• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:36
Smithkj schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:57:
[...]

Ik hoop wel dat die glitch er ook uitgaat met de komende update. De leaderbords zijn nogal vertekend, vaak halen mensen de rondetijden in '10' seconden in mission / driving school. daarmee kun je nooit kijken of je zelf beetje aardige tijd neerzet.

Ik vind het leuker om zelf time trials te rijden en op basis daarvan te vergelijken hoe snel ik ben t.o.v. anderen.
Ik heb hem eerlijk gezegd wel gebruikt om een paar autos te kopen die ik wou. Wat GR3 en GR4's en de Vaneo. Je gaat er wel van levelen (was in een half uur van 20 naar 30) maar je krijgt er geen mijlen voor.
Voor mission en drivingschools heb ik het niet geprobeerd omdat ik die uitdagingen leuk vind.
Dennisdn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:30:
[...]
Ik heb hem eerlijk gezegd wel gebruikt om een paar autos te kopen die ik wou. Wat GR3 en GR4's en de Vaneo.
Pssst,
spoiler:
je krijgt de Veneno als je alle driving missions op zilver haalt ;)

Als je snel geld wil verdienen: de circuit experiences leveren behoorlijk goed geld op.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2017 14:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Kreeg jij die?

Of is dat een algemeen bekend (en kan ik dat dan ook ergens terug lezen?)

PSN: Patrick_D

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Poeh, in VR spelen op die baan met die grote hoogteverschillen is toch wel iets anders, heel indrukwekkend.

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-11 06:45
Rivanov schreef op donderdag 23 november 2017 @ 06:50:
Die Decal Uploader werkt echt top. Erg simpel om je eigen logo's nu in de game te krijgen! :)
Het lukt mij niet op dit moment. Het lukt mij om een .svg te maken van een .jpg of .png en die te uploaden en in de game zie ik de file staan maar zonder afbeelding.

Kan je vertellen welke converter je gebruikt en misschien een hint geven wat ik verkeerd doe? :)

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Kan er iemand merkenrace B en C spelen in de Sport mode?

Ik kan bij beide geen auto selecteren, uitsluitend merkenrace A doet het.

Blijft wel een gepruts dat online-racen. Gisteren geen kwalificatietijden, nu dit weer.
123RR schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:38:
Blijft wel een gepruts dat online-racen. Gisteren geen kwalificatietijden, nu dit weer.
Voor gisteren hebben de daily races prima gewerkt; ik ga er vanuit dat dit gewoon even wat tijdelijke hick-ups zijn ;)

*of wat V8power67 zegt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2017 18:07 ]

123RR schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:38:
Kan er iemand merkenrace B en C spelen in de Sport mode?

Ik kan bij beide geen auto selecteren, uitsluitend merkenrace A doet het.

Denk omdat dit keer garage autos gekozen worden ipv dat je een auto ter beschikking krijgt ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• 123RR
Wel vreemd dat het er niet bij staat dan. De auto van merkenrace A heb ik ook niet in mijn garage.
Naja de eerste race is meestal voor iedereen. De 2e.en 3e die meestal gr4 en gr3 waren moesten altijd met garage autos gereden worden.
Dus ja ergens was dit te verwachten.
Dit zorgt ervoor dat deze.races wel wat serieuzere mensen aantrekt met dus autos in hun garage ipv mensen die spel net opstarten en meteen online gaan rijden. Vind het zelf wel fijn idee, plus het is sowieso erg aan te raden eerst de campaign af te ronden, heb je veel autos cadeau en je hebt wat ervaring met de nieuwe circuits etc.

Edit:

Enne wie die lago magiorre reversed verzonnen heeft... Echt de hele flow van het circuit is k.u.t.
Echt trekt de hele lol uit het racen dit...
Sowieso de huidige races zijn echt heel gaar...
Geef mij maar weer de gewone gr 3 en gr4 op normale layout circuits..

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 23-11-2017 18:16 ]

• 123RR
Dan maar wat glitchen om credits te scoren zodat het online een beetje speelbaar wordt.

[ Voor 86% gewijzigd door 123RR op 23-11-2017 19:00 ]

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11 14:09
123RR schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:57:
Dan maar wat glitchen om credits te scoren zodat het online een beetje speelbaar wordt.
Is echt niet nodig....
Gewoon de singleplayer spelen zoals hier boven al een paar keer gezegd is, dan krijg je al genoeg auto's en credits....inclusief je daily miles is ook weer een extra auto.

PSN: SmokeInTheFaceNL

Missie 8-7 zojuist afgerond :)
Begonnen op medium banden, fuel map 5. Na 5 ronden over gegaan naar fuel map 4.
12e rondje pit (met 0.1 ronde brandstof over) > volle tank en medium banden. Fuel map op 2 en de laatste paar ronden op 1.
Heb de #2 moeten blokken bij opkomen rechte stuk in de laatste ronde omdat ie in die laatste ronden opeens verbazingwekkend snel rijdt, ondanks dat mijn fuel map op 1 stond :/
Enkel 8-8 nog te gaan!

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2017 19:28 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22
VCDfan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:25:
[...]

Het lukt mij niet op dit moment. Het lukt mij om een .svg te maken van een .jpg of .png en die te uploaden en in de game zie ik de file staan maar zonder afbeelding.

Kan je vertellen welke converter je gebruikt en misschien een hint geven wat ik verkeerd doe? :)
Gebruik geen converter. Gebruik gewoon originele SVG bestanden. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Nieuwevolger
Ik had dus nog wat coins van de demo gespaard, dus ik dacht ik haal een gr.4 auto zodat ik ook de 2e race kan spelen. Blijkt dat je een specifieke auto moet hebben ipv een classe ... 8)7

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:12
Jumpman schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:55:
PS4 Gran Turismo Sport Day One Edition weer te bestellen voor € 19,99. Je moet wel snel zijn, denk ik.

@The DenMan :)
Leuk. Als ik op je link klik staat hij als op voorraad maar zodra ik op in winkelwagen druk is hij uitverkocht.
Mission challenge 8-8 is een cadeautje zeg :D
WRX genomen, max power en weight reduction, harde banden, fuel map 6.
Aan het begin van rondje 2 lag ik al eerste...
Aan het eind van ronde 3 maar gepit voor verse medium banden (had niet echt gehoeven) en gewonnen met 1 minuut 10 voorsprong.
Lap tijden zo rond de 8:35-8:40, dus als je het een 10-15 sec langzamer per rondje doet zou je het nog steeds moeten halen.
Alle mission challenges staan nu op goud :)

@v8power67 ik ben over 4 ronden Nordschleife slechts 6 seconden langzamer dan jij :P
Close call!

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2017 20:37 ]

dvdkiwi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:35:
Mission challenge 8-8 is een cadeautje zeg :D
WRX genomen, max power en weight reduction, harde banden, fuel map 6.
Aan het begin van rondje 2 lag ik al eerste...
Aan het eind van ronde 3 maar gepit voor verse medium banden (had niet echt gehoeven) en gewonnen met 1 minuut 10 voorsprong.
Lap tijden zo rond de 8:35-8:40, dus als je het een 10-15 sec langzamer per rondje doet zou je het nog steeds moeten halen.
Alle mission challenges staan nu op goud :)

@v8power67 ik ben over 4 ronden Nordschleife slechts 6 seconden langzamer dan jij :P
Close call!
Welke race was dit ?
Kan me geen 4 laps nordschleife herrineren haha

Lama zie het al. Geen idee meer welke auto ik reed. En of ik hem getuned had... Maar netjes !!
Nordschleife is altijd leuk om te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 23-11-2017 20:51 ]

Jij reed met de Porsche 911 RSR ;)
En ja, Nordschleife is altijd prima!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Heeft er iemand ervaring met SVG files, ik krijg ze in adobe niet klein genoeg ... niet onder 15kb zoals vereist bij GT Stickeruploader

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:08
Ghostface schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:06:
Heeft er iemand ervaring met SVG files, ik krijg ze in adobe niet klein genoeg ... niet onder 15kb zoals vereist bij GT Stickeruploader
Als je bij ontdekken kijkt zijn er al veel logos

Je kan op google zoeken bijvoorbeeld redbull.svg en dan die kleiner maken met illustrator en opslaan als .svg en dan proberen aan 15 kb te komen maar het is heel weinig 15 kb

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
dvdkiwi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:12:
Toevallig heb ik die vorige week nog eens gedaan, kijken of ik sneller zou zijn nu ik de game een tijdje speel. Toch een seconde van mijn tijd af kunnen halen :)
Misschien kun je er je voordeel mee doen?

[video]
Zit nu op 1:51:508. Gaat de goeie kant op dus :)

PSN: breminem

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-11 10:40
Kan die playstation camera icm gran turismo sport gebruikt worden voor head tracking om opzij te kunnen kijken in cockpit view?

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Ghostface schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:06:
Mocht je iets specifieks nodig hebben, laat het me maar weten, het lukt me aardig en heb al heel wat geüpload.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
Op de maandag avond kan je de week natuurlijk niet beter beginnen dan een raceje te rijden in GT Sport.

Ik zal een lobby openen voor Groep 4 auto's op Brands Hatch GP. BOP zal aanstaan en er zullen geen setup veranderingen gemaakt mogen worden.

Lobby open/practice = kwalificatie: 20:00
Sprint race / staande start : 20:30
Hoofd race / staande start : Na finish race 1
Banden : Race hard
Banden slijtage : Off
Brandstof verbruik : Off
Alle overige instellingen staan op Real
ABS : toegestaan
TC: toegestaan
Overige rijhulpen staan uit

Voeg mij toe of zoek naar GTHQ.nl in de serverlijst.

• Dennisdn
Formula one schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:09:
[...]

Als je bij ontdekken kijkt zijn er al veel logos

Je kan op google zoeken bijvoorbeeld redbull.svg en dan die kleiner maken met illustrator en opslaan als .svg en dan proberen aan 15 kb te komen maar het is heel weinig 15 kb
Ik heb al wat zitten pielen met deze online converter
https://convertio.co/nl/jpg-svg/

Dat gaat in principe helemaal goed. Komen bestanden uit van ongeveer 5 kb.
Ze verschijnen ook in het spel onder de persoonlijke stickers. Alleen zijn het daar lege plaatjes. Ik moet nog even uitzoeken waarom dat nog niet goed gaat,

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:08
Dennisdn schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:26:
[...]

Ik heb al wat zitten pielen met deze online converter
https://convertio.co/nl/jpg-svg/

Dat gaat in principe helemaal goed. Komen bestanden uit van ongeveer 5 kb.
Ze verschijnen ook in het spel onder de persoonlijke stickers. Alleen zijn het daar lege plaatjes. Ik moet nog even uitzoeken waarom dat nog niet goed gaat,
Mischien worden ze te klein gemaakt

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:47

Oxigeon

En zo is dat!

