Ah de vuurtoren van @
MatthijsBoog
Zo *kuipt onder zijn steen vandaan na Clackycon* dus bij deze mijn korten verslag, foto's ben ik helaas vergeten.
Mooie ruime locatie wat wel fijn was

Parkeren mja gemengd gevoel, ik stond dus aan de achterkant van de Broodfabriek waar prima ruimte was, alleen een takke eind lopen maar ach.
Lekker veel gesocialized, ik geloof dat er ook toetsenborden waren toch?
Begonnen met @
MatthijsBoog opzoeken die dit keer een mooie uitgebreide stand had met Cerakeys, alleen beetje jammer van die QK75

Snel @
Cebby gespot en ook @
Brieto had ons snel gevonden. Ik kan overigens bevestigen dat zijn Sonnet niet helemaal OK is, ik vond het geluid wat ik kon horen wel ok maar man letterlijk 0 flex of bounce

Zelfs mijn TES68 heeft meer bounce en dat is een traymount bord
Daarna kort rondje gelopen en @
superbok gespot en even zijn collectie bewonderd
En uiteraard veel mensen gesproken bordjes gevoeld. Ik heb werkelijk geen idee meer wat voor moois ik allemaal gezien heb en dat is denk ik maar beter voor de portomonee. De event horizon was erg gaaf om te zie en ben nog onder de indruk van de kerel die GMK67 bordje gemod
verkocht probeerde te verkopen voor €150
Qua vendors.....erg onder de indruk van Polarity Works, die maken custom PCB's met BLE e een ultra-dunne 1200mAh accu. Daar ook een mooie 40% orho gezien en dat viel eigenlijk niet eens tegen om daar op te typen

Website vind ik niet heel duidelijk maar zeker interessant voor toekomstige knutsel projectjes.
Even bij CannonKeys gekeken en de Bakaneko Go lijkt me erg interessant. PC behuizing uit één stuk, onder de €100 en gummi-O-ring mount.
Daar stond ook Alchemist keyboards, aardige keren met mooie designs qua borden. Leuk was de ISO-enter macropad alleen iets van €90 voor één knop ....:X
Keebcats weer uitgebreid bijgepraat, blijven leuke gasten en super vriendelijk, paar switches voor de collectie gekregen en 105 gekocht
Keygem had flink uitgepakt met een enorme stand maar ze verkochten niets

Wel een mooie sleutelhanger gewonnen met hun 'rad van fortuin'. Heel tijdje met de vrouw van de eigenaar staan praten over van alles, switches, klantenservice van hen tot aan hun dochter. Super vriendelijke dame die helemaal los was gegaan met de merch/goodies van Keygem (pins, sleutelhangers, stickers, zelfs een thee thermosfles emt temp. display. Uiteindelijk een paar keygem sokken gezien die ze niet verkochten helaas maar na een tijdje kletsen had ze zoiets van 'hier neem maar mee' onwijs aardig dus moet ik nog wat leuks mee doen voor ze
En van één of andere Noorse dude een paar losse switches gekocht, schijnt mede eigenaar van mechanisk oid te zijn en bouwt fulltime keebs. Hij was ook degene die de lubed switches van loob.no deed.
Vooral de Vintage Black met cream stem is een interessante switch
Wel de borden van @
skoozie gezien want ik herken ze maar de eigenaar helaas niet gesproken.
Was leuk om iedereen weer eens irl te zien en sommige voor het eerst
Edit: Overigens ook opvallend en het vermelden waard, ik heb serieus meerdere voor mij onbekende mensen gesproken waarbij het er op een gegeven moment op kwam dat zij dus ook problemen hebben met CK (ging over grote EU vendors en de staat daarvan en wat het voor de hobby betekend). Toch bizar dat we hier al een aantal mensen hebben en dan zo random ik nog een hand vol mensen spreek met letterlijk de zelfde verhalen
En uiteindelijk iets van 25 nieuwe switches er bij

én een Navy top en carry case voor de Ikki68 (thanx @
superbok )
én een LTT schroevendraaier (thanx @
MatthijsBoog )
[
Voor 7% gewijzigd door
sapphire op 02-10-2023 21:44
]