als ze Tyrone Spong en Alistair Overeem toevoegen dan ga ik kijken anders wordt het spongebobRazorMaron schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:14:
Verder zou ik het erg leuk vinden als er weer een toernooi georganiseerd wordt lijkende op de K1 - World Grand Prix met de volgende zwaargewichten:
- Errol Zimmerman
- Ismael Lazaar
- Junior Tafa
- Tarik Khbabez
- Hesdy Gerges
- Jahfarr Wilnis
- Remy Bonjasky
- Arkadiusz Wrzosek
- Antonio Plazibat
- D'Angelo Marshall
- Nordin Mahieddine
- Badr Hari
- Levi Rigters
- Benjamin Adegbuyi
- Jamal Ben Saddik
- Rico Verhoeven
Ach ja, dromen mag.
Het is opzich wel een leuke card, ben benieuwd hoe goed Overeem is qua kickboksen zonder doping. Maar je trekt nu wel twee atleten uit de kast die echt al lang uit kickboks-roulatie zijn. Nu is het zo dat Remy toevallig nog wel een wedstrijd wilt, maar ik denk dat Overeem veel meer krijgt van UFC dan van Glory.bie100 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:14:
[...]
als ze Tyrone Spong en Alistair Overeem toevoegen dan ga ik kijken anders wordt het spongebob
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Tyrone Spong is gewoon een beest die kan echt nog wel een partijtje draaienRazorMaron schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Het is opzich wel een leuke card, ben benieuwd hoe goed Overeem is qua kickboksen zonder doping. Maar je trekt nu wel twee atleten uit de kast die echt al lang uit kickboks-roulatie zijn. Nu is het zo dat Remy toevallig nog wel een wedstrijd wilt, maar ik denk dat Overeem veel meer krijgt van UFC dan van Glory.
en Overeem die kan Glory.zeker niet betalen maar die zou ook zo mee draaien .maar de reden waarom ik het zeg is dat Verhoeven op eenzame hoogte staat bij Glory Kickboxing
en de vraag is ligt dat aan de kwaliteiten van Verhoeven of zijn de tegenstanders te zwak (denk het laatste) maar goed daar kan Verhoeven niks aan doen. er valt gewoon meer te verdienen met MMA dus daar gaan gewoon alle goede vechters heen in mijn beleving dan
Denk je dat Overeem meer verdient als Hari dat doet, of dat dat ongeveer gelijk ligt? Hari is wel de best betaalde van Glory en denk dat dat bedrag hoger ligt dan Remy wilt krijgen van Glory.bie100 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:34:
[...]
Tyrone Spong is gewoon een beest die kan echt nog wel een partijtje draaien
en Overeem die kan Glory.zeker niet betalen maar die zou ook zo mee draaien .maar de reden waarom ik het zeg is dat Verhoeven op eenzame hoogte staat bij Glory Kickboxing
en de vraag is ligt dat aan de kwaliteiten van Verhoeven of zijn de tegenstanders te zwak (denk het laatste) maar goed daar kan Verhoeven niks aan doen. er valt gewoon meer te verdienen met MMA dus daar gaan gewoon alle goede vechters heen in mijn beleving dan
Naja het kan niet zo anders zijn dan dat er betere tegenstanders zijn als een Khbabez/Lazaar. Khbabez is dan zelfs nog brandweerman in zijn prive-leven en Lazaar was gewoon echt het grootste lachertje wat ik heb gezien in een title Match in Glory.
Ik vind dat je met Verhoeven, Hari, Ben Saddik en (nu ook) Adegbuyi wel de beste hebt gehad ja. Evt dat Rigters er naarmate de ervaring bij komt. Maar misschien dat Glory ook gewoon een betere ‘scouting’ nodig heeft, meer bij andere organisaties kijken en weghalen. Vroeger was het gewoon zo dat alle vechters wisten: Wij moeten naar Japan, naar de K-1, alleen daar verdien je het grote geld. Ik heb zo’n gevoel dat vechters die noodzaak veel minder zien bij Glory.
Om het even te verduidelijken, de K-1 is een soort van WWE, elke Pro Wrestler droomde ervan daar te komen, daar is de big money. De andere promoties waren dan van een ROH-kaliber, dat is een heel groot verschil. Maar Glory zou je meer een TNA kunnen noemen, waarbij Enfusion/One van ROH-kwaliteit zijn. Dat verschil is echt al een stuk kleiner.
Ach ja, het helpt natuurlijk ook een stuk minder dat Verhoeven gewoon niet naar te kijken is, tenzij je de derde ronde voorbij bent, dan is zijn tegenstander moe waardoor die op zijn beurt meer fouten maakt waardoor Verhoeven die nog wel fit is er een paar keer goed doorheen komt en met wat geluk een KO slaat.
Van de mensen die er nu nog rondlopen, had Hari in zijn prime(Grand Prix periode) misschien nog een leuke kampioen kunnen zijn, om elke x te bekijken.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Overeem krijgt $850,000 per partij dacht ik in de UFC met een geschat vermogen van 15 miljoen wat die alleen al verdient heeft met vechtenRazorMaron schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:28:
[...]
Denk je dat Overeem meer verdient als Hari dat doet, of dat dat ongeveer gelijk ligt? Hari is wel de best betaalde van Glory en denk dat dat bedrag hoger ligt dan Remy wilt krijgen van Glory.
Naja het kan niet zo anders zijn dan dat er betere tegenstanders zijn als een Khbabez/Lazaar. Khbabez is dan zelfs nog brandweerman in zijn prive-leven en Lazaar was gewoon echt het grootste lachertje wat ik heb gezien in een title Match in Glory.
Ik vind dat je met Verhoeven, Hari, Ben Saddik en (nu ook) Adegbuyi wel de beste hebt gehad ja. Evt dat Rigters er naarmate de ervaring bij komt. Maar misschien dat Glory ook gewoon een betere ‘scouting’ nodig heeft, meer bij andere organisaties kijken en weghalen. Vroeger was het gewoon zo dat alle vechters wisten: Wij moeten naar Japan, naar de K-1, alleen daar verdien je het grote geld. Ik heb zo’n gevoel dat vechters die noodzaak veel minder zien bij Glory.
Om het even te verduidelijken, de K-1 is een soort van WWE, elke Pro Wrestler droomde ervan daar te komen, daar is de big money. De andere promoties waren dan van een ROH-kaliber, dat is een heel groot verschil. Maar Glory zou je meer een TNA kunnen noemen, waarbij Enfusion/One van ROH-kwaliteit zijn. Dat verschil is echt al een stuk kleiner.
Ach ja, het helpt natuurlijk ook een stuk minder dat Verhoeven gewoon niet naar te kijken is, tenzij je de derde ronde voorbij bent, dan is zijn tegenstander moe waardoor die op zijn beurt meer fouten maakt waardoor Verhoeven die nog wel fit is er een paar keer goed doorheen komt en met wat geluk een KO slaat.
Van de mensen die er nu nog rondlopen, had Hari in zijn prime(Grand Prix periode) misschien nog een leuke kampioen kunnen zijn, om elke x te bekijken.
nog niet mee gerekend sponsoren reclame en fight bonussen dus ie heeft de schaapjes wel op het droge
het probleem van glory is toch geld de meeste goede kickboksers vind ik gaan naar one championship valt gewoon meer te verdienen en de divisie is groter en niet te vergeten meer events voor de corona dan
Heb zelf eigenlijk tot relatief kort nooit van One gehoord. Heeft dit te maken met het feit dat zij gewoon onbekender zijn dan Glory? Of hebben zij zo'n goede divisie dat een Badr Hari/Rico Verhoeven/Jamal Ben Saddik überhaupt te slecht zijn voor de heavyweight division?bie100 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:52:
[...]
het probleem van glory is toch geld de meeste goede kickboksers vind ik gaan naar one championship valt gewoon meer te verdienen en de divisie is groter en niet te vergeten meer events voor de corona dan
one fight championship is de grootse organisatie in Azië groter dan UFC dacht ikRazorMaron schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:28:
[...]
Heb zelf eigenlijk tot relatief kort nooit van One gehoord. Heeft dit te maken met het feit dat zij gewoon onbekender zijn dan Glory? Of hebben zij zo'n goede divisie dat een Badr Hari/Rico Verhoeven/Jamal Ben Saddik überhaupt te slecht zijn voor de heavyweight division?
het verschil is dat one fighting championship niet alleen MMA is ze hebben kickboxing en Muay Thai en een eigen ONE FC network
en de vraag of de vechters die je noemt het beter zouden doen daar kan ik geen antwoord opgeven want ze hebben geen heavyweight divisie in one fc met kickboksen wel in MMA
de reden dat ze geen zwaargewichten hebben met het kickboksen is gewoon dat daar te weinig van zijn van goed niveau dan
kijk naar Glory wie kan het Verhoeven moeilijk maken Badr Hari? 36 jaar veel blessures
ben saddik?zou kunnen maar heeft ook veel last van blessures en dan houd het op wat tegenstanders betreft
kijk Verhoeven is een goede sportman goed getraind goede atleet alleen jammer dat die geen tegenstanders heeft die met hem mee kunnen komen . kickboksen ligt op zijn gat wat het zwaargewicht betreft dat is gewoon een feit
Hari maakt het Verhoeven helemaal niet moeilijk. Dat lukt alleen Ben Saddik.
En je kan zeggen wat je wil, maar Verhoeven is wel degene die het meest serieus met de sport bezig is. Het is een bizar goede atleet en technisch erg goed.
Ik vind het overigens niets aan om naar te kijken, maar dat ter zijde. Het is gewoon een machine, zoals een Christiano Ronaldo dat ook is.
En je kan zeggen wat je wil, maar Verhoeven is wel degene die het meest serieus met de sport bezig is. Het is een bizar goede atleet en technisch erg goed.
Ik vind het overigens niets aan om naar te kijken, maar dat ter zijde. Het is gewoon een machine, zoals een Christiano Ronaldo dat ook is.
Aah zo, dat verklaart dus een hoop.bie100 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:22:
[...]
one fight championship is de grootse organisatie in Azië groter dan UFC dacht ik
het verschil is dat one fighting championship niet alleen MMA is ze hebben kickboxing en Muay Thai en een eigen ONE FC network
en de vraag of de vechters die je noemt het beter zouden doen daar kan ik geen antwoord opgeven want ze hebben geen heavyweight divisie in one fc met kickboksen wel in MMA
de reden dat ze geen zwaargewichten hebben met het kickboksen is gewoon dat daar te weinig van zijn van goed niveau dan
Hier ben ik het eigenlijk niet met je over eens, het laatste gevecht tussen Hari en Verhoeven is denk ik met verre afstand het meest uitdagende gevecht voor Verhoeven geweest in hele lange tijd, veel uitdagender dan zijn laatste gevecht met Ben Saddik. Durf misschien nog te stellen dat Collision 1 uitdagender was.418O2 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:28:
Hari maakt het Verhoeven helemaal niet moeilijk. Dat lukt alleen Ben Saddik.
Nu is(was) Ben Saddik ook alleen maar aan het trainen, dus die is(was) waarschijnlijk wat fitter dan toen. Ook bij Hari zie je dat deze zich elke dag kapot traint.
Nu is het zo dat Rico gewoon echt een fenomenale conditie heeft en is inderdaad 1 van de weinige die de 5 rondes door kan komen zonder een zuurstoftank nodig te hebben. Maar ik denk dat als Glory zich gewoon zou houden aan drie rondes van drie minuten, dat er een stuk meer vechters mee zouden komen en dit gelijk veel meer (concentratie aan) spektakel op de mat brengt. Probleem voor Rico dat zijn sterke punt eigenlijk de gootsteen in verdwijnt.
Perfect voorbeeld is Levi Vs. Tarik, erg vermakelijke wedstrijd die drie rondes, maar als je ze vijf rondes zou laten vechten zou het niveau erg afnemen. (Daarbij denk ik dat Levi dan aan het langste eind had getrokken wegens fitheid.)
Misschien zou je als promotie niet standvastig aan die vijf rondes moeten vasthouden en hopende dat de kickboksers zich eraan zullen aanpassen, wat dus totaal niet lukt. Maar misschien moet je je als promotie zijnde het wedstrijd format aanpassen aan het niveau kickboksers, waardoor het niveau 'hoger' lijkt dan dat het is.
Trouwens, Guto Inocente keert terug van een schorsing begin juli 2021, misschien leuk voor Badr.
je bent het toch wel met mij eens dat er in die divisie te weinig vechters zijn die het Verhoeven moeilijk kunnen maken?RazorMaron schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:33:
[...]
Aah zo, dat verklaart dus een hoop.
[...]
Hier ben ik het eigenlijk niet met je over eens, het laatste gevecht tussen Hari en Verhoeven is denk ik met verre afstand het meest uitdagende gevecht voor Verhoeven geweest in hele lange tijd, veel uitdagender dan zijn laatste gevecht met Ben Saddik. Durf misschien nog te stellen dat Collision 1 uitdagender was.
Nu is(was) Ben Saddik ook alleen maar aan het trainen, dus die is(was) waarschijnlijk wat fitter dan toen. Ook bij Hari zie je dat deze zich elke dag kapot traint.
Nu is het zo dat Rico gewoon echt een fenomenale conditie heeft en is inderdaad 1 van de weinige die de 5 rondes door kan komen zonder een zuurstoftank nodig te hebben. Maar ik denk dat als Glory zich gewoon zou houden aan drie rondes van drie minuten, dat er een stuk meer vechters mee zouden komen en dit gelijk veel meer (concentratie aan) spektakel op de mat brengt. Probleem voor Rico dat zijn sterke punt eigenlijk de gootsteen in verdwijnt.
Perfect voorbeeld is Levi Vs. Tarik, erg vermakelijke wedstrijd die drie rondes, maar als je ze vijf rondes zou laten vechten zou het niveau erg afnemen. (Daarbij denk ik dat Levi dan aan het langste eind had getrokken wegens fitheid.)
Misschien zou je als promotie niet standvastig aan die vijf rondes moeten vasthouden en hopende dat de kickboksers zich eraan zullen aanpassen, wat dus totaal niet lukt. Maar misschien moet je je als promotie zijnde het wedstrijd format aanpassen aan het niveau kickboksers, waardoor het niveau 'hoger' lijkt dan dat het is.
Trouwens, Guto Inocente keert terug van een schorsing begin juli 2021, misschien leuk voor Badr.
Levi Vs. Tarik vermakelijk tja maar technisch niet om aan te zien Levi die geen gebruik maakt van zijn lengte en Tarik die om zich heen maait om de knockout te forceren
en helemaal niet aan de tweede wedstrijd moest beginnen de uitslag stond bij al vast bij dit toernooi
murthel groenhart vs cedric doumbe was het gevecht van de avond de rest ach leuk maar niet zo leuk om daar geld aan te besteden
oa deze klasse is altijd wel mooi om te bekijken. ook vedergewicht als Adamchuk, VanNostrand en Petch.bie100 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:47:
[...]
je bent het toch wel met mij eens dat er in die divisie te weinig vechters zijn die het Verhoeven moeilijk kunnen maken?
Levi Vs. Tarik vermakelijk tja maar technisch niet om aan te zien Levi die geen gebruik maakt van zijn lengte en Tarik die om zich heen maait om de knockout te forceren
en helemaal niet aan de tweede wedstrijd moest beginnen de uitslag stond bij al vast bij dit toernooi
murthel groenhart vs cedric doumbe was het gevecht van de avond de rest ach leuk maar niet zo leuk om daar geld aan te besteden
(light-heavy niet te vergeten)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Daar ben ik het wel met je over eens, het zijn andere tijden dan bij de K-1 Grand Prix. Wat een grote rol speelt als het gaat om heavyweights is denk ik toch wel de aanwezigheid van UFC, waar mensen meer hun kansen willen grijpen dan bij Kickboxing.bie100 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:47:
[...]
je bent het toch wel met mij eens dat er in die divisie te weinig vechters zijn die het Verhoeven moeilijk kunnen maken?
Maar daarom moet je naar een wedstrijd format van 3 rondes, ten eerste kunnen daar veel meer vechters aan deelnemen en behouden ze nog enigszins niveau, ten tweede haal je Rico zijn sterke punt, wachten tot de 4/5e ronde en dan vol gas gaan, weg. Twee factoren die er toch wel voor zorgen dat meer mensen zich aan Rico kunnen meten. Voor Rico is het natuurlijk een stuk minder prettig en misschien zelfs oneerlijk als Glory dit doet, maar voor 90% van de andere vechters is dit wel fijn en al helemaal voor het publiek.
Ik vond Groenhart Vs. Doumbe nou niet echt spectaculair, vond Doumbe Vs. Ghajji bijvoorbeeld wel iets leuker. Maarja, Groenhart zijn val was ook niet echt bevorderend voor de wedstrijd.
[ Voor 6% gewijzigd door RazorMaron op 03-02-2021 14:18 ]
Rico kan in toernooi formaat ook pech hebben, als zijn tegenstander van formaat is.
Ben Sadik, Hari, Adegbuyi, Verhoeven. 3 rondes 😉
Het is jammer dat Hari zich vaker heeft misdragen, in de ring als sportman.
oa: Showtime gevecht tegen Hesdy, K1 Tegen Remy. Kijk zo’n partij tegen Overeem(met dikke kop) is mooi. Knockdown 1e ronde, en 2e ronde met mooie high- kick, en einde partij. Maar tegen Rico was het minder, en ik zit niet te wachten op zoveelste pot (uitmelken van). Laat hem eerst tegen Hesdy, en dan zien we wel verder.
Ben Sadik, Hari, Adegbuyi, Verhoeven. 3 rondes 😉
Het is jammer dat Hari zich vaker heeft misdragen, in de ring als sportman.
oa: Showtime gevecht tegen Hesdy, K1 Tegen Remy. Kijk zo’n partij tegen Overeem(met dikke kop) is mooi. Knockdown 1e ronde, en 2e ronde met mooie high- kick, en einde partij. Maar tegen Rico was het minder, en ik zit niet te wachten op zoveelste pot (uitmelken van). Laat hem eerst tegen Hesdy, en dan zien we wel verder.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Badr Vs. Hesdy? Ik vraag me af in hoeverre je dat goed kan promoten.Hackus schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:01: Laat hem eerst tegen Hesdy, en dan zien we wel verder.
Hesdy is echt een grap geweest sinds zijn hele grote mond vooraf en zodra de bel gaat Rico prijzen.
Badr begint daarbij ook nu geloofwaardigheid te verliezen en een partij van Hesdy winnen op punten (Hesdy is niet op de grond te krijgen, dat geef ik hem), zal zijn geloofwaardigheid nou niet zo doen stijgen.
Daarnaast hebben beide mannen een rematch gehad die Badr won, uiteindelijk NC door doping-gebruik vanuit beide partijen. Maar ook toen merkte ik dat deze rematch een stuk minder kijkers aantrok. Hesdy VS. Badr 3 is niet echt leuk commercieel gezien.
Enige manier waarop je Badr kan inzetten is simpelweg tegen Rico of tegen Benny. Te veel unfinished business om hem een nieuwe tegenstander te geven. Qua nieuwe tegenstanders denk ik dan aan een Ben Saddik en stiekem hoop ik op een Badr Vs. Remy 3.
Een Rigters Vs. Hari zal denk ik ook niet zo snel gebeuren, al lijkt me dat wel een leuke partij.
Maar nu dan, wie gaat Rico uitdagen? Rico zegt wel dat JBS zijn kans gehad heeft maar dat is niet aan hem om te beslissen. Het meest logische is nu Benny? Rond mei/juni?
Rico Vs. Benny als main event
Dan heb je eind augustus/begin september ook weer een nieuw event. Toevallig wanneer Hari naar eigen zeggen ‘in zijn beste vorm’ is. Wordt dat dan tegen JBS? Of zullen Rico of Benny zo ‘snel‘ alweer een wedstrijd willen spelen? En zal Hari dan tegen de verliezer spelen of tegen de winnaar en dus de Glory kampioen?
Glory heeft opzich heel wat opties die ze kunnen gebruiken en nu maar hopen dat ze het goed doen.
@RazorMaron Er zijn wel meer potjes minder goed te promoten, het hoeft geen hoofdact te zijn natuurlijk.
een pot wat geen titelstrijd is, zal altijd minder kijkers hebben. De kijkers van Rico v Badr, zijn vaak ook alleen voor deze partij voor de TV, en kijken verder nooit vechtsport.
Remy heeft niets gepresteerd de afgelopen jaren, en vecht al 3j niet meer.
WFL: v Manhoef in 2017 verloren, Firpo in 2014 winst (Glory), 2012 twee winstpartijen tegen Silva en weinig zeggende Belg; Verlinden
een pot wat geen titelstrijd is, zal altijd minder kijkers hebben. De kijkers van Rico v Badr, zijn vaak ook alleen voor deze partij voor de TV, en kijken verder nooit vechtsport.
Remy heeft niets gepresteerd de afgelopen jaren, en vecht al 3j niet meer.
WFL: v Manhoef in 2017 verloren, Firpo in 2014 winst (Glory), 2012 twee winstpartijen tegen Silva en weinig zeggende Belg; Verlinden
[ Voor 0% gewijzigd door Hackus op 04-02-2021 19:54 . Reden: Typo ]
nou ja goed ga er zaterdag op zondag wel voor zitten als Overeem tegen Volkov moetRazorMaron schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:17:
[...]
Daar ben ik het wel met je over eens, het zijn andere tijden dan bij de K-1 Grand Prix. Wat een grote rol speelt als het gaat om heavyweights is denk ik toch wel de aanwezigheid van UFC, waar mensen meer hun kansen willen grijpen dan bij Kickboxing.
Maar daarom moet je naar een wedstrijd format van 3 rondes, ten eerste kunnen daar veel meer vechters aan deelnemen en behouden ze nog enigszins niveau, ten tweede haal je Rico zijn sterke punt, wachten tot de 4/5e ronde en dan vol gas gaan, weg. Twee factoren die er toch wel voor zorgen dat meer mensen zich aan Rico kunnen meten. Voor Rico is het natuurlijk een stuk minder prettig en misschien zelfs oneerlijk als Glory dit doet, maar voor 90% van de andere vechters is dit wel fijn en al helemaal voor het publiek.
Ik vond Groenhart Vs. Doumbe nou niet echt spectaculair, vond Doumbe Vs. Ghajji bijvoorbeeld wel iets leuker. Maarja, Groenhart zijn val was ook niet echt bevorderend voor de wedstrijd.
Lijst van Glory zwaargewicht vechters is echt klein.RazorMaron schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:14:
Nog even een terugblik op Glory 77.
Hesdy tegen Rico, nou was ik dit keer #TeamRico. Hesdy had toch een grote bek voor de wedstrijd, groter dan die van Badr tegen Benny. Vond het ook niet chill hoe die begon bij post-fight press conference bij Collision 2. Ik snap hem ook wel, Hesdy is natuurlijk enorm gefaald de laatste jaren. Heeft 3/10 van zijn laatste wedstrijden gewonnen, waarvan maar 1 in Glory, en alle drie waren het nietszeggende kickboksers(Gregory Tony was een retirement fight). Merkte wel dat hij iets meer in vorm was dan tegen Badr, logisch, hij had in oktober nog een partij afgewerkt.
Wel petje af voor Hesdy, Tarik en Levi trouwens. Die kregen 10 dagen van te voren pas te horen dat ze gingen vechten, een schrale deel van Rico zijn voorbereiding.
Rigters Vs. Khbabez was wel de hoogtepunt van de avond voor mij. Man man man, wat was dit een wedstrijd. Ik had Levi al gezien bij Badr Vs. Benny en was toen ook fan van hem geworden, zou het nog wel eens kunnen maken. Had zelf nog nooit van Khbabez gehoord maar hij heeft me wel verbaasd, wel echt een tank, Mike Tyson is dan ook zijn inspiratie. Vind het wel twee leuke toevoegingen voor de heavyweight division.
Doumbe Vs. Groenhart was ook een leuke partij, maar helaas voor Groenhart was het feestje snel afgelopen, vooral na die vreselijke val dacht ik dat het al voorbij was. Groenhart heeft ook zijn retirement aangekondigd. Doumbe is echt geweldig, Badr Hari opkomst, Badr Hari-K1 outfit met een aangepaste KIA logo. Gewoon een eerbetoon aan een levende legende. Hij maakt er dan ook geen geheim van enorm fan te zijn van Badr en houdt ook erg van zijn 'Marokkaanse' fans. Praat zelfs een beetje Arabisch.
[YouTube: CEDRIC DOUMBE komt op met liedje van BADR HARI]
[YouTube: Cedric Doumbe Wahed zjoez tleta sir tkowed]
Ik wist al wel voordat het evenement begon dat Rico het toernooi zou winnen, al helemaal toen je zag dat Levi en Tarik elkaar aan het afmaken waren. Tarik zei ook achteraf dat hij drie maanden geleden aan zijn hand was geopereerd en dat op precies dezelfde plek de blessure optrad. Jammer, maar niks anders dan respect. Vond het ook leuk om te lezen dat Levi in zijn privé-leven een sociaal werker is en Tarik een brandweerman.
Maarja, hoe nu verder?
Rico Vs. Jamal? Niet als het aan Rico ligt zo te horen, maar die wedstrijd zal er ongetwijfeld aankomen.
Rico Vs. Benny? Benny heeft wel gewoon zijn kans verdiend als #1 contender voor de title, maar het zal gewoon niet verkopen.
Rico Vs. Badr? Ik denk dat stiekem deze wedstrijd als eerst eraan zal komen. Badr heeft bij Humberto gezeten en zei dat hij eind augustus/begin september in zijn beste vorm zou zijn. Dat hint al naar iets, waar hij verder niks over wilde zeggen.
Het zou opzich wel logisch zijn, Rico Vs. Badr verkoopt gewoon velen malen beter dan Rico Vs. Benny, al helemaal als er nog zo'n drempel als 'FITE' tussenkomt.
Als ik voor Glory zou beredeneren, (dus wat het meeste geld zou opleveren), zou ik het als volgt aanpakken:
Rico Vs. Badr -> Hopende dat Badr kampioen wordt.
Badr Vs. Benny -> Bad blood en Benny krijgt zijn title shot.
Rico Vs. Jamal -> Normaal gevecht, bad blood, niet voor de titel.
De winnaar van Badr Vs. Benny vervolgens tegen Jamal, aangezien deze nog een title shot tegoed heeft.
Jamal Vs. Badr staat ook al een tijdje op de planning en heeft veel Star Power. Benny Vs. Jamal heeft ook iets van Bad Blood door dat toernooi waarbij Jamal Benny KO sloeg met een gebroken hand.
Verder zou ik het erg leuk vinden als er weer een toernooi georganiseerd wordt lijkende op de K1 - World Grand Prix met de volgende zwaargewichten:
- Errol Zimmerman gestopts
- Ismael Lazaar geschorst
- Junior Tafa lang niet gevochten
- Tarik Khbabez
- Hesdy Gerges
- Jahfarr Wilnis
- Remy Bonjasky
- Arkadiusz Wrzosek
- Antonio Plazibat
- D'Angelo Marshall
- Nordin Mahieddine
- Badr Hari
- Levi Rigters
- Benjamin Adegbuyi
- Jamal Ben Saddik blessure
- Rico Verhoeven
Ach ja, dromen mag.
Verder is het nog wel zo dat ik Rico Vs. Remy wil zien, beide partijen willen dat ook maar Remy wilt meer geld zien vanuit Glory.
Dat roepen ik al jaren hier op het forum. Of iedereen 3 rondes of iedereen 5 rondes. Drie rondes zorgt voor meer actie.RazorMaron schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:33:
[...]
Aah zo, dat verklaart dus een hoop.
[...]
Hier ben ik het eigenlijk niet met je over eens, het laatste gevecht tussen Hari en Verhoeven is denk ik met verre afstand het meest uitdagende gevecht voor Verhoeven geweest in hele lange tijd, veel uitdagender dan zijn laatste gevecht met Ben Saddik. Durf misschien nog te stellen dat Collision 1 uitdagender was.
Tafa kan prima weer vechten.polli_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:09:
[...]
Lijst van Glory zwaargewicht vechters is echt klein.
Waarom heb je Gerges doorgestreept?
Lazaar komt dit jaar terug van een schorsing.
Zimmerman heeft in december nog een wedstrijd gedraaid.
Remy wilt vechten maar moet er goede smak geld op tafel komen.
Ben Saddik is er denk in de zomer weer klaar voor.
Voeg daarbij Guto Inocente nog aan toe.
Ook nog een leuke, Peter Aerts. Is volgens mij ook nog redelijk in shape en gaf een jaartje terug aan in 1 maand de ring in te kunnen met een goede zak geld. Leuk voor een eenmalig wedstrijdje.
Het is niet zo dat dat toernooi nu nu moet komen, maar kan prima over een tijdje.
[ Voor 10% gewijzigd door RazorMaron op 04-02-2021 21:37 ]
Lijkt mee eerder dat Glory failliet gaat.RazorMaron schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:36:
[...]
Tafa kan prima weer vechten. Tafa is zeker een prima toevoeging. Heeft wedstrijd ritme nodig
Waarom heb je Gerges doorgestreept? Vecht voornamelijk voor een andere organisatie.
Lazaar komt dit jaar terug van een schorsing. Gaat waarschijnlijk terug naar Enfusion.
Zimmerman heeft in december nog een wedstrijd gedraaid. Zimmerman is te oud en komt niet meer terug bij glory.
Remy wilt vechten maar moet er goede smak geld op tafel komen. Remy is maar liefst 45 jaar oud. Heeft niks te zoeken bij tegen Rico, Badr, Jamal etc.
Ben Saddik is er denk in de zomer weer klaar voor. Denk het niet, heeft een rug operatie achter de rug. Jamal kan ongeveer een jaar niet vechten. Dan heeft hij al bijna drie jaar niet gevochten.
Voeg daarbij Guto Inocente nog aan toe.Guto is zeker een goede vechter.
Ook nog een leuke, Peter Aerts. Is volgens mij ook nog redelijk in shape en gaf een jaartje terug aan in 1 maand de ring in te kunnen met een goede zak geld. Leuk voor een eenmalig wedstrijdje.
Het is niet zo dat dat toernooi nu nu moet komen, maar kan prima over een tijdje.
@polli_ Oh jee, ik dacht dat Remy rond de leeftijd van Badr was, maar die is dus nog een stuk ouder.
Een jaar voor JBS, ja dan is het echt klaar. Dan gaan ze denk ik alles alsnog op Badr gooien, dus in zo'n slechte onderhandelingspositie verkeert hij niet.
Op naar Badr Vs. Rico dus dit jaar.
Een jaar voor JBS, ja dan is het echt klaar. Dan gaan ze denk ik alles alsnog op Badr gooien, dus in zo'n slechte onderhandelingspositie verkeert hij niet.
Vannacht Overeem.
Wat gun je die man nog een titleshot
Go Reem !
Go Reem !
Jammerlijk mislukt voor Overeem, geen match voor de Rus.
Als je die man nog een gigantisch pakkie gunt... Die gaat het nooit meer halen tegen toppers als Miocic en Ngannou (vorige keer vloog zijn kop er bijna van af). Volkov een van de weinig HW beloftes voor komende tijd in UFC.Diagonaal schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:53:
Vannacht Overeem.
Go Reem !
Peter Aerts is nog ouder (50), die kan van alles willen, maar is afgetakeld al aantal jaar.RazorMaron schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 06:01:
@polli_ Oh jee, ik dacht dat Remy rond de leeftijd van Badr was, maar die is dus nog een stuk ouder.
Lol, die kan beter kijken bij GloryDiagonaal schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:53:
Vannacht Overeem.
Go Reem !
Onverstaanbaar. Die moet wel een soort van beschadiging hebben.Hackus schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:14:
[...]
Peter Aerts is nog ouder (50), die kan van alles willen, maar is afgetakeld al aantal jaar.
[...]
Overeem had totaal geen kans zeg
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Iedereen die in de vechtsport zit(kickboks, MMA, boksen) krijgt hersenbeschadiging, buiten de vele andere lichamelijke blessures. Misschien is het niet te merken, maar die schade is wel aanwezig. Muhammad Ali is daar een perfect voorbeeld van als de schade een bepaalde grens aantikt.PLAE schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:22:
[...]
Onverstaanbaar. Die moet wel een soort van beschadiging hebben.
Ik zie zelf ook bij Aerts dat het minder is.
Badr heeft ook zo'n trekje waarbij die soms tijdens het praten een mondhoek(volgens mij de rechter) omhoog schiet.
Gokhan Saki (UFC) ziet een rematch met Rico Verhoeven wel zitten heb ik gelezen. Wat vinden jullie daarvan?
Verder is er een Marokkaanse kickbokser uit Marokko (Hicham El Mellouli?) die Rico ook wilt uitdagen, maar heb eerlijk gezegd nooit van deze jongen gehoord.
Verder is er een Marokkaanse kickbokser uit Marokko (Hicham El Mellouli?) die Rico ook wilt uitdagen, maar heb eerlijk gezegd nooit van deze jongen gehoord.
Nu weer echte vechtsport ipv Glory 
Usman - Burns, moeite waard om even terug te kijken.
Usman - Burns, moeite waard om even terug te kijken.
[ Voor 26% gewijzigd door m0nk op 14-02-2021 10:33 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Saki staat niet meer onder contract van UFC, en zal wel iets moeten....RazorMaron schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 05:54:
Gokhan Saki (UFC) ziet een rematch met Rico Verhoeven wel zitten heb ik gelezen. Wat vinden jullie daarvan?
https://www.vechtsportinf...nadeloos-op-straat-gezet/
Overeem weg bij de UFC jammer maar was wel te verwachten dat dat ging gebeuren

[ Voor 6% gewijzigd door bie100 op 04-03-2021 08:41 ]
Weet iemand of Overeem nog gevechten 'over' had in een contract? Meestal sluiten ze gewoon een deal voor een x aantal gevechten. Voor hetzelfde geld is dat niet het geval en wenst UFC gewoon geen gebruik meer te maken van zijn diensten, wat wel logisch is op zich. Maar dat is wat anders dan 'genadeloos op straat gezet' te worden of te worden 'ontslagen'....
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
1 of 2 partijen had die nog te gaan volgens mijnLuNaTiC schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:44:
Weet iemand of Overeem nog gevechten 'over' had in een contract? Meestal sluiten ze gewoon een deal voor een x aantal gevechten. Voor hetzelfde geld is dat niet het geval en wenst UFC gewoon geen gebruik meer te maken van zijn diensten, wat wel logisch is op zich. Maar dat is wat anders dan 'genadeloos op straat gezet' te worden of te worden 'ontslagen'....
Comeback bij Glory voor Overeem, hij en Saki kunnen misschien wel een (tijdelijke) impuls geven aan het heavyweight roster?bie100 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:40:
In ieder geval meer uitdaging voor Rico dan huidige vechters.RazorMaron schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:21:
[...]
Comeback bij Glory voor Overeem, hij en Saki kunnen misschien wel een (tijdelijke) impuls geven aan het heavyweight roster?
Float like a butterfly, sting like a bee.
kan!! denk zelf dat Bellator hem wel wat aanbiedRazorMaron schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:21:
[...]
Comeback bij Glory voor Overeem, hij en Saki kunnen misschien wel een (tijdelijke) impuls geven aan het heavyweight roster?
Jammer, maar die zag je aankomen.bie100 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:40:
Verder heb ik echt een enorme hekel aan vechtsportinfo door hun clickbait titels.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
ja ik ookPaxlie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:31:
[...]
Verder heb ik echt een enorme hekel aan vechtsportinfo door hun clickbait titels.
UFC parts ways with former champion Junior Dos Santos, perennial contender Alistair Overeem
Hier wat genuanceerder dan genadeloos
Hier wat genuanceerder dan genadeloos
Kijk echt uit naar de UFC card van vannacht. Jammer dat in NL hier niet heel veel naar gekeken wordt, maar naar Glory laatst wel. Hetzelfde alsof iedereen naar de Jupiler League (Keuken Kampioen Divisie) kijkt i.p.v. de Champions League
Glory en UFC zijn twee verschillende organisaties, die kan je niet vergelijken. Daarnaast vond Glory plaats in Nederland en had het vechters van Nederlandse bodem(Badr Hari etc).Diagonaal schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:42:
Kijk echt uit naar de UFC card van vannacht. Jammer dat in NL hier niet heel veel naar gekeken wordt, maar naar Glory laatst wel. Hetzelfde alsof iedereen naar de Jupiler League (Keuken Kampioen Divisie) kijkt i.p.v. de Champions League
Verder is kickboksen natuurlijk een stuk bekender in Nederland dan MMA.
Tja misschien ook omdat UFC 9/10 midden in de nacht isDiagonaal schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:42:
Float like a butterfly, sting like a bee.
UFC is een andere sport dan kickboksen. het is niet zo dat er twee leagues zijn in kickboksen, en dat Glory daar de 2e league van is. De UFC startte in 1993 als een toernooi om 's werelds beste vechtsporter te vinden, ongeacht in welke stijl.(Ultimate Fighting Championship)Diagonaal schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:42:
Jamal Ben Saddik zijn side hustle gaat niet helemaal zoals gepland..
Ik vind het in dit soort gevallen altijd grappig dat de achternaam wordt afgekort, terwijl het verschrikkelijk eenvoudig is om te achterhalen wat dit is aan de hand van de informatie in het artikel. Waarom dan nog die moeite nemen vraag ik me dan af, ook al is het gebruikelijk. Beetje alsof ze zouden zeggen Mark R. de huidige minister-president van Nederland.
https://www.parool.nl/spo...ak-cryptodienst~b0eaa9e9/
Ik vind het in dit soort gevallen altijd grappig dat de achternaam wordt afgekort, terwijl het verschrikkelijk eenvoudig is om te achterhalen wat dit is aan de hand van de informatie in het artikel. Waarom dan nog die moeite nemen vraag ik me dan af, ook al is het gebruikelijk. Beetje alsof ze zouden zeggen Mark R. de huidige minister-president van Nederland.
https://www.parool.nl/spo...ak-cryptodienst~b0eaa9e9/
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik verwacht dat hij gewoon 'vrijgesproken' gaat worden. Niks strafbaars met het verkopen van bepaalde legale handelswaren mits je een KvK etc hebt. Dat hij hierbij misschien bijdraagt aan iets crimineels is niet zijn probleem. Garages die motorscooters(Piaggio Skipper/Gilera Runner) verkopen weten ook dondersgoed dat de helft van de voertuigen voor verkeerde bedoelingen worden gebruikt.Malfunctions schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:12:
Jamal Ben Saddik zijn side hustle gaat niet helemaal zoals gepland..
Die vergelijking is wat aan de onzinnige kant. Er zit natuurlijk wel enig verschil tussen het verkopen van motorvoertuigen en cryptotelefoons. Dat laatste dient namelijk -hoewel niet illegaal- nauwelijks een legitiem doel. En is wellicht vanuit moreel oogpunt verwerpelijk, maar idd niet strafbaar. Maar volkomen onschuldig is het ook niet.RazorMaron schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:43:
[...]
Ik verwacht dat hij gewoon 'vrijgesproken' gaat worden. Niks strafbaars met het verkopen van bepaalde legale handelswaren mits je een KvK etc hebt. Dat hij hierbij misschien bijdraagt aan iets crimineels is niet zijn probleem. Garages die motorscooters(Piaggio Skipper/Gilera Runner) verkopen weten ook dondersgoed dat de helft van de voertuigen voor verkeerde bedoelingen worden gebruikt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik zie bar weinig van dergelijke modellen voor legale doeleinden gebruikt worden, als ze überhaupt al legaal zijn en niet gestolen vanuit Duitsland oid.Malfunctions schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:31:
[...]
Die vergelijking is wat aan de onzinnige kant. Er zit natuurlijk wel enig verschil tussen het verkopen van motorvoertuigen en cryptotelefoons. Dat laatste dient namelijk -hoewel niet illegaal- nauwelijks een legitiem doel. En is wellicht vanuit moreel oogpunt verwerpelijk, maar idd niet strafbaar. Maar volkomen onschuldig is het ook niet.
Ach ja, als de wet het toelaat vind ik niet dat we mensen erop kunnen afrekenen oid. Let a man make his p. Als hier wat mis mee is kunnen we net zo goed van (erg sterke) encryptie afstappen.
Weer terug on topic, het is akelig stil tussen Glory en Overeem. Toch geen comeback?
[ Voor 9% gewijzigd door RazorMaron op 11-03-2021 14:37 ]
UFC Heavyweight fight vannacht
Damn, moeite waard om even terug te kijken
Zeg dat, pfohhh.m0nk schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:09:
UFC Heavyweight fight vannachtDamn, moeite waard om even terug te kijken
Vond trouwens Woodley - Luque en O'Malley - Almeida ook zeker de moeite waard.
Hele event is eenvoudig hier terug te kijken: https://kijk.nl/programma...video/ufc-260/4YKvUXZMxjl
Hahahaha Jon Jones is bang voor Francis Ngannou. Hij stelt steeds onredelijke eisen en wil nu pas vechten voor 50 miljoen..
[ Voor 44% gewijzigd door New Yorker op 06-04-2021 10:42 ]
Weg
Denk dat er nauwelijks vechters zijn die "bang" zijn daar aan de top. Als je ziet welk geld McGregor kon vangen is het toch niet gek dat Jones ook zijn huid duur probeert te verkopen? Beetje hypen, teasen en hij kan een stuk meer vangen.New Yorker schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:38:
Hahahaha Jon Jones is bang voor Francis Ngannou. Hij stelt steeds onredelijke eisen en wil nu pas vechten voor 50 miljoen..
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ergste dat je kan gebeuren is dat je KO gaat. En als je richting de 50mln gaat verzacht dat de pijn wel.Twee Dee schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:59:
[...]
Denk dat er nauwelijks vechters zijn die "bang" zijn daar aan de top. Als je ziet welk geld McGregor kon vangen is het toch niet gek dat Jones ook zijn huid duur probeert te verkopen? Beetje hypen, teasen en hij kan een stuk meer vangen.
Waarom zou hij bang zijn? Die man heeft alles gewonnen in zijn leven en alleen verloren als hij gepakt wordt met doping of een diskwalificatie omdat hij de verkeerde ellebogen gebruikte. Je gelooft teveel in de spelletjes van Dana WhiteNew Yorker schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:38:
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Heb de prelims gekeken van de UFC van deze nacht en als casual kijker heb ik het zelden zo leuk gehad. Lekker publiek ook erbij (als tv kijker). Ik ga denk ik maar de hele pay per view maar kijken. Lekker dat we het gewoon op de Nederlandse TV kunnen kijken nu zonder extra kosten.
[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 25-04-2021 04:24 ]
Man, weer top UFC. Publiek erbij. Die blessure was een beetje jammer wel. Zhang vs Rose en Usman vs Masvidal wel de moeite waard om te kijken.
Masvidal vroeg er om zo ko geslagen te worden.
Niemand Conor vs. Dustin gekeken?
Ben benieuwd of Conor überhaupt nog op niveau terug kan keren
Nasty blessure en zal altijd een zwakke plek blijven. Dustin had sowieso al de overhand imo, maar had het gevecht graag nog verder zien gaan in plaats van dit einde..
Ben benieuwd of Conor überhaupt nog op niveau terug kan keren

Dustin had in het 2e deel de bovenhand, het eerste deel van de 1e ronde was Conor.Joster schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:33:
Ben benieuwd of Conor überhaupt nog op niveau terug kan kerenNasty blessure en zal altijd een zwakke plek blijven. Dustin had sowieso al de overhand imo, maar had het gevecht graag nog verder zien gaan in plaats van dit einde..
Ik verwacht dat Conor niet meer verder gaat, zo'n blessure is en blijft inderdaad een zwakke plek.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het blijft een dom figuur die McGregor.
Blijven trash talken terwijl je verloren op de grond zit.
Blijven trash talken terwijl je verloren op de grond zit.
Niet gewenst einde in het main event, maar heb gelukkig ook kunnen geniet van de rest van de card. De partij van sugar Shaun was voor mij de leukste om te zien.
Dat geblaat van Conor is leuk als ie wint, maar wat @internaut al zegt, je zet jezelf weg als een dombo als je zo gaat lullen na een (2e) verlies...
Dat geblaat van Conor is leuk als ie wint, maar wat @internaut al zegt, je zet jezelf weg als een dombo als je zo gaat lullen na een (2e) verlies...
Ben je niet klaar met dat figuur ? Rare praat over iemand in een kist wegdragen etc.Joster schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:33:
Ben benieuwd of Conor überhaupt nog op niveau terug kan kerenNasty blessure en zal altijd een zwakke plek blijven. Dustin had sowieso al de overhand imo, maar had het gevecht graag nog verder zien gaan in plaats van dit einde..
Dana White wil nog een re-match, en zegt dat het gevecht nog niet klaar was....
Heb maar ff overgeslagen vanochtend, alleen O'Malley terug gekeken. Hou er niet echt van dat soort blessures te zien.. 
Wat betreft Conor, ja is een blaaskaak, maar hoort er wel een beetje bij rond zijn persoon. Neem het allemaal met een korrel zout.. Hopelijk komt die rematch er..
Wat betreft Conor, ja is een blaaskaak, maar hoort er wel een beetje bij rond zijn persoon. Neem het allemaal met een korrel zout.. Hopelijk komt die rematch er..
Ben nu aan het terug kijken. Keek het 2/3/4 jaar terug echt elk event toen het ook nog in Rotterdam kwam enzo. Heerlijke sport, geen idee eigenlijk waarom ik het niet meer altijd kijk..Joster schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:33:
De eerste match was wel beetje oef. Als je zo lang door kan gaan en kan ontvangen laat die laatste 30 seconden dan ook.. Kan daar niet bij laat hem ko gaan..
Conor voelt wel echt klaar.. Moet bekennen dat ik hem dus weer op zette door deze naam. En dan kijk je alle andere mooie matches op de kaart. Maar zelfs voor zijn blessure had Pointier voor mijn gevoel hem echt in zijn zak. Een loss hier was einde UFC carrière.. Nu kan die, als de blessure het toe laat, het nog 1x proberen maar ik verwacht echt niet dat die winnen gaat tenzij die er echt 100 procent in gaat (he won’t). Beetje wat toen met Rousey gebeurde.. Tegenstander ruikt bloed ze weten dat het en goed betaald en het ‘relatief’ simpel te winnen is.. Heel lastig voor Conor terug te komen als je dan alleen je trash talk ding hebt.. Wat ook maar mwe eruit ziet als je op de grond zit natuurlijk.
Moest wel lachen dat Conor zei dat Pointier op een stretcher eraf zou gaan. Karma is echt wel een dingetje
Conor is het sinds dat gevecht met Khabib wel echt kwijt zeg.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Mensen hier die ook aan grappling/BJJ doen? Kan kracht namelijk ook zeker bij helpen als je weet wat je doet en je jezelf niet overschat enkel omdat je heel sterk bent
De wat?wauturr schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 01:39:
Mensen hier die ook aan grappling/BJJ doen? Kan kracht namelijk ook zeker bij helpen als je weet wat je doet en je jezelf niet overschat enkel omdat je heel sterk bent
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Met nadruk op jezelf niet overschatten omdat je sterk bent 
(En zo vind je nog tientallen van dit soort confrontaties
)
Als er een sport is waarbij skill > kracht geldt
(En zo vind je nog tientallen van dit soort confrontaties
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Tja, ik doe MMA bij Loeks Gym. Iets heftiger.
Judo heb ik tot m’n 14e gedaan.
Judo heb ik tot m’n 14e gedaan.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Tsja, heftiger. Natuurlijk mag je ook staande technieken bij MMA. Maar grondvechten (en daarmee BJJ is natuurlijk een zeer belangrijk onderdeel) van/in MMA.
Het is leuk dat aangeleerde Judo technieken altijd in je leven blijven. Als ik bijvoorbeeld van mijn fiets zou vallen, dan val ik geheel automatisch op een goede manier, rol ik door en sta ik op.
Ik ben toevallig laatst van m'n ebike gepleurd, en rolde vanuit m'n judo ervaring zo door tot ik weer stond. Heb denk ik 20 jaar geleden voor het laatst aan judo gedaan.Barry|IA schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:15:
Het is leuk dat aangeleerde Judo technieken altijd in je leven blijven. Als ik bijvoorbeeld van mijn fiets zou vallen, dan val ik geheel automatisch op een goede manier, rol ik door en sta ik op.
Ook zeker niet onderschatten. De zwaargewichten zitten allemaal aan de roids en zien er ook zo uitLuNaTiC schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:37:
Met nadruk op jezelf niet overschatten omdat je sterk bent
[Video: BJJ Black Belt Vs Bodybuilder Challenge In Dublin, Ireland]
(En zo vind je nog tientallen van dit soort confrontaties)
Ik heb even wat reacties verplaatst uit het krachtsport topic naar het vechtsporttopic
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Maar waarom? Een serieuze vraag, want een gesprek loopt toch zoals ‘ie loopt? Het was nou niet bepaald geheel offtopic en/of een lang gesprek over iets totaal anders.Outerspace schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:25:
Ik heb even wat reacties verplaatst uit het krachtsport topic naar het vechtsporttopic
Omdat ik het hier beter vind passenBarry|IA schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:36:
[...]
Maar waarom? Een serieuze vraag, want een gesprek loopt toch zoals ‘ie loopt? Het was nou niet bepaald geheel offtopic en/of een lang gesprek over iets totaal anders.
En dan ga je naar je bookmark in het Krachtsport topic en beland je hier, eigenlijk wel heel raar.

Heb ook vanaf mijn 5/6e judo gedaan tot jaar of 12. Er werd veel teveel druk op mij gezet om te presteren, en was het niet leuk meer om te doen. Tijdje Ji-Do Kwan gedaan, maar door meer Krachtraining ben ik dan niet echt meer verder gegaan.Doe al jaren 2x in de week kick en bokstraining om buitenom KT in shape te blijven
Ik moet eerlijk zeggen dat dit een hele andere Badr is dan dat we gewend zijn. 0 trash talk en een stuk kalmer. Zou zijn laatste partij de doorslag hebben gegeven om echt eens goed naar zichzelf te kijken?
Ben verder benieuwd wat Glory wilt doen nu ze Overeem hebben, je hebt Adegbuyi die een title shot tegoed heeft en Ben Saddik ook in enige mate.
Overeem zetten ze gelijk tegen rico verhoeven voor de titelRazorMaron schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:54:
Ben verder benieuwd wat Glory wilt doen nu ze Overeem hebben, je hebt Adegbuyi die een title shot tegoed heeft en Ben Saddik ook in enige mate.
en als als badr zijn partij wint hebben ze gelijk weer een top partij erbij
Die vent doet alles voor de centen, als dat inhoudt dat hij even normaal moet doen, doet hij datRazorMaron schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:54:
[Video: Badr Hari over breuk ex-trainer Mike Passenier: “Hij liet 't afweten” | Spike Sports Report: GLORY78]
Ik moet eerlijk zeggen dat dit een hele andere Badr is dan dat we gewend zijn. 0 trash talk en een stuk kalmer. Zou zijn laatste partij de doorslag hebben gegeven om echt eens goed naar zichzelf te kijken?
Exact, dat was ook niet de schuld van Mike natuurlijk.418O2 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:00:
[...]
Die vent doet alles voor de centen, als dat inhoudt dat hij even normaal moet doen, doet hij dat
Zou kunnen kloppen, al denk ik juist dat een ‘bad guy’ altijd goed is om erbij te hebben en zo zou Glory er ook wel over denken. McGregor zou ook veel minder publiek aantrekken als hij zich kalm zou gedragen.418O2 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:00:
[...]
Die vent doet alles voor de centen, als dat inhoudt dat hij even normaal moet doen, doet hij dat
In het interview geeft hij ook aan dat hij het niet meer zou doen voor geld, dat heeft hij naar eigen zeggen al genoeg, hij wilt de kampioenschap. In hoeverre men dit gelooft is per persoon verschillend. Genoeg atleten die geld te veel hebben maar om sportieve redenen door blijven gaan.
Er zijn ook mensen (fans) die juist niet kijken, ook kijk ik niet voor Mc Gregor. dit soort heb ik zat van.RazorMaron schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:21:
[...]
Zou kunnen kloppen, al denk ik juist dat een ‘bad guy’ altijd goed is om erbij te hebben en zo zou Glory er ook wel over denken. McGregor zou ook veel minder publiek aantrekken als hij zich kalm zou gedragen.
In het interview geeft hij ook aan dat hij het niet meer zou doen voor geld, dat heeft hij naar eigen zeggen al genoeg, hij wilt de kampioenschap. In hoeverre men dit gelooft is per persoon verschillend. Genoeg atleten die geld te veel hebben maar om sportieve redenen door blijven gaan.
Vaak zijn dat ook geen vechtsportliefhebbers, maar tijdelijke kijkers. Zoals je nu ziet bij Max in F1.
Heeft hier iemand toevallig ervaring met double end bags / balls? Als ik zoek op fora kom ik voornamelijk uit op Amerikaanse merken zoals Cleto Reyes, Ringside en Title.
Qua Europese merken kom ik niet verder dan Rumble, super pro, venom, Adidas maar volgens mij komen die allemaal uit dezelfde fabriek. Iemand ervaring hiermee? Zijn ze qua kwaliteit OK?
Qua Europese merken kom ik niet verder dan Rumble, super pro, venom, Adidas maar volgens mij komen die allemaal uit dezelfde fabriek. Iemand ervaring hiermee? Zijn ze qua kwaliteit OK?
Overeem tegen Verhoeven op 23 oktober kan niet wachten jammer dat Overeem niet meer in zijn prime is maar goed
@banaliteit venom is wel goed
Verhoeven moet op zijn kin focussen en dan is het snel klaar.
Weg
Waarom lees je groot nieuws niet in dit topic?
https://www.nhnieuws.nl/n...te-lion-fight-wereldtitel
Anoniem: 36835
Hoewel Overeem enorm veel ervaring heeft, ook mede door UFC, gaat hij natuurlijk gewoon verliezen. Overigens, wat een armoede bij Glory als een nieuwkomer direct voor de wereldtitel mag gaan.bie100 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:23:
Overeem tegen Verhoeven op 23 oktober kan niet wachten jammer dat Overeem niet meer in zijn prime is maar goed
Omdat het geen _groot_ mainstream nieuws isArjantje72 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 05:37:
Ik had het wel wat eerlijker gevonden als Adegbuyi tegen Rico vocht, of zelfs Jamal tegen Rico. Hell, ik had het Rigters of Khbabez eerder gegund. Overeem moet zich eerst maar eens even bewijzen om voor de titel te mogen, net zoals dat Badr dat nu moet doen.
Ik root voor Rico hier, al is Overeem (in shape) denk ik een stukje lastiger om neer te halen dan dat Rico dat is.
Ik root voor Rico hier, al is Overeem (in shape) denk ik een stukje lastiger om neer te halen dan dat Rico dat is.
tegen wie had je Verhoeven willen zien dan? badr heeft al een partij en saddik zit nog in de lik dacht ikAnoniem: 36835 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:08:
[...]
Hoewel Overeem enorm veel ervaring heeft, ook mede door UFC, gaat hij natuurlijk gewoon verliezen. Overigens, wat een armoede bij Glory als een nieuwkomer direct voor de wereldtitel mag gaan.
ik vind het niet vreemd dat die voor de titel gaat Overeem is toch een grote naam maar goed we gaan het zien het is lekker dichtbij
Anoniem: 36835
Dat bedoel ik, armoede bij Glorybie100 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:19:
[...]
tegen wie had je Verhoeven willen zien dan? badr heeft al een partij en saddik zit nog in de lik dacht ik
klopt daarom is die Verhoeven al 8 jaar alleenheerserAnoniem: 36835 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:29:
[...]
Dat bedoel ik, armoede bij GloryVooral in de heavyweight divisie.
had Verhoeven wel graag bij de UFC gezien of one championship maar goed zo dom is die ook weer niet hij heeft nou een status voor wat het waard is dan
Omdat de meesten hier alleen kijken voor Rico v Hari eo enkel een van de 2, net als F1 waar het vol zit met Max fans, die voorheen nooit en verder ook geen autosport volgen ?Arjantje72 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 05:37:
Wel, ze moeten een zgn kraker hebben om kijkers te trekken, maar echt eerlijk is het niet.
Niemand praat ook over Hari v Wrzosek Glory 78 in Rotterdam
^^ nouja dat dus, wel knap van Jorina trouwens:
in die gewichtsklasse is dat enorm. Maar ze heeft schijt, ze is een klasse beter dan iedereen in die gewichtsklasse.
Maar liefst 7 kg zwaarder (!)I made weight ( off course because I'm a professional)
63.2 kg on the scale today FireFire
My opponent was way to heavy 70.5kg after the second time sauna!!!! Unbelievable!!!!
We made a deal and we're going to fight tomorrow. Very excited !!!!!! Here we gooooo
in die gewichtsklasse is dat enorm. Maar ze heeft schijt, ze is een klasse beter dan iedereen in die gewichtsklasse.
Dat zegt misschien ook wel genoeg in relatie tot de aandacht die het krijgt...LuNaTiC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:52:
[...]
Maar liefst 7 kg zwaarder (!)
Nee het is geen ...voetbal he?Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:08:
[...]
Hoewel Overeem enorm veel ervaring heeft, ook mede door UFC, gaat hij natuurlijk gewoon verliezen. Overigens, wat een armoede bij Glory als een nieuwkomer direct voor de wereldtitel mag gaan.
[...]
Omdat het geen _groot_ mainstream nieuws is
heeft cyborg ook verslagen ze is gewoon een topper maar zo als gezegd niet mainstream dus vrij onbekendLuNaTiC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:52:
[...]
Maar liefst 7 kg zwaarder (!)
Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.