Als het goed is kan ik morgen ook aan de slag. Heb hem zojuist bij Intertoys besteld voor 20euro

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Voor degenen die wat slordige rondjes Nordschleife willen zien:

:9

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58
27 november 2017 komt patch 1.06 uit: https://blog.eu.playstati...g-new-cars-game-features/.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:47
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:06:

[video]

Hmm. Misschien toch maar eens halen en niet wachten tot er geld overblijft na de feestdagen haha.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Dennisdn
Formula one schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:19:
[...]

Mischien worden ze te klein gemaakt
Dat zou kunnen, hij maakt ze 5kb. Maar ze verschijnen iig wel in het spel, dus dat werkt in ieder geval alvast goed.

Als iemand een goede converter heeft gevonden hoor ik het graag, op reddit zijn ze het er ook nog niet over eens.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 24-11-2017 11:23 ]

• Jumpman
Ik ben niet zo into Gran Turismo Sport, ging even kijken wanneer ze de campaign gingen uitbreiden, dit is bij de december update.

• breminem
Zo, Playseat Challenge van collega overgenomen en vanmorgen bij amazon.de de T150RS Pro besteld. Ik ben er klaar voor. :9~

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-10 14:59
Weet iemand hoe ik mijn skills kan finetunen.
Ik merk dat ik wat snelheid mis.

Vroeger in de GP2/GP3-F1 Challenge 99-02 Era kon ik online altijd mee komen.
Daarna gaan studeren en jaren lang geen stuur meer aan geraakt.

Sinds een tijd een playseat en race stuur maar ik kom echt flinke seconden te kort.
Die licenses haal ik vaak in 1x en ik mag zeggen regelmatig in 1x op goud.

Maar online kom ik toch wat te kort, ik dacht jaren lang dat het aan mn set up lag maar nu met GT sport is er geen set up mogelijkheid (althans sommige races).
Nu kom ik op iemand die bij RedLine racet toch al snel 6 seconden te kort in dezelfde klasse en circuit.
Dat vind ik gortig.
Ook racen op die simpele oval verlies ik gewoon een halve seconde in de Audi TT als snelste rondje.
Nu hoef ik er geen 2 tienden vanaf te zitten (te weinig tijd voor) maar binnen de 2 seconden komen zou wel tof zijn (waar ik die 6 seconden verlies).

Iemand een tip waarmee ik mijn rij-stijl kan verbeteren?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• f.Chopin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 23:20
@ nils7

Baan volledig gebruiken, dus van buiten naar binnen (apex) en weer naar buiten, en is er na een bocht een lang of snel stuk, snij die bocht dan anders aan zodat je de grootst mogelijke exit-speed hebt. Curbs pakken en niet te bang zijn, positioneer je auto voor de bocht en trek hem er doorheen met het gas. Scherp sturen in hairpins, en speel ook met het gewicht zodat je voorwielen beter sturen. Check ook wat tips over trail braking en dergelijke. En het beste is veel ervaring op de betreffende baan. Succes !

iRacing Profiel

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10 21:08
Net bij amazon de G29 voor €155 gekocht; https://www.amazon.co.uk/...als-UK-Plug/dp/B00YUOVBZK

Nog geen wheelstand/playseat in bezit maar kon hem voor dit geld niet laten liggen :)

• Jumpman
Die Ultimate Driver Trophy: Reached level 50 is echt te erg.

Anderr tip is veel replays kijken. Je zal moeten leren de baan van binnen en buiten te kennen.
Rempunten, instuurmomenten etc.
Ik kijk soms nog wel eens replays(vaak die van zuperkiwi) om te zien waar hij bv anders remt of instuurt.
Zeker op interlagos heb ik veel geleerd van andere hun replays. Begin nu langzamerhand steeds sneller te worden op dat circuit. Terwijl ik in begin dacht wat een k.u.t. circuit...
En ja verder is het trial and error. Probeer een andere lijn of ander rempunt en zie wat het oplevert.
Jumpman schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:04:
Die Ultimate Driver Trophy: Reached level 50 is echt te erg.
Bizarste is het vergt geloof ik iets van 2.4miljoen exp vanaf level 0 naar 50. Maar paar weken terug waren er al mensen die het gehaald hadden haha. Ik speel nu rond de 170 uur en ben pas level 36...
Dus ja gaat wel even duren.

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 24-11-2017 14:24 ]

v8power67 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:23:
Bizarste is het vergt geloof ik iets van 2.4miljoen exp vanaf level 0 naar 50. Maar paar weken terug waren er al mensen die het gehaald hadden haha. Ik speel nu rond de 170 uur en ben pas level 36...
GT is een langetermijn game toch > die trophy komt vanzelf wel ;)

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:40

vhal

ಠ_ಠ

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:06:

[video]

Afgezien van wat uitstapjes, hoe rij jij zo rustig? Met mijn controller heb ik het idee dat ik nergens de controle heb. Of heb je een andere mapping?

Strava

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:26:
[...]

GT is een langetermijn game toch > die trophy komt vanzelf wel ;)
Hahaa zeker weten. Maak me sowieso niet druk om trophy's, leuk voor erbij maar speel nooit met de intentie om een trophy te unlocken.

Verheug me wel al flink op de aankomende updates.
Hoop dat de BOP flink gebalanceerd word. En dat ze ook de gasinput aanpassen van de controller/ stuurtjes.
Hiermee bedoel ik het volgende :

Dit is op de ds4 net zo aanwezig en zou wel wat strakker mogen.

• breminem
v8power67 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:23:

170 uur! Kom ik aan met m'n 8 uur. Heb echt te weinig tijd om te gamen... |:(

breminem schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:30:
[...]

170 uur! Kom ik aan met m'n 8 uur. Heb echt te weinig tijd om te gamen... |:(
Ja ach verschil moet er zijn toch :+

vhal schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:29:
[...]
Afgezien van wat uitstapjes, hoe rij jij zo rustig? Met mijn controller heb ik het idee dat ik nergens de controle heb. Of heb je een andere mapping?
Hoe bedoel je een andere mapping? Fuel map staat op 6 dus de auto rijdt sowieso een stukje trager :P
Daarnaast rij ik met stuur, misschien dat het daardoor wat gecontroleerder lijkt?

@v8power67
Ik wil sowieso de platinum maar dat wordt, net als het bij GT5 was, een langetermijn project.
Enige trophy die ik zsm uit de weg wilde hebben was de 91 wins in Sport Mode. Dat is gelukt, dus de rest wordt gewoon lekker rustig aan doen :)

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
v8power67 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:29:
[...]

Hahaa zeker weten. Maak me sowieso niet druk om trophy's, leuk voor erbij maar speel nooit met de intentie om een trophy te unlocken.

Verheug me wel al flink op de aankomende updates.
Hoop dat de BOP flink gebalanceerd word. En dat ze ook de gasinput aanpassen van de controller/ stuurtjes.
Hiermee bedoel ik het volgende :
[video]
Dit is op de ds4 net zo aanwezig en zou wel wat strakker mogen.
Thanks voor het filmpje! Dit is precies wat ik een paar posts terug probeerde uit te leggen :) Dit moet echt opgelost worden of zoals bij Assetto Corsa handmatig ingesteld kunnen worden!

• Jumpman
Hier ook erg weinig tijd i.v.m. een drukke baan, kinderen en een druk sociaal leven. Wel de Logitech G29 vanmorgen besteld voor € 157,50. :)

Met de glitch kan je 1 miljoen credits in zo'n tien minuten vergaren, maar die zal 27 november 2017 wel gepatched gaan worden.

• Nieuwevolger
Er is niks beters dan in de kont gebeukt te worden vlak voordat je een bocht ingaat...
Jumpman schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:09:
Hier ook erg weinig tijd i.v.m. een drukke baan, kinderen en een druk sociaal leven. Wel de Logitech G29 vanmorgen besteld voor € 157,50. :)

Met de glitch kan je 1 miljoen credits in zo'n tien minuten vergaren, maar die zal 27 november 2017 wel gepatched gaan worden.
Ach zie PD ervoor aan dat ze dit nog niet meteen fixen :P.
Maar vind opzich deze glitch wel grappig. Voor mensen met weinig tijd een ideale oplossing. Alleen is het nogal saai. Heb hem paar keer gedaan om te testen, en werkte gewoon goed. Maar heb het niet nodig. Koop amper autos ivm meeste krijg je dmv progressie. En tegen de tijd dat ik van de glitch hoorde was het qua financiën allemaal wel goed bij mij :P

Is een soort van gratiz microtransactie alleen dan ja gratiz :P
Snap de haat dan ook vaak niet zo op dit soort glitches. Ja het is vervelend dat er een leaderboard mee vervuild is, maja anderzijds mensen met drukke levens kunnen nu wel meekomen qua autos met de rest. Dus ergens vind ik het prima zo.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:15:
Er is niks beters dan in de kont gebeukt te worden vlak voordat je een bocht ingaat...
Pff gister had ik dit in een lobby, was een duitser in een bmw die weigerde te remmen en zo paar kerr mij en andere eraf reed. Was op dragon Tail, dus heb hem even vastgezet in dat slinger gedeelte richting einde. Was mooi want hij was erna 5 plekken kwijt en reed later achteraan :) voelde wel even goed :P

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 24-11-2017 15:20 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:40

vhal

ಠ_ಠ

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:44:
[...]

Hoe bedoel je een andere mapping? Fuel map staat op 6 dus de auto rijdt sowieso een stukje trager :P
Daarnaast rij ik met stuur, misschien dat het daardoor wat gecontroleerder lijkt?
Ik bedoel een andere controllermapping, bijvoorbeeld gas geven met de rechter analog stick. Met R2 is het doseren vrij lastig imho. Maar het feit dat je met een stuur rijdt geeft wel antwoord op mijn vraag :P Al wil ik er niet al te veel €€€'s aan uitgeven, die G29 van een paar posts terug is misschien wel iets icm wheelstand.

Strava

• Jumpman
vhal schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:26:
[...]

Ik bedoel een andere controllermapping, bijvoorbeeld gas geven met de rechter analog stick. Met R2 is het doseren vrij lastig imho. Maar het feit dat je met een stuur rijdt geeft wel antwoord op mijn vraag :P Al wil ik er niet al te veel €€€'s aan uitgeven, die G29 van een paar posts terug is misschien wel iets icm wheelstand.
Ik zou er niet te lang over nadenken, hij is zelden zo goedkoop geweest (alleen vorige BF en in juni heel eventjes). Amazon aanbiedingen zijn vaak ook zo weer weg.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:47

Oxigeon

En zo is dat!

Jumpman schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:40:
[...]

Ik zou er niet te lang over nadenken, hij is zelden zo goedkoop geweest (alleen vorige BF en in juni heel eventjes). Amazon aanbiedingen zijn vaak ook zo weer weg.
Ik zie deze nu ook staan. Ze geven alleen aan dat deze alleen op de ps3 werkt. Is dit ook zo? Tevens staat er UK-plug bij. Dit hoort toch een stopcontact voor NL te zijn? of zit die e dan ook bij?

EDIT: Je kan dus een switch omzetten zodat hij ook op PS4 werkt

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 24-11-2017 15:46 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Jumpman
Oxigeon schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:44:
[...]

Ik zie deze nu ook staan. Ze geven alleen aan dat deze alleen op de ps3 werkt. Is dit ook zo? Tevens staat er UK-plug bij. Dit hoort toch een stopcontact voor NL te zijn? of zit die e dan ook bij?

EDIT: Je kan dus een switch omzetten zodat hij ook op PS4 werkt
Het is gewoon zo'n PlayStation 4 Slim stroomkabel zeg maar, voor € 1,00 te koop. Werkt zeker op de PlayStation 4.

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:50

Py.

Gezien ik hier nog een prima werkende DF GT heb liggen (destijds veel gebruikt bij GT5): zijn er hier mensen die deze of een G25/G27 in GT:S gebruiken via GIMX en een pi?

Ondanks de nette prijs voor de G29 bij Amazon vind ik het zonde om een prima werkend stuur te vervangen om de aandeelhouders van Logitech te plezieren. }:O

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Beetje rare vraag misschien maar ik heb de beta slechts een kleine 15 minuten kunnen spelen en ik kon er absoluut niet mee overweg. De verschillende handling/realism opties maakten het onmogelijk. In de simpelste vorm leek het wel een slecht arcade spel, een niveau daarboven leek het meer semi-sim te zijn. Waar is de good old GT feeling gebleven? Deze 'mode' kon ik niet vinden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• breminem
Je kan ook de aandeelhouders van Thrustmaster plezieren; T150RS Pro voor €179,99 bij amazon.de O-)

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:09
Ik ben ook naar zo’n DFGT icm gimx aan het kijken. Die stuurtjes kun je soms rond de 30,- op marktplaats vinden.

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:12
breminem schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:04:
Je kan ook de aandeelhouders van Thrustmaster plezieren; T150RS Pro voor €179,99 bij amazon.de O-)
Helaas, voor beide stuurtjes ben ik te laat. De g29 is nu al 190 pond en de t150rs pro alweer 218€. Vind het wel jammer. Onder die g29 stond dat die actie nog 10 uur zou duren.

Een tijdje terug had ik ook iets gezien, een kastje wat je er tussen prikt en dan je oude stuurtje kunt gebruiken, werkt dat goed?

[ Voor 14% gewijzigd door 1980Wouter op 24-11-2017 20:58 ]

• breminem
De T150RS Pro is nog steeds 179,99 alleen niet direct leverbaar. Ik heb 'm vanmorgen voor dat geld besteld alleen is 'ie pas vanaf 6 december leverbaar.

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-11 13:31

wickedm3n

Always having fun!

vandaag de knoop doorgehakt en mijn stoute schoenen aangedaan om eens inkopen te doen. >:)

PS4 slim met FIFA 18 en 2 controllers, en de game waarvoor ik de PS4 echt kocht GT sport day one edition! Dan heb je natuurlijk ook een logisch G29 nodig. O-)
Alleen vanavond gespeeld en t/m oefening 32 alles goud gehaald 8)
sommige waren wel lastig maar ik ben tevreden na dit avondje :)
op naar meer racen.
Moet wel zeggen dat ik aardig moest wennen.. Laatste keer op een ps was gt3 op de ps2.. :X
Stuurtje is ook wennen maar zeker beter dan een controler vind ik.
Tot nu toe erg tevreden over de game binnenkort maar eens de eerste online ervaring op gaan doen.

In progress: VW kever

• breminem
wickedm3n schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:46:
Dan zit je nu gelijk bij de allerlastigste van de 48 :) Als je 32 op goud haalt dan gaat de rest ook wel lukken.

• Nieuwevolger
Echt waar, hoe dat beuken jouw race wel niet kan verpesten... en dan zie je op het eind ook nog eens dat die gene daarvoor niet gestraft wordt...

• wickedm3n

wickedm3n

Always having fun!

breminem schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:10:
[...]

Dan zit je nu gelijk bij de allerlastigste van de 48 :) Als je 32 op goud haalt dan gaat de rest ook wel lukken.
goed om te horen :) kijken hoe ver ik na dit weekend ben ;)

Verwijderd

wickedm3n schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:46:
vandaag de knoop doorgehakt en mijn stoute schoenen aangedaan om eens inkopen te doen. >:)

PS4 slim met FIFA 18 en 2 controllers, en de game waarvoor ik de PS4 echt kocht GT sport day one edition! Dan heb je natuurlijk ook een logisch G29 nodig. O-)
sommige waren wel lastig maar ik ben tevreden na dit avondje :)
op naar meer racen.
Moet wel zeggen dat ik aardig moest wennen.. Laatste keer op een ps was gt3 op de ps2.. :X
Stuurtje is ook wennen maar zeker beter dan een controler vind ik.
Tot nu toe erg tevreden over de game binnenkort maar eens de eerste online ervaring op gaan doen.
Ik zou toch niet voor de g29 gaan maar voor een t300 rs. Die vele male fijner en van betere kwaliteit

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Gisteren toch deze game maar gekocht bij de bartsmit voor 20 euro. Hij stond al even op het verla,lijstje maar ja, voor deze prijs.

Heerlijk spel blijft het toch, de demo goed gespeeld en had al een miljoen aan credits liggen. Die hij keurig vond en vroeg of ik dat allemaal wilde inladen. _/-\o_

Bij het kopje nieuws werd ik ook wel heel blij, clubman cup etc komen eraan *O*
Ze houden woord dus, erg goed om te zien. En ja, die glitch heb ik niet nodig. Maak gewoon een eigen race van een ronde of 40 met slijtage etc en je vangt genoeg credits. De kleine oval een paar keer zo gedaan 70 ronden d:)b erg leuk en ben je een minuut of 25-30 mee bezig.
Nu toch maar eens een stuurtje gaan aanschaffen. Had ooit die DF GT heerlijk stuur voor de prijs maar helaas die is niet meer in mijn bezit.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Jumpman
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:14:
[...]

Ik zou toch niet voor de g29 gaan maar voor een t300 rs. Die vele male fijner en van betere kwaliteit
De t300 RS is nooit lager dan € 199,99 geweest, scheelt toch weer € 50,00. Dure hobby voor erbij. :) Ik denk dat de G29 een prima prijs/kwaliteit verhouding heeft voor deze aanbiedingsprijs.

• kesj
  • Laatst online: 08-11 10:12
Kan iemand me zeggen of je in cockpit view het stuur (en handen) kunt uitzetten? Niet zichtbaar dus.

[ Voor 11% gewijzigd door kesj op 25-11-2017 09:49 ]

Verwijderd

Jumpman schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:40:
[...]

De t300 RS is nooit lager dan € 199,99 geweest, scheelt toch weer € 50,00. Dure hobby voor erbij. :) Ik denk dat de G29 een prima prijs/kwaliteit verhouding heeft voor deze aanbiedingsprijs.
En toch is het waard.

• Daniel_Elessar
v8power67 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:10:
[...]

Okee zo, ja denk dat ze nog veel aan het testen zijn met die championships.
Komt vast snel een update over.

Hoop wel dat ze de balance of perfomance nu eens wat strakker maken. Meer competitie tussen autos ipv OP autos.
Vis je even op :) Maar inderdaad kan me herinneren dat was het GT4 of 5 de Clio v6 Dé auto was? Hele veld reed erin en je kon echt merken dat de verschillen toch groot waren, set-up speelde ineens een belangrijke rol. Heerlijke auto was dat toch. Vind het leuk dat ze ook de swift nu gaan toevoegen. Met dat soort auto's had ik toch de leukste races in het verleden _/-\o_

De updates doen mij zeker nog enthousiaster maken! Hopelijk kunnen we ook binnenkort GT original circuits gaan verwachten d:)b Een online endurance race op deep forest zie ik wel zitten :p Zeker met de kleine sport auto's gr4 zeg maar.

Al ben ik zelf nog de singleplayer aan het volbrengen en dat gaat redelijk goed meeste op goud en anders zilver. Credits komen met bakken binnen en anders doe je eens zelf een race instellen en je kunt ook makkelijk 40k binnen hengelen :)

• ralph075
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:39:
[...]

Al ben ik zelf nog de singleplayer aan het volbrengen en dat gaat redelijk goed meeste op goud en anders zilver. Credits komen met bakken binnen en anders doe je eens zelf een race instellen en je kunt ook makkelijk 40k binnen hengelen :)
Credits kunnen me gestolen worden, nou ja, soort van... Ik heb veel liever experience punten.... Man, wat een grind wordt dat, tot level 50...

• Daniel_Elessar
@ralph075 Ja wel, het was me eigenlijk om die glitch te doen hier. Die heb je écht niet nodig in mijn beleving.

De circuit experiences zijn handig om proefritjes te maken in dure auto's :)
Zo weet ik nu dat ik nooit credits uit hoef te geven aan de NSX Gr.3 (zelfs met TC3 nog erg twitchy) of een R8 LMS. Maar ik ben ook enkele wagens tegengekomen die dan weer boven verwachting lekker rijden (Corvette Gr.3).
Al met al zijn de experiences wel heel simpel, dus als je snel credits en xp punten wil, voila.
Hier mijn rondjes op Suzuka en Interlagos. Niet al te best qua lijnen maar toch redelijk ver onder goud.
Mijn lap op Tokyo Expressway ging dan wel weer érg lekker.
Nu zijn er enkel nog twee hele toffe fantasietracks over (Dragon Trail en Lagio Maggiore) en de Nordschleife (de mooiste voor het laatst bewaard).
kesj schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:48:
Kan iemand me zeggen of je in cockpit view het stuur (en handen) kunt uitzetten? Niet zichtbaar dus.
Nope, dat gaat niet ;)

• kesj
[knip]

Nope, dat gaat niet ;)
Thanks!

Is dat niet vervelend als je met stuur rijdt ipv controller?
Vind ik niet; ik kijk nooit naar mijn eigen stuur, enkel naar die op het scherm in de cockpit ;)
Wat ik wel vervelend vind is dat je, als je het FMD menu rechtsonderin zichtbaar wilt hebben, je gelijk álle race info aan moet hebben staan (incl digitale toerenteller, aanbevolen versnelling etc). Hopelijk komt er nog een optie tot het aan- en uitvinken van individuele items.
pCars was hier meester in.

[ Voor 66% gewijzigd door Superkiwi op 25-11-2017 12:19 ]

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heeft iemand voor mij fijne instellingen voor controller? Ik kom er zelf niet echt uit. Online paar geprobeerd maar rijd nog niet echt fijn.

• kesj
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:05:
Vind ik niet; ik kijk nooit naar mijn eigen stuur, enkel naar die op het scherm in de cockpit ;)
Wat ik wel vervelend vind is dat je, als je het FMD menu rechtsonderin zichtbaar wilt hebben, je gelijk álle race info aan moet hebben staan (incl digitale toerenteller, aanbevolen versnelling etc). Hopelijk komt er nog een optie tot het aan- en uitvinken van individuele items.
pCars was hier meester in.
Toen ik nog een serieuzere rig had, stond mijn stuur precies zo dat het voor de plek van het virtuele stuur stond.
In project cars vond ik het fijn om dan geen virtueel stuur en handen te zien.
Voor VR daarentegen zijn die juist weer onmisbaar.

• 123RR
Wordt een tijd dat er flink tijdstraffen komen in de sportmode. Nu paar keer merkenrace gedaan met 208 gti. Zeer spannende races, maar nu al 2x bewust van de baan gebeukt bij het aanremmen van een bocht. :(

Verwijderd

123RR schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:13:
Wordt een tijd dat er flink tijdstraffen komen in de sportmode. Nu paar keer merkenrace gedaan met 208 gti. Zeer spannende races, maar nu al 2x bewust van de baan gebeukt bij het aanremmen van een bocht. :(
Haha . Dat hoort er nou eenmaal bij..
Is niet leuk maar maak je er niet te druk om.

• Daniel_Elessar
@dvdkiwi de NSX is inderdaad lastig maar wel weer leuk ook :) vind zelf de Mazda die ook in de demo beschikbaar was heerlijk rijden. De Z4 gr3 is ook erg leuk om te rijden. Hoop,dat ze nog wat oude dtm’s er ooit gaan ingooien. Alfa 155 was toch wel de heerlijkste auto in GT2.

@123RR het is inderdaad zeer vervelend maar niet te druk om maken, als je weet wie het is een tikje terug geven. Werkte vroeger met GTlegend’s en GTR van Simbin altijd wel met online spelen.

Een tikkie terug geven... zoiets heb ik gisteren ook gedaan _O-
Zie de race in onderstaande video. Op zich was het best een leuke race, waar de Spanjaard 'm er af en toe wat (te?) agressief tussen propte maar goed, dat heb je met die langzame klasses. Uiteindelijk kon ik de tweede plaats pakken en dat leek het maximaal haalbare, totdat de nummer één bij de dubbele chicane tegen de muur kwam en vanuit bijna stilstand weer op moest trekken. Terwijl ik met volle vaart aankwam en er voorbij wilde probeerde hij me het gras in te duwen (hij maakt opeens een ruk naar rechts, had hij gewoon zijn lijn blijven rijden dan had ik er zo omheen gereden). Toen maar besloten dat hij een potje karma verdiende en hem "subtiel" als rempunt gebruikt voor de laatste bocht >:)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=g7kCuPSkxI4]

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 25-11-2017 15:52 ]

• Nieuwevolger
Ook weer zo iets, die rijdende start. Lekker eerlijk als je race begind vlak voor een kut bocht en met een beetje pech dat spawn je ook nog eens op een kut lijn waardoor de bocht ingaan al helemaal kut is. Daardoor kan de gene voor je al een mooi voorsprong pakken voordat de race is begonnen...
De rollende start heb ik zelf nooit als iets negatiefs ervaren. Wat ik dan weer wel jammer vind is dat je soms bij "Start!" de controle over je auto krijgt terwijl ie in de toerenbegrenzer zit of dat de game, net voordat je de controle krijgt, even een versnelling opschakelt waardoor je significant langzamer accelereert dan je medecoureurs.

Maar dat zijn kleine dingetjes, over het algemeen vind ik de daily races nog steeds érg vermakelijk :)
Zat eerder vanmiddag ook nog even met Zathan en Snoei in een online race maar die zaten redelijk in het gedrang volgens mij.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-11 17:22
Is het gewoon nergens mogelijk om je pedalen anders in te stellen ?? Ik wil Mn rem namelijk op de koppeling .. anders heb ik te snel last van kramp of van Mn knie (oude knie blessure)

psn: taker-mart

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11 18:17
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:51:
.....

Zat eerder vanmiddag ook nog even met Zathan en Snoei in een online race maar die zaten redelijk in het gedrang volgens mij.
Ja ik zag je idd :) Maar dat was een gebeuk zeg... Ik lag op een gegeven moment 2e en werd er (tot een paar keer toe) keihard afgebeukt :/ Dan is de lol er snel af. Later nog een andere race gedaan en dat ging gelukkig wel allemaal fair.

PSN ID = Zathan772

Holy shit broertje en ik hebben gewoon exact dezelfde quali tijd neergezet hahahah
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DPFlwzScROfpe8v93bhfW9MC/medium.jpg

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11 10:12
Benieuwd of ze nog wat aan de glitches gaan doen waardoor er belachelijke tijden in de top 10 staan op sommige circuits

Verwijderd

taker1987 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:39:
Is het gewoon nergens mogelijk om je pedalen anders in te stellen ?? Ik wil Mn rem namelijk op de koppeling .. anders heb ik te snel last van kramp of van Mn knie (oude knie blessure)
Je zou hardware matig de pedalen kunnen wisselen.

• Daniel_Elessar
Ik vind het ook jammer dat de rollende start op deze manier gaat. Doen er zoals in het echt, de meeste circuits kunnen dat prima aan hier.

Daniel_Elessar schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:44:
Ik vind het ook jammer dat de rollende start op deze manier gaat. Doen er zoals in het echt, de meeste circuits kunnen dat prima aan hier.
Zou je dit beetje kunnen uitleggen? Snap niet wat je bedoeld.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
Ik zag het spel vandaag voor 20 euro bij mediamarkt liggen en kon de verleiding niet weerstaan. Inmiddels al bij #45 of dergelijk in the driving school. Tot op heden had ik vrij weinig problemen om alles op goud te zetten totdat ik bij Nordschleife kwam en daar een gedeelte heuvel af aan elkaar moest rijgen. Daar duurde het wel een half uurtje voordat bij mij het kwartje viel welke lijn ik moest rijden voor een gouden tijd :') .

Weet iemand trouwens of je als dualshockgebruiker online ook gekoppeld wordt aan gebruikers die stuur en pedalen gebruiken?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• wickedm3n

wickedm3n

Always having fun!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:14:
[...]

Bedankt voor de tip. Maar ik denk niet dat ik hem ga omruilen. Of ik het verschil in meerwaarde zou merken weet ik niet
En zolang ik er niet mee heb gereden,weet ik niet beter dan dat ik de G29 prima vind ;)
En daarbij kreeg ik ook een mclaren honda pet als het goed is :+

• Daniel_Elessar
v8power67 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 23:14:
[...]

Zou je dit beetje kunnen uitleggen? Snap niet wat je bedoeld.
Sorry was al moe en in mijn hoofd was het perfect logisch.

Nu, in GT is een rijdende start een optocht van de auto’s op een meter of 20 van elkaar. In het echt, als je kijkt naar bijvoorbeeld het WEC, indycar, etc dan rijden die per twee of drie naast elkaar richting de start langzaam tot het licht op groene springt en ze gas kunnen geven.
Dat vind ik ook logischer voor een rollende start dan wat we nu hebben. Maakt het ook iets spannender.
Nu kan die manier natuurlijk niet op alle circuits maar de meeste hebben een lang genoeg recht stuk om dit zo te doen.

Lasmibalsingh schreef op zondag 26 november 2017 @ 02:36:
Weet iemand trouwens of je als dualshockgebruiker online ook gekoppeld wordt aan gebruikers die stuur en pedalen gebruiken?
Jawel, maar daar ondervind jij als controllergebruiker geen nadeel van hoor ;)
For the record: de snelste lui hier rijden allemaal met de DS4.
Daniel_Elessar schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:36:
[...]
(...)In het echt, als je kijkt naar bijvoorbeeld het WEC, indycar, etc dan rijden die per twee of drie naast elkaar richting de start (...)
Please no :X

Gisteren weer twee experiences afgerond die wel lekker gingen :)
Alfa 4C Gr.3 op Lagio Maggiore en de Jaguar F-type Gr.3 op Dragon Trail (eerste plaats op de friends leaderboards woop).
Vanmiddag eindelijk de Nordschleife tacklen! :9

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2017 10:09 ]

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-11 17:22
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:02:
[...]

Je zou hardware matig de pedalen kunnen wisselen.
nee dat vind ik geen optie ... in euro truck gebruik ik de pedalen ook en daar werkt het verder prima mee .. daar gebruik ik ook de koppeling maar dan echt om te koppelen in combinatie met de shifter ..

vind het gewoon raar dat het in een game als f1 2017 wel kan en in gt sport is die optie nergens te vinden .

psn: taker-mart

• 206Premium
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-11 21:38
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:51:
De rollende start heb ik zelf nooit als iets negatiefs ervaren. Wat ik dan weer wel jammer vind is dat je soms bij "Start!" de controle over je auto krijgt terwijl ie in de toerenbegrenzer zit of dat de game, net voordat je de controle krijgt, even een versnelling opschakelt waardoor je significant langzamer accelereert dan je medecoureurs.

Maar dat zijn kleine dingetjes, over het algemeen vind ik de daily races nog steeds érg vermakelijk :)
Ja het was voor mij in de eerste bocht na de rollende start alweer over :-( Die gozer voor mij wilde die bocht driftend door :F en knalde toen naar rechts en reed mij eraf. Later in de race werd ik nog een keer achter aangetikt. Daarna ben ik gelukkig nog wel van 14 naar 6 opgeklommen :*)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice" : H.P. Baxxter 1995

• ralph075
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:36:
[...]

Sorry was al moe en in mijn hoofd was het perfect logisch.

Nu, in GT is een rijdende start een optocht van de auto’s op een meter of 20 van elkaar. In het echt, als je kijkt naar bijvoorbeeld het WEC, indycar, etc dan rijden die per twee of drie naast elkaar richting de start langzaam tot het licht op groene springt en ze gas kunnen geven.
Dat vind ik ook logischer voor een rollende start dan wat we nu hebben. Maakt het ook iets spannender.
Nu kan die manier natuurlijk niet op alle circuits maar de meeste hebben een lang genoeg recht stuk om dit zo te doen.
Ja, het is spannender, maar in een spel als GT sta je dan geheid in de eerste bocht met het halve veld naast de baan...

Minder spannend, maar wel logisch dat het zo geregeld is. Overigens kan je zelf bij de instellingen voor een race de onderlinge afstand bij de rollende start instellen (maar nog steeds niet heel close)

• Daniel_Elessar
ralph075 schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:17:
[...]

Ja, het is spannender, maar in een spel als GT sta je dan geheid in de eerste bocht met het halve veld naast de baan...

Minder spannend, maar wel logisch dat het zo geregeld is. Overigens kan je zelf bij de instellingen voor een race de onderlinge afstand bij de rollende start instellen (maar nog steeds niet heel close)
Ja, dat is ook weer zo :) Een deel zal het kunnen de meerderheid niet.

Ben zelf goed bezig met de circuit expirience :) Het blijft leuk om je eigen tijden scherper te zetten. Soms heb je in 1 keer iets goud en een halve seconde onder de tijd en dan heb je nog op een paar plekken tijd laten liggen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22
Jezus wat is die Mission Challenge met de Veyron toch een klote opdracht. Je moet 400 km/h halen door te slipstreamen.. maar dat kreng begint als een dolle te zwabberen op hoge snelheid en ik bots telkens op die Huracan die midden op de weg rijdt en ook niet echt één lijn houdt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 29 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing