breminem
Bij mij hielp het echt de instructievideo te bekijken alvorens een poging te doen.
En daarnaast gewoonweg geen genoegen nemen met brons of zilver. :) Oefenen, oefenen, oefenen. Denk dat ik nr. 32 serieus zo'n 80x heb geprobeerd alvorens ik goud had.

Heb nu zo'n 10 uren in de driving school zitten en nu op de laatste na alles op goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-12-2022
Ja ik ga wat beter naar de instructievideos kijken.

Schiet me niet dood maar ik heb ook een deel van de races in missies geglitched voor goud xD

Maar ben nu wel serieuzer bezig want wil online ook beter scoren dan 10e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Ik heb de game pas sinds afgelopen woensdag, maar gisteravond toch nog maar even snel 20 miljoen (maximale wat je mag hebben aan credits in je wallet) bij elkaar geglitched op één circuit in offline arcade (zodat mijn leader boards niet vervuild zijn). Als ik dan een dure auto echt wil hebben de komende tijd, kan ik die in ieder geval kopen zonder er al teveel voor te moeten spelen. Dit omdat ik gewoon te druk ben, om veel te kunnen spelen. Nu ga ik me eerst maar eens focussen op alle Drive School en de Missions, want het duurt nog wel even voordat ik in de top kan mee racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Heeft iedereen eerst alle rijbewijzen missies en circuit ervaringen gedaan voordat ze online gingen spelen?
het is voor nu wel mijn doen om in ieder geval om dat wel te doen.. of ik moet niet verder kunnen omdat ik een bepaalde auto niet heb ofzo...
stand na 2 dagen spelen:
rijbewijzen alles op goud. missies alles t/m fase 3 op goud en 2 circuit ervaringen compleet op goud(ik heb het idee dat die niet heel moeilijk zijn...)

ik vind het wel een super gaaf spel:) tot nu toe blij dat ik na jaren weer een console heb!

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:54
Dacht dat er sp modus in zou komen of pas in december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb het spel sinds zaterdag. Ongeveer een 2 uurtjes gespeeld nu. De beginner alles op goud nu. Fase1 bij de missies ook al een stuk of 3 gedaan. Verder 1 track op goud (de oval :P). Wil eigenlijk ook eerst nog idd op goud halen en daarna pas online beginnen. Ik speel met een controller maar wil eigenlijk vanavond eens ff checken waar ik ergens sta online

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb sinds 2 dagen Gran Turismo. Normaal speel ik alleen F1 games, heb 2017 nu al grijs gespeeld en race elke week in een britse league. Ik had niet verwacht dat het zo extreem verschil is met in en output van bochten. Ik speel op de controller. Wat is globaal de beste setup voor de controller. Ene keer zie ik -2 - 1 -1 en dan weer 5 - 6 - 6. Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo effe een 2:03.785 neergezet op lago Maggiore.
Wel met de scirocco maja de viper kwam ik net mee in de 2:04...
Sta op moment nog op 7e plek van top 10 stars.
Replay heb ik gedeeld, maar staat ook in de top 10 zelf nu door de nieuwe patch. Ben er best blij mee. Had een optimale ronde van een lage 2:03 maar dat lukte gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
Unbreukable schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:52:

Het is nu ook makkelijker om goud te halen. Sommige van die Nürburgring Meister challenges mag je nu 3 seconden langzamer zijn voor goud en er volgt geen DQ meer na contact met andere wagens. Wel lame dat ze de moeilijkheid hebben verlaagd.
Juist zoals het was, was een goede uitdaging. Als ik het nu zou proberen zou het nog veel makkelijker zijn.

Is inderdaad erg jammer, het moet niet zomaar gratis weg gegevens worden.

Had eigenlijk eerder verwacht dat ze het nog wat moeilijker zouden maken. Bij GT2 en GT3 waren die drivingschool echt super moeilijk, daar haalde ik op een gegeven moment nooit goud.

Nu heb ik ze allemaal goud en binnen een best wel korte periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Kuhr89 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:27:
[...]

Juist zoals het was, was een goede uitdaging. Als ik het nu zou proberen zou het nog veel makkelijker zijn.

Is inderdaad erg jammer, het moet niet zomaar gratis weg gegevens worden.

