Ik type nu al een tijdje op 'normale' Gateron yellows in mijn Durgod Hades bordje en ik vind de switches echt heerlijk. Ooit tactile geprobeerd, mx browns dus niets fancy's, maar ik vind linears toch echt veel lekkerder typen.sapphire schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:57:
Een beetje het zelfde als hier eigenlijk, ook een beetje hiermee begonnen omdat ik (te) veel thuis zat
Vandaag weer post![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Niets fancy's, wel leuk
70x Gateron milky Yellow en 10x milky Blue.
Even snel de meest gebruikte toetsen vervangen voor de Yellow's maar het is behoorlijk wennen, van 62g tactile's met een sterke bump naar 50g Yellow linears en van Silent naar non-silent. Behoorlijke overschakeling, typt wel lekker licht zo zeg
Eerste indruk, ja minder stil, duh. Verassend smooth stock, lichte spring ping, lichte aanslag die gek genoeg lichter ervaart dan de BrownsEigenlijk had ik veracht het niets te vinden maar het valt me alles mee, misschien nog eens een keer luben voor de spring ping en een wat lagere pitch maar niet verkeerd eigenlijk
Zeker onder de spatie is het erg lekker
De Blue's; verschrikkelijk, zoals verwacht echt helemaal niet mijn ding. Goed ze waren €2 ofzo en misschien gelubes wel grappig onder de capslock en/of escape ofzo op werk
Overigens wel heerlijke switches om mee te spelen in je hand
Ik heb toevallig naast mn toetsenbord nu een mx switch tester naast me liggen en betrapt me er ook op dat ik de hele tijd een van die clicky en tactile switches loop in te rammen
Is hier iemand trouwens die een goede coiled cable winkel/service/persoon kan aanraden? Vind dit moeilijker dan ik dacht. Het zijn GB's, ze zijn uitverkocht, of het wordt etsy of het is stervens duur...