Tja banden slijtage kan je weinig aan doen.miekol schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:00:
Oef zojuist mijn eerste overwinning op Suzuka in een Gr.3 auto door mijn vingers zien slippen. Helaas foutje gemaakt in 4e ronde en koppositie verloren. Kwam op het laatst nog heel dicht bij terug vanaf P2, maar verbaasde me hoe weinig grip ik nog over had. Had nog niet eerder een 8 ronde race gedaan in GT Sport, maar het was vanaf ronde 5/6 echt alleen nog maar glibberen en glijden in mijn Audi R8. Is dat normaal? Kan ik daar nog wat aan doen door met meer downforce te rijden? Verloor in de laatste ronde in bijna elke bocht de controle over de auto. Ook als ik voor mijn gevoel al met aanzienlijk minder hoge snelheid instuurde. Ter vergelijk in F1 2017 heb ik in 25% races nog niet zo een groot verschil gevoelt qua grip.
Maar wel een faire race bijna zonder beuken en dan moet ik zeggen is het online gebeuren toch wel echt gaaf.
Juist minder downforce zou minder stress opnde banden dus minder slijtage moeten betekenen.
Maar geen idee of dat in dit spel ook zo werkt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!