Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die vrouw is erg fijn ook.
Andere al bekend van eerdere Glory commentaren
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Deze week maar eens Discovery plus afsluiten dan. 30 euro voor een heel jaar valt me nog reuze mee.
Wil natuurlijk wel Ngannou vs Gane kijken komende zondag
wat denk je van brandon moreno tegen Deiveson FigueiredoDiagonaal schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:59:
Het standaard Engels commentaar kun je ook voor kiezen toch ?
Deze week maar eens Discovery plus afsluiten dan. 30 euro voor een heel jaar valt me nog reuze mee.
Ja dat kanDiagonaal schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:59:
Het standaard Engels commentaar kun je ook voor kiezen toch ?
Dit was toch wel vrij irritant. Zo schakelde ze bijvoorbeeld voor het interview met Gane alweer terug naar de Nederlandse studio.Diagonaal schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:14:
Kun je ook de Amerikaanse show eromheen kijken ? Of zijn we verplicht om te luisteren naar de analyses van Marloes Coenen ?
Zou liever de originele Amerikaanse feed kijken. Hopelijk gaan ze die optie in de toekomst nog aanbieden
20 minuten gekeken naar een partij, waar geen goede klap op iemand zijn gezicht werd gegeven.
0x bloed gezien.
Dit was een mooie partij?
[ Voor 16% gewijzigd door New Yorker op 25-01-2022 07:11 ]
Weg
Ik volg het een beetje via de liveblog van het AD. Maar die schrijven weinig. Is het wat?Cyb schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 21:44:
Glory 80 is momenteel aan de gang.
Met o.a. Badr Hari, Ben Saddik, Wrzosek en Rigters.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Klopt, na 2 rondes op pauze gezet en duurt al bijna 10min waar normaal de pauzes tussen rondes 30 sec is418O2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:11:
Lees op Twitter dat de wedstrijd is stilgelegd vanwege onrust in de zaal
[ Voor 26% gewijzigd door Cyb op 19-03-2022 22:15 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
was wel een beetje te verwachten natuurlijk zijn nog wel wat appeltjes te schillen! krijg ik me centen nu ook terug of watCyb schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:13:
De zaal zit vol met holigans en dergelijken. Dus naast de hoofdwedstrijd zijn er in het publiek ook allerlei gevechten gelijktijdig aan de gang.
anderlecht (ajax kamp) en feyenoordersCass Casey schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:16:
Laat me raden: de Badr-fanclub?
Nou ik zag toch echt wat anders. Iets met stoeltjes richting Polen gooien…
Zie ook AD:
LIVE | Gevecht Badr Hari afgebroken door rellen tussen Poolse fans en Badr Army
https://www.ad.nl/vechtsp...s-en-badr-army~a164b1103/
tja dat is wat ik door kreeg via whatsapp word gezongen rotterdam hooligans?, is morgen ook ajax - feye en btw was vorige week in polen ook al rellen (ook ajax - feye kamp) ook weer vriendschappen. zal me verder ook een worst wezen heb betaald en verheugd op badr! nou zal vanavond wel niet meer gebeuren danmakooy schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:23:
[...]
Nou ik zag toch echt wat anders. Iets met stoeltjes richting Polen gooien…
Zie ook AD:
LIVE | Gevecht Badr Hari afgebroken door rellen tussen Poolse fans en Badr Army
https://www.ad.nl/vechtsp...s-en-badr-army~a164b1103/
confirmCyb schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:27:
Of ik met het steeds verkeerd gehoord hebben, maar hoorde vaak "Rotterrrrdammm... Holiiiigans" geschreew, uitgesproken op de wijze en accent zoals dat altijd gaat. Feyenoorders dus.
De sfeer tijdens corona tijd was een stuk beter....
nou toen was het in de voetbal wereld erger als ooit! en helaas zijn kickboksen en voetbal met elkaar verbonden (harde kernen)Cyb schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:29:
"The remainder of tonight's event has been cancelled for safety reasons".......helaas....
De sfeer tijdens corona tijd was een stuk beter....
beetje een bummer weer zo straks ook kickboksen zonder publiek?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En legia Warschau hooligans. Leuke combiCyb schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:27:
Of ik met het steeds verkeerd gehoord hebben, maar hoorde vaak "Rotterrrrdammm... Holiiiigans" geschreew, uitgesproken op de wijze en accent zoals dat altijd gaat. Feyenoorders dus.
is weer vriendschap met den haag

laatste keer in ahoy was het utrecht en feyenoord nu schijnbaar legia den haag feyenoord ajax en anderlecht kortom ik snap wel waarom de zooi word afgeblazen, kan je de me er wel bij halen heeft denk weinig nut. helaas helaas.
eerste filmpjes staan inmiddels online daar hoor je toch echt rotterdam hooligan rotterdam nergens bang
Zo jammer, hoe is het dan wel mogelijk dat het goed ging bij de vorige? Je zou zeggen dat het dan al helemaal uit de hand zou moeten zijn gelopen mocht het aan de ‘Badr Army’ liggen, Badr had immers verloren.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
blijkbaar nietHackus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:34:
“Glory” is vergane glory
niks met badr te maken is voetbal gerelateerd trust meRazorMaron schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:39:
Hoop dat mensen wel gecompenseerd worden qua geld. Je mist zo gewoon de ontknoping van de co-main event en je hebt de laatste main event niet eens gekregen.
Zo jammer, hoe is het dan wel mogelijk dat het goed ging bij de vorige? Je zou zeggen dat het dan al helemaal uit de hand zou moeten zijn gelopen mocht het aan de ‘Badr Army’ liggen, Badr had immers verloren.
Wrzosek werd gesteund door een groep supporters van de Poolse voetbalclub Legia Warschau. Zij onderhouden nauwe banden met de harde kern van ADO Den Haag, al is het onduidelijk of er ook Haagse supporters in Hasselt aanwezig waren.
Zulke suffe oneliners voegen niet zoveel toe natuurlijkHackus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:34:
“Glory” is vergane glory
Je moet het allemaal niet overdrijven ook. Hooligans zijn niets nieuws.milotic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:50:
zijn er blijkbaar ook 2 neergestoken (bron via via) nou das ook de laatste keer met publiek, beetje jammer weer allemaal rare wereld leven we in
overdrijf niks trust me418O2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:56:
[...]
Je moet het allemaal niet overdrijven ook. Hooligans zijn niets nieuws.
Je denkt dat er door 1 incident nooit meer mensen bij de glory wedstrijden zijn? Dat de wereld echt anders is dan een jaar geleden?
Valt allemaal wel mee.
4e keer he dat het finaal uit de klauwen loopt op een glory event. dit had nooit maar dan ook nooit naar belgie gemoeten en ziezo organiseer je geen event dag voor de klassieker als je slim bent.418O2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:59:
[...]
Je denkt dat er door 1 incident nooit meer mensen bij de glory wedstrijden zijn? Dat de wereld echt anders is dan een jaar geleden?
Valt allemaal wel mee.
rip glory
Tuurlijk, schuif het maar af op voetbal haha.milotic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 23:03:
[...]
ziezo organiseer je geen event dag voor de klassieker als je slim bent.
daarom is het nu afgeblazen, ja door voetbal kan zo reageren i dont care feiten zijn feiten ik durf wel te stellen dat ik dit 100% kan beamen
tip google er eens op zie je de fimpjes vanzelf wel voorbij komen of is rotterdam hooligans kickbox gerelateerd? volgens mij doet er geen rotterdammer meemilotic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 23:05:
[...]
daarom is het nu afgeblazen, ja door voetbal kan zo reageren i dont care feiten zijn feiten ik durf wel te stellen dat ik dit 100% kan beamen
Aan het begin twijfelde ik al of ik het de 20 euro wel waard zou vinden. Hopelijk komt Glory met een goede compensatie. Zou me aan de andere kant ook niet verbazen als dit het doodsvonnis is geweest voor de organisatie. Heb niet de indruk dat ze het nou zo geweldig doen.
Wel echt jammer voor de sport. Kickboksen (in het verlengde van Muay Thai) vond ik altijd zeer respectvol.
Roep ik al jaren. De beveiliging is om te huilen bij Glory. Je kunt zo de ring instappen met een trainingspak en een emmer. Snap ook niet waarom ze geen vaste stoelen gebruiken. Dit lijkt wel even in een middag opgezet te zijn.Hackus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:34:
“Glory” is vergane glory
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
In sommige media klinkt het alsof Badr Army een rol speelt in de rellen, maar in principe zijn dat gewoon fans die voor een wedstrijd komen. Maar bij deze wedstrijd was het al meteen duidelijk dat er ook een andere categorie publiek aanwezig was, namelijk hooligans. Dat zijn vooral lui voor wie de hoofdwedstrijd niet op het podium afspeelt, maar in het publiek, en waar een sterke relatie is met voetbal.
[ Voor 10% gewijzigd door Cyb op 19-03-2022 23:58 ]
Zo begonnen de #rellen in Hasselt. Op het kickboksgala waar Badr Hari tegen Wrzosek vocht. Gestaakt na ronde 2. #GLORY80 pic.twitter.com/LAdUSLidj9
— Erik (@Erik_Oud_) 19 maart 2022
Waren toch de polen die begonnen
Het zit Badr niet echt mee. Eerst twee keer knockout geslagen en einde wedstrijd. En nu gaat het publiek elkaar K.O. rammen met als gevolg het einde van de wedstrijd

[ Voor 30% gewijzigd door AW_Bos op 19-03-2022 23:43 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
is al 10 jaar het geval meestal buiten de media gebleven nu helaas niet, tegenwoordig is elke sportschool voetbal gerelateerd ------> videoland en dan even kijken utrecht bos vechters dat is anno 2022 de realiteit elke club in nederland heeft een bos knok ploeg getrained vol cocaine en no mercy418O2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:59:
[...]
Valt allemaal wel mee.
Correctie, mogelijk gaat het niet om Rotterdam Hooligans, maar om Poolse hooligans. Ze spreken mogelijk iets uit dat erg klinkt als "Rotterrrrdammm... Holiiiigans", maar mogelijk iets anders is dan dat.Cyb schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:27:
Daarna ging het echt helemaal mis buiten de ring. Er vlogen stoeltjes door de lucht en fans zochten de confrontatie met elkaar. Journalisten en toeschouwers sloegen vervolgens op de vlucht na een incident vlakbij het persvak.
Voor het ingaan van de beslissende ronde werd het gevecht stilgelegd en wat later volgde de mededeling dat het niet meer hervat zou worden. Daardoor gaat er ook een streep door de clash tussen Jamal Ben Saddik en de Nederlander Levi Rigters, dat het sluitstuk van de avond had moeten zijn.
Wrzosek werd in België gesteund door supporters van ADO Den Haag en door Poolse fans. De Poolse kickbokser is een fanatiek aanhanger van de club uit de Keuken Kampioen Divisie. Fans van ADO onderhouden een vriendschappelijke band met supporters van de Poolse club Legia Warschau. Ook van Hari waren veel aanhangers naar België gekomen om hem te steunen.
[ Voor 79% gewijzigd door milotic op 20-03-2022 00:17 ]
lijkt me duidelijk dat ach oordeel zelf maar
Dit zouden, als het goed is, de Poolse hooligans zijn, in ontbloot bovenlijf. Ronde is afgelopen, en de hooligans zwepen elkaar direct daarna op om ten strijde te gaan richting het andere publiek (mogelijk de Hari fans). Deze schrikken op van de forse aggressie, deinzen naar achteren, en vervolgens ontstaat er een vluchtsituatie van dit deel van het publiek.
[ Voor 6% gewijzigd door Cyb op 20-03-2022 00:40 ]
Mwah, t zijn ook niet echt voetbalfans, die ‘fan’clubs van Feyenoord en Ajax, t is voor die harde kern meer een vehikel om te rellen en popie Jopie te doen volgens mij…milotic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 23:05:
[...]
Maar als zulke clubs zo vermengd zijn met fanclubs van andere sporten, is t inderdaad niet handig zoiets voor de klassieker te plannen…
Weg
Triest voor de sporters die zo hard hebben getraind en voor het imago van de vechtsport.
Twitter ook nog even gelezen, zat serieus een tweet tussen (nu deleted lijkt het) waarin iemand beweerde dat de fans van Badr begonnen zodat hij niet opnieuw tegen een nederlaag aan zou lopen…wtf. En natuurlijk een hoop andere reacties die eerst richting het Marokkaanse publiek wezen, maar dat filmpje is toch wel vrij duidelijk. Maar nu las ik hier dat er ook hooligans van mijn club (Feyenoord ) tussen zaten, heeft iemand daar een bron van? Of is er misschien gewoon iets niet goed verstaan? (Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat je het risico wil lopen om de klassieker in de cel wil doorbrengen door te gaan rellen bij een totaal andere sport)
Badr begon het publiek op te jutten, die reageerde daar direct op. De poolse fans, groepje van zo'n 20 man, waren het tijdrekken van badr en uitdagen door de badr fans onder hun zitplaats zat en sprongen erop.
Zero.
bron mensen die aanwezig waren! rotterdam hooligans werd er gezongen maar het was een klein groepje de onrust stokers waren voornamelijk den haag / legia daar is die pool aan verbonden. die pool is een hooligan van legia en deze houden al jaren goede contacten met den haag brugge en juventus.dr.lowtune schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:55:
Wij waren het helemaal vergeten om te kijken…(hebben 2 kleine kindjes die moeilijk deden). Lees ik vanochtend het nieuws, zie ik dat heel veel mensen zich als kleine kinderen hebben gedragen.
Triest voor de sporters die zo hard hebben getraind en voor het imago van de vechtsport.
Twitter ook nog even gelezen, zat serieus een tweet tussen (nu deleted lijkt het) waarin iemand beweerde dat de fans van Badr begonnen zodat hij niet opnieuw tegen een nederlaag aan zou lopen…wtf. En natuurlijk een hoop andere reacties die eerst richting het Marokkaanse publiek wezen, maar dat filmpje is toch wel vrij duidelijk. Maar nu las ik hier dat er ook hooligans van mijn club (Feyenoord ) tussen zaten, heeft iemand daar een bron van? Of is er misschien gewoon iets niet goed verstaan? (Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat je het risico wil lopen om de klassieker in de cel wil doorbrengen door te gaan rellen bij een totaal andere sport)
of die verloren had tjah? denk het wel maar hij was wel weer beter net zoals tegen ricco tegen benjamin en ook tegen die pool
volgens hun eigen post waren ze er met 150 manPelox schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:00:
Wat ik zag was dat er, zoals bij iedere parij van badr, een verhitte sfeer was voor en tijdens de eerste rondes. Badr ging neer, kreeg een zeer lange herstel periode.. wat heel bijzonder was. Die had deze pot zeer waarschijnlijk dik verloren.
Badr begon het publiek op te jutten, die reageerde daar direct op. De poolse fans, groepje van zo'n 20 man, waren het tijdrekken van badr en uitdagen door de badr fans onder hun zitplaats zat en sprongen erop.
bron voetbal ultras
ze gaan voor jouw cluppie zo 5 jaar de cel in nadeel is dat je dan al die free ruud free bla bla spandoeken krijgtdr.lowtune schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:55:
Wij waren het helemaal vergeten om te kijken…(hebben 2 kleine kindjes die moeilijk deden). Lees ik vanochtend het nieuws, zie ik dat heel veel mensen zich als kleine kinderen hebben gedragen.
Op de beelden zijn het er echt geen 150. Tenminste niet degene die actief waren. Je kan wel zien dat ze elkaar goed kende en afspraken om de shirts uit te doen. Dat zie je vaker bij dit soort groepen. Zo herken je elkaar en sla je de juiste persoon.milotic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:02:
[...]
volgens hun eigen post waren ze er met 150 man
bron voetbal ultras
Zero.
je doelt op die knie? vond badr zoals altijd wel weer beter maar dat hij daar het publiek ophitst was heel duidelijk te zienPelox schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:00:
Wat ik zag was dat er, zoals bij iedere parij van badr, een verhitte sfeer was voor en tijdens de eerste rondes. Badr ging neer, kreeg een zeer lange herstel periode.. wat heel bijzonder was. Die had deze pot zeer waarschijnlijk dik verloren.
over het algemeen is het dan of wit shirt of zwart shirtPelox schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:04:
[...]
Op de beelden zijn het er echt geen 150. Tenminste niet degene die actief waren. Je kan wel zien dat ze elkaar goed kende en afspraken om de shirts uit te doen. Dat zie je vaker bij dit soort groepen. Zo herken je elkaar en sla je de juiste persoon.
https://www.facebook.com/VoetbalUltrasPelox schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:04:
[...]
Op de beelden zijn het er echt geen 150. Tenminste niet degene die actief waren. Je kan wel zien dat ze elkaar goed kende en afspraken om de shirts uit te doen. Dat zie je vaker bij dit soort groepen. Zo herken je elkaar en sla je de juiste persoon.
De situatie is al verhit, omdat het een wedstrijd met Hari is. De aanwezigheid van hooligans van de tegenpartij, zorgt dan al snel voor een vlam in de pan. Er vliegen al geregeld allerlei kleine objecten heen en weer, blikjes etc. Vooral de hooligans lopen met ontbloot bovenlichaam verbaal herrie te schoppen, wat ze gewend zijn (en leuk vinden), tot irritatie van de Hari fans. De 3de ronde kan daardoor niet starten. Wat leidt tot extra irritatie bij de Hari fans. Er lijken dan ook meer projectielen naar de hooligans te vliegen dan andersom. Op 7:28 vliegt de vlam in de pan op het moment dat één doorgedraaide Hari fan een stoel als projectiel gaat gebruiken.
Op 6:50 klinkt het alsof de vermoedelijk Poolse hooligans (waarvan gezegd wordt dat ze met Ado hooligans zouden samenwerken) roepen: "Rotterdam Hooligans". Weet iemand wat ze roepen?
filmpje laat toch echt duidelijk zien dat de polen beginnenCyb schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:07:
Hier nog betere beelden van hoe het escaleert.
De situatie is al verhit, omdat het een wedstrijd met Hari is. De aanwezigheid van hooligans van de tegenpartij, zorgt dan al snel voor een vlam in de pan. Er vliegen al geregeld allerlei kleine objecten heen en weer, blikjes etc. Vooral de hooligans lopen met ontbloot bovenlichaam verbaal herrie te schoppen, wat ze gewend zijn (en leuk vinden), tot irritatie van de Hari fans. De 3de ronde kan daardoor niet starten. Wat leidt tot extra irritatie bij de Hari fans. Er lijken dan ook meer projectielen naar de hooligans te vliegen dan andersom. Op 7:28 vliegt de vlam in de pan op het moment dat één doorgedraaide Hari fan een stoel als projectiel gaat gebruiken.
Op 6:50 klinkt het alsof de vermoedelijk Poolse hooligans (waarvan gezegd wordt dat ze met Ado hooligans zouden samenwerken) roepen: "Rotterdam Hooligans". Weet iemand wat ze roepen?
Ik zie toch echt een paar badr fans stoelen gooien op een moment dat die pool juist de boel net heeft gekalmeerd.milotic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:09:
[...]
filmpje laat toch echt duidelijk zien dat de polen beginnen
Die agenten zijn ook niet bang trouwens, staan er letterlijk tussen en zorgen voor de-escalatie.
Veel klappen zijn er niet uitgedeeld, enkel stoelen, blikjes, flessen etc gegooid vanaf de badr kant.
[ Voor 56% gewijzigd door Pelox op 23-01-2024 12:08 ]
Zero.
Wow, totaal andere hoek, lijkt er inderdaad op dat de vlam echt in de pan slaat zodra die stoel wordt gegooid…want daarna loopt het Wroszek vak leeg….Pelox schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:21:
[...]
Ik zie toch echt een paar badr fans stoelen gooien op een moment dat die pool juist de boel net heeft gekalmeerd. Goeie beelden dit.
De polen worden tegengehouden door de vlaamse politie en beveiliging en de badr fans gooien stoelen van een afstandje. Meer kan ik er niet van maken, pure provocatie door de badr fans.
Zal ongetwijfeld goed onderzoek naar gedaan worden.
Die heb ik daarna maar aangezet, wat een heerlijke potjes zaten daar tussen zeg.
Molly... Wat een beest.
Paddy... Tsja wat een mooi figuur
Gunnar... Rust en kalmte van een Viking.
I am the great Cornholio!
Huhmilotic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:09:
[...]
filmpje laat toch echt duidelijk zien dat de polen beginnen
Zelf ook UFC gekeken, viel me mee dat het op het open kanaal was. Prima potjes gezien daar
[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 20-03-2022 11:10 ]
meer een windmolenHaterFrame schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:29:
[...]
Die heb ik daarna maar aangezet, wat een heerlijke potjes zaten daar tussen zeg.
Molly... Wat een beest.
doelde op het andere filmpje, slecht geformuleerd van mij sorry was vroeg ;-)Joster schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:09:
[...]
HuhIn de eerste minuten vliegt er al allerlei klein grut het vak van die Polen in en die reageren daar amper op. De vlam slaat pas echt in de pan als die ene stoel hun vak in gegooid wordt. Lijkt me dus echt totaal andersom.
Zelf ook UFC gekeken, viel me mee dat het op het open kanaal was. Prima potjes gezien daar
Wrzosek werd in België gesteund door supporters van ADO Den Haag en door Poolse fans. De Poolse kickbokser is een fanatiek aanhanger van de club uit de Keuken Kampioen Divisie. Fans van ADO onderhouden een vriendschappelijke band met supporters van de Poolse club Legia Warschau. Ook van Hari waren veel aanhangers naar België gekomen om hem te steunen.
Doe gewoon een toernooi waarbij je Overeem, Verhoeven, Ben Saddik, Hari, Wrzosek, Rigters, Khbabez en Saki hebt. Eventueel voor een Cup oid.
Glory moet zich echter wel achter de oren krabben, want valt Hari weg kunnen ze gelijk stoppen. Je merkt nu al met al zijn gevechten die opeens abrupt eindigen. Mensen worden het een beetje zat dat er altijd wel iets is met zijn potten en hierdoor zakt de belangstelling ook.
Badr Vs. Rico I: Blessure aan de arm
Badr Vs. Rico II: Blessure aan het been
(Badr Vs. Benjamin: Badr raakt vlak voor het gevecht ernstig ziek door COVID, wel uitgespeeld)
(Badr Vs. Arkadiusz I: Blessure aan de arm, wel uitgespeeld)
Badr Vs. Arkadiusz II: Wedstrijd wordt afgekapt wegens externe factoren
Tel daarbij nog eens op dat zijn wedstrijd met Hesdy achteraf ook een No Contest is geworden.
Gevechten zoals Rico Vs. Jamal III was een hele goede en zulk soort gevechten worden minimaal bij Badr verwacht. Het ding is, de laatste keer dat men zo'n gevecht van Badr heeft gehad, welke niet eindigde wegens het scheuren van spieren, is alweer een lange tijd achter ons.
Je kan het opzich prima vergelijken met Feyenoord. De eisen en verwachtingen van de fans zijn (niet realistisch) torenhoog, maar als het lichaam eenmaal op is, moet je ook gewoon stoppen. Uitdelen kan de beste man zeker, misschien zelfs als de beste, maar incasseren lukt niet meer.
Moest toevallig ook denken aan Muhammad Ali. Vanaf zijn 18e ook iedereen verslagen. Maar rond zijn 35e ging ook Ali lichamelijk (Parkinson) heel snel achteruit en daarna heeft hij zo goed als geen winst meer gepakt. Voor het boksen was zijn pensioen een gemis, maar gelukkig had je een Mike Tyson die het stokje overnam. Wie gaat het stokje van Badr overnemen? Rico? Die is er klaar mee en is ook geen spectaculaire vechter noch heeft hij charisma. Glory is gedoemd.
Glory is zo sowieso niks one championship is leuker om naar te kijken en de rankings zijn beterRazorMaron schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:17:
Ik blijf erbij dat men gewoon een toernooi moet organiseren voor de titel. Rico verdedigt de titel te weinig en het duurt zo wel erg lang voordat men aankomt met contenders.
Doe gewoon een toernooi waarbij je Overeem, Verhoeven, Ben Saddik, Hari, Wrzosek, Rigters, Khbabez en Saki hebt. Eventueel voor een Cup oid.
Glory moet zich echter wel achter de oren krabben, want valt Hari weg kunnen ze gelijk stoppen. Je merkt nu al met al zijn gevechten die opeens abrupt eindigen. Mensen worden het een beetje zat dat er altijd wel iets is met zijn potten en hierdoor zakt de belangstelling ook.
(Badr Vs. Benjamin: Badr raakt vlak voor het gevecht ernstig ziek door COVID, wel uitgespeeld)
Tel daarbij nog eens op dat zijn wedstrijd met Hesdy achteraf ook een No Contest is geworden.
Gevechten zoals Rico Vs. Jamal III was een hele goede en zulk soort gevechten worden minimaal bij Badr verwacht. Het ding is, de laatste keer dat men zo'n gevecht van Badr heeft gehad, welke niet eindigde wegens het scheuren van spieren, is alweer een lange tijd achter ons.
Je kan het opzich prima vergelijken met Feyenoord. De eisen en verwachtingen van de fans zijn (niet realistisch) torenhoog, maar als het lichaam eenmaal op is, moet je ook gewoon stoppen. Uitdelen kan de beste man zeker, misschien zelfs als de beste, maar incasseren lukt niet meer.
Moest toevallig ook denken aan Muhammad Ali. Vanaf zijn 18e ook iedereen verslagen. Maar rond zijn 35e ging ook Ali lichamelijk (Parkinson) heel snel achteruit en daarna heeft hij zo goed als geen winst meer gepakt. Voor het boksen was zijn pensioen een gemis, maar gelukkig had je een Mike Tyson die het stokje overnam. Wie gaat het stokje van Badr overnemen? Rico? Die is er klaar mee en is ook geen spectaculaire vechter noch heeft hij charisma. Glory is gedoemd.
Warszawa (Warschau) hooligans. Je hoort toch wel dat ze geen Rotterdam roepen?Cyb schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:07:
[ Voor 98% gewijzigd door PLAE op 20-03-2022 12:47 ]
je durft het woord marokaan niet in de mond te nemen?PLAE schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:44:
[...]
De ontblote lijven, dat zijn de Polen hè![]()
Ik zie vooral mensen van Noord-Afrikaanse afkomst met zaken gooien.
Anders kan je ze ook nog Finnen noemenmilotic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:47:
[...]
je durft het woord marokaan niet in de mond te nemen?
Wie heeft dat eigenlijk bedacht

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 20-03-2022 12:49 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
mooi verwoord en in elke partij was badr de bovenliggende partijRazorMaron schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:17:
Ik blijf erbij dat men gewoon een toernooi moet organiseren voor de titel. Rico verdedigt de titel te weinig en het duurt zo wel erg lang voordat men aankomt met contenders.

geert wAW_Bos schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:48:
[...]
Anders kan je ze ook nog Finnen noemen
Wie heeft dat eigenlijk bedacht.
ricco kan niet om de 4 maanden gaan knokken he? moet herstellen en moet het elke keer weer waarmaken wat die tot nu toe altijd gedaan heeft!~maar ook bij ricco zag je dat jamal gewoon beter was hij won de partij puur op ze hart ( beste partij in jaren bij glory) maar ook tegen badr was die er zo goed als aan! is dat badr ze poot brak anders was die vermoord die avond.RazorMaron schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:17:
correct maar veel pech gehad, sterker nog zelfs voor glory nog geen 1 winst partij!418O2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:51:
Er zijn gewoon te weinig zwaargewichten. En Hari is alleen show, die heeft sinds 2015 geen wedstrijd gewonnen toch?
als je zo vaak pech hebt dan is het geen pech meer maatmilotic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:54:
[...]
correct maar veel pech gehad, sterker nog zelfs voor glory nog geen 1 winst partij!
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 20-03-2022 12:55 ]
tja ricco sloeg die dood scheurt die ze poot, die pool sloeg die dood krijgt die een onverwachtse trap weg wedstrijd? zeg het maar? is allemaal net niet het zijn de beslissende details? is dat trainbaar? is het ouderdom? ricco heeft dat vermogen wel om de wedstrijd om te zetten ik weet het niet maar blijft wel frapant418O2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:55:
[...]
als je zo vaak pech hebt dan is het geen pech meer maat
Volgens de Glory commentator is Rico oog nog steeds niet hersteld. De wedstrijd was 5 maanden terug. Dus ik ben bang dat we Rico de komende maanden niet in de ring zien.RazorMaron schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:17:
ach ja hoe vaak heeft die ze titel niet verdedigd denk dat we op rico weinig kritiek kunnen leveren :-) maar als ze oog niet hersteld is? waarom zien we dan overal filmpjes dat die trained in new york/vegas en met die hulk die over maandje moet knokken? ook niet echt logisch toch?polli_ schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:00:
[...]
Volgens de Glory commentator is Rico oog nog steeds niet hersteld. De wedstrijd was 5 maanden terug. Dus ik ben bang dat we Rico de komende maanden niet in de ring zien.
Het ging om het gevecht tussen Badr Hari en Arkadiusz Wrzosek. De Marokkaan en Pool maakten er een thriller van in de ring, maar op de tribunes ging het helemaal mis. Groepen 'fans' van Hari stonden lijnrecht tegenover die van Wrzosek. Die groep bestond weer uit hooligans van ADO Den Haag en Legia Warschau. 3 groeperingen aan herrieschoppers dus. "Het onveilige gedrag is iets wat we nooit accepteren", aldus Glory.
Met de volgende wijze woorden eindigde de verklaring van Glory (misdragende 'supporters' letten jullie op?): "Martial arts is een sport van respect en eerlijke competitie binnen én buiten de ring".
Zijn niet mijn woorden. Volgens de Glory commentator heeft Rico nog steeds last van een oogblessure en kon daardoor de wedstrijd tegen Overeem niet doorgaan.milotic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:08:
[...]
ach ja hoe vaak heeft die ze titel niet verdedigd denk dat we op rico weinig kritiek kunnen leveren :-) maar als ze oog niet hersteld is? waarom zien we dan overal filmpjes dat die trained in new york/vegas en met die hulk die over maandje moet knokken? ook niet echt logisch toch?
Misschien doet Rico op dit moment alleen cardio training of techniek oefenen. We gaan het zien of hij hersteld.
Of Jamal beter was betwijfel ik. Ik vind wel dat Rico na die oogwond niet meer verder mocht spelen, dat is gewoon medisch onverantwoord. Echter zie je wel dat Jamal aan het eind gewoon zijn handen niet eens op kan houden. Ja, als Rico niet meer verder mocht spelen had Jamal gewonnen, maar desondanks zou ik hem niet beter vinden.milotic schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:53:
[...]
ricco kan niet om de 4 maanden gaan knokken he? moet herstellen en moet het elke keer weer waarmaken wat die tot nu toe altijd gedaan heeft!~maar ook bij ricco zag je dat jamal gewoon beter was hij won de partij puur op ze hart ( beste partij in jaren bij glory) maar ook tegen badr was die er zo goed als aan! is dat badr ze poot brak anders was die vermoord die avond.
Rico verkeerd in topstaat als we hemzelf mogen geloven, hij heeft nog alleen wat littekenweefsel bij zijn oog wat wel echt heel wat tijd nodig heeft voordat het wegtrekt.
Om de 4 maanden knokken is gewoon volstrekt normaal. Kijk naar de tijd tussen de gevechten van een Hari en Bonjasky in tijden van K1. Daar zat gewoon regulier 3/4 maanden tussen. Een/twee gevechten per jaar is echt geen standaard, ook niet als kampioen. Dit zijn geen UFC-praktijken, wat ook vele malen zwaarder voor je lichaam is.
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.