Het is te veel om allemaal te quote, maar super reacties thanks guys.
@
ParaNoja Ik vind het niet zo erg als ik de stabs verkeerd heb gekocht bijvoorbeeld, zolang de switch maar past en zou nog kunnen clippen volgens mij.
@
sapphire Meeste van de opties had ik bekeken, maar zag geen BT optie er tussen zitten.
De KBD en Drop units nog niet naar gekeken, ook even doen. KBD is een mooie backup opties zie ik. Ik vermoed dat alles van Rama te duur wordt, poh wel mooie dingen.
Ik was inderdaad niet van plan de 205g0 op de U4S te doen, misschien zou het nog kunnen op de spring eindes? Misschien dat ik dan tribosys 3203 doe ofso, maar wil ze sowieso even paar maanden gebruiken voor ik zou gaan luben; lube hoeft gelukkig niet met een GB hehe.
@
YaaD Ik zou inderdaad kunnen zoeken naar een BT PCB die in een Tofu past, altijd al een mooie case gevonden moet ik zeggen. Zoals je zegt is met dit budget niet zo erg om te wachten. Ik probeer het een beetje in de gaten te houden, maar heb het idee dat ik toch best wel een aantal mis.
@
Cebby Goeie tips! Die kleur combo lijkt me echt afgrijselijk inderdaad haha. Ik dacht weleens een dergelijke module gezien te hebben voor mijn FC660c, maar kan het niet terugvinden. Maar niet erg veel zin om mijn vingers aan dat soort dingen te branden.
Ene kant beetje raar om meteen redelijk full-out te gaan, maar ben al zolang aan het meelezen hier en beetje aan het rond kijken dat ik het ook erg moeilijk vind om een halfbakken iets te doen. Wel grappig, want ik maak dan toch beetje keuzes op waarde oordelen van andere (zoals geluid enz), maar relatief weinig aandacht besteed wat ik zelf belangrijk vind haha. Ik denk dat ik een beetje spring ping helemaal niet zo boeiend vind of een beetje wobble/scratchy gewoon prima kan.
Ik moet wel zeggen dat ik met de GMK set eigenlijk meer heb uitgegeven dan ik wilde voor keycap sets, maar vind deze best tof (en nee ik ben geen fan van TFUE!) en meeste goedkopere keycap sets die ik heb gevonden deden het gewoon net niet voor mij. Als ik niet voor de Striker was gegaan, zal het vast de Olivia geweest of iets soortgelijks; even duur ongeveer.
@
Miki Thanks voor de feedback op de Keychron, samen met de andere reacties is het wel duidelijk dat ik een goede keuze heb gemaakt daar niet voor te gaan haha!
Ik ga voor het aluminum gedeelte dan maar links laten liggen, was ook niet zo'n harde eis. Ik hou de KBD unit in gedachte, maar ga denk ik netjes wachten op een mooie nieuwe groupbuy of een R2 van iets. De Ikki was denk ik wel een mooie geweest, maar Mechmarkt ga ik niet doen; misschien heb ik mazzel als er een keertje extra's komen. Ik ben ook al een hele tijd aan het wachten op de extra's van de Future Funk Deskmats

Edit: Zoveel moois op Geekhack, maar vind het een afgrijselijke site om op te zoeken en misschien wel te veel keuzes waarbij ik geen idee heb hoe ik het allemaal moet beoordelen; anders wel een zeer beperkte raffle waar ik weinig mee kan haha.
[
Voor 7% gewijzigd door
Backxs op 28-04-2021 23:13
]