Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Trent900 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:19:
[...]

Meeste van je "settings' kloppen, maar kan veel makkelijker.

In plaats van laps kun je endurance instellen, bijv 20 minuten. Ik kies zelf een Mazda N100 en zet de tegenstander op Gr. 1 (dus een 1 opponent race).

Start de race en rij 95% van de eerste ronde, parkeer de auto vlak voor de finishlijn met de e-brake aan de binnenzijde van de baan en wacht tot de 20 minuten over zijn. Daarna finish je en krijg je 177k credits (incl. clean race bonus).

Handig, kan je in de tussentijd afwassen en stofzuigen 8)
Kan nog beter!

Boost -> off
Opponent difficulty -> Professional

En daarmee zit je al op Cr. 237.000 en 2.100 exp.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
dm-dutchman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:51:
Ik zit er toch aan te denken om een stuurtje te kopen, welke stuurtjes gebruiken jullie?
Zit hier met de zelfde vraag eigenlijk. Al beetje rondgekeken hier op GoT maar geen sluitend antwoord te vinden.

Ik zit te denken aan:
edit:

De T300RS GT valt eigenlijk af. met dat kleine prijs verschil beter een T500 denk ik dan?

Wie heeft sterke pro's en/of con's bij bovenstaande types?
Naast GT Sport, wil ik ook F1-2017 gaan doen ermee.

Waarbij ik het liefst onder de € 300,- zou willen blijven (dus de T500 moet wel hele sterke voordelen hebben).

Er komt namelijk ook nog een pricewatch: Wheel Stand Pro Thrustmaster T300RS/T150/TX/TMX Racing Wheel - DE... van ongeveer € 120,- bij.

Ik ga ervan uit dat het racen met stuur (na gewenning) vele malen beter zal gaan dan met een controller?

[ Voor 14% gewijzigd door mvrhrln op 25-10-2017 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
dm-dutchman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:51:
Ik zit er toch aan te denken om een stuurtje te kopen, welke stuurtjes gebruiken jullie?
Morgen krijg ik een G29 binnen, mocht ik eraan denken zal ik hier plaatsen hoe hij bevalt met GT Sport :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:42
Heb zelf een RS300 GT i.c.m. de door jou genoemde Wheelstand Pro. Bevalt me erg goed. :)

Of je er beter door gaat racen? Vast wel, maar niet heel veel beter. Gasten met controller kunnen net zo snel zijn, het gaat ook voor een groot gedeelte om het kiezen van de juiste racelijnen en dat gaat net zo goed met een controller.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
mvrhrln schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:43:
[...]

Zit hier met de zelfde vraag eigenlijk. Al beetje rondgekeken hier op GoT maar geen uitsluitend antwoord te vinden.

Ik zit te denken aan:
edit:

De T300RS GT valt eigenlijk af. met dat kleine prijs verschil beter een T500 denk ik dan?

Waarbij ik het liefst onder de € 300,- zou willen blijven (dus de T500 moet wel hele sterke voordelen hebben).

Er komt namelijk ook nog een pricewatch: Wheel Stand Pro Thrustmaster T300RS/T150/TX/TMX Racing Wheel - DE... van ongeveer € 120,- bij.

Ik ga ervan uit dat het racen met stuur (na gewenning) vele malen beter zal gaan dan met een controller?
Ik vind dit een erg goed en uitgebreid overzicht van stuurtjes voor de PS4 waarin ook de verschillen goed inzichtelijk worden gemaakt:

YouTube: 2017 PlayStation 4 Steering Wheel Buyers Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
-

[ Voor 100% gewijzigd door mvrhrln op 25-10-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 22:00
Ik rij met de G29 en die bevalt prima met zowel GT Sport als F12017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Uffeltje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:18:
Heb zelf een RS300 GT i.c.m. de door jou genoemde Wheelstand Pro. Bevalt me erg goed. :)

Of je er beter door gaat racen? Vast wel, maar niet heel veel beter. Gasten met controller kunnen net zo snel zijn, het gaat ook voor een groot gedeelte om het kiezen van de juiste racelijnen en dat gaat net zo goed met een controller.
Wij hebben onderling vastgesteld dat het vrijwel niet uit maakt. Als mn maatje met joystick speelt zijn we op de honderste seconde vrijwel gelijk in de rijbewijzen en missies. En mét stuurtje (hij is daar erg ervaren mee) heeft hij soms een voordeel van 0,001 op mij, maar soms ben ik met joystick weer eenzelfde tijd sneller.

Dat het met zijn Playseat nóg leuker is, dat is zeker.
Maar het is het mij niet waard om het gevaarte in de kamer te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
[...]

Zit hier met de zelfde vraag eigenlijk. Al beetje rondgekeken hier op GoT maar geen sluitend antwoord te vinden.

Ik zit te denken aan:
edit:

Ik heb toevallige deze zoektocht net afgesloten. Ik ben voor de T300 RS GT Edition gegaan icm een Wheel Stand Pro Deluxe V2. De afweging is vooral dat de Logitech G29 er best fancy uit ziet en dat deze standaard erg goed pedalen heeft, plus een leuke prijs. De FFB wordt aangedreven door tandwielen en geen riem, dat geeft wat meer geluid. De T150 vond ik niet zo lekker vasthouden, voelden erg goedkoop en de FFB is wat minder (duidelijk merkbaar). De T300 RS is qua stuur goed (FFB met riem, weinig geluid en erg soepel). Het stuur voelt ietsjes minder dan de G29, maar toch heeft ie een zeer goede grip. De pedalen van de standaard set zijn alleen ruk. Ik lees alleen maar problemen. De GT editie heeft de T3PA pedalen erbij en deze zijn zeer goed en voelen ook erg robuust aan.
Ik ben toch voor de T300 RS GT gegaan aangezien ik een goed stuur wil en als ik dan toch aardig wat geld uitgeef, wil ik ook waar voor mijn geld.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
V3g3ta schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:35:
[...]

Kan nog beter!

Boost -> off
Opponent difficulty -> Professional

En daarmee zit je al op Cr. 237.000 en 2.100 exp.
Dat is vreemd, die settings hanteerde ik al en kom niet verder dan 177K (2e plek)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Zoooo 1 mln zuurverdiend credits voor de Mini gedokt krijg ik er niet eens een cockpit view bij! :')

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:00
[...]

Ik zit te denken aan:
edit:

Ik heb zelf vorige week een Thrustmaster T500 RS + Gaming stoel aangeschaft bij CoolBlue (combi deal). En ik moet zeggen, het bevalt goed! Het rijden gaat me zo een stuk beter af, beter dan met een controller (ook al ben ik nog een rookie in het racen).

Leg gewoon een paar euro's bij en ga voor de T500! Vooral de pedalen maken het verschil. Daarnaast is het ook nog eens mooi meegenomen dat je de stuur kan vervangen door een ander exemplaar, zoals een F1 racewheel!

Mochten mensen in de buurt van Apeldoorn wonen en het bovenstaande willen testen, stuur me een DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
De t3pa pro pedalen (van de 500 set) passen die eigenlijk wel fatsoenlijk op een playseat evolution?
Aangezien dit een behoorlijk stuk zwaarder is dan de originele plastic rommel die je bij de t300 krijgt. (die ik heb)

[ Voor 5% gewijzigd door smokeintheface op 26-10-2017 11:56 ]

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
smokeintheface schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:38:
De t3pa pro pedalen (van de 500 set) passen die eigenlijk wel fatsoenlijk op een playseat evolution?
Aangezien dit een behoorlijk stuk zwaarder is dan de originele plastic rommel die je bij de t300 krijgt. (die ik heb)
Op een Playseat Challenge heb ik er geen problemen mee, de T3PA Pro pedalen. Volgens mij is een Evolution wat degelijker/steviger dan een Challenge, dus zou wel moeten kunnen (dit baseer ik enkel op aannames, dus geen garantie ;) )
console schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:01:
[...]
Leg gewoon een paar euro's bij en ga voor de T500! Vooral de pedalen maken het verschil. Daarnaast is het ook nog eens mooi meegenomen dat je de stuur kan vervangen door een ander exemplaar, zoals een F1 racewheel!
Andere stuurtjes werken ook prima op de T300, ik rijd zelf met een (erg fijn) alcantra F599XX Evo stuur op de T300.

[ Voor 27% gewijzigd door ralph075 op 26-10-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
[quote]ralph075 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

Op een Playseat Challenge heb ik er geen problemen mee, de T3PA Pro pedalen. Volgens mij is een Evolution wat degelijker/steviger dan een Challenge, dus zou wel moeten kunnen (dit baseer ik enkel op aannames, dus geen garantie ;) )

Als hij past op een Challenge zal het op een Evolution ook wel lukken ;)
Bedankt voor je antwoord!
Dan ga ik hem gewoon bestellen :)

[ Voor 3% gewijzigd door smokeintheface op 26-10-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Voor degene die het spel nog moeten kopen; scherpe aanbieding in the UK. Incl. verzendkosten naar NL rond de €42,50 (afhankelijk van de wisselkoers).

https://www.mydealz.de/de...ion-ps4-fur-42eur-1063078

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zonet voor het eerst echt eens wat daily races gedaan, wat is dat tof! :)
Eerst op de oval: gelijk pole en winst. Maar wat saai...
Toen Kyoto: eerste race gelijk pole en winst. Maar wat tof!
Daarna nog 4 races op Kyoto gedaan en ook die waren erg leuk; er werd leuk gevochten, er werd behoorlijk netjes en sportief gereden en het was soms behoorlijk close. Soms wat rare penalties maar ach.
Van deze 6 races 2x pole en 3x winst gepakt, zo komen we ooit wel aan die 91 wins :+
Snelste kwali tijd nu 1:46.002, en dan zie je dat er ook lui zijn die 1:43.xxx rijden :/
smokeintheface schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:38:
Bij mij pasten ze niet op de originele bevestiging. Ik heb er bij playseat.nl een aparte pedalenplaat voor moeten aanschaffen.
Nu kan het komen omdat ik de Evolution al een tijdje had staan en daar een oudere plaat op zat, wellicht dat ze nu standaard met deze nieuwe pedalenplaat komen. Dat laatste lijkt op de foto's het geval.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
dvdkiwi schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:44:

[...]

Bij mij pasten ze niet op de originele bevestiging. Ik heb er bij playseat.nl een aparte pedalenplaat voor moeten aanschaffen.
Nu kan het komen omdat ik de Evolution al een tijdje had staan en daar een oudere plaat op zat, wellicht dat ze nu standaard met deze nieuwe pedalenplaat komen. Dat laatste lijkt op de foto's het geval.
Ik hem mijn playseat nu ongeveer een klein jaartje of 2 denk ik zo.
Mocht het niet passen kan ik dus iig nog wel zo'n andere plaat ervoor kopen.
Ook jij bedankt voor je antwoord!

btw tevreden over de pedalen? (denk het wel als ik alle reviews zo lees op inet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smokeintheface schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:58:
[...]
btw tevreden over de pedalen? (denk het wel als ik alle reviews zo lees op inet)
Jazeker! Heb ze hangend gemonteerd, rijdt erg prima :)
Hiervoor heb ik een (plastiek) G25 gehad, dit is toch wel even andere koek. Ik zou niet anders meer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nieuwe dag, frisse moed weer online spelen: drama potjes. Mensen die op je inbeuken, voor je gaan slingeren zodat je er net niet langs kan (oval racing) etc. Op een recht stuk, net iets meer snelheid en de persoon naast me gooit z;n auto naar rechts, ik klap in de vangrail, -2.00 seconde penaly en -SR.
Fijn hoor dit spel, werkt erg goed...., probeer je nog zo netjes te rijden en ben je nog het slachtoffer van kansloze debielen die je hele potje verzieken.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smokeintheface
dvdkiwi schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:01:
[...]

Jazeker! Heb ze hangend gemonteerd, rijdt erg prima :)
Hiervoor heb ik een (plastiek) G25 gehad, dit is toch wel even andere koek. Ik zou niet anders meer willen.
Nu ben ik helemaal om, ik heb ze net besteld :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 07:16

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik probeer de ovals altijd te vermijden online. Een klein foutje (bewust of onbewust) zorgt daar al voor vervelende situaties. Kijk maar naar de echte Nascar races, daar probeert men niet moedwillig een ander eraf te rijden of de muur te raken. Ongelukken zitten daar in een klein hoekje met alle gevolgen van dien.

Indien je een stuur hebt en hoge ratings dan is de kans wat groter dat je een clean race kan verwachten, maar op een oval blijft het behelpen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ovals rijden kan juist leuk zijn maar blijkbaar is dat niet mogelijk in een online race spel en krijg je alleen maar fcking debielen. Inderdaad kun je inderdaad geen normale race verwachten. GT Sport "the real deal" yup , zo zie ik ze inderdaad ook in het echt racen, overal tegenaan botsen, slingeren, beuken, ga zo maar door... Gruwelijke deceptie is dit spel op het online vlak. Gelukkig ligt de focus op online.... :')

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 26-10-2017 16:02 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Fietsbel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:00:
Ovals rijden kan juist leuk zijn maar blijkbaar is dat niet mogelijk in een online race spel en krijg je alleen maar fcking debielen. Inderdaad kun je inderdaad geen normale race verwachten. GT Sport "the real deal" yup , zo zie ik ze inderdaad ook in het echt racen, overal tegenaan botsen, slingeren, beuken, ga zo maar door... Gruwelijke deceptie is dit spel op het online vlak.
Die ovals moet je vermijden zolang je een lage SR hebt. Circuits werken ook op lage SR een stuk beter en zijn een goede manier om een hogere SR te krijgen. Ik heb betere online races in GT Sport dan ik ooit heb gehad in andere racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Fietsbel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:00:
Ovals rijden kan juist leuk zijn maar blijkbaar is dat niet mogelijk in een online race spel en krijg je alleen maar fcking debielen. Inderdaad kun je inderdaad geen normale race verwachten. GT Sport "the real deal" yup , zo zie ik ze inderdaad ook in het echt racen, overal tegenaan botsen, slingeren, beuken, ga zo maar door... Gruwelijke deceptie is dit spel op het online vlak. Gelukkig ligt de focus op online.... :')
x2, ben helaas ook gestopt met de online races. Probeer al meerdere races netjes (achteraan) te rijden maar anderen zitten er bewust te beuken waardoor ik ook een lagere SR krijg.
Ik hoop dat ze hier iets op verzinnen, en probeer het over een maandje ofzo nog eens hopend op een update. Tot die tijd lekker offline rijden en mijn eigen rondetijden verbeteren dmv timetrials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hebben ze dan geen brackets waarin je geplaatst wordt of ghost-only races?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meer mensen waar hun clean races en login achievment bugged zijn ? Blijft zeggen dat ik binnenkort die login bonus haal maar ben al.2 logins voorbij de grens van achievment..
En heb al.meerdere sport modus races clean gereden want kreeg ook de clean race bonus. Maar blijft op 2 staan bij achievments.

Verder 11 races gedaan nu, waarvan 5 overwinningen, en 7x fastest lap, en 9x pole position.
En heb net een 1:43.9 neergezet met mn evo x op kyoto.
Heb wel ondrrhand een en ander aan de auto afgesteld.
Downforce voor hoger achter lager(want 4wd).
Versnellingsbak afgesteld voor die slinger bochten dat ik perfect uitkom. Tcs uit, en rembalans iets op achterkant. Rijd nu zeer stabiel, en kan in races nu makkelijk middel tot lage 1:44 rijden(mits ik geen concentratie fout maak die ik altijd moet maken helaas :( )

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 26-10-2017 17:02 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:45

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb door middel van achteraan rijden mijn SR in twee/drie dagen naar S gereden en zit daar nu een tijdje. Mensen rijden op S over het algemeen erg netjes. Het ligt ook een beetje aan de tracks en de intensiteit van de eerste bocht. Tijdens die 10-lap race op Nurburgring GP rijden de mensen echt zo ontzettend clean!

Die SR is zeker niet perfect maar het werkt echt wel en je ziet dat mensen op S liever gas terugnemen dan hun SR verliezen. Zo'n systeem heeft gewoon tijd nodig om tot zijn recht te komen.
Het is een beetje lullig dat bij een incident zowel dader als slachtoffer minpunten krijgen maar bekijk het zo: Die ene minpunt weegt niet op tegen al die cleane pluspunten. Zolang je niet elke bocht van de baan gedrukt wordt en zelf fouten maakt zal je op langere termijn alleen maar stijgen. Maar je moet door de zure "Poule Des Doods" appel heenbijten. Zodra je dat stadium voorbij bent krijg je misschien weleens een tikje maar zul je vooral stijgen over het algemeen.

Vermijd contact, blijf op de baan.

Maar idd, sla die oval races lekker over.

[ Voor 0% gewijzigd door Voxalizer op 26-10-2017 17:15 . Reden: typo/layout ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:49
Eens, ik zit nu een paar dagen in SR B en er wordt erg clean gereden, zelfs op de Oval. Het heeft mijns inziens ook met positioneren te maken. Je moet gewoon zorgen dat je bij T3 op de oval niet aan de buitenkant zit, want dan weet je dat het risico groot is dat je gebeukt wordt. Zit je aan de binnenkant, dan rijd je lekker iedereen voorbij... :)
Sterker, ik vind die Oval best prima nu ze er met N200 auto’s op rijden en niet Gr.4 zoals in de beta. Dat was echt een hel...

[ Voor 16% gewijzigd door RobbieB op 26-10-2017 17:24 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:59:
Meer mensen waar hun clean races en login achievment bugged zijn ? Blijft zeggen dat ik binnenkort die login bonus haal maar ben al.2 logins voorbij de grens van achievment..
Ik heb ook die inlog bonus bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De penalties staan soms echt totaal niet in verhouding met je "overtreding" 😕
Verder eigenlijk helemaal niets te klagen over de online races van vandaag. (14 races, 3 poles, 5 wins)
SR rating is nu net naar A gegaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2017 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
dvdkiwi schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:34:
De penalties staan soms echt totaal niet in verhouding met je "overtreding" 😕
Verder eigenlijk helemaal niets te klagen over de online races van vandaag. (14 races, 3 poles, 5 wins)
SR rating is nu net naar A gegaan :)
Liever dat dan anders om.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Gisteren eindelijk de laatste missie goud gehaald, 8-6 was tricky, maar met een paar strakke ronden te doen. 8-7 (Interlagos 30 min) kostte me meer moeite. Achteraf lees ik dat veel mensen de eerste bocht afsnijden en dat de penalty meevalt, maar dat heb ik niet gedaan. Wel heel vaak bocht 4 veel te wijd uitgekomen, lastig in te schatten. Je moet echt rondjes van 1.22 of er onder rijden om te kunnen winnen.

Ik heb de eerste stint 8 ronden gereden (softs), 7 voluit en met 0.8 ronde brandstof de 8e ronde wat fuel management gedaan. Geheel voltanken en weer softs, dit keer 7 ronden. En dan de laatste stint niet helemaal voltanken en weer 6/7 ronden. Alles op softs. Misschien heeft iemand er wat aan. Maar goed, afsnijden kan dus blijkbaar ook als de frustratie te groot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
nog ff over de stuurtjes :)
iedereen bedankt overigens voor de diverse reacties.

Denk dat het toch een T150RS Pro wordt, het is niet dat ik een duurdere niet zou kunnen betalen, maar voor voorlopig vind ik het genoeg geld. (heb de PS4 net gekocht gehad). Leg het geld liever bij voor een PS4 VR setje er bij dan.

Of ........... iemand moet zwaarwegende bezwaren hebben tegen een T150RS Pro ?

Moet adapter op voor Wheelstand, dan dus de G29 :)

[ Voor 6% gewijzigd door mvrhrln op 26-10-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pijnlijk

Beetje rare marketing met roepen narive 4k, terwijl spel 1800p checkerboard draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:49
mvrhrln schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:55:
nog ff over de stuurtjes :)
iedereen bedankt overigens voor de diverse reacties.

Denk dat het toch een T150RS Pro wordt, het is niet dat ik een duurdere niet zou kunnen betalen, maar voor voorlopig vind ik het genoeg geld. (heb de PS4 net gekocht gehad). Leg het geld liever bij voor een PS4 VR setje er bij dan.

Of ........... iemand moet zwaarwegende bezwaren hebben tegen een T150RS Pro ?

Moet adapter op voor Wheelstand, dan dus de G29 :)
De 150Rs past prima op een wheelstand pro met de standaard klem. Echt onzin dat je daar een aparte adapter voor nodig hebt... wel slim, want extra geld voor een overbodig product om mensen het gevoel te geven dat het ding beter blijft zitten...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
Ik ben echt aan het strugglen met driving school 46... heb echt helemaal geen gevoel met mijn T500 en die wagen lijkt maar wat te doen. Denk dat ik al 70 pogingen gedaan heb en zit steeds 2 tienden boven goud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Online moet je een beetje geduld hebben, vanaf driver level B (dus niet de safety rating) rijd iedereen echt een stuk netter (was echt een wereld van verschil), ongelukjes gebeuren natuurlijk nog wel eens, maar iedereen probeert het tenminste te voorkomen.

Vanavond schik gehad met een aantal medetweakers, lekker lopen rossen :), moeten we vaker doen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgarretsen schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:21:
Online moet je een beetje geduld hebben, vanaf driver level B (dus niet de safety rating) rijd iedereen echt een stuk netter (was echt een wereld van verschil), ongelukjes gebeuren natuurlijk nog wel eens, maar iedereen probeert het tenminste te voorkomen.

Vanavond schik gehad met een aantal medetweakers, lekker lopen rossen :), moeten we vaker doen.
Ja was leuk :)
Grappig om te zien dat elke auto echt anders rijd. Dacht met mn evo x snel te zijn, maar toen mn audi tt gr4 eens getest, en eigenlijk binnen aantal ronden was ik al sneller dan met de evo x.
Rijd wel heel anders en heeft veel wielspin bij lage snelheid, maar blijkbaar compenseert hij dit met hoge bochten snelheid, en betere remmen.
Sowieso erg verslavend circuitje die kyoto. Blijf terugkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
Probeer is vw sirocco op kyoto, momenteel staat die auto op 1 in de rankings.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
MadDogMcCree schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:33:
Gisteren eindelijk de laatste missie goud gehaald, 8-6 was tricky, maar met een paar strakke ronden te doen. 8-7 (Interlagos 30 min) kostte me meer moeite. Achteraf lees ik dat veel mensen de eerste bocht afsnijden en dat de penalty meevalt, maar dat heb ik niet gedaan. Wel heel vaak bocht 4 veel te wijd uitgekomen, lastig in te schatten. Je moet echt rondjes van 1.22 of er onder rijden om te kunnen winnen.

Ik heb de eerste stint 8 ronden gereden (softs), 7 voluit en met 0.8 ronde brandstof de 8e ronde wat fuel management gedaan. Geheel voltanken en weer softs, dit keer 7 ronden. En dan de laatste stint niet helemaal voltanken en weer 6/7 ronden. Alles op softs. Misschien heeft iemand er wat aan. Maar goed, afsnijden kan dus blijkbaar ook als de frustratie te groot wordt.
Tips voor stage 8 race 8? Ik begin er morgen aan.

Vond interlagos wel vrij makkelijk. Pitten in lap 7 en 14. Na 2de pitstop lag ik 10sec voor op p2. Fuel mode op 6 gezet daarna want dacht dat ik verkeerde berekening had gemaakt lol. Gat laten dichtrijden tot 2sec. Zag dat ik voldoende over had en trug full power laatste lap :cool:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Scifo83 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 02:12:
[...]

Tips voor stage 8 race 8? Ik begin er morgen aan.

Vond interlagos wel vrij makkelijk. Pitten in lap 7 en 14. Na 2de pitstop lag ik 10sec voor op p2. Fuel mode op 6 gezet daarna want dacht dat ik verkeerde berekening had gemaakt lol. Gat laten dichtrijden tot 2sec. Zag dat ik voldoende over had en trug full power laatste lap :cool:
Mijn banden gingen steeds stuk aan het einde of een AI kegelde me er af. Uiteindelijk wel met 20 sec verschil gewonnen, maar een redelijke goede try ervoor werd ik slechts 5e. De moeilijkheid zat hem bij mij vooral in 30 minuten niet afgeleid worden, zeker niet wanneer je banden niet meer super zijn.

8-8 is heel gemakkelijk, je haalt ze allemaal in de eerst ronde in en je ziet ze nooit meer terug. Na de 2e ronde pitten en uitrijden op het gemak. Het helpt wel dat je de Nordschleife goed kent, het blijft een tricky baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
Ik krijg er al zin in, in de Nordschleife race :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:12
Unbreukable schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:11:
Ik ben echt aan het strugglen met driving school 46... heb echt helemaal geen gevoel met mijn T500 en die wagen lijkt maar wat te doen. Denk dat ik al 70 pogingen gedaan heb en zit steeds 2 tienden boven goud.
Had hier ook even wat moeite mee. Controller al wel geprobeerd? De tip die ik kan geven is om de eerste bocht met ± 70 km/h per uur te nemen. Ga dan kortsondig volgas en rem dan voldoende af zodat je de 2e bocht (naar links) kunt nemen. Zorg dat je rechts rijdt op het moment dat je de bocht gaat nemen. Daarna is het planken en even spelen met je gas zodat je de finish kunt halen. Ik kwam toen helemaal links over de finish.

Meer kan ik even niet voor je doen vrees ik, ik herken je frustraties >:) .

[ Voor 8% gewijzigd door pretpik op 27-10-2017 08:15 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren na lang ploeteren eindelijk een kwalificatietijd onder de 1:45 gereden.
De bochtencombinatie onderaan de berg had beter gekund/gemoeten maar al met al niet ontevreden.
Auto is stock; er is niets aangepast aan de settings.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TIQkz5Flcuk&t=35s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 19:04
Tip voor degene die nog een Thrustmaster T150 RS Pro (dus met de T3PA pedalen) zoeken:
nu €215,- bij BOL.com

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat het online gebeuren en ook de Tweakers comp van PSNRacing nog maar ffetjes links liggen, srry mensen.
Mijn eerste echte race game, ook met maandenlang een Tweakers competitie wat overigens schitterend was, was Driveclub daar was ik altijd middenmoot met soms een uitschieter naar de subtop,
Dus ik dacht hmm ik rijd wel redelijk oke totdat ik PCars kocht en speelde, toen kwam ik er al snel achter dat ik er echt geen klote van kon heb het toen ook maar aan de kant gelegd( frustatie en het voelde allemaal zo houterig).
GT Sport voelt voor mij wel een hel stuk beter aan, maar moet echt keihard weken om zelfs maar de drive school goed te kunnen mee komen, ik heb dat examen nu al zekers 100plus x gedaan en kom nu wel in de buurt nadat ik TC op 1 heb gezet en controle sensetivitie op 7 heb gezet, maar nog steeds net niet grrr
Dus ik blijf eerst maar eens flink oefenen in de offline sector(wat ik overigens geen straf vind).
Ohja edit, reden waarom ik amper meekom is hoofdzakelijk dat ik veelste wild ben, en moeite heb met het gedoseerd remmen met de controller, moet dat echt nog ff in de vingers krigen, rem veelste hard :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:56

Hegeman

Weet van alles wat

dvdkiwi schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:48:
Gisteren na lang ploeteren eindelijk een kwalificatietijd onder de 1:45 gereden.
De bochtencombinatie onderaan de berg had beter gekund/gemoeten maar al met al niet ontevreden.

[video]
Mooie tijd, ik vind dat je die bochten nog niet eens zo slecht neemt.
Ik speel zelf met controller maar kan wel zien dat het uitkomen van de bochten voor mij een punt is waar de controller nadeel ondervindt. Je laat hem rustig naar buiten lopen al moet ik soms corrigeren om niet op het gras te komen waardoor het er hoekig uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:48:

[video]
Zie dat die gtr echt extreem stabiel is.
Heb zelf een evo x en de audi tt, deze spacen hem vaak gigantisch...
Moet die gtr en de scirocco maar eens proberen. Heb nu een 1:43.2 met de audi gehaald tijdens de open lobby gisteren met wat tweakers.
Maar de top rijd nu 1:40.9, zou wel graag in de 42 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gisteravond was inderdaad leuk, en dan te bedenken dat ik eigenlijk de verkeerde lobby aanklikte... Haha! Ook 1x in de 1.43 gereden met de GTR, maar verder heb ik het gevoel dat ik nog niet echt vooruit te branden ben op dat circuit. Wel erg lekker scheurbaantje zeg!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
@Verwijderd Ik ben ook geen topper, andere gasten die pcars / GT Sport doen zijn sneller dan dat ik ben, maar juist door met elkaar te rijden, leer je daar ook van, althans ik wel. Soms afstel tips, soms tips over welke lijn te rijden etc etc. Verschil zal er altijd blijven, maar juist door die tips van anderen ipv alleen zelf maar te proberen, weet ik vaak wel wat verbeteringen te pakken.

En volgens mij kwam ik je naam al wel paar keer tegen in mijn vriendenlijstje bij de challenges, dus zo slecht zal het niet zijn. Daarnaast maakt het mij niet uit of ik met de community races niet op kop lig, als ik maar op de baan kan vechten met 1 of meerdere personen om positie al is het de laatste. Ook dan is het spannend en leuk. Kijk tzt gewoon een keer hoe het bevalt, dit weekend is als het goed is nog een oefensessie gepland, maar daar weet @Kronos1979 wel meer over te vertellen.

Na de laatste 'oproep' om me toe te voegen al veel nieuwe vrienden mogen verwelkomen. Voor de league en gewone fun races zijn er altijd nog meer welkom, dus kom maar door met de verzoeken.

@v8power67 die 1.43.x op Kyoto haal ik nog niet. Ik zit met een foutloos rondje nu op een 1.46.xxx met de BMW. Heeft voor mijn smaak nog teveel onderstuur. Ik zie veel mensen met de Nissan Skyline GT-R tijden in de 1.43.xxx neerzetten, maar kwam de Scirocco ook al een keer tegen op pole met zo'n tijd.
Ik denk dat ik nog wat kan winnen bij de chicane downhill. Aanremmen daar schiet ik vaak door. Zal eens met de rembalans wat proberen.
De Nurburgring GP heb ik nog geen tijd voor gehad om serieus te proberen, maar ga ik nog wel doen. Circuit is redelijk bekend, dus dat scheelt weer.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
v8power67 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:49:
[...]
Maar de top rijd nu 1:40.9, zou wel graag in de 42 komen.
Donders! 1.40.9 joh. Dat is bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smokeintheface
Ik ga mij van het weekend ook eens storten in het online gebeuren van deze mooie game.
Heb mij tot nu toe alleen nog bezig gehouden met de singleplayer.
Morgen de playseat maar weer eens neer zetten en weer een beetje vertrouwd raken met het sturen met een stuurtje en mijn nieuwe pedalen :)
Ook voor mij geld, voeg mij maar toe, psn staat in de sig.
Zelf ook al een aantal verzoek verzonden.

[ Voor 5% gewijzigd door smokeintheface op 27-10-2017 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Laatst online: 12:07

Tweakarim

PSN: Karimineel3

DeTjuk schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Donders! 1.40.9 joh. Dat is bizar.
Ja inderdaad, vraag me af of de afstelling hierbij nog een grote rol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:10
Pfff ik heb echt moeite met die missie waarbij je 250 KM/U moet rijden....ik kom maar tot 249 :D
Waarschijnlijk nog paar keer proberen dan zal het wel lukken, maar is wel frustrerend....

Deze dus:

[YouTube: https://youtu.be/puZRLPC454I]

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maichel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:27:
Pfff ik heb echt moeite met die missie waarbij je 250 KM/U moet rijden....ik kom maar tot 249 :D
Waarschijnlijk nog paar keer proberen dan zal het wel lukken, maar is wel frustrerend....
Wat bij mij hielp was om zo lang mogelijk de slipstream van die gele wagen mee te pakken, daarna de lange bocht zo hard mogelijk nemen en zorgen dat je de laatste apex perfect pakt, zodat je op rechte stuk net achter de tweede auto uitkomt. Zaak is om op het rechte stuk zo snel mogelijk in zijn slipstream te zitten.
Tweakarim schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:19:
[...]
Ja inderdaad, vraag me af of de afstelling hierbij nog een grote rol speelt.
Ik denk (maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen) dat het opzoeken van de penatlylimieten ook een rol speelt, als in hoeveel je een bocht (neem de chicane als beste voorbeeld) kunt afsnijden voordat je een penalty krijgt.
Er staan lui uit mijn vriendelijst bovenaan met tijden van 1:42-1:43 die in Driveclub precies die tactiek hanteerden.

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 27-10-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Maichel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:27:

Deze dus:

[video]
Daar was ik ook wel ff zoet mee gisteren maar uiteindelijk had ik hem met 252km. Die lange bocht is lastig.

[ Voor 20% gewijzigd door Tweakarim op 27-10-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:10
Tweakarim schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Daar was ik ook wel ff zoet mee gisteren maar uiteindelijk had ik hem met 252km. Die lange bocht is lastig.
Nee dat ben ik niet hoor, dat is een tutorial video van IGN (waar het wel op lukt ook :) )

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DeTjuk schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:03:
@Verwijderd Ik ben ook geen topper, andere gasten die pcars / GT Sport doen zijn sneller dan dat ik ben, maar juist door met elkaar te rijden, leer je daar ook van, althans ik wel. Soms afstel tips, soms tips over welke lijn te rijden etc etc. Verschil zal er altijd blijven, maar juist door die tips van anderen ipv alleen zelf maar te proberen, weet ik vaak wel wat verbeteringen te pakken.

En volgens mij kwam ik je naam al wel paar keer tegen in mijn vriendenlijstje bij de challenges, dus zo slecht zal het niet zijn. Daarnaast maakt het mij niet uit of ik met de community races niet op kop lig, als ik maar op de baan kan vechten met 1 of meerdere personen om positie al is het de laatste. Ook dan is het spannend en leuk. Kijk tzt gewoon een keer hoe het bevalt, dit weekend is als het goed is nog een oefensessie gepland, maar daar weet @Kronos1979 wel meer over te vertellen.

Na de laatste 'oproep' om me toe te voegen al veel nieuwe vrienden mogen verwelkomen. Voor de league en gewone fun races zijn er altijd nog meer welkom, dus kom maar door met de verzoeken.

@v8power67 die 1.43.x op Kyoto haal ik nog niet. Ik zit met een foutloos rondje nu op een 1.46.xxx met de BMW. Heeft voor mijn smaak nog teveel onderstuur. Ik zie veel mensen met de Nissan Skyline GT-R tijden in de 1.43.xxx neerzetten, maar kwam de Scirocco ook al een keer tegen op pole met zo'n tijd.
Ik denk dat ik nog wat kan winnen bij de chicane downhill. Aanremmen daar schiet ik vaak door. Zal eens met de rembalans wat proberen.
De Nurburgring GP heb ik nog geen tijd voor gehad om serieus te proberen, maar ga ik nog wel doen. Circuit is redelijk bekend, dus dat scheelt weer.
@ De Tjuk, oh de klassering maakt mij niet veel uit hoor, ben meer bang voor het rammen, verkeerd uitkomen, een bocht missen etc, ik rijd nog veelste wild en onwennig en wil niet als de Rammert of de Beukert bekend staan en zodoende het rijden of de sfeer verpesten in een online sessie.
En eerlijk gezegd ben ik altijd doodnerveus met online rijden, ook zo vreemd want in het echt ben ik dat totaal niet maar owee mocht ik op een goede plek terecht komen, dan gieren de zenuwen dor mijn lichaam en rijd ik zo straal recht door in een hairspin bijv :'(
Maar ik ga zeker tzt meedoen als ik dan nog welkom ben, maar ga eert ff keihard aan mn skills werken zodat ik op zn minst eerst netjes leer rijden, begrijp me niet verkeerd want ik vind het echt een supergaaf spel en vind mensen leren kennen en samen spelen echt supertof, ben echt blij dat ik dmv Driveclub Tweakers heb leren kennen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:28:
[...]

Wat bij mij hielp was om zo lang mogelijk de slipstream van die gele wagen mee te pakken, daarna de lange bocht zo hard mogelijk nemen en zorgen dat je de laatste apex perfect pakt, zodat je op rechte stuk net achter de tweede auto uitkomt. Zaak is om op het rechte stuk zo snel mogelijk in zijn slipstream te zitten.

[...]

Ik denk (maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen) dat het opzoeken van de penatlylimieten ook een rol speelt, als in hoeveel je een bocht (neem de chicane als beste voorbeeld) kunt afsnijden voordat je een penalty krijgt.
Er staan lui uit mijn vriendelijst bovenaan met tijden van 1:42-1:43 die in Driveclub precies die tactiek hanteerden.
Klopt, bij die chicane downhill kan je alle curbs hellemaal over gras zolang je maar 2 wielen op de curb houd.
Neem alleen de 2e curb wel eens ietsje krap dus klein beetje gras, maar denk dat de pros wel echt elke milimeter die ze kunnen snijden ook echt snijden.

Maar belangrijk is de eerste bocht met erna de slingers. Als je die eerste bocht perfect neemt ben je zoveel sneller door de slingers en die moet je ook volgas nemen, dan neem je zoveel snelheid mee niet normaal. Dan die lange linker na de slingers moet je echt zo nemen dat je van gas gaat de bocht in(met beetje remmen soms) en rond midden van de baan(of.iets links van midden) blijft en als je merkt dat hij naar links wil gaan trekken volgas, meestal kom je dan perfect uit en neem je echt heel veel snelheid mee.

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 27-10-2017 11:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeTjuk
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:56:
[...]
En eerlijk gezegd ben ik altijd doodnerveus met online rijden, ook zo vreemd want in het echt ben ik dat totaal niet maar owee mocht ik op een goede plek terecht komen, dan gieren de zenuwen dor mijn lichaam en rijd ik zo straal recht door in een hairspin bijv :'(
Haha, heel herkenbaar, heb ik ook (nog steeds!) last van. Laatst pole tijd en reed mooi weg van de rest, maar toch de boel verprutst door de spanning en p4 geëindigd. Blijven oefenen haha.

@dvdkiwi Zal morgen eens kijken of ik wat van die tijd kan halen door hier en daar wat meer 'track' te pakken ;) @v8power67 thanks voor de tips. Zodra ik een verbetering weet te pakken, laat ik het weten :)

[ Voor 6% gewijzigd door DeTjuk op 27-10-2017 11:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ja, dat helpt inderdaad niet, om een hairpin goed door te komen ;)

Driveclub was idd ook altijd een erg fijne competitie met de weekly challenges enzo. Volgens mij kan ik voor GT Sport weer een hoop nieuwe Tweakers toevoegen voor in de ranglijsten. Wil eigenlijk eerst mijn vriendenlijst opschonen (nu 150+), zodat ik eigenlijk alleen racers overhoud. Heb er nu veel te veel instaan.

@DeTjuk @Verwijderd Nervositeit bij online races is mij overigens ook niet onbekend. Grappig dat meer dat hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door ralph075 op 27-10-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja die online nervositeit heb ik ook altijd. Ik reed in die race met die civics eerste en dat vond ik nerve wrecking haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Maichel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Nee dat ben ik niet hoor, dat is een tutorial video van IGN (waar het wel op lukt ook :) )
Viel me later ook op ja, had mn reactie al snel aangepast in de hoop dat het nog niet was gelezen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 12:56
Morgenavond (zaterdag) hebben we onze laatste testrace gepland staan (20:00 - 21:00) voordat het seizoen van start gaat. Naar aanleiding van deze race zullen we de settings / circuits / klasse bekend maken zodat iedereen zich op kan geven en kan gaan oefenen.

Kijk erg uit om te gaan beginnen en de replays met jullie te delen!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Mocht ik in de gelegenheid zijn en online zijn kan ik dan gewoon deelnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

Sub 1.48 lukt mij iig (nog) niet met de GTR op kyoto (met ds4) of racen de meeste van jullie met een stuur?

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 12:56
Tweakarim schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:15:
Mocht ik in de gelegenheid zijn en online zijn kan ik dan gewoon deelnemen?
Karim natuurlijk kun jij deelnemen! Had je stiekem al in het achterhoofd gehouden om nog eens te polsen zodra het seizoen duidelijker werd

PSN RobinNova

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smokeintheface
Kronos1979 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:53:
[...]

Karim natuurlijk kun jij deelnemen! Had je stiekem al in het achterhoofd gehouden om nog eens te polsen zodra het seizoen duidelijker werd
Mocht er nog plek zijn wel ik morgenavond ook wel even komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
Misschien dat ze ooit vanuit Gran Turismo kunnen kijken en de indelingen bepalen of mensen met een controller of een stuur racen.

De game herkent direct waarmee je racet, dus daar zouden ze met de matchmaking ook rekening mee kunnen houden.

Mensen met stuur zijn, over het algemeen, wel wat sneller. Je kunt er ook wat netter en rustiger mee sturen..

Vooral als ze straks ook nog eens regen willen toevoegen, is het verschil in netjes en rustig sturen toch wel een pré.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat mensen met stuur in de regel sneller zijn ben ik niet met je eens (de leaderboards, niet alleen in GT maar ook bij bv pCars, spreken dat tegen).
Dat mensen met stuur wat netter en rustiger sturen ben ik wel met je eens; je ziet de (onervaren, niet alle) controllerracers vaak wat slingerend en daardoor onvoorspelbaar rijden.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 27-10-2017 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Kuhr89 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:57:
Misschien dat ze ooit vanuit Gran Turismo kunnen kijken en de indelingen bepalen of mensen met een controller of een stuur racen.

De game herkent direct waarmee je racet, dus daar zouden ze met de matchmaking ook rekening mee kunnen houden.

Mensen met stuur zijn, over het algemeen, wel wat sneller. Je kunt er ook wat netter en rustiger mee sturen..

Vooral als ze straks ook nog eens regen willen toevoegen, is het verschil in netjes en rustig sturen toch wel een pré.
Oneens, zoals @dvdkiwi ook al noemt. In zowel Project Cars (2) als in GT Sport zijn ze wat mij betreft gelijkwaardig aan elkaar. Controller bestuurder wil wel wat hoekiger de baan rond gaan wat het met inhalen soms wat lastiger maakt, maar dat controller langzamer is per definitie is echt niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
smokeintheface schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:55:
Mocht er nog plek zijn wel ik morgenavond ook wel even komen kijken.
Top! Voeg @Kronos1979 toe (RobinNova) hij zal de invites verzorgen. Alhoewel werkt dat met GT Sport net wat anders geloof ik.

Je kunt zien dat er vrienden van je een lobby hosten (blauw tellericoontje) en vervolgens kun je filteren op friends only (oid) en dan kom je vanzelf bij de lobby uit om te joinen.

Tot dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
DeTjuk schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:14:
[...]
maar dat controller langzamer is per definitie is echt niet waar.
Klopt helemaal (afgaande op de leaderboards), maar voor mij persoonlijk is een stuur echt wel sneller (want betere controle).

Ieder z'n voorkeur natuurlijk. Baas41 speelt volgens mij alleen maar met controller (als ik me niet vergis), maar zijn tijden kom ik niet eens bij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
ralph075 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:21:
[...]
Baas41 speelt volgens mij alleen maar met controller (als ik me niet vergis), maar zijn tijden kom ik niet eens bij in de buurt.
Dan laat ik hem mooi uit mijn vriendenlijst _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
DeTjuk schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:27:
[...]

Dan laat ik hem mooi uit mijn vriendenlijst _O-
Hah, speel inderdaad met controller, maar nog geen tijd gehad om echt snel te zijn hoor. Moet je Beest41 toevoegen als je een beetje snelle tijden met controller wilt zien hehe.

Dat terzijde denk ik dat je met een stuur wel wat sneller kan zijn hoor. Vooral de overgang van helemaal links naar rechts of andersom is echt traag met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baas41 en Zathan772 domineren ook altijd mijn lijstjes in zowel Driveclub alsmede nu in GT Sport, en ook Zathan772 is volgens mij een controller coureur, ik denk ook alles bij elkaar opgeteld dat het niet zoveel uit maakt maar den mensch wat erachter zit is wat het verschil maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Baas41 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Hah, speel inderdaad met controller, maar nog geen tijd gehad om echt snel te zijn hoor. Moet je Beest41 toevoegen als je een beetje snelle tijden met controller wilt zien hehe.

Dat terzijde denk ik dat je met een stuur wel wat sneller kan zijn hoor. Vooral de overgang van helemaal links naar rechts of andersom is echt traag met een controller.
O ja, het kan ook beest41 zijn. Maar dat maakt weinig uit, want volgens mij is er een link tussen jullie twee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
ralph075 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

O ja, het kan ook beest41 zijn. Maar dat maakt weinig uit, want volgens mij is er een link tussen jullie twee ;)
Broers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Baas41 en beest41? Waar komt de 41 dan vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Homeland schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Baas41 en beest41? Waar komt de 41 dan vandaan?
Ik hou alles met *41* wel uit mijn vriendenlijst, zit ik altijd goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh Twins :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baas41 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:38:
[...]
Hah, speel inderdaad met controller, maar nog geen tijd gehad om echt snel te zijn hoor.
Nu je hier toch bent: zien jullie ergens kans om een video te posten van de 1:41 of 1:42 die jullie op Kyoto rijden? Benieuwd waar jullie zoveel winst nog vandaan halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:09:
[...]

Nu je hier toch bent: zien jullie ergens kans om een video te posten van de 1:41 of 1:42 die jullie op Kyoto rijden? Benieuwd waar jullie zoveel winst nog vandaan halen :D
Wilde gok: afsnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Kronos1979 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:10:
Morgenavond (zaterdag) hebben we onze laatste testrace gepland staan (20:00 - 21:00) voordat het seizoen van start gaat. Naar aanleiding van deze race zullen we de settings / circuits / klasse bekend maken zodat iedereen zich op kan geven en kan gaan oefenen.

Kijk erg uit om te gaan beginnen en de replays met jullie te delen!
Ik heb opzich ook wel interesse om mee te doen. Kan er morgen waarschijnlijk ook wel bij zijn om nog ff een testrondje te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
[...]

Nog geen 1:42 helaas, maar moet wel kunnen. Heb net even gereden omdat ik normaal geen replays opsla:
Lol, soms ga je per ongeluk een beetje op het gras en krijg je een 10sec penalty.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zal even kijken heb net een 1:42.5 gereden. Maar kan nog harder maar heb de concentratie er niet genoeg voor.
Die scirocco is echt vaag. Traag in bochten en remmen maar rete snel qua power.
Had de replay opgeslagen dus zal zo even kijken.
Afsnijden wil ik het niet noemen. Maar op bepaalde punten kan je idd best ver over de curb en tijd winnen.

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 27-10-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

SCARfaceE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:47:
[...]

Nog geen 1:42 helaas, maar moet wel kunnen. Heb net even gereden omdat ik normaal geen replays opsla: [video]

[...]

Lol, soms ga je per ongeluk een beetje op het gras en krijg je een 10sec penalty.
Vind het knap hoe je die lijnen zo strak rijd zonder dat de ideale lijn aan staat. Ziet er allemaal erg vloeiend uit en heb het idee dat er daar nog een hoop winst ligt voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Zojuist gereden. 1:42.5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scifo83
Campaign mode alles 100% gold. Zal ook eens online komen crashen :p

[ Voor 4% gewijzigd door Scifo83 op 27-10-2017 18:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
[...]

Nog geen 1:42 helaas, maar moet wel kunnen. Heb net even gereden omdat ik normaal geen replays opsla: [video]

[...]

Netjes 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verslavend rondje dat Kyoto, zit momenteel op 1.43.7xx in de GTR maar er moet nog wel een seconde te vinden zijn. Meeste moeite heb ik met de chicane onderaan de heuvel, nog niet echt een consistent rempunt gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]

[...]

Dat je met een controller zulke strakke lijnen kunt rijden... wow.... _/-\o_

Met een stuur lukt me dat nog niet eens... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42
Knap, die rondjes. Welke auto gebruik je en heb je de settings ook aangepast?

PSN: PcDCch

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Thanks voor de video's :) Erg nette strakke ronden!
Ik ga kijken of ik nog een beetje in de buurt kan komen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:43:
Baas41 en Zathan772 domineren ook altijd mijn lijstjes in zowel Driveclub alsmede nu in GT Sport, en ook Zathan772 is volgens mij een controller coureur, ik denk ook alles bij elkaar opgeteld dat het niet zoveel uit maakt maar den mensch wat erachter zit is wat het verschil maakt :P
Driveclub speelde ik altijd met controller idd, maar GT Sport met een stuurtje. Ik zal er ook eens een rondje aan wagen op Kyoto.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de gtr geprobeert maar kan daar niet snel mee...
Geef mij de audi of Scirocco maar. Of zelfs mn evo x.
Enne ja speel soms met settings. Meestal de downforce.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Zo, vanmiddag echt een van de beste races tot nu toe meegemaakt. Ik had de Nissan GT-R Gr. 3 lekker getuned en een goede tijd neergezet voor de Nürburgring GT daily. Startte hiermee op P1 en kon lekker wegrijden, totdat ik in ronde 5 per ongeluk met mijn achterwiel net even een stukje gras meepakte en de macht over het stuur verloor. De BMW M6 achter mij was er daardoor gauw voorbij, vervolgens daar een heel stuk achter gezeten, reed er elke keer wel naartoe maar kwam er niet clean voorbij. Op een gegeven moment toch hem er naast gezet bij die haakse bochten aan het einde van het circuit door een beetje later te remmen. Toen weer lekker voorop gescheurd, totdat ik een tijdje later een Beetle in mijn nek had hijgen en ik mij in dezelfde bocht waar ik de BMW inhaalde verremde. Dus de Beetle en de BMW schoten mij weer voorbij. Nu werd het spannend aangezien we ronde 10/10 begonnen. Kon goed bijblijven maar kon er nergens netjes voorbij. Toen in de enalaatste bocht kwam er net genoeg ruimte vrij waardoor ik even een Max Verstappen kon zetten, echter wel binnen de tracklimits. :p Vervolgens super close met zijn drieën de laatste bocht in en heb toen echt op een haar na gewonnen. Alle drie finishten we geloof ik binnen 0,5 seconden. Fantastische race, zo hoort deze game te zijn! En ook mooi dat we de hele race clean hebben gereden zonder contact. SR S is toch wel even beter dan de lagere klasses. :9

Voor beeldmateriaal zie hier!

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
Hahah oké oké. Ja ik rij met Mn stuur op de pc altijd wel een stuk sneller. Maar je moet stuur ook echt gewend zijn. Het vereist weer hele andere skills.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 04-09 12:05
Controller is echt goed te rijden met deze GT game, viel me 100% mee.

Zit zelf op 1:43.5... 42 moet haalbaar zijn als ik alle sectors aan elkaar krijg.

Volgens het scherm als je stopt waar alle laptimes en beste sectors op staan zou ik theoretisch op een 1:42.9 moeten komen.

Vinden het nog wel steeds jammer dat mensen op plekken proberen in te halen waar het eigenlijk echt niet kan. zit heletijd tussen b en rating a te schommelen omdat er nog steeds personen zijn die de positie belangrijker vinden dan de rating.

Gelukkig al wel een stuk minder dan op C, maar als je in midfield terrecht komt lijken alle regels niet meer uit te maken :X

Als ik er niet voorbij kan blijf ik er gewoon achter, wil geen rating penalty. irritant is wel als je opgehouden wordt en er ook nog eens iemand achter zit :)

[ Voor 84% gewijzigd door rgarretsen op 28-10-2017 00:25 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Pagina: 1 ... 21 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing