Zeker; maar als je een goede en luide zeer tactile ervaring zoekt, zou ik niet bij deze erg standaard switches blijven.
Box Royal heeft de uitwerking dat ze "te zwaar" worden na een dag gebruik. Ze hebben iets vervelends, iets scherps. Ondanks dat de bump niet eens zo dik is, hebben ze aanvankelijk de uitwerking dat ze behoorlijk tactile lijken, en na een uurtje gebruik opeens weer niet.
Als je iets dergelijks zoekt, zijn Moyu Black switches gewoon een betere keuze. Klinken lekkerder, zijn prima te luben in tegenstelling to box en zijn daarmee prettiger om lang op te werken maar hebben nog steeds dat scherpe.
Als je gewoon hoekig tactile wilt en die verkorte travel kan waarderen, dan zijn Napoliatan Ice Creams helemaal top. Super goede bump, klinken super, en hebben niet echt lube nodig. Weird right? Maar heb ze nu een hele tijd in gebruik en echt, ze zijn al top zonder...
Alternatief, als je meer dat "Cream" geluid wilt, kan je de Harimau GB joinen. Steun je meteen de Maleise tijgers. Worden wel pas in Nov geleverd.
Box Pinks zijn niet helemaal mijn voorkeur, maar zijn voor een clicky prima. Persoonlijk gebruik ik bij voorkeur white (super licht clicky), of Pale blue (mijn goto medium, maar pink is een klein verschil). Als je meer wilt maar niet zwaar, dan Jade (minst favo van deze "beste") en voor de maximale ervaring Navy.
Ik zou persoonlijk liever een dag Navy doen dan een dag Box Royal, maar hey, wie weet wat jou voorkeur is.