Ik heb nu een tijdje de zoom75 akuamarin in handen. 1 ding is zeker, voor mij nooit meer een meletrix bord. Veel liever iets van qwertykeys bijvoorbeeld. Ondanks dat het allebei Chinese massaproductie is, is qk toch wel wat verfijnder.
Er zitten bij mijn zoom bijvoorbeeld stukjes dubbelzijdig tape meegeleverd om de batterijen vast te zetten.

Zelfs de neo65 welke ongeveer de helft van de prijs is, heeft gewoon netjes een compartiment waar je een plaat overheen schroeft om alles netjes vast te zetten. Daarbij is de finish van het alu naar mijn mening ook wat minder mooi.
De klantenservice is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven, ondanks dat ze hele dagen online zijn kun je gerust een paar dagen wachten op 1 antwoord en mag je gerust 2 keer nieuwe foto's sturen. Want ze kennen hun eigen producten niet goed genoeg om het probleem te begrijpen.
Ik had bijvoorbeeld de verkeerde ribbon gekregen voor mijn nutteloze schermpje, daar netjes een foto van gestuurd, maar een ribbon die duidelijk de contacten aan dezelfde kant heeft (ipv aan overstaande zijde) is niet duidelijk. Dus een geinstalleerde foto, nog steeds niet duidelijk. Ik moest een foto sturen met 1 kant erin en de andere kant netjes naast het stekkertje houden zodat te zien is aan welke kant de contacten zitten...
Nu nog een paar maanden wachten tot mijn vervangende onderdelen (dr is nog iets anders mis) bij de verkoper zijn bezorgd en dan nog hierheen...
Ik zou dan ook willen zeggen, kijk naar de neo75cu. Of iig een ander merk.
Stukje duurdere 65%, maar misschien wel interessant.