Ik ben een mega fanboy van GTSport dus daarom ook totaal niet objectief, maargoed ik heb nog niets vreemds meegemaakt tot op heden (plus 100 uur genoten tot nu toe), maar als ik dan toch kritisch moet zijn vind ik het volgende wel jammer/irritant namelijk de vele dubbele auto`s die ik als beloning kreeg maar die dan ook niet verkoopbaar zijn, wel verwijderbaar maar voor nop.
Echt erg vind ik het niet maar het voelt gewoon net niet oke al die zinloze Twins in mijn garage
Verder ben ik nu met missions bij de sector fase beland, dam wat gaaf zeg vooral de Nurnburgring, ik betrap me erop dat ik het gas R2 van de controller zowat er dwars doorheen wil drukken, wat een heerlijk gevoel van snelheid heb je daar,
Echt erg vind ik het niet maar het voelt gewoon net niet oke al die zinloze Twins in mijn garage
Verder ben ik nu met missions bij de sector fase beland, dam wat gaaf zeg vooral de Nurnburgring, ik betrap me erop dat ik het gas R2 van de controller zowat er dwars doorheen wil drukken, wat een heerlijk gevoel van snelheid heb je daar,