Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Nog mensen naar KSW gekeken op Viaplay?
Ik heb wat potjes gekeken, ben benieuwd of die vaker op Viaplay komt.

Alleen die vechters hebben reclame op hun lichaam geverfd haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:51
Mars18 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:13:
Nog mensen naar KSW gekeken op Viaplay?
Ik heb wat potjes gekeken, ben benieuwd of die vaker op Viaplay komt.

Alleen die vechters hebben reclame op hun lichaam geverfd haha
ja dat komt vaker op viaplay die hebben een exclusief contract met via

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
bie100 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:29:
[...]

ja dat komt vaker op viaplay die hebben een exclusief contract met via
Ja moet ook wel, zag het op de ring staan ;)
Vinden jullie het goed qua niveau?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Mars18 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:32:
[...]

Ja moet ook wel, zag het op de ring staan ;)
Vinden jullie het goed qua niveau?
moet je eerlijk bekennen dat ik er nog nooit naar gekeken heb :9 keer doen kijken wat het is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
ff dit topic wakker maken komen weer leuke partijen aan dit weekend UFC 274: Oliveira vs. Gaethje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFx6EreFFJz0L5jw24kC8eBd50A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SMMy9sckzFHhBSWo6PS16CZT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Chandler Fergusson zou weleens spektakel kunnen worden. Al is Fergusson misschien wel een beetje passé.. Ben benieuwd, heb er weer zin in.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
m0nk schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 07:15:
Chandler Fergusson zou weleens spektakel kunnen worden. Al is Fergusson misschien wel een beetje passé.. Ben benieuwd, heb er weer zin in.
Fergusson is ook alweer 38 dacht ik als die deze verliest zal het wel over zijn maar de hele Card is wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ferguson is Ferguson niet meer na al die klappen van Gaethje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Charles Oliveira zit niet op gewicht en de titel is vacant maar goed de partij gaat wel door

wint Oliveira is die sowieso kampioen af

[ Voor 19% gewijzigd door bie100 op 06-05-2022 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
wat een knalpartijen weer Chandler Fergusson is een aanrader vooral de Knock-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Iemand UFC275 nog terug gezien? Aanrader wel hoor, mooie main fight ook. En Zhang vs Joanna.. wat een monsters die twee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:55
Glory 81 begint straks. Ben benieuwd naar Ben Saddik Vs. Adegbuyi, jammere is wel dat er totaal geen heat/spanning tussen beide vechters is. Iets wat je wel had tussen Ben Saddik Vs. Verhoeven en Badr Vs. Verhoeven.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:32
Nu ook al wat voorgevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Te zien op Videoland.
(Voor wie het niet kan vinden, zoekfunctie werkt niet lekker. Hij staat op de homepage van Videoland onder naam "Glory 81", pagina brede balk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Mooie pot net van de golden boy 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:15

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vandaag de UFC potjes van afgelopen zaterdag gekeken. Wat een feest zeg, zelfs de prelims waren mooi!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:28
Dansje van De Sousa en Wisse was echt te saai voor woorden. Hopelijk straks wat meer sensatie.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Inderdaad was saai, mocht er eigenlijk niet staan de Sousa.

Wow snelle laatste partij 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
Wow. Deze “Ben Sadik 2.0” kon wel eens Rico gaan verslaan. Wat een kracht en focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Deze Ben Saddik heeft mij wel echt enorm verrast. Veel meer in shape leek het wel.

Volgens mij moet hij nu tegen Plazibat alvorens hij naar tegen Rico mag, lijkt me persoonlijk best wel overbodig. Plazibat is een best wel middelmatige vechter, meer iemand die van het niveau Mahieddiene/Khbabez is.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:49
Cass Casey schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:30:
Wow. Deze “Ben Sadik 2.0” kon wel eens Rico gaan verslaan. Wat een kracht en focus.
Het is alleen wel veel bruut meppen in ronde 1 en 2 en daarna was steeds het vat leeg, zou die nu langer door kunnen gaan?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
Martinusz schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:40:
[...]

Het is alleen wel veel bruut meppen in ronde 1 en 2 en daarna was steeds het vat leeg, zou die nu langer door kunnen gaan?
Dat gevoel heb ik wel. Beter afgetraind, betere conditie. Maar vooral z’n focus en plaatsing leken veel beter. En hij lijkt beter mentaal “in z’n vel te zitten“.

En ik ben bang dat Rico minder focus heeft door z’n acteerambities. Maar goed. We gaan het zien.

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-04 19:28
Opnieuw een Nederlander bij de UFC, Jarno Errens:

https://www.vechtsportinf...ufc-parijs-william-gomis/

Volgende week zaterdag bij het UFC event in Parijs zijn debuut. Spannend !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
Vanavond is het zo ver: UFC Fight Night in Parijs.

Errens staat zelfs op de main card, bizar. Hoop echt dat hij wint :)

Whittaker vs Vettori en Gane vs Tuivasa ook leuke matchups

• MaZo
  • Niet online
Zometeen begint ADCC. Staan weer een aantal mooie partijen op de planning. Kijk ook erg uit naar het super gevecht tussen Gorden Ryan en André Galvao.

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Volgende week zaterdag 8 oktober, Glory Collision 4: Badr Hari vs Alistair Overeem
Afbeeldingslocatie: https://media.elegantcms.io/a/96dc72d1-4d96-40b8-a3bd-cd44c423ca4b/87d71980-6f9a-47ab-bfcb-aea7f749bcdb/1653435465/o/C4-70_.jpg?1653435465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Cyb schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:33:
Volgende week zaterdag 8 oktober, Glory Collision 4: Badr Hari vs Alistair Overeem
[Afbeelding]
yup de kaarten zijn binnen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:42
[Afbeelding]
Dat was 6-8 jaar geleden een heel tof gevecht geweest.. :O

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[Afbeelding]
In het bejaardenhuis ?
😂

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Hier zijn de kaarten ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:43
Alistair zag er best goed uit tijdens de stare down, ben benieuwd of het wat gaat worden dit gevecht.. Loopt Badr tegen zijn 6 (7e) verlies op rij? En zo ja, kan deze man dan eindelijk met pensioen aub..

Voor Alistair is het zijn laatste kunstje geloof ik, zijn lijf is helemaal op. Zou leuk zijn als hij nog 1x kan laten zien wat hij ooit kon.

Ik verwacht een chaotische wilde eerste ronde en daarna zal het snel klaar zijn met de heren.

[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 07-10-2022 13:59 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb Peter Aerts er vroeger ook voor willen behoeden, maar ja. Jammer zoiets uitmelken, en een vechter wil vaak meer dan hij kan.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Hackus schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:31:Jammer zoiets uitmelken, en een vechter wil vaak meer dan hij kan.
Denk je dat een vechter zoals Badr, of Alistair in mindere mate, vaak meer wil dan dat hij kan of simpelweg gewoon nog geld wilt harken voor het te laat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RazorMaron schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 05:57:
[...]

Denk je dat een vechter zoals Badr, of Alistair in mindere mate, vaak meer wil dan dat hij kan of simpelweg gewoon nog geld wilt harken voor het te laat is?
Heb je de showdown gezien en reactie van Alistair ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mmm aparte beslissing in Beztati-Koprivlenski. Die Beztati stond de laatste 3 ronden in z'n achteruit en ik vond dat Koprivlensk veel meer scoorde.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiefty14
  • Laatst online: 21:20
Khbabez wil maar niet meer lijkt het 😂 wat een held 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Leuke partijen wel zeg!

En dat been is een broodje khebab(ez)

[ Voor 47% gewijzigd door Deruxian op 08-10-2022 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 14:35

dr.lowtune

Deugt niet

Khbabez is het niet eens met het besluit van de jury. Heb het niet helemaal gezien, is zijn teleurstelling terecht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nee, zielepoot die Khbabez en een slechte verliezer. Tegenstander heeft terecht gewonnen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
Los van de beslissing en de emotie van kbhabez wel een mooie pot. Hij heeft sowieso gestreden.

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Kan zelf niet kijken dus kom maar door met die updates 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Nou, Badr en Overeem zo. Rico zegt “vuurwerk “, maar ik ben vooral bang voor een anticlimax in de eerste ronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donaldinho
:D ja dat is traditie toch, 3 uur matige potjes kijken, dan main card lullige KO

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

We zullen het zien. Ik zet m'n centen in op Overeem maar het kan natuurlijk alle kanten op. Beide aan het einde van hun carrière en beide super gebrand om te winnen. Laten we hopen op een mooie pot!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Wel jammer van dat misselijkmakende onsportieve publiek van een bepaalde afkomst, dat op basis van de afkomst van een vechter "boe" gaat roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Cyb schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:06:
Wel jammer van dat misselijkmakende onsportieve publiek van een bepaalde afkomst, dat op basis van de afkomst van een vechter "boe" gaat roepen.
Jammer dat het dan inderdaad weer op “Nederland vs Marokko” neerkomt voor sommigen, terwijl die gasten daar gewoon op basis van eigen merites staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Krijg beetje Bob Sapp vibe bij the Roid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donaldinho
Wat doet Overeem? Het lijkt wel alsof hij steeds voor de takedown wil gaan, laag inkomen, laag blijven

[ Voor 16% gewijzigd door Donaldinho op 08-10-2022 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wie heeft er nou gewonnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

The Reem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ach jongens net Sinterklaasfeest is begonnen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Deruxian schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:16:
Krijg beetje Bob Sapp vibe bij the Roid
Dat is best aardig omschreven idd! Alhoewel Alistair natuurlijk een compleet andere klasse is dan Sap (veel meer klasse, techniek en veel beter). Het viel mij op dat Alistair zoveel trager leek tov een paar jaar geleden. Niet gek natuurlijk gezien z'n leeftijd maar het was best te zien.
Donaldinho schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:19:
Wat doet Overeem? Het lijkt wel alsof hij steeds voor de takedown wil gaan, laag inkomen, laag blijven
Ja heel laag idd telkens in het begin. Viel mij ook op.

Diep respect iig voor beide mannen. Je zal er maar moeten staan zo tegen het einde van je carriere in een arena gevuld met tienduizenden mensen tegenover een beest van een tegenstander.

Ondanks alle shit (en ook de goede gevechten) die Badr heeft laten zien in de ring vind ik het best triest voor hem. Ik vond hem nu qua snelheid en techniek gezien ook de betere vechter maar Alistair was net even beter en ramde wat harder.

(y) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Mooi einde zo. Mooie potten gezien vandaag. Op naar UFC 280.. 😁

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:07

CyBeRSPiN

sinds 2001

Toch feelgood op het eind, niet verwacht dat Badr ineens zo sportief uit de hoek kwam naar Rico en Alistair toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Op twitch nog wat kunnen zien 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:32:
Toch feelgood op het eind, niet verwacht dat Badr ineens zo sportief uit de hoek kwam naar Rico en Alistair toe.
Was een goede timing van Badr. Te veel achter elkaar verloren, gedeeltelijk door pech ook. Nu verliezen van Alistair is de druppel. Vond hem ook minder dan in de vorige wedstrijden. Ook mooie timing, met de drie heren samen in de ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:07

CyBeRSPiN

sinds 2001

Cyb schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:35:
[...]

Was een goede timing van Badr. Te veel achter elkaar verloren, gedeeltelijk door pech ook. Nu verliezen met Alistair is de druppel. Vond hem ook minder van de vorige wedstrijden. Ook mooie timing, met de drie heren samen in de ring.
Ja. Tegen Rico had ie 2x pech met een blessure, die hadden beiden best anders kunnen aflopen.
Maar zn hele reputatie met aanhang heeft weinig goeds gedaan voor het imago van de sport. Vind het jammer dat de sfeer van het vroegere K1 er niet meer is, dat waren nog eens tijden.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-10-2022 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-04 01:08
Een Allistar tegen Rico is toch ook drie keer niks.. Ga je mij niet blij mee maken eigenlijk

Come with the new guys

Jammer dat Badr stopt, opzich wel een verstandige keus denk in als je kijkt hoe die hier ook vandaag verliest

Moet toch na zo avondje glory altijd hebben van dat ik verwend ben met UFC.. Snel dat weer eens oppakken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donaldinho
dglavimans schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:42:
Een Allistar tegen Rico is toch ook drie keer niks.. Ga je mij niet blij mee maken eigenlijk

Come with the new guys
Ja eens, tijd voor iets nieuws.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:43
Je zag aan Badr dat die het niet zo erg vond om te verliezen, is gewoon op. Mooi dat die het zelf ook ziet, prachtige K1 carriere gehad, als die slimmer was geweest in ze jongere jaren dan had die veel meer titels. Al met al mooie einde.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Allistar kwam net niet zo heel stoer over, toen Rico ineens voor zijn neus stond. Denk dat hij wel een probleem heeft, als hij tegen Rico moet. Maar van de drie, vind ik Badr toch wel beduidend de meest spectaculaire stijl hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

dglavimans schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:42:

Come with the new guys

Jammer dat Badr stopt, opzich wel een verstandige keus denk in als je kijkt hoe die hier ook vandaag verliest

Moet toch na zo avondje glory altijd hebben van dat ik verwend ben met UFC.. Snel dat weer eens oppakken
Badr heeft het duidelijk niet meer en dat is jammer, goed dat hij het zelf zo aankondigde.

Rico is nu wel een beetje een aandachtshoer. Ik zie Overeem er helaas niet direct van winnen (nieuwe kampioen zou ook wel eens leuk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-04 01:08
dr.lowtune schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:48:
[...]

Badr heeft het duidelijk niet meer en dat is jammer, goed dat hij het zelf zo aankondigde.

Rico is nu wel een beetje een aandachtshoer. Ik zie Overeem er helaas niet direct van winnen (nieuwe kampioen zou ook wel eens leuk zijn).
Nah denk ik ook.. Overeem stond in de UFC juist bekend om zijn glazen kaak in de laatste jaren en wat ik van deze wedstrijd heb gezien was Badr gewoon erg matig

Maar Rico walst wel over een Overeem heen als het een 5 ronde gevecht wordt.. Jammer inderdaad dat Rico zo front en center wou staan op het laatst

Tbh meer vermaakt met de rest van de kaart dan de co en main event (zoals zo vaak? :p)

[ Voor 6% gewijzigd door dglavimans op 08-10-2022 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Zojuist thuis van de Gelredome, en ik heb er vrede mee.

Badr vocht niet met dezelfde explosiviteit en dezelfde wil als dat hij vocht in zijn vorige wedstrijden, leek gewoon niet scherp. Of was dit zijn nieuwe tactiek, met punten de overwinning binnenslepen? Wat het ook was, het heeft niet gewerkt. Nu is het Overeem, maar een Ben Saddik, en in mindere mate Rico, had dit heel snel afgestraft de eerste twee rondes.

Over Alistair ben ik zeker niet te spreken, wat is dat voor stijl. Het is dat hij tegen een Badr staat die het vandaag niet kon opbrengen. Als dit Rico of Ben Saddik was geweest was Alistair heel snel klaar.

Hulde aan Hari, een carrière waar menig kickbokser jaloers op mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique|IA
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 11-10-2022
Leuk afscheidsgevecht voor Badr. Dat was toch een beetje wat dit was voor de oplettende kijker.

Liever had ie m natuurlijk gewonnen. Na 8 jaar structureel verlies leiden roepen dat je niks meer te bewijzen hebt kwam op mij een beetje raar over. Hij had natuurlijk liever gezegd dat ie nog steeds alle groten pakt.

Dat bijna cartoonesk ingestudeerde WWE RAW stukje tussen Overeem en Rico had van mij niet gehoeven.

[ Voor 8% gewijzigd door MagniArtistique|IA op 09-10-2022 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
Jammer dat Verhoeven zijn prime jaren weggooit met niet vechten/fights tegen bums en fights tegen veteranen.

Aan de andere kant, hij schnabbelt 24/7/365, scheelt nogal wat hersenschade op latere leeftijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

RazorMaron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 00:34:
Zojuist thuis van de Gelredome, en ik heb er vrede mee.

Badr vocht niet met dezelfde explosiviteit en dezelfde wil als dat hij vocht in zijn vorige wedstrijden, leek gewoon niet scherp. Of was dit zijn nieuwe tactiek, met punten de overwinning binnenslepen? Wat het ook was, het heeft niet gewerkt. Nu is het Overeem, maar een Ben Saddik, en in mindere mate Rico, had dit heel snel afgestraft de eerste twee rondes.

Over Alistair ben ik zeker niet te spreken, wat is dat voor stijl. Het is dat hij tegen een Badr staat die het vandaag niet kon opbrengen. Als dit Rico of Ben Saddik was geweest was Alistair heel snel klaar.

Hulde aan Hari, een carrière waar menig kickbokser jaloers op mag zijn.
Ik ben benieuwd hoe is de sfeer daar nou eigenlijk? Gemoedelijk toch wel of vijandig ? En in vergelijking met bv voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Deruxian schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:40:
[...]

Ik ben benieuwd hoe is de sfeer daar nou eigenlijk? Gemoedelijk toch wel of vijandig ? En in vergelijking met bv voetbal?
Gemoedelijk ja een hoop fan boys van Badr en dat hoor je ook wel en na de partij minder :+

maar Overeem heeft nog wel wat werk te veel een MMA stijl en de rest van de partijen tja ach ik was een dagje uit

kijk nou al uit naar UFC 280 denk dat ik daar meer plezier van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastedje
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-04 08:02
Ik heb even ter opvulling wat dingen van de wiki gepakt :+ Ik neem aan dat er hier leuke discussies komen en dat ik meer spul krijg om de TS op te vullen (eventueel met hulp van iemand?!).
[/quote]

Ik denk dat Nuchaku-do ook niet mag ontbreken op deze lijst: Wikipedia: Nunchaku-do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Deruxian schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:40:
[...]

De sfeer was prima, vooral veel lachen. Dit was niet zo zeer anders dan Glory Collision 2 waarbij Hari een rematch had tegen Rico.

Vijandig verre van, want ondanks dat Badr verloor, werd er door de meesten gewoon netjes geklapt voor Overeem. Er is geen vijandigheid naar de wederpartij. Ik durf te wedden dat als een Overeem een volgende pot gaat spelen een groot gedeelte van de fans die hem nu boo’en hem flink zullen aanmoedigen. Het hoort er eenmaal bij. Het toejuichen van de ene partij en de andere partij uitfluiten maakt je nog niet vijandig. Je blijft uiteindelijk vooral een kickboxing fan en dat merkte je ook bij Semmy Schilt die werd geïntroduceerd in de Hall of Fame, iedereen in het stadion had bewondering voor hem.

Het verschil met voetbal zit hem denk ik ook in de hooligans, die zijn hier gewoon niet aanwezig. Al helemaal niet na dat incident tijdens Hari Vs. Wrsozek waarbij Legia Warschau hooligans tekeer gingen (en een deel van de Badr fans) waardoor het evenement stopgezet moest worden.

Het zegt denk ik ook genoeg dat bovenstaande een incident was in kickboksen en bij voetbal dagelijkse kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
RazorMaron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:10:
[...]

De sfeer was prima, vooral veel lachen. Dit was niet zo zeer anders dan Glory Collision 2 waarbij Hari een rematch had tegen Rico.

Vijandig verre van, want ondanks dat Badr verloor, werd er door de meesten gewoon netjes geklapt voor Overeem. Er is geen vijandigheid naar de wederpartij. Ik durf te wedden dat als een Overeem een volgende pot gaat spelen een groot gedeelte van de fans die hem nu boo’en hem flink zullen aanmoedigen. Het hoort er eenmaal bij. Het toejuichen van de ene partij en de andere partij uitfluiten maakt je nog niet vijandig. Je blijft uiteindelijk vooral een kickboxing fan en dat merkte je ook bij Semmy Schilt die werd geïntroduceerd in de Hall of Fame, iedereen in het stadion had bewondering voor hem.

Het verschil met voetbal zit hem denk ik ook in de hooligans, die zijn hier gewoon niet aanwezig. Al helemaal niet na dat incident tijdens Hari Vs. Wrsozek waarbij Legia Warschau hooligans tekeer gingen (en een deel van de Badr fans) waardoor het evenement stopgezet moest worden.

Het zegt denk ik ook genoeg dat bovenstaande een incident was in kickboksen en bij voetbal dagelijkse kost.
Tiffany van Soest werd toch flink uit gejoeld gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
bie100 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:20:
[...]

Nou en of.

Neem je het ze kwalijk? Niet in mijn ogen. Men was in eerste instantie voor Moussaddak, het partijtje sloeg echt nergens op en men wilde Hari Vs. Overeem zien.

Ik heb zelf ook dat partijtje voornamelijk op mijn telefoon doorgebracht, had het eerder als pre-lims gebookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

bie100 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:20:
[...]
Maar qua chaos viel het relatief mee, op "boe" geroep na. Ik gok dat Glory de veiligheidsmaatregelen wel aardig hebben opgeschroefd na die wanvertoning (vechtpartijen in het publiek) in Belgie.
Al hoewel er dacht ik ook wel eens een Glory wedstrijd was, waarbij het niet door kon gaan vanwege al het geschreeuw in de zaal. (Wat mij betreft krijgt iedereen die "boe" uitspreekt, een permanent toegangsverbod.)

Als je kijkt naar eerdere wedstrijden met Badr, dat was complete chaos: "fans" die hun idolen proberen beet te pakken, die het podium proberen op te stormen etc. Fred Royers (wat mij betreft de beste vechtsportcommentator van NL) zei toen met al zijn ervaringen compleet verbouwereerd "dit heb ik nog nooit meegemaakt", toen Badr ging vechten nadat hij populariteit verkreeg bij een bepaald publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

RazorMaron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:56:
[...] het partijtje sloeg echt nergens op en men wilde Hari Vs. Overeem zien.

Ik heb zelf ook dat partijtje voornamelijk op mijn telefoon doorgebracht, had het eerder als pre-lims gebookt.
Dit vind ik dan weer zo jammer. Dat 'partijtje' was gewoon kickboxen op topniveau, dat zag je aan alles wat die meiden deden. Tuurlijk, mensen wilden Badr vs Overeem zien maar dat maakte deze partij er wat mij betreft niet minder om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
temp00 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:36:
[...]

Dit vind ik dan weer zo jammer. Dat 'partijtje' was gewoon kickboxen op topniveau, dat zag je aan alles wat die meiden deden. Tuurlijk, mensen wilden Badr vs Overeem zien maar dat maakte deze partij er wat mij betreft niet minder om.
Vond je het echt zo goed?

Boapeah Vs. Braun, nota bene de eerste in de pre-lims, vond ik achteraf een stuk aantrekkelijker. Idem dito voor Beztati Vs. Koprivlenski en Maslobojev Vs. Khbabez.

Van Soest Vs. Moussaddak, en in mindere mate Hari Vs. Overeem, vond ik vrij weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flextrip
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 29-04 21:48
Ik vond eigenlijk alleen Maslobojev vs Khabez, en Petch vs Vidales echt leuke partijen.

Rigters vond ik erg tegenvallen (ook z'n interview). Als dat de toekomst moet worden kan Glory alvast sluiten.

Moussaddak was beter dan ik verwacht had, maar die hele partij had gewoon te weinig spektakel.

Hari vs Overeem verliep wel volgens verwachting en ik ben ook wel blij dat Overeem gewonnen heeft. De stijl van Overeem vind ik echter wel spuuglelijk om naar te kijken. Misschien moet ik me toch maar eens verdiepen in OneFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

RazorMaron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:18:
[...]

Vond je het echt zo goed?

Boapeah Vs. Braun, nota bene de eerste in de pre-lims, vond ik achteraf een stuk aantrekkelijker. Idem dito voor Beztati Vs. Koprivlenski en Maslobojev Vs. Khbabez.

Van Soest Vs. Moussaddak, en in mindere mate Hari Vs. Overeem, vond ik vrij weinig aan.
Mwah ik zie natuurlijk liever zwaargewichten en knock outs maar slecht vond ik het zeer zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-04 22:47
Ik vond het wel terecht wat Overeem zei. Dat je als kampioen na meer dan 1 jaar niet vechten toch je titel mag behouden. Glory komt niet de eigen regelmenten niet na. Kleuterklas niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Glory

Beeldkwaliteit van Videoland is wel genot.
Avondje gister avond teruggekeken, heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Morgen Rico Verhoeven vs Hesdy Gerges. Dit keer niet op Glory, maar op HIT IT, een nieuw concept waarin entertainment en sport samen hopen te komen in één evenement.

Afbeeldingslocatie: https://www.hititshow.com/uploads/57/39/25a7d2907bfed2ec368b7b3968c58458-1920x_.jpg
Verder:
Denise Kielholtz (NL, thai, mma) vs Laura Pileri (IT, k1, thai)

maar ook:
Michael Boogerd (ja die wielrenner) vs Dan Karaty (jurylid van tv dans-shows)
(Michael wilt revenge op Dan, die hem tijdens het TV programma Boxing Stars in 2018 de hoeken van de ring liet zien.)

Ticket moeten apart gekocht worden om de livestream te bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Totaal oninteressant event voor mij als vechtsportliefhebber, eerder iets voor glitter&glamour liefhebbers imho.

Overigens wel super genoten van UFC 280 vorige week, wat een keer op een schappelijke Nederlandse tijd te zien was op Eurosport. UFC 281 belooft ook weer wat te worden met Adesanya vs Pereira.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 28-10-2022 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
Is er iemand die Hit It kijkt? Heb zelf geen kaartje gekocht, maar als ik Twitter moet geloven is het drie keer niks. Toch benieuwd naar de uitslag van Rico en Gerges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Cass Casey schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:53:
Is er iemand die Hit It kijkt? Heb zelf geen kaartje gekocht, maar als ik Twitter moet geloven is het drie keer niks. Toch benieuwd naar de uitslag van Rico en Gerges.
Nee man, kijk uit naar 03 december. Tyson Fury verdedigt wereldtitel in stadion Tottenham Hotspur tegen Dereck Chisora.
https://www.maxboxing.com...r-a-third-time-december-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik kijk uit naar aankomend weekend, twee kickbox legendes die naar UFC zijn verhuisd ontmoeten elkaar weer voor de middleweight title.

Israel Adesanya(huidige champ) vs Alex Pereira.

Ik ben zelf voor Adesanya en ben zeer benieuwd of hij Pereira eindelijk kan verslaan. Pereira heeft hem namelijk in hun kickbox tijd twee keer verslagen.

Hype filmpje:
YouTube: FULL EPISODE | UFC 281 Countdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Hackus schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:27:
[...]

Nee man, kijk uit naar 03 december. Tyson Fury verdedigt wereldtitel in stadion Tottenham Hotspur tegen Dereck Chisora.
https://www.maxboxing.com...r-a-third-time-december-3
Dereck Chisora nou ja wel een tegenstander waar Fury rekening mee moet houden NIET _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bie100 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:03:
[...]

Dereck Chisora nou ja wel een tegenstander waar Fury rekening mee moet houden NIET _O-
Lijkt ook niet dat wij het kunnen zien, alleen DAZN dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
UFC 281 was weer lekker om naar te kijken mooie partijen gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

bie100 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:24:
UFC 281 was weer lekker om naar te kijken mooie partijen gezien :)
Pwoah en hoe! Zo blij dat discovery plus dit goed voor elkaar heeft. Nu nog invictaFC erbij en ik ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anthony Johnson overleden aan de gevolgen van Non-Hodgkin-lymfoom
https://www.vechtsportinf...hnson-bekend-heel-triest/

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.vechtsportinfo.nl/wp-content/uploads/2022/11/Rumble-Johnson.gif?ssl=1

[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 15-11-2022 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
38 veel te jong jammer was een leuke vechter om naar te kijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
iemand nog naar Reinier De Ridder gekeken in ONE Championship :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

De maincard van UFC is een absolute aanrader, super sportief potje waarbij beiden zichtbaar van aan het genieten waren. Wat mij betreft de pot van het jaar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bie100 schreef op zondag 4 december 2022 @ 07:09:
iemand nog naar Reinier De Ridder gekeken in ONE Championship :|
1e nederlaag hoorde ik, niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Hackus schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:55:
[...]

1e nederlaag hoorde ik, niet gezien
op knock out hij kreeg een beste muilpeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bie100 schreef op zondag 4 december 2022 @ 16:12:
[...]

op knock out hij kreeg een beste muilpeer
Heb er niks van gevoelt 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Hackus schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:54:
[...]

Heb er niks van gevoelt 😉
wees maar blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
NOS kopt vandaag: “Vierde dopinggeval Glory in korte tijd: Ben Saddik vijftien maanden geschorst”
Ben Saddik leverde een positieve dopingtest af bij zijn zege op de Roemeen Benjamin Adegbuyi in augustus vorig jaar. De uitslag van het gevecht is vandaag door Glory omgezet in 'onbeslist' en de Belgisch/Marokkaanse zwaargewicht is uit de ranking van de zwaargewichten gehaald. Daarop had hij alleen kampioen Rico Verhoeven en eerste uitdager Antonio Plazibat voor zich.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Glory gaat weer een achtmanstoernooi opzetten waar alle wedstrijden gevochten worden op een avond? Hier zitten vast mensen met veel meer kennis dan ik; gaat dit wat worden of is dit een soort laatste stuiptrekking?

Het is toch bizar hoeveel sfeer, status en impact de k1 vroeger had in vergelijking met nu? Of wordt het overschat en was het alleen een feestje in Japan en Eurosport? Want begreep dat het vooral fininacieel niet haalbaar was?
Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.

Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.