Whahaha heerlijk
Bakkes! 
Wel beetje anti climax.. Is dit altijd zo "spannend"?
Wel beetje anti climax.. Is dit altijd zo "spannend"?
[ Voor 74% gewijzigd door internetinfo op 10-12-2016 23:50 ]
Yes! alhoewel dit niet echt door KO oid was. beetje jammer.
Best wel anti climax toch...gewoon een blessure.
Zonde dit, had graag een volledige match gezien. Ondanks dat Rico meer vooruit aan het vechten was had ik het idee dat Hari meer de overhand had maar de match kon nog alle kanten op. Laten we hopen op een rematch over een tijdje 
Wat een afgang overigens weer met dat volk rond die ring zeg
Wat een afgang overigens weer met dat volk rond die ring zeg

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Wel jammer, ik denk dat hij hem uiteindelijk toch wel won.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ok.....boksers moeten niet praten.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Wauw.... wat een anti climax... een zeer vette gevecht dat binnen 2 minuten beslist wordt door zo iets lulligs..
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Ja jammer, ik had ook meer vechten willen zien, jammer dat het zo eindigt.
Rico ging nog wel 5 seconden door nadat de scheids ze wilden splitsen, als Badr gedurende die seconden geblesseerd geraakt blijkt te zijn is dit toch geen legitieme overwinning van Rico?

Ach, hij bedoelt het ongetwijfeld sympathiek. Gozer staat strak van de adrenaline. Kijk em gaan joh die kerel is oprecht.
Oh wow, ik wil die trainer gaan slaan nu met dat verschrikkelijke engels
Ik weet echt helemaal niets van boksen af, maar met wat ik net zag dacht ik echt dat dat niet geheel zoals het hoort volgens de regels
Haha zit ik daarvoor al die andere partijen voor te kijken, die ook nog eens bagger waren...
Dus Rico "pullt een Badr-tje"? Dan moet dus echt Bonjansky het ff recht zettenKleineJoop schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:54:
Rico ging nog wel 5 seconden door nadat de scheids ze wilden splitsen, als Badr gedurende die seconden geblesseerd geraakt blijkt te zijn is dit toch geen legitieme overwinning van Rico?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Van knuffelen breek je geen arm.KleineJoop schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:54:
Rico ging nog wel 5 seconden door nadat de scheids ze wilde splitsen, als Badr gedurende die seconden geblesseerd geraakt blijkt te zijn is dit toch geen legitieme overwinning van Rico?
Ik denk dat er nog wel een wedstrijd komt tussen Badre en Rico, want dit was niet echt een lekkere wedstrijd.
Een uur aan het zoeken voor een stream, eindelijk iets gevonden en dan zo een eind. Man o man wat balen.
Heb je ooit wel eens een kickboks match gezien waar elke break netjes werd opgevolgd door de deelnemers.KleineJoop schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:54:
Glory (en andere commercielen) helemaal erg; paar maanden geleden bij Superfight ofzo. Heb na 3 partijen de tv uitgezet; het leek meer vrij worstelen.
En ja, er zijn amper sancties op clinches dus de overwinning wordt toegekend.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat een sneue mannetjes zeg...
En toch zit ik te kijken
Badr zegt al dat er een nieuwe match komt en dat hij Rico zal verslaan.
Next year Rico!
We zullen zien.
Next year Rico!
We zullen zien.
Dus Badr kan weer een jaartje rentenieren.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
In z'n jeugd brandwond opgelopen.barrymossel schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:44:
Haha, bij Ziggo zijn ze wel voor Rico zo te horen
En, wat is die zwarte plek op de rug van badr? Asymmetrisch rughaar?
Netjes zijn arm even verbrijzeld! Precies hoe het moest eindigen!
Zal me niks verbazen als er weinig loos is met de arm van Badr
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik kan niet zeggen dat ik veel kickbokswedstrijden heb gezien, laat staan dat ik deze vechters en hun stijl ken. Maar op het moment dat Rico daar een wilde poging deed het gezicht van Badr een soort van te dry-humpen (een been half over de touwen om hoogte te krijgen?) vroeg ik me wel af wat hij denkende was.MAX3400 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:57:
[...]
Heb je ooit wel eens een kickboks match gezien waar elke break netjes werd opgevolgd door de deelnemers.
Ff snel cashen, zou best slim zijn.Hackus schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:02:
Als je zo die bobbel op z'n arm ziet, is er toch wel iets verdraaid in de elleboog, .. niet echt prettig.Hackus schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:02:
Ik hoop dat we daar duidelijkheid over krijgen, en ook op welk moment het dan gebeurd is, want er was inderdaad niet veel te zien....Hackus schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:02:
Badr kennende lijkt me dat niet. Die gaat wel door tot het eind. Wel apart though. Zelfs in de herhaling is niets te zien.Hackus schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:02:
En op 7 nu boksen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee, Badr moest KO. Dan zou hij uit het nieuws verdwijnen. Nu heeft hij nog steeds praatjes.Nature schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:01:
Netjes zijn arm even verbrijzeld! Precies hoe het moest eindigen!
Lijkt erop dat ie zelf zijn arm stuk slaat
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Ik ga wel bij andere sporten door gokken. Leuk man
Op RTL7 boksen, niet vergeten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I DONT WANNA BE arrogant.Terranova schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:55:
Oh wow, ik wil die trainer gaan slaan nu met dat verschrikkelijke engels
Zucht...
Kan ook acuut vocht zijn door verdraaide/gescheurde pees. Ben zelf met een UFC kijker maar daar zie je regelmatig de enorme bulten op hoofden puur en alles van het "irriteren" en de natuurlijke reaktie van het lichaam.MarElo schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:04:
[...]
Als je zo die bobbel op z'n arm ziet, is er toch wel iets verdraaid in de elleboog, .. niet echt prettig.
Neemt niet weg dat ook een kleinere blessure dramatische invloed kan hebben op een lichaamsdeel. Een gekneusde elleboog (vallen met fietsen of skaten), kan je weken plezier van hebben qua niet bewegen en na maanden nog voelen bij een krat bier net te hoog tillen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Overigens Rico zijn neus was een oud wondje, die zat er afgelopen week al op namelijk
Niet iedereen is zo taai als The Karate Kid
Ja. De theorie van mijn vriendin; een boksbal geeft mee als je erop slaat, Rico geeft niet mee als je erop slaat.
Dat armpje kon het gewoon niet aan.
Dat armpje kon het gewoon niet aan.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het lijkt op een zondagsarmpje voor badr
Chisora al een tijd niet zien boksen, ben benieuwd
Sorry Joep
Wel mooi dat ik al op Whyte geld in had gezet
Echt een mooi gevecht, ik wist niet van deze voorpartij
[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 11-12-2016 00:41 ]
Glory was erg teleurstellend, alle partijen.
RTL7 is een stuk leuker op naar te kijken.
RTL7 is een stuk leuker op naar te kijken.
Dat denkt Klitschko ookJoep schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:43:
Jezus wat een partij. Wtf
[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 11-12-2016 00:49 ]
Zijn jullie nou sarcastisch?
Twee halfdronken negers die tegen elkaar aan hangen? Dan vind ik dat gebeuk bij UFC toch interessanter.
Twee halfdronken negers die tegen elkaar aan hangen? Dan vind ik dat gebeuk bij UFC toch interessanter.
Tja 2 zwaargewichten die een (onnodige) weging doen (want gewicht maakt niet uit) om daarna een showtje staren uit te voeren...barrymossel schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:47:
Komt mij wat over (als leek) als het Amerikaanse worstelen
Zo kan je elke sport wel belachelijk maken
Wat? Alles behalve hangen. Smaken verschillen. Ik vind MMA ongeciviliceerd en amper niveau hebben wat betreft atleten.barrymossel schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:47:
Edit: Ik denk dat je niet zoveel zwaargewichtgevechten hebt gezien, want deze partij is echt goed hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Joep op 11-12-2016 00:54 ]
Wie bedoel jij nou? De boxers of die andere mafketels?Waah schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:50:
[...]
Tja 2 zwaargewichten die een (onnodige) weging doen (want gewicht maakt niet uit) om daarna een showtje staren uit te voeren...
Komt mij wat over (als leek) als het Amerikaanse worstelen![]()
Zo kan je elke sport wel belachelijk maken
Ik vind de personen die MMA doen/uitoefenen idd ongeciviliseerd. Maar ligt dat aan de sport? Of aan de persoon? En laten we wel wezen, het gaat wel wat rapper, dus wat fijner om na te kijken...Joep schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:51:
[...]
Wat? Alles behalve hangen. Smaken verschillen. Ik vind MMA ongeciviliceerd en amper niveau hebben wat betreft atleten.
Maar wie zal er nu winnen? Met dat ge-aai is dat moeilijk te zien.
Ge-aai haha 
Niet vergeten dat ze al meer dan 30 minuten bezig zijn.
Niet vergeten dat ze al meer dan 30 minuten bezig zijn.
Hoeveel heb je gewonnen? Behalve sporadisch een paar euro in zo'n ding wat bij de snackbar staat nog nooit gedaan. Misschien maar eens proberen?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 45% gewijzigd door Ramzzz op 11-12-2016 01:11 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Thanks Tweakers
Vandaag Rico gezien, hij zag er helemaal niet gehavend uit, dat sneetje op z'n neus zit alweer een korst op. Hij lijkt redelijk ongeschonden uit die 1,5 ronde te zijn gekomen.
Al iemand nieuws over wat Badr nu precies heeft? (arm gebroken? Uit de kom? spierscheuring?)
Of zouden ze dat niet naar buiten brengen....
Vond zijn speech opvallend, omdat hij heel erg benadrukte dat gezondheid het belangrijkste is. Mijn gevoel zegt dat die return match er helemaal niet komt en dat Badr het dan op gezondheid gooit...
Al iemand nieuws over wat Badr nu precies heeft? (arm gebroken? Uit de kom? spierscheuring?)
Of zouden ze dat niet naar buiten brengen....
Vond zijn speech opvallend, omdat hij heel erg benadrukte dat gezondheid het belangrijkste is. Mijn gevoel zegt dat die return match er helemaal niet komt en dat Badr het dan op gezondheid gooit...
Slechtste vechtsport evenment dat ik ooit op TV heb gezien.
Enige leuke was hoe die doumbe (oid) holzken zat te trollen.
Het was niet best nee, zeker die vrouwen wedstrijdeL_Jay schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:18:
Slechtste vechtsport evenment dat ik ooit op TV heb gezien.

Maar dat zijn nog vrouwen, daar had ik niet veel van verwacht. (was idd slaapverwekkend, maar vrouwensport is meestal niet veel soeps om naar te kijken bij fysieke sporten, muv turnen)martinusz schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:19:
[...]
Het was niet best nee, zeker die vrouwen wedstrijd
Hoe Holzken speelde was echt van ondermaats niveau (hoe heeft die ooit WK kunnen worden, was hij de enige in die 'brand' en gewichtsklasse?) Rico-Badr begon lekker maar was ook een deceptie.
Hiermee zet je kickboxen dus NIET op de kaart
offtopic:
Jammer dat de medelanders met hun roots rondom het Rif-gebergte zich weer van hun beste kant lieten zien
Jammer dat de medelanders met hun roots rondom het Rif-gebergte zich weer van hun beste kant lieten zien
[ Voor 7% gewijzigd door eL_Jay op 12-12-2016 15:38 ]
Ik begreep niks van de tactiek van Nieky, ik ben echt teleurgesteld. Badr kreeg de 1e kniepoging op zijn arm, wat er exact is weet ik niet. Heb Le Banner ook wel zien vechten met armblessure, maar neemt niet weg dat dit ernstiger kan zijn.
Gelukkig op RTL7 nog boksen gezien, wat mijn avond(leed) wat verzachte
Gelukkig op RTL7 nog boksen gezien, wat mijn avond(leed) wat verzachte
Heb je eerder wedstrijden gezien? (oprechte vraag)eL_Jay schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:36:
[...]
Maar dat zijn nog vrouwen, daar had ik niet veel van verwacht. (was idd slaapverwekkend)
Hoe Holzken speelde was echt van ondermaats niveau (hoe heeft die ooit WK kunnen worden, was hij de enige in die 'brand' en gewichtsklasse?) Rico-Badr begon lekker maar was ook een deceptie.
Hiermee zet je kickboxen dus NIET op de kaart
offtopic:
Holzken kan namelijk wel behoorlijk goed kick-boxen, al zijn er wel eerder eens twijfels geweest over de jury uitkomst, die heb je soms als kampioen mee. Maar inderdaad deze partij was hij geen schimp van hemzelf, liet vrij weinig zien van wat hij kan, komt wellicht door de tegenstander, daar heeft hij het eerder ook al eens moeilijk mee gehad, toen won hij net op punten.
Die partij van Londt was dramatisch, topsport en dan twee van die dikkerts tegen elkaar die na 1 ronden naar lucht happen. En dat moet dan inderdaad tegenstand bieden tegen Rico, die in dezelfde klasse zit, maar afgetraind lijf heeft en top fit is.
Hopelijk gaat Gokhan Saki weer meedoen
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 12-12-2016 15:45 ]
Nee kijk vrij weinig, af en toe een fight-of-the-century maar vooral MMA en dat ook nog maar mondjesmaat.martinusz schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:41:
[...]
Heb je eerder wedstrijden gezien? (oprechte vraag)
Holzken kan namelijk wel behoorlijk goed kick-boxen, al zijn er wel eerder eens twijfels geweest over de jury uitkomst, die heb je soms als kampioen mee. Maar inderdaad deze partij was hij geen schimp van hemzelf, liet vrij weinig zien van wat hij kan, komt wellicht door de tegenstander, daar heeft hij het eerder ook al eens moeilijk mee gehad, toen won hij net op punten.
Die partij van Londt was dramatisch, topsport en dan twee van die dikkerts tegen elkaar die na 1 ronden naar lucht happen. En dat moet dan inderdaad tegenstand bieden tegen Rico, die in dezelfde klasse zit, maar afgetraind lijf heeft en top fit is.
Hopelijk gaat Gokhan Saki weer meedoen
Ik zie door de bomen (brands/leagues) het bos ook niet meer, maar ik kreeg niet het idee dat ik ook maar enigszins topsport zat te kijken (oke de 4 minuten Rico-Badr waren wel leuk). Te meer door het extra lichte karakter van 3x3min. Ik heb judo-toernooien voor amateurs onder de 16 gezien die er meer op en harder in gingen.
Zou Robin van Roosmalen niet in Glory 36 boksen, en Nieky in 37 op 20 januari ?
Dan heb je inderdaad net pech gehad met deze avondeL_Jay schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:48:
[...]
Nee kijk vrij weinig, af en toe een fight-of-the-century maar vooral MMA en dat ook nog maar mondjesmaat.
Ik zie door de bomen (brands/leagues) het bos ook niet meer, maar ik kreeg niet het idee dat ik ook maar enigszins topsport zat te kijken (oke de 4 minuten Rico-Badr waren wel leuk). Te meer door het extra lichte karakter van 3x3min. Ik heb judo-toernooien voor amateurs onder de 16 gezien die er meer op en harder in gingen.
Vorige evenementen was er veel meer vuurwerk, met betere vechters tegen elkaar. (overigens werd nu ook niet alles uitgezonden, zat voor het "grote" evenement paar aardige potten)
Bij de vorige wedstrijd van Nieky dacht ik trouwens ook al dat hij zijn titel kwijt was hoor. Dat was ook al niet veel soeps..martinusz schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:54:
[...]
Dan heb je inderdaad net pech gehad met deze avondhet was inderdaad zeer matig.
Vorige evenementen was er veel meer vuurwerk, met betere vechters tegen elkaar. (overigens werd nu ook niet alles uitgezonden, zat voor het "grote" evenement paar aardige potten)
Ben wel blij dat "onze" Rico
Denk inderdaad dat er geen 2e gevecht zal komen. Op deze manier is de held Badr niet afgegaan bij zijn "fans" en kunnen ze altijd zeggen dat hij niet echt verloren heeft van Rico.
Zero.
Die snee is wel lelijk, maar zat er idd al, verder heeft hij geen schrammetje.Pelox schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:03:
[...]
Bij de vorige wedstrijd van Nieky dacht ik trouwens ook al dat hij zijn titel kwijt was hoor. Dat was ook al niet veel soeps..
Ben wel blij dat "onze" Ricogewoon gewonnen heeft van Badr met een TKO. Tuurlijk wil je het het liefst anders zien maar ja winnen is winnen. Verder zat die snee al op zijn neus, badr heeft hem alleen open geveegd.
Denk inderdaad dat er geen 2e gevecht zal komen. Op deze manier is de held Badr niet afgegaan bij zijn "fans" en kunnen ze altijd zeggen dat hij niet echt verloren heeft van Rico.
Rico zelf denkt ook dat er misschien wel geen rematch komt vanuit badr zei hij vanmiddag.
Daarnaast zijn er ineens heel veel mensen die ineens tegen Rico willen vechten, wordt druk jaar.
686932
Er wordt gezegd dat de vrouwenwedstrijd saai was, maar ik vond hetzelf leuk om Van Soest te zien vechten.
In de UFC zijn de vrouwengevechten vaak super om te zien. Ben dit weekend ook benieuwd naar Page VanZant of ze kan herhalen wat ze de vorige keer deed. (dat was een geweldige trap)686932 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:02:
Er wordt gezegd dat de vrouwenwedstrijd saai was, maar ik vond hetzelf leuk om Van Soest te zien vechten.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
ff een kick met vanavond Glory 39 in Brussel
Boksen:
Marco Huck v Mairis Briedis 1. April in Dortmund
Wladimir Klitschko v Anthony Joshua 29. April in London
Boksen:
Marco Huck v Mairis Briedis 1. April in Dortmund
Wladimir Klitschko v Anthony Joshua 29. April in London
Vanavond Heavy Weight Boksen.... 22u countdown bij o.a. RTL7 en RTL DE
Ik kijk eigenlijk nooit naar boksen. De enige vecht-/verdedigingssport waar ik nog wel eens even naar wil kijken is judo op de Olympische Spelen, als er een Nederlander op de mat komt. Na het zien van de aankondiging van het gevecht tussen Joshua en Klitschko ga ik daar toch maar eens naar kijken. Klinkt als een bijzonder gevecht. De voorbeschouwing op RTL7 is op zich ook wel interessant. Van Anthony Joshua had ik bijvoorbeeld nog nooit gehoord. Van Klitschko natuurlijk wel. Ben in elk geval benieuwd naar het gevecht en of ik het überhaupt leuk vind om naar te kijken.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Hoop op een mooi gevecht, en niet dat Wladi weer zijn tegenstander neer drukt zoals gewoonlijk.
Wat bedoel je daar precies mee?
hangen en hoofd vann tegenstander naar beneden drukkenJorgen schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:15:
Wat bedoel je daar precies mee?
Oh, ok.
Ik dacht even dat Joshua gehakt ging maken van Klitschko, maar ineens was het andersom. Leuke wedstrijd!
Ik dacht even dat Joshua gehakt ging maken van Klitschko, maar ineens was het andersom. Leuke wedstrijd!
yesss yes yes
Op basis waarvan wint Joshua nu? Klitschko staat toch gewoon weer op?
Wat jammer, had graag Klitschko terug zien komen.. dit is denk ik de laatste wedstrijd wel geweest. Toch misschien eerder moeten stoppen? 
Achja, Joshua is volgensmij zo ongeveer een zelfde speler, mooi om te zien t.o.v. vorige partijen.

Achja, Joshua is volgensmij zo ongeveer een zelfde speler, mooi om te zien t.o.v. vorige partijen.
scheids moest ingrijpen om erger te voorkomen. je 1e bokswedstrijd ?Jorgen schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:46:
Op basis waarvan wint Joshua nu? Klitschko staat toch gewoon weer op?
Jaren geleden wel eens een paar minuutjes, of af en toe een samenvatting van de Olympische Spelen. Dus goed beschouwd: ja
Had inderdaad eerder moeten ingrijpen, wat een klappen.Hackus schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:47:
[...]
scheids moest ingrijpen om erger te voorkomen. je 1e bokswedstrijd ?
Jammer, op basis van terugkomen hadden ze een gelijk aantal punten verdient.
nu blijkt dat Wlad met weinig yab and grab niet kan winnen
Ik vond het heel knap, van allebei. Vroeger in de Rocky films stond ook het incasseren centraal, volhouden, volhouden.... Dat dat belangrijk is, zag je hier wel. Beide murw, beide naar de grond en niet meer bij machte en dan toch herstellen. Respect voor allebei hoor
Daar doe je hem echt tekort mee, hij heeft goed gevochten vanavond. Veel meer dan hij soms eerder liet zienHackus schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:50:
nu blijkt dat Wlad met weinig yab and grab niet kan winnen
Flickr PSN ID= cheironnl
Klitschko is waarschijnlijk ook de beste bokser waarvan Joshua gewonnen heeft?
Ik bedoel dat ie normaal het vaak zo speelt en is er altijd goed mee weg gekomen. nu 3-4 keer en hielp hem niet. Je neemt je tegenstander compleet de lucht weg en die raakt dan ff groggy en dat heeft veel impact.cheiron schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:51:
[...]
Daar doe je hem echt tekort mee, hij heeft goed gevochten vanavond. Veel meer dan hij soms eerder liet zien
Ik zag ook liever Vitali als Wladimir boksen
[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 30-04-2017 00:07 ]
Episch gevecht hoor, kijk nagenoeg nooit boksen, omdat ik niet weet waar ik aan toe ben met 4 boksbonden, maar dit was mooi. Niks ten nadele vh commentaar op 7 , hun enthousiasme was terecht.
Hier hetzelfde dus. Vond dit een heel gave partij.
Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.