Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 08:26

miekol

erm

Ik snap echt geen reet meer van de SR ratings. Wordt net letterlijk 5x van de baan gebeukt in Interlagos. En 3x als ik de baan weer op kom krijg ik SR oranje en 10 seconde penalty. Ik krijg toch iemand achterop toch niet andersom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-07 23:18
Die Alfa 4C werkt bij mij totaal niet.. Ding stuurt zeer agressief in, maar de achterkant breekt dan ook zoo snel uit.

Hoe werken jullie dit tegen? Heb zelfs de sensitivity terug gezet voor die wagen.. Krijg er geen lekkere ronde uit, voelt meer als werken dan wat anders..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
Ik kan ook niet echt met de 4C overweg, veels te veel overstuur, je moet er zo voorzichtig mee zijn om snel te rijden... dat is niet aan mij besteed :)

Maar denk dat de 4c icm met stuur veel beter rijd dan met een controller (stuur wat makkelijker rustiger in te sturen en eventueel op te vangen).

oefen er wel regelmatig mee, maar kom er niet echt verder mee.

Momenteel onder de indruk van de GT Citroen Gr 4. dat ding rijd echt strak over het wegdek. Wel even wennen om snel mee te gaan, maar de handeling is goed.

Ook de wrx gr 4 blijft leuk (viper begin ik ook steeds leuker te vinden).

[ Voor 14% gewijzigd door rgarretsen op 09-11-2017 15:29 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb voor de daily race op Kyoto een Megane Gr.4 aangeschaft.
Heb eerst een aantal ronden geprobeerd met de TT Cup maar die rijdt daar niet echt lekker; veel onderstuur. Toen even de GT-R van stal gehaald maar de nerf bij de laatste patch heeft hem geen goed gedaan.
Ook even gereden in de GT by Citroën maar de view vanuit cockpit is te beperkt om medestanders goed te zien.
Met de Megane heb nu een 1:44.4 staan dus daar blijven we mee rijden vandaag :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk188
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2020
De 4C moet je heel netjes rijden en zeker niet te veel pushen. Onder het aanremmen is de auto best stabiel mits je rustige stuurbewegingen hebt. Daardoor kan ik me voorstellen dat dit met een controller niet mee zal vallen. Power oversteer is wel erg aanwezig waardoor je rustig en geleidelijk op het gas moet, en zoveel mogelijk laten rollen.

PSN: DirkvT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Klopt, het is allemaal heel erg gevoelig.
Dat is ook de reden dat een snelle quali lap bij mij dan wel lukt na meerdere ronden te rijden.
Maar in de race heb ik liever een wagen die iets stabieler en minder power slides maakt.

In de race wil je nog wel eens iets te vlug op het gas willen, omdat je te graag wil, dan is deze auto voor mij niet zo geschikt... Vooral niet het beperkt aantal uurtjes dat ik ook echt kan racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Sowieso rustig blijven in een race is een ding, gebeurt mij vaak dat ik net iets te laat rem omdat ik te graag wil ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bij mij is het ook een focus-dingetje (niet de Ford.... ;) ). Ik kan er vaak wel een behoorlijk snelle quali uit krijgen, maar heb vaak niet genoeg focus om een hele race voorin mee te rijden. Er sluipt vaak wel ergens een fout in als ik meerdere rondes geconcentreerd moet racen. Een fout die genoeg tijdverlies oplevert om een gevecht in de voorhoede te kunnen vergeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daarom heb ik mezelf afgeleerd om te focussen op mijn tegenstanders, dan ga je sneller fouten maken is mijn ervaring.
Gewoon je eigen race blijven rijden, rempunten goed in de gaten blijven houden en hopen dat de concurrentie wél een fout maakt.

Net ook weer een race waarin de nr2 binnen een seconde blijft, 4 ronden lang.
Als ik daar te veel op ga focussen ga ik ergens te laat remmen waardoor ik waarschijnlijk de leiding verlies. Tuurlijk kijk ik veel in de spiegel en naar de tussentijden maar mijn eigen race is het belangrijkst.

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-07 21:16
Baas41 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:05:
De race met 4 Tweakers in Sport mode:

[video]

Jammer dat Beest41 er al zo snel af wordt getikt..
Pff, ik zei nog in het begin van ik vertrouw die Italiaan achter me niet. Eerst tikt ie me van achter heel hard en daarna duwt ie me nog zijwaarts van de baan af. Gelijk heel m'n race verpest en helemaal uit de flow ;w.
v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:52:
[...]

Mooi om te zien dat die spanjaard aan einde jouw hard aantikt en zichzelf elimineert hahaha gerechtigheid !!! oOo
Als je mij bedoelt aan het einde, ik kreeg er een 10sec!! penalty voor toen hij me van achter raakte, dus je ziet me maar aan de kant gaan om die penalty niet aan het einde erbij te krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door SCARfaceE op 09-11-2017 17:58 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:53:
[...]

Pff, ik zei nog in het begin van ik vertrouw die Italiaan achter me niet. Eerst tikt ie me van achter heel hard en daarna duwt ie me nog zijwaarts van de baan af. Gelijk heel m'n race verpest en helemaal uit de flow ;w.

[...]

Als je mij bedoelt aan het einde, ik kreeg er een 10sec!! penalty voor toen hij me van achter raakte, dus je ziet me maar aan de kant gaan om die penalty niet aan het einde erbij te krijgen.
Serieus... Das echt genaaid dan..
Mja die spanjaard verdiende een flinke straf.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 628110

Ik had het aam de stok met zon lamme Portugees, die zat steeds ontzettend op de rem te trappen of slingeren bij het inhalen, achter mij zat een vredeliefende Belg, mijn gemene sneaky plannetje werkte, ik liet de Belg passeren enja hij kreeg het aan de stok met de Portugees, de Belg verloor zijn geduld en boem daar zaten ze in de zandbak en ik reed er lachend langs, ik mis de claxon op dat soort momenten lol 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Een crash naar mijn dashboard bij de nations cup. Op het moment dat de kwalificatie moet beginnen. Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WittiW schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:07:
Een crash naar mijn dashboard bij de nations cup.
GT's manier om te zeggen dat we niet in elektrische autootjes moeten gaan rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:56
Ik twijfel erg over GT Sport. Vond Forza 6 online heel erg leuk. En vond bij foza het auto’s verzamelen altijd beetje irritant. Ik wil gewoon racen.

Hoe zien jullie de toekomst van gt? Lang leven? Genoeg gebruikers? Extra content?

En digitaal kopen of op zon irritant schijfje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik ben sinds 2013 (Xbox One) volledig overgestapt op Digitaal. Ideaal gewoon.
En ik vind GT Sport een héérlijke game. Online is keer op keer genieten met clean races. Zit altijd op het puntje van m'n bank. :)
Ondanks dat ik nu ook de Xbox One X heb staan met Forza 7 blijf ik trouw GT Sport opstarten voor de dagelijkse kilometers en de online races. :)

En stiekem blijft GT Sport grafisch superieur t.o.v. Forza 7 door zijn fotorealistische belichting.

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 09-11-2017 20:45 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 17:45
giantgiantus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:55:
Ik twijfel erg over GT Sport. Vond Forza 6 online heel erg leuk. En vond bij foza het auto’s verzamelen altijd beetje irritant. Ik wil gewoon racen.

Hoe zien jullie de toekomst van gt? Lang leven? Genoeg gebruikers? Extra content?

En digitaal kopen of op zon irritant schijfje?
Voor nu vermaak ik me wel maar ze mogen toch echt wel het penalty systeem aanpassen. Qua content vind ik het aantal auto's voldoende maar er mogen toch echt wel wat extra tracks bij (bijv. Spa, Le Mans, Zandvoort O-) ).

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Klopt het dat je niet aan de eerstvolgende race mag meedoen als je een rode rating hebt behaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Trent900 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:35:
Klopt het dat je niet aan de eerstvolgende race mag meedoen als je een rode rating hebt behaald?
Nee je kan gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ok, vreemd. Ik heb 2x een rode rating gehad en kon beide keren geen race entry doen, terwijl er zat tijd over was. Bij witte en blauwe ratings kon ik wel gelijk door. Dacht dat het een soort van cooling-off period was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

Rood is eigenlijk gewoon een waarschuwing dat je op het punt staat om in je rating te zakken als je zo doorgaat.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
http://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/news/00_4433004.html

Ah de decal uploader werkt dus al maar ze gaan 'm geleidelijk aan introduceren om de serverload in de gaten te houden..

[ Voor 73% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 10-11-2017 09:10 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Persoonlijk succesje:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/23405883_1256126081191417_4145606066866468221_o.jpg?oh=6c6159e2c710ab0c4514def9e78bc7df&oe=5A6576B9
We zijn aardig op weg voor de Schumacher trophy :)

Kwalificatierondje van gisteren op de Nurburgring GP met de Impreza WRX STI.
De top rijdt hier nog eens ruim 2(!) seconden onder :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z557bf5ei0Y]

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 10-11-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:21:
Persoonlijk succesje:
[afbeelding]
We zijn aardig op weg voor de Schumacher trophy :)

Kwalificatierondje van gisteren op de Nurburgring GP met de Impreza WRX STI.
De top rijdt hier nog eens 3(!) seconden onder :D
[video]
50x winst?! Gvd heej
>:)

Heb er nog maar 1 :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Lekker hoor Kiwiman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4C6dRuZCFUvbsqC2TZXKX3bL/medium.jpg

Dragon tail ligt me wel haha. Sta eventjes 2e momenteel :D
Zal niet lang duren vrees ik...
Had nog 4 tiende etaf maar fuckde die up zoals gewoonlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:47
Stomme vraag misschien, maar als jullie online gaan doen jullie dat dan meestal via de Lobby-modus of in de GT-sport-modus?

Afgelopen weken veel offline dingen behaald, wil nu wel eens online.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleeon
GAITii schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:19:
Stomme vraag misschien, maar als jullie online gaan doen jullie dat dan meestal via de Lobby-modus of in de GT-sport-modus?

Afgelopen weken veel offline dingen behaald, wil nu wel eens online.
Altijd GT sports modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Vooral bezig met oefenen / alles goud halen en beetje VRen. Ziet er netjes uit trouwens dat VR gedeelte.

Gisteren ook voor het eerst een online race gereden maar dat penalty systeem mag wel eens goed onderhanden genomen worden.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belachelijk!! Start je eerst ivm gewoon sneller. Rijd de nr 2 in een megane. Die trekt oprechte stuk gewoon voorbij... Wtf... Nou sta je dan met je quali tijd die geen ruk uitmaakt. Pfff en dan verdedigen op een manier dat ik genaaid word en jahoor 2sec penal en word 3e uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
v8power67 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:54:
Belachelijk!! Start je eerst ivm gewoon sneller. Rijd de nr 2 in een megane. Die trekt oprechte stuk gewoon voorbij... Wtf... Nou sta je dan met je quali tijd die geen ruk uitmaakt. Pfff en dan verdedigen op een manier dat ik genaaid word en jahoor 2sec penal en word 3e uiteindelijk.
Uhh, als je rondetijden sneller zijn, blijf je voor hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleeon schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:00:
[...]

Bij de start haalde hij me meteen in op rechte stuk ivm megane veel sneller is op rechte stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:33
Zondag aanstaande zal de eerste race worden verreden op het circuit Alsace Village. We geven gas vanaf 20:00 uur.

Wil je mee doen (dan of een andere keer) voeg mij (DeTjuK op PSN) of RobinNova toe op PSN.

Er is inmiddels al een mooi groepje mensen dat zich heeft gemeld, maar er zijn nog plekken vrij.

Denk je niet snel genoeg te zijn? Ben ik zelf ook niet. Maar laat je daardoor niet weerhouden. Als je zorgt goed in je achteruit kijkspiegel kijkt en je radar scherm aanzet in je HUD dan kun je de meeste van knullige ongelukken voorkomen door aan de kant te gaan. Hoe meer mensen mee doen hoe groter de kans dat er iemand is die op hetzelfde niveau rijdt als jij, zodat je daarmee een 'gevecht' op de baan kunt hebben.

Vooraf het circuit verkend hebben, helpt daar wel bij natuurlijk. Happy racing!

[ Voor 12% gewijzigd door DeTjuk op 10-11-2017 12:10 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Sleeon schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:00:
[...]

Het is lastig om je eigen lijnen te rijden als je op elk rechte stuk voorbij gereden wordt. De Megane is echt heel snel op het rechte stuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:33
Iemand die al toegang heeft tot de livery uploader? Bron.

Heb zelf nog dit:
This service is not available yet.
We are currently making preparations to release the service to everyone. Please wait until the start of the service.

[ Voor 42% gewijzigd door DeTjuk op 10-11-2017 12:15 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baas41 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:08:
[...]

Het is lastig om je eigen lijnen te rijden als je op elk rechte stuk voorbij gereden wordt. De Megane is echt heel snel op het rechte stuk..
Nou dit dus...
Jammer want had makkelijk kunnen winnen als hij niet de eerste bocht me ingehaald had..
Naja hoort erbij helaas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Circuit Experience volledig op Goud gehaald! *O*

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:18:
Circuit Experience volledig op Goud gehaald! *O*
Gefeliciteerd !! Was zeker geen makkelijk klus kan ik mij herrineren !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Nicee.. Moet alleen een paar missies nog op goud maar kan me er niet echt toe zetten. Die laatste rally met 2 sec penalty als je wat raakt ook...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
v8power67 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:22:
[...]

Gefeliciteerd !! Was zeker geen makkelijk klus kan ik mij herrineren !! _/-\o_
Zeker! Uiteindelijk was de tip om de laatste rally stage met de Lancer (die van 3:33.000) rustig te rijden, perfect. Toen haalde ik 'm in één keer. :+
Het glijden minimaliseren en voornamelijk rustig door de langzame bochten rollen.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 10-11-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:23:
[...]

Zeker! Uiteindelijk was de tip om de laatste rally stage met de Lancer (die van 3:33.000) rustig te rijden, perfect. Toen haalde ik 'm in één keer. :+
Het glijden minimaliseren en voornamelijk rustig door de langzame bochten rollen.
Haha mooi zo !! Zo helpen we mekaar hier :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Baas41 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:08:
[...]
De Mégane en de 4C zullen bij de volgende patch wel generfd worden, de patch daarna de Porsche SSR en de GT by Citroen.
Ik voorspel dat we over een jaar allemaal in een tractor rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:52:
[...]

De Mégane en de 4C zullen bij de volgende patch wel generfd worden, de patch daarna de Porsche SSR en de GT by Citroen.
Mja ik denk dat er een balans moet komen per circuit.
Maar dat is ook super lastig.. tja hoe dan ook zal er onbalans zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
v8power67 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:33:
[...]

Haha mooi zo !! Zo helpen we mekaar hier :D
En dan haal je alles op Gold. Krijg je een standaard Corvette. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Maakt toch ook niet zoveel uit, gewoon per circuit de snelste auto pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou weer een aanvaring met een spanjaard. Weer blokken en beuken en weer in een megane die gelijk p1 pakt bij stsrt van de race.
Echt ben hellemaal pislink hier... Rij elke keer veel sneller maar dat beuken en blokken geven mij straffen. Pfffff. Moed zakt in de schoenen momenteel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:43
v8power67 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:54:
't Is gelukkig maar een spelleke. ;)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:24:
[...]

't Is gelukkig maar een spelleke. ;)
Hahaha ja is waar. Maja kan niet zo goed ongaan met onrecht. Maar heb mn 20e overwinning binnen nu. Was heel zwaar vechten maar het is gelukt.
Wel mn snelste race ronde van een 1:48.703 gereden. Erg blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:52:
[...]

DLC Lamborghini tractor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:16:
Nou weer een aanvaring met een spanjaard. Weer blokken en beuken en weer in een megane die gelijk p1 pakt bij stsrt van de race.
Tip van de dag: pak een Mégane :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:51:
[...]

Tip van de dag: pak een Mégane :P
Mja ik wil graag met mn viper. Heb er al bijna 2300km mee gereden dus ja wil deze gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
v8power67 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:04:
[...]

Mja ik wil graag met mn viper. Heb er al bijna 2300km mee gereden dus ja wil deze gebruiken :P
Dan moet je niet huilen dat je ingehaald word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 17:45
Sleeon schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:05:
[...]
Ik snap dat wel; ik gebruik liever m'n McLaren 650S maar daarmee ga ik ook echt de top niet halen. Maar des te lekkerder zijn de overwinningen als het wel lukt :)

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sup4rdurt schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:13:
[...]
Ik snap dat wel; ik gebruik liever m'n McLaren 650S maar daarmee ga ik ook echt de top niet halen. Maar des te lekkerder zijn de overwinningen als het wel lukt :)
Zelfs in een langzamere auto kun je sneller zijn dan je concurrenten in een snellere auto ;)
Punt is dat sommige lui het niet kunnen hebben als iemand sneller is dan zij en zich dan heel onsportief gaan gedragen.
En sportiviteit is juist wat de leukste races zo leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleeon schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:05:
[...]

Mja het is gewoon oneerlijk, moet ik in zon bak gaan rijden om te voorkomen dat ik geownd word bij de start... Waar is die rollende start dan voor...
Doe dan maar standing start en dan worden die meganes geowned...
Enne doe niet huilen hoor. Nog net niet. :+
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:21:
[...]

Zelfs in een langzamere auto kun je sneller zijn dan je concurrenten in een snellere auto ;)
Punt is dat sommige lui het niet kunnen hebben als iemand sneller is dan zij en zich dan heel onsportief gaan gedragen.
En sportiviteit is juist wat de leukste races zo leuk maakt.
Dit dus. Ze gaan dan zweven over de weg wetende als ik ze aantik ik een sr penalty krijg. Gelukkig zitten er ook nog wel normale mensen die wel gewoon normaal gevechten aangaan en zich ook gewonnen geven als je gewoon sneller bent. En niet altijd standaard zon do or die doen als je ze ingehaald hebt...
Maja heb mn 20 overwinngen dus ben blij :D

[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 10-11-2017 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een eerste kwalificatiesessie op Dragon Trail met de TT Cup levert een 1:50.457 op.
Mijn sectortijden bekijkend kan het nog 2 tienden sneller.
Paar keer proberen nog en eens zien of we onder de 1:50 kunnen duiken.

Vandaag hou ik het bij deze daily; de andere twee lijken me niet echt leuke races:
-Clio (road versie) op Tokyo Express East Inner Loop;
-Gr.3 op een oval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn die decal uploader levert wel hele.mooie kwaliteit decals.
Via discover en dan decals al vele mooie decals gedownload van andere. Die als je ze ingame zou willen maken echt mega lang duren en nu is het zo gepiept. Geniaal dit. En precies wat ik altijd gehoopt had dat een spel eens goed zou implementeren. Ga er in toekomst wel eens zelf naar kijken of ik het leuk vind dit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Decal Uploader is nu inderdaad beschikbaar voor een selecte groep gebruikers. Wordt nu langzaam uitgerold om server load te monitoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
Poeh, 10 laps op Magiore is echt intensief. We zaten met top 3 heel de race dicht bij elkaar en kregen zelfs met 4 backmarkers te maken die ook echt uit de weg probeerden te gaan. Ik was hele race 3e (4e gestart) maar in de 9e lap kon ik de 2e plek pakken en houden. Wanneer een race zo intensief maar ook fair is is het echt genieten d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
SCARfaceE schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:50:
Poeh, 10 laps op Magiore is echt intensief. We zaten met top 3 heel de race dicht bij elkaar en kregen zelfs met 4 backmarkers te maken die ook echt uit de weg probeerden te gaan. Ik was hele race 3e (4e gestart) maar in de 9e lap kon ik de 2e plek pakken en houden. Wanneer een race zo intensief maar ook fair is is het echt genieten d:)b .
Ik vond het helemaal klote. Net zoals de vorige race die ik in de FIA serie reed. Wordt echt onsportief gereden (C/C) en de penalities zijn ook om te huilen; tot 5x toe tijdstraf omdat ik wordt aangereden (achterop geknald of uit de bocht gedrukt). Echt geen lol aan op die manier, steekt er veel tijd in om uiteindelijk te racen en dan krijg je dit.

Wat dat betreft is de gewone sport mode beter, losse races dus staat minder druk op lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
Schimanski81 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:53:
[...]

Ik vond het helemaal klote. Net zoals de vorige race die ik in de FIA serie reed. Wordt echt onsportief gereden (C/C) en de penalities zijn ook om te huilen; tot 5x toe tijdstraf omdat ik wordt aangereden (achterop geknald of uit de bocht gedrukt). Echt geen lol aan op die manier, steekt er veel tijd in om uiteindelijk te racen en dan krijg je dit.

Wat dat betreft is de gewone sport mode beter, losse races dus staat minder druk op lijkt het.
Inderdaad met nadruk op fair racing. Daar moet je echt geluk mee hebben lijkt t. Zulke dingen gebeuren mij ook en dan is het weer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Ha, minimaal 10x geramd in 1 ronde. Heb hem uitgezet:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
Klein deel van die race:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Lekker hoor.

Helaas was ik gezakt naar SR: A voordat ik deze race deed, en had geen tijd om weer naar S te gaan voor ik aan deze begon. Maar dit was wel een wijze les. Ga geen puntenrace meer doen buiten de S rating, want wat een idioten zitten daarin, niet normaal.. Echt divebombs van 100 meter terug, en dan zelf 10 sec penalty krijgen. PFF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Pfff net juist een race met S gehad en het was een chaos. Volgens mij gebruikte niemand zijn radar. Veel buitenom en binnendoor en vervolgens een beuk.
Uiteindelijk zak ik van S naar A, terwijl ik er vaak niks aan kon doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Game gekocht. Speelt erg lekker.

Waar kan je zien wat je SR is en is er ook een progressie bar hoever je naar de volgende rating op weg bent?

Ook vraag ik me af waar ik kan zien na een race of ik positief sr heb of negatief. Idem dito voor die andere rating?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-07 13:03
Baas41 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:26:
[...]

Lekker hoor.

Helaas was ik gezakt naar SR: A voordat ik deze race deed, en had geen tijd om weer naar S te gaan voor ik aan deze begon. Maar dit was wel een wijze les. Ga geen puntenrace meer doen buiten de S rating, want wat een idioten zitten daarin, niet normaal.. Echt divebombs van 100 meter terug, en dan zelf 10 sec penalty krijgen. PFF.
SR: S zegt ook niet alles, ik race in de CR: B en SR: S klasse, en dat was daarstraks echt kansloos. Tijdens de kwalificatie vond iemand het nodig om mij van de baan te beuken op het rechte stuk en vervolgens wachtte hij me ieder rondje op om me van de baan af te duwen. Resultaat was geen enkel rondje kunnen voltooien zonder beuk en uiteraard gepaard met tal van SR min ratings. Uiteindelijk reed ik alsnog sneller dan die grapjurk en stonden we laatst en één na laatst op de grid.

Zoals verwacht torpedeert hij zich bij de eerste bocht achterop mijn auto, maar hij verliest gelukkig dusdanig veel tijd dat hij verder in de race niet meer kan beuken. Uiteindelijk beland ik op plaats 12 tot een Viper aan het begin van de laatste ronde divebombed (die had nooit de bocht gehaald) en mij hierdoor een 10 sec penalty geeft. Tof. Ik zak naar A, hij blijft in S. Juist..

Ik kan een beetje bumpertikken prima hebben, dat hoort er ook bij, maar beuken om te beuken is gewoon zielig. In de dagelijkse races kom ik veel minder van dit soort ongein tegen.

Toch moet ik zeggen dat het systeem over het algemeen wel werkt. Ja, de aangereden partij krijgt nogal eens SR minpunten, maar in ieder geval heeft het gros door dat je geen contact moet opzoeken. De penalties moeten daarentegen echt verbeteren. De game ziet het vaak als 'de deur dichtgooien', maar houdt geen rekening met het rempunt van de aanvallende partij (of een breaktest van de verdedigende partij). De game zou moeten zien dat deze speler 30 meter later of vroeger remt dan de vorige ronde.
giantgiantus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 00:04:
Game gekocht. Speelt erg lekker.

Waar kan je zien wat je SR is en is er ook een progressie bar hoever je naar de volgende rating op weg bent?

Ook vraag ik me af waar ik kan zien na een race of ik positief sr heb of negatief. Idem dito voor die andere rating?
SR heeft geen progressie bar. Clean racen is eigenlijk het enige devies. Na een race (als de teller is afgelopen) zie je altijd naast je eindtijd je SR rating staan. Rood betekent gezakt, bij wit is SR gelijk gebleven en bij blauw ben je gestegen.

Een SR minpunt in de race zie je aan het oranje icoontje. Let wel, minpunten wegen véél zwaarder mee dan pluspunten. Zo kan één enkele oranje SR icoon er al voor zorgen dat je zakt. Voor iedere sector die je clean rijdt krijg je SR pluspunten, echter kom je naast de baan of raak je de muur (zonder dat er andere auto's bij betrokken zijn) krijg je geen SR pluspunten.

CR rating heeft wel een kleine progressie bar. Je vergaart deze rating door hoog te kwalificeren, hoog te finishen en de snelste ronde te rijden. Hoe hoger gerankt je tegenstanders zijn, des te meer CR rating je binnen harkt.

[ Voor 24% gewijzigd door MadDogMcCree op 11-11-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat veel mensen de sr en dr drop toepassen om weer te kunnen winnen. Broertje deed dit ook( dmv over gras rijden etc niet door mensen uit te schakelen. Athans tenzij ze het eerst bij hem proberen haha).
Maar hij werd dr e en sr d(of andersom geen idee meer).
Maar merkte dat er veel mensen waren die gewoon toptijden reden.( En soms wel eens gewoon top10). Dus ja veel mensen laten zich volgens mij bewust afzakken, zodat ze grotere kans hebben tegen noobs te komen en dus te winnen.
Heb het heel even geprobeerd, maar ging tegen mijn gevoel in dus blijf lekker rond de sr a/s hangen.

Ik heb 10x liever dat ik eerlijk verlies en mooie battles heb dan dat ik win met vies rijden.
Ik probeer ook altijd mensen 1 lap te battlen, zijn ze sneller laat ik ze voorbij.(mits netjes gebattled word).
Dan kan ik erna altijd nog proberen in te halen als ik bv snellere pace vind.

Maar veel mensen ( vaak spanjaarden....) Doen van veelste ver een do or die, gooien hem erin, en ik rijd met hoodcam en radar aan, maar dit zie je niet aankomen. En ga ook niet hele tijd achter me kijken.
Als dit dan gepaard gaat met veel contact, dan word het mijn missie om er voorbij te komen hoe dan ook, en hem te blokken( is een beetje mijn rode lap voor een stier moment zeg maar).
Tenzij en dat doe ik ook ze de plek.weer terug geven. Wil ook wel eens een late rem actie doen. Maar als er dan door mij teveel contact is en hij er echt nadeel van had, geef ik de plek terug.

[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 11-11-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Waarschijnlijk hele domme vraag, maar waar zie ik die dr progressie bar?
@v8power67 je lijkt wel erg zeker te zijn van je eigen gelijk en goede inschatting van de situatie? Het kan ook dat mensen een foutje maken of dat ze vinden dat jij juist onbehoorlijk handeld?
Het klinkt soms een beetje als iemand op de snelweg die zelf gaat bepalen dat hij het bij het rechte eind heeft en vervolgens het gevoel heeft dat hij andere mensen moet gaan corrigeren :)

[ Voor 83% gewijzigd door giantgiantus op 11-11-2017 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:15:
Waarschijnlijk hele domme vraag, maar waar zie ik die dr progressie bar?
@v8power67 je lijkt wel erg zeker te zijn van je eigen gelijk en goede inschatting van de situatie? Het kan ook dat mensen een foutje maken of dat ze vinden dat jij juist onbehoorlijk handeld?
Dus als iemand van heel ver aankomt remmen en via mij de bocht haalt en daardoor voorbij gaat is mijn verkeerde inschatting ?
Ik speel echt veel online, en rij altijd zo netjes mogelijk. Dus ja weet wel verschil tussen iemand die fout maakt en iemand die gewoon koste wat het kost wil inhalen.
En als die persoon een fout maakt geef je toch netjes de plek terug. Maar nee gewoon keihard doorgaan.
Ik rijd meestal als ik race wel mee in te top, ( tenzij echt veel top 10 racers mee doen) en rij dus meestal voor hoge posities, ik doe amper inhalen ivm kans groot is dat iemand eraf rijd.
Andersom word ik op de meest onmogelijke plekken met volle contact altijd ingehaald.
Ik wacht altijd op een foutje van de rijder voor me, door er dicht op te rijden gaan mensen vaak fouten maken. Maar ik ga niks forceren door een do or die actie. Zelfs niet laatste bocht, tenzij ik wel echt zoveel sneller ben ik er makkelijk langs kan, maar dan is het geen do or die.
Ik heb wat replays opgeslagen waarin tenzien is dat ik echt wel netjes rij, ben zeker niet perfect maar ik rij mensen niet bewust van de baan( tenzij we history hebben en ik er echt klaar mee ben).

Ik geef liever een plek op aan iemand die gewoon clean is en sneller is, dan dat ik hem tot aan het maximale ga verdedigen. Zodra iemand al een beetje naast me rijd ga ik bij een volgende bocht eerder op de rem om ruimte te geven.
Soms kan je daarmee ook een undercut maken omdat de ander dan te laat remt bv. Maar meestal geef ik de positie dan gewoon op. Want ja er is niks irritanters als iemand die loopt te slingeren en raar doen om een positie te verdedigen. Athans vind ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
@v8power67 dan neem ik mijn woorden terug. Ik ben zelf ook zeker geen toprijder:).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:29:
[...]
Ik geef liever een plek op aan iemand die gewoon clean is en sneller is, dan dat ik hem tot aan het maximale ga verdedigen. Zodra iemand al een beetje naast me rijd ga ik bij een volgende bocht eerder op de rem om ruimte te geven.
Soms kan je daarmee ook een undercut maken omdat de ander dan te laat remt bv. Maar meestal geef ik de positie dan gewoon op. Want ja er is niks irritanters als iemand die loopt te slingeren en raar doen om een positie te verdedigen. Athans vind ik...
Dit is ook mijn filosofie. Maar daarmee zijn we wel zwaar in de minderheid want mensen in Sport Mode rijden gewoon niet sportief over het algemeen. Ook niet op S SR, helaas. Cleane races zijn meer uitzondering dan regel.

Maar goed, ik vind Sport Mode eigenlijk gewoon echt dik tegenvallen. Af en toe zit er een leuke race tussen maar het compleet anonieme karakter van dit concept, het gebrek aan eigen setups, te korte races, een penalty systeem dat gewoon oneerlijk is en het onsportieve gedrag van het merendeel van de deelnemers zorgt ervoor dat ik het nu een paar weken na release al niet meer doe. En dan die cups... Live qualifying met complete idioten op de baan. Wat een tegenvaller. En dan zou je denken dat het op A/S beter is... Nee.

Het geeft eigenlijk ook niet. Ik rij toch vooral met vrienden en bekenden in lobbies wat imo vele malen leuker is. En dan joinen er weer anderen uit mijn friendslist en krijg je steeds een mooier groepje met echt clean, close racing.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
Ik moet het overigens SB er CB noemen, dat is de Nederlandse versie, wanneer je de taal op Engels hebt staan gaat het om SR en DR.

@v8power67 ik raad vooral de bumpercamera aan, puur vanwege de achteruitkijkspiegel. Ik rij zelf ook het liefst met de hoodcam, maar die spiegel heb ik gewoon nodig. Niet alleen voor divebombers, maar ook om mijn plaats (netjes) te verdedigen. Ik vind overigens dat je best mag proberen je plaats te verdedigen tegenover een snellere speler. Er zit natuurlijk een verschil tussen slingeren en normaal verdedigen, maar zolang contact vermijdbaar is, geef ik mijn plaatsje niet zomaar op.

[ Voor 24% gewijzigd door MadDogMcCree op 11-11-2017 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik geef v8power67 zeker gelijk in deze. Ik ben ook met de controller niet de snelste persoon in deze game. Nu in klasse B heb ik het al hard te halen merk ik. In C kon ik goed mee met de top, in B eigenlijk al niet meer. Merk ook dat hier veel gamers zitten die het allemaal niet zo nauw nemen helaas.

Bij de FIA races zelfs met SR:S is het een drama qua sportiviteit. Bij de quali gaat het vaak al mis door expres te hinderen. Tijdens de races wordt je soms gewoon als vangrails gebruikt.... Ik geef ze vaak wel ruimte, maar als je in een bepaald groepjes blijft hangen rond positie 6t/m 10 dan is dat nooit goed voor je rondetijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
De laatste tijd helaas vrij weinig GT Sport gespeeld, nieuw stuurtje + settings koste iets meer tijd dan ik had verwacht. Maar we komen er zo langzamerhand wel :) Voor wat ik wel vluchtig heb kunnen spelen waren het redelijk cleane races. Af en toe zo'n kamikaze idioot er tussen maar vooralsnog beter dan veel andere racers online.
giantgiantus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:15:Waarschijnlijk hele domme vraag, maar waar zie ik die dr progressie bar?
Bij je opties / profiel zie je hoever je in een bepaalde klasse bent.
De balk binnenin je rank gaat langzaam omhoog of naar beneden.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Benieuwd of Polyphony, net als in de vorige GT games, nog wat speciale Sema auto's in de game gaat stoppen, zag daar weer een aantal erg bijzondere wagens voorbij komen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:40:
Benieuwd of Polyphony, net als in de vorige GT games, nog wat speciale Sema auto's in de game gaat stoppen, zag daar weer een aantal erg bijzondere wagens voorbij komen :)
https://www.gtplanet.net/...2017-coming-gran-turismo/
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bezig met de daily op Suzuka en merk, nu ik kan vergelijken met vóór de patch, nu pas de impact van de nerf op de GT-R... het is nu een vrij zielig hoopje Nissan met een dikke paintjob, zonde :/

Met de Mégane kreeg ik er in de race net een 2:13.4 uit :)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Optimale lap was een 2:13.2 in quali op suzuka, maar er zit nog wel iets meer in.

Moet wennen aan front wheel drive, wat is dat irritant zeg met wheelspin bij uitgaan elke bocht....

Begrijp niet dat dit ding zo hard loopt op rechte stukken vergeleken met andere supercars... hopelijk snel een nerf.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die wheelspin/onderstuur is inderdaad het enige naadje aan de auto. De TT Cup heeft precies hetzelfde, ondanks dat ie voor de rest best prima rijdt :)

Btw Ronald, ik ben je voorbij in de kwalificatie :P
*edit
Damn you! >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2017 18:40 . Reden: Ronald is te snel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Kan er idd niet mee rijden, FWD. Alleen t geluid al is kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
Ik krijg het niet voor elkaar in de 4C en de Viper. Met de 4C zijn de stuurbewegingen wel erg gevoelig, waardoor je bochtsnelheid verliest en de Viper veel wheelspin over de kerbs. TC is een optie, maar dan verlies je zoveel snelheid. Zou graag een quickselect knop willen hebben om TC bij bepaalde bochten in te kunnen schakelen. Je hebt bij heel wat bochten simpelweg niet de tijd om van 0 TC naar 2-3 TC te gaan.

Ook nog even met de Atenza gereden, maar die onderstuurt verschrikkelijk. Straks nog maar even de Citroën en de Renault proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
dvdkiwi schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:42:
Die wheelspin/onderstuur is inderdaad het enige naadje aan de auto. De TT Cup heeft precies hetzelfde, ondanks dat ie voor de rest best prima rijdt :)

Btw Ronald, ik ben je voorbij in de kwalificatie :P
Vanavond nog maar een keer proberen dan als ik nog wat tijd krijg :)

Doe weinig online racen op moment (alleen beetje lobbies), maar quali rijden en friends leaderboards vind leuk, mezelf beetje pushen om zo hoog mogelijk te komen.

tijd verbeterd 2:12.9 optimale sectors, maar krijg ze nog niet aan elkaar :)

[ Voor 6% gewijzigd door rgarretsen op 11-11-2017 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het vergelijken op de quali boards vind ik ook leuk :)
Er zitten een aantal lui bij die elke keer bizar snel zijn :D

De FIA race op Tokyo Express ging (op C/B) wel aardig. Reed een 6e kwalificatietijd en finishte als 4e.
Behoorlijk chaotisch in het begin, maar al met al best een schone race.

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Heb net juist de saaiste Manufacturers Cup race gereden. Ben gematcht met een aantal DR:A mensen en die gasten zijn dus echt snel. Kwalificeerde als 10e (van de 20 toch wel :P) en reed hele race alleen, buffer van aantal seconden voor en achter, kon echt niet dichterbij komen :X .

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zie dat Season 2 van de Nations Cup al klaar staat. Zitten weer een aantal interessante races tussen, waaronder karts op Indy :)
Benieuwd of je nog iets van credits en/of xp krijgt voor je eindpositie in season 1.

*edit*
De 2:13.509 tijdens de kwalificatie gisteren:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hIKhH-DeKlE]

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2017 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net even een custom.race gedaan met gr1 autos op kyoto.
Damn dat was echt gaaf. Was gewoon tegen ai, maar dat circuit is echt gaaf met gr1 autos.
Had bop aan en race hard, maar reed toch een 1:19,7.
Was erg gaaf, dus misschien keertje een lobby hiermee doen. Zal alleen wel moeilijk battlen worden door de gevoeligheid van de autos met sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
Wat is GT sport een beleving zeg. Heel goed dat ze zo radicaal de koers hebben durven veranderen.

Heb nog nooit eerder zulke leuke races gehad online:)

@dvdkiwi speel je met stuurtje?

[ Voor 10% gewijzigd door giantgiantus op 12-11-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeps :)
Lang, lang geleden speciaal voor GT5 Prologue een stuurtje aangeschaft, sindsdien rij ik geen simcade meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
dvdkiwi schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:19:
[...]

Yeps :)
Lang, lang geleden speciaal voor GT5 Prologue een stuurtje aangeschaft, sindsdien rij ik geen simcade meer zonder.
Ik rij 2:15 met controller op dat circuit. Na jouw filmpje kijken heb ik het idee dat ik vooral veel verlies door dat ik hoekiger door de bochten ga.

Zou ook wel stuurtje willen maar zowel tv als Ps4 staan in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ligt ook aan de auto hoor; die Mégane is op de lange rechte stukken gewoon heel snel. En laat Suzuka nou net 3 lange snelle stukken hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:58
giantgiantus schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:25:
[...]

Ik rij 2:15 met controller op dat circuit. Na jouw filmpje kijken heb ik het idee dat ik vooral veel verlies door dat ik hoekiger door de bochten ga.

Wheelstand pro is je vriend...

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:52
[...]

Koop een Playseat en wheel. Matje onder de Playseat en schuiven maar.

Maar ik heb makkelijk praten in m'n mancave.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rgarretsen
[...]

Rij 2:13.4 met een controller, dus hoeft niet persee een stuurtje :)

Maar foutjes opvangen met een stuur is natuurlijk veel beter dan met een controller (ga je snel over de grens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Nr 2 knalt achterop mijn bumper in de hairpin op suzuka. 10 sec penalty en ik word nr 2. Hij spint en wordt 7e...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 279475

peeth schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:09:
[...]

Wheelstand pro is je vriend...
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Pakken jullie die dan elke keer als je gaat racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279475

giantgiantus schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:57:
[...]

Pakken jullie die dan elke keer als je gaat racen?
Ja race in de woon kamer ik zet hem in 2 min op ,stuur en prdalen laat ik zitten en zet die ook zo maximaal ingeklapt weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:21
Ik heb de playseat challenge. 1x alles in elkaar zetten en klaar. Speel je niet meer vouw je alles op en berg je het op in een hoekje. Echt minuut werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:31
Hier ook playseat challenge en vind ik toch net iets mooier dan een wheelstand pro en denk dat ze allebei even veel ruimte in beslag nemen als je hem wilt opbergen.
Pagina: 1 ... 25 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing