Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:34
Heb wel leuke partijen gezien, ook de potjes buiten het toernooi. Was niet heel druk, op de ring nog plaats zat. Verder prima georganiseerd weer met eten/drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mensen Gloy gekeken zaterdag?

- 2e ring Ahoy dicht zeker?
- Vond maar matig, niemand die echt KO gaat.

Blijf toch UFC mooier vinden.
Rico is ook een mannetje

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Vanavond Glory op Videoland volgens mij. Hari gepland om 2200 toch?
Toch maar weer even kijken vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Ik denk alleen wel een stuk later dan 22uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de knock-out van het jaar gezien! Holy sh*t :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badr Hari gaat niet vechten vanwege de aardbeving in Marokko. Hij is er mentaal niet toe in staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Kut excuus. Kan er niks anders van maken. Als je er mentaal niet aan toe was kom je daar ook niet opdagen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:04:
Net de knock-out van het jaar gezien! Holy sh*t :D
Die heeft komende uren geen idee waar ie is..

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Agent47 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:14:
Kut excuus. Kan er niks anders van maken. Als je er mentaal niet aan toe was kom je daar ook niet opdagen.
Het is verschrikkelijk wat daar is gebeurd, hij is toch ook van daar?

Waarom pas zo laat? Ik kijk geen boksen, dus geen idee of het daar normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Agent47 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:14:
Wat mij betreft ook, zeker gezien de andere sporters uit Marokko ook gewoon in de ring hebben gestaan.

Er is altijd wel wat als Badr moet.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het wel gewaardeerd als Badr niet het hele voorprogramma had laten afwerken om er dan op de valreep de brui aan te geven. Dat hij ook vanmiddag kunnen besluiten denk ik dan? Nouja, uiteindelijk maar klein leed vergeleken met Marokko.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2023 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:22
NOS:

De trainer van Hari, Mike Passenier, gaf voor de camera van Videoland uitleg over het afzeggen van zijn pupil.

"Door die aardbeving is het niet gepast om te gaan vechten voor amusement, terwijl mensen vechten voor hun leven of het leven van hun familie. Daar komt het op neer. Badr zegt: 'Dan steun ik liever mensen in Marokko dan dat ik een paar mensen vermaak voor geld. Dat maakt mij geen beter mens'", aldus Passenier.

(later meer)

Ik begrijp het wel. Al helemaal als je gezin, familie en vrienden in het getroffen gebied wonen.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

RazorMaron schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:27:
NOS:

De trainer van Hari, Mike Passenier, gaf voor de camera van Videoland uitleg over het afzeggen van zijn pupil.

"Door die aardbeving is het niet gepast om te gaan vechten voor amusement, terwijl mensen vechten voor hun leven of het leven van hun familie. Daar komt het op neer. Badr zegt: 'Dan steun ik liever mensen in Marokko dan dat ik een paar mensen vermaak voor geld. Dat maakt mij geen beter mens'", aldus Passenier.

(later meer)

Ik begrijp het wel. Al helemaal als je gezin, familie en vrienden in het getroffen gebied wonen.
Ik snap hem wel, maar waarom komt hij er op het laatste moment mee?
Aan de ene kant snap ik zijn respect wel, maar aan de andere kant komt het ook weer á la minute wat lafjes over.

Wat wordt nou de volgende match met Hari? Is dat al bekend?

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 09-09-2023 23:42 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 05:37
AW_Bos schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:41:
[...]

Ik snap hem wel, maar waarom komt hij er op het
laatste moment mee?
Aan de ene kant snap ik zijn respect wel, maar aan de andere kant komt het ook weer á la minute wat lafjes over.

Precies hij zal wel getwijfeld hebben, maar ze emoties waren zeer zeer duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
HaterFrame schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:24:
[...]

Wat mij betreft ook, zeker gezien de andere sporters uit Marokko ook gewoon in de ring hebben gestaan.

Er is altijd wel wat als Badr moet.
Hij woont in die regio he! Misschien heeft die wel zwaar gewonden familie leden? We weten het niet maar hij maakt na mijn mening gewoon de juiste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
[...]

Ik denk dat het wellicht wel een tactische keuze is geweest m.b.t. Glory. Als er voorafgaand aan het evenement al werd aangegeven dat hij niet zou spelen, zou er veel minder belangstelling zijn. Althans, ik zou het zelf dan niet meer gekeken hebben. Verder komt het dan ook wel minder laf over als je het zelf aangeeft dan dat het door de ring announcer wordt omgeroepen.

Ik zie wel een ‘rematch’ komen vlak voor de Grand Prix, zou wel zo eerlijk zijn als McSweeney ook zijn kans krijgt.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

[...]

Niet dat ik iets probeer goed te praten, maar als hij er eerder mee was gekomen, dan was hele Glory avond ongeveer om zeep geholpen.
Ook dat hij het alleen in het Marokaans vertelde, en het niet in het Engels wou doen, kan slap overkomen. Maar met het Glory publiek moet je wel extra opletten voor rellen. Door het alleen in het Marokaans te vertellen, legde hij het vooral uit tegen zijn eigen fans. Vervolgens had hij geluk met zo'n sympatieke tegenstander als McSweeney, die het vervolgens netjes in het Engels aan de rest kon uitleggen. (Die eerder op de hoogte leek te zijn dat de presentatoren van Glory in de Ring.) Door deze combinatie heb je wel de kleinste kans op rellen, en op een soepele afloop. Ook dat er nog een laatste, maar spannend gevecht na zou komen (tussen de twee bekende vrouwelijke vechters), zorgde er voor dat de avond toch nog met iets spannends en positiefs eindigde.
Dus wat dat betreft kon Hari het misschien wel niet veel beter doen dan wat hij nu heeft gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyb op 09-09-2023 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

milotic schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:44:
[...]

Hij woont in die regio he! Misschien heeft die wel zwaar gewonden familie leden? We weten het niet maar hij maakt na mijn mening gewoon de juiste keuze.
Dat had ook gewoon voor de match gekund vanmiddag ipv je fans op te laten draven.

Dat dan de zaal leeg zou blijven, tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Het viel me op dat zowel James Condé als Sarah Moussaddak één of meerdere gepigmenteerde ronde cirkels hadden op de huid. Conde had het op één van zijn anterior deltoids, en Moussaddak over de gehele rug. Weet iemand wat dat is? Een één of andere therapie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
HaterFrame schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:53:
[...]

Dat had ook gewoon voor de match gekund vanmiddag ipv je fans op te laten draven.

Dat dan de zaal leeg zou blijven, tsja.
communicatie schijnt nogal stoef te verlopen misschien heeft die later wat gehoord? en natuurlijk gaan ze het niet eerder bekend maken dan is de hele avond eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Cyb schreef op zondag 10 september 2023 @ 00:01:
Het viel me op dat zowel James Condé als Sarah Moussaddak één of meerdere gepigmenteerde ronde cirkels hadden op de huid. Conde had het op één van zijn anterior deltoids, en Moussaddak over de gehele rug. Weet iemand wat dat is? Een één of andere therapie?
Me vrouw noemde het blauwe plekken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

milotic schreef op zondag 10 september 2023 @ 00:02:
[...]

communicatie schijnt nogal stoef te verlopen misschien heeft die later wat gehoord? en natuurlijk gaan ze het niet eerder bekend maken dan is de hele avond eraan.
Maar als het echt zo erg was, waarom was die daar dan? Dan had ie gewoon een statement moeten maken vanmiddag en niet eens op moeten komen dagen, dan mag commercie dus ook geen rol hebben IMHO.
Dat noemen ze Cupping:
Door het vacuüm in de cup, worden aan de
oppervlakte liggende huid, het onderliggende bindweefsel en spierweefsel omhoog gezogen. Cupping heeft een enorme dieptewerking en zuigt celvocht, inclusief afvalstoffen, toxines, omhoog en tegelijkertijd wordt de bloedsomloop onder de cup flink versterkt.

[ Voor 48% gewijzigd door HaterFrame op 10-09-2023 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Volgens mij is dat het gevolg van ‘cupping’, een soort van therapie inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaterFrame schreef op zondag 10 september 2023 @ 00:06:
Dat noemen ze Cupping:
Door het vacuüm in de cup, worden aan de
oppervlakte liggende huid, het onderliggende bindweefsel en spierweefsel omhoog gezogen. Cupping heeft een enorme dieptewerking en zuigt celvocht, inclusief afvalstoffen, toxines, omhoog en tegelijkertijd wordt de bloedsomloop onder de cup flink versterkt.
Valt in het zelfde rijtje als dry needling, accupunctuur en medical taping. Oftewel kwakzalverij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Badr Hari zal op 7 oktober zijn rentree maken tegen Uku Jürjendal. De winnaar gaat door naar de Grand Prix.

McSweeney zou problemen hebben met zijn planning, waardoor hij niet op die datum kan vechten.

Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik raak wel een beetje bang van die Uku. Vind m er best intimiderend uitzien, meer dan Hari en McSweeney.

[ Voor 25% gewijzigd door RazorMaron op 19-09-2023 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

RazorMaron schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:36:
Badr Hari zal op 7 oktober zijn rentree maken tegen Uku Jürjendal. De winnaar gaat door naar de Grand Prix.

McSweeney zou problemen hebben met zijn planning, waardoor hij niet op die datum kan vechten.

Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik raak wel een beetje bang van die Uku. Vind m er best intimiderend uitzien, meer dan Hari en McSweeney.
Morgen dus zover! Badr geen main event meer begreep ik dus zo rond 2100 te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Nog wel main event maar eerder inderdaad
Headlining the event will still be kickboxing legend Badr Hari (106-16, 92 KO) facing Estonian power puncher Uku Jürjendal (19-8, 15 KO), but the fight will be starting earlier in the evening. Badr Hari is expected to make the walk to the ring around 9pm CEST.

The GLORY featherweight title fight between the world number one ‘Petch’ (168-39-3) and top Spanish challenger David Mejia (61-15, 18 KO) will now take center stage at the end of the event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Wat een drama weer bij Badr....
Voor het laatst goed bezig geweest t/m 2015, daarna opeens hard bergafwaarts met 5 keer verloren met allerlei blessures, en 3 keer een no contests....
Naar mijn idee fysiek en mentaal te oud geworden voor Glory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Was weer teleurstellend helaas, denk wel zijn laatste wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
De koek is inderdaad op bij Badr Hari. Fysiek is het voor hem niet meer bij te benen, dan heb ik het over vermogen om te incasseren als de blessuregevoeligheid.

De GOAT in kickboxing? Wellicht. End of an era? Dat in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Was te verwachten, gewoon uitmelkerij van Glory did.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:05
RazorMaron schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:53:
De koek is inderdaad op bij Badr Hari. Fysiek is het voor hem niet meer bij te benen, dan heb ik het over vermogen om te incasseren als de blessuregevoeligheid.

De GOAT in kickboxing? Wellicht. End of an era? Dat in ieder geval.
Sorry, maar Badr is absoluut niet de GOAT in kickboxing. Daar had hij een (of meerdere) K1 World Grand Prix' voor moeten winnen. Daar had hij absoluut de kwaliteiten voor, maar niet het karakter en/of de discipline.

Spectaculaire vechter? Ja! de beste ooit? verre van.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
Malfunctions schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:15:
[...]

Sorry, maar Badr is absoluut niet de GOAT in kickboxing. Daar had hij een (of meerdere) K1 World Grand Prix' voor moeten winnen. Daar had hij absoluut de kwaliteiten voor, maar niet het karakter en/of de discipline.

Spectaculaire vechter? Ja! de beste ooit? verre van.
100% mee eens. Badr was nooit de beste, op geen enkel moment.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Al hoewel Badr Hari een goede vechter was, is hij met de opkomst van social media denk ik op een gegeven moment vooral bekend geworden onder een bepaalde groep, die hem zien als een soort van rol model: schijt aan alles, slecht gedrag, maar wel veel bereikt hebben. (Inmiddels is dat slechte gedrag wel bijgedraaid heb ik het idee. Hij heeft nu ook kinderen, waar hij een rolmodel voor moet zijn. Grappig was om te zien hoe in een Badr documentaire, het jonge slimme dochtertje van Badr, hem wees op zijn onvriendelijke gedrag naar iemand anders.)
De wedstrijd tegen Rico Verhoeven in 2016 was dan ook complete waanzin qua gedrag van het publiek. Dat leek meer op een high-risk voetbalwedstrijd NL vs Marokko, dan Rico vs Badr. Ervaren vechtsportcommentator Fred Royers (erg jammer dat die vent niet meer commentator is) zei dan ook vol afschuw "dit heb ik nog nooit meegemaakt". Door het gedrag van Hadr i.c.m. zijn grote aanhang, worden zijn wedstrijden vanaf 2016 dan ook extra belicht door Nederlandse nieuwskanalen. Hij heeft net als Rico een soort van BN-er status. NU.nl en AD hadden zelfs een live-blog van de wedstrijd, notabene op de dag dat het Gaza-Israel conflict begon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

James McSweeney (de tegenstander van Badr, afgelopen zaterdag september, correctie met dank aan @Hackus) is nu na de wedstrijd overigens iets minder begripvol dan het grote begrip dat hij bij de afgelaste wedstrijd in september toonde.

Op zijn Instagram kanaal schreef hij gisteren:
Ok everyone is messaging me what I feel about the @badrhariofficial fight last night for @glorykickboxing Guys I have to be 100% honest. Now you all know what I've known the entire time. Badr Hari was a absolute beast unto around 2012, then something changed for him, Physically we saw weaknesses, but most importantly the mind as being weak during fights, anytime a fighter would fight back you would see Badr start to look for a away to quit..... It was not so clear the first couple of times, but then the pattern begun. Guys for almost 8years Badr Hari has not won a fight, I'm sorry you have to understand that, as a fight (opponent) you are only looking at patterns of weakness. I saw this pattern in many of his last fights faking injury with arm or elbow in Rico fight, then the knee in Rico 2 fight. Then he quit with Benny fight, We saw it when he fought the polish guy and we saw it in the Overeem fight..... IN THIS SPORT YOU HAVE TO WATCH WHAT PEOPLE DO NOT WHAT THEY SAY...... I saw Badr at my press conference not speak with anyone, not engage with media evan when they spoke Arabic to him, (his own country men) very disrespectful, Evan at my fight on the day he did not wrap hands , he did not get ready he knew he was not going to fight. Now last night we saw a very slow , out of shape Badr and as soon as he gets hit he's down and then the fake injury came after 2nd knockdown (AGAIN) I am not being disrespectful these are the facts, You have to see the pattern in the last 8 years Can you imagine another fight not winning a fight in 8 years...... No one would take that guy seriously THIS IS WHY I KNEW 100% I would win my fight in Paris September 9th I wish Badr success in what ever is next for him But it's very clear he should not be fighting....... #facts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Cyb schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:14:
James McSweeney (de tegenstander van Badr, afgelopen zaterdag) is nu na de wedstrijd overigens iets minder begripvol dan het grote begrip dat hij bij de afgelaste wedstrijd in september toonde.

Op zijn Instagram kanaal schreef hij gisteren:

[...]
Badr vocht tegen Jurjendal, McSweeney was de afgelaste tegenstander toen er in Marokko net een aardbeving was geweest.

https://glorykickboxing.c...84-4826-bfb4-606db13dfe06

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Badr is al lang afgeschreven, wat ik al eerder in dit topic schreef. Glory moet het doen met Badr en Rico om geld te verdienen. Plazibat(2) v Mahieddine(3) zijn geen publiekstrekkers. Moet zeggen dat ik zeker ga kijken naar Rico v Tariq !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Hackus schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 14:40:
[...]

Badr vocht tegen Jurjendal, McSweeney was de afgelaste tegenstander toen er in Marokko net een aardbeving was geweest.

https://glorykickboxing.c...84-4826-bfb4-606db13dfe06
Je hebt gelijk, het zijn twee verschillende personen. Wel verwarrend dat het afgelopen zaterdag niet gewoon tegen McSweeney was, en dat Glory in plaats daarvan een tegenstander uitzoekt die er qua gezicht en postuur ook nog eens aardig veel op McSweeney lijkt. (Extra verwarrend is dat McSweeney nu pas na de wedstrijd tussen Badr en Jurjendal met zijn kritiek op Badr naar buiten komt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Zijn er hier mensen die King of the Streets volgen?
Volg het zelf wel, kijk alle events. Is voor mij de puurste vorm van vechten, doet me ook denken aan de eerste UFC evenementen. Weinig regels, geen rondes. Ik vind de huidige UFC gevechten niet zo bijzonder om te zien, juist omdat vechters zo beperkt zijn in wat ze mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja ik volg King of the Streets al vrij lang en vind het wel leuk om te zien maar ogen indrukken, wat in sommige matches is toegestaan en sommige vechters ook echt doen om een match te winnen, vind ik echt te ver gaan en behoorlijk cheap. Ook dat vechten op zo'n betonnen vloer vind ik vrij dom. Is echt wachten totdat er een keer een dooie valt. Hopelijk is het risico in die hockey hal waar ze tegenwoordig veel vechten wat minder dan op die betonnen vloeren. Voor de rest is die underground vibe wel gaaf.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
temp00 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 23:29:
Ja ik volg King of the Streets al vrij lang en vind het wel leuk om te zien maar ogen indrukken, wat in sommige matches is toegestaan en sommige vechters ook echt doen om een match te winnen, vind ik echt te ver gaan en behoorlijk cheap. Ook dat vechten op zo'n betonnen vloer vind ik vrij dom. Is echt wachten totdat er een keer een dooie valt. Hopelijk is het risico in die hockey hal waar ze tegenwoordig veel vechten wat minder dan op die betonnen vloeren. Voor de rest is die underground vibe wel gaaf.
Ja, lekker duister met die muziek en kleedkamerbeelden ook. Moet wel zeggen dat ze tegenwoordig vaak dezelfde vechters laten opdraven, terwijl fans al jaren zitten te wachten op Hooibooi vs. The Savage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik volg dat niet, volg sowieso minder vechtsport dan vroeger. Nu gaat Brian Shaw ook naar MMA. wordt zeker net zoiets als met Pudzianowksi. zoiets moet je niet zomaar gaan doen op latere leeftijd, zonder vechtsport achtergrond

[ Voor 24% gewijzigd door Hackus op 15-10-2023 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:30
Hackus schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:09:
Ik volg dat niet, volg sowieso minder vechtsport dan vroeger. Nu gaat Brian Shaw ook naar MMA. wordt zeker net zoiets als met Pudzianowksi. zoiets moet je niet zomaar gaan doen op latere leeftijd, zonder vechtsport achtergrond
Volgens mij gaat die ook de kooi in met Pudzianowksi ach het is een verdienmodel heeft ook niks met vechtsport te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bie100 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:43:
[...]

Volgens mij gaat die ook de kooi in met Pudzianowksi ach het is een verdienmodel heeft ook niks met vechtsport te maken
Vecht theater kun je het wel noemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Hackus schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:46:
[...]

Vecht theater kun je het wel noemen
Ja een circusvoorstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Osaro vs Verhoeven valt tot nu toe erg tegen. Zijn er nog meer kijkers hier?

Weer een ronde waarbij Osaro nauwelijks wat creëert, eigenlijk een schande dat hij in deze finale staat, totaal geen dreiging.

[ Voor 46% gewijzigd door dr.lowtune op 04-11-2023 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

dr.lowtune schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:26:
Osaro vs Verhoeven valt tot nu toe erg tegen. Zijn er nog meer kijkers hier?

Weer een ronde waarbij Osaro nauwelijks wat creëert, eigenlijk een schande dat hij in deze finale staat, totaal geen dreiging.
Ja toevallig wel, omdat we niks anders te kijken hadden. Maar het is een beetje afwachten, niet veel actie en Rico staat er erg goed voor.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

G_Dragon schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:29:
[...]

Ja toevallig wel, omdat we niks anders te kijken hadden. Maar het is een beetje afwachten, niet veel actie en Rico staat er erg goed voor.
Extreem teleurstellend. Van Ben Saddik zat er gif in, stevig stoten, proberen, Osaro deed niks, die gaan we denk ik niet meer in een titelgevecht zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

dr.lowtune schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:35:
[...]

Extreem teleurstellend. Van Ben Saddik zat er gif in, stevig stoten, proberen, Osaro deed niks, die gaan we denk ik niet meer in een titelgevecht zien.
Ja Tariq deedt serieus echt veel te weinig en daardoor kwam het gevecht niet op gang..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Echt zonde van de tijd geweest dit.. ging echt nergens over.. Leek meer op een spar partij op de dinsdag middag..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Deze collission was wel wat....dufjes om zo maar te zeggen.
Osaro stond maar te kijken en te staren en af en toe een schop of een kick.

Ik had wel wat beters verwacht.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
:O mijn god wat saaie pot

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Morgen maar weer UFC Fight Night Almeida vs Lewis. Wat meer vuurwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:49
Is osaro betaald om niet zijn best te doen ofzo =|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Alle matches voor de hoofdact waren mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Benieuwd wat er met Osaro aan de hand was. Hij was niet geblesseerd, druk toch te hoog?
Was iig niet om aan te zien en leek wel op Ajax tegen Brighton & Hove Albion, spelen om niet te verliezen i.p.v. winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verhoeven had natuurlijk ook wel wat meer kunnen doen tegen een tegenstander die totaal niks uitvoert, maar die leek het allemaal wel prima te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:32:
Verhoeven had natuurlijk ook wel wat meer kunnen doen tegen een tegenstander die totaal niks uitvoert, maar die leek het allemaal wel prima te vinden.
Verhoeven heeft uitermate functioneel verdedigd. Het was niet mooi, maar goed genoeg. Ik denk dat hij vrij snel doorhad dat Tariq toch niks kon beginnen en 'm nog een beetje gespaard heeft.

Wel jammer, want ik denk dat Tariq best kan vechten, maar het kwam er totaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Weer wanvertoning voor Glory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:58:
[...]

Verhoeven heeft uitermate functioneel verdedigd. Het was niet mooi, maar goed genoeg. Ik denk dat hij vrij snel doorhad dat Tariq toch niks kon beginnen en 'm nog een beetje gespaard heeft.

Wel jammer, want ik denk dat Tariq best kan vechten, maar het kwam er totaal niet uit.
Het was natuurlijk genoeg, maar er zitten 20k+ mensen in dat stadion waarvan er een aantal flink betaald hebben. Dan mag je toch wel wat meer doen dan het minimale.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Oeps verkeerde topic

[ Voor 77% gewijzigd door dr.lowtune op 05-11-2023 13:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Het is de overbekende stijl van Rico. Leuk wel dat hij weer winst pakt maar echt spannend was het niet.

In ronde 2 (dacht ik) gaf Rico z'n tegenstander een keer een flinke ram op z'n kop, die Osaro zat volgens mij ook redelijk tegen een knock down aan én hij stond bij de touwen. Wat hier dan weer zo typerend is voor Rico, is in plaats van dat hij dan los gaat of wellicht daar achteraan een mooie combo van (low) kick, lever stoot en weer een klap richting hoofd of iets dergelijks doet (ik noem maar wat), neemt hij juist gas terug. Het is ook een tactiek ik weet het, en voor hetzelfde geld loopt hij tegen een counter stoot aan maar het is zo jammer om te zien. In de oude K1 dagen zou zo'n initiële stoot die je goed raakt echt het startsein zijn voor een flinke salvo op de tegenstander.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:33
toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:32:
Waarom zou hij meer doen? Hij is de titel verdediger. Bij een gelijke uitkomst, zal hij tot winnaar worden aangewezen. Het is aan de uitdager om aan te tonen dat hij beter is dan de huidige kampioen.
Dus waarom zou je als titel verdediger het risico nemen tegen een counter aan te lopen, als je game plan werkt en je zonder veel te incasseren op punten gaat winnen? Als het nodig is, kan hij het wel los gaan (zie het laatste gevecht met Ben Saddik), maar het is niet zijn stijl.
Rico staat al jaren bekend als technische en effectieve, maar saaie vechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
AcidBurn schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:38:
[...]

Waarom zou hij meer doen? Hij is de titel verdediger. Bij een gelijke uitkomst, zal hij tot winnaar worden aangewezen. Het is aan de uitdager om aan te tonen dat hij beter is dan de huidige kampioen.
Dus waarom zou je als titel verdediger het risico nemen tegen een counter aan te lopen, als je game plan werkt en je zonder veel te incasseren op punten gaat winnen? Als het nodig is, kan hij het wel los gaan (zie het laatste gevecht met Ben Saddik), maar het is niet zijn stijl.
Rico staat al jaren bekend als technische en effectieve, maar saaie vechter.
20k toeschouwers die een stevig bedrag betalen willen wel wat meer zien dan dit lijkt me zo.
Niet voor niets dat er genoeg boe geroep te horen was tijdens de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:58:
[...]

20k toeschouwers die een stevig bedrag betalen willen wel wat meer zien dan dit lijkt me zo.
Zoals ik zei, weer wanvertoning van Glory. Snap niet dat er nog mensen naartoe gaan als vechtsport fan.
Ik heb me laten verleiden om via videoland te kijken, maar was de tijd niet waard. Denk ook dat dit de laatste keer is dat ik Glory ga kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Gelukkig hebben we dan de matches nog van de K1 op YouTube..
Rico zal ook wel niet meedoen aan dat 8-mans toernooi? Zou hem wel echt onsterfelijk maken voor zover dat nog kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:58:
[...]

Dat boe geroep was m.i. wel meer (en terecht) gericht op Osaro dan richting Rico. Die probeerde er af en toe nog iets van te maken, maar Koekie deed echt...... niets. Hij stond dik achter dus afgezien van de eerste 20 seconden in de 4e ronde had hij er echt meer van moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Samenvatting Verhoeven vs Osaro:

https://www.instagram.com...shid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

rest van het event was wel van aardig hoog niveau vond ik. Paar leuke partijen, beukers en KO's.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Voor de geïnteresseerden, Enfusion nu op Viaplay. Ook een 8 man toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Iemand nog tips voor een kwalitatief goed model bokszak? Ik vind weinig informatie over Europese merken.

Ik heb het idee dat een groot gedeelte van de bokszakken die in NL worden verkocht kopen uit dezelfde fabriek. Opties zoals Nazo, Title, Fairtex etc. zijn er bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Zeg, hebben mensen hier ervaring met het conditioneren van de vuisten, armen/polsen, etc. door door te trainen op een Makiwara?

Zo ja, adviezen mbt kleine makkelijk op te bergen makiwara? Zijn deze even effectief/handig/nuttig als de grotere?

En hebben jullie adviezen mbt het gebruik? Hoe lang moeten de vuisten, etc. rusten/heelen voor je weer verder kan met volgende sessie? En hoe lang doorgaans per sessie? Paar minuten? Half uur? Etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TukAoDiHB43Ksud8kiYkOJa45eE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ReKlypux74keivgPhhFiLdGk.jpg?f=user_large

YouTube: Maki Wara | a famous Karate master shows how to use a traditional t...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Verhoeven gaat dus toch meedoen aan de Grand Prix. Zal voor hem wellicht gaan voelen als “mondjes snoeren”. Hoop op een revival voor de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:56
Misschien hier iemand met tips voor een winkel/shop die iets kan leveren wat lijkt op:
https://www.gymcompany.nl...aster-boxing-trainer.html

Deze is overal uitverkocht, en ben druk aan het zoeken naar iets vergelkijkbaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

kneusteun schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:00:
Misschien hier iemand met tips voor een winkel/shop die iets kan leveren wat lijkt op:
https://www.gymcompany.nl...aster-boxing-trainer.html

Deze is overal uitverkocht, en ben druk aan het zoeken naar iets vergelkijkbaars.
Ik zou persoonlijk meer zien in een heavybag, het liefst een met een ronde vorm/torso in het midden. Wat je met dit apparaat gaat missen is je voetenwerk, en die is minstens zo belangrijk als de vorm van je stoten zelf.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:56
nst6ldr schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:50:
[...]

Ik zou persoonlijk meer zien in een heavybag, het liefst een met een ronde vorm/torso in het midden. Wat je met dit apparaat gaat missen is je voetenwerk, en die is minstens zo belangrijk als de vorm van je stoten zelf.
Het gaat mij meer om een dergelijke apparaat te vinden, lijkt erg lastig te vinden binnen NL.

Ik ga hier niet mee trainen, dus dat maakt verder niet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Wat een promo :*)

[ Voor 40% gewijzigd door bie100 op 02-02-2024 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 08:22
Iemand een idee of PFL vs Bellator vanavond ergens in Nederland wordt uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wat verwachten jullie morgen van het 8-mans toernooi? Doet het oude tijden herleven?
Ik zie dat het om 1830 begint. Al iets van een tijdschema oid bekend?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GGwtjA8XMAAaoAK?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Deruxian schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:18:
Wat verwachten jullie morgen van het 8-mans toernooi? Doet het oude tijden herleven?
Ik zie dat het om 1830 begint. Al iets van een tijdschema oid bekend?
Ik vind het een mooi idee en zou heel graag kijken maar ik vind mijn kinderen er te jong voor en het begint al om half zeven. Dat zal dus een beetje lastig worden. Misschien later op de avond, het zal wel een tijdje duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Heb ook eerst een etentje, nadeel bij Videoland is dat je het niet terug kan kijken :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

SaN schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:06:
[...]

Ik vind het een mooi idee en zou heel graag kijken maar ik vind mijn kinderen er te jong voor en het begint al om half zeven. Dat zal dus een beetje lastig worden. Misschien later op de avond, het zal wel een tijdje duren?
Ja dat denk ik ook, partijen na elkaar vermoeid ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Deruxian schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:09:
[...]

Ja dat denk ik ook, partijen na elkaar vermoeid ik?
Ja, denk niet dat er erg veel tijd tussen zal zitten, maar er zal tegenwoordig nog wel wat reclame gemaakt moeten worden. Misschien haal ik de finales nog wel.

Iemand een idee van het niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Is het toernooi in NL alleen bij videoland te zien? Heb nu geen videoland maar als ik het goed begrijp kan ik nu 14 dagen gratis kijken, inclusief het toernooi van vanavond en dan daarna direct weer opzeggen. Mis ik iets? Heb eerder wel eens gekeken via pay per view, maar die optie zie ik nu nergens

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Ruud2001 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:37:
Is het toernooi in NL alleen bij videoland te zien? Heb nu geen videoland maar als ik het goed begrijp kan ik nu 14 dagen gratis kijken, inclusief het toernooi van vanavond en dan daarna direct weer opzeggen. Mis ik iets? Heb eerder wel eens gekeken via pay per view, maar die optie zie ik nu nergens
Voor NL is alleen Videoland de officiele bron. Dat pay per view gebruikten ze in NL vroeger via Spike TV of iets dergelijks, maar dat gebruiken ze niet meer.

Heb zelf even een Videoland Plus abonnement genomen. Kwaliteit van de Glory uitzending is alleen in kwaliteit niet heel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Heb ook maar abonnementje op Videoland genomen. Mooie pot net met Rajabzadeh… dapper dat je in de ring stapt terwijl dat je 30 kilo minder weegt en ook nog een reach nadeel hebt van 20+ cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ruud2001 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:22:
Heb ook maar abonnementje op Videoland genomen. Mooie pot net met Rajabzadeh… dapper dat je in de ring stapt terwijl dat je 30 kilo minder weegt en ook nog een reach nadeel hebt van 20+ cm.
Doet me beetje denken aan die Oostenrijker met die snor en die karate kicks uit de K1 tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Het eerste potje met Rigters vs Jurjendal (Estlander die Badr in oktober heeft uitgeschakeld) was ook alles behalve saai. Rigters ging in de eerste 10 seconden al neer, maar wist wel weer terug te komen.

Jason Statham (bekende acteur) is ook aanwezig om Rico aan te moedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sianixi
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 31-07 00:42
Khachab is toch geen topsporter met zo een lijf en met die conditie. Had gehoopt dat die niet een ronde verder ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Nee, dit is een beetje K1 de Aliexpress versie.. Is toch geen serieus deelnemersveld dit.. Osaro was nog slechter dan in zijn gevecht tegen Rico.. Rajabzadeh nog wel prima maar te licht waarschijnlijk..

[ Voor 16% gewijzigd door m0nk op 09-03-2024 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Voor de kenners; in hoeverre doet dit deelnemersveld onder voor de K1 gloriedagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Deruxian schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:08:
Voor de kenners; in hoeverre doet dit deelnemersveld onder voor de K1 gloriedagen?
Niet. Toen had je 5-6 vechters zoals Rico, die allemaal beetje op zelfde niveau zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Martinusz schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:13:
[...]

Niet. Toen had je 5-6 vechters zoals Rico, die allemaal beetje op zelfde niveau zaten.
Aangevuld met een paar rare vogels… kan me nog herinneren: Bob Sapp tegen een enorme sumo worstelaar… waanzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ruud2001 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:18:
[...]

Aangevuld met een paar rare vogels… kan me nog herinneren: Bob Sapp tegen een enorme sumo worstelaar… waanzin :)
Zaten toen ook genoeg rare snuiters idd bij het was niet alleen hosanna, maar de top 5-6 was gewoon erg goed en gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Zou wat zijn als Rico hiervan zou verliezen 🤪

[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 09-03-2024 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Als je Verhoeven ziet, verwacht ik dat de finale tegen Rigters niet spannend gaat worden. Oogt nog fris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Rigters ontsnapte net op het eind, publiek was het er ook niet mee eens.
Weinig aan zonder zonder echt goede tegenstanders.

Maar wat the fuck gebeurt er weer in die ring..
Allemaal opgefokte Marokkanen weer?
Dikke smet op de sport weer.

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeRSPiN op 09-03-2024 21:44 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.

Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.