Kijk ook even naar de TM680. 60 euro, volgens mij. Ik zag op Reddit veel mensen die die als basis voor een mod project hebben gebruikt en de resultaten zagen er erg goed uit.twit schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:30:
[...]
Om mezelf even te quoten kom ik eigenlijk tot een shortlist van 3-4 bordjes:
- Keychron K8 waar ik dan zou gaan voor hot swappable mechanical brown switches. Pre: kan ik eventueel toch wat gaan expirementeren met switches en wireless is mooi meegenomen
- Leopold FC900R PD PBT MX Brown . Bouwkwaliteit lijkt toch wel de winnaar uit mijn lijstje. Geen wireless en de duurste optie zijn evt minpunten. Ik kan in het Leopol wereldje nog niet goed het '100% gelijkwaardige' equivalent in TKL variant vinden. is dat de 600 serie?
- Ducky One 2 Skyline TKL (Qwerty US, Cherry MX Brown) . Eigenlijk lijkt deze qua features minder dan de Keychron, en qua bouwkwaliteit onder te doen voor de Leopold. Toch zijn Ducky's erg populair, wat is het hoofd argument dat mensen vaak hebben om voor Ducky ipv Leopold te gaan? Is dat gewoon personal favor of gaat het dan vaak toch om prijs bij modellen waar het prijs verschil wel wat groter is?
Ik neig zelf naar de Keychron, komend van een 5 jaar oud 30EUR Logitech low profile membraan keyboard kan ik me niet voorstellen dat ik me heel snel ga irriteren aan de bouwkwaliteit. Maar budget technisch is het geen probleem om voor Leopold of Ducky te gaan als jullie me dat toch sterk zouden aanraden.
too old, too cold