Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Er komt ook nagenoeg geen boksen op tv dus van al die verschillende bonden heb je alvast geen last ;)

Dat boksen van Wladimir Klitschko de laatste jaren was net als een polsstokhoogspringer die elke keer het wererlrecord met 1 cm verbreekt om de bonus steeds opnieuw te kunnen incasseren (net genoeg doen dus :D ; zou je misschien ook wel van Mayweather kunnen zeggen). Dit gevecht was dan ook een hele welkome verandering/ terugkomst van de oude W.Klitschko, zeker door die partij tegen Fury was ik deze keer gewoon voor 'AJ'. En idd was het veel leuker om naar Vitali Klitschko te kijken in het verleden ...

Maar Wladimir zou makkelijk door kunnen gaan met cheques incasseren als ie wilt, veel aansprekende tegenstand is er verder niet in die klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:49
Zeg je nou dat alles wat op Tv komt, eigenlijk de moeite is? Nou vind ik dat eigenlijkj alleen van Heavyweight, dus daar ga je al. Maar ook als het enkel op de Samstag op de Ard is, is het dus de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Middelgewicht is anders stukken interessanter dan zwaargewicht als je een beetje geïnteresseerd in boksen bent. Naar zwaargewicht kijken alleen de 'dagjesmensen' net als ze 1x per vier jaar naar de 100 meter sprint kijken ...
Wat betreft de bonden zijn er veel meer dan vier en als het van één van de vier grote is (IBF, WBA, WBC en WBO) is het iig van een beetje niveau. Wat hier in Europa op tv komt is dan ook maar een schijntje en zeker op de ARD zijn het altijd boksers die in Duitsland hun basis hebben wat lang niet altijd de top is en veelal europese stijl wat gewoon niet spectaculair is (Groot-Britannië en Ierland niet meegerekend). Dus idd niet boeiend om te kijken meestal ... (dan ook nog zo'n lelijke sponsoring op hun rug geverfd :') )

En dan vergat ik nog de slechte/zwaar bevooroordeelde ring jury nog in Duitsland (je ziet/zag echt de meest wonderbaarlijke beslissingen voorbij komen op de ARD/ZDF :D )

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 30-04-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ik vond het commentaar wel ontzettend irritant met hun: "dan laat je toch zien dat je er bent" en alle varianten erop. Geloof dat ze het iedere ronde wel een keer gezegd hebben.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ben blij dat ik niet afhankelijk ben van RTL7 om vechtsport te zien. Net als met het darten, vind ik het 3x niks. Niks ten nadele van Vanderlyde, maar die heeft altijd een voorkeur voor Wlad, net als Roland Scholten voor Taylor. Koert Westerman, kan beter het tractorpulling verslaan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:22
cheiron schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:51:
[...]

Daar doe je hem echt tekort mee, hij heeft goed gevochten vanavond. Veel meer dan hij soms eerder liet zien
Zo inderdaad! wat een schitterende partij was dit. Voor mij was Klitschko muv de 5e en de 11e ronde echt de betere. Was na zijn comeback in ronde 6, net zoals hijzelf, overtuigd van zijn winst. Helaas voor Klitschko kon Joshua nog 1x alles uit de kast halen om de partij naar zich toe te trekken. Dit was ook de enige manier voor Joshua om de partij nog te winnen mijns inziens.

Ben wel blij met een vechter zoals Joshua trouwens, eindelijk weer iemand met verstand en normale manieren in de ring. Joshua is een mooie kampioen net zoals Klitschko dat altijd is geweest. Klitschko heeft een fantastische partij gevochten en mag met geheven hoofd de ring verlaten, wat een held!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:22
Klitschko gewoon op zijn 41ste nog dit laten zien, respect, maar het is wel tijd voor hem om te stoppen, het is wel mooi geweest toch?

Joshua heeft nu ook eens tegenstand gehad, is bijna zelf tegen het canvas gegaan, die leert hier ook weer van. Schijnt dat Fury weer probeert terug op te krabbelen, zou ook mooie pot worden hoor.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
martinusz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:37:
Klitschko gewoon op zijn 41ste nog dit laten zien, respect, maar het is wel tijd voor hem om te stoppen, het is wel mooi geweest toch?

Joshua heeft nu ook eens tegenstand gehad, is bijna zelf tegen het canvas gegaan, die leert hier ook weer van. Schijnt dat Fury weer probeert terug op te krabbelen, zou ook mooie pot worden hoor.
Niet bijna, hij is gewoon keihard tegen het canvas gegaan.

Die Fury moeten ze lekker boycotten.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 01-05-2017 14:39 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 16:39
Paxlie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:07:
Ik vond het commentaar wel ontzettend irritant met hun: "dan laat je toch zien dat je er bent" en alle varianten erop. Geloof dat ze het iedere ronde wel een keer gezegd hebben.
Commentaar was echt om te huilen ;(

Ik moet zeggen dat het een redelijke pot was. Mooi om Klytsjko nog te zien gaan op deze leeftijd, niks meer dan respect voor. Waar AJ het ook vandaan haalde in de 11e ronde?

Denk dat hij wel wat minder zou moeten focussen op spiermassa. Zag er wel erg bulky uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Panini schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:55:
[...]

Ik moet zeggen dat het een redelijke pot was. Mooi om Klytsjko nog te zien gaan op deze leeftijd, niks meer dan respect voor. Waar AJ het ook vandaan haalde in de 11e ronde?

Denk dat hij wel wat minder zou moeten focussen op spiermassa. Zag er wel erg bulky uit.
Hij is vrij fors inderdaad, maar je laat daarmee wel zien dat je er bent.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Pelox schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:39:
[...]

Niet bijna, hij is gewoon keihard tegen het canvas gegaan.
Ik doelde op canvas + niet meer opstaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Pelox schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:04:
[...]

}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Panini schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:55:
[...]

Idd, hij was zwaarder dan ooit, zeker zijn massieve benen. Maar de conditie om meer als 6 ronden te vechten was er wel.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Staan er meer van dit soort grote gevechten gepland in de komende tijd?
Hoorde Arnold Vanderleyde iets voorstellen over nationale divisies en een soort Champions League voor het boksen. Hoe is het dan nu geregeld?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Jorgen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:33:
Staan er meer van dit soort grote gevechten gepland in de komende tijd?
Hoorde Arnold Vanderleyde iets voorstellen over nationale divisies en een soort Champions League voor het boksen. Hoe is het dan nu geregeld?
Met een beetje geluk wordt Mayweather vs Conor McGregor daadwerkelijk een show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net even wat over dat gevecht gelezen, maar het is vooral het-gaat-wel-het-gaat-niet-door en een hoop trash talk. Goed beschouwd was Joshua vs Klitschko mijn eerste echte boskwedstrijd die ik helemaal gezien heb en dat beviel prima. Zowel vanwege het grote respect voor elkaar als het ontzettend spannende gevecht natuurlijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

om 23u is er een sammenvating bij RTL7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:52

SaN

Leuk topic! Zelf volg ik de ufc al een jaar of tien. Daarvoor altijd naar kickboxen gekeken (voornamelijk de K1 grand prix)

Ik heb uiteraard ook even gekeken naar de grote bokswedstrijd. Mooi dat hij niet teleur stelde, maar zoals hier al gezegd, dat commentaar was echt verschrikkelijk. Zonder gêne 3 keer zeggen dat iemand nu toch echt wel verloren heeft terwijl de partij gewoon verder gaat..
Paxlie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:09:
[...]

Met een beetje geluk wordt Mayweather vs Conor McGregor daadwerkelijk een show.
Ik help het je hopen, en het zou erg leuk zijn, maar eigenlijk zijn alle "experts" het er wel over eens dat Conor, bij een gevecht met boksregels, geen schijn van kans maakt tegen Mayweather. De bokspartijen van Mayweather zijn over het algemeen ook niet bijzonder spectaculair.

[ Voor 89% gewijzigd door SaN op 01-05-2017 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
SaN schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:15:

Ik help het je hopen, en het zou erg leuk zijn, maar eigenlijk zijn alle "experts" het er wel over eens dat Conor, bij een gevecht met boksregels, geen schijn van kans maakt tegen Mayweather. De bokspartijen van Mayweather zijn over het algemeen ook niet bijzonder spectaculair.
Van mij mag die Mayweather zo ongelofelijk op zijn klote krijgen he! Wat is dat een toch een verschrikkelijke kerel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

SaN schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:15:
Leuk topic! Zelf volg ik de ufc al een jaar of tien. Daarvoor altijd naar kickboxen gekeken (voornamelijk de K1 grand prix)

Ik heb uiteraard ook even gekeken naar de grote bokswedstrijd. Mooi dat hij niet teleur stelde, maar zoals hier al gezegd, dat commentaar was echt verschrikkelijk. Zonder gêne 3 keer zeggen dat iemand nu toch echt wel verloren heeft terwijl de partij gewoon verder gaat..

[...]

Net zoals jij volg ik ook de UFC al heel lang (ongeveer sinds TUF 1, iets ervoor) en ik geef Conor een punchers chance. Hij slaat allejezus hard. Mayweather moet het vooral hebben van niet geraakt worden dus het kan nog best een interessante pot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 16:39
Pelox schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:04:
[...]

Iets te fors, had misschien wat meer op snelheid kunnen focussen.
Hackus schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:11:
[...]

Idd, hij was zwaarder dan ooit, zeker zijn massieve benen. Maar de conditie om meer als 6 ronden te vechten was er wel.
Hij zag er echt uit als een blok beton.

Ja die explosie in de 11e ronde; getuigde van een goede conditie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Weer leuke partijen bij Glory vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:59
Mwoah Rico vs Lazaar is boring. Lazaar staat daar maar de ene na de andere tik te incasseren. Komt zoveel reach te kort om Rico te kunnen raken. Het is bijna zielig om naar te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kaap schreef op zondag 21 mei 2017 @ 00:10:
Mwoah Rico vs Lazaar is boring. Lazaar staat daar maar de ene na de andere tik te incasseren. Komt zoveel reach te kort om Rico te kunnen raken. Het is bijna zielig om naar te kijken...
Alle andere wedstrijden waren wel leuk om naar te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Joep schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:51:
[...]

Wat? Alles behalve hangen. Smaken verschillen. Ik vind MMA ongeciviliceerd en amper niveau hebben wat betreft atleten.

Edit: Ik denk dat je niet zoveel zwaargewichtgevechten hebt gezien, want deze partij is echt goed hoor
Die comment is toch blijven hangen en kwam toevallig dit stukje tegen in een bericht over Mayweather v McGregor:

"MMA is so much more demanding on the body - the wrestling, the changing levels, all that takes a lot out of you. Boxing is a breeze for us after MMA.

"If you look at Mayweather's fights, he often likes to get into the clinch, but what is a boxer in a clinch against a wrestler, an MMA fighter? Boxers are absolute novices in the clinch.

"Get a boxer and get him wrestling for a minute or two - the arms get so heavy, filled with blood, they can't even hold them up any more, they can't box."

http://www.bbc.com/sport/boxing/40285344

Uiteraard gezegd door iemand uit het MMA kamp maar dat MMA qua atleten nauwlijks niveau hebben klopt van geen kant. Heel veel zijn bijv. worstelkampioen in het amerikaans college worstelen geweest om maar wat te noemen en boksen verliest sowieso veel atleten aan andere sporten tegenwoordig waaronder MMA ...
Snapte die comment toen op zich wel natuurlijk als je sommige partijen kijkt waar nauwelijks gegrappled wordt en ze toch na een ronde al buiten adem zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
apis29 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:38:
[...]

Die comment is toch blijven hangen en kwam toevallig dit stukje tegen in een bericht over Mayweather v McGregor:

"MMA is so much more demanding on the body - the wrestling, the changing levels, all that takes a lot out of you. Boxing is a breeze for us after MMA.

"If you look at Mayweather's fights, he often likes to get into the clinch, but what is a boxer in a clinch against a wrestler, an MMA fighter? Boxers are absolute novices in the clinch.

"Get a boxer and get him wrestling for a minute or two - the arms get so heavy, filled with blood, they can't even hold them up any more, they can't box."

http://www.bbc.com/sport/boxing/40285344

Uiteraard gezegd door iemand uit het MMA kamp maar dat MMA qua atleten nauwlijks niveau hebben klopt van geen kant. Heel veel zijn bijv. worstelkampioen in het amerikaans college worstelen geweest om maar wat te noemen en boksen verliest sowieso veel atleten aan andere sporten tegenwoordig waaronder MMA ...
Snapte die comment toen op zich wel natuurlijk als je sommige partijen kijkt waar nauwelijks gegrappled wordt en ze toch na een ronde al buiten adem zijn :D
Ligt er ook aan naar welke klasse je kijkt he, in alle vechtsporten zijn de echte zwaargewichten natuurlijk langzamer, eerder moe, maar dat komt omdat zo zoveel meer kracht hebben per actie.
Ga je naar de wat lichtere klasses kijken is alles veel sneller, maar minder impact.

MMA en Boksen kun je eigenlijk niet vergelijken, daar waar een boxer eerder moe zal zijn in een MMA wedstrijd, zal de MMA vechter schrikken van de kracht van een bokser bij elke mep.
Maakt het wel interessant deze wedstrijd, want McGregor komt over als Oh boksen, dat doen we wel ff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:56

dragonhaertt

@_'.'

Martinusz schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:45:
Maakt het wel interessant deze wedstrijd, want McGregor komt over als Oh boksen, dat doen we wel ff....
Dit is volgens mij meer marketing en zijn imago dan dat hij werkelijk denkt dat het heel makkelijk is. Hij is zeker een goede vechter en vooral sterk staand, maar met een zeer alternatieve stijl die soms verrassend goed kan uitpakken. Zijn zelfverzekerdheid is ook een groot voordeel in zijn gevechten, zeker staand, omdat hij ook onder druk goed blijft kijken en anticiperen.

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dragonhaertt schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:58:
[...]

Dit is volgens mij meer marketing en zijn imago dan dat hij werkelijk denkt dat het heel makkelijk is. Hij is zeker een goede vechter en vooral sterk staand, maar met een zeer alternatieve stijl die soms verrassend goed kan uitpakken. Zijn zelfverzekerdheid is ook een groot voordeel in zijn gevechten, zeker staand, omdat hij ook onder druk goed blijft kijken en anticiperen.

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Neemt niet weg dat hij niet gewend is om alleen klappen op hoofd en lichaam te ontvangen gedurende 12 rondes (hoeveel rondes gaan ze boksen?), volgens mij is hij max. 5 rondes gewend?
Ik heb geen cijfers, maar ik verwacht bij boksen meer hits per ronde dan bij MMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Zoals velen al hebben gezegd is de kans dat McGregor gaat winnen miniem. Daarvoor zal hij Mayweather ergens mee moeten verrassen en waarschijnlijk moeten winnen via knock out. En dat is bij Mayweather nog nooit gebeurd uiteraard (49-0!)

Zoals iedereen ga ik ook gewoon kijken, maar de kans dat Conor voor een verrassing gaat zorgen is echt immens klein. Ik weet niet of iemand hier de laatste partij van Canelo gezien heeft. Daar leek hij onoverwinnelijk. In zijn partij met Mayweather heeft hij hem bijna niet aangeraakt.

Aan de andere kant is Mayweather wel ouder geworden. Interessant om te zien wat dat met hem doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Aan de andere kant krijgt Conor nu wel de kans om zijn complete gameplan en stijl op Mayweather af te stemmen. Wellicht kan zijn gebrek aan 'bagage' een voordeel zijn op dat gebied, al hoop ik dat vooral, ik gun die Mayweather echt een 49-1 >:) . Veruit het meest realistische scenario is Mayweather die wint op punten, zelfs bij een gelijkopgaande strijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zal manko zijn om alleen te boksen voor Connor. Het lijkt mij heel moeilijk in een gevecht als MMA atleet alleen te mogen boksen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Robertdj schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:07:
Aan de andere kant krijgt Conor nu wel de kans om zijn complete gameplan en stijl op Mayweather af te stemmen. Wellicht kan zijn gebrek aan 'bagage' een voordeel zijn op dat gebied, al hoop ik dat vooral, ik gun die Mayweather echt een 49-1 >:) . Veruit het meest realistische scenario is Mayweather die wint op punten, zelfs bij een gelijkopgaande strijd.
Die kans hadden de 49 vorige tegenstanders van Mayweather ook.

Conor slaat hard. Als hij Mayweather toch weet te raken is alles mogelijk. Maar ik zie het niet gebeuren met die grote bokshandschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:17
McGregor is 28, Mayweather 40, ik kan mij zo voorstellen dat dat wel mee gaat tellen. Natuurlijk zijn Mayweather al zijn boks automatismen ingesleten maar of hij conditioneel nog mee kan ?

Die McGregor roept veel en heel hard maar is niet achterlijk. Het is een hoop gepraat voor de show en marketing waarde, maar daar achter denkt hij wel erg goed na over alles en werkt heel gericht naar alles toe. En wat ik van hem heb gezien aan stootkracht is dat zeker niet verkeerd. En hij is ook vrij snel.

Ik zie hem eigenlijk wel gewoon winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
CornermanNL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:58:
McGregor is 28, Mayweather 40, ik kan mij zo voorstellen dat dat wel mee gaat tellen. Natuurlijk zijn Mayweather al zijn boks automatismen ingesleten maar of hij conditioneel nog mee kan ?

Die McGregor roept veel en heel hard maar is niet achterlijk. Het is een hoop gepraat voor de show en marketing waarde, maar daar achter denkt hij wel erg goed na over alles en werkt heel gericht naar alles toe. En wat ik van hem heb gezien aan stootkracht is dat zeker niet verkeerd. En hij is ook vrij snel.

Ik zie hem eigenlijk wel gewoon winnen.
Stootkracht in de UFC lijkt misschien groot, maar ze hebben dunnere handschoenen aan, dat komt dus harder aan. De stootkracht van Mayweather zal echt wel groter zijn, daarnaast is hij 20 jaar gespecialiseerd in boksen, andere boksers lukten het niet om hem te verslaan.

Het is alsof je een veldvoerballer tegen een zaalvoetballen zet, de veldvoerballer zal aardig mee kunnen, maar de zaalvoetballer is nu eenmaal het spel gewend en kent de voor en nadelen van de zaal en zal uiteindelijk wel winnen. Zo zie ik dit gevecht ook, mcGregor zal aardig mee kunnen, maar boksen is een hele andere tak dan UFC, ik denk dus ook dat hij verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

CornermanNL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:58:
Rocky Balboa niet gezien ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:17
Hackus schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:48:
[...]

Rocky Balboa niet gezien ?

:)
:) Inderdaad , dat is zo ik vergeet Rocky helemaal.

boksen is iets heel anders, ik heb niet genoeg verstand van beide takken om het echt goed af te wegen. Maar ik zie McGregor niet iets aangaan waar hij helemaal geen kans heeft om te winnen, hij zit er natuurlijk ook in voor de centen. Maar hij heeft een iets te groot ego om ergens te gaan staan en bijna zeker te verliezen.

Ook al krijgt hij er meer dan vorstelijk voor betaald. Als ik de commentaren zo lees is het een eitje voor Mayweather. En iets zegt mij dat McGregor dat boksen al veel langer op het oog is en zijn voorbereiding al wat langer is dan mensen denken. Natuurlijk is 20 jaar pure bokservaring en 49 ongeslagen partijen zeer indrukwekkend. Maar hoe goed is Mayweather nog op conditie ? Heeft hij gewoon doorgetraind ?

Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:40:
[...]

Stootkracht in de UFC lijkt misschien groot, maar ze hebben dunnere handschoenen aan, dat komt dus harder aan. De stootkracht van Mayweather zal echt wel groter zijn, daarnaast is hij 20 jaar gespecialiseerd in boksen, andere boksers lukten het niet om hem te verslaan.

Het is alsof je een veldvoerballer tegen een zaalvoetballen zet, de veldvoerballer zal aardig mee kunnen, maar de zaalvoetballer is nu eenmaal het spel gewend en kent de voor en nadelen van de zaal en zal uiteindelijk wel winnen. Zo zie ik dit gevecht ook, mcGregor zal aardig mee kunnen, maar boksen is een hele andere tak dan UFC, ik denk dus ook dat hij verliest.
Bas Rutten heeft het ooit op niet enorm wetenschappelijke manier getest, filmpje staat op youtube, er zit weinig verschil in stootkracht. Het grote verschil lijkt mij dan ook vooral het verdedigen, een mma handschoen is kleiner en daarom lastiger te blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:17

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Robertdj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:44:
[...]

Bas Rutten heeft het ooit op niet enorm wetenschappelijke manier getest, filmpje staat op youtube, er zit weinig verschil in stootkracht. Het grote verschil lijkt mij dan ook vooral het verdedigen, een mma handschoen is kleiner en daarom lastiger te blokken.
Vergeet ook niet het verschil in gewicht: bokshandschoenen zijn zo`n 8 ounce en MMA handschoentjes 4 ounce.

Dat kan nogal uitmaken voor je timing - en een wedstrijd is anders dan sparren - hoe serieus en hard je dat ook doet... Timing, ritme, flow - dat zal nogal wat uitmaken in zo`n gevecht.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Reacties op de uitslag van een gevecht gisteravond tussen een of andere Australiër en Manny Pacquiao O-) : https://www.si.com/boxing...eff-horn-decision-twitter

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDtMOKVUQAAjgNV?format=jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ja wederom genaaid.. echt een schande

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nog effe wachten en het gaat Los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-06 13:19

KDL

Martinusz schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:40:
[...]

Maar deze veldvoetballer heeft vroeger ook aardige potjes in zalen gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
KDL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:04:
[...]

Maar deze veldvoetballer heeft vroeger ook aardige potjes in zalen gespeeld..
Hij heeft nooit echt gebokst toch?
Kijk van gemiddelde bokser zal hij wel winnen, maar dit is een bokser die nooit verloor van mede top boksers...maar goed we gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL

KDL

Martinusz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:07:
[...]

Hij heeft nooit echt gebokst toch?
Niet zo op niveau nee. MAAR hij is jong met boxen begonnen en je ziet het in delen van wedstrijden terug aan zijn stijl. Zijn dynamische bewegingen en Linker stoot kunnen wel een kans maken in de counter. Maar als money nou goed verdedigt, zou ik aanraden met zn grote handen, heeft hij ook weinig kansen nodig voor een KO-stoot.

We zullen zien hoe het gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb er zin in hoor!

Vannacht trouwens op Ziggo Sports het Glory titelgevecht tussen Doumbe en Groenhart! Ook zeer de moeite waard verwacht ik zo!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Pelox schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:54:
Ik heb er zin in hoor!

Vannacht trouwens op Ziggo Sports het Glory titelgevecht tussen Doumbe en Groenhart! Ook zeer de moeite waard verwacht ik zo!
Groenhart gaat gewoon zijn titel terugwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Paxlie schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:58:
[...]

Groenhart gaat gewoon zijn titel terugwinnen.
Ik hoop het van harte!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
KDL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:18:
[...]

Niet zo op niveau nee. MAAR hij is jong met boxen begonnen en je ziet het in delen van wedstrijden terug aan zijn stijl. Zijn dynamische bewegingen en Linker stoot kunnen wel een kans maken in de counter. Maar als money nou goed verdedigt, zou ik aanraden met zn grote handen, heeft hij ook weinig kansen nodig voor een KO-stoot.

We zullen zien hoe het gaat..
'Als', het is alvast een gegeven dat Mayweather goed verdedigd (beter kan bijna niet) http://metro.co.uk/2017/0...cgregor-showdown-6739017/
In principe is McGregor kansloos maar misschien is het gewichtsverschil straks wel zo groot dat het echt een voordeel voor hem wordt.
KO van de kant van Mayweather hoef je niet te verwachten, de meeste zijn uit het begin van z'n carrière ....

Zo ... gratis kennismakingsmaand van Fox staat alvast aan

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 26-08-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Het is hem gelukt, kon nog net de 5de ronde meepikken vanochtend. Statistieken waren overigens zwaar in zijn nadeel.

Money fight alleen via fox te zien zeker?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 26-08-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:19:
[...]Money fight alleen via fox te zien zeker?
Pay-per-view via Fox Sports Go (iets van 8 euro geloof ik; in Amerika $99) of gewoon via Fox Sports Compleet/International ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04:22

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Volgende maand mag onze Helderse trots (en mijn Ex-Collega) weer een potje knokken...

Zin in :)

http://mmadna.nl/jorina-b...-7-tegen-anke-van-gestel/

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Martinusz schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:19:
[...]

Het is hem gelukt, kon nog net de 5de ronde meepikken vanochtend. Statistieken waren overigens zwaar in zijn nadeel.

Money fight alleen via fox te zien zeker?
Klopt, ik heb zelf een maand fox compleet genomen omdat ik ook graag voetbal kijk. Dan ben je voor 25 euro een maand klaar. Lijkt mij een betere deal dan enkel de wedstrijd of een dagpas.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kan er ook gekeken worden via een legale stream? Zo ja, iemand tips?
Heb geen Ziggo of Fox Sport

[ Voor 17% gewijzigd door Kecin op 26-08-2017 20:17 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL

KDL

Kecin schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:17:
Kan er ook gekeken worden via een legale stream? Zo ja, iemand tips?
Heb geen Ziggo of Fox Sport
Nope sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zoals hierboven al gemeld, je kan het gevecht volgens mij gewoon online kopen/bekijken bij Fox Sports Go: https://bestellen.foxsports.nl/international/maymac

Ben erg benieuwd hoe het gevecht gaat uitpakken. Floyd is met z'n 41 toch niet één van de jongste, aan de andere kant, boxen is een heel ander spel dan MMA. Onderschat Conor dat niet? Vooralsnog m'n geld ingezet op Mayweather (al hoop ik stiekem toch ook wel een beetje dat Conor wint).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

We gaan hier dus geen streams bespreken.

[ Voor 71% gewijzigd door Migrator op 26-08-2017 22:32 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 12:13
Nee, waarschijnlijk weet hij (of in ieder geval zijn team/manager ;) ) zelf ook wel dat hij weinig kans maakt. Maar hij verdient er goed aan en een lucky KO is altijd mogelijk. Op punten zie ik em niet snel winnen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Even ter herinnering: dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten. Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 26-08-2017 21:47 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL

KDL

50-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31

MazeWing

The plot thickens...

Haha

And not a single fuck was given that day on GoT....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Overhyped

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MazeWing schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 07:55:
Haha

And not a single fuck was given that day on GoT....
Heb toch echt een dagpas gekocht en om 5u de wekker gezet, geen spijt van maar ga er ook geen lang verhaal van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat een stilte hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 00:19

bille

Don't call me Buff

Ik vond het een vermakelijke wedstrijd. Ik denk dat dit voor beide de beste uitkomst is geweest.

Ik vind dat McGregor heeft laten zien dat hij heel aardig kan boksen (wellicht zou hij heel ver kunnen komen als pro).. Ga er maar voor staan: 10 rondes tegen ongeslagen wereldkampioen.. er zijn een heleboel pro boksers die dat niet vol gehouden hebben...Mayweather heeft laten zien dat boksen iets anders is dan MMA en dat het verschil zit in "composure".. onvermoeibaar heeft Mayweather 10 ronden op McGregor gejaagd.

Ik denk dat er veel McGregor fans zijn die nu ook graag Mayweather in de octagon zouden zien en voor 350 miljoen? Ach.. waarom niet?

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 24-05 17:33

Racing_Reporter

Contentmaker

Aiiiiii... dat was pijnlijk om te zien! Het was al heel snel duidelijk dat McGregor er veel te hard in ging om die 12 rondes uit te houden. Het was pure mazzel dat die uppercut van Mayweather niet landde in de negende ronde, anders was CM echt gestrekt gegaan. Mooi gebokst van beide kanten en een prachtdebuut van Connor, ondanks dat Mayweather zich duidelijk inhield om de 12e ronde te halen op een goed tempo. Serieus mooie wedstrijd, maar iedereen die dacht dat CM even opa tegen de vloer zou werken, was sowieso van een koude kermis thuisgekomen :)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-06 12:03
bille schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:12:
Ik vond het een vermakelijke wedstrijd. Ik denk dat dit voor beide de beste uitkomst is geweest
Ik denk eigenlijk dat CM liever gewoon had gewonnen. Helaas voor hem, is bolsen geen MMA. Hij heeft prima z'n mannetje gestaan, mede door het leeftijdsverschil, maar had verder geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik vond het een mooie Show. zou McGregor nu gaan boksen, of is zijn banktegoed nu voldoende ?
Slimme move van hem om dit zo over afgelopen maanden te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIM-QEKUQAAVosm.jpg
De show eromheen is het enige waar dit om draaide ja en een grote payday voor beiden. Het gevecht ging eigenlijk geheel zoals verwacht. De jab van McGregor was gewoon niet goed genoeg om er schade mee aan te richten (en Bonjasky maar lullen over punten oppikken met tik-tik-tik) en verder heel weinig naar het lichaam

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DINl1EwUMAAOwrF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DINlnxeUIAA_H2k.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 27-08-2017 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:59
Een amateur bokser duikt de ring in tegen een 49-0 world champion die vervolgens volledig defence gaat spelen, en houdt het dan ook nog 10 rondes vol waarvan die er 4 wint, om eigenlijk puur en alleen op vermoeidheid te verliezen.

Nee, diegene die voor mij het meeste bewezen heeft gisteravond, dat is McGregor. Held!

Tenzij we nog een part 2 gaan zien en Mayweather met zijn rugzak geld de Octagon in kruipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Professioneel vechter, 11 jaar jonger, 10 kilo zwaarder, langer, langere reach en kan nog geen schade aanrichten d:)b . Mayweather is de koning van de verdediging, waarom zou ie het nu anders moeten doen? Hij is de verdedigend 'kampioen', niet de uitdager ... Mijn favoriete bokser en stijl is het nooit geweest maar het is wel altijd gruwelijk goed geweest ...
Maar het ligt er ook maar aan hoe je/men McGregor had ingeschat of je het indrukwekkend of minder vond (in principe was het vrij aardig ja; jab is eigenlijk ook nog vrij redelijk nu ik het weer kijk, zijn er ook maar heel weinig die een echte echt goede hebben).

[ Voor 79% gewijzigd door apis29 op 27-08-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33

LankHoar

Langharig tuig

Een topic over vechtsport, leuk. Hoewel technisch gezien Krav Maga geen sport is, is het al meerdere jaren mijn favoriet. Ook een paar proeflesjes Systema gedaan, en dat beviel me ook wel. Eerst trainde ik onder het IKMF, maar de laatste paar jaar onder KMG. Zijn er hier nog meer mensen die onder KMG trainen?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Kaap schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:22:
Een amateur bokser duikt de ring in tegen een 49-0 world champion die vervolgens volledig defence gaat spelen, en houdt het dan ook nog 10 rondes vol waarvan die er 4 wint, om eigenlijk puur en alleen op vermoeidheid te verliezen.

Nee, diegene die voor mij het meeste bewezen heeft gisteravond, dat is McGregor. Held!

Tenzij we nog een part 2 gaan zien en Mayweather met zijn rugzak geld de Octagon in kruipt.
Sorry maar dit is pure onzin, de eerste rondes waren aftasten voor beide kanten, CM omdat hij deze stijl niet gewend is en FM omdat hij Connor niet kent. Daarna voerde CM het tempo op, maar vanaf ronde zes uit mijn hoofd nam Floyd gewoon de leiding over, je zag het aan alles. Er werd nog tegen Connor gezegd dat hij Floyd in het verdedigende voetwerk moest duwen, maar in plaats daarvan bleef Floyd veel vaker zijn kant op komen en die tactiek mislukte volledig, terwijl in ronde 8/9/10 het woord 'recovery' veelvuldig viel tijdens de pauze in het kamp van McGregor. Hier heb je gewoon geen gelijk.

Ik heb twijfels over een volgende Mayweather-comeback, dit klonk iets te integer en de man houdt van z'n reputatie.

@ hierboven, het verschil tussen de twee kemphanen was geen 10 maar 1 kg, als we afgaan op het gewicht van de laatste meting een paar dagen geleden. (Ik dacht serieus dat Floyd toch echt wel een stuk zwaarder was :X )

[ Voor 8% gewijzigd door Racing_Reporter op 27-08-2017 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
LankHoar schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:37:
Een topic over vechtsport, leuk. Hoewel technisch gezien Krav Maga geen sport is, is het al meerdere jaren mijn favoriet. Ook een paar proeflesjes Systema gedaan, en dat beviel me ook wel. Eerst trainde ik onder het IKMF, maar de laatste paar jaar onder KMG. Zijn er hier nog meer mensen die onder KMG trainen?
Las laatst nog een stukje over Systema en dat het bijna een dekmantel was voor de Russische geheime dienst om spionen in Nederland te recruteren :D (iets in die richting).
Wilde zelf ook nog wel eens een kijkje gaan nemen bij Krav Maga, zit er toevallig ook nog eentje vlakbij in de buurt. Ik neem aan dat de methode tussen die twee iets verschilt?
Racing_Reporter schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:53:
@ hierboven, het verschil tussen de twee kemphanen was geen 10 maar 1 kg, als we afgaan op het gewicht van de laatste meting een paar dagen geleden. (Ik dacht serieus dat Floyd toch echt wel een stuk zwaarder was :X )
Weigh-in gewicht is vrijwel nooit het gewicht tijdens het gevecht (daar gaan heel veel liters plas en zweet uit vooraf ;)) en Mayweather kon de limiet niet eens halen (te licht). Je hoorde bij de weigh-in nog de vraag gesteld worden/of opmerking wat ie te zeggen had over de twijfels dat ie [McGregor] het kon halen (vlgns mij een paar dagen vantevoren er nog redelijk ver vanaf). Geschatte gevecht gewicht van McGregor is iets van 170lbs en van Mayweather kan je niet aannemen dat er wat bij gekomen is ... (was 149 bij de weigh-in en McGregor 153)

Nog een aardig weetje :D
7:23 p.m. ET

Everybody knew this fight would bring in the money, and it literally has already started to. One bettor at the South Point Hotel, Casino & Spa made the latest million-dollar wager on the bout... in cash.

Ocean’s 14, anybody?

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 27-08-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Klopt, vanaf het moment dat ze van de weegschaal stapten zijn ze idd vrij :) Oh, hoeveel scheelde het dan bij Mayweather? De grens was 155 geloof ik, maar daar schraap je niet heel snel op een gezonde manier nog even snel die zes pond / drie kg vanaf zonder zwaar in te leveren? Hoe kan McGregor 8 kg in die tijd opgepikt hebben, kan je daar iets over zeggen? Lijkt me meer dan bulken te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

apis29 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:01:
[...]

Las laatst nog een stukje over Systema en dat het bijna een dekmantel was voor de Russische geheime dienst om spionen in Nederland te recruteren :D (iets in die richting).
Wilde zelf ook nog wel eens een kijkje gaan nemen bij Krav Maga, zit er toevallig ook nog eentje vlakbij in de buurt. Ik neem aan dat de methode tussen die twee iets verschilt?
[...]
Ze zijn allebei mede opgericht door Eyal Yanilov, een van de weinige topstudenten van Imi Lichtendfeld, de vader van Krav Maga. Er zit wel een beetje verschil in hoe ze te werk gaan, echter heb ik te kort meegelopen (9 maand) met IKMF om echt goed te zeggen waar het verschil nu in zit. Ben erg tevreden over KMG, veel seminars zijn erg realistisch en praktisch toepasbaar.

En wat betreft Systema om spionnen te recruiten voor Rusland; datzelfde heb ik ook vaak genoeg gehoord over Krav Maga :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
LankHoar schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:27:
[...]

Ze zijn allebei mede opgericht door Eyal Yanilov, een van de weinige topstudenten van Imi Lichtendfeld, de vader van Krav Maga. Er zit wel een beetje verschil in hoe ze te werk gaan, echter heb ik te kort meegelopen (9 maand) met IKMF om echt goed te zeggen waar het verschil nu in zit. Ben erg tevreden over KMG, veel seminars zijn erg realistisch en praktisch toepasbaar.

En wat betreft Systema om spionnen te recruiten voor Rusland; datzelfde heb ik ook vaak genoeg gehoord over Krav Maga :p
Haha, dat is waar ...

En je vroeg specifiek of er mensen waren die onder de éen of de ander trainden dus ik dacht dan zit er vast verschil in O-) . FF opgezocht en die hier in de buurt zit is bij geen van beiden aangesloten maar bij Krav Maga Worldwide (KMW) ...

Had nog een boekje liggen (zat ooit bij een instructie video :D )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8Icz4q9pJ9ueNAkMsQ0qccgN/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

apis29 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:44:
[...]

Haha, dat is waar ...

En je vroeg specifiek of er mensen waren die onder de éen of de ander trainden dus ik dacht dan zit er vast verschil in O-) . FF opgezocht en die hier in de buurt zit is bij geen van beiden aangesloten maar bij Krav Maga Worldwide (KMW) ...

Had nog een boekje liggen (zat ooit bij een instructie video :D )

[afbeelding]
Terugdenkend aan die comment vraag ik me af waarom ik daar eigenlijk specifiek naar vroeg 8)7

Ross=Systema? Ik heb van dat eerste nog niet eerder gehoord. En de omschrijving klopt ook niet helemaal; je leert ook ontwapenen bij Systema, het is dus ook "hand-to-weapon combat" ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

apis29 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:12:
[afbeelding]
De show eromheen is het enige waar dit om draaide ja en een grote payday voor beiden. Het gevecht ging eigenlijk geheel zoals verwacht. De jab van McGregor was gewoon niet goed genoeg om er schade mee aan te richten (en Bonjasky maar lullen over punten oppikken met tik-tik-tik) en verder heel weinig naar het lichaam
Volgende keer engels commentaar aanzetten, altijd veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
LankHoar schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:06:
[...]Ross=Systema? Ik heb van dat eerste nog niet eerder gehoord. En de omschrijving klopt ook niet helemaal; je leert ook ontwapenen bij Systema, het is dus ook "hand-to-weapon combat" ofzo :)
Wel aan gerelateerd maar weer meer richting (oorspronkelijke) sambo geloof ik. Wat ik zo kon vinden werkte ie vroeger wel samen met die van systema maar in 1991 z'n eigen weg gegaan. 'Hand-to-hand' zal wel losjes te interpreteren zijn als man tot man, idd veel over ontwapenen ook bij ROSS ...
Paxlie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:03:
[...]
Volgende keer engels commentaar aanzetten, altijd veel beter.
Ja rest van de ochtend was herhaling met NL commentaar. Maar zo onder de indruk van het Engelse was ik deze keer nou ook weer niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

apis29 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:39:
[...]

Wel aan gerelateerd maar weer meer richting (oorspronkelijke) sambo geloof ik. Wat ik zo kon vinden werkte ie vroeger wel samen met die van systema maar in 1991 z'n eigen weg gegaan. 'Hand-to-hand' zal wel losjes te interpreteren zijn als man tot man, idd veel over ontwapenen ook bij ROSS ...

[...]

Ja rest van de ochtend was herhaling met NL commentaar. Maar zo onder de indruk van het Engelse was ik deze keer nou ook weer niet :D
Alles is beter dan Leo Oldenburger :D

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Ik kijk sinds kort nu de UFC bij Fox Sports. Ieder weekend heb je dan wel UFC nights alleen zie ik nergens echt een tussenstand staan.

Hoe werkt dat nu precies in de UFC? Kan er weinig over vinden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Martinusz
Mars18 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:51:
Ik kijk sinds kort nu de UFC bij Fox Sports. Ieder weekend heb je dan wel UFC nights alleen zie ik nergens echt een tussenstand staan.

http://www.ufc.com/rankings?redirect=no :)

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Mars18 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:51:

UFC werkt samen met de pers om een raking op te stellen dacht ik. En anders doen ze het helemaal zelf.
Rankings zeggen dus niet zoveel ;)

• Mars18
Paxlie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:40:
[...]

UFC werkt samen met de pers om een raking op te stellen dacht ik. En anders doen ze het helemaal zelf.
Rankings zeggen dus niet zoveel ;)
Ik zie inderdaad media er bij staan. Dacht er is een competitie schema en de winnaar krijgt zoveel punten.

Wanneer gaat mcgregor weer ufc vechten?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Mars18 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:05:
[...]

Ik zie inderdaad media er bij staan. Dacht er is een competitie schema en de winnaar krijgt zoveel punten.

Wanneer gaat mcgregor weer ufc vechten?
2018, eerder echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Omdat hij geen zin heeft om eerder te vechten?

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 19-09-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Mars18 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:46:
[...]

Omdat hij geen zin heeft om eerder te vechten?
Omdat hij zich nu vol aan het vreten is en hij dus niet op tijd gereed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RTL 7 Fight Night presenteert Joshua vs. Takam

Takem vervangt de geblesseerde Pulev, en Joshua zou een stuk lichter verschijnen als tegen Klitschko

nlbron

Anthony Joshua: The Fight Of My Life, zondag 22 oktober 22.40 uur bij RTL 7
RTL 7 Fight Night: Joshua vs. Takam, zaterdag 28 oktober 23.00 uur bij RTL 7

[ Voor 24% gewijzigd door Hackus op 21-10-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Takam is een taaie tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wel redelijk saai hoor, gebeurd weinig.

Pfff...scheids toch

[ Voor 24% gewijzigd door Martinusz op 29-10-2017 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:24
Ik snap niet zo goed waarom de scheids hier de wedstrijd stopt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Rare beslissing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Eindelijk beetje actie en dan gelijk afkappen. Niet dat Takam ging winnen, maar gun die man gewoon 12 ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Benieuwd naar zijn call. Wat bloed en klappen hoort er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:14:
Benieuwd naar zijn call. Wat bloed en klappen hoort er bij
Niet eens 8 tellen maar gewoon gelijk afkappen, kan eigenlijk gewoon niet, had die man wellicht geld staan op die ronde ;)

Edit: net terug gezien, hij had nog maar 4 niets eens volle klappen gehad en gaat gewoon naar voren en dan vliegt die scheids er tussen, heel dubieus dit.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinusz op 29-10-2017 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bij lokale belchinees 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedrock
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:24
LankHoar schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:37:
Ik ben ook ooit begonnen onder IKMF maar al vrij snel over gegaan naar KMG, wat mij beter bevalt.
Bij IKMF lijken de technieken een beetje stil te staan qua ontwikkeling terwijl wij bij KMG met enige regelmaat aangepaste technieken leren die komen uit nieuwe inzichten. Wat ik wel als nadeel beschouw is dat er de laatste 2-3 jaar echt teveel nieuwe instructeurs bij gekomen zijn en dat de kwaliteit daar wel wat door afgenomen is.

it's a sign of the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het wordt tijd voor the Reem dat ie gaat stoppen met zijn glass chin. Man heeft een prima carrière, maar 't wordt net een Bigfoot Silva als ie doorgaat. En man, wat ben ik blij met GSP dat ie weer terug is. Door hem ben ik 't ooit gaan volgen, geweldig dat ie meekomt in een zwaardere competitie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:17

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Eens over de chin van the Reem - bij Werdum was hij aan het eind van het gevecht flink in gevaar en werd daar gered door de bel [/toeter].

Ik weet niet of een betonnen kin iemand met deze uppercut had kunnen helpen overigens :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Twee Dee schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:17:
Eens over de chin van the Reem - bij Werdum was hij aan het eind van het gevecht flink in gevaar en werd daar gered door de bel [/toeter].

Ik weet niet of een betonnen kin iemand met deze uppercut had kunnen helpen overigens :)
Mee eens, Ngannou is echt wel een beest. Ik zie hem ook als de grootste tegenstander van Miocic.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.

Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.