Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:29

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:14:
[...]

Ik speel geen van beide spellen.
Hoe moet ik jouw comment dan plaatsen dat betaalde hacks zo snel zouden werken na release?

Ik ben er juist ontzettend trots op dat we deze games vrijwel cheat-vrij hebben gekregen. En als er nog valsspelers zijn die niet gepakt worden, dan spelen ze hetzelfde als normale spelers. Valsspelers moeten zich zo erg aanpassen om normaal te spelen dat het de moeite niet meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:17:
[...]

Hoe moet ik jouw comment dan plaatsen dat betaalde hacks zo snel zouden werken na release?

Ik ben er juist ontzettend trots op dat we deze games vrijwel cheat-vrij hebben gekregen. En als er nog valsspelers zijn die niet gepakt worden, dan spelen ze hetzelfde als normale spelers. Valsspelers moeten zich zo erg aanpassen om normaal te spelen dat het de moeite niet meer waard is.
Ten eerste geloof ik helemaal dat jullie software een groot deel van de hacks tegen houdt, geen twijfel mogelijk. Wel twijfel ik aan de kwaliteit van de hacks.

Er waren in ieder geval genoeg manieren om te hacken toen ik nog BF4 speelde. Ik denk ook dat een goed afgestelde hack amper door systemen wordt herkend en vooral door ervaring en bijv. steams gezien wordt.

Dat betekent niet dat je opeens geen voordelen meer kunt halen met de hacks. Maar de retards die met een PKP o.i.d. allerlei headshots maken zullen vast goed gefilterd worden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Echt geen hackers in BF4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:29

Stewie!

Keen must die!

Heb je er last van of is het hip om een filmpje te plaatsen van iemand vlak voordat ie gebanned is als hij dat op een ranked / FF server zou proberen?

Want na handmatige verificatie is een dergelijke speler direct verwijderd uit de game.

[ Voor 23% gewijzigd door Stewie! op 11-05-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:26
Dit vind ik opzich wel een interessante discussie. Heb eigenlijk alleen BF1942, BFV en BF2 gespeeld en dat alleen op de computer. Moet voor deze release sowieso een nieuwe PC of console halen. Waar krijg ik de 'beste' ervaring, zoals in bijv. BF1942?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
KW25 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:39:
Dit vind ik opzich wel een interessante discussie. Heb eigenlijk alleen BF1942, BFV en BF2 gespeeld en dat alleen op de computer. Moet voor deze release sowieso een nieuwe PC of console halen. Waar krijg ik de 'beste' ervaring, zoals in bijv. BF1942?
Ligt eraan wat je gewend ben en wat voor pc je hebt, ga je voor een redelijk dikke pc, dan heb je natuurlijk betere graphics wat mooier is. En ook belangrijk, speel je shooters liever met een muis of controller. Voor de rest kan je kijken na wat voor platform vrienden op spelen( of wie dan ook). Voor de rest heb je de standard pc vs console punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:06:
[...]
Ik verwacht dat betaalde hacks nog uitstekend werken. Die kun je gewoon zo instellen dat ze niet opvallen.
Wij hadden mensen bij ons in de community die dus betaalde voor cheats maar na de eerste dag Fairfight direct gebanned werd.
Daarna zag ik nog wel eens een cheater maar meestal werd er na 1 of dagen wel iets ondernomen.
Wat wel een probleem was al dan niet voor korte duur is het aantal mensen dat via game time accounts ging cheaten :( en werden ze gebanned konden ze zo veer een nieuw account aanschaffen 8)7

Fairfight kijkt ook naar hele andere dingen dan wat vroeger punkbuster deed zoals volgens mij zoals kijken of de wapen damage overeen komt zo dat je de one shot kill cheaters er al snel uitpakt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
KW25 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:39:
Dat idee kan je gelijk overboord gooien ,je moet met een andere mindset deze nieuwe generatie console games benaderen anders kan het best wel eens tegenvallen.

Bf42 en bf2 waren pc games met alle vrijheden die dat toeliet (dedicated lag vrije pc servers zonder dat je je afvraagt waarom je doodgaat achter een muur)
Grote open mappen waar tactisch denken om de hoek komt kijken en altijd als een verrassing kan worden gebruikt zonder belachelijke detectie middelen.
Hogere moeilijkheidsgraad bij het gebruik van wapens.
Enz. Enz.

De huidige generatie bf games zijn meer gefocust op high kill rates in een zo'n kort mogelijke tijd waar jong en oud effe zijn fix kan krijgen en toch kan opscheppen over zijn of haar leet skills.
Waar je voorheen zelf kon kiezen voor tactische wegen naar de vijand wordt dit nu voorgekauwd door het level design. En dit veroorzaakt bottlenecks met als gevolg hoge kill streaks ,KiCke !!!!

Maar weer een nieuwe bf Wwoohoowww !!!! :o
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Stewie! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:37:
Heb je er last van of is het hip om een filmpje te plaatsen van iemand vlak voordat ie gebanned is als hij dat op een ranked / FF server zou proberen?

Want na handmatige verificatie is een dergelijke speler direct verwijderd uit de game.
Deze dude is inderdaad inmiddels verbannen. En had er last van inderdaad want is gewoon spelbederf.
Maar hoe zit dat met deze dan?
Deze streamed zelfs dat hij aan het cheaten is.
Filmpje van zijn eigen kanaal: YouTube: bf3-swat (Vanaf 5 a 6 minuten is hij dan bezig om de cheat op te starten.)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1OYNV4F.png
Ik ben het met je eens dat het niveau van cheaters in vergelijking met BF3 drastisch minder is en dat ze veel sneller gepakt worden. Maar sommige zoals deze glippen er soms toch gewoon doorheen.

Maar goed, desalniettemin heb ik veel zin aan BF One en daar gaat dit topic over.

[ Voor 28% gewijzigd door Fonta op 12-05-2016 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXeRs schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:10:
[...]

Dat idee kan je gelijk overboord gooien ,je moet met een andere mindset deze nieuwe generatie console games benaderen anders kan het best wel eens tegenvallen.

Bf42 en bf2 waren pc games met alle vrijheden die dat toeliet (dedicated lag vrije pc servers zonder dat je je afvraagt waarom je doodgaat achter een muur)
Grote open mappen waar tactisch denken om de hoek komt kijken en altijd als een verrassing kan worden gebruikt zonder belachelijke detectie middelen.
Hogere moeilijkheidsgraad bij het gebruik van wapens.
Enz. Enz.

De huidige generatie bf games zijn meer gefocust op high kill rates in een zo'n kort mogelijke tijd waar jong en oud effe zijn fix kan krijgen en toch kan opscheppen over zijn of haar leet skills.
Waar je voorheen zelf kon kiezen voor tactische wegen naar de vijand wordt dit nu voorgekauwd door het level design. En dit veroorzaakt bottlenecks met als gevolg hoge kill streaks ,KiCke !!!!

Maar weer een nieuwe bf Wwoohoowww !!!! :o
:'(
:')

True.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gustavsson: I think, traditionally, we haven't gone all the way with joining people as a group and keeping them as a group all the way through a multiplayer session, but with a persistent squad you get to team up, get into a server together, but also switch between the servers throughout the session. You can jump between experiences without having to break up your group.

Ik hoop dat ze balancing een keer fixen. Leuk dat squads samen blijven maar dat is vaak vragen om problemen in public servers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:53:
[...]

Ligt eraan wat je gewend ben en wat voor pc je hebt, ga je voor een redelijk dikke pc, dan heb je natuurlijk betere graphics wat mooier is. En ook belangrijk, speel je shooters liever met een muis of controller. Voor de rest kan je kijken na wat voor platform vrienden op spelen( of wie dan ook). Voor de rest heb je de standard pc vs console punten.
Qua spel 'ervaring' heb ik op zowel Xbox One als m'n PC hetzelfde. Heb een leuke game PC waarop ik BF4 in 1080p Ultra kan spelen dus qua graphics zie het er natuurlijk veel beter uit als op Xbox One (720p). Maar het spel blijft natuurlijk hetzelfde. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Tsurany schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 06:24:
Gustavsson: I think, traditionally, we haven't gone all the way with joining people as a group and keeping them as a group all the way through a multiplayer session, but with a persistent squad you get to team up, get into a server together, but also switch between the servers throughout the session. You can jump between experiences without having to break up your group.

Ik hoop dat ze balancing een keer fixen. Leuk dat squads samen blijven maar dat is vaak vragen om problemen in public servers.
Mee eens, alleen wanneer ik speel met vrienden zitten we bewust samen in een squad. Niks is vervelender dan tijdens een mapswitch uit je squad gegooid te worden in een team waar je niemand kent en de helft niet snapt hoe ze of moeten samenspelen of orders op moeten volgen.

Denk dat je nooit iemand hiermee tevreden kan stellen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31

Het heeft voor- en nadelen.

Als ik BattleField speel (welke ik dan ook speelde) dan deed ik dat met mensen in de clan, het kan dan heel frustrerend zijn als je constant door de server (of een admin) geswapped wordt terwijl je net lekker samen aan het spelen bent. Soms werd er dan zelfs van server gewisseld om maar weer samen te zitten.
Daarentegen hebben wij in het verleden ook inderdaad servers leeg gespeeld door in BF2 als 4-6 man squad servers te joinen, volledig uit te moorden tot hij leeg liep en naar de volgende te gaan :+ (voor ons was dat een sport O-) , maar voor anderen verschrikkelijk irritant

Ik speel persoonlijk het liefst met een groepje bekenden aan 1 kant, maar of dat ten moet gaan van de server balance blijft een lastige kwestie en een discussie die denk ik nooit een 'winnaar' op zou leveren. Dit doordat iedere speler zijn eigen motivatie en voorkeuren hierbij heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:40

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Gaat dit topic nu over BF1 of BF4???

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Balans verpesten zou wel heel erg knap zijn. Jij hebt een grendelgeweer, ik heb een grendelgeweer. Jij hebt een granaat, ik heb een granaat. Jij hebt een knuppel, ik heb een schep.

Schep is OP. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Flimovic schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:23:
Gaat dit topic nu over BF1 of BF4???
Battlefield One uiteraard.
Maar het zou toch geen probleem mogen zijn om ook andere Battlefield zaken aan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat krijg je altijd als er een nieuw (BF) spel komt.. de onvermijdelijke vergelijkingen en klachten met de vorige..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:57:
[...]

Balans verpesten zou wel heel erg knap zijn. Jij hebt een grendelgeweer, ik heb een grendelgeweer. Jij hebt een granaat, ik heb een granaat. Jij hebt een knuppel, ik heb een schep.

Schep is OP. :+
Balancing qua teams. Ene team met 10 clanleden, andere team allemaal randoms. Dat is vaak een compleet rape fest. Natuurlijk willen clans/homies bij elkaar zitten maar het zorgt wel voor onbalans als niet beide kanten een zo'n groep heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:36:
Dat krijg je altijd als er een nieuw (BF) spel komt.. de onvermijdelijke vergelijkingen en klachten met de vorige..
Jup, ook niets mis mee. Juist goed om kritisch te zijn en te kijken wat er zoal verbeterd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31
Tsurany schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:49:
[...]

Balancing qua teams. Ene team met 10 clanleden, andere team allemaal randoms. Dat is vaak een compleet rape fest. Natuurlijk willen clans/homies bij elkaar zitten maar het zorgt wel voor onbalans als niet beide kanten een zo'n groep heeft.
Wat ik eerder al zei, als je die clanleden altijd maar uit elkaar trekt zullen die gewoon naar een andere server gaan, want ze willen samen spelen en dan is de server waar je op zit ineens vrijwel leeg. Dus daar haal je ook niets mee.

Het is een probleem, maar er bestaat geen echte oplossing voor. Tenzij je persistent squad only servers en non squad servers neer gaat zetten en daar zitten ook genoeg beperkingen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:49:
[...]

Het probleem op de PS4 bij BF4 nu is idd, dat als je met 8 (max) man in een party zit en je bijvoorbeeld 2 squads van 4 maakt, dat je regelmatig tegenover elkaar wordt gebalanced..

Dit is onvermijdelijk helaas. Ze kunnen moeilijk de twee squads telkens aan 1 kant houden terwijl de andere kant beduidend zwakker is en waarschijnlijk ook minder spelers heeft.. dat zou pas slechte blancing zijn..

Maar leuk is anders :/

[ Voor 30% gewijzigd door poor Leno op 12-05-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-10 17:26
poor Leno schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:58:
[...]

Het probleem op de PS4 bij BF4 nu is idd, dat als je met 8 (max) man in een party zit en je bijvoorbeeld 2 squads van 4 maakt, dat je regelmatig tegenover elkaar wordt gebalanced..

Dit is onvermijdelijk helaas. Ze kunnen moeilijk de twee squads telkens aan 1 kant houden terwijl de andere kant beduidend zwakker is en waarschijnlijk ook minder spelers heeft.. dat zou pas slechte blancing zijn..

Maar leuk is anders :/
wij hebben er over het algemeen niet zoveel moeite mee. We zitten toch wel met zn allen op teamspeak, dus geeft iedereen gewoon effe door waar men zich bevindt. Het is niet echt eerlijk, maar dat is wel een alternatief voor dat gezeik met teamswitching en balancing....

bovendien als je met beide teams de attackhelis hebt, kan je mooi rond vliegen zonder teveel tegenstand xD. Overigens doen we dit eigenlijk alleen op servers die insta spawn vehicles hebben, anders is er geen bal aan vliegen met de heli... kan ik net zo goed air superiority gaan doen

[ Voor 14% gewijzigd door lordprimoz op 12-05-2016 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sorry dat we wat offtopic gaan, maar veel laffer dan dat kan je het niet krijgen zeg. Ik hoop eigenlijk dat ik je verkeerd begrijp, maar jullie zorgen dus ervoor dat je mensen in het andere team hebt die voertuigen in beslag nemen zodat de tegenstanders jullie niet kunnen counteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
Ze zorgen er inderdaad gewoon voor dat ze de heli van de tegenstander ook in handen krijgen. Dat kan bijvoorbeeld door de heli weg te geven of er naar toe te vliegen met een jet.
Wat mij betreft ook erg onsportief en hopelijk wordt het in BF One zo dat je niet in de tegenstander zijn voertuigen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:54:
[...]

Wat ik eerder al zei, als je die clanleden altijd maar uit elkaar trekt zullen die gewoon naar een andere server gaan, want ze willen samen spelen en dan is de server waar je op zit ineens vrijwel leeg. Dus daar haal je ook niets mee.

Het is een probleem, maar er bestaat geen echte oplossing voor. Tenzij je persistent squad only servers en non squad servers neer gaat zetten en daar zitten ook genoeg beperkingen aan.
Ik zie er ook geen kant en klare oplossing voor. Wellicht beperkingen op de hoeveelheid spelers per squad of indien het er meer dan 5 zijn de squads evenredig per team verdelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 21:22
Fonta schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:52:
Ze zorgen er inderdaad gewoon voor dat ze de heli van de tegenstander ook in handen krijgen. Dat kan bijvoorbeeld door de heli weg te geven of er naar toe te vliegen met een jet.
Wat mij betreft ook erg onsportief en hopelijk wordt het in BF One zo dat je niet in de tegenstander zijn voertuigen kan.
Zolang ze in de basis van de tegenstander staan lijkt mij dit een goede oplossing. Als mensen spelen zoals hier wordt aangegeven kun je er weinig aan doen. Het is echt het meest trieste wat ik ooit gehoord heb (naast het reviven in BF2), zo maak je je tegenstander opzettelijk lam. Als een speler nou zo stom is om uit te stappen en vervolgens jat jij zijn voertuig is het een ander verhaal.

OT: In voorgaande delen zijn de geluiden van de voertuigen, wapens etc in het "echt" opgenomen. Ik ben benieuwd hoe ze dat oppakken in dit deel. Er zal niet bijzonder veel wapentuig operationeel te vinden zijn lijkt me.

[ Voor 12% gewijzigd door Electromonkey op 12-05-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:04:
[...]

Ik zie er ook geen kant en klare oplossing voor. Wellicht beperkingen op de hoeveelheid spelers per squad of indien het er meer dan 5 zijn de squads evenredig per team verdelen?
Of je moet squads over official servers gaan verdelen in plaats van teams door een verkapte matchmaking of zelfs mid rounds gaan swappen tussen servers, dan zou het nog wel kunnen maar dat brengt weer minstens zoveel ergenis en laadtijden met zich mee.
Gelijk dé reden om bij official servers weg te blijven. Zowel bij BF3 als BF4 was dat echt aan de orde van de dag. Maatjes die elkaar in jets met rust lieten en alles en iedereen op de begane grond aan stukken trokken. Met een beetje pech hadden ze nog twee extra maatjes die met de MMA op infantry jacht gingen. Iedereen eindigd met 50+ kills en 0 deaths.....

[ Voor 41% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 12-05-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Wat een armoe. Zo'n server leave ik gelijk. Trieste lui.

[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 12-05-2016 15:31 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dat zijn juist de mooie momenten, jij bent een flank aan het uitvoeren, staat een engi zijn tank te fixen, jij stapt in, in zijn reverse, roadkill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordprimoz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:29:
[...]

wij hebben er over het algemeen niet zoveel moeite mee. We zitten toch wel met zn allen op teamspeak, dus geeft iedereen gewoon effe door waar men zich bevindt. Het is niet echt eerlijk, maar dat is wel een alternatief voor dat gezeik met teamswitching en balancing....

bovendien als je met beide teams de attackhelis hebt, kan je mooi rond vliegen zonder teveel tegenstand xD.
Wat is dat met Teamspeak in godsnaam voor een oplossing dat je met meerdere squads vaak tegenover elkaar komt :?
Dit gebeurt sowieso, TS lost niets op hoor.

En wat je daaronder schrijft is gewoon een kutstreek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
TS veranderd inderdaad niets aan een balancer die zijn werk doet. Het is ook eigenlijk wel terecht dat als je met 2 volle squads op een server zit, deze netjes over beide teams verdeeld worden.
Mooie gebalanceerde potjes zijn de mooiste die er zijn.
Servers waar clanstacking op plaats vind zijn servers waar ik snel weer weg ben.
Electromonkey schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:06:

Zolang ze in de basis van de tegenstander staan lijkt mij dit een goede oplossing. Als mensen spelen zoals hier wordt aangegeven kun je er weinig aan doen. Het is echt het meest trieste wat ik ooit gehoord heb (naast het reviven in BF2), zo maak je je tegenstander opzettelijk lam. Als een speler nou zo stom is om uit te stappen en vervolgens jat jij zijn voertuig is het een ander verhaal.
Helemaal mee eens! Als je buiten je base uit het voertuig stapt, dan ben je gewoon een domme pipo.
Brilsmurfffje schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:32:
Dat zijn juist de mooie momenten, jij bent een flank aan het uitvoeren, staat een engi zijn tank te fixen, jij stapt in, in zijn reverse, roadkill!
Yup, dat dus :)

[ Voor 61% gewijzigd door Fonta op 12-05-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Fonta schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:11:
TS veranderd inderdaad niets aan een balancer die zijn werk doet. Het is ook eigenlijk wel terecht dat als je met 2 volle squads op een server zit, deze netjes over beide teams verdeeld worden.
Mooie gebalanceerde potjes zijn de mooiste die er zijn.
Ja dat is zo irritant, een killfest wordt het dan, terwijl als ze netjes verdeeld zijn het heel intens kan zijn.

Met BF4 is het jatten van voertuigen uit de basis was minder aan de orde want er is een automatische AA in de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Laatst online: 06:49
Heb er al helemaal zin in..... vanavond maar weer ff BF4 opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
poor Leno schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:05:
[...]

Wat is dat met Teamspeak in godsnaam voor een oplossing dat je met meerdere squads vaak tegenover elkaar komt :?
Dit gebeurt sowieso, TS lost niets op hoor.

En wat je daaronder schrijft is gewoon een kutstreek :(
Ik kom regelmatig in servers waar een zogenaamde "airpeace" is. Niets mis mee lijkt mij. Ik heb het hier wel over jets maar andere airvehilcles kunnen dit ook afspreken.
Wanneer je met 10 plus mensen in TS zit en je gaat een potje BF4 spelen dan heb je al gauw dat je tegenover elkaar zit. Dan is het toch een mooie oplossing wanneer je alle vehilcles hebt verdeeld?
Ook de funfactor speelt mee. Beetje elkaar lastig vallen "kietelen" ucavuuhh hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Vehicles pakken van tegenstander is juist onderdeel van strategie. Het is niet alleen maar aanvallen en rushen en snelle actie. Je mag ook nadenken ;) Dat vind ik juist het mooiste aan Battlefield, vrij in het doen en laten. En sinds bf2 is dat steeds minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
dhrhagenees.cro schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:05:
[...]

Ik kom regelmatig in servers waar een zogenaamde "airpeace" is. Niets mis mee lijkt mij.
Dat is zo ongeveer even triest als wat lordprimoz doet. Hoe is er in hemelsnaam niks mis mee dat jij je teamgenoten laat afslachten omdat je weigert om op de tegenstander te schieten?
Wanneer je met 10 plus mensen in TS zit en je gaat een potje BF4 spelen dan heb je al gauw dat je tegenover elkaar zit. Dan is het toch een mooie oplossing wanneer je alle vehilcles hebt verdeeld?
Dus wanneer je alleen maar risicoloos kills gaat farmen door de voertuigen van de vijand in beslag te laten nemen door je clan buddies. Echt waar, dat je een spelletje voor zoveel mensen moet verkloten en niet gewoon eerlijk kan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het BF3 topic gevoel komt zo helemaal terug hoor mensen. Bijna iedereen is weer van de partij en lang voordat de game uit is beginnen wel al weer te klagen over alles dat er mis is.

I missed this. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 08:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:02:
Het BF3 topic gevoel komt zo helemaal terug hoor mensen. Bijna iedereen is weer van de partij en lang voordat de game uit is beginnen wel al weer te klagen over alles dat er mis is.

Ach 5 jaar al zo ongeveer en toch kom ik steeds terug.

Al moet ik eerlijk zijn dat na de CTE en nu BF1 er misschien hoop is voor EA en Battlefield.
Het is misschien wel goed dat er volgend jaar weer een Star Wars game komt want dan hebben ze tijd genoeg voor weer een volgende Battlefield game.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01

Born too late to explore Earth
Born too soon to explore the galaxy
Born just in time to post gifs in GoT Battlefield threads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Wie kent de game Red Baron nog van vroeger? Helemaal grijs gespeeld.... Ik heb echt zin in BF1! Lekker met je Fokker DR-1 rondvliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Klagen is inderdaad nog niet nodig, maar een mens mag wel hopen dat ze wat zaken gaan fixen ;)

Laatst liep ik tegen het probleem dat ik gekicked werdt door punkbuster omdat deze waarschijnlijk niet up-to-date was. Na 3x de update uitgevoerd te hebben, had dit helaas geen effect.
Ik hoop dus echt dat ze hier een oplossing voor gaan bieden.
uiteindelijk zal ik het wel gefixed krijgen, maar zoveel handelingen is erg vervelend.
Anno 2016 verwacht ik dat dit veel eenvoudiger gaat worden.
Installeer de game en je kan online, zonder een melding van punkbuster etc.
Battleborn, Overwatch, Team Fortress 2, CS:GO draaien gelijk ;)

Daarnaast moet je DLC's "aanschaffen voor 0 euro" met premium en vaak krijg ik dan na het installeren nog steeds de melding dat ik de DLC niet in mijn bezig heb. Moet je hem weer activeren op 1 of andere manier.
Als je dus een tijdje weg bent geweest van battlefield en je komt terug, dan moet je zoveel zaken aanpassen/tweaken voordat je kunt spelen.

Maar goed klagen over Battlefield 1 kan niemand ;)
We hebben nog geen gameplay beelden of een beta kunnen spelen.
Pas na het spelen van een beta of uitgebreide gameplay video (met review) kan je pas oordelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Pykow schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:00:
[...]

Klagen is inderdaad nog niet nodig, maar een mens mag wel hopen dat ze wat zaken gaan fixen ;)

Laatst liep ik tegen het probleem dat ik gekicked werdt door punkbuster omdat deze waarschijnlijk niet up-to-date was. Na 3x de update uitgevoerd te hebben, had dit helaas geen effect.
Ik hoop dus echt dat ze hier een oplossing voor gaan bieden.
uiteindelijk zal ik het wel gefixed krijgen, maar zoveel handelingen is erg vervelend.
Anno 2016 verwacht ik dat dit veel eenvoudiger gaat worden.
Installeer de game en je kan online, zonder een melding van punkbuster etc.
Battleborn, Overwatch, Team Fortress 2, CS:GO draaien gelijk ;)

Daarnaast moet je DLC's "aanschaffen voor 0 euro" met premium en vaak krijg ik dan na het installeren nog steeds de melding dat ik de DLC niet in mijn bezig heb. Moet je hem weer activeren op 1 of andere manier.
Als je dus een tijdje weg bent geweest van battlefield en je komt terug, dan moet je zoveel zaken aanpassen/tweaken voordat je kunt spelen.

Maar goed klagen over Battlefield 1 kan niemand ;)
We hebben nog geen gameplay beelden of een beta kunnen spelen.
Pas na het spelen van een beta of uitgebreide gameplay video (met review) kan je pas oordelen.
Lange leve steam! Booooo Origin! Maar je hebt gelijk, met steam werkt het over het algemeen vlekkeloos. Met Origin heb je vaak sores....

[ Voor 3% gewijzigd door Flimovic op 13-05-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja daar moet EA het ook van hebben he, onervaren mensen die de geschiedenis niet kennen van EA en Battlefield en aaaaaaaaaallllleeeeee beloftes in de mooie PR campagnes :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat een negatief gezeur hier allemaal, met de CTE hebben ze toch laten zien dat ze de _PC_ community zeer waarderen, hence ze hebben zelfs samen met de community een map gemaakt. Er is geen andere AAA game die de community zo betrekt bij de ontwikkeling en verbeteringen van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:34:
Wat een negatief gezeur hier allemaal, met de CTE hebben ze toch laten zien dat ze de _PC_ community zeer waarderen, hence ze hebben zelfs samen met de community een map gemaakt. Er is geen andere AAA game die de community zo betrekt bij de ontwikkeling en verbeteringen van het spel.
CTE was een mooie toevoeging van ze, dat moet ik eerlijk toegeven.

Overwatch, Team Fortress 2 en Planet coaster zijn ook AAA games die de community er goed bij betrekken.
dus het is mooi dat Battlefield een CTE versie heeft, maar er zijn meer AAA games die dit aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach CTE was gewoon noodzaak om de game uberhaupt speelbaar te krijgen. Met hulp van vele mensen die de game al gekocht hadden en als gratis quality tester fungeerden.

Community map is leuk maar vroeger had je gewoon vele goede mods.

Dus ja het is leuk en blij dat ze het gedaan hebben maar om nu veren in hun reet te gaan steken, nou nee.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Help!!!! schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:46:
Ach CTE was gewoon noodzaak om de game uberhaupt speelbaar te krijgen. Met hulp van vele mensen die de game al gekocht hadden en als gratis quality tester fungeerden.
Wat is dit voor een azijngezeik? De community is er ook voor beloond met gratis DLC en tot op heden zijn er 4 DLC packs gratis aan de community gegeven. Ja ze hebben fouten gemaakt maar ze hebben dit ook goed gemaakt. Ga er dan vanuit dat ze ervan geleerd hebben ipv zo destructief negatief speculeren, Dat jaagt enkel mensen weg.. Dan is het straks weer gezeur omdat niemand het online speelt.
Community map is leuk maar vroeger had je gewoon vele goede mods.
Tijden veranderen, maps worden complexer. Spellen zijn toegankelijker omdat je gewoon servers kan joinen. Kwaliteit van servers is consistent omdat er een select aantal bedrijven servers mag verhuren, prima ontwikkeling toch?
Of wil je terug naar de tijd dat mensen die zooi thuis hosten, het kleine broertje kazaa opstartte en de hele server begon te laggen?
Dus ja het is leuk en blij dat ze het gedaan hebben maar om nu veren in hun reet te gaan steken, nou nee.
Bekijkt het allemaal eens van de positieve kant, kijk hoe ze de community (bekende youtubers) hebben betrokken bij de onthulling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bekende Youtubers zijn niet "de community" maar gewoon een extensie van de marketing afdeling. Dat heeft niks te maken met de community er bij te willen betrekken maar met gebruik maken van de populariteit van bekende mensen om een hype te creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@ Brilsmurfje

Toch altijd weer interessant om te zien hoeveel invloed marketing op mensen heeft. :+

Ik ben dus gewoon niet zo onder de indruk EA. Als EA met BF1 weer een echt goede game heeft gelaunched is het vroeg genoeg om hen wat credits te gaan geven.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Tsurany schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:02:
Bekende Youtubers zijn niet "de community" maar gewoon een extensie van de marketing afdeling. Dat heeft niks te maken met de community er bij te willen betrekken maar met gebruik maken van de populariteit van bekende mensen om een hype te creëren.
hier ben ik het mee eens.
Er zijn youtubers zoals LvlCap,Matimio, XFactor, Jackfrags die betaald worden door EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Battlefield Friends!! *O*

Hopelijk gaan ze de animatie serie weer vervolgen met BF1! :D
(deze is overigens niet superboeiend, alleen commentaar en ze hebben hun research niet op orde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:07:
@ Brilsmurfje

Toch altijd weer interessant om te zien hoeveel invloed marketing op mensen heeft. :+

Ik ben dus gewoon niet zo onder de indruk EA. Als EA met BF1 weer een echt goede game heeft gelaunched is het vroeg genoeg om hen wat credits te gaan geven.
Helaas ben je meteen een azijnzeiker als je niet na een nietszeggend filmpje post dat je de game hebt gepreordered.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 18:41

Van hun langlopende WW1 youtube serie The great war.

[ Voor 32% gewijzigd door rejer op 13-05-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van Origin!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wX5hw1U.png?1

Bike-stuff !!!!! *O*

(Voor degenen die niet weten wat 'stuff' is:)

Maar dan op Horses en Bikes _O-

[ Voor 44% gewijzigd door poor Leno op 13-05-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 13-05-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 10:24

sHELL

VR "connoisseur"

Hmmmmm hoe meer ik naar de trailer kijk en cross references neem met wat er bekent is.... moet toegeven, DICE heeft zijn huiswerk gedaan. Op wat miss matches van uniforms en wapen configuraties na lijkt alles gewoon te kloppen wat best wel een applausje waard is.

Enigste wat in de trailer eigenlijk niet klopt is dat de engelse tanks te snel optrekken (die dingen waar echt traag), maar dat is natuurlijk meer een gameplay issue.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat je bij de digitale versie van battlefield 1 deluxe editie allemaal krijgt of het wel het waard is of zou je het beste gewoon de standaard pass nemen en later de season pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:32:
Iemand enig idee wat je bij de digitale versie van battlefield 1 deluxe editie allemaal krijgt of het wel het waard is of zou je het beste gewoon de standaard pass nemen en later de season pass?
Dat kunnen we nog niet weten, want ze hebben nog niets over de season pass gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:48:
[...]

Dat kunnen we nog niet weten, want ze hebben nog niets over de season pass gezegd.
En dat zullen ze op de E3 zeggen of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:49:
[...]

En dat zullen ze op de E3 zeggen of?
Hopelijk wel, dit krijg je overigens bij de Deluxe edition:

• 3 dagen eerder beginnen spelen (18 oktober ipv 21 oktober)
• 5 battlepacks (waardeloos als dit hetzelfde is als bij BF4)
Red baron pack
  1. Exclusive vehicle skin based on the Red Baron's Triplane for the Fokker Dr.I
  2. P08
  3. Red Baron's Flyer Pin Emblem
Lawrence of Arabia Pack
  1. Lawrence of Arabia's Black Stallion skin for Horse
  2. Lawrence of Arabia's SMLE
  3. Lawrence of Arabia's Jambiya
  4. Lawrence of Arabia's Emblem
Je kan op XboxOne of Origin ook al 10 uur spelen met EA/Origin Access (4 euro voor een maand). Dat is nog voor de release van het spel en ongeacht van welke versie je koopt of niet koopt.

Het zal overigens niet op E3 zijn, maar op EA Play. Dat is van 12-14 juni, E3 is 14-16 juni.

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 13-05-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:16:
[...]

hier ben ik het mee eens.
Er zijn youtubers zoals LvlCap,Matimio, XFactor, Jackfrags die betaald worden door EA.
Heb je een linkje voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
lllustrious schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:42:
[...]

Uhm gewoon youtube . Hij zegt het gewoon in zijn video's en soms staat het eronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:52:
[...]

Hopelijk wel, dit krijg je overigens bij de Deluxe edition:

• 3 dagen eerder beginnen spelen (18 oktober ipv 21 oktober)
• 5 battlepacks (waardeloos als dit hetzelfde is als bij BF4)
Red baron pack
  1. Exclusive vehicle skin based on the Red Baron's Triplane for the Fokker Dr.I
  2. P08
  3. Red Baron's Flyer Pin Emblem
Lawrence of Arabia Pack
  1. Lawrence of Arabia's Black Stallion skin for Horse
  2. Lawrence of Arabia's SMLE
  3. Lawrence of Arabia's Jambiya
  4. Lawrence of Arabia's Emblem
Je kan op XboxOne of Origin ook al 10 uur spelen met EA/Origin Access (4 euro voor een maand). Dat is nog voor de release van het spel en ongeacht van welke versie je koopt of niet koopt.

Het zal overigens niet op E3 zijn, maar op EA Play. Dat is van 12-14 juni, E3 is 14-16 juni.
Dan pas? Dus beter wachten dan aanschaffen gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 08:26
Red baron :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:43:
[...]

Dan pas? Dus beter wachten dan aanschaffen gelijk?
Ik zou toch nog wachten, ja. Maakt ook niet uit als je binnen een maand pre-ordered of binnen 4 maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
Iemand enig idee of de Deluxe Edition fysiek (dus in een winkel) beschikbaar komt op PC?
Of dezelfde steelbook versie zoals in de Collector's Edition lijkt me ook mooi/tof.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Man, wat heb ik zin om deze game te spelen. Ik pre-order nauwelijks wat, maar deze gaat zeker op de pre-order lijst. Hoop snel meer van BF1 te zien, maar het lijkt er helaas op dat we nog even moeten wachten. Maar tot nu toe: Hyped! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nou mensen, ga er maar goed voor zitten! B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Witte8
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
http://www.gamemania.be/D...7&gmgame=35258&source=ppa

Fysieke copy al dan niet met Origin code of DVDs. Pre order voordeel Hellfighter pack en early access tot de gratis dlc map. Staat nog geen prijs bij. Ben benieuwd. We gaan moeten kijken wat de beste deal is.

*kuch* ik wil echt een doosje! Erg hè!!😋

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Maar niet klagen als de postbode te laat komt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
Tsurany schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:35:
Maar niet klagen als de postbode te laat komt he ;)
Zal maar niet uit de UK bestellen om 5 euro te besparen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
YouTube: WW1 - Richthofen's Jasta 11 Dr.1 Triplanes (Pt 1)

Wordt leuk met uw vliegtuigje te pimpen >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Witte8 op 14-05-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor het plaatsen van de filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 21:47
Ik heb ze gisteravond allemaal even gekeken onder 't genot van een kop koffie.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stervis schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:18:
Ik loop nog niet echt warm van die trailer.
Nou ikku wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vind t werkelijkwaar zo mooi om te zien dat zowel hier als Reddit, en talloze andere fora, er nu ontzettend veel interesse is in de WW1.
No pun intended: Een explosie van interesse
Er worden video's en facts gedeeld, naar de geschiedenis gevraagd en de vragen worden beantwoord.

Prachtig dat zo'n historisch spel plotseling een enorm aantal mensen tot zoiets kan bewegen *O*

Je kan bijna zeggen dat games een historisch maatschappelijk nut vervullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04:20
poor Leno schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:23:
Battlefield 1 op het voortgezet onderwijs om te leren over de eerste wereldoorlog? Ik zie het al voor me :P

(Ze schijnen ook Minecraft te gebruiken in het onderwijs...)

[ Voor 9% gewijzigd door raiders op 15-05-2016 16:45 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20
lllustrious schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:42:
[...]

http://www.engadget.com/2...game-coverage-with-rules/

Dus als bij de beschrijving staat: Sponsored by RONKU, of gewoon 'RONKU', is de video gesponsored door EA en zijn ze aan hun regels gebonden.

echter, volgens mij worden er nog maar weinig videos gemaakt met ronku sponsoring. Ik zie ik de BF1 video's van Jackfrags en Levelcap ook niet meer dat ze gesponsored zijn. Misschien hebben ze achter de schermen iets afgesproken. In ieder geval hebben ze een NDA getekend, maar over sponsoring is het wat vaag nu.

[ Voor 28% gewijzigd door Geronimous op 15-05-2016 19:02 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raiders schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:44:
[...]

Battlefield 1 op het voortgezet onderwijs om te leren over de eerste wereldoorlog? Ik zie het al voor me :P

(Ze schijnen ook Minecraft te gebruiken in het onderwijs...)
Hahaha :D

Nee maar even serieus, mensen worden getriggered en gaan zelf op zoek naar iets waar ze weing tot niets van wisten.. Waar scholen/de leerlingen misschien hebben "gefaald", heeft Battlefield plots succes geboekt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:53:
[...]

http://www.engadget.com/2...game-coverage-with-rules/

Dus als bij de beschrijving staat: Sponsored by RONKU, of gewoon 'RONKU', is de video gesponsored door EA en zijn ze aan hun regels gebonden.

echter, volgens mij worden er nog maar weinig videos gemaakt met ronku sponsoring. Ik zie ik de BF1 video's van Jackfrags en Levelcap ook niet meer dat ze gesponsored zijn. Misschien hebben ze achter de schermen iets afgesproken. In ieder geval hebben ze een NDA getekend, maar over sponsoring is het wat vaag nu.
Dankje voor je verhaal. Dat RONKU komt me in ieder geval wel bekend voor. Wel heb ik het idee dat er nooit alleen maar positieve feedback kwam van de genoemde youtubers en het allemaal redelijk fair play leek. Zij zijn immers ook gewoon gehyped voor een nieuwe game en zeker nu stellen ze ook vragen en eisen bij de opkomende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
And the CoD trailer is almost the most disliked video on YT :D LOL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

poor Leno schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:25:
[...]

Hahaha :D

Nee maar even serieus, mensen worden getriggered en gaan zelf op zoek naar iets waar ze weing tot niets van wisten.. Waar scholen/de leerlingen misschien hebben "gefaald", heeft Battlefield plots succes geboekt :D
Zie mij, ik ben helemaal bezig om de WW1 te leren te begrijpen, welke belangen er speelden, wie ruzie had met wie en waar ze aan het vechten waren. Voor mij is de hobby altijd de WW2 geweest. De WW1 is voor mij echt een nieuwe ontdekking en dat komt toch wel door deze game. Anders was ik er niet ingedoken. :*)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind t werkelijkwaar zo mooi om te zien dat zowel hier als Reddit, en talloze andere fora, er nu ontzettend veel interesse is in de WW1.
Er worden video's en facts gedeeld, naar de geschiedenis gevraagd en de vragen worden beantwoord.

Prachtig dat zo'n historisch spel plotseling een enorm aantal mensen tot zoiets kan bewegen *O*

Nu nog een goed spel leveren en het is helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06-10 10:47
Dit is werkelijk de beste video op het internet. ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
http://www.examiner.com/a...-happen-if-fans-want-them

Ships.... Big ships!!!

http://www.pcgamer.com/mi...firmed-for-battlefield-1/

Micro en macro Dlc beestjes

[ Voor 33% gewijzigd door Witte8 op 16-05-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Blijf vooral interesse tonen in geschiedenis. Ik moet nog eens een keertje op zoek naar een zeldzame promovendiplaats en brede interesse in het vakgebied kan helpen, hoop ik. :P
Ja, ik blijf hier wel binnenvallen en kom af en toe met feitjes en weetjes. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
Mocht iemand die Battlefront niet echt gespeeld heeft nog twijfelen aan de kunsten van de nieuwe Frostbite engine, zijn deze video's wel handig.

Met Battlefront heeft DICE een nieuwe manier van ontwikkelen van maps: ze combineren 'real life' omgevingen met 'assets'; gescande en gefotografeerde objecten die er waanzinnig levensecht en overtuigend uitzien in de engine. Daarnaast heeft Frostbite nieuwe kunsten op het gebied van 'tesselation' gekregen waardoor terrein en objecten meer diepte en detail krijgen. Persoonlijk maakt Battlefront grafisch meer indruk op mij dan the Division.

In Battlefield tot nu toe werden alle assets met de hand gemodelleerd, en als je de spellen naasat elkaar legt, zie je dat ook. Het realisme van de omgeving in Battlefront is indrukwekkend.

Op de website van de Frostbte engine staan nog meer video's en de Slideshow onlinevan de presentatie op de Game Developer Conference 2016 waar DICE's Andrew Hamilton en Ken Brown spraken.

http://www.frostbite.com/...nd-star-wars-battlefront/

Photo scan trips (Battlefront spelers zien meteen hoe waanzinnig goed de locaties zijn overgenomen in het spel)

Level Construction Kits (het blenden van de 'assets' en het aankleden van de basis van de omgeving...)

de Powerpoint (met hele toffe plaatjes en vergelijkingen met battlefield)

Kortom, in de trailer kon ik al zien dat ze voor Battlefield 1 ook weer gebruik hebben gemaakt van deze technieken om de omgevingen realistischer te maken.

[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 17-05-2016 10:30 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Wanneer kunnen we nu de eerste gameplay beelden verwachten?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
RoyK schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:27:
Wellicht @ EA Play @ 12-14 juni
Of een leak..

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 17-05-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
SmokingCrop schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:47:
[...]

Wellicht @ EA Play @ 12-14 juni
Of een leak..
Ergens tussen 12 en 16 juni inderdaad, dan zijn aansluitend het eigen event van EA (12-14 juni) en de E3 (14-16 juni).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06-10 10:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:11:
Mocht iemand die Battlefront niet echt gespeeld heeft nog twijfelen aan de kunsten van de nieuwe Frostbite engine, zijn deze video's wel handig.

Met Battlefront heeft DICE een nieuwe manier van ontwikkelen van maps: ze combineren 'real life' omgevingen met 'assets'; gescande en gefotografeerde objecten die er waanzinnig levensecht en overtuigend uitzien in de engine. Daarnaast heeft Frostbite nieuwe kunsten op het gebied van 'tesselation' gekregen waardoor terrein en objecten meer diepte en detail krijgen. Persoonlijk maakt Battlefront grafisch meer indruk op mij dan the Division.

In Battlefield tot nu toe werden alle assets met de hand gemodelleerd, en als je de spellen naasat elkaar legt, zie je dat ook. Het realisme van de omgeving in Battlefront is indrukwekkend.

[video]

Op de website van de Frostbte engine staan nog meer video's en de Slideshow onlinevan de presentatie op de Game Developer Conference 2016 waar DICE's Andrew Hamilton en Ken Brown spraken.

http://www.frostbite.com/...nd-star-wars-battlefront/

Photo scan trips (Battlefront spelers zien meteen hoe waanzinnig goed de locaties zijn overgenomen in het spel)

Level Construction Kits (het blenden van de 'assets' en het aankleden van de basis van de omgeving...)

de Powerpoint (met hele toffe plaatjes en vergelijkingen met battlefield)

Kortom, in de trailer kon ik al zien dat ze voor Battlefield 1 ook weer gebruik hebben gemaakt van deze technieken om de omgevingen realistischer te maken.
Dat is een mooie indrukwekkende engine inderdaad :)

Wat ik zo jammer vind aan het hele verhaal en van het gamen tegenwoordig is dat er allemaal packs/dlc/early access/pre-order/unlocks/whatever aan vast hangt. Ik zal uit "protest" en vooral teleurstelling ook niks van Battlefield 1 gaan kopen hoe mooi de engine en beloofde concept ook is.

Dan heb ik liever dat ze de éénmalige vaste bedrag verhogen, laten we bijvoorbeeld zeggen 100 euro. Gewoon ouderwets met gratis ondersteuning (voorzover die ooit goed was bij EA, maar goed). En een spelervaring geven die iedereen hetzelfde kan ervaren. Niet dat spelers die extra betalen meer kunnen zien of doen met het spel. Ik meende dat ik las dat je bijvoorbeeld al een extra skin kan krijgen tegen betaling, wie zegt dat die skin (visueel) geen extra voordeel kan opleveren? Naar mijn idee zijn je tegenstanders dan niet gelijkwaardig meer en is het geen eerlijk spel.

Maar knap werk van EA. De xpacks van bf1942 verkochten voor geen meter en weinig populair. Dat ze dit via PR om hebben kunnen zetten naar een DLC achtig concept (gewoon andere benaming). Maar dat heb ik altijd al gezegd na MOHAA en BF1942: het enige waar EA goed in is is in PR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04:20
RoyK schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:27:
12 juni (tijdens EA play).

Quote van de Battlefield site: "Tijdens de EA Play-evenementen op 12 juni in Los Angeles en Londen onthullen we de eerste gameplay-beelden en laten we bezoekers het spel zelf uitproberen."

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.