@Verwijderd Ik ben ook geen topper, andere gasten die pcars / GT Sport doen zijn sneller dan dat ik ben, maar juist door met elkaar te rijden, leer je daar ook van, althans ik wel. Soms afstel tips, soms tips over welke lijn te rijden etc etc. Verschil zal er altijd blijven, maar juist door die tips van anderen ipv alleen zelf maar te proberen, weet ik vaak wel wat verbeteringen te pakken.
En volgens mij kwam ik je naam al wel paar keer tegen in mijn vriendenlijstje bij de challenges, dus zo slecht zal het niet zijn. Daarnaast maakt het mij niet uit of ik met de community races niet op kop lig, als ik maar op de baan kan vechten met 1 of meerdere personen om positie al is het de laatste. Ook dan is het spannend en leuk. Kijk tzt gewoon een keer hoe het bevalt, dit weekend is als het goed is nog een oefensessie gepland, maar daar weet @
Kronos1979 wel meer over te vertellen.
Na de laatste 'oproep' om me toe te voegen al veel nieuwe vrienden mogen verwelkomen. Voor de league en gewone fun races zijn er altijd nog meer welkom, dus kom maar door met de verzoeken.
@
v8power67 die 1.43.x op Kyoto haal ik nog niet. Ik zit met een foutloos rondje nu op een 1.46.xxx met de BMW. Heeft voor mijn smaak nog teveel onderstuur. Ik zie veel mensen met de Nissan Skyline GT-R tijden in de 1.43.xxx neerzetten, maar kwam de Scirocco ook al een keer tegen op pole met zo'n tijd.
Ik denk dat ik nog wat kan winnen bij de chicane downhill. Aanremmen daar schiet ik vaak door. Zal eens met de rembalans wat proberen.
De Nurburgring GP heb ik nog geen tijd voor gehad om serieus te proberen, maar ga ik nog wel doen. Circuit is redelijk bekend, dus dat scheelt weer.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.