Acties:
  • 0 Henk 'm!
miekol schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:00:
Oef zojuist mijn eerste overwinning op Suzuka in een Gr.3 auto door mijn vingers zien slippen. Helaas foutje gemaakt in 4e ronde en koppositie verloren. Kwam op het laatst nog heel dicht bij terug vanaf P2, maar verbaasde me hoe weinig grip ik nog over had. Had nog niet eerder een 8 ronde race gedaan in GT Sport, maar het was vanaf ronde 5/6 echt alleen nog maar glibberen en glijden in mijn Audi R8. Is dat normaal? Kan ik daar nog wat aan doen door met meer downforce te rijden? Verloor in de laatste ronde in bijna elke bocht de controle over de auto. Ook als ik voor mijn gevoel al met aanzienlijk minder hoge snelheid instuurde. Ter vergelijk in F1 2017 heb ik in 25% races nog niet zo een groot verschil gevoelt qua grip.

Maar wel een faire race bijna zonder beuken en dan moet ik zeggen is het online gebeuren toch wel echt gaaf.
Tja banden slijtage kan je weinig aan doen.
Juist minder downforce zou minder stress opnde banden dus minder slijtage moeten betekenen.
Maar geen idee of dat in dit spel ook zo werkt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:17
Mick3112 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:01:
Voor de mensen die de game nog niet hebben. Ik heb hem net kunnen aanschaffen bij intertoys voor 44,99.
Thnx voor de tip, ik heb m gelijk besteld. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Wat een geweldige game is het toch. De Nordschleife blijft toch wel een heel gaaf circuit en een hele grote uitdaging om daar een goed rondje neer te zetten.

Ik heb het gister eens met een Beetle GT3 geprobeerd. Lekker wagentje :P en een heerlijk geluid ook :9~

Voor de geinteresseerden, hier het filmpje:

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, ik heb daarstraks je replay zitten kijken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Snoei01 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:02:
Wat een geweldige game is het toch. De Nordschleife blijft toch wel een heel gaaf circuit en een hele grote uitdaging om daar een goed rondje neer te zetten.

Ik heb het gister eens met een Beetle GT3 geprobeerd. Lekker wagentje :P en een heerlijk geluid ook :9~

Voor de geinteresseerden, hier het filmpje:

[video]
Nette ronde en idd een heerlijk geluid!
Zoiezo vind ik het geluid in deze game super _/-\o_ :9~ Het klinkt heerlijk in mijn gameroom 8) helaas vind mijn wederhelft dat niet whahaha.

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:09:
Lol, ik heb daarstraks je replay zitten kijken ;)
Haha, dit is de iets aangescherpte tijd :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
SinergyX schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

De Max kan je extreem configureren, daar heb je enkel de PC voor nodig, daarna is het gewoon tussen je stuur en console hangen. De Drive Hub is gewoon 'aan en gaan', geen configs of eigen scripts, plus dat hij uitsluitend PS4/XBO, Max is ook 360/PS3.

Mocht je interesse hebben, kan je de mijne altijd overnemen, aangezien ik er toch weinig aan zal hebben :P
Heb jij of iemand anders hier nog een drive hub of cronusmax over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hertog_Martin schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:50:
[...]

Heb jij of iemand anders hier nog een drive hub of cronusmax over?
Heb de mijne nog steeds, even aankijken of er nog een PS4 komt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 12-09 22:02
SinergyX schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:53:
[...]

Heb de mijne nog steeds, even aankijken of er nog een PS4 komt.
De hub of de Max?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Reverse tracks.... zo ruk en zo makkelijk voor extra banen.... ik vind er geen zak aan. en dan ook nog 2x deze week. Dan de GT3 maar doen (wel ff wat tc aangezet, dat was best wennen).

Kyoto reverse en dan ook nog een ruk tijdstip met enkele verblinde plekken op circuit (althans voor mij) :)

Hopelijk binnenkort als content meer echte circuits (reverse tracks weiger ik zoveel mogelijk :))

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Die vind ik ook maar ruk, klopt geen zak van gewoon.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

rgarretsen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:59:
Reverse tracks.... zo ruk en zo makkelijk voor extra banen.... ik vind er geen zak aan. en dan ook nog 2x deze week. Dan de GT3 maar doen (wel ff wat tc aangezet, dat was best wennen).

Kyoto reverse en dan ook nog een ruk tijdstip met enkele verblinde plekken op circuit (althans voor mij) :)

Hopelijk binnenkort als content meer echte circuits (reverse tracks weiger ik zoveel mogelijk :))
Amen! Nooit begrepen, vind zelf ook hoogst irritant.
v8power67 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:09:
[...]

Tja banden slijtage kan je weinig aan doen.
Juist minder downforce zou minder stress opnde banden dus minder slijtage moeten betekenen.
Maar geen idee of dat in dit spel ook zo werkt.
Hmmm ja ok, maar de slijtage leek amper 20-30% te zijn, maar toch was het net of er olie in elke bocht lag ineens. Of ben ik de enige die na 5/6 ronden begint te glibberen en glijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miekol schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:39:
[...]
Amen! Nooit begrepen, vind zelf ook hoogst irritant.

[...]

Hmmm ja ok, maar de slijtage leek amper 20-30% te zijn, maar toch was het net of er olie in elke bocht lag ineens. Of ben ik de enige die na 5/6 ronden begint te glibberen en glijden?
Mja je moet het zo zien, verse banden kan je 100% van vragen. En hoe meer eraf gaat hoe minder hard je ermee kan. Je zal echt moeten aanpassen naarmate de slijtage toeneemt.
En wat je zegt je had een inhaal race dus je vroeg waarschijnlijk erg veel van je banden.
Maar de indicator is ook beetje anders. Het is meer grip meter, hoe meer eraf hoe minder grip. Richting 50% is de band gewoon amper meer wat het was op 100%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toch nog 2 keer winst kunnen pakken op Kyoto reverse vanavond :)
Het baantje is even wennen en heeft wat verraderlijke bochten, maar al met al wel een leuke track.
Benieuwd of ze morgen inderdaad weer een verse daily hebben.

Video van een 1:58.406.
Ik weet niet waar ik nog tijd moet winnen, maar ik weet wel dat ik nog tijd móet winnen (de top rijdt 1:55.4).
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tIjPVfEMKE0&t=1s]

[ Voor 59% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2017 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
Suzuka echt een vet circuit!
Pitten jullie ook daadwerkelijk? Want met benzine en de banden is het wel te redden.

[ Voor 60% gewijzigd door Sleeon op 01-11-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Sleeon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:29:
Suzuka echt een vet circuit!
Pitten jullie ook daadwerkelijk? Want met benzine en de banden is het wel te redden.
Geen problemen met beide. Het is wel alsof de banden in het begin koud zijn. Dan is het best glijden geblazen. Het kan ook aan de spanning liggen bij de start. :P

Aan het einde is de auto lekker licht.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou vind de huidige daily races geen zak aan.
Autos icm circuits zijn gewoon niet leuk..
Ga ook geen sport races doen hier want dit word chaos...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:24:
Nou vind de huidige daily races geen zak aan.
Autos icm circuits zijn gewoon niet leuk..
Ga ook geen sport races doen hier want dit word chaos...
Vond ik ook al, Suzuka is nice, maar gr3 klasse vind ik niet zo leuk (de Gr 4 vind ik de leukste klasse).

vanaf gr 3 vind ik controller niet echt fijn meer omdat gas zonder tcr lastiger wordt.

Deze week voornamelijk lobbies struinen dan :)

[ Voor 5% gewijzigd door rgarretsen op 01-11-2017 17:18 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 11:45

Voxalizer

Quicksilver Bullets

rgarretsen schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:17:
[...]
Deze week voornamelijk lobbies struinen dan :)
Daily Races worden elke dag geupdate sinds kort.

Helaas. :(

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Snap niet dat ze er niet gewoon om de dag 3 bij doen en op dag 11 de oudste 3 laten vervallen. Zo zijn er altijd 15 verschillende events en krijg je toch steeds verse en er tijd genoeg voor spelers die wat langer 1 en hetzelfde event willen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 12:56

Een video van een timetrial van het eerste circuit dat we gaan racen met onze league. Er zijn nog een paar plekken vrij.

Custom livery trouwens

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:07
Vraag, ik heb nu een aantal races gedaan in sportmodus maar mijn DR gaat niet hoger. Ook dat balkje verschuift niet. Heb paar races gewonnen en start redelijk hoog. Moet ik gewoon blijven rijden? Vind t beetje vreem dat het balkje ook niet verder ingevuld wordt.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
DR is gebaseerd op level, ben lvl 29 en B

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kuhr89 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:28:
Vraag, ik heb nu een aantal races gedaan in sportmodus maar mijn DR gaat niet hoger. Ook dat balkje verschuift niet. Heb paar races gewonnen en start redelijk hoog. Moet ik gewoon blijven rijden? Vind t beetje vreem dat het balkje ook niet verder ingevuld wordt.
Bekijk dit filmpje eens, misschien geeft het je een antwoord waar je naar zoekt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap nu ook waarom ik het zo een moeilijke game vond.

ik reed steeds op het brand hatch grand prix circuit en dit is een erg smalle baan waarmee je weinig tijd hebt om de auto te corrigeren.

ik rijd nu alleen nog maar op brede banen waarmee je meer tijd hebt om je auto te corrigeren.

en ik heb een g29 racestuur van logitech.
maar is het ook mogelijk om je koppeling te gebruiken bij deze game? en de logitech g29 shifter?

ik zie alleen maar de optie automatisch versnellen en handmatig.

kun je bij deze game het ook zo instellen dat je je koppeling kunt gebruiken en de logitech g29 shifter?

ik zie die optie namelijk niet in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:07
dvdkiwi schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:18:
[...]

Bekijk dit filmpje eens, misschien geeft het je een antwoord waar je naar zoekt:
[video]
Ja die heb ik dus ook al bekeken.

Gisteren 2 races gedaan. Begonnen op plek 2 en vervolgens met 15 seconden voorsprong gewonnen. Ik zit in E/B. Dus gewoon de begin schaal zeg maar. Heb al 2x een pole position, ik maak als het moet de plaatsen goed. Ik rij snellere rondetijden dan mijn vrienden en die zitten allemaal in B of C.

Daarnaast ben ik level 29 in de game. Beetje vreemd dat hij bij mij dus tot op heden nog steeds niet omhoog gaat....

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Ik vind vooral vreemd dat het niet op een los xp/sr systeem werkt. Dit zou makkelijk te doen moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Voxalizer schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:21:
[...]

Daily Races worden elke dag geupdate sinds kort.

Helaas. :(
Vind dat zelf juist positief, vond dat ook wel fijn aan Iracing dat je om de week een ander circuit had.

Vermaak mij prima met deze game maar vind zelf dat er te veel content is :p
Elke keer een nieuwe auto misschien leuk als je veel tijd hebt.
In Iracing heb ik ook met veel plezier een half jaar alleen in de Mazda (cup) gereden.

Helaas geen Iracing meer, als je een tijdje niet speelt stoort zo'n Playseat toch wel in je woonmaker ook al is mijn woonkamer groot genoeg. Deze game geeft mij toch weer een beetje het Iracing gevoel, races die ik gedaan heb werd er best clean gereden. Snelheidsgevoel is ook prima (bumper cam) en met controller spelen gaat ook prima. Wat ik wel mis is dat je toch nog half ghost bent en geen schade model hebt of komt dat in een hogere dr/sr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Kuhr89 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:42:
[...]

Ja die heb ik dus ook al bekeken.

Gisteren 2 races gedaan. Begonnen op plek 2 en vervolgens met 15 seconden voorsprong gewonnen. Ik zit in E/B. Dus gewoon de begin schaal zeg maar. Heb al 2x een pole position, ik maak als het moet de plaatsen goed. Ik rij snellere rondetijden dan mijn vrienden en die zitten allemaal in B of C.

Daarnaast ben ik level 29 in de game. Beetje vreemd dat hij bij mij dus tot op heden nog steeds niet omhoog gaat....
Heb het gevoel dat die DR een beetje vast lijkt te staan. In het begin (bij de open beta) wel wat hoge klasseringen gehad waardoor ik op B terecht ben gekomen. Toen het spel uitkwam vooral in het middenveld gefinisht maar mijn DR blijft gewoon op B staan. Hierdoor heb ik ook nog geen 1 keer op pole mogen starten en ook nog geen 1 keer gewonnen... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marc3l schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:13:
[...]
Wat ik wel mis is dat je toch nog half ghost bent en geen schade model hebt of komt dat in een hogere dr/sr?
Het ghosten gebeurt als de game een te groot snelheidsverschil bemerkt tussen twee auto's die op het punt staan elkaar te raken, bijvoorbeeld doordat de achterste vergeet te remmen voor een bocht.
Hij wordt dan een ghost zodat hij niet anderen mee de baan af sleurt.
Van wat ik tot nu toe gezien heb werkt de ghosting op de momenten dat het nodig is prima :)
Een (visueel) schademodel is er niet, op wat schaafplekken na.
giganielsie schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:28:
[...]maar mijn DR blijft gewoon op B staan. Hierdoor heb ik ook nog geen 1 keer op pole mogen starten en ook nog geen 1 keer gewonnen... :?
Een hogere DR zorgt niet voor meer pole positions ;)
Ik had op D meer poles dan nu op B. Op B zitten snellere rijders en dus wordt het volgens mij juist moeilijker om pole te pakken.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 02-11-2017 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
dvdkiwi schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:33:

[...]

Een hogere DR zorgt niet voor meer pole positions ;)
Ik had op D meer poles dan nu op B. Op B zitten snellere rijders en dus wordt het volgens mij juist moeilijker om pole te pakken.
Dat ik ook juist precies wat ik bedoel, beetje krom geformuleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dat balkje bij DR beweegt bij mij ook niet. Ik ben vorige week na het wekelijkse onderhoud wel van D naar C gegaan, maar alsnog nooit dat balkje zien bewegen. Ik heb gisteren de Gr.4 race twee keer gewonnen tegen B en C coureurs, ook geen beweging in het balkje gezien. Ik denk dat er iets niet helemaal goed werkt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier beweegt het balkje wel, maar slechts heel langzaam.
Als ik een aantal wedstrijden achteraan rij neemt ie af, rij ik een paar wedstrijden top 3 neemt ie toe.
Wisselen mijn resultaten dan doet ie inderdaad niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo hoef nog maar 9uur en heb de hoogste rank van de playtime achievment :P
Zit dus al op 91 uur gespeeld. en ergens in de 30 uur gereden. Dus flink lopen spelen met livery editor en scapes mode.
Klopt het btw dat als je even niet sport modus raced je DR ook zakt ?
ZOu zweren dat ik paar dagen terug dr B was, en ineens was het weer C.
Nu wel weer B, maar als dit weer wegzakt zou wel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Gisteren weer chagrijnig de PS4 uitgegooid, reed een goede race maar werd er in de laatste ronde af gebeukt, negatieve rating en 5 strafsecondes tot gevolg....
Zag die mafkees gewoon op me insturen toen we naast elkaar reden op het rechte stuk, hij kan door en na de finish zie ik dat hij geen straf heeft gekregen (was op het eind van de laatste ronde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:50:
Klopt het btw dat als je even niet sport modus raced je DR ook zakt ?
Volgens mij neemt DR niet af als je niet speelt of geen Sport Mode doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleeon
Wel lastig dat nu de daily, daily zijn. Voordat je een goede qualify time hebt en de hele baan exact door hebt, ben je al een aantal uur verder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:53
Sleeon schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:42:
Wel lastig dat nu de daily, daily zijn. Voordat je een goede qualify time hebt en de hele baan exact door hebt, ben je al een aantal uur verder.
Begrijp ik ook niet, beter was gewoon per week circuleren zoals iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Malt007 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:00:
Gisteren weer chagrijnig de PS4 uitgegooid, reed een goede race maar werd er in de laatste ronde af gebeukt, negatieve rating en 5 strafsecondes tot gevolg....
Zag die mafkees gewoon op me insturen toen we naast elkaar reden op het rechte stuk, hij kan door en na de finish zie ik dat hij geen straf heeft gekregen (was op het eind van de laatste ronde).
Tsja, ben ook wel eens uitgeweken voor zo'n beuker, gevolg was dat ik ff met 4 wielen op het gras stond en ik gelijk een penalty van 10 seconden kreeg.. Daar ging m'n 2e plek. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Ja best gek dat de DAILY races DAGELIJKS wisselen.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Stancke schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:53:
[...]

Begrijp ik ook niet, beter was gewoon per week circuleren zoals iRacing.
Inderdaad. Ik vind die Daily Races nu echt zinloos en mis compleet de motivatie om ze te doen. Neem die races van vorige week als voorbeeld. Daar kon je je in vastbijten en in de loop van de week progressie zien. Ook zie je dan mensen echt schuiven op de leaderboards en proberen hun tijden te verbeteren.
Als de races elke dag veranderen zijn ze naar mijn mening niks waard en verzand het in 1 rondje quali rijden, geen fuck om je tijd en die van anderen op de leaderboards geven en vervolgens tijdens de daadwerkelijke race in slaap vallen omdat je niet competitief gematched wordt op basis van een goede rondetijd.

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat systeem echt zwaar tegenvallen. Het is afwachten hoe komend weekend die Cups gaan zijn maar ik zie mezelf op deze manier Sport Mode niet meer aanraken over een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Voxalizer schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:15:
[...]

Inderdaad. Ik vind die Daily Races nu echt zinloos en mis compleet de motivatie om ze te doen. Neem die races van vorige week als voorbeeld. Daar kon je je in vastbijten en in de loop van de week progressie zien. Ook zie je dan mensen echt schuiven op de leaderboards en proberen hun tijden te verbeteren.
Als de races elke dag veranderen zijn ze naar mijn mening niks waard en verzand het in 1 rondje quali rijden, geen fuck om je tijd en die van anderen op de leaderboards geven en vervolgens tijdens de daadwerkelijke race in slaap vallen omdat je niet competitief gematched wordt op basis van een goede rondetijd.

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat systeem echt zwaar tegenvallen. Het is afwachten hoe komend weekend die Cups gaan zijn maar ik zie mezelf op deze manier Sport Mode niet meer aanraken over een paar weken.
Dat is wel jammer om te horen!
Ik vond het wel belonend om races over meerdere dagen uit te smeren, één dag de focus op een goede kwalificatie tijd en de dag erop lekker losgaan vanaf pool 8) Dit werkt het snel rond rammen en beuken eerder in de arm... hopelijk smeren ze dit binnenkort weer uit in meerdere dagen. Hoeft geen hele week maar een paar dagen kunnen focussen op races vind ik ook wel erg prettig.

@dm-dutchman:
Een weekje geleden melde ik dat ik je zou laten weten hoe de G29 bevalt..
Iets later dan gepland maar dit stuurtje heb ik inmiddels weer retour gestuurd.
Kwalitatief geen vooruitgang op de G27, verder vind ik de pedalen hiervan minder prettig.
Zijn nu aan het oriënteren naar een iets duurder stuurtje :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
[...]

Je kan het ook anders bekijken:
Met een dagelijks wisselende combi komen de rijders die altijd snel zijn boven drijven en niet de hotlappers die een paar uur rijden voor 1 snel rondje en vervolgens niet de concentratie hebben om een 10-lap race constant te rijden.. (met brokken als gevolg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
Edwins1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:43:
[...]

@dm-dutchman:
Een weekje geleden melde ik dat ik je zou laten weten hoe de G29 bevalt..
Iets later dan gepland maar dit stuurtje heb ik inmiddels weer retour gestuurd.
Kwalitatief geen vooruitgang op de G27, verder vind ik de pedalen hiervan minder prettig.
Zijn nu aan het oriënteren naar een iets duurder stuurtje :)
Ik denk dat ik voorlopig nog geen stuurtje ga aanschaffen, vermaak me nog prima met de motion control van de DS4. Maar bedankt voor de terugkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:58
Game inmiddels 2 dagen in bezit. Begin het nu toch langzaam wel tof te vinden.

Vanmorgen die Interlagos 10 laps gedaan met een groot startveld in Sportmode.
Veel positiewisselingen waarbij ik uiteindelijk toch 6de werd. Was wel een erg intensieve multiplayer ervaring.

Controls zijn wel wennen als je forza gewend bent. Klopt het nou dat je niet je livery kan aanpassen op zo'n Group 4 racecar? Of moet je dat eerst vrijspelen ofzo?

Verder zien de tracks er wel echt goed uit. Net Bathurst vrijgespeeld en dat ziet er wel al echt indrukwekkend uit op standaard PS4. Ben erg benieuwd naar wat ze gaan doen met toekomstige DLC en dan met name met tracks.

Enige minpunt vind ik toch wel de AI in bijvoorbeeld Arcademode. Zelfs op Pro houden ze gewoon in op de rechte stukken.. Zou goed zijn als ze daar nog een zwaarder niveau aan toe kunnen voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mick3112 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:20:
Klopt het nou dat je niet je livery kan aanpassen op zo'n Group 4 racecar? Of moet je dat eerst vrijspelen ofzo?
Als je een daily race doet met een non-garage auto (en dus iedereen met dezelfde wagen móet rijden) kun je geen livery aanpassen.
Als je een daily race doet met een auto uit je eigen garage kun je gewoon racen met je eigen livery.
Mits je een livery voor die wagen hebt gemaakt uiteraard.

Correct me if I'm wrong ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ontzettende_Jan schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:00:
[...]

Met een dagelijks wisselende combi komen de rijders die altijd snel zijn boven drijven en niet de hotlappers die een paar uur rijden voor 1 snel rondje en vervolgens niet de concentratie hebben om een 10-lap race constant te rijden.. (met brokken als gevolg).
Ik denk dat snelle rijders in beide systemen wel boven komen drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Kan je ook liveries van andere mensen pikken?
Geen zin om zelf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Als ze 'm geshared hebben dan kan je 'm downloaden en gebruiken ja.

Gisteravond de campaign uitgespeeld. Ik vond de laatste langere missies met fuel/bandenslijtage wel erg tof om te doen hoor.

[ Voor 48% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 02-11-2017 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:53
[...]

Voila, en niet iedereen zit ik een werkschema waarbij je om 17u al thuis bent en maar je PS4 hebt aan te steken...

Dat is dan ook de reden waarom ik zo bij iRacing blijf plakken, dat zit gewoon goed in elkaar. Hier een halfuurtje rijden, daar een kwartier en dan slaag ik er net in om 4 races per week te rijden én nog deftig klassement te rijden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
dvdkiwi schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:24:
[...]

Als je een daily race doet met een non-garage auto (en dus iedereen met dezelfde wagen móet rijden) kun je geen livery aanpassen.
Als je een daily race doet met een auto uit je eigen garage kun je gewoon racen met je eigen livery.
Mits je een livery voor die wagen hebt gemaakt uiteraard.

Correct me if I'm wrong ;)
Zal het straks nog wel even proberen. Heb zo'n Groene Aston Martin die ik een ander design zou willen geven alleen kon het nergens vinden. Dit terwijl ik wel een GT3RS heb kunnen aanpassen. Nou is dat natuurlijk een roadcar dus misschien een licentie dingetje m.b.t dat raceteam.

Sowieso vind ik de menu's nog ff wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ze zouden best een dagelijkse race kunnen doen en dan 2 die bijv. per 3 dagen of week veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Vind het ook wel jammer dat de races nu maar 1 dag zijn, vond het juist wel fijn dat ze 2 tot 3 dagen zouden zijn, kun je flink baankennis opdoen.

Vandaag weer z'n reverse circuit (vind ik zo jammer, de bochten kloppen gewoon zo niet....).

Vandaag na het bekijken van de dailies gewoon de ps4 weer uitgezet (ok brazil ziet er leuk uit, maar geen tijd voor 10 rondes :)). Voor het eerst dat ik ps uitzet omdat de dailies gewoon niet boeien nu ze zo kort zijn.

Vond de ranglijst met vrienden juist zo leuk over een paar dagen uitgesmeerd, vergelijken & proberen te verbeteren.

[ Voor 41% gewijzigd door rgarretsen op 02-11-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:12
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:00:
[...]

Maar daar zou uiteindelijk de SR voor moeten zorgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haat reversed banen, maar dragon tail 2 is wel tof.
Haal nu een 1:49.9

Ronde was verre van perfect. Raak de.muur zachtjes maar toch verlies je ietsje tijd. En bij laatste bocht van downhill slingers ging ik nog keer van gas wat niet nodig was. En verder nog meer fout maar dit valt meteen op zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:44:
[video]
Ronde was verre van perfect. Raak de.muur zachtjes maar toch verlies je ietsje tijd. En bij laatste bocht van downhill slingers ging ik nog keer van gas wat niet nodig was. En verder nog meer fout maar dit valt meteen op zeg maar.
Nette ronde. Goed om jouw rempunten eens te bestuderen. Is dit met stuur of controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mick3112 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:47:
[...]

Nette ronde. Goed om jouw rempunten eens te bestuderen. Is dit met stuur of controller?
Controller, met sensitiviteit op 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
ah, die staat bij mij nog op 0.
Kan ik ook nog mee gaan tweaken dus.

wat is voor jouw de beweegreden om dat aan te passen naar 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mick3112 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:51:
ah, die staat bij mij nog op 0.
Kan ik ook nog mee gaan tweaken dus.

wat is voor jouw de beweegreden om dat aan te passen naar 7?
Dan is overstuur makkelijker ip te vangen. Hoe lager hoe langer het duurt om van links naar rechts te sturen.
En met driften en gewoon overstuur is dit onmogelijk gebleken op een te lage sensitiviteit setting dit op te vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nurburgring vandaag (wederom met de TT) is ook wel prima te rijden.
Dragon Tail reverse vind ik sowieso wel prima :) Heb de Scirocco ervoor van stal gehaald.
Maar overwinningen zitten er vandaag niet in denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 02-11-2017 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:16:
[...]

Dan is overstuur makkelijker ip te vangen. Hoe lager hoe langer het duurt om van links naar rechts te sturen.
En met driften en gewoon overstuur is dit onmogelijk gebleken op een te lage sensitiviteit setting dit op te vangen.
thanks, zal het eens proberen zo. Eens kijken of ik in de buurt kan komen van die rondetijd van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Pfffff ik wordt wel echt beetje moedeloos van het geram op de daily races vandaag op Interlagos. De eerste bocht rem ik tegenwoordig maar 100 meter te vroeg aan, kost je 2-3 posities, maar die heb je dan vaak de eerste bocht al weer terug. Maar in mijn R8 kan ik de voorlaatste bocht al vrij snel niet meer voluit schakelen naar ze 3 zonder dwars te gaan. Vervolgens beuken ze zich allemaal binnendoor bij de laatste bocht. Ook al is de deur dicht en ga ik duidelijk eerder met mijn neus de bocht in. En als klap op de vuurpijl als je dan half dwars weer terugkomt en (onvermijdelijk) degene raakt die jou eraf beukt krijg ik oranje SR met pijltje naar beneden in beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Voxalizer schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:02:
[...]

Volgens mij neemt DR niet af als je niet speelt of geen Sport Mode doet.
Volgens mij kan dat wel, ik heb het idee dat die DR een ranking is waar je ook op kan zakken als er andere spelers zijn die omhoog ‘ranken’.

Je krijgt dan punten voor kwalificatie, race, gewonnen posities. Dit totaal aantal punten bepaald je ranking in het totaal van spelers.
En dan is de top tien % spelers is bijvoorbeeld ranking A. Dan de top 11-25% ranking B etc...

Weet niet zeker dat dit is hoe het werkt trouwens.

[ Voor 18% gewijzigd door Unbreukable op 02-11-2017 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Dat zou toch gek zijn? Dr is een individueel ding, niet een groepsconcensus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 22:19

momania

iPhone 30! Bam!

v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:44:
[video]
Netjes, wat voor kar is dat?

Vandaag 3x de Gr.4 race gedaan, met een Sirocco. Haal een hoge 1:52 daarmee met al die default settings.

Had nog even een Gr.3 race gedaan, ergens midden in het veld gestart na de kwalificatie, maar werd een paar keer van de baan gereden, dus kon het op een gegeven moment wel vergeten. :/

Zit nu na 5 Sport races in D/B. Tegenstanders worden langzaam wat beter nu :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 12-09 18:16
Mick3112 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:20:

Enige minpunt vind ik toch wel de AI in bijvoorbeeld Arcademode. Zelfs op Pro houden ze gewoon in op de rechte stukken.. Zou goed zijn als ze daar nog een zwaarder niveau aan toe kunnen voegen.
Zorg dat je custom race kiest, daar kan je o.a. de 'boost setting' uitzetten. Dan houden ze niet meer in als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
momania schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:33:
[...]

Netjes, wat voor kar is dat?

Vandaag 3x de Gr.4 race gedaan, met een Sirocco. Haal een hoge 1:52 daarmee met al die default settings.

Had nog even een Gr.3 race gedaan, ergens midden in het veld gestart na de kwalificatie, maar werd een paar keer van de baan gereden, dus kon het op een gegeven moment wel vergeten. :/

Zit nu na 5 Sport races in D/B. Tegenstanders worden langzaam wat beter nu :)
Ik rijd met de gr4 viper. Rijd heerlijk. Doe samen met mn broertje altijd in gr3 en gr4 altijd de vipers pakken. Hebben ook matching liverys :)

https://www.gtplanet.net/...k.com&utm_campaign=buffer
Nieuwe patch morgen. Geen details bekend maar hoop op leuke nieuwe toevoegingen.

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 02-11-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Vandaag wou helemaal niets lukken, dus ps4 maar uitgezet. zelfs op interlagos 2.5 seconden te langzaam voor mijn rating :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
Sander H schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:11:
[...]

Zorg dat je custom race kiest, daar kan je o.a. de 'boost setting' uitzetten. Dan houden ze niet meer in als het goed is.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

http://www.gran-turismo.com/us/gtsport/news/00_5219194.html
Volkswagen Scirocco Gr.4 [Power ratio: 100% > 97%]
Shit, ze hebben het door :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Patchnotes:
An update for the Gran Turismo Sport has been released. The following is a list of the main features introduced:

Main Features Implemented

- ABS controls have been adjusted to improve handling when braking while turning;
- Traction Control management has been adjusted to improve handling when accelerating while turning;
- The BoP (Balance of Performance) of the following cars have been adjusted:

Gr.3 Class
 ・Mercedes AMG GT3 (AMG-Team HTP-Motorsport) '16 [Power ratio: 94% > 95%]
 ・Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT) '15 [Power ratio: 90% > 91%]
 ・Lamborghini Huracan GT3 '15 [Power ratio: 94% > 95%]
 ・Hyundai Genesis Gr.3 [Power ratio: 112% > 111%]

Gr.4 Class
 ・Nissan GT-R Gr.4 [Power ratio: 97% > 95%] [Weight Reduction Ratio: 110% > 111%]
 ・Volkswagen Scirocco Gr.4 [Power ratio: 100% > 97%]
 ・Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.4 [Power ratio: 97% > 98%]

- [BGM Playlist] has been added to [Options] > [Sound Settings]. When set to [Broadcast Mode], the BGM played during broadcasting will automatically change to a suited track (Race BGM will be turned off). This can be used to upload recorded videos on video-sharing service platforms;
- The steering wheel controller's force feedback has been adjusted to strengthen the rise of torque near neutral position and suppress vibration on kerbstones.

Other improvements and adjustments

- The handling when using the DUALSHOCK®4 wireless controller has been improved;- While broadcasting a gameplay session, the BGM will automatically switch to a track suited for broadcasting (Race BGM will be turned off);
- The number items displayed in the Mileage Exchange for Wheels and Special Colours has been increased to a maximum of 16 items;
- When purchasing a wheel in the Mileage Exchange, a list of applicable vehicles will now be displayed;
- The buttons assigned to the 'Refresh List' and 'Room Details' actions in the Room Selection screen of the Lobby have been swapped around;
- An 'Online Server Status' and 'Maintenance and Error Information' areas will now be displayed on the Top Screen;
- Various other issues have been addressed.

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo Sport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede patch, mooi dat ze de OP autos hebben aangepakt. Nu kunnen er meer autos meedoen met de top hopelijk.
Die scirocco was gewoon veelste licht en veelste veel power. Dat ding was zwaar OP. Gtr minder maar toch vergeleken met rwd autos ook te makkelijk en te snel te rijden.
Mooi dat ze dit dus balanceren.
En mn evo x heeft een 1% boost gekregen in power. Awh yeah dat gaan we merken :+

[ Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 03-11-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik denk dat het lastig is om al die auto's gelijk te trekken. Je kunt wel stellen dat als altijd dezelfde auto's bovenaan staan, bekeken over verschillende tracks, een nerf wel terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Waarom lees ik in de patchnotes niets over auto's die stil blijven staan bij de start van een race (lobby)? Veruit de meest frustrerende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Schimanski81 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:31:
Waarom lees ik in de patchnotes niets over auto's die stil blijven staan bij de start van een race (lobby)? Veruit de meest frustrerende bug.
Ja inderdaad, dit is mij al twee keer overkomen. Boem irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Schimanski81 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:31:
Ik heb wel eens gehad dat de auto in de verkeerde versnelling staat bij een rollende start terwijl ik niks heb aangeraakt qua versnellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo net even snel de nieuwe patch geïnstalleerd en getest. Leuk die smiley in home scherm voor server status. Alleen had iets mooier gedaan kunnen worden. Dit ziet er beetje matig uit tov de rest van de UI.
Maar beter dan niks.
Net even met de vipers gr3 en gr4 tijden gezet.
Was weer leuk. Misschien vanavond als ik zin/tijd heb een raceje meepakken. Anders morgen of zondag even kijken wat er dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Originele auto voor de merkenrace hebben ze vandaag: Audi TTS :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:46:
Originele auto voor de merkenrace hebben ze vandaag: Audi TTS :+
Ja klopt, ik verwacht dat deze eerste race vanaf nu elke week 1 auto krijgt voor hele week. Opsich leuk want als er eentje tussen zit die je bevalt heb je een week lang plezier. Bv waneer ze een gr3 of gr4 viper zouden doen zijn ik en mn broertje hellemaal in ons element :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een hele week dezelfde auto op telkens een ander circuit klinkt wel logisch inderdaad :)

Is de Mégane Gr.4 op top zoveel sneller dan de rest van de Gr.4 wagens?
9 van de 10 toptijden bij race B zijn met die wagen gereden, waarbij de verschillen met de andere wagens behoorlijk zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 03-11-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:04:
Een hele week dezelfde auto op telkens een ander circuit klinkt wel logisch inderdaad :)

Is de Mégane Gr.4 op top zoveel sneller dan de rest van de Gr.4 wagens?
9 van de 10 toptijden bij race B zijn met die wagen gereden, waarbij de verschillen met de andere wagens behoorlijk zijn.
Tja hier was ik al bang voor. De scirocco en gtr zijn generfed. Dan stapt er een andere nieuwe OP auto op. En dat is dus nu de megane gr4... Jammer...
Ik blijf gewoon trouw mn vipers gebruiken hoe dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een mooie baan om op rond te blazen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:23:
Wel een mooie baan om op rond te blazen :D
Die Tokyo east nog wattes ?
Daar liet ik mn 988 pk gtr altijd even uit. Effe de 380km/h aantikken en dan extreem in de ankers vliegen.
Leuke baan om keer lobby te doen. Lekker slipstreamen bij mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:27
25 uur gespeeld en ik gooi ‘m in de verkoop. Meer ergernissen dan plezier, helaas. Ik probeer het over een paar jaar nog wel een keer met GT7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:53:
25 uur gespeeld en ik gooi ‘m in de verkoop. Meer ergernissen dan plezier, helaas. Ik probeer het over een paar jaar nog wel een keer met GT7.
Bijna 100uur gespeeld en geniet nog vol ervan.
Weet niet wat je ergert maar ik erger me aan zeer weinig in deze game.
Vermaak me echt kostelijk.
Enne ik kan denk wel met zekerheid zeggen. Verwacht geen gt7, zeker deze ps4 gen niet.
Maar ik denk dat ze gt sport heel lang gaan supporten.
Als in geen nieuwe games meer maar gewoon content voor deze game.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 03-11-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:19:
[...]

Bijna 100uur gespeeld en geniet nog vol ervan.
Weet niet wat je ergert maar ik erger me aan zeer weinig in deze game.
Vermaak me echt kostelijk.
Enne ik kan denk wel met zekerheid zeggen. Verwacht geen gt7, zeker deze ps4 gen niet.
Maar ik denk dat ze gt sport heel lang gaan supporten.
Als in geen nieuwe games meer maar gewoon content voor deze game.
Stilstaan bij de start, beukers tijdens de online races. Te veel, te vaak. Vandaar de verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:27:
[...]

Stilstaan bij de start, beukers tijdens de online races. Te veel, te vaak. Vandaar de verkoop.
Stilstaan bij start nog nooit meegemaakt.
Beukers sinds ik uit DR: d ben al niet meer gezien, en ben nu level B. Sr is S. Echt altijd hele clean races.
Hoeveel online races heb je gedaan ?

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 03-11-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:34:
[...]

Stilstaan bij start nog nooit meegemaakt.
Beukers sinds ik uit DR: d ben al niet meer gezien, en ben nu level B. Sr is S. Echt altijd hele clean races.
Hoeveel online races heb je gedaan ?
Niet geteld, schat een stuk of 20, 25?Maar als ik het topic zo eens teruglees ben jij best wel een fan van de game. Is verder niet erg ofzo, maar over het algemeen zijn die wat minder kritisch over ‘hun’ spelletje. Ik was van te voren al redelijk teleurgesteld door het ontbreken van een career mode, dus ik stond er al wat anders in. Als het online gedeelte dan door zulke dingen ook niet helemaal loopt dan haak ik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:50:
[...]

Niet geteld, schat een stuk of 20, 25?Maar als ik het topic zo eens teruglees ben jij best wel een fan van de game. Is verder niet erg ofzo, maar over het algemeen zijn die wat minder kritisch over ‘hun’ spelletje. Ik was van te voren al redelijk teleurgesteld door het ontbreken van een career mode, dus ik stond er al wat anders in. Als het online gedeelte dan door zulke dingen ook niet helemaal loopt dan haak ik af.
;w jammer altijd weer dat als je fan ergens van bent dat je dan gelijk gezien wordt als niet kritisch te kunnen kijken...
Maja veel succes met de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:17:
[...]

;w jammer altijd weer dat als je fan ergens van bent dat je dan gelijk gezien wordt als niet kritisch te kunnen kijken...
Maja veel succes met de verkoop.
Thanks, de game is inmiddels al verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Dat stilstaan tijdens de start en niet wegkomen in een lobby race kom ik dagelijks tegen. Soms sta ik stil, soms kom ik weg en zie ik anderen stil staan. En Ja, erg irritant!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Leuke Gr.4 baan vandaag. Lekker slipstreamen op het rechte eind en over het algemeen een hogesnelheidsbaan. Had tijd voor twee races, éen keer eerste geworden en een keer tweede (op 0:050 ofzo :P). Beide races werd er (iig aan de top) ook netjes gereden, dus was cool. Zit nog steed op D/B, maar geloof ik 2/3 op weg naar een DR C. :)

Lage 2:13 kwam ik als snelste tijd op (met de Megane O-) ). Niet gek geloof ik? Zie nog wel waar wat te pakken valt, vooral al die snelle bochten nemen met zo min mogelijk slippen. En timing bij de hairpin, plus de exit daar, ooh zo belangrijk.

Misschien dat ik zondag nog even ga racen, anders maandag weer.
(Op zich wel ok dat het hele spul op kantoor staat, zit ik er iig niet constant achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:24
Heb 'm van de week ook maar meegenomen van de week met die aanbieding (voor 45,- kon ik het niet laten) bij de bs, na de beta/demo gespeeld te hebben had toch nog wat twijfels vanwege het ontbreken van de 'offline carriere modus'. Gisteren een eerste keer online race meegereden. Jammer genoeg ben ik in bocht 1 van de baan gebeukt, verder vind ik het toch wel een mooie game. Besturing goed in orde. Ga er hopelijk net zo veel plezier mee beleven als met voorgaande delen :)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!
V3g3ta schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:04:
Dat stilstaan tijdens de start en niet wegkomen in een lobby race kom ik dagelijks tegen. Soms sta ik stil, soms kom ik weg en zie ik anderen stil staan. En Ja, erg irritant!
Heel apart, nooit gezien...
Zou het misschien aan verbinding liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:39:
[...]

Heel apart, nooit gezien...
Zou het misschien aan verbinding liggen ?
Nee. Met meerdere mensen al gezien en zelf ook al paar keer gehad. Let wel; dit is niet bij sport mode maar bij een online lobby race. Dodelijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schimanski81 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:17:
[...]

Nee. Met meerdere mensen al gezien en zelf ook al paar keer gehad. Let wel; dit is niet bij sport mode maar bij een online lobby race. Dodelijk irritant
Hmm apart hoor. Doe best wat lobby races maar echt nooit gezien. Hoop dan op een snelle patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Zo, net even de Daily met de Gr.4 gedaan (Tokyo Expressway), de Megane is daar inderdaad heer en meester. Ik kwalificeer als 7de en bij de start rij ik moeiteloos langs een Corvette, Viper en McLaren. Ik lig dus zo 3rde, maar bij de hairpin voor start/finish waar je bijna stil komt te staan om die bocht te halen word ik keihard van achter geramd en vlieg ik de muur in, 30 seconden penalty... wtf.. Ik laat die 30 seconden verstrijken door langzaam verder te rijden en het gas er weer op en met nog 2 ronden te gaan en door op de rechte stukken in te halen word ik nog mooi 6de. Maar het is gewoon balen met dit systeem, en ik zit op C-B trouwens. Daarna even getest of er nog een andere auto in de buurt kan komen van die Megane en dat is de Atenza, die is ietsje langzamer met versnellen maar beter in de bochten.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ik vond de groep 3 race op Maggiore gisteren echt heerlijk. 10 laps dus de tijd om in de flow te komen en geduldig te zijn bij inhaalacties.

Had met een RWD auto wel moeite na 7 rondjes slijtage, gleed alle kanten op. Daarna met de WRX gereden en topraces gehad met gevechten om het podium en winst.

Toch wel de beste online race ervaring die ik heb meegemaakt, vooral doordat er maar 3 races per dag zijn en je automatisch bij rijders op je eigen niveau wordt ongedeeld. Erg gaaf 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_VH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
FFB ook merkbare verbetering met de nieuwe patch! (g29)

PSN: Rob_VH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Rob_VH schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:21:
FFB ook merkbare verbetering met de nieuwe patch! (g29)
Waar heb je de ffb momenteel op staan nu dan?

PSN: SmokeInTheFaceNL

Pagina: 1 ... 23 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing