Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ja dat komt vaker op viaplay die hebben een exclusief contract met viaMars18 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:13:
Nog mensen naar KSW gekeken op Viaplay?
Ik heb wat potjes gekeken, ben benieuwd of die vaker op Viaplay komt.
Alleen die vechters hebben reclame op hun lichaam geverfd haha
Ja moet ook wel, zag het op de ring staanbie100 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:29:
[...]
ja dat komt vaker op viaplay die hebben een exclusief contract met via
Vinden jullie het goed qua niveau?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
moet je eerlijk bekennen dat ik er nog nooit naar gekeken hebMars18 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 08:32:
[...]
Ja moet ook wel, zag het op de ring staan
Vinden jullie het goed qua niveau?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Fergusson is ook alweer 38 dacht ik als die deze verliest zal het wel over zijn maar de hele Card is wel goedm0nk schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 07:15:
Chandler Fergusson zou weleens spektakel kunnen worden. Al is Fergusson misschien wel een beetje passé.. Ben benieuwd, heb er weer zin in.
wint Oliveira is die sowieso kampioen af
[ Voor 19% gewijzigd door bie100 op 06-05-2022 22:17 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Te zien op Videoland.RazorMaron schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:40:
Glory 81 begint straks.
(Voor wie het niet kan vinden, zoekfunctie werkt niet lekker. Hij staat op de homepage van Videoland onder naam "Glory 81", pagina brede balk.)
I am the great Cornholio!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Wow snelle laatste partij 😀
Volgens mij moet hij nu tegen Plazibat alvorens hij naar tegen Rico mag, lijkt me persoonlijk best wel overbodig. Plazibat is een best wel middelmatige vechter, meer iemand die van het niveau Mahieddiene/Khbabez is.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Het is alleen wel veel bruut meppen in ronde 1 en 2 en daarna was steeds het vat leeg, zou die nu langer door kunnen gaan?Cass Casey schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:30:
Wow. Deze “Ben Sadik 2.0” kon wel eens Rico gaan verslaan. Wat een kracht en focus.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat gevoel heb ik wel. Beter afgetraind, betere conditie. Maar vooral z’n focus en plaatsing leken veel beter. En hij lijkt beter mentaal “in z’n vel te zitten“.Martinusz schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:40:
[...]
Het is alleen wel veel bruut meppen in ronde 1 en 2 en daarna was steeds het vat leeg, zou die nu langer door kunnen gaan?
En ik ben bang dat Rico minder focus heeft door z’n acteerambities. Maar goed. We gaan het zien.
https://www.vechtsportinf...ufc-parijs-william-gomis/
Volgende week zaterdag bij het UFC event in Parijs zijn debuut. Spannend !!
Errens staat zelfs op de main card, bizar. Hoop echt dat hij wint
Whittaker vs Vettori en Gane vs Tuivasa ook leuke matchups
yup de kaarten zijn binnenCyb schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:33:
Volgende week zaterdag 8 oktober, Glory Collision 4: Badr Hari vs Alistair Overeem
[Afbeelding]
Dat was 6-8 jaar geleden een heel tof gevecht geweest..Cyb schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:33:
Volgende week zaterdag 8 oktober, Glory Collision 4: Badr Hari vs Alistair Overeem
[Afbeelding]

Knowledge reigns supreme over nearly anything
In het bejaardenhuis ?Cyb schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:33:
[Afbeelding]
😂
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Voor Alistair is het zijn laatste kunstje geloof ik, zijn lijf is helemaal op. Zou leuk zijn als hij nog 1x kan laten zien wat hij ooit kon.
Ik verwacht een chaotische wilde eerste ronde en daarna zal het snel klaar zijn met de heren.
[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 07-10-2022 13:59 ]
Zero.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Denk je dat een vechter zoals Badr, of Alistair in mindere mate, vaak meer wil dan dat hij kan of simpelweg gewoon nog geld wilt harken voor het te laat is?Hackus schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:31:Jammer zoiets uitmelken, en een vechter wil vaak meer dan hij kan.
Heb je de showdown gezien en reactie van Alistair ?RazorMaron schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 05:57:
[...]
Denk je dat een vechter zoals Badr, of Alistair in mindere mate, vaak meer wil dan dat hij kan of simpelweg gewoon nog geld wilt harken voor het te laat is?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
En dat been is een broodje khebab(ez)
[ Voor 47% gewijzigd door Deruxian op 08-10-2022 22:07 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Jammer dat het dan inderdaad weer op “Nederland vs Marokko” neerkomt voor sommigen, terwijl die gasten daar gewoon op basis van eigen merites staan.Cyb schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:06:
Wel jammer van dat misselijkmakende onsportieve publiek van een bepaalde afkomst, dat op basis van de afkomst van een vechter "boe" gaat roepen.
[ Voor 16% gewijzigd door Donaldinho op 08-10-2022 23:19 ]
The Reem!Jackson6 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:25:
Wie heeft er nou gewonnen dan?
Dat is best aardig omschreven idd! Alhoewel Alistair natuurlijk een compleet andere klasse is dan Sap (veel meer klasse, techniek en veel beter). Het viel mij op dat Alistair zoveel trager leek tov een paar jaar geleden. Niet gek natuurlijk gezien z'n leeftijd maar het was best te zien.Deruxian schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:16:
Krijg beetje Bob Sapp vibe bij the Roid
Ja heel laag idd telkens in het begin. Viel mij ook op.Donaldinho schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:19:
Wat doet Overeem? Het lijkt wel alsof hij steeds voor de takedown wil gaan, laag inkomen, laag blijven
Diep respect iig voor beide mannen. Je zal er maar moeten staan zo tegen het einde van je carriere in een arena gevuld met tienduizenden mensen tegenover een beest van een tegenstander.
Ondanks alle shit (en ook de goede gevechten) die Badr heeft laten zien in de ring vind ik het best triest voor hem. Ik vond hem nu qua snelheid en techniek gezien ook de betere vechter maar Alistair was net even beter en ramde wat harder.
Was een goede timing van Badr. Te veel achter elkaar verloren, gedeeltelijk door pech ook. Nu verliezen van Alistair is de druppel. Vond hem ook minder dan in de vorige wedstrijden. Ook mooie timing, met de drie heren samen in de ring.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:32:
Toch feelgood op het eind, niet verwacht dat Badr ineens zo sportief uit de hoek kwam naar Rico en Alistair toe.
Ja. Tegen Rico had ie 2x pech met een blessure, die hadden beiden best anders kunnen aflopen.Cyb schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:35:
[...]
Was een goede timing van Badr. Te veel achter elkaar verloren, gedeeltelijk door pech ook. Nu verliezen met Alistair is de druppel. Vond hem ook minder van de vorige wedstrijden. Ook mooie timing, met de drie heren samen in de ring.
Maar zn hele reputatie met aanhang heeft weinig goeds gedaan voor het imago van de sport. Vind het jammer dat de sfeer van het vroegere K1 er niet meer is, dat waren nog eens tijden.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-10-2022 23:39 ]
Come with the new guys
Jammer dat Badr stopt, opzich wel een verstandige keus denk in als je kijkt hoe die hier ook vandaag verliest
Moet toch na zo avondje glory altijd hebben van dat ik verwend ben met UFC.. Snel dat weer eens oppakken
Ja eens, tijd voor iets nieuws.dglavimans schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:42:
Een Allistar tegen Rico is toch ook drie keer niks.. Ga je mij niet blij mee maken eigenlijk
Come with the new guys
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Badr heeft het duidelijk niet meer en dat is jammer, goed dat hij het zelf zo aankondigde.dglavimans schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:42:
Een Allistar tegen Rico is toch ook drie keer niks.. Ga je mij niet blij mee maken eigenlijk
Come with the new guys
Jammer dat Badr stopt, opzich wel een verstandige keus denk in als je kijkt hoe die hier ook vandaag verliest
Moet toch na zo avondje glory altijd hebben van dat ik verwend ben met UFC.. Snel dat weer eens oppakken
Rico is nu wel een beetje een aandachtshoer. Ik zie Overeem er helaas niet direct van winnen (nieuwe kampioen zou ook wel eens leuk zijn).
Nah denk ik ook.. Overeem stond in de UFC juist bekend om zijn glazen kaak in de laatste jaren en wat ik van deze wedstrijd heb gezien was Badr gewoon erg matigdr.lowtune schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:48:
[...]
Badr heeft het duidelijk niet meer en dat is jammer, goed dat hij het zelf zo aankondigde.
Rico is nu wel een beetje een aandachtshoer. Ik zie Overeem er helaas niet direct van winnen (nieuwe kampioen zou ook wel eens leuk zijn).
Maar Rico walst wel over een Overeem heen als het een 5 ronde gevecht wordt.. Jammer inderdaad dat Rico zo front en center wou staan op het laatst
Tbh meer vermaakt met de rest van de kaart dan de co en main event (zoals zo vaak?
[ Voor 6% gewijzigd door dglavimans op 08-10-2022 23:52 ]
Badr vocht niet met dezelfde explosiviteit en dezelfde wil als dat hij vocht in zijn vorige wedstrijden, leek gewoon niet scherp. Of was dit zijn nieuwe tactiek, met punten de overwinning binnenslepen? Wat het ook was, het heeft niet gewerkt. Nu is het Overeem, maar een Ben Saddik, en in mindere mate Rico, had dit heel snel afgestraft de eerste twee rondes.
Over Alistair ben ik zeker niet te spreken, wat is dat voor stijl. Het is dat hij tegen een Badr staat die het vandaag niet kon opbrengen. Als dit Rico of Ben Saddik was geweest was Alistair heel snel klaar.
Hulde aan Hari, een carrière waar menig kickbokser jaloers op mag zijn.
Liever had ie m natuurlijk gewonnen. Na 8 jaar structureel verlies leiden roepen dat je niks meer te bewijzen hebt kwam op mij een beetje raar over. Hij had natuurlijk liever gezegd dat ie nog steeds alle groten pakt.
Dat bijna cartoonesk ingestudeerde WWE RAW stukje tussen Overeem en Rico had van mij niet gehoeven.
[ Voor 8% gewijzigd door MagniArtistique|IA op 09-10-2022 03:22 ]
Aan de andere kant, hij schnabbelt 24/7/365, scheelt nogal wat hersenschade op latere leeftijd
Ik ben benieuwd hoe is de sfeer daar nou eigenlijk? Gemoedelijk toch wel of vijandig ? En in vergelijking met bv voetbal?RazorMaron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 00:34:
Zojuist thuis van de Gelredome, en ik heb er vrede mee.
Badr vocht niet met dezelfde explosiviteit en dezelfde wil als dat hij vocht in zijn vorige wedstrijden, leek gewoon niet scherp. Of was dit zijn nieuwe tactiek, met punten de overwinning binnenslepen? Wat het ook was, het heeft niet gewerkt. Nu is het Overeem, maar een Ben Saddik, en in mindere mate Rico, had dit heel snel afgestraft de eerste twee rondes.
Over Alistair ben ik zeker niet te spreken, wat is dat voor stijl. Het is dat hij tegen een Badr staat die het vandaag niet kon opbrengen. Als dit Rico of Ben Saddik was geweest was Alistair heel snel klaar.
Hulde aan Hari, een carrière waar menig kickbokser jaloers op mag zijn.
Gemoedelijk ja een hoop fan boys van Badr en dat hoor je ook wel en na de partij minderDeruxian schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:40:
[...]
Ik ben benieuwd hoe is de sfeer daar nou eigenlijk? Gemoedelijk toch wel of vijandig ? En in vergelijking met bv voetbal?
maar Overeem heeft nog wel wat werk te veel een MMA stijl en de rest van de partijen tja ach ik was een dagje uit
kijk nou al uit naar UFC 280 denk dat ik daar meer plezier van heb
Ik heb even ter opvulling wat dingen van de wiki gepakt
[/quote]
Ik denk dat Nuchaku-do ook niet mag ontbreken op deze lijst: Wikipedia: Nunchaku-do
De sfeer was prima, vooral veel lachen. Dit was niet zo zeer anders dan Glory Collision 2 waarbij Hari een rematch had tegen Rico.Deruxian schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:40:
[...]
Ik ben benieuwd hoe is de sfeer daar nou eigenlijk? Gemoedelijk toch wel of vijandig ? En in vergelijking met bv voetbal?
Vijandig verre van, want ondanks dat Badr verloor, werd er door de meesten gewoon netjes geklapt voor Overeem. Er is geen vijandigheid naar de wederpartij. Ik durf te wedden dat als een Overeem een volgende pot gaat spelen een groot gedeelte van de fans die hem nu boo’en hem flink zullen aanmoedigen. Het hoort er eenmaal bij. Het toejuichen van de ene partij en de andere partij uitfluiten maakt je nog niet vijandig. Je blijft uiteindelijk vooral een kickboxing fan en dat merkte je ook bij Semmy Schilt die werd geïntroduceerd in de Hall of Fame, iedereen in het stadion had bewondering voor hem.
Het verschil met voetbal zit hem denk ik ook in de hooligans, die zijn hier gewoon niet aanwezig. Al helemaal niet na dat incident tijdens Hari Vs. Wrsozek waarbij Legia Warschau hooligans tekeer gingen (en een deel van de Badr fans) waardoor het evenement stopgezet moest worden.
Het zegt denk ik ook genoeg dat bovenstaande een incident was in kickboksen en bij voetbal dagelijkse kost.
Tiffany van Soest werd toch flink uit gejoeld gisterenRazorMaron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:10:
[...]
De sfeer was prima, vooral veel lachen. Dit was niet zo zeer anders dan Glory Collision 2 waarbij Hari een rematch had tegen Rico.
Vijandig verre van, want ondanks dat Badr verloor, werd er door de meesten gewoon netjes geklapt voor Overeem. Er is geen vijandigheid naar de wederpartij. Ik durf te wedden dat als een Overeem een volgende pot gaat spelen een groot gedeelte van de fans die hem nu boo’en hem flink zullen aanmoedigen. Het hoort er eenmaal bij. Het toejuichen van de ene partij en de andere partij uitfluiten maakt je nog niet vijandig. Je blijft uiteindelijk vooral een kickboxing fan en dat merkte je ook bij Semmy Schilt die werd geïntroduceerd in de Hall of Fame, iedereen in het stadion had bewondering voor hem.
Het verschil met voetbal zit hem denk ik ook in de hooligans, die zijn hier gewoon niet aanwezig. Al helemaal niet na dat incident tijdens Hari Vs. Wrsozek waarbij Legia Warschau hooligans tekeer gingen (en een deel van de Badr fans) waardoor het evenement stopgezet moest worden.
Het zegt denk ik ook genoeg dat bovenstaande een incident was in kickboksen en bij voetbal dagelijkse kost.
Nou en of.bie100 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:20:
[...]
Tiffany van Soest werd toch flink uit gejoeld gisteren
Neem je het ze kwalijk? Niet in mijn ogen. Men was in eerste instantie voor Moussaddak, het partijtje sloeg echt nergens op en men wilde Hari Vs. Overeem zien.
Ik heb zelf ook dat partijtje voornamelijk op mijn telefoon doorgebracht, had het eerder als pre-lims gebookt.
Maar qua chaos viel het relatief mee, op "boe" geroep na. Ik gok dat Glory de veiligheidsmaatregelen wel aardig hebben opgeschroefd na die wanvertoning (vechtpartijen in het publiek) in Belgie.bie100 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:20:
[...]
Tiffany van Soest werd toch flink uit gejoeld gisteren
Al hoewel er dacht ik ook wel eens een Glory wedstrijd was, waarbij het niet door kon gaan vanwege al het geschreeuw in de zaal. (Wat mij betreft krijgt iedereen die "boe" uitspreekt, een permanent toegangsverbod.)
Als je kijkt naar eerdere wedstrijden met Badr, dat was complete chaos: "fans" die hun idolen proberen beet te pakken, die het podium proberen op te stormen etc. Fred Royers (wat mij betreft de beste vechtsportcommentator van NL) zei toen met al zijn ervaringen compleet verbouwereerd "dit heb ik nog nooit meegemaakt", toen Badr ging vechten nadat hij populariteit verkreeg bij een bepaald publiek.
Dit vind ik dan weer zo jammer. Dat 'partijtje' was gewoon kickboxen op topniveau, dat zag je aan alles wat die meiden deden. Tuurlijk, mensen wilden Badr vs Overeem zien maar dat maakte deze partij er wat mij betreft niet minder om.RazorMaron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:56:
[...] het partijtje sloeg echt nergens op en men wilde Hari Vs. Overeem zien.
Ik heb zelf ook dat partijtje voornamelijk op mijn telefoon doorgebracht, had het eerder als pre-lims gebookt.
Vond je het echt zo goed?temp00 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:36:
[...]
Dit vind ik dan weer zo jammer. Dat 'partijtje' was gewoon kickboxen op topniveau, dat zag je aan alles wat die meiden deden. Tuurlijk, mensen wilden Badr vs Overeem zien maar dat maakte deze partij er wat mij betreft niet minder om.
Boapeah Vs. Braun, nota bene de eerste in de pre-lims, vond ik achteraf een stuk aantrekkelijker. Idem dito voor Beztati Vs. Koprivlenski en Maslobojev Vs. Khbabez.
Van Soest Vs. Moussaddak, en in mindere mate Hari Vs. Overeem, vond ik vrij weinig aan.
Rigters vond ik erg tegenvallen (ook z'n interview). Als dat de toekomst moet worden kan Glory alvast sluiten.
Moussaddak was beter dan ik verwacht had, maar die hele partij had gewoon te weinig spektakel.
Hari vs Overeem verliep wel volgens verwachting en ik ben ook wel blij dat Overeem gewonnen heeft. De stijl van Overeem vind ik echter wel spuuglelijk om naar te kijken. Misschien moet ik me toch maar eens verdiepen in OneFC.
Mwah ik zie natuurlijk liever zwaargewichten en knock outs maar slecht vond ik het zeer zeker niet.RazorMaron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:18:
[...]
Vond je het echt zo goed?
Boapeah Vs. Braun, nota bene de eerste in de pre-lims, vond ik achteraf een stuk aantrekkelijker. Idem dito voor Beztati Vs. Koprivlenski en Maslobojev Vs. Khbabez.
Van Soest Vs. Moussaddak, en in mindere mate Hari Vs. Overeem, vond ik vrij weinig aan.
Beeldkwaliteit van Videoland is wel genot.
Avondje gister avond teruggekeken, heerlijk

Verder:
Denise Kielholtz (NL, thai, mma) vs Laura Pileri (IT, k1, thai)
maar ook:
Michael Boogerd (ja die wielrenner) vs Dan Karaty (jurylid van tv dans-shows)
(Michael wilt revenge op Dan, die hem tijdens het TV programma Boxing Stars in 2018 de hoeken van de ring liet zien.)
Ticket moeten apart gekocht worden om de livestream te bekijken.
Anoniem: 36835
Overigens wel super genoten van UFC 280 vorige week, wat een keer op een schappelijke Nederlandse tijd te zien was op Eurosport. UFC 281 belooft ook weer wat te worden met Adesanya vs Pereira.
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 28-10-2022 16:11 ]
Nee man, kijk uit naar 03 december. Tyson Fury verdedigt wereldtitel in stadion Tottenham Hotspur tegen Dereck Chisora.Cass Casey schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:53:
Is er iemand die Hit It kijkt? Heb zelf geen kaartje gekocht, maar als ik Twitter moet geloven is het drie keer niks. Toch benieuwd naar de uitslag van Rico en Gerges.
https://www.maxboxing.com...r-a-third-time-december-3
Anoniem: 36835
Israel Adesanya(huidige champ) vs Alex Pereira.
Ik ben zelf voor Adesanya en ben zeer benieuwd of hij Pereira eindelijk kan verslaan. Pereira heeft hem namelijk in hun kickbox tijd twee keer verslagen.
Hype filmpje:
YouTube: FULL EPISODE | UFC 281 Countdown
Dereck Chisora nou ja wel een tegenstander waar Fury rekening mee moet houden NIETHackus schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:27:
[...]
Nee man, kijk uit naar 03 december. Tyson Fury verdedigt wereldtitel in stadion Tottenham Hotspur tegen Dereck Chisora.
https://www.maxboxing.com...r-a-third-time-december-3

Lijkt ook niet dat wij het kunnen zien, alleen DAZN dacht ikbie100 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:03:
[...]
Dereck Chisora nou ja wel een tegenstander waar Fury rekening mee moet houden NIET
Pwoah en hoe! Zo blij dat discovery plus dit goed voor elkaar heeft. Nu nog invictaFC erbij en ik ben blij!bie100 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:24:
UFC 281 was weer lekker om naar te kijken mooie partijen gezien
https://www.vechtsportinf...hnson-bekend-heel-triest/

[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 15-11-2022 10:38 ]
38 veel te jong jammer was een leuke vechter om naar te kijkenHackus schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:37:
Anthony Johnson overleden aan de gevolgen van Non-Hodgkin-lymfoom
https://www.vechtsportinf...hnson-bekend-heel-triest/
[Afbeelding]
1e nederlaag hoorde ik, niet gezienbie100 schreef op zondag 4 december 2022 @ 07:09:
iemand nog naar Reinier De Ridder gekeken in ONE Championship
Heb er niks van gevoelt 😉
Ben Saddik leverde een positieve dopingtest af bij zijn zege op de Roemeen Benjamin Adegbuyi in augustus vorig jaar. De uitslag van het gevecht is vandaag door Glory omgezet in 'onbeslist' en de Belgisch/Marokkaanse zwaargewicht is uit de ranking van de zwaargewichten gehaald. Daarop had hij alleen kampioen Rico Verhoeven en eerste uitdager Antonio Plazibat voor zich.

Badr Hari lijkt twijfels over kickbokspensioen de baas: ‘Ik verwacht en hoop dat hij doorgaat’
Het is toch bizar hoeveel sfeer, status en impact de k1 vroeger had in vergelijking met nu? Of wordt het overschat en was het alleen een feestje in Japan en Eurosport? Want begreep dat het vooral fininacieel niet haalbaar was?
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.