‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toch jammer dat ze dat er niet in hebben zitten, meen me nog te herinneren dat GT5 prologue leaderboards had waarbij je ook de ghost van vrienden/snelste tijden kon downloaden.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:52:
[...]
Friends leaderboard zou inderdaad wel tof zijn, maar aangezien ik niet de allersnelste ben mis ik dat niet echt. Wel mooi dat je je tijden op klasse kan filteren en dat je ook afzonderlijke tijden kan wissen.
Blijft mij een raadsel waarom we dat niet meer hebben terug gezien.
Gaat me erom hoe snel je DR kan dalen eigenlijkRivanov schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:04:
Welk niveau bedoel je? DR of SR?
Je SR stijgt op basis van je clean races. Zorg dus dat je niemand raakt of van de baan gaat. Dus zoveel mogelijk groene SR sectoren rijden.
DR is op basis van je kwalificatie en eindresultaat. Hoe meer mensen je verslaat met een hogere DR dan jijzelf, hoe sneller je DR stijgt.
PSN: jannvsdvinvs
Vanmiddag denk ik maar eens beginnen met sport modus. Of een lobby... Hmmm choices.
Of een 20 lapper op dragon tail in gr4 custom race offline.
Of weer een 5 lapper op 24h layout nurburgring maar san echt in de nacht ipv bijna nacht.
What to do what to do..
Vraag me btw wel af hoe je ooit level 50 moet worden. Heb allea gedaan in campaign en ben nu level 28 bijna 29. Dan moet je echt heel veel exp online krijgen of anders echt giga veel online spelen..
Owh ja je hebt natuurlijk de achievment dingen. Daar kreeg ik voor 1mil drift punten al 10000 exp mee.
Naja weet ik wat me te doen staat.
Edit mileage store is geupdate!!!

[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 24-10-2017 12:15 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nicev8power67 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:56:
Jammer alleen dat er geen trophy is voor het op goud halen van alle driving missions. Wel voor driving school en circuit experience volgens mij maar die driving missions zeker de laatste 3 waren zo moeilijk dat ik wel een trophy verdiende dacht ik zo.
Vanmiddag denk ik maar eens beginnen met sport modus. Of een lobby... Hmmm choices.
Of weer een 5 lapper op 24h layout nurburgring maar san echt in de nacht ipv bijna nacht.
What to do what to do..
Vraag me btw wel af hoe je ooit level 50 moet worden. Heb allea gedaan in campaign en ben nu level 28 bijna 29. Dan moet je echt heel veel exp online krijgen of anders echt giga veel online spelen..
Owh ja je hebt natuurlijk de achievment dingen. Daar kreeg ik voor 1mil drift punten al 10000 exp mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb het spel pas sinds zaterdag, heb die store nog nooit bekeken zelfs...zekers effe doen maar
PSN: Maichel
Rijd echt heerlijk weg met de meeste auto's en het gevoel van snelheid is prima te noemen (ps4-pro).
Wel jammer is het gebrek aan mogelijkheden om de UI naar eigen wensen in te stellen..
Ik wil met slechts een paar essentiële dingen rijden alleen het is nu echt alles of niets...
Niet optimaal nog, hopelijk krijgen we daar later meer opties voor
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Er is dus wel een all gold mission trophy zie ik nu... Die heb ik gemist..
Edit2:
Zo even nieuwe kleur en nieuwe velgen op mn evo.

[ Voor 58% gewijzigd door v8power67 op 24-10-2017 13:41 ]
Verwijderd
Hoeveel XP is nodig vanaf lvl 28 naar 29 bijv?
Geen idee eerlijk gezegd. Maar moet nog 336 exp voor level 29, maar dat is denk echt nog iets van 5% op de progressie bar/rondje ding.Homeland schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:55:
Gisteren ook even de motion-controlls geprobeerd, beviel me toch niet echt, combinatie controller draaien en gas geven voelde niet fijn, werkt beter als ik de controller niet beweeg.
Dus zeg rond de 7000 ? Mja ga zo levelen dan weet ik hoeveel level 29 nodig heeft.
Ga binnenkort hetzelfde doen. Altijd leuk om wat online tijden te kunnen vergelijken.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:45:
Ik ga proberen wat meer mensen van Tweakers toe te voegen aan mn friendlist op de PS4 voor de klassementen in GT Sport, dus niet schrikken mocht ik je requesten, ben je er niet van gediend dan negeer je me maar
PSN-id: Chrasher
Okee heb net een race gedaan, kreeg iets van 1300 exp had 336 exp nodig voor level 29. En zit nu nog 9.495 exp van level 30 af.Homeland schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:55:
Gisteren ook even de motion-controlls geprobeerd, beviel me toch niet echt, combinatie controller draaien en gas geven voelde niet fijn, werkt beter als ik de controller niet beweeg.
Dus zou ieta van 10000 exp voor level 29 naar 30.
Hoeveel rij jij wel niet dat je zo veel mileage points hebt?!v8power67 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:56:
Jammer alleen dat er geen trophy is voor het op goud halen van alle driving missions. Wel voor driving school en circuit experience volgens mij maar die driving missions zeker de laatste 3 waren zo moeilijk dat ik wel een trophy verdiende dacht ik zo.
What to do what to do..
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt wel tijd dat ze die M4 Safety Car vervangen door de AMG GT S Safety Car...

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 24-10-2017 15:54 ]
Prima hoor, voeg me maar toe. Mocht je met mede-tweakers willen gaan rijden in fun/league verband voeg RobinNova dan ook toe op PSN. Komt het helemaal goed.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:45:
Ik ga proberen wat meer mensen van Tweakers toe te voegen aan mn friendlist op de PS4 voor de klassementen in GT Sport, dus niet schrikken mocht ik je requesten, ben je er niet van gediend dan negeer je me maar
Anderen mogen me ook toevoegen. (ben niet bovenaan te vinden in de lijstje dus wees niet bang)
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ik bedoel zeg maar dit (dit is de driving school, maar komt op het zelfde neer...)

In de bovenste rij dus 3 x goud, 2 x zilver en 3 x brons. Krijg je dan een andere beloning dan wanneer je alles goud zou hebben, of maakt dat niet uit en is dat gewoon random?
Damn, hele tekst voor een simpele vraag
PS: Add mij ook maar, username = Maichel
[ Voor 4% gewijzigd door Maichel op 24-10-2017 16:46 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij niet, uiteindelijk krijg je wel unieke auto's als je alles op zilver en alles op goud hebt.Maichel schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:43:
Maakt het voor de auto reward nog iets uit of je in -bijvoorbeeld- zo'n serie missies (weet even het goede woord niet) alles goud haalt, of bijvoorbeeld een paar keer goud en een paar keer zilver?
Ik bedoel zeg maar dit (dit is de driving school, maar komt op het zelfde neer...)
[afbeelding]
In de bovenste rij dus 3 x goud, 2 x zilver en 3 x brons. Krijg je dan een andere beloning dan wanneer je alles goud zou hebben, of maakt dat niet uit en is dat gewoon random?
Uhm ja ik rij best veel haha. Net nog een endurance race van 1 uur op 24h nurburgring gr4 gedaan. Icm 3x banden slijtage en 3x brandsrofverbruik instelling.S_Chief schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:53:
[...]
Hoeveel rij jij wel niet dat je zo veel mileage points hebt?!
Wordt wel tijd dat ze die M4 Safety Car vervangen door de AMG GT S Safety Car...
Was zeer tof.
Maare wie snel.geld wil verdienen op een saaie manier.
Doe een custom race op bleu moon bay speedway.
Kies een snelle auto( ik deed een gtr naar n900 klasse upgraden met geloof 931 pk en op race super soft).
Stel hoeveelheid laps in(ik deed 25).
Dan doe standing start.
Starting grid op laatste plek.
Boost op off.
Dan opponent category op gr3.
Dan opponent difficulty op professional.
En dan start de race.
Zou wel tcs op 3 zetten.
Ik deed dit in ong 16 min, en kreeg 110000cr en 1000exp.
En als je wilt kun je gewoon wall racen dus nergens remmen en via de muur gaan dan ben je nog sneller klaar.
Maar ook zonder dat kan je makkelijk winnen.
Tis wel erg saai maar voor bijna iedereen te doen.
En je verdient er lekker mee. Ook aardig wat mileage points. Meer dan 400 geloof ik.
In de driving school krijg je als ik het goed heb wel 1 speciale auto die je alleen krijgt met alles goud.Maichel schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:43:
Maakt het voor de auto reward nog iets uit of je in -bijvoorbeeld- zo'n serie missies (weet even het goede woord niet) alles goud haalt, of bijvoorbeeld een paar keer goud en een paar keer zilver?
[afbeelding]
Is ook geen roulette manier is een vaste prijsauto.
De andere prijs voor het halen ervan krijg je wel ondanks alles op goud of niet(ook een vaste auto).
Bij alle andere klasses zoals driving missions en driving experience krijg je wel random autos.
En ook als je alles goud hebt is de reward een random auto. Alleen je krijgt dus meer "gift cars" als je alles goud doet.
[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 24-10-2017 16:59 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
En ook erg irritant dat als voor je iemand spinned en van de baan gaat, dat ze gelijk de baan op gaan gaan met 100km verschil en je blocken..... perongelijk een keer raken ala maar beuken in de eerste bocht om er voorbij te komen is belachelijk. (nog belachelijker dat ik een penalty en slechte rating krijg omdat iemand achterop rijd). Rant over
Nu 1:58:9 op Autodromo met de Gr 3, dus het is nu niet dat ik langzaam ben.
Hopelijk over een paar weken als de nieuwigheid eraf is wat serieuzere mensen in de online races (ik zelf hou altijd afstand en rem eerder in de eerste bochten als ik niet op kop lig en te vlak achter iemand zit.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Rij eerst kwalificatie buiten een room. Leer het circuit iets beter. De ghost zal je helpen[b]Malt007 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:42
Het is ook niet dat ik heel slecht ben, rij gewoon stabiele rondetijden die structureel net wat lager liggen dan degene die winnen in mijn klasse. Eindig hierdoor meestal tussen de 5e en10e plaats denk ik.
Als je constant rijd, kijk naar bochten waar je licht van het gas afgaat en probeer een lijn te vinden waar je volgas kan blijven geven
Mijn probleem is in racegames altijd geweest dat ik veel te inconsistent ben. En sta stijf van de spanning als ik eenmaal eerste lig. Ik heb nog maar twee races gereden online in GTS en allebei gewonnen. Reden: ik startte in de top 3 en was bovenal consistent. It can only go down from now on.WittiW schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:37:
[...]
Rij eerst kwalificatie buiten een room. Leer het circuit iets beter. De ghost zal je helpen
Als je constant rijd, kijk naar bochten waar je licht van het gas afgaat en probeer een lijn te vinden waar je volgas kan blijven geven
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Verwijderd
Je hebt je instellingen op de PS4 zo staan , dat je geen vriendschapsverzoeken kunt ontvangen MaichelPS: Add mij ook maar, username = Maichel
39
PSN: SmokeInTheFaceNL
Mijn PSN: Call_of_marty
Ik niet ik leun met remmen lekker op de voorganger 👍rgarretsen schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:01:
Op pole starten is meestal slechter dan 2e of 3e starten heb ik al gemerkt ben van A terug naar C in safety rating en alleen omdat ik constant in de daily GR3 race in de 2e bocht (die langzaam moet worden genomen) er constant afgebeukt wordt.....
En ook erg irritant dat als voor je iemand spinned en van de baan gaat, dat ze gelijk de baan op gaan gaan met 100km verschil en je blocken..... perongelijk een keer raken ala maar beuken in de eerste bocht om er voorbij te komen is belachelijk. (nog belachelijker dat ik een penalty en slechte rating krijg omdat iemand achterop rijd). Rant over
Nu 1:58:9 op Autodromo met de Gr 3, dus het is nu niet dat ik langzaam ben.
Hopelijk over een paar weken als de nieuwigheid eraf is wat serieuzere mensen in de online races (ik zelf hou altijd afstand en rem eerder in de eerste bochten als ik niet op kop lig en te vlak achter iemand zit.
Afgelopen week alles binnen gekregen, nieuwe PS4, GT, playseat, etc.., maar zat een beetje te suffen en kwam erachter dat m'n oude Fanatec stuur niet compatible is met de PS4.
Dus daar nu ook maar een nieuwe van besteld.
Met de controller is het echt geen doen om fatsoenlijk te rijden, dus moet voorlopig maar geduld hebben...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Had wel gekunt denk kmomania schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:58:
Oh ik kan echt niet wachten om te beginnen!![]()
Afgelopen week alles binnen gekregen, nieuwe PS4, GT, playseat, etc.., maar zat een beetje te suffen en kwam erachter dat m'n oude Fanatec stuur niet compatible is met de PS4.
Met de controller is het echt geen doen om fatsoenlijk te rijden, dus moet voorlopig maar geduld hebben...
http://cronusmax.com/new-product-drive-hub-pre-order-now/
Tot nu toe alles met de controller gereden en moet zeggen dat het me niet tegenvalt.momania schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:58:
Oh ik kan echt niet wachten om te beginnen!![]()
Maar ga deze week toch maar mijn playseat even klaarzetten daar heb ik hem uiteindelijk ook voor hehe...benieuwd hoe mijn rijkunsten dan zullen zijn...
Ja had het wel gezien, maar als je dan de website bekijkt en ziet welke toverdoos aan procedures je open moet trekken om het werkend te krijgen, had ik er al niet echt veel vertrouwen meer in. 't Kostte evengoed al genoeg geld, dus dan kan dit er ook nog wel bij... En dan werkt het iig weer zoals het op een console hoort te werken: aanzetten, spelen (afgezien van de eeuwige update downloads natuurlijkmike.1309 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:07:
[...]
Had wel gekunt denk k
http://cronusmax.com/new-product-drive-hub-pre-order-now/
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 24-10-2017 22:03 ]
Ia die tomahawk niet ieta met 2500pk en actieve downforce die echt als de red bull x1 van gt5 en gt6 kan rijden ?V3g3ta schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:10:
Is het mogelijk dat er cheaters actief zijn? Het is me zojuist voor de 2de keer opgevallen dat er iemand was die Dragontrail aflegde in 0.53. Dat was een Tomahawk SRT en die vloog me ook letterlijk voorbij, terwijl ik ook in een Gr.1 reed (Mazda LM55), en het beste wat ik daar reed was een lage 1.23. 🤔
Indeed, even opgezocht.. hij is toch wel iets sneller dan de andere Gr.1 auto's, met een top van 600km/h+. Ik dacht dat alle Gr.1 auto's min of meer hetzelfde waren.. 🙄v8power67 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:47:
[...]
Ia die tomahawk niet ieta met 2500pk en actieve downforce die echt als de red bull x1 van gt5 en gt6 kan rijden ?
Voeg me maar toe!
Dat is de normale Cronus Max, de Drivehub is inderdaad een plug-and-play.momania schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:24:
[...]
Ja had het wel gezien, maar als je dan de website bekijkt en ziet welke toverdoos aan procedures je open moet trekken om het werkend te krijgen, had ik er al niet echt veel vertrouwen meer in. 't Kostte evengoed al genoeg geld, dus dan kan dit er ook nog wel bij... En dan werkt het iig weer zoals het op een console hoort te werken: aanzetten, spelen (afgezien van de eeuwige update downloads natuurlijk)
Heb mijn TX vandaag getest op een PS4, alleen maar driveclub kunnen doen. Wel even kort kloten de juiste volgorde te doen (mijn TX bleef steeds ~45 graden links hangen bij calibratie), maar verder werkt het erg goed.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vr vergelijking van pro vs og ps4.
Best veel verschillen.
Base ps4 is 720p en pro 1080p.
Verder zie video
In een andere race had iemand een kwalificatie tijd neergezet die ruim een seconde sneller was dan de rest, knap van hem, maar in de race ging hij ervandoor en de rest van het veld vocht om plek 2 en de rest. Prima als er verschil is, maar dit sloeg nergens op.
Denk dat ik het maar even bij de offline events laat, online is leuk maar tegelijkertijd ook zwaar frustrerend.
39
Meeste van je "settings' kloppen, maar kan veel makkelijker.v8power67 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:54:
[...]
Maare wie snel.geld wil verdienen op een saaie manier.
Doe een custom race op bleu moon bay speedway.
Kies een snelle auto( ik deed een gtr naar n900 klasse upgraden met geloof 931 pk en op race super soft).
Stel hoeveelheid laps in(ik deed 25).
Dan doe standing start.
Starting grid op laatste plek.
Boost op off.
Dan opponent category op gr3.
Dan opponent difficulty op professional.
En dan start de race.
Zou wel tcs op 3 zetten.
Ik deed dit in ong 16 min, en kreeg 110000cr en 1000exp.
En als je wilt kun je gewoon wall racen dus nergens remmen en via de muur gaan dan ben je nog sneller klaar.
Maar ook zonder dat kan je makkelijk winnen.
Tis wel erg saai maar voor bijna iedereen te doen.
En je verdient er lekker mee. Ook aardig wat mileage points. Meer dan 400 geloof ik.
In plaats van laps kun je endurance instellen, bijv 20 minuten. Ik kies zelf een Mazda N100 en zet de tegenstander op Gr. 1 (dus een 1 opponent race).
Start de race en rij 95% van de eerste ronde, parkeer de auto vlak voor de finishlijn met de e-brake aan de binnenzijde van de baan en wacht tot de 20 minuten over zijn. Daarna finish je en krijg je 177k credits (incl. clean race bonus).
Handig, kan je in de tussentijd afwassen en stofzuigen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Ohja klopt, zal ik straks even aanpassen....Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:49:
[...]
Je hebt je instellingen op de PS4 zo staan , dat je geen vriendschapsverzoeken kunt ontvangen Maichel
Hmm das minder..... Heb er ondertussen al behoorlijk wat dubbel...achja..dm-dutchman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:13:
Jammer dat je dubbele auto's alleen kunt weg gooien en niet kunt verkopen, al zou je 10% krijgen van de waarde...
Geef ze beide een andere kleur, leuk voor split screen...smokeintheface schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:14:
[...]
Hmm das minder..... Heb er ondertussen al behoorlijk wat dubbel...achja..
Idd goed idee haha.dm-dutchman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:16:
[...]
Geef ze beide een andere kleur, leuk voor split screen...
Maakt eigenlijk ook niet veel uit....auto's genoeg na een dag of 3 spelen. (ook al zijn er een aantal dubbel
Kan iig niet wachten tot ik straks weer ff kan racen, ongeveer nu op 3 kwart met de singleplayer. Daarna online gebeuren eens uitproberen.
[ Voor 17% gewijzigd door smokeintheface op 25-10-2017 09:23 ]
Moet ik eerst maar eens ruimte maken voor de playseat, momenteel totaal geen ruimte (maar moet zeggen met controller gaat echt niet zo verkeerd).
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Totdat we logos kunnen uploaden is dit 'm wel denk ik: Porsche AFCA Edition (CBS)
Helemaal mee eens.....ik heb zelf de collector edition gehaald....Homeland schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:30:
Dat is het enige nadeel, achteraf gezien had ik net zo goed de normale versie kunnen kopen in plaats van de digital deluxe. Credits verdienen is vrij makkelijk en je krijgt al zo veel auto's gratis...

Soms mis ik een duimpje de andere kant op om op een post te kunnen (dis)likenOntzettende_Jan schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:32:
[afbeelding]
Totdat we logos kunnen uploaden is dit 'm wel denk ik: Porsche AFCA Edition (CBS)![]()
ralph075 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:37:
[...]
Soms mis ik een duimpje de andere kant op om op een post te kunnen (dis)liken
Het zou fijn zijn als de livery editor iets meer functionaliteit zou hebben als groeperen van layers maar het is best te doen. Eigenlijk zouden ze 'm webbased moeten maken zodat je op je werk je liveries kan maken, dan gaat het niet van je racetijd af haha.
En wat is nu de bedoeling met Lewis Hamilton? Er werd nogal een ding van gemaakt van zijn samenwerking oid. met GT maar volgens mij is het gewoon een enkel (nog geen 2 minuten lang) online filmpje?
Edit: Mocht je een endurance race doen en er komt tijdens die race een patch uit, tough luck, je raakt al je CR en EXP kwijt, je moet namelijk de game updaten en daarvoor moet de game gesloten worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Homeland op 25-10-2017 09:57 ]
Als ik die tegenkom vrees ik dat m'n SR rating wat gaat dalenOntzettende_Jan schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:32:
[afbeelding]
Totdat we logos kunnen uploaden is dit 'm wel denk ik: Porsche AFCA Edition (CBS)![]()
PSN: Sluuz
Update Details (1.03)Homeland schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:55:
Iemand al patch notes van versie 1.03 tegen gekomen?
En wat is nu de bedoeling met Lewis Hamilton? Er werd nogal een ding van gemaakt van zijn samenwerking oid. met GT maar volgens mij is het gewoon een enkel (nog geen 2 minuten lang) online filmpje?
Edit: Mocht je een endurance race doen en er komt tijdens die race een patch uit, tough luck, je raakt al je CR en EXP kwijt, je moet namelijk de game updaten en daarvoor moet de game gesloten worden.
25/10/2017
An update for the Gran Turismo Sport has been released. The following is a list of the main features introduced:
Main Features Implemented
- Fixed an issue wherein repeatedly deleting your email address from [Options] > [Email Address] would cause the game to crash;
- Fixed an issue wherein participating in a Drift Trial with a car featuring an exterior livery created with a custom colour chip (a colour chip created in the Livery editor) would result in the game crashing after the result screen;
- Fixed an issue wherein excessive force feedback was applied when understeering using the THRUSTMASTER® T500RS steering controller;
- Fixed -an issue wherein the THRUSTMASTER® TH8A 'H pattern shifter' was not properly recognised when connected to a compatible steering wheel controller.
Other improvements and adjustments
- The controller steering sensitivity of the DUALSHOCK®4 wireless controller has been increased in order to improve handling during oversteering and drifting;
- The adjustment range for a steering wheel controller's force feedback has been broadened: it is now possible to decrease maximum torque on steering wheels with strong motor torque.
- Various other issues have been addressed.
Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo Sport!
Linksbovenin (in groen of blauw vakje) op het scherm van de Controller opties kan je instellen hoe je wilt sturen.Ontzettende_Jan schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:00:
Hoe stel je eigenlijk motion steering voor je dualshock in? Kon het zo snel niet vinden in de controller opties..
https://www.reddit.com/r/...new_daily_races_10252017/Rivanov schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:01:
Zijn de dailys veranderd vandaag? Zit momenteel in Noorwegen (vanavond pas thuis) maar ben wel benieuwd.
Nürburgring GP met 5x tire wear en 1x fuel.
Verwijderd
Wat zijn jouw instellingen met de EVO X, heb gisteren met een aantal Engelsen gezeten, maar kwam niet verder als plek 5.S_Chief schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:34:
Gisteravond m'n eerste online race gewonnen (EVO X op Kyoto Driving Park).Wel fijn dat de kwalificatietijden werkten, want daardoor begon ik al voor alle beukers (2e plek).
![]()
Voor de rest weinig spannends want ik lag een paar seconden voor.
Wel traction controle op 1 gezet en gevoeligheid op 7
Hahahahaa wouw dat dit werkt. Ga ik strax proberen.Trent900 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:19:
[...]
Meeste van je "settings' kloppen, maar kan veel makkelijker.
In plaats van laps kun je endurance instellen, bijv 20 minuten. Ik kies zelf een Mazda N100 en zet de tegenstander op Gr. 1 (dus een 1 opponent race).
Start de race en rij 95% van de eerste ronde, parkeer de auto vlak voor de finishlijn met de e-brake aan de binnenzijde van de baan en wacht tot de 20 minuten over zijn. Daarna finish je en krijg je 177k credits (incl. clean race bonus).
Handig, kan je in de tussentijd afwassen en stofzuigen
Main Features
- Fixed an issue where repeatedly deleting your email address from [Options] > [Email Address] would cause the game to crash;
- Fixed an issue where participating in a Drift Trial with a car featuring an exterior livery created with a custom color chip (a color chip created in the Livery editor) would result in the game crashing after the result screen;
- Fixed an issue where excessive force feedback was applied when understeering using the THRUSTMASTER® T500RS steering controller;
- Fixed -an issue wherein the THRUSTMASTER® TH8A 'H pattern shifter' was not properly recognized when connected to a compatible steering wheel controller.
Other improvements and adjustments
- The controller steering sensitivity of the DUALSHOCK®4 wireless controller has been increased in order to improve handling during oversteering and drifting;
- The adjustment range for a steering wheel controller's force feedback has been broadened: it is now possible to decrease maximum torque on steering wheels with strong motor torque.
- Various other issues have been addressed.
Yes!!!!Fixed an issue where excessive force feedback was applied when understeering using the THRUSTMASTER® T500RS steering controller;
10 rondjes met 16 man, lekker hoor.Ontzettende_Jan schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
https://www.reddit.com/r/...new_daily_races_10252017/
Nürburgring GP met 5x tire wear en 1x fuel.
Let wel op hoe lang die periode is (langere endurance=meer punten).. ik kreeg 6miljoen CR en rond de 47.000 EXP en de game crashte dus had ik niets.v8power67 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:55:
[...]
Hahahahaa wouw dat dit werkt. Ga ik strax proberen.
Rij eerste en er komt een bocht aan dus ik rem netjes enz, iemand rost tegen mij aan ik krijg een 10sec penalty en sr omlaag...
Later doet ie weer zelfde en krijg weer penalty en sr minder. Fuck dit hoor dan maar geen sport modus. Hoe in the actual fuck kan je een systeem zo alecht ontwerpen dat de slachtoffer de lul is.
Ik zou de oval vermijden en op de circuits racen, vooral de rest ontwijken en je rondjes rijden, dan ga je vanzelf omhoog in rating en kom je bij anderen terecht die ook netjes rijden.v8power67 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:38:
Nou doe mn eerst sport race. Op zon oval raceway ding.
Rij eerste en er komt een bocht aan dus ik rem netjes enz, iemand rost tegen mij aan ik krijg een 10sec penalty en sr omlaag...
Later doet ie weer zelfde en krijg weer penalty en sr minder. Fuck dit hoor dan maar geen sport modus. Hoe in the actual fuck kan je een systeem zo alecht ontwerpen dat de slachtoffer de lul is.
Oplossing: vermijd de oval daily racesv8power67 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:38:
Nou doe mn eerst sport race. Op zon oval raceway ding.
De circuit races zijn over algemeen redelijk goed te doen.
En ieder race spel kampt met dit soort oneerlijke straffen, Project Cars heeft er ook een handje van. Denk dat we nog tijd geduld moeten hebben dat er correct wordt gestraft bij divebomben etc.
Dit omdat ik toch nog geen 1e zal worden omdat ik nog moet leren rijden en daarnaast krijg ik op die manier een nette rating.
Maar het is wel lame dat als jij een beuk krijgt door toedoen van iemand anders dat jij ook strafpunten krijgt.
Maar inderdaad, de ovals zijn leuk als je mensen hebt die normaal sturen.
Net 2x achter elkaar 1e geworden, erg spannende potjes waren het en tot in de laatste paar bochten was het knokken.
[ Voor 29% gewijzigd door Fietsbel op 25-10-2017 14:00 ]
39
Nu gr4 op kyoto circuit ofzo. Ben benieuwd.
Nou 2e geworden. En richting einde was ik echr dichtbij de nr1. Had ook constant snelste lap tijd.
Dus ja had ik de baan beter gekend, en geen fouten gemaakt in begin had ik de steijd voor 1ste plek aangekund.
Maar dir was echr leuk, en netter dan die oval..
[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 25-10-2017 14:14 ]
TCS op 0! Het is AWD, knap als je daarmee achterstevoren komt te staan.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:45:
[...]
Wat zijn jouw instellingen met de EVO X, heb gisteren met een aantal Engelsen gezeten, maar kwam niet verder als plek 5.
Wel traction controle op 1 gezet en gevoeligheid op 7
TCS op 1 is te beperkend (gas/slip).
Ik begin altijd zo:
- AWD: TCS 0
- FWD: TCS 1 (rotdingen hebben anders alleen maar wielspin)
- RWD: TCS 1 of 2
Een aantal bochten op Kyoto Driving Park kan je trouwens erg grof nemen zonder problemen. Moet ook als je plankgas wilt vasthouden.
[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 25-10-2017 14:46 ]
Damn dit was gaaf. Had een battle met een duitser in een amg sls.
Ik in mn gr4 evo x.
Mocht starten vanaf pole, maar al gauw haalde die dude me in. En wat erna volgde was gewoon battlen. Heb er video van gemaakt want vond wel echt heel dik. Zeker laatste lap was fenomenaal.
Maakte foutje dus verloor beetje afstand. Maakte dit goed en laatste stel bochten zatten we naast mekaar. En op finish lijn gewoon echt denk 0.01 sec ernaast/achter.
Was genieten, en maakte paar kleine foutjes en tikte hem aan dus sr verlies maja shit happens.
Let niet op de begin replay/editing skills bedacht later pas dit ga ik delen. Dus heb er een quick trim overheen gegooid en klaar.

Was eigenlijk 2e maar de Pool die 50 honderdste voor me eindigde beukte in de laatste bocht zo hard de nummer 3 in de muur dat hij een 10s penalty had. Heerlijk, naarmate je in SR B zit is die rating toch wel een goed iets. Er wordt behoorlijk clean gereden op een uitschieter na..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Nu zie ik in bovenstaande filmpje dat iemand in een 'ghost' veranderde tijdens contact. Zijn er dus geen crashes of iets dergelijks? En kan je auto dan ook niet kapot raken?
De game berekend soms dat er contact kan komen en maakt je een ghost. Maar niet altijd. Er is 1 moment dat ik me verrem en hem aantik. Kreeg daar dan"strafpunten" voor en was gewoon terecht want mijn fout.sirkeith schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:26:
Hoe werkt dat systeem? Ik zit ook hard te twijfelen om GT Sport te halen, maar al die beukers zijn vaak wel irritant.
Nu zie ik in bovenstaande filmpje dat iemand in een 'ghost' veranderde tijdens contact. Zijn er dus geen crashes of iets dergelijks? En kan je auto dan ook niet kapot raken?
Maar soms kan de game optijd ingrijpen, en dat is heel goed gedaan.
Chapeau. Prachtig om te zien dat twee coureurs die het snappen met elkaar aan het racen zijn.v8power67 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:13:
Zo net weer de gr4 race op kyoto gedaan.
Ik in mn gr4 evo x.
Mocht starten vanaf pole, maar al gauw haalde die dude me in. En wat erna volgde was gewoon battlen. Heb er video van gemaakt want vond wel echt heel dik. Zeker laatste lap was fenomenaal.
Maakte foutje dus verloor beetje afstand. Maakte dit goed en laatste stel bochten zatten we naast mekaar. En op finish lijn gewoon echt denk 0.01 sec ernaast/achter.
Was genieten, en maakte paar kleine foutjes en tikte hem aan dus sr verlies maja shit happens.
[video]
Let niet op de begin replay/editing skills bedacht later pas dit ga ik delen. Dus heb er een quick trim overheen gegooid en klaar.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Best strakke tijd. Moest me best doen.v8power67 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:13:
Ik in mn gr4 evo x.
[video]
Zit nog meer in. Nog niet constant genoeg
Ja die quali tijd heb ik effe snel gezet om de race te mogen doen. Reed in de race een 1:45:9 als beste.rgarretsen schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:42:
[...]
Best strakke tijd. Moest me best doen.
Zit nog meer in. Nog niet constant genoeg
Ds4 playstation controller ftwdm-dutchman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:51:
Ik zit er toch aan te denken om een stuurtje te kopen, welke stuurtjes gebruiken jullie?
[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 25-10-2017 15:53 ]
Zagato IsoRivolta Vision Gran Turismo

Filmpje:
YouTube: IsoRivolta Zagato Vision Gran Turismo : Unveiled
[ Voor 19% gewijzigd door Homeland op 25-10-2017 16:04 ]
Playseat met een T300 en dat rijd erg lekker. Toch zit ik te een upgrade naar de T500 te overwegen. Vooral de pedalen van de T500 lijken me een grote verbetering.dm-dutchman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:51:
Ik zit er toch aan te denken om een stuurtje te kopen, welke stuurtjes gebruiken jullie?
En zowel staand als hangend te gebruiken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Stuur heb ik zelf de t300rs en dan de pro pendale van de 500. Wereld van verschil met die standaard dingen hehe.Tweakarim schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:12:
[...]
Playseat met een T300 en dat rijd erg lekker. Toch zit ik te een upgrade naar de T500 te overwegen. Vooral de pedalen van de T500 lijken me een grote verbetering.
How are you doing?
Moooooi! Ik ben heel erg benieuwd want dat was echt dramatisch.Ontzettende_Jan schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:59:
[...]
[...]
Er is overigens wel weer iets mis met het snelheidsgevoel..
GT5: cockpit view= correct gevoel, de rest= te langzaam
GT6: eindelijk alles even vlot
GTS: weer zoals GT5..
1:29 -> TrACK LIMITS!!!!v8power67 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:13:
Ik in mn gr4 evo x.
[video]
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:49:
[...]
1:29 -> TrACK LIMITS!!!!![]()
Toprace!
Zo en hoppa eerst win is binnen.
Weer kyoto met de evo x. Maar was dit keer echr verruit de snelste. Reed bijna 20sec voor aan einde van race op nr2.
Maar kan nu ook een 1:44.2 rijden in quili, en haalde zelfs een ronde nog meer hier vanaf, maar fuckde deze up...
Dan had ik in hoge 1:43 gezetten.
Damn die sport modus is gaaf. Jammer dat mn eerste 2 races zo raar waren maar nu is het episch.
[ Voor 43% gewijzigd door v8power67 op 25-10-2017 16:56 ]
39
Had net even zelfde. Gelukkig na mn race..Fietsbel schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:03:
Gaat goed zo, nu al 2keer een disconnect en nu loopt het spel zelfs vast....
Maar wou iets doen moest ie eerst connecten. Erna keek ik bij iemand zn spullen en bam error...
Jammer want verder is het een perfecte game zover.
Het is flink hit and miss met de potjes, het ene potje is fantastisch, het potje erna heb je alleen maar tering debielen de de hele zooi aan het verkloten zijn.
Dat is te hopen, nu weer een drama potje. Voor mij rijden ze strak tegen elkaar aan met een scherp bocht die eraan komt. ik laat m;n gas alvast een beetje los, pak de buitenkant van de baan (daar was het leeg) en de persoon achter mij remt niet, knalt mij van de baan en ik lig laatste met daarbij -SR -SR -SR in beeld. Op het einde geen tijdstraf voor de persoon in de botsauto.v8power67 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:57:
[...]
Klopt idd... Gaat nog wel een en ander gepatched/gefixed worden met die sr denk ik
Dit is volstrekt kansloos en tijdverspilling, netjes rijden en anticiperen is leuk in de theorie, maar rijden ala Forza is blijkbaar de betere optie. Ben gelijk goed klaar met het spel, morgen maar weer eens proberen, dit is zwaar klote.
[ Voor 62% gewijzigd door Fietsbel op 25-10-2017 18:21 ]
39
Klopt idd... Gaat nog wel een en ander gepatched/gefixed worden met die sr denk ikFietsbel schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:56:
Zit je vast tussen 2 autos die mijn auto gebruiken als sandwich en ik krijg -sr, tuurlijk.....
Het is flink hit and miss met de potjes, het ene potje is fantastisch, het potje erna heb je alleen maar tering debielen de de hele zooi aan het verkloten zijn.
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing