Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een mega fanboy van GTSport dus daarom ook totaal niet objectief, maargoed ik heb nog niets vreemds meegemaakt tot op heden (plus 100 uur genoten tot nu toe), maar als ik dan toch kritisch moet zijn vind ik het volgende wel jammer/irritant namelijk de vele dubbele auto`s die ik als beloning kreeg maar die dan ook niet verkoopbaar zijn, wel verwijderbaar maar voor nop.
Echt erg vind ik het niet maar het voelt gewoon net niet oke al die zinloze Twins in mijn garage ;)
Verder ben ik nu met missions bij de sector fase beland, dam wat gaaf zeg vooral de Nurnburgring, ik betrap me erop dat ik het gas R2 van de controller zowat er dwars doorheen wil drukken, wat een heerlijk gevoel van snelheid heb je daar, _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:37:
Echt erg vind ik het niet maar het voelt gewoon net niet oke al die zinloze Twins in mijn garage ;)
Het voordeel dat ik kan bedenken met dubbele auto's is wel dat je verschillende liveries naast elkaar kan gebruiken voor hetzelfde model of dat je verschillende setups voor hetzelfde model naast elkaar kan hebben staan in de garage.

En ik ben ook hooked, heerlijke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De daily Nurburgring GP met de Gr.4 wagens is een prima combinatie :)
Kom nog niet sneller dan een 2:11.811 met de GT-R maar heb er vanmiddag al een pole én een overwinning uit kunnen slepen.
De eerste lap net was een heel tof gevecht met een andere Nederlander, maar die haakte halverwege de race helaas af.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Iemand die met de Nations Cup en Manufacturers Cup aan de slag gaat om 19:00?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
Rivanov schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:27:
Iemand die met de Nations Cup en Manufacturers Cup aan de slag gaat om 19:00?
check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ga nu meedoen met de Manufacturers Cup als Porsche coureur.
De Nations Cup was net gesloten.. om 20:00 weer een mogelijkheid.

/edit: Begint al goed. Bij de matchmaking krijg ik Disconnected from Server melding.

[ Voor 61% gewijzigd door Rivanov op 04-11-2017 19:12 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Hmmmm dit was wel een groot beuk festijn in de nations cup. Zelfs met alleen maar coureurs met een S rating....

Ik kreeg zelf mega beuk van iemand die rechtdoor ging in de hairpin en daar kreeg ik meteen een gratis 10 seconden straf bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
Iedereen beukt inderdaad, alsnog 6e geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Yep, en de volgende race is een oval ;-)

3e in qualie, eerste bocht er al uitgebeukt.... uiteindelijk nog 13e geworden.

In dit soort gevallen zou je bijna willen dat de hele race tegenstanders gewoon soort van ghosts zijn.

Manufactures cup nissan genomen, wat is die gr3 auto ruk zeg :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Zojuist een Manufacturers race gereden. Was super! Kwalificeerde als 3e en tijdens de race ging het er erg spannend aan toe! Viel door een klein foutje van plek 3 naar plek 8. Wist me uiteindelijk terug te vechten naar de kopgroep om in de laatste ronde van plek 3 naar plek 2 te kruipen.

Erg gaaf!

Ook leuk de 'intro' voor de race waarbij de volledige grid één voor één getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die cups zijn wel heel tof zeg! En op een paar ongelukkige tikken na werd er wel netjes gereden. Helaas ben ik niet goed genoeg om vooraan te rijden maar ook in het middenveld was genoeg te beleven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Pfoe, manufacturers cup viel me niet mee gisteren. Erg tof concept maar PD mag nog wel even flink sleutelen aan het BoP systeem want in Gr.3 is balans tussen auto's heel, heel erg ver te zoeken.
Ik rij voor Lamborghini en moest dus in de Gr.3 Huracan rijden... Er deden drie Huracans mee, ik was de eerste van de drie en de enige die niet gelapped werd door de leiders. Uiteindelijk 17e plek, op zich vrij constante rondetijden gereden zonder incidenten. Ontzettend veel mensen ingehaald tijdens de race die naast de baan gekomen waren, op een gegeven moment reed ik zelfs op de negende plaats. Maar die mensen pakten mij vrij makkelijk weer terug doordat hun auto gewoon sneller was. Ik liet ze op een gegeven moment maar gewoon voorbij zonder te verdedigen.

Ik heb Lamborghini gekozen omdat ik de Gr.4 Huracan erg goed vind rijden. Ik heb het na de race even getest... Ik rij met de Gr.4 Huracan slechts 1 seconde langzamer dan met de Gr.3. Tja.

Het vreemde is dat ik net gistermiddag in Sport Mode van DR C naar B was gepromoveerd en in die ene race van DR B naar D ben gedegradeerd! Terwijl ik dus als 19e start en als 17e eindig. Heh. Niet dat ik nou heel veel om die ratings geef maar toch vrij apart.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Enige voordeel wat ik altijd van een lagere DR rating vind, is dat je tenmiste weer vooraan rijd.

Met B & A sta ik redelijk ver achteraan omdat mensen zo hard rijden (zit meestal 1 tot 1.5 seconden van de echte top rijders af), en in B en A sta je dan gewoon achteraan

Zolang je maar in de S rating blijft is er niets aan de hand, dan rijd je gewoon lekker met mensen met ongeveer dezelfde snelheid.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Heeft iemand gemerkt dat bepaalde decals niet beschikbaar zijn voor elke auto?

Wanneer ik mijn gtr bestikker heb ik 3 pagina’s met decals van bestaande bedrijven (alpinestars etc) terwijl bij het beplakken van mijn 458 slechts 1 pagina met decals zichtbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:31:
Heeft iemand gemerkt dat bepaalde decals niet beschikbaar zijn voor elke auto?

Wanneer ik mijn gtr bestikker heb ik 3 pagina’s met decals van bestaande bedrijven (alpinestars etc) terwijl bij het beplakken van mijn 458 slechts 1 pagina met decals zichtbaar is...
Klopt ferrari mag niet alle merk stickers. Is een licentie dingetje.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:14
Wat is Dragon Trail toch een heerlijke baan. Die 2e chicane bij het zwembad blijft echter lastig waardoor ik op het rechte stuk daarna teveel verlies, maar man man, wat een heerlijke bochten

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
RobbieB schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:57:
Wat is Dragon Trail toch een heerlijke baan. Die 2e chicane bij het zwembad blijft echter lastig waardoor ik op het rechte stuk daarna teveel verlies, maar man man, wat een heerlijke bochten
Wel de normale lay-out. De reversed is klote. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff het FIA event gereden. Werd in de rondte getikt, ok, shit happens.. vervolgens knal ik daardoor de muur in.. 17 seconden straf en gelijk gediskwalificeerd omdat ik zoveel straf had. beetje jammer 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58
Ik wordt er ook constant af gekegeld. Kwalificeer mooi vooraan maar heeft geen enkele zin als ze je opzettelijk eraf drukken. Haalt je ook meteen uit het ritme zodat terugkomen ook lastig wordt. Heel frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:37:
...

Verder ben ik nu met missions bij de sector fase beland, dam wat gaaf zeg vooral de Nurnburgring, ik betrap me erop dat ik het gas R2 van de controller zowat er dwars doorheen wil drukken, wat een heerlijk gevoel van snelheid heb je daar, _/-\o_
Idd! Ik heb zojuist ook de sectors uit Mission 7 - Nürburgring gereden. Met een GT3 wagen rijdt dat echt zó lekker! :9~

Heerlijke game :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Civic09 schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:35:
Ik wordt er ook constant af gekegeld. Kwalificeer mooi vooraan maar heeft geen enkele zin als ze je opzettelijk eraf drukken. Haalt je ook meteen uit het ritme zodat terugkomen ook lastig wordt. Heel frustrerend!
Idd. Ik had ook direct geen zin meer 😋

Dit filmpje laat het precies zien. Klein tikje en klaar ben je.. redelijk spijt van mijn aankoop nu.

YouTube: GT Sport idiot penalty system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_VH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:47:
[...]

Idd. Ik had ook direct geen zin meer 😋

Dit filmpje laat het precies zien. Klein tikje en klaar ben je.. redelijk spijt van mijn aankoop nu.

YouTube: GT Sport idiot penalty system
In de slipstream rijden van iemand en vervolgens gooien ze vol de remmen toe. Blijkbaar ook een veel gebruikte manier voor een straf aan te naaien... :(

PSN: Rob_VH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat niet voor elke wagen het rempunt op dezelfde plek zit en dat je wanneer je in een slipstream zit je zelf ook eerder op je rem moet omdat je nu eenmaal harder gaat.
Maar ik ben het met jullie eens dat die 10 sec penalty in de video nergens over gaat.
In mijn beleving valt het allemaal best wel mee; ik heb nu iets meer dan 50 daily races gereden en de keren dat ik een dikke penalty kreeg door toedoen van anderen zijn op één hand te tellen.

Gisteren ook iets aparts meegemaakt:
Ik reed 2e tijdens de daily op Suzuka en bij een dubbele rechterbocht raakte ik buiten de baan.
Dus ik besloot om netjes buiten de baan te wachten tot heel de stoet auto's voorbij was, om zo niemand te hinderen bij het terug de baan op sturen.
Blijkbaar vond de game dat te lang duren en zette mij terug op het midden van de baan, tussen al het verkeer, waarna ik natuurlijk direct geghost werd en als bonus een 15 seconden penalty kreeg :D

De Nations Cup gisteren was geen succes; ik werd gelapt op de oval omdat ik spinde en mijn wagen niet meer onder controle kreeg _O-
De Manufacturers Cup ging een stuk beter, daar 6e geworden met de Impreza Gr.4 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2017 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_VH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
dvdkiwi schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:17:
Vergeet niet dat niet voor elke wagen het rempunt op dezelfde plek zit en dat je wanneer je in een slipstream zit je zelf ook eerder op je rem moet omdat je nu eenmaal harder gaat.
Maar ik ben het met jullie eens dat die 10 sec penalty in de video nergens over gaat.
In mijn beleving valt het allemaal best wel mee; ik heb nu iets meer dan 50 daily races gereden en de keren dat ik een dikke penalty kreeg door toedoen van anderen zijn op één hand te tellen.

Gisteren ook iets aparts meegemaakt:
Ik reed 2e tijdens de daily op Suzuka en bij een dubbele rechterbocht raakte ik buiten de baan.
Dus ik besloot om netjes buiten de baan te wachten tot heel de stoet auto's voorbij was, om zo niemand te hinderen bij het terug de baan op sturen.
Blijkbaar vond de game dat te lang duren en zette mij terug op het midden van de baan, tussen al het verkeer, waarna ik natuurlijk direct geghost werd en als bonus een 15 seconden penalty kreeg :D

De Nations Cup gisteren was geen succes; ik werd gelapt op de oval omdat ik spinde en mijn wagen niet meer onder controle kreeg _O-
De Manufacturers Cup ging een stuk beter, daar 6e geworden met de Impreza Gr.4 :)
Meer snelheid door slipstream en eerder moeten remmen ben ik mij ook van bewust. waar ik het over heb zijn vol in de remmen bv in het midden van een recht stuk. 100% bewust op de remmen waar het totaal niet van toepassing is met de bedoeling u een straf aan te naaien...

PSN: Rob_VH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Oval race gisteren. Clean battle voor 1e plek met 3 auto's, 4 ronden te gaan. Ik rij 2e, slipstream richting eerste, zie dat ik meer snelheid heb maar niet genoeg ruimte om de inhaalactie te maken dus ik ga even van het gas af om de 1e ruimte te geven en te zorgen dat ik hem niet raak. 3e rijdt zachtjes tegen mijn achterkant aan, per ongeluk neem ik aan. Geen ongelukken, eigenlijk een tikje wat je alleen hoort, zonder dat je er qua rijden last van hebt. Geen enkel probleem dus.

Ik krijg 10 seconden penalty.

Ja man, dat online racen werkt echt goed in deze game.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

Ook ik wordt lichtelijk simpel van dat gebeuk, wat is de taktiek om z.s.m een A klassering te krijgen. Achteraan rondjes vlammen?

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rob_VH schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:05:
[...]
waar ik het over heb zijn vol in de remmen bv in het midden van een recht stuk. 100% bewust op de remmen waar het totaal niet van toepassing is met de bedoeling u een straf aan te naaien...
Ik heb het zelf nog niet gezien maar dat klinkt inderdaad als een naaistreek :-(
flip_eg4 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:18:
Ook ik wordt lichtelijk simpel van dat gebeuk, wat is de taktiek om z.s.m een A klassering te krijgen. Achteraan rondjes vlammen?
Ja, dat helpt behoorlijk.
Niet van de baan af vliegen en gewoon nette rondjes rijden levert je eind van de race een blauwe letter op, doe dat een paar keer en je zit zo in enkele klasses hoger.
Zie ook:

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2017 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Gr. 3 10-lappers en dan een rustig plekje zoeken. Zit nu in A en ik moet zeggen dat ik B ook al mee vond vallen. Je kan de divebombers al van ver zien aankomen en meestal geef ik ze een ruimte aan de binnenkant om me voorbij te schieten en dan kan jij weer binnendoor.
Ik ben niet een van de snelste en zit meestal in de middenmoot, als je echt voor de winst gaat is het natuurlijk een ander verhaal.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:23:
Ik ben niet een van de snelste en zit meestal in de middenmoot, als je echt voor de winst gaat is het natuurlijk een ander verhaal.
Ik ben ook niet de snelste, daarom laat ik me vaak vanuit B/B even terugvallen naar D/D. Vooraan meerijden vind ik leuker dan ergens rond plek 10-12 rijden :P
*ook met het oog op de 91 wins. Zijn die gehaald dan blijf ik gewoon waar ik zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
ahahah ouwe trophy hunter.

Los van alle frustraties over het penalty-systeem vind ik de Sport races wel ontzettend tof om te doen. Ja kan zo instappen en een race rijden tegen een vol veld met (meestal) gelijkwaardige racers.
Dat gekloot van een lobby zoeken waarin geracet wordt is hiermee mooi verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gister die manufacturer cup gedaan met mn toyotaatje. Gekwalificeerd als vierde nog even derde gereden maar reed erg slordig en uiteindelijk 6e geworden. Was wel een erg nette race :) Geen gebeuk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou lijkt wel alsof ik alleen nog maar tegen de absolute top rij... Moest tegen 3 mensen uit de top 10 wtf...
En reed best leuk alleen was iemand achter me veel sneller dus laat hem voorbij. Komt.een bovht en rem netjes, alleen hij fucked up en stuurt hard naar binnen met lage snelheid. Was onmogelijk te ontwijken. Dus tik hem aan, lijkt me dat iemand die zon fout maakt de straf krijgt ivm de baan opsturen zondrr kijken. Maar nee ik krijg een 10sec penal...
Naja in begin was sport modus leuk, en kon ik nog wel winnen. Maar nu rij ik gewoon elke keer tegen iedereen die ten eerst altijd de OP autos gebruiken(echt altijd) en ten tweede die ook nog vaak in de top 10 staan. Naja ik ga denk sport modus maar ontwijken tot er een grote patch komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:34:
Maar nu rij ik gewoon elke keer tegen iedereen die ten eerst altijd de OP autos gebruiken(echt altijd) en ten tweede die ook nog vaak in de top 10 staan.
Ik ben het op zich wel met je eens, maarja... Je kan het mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze in de beste auto willen rijden voor de gekozen track. Bovendien werkt het niet kunnen afstellen van je eigen auto dit in de hand. Want met eigen afstellingen zou je het verschil tussen twee auto's nog enigzinds kunnen overbruggen. Maar nee... PD wil gewoon default settings blijkbaar, erg groot minpunt vind ik. Je zou je auto in elk event moeten kunnen afstellen, met uitzondering van One Make races. Flauwekul.

Sport Mode is gewoon matig.

[ Voor 0% gewijzigd door Voxalizer op 06-11-2017 14:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Gisteren voor het eerst even online gereden; was tot op heden eigenlijk alleen FM3/4/5/6 gewend online (GT6 met name offline gespeeld).

Op zich prima systeem waarbij je kwalificeert; nadeel vond ik dat ik iedere keer als eerste startte (en nee, ik ben niet per see heel goed). Als je dan gewoon stabiel rijdt dan is heb je haast geen weet dat er nog andere meedoen.

Verder was er een race op een oval; gestart als nr 5, geëindigd als nr 5. Ik heb gewoon nette cleane rondjes gereden, maar de nummers 1 tot en met 3 reden strategisch tegen de muur en waren daarmee iets sneller. Dat soort dingen moeten gepatched worden.

Ik mis alleen iets op beeld waardoor je makkelijker kun zien wie waar achter je rijdt. Zeker bij het puur neerzetten van strakke ronden ga ik niet steeds achteruit kijken met de knoppen.

Ik weet niet hoe snel je rank stijgt, maar ik hoop op iets meer competitie, ik werd er nog niet echt warm van.

Uiteindelijk nog veel FM6 gespeeld, maar bij de demo van FM7 kon ik mezelf niet warm krijgen... Dus toch maar weer eens (speciaal) een PS4 gekocht voor GT Sport. Geen spijt van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:12:
[...]

Ik ben het op zich wel met je eens, maarja... Je kan het mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze in de beste auto willen rijden voor de gekozen track. Bovendien werkt het niet kunnen afstellen van je eigen auto dit in de hand. Want met eigen afstellingen zou je het verschil tussen twee auto's nog enigzinds kunnen overbruggen. Maar nee... PD wil gewoon default settings blijkbaar, erg groot minpunt vind ik. Je zou je auto in elk event moeten kunnen afstellen, met uitzondering van One Make races. Flauwekul.

Sport Mode is gewoon matig.
Ja heb idd ook het idee sinds ze setup gelocked hebben verschillen groter zijn geworden.

Maja het helen systeem staat nog een beetje in kinderschoenen, dus hopen dat ze dit zsm fixen.
Anders zitten we dalijk met een game waar alleen diehards nog spelen en dan moet je dus echt heel goed zijn wil je meekomen.
Hoe meet mensen hoe meer skill range hoe meer je kans hebt een gelijkwaardige race te krijgen.

Wat wel opvalt is dat ik gewoon met een circuit als suzuka en nu interlagos gewoon niet echt meekan komen.
Suzuka had ik echt de aller grootste moeite om in quali een 2:13.5 te rijden.
Nu ook op interlagos rij net een 1:41.9 waar de top 1:40.4 rijd.
En pak ik de auro die op nr1 staat de cayman, dan rij ik op zn best een 1:42.5...
Gewoon langzamer dan met mn Ferrari 458.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
fredkroket schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:18:
Ik mis alleen iets op beeld waardoor je makkelijker kun zien wie waar achter je rijdt. Zeker bij het puur neerzetten van strakke ronden ga ik niet steeds achteruit kijken met de knoppen.
Hiervoor is de radar ideaal (een van de opties in het menu'tje waarin ook TCS enzo zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Homeland schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:01:
Hiervoor is de radar ideaal (een van de opties in het menu'tje waarin ook TCS enzo zit).
Inderdaad, of bumper view, dan heb je ook een achteruitkijkspiegel.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een beetje het nadeel van cockpit view zonder HUD, je ziet soms niet zo snel wat er om je heen gebeurt.
Dus ik zit ook constant achter en naast me te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:04:
Dat is een beetje het nadeel van cockpit view zonder HUD, je ziet soms niet zo snel wat er om je heen gebeurt.
Dus ik zit ook constant achter en naast me te kijken :P
Zat net nog in dezelfde daily race als jou trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Is er ook een mogelijkheid om alleen te racen tegen mensen die geen rijhulpen gebruiken? In de sport mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schimanski81 schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:47:
[...]

Zat net nog in dezelfde daily race als jou trouwens
Serieus?
Lol, was me niet eens opgevallen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:26:
[...]

Serieus?
Lol, was me niet eens opgevallen :P
Dat snap ik want ik finishte als 11e geloof ik. Gewoon koud de baan op is niet aan te raden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:31:
[...]

Ja heb idd ook het idee sinds ze setup gelocked hebben verschillen groter zijn geworden.

Maja het helen systeem staat nog een beetje in kinderschoenen, dus hopen dat ze dit zsm fixen.
Anders zitten we dalijk met een game waar alleen diehards nog spelen en dan moet je dus echt heel goed zijn wil je meekomen.
Hoe meet mensen hoe meer skill range hoe meer je kans hebt een gelijkwaardige race te krijgen.

Wat wel opvalt is dat ik gewoon met een circuit als suzuka en nu interlagos gewoon niet echt meekan komen.
Suzuka had ik echt de aller grootste moeite om in quali een 2:13.5 te rijden.
Nu ook op interlagos rij net een 1:41.9 waar de top 1:40.4 rijd.
En pak ik de auro die op nr1 staat de cayman, dan rij ik op zn best een 1:42.5...
Gewoon langzamer dan met mn Ferrari 458.
En vervolgens kan ik jou niet meer bijhouden (je was altijd al iets sneller), maar op 1 of andere manier kan ik geen tijden meer zetten :)

Vind het wel jammer van die gelockte setups, vond ik nou net het leuke icm weekly races. Tweaken en verbeteren.

Weer reverse tracks in champion ship (ik sla deze over, net als de oval van gisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 12:07
Zouden ze ook eens een mirror gaan toevoegen voor hoodcam? Ik mis hem wel eigk.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Ben benieuwd wanneer je je eigen stickers kan uploaden naar GT Sport... Helaas werkt het nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Nations Cup met de Aston Martin ging niet zo goed, erg lastig om die zwabberbak onder controle te houden. 18e gestart, 13e geëindigd.
De Manufacturers Cup met de Impreza Gr.4 op Brands Hatch ging beter: 4e gestart én geëindigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Net met de cup op Brands hatch een gebugde start. Ik stond al scheef op de baan en de hele top 6 tegen/in elkaar voordat we überhaupt gestart waren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Vandaag me S rating verloren, moest even een beuker vast in de muur zetten :)

Zo irritant gewoon divebomben, op jou afremen (kan een keer gebeuren, maar 3x is niet perongeluk meer).

[ Voor 40% gewijzigd door rgarretsen op 07-11-2017 02:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben als je ze inhaald door dat je sneller bent of ze zelf een dom foutje maken. Helaas zolang je niet met bekende rijd zal dit altijd zo blijven. Desondanks denk ik doordat dit een lang durig project is dit allemaal gefixed gaat worden. PD zal ook al wel met het punten systeem bezig zijn. Voor een eerste poging loopt het gelijk al best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
De hele avond Sport races gedaan en over het algemeen werd er netjes en fair gereden.

De Manufacturers Cup was wel chaos. Van 19 naar 12 door gewoon op de baan te blijven en alle crashes te vermijden.

Ook geen problemen met de connectie of matchmaking. Rating van D-B naar C-S.

Wat ik wel suf vind is dat je elke keer weer je TC moet instellen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 07-11-2017 08:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gisteren vroeg in de middag tijdens de kwalificatie een 1:41.5 op Interlagos neer kunnen zetten:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZMRPUVzx4jg]
Uiteindelijk bleek deze goed voor 8(!) poles en wins op een rij, van D/D tot aan B/B.
Bij B/B kwamen er geleidelijk meer lui tevoorschijn die ook 1:41 of 1:42 reden.
Geen onverdienstelijke middag dus :)
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/23213198_1251668058303886_8237187485070402807_o.jpg?oh=4aec23cafa7966657c45283a6ac7a85a&oe=5A670DB4
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:55:
Wat ik wel suf vind is dat je elke keer weer je TC moet instellen.
Dat hoeft enkel bij auto's die niet van jezelf zijn, zoals de TT bij de daily race. Bij garage auto's onthoudt ie het wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 07-11-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Erg jammer dat de Nations en Manufacturer's cup slechts 4 uurtjes in de avond hebben.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 16-09 12:56
ralph075 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:03:
Erg jammer dat de Nations en Manufacturer's cup slechts 4 uurtjes in de avond hebben.... -O-
maar wel in een periode van 7 dagen waarvan maar de beste 3 resultaten tellen.

Tegelijkertijd is dit nog maar een trial; ze zullen misschien nog dingen aanpassen voordat het echt officieel van start gaat.

PSN RobinNova

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nieuwe mileage store update. Meer velgen en kleuren nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/w35rwNb1Y08l7A5QnnWHEt81/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WhAzU9MJwyfiAuUAff8fkQAl/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Kronos1979 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:27:
[...]

maar wel in een periode van 7 dagen waarvan maar de beste 3 resultaten tellen.

Tegelijkertijd is dit nog maar een trial; ze zullen misschien nog dingen aanpassen voordat het echt officieel van start gaat.
Wat is nu het nut van die toernooitjes? Gisteren beviel de baan me niet, dus niet gereden. Als ik wist waarom ik rijd (anders dan die 1000 punten, die me niets zeggen), had ik de race misschien wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Jammer geen nieuwe auto's in de exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:31:
Jammer geen nieuwe auto's in de exchange
Ergens ook logisch, 1x in de zoveel weken is om te zorgen dat meer mensen kans maken het te kunnen kopen. Elke week een volledige store update kost heel veel mileage punten. Ging nu van 28000 naar 16000 na kopen alle velgen helmen en suits en kleuren. Als dan ook nog autos erbij waren had ik het net gered..
En ik speel echt heel veel. Mensen die niet veel spelen maken dan amper kans op de autos te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Geweldig spel! Alleen jammer dat je vaak dubbele auto's krijgt. Volgens mij heb ik inmiddels de M4 in alle kleuren en uitvoeringen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Na eventjes oefenen is Alsace Village best een leuk baantje :)

[YouTube: https://youtu.be/QntT5OdYZhI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:24

momania

iPhone 30! Bam!

Ik kwam voor de daily race op Alsace niet lager dan een 2:09 geloof ik met m'n Megane. Zag wel dat ik nu ineens DR C had, maar de matching is er niet beter op geworden. Had misschien gewoon een beetje pech vandaag, maar zaten veel beukers bij, en algemeen veel van die zwabberaars...

Wel een erg lastige baan, omdat het zo'n langzame baan is met al die hairpins. Daarom niet minder leuk, best uitdagend :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik was tijdens één van de races in gevecht met een Fransman om plaats 1 maar die croissant probeerde mij er telkens af te duwen. Later kreeg ie de karma op z'n paturain en ging ie zelf het gras in _O-
Ik zal eens kijken, volgens mij heb ik de replay bewaard.

Race later had ik de eerste 2 laps een heel close gevecht met een andere Nederlander. Allebei heel respectvol naar elkaar toe, erg tof!
Maar in rondje 2 ging ook hij het gras in dus ook dat was uiteindelijk een vrij simpele overwinning :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo die alsace reversed bevalt me wel.
Net een 2:05.753 neergezet met mn viper.
En in een race een 2:06,7 gereden, was mn 2e race met ervoor slecht 7 min qualificatie gehad dus was de baan nog aan het leren.
Jammer dat ik nu pas beetje snel ben erop want anders had ik mee kunnen doen aan de top van het veld die reden 2:06.05 in de race.
Ben wel.erg blij met mn vipert. Rijd heerlijk.
Had alleen wel in 2e race een dude die met volledig eraf reed toen ik aan het battlen was met de nr4. Ik was veel sneller maar die gast in zn lambo blokte.me overal maximaal.
Toen dus die shunt van iemand in een alfa.
Naja toen begon de inhaal race, ik reed als een malle. En in laatste lap haalde ik hem weer bij. Maar toen er nog voorbij. Deed een move ergens richting einde van de lap, en reed ervoor, maar kwam nog lang recht stuk en dan een haakse naar beneden voor start finish.
Nou ik slingeren om een slipstream te voorkomen. En toen remde ik perfect, maar die chappie remt veelste laat. Ik zag hem niet aankomen want rijd motorkap view dus stuur in, en ineens duikt hij op dus ja geen tijd om te reageren. Dus tik licht zn achterkant aan...
Krijg ik goddomme een sr penalty... Moet niet gekker worden....
Naja had hem wel te pakken maar baalde toch gigantisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Na heel de dag op m'n Xbox One X gespeeld te hebben ook nog maar even GT Sport aangezwengeld voor de dagelijkse kilometers, om m'n gratis auto te scoren. :+

De FIA races zien er vandaag ook wel vermakelijk uit. Hmm.. tempting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
Jij bent de rivanov van xbw?

Lang geleden dat :). Cole trickle heette ik daar.

Wat Is nu het plan met die toernooitjes? Ik snap het echt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dat ben ik ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WittiW
Mooi man, toen herinnerde ik me je als die (te) vriendelijke student. Niet meer studerend, maar nog altijd vriendelijk.

Ik zend je een friend request, komt van "gasrem"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn beste race zover :)
Gezien de kwalificatietijden had ik wel een spannendere race verwacht, maar ze kwamen niet echt in de buurt...
Wel lekker consistente rondjes gereden.

[YouTube: https://youtu.be/xbllGvg0_tA]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 15-09 09:01
Net m'n 'eerste' overwinning gehaald op de Daily Race C; na 14e te zijn begonnen, als 2e over de finish maar aangezien diegene die als eerst finishte, daar nogal de ellebogen bij nodig had, kreeg ik daarna de eerste plek!

Toch nog steeds vrij veel GT-Rtjes vooraan...

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
dvdkiwi schreef op woensdag 8 november 2017 @ 01:06:
Mijn beste race zover :)
Gezien de kwalificatietijden had ik wel een spannendere race verwacht, maar ze kwamen niet echt in de buurt...
Wel lekker consistente rondjes gereden.

[video]
Lekker bezig d:)b. Denk niet dat je risico's neemt in de race, maar van wat ik kan zien kan je vaak iets eerder op het gas en iets gewaagder de bochten in.

Het irritantste aan deze track is wat bij mij gebeurde:

Die gast heeft nog de race in de laatste bocht van de laatste ronde nog gewonnen ook.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
SCARfaceE schreef op woensdag 8 november 2017 @ 03:14:
[...]

Lekker bezig d:)b. Denk niet dat je risico's neemt in de race, maar van wat ik kan zien kan je vaak iets eerder op het gas en iets gewaagder de bochten in.

[video]

Die gast heeft nog de race in de laatste bocht van de laatste ronde nog gewonnen ook.
Normaal gesproken met zo'n snelheidsverschil zul je geghost worden, toch? Wel zuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 16-09 12:56
Sup4rdurt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 05:13:
[...]

Normaal gesproken met zo'n snelheidsverschil zul je geghost worden, toch? Wel zuur...
Ghosting wordt ook bepaald door je safety rating. Hoe hoger je safety rating des te minder er geghosted wordt.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Kronos1979 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:33:
[...]

Ghosting wordt ook bepaald door je safety rating. Hoe hoger je safety rating des te minder er geghosted wordt.
Hij rijdt inderdaad met SR: S. Dus misschien lag het daaraan.. Maar dan nog, met zo een groot snelheidsverschil zou je toch wel ghosting verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
De Impreza Gr.3 heeft zoveel power op de achterwielen dat ik liever wat rustiger op het gas ga; ben 'm in deze Manufacturer Series al een aantal keer goed kwijtgeraakt, zelfs met TC op 1 of 2 ;)
[...]
[video]
Dat is wel heel zuur ;w
Ik hoor vaak mensen zeggen dat als ze van achter aangetikt worden een penalty krijgen, maar die gast kreeg er dus geen?

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2017 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
dvdkiwi schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:23:
[...]

De Impreza Gr.3 heeft zoveel power op de achterwielen dat ik liever wat rustiger op het gas ga; ben 'm in deze Manufacturer Series al een aantal keer goed kwijtgeraakt, zelfs met TC op 1 of 2 ;)

[...]

Dat is wel heel zuur ;w
Ik hoor vaak mensen zeggen dat als ze van achter aangetikt worden een penalty krijgen, maar die gast kreeg er dus geen?
Ik denk dat ik dubbele straf had gehad in dit geval; het raken van de muur en aangetikt worden van achter 8)7. Maar misschien was zijn straf in de rest van de race gezakt naar 0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O zo. Ik was in de veronderstelling dat dit al de laatste ronde was, had even niet gezien dat het lap 6 was.
Op sommige stukken kun je je straftijd redelijk simpel laten weglopen, soms is dat gunstiger dan die extra secondes er eind van de race nog bij te krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2017 12:47 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Owh yesss
Net even op lago morriere een race gedaan.
Won hem, reed eerste van begin tot einde.
En had snelste lap.
En sta even in de top 10 nu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7y9om9tYYRJk3evWPVcJKG9y/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JLAWEAA1RKrusnTLEMYKkc7j/medium.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rgarretsen
Dat is een nette tijd, kom zelf tot 2:09.5 nu :)

Merk nu echt dat iets eerder remmen en eerder op het gas me betere tijden geeft (was aan het overrijden en teveel risico's aan het nemen).

Grappige is dat ik voor de gein de racelijn eens aan heb gezet (maar dan ben ik langzamer dan me eigen lijnen rijden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In mijn eerste kwali zette ik 2:15 neer, in de race net een 2:10.093, denk niet dat ik daar nog veel van af ga krijgen.
Ik merk dat de TT Cup wat moeite heeft met de hoogteverschillen.

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Ik kan nog wel wat tijd vinden hier en daar.(vraag is gaat dat lukken haha)
De gt van citroen rijd echt heerlijk.
Alleen de race was helaas een beukfestijn....1ste keer pas dat het mij overkomt, dus valt tot nu toe nog mee te leven hehe.

[ Voor 6% gewijzigd door smokeintheface op 08-11-2017 17:40 ]

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Wat is die Megane belachelijk snel op het rechte stuk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Op één track na, alle Circuit Experiences op goud. De enige waar ik nog Silver heb is de één na laatste rallystage met de Mitsubishi Lancer. De Gold time is 3:33.000 (even uit m'n hoofd). Maar dat is zo'n vervelende stage waar je op iets teveel punten tijd kunt laten liggen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Vanmiddag een ontzettend toffe race gereden waar het twee en een halve ronde lang stuivertje wisselen was met een Duitser.
Op sommige momenten gingen we naast elkaar de bocht in en kwamen we er naast elkaar weer uit. Hartslag tijdens de race op 170; zó hoort close racing te zijn :*)
Helaas prikte ie in ronde 3 bij de hairpin onderaan de berg iets te hard tegen mijn achterbumper waardoor hij wat snelheid en tijd verloor (ik moest door dat tikje vol in de remmen om niet het gras in te gaan), waarna hij tot aan de finish zo rond de 0.8 sec achter me bleef.

Ik heb de replay nu al 3 keer bekeken maar het blijft zo vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:11:
Op één track na, alle Circuit Experiences op goud. De enige waar ik nog Silver heb is de één na laatste rallystage met de Mitsubishi Lancer. De Gold time is 3:33.000 (even uit m'n hoofd). Maar dat is zo'n vervelende stage waar je op iets teveel punten tijd kunt laten liggen.
Ik liet me uitrollen in die korte bochtjes, ging voor mn gevoel mega langzaam , maar won er heel veel tijd mee en zodoende genoeg voor goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:11:
Truc met de rally wagens is zo min mogelijk glijden.
Klinkt tegen strijdig maar is wel zo.
Probeer netjes en smooth en kalm aan te rijden en je haalt het wel.
Vons hem wel leuk om te doen, gewoon beetje rallyen is op zn tijd wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb me laten afzakken naar dr b en sr b.
Krijg nu weer races die ik met alle moeite dat wel maar net kan winnen.
Ben wat strenger geworden tegen anderen die me beuken. Normaal ga ik alles uit de weg, maar dan lopen ze net als in real life over je heen.
Nee als iemand me inhaalt door me te.beuken. en daarna plek niet terug geeft, die is van mij.
Mn rank zakt wel maar lekker boeiend..
Was het eventjes zat dat ik elke keer in laatste bochten gedivebomb werd...
Wel leuk dat ik net 2x in een race zat met een medetweaker.

Heb wel in quali mn tijd iets aangescherpt.
2:08.217. en in een race nu een 2:08.795 gereden.
Dus word sneller.

Ook voor de grap eens met andere autos gereden zoals de hurican, veyron en wrx...
Een voor een leuk maar wel echt traag, zeker de veyron. Ze moeten die wagens echt beter gaan balanceren want die zijn nu gewoon echt nutteloos..
Jammer want 4wd rijd altijd wel lekker stabiel.

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2017 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
Inderdaad, begin het zelf ook wel een beetje zat te worden dat ze je gewoon aan de kant zetten of van het gas af gaat om geen impact te hebben.

nu ook af en toe gewoon schijt aan.... en grappige is, krijg je na de hand een message dat ik maar mario kart moet gaan spelen... :)

Snap werkelijk niet hoe jullie onder de 2:09 kunnen rijden (hoge 8 zou ik misschien nog redden, maar dan weet ik echt niet meer waar ik het moet halen).

Spelen jullie met een stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Controller.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk188
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2020
Gisterenavond ook even met de Gr.4 op Lago Maggiore gereden met de Alfa 4C. Erg fijne, scherp sturende auto die ik nog kende van de eerste daily races op Suzuka. Over een ronde super snel, ik geloof dat ik er een 2:07:5 heb uitgesleept. Alleen in de race was het kanonnenvoer voor de Ferrari's met hun veel hogere topsnelheid en brake power.

Ik heb al best een aantal races gereden, daily en FIA kampioenschap, maar tot nu toe geen enkele negatieve ervaring betreft slecht rijgedrag. Soms gaat er wel iets fout waarbij iemand zijn rempunt net iets mist, maar meestal wordt dit dan netjes opgelost.

Gisteren eindelijk ook gepromoveerd naar DR A. Weet iemand hoe het zit met die regio's waarin GT sport is verdeeld met betrekking tot de DR klasses? Ik heb in Europa nog niemand gezien met DR S, waarbij ik geloof ik in USA wel mensen met DR S heb gezien. Sowieso vind ik het jammer dat er geen leaderboard is van de gehele wereld, waarbij het ook leuk zou zijn om te weten op welke plaats je dan staat. Nu weet je alleen wat de top 10 in je eigen regio rijdt, of zie ik iets over het hoofd?

PSN: DirkvT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk188
rgarretsen schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:51:
Inderdaad, begin het zelf ook wel een beetje zat te worden dat ze je gewoon aan de kant zetten of van het gas af gaat om geen impact te hebben.

nu ook af en toe gewoon schijt aan.... en grappige is, krijg je na de hand een message dat ik maar mario kart moet gaan spelen... :)

Snap werkelijk niet hoe jullie onder de 2:09 kunnen rijden (hoge 8 zou ik misschien nog redden, maar dan weet ik echt niet meer waar ik het moet halen).

Ik heb gemerkt dat er in de eerste sector heel veel te winnen valt als je daar rustig en netjes de bochten neemt. Daarna is het vooral heel vloeiend rijden en zorgen dat je zo veel mogelijk snelheid meeneemt door de bochten omdat er vaak een recht stuk achteraan komt. Vaak gaat dit ook nog omhoog wat het nog belangrijker maakt. Wat hier al vaker voorbij is gekomen, op tijd remmen (beter te vroeg dan te laat) en zo vroeg mogelijk op het gas.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Baas41
De race met 4 Tweakers in Sport mode:

[YouTube: https://youtu.be/DQCYDTr3v2M]

Jammer dat Beest41 er al zo snel af wordt getikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet!
Hele veld blijft ook lekker bij elkaar :)

Voor controllerrijders rijden jullie erg smooth, kudos!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Baas41 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:05:
De race met 4 Tweakers in Sport mode:

[video]

Jammer dat Beest41 er al zo snel af wordt getikt..
Damn leuk om zo te zien. Jammer dat die spanjaard in die 4c bij eerste bocht weer zon do or die deed en me heel de tijd bleef aantikken. Ook de bochten erna. En was ineens zo zat dat ik hem eraf tikte...
Daarna deed ik even een brake check bij hem alleen brake checkde mezelf uit de race. :+
Zal wel karma zijn geweest haha.
Probeer altijd heel netjes te rijden, dat zag je ook tussen onze battles. Maar als iemand zich ertussen wurmt waar eigenlijk niet kan met vol contact dan raak ik snel geïrriteerd..
Mooi om te zien dat die spanjaard aan einde jouw hard aantikt en zichzelf elimineert hahaha gerechtigheid !!! oOo
rgarretsen schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:51:

Ik speel met controller.
Sensitiviteit op 7 en gaan met die banaan.
Maar die race video van hierboven, daar reed ik ook heel netjes, en zelfs 2e plek. Tot die freaking spanjaard mn race begon te verpesten.
Toen sloegen de stoppen beetje bij me door hana

[ Voor 51% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2017 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Mooie race. GT Sport replays zijn de beste ooit van alle racegames.

Respect voor jullie controller skills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Mijn schadevrije races tellen niet meer op. Ik heb wel de bonussen gekregen (150%) maar niet bij de Achievements. Meer rijders last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Ik heb de chronusMax besteld iemand ervaring mee ? Ik heb een fanatec csw v2 en csp v3 setje. Deze hoop ik nu goed werkend te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk188
Cuqebaqer schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:12:
Ik heb de chronusMax besteld iemand ervaring mee ? Ik heb een fanatec csw v2 en csp v3 setje. Deze hoop ik nu goed werkend te krijgen.
Ik heb de DriveHub van hun en deze werkt perfect in combinatie met een Fanatec CSW en CSP V3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Dirk188 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:14:
[...]

Ik heb de DriveHub van hun en deze werkt perfect in combinatie met een Fanatec CSW en CSP V3.
Top die heb ik ook besteld incl power switch. Ik kan met controller uit de voeten alleen zo zonden als je een race sim hebt staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sup4rdurt schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:01:
Mijn schadevrije races tellen niet meer op. Ik heb wel de bonussen gekregen (150%) maar niet bij de Achievements. Meer rijders last van?
Het werkt even anders dan je denkt, het is opeenvolgende races, dus niet losse races. Lees de uitleg erbij maar goed.
Heb er nu 5 opeenvolgend gehad, als je dan een keer crashed of iemand aantikt of zelfs van de baan gaat volgens mij, dan reset deze progress.
Dus ja leuk als je op 14 races opeenvolgend zit, en dan een halve gare je effe aantikt 8)7 |:( :N :'(
VInd dit maar een gare achivment, en mag echt hopen dat de payout zwaar is want damn..
Dirk188 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:14:
[...]

Zou deze lekker werken met de oude fanatec porsche s wheel ?
DIe hem ik nog liggen, en zou dat toch wel eens willen proberen dan. Kost iets van 100 euro zon ding toch ?

[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2017 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:19:
[...]

Het werkt even anders dan je denkt, het is opeenvolgende races, dus niet losse races. Lees de uitleg erbij maar goed.
Heb er nu 5 opeenvolgend gehad, als je dan een keer crashed of iemand aantikt of zelfs van de baan gaat volgens mij, dan reset deze progress.
Dus ja leuk als je op 14 races opeenvolgend zit, en dan een halve gare je effe aantikt 8)7 |:( :N :'(
VInd dit maar een gare achivment, en mag echt hopen dat de payout zwaar is want damn..

[...]

Zou deze lekker werken met de oude fanatec porsche s wheel ?
DIe hem ik nog liggen, en zou dat toch wel eens willen proberen dan. Kost iets van 100 euro zon ding toch ?
Ik was 99.95 kwijt incl shipping en een powerswitch. Shipping duurt wel een week of 2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:26:
[...]

Ik was 99.95 kwijt incl shipping en een powerswitch. Shipping duurt wel een week of 2/3.
Okee naja eens naar kijken dan, als deze mijn stuur goed ondersteund dan is het wel moeite waard.

Pagina: 1 ... 24 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing