Ditzelfde probleem had ik ook inderdaad, maar vond het wel vreemd gezien het afkomstig lijkt te zijn uit Duitsland?CrashOverDrive schreef op woensdag 27 december 2023 @ 15:07:
Nog wel een kleine rant over de shipping. Glarses heeft de belasting niet goed geregeld waardoor hij zelf al (zoals verplicht door de EU) de NL belasting van 21% rekende. Maar vervolgens dit gewoon als value op het pakket schreef. Waardoor ik over het totaal opnieuw mocht betalen van PostNL + verwerkingskosten. Daardoor kwamen de totaalkosten voor 108 switches uit op €96,37. Oftwel: €8,92 per 10 stuks
Overigens net even de schuifmaat op de stems gezet: de stem is zonder het bobbeltje 1,10mm dik, met het bobbeltje 1,25mm. Ik maak me er niet zo druk om, maar ik denk ik post het nog even mocht iemand benieuwd zijn.
Ze voelen zo in de hand wel lekker, ik ga ze zo maar eens in de RS40 zetten ipv de Ceruleans die er nu in zitten.
Update: ze zitten nu in de RS40. Typt wel prettig tot nu toe, erg scratchy wel inderdaad, hopelijk wordt dat nog minder en anders trek ik ze wel een keer open. Tevens nog geen GMK Kloons gesneuveld door de stem
[ Voor 9% gewijzigd door danoontjeh op 27-12-2023 16:35 ]