Nah, moet nog de btw van 25,- aftikken, maar als je wat bij WASD Customs besteld, ik zou voor alles kiezen behalve UPS

.
[rant]
Niet thuis -> kaart in de bus. Prima, werk enzo, ik ben doordeweeks weinig thuis. Kan ik het ergens afhalen? Natuurlijk kan dat, maar wel in Apeldoorn wat voor mij 150km in totaal is voor een lading keycaps. Oh, maar dan kunnen we het ook bij u op het werk afleveren op maandag. Ja, maandag, wordt lastig want zit tussen 10:30 en 14:30 in bespreking. Oh, dan kunnen we het ook bij de receptie afgeven, houdt wel rekening met de 25,- die nog open staat. Receptie, in een IT-bedrijf, die hebben dus 0,- cash liggen en ik zit in bespreking. Tja, we kunnen niet garanderen dat de koerier er buiten die tijden is. Allemaal leuk en aardig, maar als jullie maandag bij m´n huis aan de deur komen ben ik er niet, komen jullie maandag op m´n werk dan grote kans dat ik niet beschikbaar ben, is dinsdag een optie? Nee helaas, we komen echt maandag en oh ja, na de 4e poging gaat het retour afzender. Ja, dan heb je kans dat de receptie je koerier gewoon weer wegstuurd dus.
TL:DR Kom het maar halen als je er 150km voor moet rijden en fuck you anders we komen maandag waar en wanneer je er ook maar niet bent

.
[/rant]
Ik wil m´n keycaps