Had eigenlijk eerder verwacht dat ze het nog wat moeilijker zouden maken. Bij GT2 en GT3 waren die drivingschool echt super moeilijk, daar haalde ik op een gegeven moment nooit goud.

Nu heb ik ze allemaal goud en binnen een best wel korte periode.
Dacht dat het aan mij lag.. vond de challenges op 2/3 na allemaal erg makkelijk.

Maar lag dus niet aan mijn zieke race-skills :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
heb hem nog maar van gisteren, maar had toch wel binnen een goed uur volgens mij alle eerste 24 driving tests op goud. (voor de patch van vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
wickedm3n schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:46:
Heeft iedereen eerst alle rijbewijzen missies en circuit ervaringen gedaan voordat ze online gingen spelen?
het is voor nu wel mijn doen om in ieder geval om dat wel te doen.. of ik moet niet verder kunnen omdat ik een bepaalde auto niet heb ofzo...
stand na 2 dagen spelen:
rijbewijzen alles op goud. missies alles t/m fase 3 op goud en 2 circuit ervaringen compleet op goud(ik heb het idee dat die niet heel moeilijk zijn...)

ik vind het wel een super gaaf spel:) tot nu toe blij dat ik na jaren weer een console heb!
Heb ik wel gedaan. Eerst alle SP onderdelen op goud gezet (wat best verslavend is trouwens) en daarna pas online gegaan.
Het is wel handig omdat je met verschillende auto's rijdt op verschillende circuits. Je leert op deze manier de circuits goed kennen en de verschillen tussen de auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
nickdew schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:52:
Dacht dat er sp modus in zou komen of pas in december?
Die komt in december

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog niet pro-patch gespeeld, maar van wat ik her en der lees is dat de driving school en challenge missions nu een heel stuk makkelijker zijn gemaakt, jammer. Bij GT5 deden ze dat ook al (oa bij de Vettel challenges). Wat mij betreft hadden ze enkel de challenges aangepakt waarbij de AI een lichte boost heeft ten opzichte van jou zodat ze wat eerlijker worden (mission challenge 8-6 bijvoorbeeld).
Ook lees ik dat het rallyrijden nu een stuk minder als ijsrijden aanvoelt; dikke plus alleen al daarvoor d:)b
De komende tijd eens een en ander testen, kijken hoe alles nu aanvoelt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2017 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
v8power67 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:14:
Zo effe een 2:03.785 neergezet op lago Maggiore.
Wel met de scirocco maja de viper kwam ik net mee in de 2:04...
Sta op moment nog op 7e plek van top 10 stars.
Replay heb ik gedeeld, maar staat ook in de top 10 zelf nu door de nieuwe patch. Ben er best blij mee. Had een optimale ronde van een lage 2:03 maar dat lukte gewoon niet.
Nice! Ik kwam niet verder dan een lage 2.08 (waar ik best content mee was, kom mss 1 sec sneller) en zag dat de poletijd in mijn race 2.04 was en dacht ff WTF :/

Waar kan ik je replay zien? Ben toch wel eens benieuwd of ik kan zien hoe en waar je dan zo veel sneller bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:09:
[...]

Nice! Ik kwam niet verder dan een lage 2.08 (waar ik best content mee was, kom mss 1 sec sneller) en zag dat de poletijd in mijn race 2.04 was en dacht ff WTF :/

Waar kan ik je replay zien? Ben toch wel eens benieuwd of ik kan zien hoe en waar je dan zo veel sneller bent.
Je kan nu gewoon bij de leaderboard de replay bekijken van die ronde van de betreffende persoon. Sta al niet meer in de top 10 helaas gaat snel.

Dacht ga effe sport race doen want heb best leuke tijd... Mocht even tegen de hele top 10 :P
Naja dat hield ik niet bij helaas....

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 27-11-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Sinds een paar dagen ook Gran Turismo Sport in huis, lekker heel het weekend gespeeld. Alleen nog Driving School Lessons en Mission Challenges gedaan. Driving School Lessons alles goud behalve de laatste race met de GT4 Clubsport. :X Al zoveel keer opnieuw begonnen, maar ik zit er nog steeds 3 seconden vanaf.... :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breminem
RBH schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:54:
Sinds een paar dagen ook Gran Turismo Sport in huis, lekker heel het weekend gespeeld. Alleen nog Driving School Lessons en Mission Challenges gedaan. Driving School Lessons alles goud behalve de laatste race met de GT4 Clubsport. :X Al zoveel keer opnieuw begonnen, maar ik zit er nog steeds 3 seconden vanaf.... :|
Check het filmpje van zuperkiwi
Dit heeft mij heel erg geholpen en zit nu nog maar 1,5 seconde onder de tijd voor goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

breminem schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:07:
[...]

Check het filmpje van zuperkiwi
Dit heeft mij heel erg geholpen en zit nu nog maar 1,5 seconde onder de tijd voor goud :)
Thnx! Ik zal hem eens bekijken en kijken of het daarna wel lukt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:09

vhal

ಠ_ಠ

Wat is het rally-rijden ronduit klote zeg...bah. :( Ik ben nog even bezig met de laatste driverlicense op gold te krijgen maar bij het rally-rijden mag ik blij zijn als ik uberhaupt een bronze medal krijg :/ De meeste wagens gaan alle kanten op en beginnen al met glijden als ik al kijk naar mijn stuurpookje van mijn controller

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH

RBH

vhal schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:23:
Wat is het rally-rijden ronduit klote zeg...bah. :( Ik ben nog even bezig met de laatste driverlicense op gold te krijgen maar bij het rally-rijden mag ik blij zijn als ik uberhaupt een bronze medal krijg :/ De meeste wagens gaan alle kanten op en beginnen al met glijden als ik al kijk naar mijn stuurpookje van mijn controller
Ik kreeg het veel beter onder controle toen ik het gas beetje ging doseren (met controller ja), en veel eerder insturen/glijden dan je normaal acht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30
Heb je update 1.06 al geïnstalleerd? Want sinds vandaag zijn veel tijden in de driverslicense-missies bijgesteld door veranderingen in het simulatiemodel. Hierdoor zijn de tijden die je met o.a. de rally-missies moet halen in veel gevallen met een paar tienden tot een halve seconden omlaag gegaan en makkelijker te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo even mn tijd bijgesteld, sta weer in de top 10 plek 9...
Net een race gedaan met iemand die echt laggde als een malle. Crashde in hem door de lag... Daarna verneukt ie nog effe mn race omdat ie dacht dat ik hem eraf beukte..
Kansloos. Fijn zulke mensen met een inbel verbinding...

Pffff en crash 2 winds de patch is een feit...
Damn...

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 27-11-2017 16:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Gisteren mijn 1e pole position gepakt op interlagos. En ook de race gewonnen *O*
Damn, wat een spanning in de laatste ronde. Ik reed de laatste paar bochten echt heel verkrampt :X Telkens maar kijken hoe ver de nummer 2 achter ligt en dan bijna de bocht missen :')
Wat een spelletje wel niet met je kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Iemand controller setup? Of houden jullie het standaard. Vind het nogal zwaar sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:55
Gatverdamme, de leaderboards zijn gereset?

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
PjotrStroganov schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:42:
Gatverdamme, de leaderboards zijn gereset?
Jup.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Jorick schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:12:
[...]

Heb je update 1.06 al geïnstalleerd? Want sinds vandaag zijn veel tijden in de driverslicense-missies bijgesteld door veranderingen in het simulatiemodel. Hierdoor zijn de tijden die je met o.a. de rally-missies moet halen in veel gevallen met een paar tienden tot een halve seconden omlaag gegaan en makkelijker te behalen.
Nu net ja, de tijden die ik op zilver had staan zijn nu opeens goed genoeg voor goud. Het enige wat ik moet doen is mijn oude record zien te verbeteren maar al met al is het een stuk simpeler op geworden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Kuhr89 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:31:
[...]

Heb ik wel gedaan. Eerst alle SP onderdelen op goud gezet (wat best verslavend is trouwens) en daarna pas online gegaan.
Het is wel handig omdat je met verschillende auto's rijdt op verschillende circuits. Je leert op deze manier de circuits goed kennen en de verschillen tussen de auto's.
ja dat is mijn idee ook een beetje p. Je leert parcours kennen met verschillende auto's. Tot nu toe gaat het wel prima zo. Maar het zijn er wel aardig wat als je er teveel achter elkaar probeert dan vind ik het niet zo leuk op een gegeven moment ook omdat ik vaak in auto's rijdt die niet mijn eerste keus zouden zijn :X
En als het dan soms ook niet in 3x lukt.. |:(
Heb ook pas 1 auto gekocht.. 8)7
Moet wel zeggen dat ik rallys niet zo leuk vind maar dat kan ook komen doordat ik niet zon fijne auto daar voor heb.. De nsx. ;w

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel D.
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-04 16:42
Vooral die met die GT-R was behoorlijk pittig. Uiteindelijk toch nog gelukt op goud (voor de update....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee moet zeggen de functie om dus de top 10 tijden te kunne bekijk als replay heeft me nu op nr4 van de top 10 gebracht. Heb een hoop geleerd en ja rij nu een 2:02.967. nog maar precies 3 tiende achter de snelste op moment.
Is wel echt tot de randjes van de track limieten gaan. Maja wat hun kunnen kan ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik vind het vrij typisch om nu opeens een paar tienden van mijn tijd af te snoepen bij een random driving school event terwijl ik voor de update toch aardig wat moeite had om überhaupt een paar honderdste er vanaf te rijden :/

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Voxalizer

Quicksilver Bullets

GT5 had vrij pittige license tests. In GT6 waren ze doodsimpel. In GT Sport zijn de Driving School testjes nu zo mogelijk nog makkelijker. Toch jammer, want volgens mij is het doel van dit soort testjes om je iets te leren. Als de tijden voor goud niet scherp genoeg zijn om je te triggeren om te kijken wat je fout doet is het gewoon tijdverspilling.

Voorbeeld:
Laatste Driving School test van de bovenste rij is achteruit rijdend over de finish goud te halen.

Mission 8-6 was echt fucking moeilijk gisteravond. Voelde erg satisfying om hem goud te halen. Probeer ik het vanmorgen na de patch nog een keer met een andere tactiek zet ik ALLE tegenstanders op een ronde met een 15 seconden langzamere tijd dan de winnende tijd van gisteren (andere auto).

Meh, casuals. Ik snap wel dat het misschien frustrerend is om ergens je best voor te moeten doen maar ik vind dit soort dingen toch een beetje treurig. Het is niet zo dat die 'oude' tijden nou onmogelijkwtfbbq waren ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 27-11-2017 21:51 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• breminem
Yeah! Driving school 48 zojuist op 1:49:439 gehaald (1:50:200 nodig voor goud)!
Eindelijk alles op goud. Breminem is blij oOo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Ik weet niet wat ze met de Viper hebben gedaan, maar hij is veel trager geworden.

Paar laps van de race van vandaag met Tweakers:

Moet constant verdedigend rijden doordat de TT gewoon veel sneller is.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ik vind die patch 1.06 nu al leuk. Driving Lesson 48 nu ook gehaald met een hoge 1:48. :)

Wel bijzonder, de melding vervolgens was: "All silver, u krijgt een Lambo Veneno" en daarna: "All Gold, u krijgt een Nissan GT-R"? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:36
Joel D. schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:27:
[...]

Vooral die met die GT-R was behoorlijk pittig. Uiteindelijk toch nog gelukt op goud (voor de update....).
Onbegrijpelijk dat ze t makkelijker maken. Die uitdaging is juist leuk en het degradeert de prestatie nu... maak dan gewoon een extra easy optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Voor wie actief is, ik ga zo racen in een 'league' die wordt gestreamed op twitch.tv/oltscool. Nul kunnen oefenen omdat ik normaal op woensdag race, laatste moment wilden ze mij toch hier erbij. Zijn spannende races toch wel.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Alle dreiging schools op goud kunnen zetten :) lekker verslavend is dat. Eerst zit je er een toch een halve tot een seconde van af, dan doe je even iets anders en ineens ga je er een seconde onder. Heb veel last gehad met de rally op windmill, maar uit eindelijk toch met een dikke voorsprong kunnen winnen.

Online heerlijk met de karts zitten racen maar ze mogen nog wel iets doen aan de straffen. We zaten zoals altijd met de karts heel close op elkaar, ik lig net weer vierde maar in de slipstream richting S/F in de laatste ronde. Nummers 1 en 2 crashen, nummer drie wijkt ook flink uit en komt in de muur, ik kan er netjes tussendoor maar inhalen onder geel:15seconden straftijd |:( wat had ik dán moeten doen ?

Maar goed, paar andere races gewonnen. Al dacht in een race ook iemand dat ik hem beukte terwijl dat iemand anders was.. En dan komen ze wraak nemen.. :X

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:58
Zo de uitdaging is er nu wel een beetje uit na de update. Waar ik bij de circuit ervaring al een aantal uurtjes aan het ploeteren ben om goud te halen, gaat alles fluitend in een keer naar goud. Is dit een bewuste actie geweest van Sony/Polyphony Sutdios? De uitdaging is echt compleet verdwenen :-( .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

breminem schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:43:
Yeah! Driving school 48 zojuist op 1:49:439 gehaald (1:50:200 nodig voor goud)!
Eindelijk alles op goud. Breminem is blij oOo
Die had ik gisteren ook even op gold gezet met een lage 1:49'er, ik kwam van een 1:57'er af... :+
Toch wel één van de leukere drivingschools, die Cayman rijdt best behoorlijk :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:55
Driving school is niet echt uitdagend. Track experience ook niet echt, maar dat komt omdat ik de Nordscheife wel aardig onder de knie heb. Ik heb wel veel moeite met de rally tracks op goud halen. De diverse secties zijn te doen, maar de volledige tracks lukken me niet.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:37:
Alle dreiging schools op goud kunnen zetten :) lekker verslavend is dat.
Hopelijk kom ik niet in een lobby terecht met deze agressieve coureur. :+

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Patrick_D_GTS schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:09:
[...]

What a difference a car makes.......

Stap uit de WRX en in de Scirocco en rij (fluitend) een lage 2.06 in de race, waarbij er echt nog wel wat had afgekund....

Leuk om zo hard te rijden, maar eigenlijk is het jammer dat er zo'n groot verschil tussen 2 auto's zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:38:
[...]

Hopelijk kom ik niet in een lobby terecht met deze agressieve coureur. :+
Stomme spellingcorrectie :p

Zit je goed n een race online, komen ze de vaatwasser leveren die ze eigenlijk gisteren moesten bezorgen.. Gaat je race terwijl je 2e ligt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:51:
[...]

What a difference a car makes.......

Stap uit de WRX en in de Scirocco en rij (fluitend) een lage 2.06 in de race, waarbij er echt nog wel wat had afgekund....

Leuk om zo hard te rijden, maar eigenlijk is het jammer dat er zo'n groot verschil tussen 2 auto's zit....
Scirocco en Megane zijn duidelijk in het voordeel. En er zijn auto's die echt voor geen meter gaan.
Op zich vind ik dat niet zo erg, dat is in een echte race ook zo. Alleen zouden ze daar met de waardering aan het einde nog wel regeling mee kunnen houden.

Hoe dan ook, zelfs achteraan vermaak ik me prima met GT Sport. Ik heb een D S rating en over het algemeen wordt er netjes gereden bij de daily races. Zo heb ik dat nog nooit meegemaakt in een online racer in publieke lobbies.

PSN: Shiver23

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mileage store update:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4mhcPCGKkqQoqSTPrV693pcY/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/erqE8wXhzy8b34ccSfUrwnlh/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5KJr9a5K6THHkZ79uFw7me0J/medium.jpg

Mooie paints velgen en autos weer !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ziet er goed uit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Shiver23 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:32:
[...]

Scirocco en Megane zijn duidelijk in het voordeel.
Wat betreft de Megane, is dat de standaard variant of de trophy?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Waarom hebben ook echt alleen maar Fransen een slechte internet verbinding haha?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:43:
Waarom hebben ook echt alleen maar Fransen een slechte internet verbinding haha?
Niet alleen Internetverbinding, ze maken ook alleen maar slechte auto's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan ook na 2 dagen mijn eerste online race gereden. Ik moet zeggen dat de startopstelling altijd compleet willekeurig is. Je kan met je tijd eerste starten maar ook laatste.

Gisteren had ik pole position en dit niet meer uit handen gegeven. Totaal met een voorsprong van 5 seconden gewonnen.

Hoe zetten jullie trouwens filmpjes op YouTube? Ik vind geen mogelijkheid om dat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

vhal schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:42:
[...]

Wat betreft de Megane, is dat de standaard variant of de trophy?
Uhh deze: http://www.kudosprime.com/gts/car_sheet.php?id=70

Even spieken in de top 10 tijden en je kan zo zien of er een auto in het voordeel is, want dat verschilt per baan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Daarstraks tijdens het wachten nog leuke race gereden in de sport mode met dei BMWi. Beetje duwen en trekken mag wel vind ik zo lang je maar wat ruimte over laat en niemand moedwillige naast de baan beukt.
Maar mooie races gehad :) Eerste 4 veelal dicht bij elkaar en heftige gevechten. Vind het ook altijd leuk als mensen hem aan de binnenkant zetten en dan steevast laat remmen en de bocht nog net halen. Maar iets eerder remmen en hem strak in de apex gooien om zo weer binnendoor je plek terug te pakken is altijd fijn :)

Ik wacht wel op de clubman cup etc moet ik zeggen. Zou ook tof zijn moest je dat online kunnen gaan doen. Race of 3 vier 4 achter elkaar met punten klassement. Buiten de officiële GT toernooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 18-09 14:17
Oxigeon schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:26:
Gisteren dan ook na 2 dagen mijn eerste online race gereden. Ik moet zeggen dat de startopstelling altijd compleet willekeurig is. Je kan met je tijd eerste starten maar ook laatste.

Gisteren had ik pole position en dit niet meer uit handen gegeven. Totaal met een voorsprong van 5 seconden gewonnen.

Hoe zetten jullie trouwens filmpjes op YouTube? Ik vind geen mogelijkheid om dat te doen
Je kunt dat niet rechtstreek doen voor zover mij bekend is. Je moet de replay afspelen terwijl je deze opneemt (Share functionaliteit) en dan, ook weer via Share, je filmpje naar YT uploaden.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb de grootste fout in mn leven begaan, ik dacht slim te zijn en tijdens de pitstop even snel de luxaflex dicht te doen omdat de zon in mn ogen schijnde. Maar de pitstop ging veelste snel en ik raakte in paniek. Daardoor had ik perongeluk te weinig in laten tanken....

Ook weer zoiets trouwens, waarom hebben 90 procent van de nederlands in gt sport hun voornaam als psn id haha.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:21
Als dat de grootste fout in je leven is, heb je het aardig voor elkaar

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:38:

Ik wacht wel op de clubman cup etc moet ik zeggen. Zou ook tof zijn moest je dat online kunnen gaan doen. Race of 3 vier 4 achter elkaar met punten klassement. Buiten de officiële GT toernooien.
Dat zou inderdaad top zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:49:
Ik heb de grootste fout in mn leven begaan, ik dacht slim te zijn en tijdens de pitstop even snel de luxaflex dicht te doen omdat de zon in mn ogen schijnde. Maar de pitstop ging veelste snel en ik raakte in paniek. Daardoor had ik perongeluk te weinig in laten tanken....

Ook weer zoiets trouwens, waarom hebben 90 procent van de nederlands in gt sport hun voornaam als psn id haha.
Ik deed daarnet een arcade race met brandstof verbruik etc. Maar ik kon geen pitstop maken. Hij reed heel schoon de pitstraat door zonder een menu te krijgen, vreemd want at heb ik al gedaan.. Of moet je dat met de laatste update expliciet aangeven dat er pitstops zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
patrickkoning schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:44:
Zo de uitdaging is er nu wel een beetje uit na de update. Waar ik bij de circuit ervaring al een aantal uurtjes aan het ploeteren ben om goud te halen, gaat alles fluitend in een keer naar goud. Is dit een bewuste actie geweest van Sony/Polyphony Sutdios? De uitdaging is echt compleet verdwenen :-( .
Dit... Driving School had ik al helemaal goud, Missions was ik nu bij het einde bij de befaamde 6-8 en 7-8... ook die Nurburgring Meister sommige missies echt van vervloekt maar uiteindelijk gehaald... en nu 2 vingers in de neus. Ging nu de Track Missies doen... dat is nu simpel auto's, credits en XP binnen harken zeg :X super lame.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:34:
[...]

Ik deed daarnet een arcade race met brandstof verbruik etc. Maar ik kon geen pitstop maken. Hij reed heel schoon de pitstraat door zonder een menu te krijgen, vreemd want at heb ik al gedaan.. Of moet je dat met de laatste update expliciet aangeven dat er pitstops zijn?
Hmm geen idee. Online gaat alles gewoon automatisch als je de pitch stop in rijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die Mustang is wel vet! Heeft ook geen paintjob meer nodig :)
d:)b

*GT Sport zo maar opstarten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:11:
[...]

Hmm geen idee. Online gaat alles gewoon automatisch als je de pitch stop in rijdt.
Ja inderdaad, heb afgelopen weekend ook offline races kunnen rijden mét pitstops en toen ging het ook goed, vanmiddag echter niet. Al had ik toen de kart gepakt en niet getest met auto's. Maar ook in dat geval ging het van het weekend goed.

Tis wel grappig om een endurance kart te doen op BB speedway met stops :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zonet mission challenge 8-6 opnieuw gedaan.
Moest ik vóór de patch de WRX nog 5 ronden lang blokken omdat ie sneller was, nu ná de patch win ik met 9 seconden voorsprong :/
En dan heb ik ook nog enkele seconden langer in de pits gestaan dan nodig omdat ik teveel benzine erbij liet gooien.

8-4 (Fishermans Ranch timed rally), de challenge die me vóór de patch vierkant de pan uit frustreerde, ook opnieuw gedaan en de eerste poging gehaald met 14.8 seconden op de klok.
Positieve noot 1: Je hebt nu iéts meer gevoel in je dirt banden; het ijsglijden is wat minder.
Positieve noot 2: De time penalties zijn eraf.
Kleine negatieve noot: álle penalties zijn eraf.
Na de race even opnieuw gestart en met maximale snelheid tegen de tegenstander en de muur gebotst maar er ging geen tijd af.

8-7 (30 min Interlagos met Gr.1) was ook vrij lastig vóór de patch. Nu ben ik ergens halverwege gewoon gaan tanken, nieuwe harde bandjes eronder en met 14 seconden voorsprong eerste geworden. Wagen lijkt ook een stuk makkelijker te besturen.

Driving school graduation test precies hetzelfde...
Had ik eerst met goed stampen een 1:48.7 of zoiets eruit kunnen persen, nu rij ik in mijn eerste koude poging een 1:46.404, bijna 4 seconden onder goud 8)7

Kleine aanpassingen waren wat mij betreft zeer welkom, maar dit is wel heel rigoureus.

[ Voor 70% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2017 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
De laatste driving school missie is vreemd genoeg niet verandert; nog steeds moet je onder de 1:50:200 rijden voor goud.
En toch leek het nu een fractie makkelijker te halen dan vóór de patch. Maar dat wel tussen de oren zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breminem schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:29:
En toch leek het nu een fractie makkelijker te halen dan vóór de patch. Maar dat wel tussen de oren zitten denk ik.
Het zit niet tussen je oren; de wagen is een stukje sneller geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Registratie: September 2015
  • Niet online
Weet iemand hier of het zin heeft een Logitech G29 op de PC te configureren zodat hij fijner werkt in GT Sport?

Heb via Google helaas niet veel erover kunnen vinden en vind zowel de FFB (non existent behalve dat je 'wheel weight' hebt) echt zwaar belabberd. Plus, de pedalen lijken elke keer anders ingesteld te zijn. De ene keer moet ik echt druk zetten om te remmen, de andere keer blokkeert de hele zooi al bij een touché van het rempedaal.

Speel het liefst zonder ook maar enige assist maar zonder een goede FFB (glijden e.d.) en een goed te doseren rem is voor mij de lol er eigenlijk heel erg snel vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 18:46
Ik ben een beetje klaar met de SB ratings.. Die gaan helemaal nergens over. Net GT3 race op Brand Hatch. Gele vlag, dus ik rem wat eerder dan normaal, knalt er iemand in m'n achterkant, -SB. Haal ik diegene in die gecrasht is (en nog buiten de baan is), -SB en vijf seconden penalty. Zo gaat de lol er gauw vanaf =|.

Voor de goede orde; ik rij in CB B en SB B (of C, afhankelijk van hoeveel potjes zoals bovenstaande gaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:54:
[...]

Het zit niet tussen je oren; de wagen is een stukje sneller geworden ;)
Echt? Scheize... -O-

Ik heb nu rond de 7.000 mileage points en wil wel graag die Merc AMG GT Safety Car. Is het verstandig om daar nu het merendeel van mijn mileage points aan uit te geven? Of beter doorsparen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mileage punten verdien je wel genoeg van, dus als jij die auto wil hebben: gewoon kopen ;)
Je hebt trouwens best kans dat deze nog vaker terugkomt in de roulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOoh schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:51:
Weet iemand hier of het zin heeft een Logitech G29 op de PC te configureren zodat hij fijner werkt in GT Sport?

Heb via Google helaas niet veel erover kunnen vinden en vind zowel de FFB (non existent behalve dat je 'wheel weight' hebt) echt zwaar belabberd. Plus, de pedalen lijken elke keer anders ingesteld te zijn. De ene keer moet ik echt druk zetten om te remmen, de andere keer blokkeert de hele zooi al bij een touché van het rempedaal.

Speel het liefst zonder ook maar enige assist maar zonder een goede FFB (glijden e.d.) en een goed te doseren rem is voor mij de lol er eigenlijk heel erg snel vanaf..
Is je set nog wel ok?? Zo klinkt dat namelijk niet .puur dat ik zelf de g29 gehad heb en blij ben dat ik ze kwijd ben. Er was altijd wel wat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOoh
  • Registratie: September 2015
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:24:
[...]

Is je set nog wel ok?? Zo klinkt dat namelijk niet .puur dat ik zelf de g29 gehad heb en blij ben dat ik ze kwijd ben. Er was altijd wel wat mee
Set is nog geen 3 maanden oud en doet het perfect in F1 2017 en Project Cars. Daar kan je hem ook fatsoenlijk instellen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOoh schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:06:
[...]

Set is nog geen 3 maanden oud en doet het perfect in F1 2017 en Project Cars. Daar kan je hem ook fatsoenlijk instellen e.d.
Ik speel met een t500rs en in alle games doet die wat hij moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breminem
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:23:
Mileage punten verdien je wel genoeg van, dus als jij die auto wil hebben: gewoon kopen ;)
Je hebt trouwens best kans dat deze nog vaker terugkomt in de roulatie.
Thanks Kiwi! En gekocht inmiddels :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
Zo. De volledige rijschool op goud gehaald. Al is dat volgens mij niet echt een prestatie haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren ook de gehele rijschool op goud behaald. Ben nu verder gegaan met de missies. Toch maar eens kijken wat ik van mijn miles kan gaan halen. Denk dat ik toch voor een auto ga. Die velgen en kleuren kunnen me gestolen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Mission Challenge 4-7 net eventjes gedaan, wat een onderstuurd grafhok is die Veneno zeg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Ook mensen hier die nu geen goud kunnen halen op nummer 9 van de circuitervaring van de Nordschleife? Goud is nu langzamer dan zilver waardoor ik hoe dan ook geen goud kan halen op een of andere manier :( .

EDIT: Blijkbaar lag ik al te slapen want dit is helemaal niet het geval. :X :X

[ Voor 18% gewijzigd door pretpik op 01-12-2017 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
patrickkoning schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:57:
Ook mensen hier die nu geen goud kunnen halen op nummer 9 van de circuitervaring van de Nordschleife? Goud is nu langzamer dan zilver waardoor ik hoe dan ook geen goud kan halen op een of andere manier :( .
Maandagavond (dus na de update) heb ik alle deelstukken van de Nordschleife circuit experience op goud gezet, toen was het dus wel mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:32
patrickkoning schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:57:
Ik heb dat wel gehad met diverse driving school missies. Mijn oude tijd (die voor de update met zilver was beoordeeld) was na de update goed genoeg voor goud. Ik kreeg echter niet automatisch goud. Ik kreeg zelfs geen goud als ik onder de nieuwe limiet voor goud was gedoken, maar moest daarbij ook sneller gaan dan mijn oude tijd. Volgens mij is dit net zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Rn82 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:12:
[...]

Ik heb dat wel gehad met diverse driving school missies. Mijn oude tijd (die voor de update met zilver was beoordeeld) was na de update goed genoeg voor goud. Ik kreeg echter niet automatisch goud. Ik kreeg zelfs geen goud als ik onder de nieuwe limiet voor goud was gedoken, maar moest daarbij ook sneller gaan dan mijn oude tijd. Volgens mij is dit net zoiets...
Ik had alleen hiervoor nog nooit deze gedaan. Lijkt me een bug omdat de gouden tijd langzamer is dan de zilvere tijd.

Pagina: 1 ... 30 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing