Testbordjes inderdaad wel is gezien en ook wel is in de winkel geprobeerd.. lijkt me nog steeds lastig kiezen als je het niet gebruikt op je hele keyboardTierelier schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:00:
[...]
Je kunt ook proberen wat je beter vind voelen:
https://nl.aliexpress.com...&SearchText=switch+tester
Schraperig aanvoelen met typen of enkel het materiaal (wat je na plaatsing niet meer aanraakt)?.Sandoor_MBA schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:37:
[...]
GK61 typ ik dit nu ook op, prima bord om mee te beginnen. Gat yellow's zijn een aanrader, zeker als je ze lubed zijn ze boterzacht. In het algemeen wordt aangeraden om ze met de zwarte onderkant te nemen omdat de milky onderkant wat schraperig kan aanvoelen.
Keysets zat natuurlijk maar als je dichterbij wil zoeken; ik heb net vandaag HK Gaming caps binnen gekregen en eerste indruk is zeer postief.
En anders gewoon GMK Striker 2 kopen - gaat morgen in GB
Heb zojuist wel het setje die ParaNoja aangaf besteld en ook maar snel een el cheapo keycap setje want ik zit nu al de hele avond spullen uit te zoeken

Dat is een heel fijn plaatje, thanks!Cebby schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:48:
[...]
[Afbeelding]
Misschien helpt dit? Denk dat het redelijk duidelijk is welke er niet transparant is
Vlnr: Keebwerk Tacit, Koala, Smokey T1, Holy Panda, Boba U4, Boba U4T