Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-06 10:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

mike30 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:50:
Goedendag,

Ik heb een vraagje: Ik heb in een ver verleden een jaartje of 8 judo gedaan maar ik vond er niet veel aan omdat ik dat werpen niet interessant vond. Moest het eigenlijk doen omdat ik een slechte motoriek heb/had. Daarna toen ik 16 was nog een 1,5 jaar aan kickboxen gedaan maar daarna niets meer aan sport behalve fitness. Nu heb ik in januari een gastric sleeve operatie gehad en ben dus goed aan het afvallen nu wil ik weer een sport oppakken. Alleen ik heb het volgende probleem: M'n linker en rechteroog hebben geen tot slechte samenwerking en m'n rechteroog is m'n dominante oog.
Nu wil ik iets in de trant van wing chun of tai chi gaan doen. Alleen nou ben ik bang dat ik omdat ik verminderd dieptezicht heb dat dit een beetje lastig gaat worden.
Heeft iemand hier daar ervaring mee? En oh ja ben 37 nu en weet niet in hoeverre leeftijd meespeeld in deze sporten?
Is denk ik lastig van tevoren te zeggen of je zicht wel of niet problematisch is. Voor de meeste drills moet het niet uitmaken. Voor sparren is het mogelijk meer van invloed maar scherp zien is daar toch minder belangrijk dan met je reflexen reageren op beweging.

Leeftijd is geen probleem, ik ben zelf ook op mn 37e begonnen met kickboxen. Het ligt nog het meest aan de gym, of er een goede sfeer en cultuur heerst om ook nieuwelingen te helpen.

Gewoon doen en kijken of je het nú leuk vindt om te doen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:17
David Haye vs Tony Bellew version 2. De twee kemphanen staan vandaag weer tegen elkaar en de toon is gezet.

Afbeeldingslocatie: https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/nintchdbpict000358126366.jpg?strip=all&w=960

https://www.telegraph.co....-tonight-tv-channel-odds/

Verwacht dat "Somebody gon' get laid the fuck out". 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@polli_ Let's get ready to rumble

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

David Haye vs Tony Bellew v2
Ik vond het een wat clowneske partij,Bah

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polli_
Hackus schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:25:
David Haye vs Tony Bellew v2
Ik vond het een wat clowneske partij,Bah
Inderdaad, jammer had Haye de winst gegund. Maar David Haye heeft meerdere operaties aan zijn voet gehad.
Maar ik denk dat hij nooit helemaal hersteld is en snel een punt achter zijn carrière zal zetten. Bij zijn vorige partij had hij ook last van zijn voet en dat was duidelijk te zien.

Wat ik toch jammer ga vinden, aangezien Haye en van de weinige was die het 12 rondes tegen Klichko heeft volgehouden.

Bellew vs Wilder lijkt mij een leuke partij. Of Fury vs Belle }:O w. Kunnen we gelijk zien in welke vorm Tyson Fury is en meteen Bellew een echte test voorschotelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Haye zal wel stoppen nu denk ik, heb in elk geval genoten van zijn voorgaande wedstrijden. Krijg wel een bittere smaak van Hearn btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Martinusz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 08:00:
[...]

Snap best dat het zwaar is, maar het is hun leven/werk, dan verwacht je toch wel dat ze 3 rondjes volhouden. Op dit moment is alleen Rico in staat om 5 rondjes gas te geven, waarom kan hij dat wel en de rest niet?
Waarom konden die gasten (Sem,Rémy, etc) jaren terug wel 2-3 wedstrijden op 1 dag vechten?
Daar is een goede reden voor. Als Glory kampioen van een gewicht divisie vecht je altijd 5 rondes in een titel gevecht, de rest vecht altijd drie rondes. Naar mijn mening een soort van competitie vervalsing en daarmee hou je de competitie ook zwak. Daarnaast is Glory toch wel een organisatie die op korte vechters op de hoogte brengt van een wedstrijd. Zie onderstaande artikel:

Doordat het nieuwe duel met de 34-jarige Brestovac om de wereldtitel gaat, zal het gevecht in Birmingham ook maximaal vijf in plaats van drie rondes duren.

https://www.nu.nl/sport-o...l.html#coral_talk_wrapper

Maar grote woorden van de kampioen:

De geboren Brabander liet meerdere malen doorschemeren een uitstapje naar het boksen te ambiëren, waarbij hij het wil opnemen tegen de Britse wereldkampioen Anthony Joshua.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:56
polli_ schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:59:
[...]

Daar is een goede reden voor. Als Glory kampioen van een gewicht divisie vecht je altijd 5 rondes in een titel gevecht, de rest vecht altijd drie rondes. Naar mijn mening een soort van competitie vervalsing en daarmee hou je de competitie ook zwak. Daarnaast is Glory toch wel een organisatie die op korte vechters op de hoogte brengt van een wedstrijd. Zie onderstaande artikel:

Doordat het nieuwe duel met de 34-jarige Brestovac om de wereldtitel gaat, zal het gevecht in Birmingham ook maximaal vijf in plaats van drie rondes duren.

https://www.nu.nl/sport-o...l.html#coral_talk_wrapper

Maar grote woorden van de kampioen:

De geboren Brabander liet meerdere malen doorschemeren een uitstapje naar het boksen te ambiëren, waarbij hij het wil opnemen tegen de Britse wereldkampioen Anthony Joshua.

:+
Maar je ziet vaak zelfs na 2 of 3 ronde al dat ze er helemaal doorheen zitten. Dan hebben ze 3-6 minuutjes gevochten :? En daar trainen ze dan weken lang voor.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kickboksen is ook anders dan gewoon boksen. Je moet oa ook trappen en die ook incasseren. Wie als kickbokser gewoon wil gaan boksen, heeft daar echt wel lange voorbereiding voor nodig. Ook Verhoeven moet eerst 2-3 semi potjes goed door moeten komen voor ie (klaar) is voor Povetkin, Wilder of Pulev. Denk niet dat AJ zich bezig gaat houden met een evt uitdaging.
Voor Verhoeven zou het mooi cashen zijn, mocht er ooit zoiets op zijn pad komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:41:
Kickboksen is ook anders dan gewoon boksen. Je moet oa ook trappen en die ook incasseren. Wie als kickbokser gewoon wil gaan boksen, heeft daar echt wel lange voorbereiding voor nodig. Ook Verhoeven moet eerst 2-3 semi potjes goed door moeten komen voor ie (klaar) is voor Povetkin, Wilder of Pulev. Denk niet dat AJ zich bezig gaat houden met een evt uitdaging.
Voor Verhoeven zou het mooi cashen zijn, mocht er ooit zoiets op zijn pad komen.
Rico krijgt al wel lang boksles van de vader van Fury, neemt niet weg dat het idd een andere tak van sport is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:50:
[...]

Rico krijgt al wel lang boksles van de vader van Fury, neemt niet weg dat het idd een andere tak van sport is!
Dat zegt niets, kijk naar Nieky. Die heeft al een aantal bokswedstrijden achter de rug
Maar zijn recente invalpartij was niet veel soeps in super middleweight klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:45
Hackus schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:57:
[...]

Dat zegt niets, kijk naar Nieky. Die heeft al een aantal bokswedstrijden achter de rug
Nou is dat ook wel lastig vergelijken natuurlijk, toen hoorde Nieky echt maar een paar dagen van tevoren dat ie moest invallen geloof ik? Totaal geen goede voorbereiding of analyse van z'n tegenstander kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Joster schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:35:
[...]

Nou is dat ook wel lastig vergelijken natuurlijk, toen hoorde Nieky echt maar een paar dagen van tevoren dat ie moest invallen geloof ik? Totaal geen goede voorbereiding of analyse van z'n tegenstander kunnen doen..
Nieky heeft al ervaring in het gewone boksen en is voor 75% elke dag klaar.
Zijn gewicht en strategie zijn de laatste 25%. Maar goed, daar kun je het niet mee eens zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:57:
[...]

Dat was gelijk tegen een top 4 tegenstander toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Martinusz schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:30:
[...]

Maar je ziet vaak zelfs na 2 of 3 ronde al dat ze er helemaal doorheen zitten. Dan hebben ze 3-6 minuutjes gevochten :? En daar trainen ze dan weken lang voor.
Iemand die nog nooit zelf heeft gekickbokst gespot :+

Ga maar eens een traininkje doen en sparren. Garandeer dat je na een minuutje zelf ook platligt. En ja ik snap dat het professionals zijn, maar dit is zo’n fysieke, explosieve sport, dat heeft en heel eigen dynamiek en intensiteit.

Zeker op van die grote lijven in de zwaargewichtdivisie.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:44:
[...]

Dat was gelijk tegen een top 4 tegenstander toch?
Ik zie 'gelijk' als zijn 1e bokswedstrijd, dat was het dus niet. Hij richt zich al langere tijd op boksen, en dat resultaat zie je terug in Glory kickboxing. Ik zeg altijd of 110% op het een of 110% op het ander, niet beide. (ook zijn opa deelt mijn mening ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
LuNaTiC schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:48:
[...]

Iemand die nog nooit zelf heeft gekickbokst gespot :+

Ga maar eens een traininkje doen en sparren. Garandeer dat je na een minuutje zelf ook platligt. En ja ik snap dat het professionals zijn, maar dit is zo’n fysieke, explosieve sport, dat heeft en heel eigen dynamiek en intensiteit.

Zeker op van die grote lijven in de zwaargewichtdivisie.
Dan heb je het punt volledig gemist denk ik :)
Het ging erom waarom lijkt het erop dat er maar 1 zwaargewicht (Rico) het voor elkaar krijgt om fatsoenlijk 3 of 5 ronden te vechten?
Waarom kunnen al die andere dat niet? Trainen ze dan toch niet genoeg of gaan ze er niet volledig voor?

Waarom konden de namen die ik al eerder noemde vroeger wel 2 of 3 wedstrijden op 1 dag vechten in het zwaargewicht?

Het is toch bedroevend dat ik vorige keer zat te kijken naar 2 kerels die na 1 ronde hijgend en amper meer een been omhoog of een stoot vooruit kunnen doen! Na 1 ronde! 3 minuten...waarvan 1 minuut om elkaar heen draaiend of clinchen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hackus schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:40:
[...]

Nieky heeft al ervaring in het gewone boksen en is voor 75% elke dag klaar.
Zijn gewicht en strategie zijn de laatste 25%. Maar goed, daar kun je het niet mee eens zijn natuurlijk.
Maken die laatste 25% niet juist uit of je scherp en goed in de ring staat of niet? Ik heb het idee dat het juist in topsport aan komt op de details.
Hackus schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:55:
[...]

Ik zie 'gelijk' als zijn 1e bokswedstrijd, dat was het dus niet. Hij richt zich al langere tijd op boksen, en dat resultaat zie je terug in Glory kickboxing. Ik zeg altijd of 110% op het een of 110% op het ander, niet beide. (ook zijn opa deelt mijn mening ;) )
Dit ben ik volledig met je eens overigens :)

[ Voor 32% gewijzigd door Joster op 10-05-2018 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Joster schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:13:
[...]

Maken die laatste 25% niet juist uit of je scherp en goed in de ring staat of niet? Ik heb het idee dat het juist in topsport aan komt
Klopt, maar hij is niet zo van straat getrokken, Hij was reserve.
en het gerucht liep al dat de org.vechter zou afzeggen. Maar het ging om een wereldkampioen kickboksen, of die in een paar mnd tegen een wereldkampioen Boksen kans zou maken. Dat heb ik in vorige berichten toegelicht.
ik keek ook met een roze Nieky bril, maar achter af was het wel te weinig.
(hele wedstrijd vaker gekeken btw, zo maf ben ik wel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hackus schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:23:
[...]

Klopt, maar hij is niet zo van straat getrokken, Hij was reserve.
en het gerucht liep al dat de org.vechter zou afzeggen. Maar het ging om een wereldkampioen kickboksen, of die in een paar mnd tegen een wereldkampioen Boksen kans zou maken. Dat heb ik in vorige berichten toegelicht.
ik keek ook met een roze Nieky bril, maar achter af was het wel te weinig.
(hele wedstrijd vaker gekeken btw, zo maf ben ik wel ;) )
Dat klopt, maar ik denk dat het verschil kleiner was geweest als Nieky zijn volledige voorbereiding had kunnen doen. Daarom vond ik dat het kiezen van deze wedstrijd om die stelling kracht bij te zetten niet helemaal fair. Zijn ook echt wel andere voorbeelden van vindbaar uiteraard, want het is wel gewoon waar :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Martinusz schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:56:
[...]

Dan heb je het punt volledig gemist denk ik :)
Het ging erom waarom lijkt het erop dat er maar 1 zwaargewicht (Rico) het voor elkaar krijgt om fatsoenlijk 3 of 5 ronden te vechten?
Waarom kunnen al die andere dat niet? Trainen ze dan toch niet genoeg of gaan ze er niet volledig voor?

Waarom konden de namen die ik al eerder noemde vroeger wel 2 of 3 wedstrijden op 1 dag vechten in het zwaargewicht?

Het is toch bedroevend dat ik vorige keer zat te kijken naar 2 kerels die na 1 ronde hijgend en amper meer een been omhoog of een stoot vooruit kunnen doen! Na 1 ronde! 3 minuten...waarvan 1 minuut om elkaar heen draaiend of clinchen....
Het zal een optelsom zijn van verschillende factoren, er zal geen eenduidig antwoord op te geven zijn.

Tegenwoordig wordt er in het kickboksen niet heel veel meer op 5 ronden lang gevochten. Het gebeurde vroeger nog weleens in K-1 bij superfights en later titelgevechten. Maar het draaide vooral om toernooivechten waar je het in 3 rondjes moest doen. Bij heel veel andere organisaties is het ook steeds meer naar 3 ronden gegaan omdat het dan explosiever wordt en je minder wedstrijden krijgt waarin men dus in de 4e en 5e ronde kapot gaat.

Rico heeft wat meer ervaring in het vechten binnen 5 rondes. Daarnaast heeft hij ook gewoon zijn trainingsregime en fysiek mee, daarnaast is hij héél erg gebrand op zijn cardio. Hij zei ook letterlijk: ik moet altijd zorgen dat ik fitter ben dan de ander: veel vechters verliezen namelijk vooral van zichzelf als je eigen conditie niet op orde is. Veel zwaargewichten vertrouwen toch teveel op hun kracht en techniek en gebrand op die KO.

Er waren er overigens wel meer hoor, met een perfecte conditie. Een Remy Bonjaski, of Sem Schilt, ook zo'n vechtmachine die je makkelijk 5 rondes kon laten draaien. Het is niet uniek, maar wel redelijk zeldzaam en je moet er denk ik a) enorm aanleg voor hebben en b) ontzettend goed op trainen. Nóg meer dan de competitie. Want dat bedoelde ik namelijk meer: een kickbokstraining an sich is al superzwaar, op topniveau helemaal, en het niveau qua conditie waar eerder genoemden op trainen, is helemaal superhuman niveau.

Maar bottom line, 5 rondes kickboksen als zwaargewicht is gewoon ontzettend zwaar. En Rico als maat nemen werkt gewoon niet om het door te trekken dat iedereen die er hard voor traint dat net zo makkelijk haalt. Ook afgetrainde toppers in lagere gewichtsklassen hebben er moeite mee. Oorspronkelijk komen die 5 rondes natuurlijk uit het muay thai. Maar als je traditionele muay thaigevechten bekijkt, zie je ook een heel ander tempo/pacing van de partij, eerste 2 rondes zijn aftasten, 3e gaan ze langzaam beginnen en pas in de 4e en 5e gaan ze echt los. Bij kickboksen ligt het tempo meteen al heel hoog (vandaar dat heel veel kickboksers zichzelf ook helemaal leeg vechten in een muay thai gevecht in de eerste paar ronden).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polli_
Hackus schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:41:
Martinusz schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:50:
[...]

Wilder en Joshua zijn echt een planeet te ver voor de meeste boksers, dat zijn echt Weapons of Mass Destruction. Pulev en Povetkin zijn ook zware hitters. Denk dat het meer een publiciteits stunt is. Maar wie weet.

Ik denk zelf dat twee a drie partijen nog te veel vroeg is. Maak er maar gerust 20 partijen van. Ik ken Rico van onze boksschool en hij heeft hier een aantal keren bokstraining gekregen. Rico heeft maar 1 amateur bokswedstrijd gevochten. Ook het aantal keren dat Rico getraind heeft onder de leiding van Peter Fury is op één hand te tellen.

Om je een indicatie te geven Luis Ortiz heeft meer dan 300 amateur bokswedstrijden en meer dan 30 professionele partijen gebokst voordat hij een poging deed om de zwaargewichtriem te veroveren. Klichko had 120 amateur partijen gevochten. Povetkin heeft 125 amateur partij gevochten. De nieuwe generatie heeft wat minder amateur ervaring, Joshua heeft bijvoorbeeld maar 30 amateur bokswedstrijden gevochten. Idem dito voor Joseph Parker met rond de 30 amateurgevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@polli_ Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat Rico 'de normale weg' doorloopt. Maar enige voorbereiding is wel nodig zoals ik aangaf eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Glory 53 vanavond te zien bij Ziggo om 22:45u las ik net.
https://glorykickboxing.c...89-4681-852b-d43c71a4610f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bijna vergeten te vermelden voor de Ziggo kijker.
Live verslag van Glory # 54, in de Genting Arena, Birmingham, met headline event Verhoeven vs. Brestovac.

Vanavond begint de Ziggo uitzending om 22:40u

link naar Glory zelf: https://glorykickboxing.c...0b-45be-b562-6bd7d9075fe5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:38
Go Rico! :)F

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nu 4 van de 5 ronden gewonnen... deze ronde uitzingen en wederom een overwinning voor Rico :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Prima overwinning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zo weer 1 erbij, klaar voor Badr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Martinusz schreef op zondag 3 juni 2018 @ 00:28:
Zo weer 1 erbij, klaar voor Badr.
Glory lijkt mee geen niveau voor Rico meer. Kan beter een andere uitdaging zoeken.

[ Voor 24% gewijzigd door polli_ op 03-06-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
polli_ schreef op zondag 3 juni 2018 @ 00:43:
[...]

Glory lijkt mee geen niveau voor Rico meer. Kan beter een andere uitdaging zoeken. Ik heb liever tegen een professionele bokser ala Luis Ortiz of David Haye zou een leuke partij zijn. Beiden willen afscheid nemen van het boksen.
Blijkbaar zijn er geen betere op de planeet op dit moment nee. Denk eerder dat hij dan MMA zou doen, heeft ie al keer mee geflirt. Puur boksen, ondanks dat hij goede techniek heeft is denk ik niks voor hem.

Edit: sowieso stopt ie wel binnen paar jaar denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 03-06-2018 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ach ja... nu weer aftellen naar 29 september, Johan Cruijff ArenA, tegen Badr Hari, die compleet tot moes geslagen zal worden door Rico :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Han schreef op zondag 3 juni 2018 @ 01:05:
Ach ja... nu weer aftellen naar 29 september, Johan Cruijff ArenA, tegen Badr Hari, die compleet tot moes geslagen zal worden door Rico :)
Denk het niet. Rico volgende slachtoffer is waarschijnlijk Benyamin Adegbuyi, Guto Inocente of Ismail Londt(waar Rico van heeft verloren).

[ Voor 41% gewijzigd door polli_ op 17-07-2018 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Martinusz schreef op zondag 3 juni 2018 @ 00:49:
[...]

Blijkbaar zijn er geen betere op de planeet op dit moment nee. Denk eerder dat hij dan MMA zou doen, heeft ie al keer mee geflirt. Puur boksen, ondanks dat hij goede techniek heeft is denk ik niks voor hem.

Edit: sowieso stopt ie wel binnen paar jaar denk ik.
Precies, wat voor zin heeft het om nog te gaan kickboksen in Glory. Rico kan beter een andere sport zoeken. Ik hoor ook verhalen dat het salaris dat Rico krijgt niet al te best is. Lol, voor het bedrag dat Rico in een jaar verdient gaat Joshua/Mayweather/Wilder niet eens naar een handtekening sessie.

[ Voor 5% gewijzigd door polli_ op 03-06-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Stond gisteren ook in een veredelde bingo zaal te vechten, kickboxen is op sterven na dood eigenlijk, helemaal het heavyweight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Han schreef op zondag 3 juni 2018 @ 01:05:
Waar zie je dit?
Op de site van Glory kan ik maar 1 wedstrijd vooruit kijken om kaarten te bestellen. En wij willen heel graag nog een keer een live wedstrijd zien maar dan wel een favoriet.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
polli_ schreef op zondag 3 juni 2018 @ 01:43:
[...]

Precies, wat voor zin heeft het om nog te gaan kickboksen in Glory. Rico kan beter een andere sport zoeken. Ik hoor ook verhalen dat het salaris dat Rico krijgt niet al te best is en dat geloof ik best meneer woont nog steeds in een huis van twee vierkante meter. Lol, voor het bedrag dat Rico in een jaar verdient gaat Joshua/Mayweather/Wilder niet eens naar een handtekening sessie.
Hij woont in een gigantische villa hier om de hoek hoor ;) zonder hypotheek ;)
Hij verdient niet zoals de boksers, maar wel het beste contract dat Glory ooit heeft uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
streamnl schreef op zondag 3 juni 2018 @ 08:11:
[...]

Waar zie je dit?
Op de site van Glory kan ik maar 1 wedstrijd vooruit kijken om kaarten te bestellen. En wij willen heel graag nog een keer een live wedstrijd zien maar dan wel een favoriet.
Zei Rico gisteren na de wedstrijd. Heeft alleen nog geen tegenstander genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:12:
[...]

Zei Rico gisteren na de wedstrijd. Heeft alleen nog geen tegenstander genoemd.
Ik zag het net ook voorbij komen tussen de gevechten door.
Ik heb net de gevechten pas gezien...
Toch bedankt. Kijken of ik geluk heb met de kaartjes.

Mooie gevechten. Jammer dat de eerste voortijdig gestopt werd. Begrijpelijk maar jammer.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

polli_ schreef op zondag 3 juni 2018 @ 01:14:
[...]

Denk het niet Badr heeft een lichte blessure en is op dit moment aan het herstellen. Daarnaast moet ie volgens mij nog een celstraf uitzitten en is hij voorwaardelijk vrij. Vorige week samen met Antony Joshua nog gezien in Noord Afrika of het Midden Oosten op een quadbike. Denkt totaal niet aan een gevecht. Rico volgende slachtoffer is waarschijnlijk Benyamin Adegbuyi, Guto Inocente of Ismail Londt(waar Rico van heeft verloren).
Benyamin Adegbuyi vecht tegen Ben Saddik op 15sept in Glory 58. Glory 59 is in Amsterdam
(tenminste, dat was gister nog de planning ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Martinusz schreef op zondag 3 juni 2018 @ 08:23:
[...]

Hij woont in een gigantische villa hier om de hoek hoor ;) zonder hypotheek ;)
Hij verdient niet zoals de boksers, maar wel het beste contract dat Glory ooit heeft uitgegeven.
Klopt, mijn informatie loopt achter. Vorig jaar een sparringspartner van Rico gesproken. Maar dit is toch geen uitdaging meer. Hij kan toch veel meer geld verdienen in UFC en een betere uitdaging voor hem. Zie hem wel graag tegen Stipe Miocic, Junior dos Santos of Francis Ngannou.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

polli_ schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:05:
[...]

Klopt, mijn informatie loopt achter. Vorig jaar een sparringspartner van Rico gesproken. Maar dit is toch geen uitdaging meer. Hij kan toch veel meer geld verdienen in UFC en een betere uitdaging voor hem. Zie hem wel graag tegen Stipe Miocic, Junior dos Santos of Francis Ngannou.
Hij maakt 0,0 kans tegen dat soort mensen.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

[...]

@polli_
Dat kan Rico vergeten. UFC en soortgelijk (MMA, Judo en BJJ) is een hele andere tak van sport en de enige die ik het heb zien doen is Overeem die zowel staand als op de grond heel goed gedijd. Zo'n vechter is Rico niet. Zodra Rico op de grond ligt is het over en sluiten. Dat weet men en dus zal men direct voor een takedown gaan omdat Rico staand wel goed is maar wel op heel andere regels zal moeten vechten.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 235591 op 04-06-2018 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Anoniem: 235591 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:39:
[...]

@polli_
Dat kan Rico vergeten. UFC en soortgelijk (MMA, Judo en BJJ) is een hele andere tak van sport en de enige die ik het heb zien doen is Overeem die zowel staand als op de grond heel goed gedijd. Zo'n vechter is Rico niet. Zodra Rico op de grond ligt is het over en sluiten. Dat weet men en dus zal men direct voor een takedown gaan omdat Rico staand wel goed is maar wel op heel andere regels zal moeten vechten.
Overeem vecht al MMA sinds 1999, die is niet echt overgestapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 09:20
[...]

Ja maar de vraag is: zit hij echt te wachten op een overstap naar UFC? Zo een totaal andere tak van sport. Dan is het wellicht meer waard om zich te focussen op boksen en daar proberen een aantal mooie partijen uit te spelen. Ben benieuwd wat hij zou kunnen na een tijd fatsoenlijke bokstraining gevolgd te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Panini op 04-06-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
mooi hoe de heren zo respectvol tegen elkaar waren in de ring (Verhoeven vs. Brestovac) lijkt een eeuw geleden dat ik dit gezien heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 04-06-2018 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Shaggie_NB schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:48:
[...]

Overeem vecht al MMA sinds 1999, die is niet echt overgestapt..
Overeem is begonnen als kickbokser en heeft ook nog wat aan judo gedaan. Hij heeft dan ook meegedaan in de K-1 en succesvol want hij is de eerste geweest die zowel in MMA als K-1 wereldkampioen is geworden. Hij kan goed kickboksen al is het soms een beetje onorthodox.

Overeem heeft toen iedereen uitgedaagd, behalve Schilt, om met hem de ring in te gaan op MMA regels. Iedereen heeft dat geweigerd behalve grootbek Hari. Maar Hari is nooit de ring ingegaan op MMA regels met Overeem want dat durft hij niet omdat hij ander helemaal gesloopt wordt.

Overeem heeft dus een uitstapje gemaakt naar de K-1. Ik zie Rico niet in het MMA ver komen. Dan kan hij beter gaan boksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 235591 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:19:
[...]

Overeem is begonnen als kickbokser en heeft ook nog wat aan judo gedaan. Hij heeft dan ook meegedaan in de K-1 en succesvol want hij is de eerste geweest die zowel in MMA als K-1 wereldkampioen is geworden. Hij kan goed kickboksen al is het soms een beetje onorthodox.

Overeem heeft toen iedereen uitgedaagd, behalve Schilt, om met hem de ring in te gaan op MMA regels. Iedereen heeft dat geweigerd behalve grootbek Hari. Maar Hari is nooit de ring ingegaan op MMA regels met Overeem want dat durft hij niet omdat hij ander helemaal gesloopt wordt.

Overeem heeft dus een uitstapje gemaakt naar de K-1. Ik zie Rico niet in het MMA ver komen. Dan kan hij beter gaan boksen.
Idd, ik zie Rico geen (uitstapje) maken naar MMA en ook het Pro Boksen zal moeilijk worden.
(wat eerder al is besproken) Maar daar geef ik hem meer kans dan in MMA.
(btw wordt ie volgend jaar al 30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Afgezien van het feit dat hij techniek te kort komt gaat hij op cardio ook compleet kapot. Daniel Cormier zal letterlijk 20 tot 30 kg lichter zijn dan Rico en hem helemaal kapot maken door gewoon op hem te hangen. Na 1 ronde is Rico dan helemaal stuk omdat hij het niet gewend is en daarna maakt DC het af.

Ik vind Rico een super kickbokser maar als hij een overstap wilt maken moet hij echt heel veel grondtraining gaan doen en dan nog blijf ik sceptisch.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Anoniem: 235591 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:19:
[...]

Panini schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:56:
[...]

Ja maar de vraag is: zit hij echt te wachten op een overstap naar UFC? Zo een totaal andere tak van sport. Dan is het wellicht meer waard om zich te focussen op boksen en daar proberen een aantal mooie partijen uit te spelen. Ben benieuwd wat hij zou kunnen na een tijd fatsoenlijke bokstraining gevolgd te hebben.
Hackus schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:26:
[...]

Idd, ik zie Rico geen (uitstapje) maken naar MMA en ook het Pro Boksen zal moeilijk worden.
(wat eerder al is besproken) Maar daar geef ik hem meer kans dan in MMA.
(btw wordt ie volgend jaar al 30)
Ik denk dat Rico meer kans maakt in MMA dan boksen. Zo een Deontay Wilders,Povetkin en Joshua zijn lopende kernwapens.
Maar 1 ding is zeker Glory is geen uitdaging meer. Maar het zou Glory sieren om iedereen maar drie rondes te laten vechten want 80% van de vechters is doodop na drie rondes. Om alleen de huidige kampioen vijf rondes te laten vechten is naar mijn mening te nadelen van de uitdagers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@polli_ dan zijn ze ook geen WC heilig. Om de titel moet je gewoon 5 ronden vechten. Lijkt me beter dat ze in kickboksen gaan samenwerken, en niet zoals het nu gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

@polli_ ik kom vanuit het staand vechten naar MMA en BJJ en ik kan je vertellen dat het op dat niveau niet gaat lukken voor Rico. Je kan oude hondjes geen nieuwe truukjes leren. Rico zal nooit de top bereiken en zal altijd onderaan hangen op een enkel maar klein succesje na. Rico is een topsporter en wil in de top eindigen. Dan kan je beter wat anders doen want MMA is een hele andere tak van sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Hackus schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:20:
@polli_ dan zijn ze ook geen WC heilig. Om de titel moet je gewoon 5 ronden vechten. Lijkt me beter dat ze in kickboksen gaan samenwerken, en niet zoals het nu gaat
Daar ben ik het helemaal met je eens. Maar of iedereen vecht drie rondes of iedereen vecht vijf rondes. Zoals nu bij het zwaargewicht boksen is. Iedereen vecht 12 rondes ongeacht of je kampioen bent of niet. Hiermee hou je het niveau hoger. Zie recente de concurrentie in de zwaargewichtdivisie.

Zo wat zijn als PSV de Nederlands landskampioen 2017/2018 als enigste altijd 90 minuten speelt en de rest 60 minuten per wedstrijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

polli_ schreef op maandag 4 juni 2018 @ 23:56:
[...]

Daar ben ik het helemaal met je eens. Maar of iedereen vecht drie rondes of iedereen vecht vijf rondes. Zoals nu bij het zwaargewicht boksen is. Iedereen vecht 12 rondes ongeacht of je kampioen bent of niet. Hiermee hou je het niveau hoger. Zie recente de concurrentie in de zwaargewichtdivisie.

Zo wat zijn als PSV de Nederlands landskampioen 2017/2018 als enigste altijd 90 minuten speelt en de rest 60 minuten per wedstrijd >:)
Dan allemaal 5 ronden, alleen toernooi 3. Voetbal kun je niet echt vergelijken met Kickboksen. 3 in toernooi omdat er dan 3 wedstrijden max kunnen gaan, dan is 5 wel veel. Dus is er 1 wedstrijd, dan 5 ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Hackus op 05-06-2018 08:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
polli_ schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:17:
[...]

[...]

[...]

Ik denk dat Rico meer kans maakt in MMA dan boksen. Zo een Deontay Wilders,Povetkin en Joshua zijn lopende kernwapens.
Maar 1 ding is zeker Glory is geen uitdaging meer. Maar het zou Glory sieren om iedereen maar drie rondes te laten vechten want 80% van de vechters is doodop na drie rondes. Om alleen de huidige kampioen vijf rondes te laten vechten is naar mijn mening te nadelen van de uitdagers.
Hij kan inderdaad totaal niet op het niveau van die heren mee boksen. Maar je praat dan ook over de grootste namen in het boksen nu. Hoewel ik moet zeggen dat het bij de zwaargewichten sowieso wat tegen valt tegenwoordig vind ik. Het mooist wordt er bij het middengewicht gebokst tegenwoordig.

Denk echter dat als hij tegen mindere namen begint hij misschien nog wel mee kan komen. Maar dat is natuurlijk alleen maar speculeren. De bokstechniek van het grootste gedeelte van de kickboksers is sowieso niet om aan te zien. Dus daar zou hij nog een hoop aan moeten werken.

Hoezo maar drie rondes? Ik vind persoonlijk dat je het als professionele kickbokser toch echt wel vijf rondes vol moet kunnen houden. Het is eerder een kwalijke zaak dat de rest van de heren het niet zolang vol kan houden. Onbegrijpelijk ook dat Rico zo te zien de enige is met genoeg stamina om dat vol te houden. Heeft ook een stukje met trainingsdiscipline of focus tijdens de training te maken denk ik? Daarnaast wil je het publiek bij een headliner op zo een avond ook waar voor hun geld geven natuurlijk. Dan is drie rondes ook gewoon te kort.

Kijk ook maar naar UFC en bokspartijen. Die zijn ook een stuk langer dan wat er nu al bij kickbokspartijen wordt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polli_
Hackus schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 06:52:
[...]

Dan allemaal 5 ronden, alleen toernooi 3. Voetbal kun je niet echt vergelijken met Kickboksen. 3 in toernooi omdat er dan 3 wedstrijden max kunnen gaan, dan is 5 wel veel. Dus is er 1 wedstrijd, dan 5 ;)
Panini schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:14:
[...]
Hij kan inderdaad totaal niet op het niveau van die heren mee boksen. Maar je praat dan ook over de grootste namen in het boksen nu. Hoewel ik moet zeggen dat het bij de zwaargewichten sowieso wat tegen valt tegenwoordig vind ik. Het mooist wordt er bij het middengewicht gebokst tegenwoordig.

Denk echter dat als hij tegen mindere namen begint hij misschien nog wel mee kan komen. Maar dat is natuurlijk alleen maar speculeren. De bokstechniek van het grootste gedeelte van de kickboksers is sowieso niet om aan te zien. Dus daar zou hij nog een hoop aan moeten werken.

Hoezo maar drie rondes? Ik vind persoonlijk dat je het als professionele kickbokser toch echt wel vijf rondes vol moet kunnen houden. Het is eerder een kwalijke zaak dat de rest van de heren het niet zolang vol kan houden. Onbegrijpelijk ook dat Rico zo te zien de enige is met genoeg stamina om dat vol te houden. Heeft ook een stukje met trainingsdiscipline of focus tijdens de training te maken denk ik? Daarnaast wil je het publiek bij een headliner op zo een avond ook waar voor hun geld geven natuurlijk. Dan is drie rondes ook gewoon te kort.

Kijk ook maar naar UFC en bokspartijen. Die zijn ook een stuk langer dan wat er nu al bij kickbokspartijen wordt gedaan.
Precies gewoon iedereen bij Glory standaard 5 rondes, lijkt me bevorderend voor de competitie.

Tyson Fury vandaag heeft zijn rentree gemaakt tegen een nobody:

YouTube: Tyson Fury vs. Sefer Seferi FULL FIGHT

Gaat lang duren voor hij weer met de grote jongens mag meedoen. LOL, vechtpartij buiten de ring die spectaculairder was dan het gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dan heeft Rico het komende jaar geen tegenstanders, die staan allemaal te puffen na 2 rondes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar ga je je nog in vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
Want? Iets meer info :)
polli_ schreef op zondag 10 juni 2018 @ 01:49:
[...]

[...]

Precies gewoon iedereen bij Glory standaard 5 rondes, lijkt me bevorderend voor de competitie.

Tyson Fury vandaag heeft zijn rentree gemaakt tegen een nobody:

YouTube: Tyson Fury vs. Sefer Seferi FULL FIGHT

Gaat lang duren voor hij weer met de grote jongens mag meedoen. LOL, vechtpartij buiten de ring die spectaculairder was dan het gevecht.
Wat een doodsaaie en slechte partij ;(.
Boksers op dit niveau mogen toch wel wat meer laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ach, dit jaar of volgende jaar een potje Wilder vs Joshua. Dat wordt nog wel eens een leuke partij :)
Meteen kampioen van alle klasses :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
Outerspace schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:45:
Ach, dit jaar of volgende jaar een potje Wilder vs Joshua. Dat wordt nog wel eens een leuke partij :)
Hoop dat die partij nog dit jaar gebeurd. Ze dansen al een tijd om elkaar heen maar vanwege geld, denk ik, is het nog niet tot een partij gekomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Panini schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:52:
[...]

Hoop dat die partij nog dit jaar gebeurd. Ze dansen al een tijd om elkaar heen maar vanwege geld, denk ik, is het nog niet tot een partij gekomen toch?
Het zijn alleen nog maar geruchten. Maar ik kan mij voorstellen dat beide partijen wel heil zien in het feit dat ze kampioen van alle klasses kunnen zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
Outerspace schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:56:
[...]

Het zijn alleen nog maar geruchten. Maar ik kan mij voorstellen dat beide partijen wel heil zien in het feit dat ze kampioen van alle klasses kunnen zijn.
Ik ging zojuist even Googlen naar de geschiedenis tussen de twee en kwam dit tegen:

Joshua en Wilder boksen om alle gordels

Stapje dichterbij zo te zien. Hopelijk gaat het toch in het najaar van 2018 gebeuren. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Panini op 12-06-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Is MMA een beetje levend hier?

Lijkt alsof dit topic alleen K1 en Boxing covert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Outerspace schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:45:
Panini schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:05:
[...]

Ik ging zojuist even Googlen naar de geschiedenis tussen de twee en kwam dit tegen:

Joshua en Wilder boksen om alle gordels

Stapje dichterbij zo te zien. Hopelijk gaat het toch in het najaar van 2018 gebeuren. :D
Eerst Joshua vs Povetkin op 22 september

https://www.ad.nl/andere-...-in-vol-wembley~a0b9c6d4/

Wellicht volgend jaar Joshua vs Wilder in april 2019:

Op 13 april 2019 volgt dan het langverwachte gevecht met de Amerikaan Deontay Wilder met als inzet de wereldtitels van alle belangrijke boksbonden (IBF, WBA, IBO, WBO en WBC).

[ Voor 53% gewijzigd door polli_ op 06-07-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 22:03
Zijn er nog mensen hier die (nog) actief BJJ beoefenen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
polli_ schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:47:
[...]

[...]

Eerst Joshua vs Povetkin op 22 september

https://www.ad.nl/andere-...-in-vol-wembley~a0b9c6d4/

Wellicht volgend jaar Joshua vs Wilder in april 2019:

Op 13 april 2019 volgt dan het langverwachte gevecht met de Amerikaan Deontay Wilder met als inzet de wereldtitels van alle belangrijke boksbonden (IBF, WBA, IBO, WBO en WBC).
Eigenlijk niet leuk dat iemand alle bonden in bezit kan krijgen...dan zijn die verschillende bonden eigenlijk ook overbodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Martinusz schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:46:
[...]

Eigenlijk niet leuk dat iemand alle bonden in bezit kan krijgen...dan zijn die verschillende bonden eigenlijk ook overbodig...
Maar kan niet wachten op Povetking vs Joshua.

Er dient zich altijd wel een nieuwe uitdager aan. De lijst van uitdager voor Joshuo is nu:

Wilder

Whyte (Parker vs Whyte was ook een leuke partij)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=W0ffCmP2yOg]

Miller:

Chisora( is nu twee keer zo groot als eerst):

Afbeeldingslocatie: https://www.telegraph.co.uk/content/dam/boxing/2018/07/28/TELEMMGLPICT000170520900_trans_NvBQzQNjv4BqXNTeB5gro9ot_3zocZVbt97rYgS7VBIek_lzDoW5TKQ.jpeg?imwidth=1240

[ Voor 35% gewijzigd door polli_ op 29-07-2018 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Dwazer schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:38:
Jazeker, slechts 1 keer per week echter. Hiernaast doe ik één uur per week kickboksen, en ik ben tevens Krav Maga instructeur, al is dat slechts deels vechtsport te noemen.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vanavond Tyson Fury vs Francesco Pianeta (+- 23u) na Chelsea v Arsenal op BT Sport 1
https://www.mirror.co.uk/...-fight-ring-walk-13094957

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 20:19

iew

What the...?!

sassymousasi schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:52:
Is MMA een beetje levend hier?

Lijkt alsof dit topic alleen K1 en Boxing covert?
Ik zat hier ook al een tijdje mee te lezen en dat vroeg ik mezelf dus ook al af.
Kijk zelf best veel MMA zowel UFC als Bellator, maar ook regelmatig WFL van oprichter en (retired) Kickbokser en MMA Fighter Melvin (no mercy) Manhoef.

Marloes (Rumina) Coenen ook een (retired) Nederlandse MMA fighter doet er de presentatie en interviews.
Ik volg dus best veel...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Dwazer schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:38:
Wil eraan beginnen, heb het nog niet actief vervolgd. Moet ik echt gaan doen eigenlijk. Toch wel een beetje bang voor blessures aan nek en rug, ik hoor slechte verhalen daarover. Maar goed. Het kijken ervan vind ik al geweldig, het doen moet helemaal genieten zijn. Haha.
iew schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 22:07:
[...]

Ik zat hier ook al een tijdje mee te lezen en dat vroeg ik mezelf dus ook al af.
Kijk zelf best veel MMA zowel UFC als Bellator, maar ook regelmatig WFL van oprichter en (retired) Kickbokser en MMA Fighter Melvin (no mercy) Manhoef.

Marloes (Rumina) Coenen ook een (retired) Nederlandse MMA fighter doet er de presentatie en interviews.
Ik volg dus best veel...
Kijk vooral ook UFC en Bellator. De UFC had een paar geweldige gevechten afgelopen maanden. En nu moet Conor nog komen.

Had je die docu gezien van Coenen? Gaf me een naar gevoel. Heb haar wel altijd gevolgd en gesteund, maar toen ik dat achter de schermen zag liepen de rillingen toch wel over mijn lijf. Gelukkig gaat het nu goed met haar, gestopt gelukkig, en is ze is moeder geworden. Blij mee :) Hoop dat ze nog lang gezond blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 20:19

iew

What the...?!

sassymousasi schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:45:
[...]

Wil eraan beginnen, heb het nog niet actief vervolgd. Moet ik echt gaan doen eigenlijk. Toch wel een beetje bang voor blessures aan nek en rug, ik hoor slechte verhalen daarover. Maar goed. Het kijken ervan vind ik al geweldig, het doen moet helemaal genieten zijn. Haha.

[...]

Kijk vooral ook UFC en Bellator. De UFC had een paar geweldige gevechten afgelopen maanden. En nu moet Conor nog komen.

Had je die docu gezien van Coenen? Gaf me een naar gevoel. Heb haar wel altijd gevolgd en gesteund, maar toen ik dat achter de schermen zag liepen de rillingen toch wel over mijn lijf. Gelukkig gaat het nu goed met haar, gestopt gelukkig, en is ze is moeder geworden. Blij mee :) Hoop dat ze nog lang gezond blijft.
We zijn inderdaad verwend de laatste maanden, die docu heb ik gezien inderdaad.
Dat achter de schermen was ook wel heel leerzaam om mee te krijgen, je gaat er toch weer iets anders naar kijken wanneer je ziet wat er allemaal bij komt kijken en alle dingen die meespelen.

En dan Conor McGregor in oktober UFC 229 als alles goed gaat, zou zomaar z'n laatste gevecht kunnen zijn zegt men: https://www.businessinsid.../?international=true&r=US

Heb ook ergens gelezen dat hij verder wil gaan in het boksen.
Ach we zien wel, november 2016 was zijn laatste gevecht en dit is eigenlijk een soort comeback.
Blijft een kleurrijk (zullen we maar zeggen) figuur.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

GLORY 57 Shenzhen vanavond bij Veronica +- 23:00
https://www.glorykickboxi...91-4cdc-89a9-c9f29b093530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik ben best benieuwd hoe McGregor tegen Nurmageddov gaat vechten. Zijn ground game is een stuk minder dan die van Khabib, het staand vechten zou hij met overwicht kunnen pakken. Ik zit er in ieder geval klaar voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
Voor de liefhebbers: aanstaande zaterdag 15 september van 23:05-00:40 Glory 58 (Chicago, Sears Centre) op Veronica.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
speek1984 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:17:
Voor de liefhebbers: aanstaande zaterdag 15 september van 23:05-00:40 Glory 58 (Chicago, Sears Centre) op Veronica.
Ohja dat zit nu bij Veronica, goed dat je het zegt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voor de Glory kckboks fans. zaterdag 29sept Glory Amsterdam, waar Rico en Robin hun titel verdedigen.
https://www.glorykickboxi...c1-47f5-afe1-a463882a6985

tegenwoordig bij Veronica te zien ipv Ziggo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vanavond va 23:30u bij RTL7 Fight Night.
Wereldkampionschap boksen Povetkin vs AJ

Povetkin als 39 jarige tegen Joshua van 28 :D

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:57

SaN

Outerspace schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:38:
Ik ben best benieuwd hoe McGregor tegen Nurmageddov gaat vechten. Zijn ground game is een stuk minder dan die van Khabib, het staand vechten zou hij met overwicht kunnen pakken. Ik zit er in ieder geval klaar voor.
Ik denk dat het uiteindelijk allemaal neer komt op de take down defence van Conor. Die is vrij goed, maar zelfs Dennis Siver kreeg hem een paar keer op de mat. Die deed er verder niet veel mee, maar Khabib laat niet zo gauw los. Dus het is de vraag of hij Khabib een paar keer kan raken voordat hij hem te pakken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Hackus schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 17:44:
Vanavond va 23:30u bij RTL7 Fight Night.
Wereldkampionschap boksen Povetkin vs AJ

Povetkin als 39 jarige tegen Joshua van 28 :D
Leuke partij.

spoiler: title
Povetkin heeft het beter gedaan als ik had verwacht. Begon sterk. Maar David Price krijg hem wel makkelijk aan het wankelen tijdens de vorige partij. Dus had een vermoeden dat Joshua;s kracht te veel zou zijn voor Povetkin. Wat een KO.

Deontay Wilder is de enige die het Joshua moeilijk kan maken. Als Wilder van Fury wint komend December. Dan moet Joshua verplicht tegen Wilder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

polli_ schreef op zondag 23 september 2018 @ 00:04:
[...]

Leuke partij.

spoiler: title
Povetkin heeft het beter gedaan als ik had verwacht. Begon sterk. Maar David Price krijg hem wel makkelijk aan het wankelen tijdens de vorige partij. Dus had een vermoeden dat Joshua;s kracht te veel zou zijn voor Povetkin. Wat een KO.

Deontay Wilder is de enige die het Joshua moeilijk kan maken. Als Wilder van Fury wint komend December. Dan moet Joshua verplicht tegen Wilder.
Vond er niet veel aan. Povetkin was niet echt een bokser die tegenstand bood. aan de ene kant maar goed dat het niet langer duurde. Op naar de partij van Fury dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik denk dat Inocente het Rico al direct moeilijk maakt. de 1e twee ronden gaat ie vol aanvallen denk ik.

Om 20:00u morgenavond, start het programma mbt Glory 59 bij Veronica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:18:
Ik denk dat Inocente het Rico al direct moeilijk maakt. de 1e twee ronden gaat ie vol aanvallen denk ik.

Om 20:00u morgenavond, start het programma mbt Glory 59 bij Veronica
Ik verwacht eigenlijk simpel potje voor Rico.
Zo te zien heeft die Inocento wel flink getraind, voorheen was ie wat fatseriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:33:
[...]

Ik verwacht eigenlijk simpel potje voor Rico.
Zo te zien heeft die Inocento wel flink getraind, voorheen was ie wat fatseriger.
oa Junior Tafa en Ben Saddik zijn fatsig te noemen, vind dat van Inocente wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:41:
[...]

oa Junior Tafa en Ben Saddik zijn fatsig te noemen, vind dat van Inocente wel meevallen
Fatsig is wellicht wat overdreven inderdaad, maar zijn vetpercentage is zeker omlaag nu vergeleken met vorige gevechten en meer spiermasse.
Overigens zat ik op de site van Glory te kijken en dan zie je ook oudere vechters, zo kun je er dus uitzien na je carriere :+

Afbeeldingslocatie: https://img2.telestar.fr/var/telestar/storage/images/article/chefs-france-2-qui-est-jerome-le-banner-le-terrifiant-caid-de-la-prison-photos-252168/1561419-1-fre-FR/Chefs-France-2-qui-est-Jerome-Le-Banner-le-terrifiant-caid-de-la-prison-Photos_exact1024x768_l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Hackus schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:41:
[...]

Zijn er wel meer binnen de Glory zwaargewicht divisie die een kilo of meer kunnen missen. Hesdy Gerges, Mladen Brestovac, Jahfarr Wilnis, Anderson Silva, Ismail Lazaar, Ismail Londt, Benjamin Adegbuyi, Ben Edwards etc. Meer regel dan uitzondering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

polli_ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:49:
[...]

Zijn er wel meer binnen de Glory zwaargewicht divisie die een kilo of meer kunnen missen. Hesdy Gerges, Mladen Brestovac, Jahfarr Wilnis, Anderson Silva, Ismail Lazaar, Ismail Londt, Benjamin Adegbuyi, Ben Edwards etc. Meer regel dan uitzondering.
drm zeg ik ook oa ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Morgen Bellator 206 met Gegard Mousasi vs.Rory MacDonald voor de middleweight titel.
Wordt spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bijna vergeten, zo direct world boxing super series finale: groves v smith bij rtl7 22:30u

• streamnl
  • Niet online
"live"....
:X

Meer dan ik dacht...

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

niet zeuren he, er is eindelijk meer te zien op NLse TV dan alleen Rico

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:07

Hupske

AFCA

Ligt het tempo wel lekker hoog door.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• streamnl
  • Niet online
Mag ik nu wel zeuren? ;)

Meer dan ik dacht...

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dat was niks ja, zag liever Metallica

• Martinusz
3 minuten verder en de tegenstander lijkt alweer uitgeput.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Inocente is al moe voordat het begint. Van Roosmalen oogde ook niet in orde

• Martinusz
Hackus schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:18:
Inocente is al moe voordat het begint. Van Roosmalen oogde ook niet in orde
Nee die was ook verre van niveau vanavond.

• polli_
Baggerzooi. Wat een zwaargewicht niveau, lachwekkend. De overige kampioens wedstrijden zijn ook niks om naar huis te schrijven. Mensen willen een KO zien en geen marathon. Dit was mijn laatste Glory uitzending die ik kijk. Hou het bij zwaargewicht boksen(Wilder, Joshua, Ortiz, Miller, Fury,Chisora,Whyte). Wereld van verschil.

[ Voor 46% gewijzigd door polli_ op 30-09-2018 13:19 ]

• streamnl
  • Niet online
Ik vond de eerste 2 wedstrijden toch erg vermakelijk.

Finale was idd mager...

Meer dan ik dacht...

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.

Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.