Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

RazorMaron schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:32:
[...]

Aah dus wat zo'n jongen 8-12 jaar geleden heeft gedaan valt niet te vergeven, dan moeten wij hem maar altijd minachten en vooral hopen dat hij het niet haalt. Belachelijk.
Kom op, één vergrijp is tot daar aan toe, we hebben het over drie geweldsdelicten over een langere periode. Die man kan alleen normaal doen als hij controle heeft over de situatie. Zodra hij gefrustreerd raakt mag je als tegenstander of willekeurige omstander hopen dat hij zich aan de regels houdt. Wat doet zo'n labiel figuur dan in de ring? Als Max Verstappen onder het rijden soms een bandelichter tegen of in de auto van zijn tegenstanders gooit dan zijn mensen het er ook snel over uit dat hij zich niet kan gedragen en dus niet op een circuit thuis hoort.
RazorMaron schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:32:
[...]

Ik zie niemand Conor McGregor haten nadat hij een oude man aanviel vorig jaar. Ik zie niemand Mike Tyson haten aangezien hij Holyfield zijn oor letterlijk afbeet.
Kijk je dan met je neus? Er is deze week nog over McGregor geschreven omdat de bodycam footage van zijn arrestatie is uitgelekt. Als ik een willekeurige vechtsporter uit mijn kringen nu vraag over McGregor dan noemen ze gegarandeerd die keer dat hij een steekwagen door een touringbus heeft gegooid, iedereen die ik ken kotst hem uit. Voor Mike Tyson hetzelfde, die is wereldberoemd én berucht geworden om dat oor, daar hebben mensen het vandaag de dag nog steeds over. En dat is één vergrijp.

Maar dat terzijde, waarom zo'n whataboutism? Stel dát de voorgaande twee niet meer herinnerd worden om hun wandaden, dan moet de rest ook met dezelfde standaarden bekeken worden? Als dat zo was dan hadden we rap een dalende lijn in onderling respect.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:36
Helaas...
https://www.nu.nl/sport-o...evecht-met-verhoeven.html
Jamal Ben Saddik heeft zich dinsdag afgemeld voor het wereldtitelgevecht met Rico Verhoeven. De Belg kampt volgens verschillende media met een blessure waardoor het GLORY-duel eind januari niet door kan gaan.
Verwacht niet dat ze een vervanger gaan zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 19-01-2021 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:30
Had het via via al gehoord. Rugblessure. Verwacht niet dat we hem de komende maanden nog in actie zien. Maar ben benieuwd naar de andere partijen. Alex Pereira en Doumbe gaan vlammen.

Denk trouwens dat Glory niet al te lang blijft bestaan. De ticket verkoop vorige keer was ook heel minimaal en het ziet er niet naaruit dat we op korte termijn verlost zijn van Covid 19. Bovendien is de zwaargewicht divisie niet echt competitief om het mild uit te drukken. Wie kan nu nog gebeld worden om op korte termijn 5 rondes te vechten? 8)7 Alleen de kampioen vecht 5 rondes.Benny heeft net gevochten, The Bad boy is geblesseerd. Nummer 4 is Levi Rigter die heeft net gevochten. Nummer 5 heeft kort gevochten. Nummer 6 gaat die dag al vechten. Blijft niemand meer over.

[ Voor 34% gewijzigd door polli_ op 19-01-2021 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:03

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-06 19:55
Dit weekend iig weer UFC. McGregor vs Poirier :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
Diagonaal schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:05:
Dit weekend iig weer UFC. McGregor vs Poirier :9~
Ga zondag ochtend zeker weer kijken via kijk
Werkt dat nog steeds

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11

m0nk

16-09-2003 15.15

Mars18 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:18:
[...]

Ga zondag ochtend zeker weer kijken via kijk
Werkt dat nog steeds
Ja en SBS9 komend weekend.

Fight Island 7 was ook echt vet, Holloway vs Kattar..

[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 20-01-2021 13:19 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polli_
Ze hebben drie andere gevonden. Wordt een viermans toernooi met Rico, Gerges, Rigters en Khbabez. Gaat trouwens niet om de titel, dus denk 3x3 rondes.

https://mmadna.nl/rico-ve...babez-in-4-mans-toernooi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
"Heavyweight Tournament World Champion"

4 Nederlanders lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

m0nk schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Ja en SBS9 komend weekend.

Fight Island 7 was ook echt vet, Holloway vs Kattar..
Sodeknetter wat een volume ja. Niet normaal.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Paxlie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:44:
[...]

Sodeknetter wat een volume ja. Niet normaal.
Haha zat echt puntje van mijn stoel. Wat een geweld.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:01
Diagonaal schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:34:
"Heavyweight Tournament World Champion"

4 Nederlanders lol
Lijkt de oude K1 wel... :P

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
De oude K1, maar dan zonder kwalitatief goede vechters (Verhoeven wellicht, al denk ik dat hij bij de vroegere K1 niet de #1 zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:01
Diagonaal schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:47:
[...]

De oude K1, maar dan zonder kwalitatief goede vechters (Verhoeven wellicht, al denk ik dat hij bij de vroegere K1 niet de #1 zou zijn)
Klopt.

Maar hier in het westen is het de afgelopen 10 jaar toch wel een drama. KB leek even in opkomst maar de hype zakte al snel weer weg wat er mede voor gezorgd heeft dat er nu zo weinig goede vechters zijn. Je ziet continu dezelfde namen voorbij komen en vaak is de pikorde al bekend en weet je dus wie er gaat winnen (uitzonderingen daar gelaten).

Nee, voor een leuke competitie wijk ik al jaren uit naar Thailand. Nu met Corona ligt het daar ook op zijn gat, maar buiten Corona is MT daar nog steeds booming en is er ontzettend veel talent.

Voor de geinteresseerde, deze tuber post wel aardige wedstrijden (oa uit Lumpinee en Rajadamnern stadions):
YouTube: YouTube
:)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:10

SaN

Ik heb vandaag een stukje van het "One" evenement gezien wat gratis werd gestreamd op youtube. Daar kreeg ik ook wel weer een beetje K-1 kriebels van.

Hoe laat gaan jullie op voor de ufc morgennacht/zondagochtend? ik wil eigenlijk alleen de laatste twee nog even meepakken. Dacht zelf aan kwart voor zes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Nou, ben benieuwd naar Conor vandaag. Wel weer vroeg dit 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
Ik ben nooit fan geweest van het aanstellerige patsergedrag van McGregor.
Mooi om te zien hoe Poirier hem op z'n plaats zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
Geweldige KO ook van Chandler.

Stipe vs Ngannou aangekondigd. Sowieso mooie affiches komende maanden. Doen ze toch goed bij de UFC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Mooi om te zien dat die McGregor eens een pak slaag heeft gekregen! Wat een vervelend mannetje is dat zeg, net als die Ierse vriend van hem, James Gallagher. Well done Poirier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
Jammer dat McGregor verloren heeft.
Weinig corona daar in Abu Dahbi, veel mensen op de tribune, mondkapjes naar beneden ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:54
Glory start vanavond om 20:00 uur, heeft iemand een schatting hoe laat Rico ongeveer aan de beurt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Danielson schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:42:
Glory start vanavond om 20:00 uur, heeft iemand een schatting hoe laat Rico ongeveer aan de beurt is?
Die eerste partij zal redelijk vroeg moeten zijn, want later op de avond is de finale van dat “toernooi”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:22
Danielson schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:42:
23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hoe zit het nu met glory? Want sinds ze weg zijn bij Talpa is het mij niet helemaal duidelijk.

Waar of hoe, kan ik thuis op mijn tv glory kijken als ik ziggo heb of via een Chromecast?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

streamnl schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:13:
Hoe zit het nu met glory? Want sinds ze weg zijn bij Talpa is het mij niet helemaal duidelijk.

Waar of hoe, kan ik thuis op mijn tv glory kijken als ik ziggo heb of via een Chromecast?
Volgens mij alleen via de pay per view livesteam via Spike. FAQ zegt dat ze geen Chromecast etc ondersteunen: https://page.inplayer.com/spiketv-glory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
m0nk schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:20:
[...]

Volgens mij alleen via de pay per view livesteam via Spike. FAQ zegt dat ze geen Chromecast etc ondersteunen: https://page.inplayer.com/spiketv-glory/
Dat is helaas de info die ik ook had. Ik had een stille hoop op andere informatie.
Pay per view kan ik mee leven. Graag zelfs. Liever dat dan betalen voor zenders waar je nooit naar kijkt. Geen chromecast support is kak met een 16 jaar oude tv :|

Bedankt voor de reactie

Ik kijk het morgen wel weer op YouTube

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:41
streamnl schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:31:
[...]

Dat is helaas de info die ik ook had. Ik had een stille hoop op andere informatie.
Pay per view kan ik mee leven. Graag zelfs. Liever dat dan betalen voor zenders waar je nooit naar kijkt. Geen chromecast support is kak met een 16 jaar oude tv :|

Bedankt voor de reactie

Behalve dan dat PPV de vorige keer compleet vast liep bij het gevecht van Badr terwijl illegale streams draaiden als een zonnetje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Is het ook niet via de schotel te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Vorige Glory de stream met een vriend gedeeld. Blijkbaar hebben ze nu een nieuw platform waar in de FAQ staat dat de stream maar op 1 device tegelijk kan worden afgespeeld :+ Logisch, maar wel jammer. Misschien maar met vrienden op Teams en 1 scherm delen :)

Ik vind 20,- overigens aardig fors.

Overigens verwacht ik vrij weinig van Rico vs Hesdy. Drie keer 3 minuten is doorgaans niet genoeg voor een KO bij Rico. En Hesdy kan aardig incasseren dus ik vrees op een saai tik partijtje waar Rico op punten wint.

Ik kijk vooral uit naar Doumbe vs Groenhart, dat wordt wel vuurwerk.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 30-01-2021 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:06
streamnl schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:31:
[...]

Bedankt voor de reactie

Ik las in een facebook comment dat je wel de chromebrower kan casten naar je tv. Wellicht is dat een optie?
Denk dat ik het zelf ook zo ga proberen.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

rudyhattem schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:46:
Is het ook niet via de schotel te ontvangen?
Nee, het gaat via streamen gaat indirect via SpikeTV.
https://www.glorykickboxing.com/glory-77-how-to-watch

Het hele Glory systeem is wel wat amateuristisch. Website redirect standaard niet naar HTTPS. iDeal werkt niet, je krijgt geen foutmelding, hij doet gewoon niets, ondanks dat het wel als betalingsoptie er tussen staat. Waardoor veel potentiële klanten denken dat ze iets verkeerds doen. PayPal werkt wel. 20 euro.
(Het streamen van Glory77, werkt verder wel.)
Jammer dat ze zo'n event als Glory niet gewoon professioneler en groter aanpakken.

Prelims Glory 77 op Youtube:

Bij de main event zou het beeld uit moeten gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Cyb op 30-01-2021 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrShady
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06 18:40
Werkt dus voor geen ene meter die betaalopties, ideal raar wit pop up scherm, zelfde met de creditcard optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ja had ik ook... met paypal uiteindelijk gelukt.

Probeer de stream met mn mac mbv airplay naar mn tv te streamen maar het gaat nogal hakkelig

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47
Joster schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:47:
[...]

Behalve dan dat PPV de vorige keer compleet vast liep bij het gevecht van Badr terwijl illegale streams draaiden als een zonnetje _O-
Dat is voor mij de reden om het niet te nemen. Te grote kans mijn geld kwijt te zijn aan een feed die niet werkt. Helaas. Het zal morgen wel ergens te zien zijn, al weet je dan de uitslag wel. Ontkom je bijna niet aan.

Net op YouTube wel het eerst gevecht gezien. Mooi knock out.

[ Voor 6% gewijzigd door Cass Casey op 30-01-2021 19:58 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:54
Heel bijzonder inderdaad dat de website/betaalopties/stream zo slecht regelt is, ik wil er best voor betalen, maar dan wil ik ook een goed systeem tot mijn beschikking hebben! Op deze manier gooien ze echt geld weg!

Gelukkig zijn er alternatieven die wel goed werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Idem hierzo, kom gewoon niet door het brakke betaalsysteem heen. Inmiddels al 2x via CC proberen te betalen, maar na invoeren card komt er een lege witte popup. Idem met ideal. Ik geef het op, en hoop dat er nu niet alsnog geld wordt afgeschreven.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Nu online
Inderdaad wat een kak systeem. En dan af vragen waarom mensen illegale streams gebruiken Ik ga maar eens op zoek naar werkende stream. Wat een paupers.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat een drama. PPV prima maar regel dan een normaal werkend systeem. Gelukkig nog wel een werkend alternatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:46
Betaald, maar nu staat er niets bij aangekocht. Inderdaad een k#t systeem voor 2 tientjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Inmiddels 30min later een betaal bevestiging in de mail en heb nu een live stream. Stream is stabiel, hopen dat dit zo blijft als Rico aan de beurt is. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
Haha. Ze verontschuldigen zich nu ook al voor de slechte stream. Heb overigens nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Hier nog steeds niets. Schandalig
Drie kwartier geleden betaald

[ Voor 31% gewijzigd door BlueSS50 op 30-01-2021 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

BlueSS50 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 21:20:
Hier nog steeds niets. Schandalig
Betaald met creditcard? Beste is met Paypal voor dit systeem, en liever vroeg de ticket kopen dan bij drukte.
Eventueel Chrome proberen als je een andere browser hebt, en opnieuw inloggen op de website. Als dat niet lukt, dan waarschijnlijk wachten totdat het systeem de betaling ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Krijg je wel een bevestigings mail? Ook die nog niet ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:12
De niet betaalde streams werken anders zonder problemen 8)7

Bijna Rico tijd :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Morpheusk op 30-01-2021 21:31 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

BlueSS50 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 21:29:
Die krijg je volgens mij niet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Zaterdagavond weer verkloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
Simpele overwinning. Wel mooi hun reacties naar elkaar na afloop. Allebei respectvol en sportief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:06
Pffff wat een saaie pot zeg.
Hopelijk word het een beetje vuurwerk bij Groenhart.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Wel een flinke omschakeling van UFC naar Glory :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

BlueSS50 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 21:29:
Ik kreeg een afschrift van m’n CC betaling. iDeal werkte niet bij mij.

1e pot met Rico was inderdaad niet zo spectaculair. Had gehoopt dat Gerges er fel in zou gaan, maar was heel erg afwachtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo, die 2 rammen elkaar de ring door. Eitje straks voor Rico.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Dat Khbabez nog staat!!? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
Jesus. Ik zou tot de kerstdagen in coma liggen na die trap van Rigters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Cass Casey schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:20:
haha met die bodyshots van Khbabez zaten je darmen nu op de plek van je longen en andersom.. Wat een klappen.. pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
m0nk schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:22:
[...]

haha met die bodyshots van Khbabez zaten je darmen nu op de plek van je longen en andersom.. Wat een klappen.. pff
Haha. “Ik ben Khabez en dit is mijn recept voor kebab”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Cass Casey schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:20:
Wat dacht je van groenhart's val. Was even bang dat ze een ambulance nodig hadden vanwege zijn rug. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Nog steeds geen beeld via de officiële stream...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
BlueSS50 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:03:
Nog steeds geen beeld via de officiële stream...
*knip*
Illegale stream delen is niet toegestaan.

Als je geen beeld krijgt gelijk, dan even refreshen totdat het wel lukt :).
(eventuele VPN popup wegklikken)

[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 30-01-2021 23:10 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Pereira gaat dit op zeker winnen, volledig in control.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cass Casey
Voor wie houden die jongedames die rondeborden omhoog eigenlijk? En als het voor de tv kijkers is, waarom zijn ze niet langer en beter in beeld?

Ik vraag dit voor een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 18-06 21:09
Paypal hier gebruikt voor de ppv einde van de middag, kijk al hele avond. Gebruik samsung smartview kijk heerlijk op me qled.

Rico is in topvorm was makkie maar hele sympathieke partij verder en sportief.

Doumbe was tot nu toe hoogtepunt geweldig gevecht.

Nu nog even Rico vs papzak
Cass Casey schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:29:
Voor wie houden die jongedames die rondeborden omhoog eigenlijk? En als het voor de tv kijkers is, waarom zijn ze niet langer en beter in beeld?

Ik vraag dit voor een vriend.
Voor mij

[ Voor 34% gewijzigd door PacinoAllstars op 30-01-2021 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
Anti climax

[ Voor 172% gewijzigd door Cass Casey op 30-01-2021 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wel jammer hoor al die “tegenstanders” van Verhoeven die steeds opgeven. Elke keer weer zo’n anti-climax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Blessure, hand gebroken tijdens het vallen denk ik. Als je hier 20 euro voor hebt betaald. hahhahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha idd, gelukkig deed die PPV het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
m0nk schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:57:
Haha idd, gelukkig deed die PPV het niet..
Glory gaat binnenkort failliet. Als je zwaargewicht divisie zo slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:17
wat een bummer werkelijk waar totaal geen partijen, te licht te klein te oud en dan nog zon gare braziliaan die met mazzel wint en rico ff uitdaagt!!! heeft ook totaal niks te zoeken tegen rico. het is wachten op sadik of nog een keer badr of eventueel benny want verder is er weinig wat enige vorm van partij kan bieden tegen rico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
polli_ schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:06:
[...]

Wat moeten ze dan? Toveren?

Toernooivorm werkt sowieso niet met deze gasten en hun fitheid. Die kunnen fris al nauwelijks tegenstand bieden aan Rico. Na een wedstrijd tegen een gelijke is het al helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
418O2 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:09:
[...]

Toernooivorm werkt sowieso niet met deze gasten en hun fitheid. Die kunnen fris al nauwelijks tegenstand bieden aan Rico. Na een wedstrijd tegen een gelijke is het al helemaal niets.
in zwaar gewicht gewoon veels te weinig man wat echt mee kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
polli_ schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:57:
Blessure, hand gebroken tijdens het vallen denk ik. Als je hier 20 euro voor hebt betaald. hahhahaha
je zag duidelijk dat die op ze hand viel en zei auw! denk ook pols gebroken was beetje ongelukkig was verder toch knetter hard ingemaakt. 1 te klein 2 te weinig gewicht |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cass Casey
Ik zou op zich wel Rico willen uitdagen en hem alle hoeken van de ring laten zien, maar ik heb helaas enorm veel last van mijn kutsmoesje. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
Ruud2001 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:06:
[...]

Ik kreeg een afschrift van m’n CC betaling. iDeal werkte niet bij mij.

1e pot met Rico was inderdaad niet zo spectaculair. Had gehoopt dat Gerges er fel in zou gaan, maar was heel erg afwachtend.
ach heeft ze centen binnen deed die het ook voor ;) eerst grote bek na de pot meteen slijmen je bent de beste heb respect voor je bla bla puur money buisness. heeft gedaan waar die voor kwam verdedigen en niet ko geslagen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
Cass Casey schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:12:
Ik zou op zich wel Rico willen uitdagen en hem alle hoeken van de ring laten zien, maar ik heb helaas enorm veel last van mijn kutsmoesje. -O-
tja sadik een hernia na maanden van training blijft een raar verhaal, denk echter dat alleen sadik en badr (heeft die wel aangetoond) en natuurlijk benny de potentie hebben om van rico te winnen rest is gewoon simpelweg niet goed genoeg.

credit aan dat lichaam jezus wat een body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
wel walgelijk dat gister rico een kneus was en nu is die de beste en heeft die respect voor hem !!! tja centen weer binnen i guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
kan iemand me vertellen waarom die doumbe een bar hari song heeft? trainings maatjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
418O2 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:09:
[...]

Rotzooi. Complete rotzooi. Dit is echt lachwekkend. Vergelijk de glory heavyweight divisie met het boksen(deontay wilder, fury, pulev, joshua, ortiz, parker, whyte, chisora, yusk) of UFC.

De Glory heavyweight divisie kan alleen open gebroken worden door iedereen of 3 roundes te laten vechten of 5 rondes. En niet net als nu alleen de kampioen 5 rondes. Daardoor is nu het niveau van de overige deelnamers super laag. Daarnaast vindt ik er gevechten moeten komen tegen andere kickboks bonden. Er is nog Enfusion, One, K1.

Dit is nu drie keer niks. Zo gaan ze echt failliet zeker in corona tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
polli_ schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:27:
[...]

Rotzooi. Complete rotzooi. Dit is echt lachwekkend. Vergelijk de glory heavyweight divisie met het boksen(deontay wilder, fury, pulev, joshua, ortiz, parker, whyte, chisora, yusk) of UFC.

De Glory heavyweight divisie kan alleen open gebroken worden door iedereen of 3 roundes te laten vechten of 5 rondes. En niet net als nu alleen de kampioen 5 rondes. Daardoor is nu het niveau van de overige deelnamers super laag. Daarnaast vindt ik er gevechten moeten komen tegen andere kickboks bonden. Er is nog Enfusion, One, K1.

Dit is nu drie keer niks. Zo gaan ze echt failliet zeker in corona tijden.
totaal met je eens dit gaat zo nergens meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Zit er bij enfusion, one of K1 nu een geschikte uitdager voor Rico dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
418O2 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:29:
Zit er bij enfusion, one of K1 nu een geschikte uitdager voor Rico dan?
Ja, dacht zelf aan Roman Kryklia maar liefst 2 meter. Heeft recent gewonnen van Tarik. Of Andrey Gerasimchuk heeft van Rico gewonnen in 2015. Zullen vast wel andere zwaargewichten zijn die 3 rondes kunnen vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
tja badr en sadik kunnen het ook wel laten we dat eerst maar eens doen, vond die sadik er verder wel fit uit zien maar zon gersey vanavond dat ging echt totaal nergens over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
milotic schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:45:
tja badr en sadik kunnen het ook wel laten we dat eerst maar eens doen, vond die sadik er verder wel fit uit zien maar zon gersey vanavond dat ging echt totaal nergens over
Jamal gaan we op korte termijn niet zien in de ring. Jamal ondergaat of onderging chemo therapie en dat heeft veel effect op je gewrichten en herstel duurt ook langer. En hij heeft meerdere operaties aan zijn hand gehad. Jamal heeft zelf aangegeven dat hij minimaal een aantal maanden niet gaat vechten.

Denk dat Benjamin de volgende is. Maar Badr wil eerst een rematch tegen Benjamin. Als het zover is zijn we 6 maanden verder. De volgende wedstrijd is dan weer over 6 maanden. Dan zit je weer een jaar verder.

Corona gaat de komende tijd niet weg en PPV voor kickboksen gaat hem niet worden. Dus vrees het ergste. Niemand gaat 20 euro betalen voor een volgende event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
zit niet zo te wachten op bennie tegen rico is allemaal de zelfde stal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
tis dat badr van bennie verloor, als die bel niet klonk had badr bennie verrrot geschopt ik denk gewoon bennie ricco badr en sadik heb je het in de top gehad rest is te slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Haal nog een keer Schilt uit retirement, als ie nog fit kan worden :7

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 18-06 21:09
Tja alles is hier gezegd, niemand kan tegenpartij bieden tegen Rico die op 50% vecht. En aub kom niet met badr aan die verloor van Rico ze sparring partner. En alsof Badr het 5 ronde gaat volhouden tegen deze Rico.

Nee vergane glorie is glory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

polli_ schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:06:
[...]

Ja lijkt me ook. Leuk als je daar WC bent maar dat zegt nu niet zoveel meer.. Komt niet eens in de buurt van de K1 van vroeger. Vond het allemaal wel weer erg tegenvallen iig. Was het iig niet waard om de hele avond voor te gaan zitten.

Doe mij maar de UFC heavyweight.

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 31-01-2021 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het wordt weer tijd voor een lichting als; Cyril Abidi, Le banner, Aerts, Leko, Ernesto Hoost etc.
Dit is echt 10x niks. Volgens mij was Glory Europe al failliet, of de Nederlandse tak.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
milotic schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:58:
zit niet zo te wachten op bennie tegen rico is allemaal de zelfde stal
Tarik heeft zijn hand gebroken. Maar ben bang dat het Benny gaat worden. Rico geeft zelf aan dat Jamal zijn kans heeft verspilt. Wie gaat nou 20 euro betalen voor Benny vs Rico voor 5 rondes?

https://www.ad.nl/vechtsp...d-badr-is-prima~a5f28079/

Verder zijn er niet echt beschikbare kandidaten. Misschien Rigters, Platiplaz, Marshall.

https://www.glorykickboxi...ters/division/heavyweight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
denk dat badr gewoon nog een kans verdiend, ja ok hij verloor van bennie maar jaar erop had die ricco echt eraf geslagen die partij was allang beslist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diagonaal
milotic schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:03:
denk dat badr gewoon nog een kans verdiend, ja ok hij verloor van bennie maar jaar erop had die ricco echt eraf geslagen die partij was allang beslist.
De laatste wedstrijd die Badr Hari won, was in 2015 (!).

Waarom zou hij dan een kans verdienen om voor de 'wereldtitel' te vechten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Op basis van de pot tegen ricco, dat was gewoon beslist en bewees hij dat die mee kon op het niveau en de champ aan het wankelen had. Voor Bennie corona gehad niet fit genoeg maar ook die had die al de bel niet was gegaan gewonnen. Daarom ! En omdat we het allemaal na vorig jaar gewoon nog een keer zien willen.

[ Voor 5% gewijzigd door milotic op 31-01-2021 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
milotic schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:18:
Op basis van de pot tegen ricco, dat was gewoon beslist en bewees hij dat die mee kon op het niveau en de champ aan het wankelen had. Voor Bennie corona gehad niet fit genoeg maar ook die had die al de bel niet was gegaan gewonnen. Daarom ! En omdat we het allemaal na vorig jaar gewoon nog een keer zien willen.
Als als als als als als....feit blijft hij heeft geen wedstrijd gewonnen sinds 2015?
0 recht op een titelgevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Vind dat even ondergeschikt met gebrek aan tegenstand. Alleen Badr en Jamal kunnen wat tegen Rico. Dan maar een andere organisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Hackus schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:18:
Het wordt weer tijd voor een lichting als; Cyril Abidi, Le banner, Aerts, Leko, Ernesto Hoost etc.
Dit is echt 10x niks. Volgens mij was Glory Europe al failliet, of de Nederlandse tak.
Gaat er niet van komen. Glory als organisatie is gewoon drie keer niks. Mark my words Glory gaat failliet als ze zo door blijven gaan. De titelgevechten zijn zo saai als het maar kan. Het is bijna altijd 5x3 minuten tikken. De Japanners hadden toch wel gelijk met 3x3 rondes, veel meer actie. Ze hebben op dit moment over de hele linie weinig titel vechters die voor de KO gaan. Behalve Doumbe, Pereira.Daarnaast is de zwaargewichts klasse niet echt competitief ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ik vond het hele event ook tergend traag. Als partijen de volle tijd halen, dan weet je toch wanneer de volgende kan starten? Dan wil ik niet 30 minuten geouwehoer horen over weet ik veel wat voor desinformatie. Gebruik dat lekker vooraf om de partijen te hypen. Heb het einde niet eens gehaald door de traagheid.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

milotic schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:18:
Not me. Heb nu al genoeg gezien van Badr. De laatste jaren is het afwaarts gegaan met zijn prestaties is mijn mening. Heb heel wat partijen gezien van Badr, ook vroeger als mager ventje.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
milotic schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:31:
Vind dat even ondergeschikt met gebrek aan tegenstand. Alleen Badr en Jamal kunnen wat tegen Rico. Dan maar een andere organisatie
Precies de gevechten zijn nu saaier dan een boeklezing.
Ik zie liever Badr tegen Jamal. Of Tarik tegen Jamal. Jamal tegen Rigters. Benny tegen Rigters, Patiplatz tegen Tarik etc. Veel leuker. Rico brengt geen spektakel in zijn titelgevechten vanwege de 5 rondes.

[ Voor 6% gewijzigd door polli_ op 01-02-2021 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-06 20:27
Nog even een terugblik op Glory 77.

Hesdy tegen Rico, nou was ik dit keer #TeamRico. Hesdy had toch een grote bek voor de wedstrijd, groter dan die van Badr tegen Benny. Vond het ook niet chill hoe die begon bij post-fight press conference bij Collision 2. Ik snap hem ook wel, Hesdy is natuurlijk enorm gefaald de laatste jaren. Heeft 3/10 van zijn laatste wedstrijden gewonnen, waarvan maar 1 in Glory, en alle drie waren het nietszeggende kickboksers(Gregory Tony was een retirement fight). Merkte wel dat hij iets meer in vorm was dan tegen Badr, logisch, hij had in oktober nog een partij afgewerkt.

Wel petje af voor Hesdy, Tarik en Levi trouwens. Die kregen 10 dagen van te voren pas te horen dat ze gingen vechten, een schrale deel van Rico zijn voorbereiding.

Rigters Vs. Khbabez was wel de hoogtepunt van de avond voor mij. Man man man, wat was dit een wedstrijd. Ik had Levi al gezien bij Badr Vs. Benny en was toen ook fan van hem geworden, zou het nog wel eens kunnen maken. Had zelf nog nooit van Khbabez gehoord maar hij heeft me wel verbaasd, wel echt een tank, Mike Tyson is dan ook zijn inspiratie. Vind het wel twee leuke toevoegingen voor de heavyweight division.

Doumbe Vs. Groenhart was ook een leuke partij, maar helaas voor Groenhart was het feestje snel afgelopen, vooral na die vreselijke val dacht ik dat het al voorbij was. Groenhart heeft ook zijn retirement aangekondigd. Doumbe is echt geweldig, Badr Hari opkomst, Badr Hari-K1 outfit met een aangepaste KIA logo. Gewoon een eerbetoon aan een levende legende. Hij maakt er dan ook geen geheim van enorm fan te zijn van Badr en houdt ook erg van zijn 'Marokkaanse' fans. Praat zelfs een beetje Arabisch.

[YouTube: CEDRIC DOUMBE komt op met liedje van BADR HARI]
[YouTube: Cedric Doumbe Wahed zjoez tleta sir tkowed]

Ik wist al wel voordat het evenement begon dat Rico het toernooi zou winnen, al helemaal toen je zag dat Levi en Tarik elkaar aan het afmaken waren. Tarik zei ook achteraf dat hij drie maanden geleden aan zijn hand was geopereerd en dat op precies dezelfde plek de blessure optrad. Jammer, maar niks anders dan respect. Vond het ook leuk om te lezen dat Levi in zijn privé-leven een sociaal werker is en Tarik een brandweerman.

Maarja, hoe nu verder?

Rico Vs. Jamal? Niet als het aan Rico ligt zo te horen, maar die wedstrijd zal er ongetwijfeld aankomen.
Rico Vs. Benny? Benny heeft wel gewoon zijn kans verdiend als #1 contender voor de title, maar het zal gewoon niet verkopen.
Rico Vs. Badr? Ik denk dat stiekem deze wedstrijd als eerst eraan zal komen. Badr heeft bij Humberto gezeten en zei dat hij eind augustus/begin september in zijn beste vorm zou zijn. Dat hint al naar iets, waar hij verder niks over wilde zeggen.

Het zou opzich wel logisch zijn, Rico Vs. Badr verkoopt gewoon velen malen beter dan Rico Vs. Benny, al helemaal als er nog zo'n drempel als 'FITE' tussenkomt.

Als ik voor Glory zou beredeneren, (dus wat het meeste geld zou opleveren), zou ik het als volgt aanpakken:
Rico Vs. Badr -> Hopende dat Badr kampioen wordt.
Badr Vs. Benny -> Bad blood en Benny krijgt zijn title shot.
Rico Vs. Jamal -> Normaal gevecht, bad blood, niet voor de titel.
De winnaar van Badr Vs. Benny vervolgens tegen Jamal, aangezien deze nog een title shot tegoed heeft.

Jamal Vs. Badr staat ook al een tijdje op de planning en heeft veel Star Power. Benny Vs. Jamal heeft ook iets van Bad Blood door dat toernooi waarbij Jamal Benny KO sloeg met een gebroken hand.

Verder zou ik het erg leuk vinden als er weer een toernooi georganiseerd wordt lijkende op de K1 - World Grand Prix met de volgende zwaargewichten:

- Errol Zimmerman
- Ismael Lazaar
- Junior Tafa
- Tarik Khbabez
- Hesdy Gerges
- Jahfarr Wilnis
- Remy Bonjasky
- Arkadiusz Wrzosek
- Antonio Plazibat
- D'Angelo Marshall
- Nordin Mahieddine
- Badr Hari
- Levi Rigters
- Benjamin Adegbuyi
- Jamal Ben Saddik
- Rico Verhoeven

Ach ja, dromen mag.

Verder is het nog wel zo dat ik Rico Vs. Remy wil zien, beide partijen willen dat ook maar Remy wilt meer geld zien vanuit Glory.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:04

Sharky

Skamn Dippy!

m0nk schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:01:
Komt niet eens in de buurt van de K1 van vroeger. Vond het allemaal wel weer erg tegenvallen iig. Was het iig niet waard om de hele avond voor te gaan zitten.

Doe mij maar de UFC heavyweight.
K1 was niet alleen leuk door de kwalitatief hoogstaande gevechten, daar sijpelde soms wat WWF doorheen of zo :P

Als je deze twee tegen elkaar laat uitkomen dan gaat het je meer om het spektakel, en niet om spannende, gebalanceerde gevechten :P

Partijen van Saki tegen iemand als Musashi vond ik dan leuker. Of Abidi tegen LeBanner :D

This too shall pass

Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is er om te discussiëren over de vechtsport en over de verschillende gevechten.

Niet om te vragen naar streams, waar en op welke manier je de gevechten kunt bekijken, en diverse streams / YouTube-links met live coverage te posten.