Hoezo niet? Gewoon zoals vorige BF's, enemy team, krijgt een punt als ze kill maken, wordt hij gerevived gaat dat punt er weer van af.Sissors schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:52:
[...]
Maar die tickets? Ik geloof er echt niet in. Je kan ook ammo droppen zonder tickets te krijgen, dus waarom niet reviven? En met die logica zou je in BF4 alleen medics zien in deathmatch (hihi, volgens mij is niemand daar medic), Conquest en Rush Attackers.
En als mensen soms idd wat meer logica zouden gebruiken bij BF, dat zou heel handig zijn. Als Conquest match close is, dus niet spawnen om te winnen of juist idd medic worden zodat je je team levend kan houden en enemy team verliest door ticketbleeding.
Echt waar? Ik gebruik in BF4 toch echt altijd met packs ipv crates, omdat packs je meteen beginnen te healen, dus als je een aanvallende speler bent heb je toch echt wel profijt van packs ipv crates.Shabbaman schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:14:
[...]
- beetje healthpacks spammen heeft weinig impact; dat wordt beter zodra je medic crates hebt, maar dat is een unlock
Hop tijdens flank krijg je 1 kogel, gooit medicpack tijdens rennen op grond en zie daar meteen health erbij.
(Weet niet zeker of packs in BF1 zelfde gaan werken, maar ga ik van uit)
Vanaf 0:39 zie je in de release trailer dat in de bosmap ( Argonne Forest ) loopgraven aanwezig zijn. YouTube: Officiële onthullingstrailer Battlefield 1 Maar dan nog zal BF 1 niet eens in de buurt komen van trench warfare zoals bijv. in Verdun.poor Leno schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:05:
[...]
Ik lees niets over all-out trench warfare
Misschien als de Franse DLC erbij komt? Zou wel knap lullig zijn als er geen trnch map vanaf t begin bij zit..
edit: vergeten te refreshen, spuit 11
[ Voor 7% gewijzigd door Rickpm1 op 22-09-2016 10:20 ]
Ik ben meer van full-autoRepelsteelke schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:26:
[...]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens, De medic had het lekkerste wapen van het spel, op de anti tank gun na. Maar er viel bar weinig te reviven omdat iedereen dat skipte, en omdat het toch geen invloed had op de tickets.
Euh, ja, wat anders? Ik begrijp prima hoe het werkt. Echter als je kijkt naar BF4, daar waren medics ook actief ondanks dat het bij sommige spelvormen geen tickets opleverde. Als je op een map speelde zonder voertuigen (of iig weinig) dan is al snel de helft medic daar. Want wat anders? Als je niet wil gaan snipen zijn je opties medic of support, en dan kiezen zat mensen voor een assault rifle, en die reviven dan gewoon ook.Albinoraptor schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:52:
[...]
Hoezo niet? Gewoon zoals vorige BF's, enemy team, krijgt een punt als ze kill maken, wordt hij gerevived gaat dat punt er weer van af.
Als je nu een open map vol met tanks en vliegtuigen kijkt, dan heb je bijna geen medics rondlopen. Die zijn allemaal engineer waar ze ook een soortgelijk primair wapen hebben, maar niet kansloos zijn tegen een tank.
Aan de andere kant. We kunnen ook onze eigen loopgraven maken nu we de grond kunnen bewerken met explosieven
Als je de alpha gameplay van St Quentin Scar bekijkt zie ik iig nergens trench warfare?InSanex schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:55:
https://www.battlefield.c...ld-1/maps/st-quentin-scar
Toch echt een loopgraven map ?
Voor zover ik zie alleen rondom de molen? Niet echt een loopgraven map te noemen.InSanex schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:55:
https://www.battlefield.c...ld-1/maps/st-quentin-scar
Toch echt een loopgraven map ?
https://untappd.com/user/OzzBier
De loopgraven waren best nog wel uitgebreid. Misschien dat er een rushversie van st-quentin komt waar je wel verder de loopgraven in moet.
Dat Battlefield health regen heeft gekregen, heeft mij tot nu toe het meest gestoord, ik vind dat echt walgelijk.Shabbaman schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:14:
[...]
De wapens van de medic zijn toch best OK? Mijn theorie over de relatieve impopulariteit van de medic:
- iedereen heeft health regen, dus waar heb je nog een medic voor nodig?
- beetje healthpacks spammen heeft weinig impact; dat wordt beter zodra je medic crates hebt, maar dat is een unlock
Medic meer waarde geven is gewoon:
- Health-regen verwijderen
- Revive teken standaard aan en optioneel uit i.p.v. andersom
Vind ik althans
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Ik denk dat na een rondje granaten etc. er vanzelf loopgraven ontstaan. Helemaal als ik naar de demolition in de beta kijk.OzzieMann schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:11:
[...]
Voor zover ik zie alleen rondom de molen? Niet echt een loopgraven map te noemen.
Overigens trenches duidelijk hier :
YouTube: SCAR - Battlefield 1
[ Voor 15% gewijzigd door InSanex op 22-09-2016 13:21 ]
Dan ga je hardcore spelen? Daar is het standaard dat je niet regenned en is healen/reviven imo belangrijker.MisterChaoSs schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:42:
[...]
Dat Battlefield health regen heeft gekregen, heeft mij tot nu toe het meest gestoord, ik vind dat echt walgelijk.
Medic meer waarde geven is gewoon:
- Health-regen verwijderen
- Revive teken standaard aan en optioneel uit i.p.v. andersom
Vind ik althans
Daarnaast vind ik het ook altijd spannender om te spelen dan de hele tijd een minimap te zien waar iedereen rond rent
Ik vond zelf de medic wapens het fijnst spelen. Prima mogelijk als counter sniper en je kon mee rond checkpoint charlie. Vooral de M1916 Selbstlader was briljant en zeer dodelijk.Sissors schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:52:
[...]
Het probleem van de medic in de beta was volgens mij eigenlijk bijna puur het wapen, gecombineerd met de map.
hoop dat er wel servers komen waar ze hardcore mode (heet dat zo?) draaien. Zodat ook niemand een HUD etc in beeld krijgt. Mijn PS4 zal het alleen wat minder scherp in beeld brengen als deze video. maar nog steeds erg bruutJaguar645 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:20:
[...]
Dan ga je hardcore spelen? Daar is het standaard dat je niet regenned en is healen/reviven imo belangrijker.
Daarnaast vind ik het ook altijd spannender om te spelen dan de hele tijd een minimap te zien waar iedereen rond rent
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L-klt1u_7RM]
In Battlefield 4 heet het in ieder geval Hardcore en gok eigenlijk dat het gewoon zo blijft hetenPaulus07 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:16:
[...]
hoop dat er wel servers komen waar ze hardcore mode (heet dat zo?) draaien. Zodat ook niemand een HUD etc in beeld krijgt. Mijn PS4 zal het alleen wat minder scherp in beeld brengen als deze video. maar nog steeds erg bruut
[video]
Zo ziet de interface er in 4 uit:

Denk ook dat het in BF1 iets vergelijkbaars zal zijn.
True, maar ik ben toch liefhebber van ietwat meer hitpoints zoals bij normaal. Je merkte het al weer in het dorp in de Beta, je kan zo van een willekeurige hoek worden geschoten en paf dood.Jaguar645 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:20:
[...]
Dan ga je hardcore spelen? Daar is het standaard dat je niet regenned en is healen/reviven imo belangrijker.
Beste balans voor mij persoonlijk is:
- Die regen dus uit
- Normale hoeveelheid hitpoints
- Geen overmatig spot gebruik
- Schot van sniper binnen bepaalde range in chest = ook dood (maar dan moet het wel wat moeilijker dan in de beta
Alleen hardcore komt daar in de buurt of je zou zelf een custom server kunnen maken met een eigen regelset.MisterChaoSs schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:19:
[...]
True, maar ik ben toch liefhebber van ietwat meer hitpoints zoals bij normaal. Je merkte het al weer in het dorp in de Beta, je kan zo van een willekeurige hoek worden geschoten en paf dood.
Beste balans voor mij persoonlijk is:
- Die regen dus uit
- Normale hoeveelheid hitpoints
- Geen overmatig spot gebruik
- Schot van sniper binnen bepaalde range in chest = ook dood (maar dan moet het wel wat moeilijker dan in de beta)
In bad company 2 oasis kon je surfen door de stad op zo'n water jet ski, duurde wel even voordat je overal water had, kwam veel c4 aan te pas maar dan had je ook wat.Paulus07 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:37:
https://forums.battlefiel...ere-is-the-trench-warfare
Aan de andere kant. We kunnen ook onze eigen loopgraven maken nu we de grond kunnen bewerken met explosieven
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5aYp5-WpqJw]
Een andere map die voor mij echt verbazingwekkend goed was was epicenter, een uitbreiding van battlefield 3. Het oog voor detail in die map was echt geweldig. Helaas speelde hij iets minder soepel.
Daarnaast hoop ik dat ze ooit eens een map maken met daarin een wisseling van dag en nacht. Ik zie dit voor me als een soort valparaiso stadje aan de voet van een fjord, met bovenop de fjord een radioinstallatie. Meerdere wegen omhoog. In de nacht gaan de lampjes branden in het stadje wat zorgt voor een amazing view van de berg, en ronken de helikopters rond onder een groenige gloed van het dansende noorderlicht. Gedurende de dag kan het sneeuwen. De sneeuw is sticky. Op die manier heb je een clean begin, maar je weet nooit hoe de map eindigt
Yeah helaas. Misschien komt het gewoon door BF2 bij mij, daar heb ik gewoon de meest awesome bf moments gehad, hoewel dat ook door nostalgisch gevoel kan komen haha.Rickpm1 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:45:
[...]
Alleen hardcore komt daar in de buurt of je zou zelf een custom server kunnen maken met een eigen regelset.
Zo even besloten om een dikke pc te bouwen voor Battlefield 1. Kan alleen maar jaloers zijn!Vinze schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:48:
Ik heb BF1 zojuist ook voor 40 euro besteld bij cdkeys.com. Heb me dik vermaakt met de bèta en kan me niet voorstellen dat dit achteraf een miskoop blijkt te zijn. Ik kwam er tijdens de beta wel achter dat mijn 4-5 jaar oude PC met een i5 2500K het wat minder leuk vond. Daarom ook maar besloten om een nieuwe game PC samen te stellen met een i7 6700k, 16 GB ram en een GTX1070. Nu weet ik zeker dat BF1 en andere recente games lekker draaien
Verwijderd
Ik zit met een dilemma.
Ik heb een paar dagen geleden BF1 Ultimate op Origin ge-pre-ordered.
Nu kom ik er vandaag achter dat als je Origin-Access hebt, je zelfs nog 5 dagen eerder (op de 13de) al kunt spelen. (bron: https://www.battlefield.c...-play-first-trial-details )
Het was zelfs nog goedkoper geweest voor me als ik eerst Origin-Access had genomen, en dan pas de Ultimate had besteld.
Dus nu heb ik minder voor meer geld, ik voel me wel een beetje genaaid zo..
Op de refund pagina vind ik:
You don't have any games that qualify for a refund right now.
Heeft toevallig iemand anders dit ook?
En wat raden jullie me aan te doen?
[Oplossing:]
Ik heb gebeld met EA, deze hebben de de pre-order ge-re-fund.
Zodra het teruggeboekt is, neem ik een maandje Origin Access, koop ik Ultimate weer, met korting, en kan ik van 13 tm 17 okt BF1 (10 uur spelen) en dan vanaf 18 okt "helemaal".
[ Voor 17% gewijzigd door sjhgvr op 23-09-2016 19:45 ]
en die game is nu op steam met 75% korting te krijgen. ssstttNLsandman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 06:39:
[...]
In bad company 2 oasis kon je surfen door de stad op zo'n water jet ski, duurde wel even voordat je overal water had, kwam veel c4 aan te pas maar dan had je ook wat.
[video]
http://store.steampowered.com/news/24377/
Een i7-6700k is wel wat hoger geclockt dan een i7-6700, maar dat zal in BF1 niet veel verschil uitmaken. Je kan een k ook makkelijk overclocken, dus als dat je ding is...Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:31:
Begreep nooit waarom mensen een 6700k nemen met een 6700 locked draai je even goed als een K variant of heb ik het verkeerd?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Voordat je metAwsom schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:14:
Extra betalen voor 10 uur spelen in een week tijd?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Klopt! Origin Access geeft je 10% korting! Het scheelt dus zelfs.Arfman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:16:
[...]
Voordat je metgaat strooien: het is volgens mij zo dat je als Access abonnee een korting krijgt op aankopen, waardoor het abonnement die maand gratis is en je toch BF1 eerder kunt spelen.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
En voor die €25 per jaar krijg ik korting op EA games en heb ik BF 4 Premium en BF Hardline Premium volledig gekregen. Ik kan me met andere games ook prima vermaken. Games die ik normaal niet gekocht zou hebben kan ik later alsnog spelen. Voor mij is het dat geld meer dan waard.Awsom schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:14:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk dat hij bedoelt van. 10 uur gametime speel je al de eerste dag en dan moet je als nog 6 dagen wachtenAwsom schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:14:
Hier in ieder geval niet. Ik hoop de game op de PS4 komende weken nog ergens voor rond € 45,00 op te pikken. BF4 inclusief China Rising ook voor € 44,45 opgepikt tijdens de release. En daar doe ik dan voorlopig mee, toch niet heel veel tijd om te gamen.Awsom schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:14:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Is toch geen slechte deal?Awsom schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:14:
Neem een maandje Access en je kan voor 4 euro Fifa 17 10u uitproberen en vanaf 13 oktober ook Battlefield 1 zonder de game al te moeten kopen.
Daarnaast heb je een hele resem games die je ook kan spelen / uitproberen. (zeker eens Plants vs zombies garden warfare 1/2 uitproberen, best een leuk spel
20 uur gametime voor twee nieuwe spellen op voorhand aan 4 euro is maar 20 cent per uur. Je mag al blij zijn als je aan 1 euro per uur komt bij de meeste games (en al helemaal bij de officiële store prijzen)
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 23-09-2016 22:34 ]
Ja precies dit. Ik pak ook zowel fifa als battlefield 1 mee voor 4 euro idd. Mooier kan het niet in deze dure markt!SmokingCrop schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:30:
[...]
Is toch geen slechte deal?
Neem een maandje Access en je kan voor 4 euro Fifa 17 10u uitproberen en vanaf 13 oktober ook Battlefield 1 zonder de game al te moeten kopen.
Daarnaast heb je een hele resem games die je ook kan spelen / uitproberen. (zeker eens Plants vs zombies garden warfare 1/2 uitproberen, best een leuk spel)
20 uur gametime voor twee nieuwe spellen op voorhand aan 4 euro is maar 20 cent per uur. Je mag al blij zijn als je aan 1 euro per uur komt bij de meeste games (en al helemaal bij de officiële store prijzen)
Mwa niet speciaal voor Battlefield 1 hoor, stond al een tijdje op de planning maar met de release die nadert toch maar de knoop doorgehakt. En daarnaast koop ik deze PC zakelijk wat het ook weer wat aantrekkelijker maaktTo easy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:11:
[...]
Zo even besloten om een dikke pc te bouwen voor Battlefield 1. Kan alleen maar jaloers zijn!
De locked 6700 draait standaard op 3,4GHz/4GHz en de K variant draait standaard op 4GHz/4,2GHz. Op het totaal bedrag vond ik het die paar tientjes extra wel waard. Aangezien ik ook een Z170 moederbord heb kan ik hem in de toekomst ook nog wel aardig overklokken, wat hem iets meer toekomstgericht maakt.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:31:
Begreep nooit waarom mensen een 6700k nemen met een 6700 locked draai je even goed als een K variant of heb ik het verkeerd?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Idd, die informatie haal je gewoon van battlefield.com, dice moet gewoon wat trailers maken van die mapssteveman schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:36:
Frustrerend, van die filmpjes met zo'n ontzettend lage informatiedichtheid
en dat uitbrengen.
Die youtubers moeten toch lekker zelf weten wat ze in een filmpje stoppen. Voor elk nieuwtje maken ze weer een nieuw filmpje. Want mensen kijken er toch wel naar en verdienen ze weer wat geld.NLsandman schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:41:
[...]
Idd, die informatie haal je gewoon van battlefield.com, dice moet gewoon wat trailers maken van die maps
en dat uitbrengen.
Moeten ze ook zelf weten, ik kijk in ieder geval niet, EA pr en geen eerlijke mening.ghighoegha schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:22:
[...]
Die youtubers moeten toch lekker zelf weten wat ze in een filmpje stoppen. Voor elk nieuwtje maken ze weer een nieuw filmpje. Want mensen kijken er toch wel naar en verdienen ze weer wat geld.
Deze filmpjes zijn veel interessanter:
Binnen BuG gaat hoogstwaarschijnlijk weer een hoop man BF1 spelen. BuG is overigens voortgekomen uit gotbf3.Awsom schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:20:
Zijn er eigenlijk nog leuke (Nederlandse) communities die veel BF spelen? Voor BF1 zoek ik eigenlijk zoiets als wat we destijds voor BF3 hadden (gotbf.nl) ... Eventueel ook competitive (mocht dat goed gaan lopen).
[ Voor 60% gewijzigd door Fonta op 26-09-2016 17:56 ]
Morgen meer info over singlplayer incl trailer
Ben benieuwd naar de singleplayer. Hoop dat ze er wel echt een WW1 feeling in hebben gedaan. Meer dan de MP mag ik hopen.Paulus07 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:07:
Take a look at @Battlefield's Tweet: https://twitter.com/Battl...s/780436917712191488?s=09
Ik vermoed dat het nog kanslozer zal zijn dan bij voorgaande delen en dat zegt wat...Paulus07 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:07:
Take a look at @Battlefield's Tweet: https://twitter.com/Battl...s/780436917712191488?s=09
Bij voorgaande delen kregen we namelijk eerst de SP te zien en uiteindelijk kan je die van BF3 net als speelbaar passeren, die van BF4 was zo slecht dat het bijna grappig was. Bijna want het gevoel van pure tijdverspilling gecombineerd met een superaimbot voor de AI die alleen maar op jou schoot voor wat unlocks overheerste. Serieus, ik was blij als er karakters dood gingen, zo slecht was het.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van mij hoeven ze geen moeite in de single player te steken, vooral als je kijkt naar hoe slecht de voorgaande delen waren. Iedereen duikt toch zsm online een server in?To easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:53:
[...]
Ben benieuwd naar de singleplayer. Hoop dat ze er wel echt een WW1 feeling in hebben gedaan. Meer dan de MP mag ik hopen.
Ik niet. Ik ga zekers eerst de SP mode spelen. Wennen aan de wapens, gameplay etc.. Ik rush niet meteen MP in. Na SP komt wel MP.Rickpm1 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:55:
[...]
Van mij hoeven ze geen moeite in de single player te steken, vooral als je kijkt naar hoe slecht de voorgaande delen waren. Iedereen duikt toch zsm online een server in?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Idd, maar heb wel de campaign op hard gespeeld voor de throphies. Dus als er throphies te halen zijn voor de singleplayer, dan ga ik deze wel weer spelen.Rickpm1 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:55:
[...]
Van mij hoeven ze geen moeite in de single player te steken, vooral als je kijkt naar hoe slecht de voorgaande delen waren. Iedereen duikt toch zsm online een server in?
Snowwie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:07:
Speelt zwaartekracht geen rol meer in Battlefield of zo? Ik zie de kogels van oa. snipers in bovenstaande filmpjes niet meer zo naar beneden gaan over lange afstanden...![]()
Moest hier toch echt wel wat hoger mikken...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Jawel, maar ze hebben het aangepast ten opzichte van Battlefield 4Snowwie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:07:
Speelt zwaartekracht geen rol meer in Battlefield of zo? Ik zie de kogels van oa. snipers in bovenstaande filmpjes niet meer zo naar beneden gaan over lange afstanden...![]()
Bron:Moving along, the Bullet Drop applies to the bullet as it flies and how gravity pulls it down. Battlefield players will be familiar with this mechanic, but in Battlefield 1 the value changes as the bullet moves through the air. Now, along with gravity, players will also deal with changes to bullet velocity the further the bullet travels. As in real-life, the further a bullet moves, the slower its velocity and wind resistance also affects travel. As the bullet moves further away, the more it will drop before hitting the ground – because physics.
https://www.vg247.com/201...its-have-changed-sniping/
[ Voor 9% gewijzigd door Bankscrew op 27-09-2016 16:27 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hmmm, dat ziet er verrassend uit. Wellicht dit keer wel een goed verhaal in de single player.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Volgens NeoGAF.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1285322
[ Voor 55% gewijzigd door Rivanov op 27-09-2016 21:19 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Had trouwens zomaar een nieuwe trailer kunnen zijn van een nieuwe oorlogs blockbuster!
[ Voor 18% gewijzigd door To easy op 27-09-2016 23:20 ]
Heb me VR helm en heb VorpX...
Yeah you know it! BF1 in VR
Neen.T-mo-T schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:47:
maar ik wil ook weten of DX12 verder visueel nog iets toevoegt.
VR helm nog wel? Noem jij zo een VR bril of is klinkt dit zo cool als dat jij het zegtXtr3me4me schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:42:
Jups jups. Blij dat ik me pre-order vroeg had gedaan. Misschien dat ik hier nog een extra twist uit kan halen.
Helm, bril het zit op je kopTo easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 00:06:
[...]
VR helm nog wel? Noem jij zo een VR bril of is klinkt dit zo cool als dat jij het zegt
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik heb door de trailer eigenlijk wel enige verwachtingen gekregen.Nieuwevolger schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:20:
Ik verwacht van het verhaal zelf en de karakters niet veel. Maar ik denk dat de sp het spelen zeker waard is door de graphics, sfeer en gameplay (battlefield schiet lekker weg).
De eerste BF game waarbij ik waarschijnlijk wél de SP volledig doorloop ipv 3 missies
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik denk het ook.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:29:
[...]
Ik vermoed dat het nog kanslozer zal zijn dan bij voorgaande delen en dat zegt wat...
Bij voorgaande delen kregen we namelijk eerst de SP te zien en uiteindelijk kan je die van BF3 net als speelbaar passeren, die van BF4 was zo slecht dat het bijna grappig was. Bijna want het gevoel van pure tijdverspilling gecombineerd met een superaimbot voor de AI die alleen maar op jou schoot voor wat unlocks overheerste. Serieus, ik was blij als er karakters dood gingen, zo slecht was het.
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom ze de moeite doen voor een SP, terwijl het een op-en-top MP franchise is.
BF2 had geen SP en is voor mij nog steeds de allerbeste uit de hele BF-reeks. Gewoon de volledige focus op MP. Dit kan de game alleen maar ten goede komen.
Zet het kotsemmertje dan ook maar vast klaarXtr3me4me schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:42:
Jups jups. Blij dat ik me pre-order vroeg had gedaan. Misschien dat ik hier nog een extra twist uit kan halen.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Maar vast en zeker wel de mp van battlefield de eerste paar dagen, na de releaseProsac schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:58:
Ik heb nog nooit de SP van eender welke Battlefield gespeeld.
Floksor
Nee, van Battlefield eigenlijk nooit. Dat is voor mij echt een MP game. Al moet ik bekennen dat ik bij de eerste BF met SP wel de eerste missie heb gedaan, maar trok me totaal niet. Dus ik overdreef een beetje.Floks schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:57:
[...]
Maar vast en zeker wel de mp van battlefield de eerste paar dagen, na de releaseof van een willekeurige andere grote game?
Aaah oke haha. Ik denk die zit met een dikke ruimtepak aan te gamen in VR.
To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:38:
[...]
Aaah oke haha. Ik denk die zit met een dikke ruimtepak aan te gamen in VR.
Gelukkig heb ik er geen last vanJeroenimoes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:42:
[...]
Zet het kotsemmertje dan ook maar vast klaar
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik zie dat deze store een pass verkoopt voor 48,99. Dus samen met 39,97 (cdkeys) is dat 88,96.
Maar ik weet niet of die duitse site te vertrouwen is.
Misschien kan ik beter nu gewoon eerst de cdkeys gewone versie kopen, en dan bij (of na) release eens kijken waar/hoe ik de Premium ga kopen.
Wat doen jullie?
Ja, vanaf de 21st kun je dan gewoon met je aangeschafte key spelen. En OA geeft eerder toegang tot het spel.PuckStar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:50:
En als ik 1 maand Origin Access koop kan ik eerder spelen en bij release wel gewoon verder met mijn cdkeys key toch?
[ Voor 7% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 28-09-2016 16:12 ]
Yep, precies wat ik ook ga doen (maar dan bij een andere online-shopPuckStar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:50:
En als ik 1 maand Origin Access koop kan ik eerder spelen en bij release wel gewoon verder met mijn cdkeys key toch?
Vanaf de 13e kan je dan 10uur bf1 spelen en op officiële release voortdoen.
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 28-09-2016 19:25 ]
Gewoon zo'n ding bestellen:Mad-Matt schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:02:
Ik heb nog nooit een VR-bril op m'n snuffert gehad, maar geloof goed dat je met BF1 aardige kotsneigingen ervan gaat krijgen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
uhuh, even mn bankrekening gechecked en het enige wat ik kan bestellen is een paar snoep kikkertjesjagermeister schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:51:
[...]
Gewoon zo'n ding bestellen:
[afbeelding]
Ik denk dat het super vet is, maar net zoals met de Wii je gaat naar een half uurtje er maar bij zitten haha.jagermeister schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:51:
[...]
Gewoon zo'n ding bestellen:
[afbeelding]
Meest recente video:
Dat is was er 1 van Westie
[ Voor 31% gewijzigd door NINjak op 29-09-2016 19:42 ]
Klopt! Ik kijk veel videos van hem sinds de aankondiging van Battlefield 1. Zeker een aanrader als je ook wat achtergrond informatie wilt over WW1.marrummer schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:37:
Verrassend dat in dit topic nog nooit gesproken is over FlakFire, ik probeer geen reclame te maken maar voor BF1 nieuws en verhalen over de historie etc is dit IMO een zwaar ondergewaardeerd youtube kanaal.
Ik koop de standaard versie op de XBox One en dankzij EA Acces en een USA account heb ik deze versie samen met de Premium Pas voor ongeveer €90.PuckStar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:18:
Ik wil het hele spel en een Premium Pass kopen, maar vind 129,98 euro wel erg veel!
Ik zie dat deze store een pass verkoopt voor 48,99. Dus samen met 39,97 (cdkeys) is dat 88,96.
Maar ik weet niet of die duitse site te vertrouwen is.
Misschien kan ik beter nu gewoon eerst de cdkeys gewone versie kopen, en dan bij (of na) release eens kijken waar/hoe ik de Premium ga kopen.
Wat doen jullie?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
"Through Mud and Blood" teaser
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.