My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Helaas nog steeds niet op normale tv, maar alleen via pay per view?bie100 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:23:
Overeem tegen Verhoeven op 23 oktober kan niet wachten jammer dat Overeem niet meer in zijn prime is maar goed
@banaliteit venom is wel goed
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
*als zij met 7kg minder alsnog makkelijk wint dan is er weinig tegenstand
ja klopt werd nog wel eens op Veronica uitgezonden maar die samenwerking is in 2020 gestoptMars18 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:24:
[...]
Helaas nog steeds niet op normale tv, maar alleen via pay per view?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tot zo ver het normaal doen. Uit het niets die tegenstander duwen, wat sneu weer.418O2 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:00:
[...]
Die vent doet alles voor de centen, als dat inhoudt dat hij even normaal moet doen, doet hij dat

Echt zin in glory 78 en 23 oktober glory collision 3!! Baal er wel van dat het de laatste tijd alleen nog maar Pay Per View is. Zo'n linkje kost gewoon 20 euro pff! Kijk altijd samen met m'n vrouw, die vind 't misschien wel nog leuker
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Kun je de €20,- samen delenOekol schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:27:
[...]
Tot zo ver het normaal doen. Uit het niets die tegenstander duwen, wat sneu weer.
Echt zin in glory 78 en 23 oktober glory collision 3!! Baal er wel van dat het de laatste tijd alleen nog maar Pay Per View is. Zo'n linkje kost gewoon 20 euro pff! Kijk altijd samen met m'n vrouw, die vind 't misschien wel nog leuker
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Jep. Ga je ook kijken?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Anoniem: 36835
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Lekker sportief weer hoor. Hoop dat Wrzosek hem morgen even paar goeie tikken op z'n neus kan geven.Mars18 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:17:
Showdown van Badr al gezien?
Wow
https://www.ad.nl/vechtsp...g-bij-staredown~a705e881/
Met wegen was er nog niks, gaven ze elkaar een hug alsof ze grote vrienden zijn. Gewoon intimidatie truc van Hari.Mars18 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:17:
Showdown van Badr al gezien?
Wow
https://www.ad.nl/vechtsp...g-bij-staredown~a705e881/
@Oekol yup
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Edit. Iets aangepast na het zien van de topic warning. Hopelijk is bovenstaande nog acceptabel.
[ Voor 24% gewijzigd door Cass Casey op 04-09-2021 18:20 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik neem aan dat de warning gaat over illegale streams, want de topic OP geeft het over discussieren over o.a. legale streams: "Het liefst zou ik een beetje discussiëren over de verschillende disciplines, (aankomende) gevechten, legale live streams maar uiteraard ook over je eigen ervaringen!"
Mocht ik de warning verkeerd geinterpreteerd hebben, dan kan je deze post verwijderen. Graag dan wel de warning verduidelijken en de OP aanpassen.)
Vanavond is komt Glory 78, welke begint met de Superfight series, welke legal gratis zijn, en daarna de hoofdgevechten met o.a. Badr vs. Wrzosek. Een online ticket voor de hoofdgevechten kost 20 euro.
Online tickets zijn te koop op https://www.welcome.gloryfightfightfight.com/nl-nl
De Superfight series (prelims) zijn legal gratis:
[ Voor 201% gewijzigd door Cyb op 04-09-2021 20:04 ]
2 tientjes om Badr naar de grond te zien gaan: worth it denk ik?PacinoAllstars schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:15:
Toch maar even 2 tientjes neergelegd. Moet zeggen dat de glory webapp wel verbetert is t.o.v. de vorige keer. Vermakelijke partijen tot nu toe ben benieuwd naar badr, verwacht weer een blessure lmao.
Ik vond het een interessante wedstrijd.dr.lowtune schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:18:
[...]
2 tientjes om Badr naar de grond te zien gaan: worth it denk ik?
Btw, de topic warning zou eigenlijk moeten gaan om dit soort berichten, waar mensen voor anderen proberen te bepalen of ze het het geld waard zouden moeten vinden.
Ja was het zeker waard. Rigters deed het trouwens ook leuk.dr.lowtune schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:18:
[...]
Echt een bak was het. Zet glory om de legende badr in leven te houden tegen een nobody uit polen die 8te staat. Badr domineert, pool gaat 2x down en 1e ronde 10 - 7 voor badr en dan 1 trap en badr is ko, prachtige avond.
Ik vond de potjes er voor ook prima te pruimen hoor!dr.lowtune schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:18:
[...]
En ja, Badr had kunnen en moeten winnen maar wat prachtig zoals ie neer ging.
I am the great Cornholio!
Pensioen? Grote kans dat dat eraankomt. Maar voor Glory misschien toch nog financieel aantrekkelijk om hem binnen de boot te houden voor Star Power. Ondanks dat hij al een lange tijd droog staat zal hij voor meer inkomsten zorgen dan wie dan ook.
Genoeg mensen die al een lange tijd wachten op een Title shot(JBS, Adegbuyi), maar simpelweg voorbij worden gelopen door een matig presterende Overeem die opeens voor de title mag vechten. Zul je zien dat Gokhan Saki daarna mag. It’s all about the $$.
Zou er ook niet raar van opkijken als Glory opeens weer met een rare tournament komt waarbij de winnaar tegen Rico mag.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Uit het AD:RazorMaron schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:43:
Eigenlijk wel typisch. Je verwacht dat hij wint, maar toch verpest hij het. Eerst Verhoeven, toen Adegbuyi, nu Wrsozek. Hij was aan het winnen, de ene keer duidelijker dan de ander, maar toch geeft hij het elke keer uit handen.
Pensioen? Grote kans dat dat eraankomt. Maar voor Glory misschien toch nog financieel aantrekkelijk om hem binnen de boot te houden voor Star Power. Ondanks dat hij al een lange tijd droog staat zal hij voor meer inkomsten zorgen dan wie dan ook.
Genoeg mensen die al een lange tijd wachten op een Title shot(JBS, Adegbuyi), maar simpelweg voorbij worden gelopen door een matig presterende Overeem die opeens voor de title mag vechten. Zul je zien dat Gokhan Saki daarna mag. It’s all about the $$.
Zou er ook niet raar van opkijken als Glory opeens weer met een rare tournament komt waarbij de winnaar tegen Rico mag.
Hari is door de nieuwe verliespartij inmiddels al zes jaar zonder overwinning. Sterker nog: als GLORY-vechter wist hij nog nooit te winnen.
Zegt genoeg denk ik, waar ik me al tijden aan irriteer is dat ik constant hoor hoe die elke keer wel had kunnen winnen etc, maar netto effect is dat de tijd van badr allang voorbij is. Het is een schande en een naïviteit om te denken dat die überhaupt kans heeft in een 5 ronde gevecht tegen bijv een Rico.
Ook bij die intro om beelden van bijna 20 jaar geleden terug te zien voor zijn hoogtepunten zijn schrijnend.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Maybe: Glory was leuk voor wat het was maar de K1 is iets van eens en helaas nooit meer weer?
UFC en Glory aangehad.
Bizar dat Badr opeens neer ging
Dit denk ik dus ook, toch bizar want kickboksen is gewoon best groot in de wereld. Raar dat er niet andere grootheden opstaan.RazorMaron schreef op zondag 5 september 2021 @ 00:07:
Ding is dat als hij stopt en mensen zoals Overeem zich dus ook vertonen als een zoutzak (en evt Saki). Kan je Glory gewoon opdoeken, Rico heeft niet de star power om het draaiende te houden, die wil er bovendien ook mee kappen.
Maybe: Glory was leuk voor wat het was maar de K1 is iets van eens en helaas nooit meer weer?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
De sport is hartstikke dood helaasKorkss schreef op zondag 5 september 2021 @ 00:19:
[...]
Dit denk ik dus ook, toch bizar want kickboksen is gewoon best groot in de wereld. Raar dat er niet andere grootheden opstaan.
Oh dan heb ik het wat rot verwoord. Ik kon zelf helaas niet kijken, maar toen ik het nieuws gisteravond las, toen moest ik wel een beetje gniffelen (en ja, het zou mij ook nog wel 3 tientjes waard zijnCyb schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:36:
[...]
Ik vond het een interessante wedstrijd.
Btw, de topic warning zou eigenlijk moeten gaan om dit soort berichten, waar mensen voor anderen proberen te bepalen of ze het het geld waard zouden moeten vinden.
Ik ben benieuwd wat Glory nu gaat doen, want Badr was/is wel een naam (of je ‘m nu mag of niet). Leuk dat Overeem komt, maar we moeten nog maar zien hoe hij zich houdt. Nieuw talent trekt denk ik niet direct de hoeveelheid publiek die een Hari/Overeen trekt, maar ze kunnen er ook geen league voor pensionado’s van maken lijkt me…
Doel je specifiek op die trap gisteren? Ik heb de wedstrijd net zitten terugkijken en Badr domineerde en ik had niet de indruk dat Badr minder of meer kon hebben dan in het verleden. Maar het is altijd al meer een uitdeler geweest dan een incasseerder.RazorMaron schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:06:
Vraagje aan de K1-kenners: Voor mijn gevoel lijkt het wel alsof Badr totaal niet kan incasseren, was dit in zijn K1-tijden ook al een zwakke punt? Hoe zit het verder met zijn (stoot)kracht/explosiviteit? Is dat ook maar een schim van wat het was in de K1?
De islam kan uw vrijheid schaden
Naja het was bijvoorbeeld niet echt een trap die volledig connecte, althans zo zag het er niet uit voor mij.Wokschotel schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:44:
[...]
Doel je specifiek op die trap gisteren? Ik heb de wedstrijd net zitten terugkijken en Badr domineerde en ik had niet de indruk dat Badr minder of meer kon hebben dan in het verleden. Maar het is altijd al meer een uitdeler geweest dan een incasseerder.
Bij Adegbuyi was het ook snel lichten uit ondanks dat Badr domineerde, 1 jab en het was klaar voor Badr.
Bij Rico waren het ook twee blessures die je zou kunnen verhalen op het feit dat hij gewoon fragiel is en dus niet veel kan incasseren. Deze twee was hij aan het winnen tot zover ze gespeeld waren, de tweede een stuk duidelijker dan de eerste. Maar toch, twee keer een blessure.
Bij alle vier de partijen was het ‘opeens’ dat het afgelopen was, terwijl je dat niet verwachtte en/of dacht dat hij gewoon verder kon gaan.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, totdat ik hem vanuit een andere hoek zag. Die voet raakte eerst zijn wenkbrauw en klapperde vol door op z'n slaap. Toen ging het licht uit.RazorMaron schreef op zondag 5 september 2021 @ 09:56:
[...]
Naja het was bijvoorbeeld niet echt een trap die volledig connecte, althans zo zag het er niet uit voor mij.
I am the great Cornholio!
Anoniem: 36835
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Je moet glory zien als reizend circus, niet als sportbond. Het is een evenementen organisatieAnoniem: 36835 schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:08:
De hele heavyweight divisie is een aanfluiting. Een paar oostblokkers die in louche gyms trainen en een paar out of shape taxichauffeurs zonder enige techniek of discipline om een beetje in vorm te komen. Van mij mag Glory opgedoekt worden.
Ook ben ik niet bekend met de techniek van Overeem en of deze aan sluit met enkel maar kickboksen aangezien MMA een beetje van alles is en naar mijn idee hoofdzakelijk grondwerk is.
Overeem is natuurlijk geen sulletje maar wel al op leeftijd.
Persoonlijk ben ik benieuwd naar Francis Ngannou tegen Rico.
[ Voor 13% gewijzigd door D.deJong op 05-09-2021 11:26 ]
Kan me niet voorstellen dat hij dat trekt. Dat lijf kost onwijs veel energie om in beweging te houden. En hij is 41 toch? En al een paar jaar geen goeie wedstrijd gevochtenD.deJong schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:24:
Ik vraag mij af of Overeem het tempo nog wel aan kan en überhaupt de conditie heeft om 5 rondes tegen Rico te vechten er van uit gaande dat Rico uit de problemen kan blijven om het 5 rondes te laten duren.
Ook ben ik niet bekend met de techniek van Overeem en of deze aan sluit met enkel maar kickboksen aangezien MMA een beetje van alles is en naar mijn idee hoofdzakelijk grondwerk is.
Overeem was een K1 kampioen vroeger. Dus enkel kickboxen is geen enkel probleem voor hem zodra hij weer even in training is geweest.D.deJong schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:24:
Ik vraag mij af of Overeem het tempo nog wel aan kan en überhaupt de conditie heeft om 5 rondes tegen Rico te vechten er van uit gaande dat Rico uit de problemen kan blijven om het 5 rondes te laten duren.
Dat is 12 jaar geleden he.Terranova schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:28:
[...]
Overeem was een K1 kampioen vroeger. Dus enkel kickboxen is geen enkel probleem voor hem zodra hij weer even in training is geweest.
Ja natuurlijk, maar het thai/kickbox gedeelte is ook een onderdeel geweest van z'n MMA carriere omdat hij daar goed in was. Hij zal natuurlijk af moeten leren om naar de grond te gaan, maar dat zal wel lukken.
Hij is fysiek wel veranderd hè. Hij is een onwijs massieve gast geworden (yay doping). Dat gaat je niet helpen denk ik. Maar we gaan het zien.Terranova schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:34:
[...]
Ja natuurlijk, maar het thai/kickbox gedeelte is ook een onderdeel geweest van z'n MMA carriere omdat hij daar goed in was. Hij zal natuurlijk af moeten leren om naar de grond te gaan, maar dat zal wel lukken.
Ja daarom ben ik ook benieuwd. Overeem is nog uit het K1 tijdperk(nog net dan) maar is wel veranderd en Verhoeven is meer een nieuw soort kickbokser. Ben echt benieuwd hoe dat gaat.418O2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:35:
[...]
Hij is fysiek wel veranderd hè. Hij is een onwijs massieve gast geworden (yay doping). Dat gaat je niet helpen denk ik. Maar we gaan het zien.
Dit, of Overeem raakt Verhoeven per ongeluk moeilijk hard in de eerste ronden.Anoniem: 36835 schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:19:
Rico sloopt hem langzaam 5 rondes lang.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
In 2003
Er is helaas nog veel in UFC Apex
/f/image/qUL7uYNI641AK9rw4KmnfE25.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 06-09-2021 10:06 ]
Fightnight is vaak in de Apex. Ben maar blij dat Bruce er wel wasMars18 schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:06:
Zaterdag dan ook een stuk UFC gekeken, echter was het event in UFC Apex, is een studio van UFC, kijkt toch minder leuk dan een vol stadion.
Er is helaas nog veel in UFC Apex
[Afbeelding]
Want aanstaande zaterdag staat UFC 266 op het programma. En dat is op papier een mooi event, want:
- 'Onze' Jairzinho Rozenstruik (hoewel uitkomend voor Suriname) neemt het op tegen Curtis Blaydes. Eens kijken hoe laatstgenoemde uit de aanslag van Lewis is gekomen..
- Shevchenko zal wel weer laten zien waarom zij mijlenver bovenaan staat in haar gewichtsklasse
- Volkanovski tegen Ortega vind ik een zéér interessante match-up. Ik hoop op Ortega.
- Maar boven alles: Nick Diaz is terug!!!!! Ik had niet verwacht hem nog terug te zien in de octagon, maar het lijkt zaterdag toch echt te gaan gebeuren. Feest!!
Zou dat kunnen betekenen dat ze toch wat gaan uitzenden?
Ik ga zaterdag zeker kijken weerSuperstick schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:56:
Eens kijken of ik als nieuw lid zonder al te veel gêne dit topic een beetje omhoog kan krijgen..![]()
Want aanstaande zaterdag staat UFC 266 op het programma. En dat is op papier een mooi event, want:
- 'Onze' Jairzinho Rozenstruik (hoewel uitkomend voor Suriname) neemt het op tegen Curtis Blaydes. Eens kijken hoe laatstgenoemde uit de aanslag van Lewis is gekomen..
- Shevchenko zal wel weer laten zien waarom zij mijlenver bovenaan staat in haar gewichtsklasse
- Volkanovski tegen Ortega vind ik een zéér interessante match-up. Ik hoop op Ortega.
- Maar boven alles: Nick Diaz is terug!!!!! Ik had niet verwacht hem nog terug te zien in de octagon, maar het lijkt zaterdag toch echt te gaan gebeuren. Feest!!
[ Voor 75% gewijzigd door Mars18 op 22-09-2021 13:26 ]
Usyk komt uit Cruiserweight, Ben benieuwd.
31 maart 2022, vechten AJ en Joseph Parker tegen elkaar.
Boom, Usyk kampioen

Dat krijg je als je tegenstander onderschat.
[ Voor 34% gewijzigd door Hackus op 26-09-2021 00:08 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat lijkt ook zo, omdat Usyk snel is, en beweeglijker. 😉cheiron schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:07:
Terechte beslissing, Joshua oogde onwijs traag vanavond en scoorde te weinig.
Tyson Fury the one and only
En een mooi uithangbordPacinoAllstars schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:13:
Keek erg uit naar deze partij een hoopte al dat Joshua zou verliezen, heerlijk dit.
Tyson Fury the one and only
gek eigenlijk dat die onderschat werd Usyk is een top bokser moet zeggen dat ze in de oekraine veel top boksers hebben Vasyl Lomatsjenko onder andereHackus schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:04:
Wie dit heeft gemist, heeft een mooie partij misgelopen. Nu nog eerlijke uitslag.
Boom, Usyk kampioen![]()
![]()
![]()
Dat krijg je als je tegenstander onderschat.
Daar hebben ze bij AJ Boxing wel vaker last van. Ze denken dat hij onverslaanbaar is,en iedereen zo even tegen het canvas werkt. Cruiser-weight is eigenlijk de mooiste klasse om te kijken. iemand die net vanuit daar naar Heavy Weight gaat, en niet ineens veel te zwaar is, is meestal sneller dan de HW. Vaak ontbreekt het nog wel aan de kracht in stoten om een HW knock-out te slaan.bie100 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:11:
[...]
gek eigenlijk dat die onderschat werd Usyk is een top bokser moet zeggen dat ze in de oekraine veel top boksers hebben Vasyl Lomatsjenko onder andere
Kijk maar hier naar Usyk vs Chisora
Superstick schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:56:
Eens kijken of ik als nieuw lid zonder al te veel gêne dit topic een beetje omhoog kan krijgen..![]()
Volkanovski vs. Ortega was geweldig!
Inderdaad, die gast heeft de spelen gedomineerd cruiser divisie en nu zijn 3e partij in hw en dachten even dat het een hobbeltje zou zijn.bie100 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:11:
[...]
gek eigenlijk dat die onderschat werd Usyk is een top bokser moet zeggen dat ze in de oekraine veel top boksers hebben Vasyl Lomatsjenko onder andere
Usyk heeft ook echt honger en heeft het veel serieuser genomen dan Joshua. Zit al vanaf begin dit jaar afgezonderd in een trainingskamp, dus even 8 maanden van huis en kinderen in de stilte dat is pas dedication.
Over twee weken Fury vs Wilder, ik kan niet wachten.
YouTube: EXCLUSIVE: Oleksandr Usyk prepares for Anthony Joshua World Title Fight
Ik heb nog nooit zo hard gevecht gezien, wat een wedstrijd zeg, Volkanovski vs. OrtegaMaZo schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:43:
[...]
spoiler:Diaz zag er al de hele week "not in fight shape" uit dus dit was te verwachten (oud, traag, dad-bod). Hij gaf het zelfs toe in het post-fight interview. Zijn vechtershart is helaas weg en hij traint tegenwoordig liever kinderen in zijn gym. Diaz had vroeger nooit opgegeven.
Volkanovski vs. Ortega was geweldig!
Ortega kreeg toch een stel klappen
Dan heb je zijn partij tegen Holloway niet gezien, dezelfde slachtpartij misschien nog wel erger staand. Hij is staand gewoon niet goed genoeg, en als je dan de kans krijgt op z'n submission en die ook niet afmaakt....Mars18 schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:03:
[...]
Ik heb nog nooit zo hard gevecht gezien, wat een wedstrijd zeg, Volkanovski vs. Ortega
Ortega kreeg toch een stel klappen
Ook genoten van Usyk en Diaz BTW ,waarom ik die samen noem omdat beide heerlijk kunnen boksen. Usyk heerlijk lichtvoetig voor een zwaargewicht en Diaz kan als geen ander een behoorlijk volume stoten afleveren en mixen in zware en lichtere stoten.
Ortega is staand niet zo slecht hoor, zie zijn partij tegen the Korean Zombie. Maar Volkanovski en Holloway zijn gewoon van een nóg hoger niveau. 'There's levels to these things', zoals de amerikanen (niet volledig grammaticaal juist) zeggen.Mvdbeld schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:26:
[...]
Dan heb je zijn partij tegen Holloway niet gezien, dezelfde slachtpartij misschien nog wel erger staand. Hij is staand gewoon niet goed genoeg, en als je dan de kans krijgt op z'n submission en die ook niet afmaakt....
Ook genoten van Usyk en Diaz BTW ,waarom ik die samen noem omdat beide heerlijk kunnen boksen. Usyk heerlijk lichtvoetig voor een zwaargewicht en Diaz kan als geen ander een behoorlijk volume stoten afleveren en mixen in zware en lichtere stoten.
Ik heb zeker ook genoten van Usyk, maar niet van Diaz zeg. Daar is helemaal niets van over. Natuurlijk brengt hij nog een groot volume aan stoten. Nou ja, stootjes. Het vuur is weg en ik denk niet dat dat nog aangestoken kan worden. Niet zo gek hoor, op die leeftijd en na zo'n lange tijd buiten de octagon. Maar nee, ik heb dus niet kunnen genieten van Diaz.
23 oktober vecht ie tegen kolos Serigne-Ousmane 1.90m en 144kg (KSW64)
1e wedstrijd tegen Marcin Najman in 2009
[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 28-09-2021 11:08 ]
ik vind daar niks van net zoals thor bjornsson die een bokswedstrijd tegen een armworstelaar wint en volgens mij tegen Eddy Hall gaat boksenHackus schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:07:
Wat vinden we van Mariusz Pudzianowski ?(nu 44j. voormalig sterkste man)
23 oktober vecht ie tegen kolos Serigne-Ousmane 1.90m en 144kg (KSW64)
1e wedstrijd tegen Marcin Najman in 2009
[YouTube: Pudzianowski VS Najman]
leuk allemaal maar niet voor de vechtsport liefhebber
Pudzianowski vecht al 10j. Dit is niet voor een show als wat jij aangeeft.bie100 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:46:
[...]
ik vind daar niks van net zoals thor bjornsson die een bokswedstrijd tegen een armworstelaar wint en volgens mij tegen Eddy Hall gaat boksen
al vecht die 20 jaar zal de wekker er niet voor zetten laat ik het zo zeggenHackus schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:50:
[...]
Pudzianowski vecht al 10j. Dit is niet voor een show als wat jij aangeeft.
Juist, aan die pot moest ik ook denken. En dan ontkom je er ook bijna niet aan om de gebroeders Paul te noemen. Ik ben zelf niet zo geïnteresseerd in die poppenkast. Het is wél mooi voor de vechters die daar een mooi zakcentje aan kunnen overhouden. Vooral degene die jarenlang zijn onderbetaald door Uncle Dana...bie100 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:46:
[...]
ik vind daar niks van net zoals thor bjornsson die een bokswedstrijd tegen een armworstelaar wint en volgens mij tegen Eddy Hall gaat boksen
ja daar gaat het om en niet geheel onbelangrijk uiteraard om de poen en gelijk hebben ze hoor maar ik kijk het ook nietSuperstick schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:35:
[...]
Juist, aan die pot moest ik ook denken. En dan ontkom je er ook bijna niet aan om de gebroeders Paul te noemen. Ik ben zelf niet zo geïnteresseerd in die poppenkast. Het is wél mooi voor de vechters die daar een mooi zakcentje aan kunnen overhouden. Vooral degene die jarenlang zijn onderbetaald door Uncle Dana...
al is de UFC er ook niet vies van als je ziet dat ze Diaz nog laten vechten wat in mijn ogen ook niet kan maar goed
Oke, duidelijk. Dacht dat je bedoelde in de zin van Show partijtjesbie100 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:21:
[...]
al vecht die 20 jaar zal de wekker er niet voor zetten laat ik het zo zeggen
Zaterdag 09 oktober Fury vs Wilder (3)
Heb alleen nog niet gevonden wie het uitzendt. Het is in Las Vegas 9uur eerder dan hier.
Alistair Overeem is out of his title fight with Rico Verhoeven on October 23rd due to an injury, per GLORY.
Rico will still fight later this month in the GelreDome, opponent TBD. #GLORYCollision3
[ Voor 12% gewijzigd door 418O2 op 06-10-2021 12:56 ]
Ach, dan maar weer op YouTube zoeken naar K1 van de jaren 90 en 00
[ Voor 3% gewijzigd door Deruxian op 06-10-2021 13:13 ]
Garmin FR245M + HRM-RUN
Het wordt tijd dat er een fatsoenlijk zwaargewicht opstaat ipv al die oudjes uit het verzorgingshuis te halen.
Op deze manier is de titel van Rico niet geloofwaardig, nu is het alweer een blessure voordat er zelfs ook maar 1 klap gevallen is.
De titel is imo ook niet geloofwaardig als je iemand die nog geen enkele wedstrijd heeft gevochten voor de bond, naar het titelgevecht brenmgtD.deJong schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:36:
[...]
Het wordt tijd dat er een fatsoenlijk zwaargewicht opstaat ipv al die oudjes uit het verzorgingshuis te halen.
Op deze manier is de titel van Rico niet geloofwaardig, nu is het alweer een blessure voordat er zelfs ook maar 1 klap gevallen is.
Is er überhaupt wel een tegenstander die daar aan voldoet?418O2 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:40:
[...]
De titel is imo ook niet geloofwaardig als je iemand die nog geen enkele wedstrijd heeft gevochten voor de bond, naar het titelgevecht brenmgt
Nou, ik vind van niet. Maar eigenlijk is die hele klasse morsdood en een veredeld rond rijzend circus geworden met een paar freaksD.deJong schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:46:
[...]
Is er überhaupt wel een tegenstander die daar aan voldoet?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wie is er dan wel klaar om over 2 weken vijf ronden tegen de kampioen te gaan. Je kunt niet van vechters twee weken van te voren vragen om 2 extra rondes te vechten tegen iemand die altijd doet 5 rondes doet.D.deJong schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:56:
Saddik wil wel roept hij al in de pers, die is er helemaal nog niet klaar voor om voor een titel te vechten.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, Saddik is wat mij betreft nog lang niet aan de beurt om voor een titel te vechten.polli_ schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:39:
[...]
Wie is er dan wel klaar om over 2 weken vijf ronden tegen de kampioen te gaan. Je kunt niet van vechters twee weken van te voren vragen om 2 extra rondes te vechten tegen iemand die altijd doet 5 rondes doet.
Ik vind hem juist weer de enige die een kans zou moeten krijgen. Zijn gevecht met Verhoeven was closer dan die van hariD.deJong schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:45:
[...]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, Saddik is wat mij betreft nog lang niet aan de beurt om voor een titel te vechten.
Staat ook op NR:1, daarna Adegbuyi. (als er Überhaupt om 5 ronden wordt gevochten)418O2 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:34:
[...]
Ik vind hem juist weer de enige die een kans zou moeten krijgen. Zijn gevecht met Verhoeven was closer dan die van hari
Levi Rigters/Patibplaz/Maheddien gaat het denk ik worden. Of een toernooi. Maar ik zou Rico eerlijk gezegd tegen Roman Kryklia zien. Die gast is 2 meter en kan 5 rondes knallen. Voor een unification bout. Kunnen we gelijk het niveau meten tussen Glory en One.D.deJong schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:45:
[...]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, Saddik is wat mij betreft nog lang niet aan de beurt om voor een titel te vechten.
Al tijdje niets van gehoord, lijkt wel op weer uitgerangeerd...D.deJong schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 06:53:
Gökhan Saki maakt op 37 jarige leeftijd de overstap naar Glory, weer zo’n oudje gehaald.
Glory valt niet onder een bond dan wordt dat moeilijk418O2 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:40:
[...]
De titel is imo ook niet geloofwaardig als je iemand die nog geen enkele wedstrijd heeft gevochten voor de bond, naar het titelgevecht brenmgt
Ben benieuwd of ie klaar is voor 5 ronden. Hij zou eigenlijk tegen Adegbuyi vechten.(3 ronden)D.deJong schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:46:
Rico mag tegen Saddik voor de titel
Main Card (Collision 3)
Rico Verhoeven vs. Jamal Ben Saddik – Verhoeven’s GLORY heavyweight title
Gokhan Saki vs. James McSweeney
Mohamed Mezouari aka “Hamicha” vs. Eyevan Danenberg
Donegi Abena vs. Sergej Maslobojev
Benjamin Adegbuyi vs. Antonio Plazibat
Michael Duut vs. John King
Preliminary card (Glory 79)
Alim Nabiev vs. Troy Jones
Ertugrul Bayrak vs. Matej Penaz
Matt Baker vs. Serkan Ozcaglayan
Stoyan Koprivlenski vs. Bruno Gazani
Saddik mag tegen Rico bedoel je.D.deJong schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:46:
Rico mag tegen Saddik voor de titel
Zou zo maar eens de laatste pot van Rico kunnen zijn, ongeacht de uitslag
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
gaat die dan doen acteren?backupdevice schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:14:
[...]
Saddik mag tegen Rico bedoel je.
Zou zo maar eens de laatste pot van Rico kunnen zijn, ongeacht de uitslag
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.
Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.