Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 09:01
Het is ondertussen geen reet meer aan om in Race 2 tussen al die GT-R's te rijden. Op het rechte stuk bij het begin wordt ik echt zoek gereden met m'n McLaren 650S. Nu ben ik niet de beste stuurder (D/S rating) maar het helpt ook niet mee dat ik structureel rond P10 moeet beginnen.

Ook mogen ze echt wat gaan doen aan het penalty systeem: zodra je van achteren gebeukt wordt, ben jij degene die een penalty krijgt. Daarnet even in het wild getest op een Duitser die mij in een race, twee keer eraf beukte. Zodra je de voorkant van je auto langzaam steeds meer naar de achterkant van de ander stuurt, raakt diegene de controle kwijt en kun jij lekker verder...

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:56
De laatste proefrace van vanavond gaat om 19:00 van start zodat iedereen erna lekker de kwalificatie kan zien van de Formule 1.

Mocht je mee willen doen zorg dan dat je online bent en me toegevoegd hebt op PSN (RobinNova)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sup4rdurt schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 02:43:
Het is ondertussen geen reet meer aan om in Race 2 tussen al die GT-R's te rijden. Op het rechte stuk bij het begin wordt ik echt zoek gereden met m'n McLaren 650S. Nu ben ik niet de beste stuurder (D/S rating) maar het helpt ook niet mee dat ik structureel rond P10 moeet beginnen.

Ook mogen ze echt wat gaan doen aan het penalty systeem: zodra je van achteren gebeukt wordt, ben jij degene die een penalty krijgt. Daarnet even in het wild getest op een Duitser die mij in een race, twee keer eraf beukte. Zodra je de voorkant van je auto langzaam steeds meer naar de achterkant van de ander stuurt, raakt diegene de controle kwijt en kun jij lekker verder...
Ik raad aan om bv een scirocco of audi tt te kopen.
Deze zijn zeer snel. Vind zelf de gtr niet fijn.
Rij nu met de scirocco 1:42.5, met de audi een 1:43.2 gehaald.
Of zelfs de mitsu evo x, ook fijne auto.
Mclaren heb ik nog niemand in races mij bij zien houden. Denk dat die niet echt goed is.
(Wel apart dan met die BOP zou je denken elke auto nagenoeg zelfde maar is absoluut niet zo helaas).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgarretsen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:20:
Als ik er niet voorbij kan blijf ik er gewoon achter
Dat dus.
Ik zie zoveel lui hun auto ernaast (proberen te) zetten waar het eigenlijk niet kan, om vervolgens alleen of samen het gras in te duiken. En 10 tegen 1 dat ze dan het ratingsysteem de schuld geven als ze een penalty krijgen :P
Aan de andere kant lijken veel lui zich ook niet bewust van wat er om zich heen gebeurt. Laatst reed ik tegen vooral B/A mensen en die lijken zich daar een stuk meer van bewust, wat dus ook veel minder botsingen, crashes en penalty's oplevert.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechDude
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-11-2024
v8power67 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:23:
[...]

Ik raad aan om bv een scirocco of audi tt te kopen.
Deze zijn zeer snel. Vind zelf de gtr niet fijn.
Rij nu met de scirocco 1:42.5, met de audi een 1:43.2 gehaald.
Of zelfs de mitsu evo x, ook fijne auto.
Mclaren heb ik nog niemand in races mij bij zien houden. Denk dat die niet echt goed is.
(Wel apart dan met die BOP zou je denken elke auto nagenoeg zelfde maar is absoluut niet zo helaas).
Ik (CocoDude84) heb vandeweek ook even geprobeerd om op Kyoto een goede tijd neer te zetten. Kwam eerst met de McLaren niet verder dan een 1:48.1, dus maar eens een GT-R gekocht aangezien die een stuk sneller zou zijn.. Inmiddels heb ik een lage 1:46 kunnen klokken, voor mijn gevoel rij ik dan aardig op het randje maar blijkbaar kan het nog wel minstens 3 seconden sneller als ik jullie tijden bekijk. :X Iemand nog tips hoe ik meer uit de GT-R krijg? Anders misschien toch eens die Scirocco proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
Nog gamers met steelbook editie? Wat ik me afvraag is krijg je een code voor 2 pre-order packs, en zijn dit dan nieuwe banen of kunnen het ook nieuwe auto's zijn.

Inhoud verpakking
- 1.500.000 in-game credits
- Livery Sticker packs
- 2 Pre-order packs
- Racing Helmet Chrome
- PS4 Avatars (60)
- Steelbook

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TechDude schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Ik (CocoDude84) heb vandeweek ook even geprobeerd om op Kyoto een goede tijd neer te zetten. Kwam eerst met de McLaren niet verder dan een 1:48.1, dus maar eens een GT-R gekocht aangezien die een stuk sneller zou zijn.. Inmiddels heb ik een lage 1:46 kunnen klokken, voor mijn gevoel rij ik dan aardig op het randje maar blijkbaar kan het nog wel minstens 3 seconden sneller als ik jullie tijden bekijk. :X Iemand nog tips hoe ik meer uit de GT-R krijg? Anders misschien toch eens die Scirocco proberen..
Ja lastig, bekijk de filmpjes goed, en kijk naar rempunten. En instuurmomenten.
Maar die gtr kan ik net een 1:43.1 mee rijden. Is een vage auto en als je echt ontzettend ermee gooit ga je veel sneller. Dus ja gewoon time attacken. Probeer andere lijnen, andere rempunten, andere instuurmomenten etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
[...]

De GT-R zou snel genoeg moeten zijn voor een 1:40,xxx. Niet dat ik dat kan, maar het is zeker mogelijk.

Vooral niet bang zijn om vroeg te remmen voor een goede exit, want je verliest veel tijd als je niet vroeg op het gas kan.
v8power67 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:53:
[...]

Ja lastig, bekijk de filmpjes goed, en kijk naar rempunten. En instuurmomenten.
Maar die gtr kan ik net een 1:43.1 mee rijden. Is een vage auto en als je echt ontzettend ermee gooit ga je veel sneller. Dus ja gewoon time attacken. Probeer andere lijnen, andere rempunten, andere instuurmomenten etc.
Nee, absoluut niet mee smijten. Hoe cleaner hoe beter met deze auto.

Heb geen ervaring met de scirocco, misschien als ik tijd heb even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 04-09 12:05
[...]

Dit is inderdaad een auto waar je flink mee kunt gooien.
Teven helpt afstellen ook een beetje.

Voorvleugel max, achtervleugel 25%.
Verder heb ik niet zo heel veel verandered, rembalans wat naar voren en gear ratio & Snelheid op 230. zodat je lekker qua versnellingen uitkomt voor bochten.

Turn 1 is belangrijk voor snelheid door de slingers, tevens doordraaier erna. deze kun je veel sneller nemen dan de meeste mensen denken.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Nog een tip: helaas hebben wij geen force feedback op de controller, maar als je goed luistert, kan je horen wanneer de banden op het randje van grip zitten en wanneer ze erover gaan. Als je op dat punt balanceert weet je hoe snel je door een bocht kunt zonder veel snelheid te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:35:
Nog gamers met steelbook editie? Wat ik me afvraag is krijg je een code voor 2 pre-order packs, en zijn dit dan nieuwe banen of kunnen het ook nieuwe auto's zijn.
Het zijn allebei carpacks. Je krijgt er twee bij de Steelbook Edition:
1. Het Europa pack, bestaande uit 3 auto's (Audi R18 TDI, Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak '87, Peugot RCZ Gr. B Rally Car).
2. Het steelbook pack, bestaande uit 6 auto's (Toyota FT-1 Vision GT Gr.3, GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport, Corvette C7 Gr.3, Mégane R.S. Trophy, MiTo 1.4 T Sport, Golf VII GTI).

Let wel: deze wagens zijn niet exclusief voor deze editie; iedereen kan deze wagens gewoon ingame kopen en/of verdienen.

Het enige dat ik niet heb ontvangen is de chrome helmet :/

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 28-10-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechDude
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-11-2024
Thanks voor jullie tips! Hier kan ik vast iets mee, in elk geval het proberen waard, zodra ik tijd heb zal ik me er eens aan wagen.

@rgarretsen : Afstellen heb ik niet veel verstand van maar ik zal er eens mee spelen, kijken of het helpt. Die eerste sectie haal ik max een 26 hoog, als ik te hard door de bocht ga zwenk ik voor mijn gevoel nogal snel uit waardoor ik me moet corrigeren bij het uitkomen van die bocht en snelheid verlies of de berm in duik...

@Baas41 : Thanks, daar was ik nog niet echt bewust mee bezig. Het is dus de kunst om net onder die grens te gaan zitten in de bocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
@dvdkiwi thx weet nu voldoende :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
Lobby voor vanavond is online: we starten om 19:10 met de race.

De naam van de Lobby is PSNracing

Als je mij toegevoegd hebt op PSN kun je filter friends only aanklikken op de lobby

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 22:19

momania

iPhone 30! Bam!

Vrijdag een tijdje kunnen rijden met m'n nieuwe Fanatec stuurtje. Van Fanatec hebben ze een firmware uitgebracht die voorlopig het stuurtje als G29 laat voordoen. Nu nog even wachten op de GT Sport update met volwaardige support voor het stuurtje.
Voorlopig wel weer enorm blij. Het is zo'n fijn stuur. :)

Ben al redelijk op weg met m'n drivers license (halverwege intermediate), heb wat missions gedaan, en een aantal van die track practice dingen. Voorlopig erg tevreden en het is een redelijk betere game geworden dan de vorige wat dat betreft. De variatie is wat leuker met die missions en track practice.

Ook nog even een eerste online race gedaan. Ik zit nog in de laagste klasse qua 'ervaring' nu, dus was met een standaard Sirocco Gr.4 makkelijk te winnen eigenlijk. Ding heeft vermogen, is FF dus redelijk makkelijk te temmen, en weegt geen drol, dus trekt op als een malle (vergeleken met de rest in de Gr.4 klasse)

Heel misschien morgen nog maar weer even verder met wat online races, anders Maandag avond maar weer. Alhoewel ik ook altijd graag al die trophies voor license etc eerst binnenhaal :P

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 04-09 12:05
TechDude schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:36:
Thanks voor jullie tips! Hier kan ik vast iets mee, in elk geval het proberen waard, zodra ik tijd heb zal ik me er eens aan wagen.

@rgarretsen : Afstellen heb ik niet veel verstand van maar ik zal er eens mee spelen, kijken of het helpt. Die eerste sectie haal ik max een 26 hoog, als ik te hard door de bocht ga zwenk ik voor mijn gevoel nogal snel uit waardoor ik me moet corrigeren bij het uitkomen van die bocht en snelheid verlies of de berm in duik...

@Baas41 : Thanks, daar was ik nog niet echt bewust mee bezig. Het is dus de kunst om net onder die grens te gaan zitten in de bocht?
Nog een tip, laat af en toe miliseconde je gas los als je dreigt te ver naar buiten te lopen, dan stuurt de auto ook naar binnen (tenzij je veels te hard gaat).

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sinds de laatste update gaat driften echt veel beter met de DS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:35
mag ik jullie vragen wat jullie als FFB instellingen gebruiken?
ik heb zelf de G29 maar mis toch wel een beetje het wegdek gevoel zoals in project cars en blijf zodoende klooien met deze instellingen.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het feedback gevoel zoals in pCars mis is ook, die vond ik persoonlijk érg fijn.
Ik heb de feedback nu op 6/7 en 9 staan, maar als iemand iets anders adviseert hoor ik dat graag ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een paar keer zoiets bij een missie gehad van pfff dit haal ik dus never (goud), maargoed opgeven doe ik nooit en dan ineens krijg ik de feeling en is het een peace of cake, ik haal dus vooral de winst om de bochten die erom vragen voor mijn gevoel uiterst langzaam in te gaan maar dan ineens bij het uitgaan zon tijdwinst te maken dat ik op de goud koers lig, zon heerlijk gevoel he als je ineens die flow te pakken krijgt. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:20:
Het feedback gevoel zoals in pCars mis is ook, die vond ik persoonlijk érg fijn.
Ik heb de feedback nu op 6/7 en 9 staan, maar als iemand iets anders adviseert hoor ik dat graag ;)
Volgens mij op het YT-kanaal van Inside Simracing heb ik gehoord dat je meer gevoel verliest als je de kracht hoger zet. Als ik het goed heb onthouden had het hun voorkeur om de kracht niet hoger dan 5 te zetten.

Ergens in de GT Sport review is het genoemd.
Linkje: YouTube: Gran Turismo Sport Review

Ben het idd wel met je eens dat er minder detail in zit dan bij PCars, helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 29-10-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_VH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Mijn G29 bokt/clipt nogal veel bij het bv het slippen of het van de baan gaan (zeker in vergelijking PC). Nog mensen die dit hebben ervaren?

PSN: Rob_VH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep. Ik hoorde het ook al van meerdere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
Waarom zijn de daily races vandaag hetzelfde als die van gisteren?
Niet echt daily :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

PD hanteert daily een beetje als een relatief begrip, volgens mij was het eerst elke week nieuwe races, toen was het ook nog een keertje na een aantal dagen nieuwe, en nu zitten we geloof ik al een tijdje met deze dailies.

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Weet iemand toevallig of de load-cell mod voor de T3PA Pro pedalen van Thrustmaster op de PS4 werkt? Of is dat een PC only optie?

Edit: zelf al aan het googlen, maar mochten er ervaringsdeskundigen zijn... ;)

Edit2: https://www.mardomedia.nl...ro-en-t500rs-pedalen.html

Volgens mardomedia is het compatibel met de PS4. Wat dat betreft geen showstopper dus. Eerst maar even sparen en overdenken :)

[ Voor 61% gewijzigd door ralph075 op 29-10-2017 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:12
Gisteren na bijna een week tijd eindelijk weer even Gran Turismo aan kunnen slingeren. Zowaar voor het eerst gisteren op de 2e plek geindigd met de Mazda diesel op Blue Moon Bay :) . De Brit naast mij lag echt met neuslengte voor en won dan ook met 0.010 verschil. Nu ik een B boven de handjes heb merk ik dat er steeds minder gebeukt wordt, wat echt voor gemoedsrust zorgt.

Wat een zalig spel blijft het. :D

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de liefhebbers, deze video kwam ik gisteren toevallig tegen, inclusief tune settings in de omschrijving:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 15:40
Eindelijk mijn eerste race gewonnen! Met 9 duizendste voorsprong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
dvdkiwi schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:40:
Voor de liefhebbers, deze video kwam ik gisteren toevallig tegen, inclusief tune settings in de omschrijving:

[video]
Zag 'm ook verschijnen inderdaad. Hij heeft goede tips, alleen zou ik sowieso meer kerbs gebruiken dan hij doet.

Is mij niet gelukt om een perfect rondje te rijden.. Optimale tijd staat op 1:41,3, maar heb zelf alleen een 1:41,9 uit de GT-R kunnen halen. Is de daily race vandaag nog steeds dezelfde? Misschien vanavond nog eens proberen anders. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
Baas41 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Zag 'm ook verschijnen inderdaad. Hij heeft goede tips, alleen zou ik sowieso meer kerbs gebruiken dan hij doet.

Is mij niet gelukt om een perfect rondje te rijden.. Optimale tijd staat op 1:41,3, maar heb zelf alleen een 1:41,9 uit de GT-R kunnen halen. Is de daily race vandaag nog steeds dezelfde? Misschien vanavond nog eens proberen anders. :)
Misschien wachten tot je wind mee hebt op het rechte end ? >:)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:45

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik denk dat in het algemeen de gouden tip voor de meeste mensen die niet onder de 1.44 komen vooral is om langzamer bochten in te gaan, zodat je eerder vol gas kan geven en meer snelheid maakt op de stukken waar je vol gas kan.

Helemaal tunen van je auto is niet nodig, de standaard setups in GTS zijn redelijk goed. Maar dingen waar je naar mijn mening wel altijd even naar moet kijken is downforce en de maximum snelheid van je versnellingsbak.
Vooral dat laatste kan je echt enorm tijdwinst opleveren. Kijk op de baan welke snelheid je maximaal haalt en zet de Fully Customizable Transmission op die maximum snelheid. Je hoeft echt niet de afzonderlijke gears te veranderen, zet gewoon de topsnelheid goed. Het is gewoon compleet zinloos om in de GTR je versnellingsbak op 280 te hebben staan als je auto maar 230 haalt op de baan, bijvoorbeeld. Simpel gezegd zet je die extra km/u's die je niet gebruikt op deze manier om in meer acceleratie.

Downforce is een beetje experimenteren. Meer downforce = minder topsnelheid maar meer grip in bochten. Probeer de juiste balans te vinden per track. Bij de GTR heb ik zelf de downforce voor maximaal staan en achter minimaal.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Gimx adapter aan de praat gekregen en goed bevonden :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
LoadedBaton schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Misschien wachten tot je wind mee hebt op het rechte end ? >:)
Haha, en het rechte end de andere kant op dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Waarom dragen mensen handschoenen wanneer ze rijden met een stuurtje? (serieuze vraag)

Is het vanwege grap/zweethanden of om het stuur in goede conditie te houden? Of andere reden(en)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Homeland schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:31:
Waarom dragen mensen handschoenen wanneer ze rijden met een stuurtje? (serieuze vraag)

Is het vanwege grap/zweethanden of om het stuur in goede conditie te houden? Of andere reden(en)?
Voor als de pc in brand vliegt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:53
Homeland schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:31:

Tegen het zweet, alcantara kan beginnen stinken en/of afslijten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kronos1979
Brutale copy/paste van onze post op PSNracing.nl

Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtsport_banner.png

Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngGT Sport Seizoen #1
Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtlijn.png
Dit is het topic waar je jezelf aan kunt melden voor het eerste seizoen van GTsport georganiseerd door PSNracing.nl
We zullen op zondagavonden gaan rijden met de Gr.4 auto's op 6 verschillende circuits. Iedere race-avond zal bestaan uit een tweetal races voorafgegaan door een korte oefensessie.

Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngLobby Settings
De Lobby settings binnen GTsport zijn erg uitgebreid. Deze zijn terug te vinden in onze Topic "Lobby Settings GTsport League".
In dat topic kun je ook je feedback geven mocht je willen dat we bepaalde settings veranderen voor toekomstige races.

Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngKalender

Datum: Zondag 12 november 2017
Tijdstip: 20:00
Circuit: Alsace Village

Datum: Zondag 19 november 2017
Circuit: Brands Hatch Grand Prix Circuit

Datum: Zondag 26 november 2017
Circuit: Autodrome Lago Maggiore

Datum: Zondag 3 december 2017
Circuit: Nurburgring GP

Datum: Zondag 10 december 2017
Circuit: Dragon Trail Seaside II

Datum: Zondag 17 december 2017
Circuit: Mount Panorama Motor Racing Circuit

Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngTijdstippen
We zullen twee korte races houden van ongeveer 20-30 minuten (afhankelijk van hoe snel we rijden) voorafgegaan door een oefensessie van 10 minuten. Deze oefensessie zal dan ook de startpositie bepalen.
Ieder event zal starten om 20:00. De lobby zal ongeveer 10 minuten van te voren geopend zijn.
Er is geen mogelijkheid om mensen uit te nodigen; dus zoek naar PSNracing of selecteer Lobby van vrienden in je zoekscherm.
Partychat is maar beperkt tot 8 mensen (PSN party); dus een aantal van ons zullen een eigen party moeten starten of zonder party moeten racen. Belangrijke mededelingen dienen dan ook altijd via de ingame type chat gedaan te worden.

Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngPuntentelling
P1 - 25 punten
P2 - 20 punten
P3 - 16 punten
P4 - 13 punten
P5 - 11 punten
P6 - 10 punten
P7 - 9 punten
P8 - 8 punten
P9 - 7 punten
P10 - 6 punten
P11 - 5 punten
P12 - 4 punten
P13 - 3 punten
P14 - 2 punten
P15 - 1 punten

We rijden op basis van de beste 10 resultaten van de 12 races die we rijden. Op deze manier kunnen mensen races missen zonder dat ze direct uitgesloten raken voor het kampioenschap. Bij een gelijke eindstand zullen de meeste overwinningen tellen gevolgd door de meeste tweede plaatsen etc.

Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngInschrijven
Bij je aanmelding is het belangrijk dat je vermeldt met welke auto je het seizoen gaat rijden.
We bemoedigen het gebruik van een eigen livery; probeer deze gedurende het seizoen herkenbaar te houden voor anderen!

Aanmelden kan op de volgende manieren:

Via een reactie op deze post (PSNracing.nl of Tweakers.net)
Via een whatsapp bericht in de algemene GTracing groep (ben je nog geen lid stuur me een PM bij interesse)
Via een reactie op PSN

Afbeeldingslocatie: http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngDeelnemers
1. RobinNova

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romen-t
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-08 12:14
Wanneer komt de tweakers review over GT sport uit? zit al een tijdje met smart te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
romen-t schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:47:
Wanneer komt de tweakers review over GT sport uit? zit al een tijdje met smart te wachten :)
ralph075 in "[PS4] Gran Turismo Sport"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_VH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Vind ik redelijk vreemd. Is toch één van DE games van het jaar op racing gebied...

Zat er ook al tijdje op te wachten. :(

PSN: Rob_VH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Rob_VH schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

Vind ik redelijk vreemd. Is toch één van DE games van het jaar op racing gebied...

Zat er ook al tijdje op te wachten. :(
Vond ik ook, vandaar ook dat ik het maar even had gevraagd bij @Tweakjur. Er komt deze periode simpelweg teveel uit om alles te kunnen reviewen. Bijzonder spijtig dat GT Sport hierdoor dan geslachtofferd is in de reviews.

Maar ja, ergens moeten er keuzes gemaakt worden.... Dat het een keuze is die wij graag anders hadden gezien, daar is helaas weinig aan te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Niet mijn video maar broertje stuurde deze.
Is een hele goede tune waarmee ik zelfs paar 100ste sneller ben dan met de scirocco.
Doe nu een 1:42.534 ermee.
En in een sport modus event een 1:42.616
Echt ding rijd zalig!!! Zelfs zonder traction control.
Nu al meerdere races op rij in sport modus mee gewonnen.
En leuk dat je nu met een andere auto mee kan doen ipv de scirocco of gtr, die toch behoorlijk uit balans zijn tov de meeste autos. Die balance of performance is soms best uit "balans"..

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 30-10-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:10
Kan je auto's eigenlijk tunen voor missions?

PSN: Maichel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

ralph075 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Vond ik ook, vandaar ook dat ik het maar even had gevraagd bij @Tweakjur. Er komt deze periode simpelweg teveel uit om alles te kunnen reviewen. Bijzonder spijtig dat GT Sport hierdoor dan geslachtofferd is in de reviews.

Maar ja, ergens moeten er keuzes gemaakt worden.... Dat het een keuze is die wij graag anders hadden gezien, daar is helaas weinig aan te doen.
Zeker bij wat serieuzere racegames vind ik het nog maar de vraag of je met smart moet zitten wachten op de review van een mainstream reviewer. Zie bijvoorbeeld de Project Cars 2 review hier op Tweakers waar vrij duidelijk uit blijkt dat de reviewer niet echt bedreven is in het racen en niet echt verstand lijkt te hebben van (sim)racen in het algemeen en wat daar zoal bij komt kijken. Dat is echt helemaal niet erg hoor, maar volgens mij vraagt een (sim)racegame een iets andere benadering en wat meer expertise dan de gemiddelde Assassin's Creed game of shooter.
Misschien klinkt het een tikkeltje elitair want zijn natuurlijk ook mensen die racegames als dit puur casual willen spelen maar volgens mij is zowel een GT Sport als games als Project Cars etc. daar niet echt voor gemaakt. Helaas, overigens.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo damn heb net een 1:42.067 neergezet met die tune die ik vanmiddag postte.
Net 2 races gedaan. 2x gewonnen en vanaf pole gestart maar geen snelste ronde gehaald.
Met die viper is het moeilijk snel rijden, en dan ineens lukt het en dan bam in de 1:42.
Maar staat dan bij mij teveel druk op en kan dan niet constant rijden.
Reed als snelste in de 2 races een 1:42.9, waar de snelste lap een 1:42.7van iemand anders was.
Maar won wel en was erg fijn gevoel haha.
Met mn viper tegen al die gtr's en scirocco's haha.
Altijd leuk om iets anders te doen dan de menigte, en dan toch winnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Ik kom niet verder dan 1:49 met mijn Nissan GT-R. Versnellingsbak op 240 gezet, rij de rondes perfect. Maar sneller lukt nog niet echt. Iemand tips? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Eindelijk Nordschleife hotlap op Gold in Circuit Experience!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleeon schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:29:
Ik kom niet verder dan 1:49 met mijn Nissan GT-R. Versnellingsbak op 240 gezet, rij de rondes perfect. Maar sneller lukt nog niet echt. Iemand tips? ;)
Deze videolink is al eerder op dit forum gedeeld. Succes!

YouTube: GT Sport - GUIDE For Faster Lap Times (Kyoto Driving Park)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Ja, die had ik gezien. Maar zal wel aan mijn skills liggen dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verder moet ik erg wennen aan de ideale racelijn. normaal had je een racelijn die rood kleurde bij het afremmen. maar nu heeft de ideale lijn dezelfde kleur.

in plaats daarvan krijg je de waarschuwing remmen in beeld bij een bocht. ik raak zo vaak naast de baan en ik moet hier erg aan wennen.

verder is de time trial bij mij echt niet te doen. ik raak steeds naast de baan. ik speel met controller en G29 racestuur. terwijl echte races werken veel beter met de besturing. time trial is bij mij echt niet te doen met de besturing terwijl echte races werkt de besturing een stuk beter.

ik had echt liever een racelijn gehad die rood kleurde bij het afremmen bij een bocht. nu komt er een waarschuwing remmen in beeld.

verstuurd vanaf mijn iphone

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Tsja, oefenen.

Verstuurd vanaf mijn broodrooster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:55:
verder is de time trial bij mij echt niet te doen. ik raak steeds naast de baan. ik speel met controller en G29 racestuur. terwijl echte races werken veel beter met de besturing. time trial is bij mij echt niet te doen met de besturing terwijl echte races werkt de besturing een stuk beter.

ik had echt liever een racelijn gehad die rood kleurde bij het afremmen bij een bocht. nu komt er een waarschuwing remmen in beeld.
De feature Circuit Experience is er niet voor niks!

Oefenen, oefenen, oefenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
Voxalizer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:33:
[...]

De feature Circuit Experience is er niet voor niks!

Oefenen, oefenen, oefenen.
Ik heb nog bijna niks anders gedaan... Heerlijk skills oefenen zonder dat een duitser mij de hele tijd van de baan beukt (dat is mijn ervaring zover met online)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Gisteravond 3x de oval gedaan in de Atenza en dat was clean rijden hoor, Safety Rating B. Ik vind het tot nu toe goed te doen online.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:07

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Er zijn weer nieuwe daily races oa gr 4 lago maggiore en gr 3 op suzuka. Kom zo snel niet verder dan 2:09 op suzuka. Zou me niet verbazen als de goeie onder ons straks onder de 2 min rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 15:40
2 reversed tracks? Really? Pfff dat vind ik echt 1 van de gaarste dingen in race games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Iemand anders ook zoveel last van het uitdelen van onnodige en irritante straffen door de game? Wordt je van achteren gebeukt, vlieg je van de baan, verlies je meerdere plekken, krijg je en SB-straf en een tijdstraf... Daarnaast weet je ook niet eens of degene die je geramd heeft straf heeft gekregen en in 9 van de 10 gevallen ligt hij nog voor je ook omdat hij er veel minder last van heeft dan jij zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 15:38

Tweakjur

Redacteur
ralph075 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Tsja, het is helaas niet anders. Ik heb Project Cars 2, F1 en Forza wel gedaan, dus deze hoort er imo absoluut ook bij. Maar helaas verschenen/verschijnen deze weken oa Call of Duty, Assassins Creed, South Park, Wolfenstein, Xbox One X en ga zo maar door. Onhandige timing. Voor Need for Speed zou mogelijk hetzelfde kunnen gaan gelden...

We doen meestal in december wel een round-up van games die we in een eerder stadium niet hebben kunnen doen. GT Sport (en bijv ook Warhammer Total War 2) zullen daar dan zeker een plaatsje in krijgen.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakjur schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Tsja, het is helaas niet anders. Ik heb Project Cars 2, F1 en Forza wel gedaan, dus deze hoort er imo absoluut ook bij. Maar helaas verschenen/verschijnen deze weken oa Call of Duty, Assassins Creed, South Park, Wolfenstein, Xbox One X en ga zo maar door. Onhandige timing. Voor Need for Speed zou mogelijk hetzelfde kunnen gaan gelden...

We doen meestal in december wel een round-up van games die we in een eerder stadium niet hebben kunnen doen. GT Sport (en bijv ook Warhammer Total War 2) zullen daar dan zeker een plaatsje in krijgen.
Of je doet het goed en doet een review nadat de game echt veel uren gespeeld is. Deze game moet echt veel uren gespeeld zijn online om er een goed oordeel over te vellen.
Dus een review paar weken na release had prima geweest.
Niet zoals alle andere reviewers gedaan hebben na een paar uur een cijfer erop knallen.
Maar zie in die lijst zo een aantal dingen die makkelijk geslachtofferd hadden kunnen worden voor deze game review...
Maja een cod of een assasins creed heeft blijkbaar voorkeur... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Inmiddels al een paar dagen 100% op goud en begonnen aan Sport mode. Vanochtend 5e overwinning behaald en gepromoveerd naar D en A.

Achteraf jammer dat de mission races vaak de rubberband mode aan hadden staan, doe nu custom races waar je alles naar smaak kunt instellen en dan krijg je al snel vette races met AI die best leuk racen.

Alleen, de settings die ik dan aanpas blijven nooit bewaard, bjj elke nieuwe custom race steeds weer alles opnieuw instellen is een beetje onhandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
v8power67 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:01:
[...]
Maar zie in die lijst zo een aantal dingen die makkelijk geslachtofferd hadden kunnen worden voor deze game review...
Maja een cod of een assasins creed heeft blijkbaar voorkeur... 8)7
Dat is jouw mening. Feit is dat CoD en AC veel populairder zijn en dus relevanter voor de frontpage. Dat jij ze niet leuk vindt, maakt daarbij minder uit. >:) ;)

Vergeet ook niet dat GT Sport een platform-exclusive is, en CoD en AC beide voor minstens 3 platforms uitkomen. Dat vergroot ook het aantal mensen dat interesse heeft in die games ten opzichte van GT Sport.

[ Voor 18% gewijzigd door Tweakjur op 31-10-2017 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Tweakjur schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:23:
[...]

Vergeet ook niet dat GT Sport een platform-exclusive is, en CoD en AC beide voor minstens 3 platforms uitkomen. Dat vergroot ook het aantal mensen dat interesse heeft in die games ten opzichte van GT Sport.
M.i. een drogreden, aangezien de PS4 na de PC de grootste platform/aanhang heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mja idd, alsof gt sport geen publiek heeft. Spel verkoopt gewoon heel goed op moment.

Maar on a side note, mileage store is bijgewerkt met nieuwe autos en velgen en kleuren.
3

2

1

Erg mooi spul weer !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:55
Trent900 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

M.i. een drogreden, aangezien de PS4 na de PC de grootste platform/aanhang heeft.
Dat doet toch niks af aan het feit dat die andere games in aantallen beter zullen verkopen dan gt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Dat doet toch niks af aan het feit dat die andere games in aantallen beter zullen verkopen dan gt?
Gt5 verkocht 11 miljoen keer.
Gt6 6miljoen keer op ps3 en dit tijdens launch van ps4.
Dus Gt games hebben potentie veel te verkopen.
Denk meer dat persoonlijke voorkeur is van reviewers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:59:
Maar on a side note, mileage store is bijgewerkt met nieuwe autos
Vette bakkies! Zometeen gelijk allebei even aanschaffen :)
Stickers, velgen en kleuren koop ik eigenlijk nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

De juiste en misschien wat cynische manier om ernaar te kijken is dat COD en Assassin's Creed populairder zijn, dus meer clicks en dus meer advertentie inkomsten genereren. GT Sport is een niche product en is dus niet interessant genoeg.

Leve de adblocker, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:15:
[...]

Vette bakkies! Zometeen gelijk allebei even aanschaffen :)
Stickers, velgen en kleuren koop ik eigenlijk nooit.
Nou ik wel hoor :P geniet echt van de livery editor en de velgen en kleuren maken het dan helemaal af.
Had 20000 maar nu nog maar 4900 mileage punten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
ChrisLNFF schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Dat zal best, maar dat betekent dus ook gelijk maar dat andere platformen niet interessant genoeg zijn?

Motorsport is momenteel hotter than ever hier in NL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
v8power67 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

Gt5 verkocht 11 miljoen keer.
Gt6 6miljoen keer op ps3 en dit tijdens launch van ps4.
Dus Gt games hebben potentie veel te verkopen.
Denk meer dat persoonlijke voorkeur is van reviewers.
Dude, ik heb letterlijk gezegd dat ik elke andere racegame al heb gedaan en uitgelegd dat we andere games verkiezen boven GT Sport. En dan is jouw reactie 'ik denk dat ie liegt'..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakjur schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Dude, ik heb letterlijk gezegd dat ik elke andere racegame al heb gedaan en uitgelegd dat we andere games verkiezen boven GT Sport. En dan is jouw reactie 'ik denk dat ie liegt'..?
Het feit dat er niet eens aan gewerkt wordt, desnoods op achtergrond vind ik gewoon verdacht. Kan je zeggen wat je wilt.
Gt sport is gewoon een grote release, en dan hellemaal geen review is gewoon raar.
Weet bijna zeker zou de release date van forza met gt sport gewisseld worden zou je die toch wel reviewen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:55:
Tip: zet de cone markers aan en de waarschuwing "remmen" uit.
Zo kun je je meer focussen op de baan ipv afgeleid te worden door in beeld verschijnende teksten.
En zoals al gezegd is: duik de single player in (driving school en circuit experiences), daar kun je veel van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
v8power67 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Het feit dat er niet eens aan gewerkt wordt, desnoods op achtergrond vind ik gewoon verdacht. Kan je zeggen wat je wilt.
Gt sport is gewoon een grote release, en dan hellemaal geen review is gewoon raar.
Nee helemaal niet, tweakers is toch echt oorspronkelijk vooral PC gerelateerd en zijn games altijd bijzaak geweest op voorpagina.

Kan jij het "verdacht" vinden dat er nog geen tijd is gestopt in GT, maar zegt meer over jou ideeën dan over waar tweakers voor staat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
v8power67 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Weet bijna zeker zou de release date van forza met gt sport gewisseld worden zou je die toch wel reviewen.
Ik werk momenteel aan Assassins Creed en CoD, die komen beide deze week online. Hoe zou ik precies op de achtergrond aan iets anders moeten werken? Mijn dagen hebben ook maar 24 uur he, en Paul en ik zijn maar met zijn tweeën (gamesites hebben grote groepen freelancers en kunnen daarom veel meer games oppakken dan wij), dus dat er keuzes gemaakt moeten worden is logisch. Dat jij het dan meteen 'verdacht' vindt, vind ik jammer. Getuigt niet van veel respect richting de redactie en wat we allemaal maken, temeer omdat ik wel de moeite neem om hier uit te leggen waarom die review er (voorlopig) niet komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakjur schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:00:
[...]

Ik werk momenteel aan Assassins Creed en CoD, die komen beide deze week online. Hoe zou ik precies op de achtergrond aan iets anders moeten werken? Mijn dagen hebben ook maar 24 uur he, en Paul en ik zijn maar met zijn tweeën (gamesites hebben grote groepen freelancers en kunnen daarom veel meer games oppakken dan wij), dus dat er keuzes gemaakt moeten worden is logisch. Dat jij het dan meteen 'verdacht' vindt, vind ik jammer. Getuigt niet van veel respect richting de redactie en wat we allemaal maken, temeer omdat ik wel de moeite neem om hier uit te leggen waarom die review er (voorlopig) niet komt.
Prima. En dat respect weer erbij gehaald wordt.. jammer. Heeft er niks mee te maken vind ik maar goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:55
Komt op mij allemaal over als drammende fanboys. ‘Ons’ spel krijgt geen review en andere games wel. Als er dan prima argumenten op tafel komen nog steeds verongelijkt zijn. Komop zeg.

Nou goed, hier een beknopte review:

Grafisch sterk, goede physics en de auto’s rijden prima. Nadelen zijn de, ivm andere racegames, beperkte content. Wat het spel doet, doet het goed. Cijfer: tussen de 7,5 en 8,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:15:
Komt op mij allemaal over als drammende fanboys. ‘Ons’ spel krijgt geen review en andere games wel. Als er dan prima argumenten op tafel komen nog steeds verongelijkt zijn. Komop zeg.

Nou goed, hier een beknopte review:

Grafisch sterk, goede physics en de auto’s rijden prima. Nadelen zijn de, ivm andere racegames, beperkte content. Wat het spel doet, doet het goed. Cijfer: tussen de 7,5 en 8,5.
Mag er toch gewoon niet mee eens zijn. Niks met fanboys etc te maken, kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Inderdaad wat maakt een review ook uit. Denk dat velen hier de game in handen hebben en zich al een aardig beeld hebben gevormd. Op metacritic krijgt de game gemiddeld een 7,6. Normaal gesproken zou ik puur op basis van reviews deze game dan niet kopen. Gelukkig zag ik hem op marktplaats en nu ben ik blij dat ik hem toch heb gekocht want ik vermaak me er prima mee. Het heeft wat tijd nodig om de game te gaan waarderen, in mijn geval bv te wennen aan de besturing als je project cars gewent bent. Inmiddels heb ik mijn eigen mening kunnen vormen en zou ik de game met zeker een 8,5 waarderen. Na een klein jaar stof happen wordt mijn playseat met stuurtje weer volop gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie heeft het verzonnen om lago maggiore reversed te doen. Hele flow uit het circuit.
Deze slaan we dus over...
Kansloos gewoon die reversed circuits werken vaak echt voor geen meter..
Gelukkig zijn daily races vanaf vandaag echt "daily"....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Don't quit your day job, @ChrisLNFF :-)

Had eerlijk gezegd om een aantal redenen wel een review verwacht. GT is toch een behoorlijke franchise en helemaal nu Maxie het lekker doet, simracen steeds populairder wordt en GT Sport ook nog eens een esport-link heeft met de FIA had dit ook voor gamers die niet zo bekend zijn met racegames een interessante review kunnen zijn.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:15:
Komt hij weer met z'n "beperkte content" review hoor :P
Tweakarim schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:20:
Op metacritic krijgt de game gemiddeld een 7,6. Normaal gesproken zou ik puur op basis van reviews deze game dan niet kopen.
Offtopic maar dit vind ik heel apart, je bepaalt toch zelf of je een game leuk vindt?
Meningen van anderen zijn leuk maar jouw eigen mening is uiteindelijk degene die telt.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Rivanov schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:34:
Eindelijk Nordschleife hotlap op Gold in Circuit Experience!
En dan zie je anderen in denranglijst die 15 seconden sneller zijn. :'(

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:30:
[...]

En dan zie je anderen in denranglijst die 15 seconden sneller zijn. :'(
Op een afstand van 20km vind ik het best netjes om maar 15 seconden achter de top te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neeeee..... Ook Kyoto is reversed...
Nou 2 van mn favo circuits nu gewoon onspeelbaar in sport...
Why PD ?? Whhhyyyy??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

dvdkiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

[...]

Offtopic maar dit vind ik heel apart, je bepaalt toch zelf of je een game leuk vindt?
Meningen van anderen zijn leuk maar jouw eigen mening is uiteindelijk degene die telt.
Misschien ben ik dan apart aangezien ik inderdaad mede op basis van reviews vaak beslis al dan niet een game aan te schaffen. Stel er komt een game uit waar ik erg op zat te wachten die vervolgens slechte reviews krijgt dan is de kans groot dat deze niet in huis komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
ralph075 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Op een afstand van 20km vind ik het best netjes om maar 15 seconden achter de top te zitten.
Was ook maar een random getal hoor. ;) Ik zit volgens mij rond de 20 seconden met een paar seconden onder goud. Ik had trouwens meer moeite met een paar andere gouden medailles van die track. Ik kom soms niet in de flow als je een bocht opnieuw moet proberen. En dan ga je dingen forceren.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Persoonlijk geef ik niks om reviews, maar ik vind het wel jammer als mensen door het ontbreken ervan een toffe racegame missen of deze juist kopen met de verkeerde verwachtingen. Want dat kan echt wel een ding zijn bij GT Sport. GT Sport kopen en een klassieke autoverzamelpornosundaycupfiatpandaupgradesimulator verwachten en vervolgens in een online racer terecht komen.
Maar goed, aan de andere kant kun je je ook afvragen of die mensen niet wat vaker onder die steen vandaan moeten komen en wat research moeten doen voor ze iets kopen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:59:
Mja idd, alsof gt sport geen publiek heeft. Spel verkoopt gewoon heel goed op moment.

Maar on a side note, mileage store is bijgewerkt met nieuwe autos en velgen en kleuren.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Erg mooi spul weer !!!
AMG Safety Car!

/me begint rondjes te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kyoyo reverse met de TT is andere koek dan met de GT-R :P
Heb er nu na 2 kwali sessies een 1:59.752 uit, er zitten enkele hele vervelende bochten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:21:
Kyoyo reverse met de TT is andere koek dan met de GT-R :P
Heb er nu na 2 kwali sessies een 1:59.752 uit, er zitten enkele hele vervelende bochten in.
Ja tis gewoon k.u.t nu... Ben lekker.suzuka gaan doen.
3n nu een lobby open gegooid op kyoto met de goeie richting ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*edit
1:58.868

Ik vind 'm wel leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://www.pistonheads.c...sp?h=0&f=47&t=1703997&i=0
Gran Turismo are there today and they are lazering my Lamborghini tractor for their next game. It’s a hidden bonus track or something, I don’t know I don’t play computer games. Franco messaged me this morning to update me about my LFA and the tractor.
Afbeeldingslocatie: https://thumbsnap.com/s/AtWqsC5K.png?1031

Geen idee of het klopt maar mogelijk worden bij Joe Macari (autodealer in Londen) auto's gescand voor Gran Turismo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Voor de mensen die de game nog niet hebben. Ik heb hem net kunnen aanschaffen bij intertoys voor 44,99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:42
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

De content is ook ontzettend beperkt als je het gaat vergelijken met een game als Forza 7 of Project Cars 2.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Uffeltje schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:04:
[...]

De content is ook ontzettend beperkt als je het gaat vergelijken met een game als Forza 7 of Project Cars 2.
absoluut waar.

Dat ik hem met korting heb kunnen halen was voor mij doorslaggevend. Voor dat bedrag wil ik hem wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:04:
[...]

Het was een grapje...

Het is een game die heel anders opgezet is dan Forza of pCars, stop dan ook met 'm daarmee te vergelijken.
GT5 had 1000+ auto's, véééél meer dan Forza en pCars :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 19:04
Mick3112 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:01:
Voor de mensen die de game nog niet hebben. Ik heb hem net kunnen aanschaffen bij intertoys voor 44,99.
Thanks for the tip! Zojuist besteld d:)b

PSN: breminem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:39:
Neeeee..... Ook Kyoto is reversed...
Nou 2 van mn favo circuits nu gewoon onspeelbaar in sport...
Why PD ?? Whhhyyyy??? :(
Reversed tracks zijn waardeloos. Reden is natuurlijk dat alle circuits nu wel zijn geweest tijdens de daily races ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Oef zojuist mijn eerste overwinning op Suzuka in een Gr.3 auto door mijn vingers zien slippen. Helaas foutje gemaakt in 4e ronde en koppositie verloren. Kwam op het laatst nog heel dicht bij terug vanaf P2, maar verbaasde me hoe weinig grip ik nog over had. Had nog niet eerder een 8 ronde race gedaan in GT Sport, maar het was vanaf ronde 5/6 echt alleen nog maar glibberen en glijden in mijn Audi R8. Is dat normaal? Kan ik daar nog wat aan doen door met meer downforce te rijden? Verloor in de laatste ronde in bijna elke bocht de controle over de auto. Ook als ik voor mijn gevoel al met aanzienlijk minder hoge snelheid instuurde. Ter vergelijk in F1 2017 heb ik in 25% races nog niet zo een groot verschil gevoelt qua grip.

Maar wel een faire race bijna zonder beuken en dan moet ik zeggen is het online gebeuren toch wel echt gaaf.
Pagina: 1 ... 22 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing