Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Sowieso benieuwd hoe Rico ervoor staat, zoontje gekregen, vader overleden allemaal niet lang geleden. Hij ziet er verder wel relaxt uit, maar dat wil niet alles zeggen natuurlijk.
Denk wel dat Bensadik 1 van de weinige op dit moment is die Rico kan verslaan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Met de nadruk op "dit moment". Ik hoop dat Rico zijn focus kan houden als dat zo is wint hij.Verder ben ik benieuwd of we weer van die badr taferelen gaan krijgen bij de opkomst..Martinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:20:
Benieuwd of Rico in de val gaat lopen van Bensadik, ik denk dat die een explosie van stoten gaat geven.
Sowieso benieuwd hoe Rico ervoor staat, zoontje gekregen, vader overleden allemaal niet lang geleden. Hij ziet er verder wel relaxt uit, maar dat wil niet alles zeggen natuurlijk.

Zero.
Weet eigenlijk niet zo goed hoe stevig de kin van Rico is, simpelweg omdat hij nooit echt zwaar geraakt wordt, hij zal nu wel wat stevige stoten kunnen verwachten. Zijn grote troef is natuurlijk zijn conditie, voor een zwaargewicht echt extreem goed. En het is een boom van een kerel, maar dat is Bensadik dus ook, wordt interessant!Pelox schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:25:
[...]
Met de nadruk op "dit moment". Ik hoop dat Rico zijn focus kan houden als dat zo is wint hij.
OhjaVerder ben ik benieuwd of we weer van die badr taferelen gaan krijgen bij de opkomst..
Idd, dat doet veel met een persoon. Dit alles maakt het spannend, mede ook door de StaredownMartinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:20:
Benieuwd of Rico in de val gaat lopen van Bensadik, ik denk dat die een explosie van stoten gaat geven.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zijn kin is redelijk maar je zag wel in het gevecht met Badr dat hij wel moet oppassen. Zijn conditie is inderdaad voor iemand van zijn formaat heel goed, naast zijn normale trainingen doet hij ook erg veel aan zijn conditie en zie ik hem met regelmaat hardlopen hier. Hij is niet zo snel als ik maar ik ben dan ook maar de helft zo groot en ik sta nooit in een ringMartinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:29:
[...]
Weet eigenlijk niet zo goed hoe stevig de kin van Rico is, simpelweg omdat hij nooit echt zwaar geraakt wordt, hij zal nu wel wat stevige stoten kunnen verwachten. Zijn grote troef is natuurlijk zijn conditie, voor een zwaargewicht echt extreem goed. En het is een boom van een kerel, maar dat is Bensadik dus ook, wordt interessant!
[...]
Ohjadeze kansenmensen zijn ook weer aanwezig natuurlijk.
Kan ook het beste in je naar boven halen uiteraard.Hackus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:29:
[...]
Idd, dat doet veel met een persoon. Dit alles maakt het spannend, mede ook door de Staredown
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 08-12-2017 10:56 ]
Zero.
Het is een beer van een kerel, onze dochters zitten bij elkaar in de klas dus kom hem regelmatig tegen, alleen die handen alPelox schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:53:
[...]
Zijn kin is redelijk maar je zag wel in het gevecht met Badr dat hij wel moet oppassen. Zijn conditie is inderdaad voor iemand van zijn formaat heel goed, naast zijn normale trainingen doet hij ook erg veel aan zijn conditie en zie ik hem met regelmaat hardlopen hier. Hij is niet zo snel als ik maar ik ben dan ook maar de helft zo groot en ik sta nooit in een ring

Ben ook benieuwd hoelang hij blijft doorgaan, want zijn ambitie is ook wel erg geschoven richting showbiz.
[ Voor 71% gewijzigd door Pelox op 23-01-2024 12:24 ]
Zero.
Jep, hij woont hier om de hoek.
Wist trouwens niet dat Ben saddik (woont in Antwerpen) ook in Bergen op Zoom heeft getraind traint.
Ze zijn dus al tijden vlak bij elkaar
[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 08-12-2017 12:12 ]
Ik woon zelf tegenwoordig in Bergen op zoom, maar mijn vader woont in de bremstraat op de schansMartinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:10:
[...]
Jep, hij woont hier om de hoek.
Wist trouwens niet dat Ben saddik (woont in Antwerpen) ook in Bergen op Zoom heeft getraind traint.
Ze zijn dus al tijden vlak bij elkaar
Waar traint onze vriend Ben Saddik dan?
Zero.
Dat is vlakbij jaPelox schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:08:
[...]
Ik woon zelf tegenwoordig in Bergen op zoom, maar mijn vader woont in de bremstraat op de schans
Ik kan het nu niet meer vinden, maar las het gisteren in een nieuwsbericht, dat hij naar Bergen op Zoom uitweek omdat het niveau daar hoger was. Ik geloof iets van Champions Gym ofzo iets. Hij zal wel op meerdere plekken trainen, ook in Antwerpen.Waar traint onze vriend Ben Saddik dan?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Uurtje of 11 zal het zijn, ook afhankelijk van duur andere partijen.iChaos schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:23:
Heeft iemand een schatting van hoe laat Verhoeven mag? De programmering van UFC leek al niet overeen te komen met de daadwerkelijke live-volgorde, vandaar..
Nou idd, na 30 seconden stond die al te puffen.Hackus schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:12:
Weinig kickboksen van Londt
Nicky trouwens ook weer kansloos, tijd om te stoppen denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Martinusz op 09-12-2017 21:42 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Hackus op 09-12-2017 21:53 ]
GSP is voorlopig al weer weg... Geeft zijn belt op en kijkt volgend jaar weer wat hij zal gaan doen.Outerspace schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:35:
En man, wat ben ik blij met GSP dat ie weer terug is. Door hem ben ik 't ooit gaan volgen, geweldig dat ie meekomt in een zwaardere competitie.
https://www.mmafighting.c...leweight-title-whats-next
Ben benieuwd naar Rico zo. Hopelijk is een keer een dikke knockout.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Edit: sneu boegeroep zegt weer voldoende over de andere helft van het publiek..
[ Voor 79% gewijzigd door dr.lowtune op 09-12-2017 23:36 ]
Ben Saddik traint trouwens bij Hemmers Gym te Breda
[ Voor 50% gewijzigd door Hackus op 09-12-2017 23:46 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik vat 'm niet, zo ben je er en zo ben je er weer vandoor. Gevalletje cashcow?Shaggie_NB schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:58:
[...]
GSP is voorlopig al weer weg... Geeft zijn belt op en kijkt volgend jaar weer wat hij zal gaan doen.
https://www.mmafighting.c...leweight-title-whats-next
* Outerspace hoopt 't niet. Ik wacht nog op een officiële verklaring van GSP.
En bam, Rico!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 3% gewijzigd door SayWhatAgain! op 10-12-2017 00:00 ]
Jammer dat Ben Saddik snel afdruipt btw
[ Voor 76% gewijzigd door Hackus op 10-12-2017 00:00 ]
Dat had ik dan weer wel verwacht....het eerdere spugen was natuurlijk al een giveaway...Jammer dat die Ben Saddik niet met meer schade de ring verliet.SayWhatAgain! schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:59:
Wat een slecht verliezer die Jamal. Hij leek nog wel sympathiek in een interview stukjein de voorbeschouwing, maar dit is jammer.
Ja wel verwacht, maar je hoopt dat het een keer anders is. Die Badr is al van hetzelfde niveau sportiviteit. En die aanhang...dr.lowtune schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:01:
[...]
Dat had ik dan weer wel verwacht....het eerdere spugen was natuurlijk al een giveaway...Jammer dat die Ben Saddik niet met meer schade de ring verliet.

Anoniem: 235591
Er is niets sympathiek aan iemand die je een wel gerichte fluim in je smoel tuft. Of dit nu voor of na een wedstrijd is. *knip* Het vervelende is dat dit soort gedrag buiten de ring voortzet wordt, en er een aanhang ontstaat die dit mateloze onsportieve gedrag gaat overnemen. Deze mensen zijn voor de sport een schande. Helaas draait het tegenwoordig om heel veel geld en zit Jan en allemaal vuistdiep bij elkaar in de kont om dit gedrag af te straffen met bijvoorbeeld een bepaalde tijd schorsing.SayWhatAgain! schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:59:
Wat een slecht verliezer die Jamal. Hij leek nog wel sympathiek in een interview stukjein de voorbeschouwing, maar dit is jammer.
Hoop is ijdelSayWhatAgain! schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:03:
[...]
Ja wel verwacht, maar je hoopt dat het een keer anders is. Die Badr is al van hetzelfde niveau sportiviteit. En die aanhang...
Komt gewoon uit zijn hoek. Is ook duidelijk te zien.temp00 schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:08:
Dat water dat je een paar keer tijdens het gevecht de ring in zag vliegen kwam volgens mij ook uit het publiek
[Video: http://www.dumpert.nl/mediabase/7306179/a4b1be3e/rico_sloopt_jamal_.html]
En het liefste hoor ik ook geen commentatoren. Wat een bullshit die lui er soms uitpersen en de manier van presenteren...

[ Voor 20% gewijzigd door naitsoezn op 10-12-2017 08:46 . Reden: Dat soort generalisaties mag je achterwege laten ]
[ Voor 5% gewijzigd door nare man op 10-12-2017 00:24 ]
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Onverwacht einde, dacht dat het welnu punten zou uitlopen voor Rico.
Wel lekker, gelijk monden gesnoerd van noord Afrikaanse leiden die verweten dat hij niet vaak knock-outs maakt. Next badr.
Anoniem: 235591
Nee joh, die mawashi geri was zo hard niet. Die Jamal ziet even wat wazig maar herpakt zich en verdedigt door. Niets aan de hand dus en er wordt pas ingegrepen nadat hij zich wegdraait wat een teken is dat iemand zich niet meer normaal kan verdedigen. Een terecht pak rammel.nare man schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:24:
Gevecht had gestaakt moeten worden na die eerste trap op het hoofd en direct daarna volgende stoten. Ben Saddik was duidelijk out, hing al met z'n bakkes over de touwen. Nergens voor nodig om zo iemand nog eens vijf, zes keiharde klappen te laten krijgen met nodeloze neurologische schade tot gevolg.
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

- Bob Arum, Roy Jones Jr & Freddie Roach on a super-fight
- Roy Jones Explains Why Loma vs. Rigo is Best Fight Ever Made
Rigondeaux, who is currently the WBA champion at 122-pounds, is moving up by two full weight divisions to challenge Lomachenko at 130.
Jones does not believe that weight will be a factor in the contest.
"When you've got almost 1,000 amateur fights between them, weight shouldn't be a factor at all," Jones said. "I'll tell you why I think weight shouldn't be a factor: Rigondeaux punches so hard that he has broken two guys' eye sockets. He broken two eye sockets -- two! Two, let's get this right. Two eye sockets," Jones said.
"Do you know how powerful you have to be to be breaking eye sockets and jaws? He done broke two eye sockets and a jaw so do you think jumping weight classes makes a difference? When you have punching power, weight ain't necessarily the issue. It's about strategy. Who is going to be smart enough to strategically out maneuver the other person and who can put their best punches in the best places?"
Hij was helemaal niet out.nare man schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:24:
Gevecht had gestaakt moeten worden na die eerste trap op het hoofd en direct daarna volgende stoten. Ben Saddik was duidelijk out, hing al met z'n bakkes over de touwen. Nergens voor nodig om zo iemand nog eens vijf, zes keiharde klappen te laten krijgen met nodeloze neurologische schade tot gevolg.
Er is geen knock-out geweest en niet op KO gewonnen maar op TKO.
Vergeleken bij zoiets als Bellator is Glory erg mild te noemen.
Of vond ík het vroeger gewoon leuker maar was het wél hetzelfde??
Rotterdam
Saddik had het persoonlijk gemaakt en Rico wist al dat het klaar was, maar ging gewoon door tot de scheidsrechter in greep. Moet je maar niet iemand in z'n gezicht spugen. Karma.nare man schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:24:
Badr is niet fantastisch qua sportiviteit , maar wel meer dan Saddik. Is tenminste onderling nog respect en er is gewoon felicitatie na de wedstrijd. Die kunnen elkaar nog een hand geven.SayWhatAgain! schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:03:
[...]
Ja wel verwacht, maar je hoopt dat het een keer anders is. Die Badr is al van hetzelfde niveau sportiviteit. En die aanhang...
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ja mee eens. Badr is ook een zeer goede vechter. Als 'ie traint. Maar ja, Badr is dan buiten de ring weer totaal niet wat je als organisatie als uithangbord wil hebben. Het is maar afwachten of Badr in maart niet in de bak zit.MrSleeves schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:01:
Badr is niet fantastisch qua sportiviteit , maar wel meer dan Saddik. Is tenminste onderling nog respect en er is gewoon felicitatie na de wedstrijd. Die kunnen elkaar nog een hand geven.
Absoluut, las ergens dat Saddik in Japan iemand doodgereden schijnt te hebben. Ik weet niet of het waar is of een roddel.SayWhatAgain! schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:05:
[...]
Ja mee eens. Badr is ook een zeer goede vechter. Als 'ie traint. Maar ja, Badr is dan buiten de ring weer totaal niet wat je als organisatie als uithangbord wil hebben. Het is maar afwachten of Badr in maart niet in de bak zit.
Edit: factcheck: waar, maar lijkt niet schuldig en reed i.i.g. niet door.
[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 10-12-2017 10:16 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Kwam gisteren voor het gevecht nog een stukje interview van Jamal voorbij, en dat ongeval ook. In dat interview komt hij over als een sympathieke gast en zit hij ook erg met dat ongeluk.MrSleeves schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:11:
[...]
Absoluut, las ergens dat Saddik in Japan iemand doodgereden schijnt te hebben. Ik weet niet of het waar is of een roddel.
Edit: factcheck: waar, maar lijkt niet schuldig en reed i.i.g. niet door.
Je zal het inmiddels wel gelezen hebben maar voor de volledigheid in dit draadje:Outerspace schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:53:
[...]
Ik vat 'm niet, zo ben je er en zo ben je er weer vandoor. Gevalletje cashcow?
* Outerspace hoopt 't niet. Ik wacht nog op een officiële verklaring van GSP.
En bam, Rico!
GSP heeft last van colitus ulcerosa, iets wat lijkt op de ziekte van Crohn, chronische dikke darmonsteking. Hij gaat zich nu eerst op zijn gezondheid richten en wil niet de gewichtsklasse hinderen met een kampioen die niet vecht.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Roël Mannaart en Ibrahim El Bouni hebben bij de K-1 World Grand Prix in Japan niet voor een Nederlandse eindzege kunnen zorgen. In de halve finale won El Bouni in een onderling gevecht van Mannaart, maar in de eindstrijd moest hij buigen voor zijn Kroatische opponent. Telesport sprak met Mannaart en El Bouni.
https://www.telegraaf.nl/...kt-mannaart-naar-de-grond
K1 leeft weer in Japan. Met een finale plaatst voor El Bouni, die na het verslaan van Mannaart door mocht naar de finale waar hij verslagen werd door Antonio Plazibat.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Was te verwachten dat dit zou werken. Als hij niet alles 100% gooit dan is zijn cardio ook gelijk een stuk beter. Ngannou was 2 rondes lang extreem gevaarlijk. Die twee rondes hebben Miocic ook genoeg gekost want die was ook kapot daarna.Outerspace schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:57:
And still. Had meer verwacht van Ngannou trouwens. Te weinig rake stoten, vaak op de grond gegooid door Miocic. Ben benieuwd wie Miocic gaat uitdagen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
3 Maart- Deontay Wilder vs. Luis Ortiz
31 Maart- Anthony Joshua vs. Joseph Parker
31 Maart- Alexander Povetkin vs. David Price
Eind April- Tyson Fury vs mr X.
5 Mei- David Haye vs. Tony Bellew II
Ik kijk het meest uit naar de Wilder(Bronzebomber) vs Ortiz(Kingkong)

en Joshua(AJ) vs Parker(Pie).

Alle vier de heren zijn ongeslagen, ben benieuwd wie er gaat winnen. Na deze wedstrijd zullen beide winnaars het tegen elkaar opnemen.
http://www.boxingscene.co...rejected-fight-it--124844
Daarnaast verwacht ik niet veel van Tyson Fury, die heeft 2 jaar niet gevochten en mag geen doping meer gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door polli_ op 08-02-2018 21:32 ]
Dat is nu bekend: Daniel Cormier via een TUF serie.Outerspace schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:57:
And still. Had meer verwacht van Ngannou trouwens. Te weinig rake stoten, vaak op de grond gegooid door Miocic. Ben benieuwd wie Miocic gaat uitdagen.
Link
Voor Cormier een logische zet, terug naar zwaargewicht: Zijn maatje Cain Velasquez lijkt niet meer echt in de running te zijn en dankzij Jon Jones ziet niemand Cormier's positie in light-heavyweight als "GOAT". Een zwaargewicht titel geeft hem zeker wat glans in de geschiedenisboeken.
[ Voor 25% gewijzigd door Twee Dee op 09-02-2018 09:40 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Zeker. Dit gaat iig een pot worden op de grond denk ik en ik dicht Cormier dan zeker wel kansen toe.Twee Dee schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:37:
[...]
Dat is nu bekend: Daniel Cormier via een TUF serie.
Link
Voor Cormier een logische zet, terug naar zwaargewicht: Zijn maatje Cain Velasquez lijkt niet meer echt in de running te zijn en dankzij Jon Jones ziet niemand Cormier's positie in light-heavyweight als "GOAT". Een zwaargewicht titel geeft hem zeker wat glans in de geschiedenisboeken.
Om 22:30u op tv vandaag (Rtl 7): Live: halve finale World Boxing Super Series.
Om 22:30u op tv vandaag (Rtl 7): Live: halve finale World Boxing Super Series.
Nieky valt in voor Brahmer die zich afgelopen zondag laat ziek meldde.
Ik denk een beetje te vroeg voor Nieky om hier te staan tegen Callum Smith
(Nieky is reserve vechter voor dit event)
edit: voor degene die Smith niet kennen.
Prof vanaf 2012, 23 ongeslagen partijen, 192cm lang en 1.98m reach
7 jaar jonger dan Nieky en stukje groter
[ Voor 18% gewijzigd door Hackus op 24-02-2018 23:00 ]
Ze hebben dit natuurlijk vooral gedaan vanwege hun vorige gevecht waarbij Badr over de scheef ging.
Dat denk ik ook. Maar mocht Badr verliezen, dan zie ik de rematch met Verhoeven ook niet meer komen.Martinusz schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:01:
Morgen Gerges - Badr, ik vind het zelf een beetje een zinloze partij die denk ik met 2 vingers in de neus door Badr gewonnen gaat worden.
Ze hebben dit natuurlijk vooral gedaan vanwege hun vorige gevecht waarbij Badr over de scheef ging.
Die rematch is sowieso maar de vraag of die komt, tenzij het weer een gevecht wordt die niet om de titel gaat. Indien wel, dan zal Badr toch eerst nog wat potjes moeten vechten en winnen.Outerspace schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:13:
[...]
Dat denk ik ook. Maar mocht Badr verliezen, dan zie ik de rematch met Verhoeven ook niet meer komen.
Ik ga in elk geval wel kijkenMartinusz schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:01:
Morgen Gerges - Badr, ik vind het zelf een beetje een zinloze partij die denk ik met 2 vingers in de neus door Badr gewonnen gaat worden.
Al is het alleen al om te zien of de toeschouwers (die specifieke Badr Fans) zich kunnen gedragen
Glory staat bekend om zijn slechte organisatie, scheidsrechters en beveiliging van gala's. Meestal bestaat het grootste deel van het publiek uit PVV-tokkies of straatschoffies.Martinusz schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:38:
[...]
Al is het alleen al om te zien of de toeschouwers (die specifieke Badr Fans) zich kunnen gedragen
Weinig PVV-stemmers in het publiek deze keer denk ik hoorpolli_ schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:50:
[...]
Glory staat bekend om zijn slechte organisatie, scheidsrechters en beveiliging van gala's. Meestal bestaat het grootste deel van het publiek uit PVV-tokkies of straatschoffies.

http://www.premierboxingchampions.com/wilder-vs-ortiz#
Verwacht vuurwerk en bovendien een technische wedstrijd.
Klopt. De britse Sky Sports zal het uitzenden.Hackus schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:09:
Rond 02:00u zoiets toch ?

[ Voor 13% gewijzigd door Martinusz op 03-03-2018 20:58 ]
Blijf het bijzonder vinden dat die zwaargewichten inde 3e ronde niets meer kunnen. Geen conditie ofzo.
Pff, unaniem besluit

Moest zeker om z'n gevecht met Rico wat geloofwaardig te geven..
[ Voor 22% gewijzigd door Malfunctions op 03-03-2018 23:41 . Reden: De echte uitslag ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Maar conditie van beiden is belabberd, zo redt badr het niet in 5 rondjes tegen Rico tenzij hij hem gelijk knock-out slaat.
Er zit veel geld in de finale tegen Rico.
Vond het ook apart dat ik tussendoor geen score zag.
Maar... (Altijd positief afsluiten) ik heb Badr nog nooit zo sportief horen praten na zijn wedstrijd.
De volgende Heavyweight Contender Tournament vindt weer plaatst over 1 jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door polli_ op 04-03-2018 00:30 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Snap best dat het zwaar is, maar het is hun leven/werk, dan verwacht je toch wel dat ze 3 rondjes volhouden. Op dit moment is alleen Rico in staat om 5 rondjes gas te geven, waarom kan hij dat wel en de rest niet?Wokschotel schreef op zondag 4 maart 2018 @ 07:41:
Nu heb ik zelf vroeger op redelijk (maar niet dit) niveau gekickbokst, maar 3x3 minuten is al echt slopend hoor, vooral voor een zwaargewicht. Dan kom je er iet qua training met een rondje crossfit per week
Conditioneel was het inderdaad, ehm, bepaald niet top nee...
Waarom konden die gasten (Sem,Rémy, etc) jaren terug wel 2-3 wedstrijden op 1 dag vechten?
Jammer man, ik was voor Ortiz. Was van zaterdag op zondagnacht in slaap gevallen voor de Live Match.polli_ schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:19:
Wilder vs Ortiz was een knalpartij. Partij staat op youtube.
spoiler: title
Ik heb de hele partij live gekeken. Ortiz begon sterk, maar werd goed geraakt in de 3 of 5 ronde. Maar Ortiz kreeg Wilder wel aan het wankelen en hij was echt saved by the bell.Hackus schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:24:
[...]
Jammer man, ik was voor Ortiz. Was van zaterdag op zondagnacht in slaap gevallen voor de Live Match.
Maar vandaag weer heavyweight action met DILLIAN WHYTE vs LUCAS BROWNE
YouTube: SLIGHTLY INTENSE! - DILLIAN WHYTE v LUCAS BROWNE - OFFICIAL WEIGH IN...
Verwacht vuurwerk.
De overige partijen zijn ook leuk.
YouTube: Dillian Whyte vs Lucas Browne UNDERCARD WEIGH IN & FINAL FACE OFF
Klopt heb het zsm teruggekeken. Vanavond 20u ?polli_ schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 15:40:
[...]
Ik heb de hele partij live gekeken. Ortiz begon sterk, maar werd goed geraakt in de 3 of 5 ronde. Maar Ortiz kreeg Wilder wel aan het wankelen en hij was echt saved by the bell.
Maar vandaag weer heavyweight action met DILLIAN WHYTE vs LUCAS BROWNE
YouTube: SLIGHTLY INTENSE! - DILLIAN WHYTE v LUCAS BROWNE - OFFICIAL WEIGH IN...
Verwacht vuurwerk.
De overige partijen zijn ook leuk.
YouTube: Dillian Whyte vs Lucas Browne UNDERCARD WEIGH IN & FINAL FACE OFF
Joshua bij RTL7 te zien volgende week
YouTube: Joseph Parker PRESS CONFERENCE ahead of Anthony Joshua Heavyweight C...
[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 24-03-2018 16:39 ]
Yep, gala start om 19 uur.Hackus schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:32:
[...]
Klopt heb het zsm teruggekeken. Vanavond 20u ?
YouTube: Joseph Parker PRESS CONFERENCE ahead of Anthony Joshua Heavyweight C...
Klopt, morgen is het dan zover. Joseph Parker vs Anthony Joshua:Hackus schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:32:
[...]
Klopt heb het zsm teruggekeken. Vanavond 20u ?
YouTube: Anthony Joshua vs Joseph Parker FULL WEIGH IN & FINAL FACE OFF
Daarnaast ook Povetkin vs Price:
YouTube: David Price vs Alexander Povetkin. WEIGH IN & FACE OFF | Joshua ...
De volgende die het tegen Wilder gaat opnemen is ook zo goed als zeker en dat is:
Dat is meestal met joshua gevechten. Wat een saaie vechter man man. De beste man neemt nooit risico’s en is te gecontroleerd bezig. Ja, je wint wel maar zal nooit in het lijstje grote memorabele vechters komen. Ik val in slaap tijdens zijn wedstrijden.Martinusz schreef op zondag 1 april 2018 @ 00:56:
Nou Joshua tegen Parker, 12 ronden maar weinig spektakel.
[ Voor 31% gewijzigd door Farabi op 01-04-2018 01:35 ]
Ik zou aan de samenvatting genoeg hebben jastreamnl schreef op zondag 1 april 2018 @ 06:55:
Niet de moeite waard om het terug te kijken dus?
Dan ga ik vanmiddag de samenvatting wel bekijken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zo ja die ramde Price even neer zeg, zat op het randje van een dirty shot, maar scheids greep niet in.Hackus schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:30:
De partij vooraf was mooier Povetkin v Price. Deontay Wilder heeft de uitdaging voor de volgende AJ partij geaccepteerd. Ik vond het jammer dat de partij steeds onderbroken werd door de scheids en AJ net als Klitschko vaak de tegenstander naar beneden drukte. In mijn opzicht ben je dan te lui om te boksen en wil je je tegenstander zo uitputten
Viel mij ook op ja, boksen mag beetje meer tegen elkaar aan, maar nu werd alles gelijk afgekapt. Kwam ook omdat AJ groter was en Parker steeds naar beneden dook.
Dat is altijd moeilijk, voor hetzelfde sloeg Price ineens terug. Of gaat ie uitdagend staan, 'was dat alles' dat weet je nooit.Martinusz schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:07:
[...]
Zo ja die ramde Price even neer zeg, zat op het randje van een dirty shot, maar scheids greep niet in.
Ik heb een vraagje: Ik heb in een ver verleden een jaartje of 8 judo gedaan maar ik vond er niet veel aan omdat ik dat werpen niet interessant vond. Moest het eigenlijk doen omdat ik een slechte motoriek heb/had. Daarna toen ik 16 was nog een 1,5 jaar aan kickboxen gedaan maar daarna niets meer aan sport behalve fitness. Nu heb ik in januari een gastric sleeve operatie gehad en ben dus goed aan het afvallen nu wil ik weer een sport oppakken. Alleen ik heb het volgende probleem: M'n linker en rechteroog hebben geen tot slechte samenwerking en m'n rechteroog is m'n dominante oog.
Nu wil ik iets in de trant van wing chun of tai chi gaan doen. Alleen nou ben ik bang dat ik omdat ik verminderd dieptezicht heb dat dit een beetje lastig gaat worden.
Heeft iemand hier daar ervaring mee? En oh ja ben 37 nu en weet niet in hoeverre leeftijd meespeeld in deze sporten?
[ Voor 4% gewijzigd door mike30 op 04-04-2018 20:51 ]
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.